اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

مشاغل ایرانیان در کانادا

مشاغل ایرانیان در کانادا

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع مشاغل ایرانیان در کانادا پرداخته ایم.  از تمامی علاقه مندان به این موضوع دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع مشاغل ایرانیان در کانادا پرداخته ایم.  از تمامی علاقه مندان به این موضوع دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

مهاجرت به کشور کانادا به روش دریافت ویزای کار و از طریق کار، همیشه به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین روش های مهاجرت در میان ایرانیان به شمار می رود. در این مقاله سعی داریم به بررسی این موضوع بپردازیم و نگاهی بر شغل های مناسب ایرانیان در کانادا و درآمدهای مربوط به این مشاغل بیندازیم.

ایرانیان از طریق روش های مهاجرتی که مرتبط با اخذ ویزای کاری می باشند، می توانند برای کار به کشور کانادا مهاجرت نمایند. یکی از برنامه های مهاجرتی مورد علاقه بیشتر ایرانیان، روش اسکیل ورکر می باشد. البته روش دیگری که می تواند از طریق آن به کشور کانادا مهاجرت نمود، دریافت یک پیشنهاد کار از یک کارفرمای کانادایی می باشد.

اینفوگرافیک مشاغل ایرانیان در کانادا

اینفوگرافیک مشاغل ایرانیان در کانادا

استقبال از روش اسکیل ورکر به آن دلیل می باشد که این روش به مدارک بالای تحصیلی و یا ارائه مدارک زبان با سطح بالا نیاز ندارد و این امکان را برای اکثریت افراد ایجاد می نماید که بدون داشتن این مدارک، بتوانند در کشور کانادا مشغول به کار شوند.

البته در این راستا می بایست فرد در ابتدا از این امر که توانایی شرکت در برنامه های اسکیل ورکر را دارد یا خیر، اطمینان حاصل کند. در این راستا شرکت الست گروپ امکانی را برای عزیزان علاقه مند به کار در کشور کانادا فراهم آورده است تا با بررسی امتیازات خود، از این امر که صلاحیت کار در کشور کانادا را دارند یا نه، اطمینان حاصل نمایند.

لذا در این راستا، پیش از هر اقدامی، توصیه می شود با مشاوران و وکلای شرکت الست گروپ مشاوره نموده و در صورت تایید ایشان از لحاظ برنامه امتیاز بندی، اقدام به شروع برنامه های مهاجرتی بنمایند. بدون تردید مشاوران شرکت الست گروپ با توجه به تجربیات خود در زمینه اخذ ویزای کار کشور کانادا، بهترین راه و روش مهاجرت را برای فرد متقاضی مهاجرت به کشور کانادا به وی معرفی می نمایند.

ویدئو مشاغل ایرانیان در کانادا

در این راستا، فرد می بایست در ابتدا، لیست جاب آفرها یا همان شغل های مورد نیاز در کشور کانادا را مشاهده و بررسی نماید و در صورتی که شغل وی، مورد نیاز کشور کانادا باشد، اقدامات لازمه را انجام دهد. در زمینه جاب آفرها می توان از مشاوره با متخصصین شرکت الست گروپ بهره گرفت.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با تکیه بر گروهی مجرب و خبره در زمینه اخذ ویزای کاری کشور کانادا، آماده ارائه هر گونه خدمات در این زمینه می باشد. اولین گام پیشنهادی برای اخذ ویزای کاری کشور کانادا، تماس با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ می باشد. گروه مهاجرتی الست گروپ، گام به گام همراه عزیزان متقاضی مهاجرت به کشور کانادا می باشد.
آن چه در این مقاله به آن پرداخته ایم:
شرایط کار در کشور کانادا
پردرآمدترین مشاغل ایرانیان در کانادا
شرایط مشاغل در کانادا پس از دوره کرونا
طبقه بندی های شغلی در کانادا
مشاغل مورد نیاز کشور کانادا
کلام پایانی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل ایرانیان در کانادا با ما همراه باشید.

 

شرایط کار در کشور کانادا

شرایط کار در کشور کانادا

کشور کانادا، کشوری مهاجرپذیر و امن، با اقتصادی پایدار می باشد. این کشور سال هاست که به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد ایرانیان برای مهاجرت به شمار می رود. از همین رو، شرکت الست گروپ برای آشنایی بیشتر عزیزان علاقه مند به کار در کشور کانادا، اقدام به بازگشایی برخی از مسائل، در زمینه کار در کشور کانادا نموده است.

کشور کانادا یک کشور پهناور است که در قاره آمریکا واقع شده و در آمریکای شمالی می باشد. این کشور مرز پهناوری با کشور آمریکا دارد. کشور کانادا دارای 10 استان می باشد. همچنین در کشور کانادا، 3 ایالت وجود دارد. کشور کانادا تحت نظر دولت بریتانیای کبیر اداره می شود.

نکته دیگری که در مورد کشور کانادا مهم می باشد این است که این کشور، جزو کشورهای مشترک المنافع به شمار می رود. کشور کانادا با مساحتی نزدیک به 10 میلیون کیلومتر مربع و جمعیتی نزدیک به 36 میلیون نفر، از جمله کشورهای بسیار پهناور  جهان به شمار می رود. زبان رسمی کشور کانادا انگلیسی می باشد و زبان دوم این کشور فرانسه است.

بسیاری از مردمان کشور کانادا، به زبان فرانسه صحبت می کنند. همچنین دین رسمی در کشور کانادا، مسیحی می باشد. واحد پول این کشور، دلار کانادا می باشد. این کشور توسط حکومت فدرال اداره می شود و تحت نظر مستقیم ملکه انگستان می باشد. پایتخت کشور کانادا، اتاوا است. اما اتاوا از جمله شهرهای پرجمعیت کانادا به شمار نمی رود.

پر جمعیت ترین شهرهای کانادا، تورنتو، مونترال و ونکوور می باشند. در کشور کانادا جمعیت بسیاری از ایرانیان ساکن می باشند. آمار قابل توجهی از ایرانیان مقیم کشور کانادا، نشانگر این امر می باشد که می توان این کشور را به عنوان مقصدی امن برای ایرانیان در نظر گرفت. اما از مهم ترین عوامل زندگی در کشور کانادا، داشتن شغل و کار می باشد.

از همین رو، می بایست با تمامی زیر و بم های مرتبط با این مساله و شرایط کار در کشور کانادا، پیش از عزیمت به این کشور، کاملاً آشنایی پیدا کرد. در این زمینه مشاوران مجرب شرکت الست گروپ، با آگاهی کاملی که از شرایط کار و قوانین مرتبط با کار در کشور کانادا دارند، می توانند در این زمینه عزیزان علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا را راهنمایی نمایند.

شرکت الست گروپ برای ایرانیان عزیزی که تمایل به کار در کشور کانادا دارند، این امکان را فراهم می آورد که بتوانند کاری متناسب با شرایط خویش در کشور کانادا، پیدا نمایند.

این شرکت از ابتدای امر، از مرحله مشاوره تا مراحل مربوط به جست و جوی کار در کانادا که به اخذ ویزای کاری در این کشور منجر می گردد، همواره همراه با عزیزان متقاضی کار در  کشور کانادا می باشد. همچنین شرکت مهاجرتی الست گروپ، می تواند تا پایان اخذ اقامت دائم متقاضی، همواره همراه وی باشد.

به صورت کلی هر ساله کشور کانادا و استان ها و ایالت های مختلف در کانادا، لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می کنند. این لیست به صورت دائمی توسط مراکز مربوطه، به روز رسانی می گردد.

از میان این مشاغل، برخی از آن ها مشاغل ساده به شمار می روند که امکان اعزام نیرو از طریق آن مشاغل بیشتر می باشد. از همین رو، پیش از هر اقدامی، می بایست با افرادی که در این زمینه آگاهی بیشتری دارند، مشورت شود.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع "مشاغل ایرانیان در کانادا" پرداخته ایم. چنانچه شما نیز علاقه مند به مهاجرت و زندگی در کشور کانادا می باشید، خواندن مطالب این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

مشاغل پردرآمد برای ایرانیان در کشور کانادا

مشاغل پردرآمد برای ایرانیان در کشور کانادا

بازار کار در کشور کانادا، یک بازار پویا و در حال تکامل می باشد. این کشور همواره به دنبال شغل های جدید برای تکمیل بازار کار خود می باشد. این امر به سبب پوشش دهی مشاغلی می باشد که همواه کسی در آن ها مشغول به کار نمی باشد و این کشور، نیاز مبرمی به تکمیل این جاهای خالی دارد. 

این مشاغل به گونه ای است که هر شخص با تخصص خود می تواند شغلی بسیار مناسب در کشور کانادا پیدا کند. اما نکته ای که در اینجا بسیار مورد توجه می باشد، این است که مشاغل پر درآمدی که ایرانیان می توانند در کشور کانادا به آن بپردازند، شامل چه مشاغلی می باشد. با توجه به لیست مشاغلی که در این مقاله آمده است، فرد می تواند متناسب با حرفه خود، بداند که در کشور کانادا، چه میزان دریافتی مالی خواهد داشت.

در مقاله "مشاغل ایرانیان در کانادا" به برخی از این مشاغل پرداخته ایم. همچنین برای آشنایی بیشتر عزیزان علاقه مند به مهاجرت کاری به کشور کانادا، درآمد نسبی حاصل از این مشاغل نیز ذکر شده اند. اگر شما نیز از علاقه مندان مهاجرت به کشور کانادا می باشید و تصمیم به کار در این کشور را دارید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

شرکت مهاجرتی الست گروپ با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزای کاری برای متقاضیان کار در کشور کانادا و در ادامه آن، کسب اقامت دائم برای این عزیزان، بهترین گزینه برای خدمات مشاوره به عزیزان علاقه مند به مهاجرت کاری به کشور کانادا می باشد. چنانچه شما نیز علاقه مند به کار در کشور کانادا می باشید، با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ، مشورت نمایید.

در این بخش، به ذکر برخی از مشاغل پردرآمد در کشور کانادا که ایرانیان عزیز می توانند کار خود را دراین زمینه ها در این کشور آغاز نمایند، اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

Sales Representative

Sales Representative

یکی از مشاغل پول ساز و درآمد زا در کشور کانادا، نماینده بخش فروش و یا همان Sales Representative  می باشد. این شغل یکی از بهترین کارهایی می باشد که برای مهاجرت به کشور کانادا می توان در نظر گرفته شود. بدون تردید یک نماینده فروش خوب و حرفه ای می تواند درآمد زایی بسیاری را برای شرکت های کانادایی به همراه بیاورد.

از همین رو در کشور کانادا، شغل نماینده بخش فروش، یکی از شغل های بسیار پرطرفدار در میان شرکت های کانادایی به شمار می رود. جالب است بدانیم که بسیاری از آگهی های نیازمندی برای این شغل می باشد و این امر امکان یافتن شغل را در این رشته تا حد بسیاری افزایش می دهد.

تعداد آگهی های ثبت شده برای این بازه شغلی، به صورت دقیق 8632 آگهی می باشد و بازه حقوقی مرتبط با مشاغل مرتبط با این دسته شغلی، 52 هزار دلار کانادا تا 64 هزار دلار کانادا در سال می باشد. البته برخی از مشاغل این دسته نسبت به سایر مشاغل آن، از درآمد بالاتری برخوردارند که این درآمد عموماً با حق کمیسیون و تشویقی همراه می باشد.

از جمله این مشاغل می توان به نقش های ارتباطی که در زمینه ارتباط کسب و کار با مشتری (Business to Customer) و کسب و کار با کسب و کار(Business to Business) می شود، اشاره کرد. معمولاً دریافتی این گونه از مشاغل ارتباطی، 64 هزار دلار در سال و یا بیشتر می باشد. اما اگر بخواهیم این شغل ها را دسته بندی کنیم، می توان به موارد زیر اشاره نمود:
    سوپروایزر بخش خرده فروشی
    متخصصان فنی فروش - خرید و فروش کلی
    خریداران خرده و کلی
    مسئولان بیمه و دلال ها
    مسئولان مشاور املاک و نماینده های فروش
    نماینده های مالی فروش
هر کدام از این مشاغل کد مربوط به خود را دارند که برای آگاهی از این کدها و شرایط هر یک از این مشاغل، می توان با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ، مشورت نمود.
در این مقاله به بررسی موضوع "مشاغل ایرانیان در کانادا" و معرفی شرکت مهاجرتی و معتبر الست گروپ پرداخته ایم. چنانچه شما نیز علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا می باشید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

حسابداری

حسابداری

از جمله مشاغل پردرآمد و خوب برای ایرانیان در کشور کانادا، می توان به حسابداری و شاخه های مرتبط با آن اشاره کرد. به طور کلی متناسب با حجم کسب و کار، نیاز به حسابدار اهمیت بیشتری پیدا می کند. بنابراین در کسب و کارهای بسیار بزرگ، وجود یک حسابدار حرفه ای، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

اهمیت حسابداری تا به آنجا می باشد که در سال 2019 این شغل به عنوان دومین شغل پرطرفدار در کشور کانادا شناخته شد. اما همان طور که گفته شد، حسابداری از شاخه های متنوعی تشکیل شده است. یکی از این شاخه ها، ارائه مشاوره به مشتریان و مراجعه کنندگان در ارتباط با تعهدات مالی به این افراد می باشد.

شغل حسابداری، شغلی مرتبط با انواع کسب و کارها و همچنین مربوط به اشخاصی می باشد که برای امور مالی خود نیازمند یک حسابدار می باشند. لذا در کشور کانادا، شغل حسابداری و شاخه های مرتبط با آن، از جمله مشاغل پردرآمد و پرطرفدار و محبوب در میان ایرانیان علاقه مند به کار در کشور کانادا به شمار می رود.

به صورت تقریبی، درآمد این شغل، بین 63 هزار دلار کانادا تا 75 هزار دلار کانادا می باشد که این رقم، درآمدی مطلوب در کشور کانادا به شمار می رود. آگهی های ثبت شده در بانک شغلی کشور کانادا در زمینه حسابداری و شاخه های مرتبط با آن، حدود 720 شغل می باشد که این خود رقم مطلوبی برای ایرانیان جویای کار در کانادا می باشد.

 از جمله شاخه های حسابداری می توان به موارد زیر اشاره نمود:
    مدیریت مالی 
    حساب رسان مالی و حسابداران
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این شغل و شاخه های مرتبط با آن، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ در ارتباط باشید و از ایشان مشاوره بگیرید.

پرستاری

پرستاری

یکی دیگر از شغل های پردرآمد در کشور کانادا، به خصوص پس از شیوع بیماری کرونا، شغل پرستاری می باشد. در دوران شیوع بیماری کرونا، کشور کانادا با کمبود شدید پرستار مواجه شد و این امر این کشور را بر آن داشت که به جذب پرستار از سرتاسر جهان بپردازد.

از همین ر، در سال جاری، این کشور تمایل به اخذ 5000 پرستار را از خود نشان داده است. این رقم، یک رقم مطلوب برای جویندگان کار به شمار می رود. با توجه به این امر که برای پرستاران در کشور کانادا درآمد بسیار قابل قبولتری نسبت به سایر کشورهای جهان در نظر گرفته شده است، بیشتر ایرانیان که در این زمینه فعالیت دارند، تمایل به مهاجرت کاری به کشور کانادا را دارند.

میانگین درآمد برای شغل پرستاری در کشور کانادا، از 44 هزار دلار کانادا الی 68 هزار دلار کانادا می باشد. البته در برخی از ایالت های کانادا، این رقم بسیار بالاتر می باشد.  پرستاری را می توان در شاخه های مختلفی طبقه بندی نمود که در زیر به برخی از این موارد اشاره می کنیم:
    پرستار روان پزشکی
    پرستار
    پرستار بهداشت جامعه
    پرستار بهداشت حرفه ای
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شغل پرستاری در کشور کانادا و شرایط آن و نیز میزان درآمد آن در بخش های مختلف در کشور کانادا، از مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ یاری بجویید.
در این مقاله به بررسی موضوع "مشاغل ایرانیان در کانادا" پرداخته ایم. از علاقه مندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

Business Analyst

Business Analyst

از شغل های پردرآمد و پرطرفدار در کشور کانادا، تحلیلگر کسب و کار می باشد. تحلیلگر کسب و کار امروزه نه تنها در کشور کانادا، بلکه در بسیاری از نقاط دنیا از جمله مشاغل پردرآمد و پرطرفدار به شمار می رود. 
این افراد به صورت دائمی، به دنبال راهی برای بهتر شدن کسب و کار می باشند.

همچنین وظیفه این افراد، بررسی میزان پیشرفت یک کسب و کار می باشد و همواره به دنبال راهی برای بهینه سازی کسب و کار می باشند. این افراد برای پیشرفت در زمینه کاری، نیاز به مهارت کافی در زمینه فناوری اطلاعات دارند.

همچنین داشتن یک پشتوانه مالی و مشوق مالی در این شغل، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. این فرد می بایست تمامی موارد مرتبط با کسب و کار را به درستی تحلیل کرده و همیشه راهی برای بهبود کار، داشته باشد.

عموماً در کشور کانادا، شرکت هایی که در زمینه زیرساختی فعالیت می کنند، به چندین تحلیلگر برای پیشبرد کار خود نیاز دارند. از همین رو، این شغل نیز از شغل های پردرآمد و پرطرفدار به شمار می رود.

به صورت میانگین، افرادی که در این زمینه کاری مشغول به فعالیت می شوند، حقوقی معادل 73 هزار دلار کانادا تا 87 هزار دلار کانادا را دریافت می نمایند. در بانک مشاغل کانادا، امروزه بیش از 1000 آگهی در زمینه تحلیلگر کسب و کار، در آگهی های نیازمندی ارائه شده است. تحیلگر کسب و کار نیز همانند هر شغل دیگری از شاخه های متنوعی تشکیل شده است.
 در ادامه مقاله، به برخی از این موارد اشاره می کنیم:
    مشاغل حرفه ای در بخش مشاوره مدیریت کسب و کار
    تحلیلگرهای سیستم اطلاعاتی و مشاورین
    اقتصاددان ها و پژوهشگران سیاستگذاری های اقتصادی و تحلیلگران
    افسران رشد کسب و کار و پژوهشگران بازاریابی و مشاوران
در زمینه مهاجرت کاری به کشور کانادا، ابتدا هر فرد می بایست از امتیازبندی های مرتبط با مهاجرت از طریق اسکیل ورکر آشنا باشد و شرایط آن را داشته باشد. 
 
برای اطلاع از شرایط مرتبط با امتیازبندی های اداره مهاجرت کشور کانادا، با مشاوران و وکلای مجزب و زبده شرکت معتبر الست گروپ، مشورت نمایید. موسسه مهاجرتی الست گروپ، از بهترین موسسات مهاجرتی در این زمینه محسوب می شوند.

IT Project Manager

IT Project Manager

از دیگر مشاغل پولساز و مناسب برای ایرانیان در کشور کانادا، مدیریت پروژه های IT یا همان فن آوری اطلاعات می باشد. فردی که در زمینه مدیریت پروژه های فن آوری اطلاعات فعالیت دارد، می بایست توانایی تعادل سازی پروژه های فن آوری اطلاعات را داشته باشد.

همچنین این فرد می بایست در زمینه فن آوری اطلاعات دارای مهارت و تجربه باشد. همچنین این فرد می بایست هماهنگی های لازم را در زمینه تعداد کارکنان، مدت زمانی که پروژه به انجام می رسد و نیز بودجه مورد نیاز پروژه را مشخص نماید. مدیران پروژه های فن آوری اطلاعات، مسئولیت پیشبرد کسب و کار را با سودآوری قابل قبول برای شرکت ها بر عهده دارند. 

مسئولیت پیشبرد یک پروژه از ابتدا تا پایان کار بر عهده این فرد می باشد. همان طور که از توضیحات فوق برداشت می شود، مسئولیت این شغل بسیار زیاد می باشد و به همین نسبت از درآمد قابل قبولی نیز برخوردار می باشد.

درآمد تقریبی که برای این شغل در نظر گرفته می شود، مبلغی معادل 92 هزار دلار کانادا تا 114 هزار دلار کانادا می باشد. این شغل از جمله شغل های پرطرفدار در شرکت های کانادایی به شمار می رود.

به طوری که در بانک مشاغل کانادا، درخواست برای این شغل چیزی در حدود 2000 شغل ثبت شده می باشد. 
از جمله مشاغل مرتبط با مدیریت فن آوری اطلاعات، می توان به شغل زیر اشاره کرد:

مدیران سیستم های رایانه ای و اطلاعات

در این مقاله به بررسی موضوع "مشاغل ایرانیان در کانادا " پرداخته ایم. چنانچه شما نیز به این موضوع علاقه ئمند می باشید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

Account Manager

Account Manager

از دیگر شغل های پرطرفدار در میان ایرانیان، شغل مدیر حساب می باشد. یک مدیر حساب، مسئولیت راضی نگه داشتن مشتریان یک کسب و کار را بر عهده دارد. از طرفی این فرد می بایست به دنبال مشتریان جدید برای کسب و کار مربوطه نیز باشد.

از همین رو این فرد یک نقش کلیدی را برای هر کسب و کاری بر عهده دارد. این افراد نقشی حیاتی را در ارتباط بین شرکت ها و مشتریان و نیز شرکت ها با شرکت های دیگر را بر عهده دارند. 
درآمد پیشنهادی برای این گونه از مشاغل چیزی در حدود 75 هزار دلار کانادا الی 92 هزار دلار کانادا می باشد که این خود مبلغ قابل توجهی به شمار می رود که بر جذابیت این شغل، می افزاید. 

در بانک مشاغل کشور کانادا، به صورت حدودی نزدیک به 200 نیازمندی در زمینه این شغل ثبت گردیده است. این شغل، همانند سایر مشاغل به شاخه های دیگری تقسیم می گردد که در زیر به برخی از این زیرشاخه ها اشاره کرده ایم:

    مدیران سرویس های بیزینسی دیگر
    مدیران فروش شرکتی
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این شغل و سایر مشاغل ایرانیان در کانادا، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ، مشورت نمایید.

گروه مهاجرتی شرکت الست گروپ، با تکیه بر سال ها تجربه خویش و داشتن هزاران پرونده موفق در زمینه اخذ ویزای کاری کشور کانادا، می توانند عزیزان علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا را در این زمینه یاری نمایند.شرکت الست گروپ، همراه این دوستان از ابتدا تا اخذ ویزای کاری کشور کانادا و اقامت دائم این کشور، می باشد.

Software Engineer

Software Engineer

از دیگر مشاغل پرطرفدار در میان ایرانیان، مهندس نرم افزار می باشد. بسیاری از ایرانیان در کشور کانادا به این شغل مشغول می باشند. یک مهندس نرم افزار می بایست قابلیت ساخت اپلیکیشن های هوشمند را برای گوشی ها و نیز برای کامپیوترها داشته باشد.

همچنین یک مهندس نرم افزار می بایست بتواند علاوه بر طراحی برنامه ها، توانایی توسعه آن ها را نیز داشته باشد. وجود این فرد عموماً برای شرکت ها بسیار حیاتی می باشد. زیرا بخش عظیمی از صنایع و تجارت در کشور کانادا، ارتباط مستقیمی با تکنولوژی روز دارد و از این رو، نیاز به یک فرد خبره در این زمینه بسیار حیاتی می باشد.

در گذشته تنها شرکت های مرتبط با فن آوری اطلاعات به این شغل نیاز داشتند. اما امروزه در بیشتر شرکت ها، نیازمندی های مرتبط با مهندسین نرم افزار دیده می شود.
 بازه حقوقی که برای این افراد در کشور کانادا در نظر گرفته شده است، مبلغی مابین 83 هزار دلار کانادا الی 99 هزار دلار کانادا می باشد که این رقم قابل قبولی برای این شغل به شمار می رود. 

با توجه به این امر که بیشتر مهندسان نرم افزار در کشور ما، متاسفانه از درآمد مطلوبی برخوردار نمی باشند، بسیاری از ایرانیان، تمایل به کار در کشور کانادا را دارند. در بانک مشاغل کشور کانادا، تعدادی نزدیک به 300 مورد نیازمندی، برای این شغل ثبت گردیده است. 

در بانک مشاغل کانادا، مشاغل زیر از جمله شغل های ذکر شده و مرتبط با این رشته می باشند:
    طراحان و مهندسان نرم افزار
    توسعه دهندگان نرم افزار
در این مقاله به بررسی موضوع "مشاغل ایرانیان در کانادا " پرداخته ایم. در همین راستا به معرفی شرکت الست گروپ به عنوان بهترین و معتبرترین منبع اطلاعاتی و همراه عزیزان جویای کار در کشور کانادا، پرداخته ایم. اگر تا این قسمت از مقاله مقاله مشاغل ایرانیان در کانادا برای شما جذاب بوده است، ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

Recruiter

Recruiter

این شغل در حقیقت مسئول حوزه استخدام کارمند می باشد. در یک صنعت رو به رشد و در یک بستر اقتصادی سالم، مسئولان خوب و کاردان در بخش استخدام مورد نیاز می باشند. این افراد می بایست جاهای خالی مشاغل در شرکت ها را با افراد مناسب پر کنند.

با توجه به این امر که در کشور کانادا مشاغل روز به روز در حال رشد و توسعه می باشند، وجود فردی با این شرایط، از اهمیت بسیاری برخوردار است. در حقیقت شغل اصلی یک مسئول استخدام، یافتن افرادی مناسب برای موقعیت های شغلی خالی در شرکت ها می باشد. 

حقوق دریافتی این افراد، چیزی در حدود 59 هزار دلار کانادا تا 71 هزار دلار کانادا می باشد و آگهی های ثبت شده در این زمینه در بانک مشاغل کانادا،به تعداد 89 نیازمندی می باشد. عنوان مرتبط با این شغل در زیر آمده است:

منابع انسانی و مسئولان حوزه استخدام نیروهای جدید

در زمینه کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل ایرانیان در کانادا، با مشاوران شرکت الست گروپ در ارتباط باشید. مشاوران و وکلای شرکت الست گروپ با بهره گیری از تجارب چندین ساله خود و داشتن هزاران پرونده موفق در زمینه اخد ویزای کاری کشور کانادا و در پی آن کسب اقامت دائم برای افراد متقاضی کار در این کشور، به عنوان بهترین گزینه برای این افراد، به شمار می روند.

Engineer Project Manager

Engineer Project Manager

از جمله مشاغل ایرانیان در کانادا که یکی از محبوب ترین انواع آن نیز به شمار می رود، مدیر مهندس پروژه می باشد. این شغل در کشور کانادا، از حقوق و مزایای بسیار خوبی برخوردار می باشد. 

وظیفه مدیر پروژه این است که پروژه را به خوبی پیگیری کرده و باعث پیشرفت پروژه شود. این جایگاه شغلی، در کشور کانادا بسیار پرطرفدار می باشد. نیاز به این رشته شغلی به این دلیل مهم می باشد که در کشور کانادا بازار مسکن، بسیار رو به رشد می باشد.

به همین سبب، دولت کانادا این افراد را برای استحکام زیرساخت های این کشور، نیاز دارد. بازه دریافتی این افراد، عموماً چیزی در حدود 74 هزار دلار کانادا الی 92 هزار دلار کانادا می باشد و در بانک مشاغل کانادا، حدود 50 نیازمندی در این زمینه، ثبت گردیده است. 

این شغل با عنوان شغلی زیر، در کشور کانادا شناخته می شود:
    مدیریت مهندسی
    خود اشتغالی
از دیگر مواردی که فرد می تواند با تکیه بر آن اقدام به اشتغال زایی کند، خود اشتغالی می باشد. اگر شخص در زمینه فعالیت خاصی سابقه دارد، می تواند اقدام به خود اشتغالی در کشور کانادا بنماید. 

معمولاً افرادی که در زمینه ورزشی و یا فرهنگی و هنری سابقه ای طولانی دارند، در زمره این افراد قرار می گیرند. در این زمینه، فرد باید در نظر داشته باشد که می بایست در زمینه شغل و حرفه ای که انتخاب می کند، باید توانایی های لازم را داشته باشد.

از طرفی، این افراد می بایست پیشینه قبلی همکاری در این زمینه ها را نیز با حوزه های مرتبط فرهنگی و هنری و ورزشی داشته باشند. در زمینه خود اشتغالی، نمی توان بازه درآمد دقیقی را مشخص نمود. بسته به فعالیت فرد، میزان درآمد نیز بسیار متغیر می باشد.

در زمینه کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مبحث خود اشتغالی در کشور کانادا، با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ مشورت نموده و از جدیدترین تغییرات در قوانین کاری کشور کانادا مطلع شوید.

در این مقاله به بررسی موضوع "مشاغل ایرانیان در کانادا " پرداخته ایم. با ما همچنان تا انتهای این مقاله، همراه باشید.

شرایط مشاغل در کانادا پس از دوره کرونا

شرایط مشاغل در کانادا پس از دوره کرونا

هنگامی که ویروس کرونا در سرتاسر جهان به صورت گسترده ای پخش شد، کشور کانادا نیز از جمله کشورهایی بود که صدمه بسیاری را متحمل شد. یکی از بخش هایی که لطمه بسیاری از این ویروس دید، بخش اقتصاد و بازار کار بود.

در این بازه زمانی، یعنی از شیوع ویروس کرونا تا اتمام آن، تقریبا تعدادی معادل 3 میلیون کانادایی از کار بی کار شدند. این برای ایرانیان یک فرصت تازه به شمار می رود. این امر یعنی فرصت های شغلی بیشتر برای ایرانیان!

با توجه به این امر که کشور کانادا یک مکان امن و مقصدی مناسب برای ایرانیان برای کار و زندگی به شمار می رود، میزان تقاضای ایرانیان نیز روز به روز در حال افزایش می باشد.

طبقه بندی های شغلی در کانادا

طبقه بندی های شغلی در کانادا

در کشور کانادا، مشاغل مختلف به دسته های صفر، A ، B، C، D تقسیم می شوند. این دسته بندی توسط NOC یا همان طبقه بندی ملی مشاغل کانادا، انجام می گیرد. تقسیم بندی مشاغل بر مبنای  وظایف کاری فرد و ماهیت کار و موارد دیگر می باشد. به سبب اهمیت این طبقه بندی، در این بخش به صورت مختصر به این موارد پرداخته ایم.
    گروه صفر
گروه صفر متعلق به مشاغل مدیریتی می باشد. این افراد، مدیران ارشد و مدیران کسب و کارها، بدون در نظر گرفتن بزرگی و یا کوچکی کسب و کارها، می باشد.
    گروه A 
مشاغل گروه A نیاز به ارائه مدارک دانشگاهی معتبر دارند. این افراد جزو معلمان، پزشکان و مهندسان می باشند.
    گروه B 
مشاغل گروه B، در زمره کارهای تخصصی قرار می گیرند. برای گرفتن این گونه از مشاغل، داشتن مدرک دانشگاهی، مدرک دیپلم، گذراندن دوره های مرتبط و آموزش های تخصصی، ضروری می باشد. از جمله این مشاغل می توان به برقکارها، تاسیساتی ها و آشپزها اشاره کرد.
 
    گروه C
این گونه از مشاغل، نیاز به ارائه مدارک دانشگاهی نداشته و داشتن تحصیلات متوسطه و یا گذراندن آموزش های تخصصی در زمینه آن شغل، کفایت می کند. این گونه مشاغل نظیر راننده و گارسون و قصاب می باشند.
    گروه D

مشاغل گروه D نیازی به گذراندن هیچ دوره خاصی و یا داشتن مدرک خاصی نمی باشند. این مشاغل عموماً آموزش در حین کار دارند. از جمله این مشاغل می توان به کارگران خدماتی و نیروهای نظافتی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که هر یک از مشاغل مورد نیاز کشور کانادا که در لیست NOC وجود دارند، دارای یک کد اختصاصی می باشند. این کد اختصاصی، یک عدد چهار رقمی می باشد. این کد، در حقیقت معرف یک نوع کار خاص و یا یک حوزه کاری مشخص می باشد. در لیست NOC، در حدود 30 هزار شغل وجود دارد. این مشاغل در 4 گروه مهارتی و 10 گروه شغلی بزرگ، طبقه بندی می شوند.

برای اطلاع از مشاغل موجود در لیست NOC و اطلاع از کدهای مربوط به آن، با مشاوران مجرب شرکت الست گروپ، مشورت کنید.

گروه مهاجرتی الست گروپ، آمادگی ارائه کلیه خدمات مرتبط با اخذ ویزای کاری کشور کانادا را داشته و گام به گام همراه عزیزان متقاضی از ابتدا تا اخذ ویزای کاری کشور کانادا و اقامت دائم این کشور، در کنار ایشان خواهد ماند.

در این مقاله به بررسی موضوع "مشاغل ایرانیان در کانادا " پرداخته ایم. با ما همچنان همراه باشید.

مشاغل مورد نیاز کشور کانادا

مشاغل مورد نیاز کشور کانادا

کشور کانادا به مشاغل مختلفی نیاز دارد که در این بخش به برخی از این مشاغل می پردازیم. باید توجه شود که این مشاغل در لیست مشاغل NOC می باشند. برای اطلاع از گروه های مرتبط با هر یک از این مشاغل و کدهای مرتبط با آن ها، با مشاوران شرکت الست گروپ مشورت نمایید. در این بخش به ذکر برخی از این مشاغل خواهیم پرداخت:
    مشاغل فن آوری اطلاعات
    برنامه نویس کامپیوتر
    طراح و توسعه دهنده وب
    مدیر فن آوری اطلاعات و کامپیوتر
    مشاور و تحلیلگر فن آوری اطلاعات
    تحلیلگر و کارشناس پایگاه داده
    تکنیسین شبکه های کامپیوتری
    توسعه دهنده نرم افزار

این مشاغل با میانگین درآمد سالانه 87 هزار، در زمره مشاغل پرطرفدار ایرانیان در کانادا به شمار می روند.
    مشاغل اداری 
    دستیار امور اداری
    کارمند دفتری
    نماینده خدمات مشتریان
    کارمند ورود اطلاعات
    دستیار حقوقی
 
    مشاغل تولیدی و فنی 
    جوشکار و اپراتور تجهیزات مربوطه
    تکنیسین دستگاه های تولیدی
    اپراتور دستگاه های تولیدی
    مونتاژ کار
    سوپروایزر تولید
    مکانیک دستگاه های سنگین
    مکانیک خودرو
    مشاغل تدارکاتی 
    راننده کامیون
    راننده سرویس
    سوپروایزر تولید
    مونتاژ کار
    راننده لیفتراک
    کارگر انبار
    کارگر خدماتی
    مسئول خرید
    مشاغل مهندسی
    مهندس عمران
    کارشناس کنترل کیفیت
    مدیریت مهندسی
    مهندس صنایع
    مهندس پروژه
    مشاغل پزشکی
    کمک پرستار
    پرستار
    عینک ساز
    دستیار کادر درمان
    فیزیوتراپیست
    روانشناس بالینی
    داروساز
 
    مشاغل مالی و حسابداری
    تحلیلگر کسب و کار
    کنترل کننده حسابداری
    مشاور ارشد مالی
    مدیر مالی
    حسابدار
    کارمند حقوق و دستمزد
    حسابدار مالیاتی
    مشاغل فروش و بازاریابی
    کارشناس فروش
    مرچندایزر
    مدیر بازاریابی
    اکانت منیجر
    اکانت منیجر تبلیغات
    مدیر دیجیتال مارکتینگ
    مدیر تجارت الکترونیک
    مشاغل منابع انسانی
    مدیر منابع انسانی
    استخدام کننده
    کارشناس منابع انسانی
    هماهنگ کننده نیروی انسانی
    کارشناس آموزش و توسعه
    مشاغل ارتباط با مشتری و پشتیبانی
    نماینده خدمات مشتریان
    کارشناس چت آنلاین
    رهبر تیم فروش و خدمات
    کارشناس مشتریان تلفنی

در این بخش از مقاله "مشاغل ایرانیان در کانادا " به معرفی برخی از مشاغل خوب و مناسب ایرانیان در کانادا می پردازیم. لطفاً با ما همراه باشید.
    عکاسی
    آرایشگری
    مهندسی کشاورزی
    مهندس کشاورزی
    مدیریت مهندسی کشاورزی
    مهندسی نفت
    سوپروایزر نفت، گاز و پتروشیمی
    تکنیسین حفاری های نفتی و گازی
    کارگر و اپراتور حفاری
    مهندس حفاری نفتی
    وکالتی
    مدیریت

کلام پایانی

کلام پایانی

کشور کانادا همواره به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار برای مهاجران از سرتاسر جهان و ایران به شمار می رود. این کشور با داشتن فرصت های بسیار شغلی و داشتن اقتصادی ثابت و پایدار، می تواند آینده ای خوب را برای مهاجران فراهم آورد.

در این میان، کشور کانادا هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می دارد و افراد با توجه به شرایط خویش، اقدام به مهاجرت به کشور کانادا به هدف کار و زندگی می نمایند. در این مقاله سعی کردیم تا به برخی از مشاغل مناسب برای ایرانیان و نیز درآمدهای مرتبط با برخی از این مشاغل، بپردازیم.

نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که برای اخذ ویزای کاری، راهی دراز باید پیموده شود. در این راه طولانی بهره گیری از افراد با تجربه، کاری عقلانی و صحیح می باشد. در همین راستا، به معرفی شرکت معتبر و مهاجرتی الست گروپ به عنوان بهترین گزینه برای مشاوره و همراهی به هدف اخذ ویزای کاری کشور کانادا، پرداختیم.

توصیه اکید ما به علاقه مندان به کار در کشور کانادا این است که پیش از انجام هر اقدامی، ابتدا با مشاوران با تجربه شرکت الست گروپ، اقدام به مشاوره بنمایند و از هر اقدام خودسرانه و عجولانه، پرهیز کنند. تیم  الست گروپ تمامی تلاش و انرژی خود را برای کمک به هموطنان عزیز ایرانی، برای اخذ ویزای کاری و اقامت دائم کانادا، به کار خواهد گرفت.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی موضوع "مشاغل ایرانیان در کانادا" بپردازیم. امید است که مطالب ذکر شده در این مقاله، مورد توجه عزیزان علاقه مند به مهاجرت و کار در کشور کانادا، قرار گرفته باشد.