اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

ثبت شرکت ug در آلمان

ثبت شرکت ug در آلمان

در این نوشتار کاربردی قصد داریم شرح مفصل و کاملی بر موضوع ثبت شرکت UG در آلمان داشته باشیم و اصلی ترین نکته ها و موردهایی که در رابطه با ثبت شرکت UG در آلمان می باشند، را برای شما همراهان گرامی توضیح دهیم. از شما عزیزان درخواست داریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 
مطالبی که در بخش های مختلف این نوشتار بیان می شود برای آن دسته از افرادی که به دنبال ثبت شرکت در آلمان هستند و با کمک این کار قصد داریند به این کشور زیبای اروپایی سفر نمایند مفید می باشند.

در این نوشتار کاربردی قصد داریم شرح مفصل و کاملی بر موضوع ثبت شرکت UG در آلمان داشته باشیم و اصلی ترین نکته ها و موردهایی که در رابطه با ثبت شرکت UG در آلمان می باشند، را برای شما همراهان گرامی توضیح دهیم. از شما عزیزان درخواست داریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مطالبی که در بخش های مختلف این نوشتار بیان می شود برای آن دسته از افرادی که به دنبال ثبت شرکت در آلمان هستند و با کمک این کار قصد داریند به این کشور زیبای اروپایی سفر نمایند مفید می باشند.

برای این که افراد بتوانند مهاجرت موفقی به کشور آلمان داشته باشند شیوه های مختلفی وجود دارد که مهم ترین آن ها عبارت هستند از:

ثبت شرکت های مختلف و از جمله ثبت شرکت UG در آلمان
مهاجرت برای موضوعات تحصیلی 
مهاجرت برای گروه کادر درمان مانند: پرشک ها، دندان پزشک ها و داروسازها
دریافت جاب آفر و یا پیشنهادهای متنوع کاری و استخدامی از کارفرماهای مستقر در کشور آلمان
سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار و یا استارتاپ جدید در کشور آلمان
و غیره

قبل از این که وارد ارائه ی جزئیات مربوط به ثبت شرکت UG در آلمان شویم، توجه شما همراهان گرامی را به این موضوع جلب می کنیم که برای ثبت شرکت UG در آلمان و یا به کار گیری دیگر متدهای مربوط به مهاجرت به این کشور بهتر است با اشخاصی که در حوزه ی مهاجرت تجربه و تخصص کافی را دارند مشورت نمایید و از مجموعه علم و سابقه ی ایشان استفاده نمایید.

یکی از بهترین تیم هایی که در حوزه ی مشاوره های مهاجرتی فعالیت می نمایند و از سابقه ی بسیار خوبی نیز برخوردار هستند، گروه مشاوره ی مهاجرتی کارتالا می باشد. از همینک با اعضای با تجربه و خبره ی تیم کارتالا ارتباط برقرار نمایید و از راهنمایی های لازم را در ارتباط با ثبت شرکت UG در آلمان از آن ها اخذ کنید.

در ادامه و برای تشریح هر چه بهتر موضوع ثبت شرکت UG در آلمان قصد داریم اصلی ترین سوژه های مرتبط با ثبت شرکت UG در آلمان را به صورت تیتروار بیان کرده و در هر یک از قسمت های مقاله تیترهای مورد نظر را توضیح دهیم.

 

اینفوگرافیک ثبت شرکت ug در آلمان

خواهشمند است تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.
مهم ترین تیترهای مقاله ی ثبت شرکت UG در آلمان به شرح ذیل می باشند:
آیا می دانید ثبت شرکت در آلمان به چه صورت می باشد؟
آیا درباره ی انواع ثبت شرکت در آلمان اطلاعاتی دارید؟
تفاوت بین شرکت های GmbH و UG
آیا می دانید مناسب ترین شیوه ی ثبت شرکت کدام می باشد؟
آیا شخص متقاضی این امکان را دارد که خودش زمینه ی کاری شرکت را انتخاب نماید؟
آیا می دانید به منظور ثبت شرکت در آلمان چه شرایطی مورد نیاز می باشد؟
بیزینس پلان مورد تایید اتاق صنعت و بازرگانی
سابقه ی کار متقاضی
پشتوانه ی مالی 
آیا با روش ثبت شرکت در آلمان امکان پیوست کردن همسر و فرزندان وجود دارد؟
آیا از راه ثبت شرکت در آلمان امکان گرفتن اقامت دائم وجود دارد؟
آیا از راه ثبت شرکت در آلمان می توان درآمد ماهانه به دست آورد؟
آیا می دانید برای ثبت کردن شرکت چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟
آیا می دانید خدمات شرکت کارتالا در زمینه ی ثبت شرکت کدام موارد می باشند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ug در آلمان با ما همراه باشید.

 

آیا می دانید ثبت شرکت در آلمان به چه صورت می باشد؟

آیا می دانید ثبت شرکت در آلمان به چه صورت می باشد؟

در بخش آغازین از مقاله ثبت شرکت UG در آلمان، می خواهیم موضوع چگونگی ثبت شرکت در آلمان را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. لطفا ما را همراهی نمائید. در ابتدا باید بگوئیم که ایجاد کردن کسب و کار و راه اندازی کردن یک اشتغال با داشتن هدف ایجاد درآمد زایی مالی و تبدیل کردن آن به یک کسب و کار ثابت و ماندگار را ثبت کردن شرکت در آلمان می نامند.

در حقیقت ثبت کردن شرکت در آلمان در رابطه با مسئله مهاجرت به این صورت می باشد که شخص متقاضی بتواند یک شرکت حقوقی با مسوولیت مشخص و محدود را در آلمان به ثبت برساند و به این صورت با گرفت ویزای خود اشتغالی به منظور ایجاد کردن کسب و کار معینی به کشور آلمان برود و در آن کشور اقامت گزیند. 

همچون سایر کشورهای توسعه یافته، آلمان نیز شرایطی را ایجاده کرده است که صاحبان ایده و کسب و کار جدید که منجر به سوددهی و اشتغال زایی می شود، قادر باشند، در کشور آلمان شروع به فعالیت تجاری و اقتصادی نمایند. با این کار علاوه بر سود آوری برای کشور آلمان خود نیز می توانند اقامت این کشور را دریافت نمایند. 

در حقیقت اشخاص متقاضی این امکان را دارند که با به اثبات رساندن یک طرح برای کسب و کار و یا یک ایده نو جدید که در برطرف کردن یکی از نیازمندی های اقتصادی و یا تجاری، صنعتی یا فن آوری نقاط مختلف آلمان موثر باشد، برای اقامت گرفتن این کشور درخواست دهند. 

اگر چه در کشور آلمان برای کارها و فعالیت های تجاری و اقتصادی ساختار های حقوقی متفاوتی تعین و تعریف شده است و به عبارتی هر شخصی قادر است که چند شرکت مختلف را با ساختار های متفاوتی به ثبت برساند، البته لازم به ذکر است که اگر شخصی هدفش از ثبت شرکت درخواست اقامت این کشور می باشد، فقط می تواند یک شرکت با مسوولیت محدود و یا GmbH را ثبت کند و اقامتی را که شخص از این طریق به دست می آورد یک اقامت خود اشتغالی می باشد.

اشخاصی که قصد دارند، از راه خود اشتغالی و ثبت شرکت اقامت درخواست کنند، در آغاز می بایست یک ایده کسب و کار جدید داشته باشند، به گونه ای که یکی از نیاز های صنعتی یا تجاری کشور آلمان را به شکل عمومی رفع نماید. در حقیقت متقاضی می بایست از بازار کار آلمان و تجارت و صنعت آن اطلاعاتی کافی داشته باشد و سپس ایده خود را به صورت یک بیزینس پلان و یا طرح کسب و کار مطرح نماید. 

متقاضی می بایست طرح کسب و کارش را به گونه ای بنویسد که دقیقا نشان دهد که دارای چه برنامه کسب و کاری می باشد و همه امور جزئی اجرایی و زیر ساختی و مالی و برنامه های کوتاه مدت و طولانی مدت را تعیین نماید. بعد از این مرحله اتاق بازرگانی شهری که متقاضی قصد دارد، در آن فعالیتش را انجام دهد، می بایست طرح کسب و کار و ایده او را مورد تایید قرار دهد و تایید کند که این بیزینس از جمله صنایع مورد احتیاج می باشد و همچنین شخص متقاضی قدرت اجرایی کردن موفقیت آمیز این برنامه را دارد.

بعد از گذراندن این مراحل متقاضی باید شرکت خود را در آلمان به ثبت برساند، البته به خاطر داشته باشید که ثبت کردن شرکت مسولیت محدود در آلمان یک روال قانونی و اداری می باشد که به وسیله نوتار و یا دفتر خانه رسمی صورت می گیرد و این مراحل در حدود حداقل یک ماه تا سه ماه به طول می انجامد. 

متاقضی باید با در دست داشتن مدارک شناسائی اش و پاسپورت و همچنین مدارک مربوط به آدرس و محل زندگی اش به یک دفتر خانه در شهری که قصد آن جا را دارد، رجوع کند و فرم درخواست ثبت شرکت و فرم های دیگر مرتبط تحویل بدهد. بعد از این که با درخواستش موافقت شد، می بایست در یک بانکی در آلمان برای همان شکرت تایید شده حسابی را افتتاح نماید و مبلغی در حدود 25000 یورو را به عنوان سرمایه آغازین به آن حساب واریز نماید. پس از واریز سرمایه آغازین و فرستادن اسناد به دادگاه صالحه، شرکت مسولیت محدود با اسسمی که توسط متقاضی انتخاب شده است، به ثبت قانونی و نهایی می رسد.

مدارک پیش نیاز برای ثبت شرکت علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، دارا بودن آدرس مکان ثبت شرکت و مشاور مالیاتی رسمی می باشد. بعد از گذراندن این مراحل متقاضی با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز سفارت، اسناد شرکت ثبت شده و همچنین بیزینس پلان تایید شده توسط اتاق بازرگانی، به سفارت آلمان در کشور خود رجوع می کند و درخواست اقامت خود اشتغالی اش را تحویل می دهد. 

متقاضی بعد از این که ویزا را دریافت کرد، می بایست به کشور آلمان برود و برای اجرا کردن کسب و کار و ایده تجاری اش فعالیت خود را شروع نماید و برای این که اقامت را کسب کند باید منزلی برای سکونتش اجاره کند و آدرسش را ثبت نماید و سپس درخواست کارت اقامت دهد و در حقیقت این شخص به عنوان کارآفرین قادر است، در آلمان زندگی و فعالیت خود را انجام دهد.

   

آیا درباره ی انواع ثبت شرکت در آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا درباره ی انواع ثبت شرکت در آلمان اطلاعاتی دارید؟

در بخش آغازین از مقاله ثبت شرکت در آلمان در مورد شرایط و چگونگی ثبت شرکت در آلمان مطالب مفید و جامعی را برای شما بیان کردیم و در این بخش می خواهیم در مورد انواع ثبت شرکت در آلمان توضیحاتی را برای شما ارائه دهیم، لطفا تا انتهای مطلب ما را همراهی نمائید. 
شرکت ها را در کشور آلمان می توان با ساختار های گوناگونی به ثبت رساند. یکی از محبوب ترین و برجسته ترین این شرکت ها، شرکت مسئولیت محدود می باشد و این نوع شرکت مسئولیت محدود نیز دو نوع پرطرفداری در زیر مجموعه خود دارد، به نام GmbH و شرکت های UG. ااگر چه شرکت با نام اختصاصی UG به mini-GmbH نیز معروف است. 
 
در ادامه می خواهیم شباهت این دو نوع شرکت را مورد بررسی قرار دهیم: هر دو شرکت از نظر ساختار مسئولیت به شکل محدود می باشند و در این جا منظور این است که سهام داران فقط به اندازه سرمایه اولیه مسئولیت شرکت را به عهده دارند و در حقیقت مسئولیت شخصی و حقوقی برای سهام داران در نظر گرفته نمی شود. 

در هر دو شرکت سهام داران این امکان را دارند که دارای شخصیت های حقیقی و حقوقی آلمانی و یا غیر آلمانی داشته باشند و علاوه بر آن هر دو گونه شرکت با یک سهامدار و یا بیشتر قابلیت ثبت دارد. مورد سوم از شباهت این دو نوع شرکت در این است که هر دو شرکت می بایست مدیر عامل داشته باشند و این شخصیت مدیر عامل ممکن است که سهامدار شرکت باشد و یا یک شخصی خارج از شرکت باشد و در واقع برای آلمانی بودن مدیر عامل هیچ ضرورت و اجباری وجود ندارد.

 

تفاوت بین شرکت های GmbH و UG

اکنون قصد داریم تفاوت این دو نوع شرکت را با هم بررسی نمائیم: در شرکت   GmbHحداقل میزان سرمایه به اندازه 25000یورو می باشد، در حالی که شرکت های UG ممکن است، با سرمایه گذاری کردن حداقل یک یورو به ثبت رساند. اگر چه از جنبه عملی، سرمایه اولیه می بایست به اندازه ای باشد که بتواند هزینه های جاری شرکت را تامین نماید. 

علاوه بر آن در شرکت های GmbH توزیع کردن سود در بین سهامداران شرکت در سال مالیاتی قابلیت اجرا دارد، در حالی که در شرکت های UGمی بایست 25 درصد خالص از سود شرکت را به منظور افزودن سرمایه اولیه به حساب شرکت واریز نمایند تا زمانی که این مبلغ به 25000 یورو برسد و به این صورت شرکت به GmbH تبدیل شود. برای رسیدن به زمان این تبدیل هیچ ضمانت زمانی وجود نخواهد داشت، ولی تا رسیدن به آن زمان ممکن نیست که توزیع سود به صورت کامل انجام شود. 

از نظر قانون می بایست همه شرکت های مسئولیت محدود بعد از نام خود عنوان GmbH یا U GmbH G را یادداشت نماید. به همین خاطر همه همکاران و سایر شرکت ها به سرمایه اولیه پی می برند و این از نظر اعتبار شرکت در کشور آلمان بسیار موثر واقع می شود.

مدیر عامل شرکت های UG نمی توانند برای اقامت درخواست دهند و این در حالی است که مدیران عامل خارجی شرکت های GmbH این امکان را دارند که برای اقامت خود اشتغالی در کشور آلمان درخواست خود را تحویل دهند.

 

آیا می دانید مناسب ترین شیوه ی ثبت شرکت کدام می باشد؟

آیا می دانید مناسب ترین شیوه ی ثبت شرکت کدام می باشد؟

در بخش قبلی از مقاله پیش رو با عنوان ثبت شرکت در آلمان، شباهت ها و تفاوت های موجود در دو گونه شرکت های GmbH و UG را مورد بررسی دقیق قررا دادیم، اما در این بخش قصد داریم در مورد مناسب ترین و رد حقیقت بهترین شیوه ثبت شرکت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، از شما درخواست داریم ما را تا پایان مطلب همراهی نمائید. 

بدون شک و هیچ گونه ابهامی این مطلب را بیان می کنیم که بهترین شیوه ثبت شرکت در کشور آلمان توسط یک شخص خارجی، شرکت های GmbH می باشند، زیرا از نقطه نظر اعتباری در صنعت و بازار کشور آلمان اعتبار بیشتری دارد و علاوه بر آن این امکان وجود دارد که مدیر عامل خارجی اش می تواند برای اقامت خود اشتغالی درخواست دهد.

از طرفی دیگر اگر چه ثبت کردن شرکت UG از نظر اقتصادی ارزان تر می باشد، اما در پایان هنگام تبدیل کردنش به شرکت GmbHبسیار هزینه بر می باشد و در واقع از نظر اقتصادی به صرفه نمی باشد و همچنین امکان دریافت اقامت برای مدیر عامل شرکت UG وجود ندارد. 

شما مخاطب گرامی در حال مطالعه ی نوشتاری کاربردی با عنوان ثبت شرکت UG در آلمان هستید. از شما درخواست داریم در بخش های دیگر این مقاله نیز با ما همراه باشید. در ادامه ی متن ثبت شرکت UG در آلمان قصد داریم موارد مهم و کاربردی دیگری را خدمت شما ارائه نماییم.

 

آیا شخص متقاضی این امکان را دارد که خودش زمینه ی کاری شرکت را انتخاب نماید؟

آیا شخص متقاضی این امکان را دارد که خودش زمینه ی کاری شرکت را انتخاب نماید؟

همان طور که در تیتر پیشین از نوشتار ثبت شرکت در آلمان موضوع بهترین و مناسب ترین شیوه ثبت شرکت را مورد بررسی قررا دادیم در این تیتر قصد داریم که آیا شخص متقاضی امکان انتخاب زمینه کاری شرکت را دارد، یا خیر. لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

در پاسخ به این سوال باید جواب مثبت را اعلام کنیم، زیرا متقاضی به راحتی می تواند شرکتی را که قصد ثبت کردن آن را در آلمان دارد، در همان زمینه ی مورد علاقه خودش به ثبت برساند. اگر چه برای گرفتن اقامت باید چند نکته را مورد توجه قرار دهد: 

زمینه فعالیت و کار شرکتی که ثبت شده است، می بایست جزء صنایعی باشد که کشور آلمان در آن منطقه مشخص به آن نیازمند می باشد. 
شخصی که شرکت به ثبت رسانده است، برای این که بتواند اقامت خود اشتغالی را دریافت نماید می بایست در زمینه ی کاری شرکت تحصیلات و سابقه کاری نیز داشته باشد. 
علاوه بر آن اتاق صنعت و بازرگانی شهری که شرکت در آنجا ثبت شده است، می بایست طرح کسب و کار و سابقه تحصیلی و کاری متقاضی را مورد تایید قرار داده باشد تا بعد از گذراندن این مراحل متقاضی بتواند اقامت خود اشتغالی را از سفارت دریافت نماید.

 

آیا می دانید به منظور ثبت شرکت در آلمان چه شرایطی مورد نیاز می باشد؟

آیا می دانید به منظور ثبت شرکت در آلمان چه شرایطی مورد نیاز می باشد؟

در قسمت قبلی از نوشتار پیش رو با عنوان ثبت شرکت در آلمان، بیان کردیم که شخص متقاضی می تواند زمینه کاری شرکت را بر اساس فعالیت مورد علاقه خودش را با رعایت یک سری شرایط انتخاب نماید. در این قسمت تصمیم داریم شرایط مورد نیاز جهت ثبت شرکت در آلمان را مورد بررسی قرار دهیم. از شما می خواهیم تا انتهای مطلب با ما همراه بمانید. 

در حقیقت برای ثبت کردن شرکت چه از نوع شرکت UG و چه شرکت GmbHدو شرط اصلی وجود دارد و آن هم داشتن گذرنامه و همچنین داشتن یک ایده ابتدائی. اگر چه باید خاطر نشان کرد که برای انجام دادن بعضی از فعالیت ها می بایست مجوز هایی نیز وجود داشته باشند،

ولی اگر شخص متقاضی در یک کشوری خارج از اتحادیه اروپا اقامت دارد و تصمیم داشته باشد که با ایجاد یک کسب و کار بتواند بریا اقامت آلمان درخواست دهد، فقط ثبت کردن شرکت کفایت نمی کند و این کار شرایط دیگری را نیز می طلبد و می بایست مدارک دیگری نیز تحویل داده شود، البته به یاد داشته باشید که گرفتن اقامت خود اشتغالی از طریق ثبت شرکت فقط به شرکت GmbHتعلق می گیرد.

اشخاص کارآفرینی که می توانند به اثبات برسانند که به منظور راه اندازی یک کسب و کار موفق در کشور آلمان شرایط اولیه را دارا هستند، با استفاده کردن از قوانین مهاجرت به آلمان این امکان را دارند که برای اقامت خود اشتغالی درخواست دهند و در کشور آلمان زندگی کنند و فعالیت خود را راه اندازی کنند و آن را با درایت مدیریت کنند. 

 

اساسی ترین شرایط و پیش نیاز های لازم به منظور گرفتن اقامت خود اشتغالی از راه ثبت شرکت GmbHدر ادامه برای شما شرح داده می شود:

بیزینس پلان مورد تایید اتاق صنعت و بازرگانی

شخص متقاضی می بایست برنامه کسب و کار و ایده خودش را به شکلی کاملا واضح و با دقت بنویسد و ثابت کند که می تواند آن را به صورتی موفقیت آمیز اجرا کند و به انجام برساند،

البته این بیزینس پلان می بایست همه برنامه ها را در حوزه اجرایی و مالی که شخص قصد دارد، در کشور آلمان اجرا کند را در خود جا داده باشد و علاوه بر آن موفق به دریافت تاییدیه از اتاق صنعت و بازرگانی شده باشد. 

 

سابقه ی کار متقاضی

سابقه ی کار متقاضی

متقاضی ثبت شرکت در آلمان می بایست به اثبات برساند که در همان زمینه ای که قصد تاسیس شرکت را دارد، هم در حوزه حرفه ای و هم در حوزه ی اجرایی سابقه دارد،

البته می توان این سابقه را شامل تحصیلات دانشگاهی و آموزش های فنی و مهارتی، سابقه ی کار و مدیریتی که با کسب و کار مد نظر مرتبط باشد، می شود.

 

پشتوانه ی مالی

پشتوانه ی مالی

شخص متقاضی می بایست به اثبات برساند که برای راه اندازی آن کسب و کار و ایده کاری اش در کشور آلمان سرمایه مورد نیاز را دارد و علاوه بر آن می بایست ثابت نماید که از عهده مخارج خود و خانواده اش در آلمان بر می آید و به اندازه ی لازم در حساب بانکی اش پول موجود می باشد

و هر موقع که لازم است، از آن برای تامین مخارجش برداشت کند، زیرا دولت آلمان در مقابل مخارج و هزینه های متقاضیان اقامت خود اشتغالی، هیچ تعهد و مسئولیت مالی ندارد.

 

آیا با روش ثبت شرکت در آلمان امکان پیوست کردن همسر و فرزندان وجود دارد؟

آیا با روش ثبت شرکت در آلمان امکان پیوست کردن همسر و فرزندان وجود دارد؟

در تیتر قبلی از نوشته پیش رو با عنوان ثبت شرکت در آلمان، در مورد شرایط مورد نیاز برای ثبت شرکت در آلمان مطالب جامع و مفیدی را برای شما ارائه دادیم و در این بخش می خواهیم در مورد امکان پیوست کردن همسر و فرزندان از راه ثبت شرکت، توضیحاتی را بیان کنیم. لطفا با ما همراهی کنید. 

اشخاص متقاضی اقامت خود اشتغالی آلمان که با شیوه ی کارآفرینی موفق به دریافت کردن این نوع اقامت می شوند، این امکان را دارند که همزمان برای اقامت اعضای اصلی خانواده اش از جمله، همسر و فرزندان زیر 18 سال خود درخواست اقامت دهند.

 

آیا از راه ثبت شرکت در آلمان امکان گرفتن اقامت دائم وجود دارد؟

آیا از راه ثبت شرکت در آلمان امکان گرفتن اقامت دائم وجود دارد؟

با توجه به این که در مطلب قبلی از مقاله ثبت شرکت در آلمان در مورد پیوست همزمان اعضای اصلی خانواده توضیحات لازم را بیان کردیم، در این قسمت بر آن هستیم تا در مورد گرفتن اقامت دائم از این راه مطالبی را برای شما مخاطبان گرامی شرح دهیم. لطفا ما را همراهی نمائید. 

در پاسخ به این سوال باید جواب مثبت را داد، زیرا متقاضیانی که موفق می شوند، از راه ثبت شرکت اقامت خود اشتغالی را در کشور آلمان دریافت کنند، در آغاز با اقامت موقت آن ها موافقت می شود، اما با گذراندن و طی کردن سه سال کاری موفق در حوزه تجاری، شخص متقاضی این امکان را دارد که به وسیله اداره ی امور خارجه برای خود و اعضای اصلی خانواده اش تقاضای اقامت دائم کند.

 

آیا از راه ثبت شرکت در آلمان می توان درآمد ماهانه به دست آورد؟

آیا از راه ثبت شرکت در آلمان می توان درآمد ماهانه به دست آورد؟

همان طور که ملاحظه کردید در قسمت پیشین از نوشتار ثبت شرکت در آلمان، در مورد گرفتن اقامت دائم شرایطی را بیان کردیم و در این قسمت قصد داریم تا بررسی کنیم که آیا از این راه می توان درآمد ماهانه داشت، یا خیر. برای رسیدن به پاسخ این سوال لطفا با ما همراه باشید. 

در آغاز مطلب باید اشاره ای داشته باشیم به این موضوع که درآمد شرکت هیچ ربطی به نوع شرکت ثبت شده ندارد و این امکان وجود دارد که شرکت های UG نیز به اندازه ی GmbH درآمد کسب کنند. در حقیقت یکی از شرایط تمدید کردن اقامت موقت و تغییر یافتن آن به اقامت دائم، این است که درآمد ماهانه شرکت به اندازه ای باشد که حداقل مخارج زندگی مدیر عامل را تامین نماید، البته لازم به ذکر است که درآمد یک شرکت به عواملی از جمله، نوع فعالیتش، قدرت مدیریتی آن، قدرت و مدیریت اجرائی اش وابسته می باشد.

در واقع تعداد زیادی از اشخاص با هدف درآمد زایی مالی برای ثبت شرکت در کشور آلمان اقدام می نمایند. 
البته با در نظر گرفتن پویا بودن اقتصاد کشور آلمان و بازار موفق تجاری و صنعتی این کشور، در شرایط توانمند بودن مدیران شرکت و تیم اجرائی اش این امکان وجود دارد که شرکت به صورت ماهانه درآمدزایی داشته باشد.

 

آیا می دانید برای ثبت کردن شرکت چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟

آیا می دانید برای ثبت کردن شرکت چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟

در تیتر پیشین از مقاله در مورد درآمد ماهانه شرکت مطالب مفیدی را بریا شما توضیح دادیم و در این بخش می خواهیم مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در آلمان را مورد بررسی قرار دهیم لطفا تا انتهای مطلب ما را همراهی نمائید. 
در ادامه مدارک لازم به منظور دریافت اقامت از راه ثبت کردن شرکت GmbH را ذکر می کنیم: 
گذرنامه
شناسنامه ترجمه شده
مدارک تحصیلی و دانشگاهی ترجمه شده
مدارک فنی و حرفه ای ترجمه شده
 سوابق شغلی ترجمه شده
ترجمه رسمی روزنامه رسمی شرکت ثبت شده در کشور محل زندگی
سوابق اجرایی مدیریتی و رزومه شرکت در کشور محل زندگی
رزومه شخصی
بیزینس پلن و یا شرح کسب و کار اصولی با در نظر گرفتن امکان سنجی مالی و فنی، ارزیابی بازار آلمان به همراه تاییدیه اتاق صنعت و بازرگانی شهر محل راه اندازی کسب و کار
اسناد نشان دهنده تمکن مالی به منظور راه اندازی کسب و کار شامل سرمایه نقدی (نامه تمکن مالی از بانک)، سند ملکی، سهام شرکت یا کارخانه و...

 

آیا می دانید خدمات شرکت کارتالا در زمینه ی ثبت شرکت کدام موارد می باشند؟

آیا می دانید خدمات شرکت الست گروپ در زمینه ی ثبت شرکت کدام موارد می باشند؟

همان طور که در بخش قبلی از مقاله ثبت شرکت در آلمان بیان کردیم، مدارک مشخص شده ای را می بایست برای ثبت کردن شرکت و گرفتن اقامت از این راه فراهم نماید، اما در این بخش تصمیم داریم در مورد خدمات شرکت کارتالا به منظور ثبت شرکت مطالب و توضیحاتی را ارائه دهیم. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. 

بدون شک گروه مشاوره ای مهاجرتی کارتالا اشخاصی را که متقاضی ثبت شرکت در آلمان و گرفتن اقامت از این طریق هستند، را به طرق مختلف حمایت می کند و خدماتی را به این شکل ارائه می دهد: 
تبدیل کردن ایده کسب و کار به بیزنس پلن و برنامه کسب و کار واقعی که قابلیت ارائه دادن برای اجرا را داشته باشد و مورد تایید اتاق صنعتی و بازرگانی قرار بگیرد. 

این طرح کسب و کار مطابق با مطالعات حقیقی بازار و صنعت کشور آلمان، توانایی و سابقه کاری و تحصیلاتی متقاضی، ایده متقاضی و نیازمندی صنعت و بازار کشور آلمان نگارش و تهیه و تدوین خواهد شد. 
گرفتن تاییدیه اتاق بازرگانی بر روی طرح کسب و کار در شهری که مد نظر است، 
گرفتن تمامی تاییدیه های ضروری از اداره مهاجرت آلمان به منظور درخواست اقامت
به ثبت رساندن شرکت و تامین کردن همه ی زیرساخت های ابتدائی لازم که شامل شماره ثبت، شماره مالیاتی، آدرس دفتر می شود
همراهی کردن به منظور درخواست اقامت از سفارت آلمان در ایران
همراهی کردن متقاضی برای کارهای اداری ابتدائی در هنگام ورود به آلمان مانند شهرداری، اداره مهاجرت، بانک، بیمه و... 
همراهی کردن متقاضی به منظور اسکان در حین ورود و اجاره کردن آپارتمان یا خانه مناسب برای زندگی
با گروه مشاوره ی مهاجرتی کارتالا اعتماد واقعی را تجربه نمایید.

در این جا مجموعه توضیحات ما در زمینه ی ثبت شرکت UG در آلمان به پایان رسید. امید است موارد بیان شده در خصوص ثبت شرکت UG در آلمان برای همه ی شما عزیزان مفید بوده و به خوبی با مهم ترین وضعیت ها و شرایط مربوط به ثبت شرکت UG در آلمان آشنا شده باشید.

در انتهای مطلب خود مجددا به این نکته اشاره می نماییم که در صورتی که تمایل به ثبت شرکت UG در آلمان دارید و یا با کمک دیگر شیوه های مهاجرتی قصد مهاجرت به این کشور اروپایی را دارید با تیم های خبره و با تجربه ی مهاجرتی مشورت نمایید. یکی از برترین تیم ها برای ارائه ی مشاوره های تخصصی در زمینه ی ثبت شرکت UG در آلمان  و دیگر شیوه های مهاجرتی، گروه مشاوره ی مهاجرتی کارتالا می باشد.
از این که تا انتهای این نوشتار کاربردی با ما همراه بودید از همه ی شما سپاس گذار هستیم.