اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

قيمت خانه در كانادا

قيمت خانه در كانادا

در این مقاله سعی داریم به موضوع قیمت خانه در کانادا بپردازیم. چنان چه شما از علاقمندان به این موضوع می باشید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

در این مقاله سعی داریم به موضوع قیمت خانه در کانادا بپردازیم. چنان چه شما از علاقمندان به این موضوع می باشید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.
 
موارد مطرح شده در این مقاله، در ذیل خلاصه گردیده اند:
درباره کشور کانادا چه می دانیم؟
فواید خرید خانه در کشور کانادا
قیمت خانه در کانادا
موارد تاثیرگذار بر قیمت خانه در کانادا
مراحل قانونی خرید خانه در کانادا
افراد واجد شرایط خرید خانه در کانادا
وام مسکن برای خرید خانه در کانادا
قیمت خانه در کانادا بسته به موقعیت مکانی
خرید خانه در شهرهای کشور کانادا
خرید خانه در ایالت های کشور کانادا
مالیات بر خانه در کشور کانادا
خرید ملک در کانادا چه شرایطی را شامل می گردد؟
مراحل خرید خانه در کانادا به صورت گام به گام
سخن پایانی

 

کشور کانادا به سبب داشتن شرایط اقتصادی مساعد و پایدار و نیز داشتن امکانات رفاهی قابل قبول و نیز شرایط اجتماعی مساعد، همواره به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار برای مهاجرت به شمار می رود.
کشور کانادا همواره ویزاهای متفاوتی را برای متقاضیان مهاجرت ارائه کرده است.

ویدئو قيمت خانه در كانادا

یکی از پرطرفدارترین انواع این ویزاها، ویزای سرمایه گذاری می باشد. لذا هدف ما از ارائه این مقاله، ارائه اطلاعاتی به عزیزان محترم متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و خرید خانه در کانادا، می باشد.

شرکت  مهاجرتی الست گروپ در این راه می تواند بهترین مشاوره و خدمات را به علاقمندان به اخذ اقامت دائم کشور کانادا از طریق خرید خانه، ارائه دهد.

درباره کشور کانادا چه می دانیم؟

درباره کشور کانادا چه می دانیم؟

کشور کانادا کشوری وسیع و پهناور در شمال قاره آمریکای شمالی می باشد. این کشور شامل 10 استان یا همان ایالت می باشد. همچنین کشور کانادا از سه قلمرو تشکیل شده است. این کشور پهناور محدوده وسیعی را فی مابین دو اقیانوس آرام و اقیانوس منجمد شمالی را در بر گرفته است.

کشور کانادا یکی از وسیع ترین کشور های جهان از لحاظ مساحت می باشد. این کشور مرز بسیار طولانی با کشور آمریکا دارد. البته با توجه به وسعت زیادی که این کشور دارد، جمعیت بسیار کمی را در خود جای داده است.

دلیل این امر، غیر قابل سکونت بودن بیشتر نواحی این کشور به سبب سرمای هوا و نزدیک بودن به قطب شمال می باشد.

در کشور کانادا دو زبان انگلیسی و فرانسه صحبت می شوند. مرکز این کشور اتاوا می باشد. اما بزرگترین و پرطرفدارترین شهر این کشور، شهر تورنتو است. واحد پول این کشور دلار کانادا می باشد. 

اینفوگرافیک قيمت خانه در كانادا

اینفوگرافیک قيمت خانه در كانادا

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کشور کانادا و شرایط و وضعیت اقامت در این کشور، با مشاوران مجرب و کارآزموده شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید.

فواید خرید خانه در کشور کانادا

فواید خرید خانه در کشور کانادا

خرید خانه در کشور کانادا از جمله سرمایه گذاری هایی به شمار می رود که مزایای بسیاری را برای فرد خریدار به همراه خواهد آورد. این کار می تواند تضمینی برای دریافت اقامت دائم کشور کانادا به شمار رود. مشاوران شرکت الست گروپ آماده همکاری با عزیزانی می باشد که تمایل به اخذ اقامت دائم در کشور کانادا از طریق خرید خانه را دارند، می باشد.

کشور کانادا شرایط بسیاری مناسبی را برای افراد متقاضی خرید خانه در این کشور فراهم آورده است که با داشتن حداقل سرمایه و با بهره گیری از انواع متفاوتی از وام مسکن، بتوانند اقدام به انجام یک سرمایه گذاری سودآور بنمایند.

از محاسن دیگر خرید خانه در کانادا این است که در این کشور خرید خانه برای افراد غیرمقیم کشور کانادا نیز امکان پذیر می باشد، که این امر در بسیاری از کشورهای جهان، امری ناممکن می باشد. 

از طرف دیگر برای افرادی که دارای ویزای توریستی این کشور می باشند، پروژه هایی وجود دارد که می توانند این افراد به صورت پیش خرید، صاحب خانه در کشور کانادا شوند. این خانه ها با قیمت مناسب و با اقساط بلند مدت به این افراد، ارائه می شود.

حتی افرادی که ویزای توریستی کشور کانادا را ندارند، می توانند اقدام به پیش خرید کاندو کنند و تنها با پرداخت تنها 10 تا 20 درصد از قیمت خانه در کانادا، صاحب یک  آپارتمان شوند. 

از دیگر محاسن خرید خانه در کشور کانادا، اطمینان از سرمایه گذاری برای خریداران می باشد. کانادا کشوری امن از لحاظ اقتصادی می باشد و خرید خانه در این کشور می تواند یک پس انداز دائمی برای فرد به شمار رود.

حقوق برابری که کشور کانادا برای افراد مقیم این کشور و خارجیان قرار داده است نیز، از دیگر مزایای خرید خانه در این کشور می باشد. همچنین استفاده از این مزیت، این امکان را فراهم می آورد که پس از اخذ اقامت دائم، فرد از پرداخت اجاره بها رهایی خواهد یافت و در خانه خود اقامت خواهد کرد.

قیمت مناسب و نسبتاً ارزان خانه در این کشور از دیگر مزایای این کار می باشد. قیمت خانه در کانادا نسبت به سایر کشورهای جهان از میزان قابل قبول تری برخوردار می باشد.

همچنین خرید خانه در کشور کانادا امکان بهره گیری از خدمات بی نظیر این کشور را امکان پذیر می سازد. زندگی در مکانی با بالاترین درصد امنیت در میان کشورهای جهان و حق اقامت قانونی و داشتن اجازه کار، بهره گیری از یک اقتصاد پویا و پایدار و داشتن حق شهروندی مطابق با استانداردهای جهانی از دیگر مزایای زندگی و خرید خانه در کشور کانادا به شمار می رود.

همچنین این کشور دارای بالاترین سطح کیفیت آموزشی می باشد. سطح بهداشت و خدمات درمانی در این کشور در حد بسیار بالایی قرار دارد.

علاوه بر تمامی این موارد و بسیاری از محاسن دیگر، امکان استفاده از طبیعت و اماکن جذاب و دوست داشتنی و وصف ناپذیر، از دیگر فواید خرید خانه و در پی آن اخذ اقامت دائم کشور کانادا به شمار می رود.

در این مقاله به بررسی موضوع " قیمت خانه در کانادا " پرداخته ایم. از علاقمندان به این موضوع دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

قیمت خانه در کانادا

قیمت خانه در کانادا

کشور کانادا کشور بسیار وسیعی است. از همین جهت بیشتر خانه هایی که کانادایی ها برای زندگی انتخاب می کنند، خانه های بزرگ و مستقل و دوبلکس می باشد. در یک طبقه بندی ساده که بر روی خانه های کانادا می توان انجام داد، می شود گفت که این خانه ها در چهار دسته طبقه بندی می شوند. این چهار دسته را می توان به صورت زیر بیان نمود:

دسته اول:

خانه های بزرگ و دوبلکس که ساختمانی با دو خانه و ورودی های مستقل در کنار یکدیگر دارند.

دسته دوم:

بانگلوها. این خانه ها از انواع خانه های یک طبقه می باشند که دارای زیر زمین می باشند. بیشتر افراد از این زیرزمین ها به عنوان اتاق تفریحات و سرگرمی های خانوادگی و دورهمی ها استفاده می کنند.

دسته سوم:

خانه هایی که در محیط شهری قرار دارند. این خانه ها معمولاً دارای تراس و یک گاراژ که در داخل خانه قرار دارد، می باشند.

دسته چهارم:

کاندوها. خانه های کاندو، شباهت بسیاری با آپارتمان ها دارند. مالک هر یک از واحدهای شخصی در کاندو، در حقیقت صاحب آن به شمار می رود.
 
امروزه بسیاری از افراد در سرتاسر جهان، به جهت سرمایه گذاری و یا اخذ اقامت کشور کانادا، اقدام به خرید ملک در این کشور نموده اند. ذکر این نکته بسیار جالب است که چنان چه فرد تمایل به خرید و یا پیش خرید ملک در کشور کانادا داشته باشد، هیچ نیازی نیست که در کشور کانادا اقامت داشته باشد و یا به بیان دیگر، از شهروندان کشور کانادا باشد. 

در حال حاضر، با توجه به نوسانات ارز در کشورمان، امکان خرید ملک در کشور کانادا امری غیرممکن به نظر می رسد. سؤالی که بیشتر افراد امروزه از خود می پرسند این است که: 
" آیا امکان خرید ملک در کشور کانادا وجود دارد؟ "

در همین راستا، مشاوران و وکلای مجرب و حرفه ای شرکت الست گروپ، آماده ارائه هر نوع مشاوره و همکاری، با علاقمندان به سرمایه گذاری در کشور کانادا از طریق خرید ملک، می باشند.

موارد تاثیرگذار بر قیمت خانه در کانادا

موارد تاثیرگذار بر قیمت خانه در کانادا

کشور کانادا نیز همانند هر کشور دیگری در جهان، دارای بخش های مختلف و متفاوتی می باشد که این امر قیمت خانه در کانادا را تحت الشعاع قرار می دهد. عوامل بسیاری در قیمت خانه در کانادا مؤثر می باشند. به عنوان مثال، در کشور کانادا، برای انتقال ملک فرد می بایست معادل نیم درصد تا دو درصد از کل ارزش ملک را به عنوان مالیات، به دولت کانادا پرداخت نماید.

البته همان طور که گفته شد، کانادا دارای چندین ایالت می باشد که این مورد در تمامی این ایالات صدق نمی کند. به عنوان مثال، مالیات بر جابه جایی خانه، در ایالات ساسکاچوان و آلبرتا، صدق نمی کند.
نکته دیگری که در این زمینه می بایست به آن اشاره نمود، هزینه های حقوقی می باشد که به عنوان حق الزحمه می بایست پرداخت شود.

این هزینه ها گاهاً حتی تا 10 درصد از ارزش ملک را شامل می شوند.
برای خانه های نوساز، موردی به عنوان مالیات کالا وجود دارد. این مالیات کالا، برای خانه های تازه ساز، تقریباً حدود 5 درصد از مبلغ خانه می باشد.

مورد دیگری که وجود دارد، هزینه گواهینامه استوپل می باشد. این گواهینامه متعلق به آپارتمان ها و واحدهای مستقل از هم می باشد. گواهینامه استوپل نشان دهنده هزینه مالی آپارتمان می باشد و این هزینه را با کلیه جزئیات تشریح می نماید. 
 
البته همان طور که به آن اشاره شد، این مالیات ها و هزینه ها، بسته به ایالت و بخش، متفاوت می باشد. به عنوان نمونه، در استان کبک نیازی به پرداخت هزینه گواهینامه استوپل، وجود ندارد.

از دیگر هزینه هایی که در هنگام خرید ملک می بایست پرداخت شود، هزینه های حقوقی می باشد که می بایست به وکیل پرداخت گردد. این مبالغ در هر بخش از کانادا متفاوت می باشد. اما به صورت تقریبی این مبلغ از 370 دلار کانادا شروع می شود و بسته به ارزش ملک این مبلغ بالاتر می رود.

در کشور کانادا، می بایست درصدی از کل ارزش خانه را نیز به مشاور املاک پرداخت نمود. این درصد ممکن است از طرف خریدار و یا فروشنده و یا هر دوی آنها، پرداخت گردد. به صورت تقریبی، حدود 3 تا 7 درصد از ارزش کل ملک می بایست به نماینده املاک داده شود.

به صورت کلی، تمامی هزینه های خرید یک خانه، علاوه بر ارزش خود خانه، موارد فوق می باشد که می توان آنها را به عنوان هزینه جابه جایی نیز در نظر گرفت. تمامی این موارد تاثیر شایانی بر قیمت خانه در کانادا خواهد گذاشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه خرید خانه، سؤالات خود را با مشاوران با تجربه شرکت الست گروپ، در میان بگذارید. این شرکت با داشتن سال ها تجربه در زمینه امور مهاجرتی، بهترین راه کارها را به شما معرفی خواهند کرد.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " قیمت خانه در کانادا " پرداخته ایم. چنان چه شما نیز از علاقمندان به مهاجرت به کشور کانادا می باشید و به دنبال خرید ملک و یافتن راهی برای رسیدن به هدف اقامت دائم کشور کانادا می باشید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

مراحل قانونی خرید خانه در کانادا

مراحل قانونی خرید خانه در کانادا

فرآیند خرید خانه در کشور کانادا یک پروسه کاملاً پیچیده می باشد. لذا بهره گرفتن از مشاوران و وکلای مجرب در این راه، می تواند تضمینی بر انجام کار، به شمار آید. پس اولین قدم برای خرید خانه در کشور کانادا، یافتن یک وکیل مجرب و کاردان می باشد.

وکیل مورد نظر، ابتدا به نماینده املاک، سند پیشنهاد خرید ملک را به فروشنده ملک، ارائه می کند. 

این سند پیشنهاد خرید ملک به همراه 10 درصد از کل مبلغ خانه، به فروشنده ملک داده می شود. سپس خریدار و فروشنده با یکدیگر بر سر قیمت ملک بحث کرده و به یک قیمت توافقی دست پیدا می کنند. این توافق می بایست بر روی یک توافق نامه و به صورت کتبی ذکر شود.

سپس یک نسخه از توافق نامه برای وکیل ارسال می گردد. وکیل بر مبنای توافق نامه انجام شده، تاریخی را برای عقد قرارداد تنظیم می نماید. 

در طول این پروسه، اقدامات دیگری نیز انجام می گیرد. یکی از مهم ترین این اقدامات، بررسی سوابق فروشنده و عدم سوء سابقه فروشنده می باشد. این بررسی توسط وکیل خریدار انجام می گیرد.

در مرحله پایانی، وکیل بعد از تنظیم سند ملکی و تایید کردن قیمت نهایی پرداختی توسط خریدار، مبلغ توافقی را به فروشنده پرداخت می کند. در این مرحله و پس از اطمینان از عقد قرارداد فی مابین خریدار و فروشنده، سند و کلیدهای خانه به خریدار ملک تحویل می گردد.

افراد واجد شرایط خرید خانه در کانادا

افراد واجد شرایط خرید خانه در کانادا

در این بخش از مقاله " قیمت خانه در کانادا " به بررسی این موضوع که چه افرادی می توانند اقدام به خرید ملک در کشور کانادا بنمایند، خواهیم پرداخت.

در کشور کانادا، هر شخصی که تمایل به خرید ملک داشته باشد، می تواند اقدام به خرید خانه نماید. لذا هر سرمایه گذار، می تواند در کانادا ملک بخرد. اما اگر این سرمایه گذار مقیم کشور کانادا نباشد، می بایست 15 درصد مازاد مالیات را به کشور کانادا بپردازد.

البته این قانون بسته به موقعیت استانی متفاوت می باشد و در برخی از استان ها، نیازی به پرداخت این مالیات نمی باشد.

آن دسته از شهروندان کشور کانادا که بیش از شش ماه از سال را در کشور کانادا به سر نمی برند و خارج از این کشور می باشند، از دادن این 15 درصد مازاد مالیات، معاف می باشند. جالب است که این افراد تقریباً شرایطی همچون افراد غیرمقیم را در کشور کانادا دارند. اما همچنان از دادن این مازاد مالیات معاف می باشند.

لذا توصیه شرکت مهاجرتی الست گروپ به افرادی که تمایل به خرید خانه در کشور کانادا دارند، این است که ابتدا اقدام به اخذ اقامت دائم کشور کانادا را بنمایند تا به عنوان شهروند کانادایی محسوب گردند و سپس اقدام به خرید خانه در این کشور بنمایند.

بدون تردید شرایط خرید ملک برای افراد مقیم این کشور بسیار بهتر از افراد غیرمقیم می باشد.

برای کسب هرگونه اطلاعات تکمیلی در این زمینه از مشاوران مجرب شرکت الست گروپ مشاوره بگیرید.
 
در این مقاله به بررسی موضوع " قیمت خانه در کانادا " پرداخته ایم. چنان چه تا به اینجای مقاله برای شما مفید واقع شده، شما را به خواندن ادامه این مطلب، دعوت می نماییم.

وام مسکن برای خرید خانه در کانادا

وام مسکن برای خرید خانه در کانادا

خوشبخنانه کشور کانادا برای خرید خانه برای افراد غیرمقیم کشور کانادا، شرایطی را به عنوان وام مسکن در نظر گرفته است. شرایط بانکهای کشور کانادا برای دادن وام مسکن به افرادی که اقامت کشور کانادا را ندارند، به این گونه است که ابتدا فرد می بایست اثبات نماید که 35 درصد از مبلغ کل خانه را دارد. این 35 درصد به عنوان پیش پرداخت خرید خانه به شمار می رود.

چنان چه فرد این امر را اثبات نماید، بانک مابغی مبلغ را که معادل 65 درصد از خرید خانه می شود را، به عنوان وام به خریدار پرداخت می کند. البته بانک های کشور کانادا شرایط ویژه ای را برای پرداخت این وام دارند که در این قسمت به توضیح این موارد می پردازیم.

چنان چه یک فرد غیرمقیم کشور کانادا، اقدام به اخذ وام مسکن از بانک های کشور کانادا را بنماید، علاوه بر پرداخت 35 درصد اولیه، می بایست توصیه نامه ای از طرف بانک و یک نامه تاییدیه درآمد به دلار نیز به همراه داشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، فرد غیرمقیم، می بایست یک نامه اشتغال به کار و یک صورت حساب سه ماه بانک را به همراه یک چک اعتباری از بانک کانادایی را نیز به همراه داشته باشد. بانک تمامی این موارد را بررسی کرده و در صورتی که فرد شرایط اخذ وام مسکن را داشته باشد، وام به وی تعلق می گیرد.
 
جالب است بدانید که، چنانچه فرد غیرمقیم کشور کانادا موفق به اخذ وام بانکی از یکی از بانک های کانادایی بشود، وام با همان بهره ای که به یک فرد مقیم کشور کانادا تعلق می گیرد، محاسبه می شود.

البته نکته دیگر در این زمینه، برای افرادی که واجد شرایط اخذ وام قرار نمی گیرند، وام دیگری این بانک ها به عنوان کمک هزینه خرید خانه، در نظر گرفته اند. فرد در صورتی که تمایل داشته باشد، می تواند اقدام به دریافت این کمک هزینه از طرف بانک، بنماید.

اولین قدم برای اخذ وام، مراجعه به بانک می باشد. سپس فرد می بایست اثبات نماید که صلاحیت اخذ وام را دارد. برای این کار، فرد می بایست به صورت تلفنی با بانک ارتباط برقرار کرده و اطلاعات شخصی خویش را در اختیار بانک قرار دهد. همچنین فرد می بایست، اطلاعات مرتبط با دارایی ها و بدهی ها و تاییدیه درآمد و بازگشت مالی و مواردی از این چنین را، برای بانک ایمیل و یا فکس نماید.

بدون تردید، برای تهیه اسناد و مدارک اخذ وام بانکی از یکی از بانک های کشور کانادا، داشتن یک وکیل مجرب و حرفه ای، بسیار ضروری می باشد. این وکیل می بایست با اسناد رسمی کشور کانادا کاملاً آشنایی داشته باشد و بتواند تمامی این مراحل را تا اخذ وام بانکی و در نتیجه آن، خرید ملک و اخذ اقامت دائم کشور کانادا، با موفقیت به انجام برساند.

مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، با بهره گیری از سال ها تجربه خود در زمینه مهاجرت به کشور کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور، می توانند عزیزان علاقمند به خرید ملک در کشور کانادا را از ابتدای مسیر تا به انتها و رسیدن به مقصد مطلوب، راهنمایی نمایند.

این مقاله، به هدف ارائه اطلاعات در زمینه " قیمت خانه در کانادا " نگاشته شده است. از تمامی عزیزان علاقمند به این موضوع، دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

قیمت خانه در کانادا بسته به موقعیت مکانی

قیمت خانه در کانادا بسته به موقعیت مکانی

امروزه، قیمت خرید خانه در کشور کانادا دستخوش نوسانات بسیاری شده است. چندین سال پیش، پایین بودن قیمت خرید خانه در کشور کانادا، این کشور را به یکی از جاذبه های سرمایه گذاری در سرتاسر جهان، مبدل کرده بود. اما امروز، با توجه به کاهش قیمتی که در خانه در سرتاسر جهان مشاهده می شود، با روندی معکوس، شاهد افزایش قیمتی باورنکردنی خانه در کشور کانادا می باشیم.

بسته به شرایط آب و هوایی و محل قرارگیری خانه، قیمت های خانه بسیار متفاوت می باشند. به عنوان نمونه، ایالت های بریتیش کلمبیا و ساحل غربی ونکوور، به جهت داشتن آب و هوایی مطلوب برای زندگی، قیمت های بسیار بالایی را برای خانه، دارند. خانه های این دو ایالت به نسبت سایر ایالات کانادا، بسیار گران تر می باشد.

البته قیمت خانه ها، هر چه به سمت مناطق دور دست که آب و هوایی نامطلوب و سرد دارند، نزدیک شود، کاهش می یابد. از جمله این ایالتها، می توان به مانیتوبا اشاره کرد که پایین ترین قیمت خانه در این بخش از کشور کانادا مشاهده می شود.

نکته جالب توجه در زمینه خرید ملک در کشور کانادا این است که پیش از خرید ملک، فرد می تواند به انواع مختلفی از سایت های مرتبط که دارای فایلینگ های قوی ملکی می باشند، مراجعه کند و از تمامی شرایط ملک، همچون موقعیت آب و هوایی، هزینه ملک و حتی لیست همسایگان خانه، مطلع گردند.

این امر کمک شایانی به فرد به جهت تصمیم گیری و انتخاب خانه مورد علاقه خود با توجه به شرایط وی، می نماید.

چنان چه تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه این وب سایت های ملکی را دارید، با مشاوران الست گروپ در تماس باشید. مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، با بهره گیری از سالها تجربه خود، می توانند شما را در زمینه خرید خانه در کشور کانادا، راهنمایی نمایند.

خرید خانه در شهرهای کشور کانادا

خرید خانه در شهرهای کشور کانادا

همان طور که در بخش های پیشین به آن اشاره کردیم، قیمت خانه در شهرهای مختلف کانادا، بسته به شرایط آب و هوایی، بسیار متفاوت می باشد. اما در این بخش، به صورت تقریبی و میانگین، متوسط قیمت خانه ها را در شهرهای متفاوت کشور کانادا بیان خواهیم کرد.

شهر ونکوور با داشتن آب و هوایی مطلوب، از گرانترین شهرهای کشور کانادا به شمار می رود. میانگین قیمت خانه ها در شهر ونکوور، در حدود 1 میلیون دلار کانادا می باشد.

تورنتو شهر فن آوری و تکنولوژی های نوین جهانی، خانه هایی در حدود قیمت 750 هزار دلار کانادا را در خود جای داده است.

میانگین قیمت خانه در شهر کالگری در حدود 450 هزار دلار کانادا می باشد.

در شهرهای اتاوا، مونترال، رجاینا و هلیفکس قیمت خانه ها از 300 هزار دلار تا 400 هزار دلار متغیر می باشد. در این میان، ارزانترین شهر هلیفکس و گرانترین اتاوا می باشد.

شهر فردریکتون، ارزانترین شهر در کشور کانادا به شمار می رود. که همان طور که به آن اشاره شد، این قیمت به سبب وضعیت نامطلوب آب و هوا در این شهر می باشد. قیمت خانه ها در این شهر، در حدود، 150 هزار دلار تا 200 هزار دلار، بسته به موقعیت مکانی خانه، متغییر می باشد.

خرید خانه در ایالت های کشور کانادا

خرید خانه در ایالت های کشور کانادا

قیمت خانه در کانادا، در هر ایالت متفاوت می باشد. به عنوان نمونه ایالت بریتیش کلمبیا به عنوان گرانترین استان در کشور کانادا، خانه هایی با رنج قیمت 700 هزار دلار را در خود جای داده است. در این میان، در ایالت انتاریو، متوسط قیمت خانه، در حدود 500 هزار دلار تا 520 هزار دلار می باشد.

در ایالت آلبرتا، این قیمت حدود 400 هزار دلار و در کبک در حدود 300 هزار دلار می باشد. قیمت خانه در سایر استان های کشور کانادا، فی مابین 200 هزار دلار تا 300 هزار دلار می باشد. به عنوان نمونه در استان نیو برانسویک، قیمت خانه ارزانتر از سایر استان های کشور کانادا می باشد.

برای اطلاع بیشتر از قیمت خانه در کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ در تماس باشید.

در مقاله ای که پیش روی شماست به بررسی موضوع " قیمت خانه در کانادا " پرداخته ایم. در همین راستا به معرفی شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان بهترین مشاور برای خرید خانه در کانادا و اخذ اقامت کشور کانادا، پرداخته ایم. چنان چه شما نیز از علاقمندان به خرید ملک در کشور کانادا می باشید، خواندن این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

مالیات بر خانه در کشور کانادا

مالیات بر خانه در کشور کانادا

در کشور کانادا، صاحبان ملک می بایست هر ساله مالیاتی را به شهرداری بپردازند. مبلغ مالیات معمولاً توسط شورای شهر معین می گردد. میزان این مالیات وابسته به منطقه و محدوده ای می باشد که خانه در آن واقع شده است. البته باید توجه داشته باشید که مالیات برای صاحبان خانه در کشور کانادا، معمولاً سنگین می باشد. 

همان طور که ذکر شد، میزان مالیات خانه بسته به ایالتی که در آن قرار دارد، متفاوت می باشد.

به عنوان مثال مالیات یک خانه 200 هزار دلاری در ایالتی 1500 دلار در سال و در ایالت دیگر 3000 دلار به صورت سالانه می باشد. لذا در هنگام خرید خانه باید به مبحث مالیاتی آن نیز توجه شود.

در زمینه خرید خانه و اخذ اقامت دائم کشور کانادا، پیش از انجام هر اقدام و انتخابی، توصیه می شود با وکلا و مشاوران با تجربه شرکت الست گروپ مشاوره نمایید.

خرید ملک در کانادا چه شرایطی را شامل می گردد؟

خرید ملک در کانادا چه شرایطی را شامل می گردد؟

لازم به ذکر است که خرید خانه در کشور کانادا می تواند تضمینی برای اقامت دائم در این کشور به شمار آید. پس از عزیمت به کشور کانادا، چنان چه فرد اقدام به خرید خانه بنماید، احتمال اخذ اقامت دائم برای وی، به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

بدون تردید روش های بسیاری برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد. از جمله این روش ها، می توان به، ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کارآفرینی، ویزای استارتاپ، ویزای اکسپرس اینتری و سایر انواع ویزا اشاره کرد. که در پی اخذ هر یک از این ویزاها فرد می تواند درخواست اقامت دائم در این کشور را بدهد.
 
چنان چه به اخذ هر یک از ویزاهای مذکور علاقمند می باشید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در هر یک از این موارد، به شرکت الست گروپ مراجعه کرده و با مشاوران مجرب این شرکت مهاجرتی، مشورت نمایید.
 
همان طور که به آن اشاره شد، خرید خانه در کشور کانادا تنها شامل شهروندان کانادایی نمی شود و هر کس، حتی اگر مقیم کشور کانادا نباشد، می تواند اقدام به خرید خانه در این کشور بنماید.

نکته جالب دیگر در زمینه خرید خانه در کشور کانادا این است که حتی فرد چنانچه قدرت خرید پایینی برای خرید خانه در کشور کانادا را داشته باشد، می تواند از مزیت وام مسکن که بانک های این کشور به افراد مقیم و یا غیرمقیم کشور کانادا ارائه می دهند، بهره مند شود.

البته ذکر این مورد ضروری می باشد که خرید خانه برای تازه واردان به کشور کانادا، چالش بزرگی به شمار می رود.

در هر کجای دنیا، خانه دار شدن یکی از بزرگترین رویاهای افراد به شمار می رود. البته بدون تردید، این کار در کشوری که زادگاه اصلی فرد به شمار نمی رود، ممکن است به غولی عظیم مبدل گردد.

برای گذر از این چالش عظیم، داشتن یک راهنمای دلسوز و با تجربه می تواند سبب آسودگی خاطر فرد گردد. از همین رو، توصیه می گردد در زمینه خرید خانه در کانادا، ابتدا با مشاوران با تجربه الست گروپ مذاکره نمایید.

مراحل خرید خانه در کانادا به صورت گام به گام

مراحل خرید خانه در کانادا به صورت گام به گام

برای عبور از این مرحله چالش برانگیز، بهترین راه، تهیه یک برنامه دقیق و منظم می باشد. داشتن مشاوران با تجربه و حرفه ای و بهره گیری از راهنمایی های این افراد، می تواند کمک شایانی به رسیدن به هدف خانه دار شدن در کشور کانادا، کند.

در این بخش از مقاله " قیمت خانه در کانادا " ، تصمیم داریم به بررسی مراحل خرید خانه در کشور کانادا بپردازیم. برای رسیدن به رویای خانه دار شدن در کشور کانادا، ما را گام به گام، تا پایان این مقاله، همراهی نمایید.

گام نخست: داشتن یک برنامه ریزی دقیق

در مرحله نخست و پیش از انجام هر اقدامی، فرد می بایست تمامی اطلاعات خود را تکمیل نموده و تمامی سؤالاتی را که در زمینه خرید خانه در کشور کانادا دارد، به صورت منظم و مرتب یادداشت نماید. بهتر است فرد، یک لیست از تمامی تمایلات خود را که در زمینه خانه جدید در ذهن خود می پروراند، فراهم آورد.

پروسه خرید مسکن در کشور کانادا، یک فرآیند زمان بر به شمار می رود. لذا بهتر است این زمان  حتماً در بین برنامه ها در نظر گرفته شود. برای انجام تمامی کارهای خود، فرد می بایست برنامه دقیقی داشته باشد. این برنامه ریزی از آن سبب می باشد که فرد دیدگاه واقع بینانه ای از تمامی پروسه خرید خانه در کشور کانادا در سر داشته باشد.

مشاوران مجرب الست گروپ با توجه به تجربه خود در این زمینه، می توانند برنامه ریزی دقیقی در زمینه پروسه خرید، بر اساس نیازهای مشتری، به وی ارائه کند. در این برنامه مشاوران الست گروپ، جدولی را مبنی بر فرآیند خرید، به خریدار خانه در کشور کانادا ارائه می کنند. این برنامه دیدگاه قابل قبولی را برای خریدار به وجود می آورد.

گام دوم: بودجه بندی بر اساس قیمت خانه در کانادا

همان طور که به آن اشاره شد، قیمت خانه در کانادا بسته به موقعیت جغرافیایی و همچنین بسته به ایالت، متفاوت می باشد. پیش از هر اقدامی، می بایست فرد محاسبات دقیقی از بودجه خود داشته باشد. همچنین باید بداند که چه مقدار از بودجه خود را می تواند صرف خرید خانه نماید.

علاوه بر هزینه خرید خانه، خریدن خانه در کشور کانادا، بسیاری هزینه های حاشیه ای را به دنبال خواهد داشت. از جمله این هزینه ها می توان به، مخارج بیمه، هزینه ثبت اسناد، هزینه های نوسازی و قبوض خانه، هزینه های QST، هزینه های HST و هزینه های GST اشاره کرد.

ابتدا خریدار خانه باید مشخص نماید که به صورت کلی چه مبلغی را برای خرید خانه در نظر گرفته است. در این مرحله، مشاوران مجرب شرکت الست گروپ با توجه به بودجه مشتری و با کسر هزینه های حاشیه ای، مشخص می نمایند که قدرت خرید فرد برای خرید خانه، چه مقدار می تواند باشد.

از جمله مواردی که می بایست یک خریدار ملک در کشور کانادا به آن توجه نماید، هزینه های پس از خرید ملک می باشد که از آن جمله می توان به مالیات سالانه ملک، اشاره نمود.

همچنین مشاوران الست گروپ، برای خریدار خانه معین می نمایند که با توجه به بودجه اش، چه مقدار از ارزش خانه را به عنوان پیش پرداخت ارائه کند و همچنین به چه میزان می تواند از وام مسکن بهره مند گردد. این مرحله از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. 

با بهره گرفتن از مشاوره با وکلای کارآزموده و حرفه ای شرکت الست گروپ، راه خود را برای خرید  خانه در کشور کانادا و در پی آن اقامت دائم کشور کانادا، هموار و مطمئن سازید.

گام سوم: بهره گیری از وام مسکن

ذکر این نکته اساسی است که در کشور کانادا، وام مسکن در انواع مختلفی ارائه می گردد. به برخی از موارد مرتبط با وام مسکن در بخش های پیشین اشاره نمودیم. اما هر فرد می بایست بداند که با توجه به شرایط مالی و میزان بودجه ای که در دست دارد، کدام یک از انواع وام مسکن برای وی کارآمدتر می باشد.  

در مرحله مشاوره برای اخذ وام بانکی، متخصصین شرکت الست گروپ، خریدار را در زمینه تغییرات در درآمد ماهانه، مالیات ملک، مخارج آپارتمان، وام مسکن و سایر موارد راهنمایی می نمایند. همچنین مشاوران شرکت الست گروپ، راهنمایی های مؤثری را در زمینه خرید خانه و اقامت دائم کشور کانادا، به مراجعه کنندگان محترم، ارائه می کنند. 

در این زمینه بسیار مهم است که فرد بداند بر اساس نیازهایش و اولویت هایش، از کجا و کدام بانک و به چه میزان از تسهیلات بانکی استفاده نماید. مشاوران الست گروپ در این زمینه می توانند خریداران محترم ملک در کشور کانادا را راهنمایی نمایند تا از بهترین نوع وام مسکن، برخوردار شوند.

دانستن این امر که چه میزان وام بانکی به فرد تعلق می گیرد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. برای دانستن این موضوع، ابتدا می بایست یک نامه تاییدیه از بانکی که ارائه دهنده وام مسکن می باشد دریافت شود. 

در این نامه، میزان تسهیلاتی که فرد می تواند با توجه به میزان بودجه اش دریافت نماید، ذکر می گردد. در این زمینه مشاوران الست گروپ همراه خریداران گرامی خواهند بود و تمامی تلاششان را برای اخذ بهترین شرایط ممکن به کار خواهند گرفت.

گام چهارم: انتخاب خانه دلخواه در کانادا و بستن قرارداد

گام چهارم: انتخاب خانه دلخواه در کانادا و بستن قرارداد

در این مرحله از اقدامات مرتبط با خرید خانه در کشور کانادا، شخص دقیقاً از میزان بودجه خود اگاهی پیدا کرده است. وی می داند که توانایی پرداخت چه میزان پیش پرداخت را دارد و به چه میزان می تواند از وام بانکی استفاده نماید.

حالا وقت آن است که فرد، با توجه به توانایی مالی اش و تمایلات فردی اش متناسب با بودجه، اقدام به انتخاب خانه نماید. فرد می تواند به صورت جدی تمامی خانه های موجود در شهر و منطقه مورد نظرش را جستجو نماید. وی حالا می تواند خانه با متراژ مورد نظرش را مشخص کند. 

همچنین فرد می تواند با توجه به فرهنگ خانوادگی اش، اقدام به انتخاب محله ای نماید که با شرایط فرهنگی وی، مطابقت بیشتری دارد. 

مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ در این مرحله، لیستی از تمامی خانه های متناسب با بودجه فرد و علایق وی، به او پیشنهاد می دهند. شخص می تواند با توجه به اطلاعات داده شده برای هر یک از خانه ها، اقدام به انتخاب خانه مورد نظر خویش کند.

در این زمینه، چنان چه فرد در تصمیم گیری تردید و یا مشکلی داشته باشد، مشاوران الست گروپ به وی راهنمایی های لازم را خواهند کرد.

پس از انتخاب خانه مورد نظر، فرد می تواند اقدام به خرید خانه نماید. در این مرحله به کارگیری وکلای قانونی از اهمیت والایی برخوردار است. وکلای قانونی و مورد تایید کشور کانادا، می توانند این اطمینان را در فرد ایجاد نمایند که تمامی مراحل اخذ قرارداد، در زمان مشخص و به درستی به انجام برسد.

پس از یاری گرفتن از وکلای قانونی، ایشان تمامی اقدامات را انجام داده و در زمان مشخص، اقدام به اخذ قرارداد می نمایند. قرارداد با دادن پیش پرداخت و امضای طرفین، رسمی می شود. پس از اخذ قرارداد، کلید و سند خانه به صورت رسمی به خریدار تحویل می گردد.

در این مقاله به بررسی موضوع "قیمت خانه در کانادا" پرداخته ایم. چنان چه مباحث ذکر شده تا به اینجای مقاله برای شما مفید بوده است، از شما دعوت می کنیم تا ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

گام پنجم: تحویل خانه و اقدامات لازم پس از خرید ملک

گام پنجم: تحویل خانه و اقدامات لازم پس از خرید ملک

در این گام، فرد، صاحب خانه ای در کانادا شده است. خانه طبق برنامه ریزی دقیق، به خریدار تحویل می گردد. گروه مهاجرتی الست گروپ از ابتدای اقدام برای خرید خانه تا زمان تحویل آن و حتی پس از اسکان فرد در خانه خریداری شده، همچنان پشتیبانی قوی برای فرد به شمار می رود. 

برای کسب هر گونه اطلاعات تکمیلی در زمینه قیمت خانه در کانادا، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ در تماس باشید. وکلا و مشاوران این شرکت با بهره گیری از تجارب خود، همراهانی مطمئن از ابتدا تا رسیدن به مقصد خانه دار شدن در کشور کانادا، می باشند.

سخن پایانی

سخن پایانی

کشور کانادا به عنوان یکی از بزرگترین مقاصد مهاجرتی برای تمامی افراد در سرتاسر جهان، هدفی عالی برای اقامت دائم می باشد. یکی از راه های کسب اقامت دائم کشور کانادا، اقامت از طریق خرید خانه در این کشور می باشد.

قیمت خانه در کانادا با توجه به موقعیت مکانی آن، متفاوت می باشد. خرید خانه در کشور کانادا، می توان تضمینی برای اخذ اقامت دائم در کشور کانادا و بهره گیری از هزاران مزایای زندگی در این کشور باشد،
مشاوران شرکت الست گروپ می توانند علاقمندان به خرید خانه در کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور را، از ابتدای مسیر تا رساندن آنها به مقصد مورد نظرشان، همراهی بنمایند. 

در این مقاله به بررسی موضوع " قیمت خانه در کانادا " پرداختیم. امید است که مطالب ذکر شده در این مقاله، مورد استفاده افراد علاقمند به خرید خانه و اخذ اقامت دائم در کشور کانادا، قرار گرفته باشد.