اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

سایت های اجاره خانه در کانادا

سایت های اجاره خانه در کانادا

قصد داریم در این مطلب اطلاعاتی در زمینه سایت ‌های اجاره‌ خانه در کانادا برای شما داشته ‌باشیم. ما را دنبال نمایید.

یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش پای افرادی که قصد وارد شدن به کشور کانادا را دارند، یافتن خانه برای اجاره و اقامت در کشور کانادا می‌باشد.

قصد داریم در این مطلب اطلاعاتی در زمینه سایت ‌های اجاره‌ خانه در کانادا برای شما داشته ‌باشیم. ما را دنبال نمایید.

یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش پای افرادی که قصد وارد شدن به کشور کانادا را دارند، یافتن خانه برای اجاره و اقامت در کشور کانادا می‌باشد.

براساس شرایط موجود، هر فردی که برای اولین ‌بار قصد دارد به کشور کانادا برود، قطعا نیازمند پیدا کردن یک اقامتگاه موقت می‌باشد. این شرایط باعث می‌شود تا تمامی افراد با شرایط این‌ چنینی در جست و جوی خانه برای اجاره در کانادا باشند.

اما مهم‌ترین چیزی که می‌تواند راه را برای شما آسان‌تر کند، شناخت سایت ‌های اجاره‌ خانه در کانادا می‌باشد. این کار در زمان شما صرفه ‌جویی خواهد کرد و به نتیجه‌ای بهتر از پیدا کردن آپارتمان و خانه در کانادا خواهید رسید.

با توجه به این‌ که یافتن یک خانه خوب در کانادا کاری چالش ‌برانگیز می‌باشد، بهتر است از سایت‌های معتبر در این ‌باره کمک بگیرید. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و علم این روزها، افراد دیگر نیاز به مراجعه حضوری ندارند، بلکه با جست و جو در اینترنت می‌توانند بهترین مکان را برای اجاره کردن در کانادا پیدا کنند و دیگر نیازی به‌ صرف زمان و بودجه برای پیدا کردن مکان مد نظر نمی‌باشد.

اینفوگرافیک سایت های اجاره خانه در کانادا

اینفوگرافیک سایت های اجاره خانه در کانادا

به ‌هر حال همکاران ما در شرکت الست گروپ در کنار شما هستند تا اطلاعات مفصلی در زمینه سایت‌ های اجاره‌ خانه در کانادا در ادامه این مطلب برای شما داشته باشند تا با افزایش اطلاعات خود در این زمینه بتوانید موفق باشید.

ویدئو سایت های اجاره خانه در کانادا

موسسه الست گروپ، از بهترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی شناخته می شود. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مطالبی که در ادامه این مقاله بررسی خواهیم کرد، عبارتند از:
اهمیت شناخت شرایط اجاره‌ خانه در کانادا در چیست؟
برآورد هزینه اجاره خانه در کانادا
سایت های اجاره خانه در کانادا شامل چه مواردی است؟
سایت Kijiji.ca برای اجاره خانه در کانادا
سایت Realtor.ca برای اجاره خانه در کانادا
سایت Craigslist.org برای اجاره خانه در کانادا
سایت Condos.ca برای اجاره خانه در کانادا
سایت Rentals.ca برای اجاره خانه در کانادا
سایت Zumper.com برای اجاره خانه در کانادا
سایت RentFaster.ca برای اجاره خانه در کانادا
سایت PadMapper.com برای اجاره خانه در کانادا
سایت WalkScore.com برای اجاره خانه در کانادا
سایت RentBoard.ca برای اجاره خانه در کانادا
سایت 4rent.ca برای اجاره خانه در کانادا
سایت Apartmentscanada.com برای اجاره خانه در کانادا
سایتgottarent.com برای اجاره خانه در کانادا
سایت viewit.ca برای اجاره خانه در کانادا
بهترین سایت های اجاره خانه در کانادا کدامند؟
سایت های محلی دیگر برای اجاره خانه در کانادا
قیمت اجاره خانه در کانادا به تفکیک شهرها چگونه است؟
قیمت اجاره خانه در تورنتو کانادا
قیمت اجاره خانه در ونکوور کانادا
قیمت اجاره خانه در مونترال کانادا
سخن آخر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت های اجاره خانه در کانادا با ما همراه باشید.

 

اهمیت شناخت شرایط اجاره‌ خانه در کانادا در چیست؟

اهمیت شناخت شرایط اجاره‌ خانه در کانادا در چیست؟

قبل از این که اطلاعات مفید و مؤثری در زمینه بهترین سایت ‌های اجاره خانه در کانادا برای شما داشته ‌باشیم، امکان دارد شما نیز قصد داشته باشید در رابطه با هزینه‌های مربوط برای اجاره‌ خانه در کانادا بیشتر بدانید.

در حال حاضر با توجه به این ‌که روز به‌ روز افزایش هزینه‌های مسکن و اجاره ‌خامه وجود دارد، باعث شده ‌است تا اغلب اجاره خانه و آپارتمان‌ها برای افراد، یک ‌ساله در نظر گرفته شود.

پس شرایط اجاره خانه‌ها در کانادا برای افرادی کاربردی و مناسب است که فقط قصد دارند در یک بازه زمانی کوتاه در کشور کانادا اقامت داشته باشند یا بعد از گذشت بازه زمانی قرارداد باید جابجا شوند.

پس قطع به ‌یقین افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند و به دلایلی همچون تحصیل، کار و یا دیگر موارد این‌ چنینی قصد دارند در این کشور اقامت موقت داشته باشند، نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این ‌مورد دارند.

افرادی که دارای اقامت دائم می‌باشند، بیشتر به فکر خرید خانه هستند. اما در زمینه اقامت موقت برای سال اول بهتر است به اجاره‌ خانه فکر کنید تا بعد از به اثبات رسیدن وضعیت شغل و تحصیل، شما برای خریدن خانه اقدامات لازم را انجام دهید.

برآورد هزینه اجاره خانه در کانادا

برآورد هزینه اجاره خانه در کانادا

حال با شناخت تمامی این مسائل براساس هر کدام از شهرهایی که قصد سکونت در آن را دارید، هزینه اجاره‌ خانه در کانادا متفاوت برآورد خواهد شد.

شما می‌توانید بر اساس بودجه مد نظر خود و شهر انتخابی بر اساس شرایط تحصیلی و شرایط کاری خود در کانادا، اطلاعات بیشتری در زمینه قیمت اجاره ‌خانه در کانادا کسب کنید. این پروسه به گونه‌ای است که هر چه تلاش کنید که در شهرهای بزرگ در کانادا خانه اجاره کنید، به طور طبیعی هزینه‌های مربوطه برای شما افزایش پیدا می‌کند.

به ‌عنوان نمونه هزینه‌های اجاره خانه در شهرهای بزرگی همچون ونکوور و تورنتو حدوداً ماهانه ۳ هزار دلار برآورد شده‌ است. اما براساس این ‌که در کدام یک از مناطق این شهر نیز خانه اجاره کنید، هزینه‌های متفاوت‌تری برای اجاره‌خانه در نظر گرفته می‌شود.

اما در این‌ راستا بهتر است نکات منحصر به ‌فرد دیگری برای اجاره‌ خانه در کانادا بدانید و درک کنید افرادی که برای اجاره آپارتمان در کانادا به‌ صورت مبله تلاش می‌کنند، باید به‌ ازای یک آپارتمان ۲ خوابه مبلغی بالغ ‌بر ۲ هزار دلار در هر ماه پرداخت کنند.

هر چقدر تعداد اتاق ‌خواب های یک آپارتمان بیشتر می‌شود، میزان هزینه موجود برای اجاره‌ خانه افزایش پیدا می‌کند. به صورتی که اجاره یک آپارتمان ۳ خوابه در طول هر ماه هزینه‌ای بالغ ‌بر ۲ هزار و پانصد دلار را در بر خواهد داشت.

اما با توجه به این ‌که نیاز به اجاره‌ی خانه در کانادا دارید، باید سطح اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و بدانید که از طریق چه منابعی می‌توانید برای اجاره‌ خانه در کانادا اقدام کنید. حال در ادامه با ما باشید تا همکاران ما در شرکت الست گروپ به‌ عنوان بهترین شرکت مهاجرتی، اطلاعات بیشتری در زمینه سایت‌ های اجاره خانه در کانادا برای شما فراهم سازند تا با آگاهی بیشتر در این زمینه بتوانید امکانات رفاهی در شهرهای مختلف کانادا را کسب کنید.

سایت های اجاره خانه در کانادا شامل چه مواردی است؟

سایت های اجاره خانه در کانادا شامل چه مواردی است؟

بر اساس این‌ که تعداد بسیار زیادی از آگهی‌های اجاره خانه امروزه در وب سایت‌های مختلف، فضای مجازی، کانال‌ها، گروه‌ها، اینترنت و دیگر موارد به اشتراک گذشته می‌شود، قطعا یافتن یک خانه برای اجاره در کانادا یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌ حل‌ های ممکن می‌باشد. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که قصد مهاجرت به کانادا را دارید، قطعا در ابتدای امر مهم‌ترین چیز بازدید از محل‌های مختلف برای زندگی می‌باشد.

اما اگر شرایط بازدید مکان‌های مختلف را ندارید، شناخت این دسته از مکان‌های مختلف از طریق اینترنت می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین نحو ممکن با توجه به شرایط و بودجه مد نظر خود، خانه‌ مورد نظر در کانادا را اجاره کنید.

با توجه به این ‌که تعداد بسیار زیادی از افراد در این ‌باره دچار مشکل شده‌اند و بعد از بستن قرارداد برای اجاره‌ خانه در کانادا از طریق سایت‌های مختلف به مشکل خورده‌اند، شناخت معتبرترین سایت‌ های اجاره‌ خانه در کانادا به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده در این راه اقدام کنید.

حال تمامی تلاش همکاران ما در شرکت الست گروپ بر این است تا بتوانند از بهترین و معتبرترین سایت ‌های اجاره‌ خانه در کانادا در ادامه این مطلب نام ببرند. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

سایت Kijiji.ca برای اجاره خانه در کانادا

سایت Kijiji.ca برای اجاره خانه در کانادا

سایت Kijiji.ca از امکانات بسیار متعددی برخوردار است و در راستای فروش همه چیز در کانادا فعالیت دارد. در واقع مهم‌ترین مواردی که برای فروش در این سایت وجود دارد، همانند بلیت هتل، ماشین، اجاره‌ی خانه و دیگر موارد مشابه می‌باشد. البته فعالیت اصلی این سایت در حیطه اقلام دست ‌دوم می‌باشد.

اما یک سایت بسیار معتبر برای جست و جوی اجاره‌ خانه در کانادا می‌باشد. آپارتمان‌های لیست شده‌ای که توسط مالکان روی این سایت قرار گرفته‌اند، با بهترین امکانات می‌توانند برای افراد با توجه به بودجه و شرایط مد نظر آن‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. اگر دقت کافی برای خواندن اطلاعات و آگهی‌های داخل این سایت داشته باشید، هیچ ‌گاه در دام کلاهبرداران نخواهید افتاد.

البته به این نکته آگاه باشید که اگر مورد و یا فایلی برای اجاره‌ی خانه در کانادا پیدا کردید که بیش ‌از اندازه بدون نقص به ‌نظر می‌آمد، قطعا مشکلی در پی آن وجود دارد.

البته تمامی پیشنهاد ما بر این است که قبل ‌از این‌ که به‌ صورت رسمی برای اجاره‌ خانه در کانادا اقدام کنید، حتما از نزدیک برای دیدن خانه اقدام کنید و تمامی مواردی که صاحب خانه به شما قول داده ‌است را در قرارداد بیان کنید تا بتوانید از امکانات رفاهی خوبی برخوردار شوید.

پس این سایت به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین مواردی است که از طریق آن می‌توانید برای اجاره‌ خانه در کانادا اقدام کنید.

سایت Realtor.ca برای اجاره خانه در کانادا

سایت Realtor.ca برای اجاره خانه در کانادا

یکی دیگر از مواردی که در دسته‌بندی سایت ‌های اجاره‌ خانه در کانادا قرار می‌گیرد، سایت Realtor.ca است. این سایت در اصل متعلق به اتحادیه مشاوران املاک کانادا می‌باشد و این اتحادیه با نام Canadian Real Estate Association شناخته می‌شود و امکانات رفاهی را برای افراد به‌ منظور خرید و اجاره املاک مسکونی در کانادا خواهد داشت.

در واقع هر گونه آگهی که دارای مجوز رسمی باشد، توسط این سایت به ثبت خواهد رسید. به ‌همین دلیل است که اقدامات کلاهبردارانه در این نوع سایت به صفر رسیده ‌است و هرگز دچار مشکلات این‌ چنینی در پی یافتن خانه برای اجاره در کانادا نخواهید شد. امکان دارد برخی از نقات ضعف در این سایت به منظور اجاره‌ خانه در کانادا وجود داشته باشد.

به عنوان نمونه یکی از نکات منفی این است که در زمینه فروش یا اجاره، مالکان به‌ صورت مستقل توانایی ثبت خانه خود را نخواهند داشت و فقط باید تحت نظر مشاوران املاک، خانه مالکان برای اجاره یا فروش در این سایت به ثبت برسد.

اگر سری به این سایت بزنید، با یک جست و جوی ساده می‌توانید تمامی مواردی همچون قیمت خانه، تعداد اتاق‌ خواب، تعداد سرویس بهداشتی، پارکینگ و دیگر امکانات مختلفی را متوجه شوید. به ‌عنوان نمونه می‌توانید از شرایط و نوع ملک همچون مسکونی، زمین خالی، کاندو، تفریحی، پارکینگ، کشاورزی و دیگر موارد اطلاعات کافی کسب کنید.

بر اساس اندازه‌های این زمین و نوع ساختمان که در دسته‌بندی آپارتمان، ویلایی، خانه شهری، دوبلکس، مسکونی، خانه‌ای سیار، خانه باغ، آپارتمان تجاری و دیگر موارد وجود دارد، می‌توانید برای اقدام به اجاره ‌خانه در کانادا فعالیت کنید.

پس شناخت انواع سایت‌ های اجاره‌ خانه در کانادا بهترین امکانات را برای تعداد بسیار زیادی از افراد فراهم خواهد ساخت. البته همچنان مشاوره گرفتن از افراد خبره در این حرفه می‌تواند سطح اطلاعات شما را افزایش دهد. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید از کارشناسان شرکت الست گروپ به ‌عنوان بهترین شرکت مهاجرتی در این زمینه کمک بگیرید تا در راستای اجاره‌ خانه در کانادا موفق باشید.

سایت Craigslist.org برای اجاره خانه در کانادا

سایت Craigslist.org برای اجاره خانه در کانادا

یکی دیگر از سایت‌هایی که برای ثبت آگهی در سرتاسر جهان کاربرد دارد، سایت Craigslist.org می‌باشد. تعداد بسیار زیادی از صاحبان املاک در کانادا برای این ‌که ملک خود را به افراد اجاره بدهند، واحدهای آپارتمان خود را در این سایت ثبت می‌کنند.

اما به همان اندازه که پوئن های بسیار مثبتی در این سایت وجود دارد و می‌توانید از طریق آن برای اجاره خانه در کانادا اقدام کنید، امکان دارد در معرض خطر کلاهبرداران نیز قرار بگیرید. پس حتما جانب احتیاط را رعایت کنید و مراقبت‌های لازم برای پیدا کردن خانه مد نظر خود را انجام بدهید.

مطمئن شوید در ابتدای امر، ملک مد نظر وجود دارد تا بتوانید با آگاهی بیشتر و اعتماد به مالک برای اجاره این خانه اقدام کنید. البته در صورتی‌ که در این مورد تخصص ندارید، می‌توانید از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید. کارشناسان ما در شرکت الست گروپ همواره در کنار شما هستند تا بتوانند برای اجاره‌ خانه در کانادا شما را یاری کنند.

سایت Condos.ca برای اجاره خانه در کانادا

سایت Condos.ca برای اجاره خانه در کانادا

در راستای شناخت سایت‌ های اجاره‌ خانه در کانادا، بهترین سایت برای پیدا کردن خانه مد نظر در تورنتو سایت Condos.ca می‌باشد. این سایت این شرایط را برای کاربران فراهم خواهد ساخت تا بتوانند برای اجاره، خرید یا فروش کاندو اقدام کنند.

به ‌غیر از آن این سایت امکانات دیگری را برای افراد فراهم ساخت خواهد ساخت و می‌تواند دسترسی انحصاری برای فرصت‌های ساخت‌ و ساز و ملک هایی که در مرحله پیش ساخت هستند نیز به وجود آورد. تعداد بسیار زیادی از این کاندوها اغلب برای افرادی کارساز می‌باشند که قصد دارند هزینه بسیار زیادی برای خانه جدید خود پرداخت کنند.

ویژگی‌های بسیار زیادی در این سایت وجود دارد که افراد براساس نیازهای خود می‌توانند مواردی همچون نوع خانه و بازه متراژ آن را بهتر بشناسند. همین ‌طور استفاده از این سایت می‌تواند این شرایط را به دنبال داشته باشد که روی نقشه یک محدوده ایجاد کنید تا فقط مکان‌های مد نظر در آن محدوده را مشاهده کنید و برای اجاره خانه‌های آن محدوده اقدام کنید.

سایت Rentals.ca برای اجاره خانه در کانادا

یکی دیگر از راه‌ حل‌هایی که از طریق آن می‌توانید برای اجاره‌ خانه در کانادا اقدام کنید، استفاده از سایت Rentals.ca می‌باشد. این سایت با پوشش‌دهی ۱۰۰ شهر در سرتاسر کانادا این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا بتوانند به‌ سادگی خانه مد نظر خود را برای اجاره انتخاب کنند.

این سایت که بسیار پیشرفته می‌باشد، ابزارهای جست و جوی منحصر به‌ فردی دارد که می‌تواند بر اساس فیلترهایی همچون تعداد اتاق‌خواب، تعداد سرویس بهداشتی، بازه‌ی قیمتی، نوع ملک، شرایط نگهداری حیوانات خانگی و دیگر موارد، بهترین موردها را به کاربران نشان بدهد.

علاوه ‌بر تمامی این نکات و دسترسی آسان به این سایت، یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های آن این است که روی نقشه مد نظر، خانه‌های اجاره‌ای فهرست ‌شده را نشان خواهد داد. پس این کار می‌تواند کمک کند تا در نزدیکی محل تحصیل یا کار خود برای اجاره‌ی خانه در کانادا اقدام کنید.

البته در راستای شناخت سایت‌های اجاره خانه در کانادا باید بگوییم که این سایت برای برخی از خانه‌ها تور مجازی سه‌ بعدی نیز دارد که این قابلیت پیشرفته می‌تواند دید بهتری از خانه برای فرد ایجاد کند و در مقایسه با عکس‌ها، امکانات بهتری را فراهم خواهد ساخت.

سایت Zumper.com برای اجاره خانه در کانادا

یکی دیگر از سایت‌ های اجاره‌ خانه در کانادا سایت Zumper.com شمرده می‌شود. البته این سایت نه ‌تنها برای کانادا، بلکه محدوده جغرافیایی ایالات متحده آمریکا را نیز تحت پوشش خواهد داشت. از طریق این سایت می‌توانید روی نقشه، محدوده مد نظر خود را نشان بدهید تا فقط خانه‌هایی که در این محدوده قابل اجاره می‌باشد، به شما نشان داده شود.

البته بخش جست و جوی این سایت امکانات منحصر به ‌فردی را فراهم خواهد ساخت و بر اساس مواردی همچون بازه قیمت، نوع ملک، تعداد سرویس بهداشتی، تعداد اتاق‌ خواب، مدت اجاره کوتاه ‌مدت یا بلند مدت، شرایط محیطی برای حیوانات خانگی، گزینه‌های مسکن دانشجویی، امکانات رفاهی خرید و دیگر موارد را به افراد نشان خواهد داد. البته برای برخی از خانه‌ها امکان دیدن تورهای سه‌ بعدی و ویدئویی نیز وجود خواهد داشت.

یک قابلیت منحصر به ‌فرد در این سایت وجود دارد که با نام Instarent شناخته می‌شود. این قابلیت قادر است برای اجاره افراد، خانه‌های منتخب و تأیید شده‌ای را توسط کارشناسان به نمایش بگذارد و بر اساس تور مجازی به مدت ۲۴ ساعت با پرداخت مبلغ بسیار کم، آن خانه را برای اجاره افراد به ‌صورت رزرو در بیاورد.

با این شرایط فرد بدون این ‌که به‌ صورت حضوری مراجعه داشته باشد، از طریق این سایت می‌تواند به بهترین موقعیت برای اجاره‌ خانه در کانادا دست بیابد. البته نباید از این نکته غافل شد که اگر مالک خانه درخواست شما را رد کند، شرایط عودت مبلغ پرداخت ‌شده وجود نخواهد داشت.

البته در زمینه اطلاعات بیشتر برای اجاره‌ خانه در کانادا می‌توانید از افراد خبره در این زمینه در این حیطه کمک بگیرید. کارشناسان شرکت الست گروپ همواره در کنار شما خواهند بود تا بتوانید به بهترین موقعیت برای اجاره‌ی خانه در کانادا دست پیدا کنید.

سایت RentFaster.ca برای اجاره خانه در کانادا

سایت RentFaster.ca یکی دیگر از سایت ‌های اجاره ‌خانه در کانادا می‌باشد که با ارائه فیلترهای متعدد می‌تواند نتایج جست و جو برای اجاره‌ی خانه را محدود کند.

به ‌عنوان نمونه می‌تواند مواردی همچون نوع ساختمان ویلایی، آپارتمان، فضای اداری، کاندو، اشتراکی، خانه سیار، پارکینگ و انباری و دیگر موارد را به نمایش بگذارد و بر اساس تعداد سرویس بهداشتی، امکانات موجود، بازه‌ی قیمتی، تعداد اطاق خواب و دیگر موارد، اطلاعات بسیار زیادی در اختیار افراد قرار خواهد داد و دسته‌بندی شده هست. حتی در این سایت می‌توانید مبله بودن یا نبودن خانه برای اجاره و ممنوعیت سیگار کشیدن در محوطه و پارکینگ و دیگر موارد را نیز محدود کنید.

با توجه به این ‌که اجاره‌ خانه در کانادا در بسیاری از مواقع ویژگی‌هایی همچون استفاده از لباس‌شویی و ظرف‌شویی مشترک، کولر، آسانسور و دیگر موارد اصلی را در دسترس دارد، افراد با داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند برای اجاره‌ی آن خانه اقدام کنند.

البته یک پوئن مثبت دیگر این سایت این است که می‌تواند روی نقشه خوان های موجود در کانادا، موارد اجاره را نشان بدهد و فرد بر اساس جداول متوسط هزینه اجاره می‌تواند در هر شهر از کانادا اقامت کند. البته کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای در این زمینه نیز می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر برای انتخاب خانه و اجاره‌ی آن در کانادا موفق باشید. کارشناسان شرکت الست گروپ به‌ عنوان بهترین شرکت مهاجرتی همواره در کنار شما هستند تا به بهترین نحو ممکن از این شرایط استفاده داشته باشید.

سایت PadMapper.com برای اجاره خانه در کانادا

یکی دیگر از سایت ‌هایی که در حیطه پوشش‌دهی اجاره آپارتمان‌ها در کانادا و آمریکا فعالیت دارد، سایت PadMapper.com می‌باشد.

جست و جو در این سایت بر اساس بازه قیمتی، نوع ملک یعنی بلند مدت یا کوتاه ‌مدت بودن دوره سکونت، تعداد اتاق‌ خواب، نوع خانه یعنی ویلایی، اتاق و یا دیگر موارد و امکان نگهداری حیوانات خانگی همچون سگ یا گربه را به نمایش خواهد گذاشت و علاوه ‌برآن می‌تواند محدوده‌های مشخص ‌شده برای اجاره‌ی خانه در کانادا را روی نقشه به کاربران نشان بدهد و این باعث می‌شود تا محدوده جغرافیایی مد نظر برای انتخاب خانه و اجاره‌ آن برای افراد بهتر تعیین گردد.

سایت WalkScore.com برای اجاره خانه در کانادا

از جمله سایت‌های دیگری که برای اجاره‌ی خانه در کانادا می‌توان از امکانات آن استفاده کرد، سایت WalkScore.com می‌باشد. البته به نسبت دیگر ویژگی‌هایی که سایت‌ های قبلی که در مطالب بالا ارائه دادیم، این سایت دارای ویژگی مثبت دیگری می‌باشد.

به ‌عنوان نمونه می‌تواند نشان بدهد که ملکی که شما قصد اجاره‌ی آن را دارید، چه فاصله‌ای تا رستوران، کافی‌شاپ، خواربارفروشی و دیگر جاذبه‌های اطراف خود دارد و شرایط پیاده رفتن و یا با ماشین رفتن برای این مکان‌ها به چه صورت می‌باشد.

همین‌ طور این ویژگی در این سایت فعال است که بتوانید با وارد کردن آدرس محل کار یا تحصیل خود در یکی از شهرهای کانادا، مشاهده کنید که چه زمان و مسیری برای رفت ‌و آمد شما از ملک اجاره‌ای تا محل کار یا تحصیل شما بهتر است و می‌تواند سریع‌تر شما را به آن مکان برساند.

تمامی این قابلیت‌ها باعث شده که این سایت نیز در دسته‌بندی برترین سایت ‌های اجاره‌ خانه در کانادا نام بگیرد. البته همچنان کمک گرفتن از کارشناسان خبره در زمینه مهاجرت برای کانادا می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند که با سطح اطلاعات بیشتری در این راه قدم بردارید و بتوانید با موفقیت بنا بر خواسته و بودجه‌های مد نظر خود ملک مورد نظر برای اجاره‌ را پیدا کنید.

سایت RentBoard.ca برای اجاره خانه در کانادا

این سایت نیز از امکانات خاصی برخوردار می‌باشد و دارای فیلترهای بسیار خاصی برای جست و جو است. اگر شما در تلاشید تا بتوانید برای اجاره‌ خانه در کانادا از یک محیط زیبا استفاده داشته باشید و آپارتمان مد نظر شما چشم‌انداز زیبایی داشته باشد، می‌توانید این امکانات را در این سایت پیدا کنید.

به ‌علاوه مواردی همچون پارکینگ، تفریحگاه و نزدیکی ملک مد نظر به دانشگاه یا محل کار شما در این سایت قابل نمایش می‌باشد.

پس با بهترین امکانات موجود می‌تواند به مخاطب خود کمک کند تا براساس نیازهای خود بهترین آپارتمان را برای اجاره در کانادا انتخاب کند. این سایت اغلب برای افرادی کاربرد خواهد داشت که برای خانه جدید خود انتظارات بسیار بالا و جزئی ندارند و اغلب به ‌دنبال اجاره کردن خانه در یک بازه زمانی کوتاه ‌مدت می‌باشند.

سایت 4rent.ca برای اجاره خانه در کانادا

این سایت نیز می‌تواند امکانی برای مخاطبین خود فراهم کند که محله‌های مورد علاقه خود در کانادا را منتخب کنند و بر اساس امتیازاتی که مردم به این محله ‌داده اند، برای اجاره ‌خانه در کانادا اقدام کنند. به ‌عنوان نمونه ۵۰ شهر محبوب در این سایت در لیست دسته‌بندی‌های بهترین شهرها در نظر گرفته می‌شوند که فرد بتواند بر اساس امکانات، تمیزی شهر، محل‌های دیدنی و دیگر موارد به اجاره‌ی خانه در کانادا بپردازد.

هنگامی ‌که فرد در این سایت برای یکی از شهرها تمرکز می‌کند، با امکاناتی همچون قیمت، تعداد اتاق، متراژ خانه و دیگر موارد مشابه مواجه خواهد شد که بر اساس نیاز خود می‌تواند برای اجاره ‌خانه در کانادا اقدام ‌کنند.

البته در رابطه با این‌ که به چه دلیل مردم به این شهر و این محل امتیاز داده‌اند، می‌توانید اطلاعات دقیق را در سایت پیدا کنید. به ‌عنوان نمونه شهرهای دریائی می‌تواند دلیل اصلی انتخاب محل باشند. این وب‌سایت می‌تواند با این توضیحات به تعداد بسیار زیادی از افراد کمک کند که بر چه اساسی از محله‌های خوب برای اجاره‌ خانه استفاده کنند.

به‌ عنوان نمونه برخی از محله‌ها دارای جرم و جنایت، آلودگی هوا و دیگر موارد این‌ چنینی می‌باشد و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اصلی افراد برای اجاره‌ی خانه در کانادا نمی‌باشد. پس اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در رابطه با شهرهای گوناگون دارید، علاوه ‌بر این ‌که همکاران ما در شرکت الست گروپ می‌توانند به شما کمک کنند، با مراجعه به این سایت می‌توانید بر اساس امتیازبندی، یک شهر خوب برای اقامت خود انتخاب کنید.

سایت Apartmentscanada.com برای اجاره خانه در کانادا

در لیست سایت ‌های اجاره‌ خانه در کانادا این سایت نیز اطلاعات بسیار منحصر به ‌فردی را جمع‌آوری کرده‌ است که با پایگاه داده عظیم می‌تواند اسکان افراد و اجاره‌ی خانه برای آن‌ها در کشور کانادا را به بهترین نحو ممکن فراهم کند.

مهم‌ترین شهرهای بزرگ و محبوب در کانادا در این سایت آورده ‌شده است تا فرد بر اساس نیاز خود و جست و جو در لیست مد نظر، تقاطع و خیابان‌های شهرهای مختلف کانادا را بشناسد و براساس موقعیت خود به ‌دنبال یک منطقه خاص برای اجاره‌خانه بگردد. به ‌عنوان نمونه اگر شهر مونترال را برای اجاره خانه انتخاب کرده باشید، تمامی خانه‌های اجاره‌ای در این منطقه به شما براساس فاصله آن با مرکز شهر و دیگر موارد این‌ چنینی به نمایش گذاشته خواهد شد.

نکته منحصر به ‌فردی که در رابطه با این سایت وجود دارد این است که با توجه به این ‌که مونترال یک شهر کوهپایه‌ای می‌باشد، نشان می‌دهد که از نظر موقعیت، کدام نقطه بالاتر از مکان مونترال می‌باشد و امکانات مختلفی همچون نزدیک بودن به طبیعت و دیگر موارد را نیز نشان خواهد داد.

در این سایت لیستی از پیش‌ نمایش عکس‌های خانه ‌های اجاره‌ای و ویژگی‌های آن‌ها همچون آدرس، تعداد اتاق ‌خواب، حمام، هزینه اجاره ماهانه و دیگر موارد را مشاهده خواهید کرد.

همین ‌طور می‌توانید ببینید که آیا این خانه دسترسی به صندلی چرخدار دارد و یا محلی مناسب برای نگهداری حیوانات خانگی می‌باشد یا خیر. با این ‌دست از نکات به بهترین نحو ممکن می‌توانید از طریق این سایت برای اجاره‌ی خانه اقدام کنید.

سایت gottarent.com برای اجاره خانه در کانادا

سایت gottarent.com برای اجاره خانه در کانادا

بانک اطلاعاتی بسیار قوی که در سایت gottarent.com وجود دارد، این امکان را فراهم کرده تا در لیست سایت ‌های اجاره‌ خانه در کانادا همواره نام این سایت وجود داشته باشد. کادری که در هنگام مراجعه به این سایت مشاهده می‌کنید، می‌توانید مکان مد نظر خود را برای اجاره‌ی خانه در آن انتخاب کنید. به ‌عنوان نمونه شهری در آپارتمانی در ونکوور را منتخب کنید و به بررسی محدوده قیمتی آن بپردازید.

در صورتی ‌که دارای بودجه مشخص‌ شده می‌باشید، بر اساس فیلترهایی که در این سایت قرار گرفته‌ است، می‌توانید از کمترین هزینه به بیشترین هزینه آن را تغییر بدهید. این امکان می‌تواند به ‌سادگی براساس شرایط مد نظر شما تمامی خانه‌های موجود در شهر ونکوور را برای اجاره به نمایش بگذارد.

همین ‌طور یک لینک تماس فوری برای ارتباط گرفتن با صاحب‌خانه وجود دارد که در صورت نیاز و پسندیدن خانه مد نظر می‌توانید با صاحب‌خانه ارتباط برقرار کنید. البته صفحه‌ی دیگری در این سایت وجود دارد که اطلاعات کلی از این ملک همانند استخر، خشک‌شویی، پارکینگ و دیگر موارد ارائه خواهد داد.

اغلب کاربری این سایت برای افرادی است که از طریق این ویزای تحصیلی به کانادا مهاجرت می‌کنند. زیرا در کنار این امکانات می‌تواند اطلاعات دیگری همچون دانشگاه‌ها، مدارس و محل‌های خرید را برای افراد در محدوده مسکن مد نظر به نمایش بگذارد.

می‌توان گفت برای افرادی که به واسطه استارت‌آپ ویزا به کانادا مهاجرت می‌کنند، استفاده از این سایت به پیشنهاد همکاران ما در شرکت الست گروپ به ‌عنوان بهترین گروه مهاجرتی می‌تواند کارساز و مفید باشد و بر اساس برخی هزینه‌ها مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین موقعیت برای اجاره‌ خانه در کانادا را به افراد نشان خواهد داد.

تمامی فیلترهای مهمی که بنابر شناخت و هزینه‌های اجاره‌ی خانه در کانادا در این سایت وجود دارد، می‌تواند برای افرادی که از طریق ویزای استارت‌آپ کانادا مهاجرت می‌کنند، بسیار مفید باشد. البته در باره این مسئله می‌توان از افراد متخصص و حرفه‌ای کمک بیشتری بگیرید. همکاران ما در شرکت الست گروپ همواره در کنار شما خواهند بود تا بتوانید بهترین خانه را برای اجاره پیدا کنید.

سایت viewit.ca برای اجاره خانه در کانادا

سایت viewit.ca برای اجاره خانه در کانادا

این سایت حاوی یک بخش جست و جو می‌باشد که این امکان را برای کاربران خود فراهم خواهد ساخت که بر اساس شهر مد نظر خود به جست و جوی خانه‌های اجاره‌ای بپردازند. به‌ عنوان نمونه اگر درصدد هستید تا بتوانید در تورنتو یک آپارتمان اجاره کنید، محله‌های مختلف شهر تورنتو را برای شما به نمایش خواهد گذاشت و بر اساس محل بتوانید به اجاره‌ی خانه در کانادا بپردازید.

اما کاربر براساس انتخاب و پوئن‌های مثبت در نظر گرفته‌ شده برای اجاره‌ی خانه می‌تواند لیست بلند بالایی از خانه‌های اجاره‌ای در محله مد نظر ببیند و با زوم کردن روی نقشه، دیگر امکانات مورد نظر برای آن خانه را مشاهده کند. به ‌عنوان نمونه اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در زمینه پارکینگ، بالکن، لباس ‌شویی، تهویه و دیگر موارد این‌ چنینی دارید، از این طریق می‌توانید به درک بهتری از امکانات آن منزل برسید.

مزایای مهم دیگری در این سایت وجود دارد. به ‌عنوان نمونه می‌توانید اطلاعات مفیدی در رابطه با شهر مد نظر ببینید. برای افرادی که تا به امروز از شهر مد نظر بازدید نکرده‌اند، این امکان بسیار خاص می‌باشد. همین باعث شده‌ است تا نام این سایت همواره در بین سایت‌های اجاره در بین بهترین سایت ‌های اجاره‌ خانه در کانادا به میان آید.

تلاش کردیم در مطالب بالا اطلاعات بسیاری در رابطه با انواع سایت ‌های اجاره خانه در کانادا برای شما فراهم سازیم تا اگر شما نیز اقدامات لازم برای مهاجرت به کانادا را انجا می دهید، نگرانی در زمینه اسکان خود نداشته باشید. البته با کمک گرفتن از کارشناسان حرفه‌ای شرکت الست گروپ می‌توانید در این راه موفق‌تر باشید و با خیالی آسوده شرایط اقامت خود را در کانادا به بهترین نحو ممکن فراهم کنید.

بهترین سایت های اجاره خانه در کانادا کدامند؟

بهترین سایت های اجاره خانه در کانادا کدامند؟

با بررسی تعداد بسیار زیادی از سایت ‌های اجاره‌ خانه در کانادا، قطعا شما می‌توانید از هر کدام از آن‌ها برای اجاره‌ خانه در این کشور استفاده داشته باشید.

اما برای این‌ که بیان کنیم این سایت‌ ها به ‌عنوان بهترین شناخته‌ شده است، قطعا تمامی سایت‌هایی که امکانات منحصر به ‌فرد دیگری همچون محدودیت‌ها و فیلترهای خاص برای کاربران در نظر گرفته می شود، شرایط اطمینان‌بخش تری را خواهد داشت. همین‌ طور سایتی که از لحاظ ظاهر، سهولت کافی را برای مخاطبین خود برقرار کند، قطعا تعداد بسیار بیشتری از مخاطبان برای اجاره‌ خانه در کانادا از این سایت استفاده خواهند داشت.

پس قطعا می‌توان گفت که سایت‌هایی که با استقبال کاربران مواجه شده‌اند، عملکردهای بسیار متعددی داشته‌اند و قابل ‌اعتمادتر می‌باشند. پس بر اساس رتبه‌بندی کاربران در اینترنت می‌توان میزان محبوبیت این دسته از سایت‌ها را سنجید.

مهم‌ترین چیز برای شناخت آمار اصلی این سایت‌ها تعداد بازدیدکنندگان و صفحات بازدید شده سایت می‌باشد که می‌تواند شرایط رتبه‌بندی برای سایت‌ها را در نظر بگیرد. حال طبق بررسی‌های انجام ‌شده توسط همکاران ما در شرکت الست گروپ رتبه‌بندی بهترین سایت‌ های اجاره‌ خانه در کانادا در جدول زیر گرد هم آمده ‌است.
آدرس وب‌سایت    رتبه‌ جهانی    رتبه در کانادا
Kijiji.ca    ۸۴۳    ۲۱
Realtor.ca    ۱,۴۵۹    ۲۸
Craigslist.org    ۱۵۹    ۸۵
Condos.ca    ۱۸,۹۷۸    ۳۲۴
Rentals.ca    ۲۹,۰۹۵    ۵۶۷
Zumper.com    ۷,۷۹۷    ۵۶۸
RentFaster.ca    ۴۷,۴۶۲    ۹۹۸
PadMapper.com    ۳۰,۳۷۸    ۱,۱۳۴
WalkScore    ۴۲,۴۵۱    ۴,۴۰۰
RentBoard.ca    ۱۸۰,۲۵۵    ۶,۳۲۹

 

سایت های محلی دیگر برای اجاره خانه در کانادا

سایت های محلی دیگر برای اجاره خانه در کانادا

هر چند که با شناخت این دسته از رتبه‌بندی‌ها می‌توانید به امکانات بهتری برای اجاره خانه در کانادا دسترسی داشته باشید، اما ممکن است تعداد بسیار زیادی از وب‌سایت هایی که اعتبار کافی در رتبه‌های اینترنتی ندارند نیز بتوانند نیاز شما را برای پیدا کردن یک خانه اجاره‌ای در کانادا برطرف کنند.

زیرا تعداد بسیار زیادی از خانه‌های کانادا در وب‌سایت های پرطرف‌دار آگهی نشده‌اند و این امکان را فراهم می‌کند تا افراد در سایت‌های متفرقه دیگر به ‌دنبال خانه اجاره‌ای باشند. اما از طریق موتورهای جست و جوی قدرتمندی همچون گوگل می‌توانید تعداد بسیاری از این‌ دست از سایت‌ها را پیدا کنید تا برای اجاره‌ خانه در کانادا موفق باشید.

بر اساس شرایط برخی از سایت‌ها امکان دارد فقط اجاره‌ خانه در محدوده یا شهر خاصی را تحت پوشش بگیرند. به‌ همین دلیل براساس نام کشور، استان یا منطقه مد نظر خود و جست و جوی آن در موتور جست و جوگر گوگل می‌توانید به ‌سادگی علاوه ‌بر سایت‌های سراسری که در جداول بالا نام آن‌ها را آوردیم، سایت‌های برتر محلی دیگری را پیدا کنید و از آن‌ها نتایج خوبی برای اجاره‌ خانه در کشور کانادا دریابید.

به‌ عنوان نمونه یک سایت مخصوص برای اجاره‌ی خانه در شهر تورنتو قرار دارد و نواحی مختلف این شهر را پوشش داده‌ است. این سایت با نام torontorentals.com می‌باشد که هزاران آگهی مختلف برای اجاره‌ خانه در شهر تورنتو در آن به ثبت رسیده ‌است.

البته به ‌غیر از این ‌دست از مسائل و جست و جو در موتور جست و جوگر گوگل، کسب اطلاعات از افراد خبره و حرفه‌ای در این زمینه می‌تواند کمک بیشتری به شما کند. کارشناسان ما در شرکت الست گروپ در کنار شما هستند تا با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شما کمک کنند تا برای انتخاب مسکن و اجاره آن در کانادا موفق باشید.

قیمت اجاره خانه در کانادا به تفکیک شهرها چگونه است؟

قیمت اجاره خانه در کانادا به تفکیک شهرها چگونه است؟

شهر    آپارتمان نقلی ۱ خوابه    ۱ خوابه    ۲ خوابه    ۳ خوابه    ۴ خوابه و بیشتر
قیمت اجاره خانه در کلگری    $۹۷۲    $۱,۱۵۶    $۱,۴۹۱    $۱,۶۴۶    $۲,۲۹۵
قیمت اجاره خانه در ادمونتون    $۸۶۸    $۱,۰۲۲    $۱,۳۱۱    $۱,۴۹۵    $۲,۰۶۰
قیمت اجاره خانه در فورت مک ماری    $۱,۰۲۸    $۱,۲۹۱    $۱,۵۴۰    $۱,۹۶۷    $۲,۸۰۳
قیمت اجاره خانه در گوئلف    $۱,۲۵۲    $۱,۵۵۰    $۱,۷۲۰    $۱,۸۵۰    نامشخص
قیمت اجاره خانه در هلیفکس    $۱,۱۷۸    $۱,۱۱۰    $۱,۵۲۰    $۱,۶۸۷    $۷۰۰
قیمت اجاره خانه در همیلتون    $۹۸۰    $۱,۳۶۵    $۱,۸۴۷    $۲,۰۳۶    $۲,۳۶۳
قیمت اجاره خانه در کینگستون    $۱,۱۱۲    $۱,۳۴۲    $۱,۴۸۵    $۱,۷۶۱    $۱,۹۷۷
قیمت اجاره خانه در لندن کانادا    $۹۶۴    $۱,۰۹۱    $۱,۳۸۶    $۱,۷۶۱    $۱,۶۰۱
قیمت اجاره خانه در میسیساگا    $۱,۴۵۰    $۱,۷۶۴    $۲,۰۶۷    $۲,۲۵۱    $۲,۶۵۴
قیمت اجاره خانه در مونترال    $۱,۰۵۷    $۱,۴۳۰    $۱,۹۶۰    $۲,۳۰۶    $۲,۵۲۶
قیمت اجاره خانه در نورث یورک    $۱,۴۶۴    $۱,۶۴۹    $۲,۱۶۳    $۲,۴۹۶    $۴,۹۹۹
قیمت اجاره خانه در اتاوا    $۱,۱۹۱    $۱,۴۴۲    $۱,۸۰۴    $۱,۹۹۰    $۲,۵۴۴
قیمت اجاره خانه در رد دیر    $۸۰۰    $۸۸۱    $۱,۰۰۳    $۱,۱۸۹    $۱,۷۹۰
قیمت اجاره خانه در رجاینا    $۷۶۸    $۹۳۴    $۱,۱۱۷    $۱,۳۱۵    $۱,۵۸۲
قیمت اجاره خانه در ساسکاتون    $۸۰۵    $۹۶۲    $۱,۱۱۵    $۱,۳۴۹    $۱,۵۷۴
قیمت اجاره خانه در اسکاربرو    $۱,۲۹۷    $۱,۶۰۰    $۱,۸۷۴    $۲,۲۹۱    $۲,۰۷۴
قیمت اجاره خانه در تورنتو    $۱,۵۰۳    $۱,۸۰۵    ۲,۳۱۲    $۲,۷۴۱    $۳,۱۵۶
قیمت اجاره خانه در ونکوور    $۱,۵۳۹    $۱,۸۶۲    $۲,۵۲۱    $۳,۷۴۲    $۳,۵۰۰
قیمت اجاره خانه در ویکتوریا    $۱,۱۱۸    $۱,۵۸۷    $۱,۹۰۷    $۱,۸۷۱    $۳,۰۰۰
قیمت اجاره خانه در وینیپگ    $۸۶۶    $۱,۱۵۷    $۱,۴۲۷    $۱,۷۳۵    $۱,۶۳۵

قیمت اجاره خانه در تورنتو کانادا

قیمت اجاره خانه در تورنتو کانادا

در جدول زیر سعی کردیم بر اساس بررسی‌های برخی از شرکت های معتبر در ماه مارس 2021 اطلاعاتی از قیمت‌های اجاره‌ خانه در تورنتو برحسب دلار فراهم سازیم.
منطقه    ۱ خوابه غیر مبله    ۲ خوابه غیر مبله    ۳ خوابه غیر مبله    ۱ خوابه مبله    ۲ خوابه مبله    ۳ خوابه مبله
مرکز شهر    $۱۸۰۹    $۲۴۴۵    $۲۸۰۳    $۱۹۰۰    $۲۶۹۰    $۳۱۲۷
نورث یورک    $۱۷۵۰    $۲۲۰۶    $۲۶۵۳    $۱۷۹۶    $۲۲۸۲    $۲۸۷۸
اتوبیکو    $۱۷۴۸    $۲۲۶۳    $۲۶۴۳    $۱۹۱۱    $۲۵۵۶    $۲۵۶۹
اسکاربرو    $۱۵۸۰    $۱۸۶۰    $۲۲۶۰    $۱۵۳۵    $۱۹۵۷    $۲۴۴۰
مارکام    $۱۷۱۸    $۲۱۶۴    $۲۶۲۳    $۱۹۴۴    $۲۳۵۶    $۲۶۶۷
میسیساگا    $۱۶۹۳    $۲۱۰۰    $۲۴۰۷    $۱۶۲۸    $۲۰۴۰    $۲۴۵۸
برامپتون    $۱۴۶۸    $۱۸۲۳    $۲۳۱۵    $۱۳۳۶    $۱۵۷۲    $۲۳۹۲
وان/ریچموند هیل    $۱۶۶۵    $۲۰۳۶    $۲۷۷۴    $۱۵۸۳    $۱۹۴۳    $۲۷۲۵

قیمت اجاره خانه در ونکوور کانادا

قیمت اجاره خانه در ونکوور کانادا

در جدول زیر سعی کردیم بر اساس بررسی‌های برخی از شرکت های معتبر در ماه مارس 2021 اطلاعاتی از قیمت‌های اجاره‌ خانه در ونکوور برحسب دلار فراهم سازیم.

منطقه    ۱ خوابه غیر مبله    ۲ خوابه غیر مبله    ۳ خوابه غیر مبله    ۱ خوابه مبله    ۲ خوابه مبله    ۳ خوابه مبله
مرکز شهر    $۱۹۸۵    $۲۶۹۰    $۳۳۰۰    $۲۱۳۱    $۲۸۱۱    $۳۴۲۸
ونکوور جنوبی    $۱۶۷۰    $۲۱۲۵    $۲۵۶۲    $۱۸۵۲    $۲۴۹۷    $۲۷۲۵
برنابی    $۱۷۱۸    $۲۱۱۴    $۲۴۷۷    $۱۷۸۰    $۲۲۹۴    $۲۵۲۶
سوری    $۱۲۸۰    $۱۶۶۰    $۲۱۶۱    $۱۴۵۷    $۱۹۳۳    $۲۴۱۰
ریچموند    $۱۶۴۶    $۲۱۲۴    $۲۷۶۰    $۱۷۳۹    $۲۲۶۱    $۲۷۳۴
ونکوور شمالی    $۱۹۶۰    $۲۴۷۲    $۳۲۴۷    $۲۱۵۲    $۳۰۹۰    $۳۱۰۰
ونکوور غربی    $۱۸۱۱    $۲۷۱۸    $۳۳۱۷    $۲۱۲۵    $۲۵۹۵    نامشخص
کوکوئیت‌لام    $۱۶۱۳    $۲۰۸۰    $۲۶۵۱    $۲۰۴۸    $۲۰۲۱    $۳۰۵۰
نیو وست‌ مینستر    $۱۵۷۹    $۱۹۶۱    $۲۷۳۶    $۱۸۵۷    $۲۲۸۷    $۲۹۱۹

قیمت اجاره خانه در مونترال کانادا

قیمت اجاره خانه در مونترال کانادا

با شناخت سایت ‌های اجاره‌ خانه در کانادا بهتر است اطلاعات دقیقی در زمینه میانگین قیمت اجاره آپارتمان در تورنتو به ‌عنوان یکی از شهرهای مهم کانادا بدانید. در جدول زیر سعی کردیم بر اساس بررسی‌های برخی از شرکت های معتبر در ماه مارس 2021 اطلاعاتی از قیمت‌های اجاره‌ خانه در مونترال برحسب دلار فراهم سازیم.

منطقه    ۱ خوابه غیر مبله    ۲ خوابه غیر مبله    ۳ خوابه غیر مبله    ۱ خوابه مبله    ۲ خوابه مبله    ۳ خوابه مبله
پلاتو مونت رویال    $۱۳۵۱    $۱۹۴۷    $۲۰۷۷    $۱۶۳۰    $۲۱۴۷    $۲۲۸۶
مرکز شهر    $۱۴۷۳    $۲۰۷۰    $۲۵۲۶    $۱۷۱۴    $۲۱۰۸    $۲۵۴۳
سنن هنری – وست‌ مونت    $۱۳۲۵    $۱۸۵۰    $۲۱۶۷    $۱۴۴۶    $۲۱۳۳    $۲۲۰۱
وردان    $۱۱۲۹    $۱۴۷۹    $۱۷۶۳    $۱۲۹۴    $۱۹۵۰    $۲۰۱۷
نوتر دام دو گراس    $۱۱۴۵    $۱۴۸۳    $۱۹۰۴    $۱۱۲۵    $۱۷۱۳    $۲۱۹۸
کوت دِ نِژ    $۱۱۵۴    $۱۵۱۳    $۲۰۳۳    $۱۳۳۰    $۲۱۴۴    $۱۶۳۳
سَن لوران    $۹۸۷    $۱۵۱۲    $۱۷۶۴    $۱۳۸۳    $۱۸۶۶    $۲۰۳۴
اونتسیک – کارتیه‌ ویل    $۹۲۹    $۱۴۰۴    $۱۶۲۹    $۱۰۵۰    $۱۵۴۴    $۱۵۷۰
منطقه    ۱ خوابه غیر مبله    ۲ خوابه غیر مبله    ۳ خوابه غیر مبله    ۱ خوابه مبله    ۲ خوابه مبله    ۳ خوابه مبله
پلاتو مونت رویال    $۱۳۵۱    $۱۹۴۷    $۲۰۷۷    $۱۶۳۰    $۲۱۴۷    $۲۲۸۶

سخن آخر

سخن آخر

در نوشتار فوق تلاش کردیم که اطلاعات کافی در زمینه سایت‌ های اجاره‌ خانه در کانادا برای شما فراهم سازیم.  زیرا قطعا مهاجرت پروسه بسیار پیچیده ای می‌باشد و چالش‌های بسیار زیادی را به دنبال دارد. اما افراد برای اسکان گزیدن در کشور کانادا نیازمند راهنمایی بیشتر هستند که با جست و جوی بیشتر در سایت‌های ارائه ‌شده به‌ عنوان سایت‌های معتبر می‌توانید در این زمینه موفق باشید.

هر چند که اگر از افراد کارکشته در این‌ باره کمک بگیرید، سریع تر به اهداف خود خواهید رسید و می‌توانید از طریق اخذ انواع ویزاهای مختلف برای اقامت خود در کانادا اقدام کنید. کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای شرکت الست گروپ همواره در کنار شما عزیزان هستند تا در صورت بروز هر گونه ابهام و مشکل، با پشتوانه آن‌ها بتوانید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید و در راستای اسکان گزیدن هیچ مشکلی نداشته باشید.

پس در این ‌صورت می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه الست گروپ تماس حاصل کنید و از تجربیات آن‌ها در این زمینه بهره‌مند شوید.