اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

نمونه طرح استارتاپ کانادا

نمونه طرح استارتاپ کانادا

با ما همراه شوید تا بیشتر با موضوع نمونه طرح استارتاپ کانادا آشنا شوید.

پیشرفت تکنولوژی و فن آوری، مسیر زندگی افراد را نیز تحت تاثیر قرار داده است. به طوری که ایده های خلاقانه جدیدی در کسب و کار به وجود آورده که در بازارهای سنتی نیز تاثیرگذار بوده است. یکی از مواردی که در این زمینه رشد چشمگیری داشته است، موضوع استارتاپ می باشد. تا جایی که بسیاری از علاقه مندان به مهاجرت را به فکر واداشته تا از این طریق، راه خود را به کشورهای دیگر باز کنند.

با ما همراه شوید تا بیشتر با موضوع نمونه طرح استارتاپ کانادا آشنا شوید.

پیشرفت تکنولوژی و فن آوری، مسیر زندگی افراد را نیز تحت تاثیر قرار داده است. به طوری که ایده های خلاقانه جدیدی در کسب و کار به وجود آورده که در بازارهای سنتی نیز تاثیرگذار بوده است. یکی از مواردی که در این زمینه رشد چشمگیری داشته است، موضوع استارتاپ می باشد. تا جایی که بسیاری از علاقه مندان به مهاجرت را به فکر واداشته تا از این طریق، راه خود را به کشورهای دیگر باز کنند.

ما در مقاله نمونه طرح استارتاپ کانادا، می خواهیم به طور کامل، مقوله استارتاپ و مطالب مرتبط با آن را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا تا انتهای این مبحث کاربردی، ما را همراهی نمایید.

اینفوگرافیک نمونه طرح استارتاپ کانادا

اینفوگرافیک نمونه طرح استارتاپ کانادا

آن چه در نوشتار نمونه طرح استارتاپ کانادا، مورد مطالعه و ارزیابی قرار می گیرد:
استارتاپ چیست؟
مغایرت استارتاپ ها با بیزینس های سنتی را توضیح دهید.
مشخصه های اصلی انواع Startup
استارتاپ کانادا چیست؟
دولت کانادا به چه صورت استارتاپ ها را حمایت می کند؟
به چه صورت می توان به روش برنامه استارت آپ کانادا برای مهاجرت اقدام نمود؟
مراحل تقاضا به منظور مهاجرت به روش Startup کانادا را بیان نمایید.
شرایط لازم به منظور نمونه طرح استارتاپ کانادا چیست؟
نکات مهم در خصوص نمونه طرح استارتاپ کانادا
آیا شیوه نمونه طرح استارتاپ کانادا، به استطاعت مالی نیازمند است؟
آیا شخص متقاضی به روش نمونه طرح استارتاپ کانادا، مجوز انجام کار دارد؟
آیا به روش طرح استارتاپ، می توان اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کرد؟
ویزای Startup کانادا دارای چه نقاط مثبتی است؟
آیا امکان اخذ شهروندی و یا پاسپورت کشور کانادا به روش Startup امکانپذیر است؟
آیا از طریق طرح استارتاپ کانادا، پیوست همزمان همسر و فرزندان نیز امکانپذیر خواهد بود؟
مدارک لازم به منظور Startup کانادا چیست؟
خدمات الست گروپ در زمینه استارتاپ کانادا چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمونه طرح استارتاپ کانادا با ما همراه باشید.

 

استارتاپ چیست؟

استارتاپ چیست؟

Startup به معنای راه اندازی کسب و کاری بی نظیر و همچنین نوپا بر مبنای تکنولوژی های به روز و تازه است که این سری از کسب و کارها به ارائه ی محصولات و یا خدماتی می پردازند که به تازگی وارد بازار شده است. به طور معمول، اساس و بنیان تمامی Startup ها، فن آوری نوین و به روز است. متد این بیزینس ها معمولا با کسب و کارهای متداول و همچنین سنتی در بازار مغایر بوده است.

استارتاپ ها همچون سایر بیزینس ها بر اساس یک کمپانی، ثبت و درج گردیده که به عنوان فعالیت یک اکیپ مدیریتی است. اما تنها موردی که سبب متفاوت بودن یک Startup از سایر کمپانی های دیگر می شود، ارائه خدمات و همچنین روش اجراییشان است.

به این صورت که کسب و کارهای قدیمی، روش عملیاتی کمپانی های دیگر را مجدداً تکرار می نمایند. اما در حقیقت، Startup ها از جدیدترین روش برای انجام فعالیت استفاده می کنند. در حال حاضر، استارتاپ های مختلفی در عرصه های نشان دادن خدماتی نوین و تازه در تمامی کشورهای دنیا راه اندازی می گردند،

اما در این راستا فقط تعداد اندکی از این شرکت ها توانسته اند به موفقیت دست یابند و به کسب و کاری وسیع و پررونق تبدیل شوند. در مجموع، استارتاپ ها طرح هایی هستند که در مسیر آن، ایده ی خام با سعی و تلاش یک گروه به فرآوری محصولات تولیدی می انجامد و در نتیجه عرصه را برای فروش آن محصول مهیا می سازد.

 

مغایرت استارتاپ ها با بیزینس های سنتی

مغایرت استارتاپ ها با بیزینس های سنتی

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره نمودیم، Startup ها با کسب و کارهای قدیمی با یکدیگر مغایرت دارند. این مغایرت ها عبارتند از:

1)    رشد آن ها به شکل مرحله ای است: به طور کلی مراحل رشد استارتاپ ها به شکل گام به گام بوده تا از این طریق به رشد کامل برسد. اما معمولا در کسب و کارهای قدیمی، سرمایه به منظور بیزینسی جدید فراهم می گردد و در کوتاهترین زمان، مراحل فروش نیز شروع می شود.

به طور مثال، چنان چه شما اقدام به تولید کفش جدید می نمایید، در اولین گام، بازاریابی را آغاز می نمایید و به گسترش مشتریان خود می پردازید و از این طریق سبب رونق کسب و کار خود می شوید، به این صورت شما توانسته اید مفهوم Startup را به صورت دقیق اجرایی نماید. اما در صورتی که اقدام به اجاره مغازه نمایید و کفش مرتبط به برندهای متعدد را در آن برای فروش در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید، در واقع شما از یک روش سنتی استفاده نموده اید.

2)    گسترش استارتاپ ها بر مبنای گسترش علمی: نکته حائز اهمیتی که در خصوص Startup ها وجود دارد، به این موضوع اختصاص دارد که گسترش و توسعه آن ها براساس اصول علمی صورت می پذیرد و حتی فروش و یا تبلیغات آن ها نیز بر پایه مبانی علمی روز دنیا انجام می گیرد.

بنابراین زمانی که هدف کلی شما بر پا نمودن یک استارتاپ باشد، بایستی علم و دانش نوینی را در این راستا آموزش دیده و به تدریج برای ارتقای آن اقدام نمایید. اما در کسب و کارهای آئینی، شما این امکان را دارید که کلیه مراحل کاری خود را از استاد و یا پدر خود آموزش دیده و خیلی سریع به بازار کار وارد شوید.
با توجه به مغایرت های ذکر شده در خصوص استارتاپ ها و همچنین کسب و کارهای آیینی، شما بهتر می توانید نمونه طرح استارتاپ کانادا را درک نمایید.

 

مشخصه های اصلی انواع Startup

مشخصه های اصلی انواع Startup

برای این که بتوانیم یک بیزینس را در گروه کسب و کارهای Startup به حساب آوریم، لازم است چند مشخصه اصلی در یک طرح استارتاپ را که هویت کلی و اساسی آن است، مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم. در این راستا بایستی متذکر شویم که تازه کار بودن یک کمپانی ضرورتاً به مفهوم startup بودن آن ها نیست. در حقیقت آن ها مشخصه های تمامی استارتاپ ها هستند که شکل مشترک با هم دارند مانند:
1)    نوآوری که به عنوان مهمترین مشخصه ی یک استارتاپ محسوب می شود.
2)    سن شرکت استارتاپ و همچنین رشد و پیشرفت سریع آن ها می تواند مشخصه ی دیگر یک استارتاپ باشد.
3)    ریسک، انعطاف پذیری و همچنین حل یک مشکل می تواند از ویژگی های اصلی استارتاپ ها باشد.
4)    به طور کلی مفهوم Startup به این معناست که کمپانی پیوسته در جست و جوی مدل تجاری است که قابل تکرار و همچنین مقایسه پذیر نیز باشد. به عبارت دیگر بتواند بدون احتیاج به ارتقای منابع مالی و یا انسانی، رشد نماید.
5)    معمولا این گروه از مشاغل، از اکیپ کمتری برخوردار هستند. لذا تعهد و همچنین کار تیمی کلیه اعضای گروه به اهداف بیزینس و تجارت نوپا، از مهمترین بخش ها است که غیر قابل اغماض است.
کلیه موارد ذکر شده از مشخصه های اصلی Startup است که می تواند به برطرف نمودن مشکلات زندگی حقیقی به روش ارائه ی خدمات و یا محصولات نوآورانه کمک شایانی نماید.

 

استارتاپ کانادا چیست؟

استارتاپ کانادا چیست؟

پیش از پرداختن به موضوع نمونه طرح استارتاپ کانادا، بهتر است در خصوص استارتاپ کانادا بیان نماییم که:
کانادا از کشورهایی است که به منظور کارآفرینان و همچنین صاحبان ایده بیزینس، این امتیاز را قائل گردیده که چنان چه ایده ای معتبر و با ارزش باشد و مورد تایید ارگان های مرتبط قرار گیرد، صاحبان این طرح ها این امکان را دارند که به منظور اجرا نمودن آن ها، اقامت این کشور را دریافت نموده و این فرصت را دارند که در زمانی مشخص، ایده خود را به کسب و کاری موفق تبدیل نمایند.

بنابراین به منظور استارتاپ در کشور کانادا، لازم است نخست با شرایط عمومی این کشور بیشتر آشنا شوید تا از این طریق بتوانید بهترین و مناسب ترین نمونه طرح استارتاپ کانادا را اجرایی نماید. در حال حاضر بستر Startup کانادا علاوه بر قدرتمند بودن، با روند رشد صعودی نیز همراه بوده است.

در دهه های گذشته، کشور کانادا با تضمین مالی دولت، ویزاهای مخصوص Startup ها و مشوق های مالیاتی به صورت جدی فرهنگ جدیدی را نسبت به آموزش استارتاپ کانادا اجرا نموده است. تلاش های این کشور در عرصه Startup از طریق معتبرترین دانشگاه ها و همچنین شهرهای آباد و پررونق به بهترین راندمان می رسد. نمونه طرح استارتاپ کانادا به منظور پشتیبانی از بیزینس های نوپا و شیوه ای برای دریافت اقامت دائم به منظور متقاضیان و همچنین خانواده های آن ها عرضه می گردد.

 

دولت کانادا به چه صورت استارتاپ ها را حمایت می کند؟

دولت کانادا به چه صورت استارتاپ ها را حمایت می کند؟

در این قسمت از مطلب، به این موضوع می پردازیم که دولت کانادا به چه صورت استارتاپ ها را حمایت می کند؟
این دولت با طرح های متعدد در سطح محلی و ملی، Startup های آینده دار را حمایت می نماید. کانادا به متقاضیان واجد شرایطی که مایلند طرح خود را در این کشور اجرا نمایند، وام، یارانه حقوق، انگیزه های مالیاتی، مساعدت های مالی و یا حتی ویزا عرضه می دارد:

 

سیاست های مالیاتی:

اعتبارات، انواع تخفیفات مالیاتی بومی و همچنین بازپرداخت ها سبب برپایی انگیزه در فرهنگ Startup کانادا است. ممکن است پرآوازه ترین آن ها اعتبارات علمی و پژوهشی و همچنین پیشرفت تجربی باشد که در این راستا اعتبار مالیاتی را برای مشاغل تحقیقاتی و عمران مهیا می سازد.

 

کمک هزینه:

در صورتی که یک شرکت نوپا از استانداردها و یا معیارهای ویژه ای برخوردار باشد، می تواند دارنده یکی از بی شمارترین مساعدت های اقتصادی کشور کانادا قرار گیرد. مساعدت هزینه تحقیق و همچنین پیشرفت کاربردی حداکثر به میزان صد و پنجاه هزار دلار به کسب و کارهای مایل به شراکت با دانشگاه های واجد شرایط این کشور به منظور فعالیت روی جدیدترین فناوری ها عرضه می دارد.
یارانه دستمزد: حتی ممکن است این کشور به افراد کارآفرین نیز کمک نماید تا از این طریق هزینه پرسنل جدید پرداخت گردد. اغلب طرح های بومی استخدام دانشجویان، کارآموزان و فارغ التحصیلان جدید دانشگاه را یارانه و یا در برخی موارد پوشش می دهد.

 

وام:

دولت این کشور بالغ بر ده وام تجاری متعدد و همچنین وام های فاقد بهره به منظور رویارویی با یکی از برجسته ترین موضوعات این فعالیت در Startup ها را عرضه می دارد.

وام های فوق به صورت وام دانشجویی و یا وام کارآفرینی به منظور کسب و کارها در انتاریو که به بودجه برای نیاز به طرح های نوپا زیرساختی دارند، ارائه می گردد.
کلیه موارد ذکر شده از حمایت های دولت کانادا در نمونه طرح استارتاپ کانادا است که می تواند به متقاضیان واجد شرایط در این کشور ارائه گردد.

 

به چه صورت می توان به روش برنامه استارتاپ کانادا برای مهاجرت اقدام نمود؟

به چه صورت می توان به روش برنامه استارتاپ کانادا برای مهاجرت اقدام نمود؟

افراد متقاضی که ایده بیزینس جدید بر اساس تکنولوژی های تازه دارند، چنان چه اندیشه مورد نظر با راندمان موفقی در سطح بین المللی همراه باشد و منجر به ایجاد اشتغال شود، این امکان را دارند که از سوی اداره مهاجرت، تقاضای اقامت در این کشور را ارائه نمایند. نکته حائز اهمیت در طرح فوق این است که شخص متقاضی در ازای هر اندیشه یا بیزینس تا پنج نفر می تواند، تقاضای اقامت یک اکیپ فعال را ارائه نماید.

در مجموع؛ طرح ويزای Startup کانادا، کارآفرینانی را با توانایی و تخصص ایجاد بیزینس در این کشور مورد هدف قرار می دهد که در این امر، علاوه بر خلاق بودن، بتوانند برای کانادایی ها نیز شغل جدیدی را ابداع نمایند و همچنین در یک سنجش جهانی پا به عرصه رقابت بردارند. بنابراین بهتر است که حتماً از یکی از ایده هایتان در اداره های تعیین شده دفاع نماید. به منظور تقاضای طرح ویزای Startup ایده شغلی و یا بیزینس شما بایستی حمایت یک الی چند اداره مشخص شده را کسب نمایید.

ادارات تعیین شده گروه هایی هستند که به منظور حمایت و یا سرمایه گذاری از Startup های ممکن به روش طرح ویزای استارتاپ پذیرش می شوند. این ارگان ها ترجیح می دهند که برنامه های تجاری را بررسی نمایند تا مناسب ترین نمونه طرح استارتاپ کانادا را انتخاب نمایند. هر تشکیلات، پروسه جذب خود را به منظور پیشنهادات و ملاک های کاربردی برای برآورد آن ها دارند. به طور کلی سازمان های فوق به سه گروه دسته بندی می شوند که هر یک از آن ها دارای کمپانی های مجازی هستند که عبارتند از:
-       Venture capital funds (همکاری در صندوق های سرمایه گذاری کانادا)
-       Angel investor groups (شرکت های سرمایه گذاری حامی Startup)
-       Business incubators (مراکز آموزش بیزینس انکوباتور)

 

مراحل تقاضا به منظور مهاجرت به روش Startup کانادا

مراحل تقاضا به منظور مهاجرت به روش Startup کانادا

در این بخش از مقاله نمونه طرح استارتاپ کانادا، لازم است مراحل تقاضا برای مهاجرت به روش Startup کانادا را نیز متذکر شویم:
1)    اخذ اپلیکیشن شخص 2) پرداخت هزینه و همچنین نهایی کردن اپلیکیشن است.

 

شرایط لازم به منظور نمونه طرح استارتاپ کانادا چیست؟

شرایط لازم به منظور نمونه طرح استارتاپ کانادا چیست؟

شخص متقاضی بایستی یک ایده بیزینس با بالاترین راندمان یا به عبارتی شرایط داشتن تجارت را نیز به همراه داشته باشند به صورتی که:
1)    هر فرد بایستی به تنهایی حداقل به میزان ده درصد در شرکت حق رأی داشته باشد.
2)    شخص حامی و همچنین کمپانی حمایت کننده کانادایی بایستی مجموعاً بالغ بر پنجاه درصد حق رای را در این گروه ها داشته باشند.

اخذ نامه حمایت از حامی کانادایی و یا یک کمپانی سرمایه گذاری، از دیگر شروط لازم در نمونه طرح استارتاپ کانادا است. در این راستا، به منظور آگاهی از چگونگی جلب پشتیبانی خود بایستی با اداره مشخص شده تماس حاصل فرمایید. همچنین سعی نماید تا اداره مربوطه را متقاعد نمایید که ایده ی تجاری شما ارزش حمایت کردن را دارد.

بنابراین فرد متقاضی بایستی طرح بیزینس را به صورتی ارائه نماید تا از این طریق به عنوان یک کمپانی تسریع دهنده رشد و یا یک سرمایه گذار کانادایی که قدرت ریسک پذیری بالایی دارد را همچون یک حامی جذب نماید. کمپانی های فوق از سوی دولت کاناد انتخاب و مورد حمایت قرار می گیرند.

در این مسیر شخص متقاضی بایستی سوددهی خود را برای سازمان ها و یا کمپانی ها اثبات نماید و آن ها را به منظور جذب حمایت راضی نماید. چنان چه در این مسیر کمپانی ها متقاعد شوند، از نمونه طرح استارتاپ کانادا حمایت و نامه حمایت را ارائه می نمایند.

البته لازم به ذکر است که به منظور تصمیم گیری پایانی در خصوص طرح اجرایی شما، شاید از فرد متقاضی به منظور ارائه کسب و کار اطلاعات بیشتری را درخواست نمایند. در صورتی که نامه پشتیبانی اضافه نگردد و یا از شرایط دیگری برخوردار باشد، تقاضای شما برای نمونه طرح استارتاپ کانادا رد می گردد.

یکی دیگر از شرایط لازم برای نمونه طرح استارتاپ کانادا به این موضوع اختصاص دارد که فرد متقاضی بایستی دارای مدرک زبان فرانسوی و یا انگلیسی در حد (CLB 5) باشد. تسلط برقراری رابطه و همچنین فعالیت به زبان فرانسوی و یا انگلیسی و یا هر دو زبان به پیشرفت بیزینس شما در این کشور کمک زیادی می نماید.

در این راستا شما بایستی در یک تست زبان، تحت آژانسی معتبر و تایید شده شرکت نمایید و نتیجه آن را با تقاضای خود به همراه داشته باشید، در غیر این صورت، تقاضای شما مورد پذیرش قرار نمی گیرد. فرد متقاضی بایستی از چهار مهارت که در زیر به آن اشاره می نماییم، در حد مطلوب برخوردار باشند نظیر نوشتن، صحبت کردن، شنیدن و خواندن تا از این طریق در نمونه طرح استارتاپ کانادا، موفقیت های لازم را کسب نمایند.

شخص متقاضی برای ارائه نمونه طرح استارتاپ کانادا بایستی از توان مالی مورد نیاز به منظور فراهم نمودن هزینه های زندگی خود و خانواده در کشور کانادا نیز برخوردار باشند. زیرا دولت کانادا به تازگی از متقاضیان ویزای تازه کار، حمایت مالی نمی کند.

بعد از ورود به این کشور، بایستی ثابت نمایید که سرمایه مورد نیاز به منظور فراهم نمودن مخارج زندگی خود و کلیه اعضای خانواده را متقبل می شوید. شما این اجازه را ندارید که از فرد دیگری پول قرض بگیرید. میزان بودجه شما بستگی به تعداد اعضای خانواده دارد که این هزینه ها هر سال افزایش می یابد.  

در ادامه لازم به ذکر است که از نظر سوابق تحصیلی و یا کاری، هیچ پیش شرط و یا محدودیتی وجود ندارد و فرد متقاضی با ارائه حداقل مدرک و همچنین فاقد از سوابق کاری نیز می تواند از این روش، تقاضای اقامت در کانادا را داشته باشد. از نظر محدودیتی سنی نیز، شخص متقاضی بایستی بین رده سنی هجده تا شصت و پنج سال باشد تا با در اختیار داشتن مابقی شرایط لازم، از این طرح برای تقاضای اقامت در کانادا بهره مند شود. کلیه موارد نامبرده از شرایط لازم برای نمونه طرح استارتاپ کانادا است.

 

نکات مهم در خصوص نمونه طرح استارتاپ کانادا

نکات مهم در خصوص نمونه طرح استارتاپ کانادا

1)    زمان اخذ ویزای اقامت دائم کشور کانادا به روش ویزای Startup  
شما این امکان را دارید که به مدت دوازده تا شانزده ماه براساس توضیحات موجود در سایت قانونی کشور کانادا، می توانید به روش Startup به این کشور مهاجرت نمایید. همچنین شما می توانید بعد از اخذ نامه حمایت از ارگان های تعیین شده، به شکل همزمان برای ویزای (work permit) به روش اکسپرس اینتری طی شصت الی نود روز برای درخواست خود اقدامات لازم را انجام دهید.
2)    عدم ابطال اقامت در صورت مناسب نبودن ایده

دولت این کشور پیوسته درصد موفقیت Startup ها را لحاظ می نماید و با توجه به ناکام بودن شخص کارآفرین و همچنین در صورتی که شخص، بنا به هر علتی از ایده خود انصراف دهد و یا مایل است تا در کسب و کار دیگری سرمایه گذاری نماید، اقامت وی را ابطال نمی نماید.

 

آیا شیوه نمونه طرح استارتاپ کانادا، به استطاعت مالی نیازمند است؟

در خصوص تمکن مالی شخص برای ارائه این طرح بایستی بیان نماییم که شخص متقاضی بایستی اثبات نماید که استطاعت پرداخت هزینه های زندگی را در سال نخست در این کشور دارد. البته بایستی توجه داشته باشید که هزینه های فوق هیچ رابطه ای با سرمایه گذاری در کانادا ندارد و در این سری از ویزاها شما به تنهایی نیازی به انجام سرمایه گذاری ندارید.

به طور معمول، افیسرها انتظار دارند که فرد متقاضی پنجاه درصد از هزینه زندگی خود و اعضای خانواده را در ابتدای طرح در اختیار داشته باشد. بنابراین توان مالی لازم دولت کانادا به منظور اخذ اقامت بر مبنای تعداد اعضای خانواده به این شرح است:
تعداد اعضای خانواده    تمکن مالی به دلار کانادا
یک نفر    12960 دلار
دو نفر    16135 دلار
سه نفر    19836 دلار
چهار نفر    24083 دلار
پنج نفر    27315 دلار
شش نفر    30806 دلار
هفت نفر    34299 دلار
 
شخص متقاضی بایستی برای دولت کانادا اثبات نماید که مبلغ فوق را به شکل نقدی و همچنین آماده به منظور مخارج احتمالی در کانادا داراست. به همین منظور، پیشنهاد می شود به شکل ریالی به اندازه ارز آزاد از چندین ماه قبل در بانک پیش از ارائه تقاضا، مبلغ فوق را تهیه نمایید. زیرا این امر به موفقیت شما در ارائه نمونه طرح استارتاپ کانادا کمک به سزایی می نماید.

 

آیا شخص متقاضی به روش نمونه طرح استارتاپ کانادا، مجوز انجام کار دارد؟

در پاسخ به این سوال بایستی بیان نمود که شخص متقاضی که به این روش، اقامت کانادا را اخذ می نماید، از این امکان برخوردار است که به شکل نامحدود و یا تمام وقت به فعالیت بپردازد. همچنین بایستی متذکر شویم که چنان چه متقاضی به منظور اخذ مجوز کار به صورت تمام وقت به دولت این کشور درخواست ارائه می نماید، این امر سبب می گردد که شرایط برای تمامی اعضای خانواده به منظور فعالیت آسان تر شود.

چنان چه برای Work Permit (مجوز کار) اقدام می نمایید، از این فرصت برخوردارید که همسر و همچنین فرزندان خود را با شرایط موجود در این کشور در مهاجرت به کشور کانادا همراهی نمایید.

در صورتی که همسر شما نیز مایل است در این کشور به فعالیت بپردازد، شما می توانید همچون یک نیروی کار متبحر و ماهر نسبت به دریافت این مجوز اقدام نمایید و فرم های مرتبط را تکمیل نمایید. البته چنان چه فرزندان شما نیز مایلند تا در این کشور به تحصیل و یا کار بپردازند، بایستی نسبت به دریافت مجوز استادی پرمیت (تحصیل) و همچنین فعالیت نیز نسبت به تکمیل فرم های مرتبط، اقدامات لازم را انجام دهید.

 

آیا به روش فوق می توان اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کرد؟

آیا به روش فوق می توان اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کرد؟

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره نمودیم، یکی از بهترین شیوه های دریافت اقامت دائم در کشور کانادا نمونه طرح استارتاپ کانادا است. فرد متقاضی به این روش می تواند از ابتدای ورود به این کشور، اقامت دائم را دریافت نماید. در مجموع شما با سپری نمودن مراحل ویزای فوق و سپس اخذ ویزا، می توانید به راحتی به خاک این کشور وارد شوید.

در این گام شما بایستی به منظور اخذ اقامت دائم در این کشور اقدامات لازم را انجام دهید. لازم به ذکر است که اخذ اقامت دائم به روش ویزای فوق، بین دوازده الی پانزده ماه زمان نیاز دارد. البته بایستی بیان نماییم که این شیوه با محدودیت ظرفیت نیز همراه است و حداکثر اشخاصی که می توانند به روش بیان نمودن یک ایده موفق، اقامت این کشور را دریافت نمایند، فقط (پنج نفر) است.

بنابراین چنان چه صلاحیت هر یک از آن ها مورد تایید این کشور نباشد، درصد رد شدن دیگر اعضای این اکیپ نیز بسیار زیاد است. به این ترتیب به منظور اخذ اقامت دائم کشور کانادا به روش فوق، نیازی نیست تا شما حتماً نمونه طرح پیشنهادی خود را راه اندازی نمایید. ويزای Startup کانادا به عنوان یکی از مناسب ترین فرصت ها به منظور افرادی است که با ایده های موفق خود، بالاترین سوددهی را در کسب و کار ایجاد می نمایند و با توجه به بالاترین درصد رقابت در این عرصه، اشخاصی موفق تر خواهند بود که از تجربه، آگاهی و همچنین مهارت های کافی برخوردار باشند تا بتوانند در کوتاهترین زمان، اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند.

 

ویزای Startup کانادا دارای چه نقاط مثبتی است؟

به طور کلی هر یک از شیوه های مهاجرت و همچنین طرح های اقامتی با نقاط منفی و یا مثبتی مرتبط به خود همراه است. شما با آگاهی از نقاط مثبت این شیوه ها می توانید برای اخذ اقامت دائم، مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. البته در مورد ویزای اقامت Startup کانادا نیز این مسئله مورد توجه قرار می گیرد که عبارتند از:
1.     برخورداری از اقتصادی توانمند و قدرتمند
2.     مقرون به صرفه بودن هزینه های ویزای فوق
3.     مساعدت به تثبیت کشور کانادا به روش ویزای Startup 
4.     دریافت اقامت دائم کشور کانادا
5.     تشویق مهاجرین خارجی به پیشرفت کمپانی خود در کشور کانادا
6.     دریافت اقامت تمامی اعضای خانواده به صورت همزمان و همچنین نیاز نبودن به موفقیت در کسب و کار مورد نظر و دریافت اقامت دائم برای پنج نفر دیگر روی یک ایده، از دیگر نقاط مثبت ویزای فوق برای اقامت دائم در کشور کانادا است.

 

آیا امکان اخذ شهروندی و یا پاسپورت کشور کانادا به روش Startup امکانپذیر است؟

آیا امکان اخذ شهروندی و یا پاسپورت کشور کانادا به روش Startup امکانپذیر است؟

شخص متقاضی بعد از گذشت سه سال زندگی در این کشور، چنان چه به زبان فرانسوی و یا انگلیسی تسلط کافی داشته باشند و در آزمون آگاهی با تاریخ معاصر این کشور نیز شرکت کرده باشند، از این امکان برخوردارند که شهروندی کانادا را اخذ نمایند. علاوه بر موارد ذکر شده، پاسپورت این کشور به عنوان یکی از با ارزشمندترین پاسپورت ها در تمام دنیاست.

زیرا این کشور نسبت به کشورهای دیگر از لحاظ سطح کیفیت زندگی و همچنین رونق اقتصادی در جهان، در جایگاه اول قرار گرفته است و به سبب این امر، به عنوان یکی از کشورهای مهاجر پذیر نیز شناخته می شود. این کشور با داشتن بالاترین امکانات رفاهی و دقت بسیار زیاد به حقوق شهروندان، به یک کشور مطمئن و در عین حال امن به منظور زندگی و اقامت مهاجران تغییر یافته است.

کانادا با ارائه ی طرح ها و همچنین شیوه های مهاجرتی متنوع نظیر تحصیل در دانشگاه های معتبر کانادا، سرمایه گذاری، اخذ مجوز کار و همچنین Startup این فرصت را برای متقاضیان مهیا نموده است تا به منظور دریافت اقامت دائم و دستیابی به شهروندی کانادا، اقدامات لازم را انجام دهند.

یکی از عواملی که سبب محبوبیت پاسپورت کشور کانادا در بین دیگر کشورها شده است، اعطای تابعیت به اشخاصی است که در کانادا به دنیا آمده اند. این مسئله به این مفهوم است که چنان چه والدین غیر کانادایی باشند اما فرزند آن ها در این کشور متولد شود، می تواند تابعیت کانادا را دریافت نماید.

همچنین برای آن گروه از اشخاصی که به روش دیگر شیوه های مهاجرتی به کانادا مهاجرت می نمایند، همان طور که متذکر شدیم، به منظور اخذ شهروندی این کشور فرد متقاضی بایستی حداقل بین سه الی پنج سال در این کشور اقامت نماید تا از این طریق بتواند به منظور دریافت تابعیت و یا پاسپورت این کشور اقدامات اولیه را انجام دهد.

 

اعتبار پاسپورت کانادا

در این راستا لازم است در خصوص اعتبار پاسپورت کانادا نیز بیان نماییم که در آخرین محاسبات صورت گرفته در سال 2020 میلادی از اعتبارسنجی پاسپورت بین المللی، مدت اعتبار این پاسپورت ها در مرتبه چهار جهانی واقع گردیده و به عنوان یکی از بانفوذترین پاسپورت های جهانی به حساب می آید.

افراد کارآفرینی که نمونه طرح استارتاپ کانادا خود را به دولت این کشور ارائه می نمایند، با داشتن این پاسپورت امکان برخورداری از کلیه حقوق شهروندی نظیر بیمه، داشتن حق رای، موقعیت کسب و کار بهتر، تحصیل رایگان تمامی فرزندان و سایر موارد دیگر را کسب می نمایند.

 

آیا از طریق طرح استارتاپ کانادا، پیوست همزمان همسر و فرزندان نیز امکانپذیر خواهد بود؟

آیا از طریق طرح استارتاپ کانادا، پیوست همزمان همسر و فرزندان نیز امکانپذیر خواهد بود؟

اشخاصی که به روش طرح استارتاپ کانادا، اقامت این کشور را اخذ می نمایند، از این امکان برخوردارند که به شکل همزمان تقاضای سکنای همسر و همچنین فرزندان مجرد کمتر از رده سنی بیست و یک سال را به دولت این کشور تقدیم نمایند. البته بایستی متذکر شویم که همسر شخص متقاضی مجوز فعالیت نامحدود را در این کشور دارد.

همچنین می تواند در کالج های این کشور ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهد که در این راستا نیازی به تادیه شهریه دانشجویی بین المللی نیز نخواهد بود. لازم به ذکر است که فرزندان وی نیز از تحصیلات دولتی تا اتمام دوره دبیرستان بهره مند هستند. یکی از مهمترین مواردی که دولت کانادا برای اعضای خانواده شخص مهاجر در نظر گرفته است، پوشش بیمه درمانی تمامی خانواده است. چنان چه شخص متقاضی در فهرست اعضای مهم کسب و کار قرار گرفته باشند، برای فرد مهاجر امکان تقاضای ویزای کاری نیز امکانپذیر است.

 

مدارک لازم برای Startup کانادا چیست؟

مدارک لازم برای Startup کانادا چیست؟

مدارک مورد نیاز به منظور نمونه طرح استارتاپ کانادا عبارت است از:
-       یکی از مدارک الزامی برای صدور ویزای فوق، گذرنامه معتبر است.
-       ترجمه کلیه:
1)    ریز نمرات و همچنین اصل مدرک لیسانس 2)ریز نمرات و همچنین مدرک کاردانی چنان چه فرد متقاضی دارای کارشناسی ناپیوسته باشد 3) دیپلم و مدارک تحصیلی فراتر چنان چه فرد مهاجر از تحصیلات تکمیلی برخوردار باشد. 4) سابقه شغلی مانند توصیه نامه، تاییدیه اشتغال به کار و همچنین سوابق بیمه تامین اجتماعی 5) مدارک فنی و حرفه ای که بایستی به زبان انگلیسی ترجمه گردد.
-       از دیگر مدارک مورد نیاز برای Startup کانادا به رزومه ی حرفه ای شخص اختصاص دارد که بایستی به زبان انگلیسی ترجمه گردد.
-       گواهی اداره مهاجرت و همچنین مدارک زبان در سطح (CLB 5) از جمله مدارک لازم برای طرح فوق در کشور کانادا است.
-       نامه پشتیبانی کمپانی های شتاب دهنده کانادایی و همچنین سرمایه گذار ریسک پذیر نیز برای ارائه این طرح به کشور کانادا از جمله مدارک ضروری دیگر به شمار می آید.
-       یکی از مهمترین مدارک ضروری برای استارتاپ کانادا، به ارائه طرح بیزینس موفق اختصاص دارد.
کلیه موارد نامبرده از مدارک لازم به منظور ارائه طرح استارتاپ کانادا است. البته بایستی متذکر شویم که فرد متقاضی بایستی مدارک ملکی و همچنین مالی برای اثبات استطاعت مالی و همچنین توانایی فراهم نمودن مخارج زندگی در کشور کانادا را پیوست مدارک ذکر شده نماید. تعداد مدارک و منابع، مبهم بودن مسیر مهاجرت و همچنین وجود برخی از افراد سودجو در برخی موارد سبب سرگردانی آن ها می شود. در چنین مواردی، مساعدت و یاری از وکلای مجرب و متخصص در مهاجرت به کشور کانادا، علاوه بر تقلیل استرس فرد، به وی کمک می کند تا مراحل بعدی به راحتی و فاقد از هر گونه نگرانی و با آرامش خاطر، سپری گردد.

 

 

خدمات الست گروپ در زمینه استارتاپ کانادا چیست؟

خدمات الست گروپ در زمینه استارتاپ کانادا چیست؟

این شرکت مهاجرتی بر مبنای شرایط فرد متقاضی و همچنین پیشینه شخص، خدمات جامعی را در عرصه اخذ اقامت به روش طرح Startup کانادا عرضه می دارد. به شکل کلی خدمات این شرکت مهاجرتی در نمونه طرح های Startup کانادا عبارتند از:

·       مشاوره های لازم به شخص متقاضی بر مبنای سوابق، رشته تحصیلی، اسناد و مدارک و همچنین اهداف آنها به منظور امکان سنجی مهاجرت به این کشور به روش طرح استارتاپ از جمله خدماتی است که این شرکت مهاجرتی برای متقاضیان در نظر گرفته است.
·       عضویت فرد در یک اکیپ Startup به منظور اخذ اقامت کانادا از دیگر خدمات الست گروپ در این زمینه است.
·       آماده کردن بیزینس پلن (طرح کسب و کار) و همچنین امور فنی و مالی و همچنین اخذ کلیه گواهی های دولتی مورد نیاز، یکی دیگر از خدمات این شرکت مهاجرتی در استارتاپ کانادا است.
·       آماده نمودن کلیه مدارک لازم به منظور فرآیند Startup کانادا، خدمت دیگری از الست گروپ برای رفاه حال متقاضیان مهاجرت است.
·       این شرکت سعی نموده است که به افراد متقاضی طرح فوق به کشور کانادا، به صورت رایگان زبان انگلیسی را آموزش دهد.
·       برآورد مدارک آموزشی، تحصیلی و کاری در سازمان های دولتی و قانونی کانادا در موارد مورد نیاز، از دیگر اموری است که این شرکت برای افراد متقاضی در نظر گرفته است.
·       الست گروپ سعی نموده تا به منظور تسریع در امور مهاجرتی، اخذ تمامی مجوزهای مورد نیاز از سازمان های دولتی مرتبط را انجام دهد.
·       به منظور انجام مصاحبه در سفارت کشور کانادا برای اخذ ویزا، همراه افراد متقاضی است.
·       همراهی نمودن شخص متقاضی در هنگام ورود به منظور اسکان، معرفی به کارفرما و همچنین تهیه مسکن، از دیگر خدمات شرکت الست گروپ است.
·       همراهی نمودن فرد متقاضی به منظور انجام امور قانونی و اداری در هنگام ورود نظیر اخذ کد بیمه، افتتاح حساب بانکی، اخذ کد مالیاتی، ثبت آدرس و همچنین وصول کارت اقامت، از خدمات دیگر الست گروپ است.

بایستی متذکر شد که کلیه خدمات این شرکت صد درصد تضمینی بوده و افراد می توانند به راحتی تمامی امور مهاجرتی خود به کشور کانادا را از طریق الست گروپ انجام دهند.
با الست گروپ اعتماد را تجربه کنید