اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

ویزای استارتاپ انگلستان

ویزای استارتاپ انگلستان

در این مقاله می خواهیم به موضوع ویزای استارتاپ انگلستان بپردازیم.

ویزای استارتاپ انگلستان یکی از ویزاهایی است که امروزه کشور انگلستان به متقاضیان زندگی در این کشور ارائه می دهد. افراد بسیار زیادی هستند که امروزه می توانند با استفاده از این ویزا برای مهاجرت کردن اقدام کنند.

در این مقاله می خواهیم به موضوع ویزای استارتاپ انگلستان بپردازیم.

ویزای استارتاپ انگلستان یکی از ویزاهایی است که امروزه کشور انگلستان به متقاضیان زندگی در این کشور ارائه می دهد. افراد بسیار زیادی هستند که امروزه می توانند با استفاده از این ویزا برای مهاجرت کردن اقدام کنند.

چالش های زیادی در مسیر مهاجرت کردن وجود دارد و لازمه برطرف کردن این چالش ها نیز ارتباط با افرادی است که از نظر تجربی و داشتن اطلاعات و اشراف نسبت به قوانین مهاجرتی، در سطح مناسبی قرار دارند.

اینفوگرافیک ویزای استارتاپ انگلستان

اینفوگرافیک ویزای استارتاپ انگلستان

با همه این ها، می دانیم که مهاجرت کردن امروزه یک روش مناسب برای ارتباط داشتن با دنیای بیرون است و کسانی که می خواهند در یک کشور با اقتصادی پویا به راه اندازی کسب و کار و استارتاپ بپردازند، می توانند از مهاجرت کردن استفاده کنند تا کسب و کاری جدید و نوین در کشوری دیگر راه اندازی کنند.

اگر شما نیز در این فکر هستید که با استفاده از ویزای استارتاپ انگلستان اقدام به راه اندازی کسب و کاری جدید در این کشور کنید، به شما توصیه می کنیم که حتما در این مطلب تا انتها با ما همراه باشید تا کلیه مواردی که لازم است در رابطه با اخذ ویزای استارتاپ انگلستان بدانید را با شما درمیان بگذاریم.

ویدئو ویزای استارتاپ انگلستان

همچنین این مطلب می تواند به کسانی که علاقه مند به عضویت در یک تیم استارتاپ در کشور انگلستان هستند نیز کمک زیادی کند. با توجه به این نکات، با ما همراه باشید تا ضمن کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به پرسش های زیر نیز پاسخ بدهیم. 

فهرست:
چرا مهاجرت کنیم ؟
مزایای مهاجرت چیست؟
راه اندازی استارتاپ در کشور های دیگر
ویزای استارتاپ انگلستان را بهتر بشناسیم
چه مدت برای اخذ ویزای استارتاپ انگلستان زمان لازم است؟
شرایط اخذ ویزای استارتاپ انگلستان
روال کار ویزای استارتاپ انگلستان
چگونه می توان با ویزای استارتاپ انگلستان، اقامت دریافت کرد؟
نکات مهم در اخذ ویزای استارتاپ انگلستان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای استارتاپ انگلستان با ما همراه باشید.

 

چرا مهاجرت کنیم ؟

چرا مهاجرت کنیم ؟

مهاجرت کردن حتما یکی از مواردی است که امروزه بارها در رابطه با آن در محافل مختلف صحبت می‌شود. حتما شما در رابطه با این موضوع زیاد شنیده اید و شاید به این فکر افتاده اید که آیا شرایطی دارید که بتوانید با استفاده از این شرایط، برای مهاجرت کردن اقدام کنید یا خیر.

پاسخ این سوال این است که شما می توانید با توجه به شرایطی که دارید، یک گزینه را برای مهاجرت کردن انتخاب کنید. امروزه مهاجرت کردن با استفاده از شیوه‌های مختلف ممکن است و افراد می‌توانند با توجه به موارد مختلف و هدفی که دارند، برای مهاجرت کردن اقدام کنند.

برخی کشورها شرایط مهاجرت کردن را برای دسته ای از افراد بهتر می کنند و برخی دیگر هم به تخصص خاصی نیازمند بوده و شرایط برای مهاجرت کردن افرادی که تخصص دارند، بهتر می‌شود. راه اندازی یک کسب و کار نیز یکی از ویژگی هایی است که شما می توانید با استفاده از آن برای مهاجرت کردن به کشورهای دیگر اقدام کنید.

به طور کلی مهاجرت یک فرآیند فوق العاده است که می‌تواند تغییر مثبتی در زندگی هر شخصی ایجاد کند. افراد از گذشته های دور برای امور مختلف مهاجرت می‌کردند و به کشورهای مختلف سفر می کردند و در آنجا زندگی می کردند. این موضوع مسئله عجیب و جدیدی نیست و بسیاری از کشورها امروز قوانین خوبی برای مهاجرت کردن در اختیار کسانی قرار می‌دهد که می‌خواهند برای زندگی یا کار یا تحصیل به کشوری دیگر سفر کرده و در آنجا اقامت داشته باشند.

این موضوع امروزه بیشتر نیز شده است و با توجه به سیستم‌های حمل و نقل جدید، افراد می‌توانند به راحتی از یک قاره به قاره دیگر جابجا شده و مهاجرت کردن برای آن ها آسان تر نیز بشود.

به همین منظور شما می توانید در این جهان کوچک، امروزه در هر گوشه که می خواهید، به راه اندازی یک کسب و کار و تحصیل کردن در یک دانشگاه به خصوص و مواردی از این دست اقدام کنید. در ادامه بیشتر در رابطه با مزیت های مهاجرت کردن صحبت می کنیم تا متوجه شوید که چرا بهتر است مهاجرت را به عنوان یک گزینه مناسب در نظر داشته باشید.

مزایای مهاجرت چیست؟

مزایای مهاجرت چیست؟

اگر شما بخواهید در یک اقتصاد فعال‌تر فعالیت کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید و اگر بخواهید در یک دانشگاه معتبر به تحصیل بپردازید یا حتی اگر بخواهید برای کار کردن در یک صنعت به خصوصی اقدام کنید که در کشوری دیگر وجود دارد و یا در کشور شما به حد کافی روی آن سرمایه گذاری نمی شود، می‌تواند این موضوع را با مهاجرت کردن به دست بیاورید.

افرادی که می‌خواهند در دانشگاه‌های معتبر تحصیل کنند، با استفاده از مهاجرت تحصیلی می‌توانند اقدام کنند. همچنین کسانی که می‌خواهند کسب و کار در یک کشور خاص ایجاد کنند که از نظر اقتصادی و سرمایه‌گذاری وضعیت بهتری دارد، می‌توانند از ویزای استارتاپ استفاده کنند. این موضوع امروزه طرفداران بیشتری پیدا کرده است و افراد مختلفی از سراسر جهان در کشورهای دیگر به سرمایه‌گذاری، کار و استفاده از تخصص هایشان می پردازند.

از مزیت دیگری که مهاجرت کردن با این روش ها دارد، این است که افراد می‌توانند برای اقامت دائم نیز در برخی از کشورهایی که این شرایط را در اختیارشان قرار می‌دهد، اقدام کنند.

مهاجرت دائم به معنی داشتن یک زندگی مناسب تر در کشوری است که برای زندگی کردن در آن اقدام می کنید. از سوی دیگر هم باید بدانیم که مهاجرت کردن، شما را با جهان جدیدی آشنا می کند و شما می توانید کسب و کاری به وسعت یک کسب و کار بین المللی داشته باشید و در کشورهای مختلف فعالیت کنید.

زمانی که شما دروازه استارتاپ خودتان را به روی کشورهای دیگر باز کنید، یقینا می توانید از شرایط اقتصادی کشورهای مختلف استفاده کرده و کسب و کاری جدید و بین‌المللی و برون مرزی داشته باشید که این موضوع نیز از مزایای دیگر مهاجرت کردن می باشد.

به هر حال مهاجرت کردن شرایط خاص خودش را دارد و شما اگر بتوانید این شرایط را ایجاد کنید، می توانید به راحتی برای این منظور اقدام کنید. اگر رویای مهاجرت در سر دارید و می‌خواهید پا به دنیایی جدید بگذارید، حتما با مشاوران شرکت الست گروپ در ارتباط باشید تا شما را در این مسیر، بیشتر یاری کنند.

راه اندازی استارتاپ در کشورهای دیگر

راه اندازی استارتاپ در کشورهای دیگر

حال ممکن است این سوال برای شما نیز پیش بیاید که آیا راهی وجود دارد که بتوانیم با استفاد از راه اندازی یک استارتاپ، برای رفتن به کشوری دیگر اقدام کنیم؟ پاسخ این سوال مثبت است.

خوشبختانه در دنیای امروز، توجه زیادی به سرمایه گذاری در کسب وکارهای کوچک و بزرگ می شود و همین مسئله نیز باعث شده است که بسیاری از کشورها نیز به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند و برای این منظور اقدامات خوبی انجام بدهند. شاید از دیدگاه بسیاری، راه اندازی یک کسب و کار کوچک در کشوری دیگر ممکن نباشد یا مسئله ای پیچیده باشد.

اما باید بدانیم که این موضوع با وجود چالش هایی که دارد، می تواند برای مهاجرت شما شرایط خوبی را ایجاد کند. راه اندازی کسب و کاری جدید در کشوری دیگر مانند انگلستان می تواند شرایط ایده آلی باشد. چرا که امروزه فعالیت کردن در یک اقتصاد پویا می تواند فرصتی عالی باشد برای هر کسی که قصد دارد تا یک استارتاپ راه اندازی کند.

ممکن است برخی کشورها در یک زمینه خاص سرمایه گذاری بیشتری روی استارتاپ ها داشته باشند، درحالی که برخی کشورهای دیگر نیز هستند که در زمینه های دیگری سرمایه گذاری می کنند. افراد با توجه به این موارد می توانند به کشوری مهاجرت کنند که در زمینه استارتاپ آن ها فعالیت بهتری داشته و سرمایه گذاری بهتری می کند. 

از سوی دیگر هم اگر شما یک متخصص در یک زمینه خاص هستید و یا می خواهید در یک تیم استارتاپی فعالیت داشته باشید نیز این امکان برای شما فراهم است که برای این منظور به کشوری دیگر مهاجرت کرده و در یک استارتاپ در آن کشور فعالیت کنید.

همه این ها به ما نشان می دهد که فعالیت کردن در استارتاپ های مختلف می تواند شرایطی ایده آل باشد که حتما باید به این شرایط ،توجه ویژه ای داشته باشیم و اگر می خواهید برای فعالیت در یک استارتاپ در انگلستان اقدام کنید، برای اخذ ویزای استارتاپ انگلستان از همین حالا اقدام کرده و با مشاوران شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

ویزای استارتاپ انگلستان را بهتر بشناسیم

ویزای استارتاپ انگلستان را بهتر بشناسیم

همان طور که گفتیم، راه اندازی یک استارتاپ در کشوری دیگر مسئله ای است که غیر ممکن نیست و به راحتی امکانپذیر است. امروزه کشورهای مختلف شرایطی را برای خود درنظر گرفته اند که بر اساس این شرایط می توانند برای اخذ ویزای استارتاپ اقدام کنند.

با توجه به این مسئله می دانیم که اخذ ویزای استارتاپ در کشوری دیگر ممکن است. کشور انگلستان به عنوان یک کشور فعال از نظر اقتصادی توانسته است تا در سال های اخیر، فعالیت های خوبی در زمینه استارتاپ و کسب و کارهای کوچک داشته باشد. یکی از این فعالیت ها، ارائه ویزای استارتاپ می باشد.

این ویزا به افراد اجازه می دهد تا در قالب یک تیم استارتاپ یا به عنوان راه اندازی یک استارتاپ به مدت موقتی، ویزای استارتاپ انگلستان را دریافت کرده و در این کشور به زندگی و راه اندازی کسب و کار خود بپردازند. البته این موارد شامل حمایت های دیگر دولت انگلستان نیز می شود و فرد می تواند خانواده و همسر و فرزند خود را با خود به کشور انگلستان ببرد. 

این ویزا شرایط خاص خود را دارد و نیازمند داشتن اطلاعات کافی از ویزای استارتاپ انگلستان و شرایط کاری و اقامتی این کشور است. به همین منظور هم شما نمی توانید به تنهایی برای این امر اقدام کنید. اگر شما از یک استارتاپ در کشور انگلستان دعوت نامه همکاری داشته باشید، می توانید به عضویت این تیم در آمده و برای اخذ ویزای استارتاپ انگلستان اقدام کنید.

اما  این مسئله را هم باید در نظر بگیریم که شما می توانید با کمک شرکت الست گروپ نیز به عضویت یک استارتاپ در بیایید و برای این منظور اقدام کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می دانیم که ویزای استارتاپ انگلستان بر چه اساس اعطا می شود و چه تاثیری در اخذ ویزای اقامت شما نیز خواهد داشت.

چه مدت برای اخذ ویزای استارتاپ انگلستان زمان لازم است؟

چه مدت برای اخذ ویزای استارتاپ انگلستان زمان لازم است؟

باید بدانیم که برای اخذ ویزای استارتاپ انگلستان، تا چه اندازه زمان لازم داریم. شاید این سوال برای بسیاری از کسانی که قصد اقامت در کشور انگلستان با استفاده از ویزای استارتاپ این کشور را دارند، ایجاد شود.

اما باید بدانیم که این مسئله آسان نیست و به راحتی نمی توان در بازه زمانی کوتاهی به اقامت انگلستان با استفاده از ویزای استارتاپ برسیم. اول از هرچیز باید بدانیم که برای گرفتن اقامت دائم انگلستان با این روش، حداقل ۳ سال حضور در کشور انگلستان و فعالیت به عنوان ویزای استارتاپ انگلستان لازم است.

همچنین ویزای استارتاپ انگلستان حدودا 2 سال اعتبار خواهد داشت و بعد از آن می توانید ویزای کارفرمایی انگلستان دریافت کنید که با توجه به شرایطی که دارد، می تواند به صورت نامحدود باشد. اما برای اقامت دائم، 3 سال حدودا زمان لازم است.

برای انجام امور اخذ ویزای استارتاپ، زمان کمتری لازم است و معمولا این زمان شامل مدتی است که برای تهیه مدارک صرف می کنید و همچنین، ثبت نام و تکمیل مدارک تا زمان گرفتن وقت مصاحبه و حتی مدت زمانی که باید برای مصاحبه منتظر بمانید، همه می تواند در فرآیند اخذ ویزای شما موثر باشد.

به همین منظور هم توصیه مشاوران بر این است که حتما از وکلا و مشاوران مجرب حقوقی  برای این فرآیند کمک بگیرید تا مدت زمان کمتری را صرف تهیه مدارک و برطرف کردن ایرادات وارده کنید.

از سوی دیگر، به صورت نرمال طی کردن این مسیر معمولا 16 ماه حدودا به طول می انجامد. اما ممکن است در شرایطی خاص درصورت کامل بودن یا نبودن مدارک، مدت زمان کمتر یا بیشتر شود که این مسئله به پیگیری شما و همچنین میزان آمادگی شرایط شما برای مهاجرت بستگی دارد. با توجه به این موارد، ما توصیه می کنیم که حتما زمانی برای انجام امور مربوط به ویزای استارتاپ انگلستان اقدام کنید، که آمادگی لازم را از نظر موارد گفته شده داشته باشید.

در ادامه بیشتر با ما همراه باشید تا شرایط اخذ ویزای استارتاپ را برای شما بازگو کنیم.

همچنین اگر سوالی در رابطه با مدت زمان اخذ ویزای استارتاپ انگلستان دارید، حتما با کارشناسان گروه مهاجرتی الست گروپ در ارتباط باشید تا به کلیه سوالات شما در این زمینه پاسخ بدهند.

شرایط اخذ ویزای استارتاپ انگلستان

شرایط اخذ ویزای استارتاپ انگلستان

به طور کلی برای گرفتن ویزا و اقامت هر کشوری، لازم است که یک سری شرایط داشته باشیم و واجد شرایط برای اخذ ویزای آن کشور باشیم. مهمترین نکته ای که در این بین وجود دارد، این است که تا زمانی که شما واجد شرایط برای اخذ ویزای کشوری نباشید، امکان ورود به آن کشور وجود ندارد.

افسران ویزا معمولا شرایطی را به عنوان استثنا قرار می دهند که شما بتوانید با توجه به این استثناها، به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنید اما این موضوع همیشگی نیست و شما لازم است که راه حل های قانونی برای مهاجرت کردن به کشور مقصد خودتان را بشناسید و از آن ها استفاده کنید تا بتوانید به نتیجه ای که مد نظر دارید، دست پیدا کنید.

معمولا شما با ارائه مدارک می توانید نشان بدهید که تا چه اندازه واجد شرایط برای اخذ ویزای مورد نظر هستید. به همین منظور هم توصیه مشاوران بر این است که در زمینه تهیه مدارک و تکمیل و ارائه این مدارک، حتما با بهترین وکلای مهاجرتی و حقوقی در ارتباط باشید تا شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

نکته مهم بعدی این است که شما شرایط اخذ ویزای استارتاپ انگلستان را بشناسید. یکی از مهمترین موارد در این مسئله این است که شما بتوانید در یک استارتاپ عضویت داشته باشید یا برنامه خاصی برای راه اندازی یک استارتاپ داشته باشید.

البته برای اخذ ویزای استارتاپ انگلستان خوشبختانه داشتن یک ایده برای راه اندازی استارتاپ و همچنین در اختیار داشتن یک بیزنس پلن لازم نیست و شما می توانید با کمک عضویت در یک تیم استارتاپ، به تنهایی برای اخذ ویزای استارتاپ خود اقدام کنید.

نکته مهم بعدی این است که استارتاپ مورد نظر باید از نظر دولت و اداره مربوطه در کشور انگلستان مورد تایید باشد تا سفارت انگلستان به شما ویزای استارتاپ ارائه بدهد. 
پس از آن داشتن تمکن مالی شرط مهم بعدی است.

تمکن مالی می تواند نشان بدهد که شما شرایط لازم برای اخذ ویزای استارتاپ انگلستان از نظر مالی را دارید و می توانید به لحاظ مالی از پس هزینه های خود در کشور انگلستان بر بیایید. اگر شما همراهی دارید، در ازای همراهی نیز لازم است که تمکن مالی لازم را داشته باشید.

در ادامه مدارک هویتی و سوء پیشینه و سوابق مهاجرتی خود را نیز باید به اداره مهاجرت ارائه بدهید و بعد از آن دیگر مدارکی مانند مدرک زبان که عموما نمره آیلتس جنرال معادل 5.5 و بیشتر لازم است را نیز باید به سفارت ارائه بدهید.

با توجه به این مدارک، درصورتی که با چالشی در این مسیر مواجه شدید، حتما با مشاوران و متخصصان با تجربه شرکت الست گروپ در ارتباط باشید تا شما را در این مسیر بیشتر یاری کنند.

روال کار ویزای استارتاپ انگلستان

روال کار ویزای استارتاپ انگلستان

نکات بسیار زیادی در مراحل اخذ ویزای استارتاپ انگلستان وجود دارد که این مراحل را می توانید به صورت مو به ‌مو مورد بررسی قرار بدهیم. اما توصیه می‌کنیم که ابتدا با مشاوران و افراد با تجربه در ارتباط باشید تا شما را در این مسیر بهتر راهنمایی کنند و تمامی مراحل کار را موبه‌ مو با شما همراه باشند و در تهیه مدارک به صورت جزء به جزء به شما کمک کنند.

بررسی مدارک در فرایند تهیه مدارک می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد چرا که شما می توانید کلیه فیلترهایی که از نظر سفارت، لازم و ضروری است را در این مرحله بررسی کرده و از آن ها عبور کنید تا مدارک به صورت کامل، دقیق و درست به سفارت ارائه شود و شانس شما برای اخذ ویزای استارتاپ انگلستان افزایش پیدا کند.

اما به طور کلی لازم است که ما یک سری از مراحلی که در مسیر اخذ ویزای استارتاپ انگلستان باید طی کنید را برای شما مطرح کرده تا شما بدانید که نقشه راه شما به صورت کلی به چه صورت بوده است.

اولین مرحله، عقد قرارداد با شرکت الست گروپ می باشد. این شرکت به عنوان بهترین شرکت در این مقاله بارها معرفی شده است و در ادامه نیز ما به شما می گوییم که چرا این شرکت را به عنوان بهترین گروه مهاجرتی به شما معرفی کرده ایم.

اما پیش از این باید بدانید که در اولین قدم لازم است که قرارداد خود را با این شرکت تنظیم کنید چرا که تمامی مراحل را با همراهی و مشاوره وکلای با تجربه این شرکت می توانید تهیه کنید و به مقصود مورد نظر خود که همان ویزای انگلستان می باشد، دست پیدا کنید.

پس از این مسئله شما لازم است تا مدارک مورد نیازی که شرکت لازم دارد را برای آن ها تهیه کنید و بعد از آن عضویت شما در یک تیم استارتاپی که توسط این شرکت تعیین می شود، صورت پذیرفته و در نهایت تاییدیه های مورد نظر نیز از ادارات مربوطه در انگلستان دریافت می شود.

بعد از آن لازم است که شما برای دریافت اقامت انگلستان توسط سفارت اقدام کنید. این مرحله که با گرفتن وقت سفارت و مواردی از این دست انجام می شود، لازم است که از وقت سفارت انگلستان در ترکیه برای تهیه و ارائه مدارک استفاده کنید.

زمانی که مدارک شما تهیه و تکمیل می‌شود، درخواست اقامت شما به سفارت انگلستان در ترکیه ارائه می شود و بعد از آن نیز لازم است که اقامت کشور برای شما در سفارت تایید شود و شما بتوانید اقامت انگلستان را دریافت کنید و با توجه به این موضوع، می‌توانید به کشور انگلستان سفر کرده و در آنجا به کسب و کار خود بپردازید.

مسیر کلی برای رسیدن به ویزای استارتاپ انگلستان به این صورت می باشد و در این بین لازم است که شما با کلیه چالش‌ها روبرو شوید و مدارک خواسته شده را به صورت کامل تهیه کنید و مواردی که مشاوران به شما پیشنهاد می دهند را به صورت کامل عمل نمایید.

چگونه می توان با ویزای استارتاپ انگلستان، اقامت دریافت کرد؟

چگونه می توان با ویزای استارتاپ انگلستان، اقامت دریافت کرد؟

تا اینجا ما بارها در رابطه با مزایای ویزای استارتاپ انگلستان صحبت کردیم و همچنین مطرح کردیم که شما می‌توانید با استفاده از ویزای استارتاپ انگلستان، شرایط خوبی را از نظر کاری و زندگی برای خودتان در کشور انگلستان فراهم کنید.

اما جدای از روال ویزای استارتاپ انگلستان، شما باید بدانید که این  ویزا امکان اقامت را نیز برای شما فراهم می کند یا نه؟ در حقیقت این سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید. بسیاری از افراد هستند که می‌توانند به انگلستان سفر کند اما برای برخی افراد این شرایط وجود ندارد و باید با توجه به مسیر مهاجرتی خاصی که شرکت مورد نظر آن ها ارائه می دهد، برای اخذ اقامت یک کشور اقدام کنند.

کشور انگلستان شرایط خوبی را از نظر مهاجرتی برای مهاجران فراهم کرده است و برنامه‌های خوبی را برای آن ها در نظر گرفته است که بتوانند افراد فعال و با استعداد را از سراسر جهان به کشور خود جذب کرده و در آنجا به سرمایه گذاری در اقتصاد انگلستان مشغول بشوند.

اما یکی از مهم‌ترین موارد این است آیا افرادی که به انگلستان مهاجرت می‌کنند، با استفاده از برنامه استارتاپ می‌توانند در این کشور اقامت داشته باشند و یا این موضوع یک مسئله موقتی است؟ اقامت آن ها تا زمانی که استارتاپشان فعال باشد، ادامه خواهد داشت.

مشاوران به شما پیشنهاد می دهند که شما می توانید اقامت کشور انگلستان را از طریق برنامه استارتاپ به دست بیاورید. به طور کلی کشور انگلستان برنامه‌ای برای ویزای کارآفرینی به شکل مستقل ندارد و امروزه با استفاده از برنامه استارتاپ شما می‌توانید بعد از گذشت دو سال درخواست ویزای کارآفرینی بدهید.

زمانی که ویزای کارآفرینی داشته باشید، می توانید به مدت نامحدود ویزای خودتان را تمدید کرده و در کشور انگلستان اقامت داشته باشید. شما با توجه به این ویزا می توانید اقامت کاری پیدا کرده یا بتوانید با سرمایه گذاری ۵۰ هزار پوند و یا ثبت یک شرکت در کشور انگلستان، ویزای کارآفرینی بگیرید. در شرایطی که بتوانید یک کارفرمای مناسب پیدا کرده و قرارداد تمام وقت با کارفرمای خود داشته باشید، اقامت کاری انگلستان نیز برای شما مهیا خواهد شد.

همه این موارد نشان می‌دهد که شما می توانید به راحتی به این کشور با استفاده از این برنامه مهاجرت کرده و در آنجا به زندگی مشغول شوید و اقامت مورد نظر خودتان را پس از سه سال ورود به کشور انگلستان دریافت کنید.

لازم به ذکر است که برای دریافت اقامت از طریق استارتاپ، نیازی به ارائه ایده یا بیزینس پلن و سابقه کار نیست و حتی با مدرک دیپلم می توانید این کار را انجام دهید.

نکات مهم در اخذ ویزای استارتاپ انگلستان

نکات مهم در اخذ ویزای استارتاپ انگلستان

حال لازم است در رابطه با اخذ ویزای استارتاپ انگلستان به یک جمع بندی کامل برسیم. اگر شما به دنبال اخذ کردن ویزای استارتاپ انگلستان هستید، لازم است که در یک جمع‌بندی نهایی بدانید که دقیقاً برای اخذ این ویزا شما لازم است که چه مراحلی را طی کنید و از چه مواردی پیروی کنید.

در نهایت ما این موارد را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که چه مدارک و چه مراحلی را لازم است برای طی کردن این مسیر و رسیدن به انگلستان طی کرده و در نهایت به نتیجه مطلوب خودتان برسید. یکی از مهمترین موارد در اخذ ویزای استارتاپ انگلستان این است که شما بتوانید با در نظر گرفتن راه حل های قانونی و مواردی از این دست، به نتیجه مورد نظر خودتان دست پیدا کنید.

ویزای استارتاپ انگلستان می تواند شرایطی را برای شما مهیا کند که می توانید با توجه به این شرایط به یک زندگی بهتر در کشور انگلستان و اخذ اقامت دائم انگلستان برسید. در این راستا، امکان پیوست همسر و فرزندان زیر 18 سال به صورت همزمان وجود دارد که همسر و فرزندان نیز اجازه تحصیل دارند. لازم به ذکر است که  تحصیل در مدارس ابتدایی و دبیرستان رایگان است و همسر متقاضی نیز اجازه کار نا محدود دارد.

مهمترین موارد در این مسیر تهیه کامل مدارک و موارد خواسته شده از سوی سفارت می باشد. اگر شما همه مدارک خودتان را به صورت کامل و دقیق به سفارت ارائه بدهید، مشکلی در این مسیر برای شما ایجاد نخواهد شد.

همچنین در نظر داشته باشید که ارائه شفاف و درست مدارک به سفارت می تواند شانس شما را در اخذ ویزای انگلستان بیشتر کند. به هر حال این مسیر، مسیر پیچیده ای است که شما نیازمند راهنمایی و کمک مشاوران و افراد با تجربه در این مسیر هستید.

اگر شما از مشاوره کسانی که اطلاعات کافی دارند، استفاده کنید، می توانید مسیر هموارتری داشته باشید. مسیر مهاجرت به خصوص با مهاجرت اخذ ویزای استارت آپی، یک مسیر پیچیده است و اگر شما می‌خواهید ویزای استارتاپ انگلستان را دریافت کنید، باید با چالش هایی که در این مسیر مواجه می شوید، روبرو شده و در نتیجه از پس این چالش‌ها بر بیایید.

این مسیر نیازمند راهنمایی و مشاوره از وکلای حقوقی و کسانی است که نسبت به اقامت و مهاجرت به کشور مورد نظر آگاهی کامل دارند، چرا که قوانین در این موارد می‌تواند پیچیده باشد.

توصیه ما به شما این است که حتماً به بهترین مشاوران حقوقی در این زمینه مراجعه کنید و به طور کلی اگر می‌خواهید نتیجه بهتری دریافت کنید، حتماً کلیه مواردی که از شما می خواهند را به صورت کامل تهیه کرده و در اختیار شرکت الست گروپ قرار بدهید. این شرکت می تواند به شما کمک کند که در کلیه مراحل رسیدن به اخذ ویزای استارتاپ انگلستان موفق باشید و مشکلی برای شما در این مسیر پیش نیاید.