اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

ویزای استارت آپ اتریش

ویزای استارت آپ اتریش

اگر به دنبال اخذ ویزای استارتاپ اتریش هستید، به شما توصیه می کنیم که در این مطلب با ما همراه باشید تا کلیه مواردی که لازم است در رابطه با این ویزا بدانید را با شما درمیان بگذاریم. همراه شما هستیم.

امروزه مهاجرت کردن یک فرآیند ایده آل است و بسیاری از افراد به دنبال این فرصت هستند که برای مهاجرت کردن به یک کشور دیگر اقدام کنند.

اگر به دنبال اخذ ویزای استارتاپ اتریش هستید، به شما توصیه می کنیم که در این مطلب با ما همراه باشید تا کلیه مواردی که لازم است در رابطه با این ویزا بدانید را با شما درمیان بگذاریم. همراه شما هستیم.

امروزه مهاجرت کردن یک فرآیند ایده آل است و بسیاری از افراد به دنبال این فرصت هستند که برای مهاجرت کردن به یک کشور دیگر اقدام کنند.

ویزاهای زیادی وجود دارد که به افراد در مهاجرت کردن به کشورهای دیگر کمک می کند که یکی از این ویزاها، ویزای استارتاپ اتریش است.  شاید به این فکر باشید که استارتاپ خودتان را به هر دلیلی در کشوری دیگر راه اندازی کنید. ما به شما توصیه می کنیم که برای این منظور از ویزای استارتاپ اتریش استفاده کنید.

اینفوگرافیک ویزای استارت آپ اتریش

اینفوگرافیک ویزای استارت آپ اتریش

اگر شما می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با ویزای استارتاپ اتریش کسب کنید و یا از این طریق به کشوری دیگر مهاجرت کرده و از شرایط اقتصادی کشور مورد نظر خود استفاده کنید، به شما توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا کلیه نکات لازم را در رابطه با ویزای استارتاپ اتریش با شما درمیان گذاشته و همچنین نکات جزئی تری را نیز در این خصوص به شما بگوییم. اگر می خواهید مهاجرتی بهتر و اصولی داشته باشید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا به پرسش های شما پاسخ بدهیم. 

عناوین مقاله:
اهمیت مهاجرت
مزایای مهاجرت به کشوری دیگر
کجا را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟
شروع استارتاپ در کشورهای دیگر
ویزای استارتاپ اتریش چیست؟
مراحل اخذ ویزای استارتاپ اتریش
زمان لازم برای اخذ ویزای استارتاپ اتریش چقدر است؟
نحوه اخذ اقامت با ویزای استارتاپ اتریش
شرایط لازم در اخذ ویزای استارتاپ اتریش
ویژگی های بهترین شرکت برای اخذ ویزای استارتاپ اتریش چیست؟
هزینه لازم برای ویزای استارتاپ اتریش
بایدها و نبایدها در اخذ ویزای استارتاپ اتریش

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای استارت آپ اتریش با ما همراه باشید.

 

اهمیت مهاجرت

اهمیت مهاجرت

حتماً همه ما در زندگی امروزی با مهاجرت کردن آشنا هستیم. بسیاری از افراد امروزه برای زندگی بهتر به کشور دیگر مهاجرت می‌کنند. همچنین مهاجرت کردن می‌تواند دلایلی مانند تحصیلات عالیه، کار بهتر، راه اندازی کسب و کار جدید و موارد دیگری از این دست داشته باشد.

به طور کلی مهاجرت کردن یک فرآیند جدید است و در دنیای امروز بسیاری از افراد با استفاده از روش‌های جدید و قوانین مختلفی که کشورها برای مهاجرت کردن وضع می‌کنند، به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند. مهاجرت کردن مسئله مشکلی نیست و بسیاری از افراد می‌توانند با مهاجرت کردن، یک زندگی جدید برای خود داشته باشند.

برای راه انداختن یک زندگی جدید، ما می دانیم که مهاجرت کردن یک فرآیند عالی است. اما در نظر داشته باشید که باید هدف مشخص نیز برای مهاجرت کردن داشته باشید. افراد از گذشته تا کنون با مهاجرت کردن به سرزمین‌های دیگر به کشورهای مختلف می‌رفتند و امروز ما می‌توانیم با توجه به وسایل حمل و نقل جدیدی که به وجود آمده است، از قاره ها به یکدیگر سفر کرده و در آنجا اقامت داشته باشیم.

ویدئو ویزای استارت آپ اتریش

شرایطی که دولت‌ها برای مهاجرین فراهم می‌کنند و برای جذب استعدادها و سرمایه‌ها نیز این شرایط را آسان‌تر می‌کنند، باعث شده است که بسیاری از افراد در کشورهای دیگر زندگی کرده و در آنجا ساکن شوند.

همین مسئله باعث شده است که مهاجرت کردن آسان و راحت شود و امروزه موسسات مهاجرتی زیادی نیز وجود دارند که در این زمینه به شما یاری رسانده و شما را برای رسیدن به کشور مقصد خود کمک می کنند.

با کنار هم قرار دادن این موارد درمی یابیم که مهاجرت کردن می‌توانند برای شما فواید بسیار زیادی داشته باشد و اگر قصد دارید که مهاجرت کنید، ما به شما در این مقاله کمک می‌کنیم تا بدانید که مهاجرت از طریق استارت آپ و ویزای استارتاپ اتریش به چه صورت خواهد بود و شما چگونه می‌توانید مهاجرت خود را از این مسیر تجربه کنید.

مزایای مهاجرت به کشوری دیگر

مزایای مهاجرت به کشوری دیگر

مهاجرت کردن به کشورهای دیگر مزایای خاص خودش را دارد. بسیاری از افراد با کمک مهاجرت می توانند به کشورهای دیگر سفر کرده و در آنجا زندگی بهتری تجربه کنند. اگر شما می خواهید که تحصیلات بهتری داشته باشید یا در دانشگاه‌های مطرح و معتبر به تحصیل بپردازید، مهاجرت تحصیلی می تواند یک فرصت عالی برای شما باشد.

همچنین اگر قصد دارید تا از طریق مهاجرت کردن به یک کشور دیگر، کسب و کار نوپا برای خود داشته باشید، باز هم مهاجرت کاری می تواند یک گزینه مناسب باشد. مهاجرت از طریق استارت آپ نیز وجود دارد و شما می توانید در کشوری دیگر با راه اندازی یک استارت آپ موفق شوید.

با در کنار هم قرار دادن این موارد، می بینیم که مهاجرت کردن به اشکال مختلف مزایای بسیار زیادی دارد و تنها محدود به مهاجرت تحصیلی و کاری نمی‌شود و افراد به دلایل مختلف می توانند به کشورهای دیگر مهاجرت کنند.

داشتن زندگی بهتر یا سفر کردن به همراه فرزندان و یا دیگر اعضای خانواده و حتی برای تفریح نیز از دلایلی است که افراد می‌توانند با مهاجرت از طریق ویزای توریستی برای مدت موقتی در یک کشور ساکن شوند و از مزایای توریستی آن و همچنین مشاهده و ملاقات با خانواده استفاده کنند.

به طور کلی مهاجرت کردن مزایای بسیار زیادی دارد که می تواند فرد را به اهدافی که از مهاجرت دارد، برساند. اما مسئله مهم این است که حتماً فرد اهداف مشخصی از نظر مهاجرت کردن داشته باشد و اگر شما اهداف مشخصی داشته باشید، شانس این که مهاجرت بهتری نیز داشته باشید و از همه مزایای مهاجرت استفاده کنید نیز وجود دارد.

مهاجرت به شما دید بهتری می‌دهد و شما می توانید با دنیای جدیدی در ارتباط باشید. زندگی جدید و کشوری جدید می‌تواند یک تنوع بسیار عالی در زندگی هر شخصی باشد و شاید همه بخواهند که برای مدتی در یک کشور جدید زندگی کنند.

برخی افراد با توجه به این که می‌توانند در آن کشور شرایط مناسبی برای خود داشته باشند، می توانند به دنبال اخذ اقامت دائم هم باشند و این مسئله باعث می‌شود که زندگی به صورت دائمی در یک کشور دیگر هم برای آن ها ممکن باشد.

به همین دلیل هم مهاجرت کردن فرایند جدیدی است که اگر با توجه به اهداف مشخصی که داریم برای آن اقدام نکنیم و اگر صرفا بخواهیم برای مهاجرت کردن به کشوری دیگر سفر کنیم، ممکن است نتوانیم در آن کشور برای مدت زیادی به زندگی بپردازیم.

چرا که مهاجرت بی هدف در نهایت باعث می‌شود تا فرد، زمان و هزینه زیادی را هدر داده و نتواند آن طور که باید از مزایای مهاجرت کردن استفاده کند.

با همه این موارد اگر شما نیاز به مشاوره بیشتری دارید، می‌توانید با بهترین شرکت ها در این زمینه در ارتباط باشید که از دیدگاه ما شرکت الست گروپ یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه می باشد و سالانه مهاجران بسیار زیادی را برای رسیدن به کشور مقصد یاری می کند.

کجا را برای مهاجرت انتخاب کنیم ؟

کجا را برای مهاجرت انتخاب کنیم ؟

ما از مهاجرت کردن گفتیم و با این موضوع ممکن است که شما سردرگم شده باشید و هنوز ندانید که کدام کشور برای مهاجرت کردن بهتر است. زمانی که صحبت از مهاجرت می شود، همه افراد به این موضوع فکر می‌کنند که مهاجرت کردن به کدام کشور می تواند مزایای بیشتری داشته باشد.

مهاجرت کردن به کشورهای اروپایی یک مزیت دارد و مهاجرت به کشورهای اقیانوسیه یا آمریکای شمالی مزایای دیگری می‌تواند داشته باشد. به طور کلی این موضوع کاملاً به هدف شما از مهاجرت بستگی دارد. برای مثال ممکن است کشورهای اروپایی از نظر اقتصادی وضعیت بهتری داشته باشند و یا کشورهای حوزه آمریکای شمالی از نظر امکانات تحصیلی، مزیت های بیشتری برای شما داشته باشند.

این موضوع به مهاجرت شما و همچنین دلیلی برای مهاجرت کردن مرتبط می شود. به همین منظور هم بسیاری از افراد به شما توصیه می کنند که ابتدا قصد و هدف خود را از مهاجرت کردن بدانید و بعد برای این موضوع اقدام کنید.

مسئله مهم دیگر این است که شما بتوانید با کمک مهاجرت، زندگی بهتری داشته باشید. برای داشتن زندگی بهتر نیز در نگاه اول لازم است که حتماً بهترین کشورها را برای مهاجرت انتخاب کنیم. انتخاب بهترین کشور می‌تواند مزیت‌های زیادی داشته باشد. یکی از آن ها نیز نزدیک تر کردن شما به اهدافتان برای مهاجرت است.

اگر شما بهترین کشور را از لحاظ رتبه علمی انتخاب کنید، می توانید در بهترین دانشگاه تحصیل کرده و رزومه تحصیلی بسیار خوبی برای خودتان فراهم کنید.

همچنین اگر بهترین کشور را از نظر اقتصادی انتخاب کنید، برای مهاجرت از طریق استارتاپ می‌تواند مزیت‌های بیشماری برای شما داشته باشد چرا که شما در یک اقتصاد پویا و فعال به راه اندازی کسب و کار می‌پردازید که این موضوع برای بسیاری مهم است. لازم است تا معیارها و ویژگی‌های بهترین کشورها برای مهاجرت را در نظر بگیرید.

البته به جز معیارهای شخصی شما، معیارهای دیگری نیز وجود دارد که یکی از آن ها مهاجرت کردن به کشوری است که قوانین مهاجرتی آسان تری دارد و از نظر مهاجرت به عنوان کشوری مهاجر پذیر شناخته می شود.

این کشورها معمولا پیچ و خم‌های قانونی ندارند و پیچیدگی ها و چالش هایی که معمولاً در مسیرهای مختلف ممکن است پیش پای شما قرار بگیرد را نیز ندارند.

به همین دلیل مهاجرت کردن به این کشورها می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد و مهاجرت شما را اندکی آسان‌تر کند. ما توصیه می کنیم که حتما مهاجرت کردن به این کشورها را به عنوان یک اولویت در نظر داشته باشید.

اگر می خواهید با توجه به هدفی که دارید، بهترین کشور را انتخاب کنید، ما توصیه می‌کنیم که با مشاوران شرکت الست گروپ در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه یاری کرده و نکات مهم تری را در اختیار شما قرار بدهند.

شروع استارتاپ در کشورهای دیگر

شروع استارتاپ در کشورهای دیگر

همان طور که گفتیم، یکی از روش هایی که افراد با توجه به آن ها می‌توانند برای خود کشوری را برای مهاجرت انتخاب کنند، راه اندازی یک استارت آپ و کسب و کاری جدید است. اگر شما یک ایده استارتاپی در ذهن خود دارید، در کشور خود نمی توانید سرمایه لازم را برای این ایده داشته باشید یا امکانات شما در کشور محدود است.

می توانید به کشور دیگری سفر کرده و در آنجا به راه اندازی استارت آپ خود بپردازید. معمولاً در این زمینه همه چیز به استارتاپ شما بستگی دارد. برای مثال اگر شما استارتاپی دارید که در زمینه تکنولوژی فعالیت می‌کند، کشورهایی که در این زمینه سرمایه‌گذاری بیشتری می کنند، می توانند مقصد جذابی برای شما باشند و شما می توانید استارتاپ خودتان را در این کشورها به سرعت راه اندازی کنید.

همچنین راه اندازی استارت آپ در یک اقتصاد فعال و بزرگ نیز مهم است. برخی کشورها از نظر اقتصادی در رتبه بالایی قرار ندارند و به همین دلیل هم راه اندازی یک استارت آپ در این کشور می‌تواند مشکلات زیادی داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که معمولاً راه اندازی استارتاپ در این کشورها دارد، این است که شما از آینده شغلی خود مطمئن نیستید و امنیت استارتاپ شما در خطر است و ممکن است با توجه به تلاطم های اقتصادی و معضلات مختلفی که ممکن است ایجاد شود، استارتاپ شما آن طور که باید، رونق نگیرد و یا مخاطبین استارتاپ از نظر توان خرید نتوانند با شما همراهی داشته و در نتیجه شما در استارت آپ خود ضرر کنید.

به همین دلیل هم راه اندازی استارتاپ در یک کشور که از لحاظ اقتصادی در شرایط بهتری قرار دارد، می‌تواند یک موقعیت ایده‌آل باشد تا شما بتوانید استارتاپ خوبی را در آن کشور راه‌اندازی کنید.

در این زمینه ویزای استارتاپ معمولاً ارائه می شود که ما در ادامه در رابطه با ویزای استارتاپ اتریش بیشتر صحبت خواهیم کرد.

همچنین اگر شما می خواهید بیشتر در رابطه با راه اندازی استارت آپ و کسب و کار در کشورهای دیگر اطلاعات کسب کنید یا سوالی در این زمینه دارید، می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید و مشاوران شرکت الست گروپ را به عنوان مشاور خود در این مسیر در کنار خود داشته باشید و از آن ها مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

ویزای استارتاپ اتریش چیست؟

ویزای استارتاپ اتریش چیست؟

با توجه به مواردی که گفتیم، راه اندازی استارتاپ می تواند یک فرصت عالی باشد که شما، هم به کشوری دیگر سفر کنید و هم کسب و کار جدید را در آن کشور ایجاد کنید که بتواند مزیت های بسیار زیادی برای شما داشته باشد. یکی از این کشورها کشور اتریش است. این کشور از نظر موقعیت اقتصادی، کشوری بسیار خوب می باشد و مزایای بسیار زیادی هم برای شما دارد.

این کشور از نظر ویژگی هایی که برای بهترین کشور در نظر گرفتیم، به عنوان بهترین کشور از نظر اقتصادی شناخته می شود و مزیت های بسیار زیادی برای کسانی دارد که می‌خواهند یک استارت آپ موفق را در یک کشور اروپایی که از نظر اقتصادی در رتبه خوبی قرار دارد، راه اندازی کنند.

دولت اتریش سرمایه‌گذاری‌هایی در زمینه استارتاپ انجام داده است. امروزه راه اندازی استارتاپ می‌تواند برای دولت‌ها و همچنین برای جوامع مختلف، مزیت‌های اقتصادی بسیار زیادی داشته باشد و همین مسئله باعث شده است که راه اندازی استارت آپ در کشورهای مختلف یک اولویت می باشد و افراد بسیار زیادی در کشورهای مختلف به راه اندازی استارت آپ روی بیاورند.

اما این موضوع می‌تواند جنبه بین المللی داشته باشد و کشورها بتوانند با کمک قوانین مهاجرتی، افرادی را که می خواهند در آن کشور به راه اندازی استارتاپ بپردازند را نیز حمایت کنند که این موضوع نیز باعث شده است که دولت اتریش شرایطی را فراهم کند که بتوانند افراد در کشور اتریش به راه اندازی استارتاپ بپردازند.

خوشبختانه از نظر مهاجرتی، کشور اتریش کشوری مهاجر پذیر شناخته می شود و از طرفی هم سرمایه‌گذاری‌های خوبی در زمینه استارتاپ انجام می دهد و همین مسئله نیز باعث شده است که راه اندازی استارتاپ در کشور اتریش بتواند فرصتی ایده آل برای کسانی باشد که به این موضوع فکر می‌کنند.

به هر حال اگر شما می خواهید در رابطه با ویزای استارتاپ اتریش شناخت بیشتری داشته باشید و از مزایا و شرایط اطلاعات بیشتری کسب کنید، ما توصیه می کنیم که با مشاوران شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

چرا که سالانه افراد بسیار زیادی با راهنمایی مشاوران شرکت الست گروپ برای راه اندازی استارت آپ خود در کشورهای مختلف و به خصوص در کشور اتریش اقدام می‌ کنند.

مراحل اخذ ویزای استارتاپ اتریش

مراحل اخذ ویزای استارتاپ اتریش

به طور کلی برای گرفتن ویزای هر کشوری، لازم است که یک سری فرایندهایی که توسط سفارت مشخص می شود را طی کنیم تا بتوانیم ویزای کشور مورد نظر را دریافت کنیم. بر همین اساس هم کشور اتریش یک سری مراحل را به عنوان چارچوب لازم برای اخذ ویزای استارتاپ اتریش و یا دیگر ویزاهای کشور خود وضع کرده است.

شما در طول طی کردن این مراحل می توانید به اثبات برسانید که تا چه اندازه توانایی راه اندازی یا عضویت در یک استارتاپ را دارید و همچنین شرایط شما برای ورود به کشور اتریش و اخذ ویزا تا چه اندازه مناسب است. به همین دلیل هم توصیه اکید مشاوران بر این است که این مراحل را به صورت دقیق و درست طی کرده تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را از فرآیند اخذ ویزای خود دریافت کنیم.

امروزه طی کردن این مراحل با کمک و مشاوره بهترین مشاوران و شرکت های فعال در امر مهاجرت بهتر و سریعتر شده است و با تسهیل این مراحل، شانس ما نیز برای اخذ ویزای استارتاپ اتریش به همان نسبت بیشتر می شود.

با در نظر گرفتن این موارد، شاید برای شما لازم باشد که کلیات این مراحل را بشناسید. به هرحال، طی کردن کلیات این مراحل مهم است چرا که معمولا جزئیات فرآیند توسط مشاوران برای شما بازگو می شود و تا حد زیادی به شرایط شما بستگی دارد.

به همین دلیل هم در این بخش از مقاله ما بیشتر پیرامون این مسئله مهم صحبت خواهیم کرد. 
اگر شما به دنبال اخذ ویزای استارتاپ اتریش هستید، در نگاه اول باید یک قدم مهم و اساسی بردارید و آن هم مرحله تصمیم گیری و ترسیم هدف برای مهاجرت از این طریق است.

مسیر مهاجرت از طریق استارتاپ مسیری است که می تواند تاثیر زیادی در رشد کسب و کار شما داشته باشد. اما لازم است که حتما هدف شما و دلیل شما از انتخاب این مسیر مشخص باشد. با در کنار هم قرار دادن این موارد، می دانیم که اولین قدم به هدف خود شخص بستگی دارد.

در قدم بعدی، عقد قرارداد با شرکت الست گروپ است. این شرکت می تواند در تمامی مراحل مهم بعدی به صورت کامل و دقیق راهنمایی های لازم را به شما ارائه بدهد و در تمامی چالش های پیش روی شما، به شما یاری و راهنمایی لازم را برساند.

حال توجه داشته باشید که مرحله مهم بعدی، تهیه مدارک برای شرکت است. پس از این که مدارک شما به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت، شما برای طی کردن فرایندهای مربوط به سفارت آماده می شوید و کارهای شما در سفارت پیگیری می شود.

در این بخش شما لازم است که مدارک خواسته شده، فرم ها و مواردی دیگر را به سفارت ارائه بدهید. همچنین، با تهیه مدارک به صورت کامل، وقت مصاحبه و مراحل انگشت نگاری شما نیز توسط سفارت برای شما تعیین می شود. پس از پیگیری امور توسط شرکت در اداره مربوطه در کشور اتریش و همچنین تایید شرایط شما توسط سفارت، مراحل اخذ ویزا آغاز شده و شما برای اخذ ویزای اقامتی خود در کشور اتریش می توانید اقدام کنید. 

توجه داشته باشید که تکمیل مدارک بخش مهم این مراحل است و لازم است که حتما با مشاوره و کمک و راهنمایی مشاوران شرکت الست گروپ انجام شود. بخشی از مدارکی که لازم است تهیه شود، سوابق شماست.

سوابق کاری مرتبط با تحصیلات، تحصیلات (حداقل کارشناسی)، نامه تمکن مالی از بانک به ارزش 12 هزار یورو به صورت سالیانه، سهام و ... که نشاندهنده توانایی مالی شما برای پرداخت هزینه های زندگی در کشور مقصد باشد و همچنین مدارکی مانند مدرک زبان با آیلتس جنرال 5.5 یا مدرک زبان آلمانی B1.

البته ممکن است سفارت از شما مدارک بیشتری درخواست کند و لازم باشد که مدارک هویتی، سوابق مسافرت به کشورهای دیگر و ... را نیز ارائه بدهید که در این مسیر مشاوران الست گروپ در کنار شما خواهند بود تا مشاوره های لازم را به شما ارائه بدهند.

زمان لازم برای اخذ ویزای استارتاپ اتریش

زمان لازم برای اخذ ویزای استارتاپ اتریش

طی کردن زمان برای اخذ ویزا و همچنین گذراندن فرآیندهای مربوط به مهاجرت اهمیت زیادی دارد. همه می خواهیم بدانیم که چه زمانی می توانیم به ویزای استارتاپ اتریش برسیم. چرا که هر فردی با توجه به برنامه ریزی های کاری و شخصی که دارد، می خواهد مدت زمانی را که صرف این فرآیند و مراحل گفته شده است را بداند.

اما لازم است در نگاه اول بدانیم که طی کردن این مراحل، زمان مشخصی ندارد و شاید مراحل شما به سرعت طی شود و یا مشکلی در مدارک شما وجود داشته باشد که شرایط خاصی برای تکمیل مدارک برای شما ایجاد کند و مدتی کارهای انجام مراحل طول بکشد.

از سوی دیگر هم می دانیم که مراحل اداری شما باید توسط اداره مربوطه در کشور اتریش بررسی شود و بعد، از طریق سفارت برای شما ویزا صادر شود. همین مسئله هم نشان می دهد که ویزای صادر شده توسط سفارت نیازمند طی کردن فرآیندهایی است که همین فرآیندها با توجه به مکاتبات سفارت با اداره مربوطه در اتریش، می تواند به طول بیانجامد.

از سوی دیگر هم  برخی افراد مدارک و شرایط خود را برای مهاجرت تکمیل نکرده اند و یا ممکن است برای تکمیل مدارکی مانند نمره زبان ... نیازمند زمان باشند. همه این ها می تواند در نوع خود در طی کردن این مراحل موثر باشد و به همین دلیل هم توصیه بسیاری از متخصصین بر این است که حتما برای سنجیدن زمان لازم برای اخذ ویزای استارتاپ اتریش، با مشاوران و وکلای مهاجرتی در ارتباط باشید تا به شما در طی کردن این فرآیندها یاری برسانند.

توجه داشته باشید که با توجه به مواردی که ما گفتیم، ممکن است زمان اخذ این ویزا متفاوت از هم باشد اما باید این مسئله را هم بدانیم که این ویزا معمولا به صورت میانگین در بازه زمانی 16 ماه، فرآیندهایش طی می شود

و درنتیجه، این امکان نیز وجود خواهد داشت تا شما بتوانید در این بازه زمانی، مقدمات مهاجرت خود را نیز در کنار طی کردن فرآیندهای اخذ ویزا به انجام برسانید.

توصیه ما به شما این است که حتما با مشاوران گروه مهاجرتی الست گروپ در ارتباط باشید تا کلیه نکات لازم را در این رابطه با شما در میان بگذارند.

شرایط لازم در اخذ ویزای استارتاپ اتریش

شرایط لازم در اخذ ویزای استارتاپ اتریش

برای اخذ ویزای استارتاپ اتریش یا ویزای هر کشوری، لازم است که شرایط لازم را در اخذ ویزا داشته باشید تا توسط کشور مورد نظر، پذیرش شوید. در این مقاله بارها به شرایط اخذ ویزا و جزئیات آن اشاره کردیم. حال می خواهیم به صورت کلی، شرایطی را که لازم است تا در اخذ ویزای استارتاپ اتریش داشته باشید، یک به یک مشخص کنیم. توصیه ما این است که با وجود اطلاعات گفته شده، حتما با مشاوران شرکت الست گروپ در ارتباط باشید تا راهنمایی های بیشتری در این رابطه به شما ارائه بدهند. 

•    فرد متقاضی برای ویزای استارتاپ اتریش، بایستی از میانگین سنی 18 تا 35 سال برخوردار باشد. 

•    مدرک تحصیلی شما باید حداقل مدرک کارشناسی باشد.

•    سوابق کاری مرتبط با تحصیلات شما الزامی می باشد. معمولا 5 سال سابقه کاری مرتبط با تحصیلات متقاضی مورد تایید است.

•    مدرک زبان مورد نظر آیلتس 5.5 جنرال است اما می توانید با زبان آلمانی b1 به بالا نیز برای اخذ ویزای استارتاپ اتریش اقدام نمایید. 

•    سرمایه اولیه 50 هزار یورو برای شروع استارتاپ یا عضویت در آن لازم است.

•    شما به صورت نامحدود اجازه کار خواهید داشت. همچنین درصورتی که می خواهید خانواده نیز به همراه شما باشند، می توانید همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را نیز با خود ببرید و فرزندان شما از مزیای تحصیل رایگان از دبستان تا دبیرستان بهره مند خواهند شد. همچنین همسر  متقاضی نیز می تواند به صورت نامحدود کار کند.

نحوه اخذ اقامت با ویزای استارتاپ اتریش

نحوه اخذ اقامت با ویزای استارتاپ اتریش

هر شخص می تواند با کمک ویزای استارتاپ اتریش، فرآیندهای اخذ اقامت خود را طی کند. در واقع با طی کردن زمان لازم برای اخذ اقامت اتریش، می توانیم به اقامت دائم و یا پاسپورت اتریش دست پیدا کنیم. مسئله مهم این است که شما بتوانید با راهنمای مشاوران مربوطه در این زمینه، به نتیجه مورد نظر خود برسید.

این مسئله برای بسیاری از افراد مهم است. چرا که دانستن این موضوع که چه اندازه می توان به اخذ اقامت دائم از طریق ویزای استارتاپ امیدوار بود، اهمیت زیادی دارد.

در نگاه اول شاید این موضوع ممکن نباشد اما امروزه دولت اتریش شرایطی را فراهم کرده است که افرادی که بخواهند برای اقامت اتریش اقدام کنند، در مرحله اول می توانند با استفاده از ویزای استارتاپ، اقامت کارفرمایی به مدت 2 سال از دولت اتریش دریافت کرده و یا آن را تمدید نمایند. بعد از این مسئله شما با گذشت 3 سال از ورودتان به کشور اتریش، شانس دریافت پاسپورت اتریش و شهروندی این کشور را خواهید داشت.

البته دولت اتریش بعد از گذشت 5 سال به شما اقامت دائم اتریش را اعطا خواهد کرد و شما می توانید از طریق مسیر گفته شده برای اخذ اقامت دائم اتریش و شهروندی و پاسپورت اتریشی اقدام کنید. البته این مسیر نیازمند راهنمایی وکلای مهاجرتی است.

چرا که قوانین مهاجرتی در کشورهای مختلف مدام درحال تغییر است و گاها شرایط آسان تر یا سخت تر می شود.

با توجه به این نکته، می دانیم که اخذ اقامت اتریش یک مسئله ممکن است اما تا زمانی که از راهنمایی وکلای مهاجرتی خبره در این امر کمک بگیریم. در ادامه ما بیشتر شما را با وکلای مهاجرتی و همچنین بهترین گروه مهاجرتی آشنا خواهیم کرد و نکات بیشتری را نیز در رابطه با اخذ ویزای استارتاپ اتریش با شما در میان خواهیم گذاشت.

ویژگی های بهترین شرکت برای اخذ ویزای استارتاپ اتریش

ویژگی های بهترین شرکت برای اخذ ویزای استارتاپ اتریش

با توجه به نکاتی که مطرح کردیم، شما می توانید برای اخذ ویزای استارتاپ اتریش خیلی سریعتر اقدام کرده و از مزایای اخذ ویزا استفاده کنید.

دانستیم که ویزای استارتاپ اتریش شرایط خاص خود را دارد و شما لازم است که در این مسیر بتوانید از چالش‌ هایی که ممکن است ایجاد شود، بر بیایید و همچنین بتوانید از نظر مدارک، خودتان را آماده کرده و مدارک مخصوص خود را به صورت شفاف به سفارت ارائه بدهید تا شرایط شما برای اخذ این ویزا آسان‌تر شود.

به همین منظور هم شما باید با بهترین مشاوران و بهترین وکیل حقوقی در ارتباط باشید که در این زمینه موسسات مهاجرتی بسیار زیادی وجود دارد که شما را در این مسیر می‌توانند راهنمایی کنند. اما لازم است همین جا کمی دست نگه داریم.

رفتن به موسسات مهاجرتی مختلف که هر کدام شرایط خاص خود را دارند، می‌تواند مشکلاتی داشته باشد. برای مثال اما نمی‌دانیم کدام موسسه می تواند بهترین خدمات و با کیفیت ترین خدمات را ارائه بدهد.

برخی افراد به اشتباه فکر می‌کنند موسساتی که از نظر مالی مبالغ بیشتری را دریافت می‌کنند، خدمات بهتری نیز ارائه می دهند. اما این موضوع ثابت شده نیست و شما هرگز نمی توانید با پرداخت هزینه بیشتر، انتظار خدمات با کیفیت تری را داشته باشید .

چرا که این مسئله در دنیای امروز با توجه به رقابت هایی که وجود دارد، مسئله ثابت شده ای نیست. از سوی دیگر هم باید در نظر بگیریم که کشورهایی مانند کشور اتریش از نظر مهاجرتی هر چند که مهاجر پذیر هستند، اما نیازمند مدارکی هستند که شما بتوانید ثابت کنید که قصد راه اندازی یک استارت آپ را در این کشور دارید.

به همین دلیل هم ارتباط با بهترین شرکت ها که بتوانند شما را در این مسیر یاری کنند و به شما بگویند که چه مدارکی را به سفارت ارائه بدهید، اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به این موارد توصیه می‌کنیم که حتماً ویژگی‌های بهترین شرکت‌ها را بشناسید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های بهترین شرکت برای اخذ ویزای توریستی و اقامتی یک کشور دیگر این است که بتوانید نسبت به قوانین مهاجرتی هر کشوری آشنایی کافی و لازم را داشته باشند.

وکلای حقوقی می توانند به شما کمک کنند که شما بدانید چه قوانینی در کشور دیگری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از این قوانین برای مهاجرت کردن به آن کشور اقدام کنید. همچنین مشاوران حقوقی به شما می‌گویند که از چه مسیری و با چه تکنیکی برای اخذ ویزا یا اقامت کشور مورد نظر خودتان اقدام کنید. همه این ها در کنار هم نیازمند دانش و تجربه کافی است.

چرا که قوانین هر کشور می تواند پیچ و خم های خاص خود را داشته باشد و اگر شما بخواهید به تنهایی از این قوانین اطلاعات کسب کنید، ممکن است که مدت زمان زیادی طول بکشد و آن طور که باید، نتوانید از تجربیات خود در این مسیر استفاده کنید.

اما مشاورین حقوقی با توجه به تجربیاتی که نسبت به فرآیندهای اخذ ویزا و به خصوص ویزای استارتاپ اتریش دارند، می توانند به شما در این مسیر راهنمایی های بیشتری ارائه بدهند و شما را در این مسیر بیشتر یاری کنند. به همین دلیل هم توصیه می کنیم که حتما به بهترین شرکت مراجعه کنید.

با توجه به این موارد و با در نظر گرفتن این معیارها و ملاک ها، ما شرکت الست گروپ را به عنوان بهترین گروه مهاجرتی در زمینه مهاجرت و همچنین اخذ ویزای استارتاپ اتریش به شما معرفی کردیم و در این مقاله بارها به این شرکت اشاره کردیم و اگر شما نیز می خواهید از خدمات با کیفیت شرکت الست گروپ استفاده کنید، توصیه می کنیم که حتماً با مشاوران این شرکت در ارتباط باشید و کلیه نکاتی که به شما می‌گویند را استفاده کنید.

در ادامه نوشتار، شرحی از خدمات شرکت الست گروپ را در این رابطه بیان می کنیم:

•    این شرکت در تمامی مراحل تهیه مدارک مورد نیاز، با شما همراه خواهد بود. 

•    شما می توانید در یک تیم استارتاپ با کمک شرکت الست گروپ و البته بدون نیاز به ارائه ایده استارتاپی، عضویت پیدا کنید.

•    الست گروپ به شما در اخذ ویزای کارآفرینی با اجازه کار، یاری می رساند.

•    همچنین از زمان ورود تا اسکان متقاضی، در موارد بسیاری از جمله بیمه، حساب بانکی و موارد مربوط به مراحل اداری مرتبط به ادارات دولتی، شهرداری و ثبت شهری و... شرکت الست گروپ در کنار شما تا انتها خواهد بود.

هزینه لازم برای ویزای استارتاپ اتریش

هزینه لازم برای ویزای استارتاپ اتریش

پرداخت هزینه برای ویزای استارتاپ اتریش از دیدگاه بسیاری از مراجعین اهمیت ویژه ای دارد و به همین دلیل هم در این بخش از این مطلب  قصد داریم تا به این موضوع بیشتر بپردازیم. به طور کلی، زمانی که صحبت از مهاجرت می شود، برای ما ممکن است هزینه در اولویت قرار بگیرد.

قطعا پرداخت هزینه اهمیت زیادی دارد چرا که با پرداخت هزینه به شیوه درست است که ما می توانیم برای اقامت یک کشور دیگر اقدام کنیم. اگر ما توانایی پرداخت هزینه های زندگی و کسب و کار جدیدمان را در یک کشور دیگر نداشته باشیم، در مسیر مهاجرت با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

در نگاه اول، دولت اتریش از ما تضمین مالی می خواهد که شامل نامه تمکن مالی، اسناد و سهام و ... می شود که می تواند توانایی مالی فرد را اثبات کند. اما در کنار این موضوع که صرفا جنبه تضمینی دارد، شما لازم است که هزینه هایی را نیز به صورت مستقیم پرداخت کنید که شامل هزینه های سفر، عقد قرارداد با شرکت، هزینه های مربوط به سفارت و مراحل انگشت نگاری و مصاحبه می شود.

از طرف دیگر هم هزینه هایی بابت زندگی در کشور اتریش لازم است که در نظر بگیریم. این هزینه ها عموما شامل هزینه های زندگی در روزهای اول اقامت شما می شود. زمانی که شما بخواهید یک زندگی تازه برای خود در یک کشور دیگر را آغاز کنید، لازم است که هزینه های بیشتری پرداخت کنید.

در این زمینه، همه چیز به شرایط شما و همچنین سبک زندگی شما باز می گردد. بسیاری از افراد هستند که با زندگی معمولی و با حداقل انتظارات در کشور مقصد خود در ابتدا ساکن می شوند. اما دسته ای دیگر از افراد هم هستند که زندگی پر هزینه تری را برای اقامت خود در کشور اتریش انتخاب می کنند که همین مسئله به ما نشان می دهد که هزینه های زندگی در کشور اتریش و همچنین هزینه های اقامت و مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ اتریش می تواند متفاوت باشد.

با در نظر گرفتن این موارد، در می یابیم که برای این منظور هزینه و رقم مشخصی نمی توان بیان کرد و این هزینه ها متفاوت از هم و وابسته به سبک زندگی شخص است.

اگر شما بخواهید اطلاعات کامل تری از هزینه های زندگی در کشور اتریش داشته باشید، می توانید با مشاوران شرکت الست گروپ در ارتباط باشید تا در این زمینه به شما توصیه های لازم را ارائه بدهند.

بایدها و نبایدها در اخذ ویزای استارتاپ اتریش

بایدها و نبایدها در اخذ ویزای استارتاپ اتریش

بایدها و نبایدها و نکات بسیار زیادی وجود دارد که در زمینه اخذ ویزای استارتاپ اتریش می تواند به ما یاری برساند تا بتوانیم شرایط را بهتر کرده و از پس چالش هایی که در این مسیر برای ما پیش می آید، بربیاییم.

در نگاه اول، شما لازم است که حتما به مسیر و هدفی که دنبال کرده اید، توجه داشته باشید. مهاجرت کردن مقوله مهمی است که می تواند برای همیشه زندگی شما را دستخوش تغییر کند. چنین موضوع مهمی در نگاه اول به ما نشان می دهد که باید یک تصمیم قاطع و یک هدف مشخص در فرآیند مهاجرتی خودمان داشته باشیم. 

به همین منظور هم، توصیه اکید متخصصان این است که حتما مسیر خودتان را پیش از آغاز مراحل مهاجرت مشخص کرده و یا مشاوره را از افراد با تجربه دریافت کنید. 
مرحله مهم بعد نیز مشاوره گرفتن از کسانی است که توانایی کافی در یاری رساندن به شما در این مسیر را دارند. شرکت های زیادی هستند که همان طور که گفتیم، می توانند به شما در این مسیر راه را نشان بدهند اما باید بدانیم که این راه برای ما مناسب است یا نه؟

شرایط اینگ ونه است که شما ممکن است در طول فرآیند مهاجرت و حتی زمانی که در کشور مقصد به زندگی مشغول شده اید، لازم باشد که با چالش هایی روبرو شوید که اطلاعات کافی از آن ها ندارید. در این زمینه شما نیازمند یک وکیل مهاجرتی هستید که بتواند با تعهد کاری و مسئولیت پذیری، به شما در این مسیر کمک بکند.

همین موضوع به ما نشان می دهد که کیفیت خدمات اهمیت ویژه ای دارد و باید حتما از مشاوران و افراد کار بلد کمک بگیرید. در نهایت ما به شما توصیه می کنیم که مدارک خود را به صورت کامل تهیه کرده و به سفارت ارائه بدهید. تکمیل مدارک به شکل درست و شفاف می تواند به ما کمک کند که در طی کردن مراحل اخذ مهاجرت با مشکل مواجه نشویم و همچنین بتوانیم اعتماد دولت مقصد را نیز جلب کرده و فرآیند ما قطعیت بیشتری پیدا کند.