اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

ویزای استارتاپ فرانسه

ویزای استارتاپ فرانسه

در این مقاله، موضوع اخذ ویزای استارتاپ فرانسه را ارزیابی خواهیم کرد. همراه شما هستیم.

یکی از راه های مهاجرت به کشور فرانسه، اخذ ویزای استارتاپ فرانسه می باشد.

در واقع امروزه روش‌های بسیار گوناگون و متفاوتی برای مهاجرت به کشورهای مختلف از جمله فرانسه وجود دارد که یکی از آن ها مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ فرانسه می باشد. 

در این مقاله، موضوع اخذ ویزای استارتاپ فرانسه را ارزیابی خواهیم کرد. همراه شما هستیم.

یکی از راه های مهاجرت به کشور فرانسه، اخذ ویزای استارتاپ فرانسه می باشد.

در واقع امروزه روش‌های بسیار گوناگون و متفاوتی برای مهاجرت به کشورهای مختلف از جمله فرانسه وجود دارد که یکی از آن ها مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ فرانسه می باشد. 
همچنین افراد زیادی برای استفاده از امکانات و شرایط کشور مقصدی که قرار است به آن مهاجرت کنند، از ویزای استارتاپ فرانسه استفاده می کنند. 

شما هم می توانید با مطالعه این مقاله و آگاه شدن بیشتر از شرایط، مراحل و مزیت های مهاجرت به فرانسه، از طریق ویزای استارت آپ فرانسه، در صورت تمایل برای مهاجرت خود از این روش استفاده کنید. 

اینفوگرافیک ویزای استارتاپ فرانسه

اینفوگرافیک ویزای استارتاپ فرانسه

شرکت های متفاوت بسیار زیادی در زمینه اخذ ویزای استارتاپ فرانسه فعالیت می‌کنند. می توانید با مراجعه به معتبرترین آن ها و مشاوره گرفتن از متخصصان در این زمینه، بهتر و بیشتر با مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ فرانسه آشنا شوید.

ویدئو ویزای استارتاپ فرانسه

با ما همراه باشید تا شما را با ویزای استارتاپ فرانسه، شرایط و مراحل آن بیشتر آشنا کنیم. همچنین بهترین شرکت ها در زمینه اخذ ویزای استارتاپ به فرانسه را به شما معرفی کنیم.
اما در این مقاله ما بخش زیادی از سوالات شما را پاسخ خواهیم داد.

عناوین مقاله:
آیا فرانسه مقصد مناسبی برای مهاجرت است؟    
ویزای استارتاپ فرانسه
راه اندازی استارتاپ در فرانسه
مراحل اخذ ویزای استارتاپ فرانسه
شرایط اخذ ویزای استارتاپ فرانسه
بهترین شرکت برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه
مزیت های مهاجرت به فرانسه از طریق ویزای استارتاپ فرانسه
بایدها و نبایدها در اخذ ویزای استارتاپ فرانسه
هزینه های مربوط به ویزای استارتاپ فرانسه

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای استارتاپ فرانسه با ما همراه باشید.

 

آیا فرانسه مقصد مناسبی برای مهاجرت است؟

آیا فرانسه مقصد مناسبی برای مهاجرت است؟

مهاجرت به کشورهای مختلف امروزه یکی از مسائل  پر اهمیت برای بسیاری از افراد در کشور ما می باشد. از طرفی انتخاب یک مقصد مناسب برای زندگی در یک کشور دیگر و مهاجرت به آن کشور مسئله بسیار حائز اهمیت در رابطه با مهاجرت خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم شما را با مهاجرت به فرانسه و اخذ ویزای این کشور بیشتر آشنا کنیم. 

فرانسه یکی از توسعه یافته ترین کشورهای اروپایی است که امروزه به پیشرفت های بسیار زیادی در زمینه های مختلف دست یافته است. 
فرانسه با داشتن قدمت کهن و تمدن تقریباً وسیع، آثار باستانی و بناهای تاریخی بسیار زیادی را در خود جای داده است. 

همچنین فرانسه با پیشرفت در صنایع مختلف مانند پتروشیمی، آهن آلات، داروسازی، هنر و ... توانسته حوزه های مختلف شغلی را برای افرادی که در این کشور زندگی می کنند، فراهم کند. 

جاذبه های طبیعی و بناهای باستانی در کنار سابقه تاریخی کشور فرانسه و داشتن هنر شگرف در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت عطر سازی، این کشور را به یکی از کشورهای پر جاذبه برای زندگی و مهاجرت تبدیل کرده است.

به همین دلیل است که این کشور مهاجران زیادی را در خود جای داده است تا بتواند نیازهای شغلی را که در این کشور وجود دارد، برطرف کند. همین موضوع یک نکته مثبت برای مهاجرت به این کشور می باشد. چرا که اصل اساسی برای مهاجرت به یک کشور، بررسی کردن میزان شغل های مورد نیاز در کشور مقصد است. 

زیرا اگر شما به یک کشور اشباع شده از نظر شغلی مهاجرت کنید، مطمئنا نمی توانید شغل مناسبی برای خود در آن کشور پیدا کنید و به امرار معاش بپردازید. همچنین کشور فرانسه در رابطه با پذیرش ایده های جدید و نو، جزو کشورهایی  است که از این گونه روش ها برای کسب درآمد استقبال می کند.

علاوه بر همه این موارد، شرایط رفاهی بسیار مناسب برای زندگی در کشور فرانسه همه ساله افراد زیادی را برای مهاجرت به این کشور ترغیب و تشویق کرده است.

شما هم اگر به دنبال یک کشور مناسب برای مهاجرت و داشتن یک زندگی آرام هستید، فرانسه می تواند گزینه بسیار مناسبی برای  شما باشد. چرا که فرانسه جزو کشورهایی است که از نظر امید به زندگی، در رتبه های اول قرار می گیرد. 

معمولاً افرادی که در این کشور زندگی می‌کنند، از روحیه و انگیزه بسیار قوی برخوردار هستند. همه این نکات می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر زندگی روحی و معنوی شما بگذارد. بنابراین اگر چنین شرایطی را برای زندگی می طلبید، کشور فرانسه می تواند چنین نیازهایی را برطرف کند. 

به عبارت دیگر شما می توانید در کشور فرانسه به عنوان یک مهاجر در کنار سایر افراد کشور با امنیت خاطر زندگی کنید و به شغل و رفاه اجتماعی تقریبا  مناسبی برسید. 

موارد ذکرشده جزو نکات مثبتی است که کشور فرانسه برای مهاجرت دارد و شما می توانید با بررسی کردن هر کدام از آن ها، تصمیم خود را برای مهاجرت به این کشور بگیرید. 
همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم، راه های مختلفی برای مهاجرت به کشورهای گوناگون از جمله فرانسه وجود دارد. 

یکی از موفق ترین و آسان ترین راه ها برای مهاجرت به فرانسه، اخذ ویزای استارتاپ فرانسه می باشد. 

اگر به دنبال راهی برای مهاجرت به فرانسه هستید و می خواهید با این روش بیشتر آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در رابطه با اخذ ویزای استارت آپ فرانسه در اختیار شما قرار بدهیم.

ویزای استارتاپ فرانسه

ویزای استارتاپ فرانسه

ویزای استارتاپ فرانسه یکی از راه های مهاجرت به این کشور می باشد که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در واقع مهاجرت از طریق استارت آپ فرانسه یکی از راه های تقریباً آسان برای مهاجرت به این کشور می باشد. 

مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ فرانسه شرایط سهل تری نسبت به سایر روش ها برای مهاجرت به یک کشور دارد. 

در این قسمت از مقاله، قصد داریم تا بیشتر شما را با ویزای استارتاپ فرانسه آشنا کنیم. استارتاپ در حقیقت راه اندازی یک کسب و کار نوپا می باشد. 

استارتاپ می تواند از طریق راه های ارتباطی مجازی و یا واقعی باشد. هر کدام از این راه ها می‌تواند شرایط خاص خود را داشته باشد. اما در هر صورت راه اندازی یک کسب و کار را که در ابتدای کار قرار دارد، استارتاپ می گویند. 

مهاجرت به فرانسه از طریق راه اندازی استارتاپ، یعنی شما با ارائه یک ایده نو و جدید برای راه اندازی یک استارت آپ در کشور فرانسه اقدام می‌کنید. در این میان، کمپانی ها و شرکت هایی که در کشور فرانسه قرار دارند، اگر از ایده شما استقبال کنند، شما می توانید ایده خود را با آن ها اشتراک گذاری نموده و در نهایت به این کشور مهاجرت کنید.

بعد از گذشتن مدتی از آغاز کسب و کارتان و پیشرفت حاصل شدن در استارتاپ، شما می توانید مراحل بعدی را برای اقامت دائم خود در این کشور طی کنید.

این موارد، شرایط مناسبی است برای فردی که می‌خواهد به یک کشور مناسب از نظر شرایط زندگی مهاجرت کند. 

در این میان شرکت هایی برای کمک بهتر به شما شکل گرفته اند. شرکت هایی که در زمینه اخذ ویزای استارتاپ فرانسه فعالیت دارند، معمولاً با آشنایی کامل به شرایط و قوانین کشور فرانسه شما را در فرایند مهاجرت به این کشور از طریق استارتاپ راهنمایی و هدایت می کنند.

شما می توانید با مراجعه به این شرکت ها که تخصصشان اخذ ویزای استارتاپ کشورهای مختلف از جمله فرانسه است، مراحل مهاجرت خود به کشور فرانسه را سریعتر به انجام برسانید. 

از طرفی شرکت هایی مانند شرکت الست گروپ که در این زمینه فعالیت می کنند، با ارائه ایده های نوین برای استارتاپ در کشور فرانسه، شما را از داشتن ایده نو برای راه اندازی استارت آپ در کشور فرانسه بی نیاز می کنند. 

بنابراین شما می توانید با عضو شدن در تیم استارتاپی شرکت الست گروپ، از مزایا و خدمات این شرکت بهره مند شوید که یکی از مهمترین آن ها همین موضوع می باشد. 

بنابراین شما با مراجعه به یک شرکت خدماتی در رابطه با اخذ ویزای استارت آپ مانند الست گروپ، دیگر نیازی به داشتن ایده برای استارتاپ نخواهید داشت و در تیم استارتاپی این شرکت عضو خواهید شد و

بقیه مراحل مهاجرت شما به کشور فرانسه از طریق استارتاپ نیز به کمک این شرکت انجام خواهد گرفت. در نهایت شما مراحل را سریعتر پشت سر خواهید گذاشت. 
اگر می خواهید با شرایط و مراحل اخذ ویزای استارت آپ فرانسه بیشتر آشنا شوید، بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه بمانید تا با جزئیات این موضوع شما را بیشتر آشنا کنیم.

راه اندازی استارتاپ در فرانسه

راه اندازی استارتاپ در فرانسه

راه اندازی استارتاپ در فرانسه معمولا در نگاه اول کاری مشکل به نظر می رسد و شاید تصور کنید که مراحل بسیار سخت و شرایط بسیار پیچیده‌ای برای راه اندازی یک استارت آپ در کشور فرانسه وجود دارد. 

باید بگویمی که فکر شما چندان بیراه هم نیست. چرا که مهاجرت به یک کشور دیگر آن هم از طریق راه اندازی یک استارت آپ در آن کشور، معمولا شرایطی دارد که باید آن ها را به درستی طی کنید تا در نهایت به هدف خود که مهاجرت به این کشور است، برسید.

اما همیشه مشورت کردن با دیگران و مراجعه به یک متخصص برای انجام هر کاری معمولاً راه های بهتری را پیش روی شما قرار می دهد. 
در رابطه با راه اندازی یک کسب و کار و استارتاپ در کشور فرانسه هم، شما در ابتدای کار باید  به یک متخصص در انجام این کار مراجعه کنید. 

شرکت های مختلفی که در زمینه اخذ ویزای استارتاپ برای کشور فرانسه فعالیت می کنند، جزو متخصصین این حوزه می باشند.

شرکت الست گروپ نیز یکی از شناخته شده ترین مراکز برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه می باشد که شما می توانید با خیالی آسوده برای طی کردن روند مراحل مهاجرت خود به این شرکت مراجعه کنید و از مشاوره های تخصصی در زمینه مهاجرت به کشور فرانسه بهره مند شوید. همچنین بهترین تصمیم را برای مهاجرت خود بگیرید. 

به عبارت دیگر شرکت الست گروپ به شما کمک می کند تا برای راه اندازی استارتاپ در فرانسه بتوانید اقدامات آن را سریع تر انجام دهید و همچنین به مراکز معتبرتری در کشور مقصد برای راه اندازی استارتاپ خود مراجعه کنید.

راه اندازی استارت آپ در فرانسه به عوامل بسیار متفاوتی بستگی دارد. 
همان طور که گفتیم، شما اگر به یک شرکت معتبر مانند الست گروپ برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه مراجعه کنید، دیگر نیازی به ارائه ایده برای استارتاپ و همچنین سابقه کار ندارید. 

چرا که با عضو شدن در گروه استارتاپی شرکت الست گروپ، این مرحله را پشت سر می گذارید. 
اما مراحل دیگری در رابطه با اخذ ویزای استارتاپ فرانسه وجود دارد که در ادامه مطلب شما را با آن ها بیشتر آشنا می کنیم. 

آن چه که اهمیت دارد این است که شما باید هزینه ها و شرایط زندگی در یک کشور دیگر را به خوبی بسنجید و از طرفی در فکر استارتاپی باشید که با روحیه شما سازگاری داشته باشد تا بتوانید با انجام کار مداوم در یک کشور دیگر، شرایط زندگی خود را در حد تعادل نگه دارید.

راه اندازی استارت آپ برای کشور دیگر می تواند راه های موفقیت و پله های ترقی را برای شما روشن تر سازد. چرا که علاوه بر مهاجرت به یک کشور پیشرفته، شما می توانید با انجام فعالیت شغلی در این کشور، شرایط زندگی خود را به سطح بالاتری منتقل کنید. همچنین آینده خانواده خود را هم تضمین کنید. این موضوع برای افرادی است که دارای فرزند می باشند. 

افرادی که به صورت خانوادگی  برای مهاجرت به فرانسه اقدام می‌کنند، می‌توانند با انجام این کار آینده روشن تری را برای خانواده خود ازجمله فرزندانشان رقم بزنند. 

اهمیت این نکته نیز بسیار بالاست که شرایط آموزشی و فرهنگی در یک کشوری مانند فرانسه که بسیار پیشرفته می باشد، می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر آموزش و روند تربیتی فرزند شما بگذارد. تمام این ها مواردی است که راه اندازی یک استارتاپ در فرانسه می تواند برای شما رقم بزند. 

بنابراین شما اگر به دنبال راهی برای مهاجرت به کشور فرانسه هستید، راه اندازی یک استارت آپ در کشور فرانسه و در نهایت اخذ ویزای استارتاپ فرانسه می تواند شرایط زندگی شما را متحول سازد. همان طور که گفتیم، مشاوران و متخصصان شرکت الست گروپ همواره با ارائه مشاوره های تخصصی در این زمینه، شما را بیشتر با مراحل و شرایط آن آشنا می کنند.

در نهایت شما می توانید تصمیم بهتری را در رابطه با مهاجرت خود اتخاذ کنید. 

در هر صورت مهاجرت از طریق راه اندازی استارت آپ در کشور فرانسه می‌تواند یکی از راه‌های تقریباً آسان برای رسیدن شما به کشور فرانسه و زندگی در آن کشور باشد. 
با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با مراحل و جزئیات استارتاپ  فرانسه آشنا کنیم.

مراحل اخذ ویزای استارتاپ فرانسه

مراحل اخذ ویزای استارتاپ فرانسه

برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه، یک سری مراحل کلی وجود دارد که در این قسمت از مقاله، شما را با آن ها بیشتر آشنا می کنیم. 

به طور کلی برای اخذ ویزای کشورهای مختلف، مراحل متفاوتی وجود دارد که هر کدام از این مرحله ها وابسته به قوانین کشوری است که قرار است به آن مهاجرت کنید. 
بنابراین دانستن قوانین مهاجرت و اخذ ویزا در رابطه با کشوری که می خواهید به آن مهاجرت کنید، بسیار مهم است. 

هر کشوری با توجه به شرایط جمعیتی، شغلی، اجتماعی و سایر موارد دیگر، برای ورود و خروج مهاجران از کشور خود قوانینی را وضع می کند که با توجه به آن ها، مهاجران می توانند در مدت زمان معینی به طور موقت و پس از آن به صورت دائم در آن کشور اقامت کنند. 

به هر حال مراحل اقامتی برای مهاجرت به کشورهای مختلف، متفاوت است. 
کشور فرانسه هم با توجه به شرایط خود در رابطه با ورود و اقامت مهاجران، در کشور خود قوانینی دارد که با توجه به آن قوانین، مراحل اخذ ویزای استارتاپ در فرانسه اتخاذ می شود. 
ما هم در این قسمت از مقاله قصد داریم تا این مراحل را برای شما شرح دهیم.

مرحله اول؛ شما برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه باید یک شرکت متخصص و معتبر که در این زمینه فعالیت دارد، پیدا کنید. 

الست گروپ نمونه‌ای از این شرکت‌هاست که در زمینه اخذ ویزای استارتاپ فرانسه فعالیت می‌کند و هر ساله افراد زیادی را از این طریق به کشور مورد نظرشان برای مهاجرت رهسپار می کند. 

نکاتی در رابطه با پیدا کردن بهترین شرکت برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه نیز در قسمت انتهای مقاله برایتان بیان کردیم. بهتر است با مراجعه به قسمت مورد نظر، اطلاعات کافی در رابطه با ویژگی های یک شرکت خوب برای اخذ ویزای استارت آپ فرانسه را به دست بیاورید. 

مرحله دوم؛ بعد از این که شما شرکت مورد نظر را پیدا کرده اید، باید با این شرکت قرارداد منعقد کنید. 

مرحله سوم؛ باید مدارکی که در جریان فرایند مهاجرت لازم است را تکمیل کنید و برای این کار مشاوران الست گروپ شما را همراهی خواهند کرد. 

مرحله چهارم؛ شما باید در تیم استارتاپی که توسط شرکت الست گروپ، برنامه ریزی  و طراحی شده است، عضو شوید. 
الست گروپ معمولاً با تشکیل تیم و عضویت شما در آن، مراحل مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ فرانسه  را برای شما آغاز می‌کند. 

مرحله پنجم؛ شما باید تاییدیه های مربوط به مدارک مورد نیاز خود را از اداره های مربوطه در فرانسه تهیه کنید. 

مرحله ششم؛ باید درخواست اقامت خود را به سفارت فرانسه از طریق تهیه و آماده کردن مدارک، ارائه دهید.

در مرحله آخر نیز اقامت فرانسه را کسب خواهید کرد.

بعد از طی کردن همه این مرحله ها، شما می توانید به مدت ۱۶ ماه اقامت کشور فرانسه را کسب کنید. 

برای به دست آوردن اقامت دائم کشور فرانسه، شما باید به مدت ۵ سال در این کشور اقامت داشته باشید تا بتوانید اقامت دائم آن را به دست بیاورید.

شرایط فوق، موارد مربوط به مراحل اخذ ویزای استارتاپ فرانسه بود. 
در ادامه مطلب، شما را با شرایط اخذ ویزای استارتاپ فرانسه بیشتر آشنا می کنیم.

شرایط اخذ ویزای استارتاپ فرانسه

شرایط اخذ ویزای استارتاپ فرانسه

در این بخش شرایط اخذ ویزای استارتاپ  فرانسه را برایتان بیان می کنیم. همراه ما بمانید. 

شرایط سنی؛

یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با هر روش مهاجرتی اهمیت دارد، شرایط سنی می باشد. 
برای مهاجرت به وسیله اخذ ویزای استارت آپ فرانسه، افراد دارای سنین 18 تا 65 سال می‌توانند با استفاده از اخذ ویزای استارت آپ  فرانسه برای مهاجرت و اقامت در این کشور اقدام کنند. 

سابقه کاری:

سابقه کاری:

یکی دیگر از موارد مهمی که برای شروع هر کسب و کار و استارتاپی مهم است سابقه کاری می باشد. 
باید این خبر نویدبخش را به شما بدهیم که برای اخذ ویزای استارت آپ فرانسه، نیاز به سابقه کاری وجود ندارد و شما می توانید بدون داشتن هیچ گونه سابقه کاری برای ایجاد یک حساب جدید و مهاجرت به فرانسه اقدام کنید.

میزان تحصیلات:

میزان تحصیلات:

میزان تحصیلاتی که برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه نیاز است، حداقل دیپلم می باشد. 
 می توان گفت که افرادی با مدرک دیپلم و همچنین سایر مدارک تحصیلی دیگر (دیپلم به بالا) می توانند برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه اقدام کنند.

زبان:

زبان:

حداقل مدرک زبان برای مهاجرت به وسیله اخذ ویزای استارت آپ فرانسه، آیلتس جنرال با نمره 5.5 می باشد. در واقع افرادی که برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه اقدام می‌کنند، باید در آزمون آیلتس شرکت نموده و حداقل نمره 5.5 در این آزمون را کسب کنند تا بتوانند به وسیله ویزای استارتاپ فرانسه در این کشور اقامت کنند.

تمکن مالی:

تمکن مالی:

تمکن مالی یکی از مهمترین مواردی است که در طی مراحل مربوط به مهاجرت لازم است پیگیری کنیم.

درواقع تمکن مالی می تواند نشان بدهد که شما توانایی مالی لازم برای اخذ اقامت و یا دریافت ویزای استارتاپ کشور فرانسه را دارید و می توانید در طول مدت اقامت خود در کشور فرانسه از پس هزینه های ضروری زندگی  در این کشور بر بیایید و از طرف دیگر هم توانایی این مسئله را نیز دارید که هزینه های مربوط به تمکن مالی خانواده را نیز پرداخت کنید.

به همین منظور هم معمولا دولت فرانسه و سفارت این کشور از کسانی که قصد اقامت در کشور فرانسه را دارند، درخواست می کنند تا مبلغی را به عنوان تمکن مالی داشته باشند. معمولا نامه مربوط به تمکن مالی را یک بانک معتبر در کشور بر اساس نرخ آزاد ارز و بر اساس دارایی شما در بانک محاسبه کرده و مشخص می کند که تمکن مالی شما تا چه میزان است. این مدرک باید معتبر بوده و مورد تایید بانک باشد.

این مبلغ به طور کلی به میزان 18654 یورو می باشد اما این مقدار قطعی نیست و اگر شما بخواهید دیگر افراد خانواده را که اجازه استفاده از اقامت ویزای شما را دارند، با خود ببرید، لازم است که مستقلا تمکن مالی افراد خانواده را نیز منظور کنید.

این موضوع مهم است و باید حتما در تهیه مدارک مربوط به تمکن مالی دقت داشته باشید و با مشاوران در ارتباط باشید. البته معیار محاسبه، ارز آزاد بر اساس وبسایت www.bonbast.com می‌باشد.

مواردی را که بیان کردیم، شرایط مربوط به اخذ ویزای استارتاپ فرانسه بود. 

همه این موارد در طی انجام مراحل اخذ ویزای استارتاپ فرانسه الزامی هستند و باید افرادی که قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارند، همه این شرایط را رعایت کنند و از آن ها اطلاع کافی داشته باشند.

بهترین شرکت برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه

بهترین شرکت برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه

امروزه شرکت های زیادی در رابطه با اخذ ویزای استارت آپ  فرانسه فعالیت می‌کنند.

شما باید از میان آنه ا بهترینشان را انتخاب کنید تا بتوانید مراحل اخذ ویزای استارتاپ فرانسه خود را به درستی طی کنید. 

معمولاً هر شرکتی که  در زمینه اخذ ویزای استارتاپ فرانسه فعالیت می کند، باید دارای یکسری ویژگی ها باشد تا بتوانیم آن را یک شرکت خوب در این زمینه نام ببریم. 

در ابتدا شرکتی که برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه به آن مراجعه می کنیم، باید دارای مشاوران و متخصصان متبحر در زمینه اخذ ویزای کشورهای مختلف از جمله فرانسه باشد. 

در این صورت افراد متخصصی که در این شرکت وجود دارند، می‌توانند با ارائه راهکارهای مناسب و راهگشا برای مشکلات موجود در این مسیر، شما را راهنمایی و هدایت کنند و بهترین راه حل را در اختیار شما قرار دهند.

در غیر این صورت ممکن است در جریان انجام کارهای مهاجرت خود به وسیله ویزای استارتاپ فرانسه دچار مشکل شوید. 

بعد از این مسئله هزینه‌هایی که یک شرکت برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه از شما درخواست می کند، با توجه به آن چه در قسمت شرایط تمکن مالی در ویزای استارتاپ فرانسه ذکر کردیم، شما باید تنها حقوق شرکتی را پرداخت کنید که در زمینه اخذ ویزای استارتاپ فرانسه به شما کمک کرده است. 
باقی هزینه ها مربوط به فرایند مهاجرتی شما است. 

گاهی برخی از شرکت ها به صورت غیر قانونی هزینه های بالاتر از آن چه را که باید دریافت کنند، از افراد مراجعه کننده درخواست می کنند. 
بنابراین شما باید به این موضوع نیز دقت کافی داشته باشید. 

یکی دیگر از شرایطی که یک شرکت خوب برای اخذ ویزای استارت آپ فرانسه باید داشته باشد، این است که در تمام مراحلی که قبل و بعد از مهاجرت برای شما قابل انجام است، باید شما را راهنمایی کند. 
پیشنهاد ما د این زمینه مراجعه به الست گروپ است.

در واقع یک شرکت مناسب همچون الست گروپ، برای این که شما برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه به آن مراجعه می کنید، باید در مواردی مانند آنچه در ادامه ذکر می کنیم، شما را همراهی کند.
در ابتدا؛ باید شما را در تهیه مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه از ابتدا تا انتهای مهاجرت شما همراهی کند. 
در مرحله بعدی باید شما را در تیم استارتاپی خود عضو کند. 

در مرحله بعدی باید ویزای کارآفرینی یا اجازه کار کشور فرانسه را برای شما اخذ کند. 

همچنین تا انتهای پروسه مهاجرت شما و بعد از مهاجرت به کشور فرانسه، به تمام سوالات و مشکلاتی که در این زمینه برای شما وجود دارد شما را همراهی و هدایت کند. یعنی بعد از این که مهاجرت  شما به فرانسه صورت گرفت، در صورت نیاز به کمک و مشاوره برای انجام کارهایی مانند:

اسکان، باز کردن حساب بانکی، بیمه و سایر موارد مربوط به اداره های دولتی، شهرداری، ثبت شهری و ... باید شما را راهنمایی و هدایت کند.

مزیت های مهاجرت به فرانسه از طریق ویزای استارتاپ فرانسه

مزیت های مهاجرت به فرانسه از طریق ویزای استارتاپ فرانسه

همان طور که گفتیم، فرانسه به علت داشتن شرایط بسیار مطلوب برای زندگی، جزو کشورهای پرمتقاضی برای مهاجرت می‌باشد و هرساله مهاجران زیادی به این کشور مهاجرت می کنند. 
همچنین راه‌های بسیار مختلفی وجود دارد تا شما به کشوری مانند فرانسه که از کشورهای اروپایی توسعه یافته است، مهاجرت کنید. 

راه های گوناگون و متداولی مانند مهاجرت از طریق تحصیلات و مهاجرت کاری، از جمله این روش ها محسوب می‌شوند. 

مهاجرت از طریق خرید ملک و مهاجرت به وسیله استارتاپ در یک کشوری مانند فرانسه از جمله روش‌های دیگری است که هر ساله مهاجران بسیاری با توجه به شرایط خود از آن ها برای مهاجرت به این کشور استفاده می‌کنند.

هر کدام از این روش ها به نوبه خود دارای مزیت هایی هستند که این مزیت ها با توجه به شرایط هر فرد تعریف می‌شود. 
مهاجرت از طریق ایجاد استارت آپ در کشور فرانسه یکی از روش هایی است که می‌توانید برای مهاجرت به این کشور مورد استفاده قرار بدهید.
مهاجرت از طریق استارتاپ، مزیت هایی را به دنبال دارد که شما ممکن است از آن ها بی خبر باشید.

در این قسمت از مقالهريال شما را با مواردی از مزیت های مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ فرانسه آشنا خواهیم کرد.

مهاجرت از طریق اخذ ویزای استارت آپ فرانسه می تواند شغل شما را در یک کشور دیگر تضمین کند. در حقیقت شما بعد از اخذ ویزای استارتاپ  فرانسه می توانید به صورت نامحدود به فعالیت شغلی بپردازید. 

یعنی علاوه بر فعالیت خود در استارتاپی که در آن مشغول هستید، می توایند در جایی به غیر از آن به فعالیت شغلی بپردازید و درآمد خود را افزایش دهید. 
همچنین شما می توانید علاوه بر خودتان، خانواده تان از جمله فرزندان زیر ۱۸ سال و همسرتان را با استفاده از اخذ ویزای استارت آپ فرانسه با خود به کشور فرانسه بیاورید. 

همچنین فرزندان شما در دوران ابتدایی و دبیرستان می توانند به صورت رایگان در مدارس فرانسه به تحصیل بپردازند. 
همسر شما نیز می تواند به صورت نامحدود به فعالیت شغلی بپردازد.

یکی از مزیت‌های بسیار جالب توجه اخذ ویزای استارت آپ فرانسه، مربوط به اقامت آن می باشد.

در واقع نوع اقامتی که شما از طریق اخذ ویزای استارتاپ فرانسه کسب می‌کنید، اقامتی است که به کارآفرینان استارتاپی تعلق می گیرد و به اصطلاح French Tech Visa for Founders (Talent Passport)  نامیده می‌شود.

با این اقامت شما می توانید به مدت ۲ تا ۴ سال با توجه به نوع استارت آپی که دارید، در این کشور اقامت داشته باشید. همچنین این نوع اقامت شما قابل تمدید و تغییر نیز می باشد. 

می توانید اقامت خود را به اقامت تحصیلی، اقامت کاری و اقامت دائم، تمدید کنید.

این شرایط بسیار مناسب برای افرادی است که می‌خواهند بعد از مدتی در کشور فرانسه اقامت دائم را کسب کنند.

شما می توانید بعد از گذشتن 5 سال از ورود تان  به کشور فرانسه، اقامت دائم این کشور را کسب کنید.

همچنین برای کسب حقوق  شهروندی و دریافت پاسپورت، شما می‌تواند‌ بعد از 3 سال از گذشت اقامت دائم خود اقدام کنید.

مطالب ذکرشده، مواردی است که می توان آن ها را به عنوان مزیت های مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ فرانسه نام برد. 

اگر تا کنون با این مزیت های اخذ ویزای استارتاپ فرانسه و مهاجرت به فرانسه آشنا نبوده اید، حالا می توانید با دانستن این مطالب، تصمیم بهتری در رابطه با روش مهاجرت به کشور فرانسه بگیرید. 

امیدواریم که تمامی مطالب به شما کمک کرده باشد تا تصمیم بهتر و جدی تری در رابطه با مهاجرت خود انتخاب کرده باشید. 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بایدها و نبایدهایی را در رابطه با اخذ ویزای استارتاپ کانادا برای شما ذکر کنیم.

بایدها و نبایدها در اخذ ویزای استارتاپ فرانسه

بایدها و نبایدها در اخذ ویزای استارتاپ فرانسه

بایدها و نبایدهای زیادی در زمینه مهاجرت وجود دارد. چرا که مهاجرت کردن یک فرآیند مهم است و بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت کردن دارند، به این موضوعات توجه جدی دارند.

مسئله مهم در مهاجرت کردن این است که همواره ممکن است در طول مهاجرت خود با مشکلات و چالش های مختلفی روبرو شوند که عموما ناشی از توجه نکردن به بایدها و نبایدهای مهاجرت است.

این که بدانیم از کجا شروع کنیم، مسئله مهمی نیست، بلکه این که بدانیم شروع ما چگونه است و چه نتایجی را خواهیم گرفت، می تواند تاثیر مهمتری در فرآیند مهاجرت ما داشته باشد. بسیاری از مواقع کمک گرفتن از افراد با تجربه می تواند ما را با این نکات مهم در امر مهاجرت آشنا کند. اما مسئله مهم این است که بتوانیم بهترین شرکت ها را بشناسیم. مراجعه کردن به بهترین شرکت ها می تواند یک راه برای آشنایی با تجارب افرادی باشد که در این زمینه تخصص و مهارت و تجربه کافی را داشته اند و سال ها در زمینه مهاجرت کردن، چه از طریق استارتاپ و چه از روش های دیگر فعالیت داشته اند.

در نهایت باید این مسئله را هم جدی بگیریم که بهترین شرکت ها ممکن است در تمامی مراحل مهاجرت با ما در ارتباط باشند و به تعهدات خود و مسئولیت هایی که نسبت به خدمات خود دارند، پایبند بمانند که این مسئله یک نکته مهم است که حتما باید درعقد قرارداد با شرکت مورد نظر، نسبت به آن توجه نشان بدهید.

البته شرکت الست گروپ و کارشناسان با انگیزه و با تجربه این شرکت، همیشه در این زمینه به اصول خود پایبند بوده و نکات خوبی را در اختیار مشتریان و مراجعان خود قرار داده اند. 

مسئله مهم بعدی این است که باید بدانید در پروسه مهاجرت کردن به خصوص زمان تهیه مدارک، مسئله آسانی نیست و ممکن است مدارک شما در زمان بررسی توسط سفارت و افسران ویزا، با اشکال مواجه شده باشد که در این زمینه هم معمولا مشاوران می توانند به شما کمک کنند. کمکی که مشاوران به شما می رسانند، عمدتا می تواند مربوط به بررسی مدارک شما و راهنمایی کردن شما در تهیه و تکمیل مدارک باشد تا فرآیند بررسی مدارک شما در سفارت به طول نیانجامد.

سعی کنید حتما در زمینه تمکن مالی دقت لازم را داشته باشید. چرا که معمولا این موضوع توسط سفارت، با اهمیت بیشتری پیگیری می شود. این مسئله که مشاوران می توانند به شما یاری برسانند، در این موضوع نیز صادق است. پس حتما مشاوره گرفتن از افراد با تجربه را فراموش نکنید.

سعی کنید تا زمانی که در کشور مورد نظر اقامت دارید، نهایت تلاش خود را برای پیگیری امور استارتاپ  در نظر داشته باشید تا بتوانید برای اقامت دائم یا تمدید ویزای خود در کشور فرانسه، در آینده بدون مشکل اقدام کنید. مسئله زبان را جدی بگیرید.

شاید برخی شرکت ها بگویند که زبان انگلیسی و یا مدرک زبان انگلیسی با مدرک معتبر می تواند کافی باشد اما توجه داشته باشید که زندگی کردن در جامعه فرانسه و محیط های کاری این کشور، اهمیت زیادی دارد و باید تسلط خود را در زبان فرانسه جدی بگیرید تا بتوانید در محیط کاری و اجتماعی این کشور به زندگی آسان تری بپردازید. 

در مسیر مهاجرت، چالش های مختلفی وجود دارد که با کنار خود داشتن یک راهنمای خوب می توانید از پس این چالش ها و این مشکلات عدیده بر بیایید.

هزینه های مربوط به ویزای استارتاپ فرانسه

هزینه های مربوط به ویزای استارتاپ فرانسه

یکی از مهمترین مسئله ها در رابطه با هر موضوعی، هزینه‌های مربوط به آن می باشد. 
هزینه های مربوط به اخذ ویزای استارت آپ فرانسه نیز یکی از مسائلی است که افرادی که برای مهاجرت به فرانسه از این روش اقدام می‌کنند، بسیار برایشان مهم است که این هزینه ها چقدر است و چگونه می توانند برای آن برنامه ریزی کنند. 

در حقیقت شما باید بدانید که مهاجرت به هر روش که صورت بگیرد، معمولاً برای افرادی که در کشور ما قرار دارند، حداکثر یک مقدار هزینه دارد تا بتوانند به کشور مقصد خود مهاجرت می‌کنند. 
در واقع شما باید برای مهاجرت خود به هر روشی که اقدام می کنید، با یک برنامه ریزی کلی هزینه های مربوط به آن را برآورد کنید و با پس انداز این میزان هزینه در مدت زمان مقرر، به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنید. 

اما از آنجایی که ارزش پول کشور ما در مقایسه با سایر کشورهایی که  قصد مهاجرت به آن ها را داریم بسیار کاهش می‌یابد، بنابراین باید این میزان هزینه ای که برای مهاجرت به کشور دیگر قرار است پس انداز کنید را طبق نرخ روز محاسبه کنید. همین موضوع، کار را دشوار می کند. 

در واقع ما نمی‌توانیم به شما به ‌طور معین بگوییم که برای مهاجرت به وسیله اخذ ویزای استارت آپ، شما چه مقدار هزینه را باید پس انداز کنید. اما می‌توانیم به طور تقریبی میزان هزینه را برای شما برآورد کنیم. 
به طور کلی باید بگوییم که بهتر است به جای رقم مشخص هزینه مورد نظر، به دنبال عوامل موثر بر آن باشید. 

یکی از مهمترین عواملی که بر میزان هزینه‌های شما برای مهاجرت به یک کشور دیگر تاثیر گذار است، شرکتی است که با آن قرارداد منعقد می‌کنید و از آن برای طی مراحل مهاجرت خود کمک می‌گیرید. 
همه این ها هزینه ‌بر خواهد بود. 

علاوه بر هزینه مالی، هزینه زمانی شما را نیز صرف خواهد کرد. 
بنابراین بهتر است در انتخاب یک شرکت مناسب برای عقد قرارداد و اخذ ویزای استارتاپ فرانسه بسیار دقت کنید. 

شرکت های معتبری مانند الست گروپ، با ارائه خدمات نوین و به روز و در اختیار قرار دادن اطلاعات مفید برای شما، هزینه های به نسبت معقولی از شما اخذ خواهند کرد. 
شما می توانید از الست گروپ به عنوان یک شرکت معتبر در روند اجرای کارهای مربوط به مهاجرت خود کمک بگیرید. 

علاوه بر این موارد، مورد دیگری که در هزینه های شما برای مهاجرت به کشور فرانسه با استفاده از اخذ ویزای استارتاپ فرانسه موثر است، تعداد افرادی که قرار است به آن کشور مراجعه کنند. 
در واقع اگر شما به صورت خانوادگی قرار است به فرانسه مهاجرت کنید، باید بدانید که هزینه های هر فرد به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد. 

یعنی هر فردی که برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه اقدام می‌کند، حتی به صورت خانوادگی نیازمند یک سری هزینه‌هایی است که باید به دولت فرانسه پرداخت کند. 
همچنین به عنوان تمکن مالی باید یک میزان هزینه معلوم در اختیار داشته باشد.

با توجه به آن چه تاکنون بررسی شده است، 18654 یورو مستقل از تعداد افراد خانواده، هزینه ای است که باید هر فرد  تمکن مالی داشته باشد تا توسط دولت فرانسه مورد تایید قرار بگیرد. همان طور که قبلا هم گفتیم، معیار محاسبه، ارز آزاد بر اساس وبسایت www.bonbast.com می‌باشد.