اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان

جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان

با ما همراه باشید تا بیشتر با موضوع جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان‎ آشنا شوید.

همیشه افرادی هستند که از شرایطی که در اختیار دارند، رضایتی ندارند. به همین دلیل تصمیم می گیرند تا به کشوری دیگر مهاجرت کرده و شانس خود را با زندگی در آن کشور بیازمایند. یکی از مقصدهای بسیار محبوب و پرطرفداری که ایرانیان همواره برای مهاجرت آن را انتخاب می کنند، کشور مهاجرپذیر کانادا است. به گفته افرادی که در این کشور زندگی می کنند، تعدد ایرانی ها در این کشور به قدری بوده که اصولا در آن احساس غربت نخواهید کرد. شاید علت این امر را بتوان در تنوعی به شمار آورد که برای برنامه های مهاجرتی این کشور وجود دارد.

زبان و یادگیری و نیز مدرک آن به منظور مهاجرت، همیشه یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که قصد مهاجر دارند را تشکیل می دهد. به همین علت هم این دسته از افراد، همواره در پی راهکار و برنامه ای هستند که بدون نیاز به در اختیار داشتن مدرک زبان بتوانند به این کشور مهاجرت کنند. در این مطلب قصد داریم تا به صورت مفصل به این موضوع بپردازیم و راجع به جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان نیز توضیحاتی در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم از دسته ی افرادی هستید که با زبان و داشتن مدرک زبان مشکل دارید، مطالعه این مطلب می تواند برای شما کمک کننده باشد.

 

اینفوگرافیک جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان

اینفوگرافیک جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان

آن چه در این نوشتار، مورد ارزیابی قرار می گیرد:

آیا می توان بدون هیچ گونه مدرک زبان برای گرفتن جاب آفر و مهاجرت به کشور کانادا اقدام کرد؟
منظور از عبارت جاب آفر (Job Offer) یا پیشنهاد کاری که در برنامه های مهاجرتی مطرح می شود، چیست؟
مواردی که می بایست در قرارداد استخدامی یا همان جاب آفر مطرح شده و به صورت شفاف و دقیق راجع به آن ها صحبت شود، کدام هستند؟
آیا علاوه بر موارد ذکر شده، موارد دیگری هم برای به ثبت رسیدن در قرارداد استخدامی یا جاب آفر وجود دارند؟
برای مهاجرت به کشور کانادا، چه روش ها و برنامه های مهاجرتی وجود دارد؟
•    مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا چگونه است؟
•    مهاجرت به کمک دریافت ویزای کار، به چه شکل انجام می گیرد؟
•    مهاجرت به وسیله ی برنامه ی اکسپرس انتری، به چه صورت است؟
•    مهاجرت به کانادا به وسیله ی برنامه های مهاجرتی استانی چگونه است؟
•    مهاجرت به وسیله ی برنامه ی مهاجرتی آتلانتیک، به چه شکل انجام می گیرد؟
•    مهاجرت به کانادا به وسیله ی ویزای استارتاپ، چگونه انجام می شود؟
•    مهاجرت به شهرهای شمالی و کم جمعیت کانادا، به چه صورت قابل انجام است؟
برای دریافت جاب آفر کانادا، چه مدارکی لازم است؟
فهرست شغل های مورد نیاز کشور کانادا چیست؟
چطور می توان برای گرفتن جاب آفر کانادا اقدام نمود؟
برای دریافت جاب آفر کانادا چه شرایطی می بایست وجود داشته باشد؟
حقوق دریافتی در کشور کانادا با توجه به استان محل زندگی فرد به چه شکل است؟
میانگین حقوق نیروهای کار ماهر و متخصص در کشور کانادا در سال 2020 به چه صورت بوده است؟
بهترین شهرها و استان های کشور کانادا که به منظور مهاجرت مطرح می شوند، کدام هستند؟
شرایط پیوست خانواده به وسیله ی جاب آفر کانادا، به چه شکل است؟
خدمات ارائه شده به وسیله ی کارتالا در زمینه جاب آفر کانادا چیست؟
نتیجه گیری

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان با ما همراه باشید.

 

آیا می توان بدون هیچ گونه مدرک زبان برای گرفتن جاب آفر و مهاجرت به کشور کانادا اقدام کرد؟

آیا می توان بدون هیچ گونه مدرک زبان برای گرفتن جاب آفر و مهاجرت به کشور کانادا اقدام کرد؟

به شکل کلی با بررسی کلیه ی قانون هایی که در زمینه ی مهاجرت به کانادا وجود دارند، به این نتیجه می رسیم که همه ی این قانون ها به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده اند که هر فردی که بخواهد به منظور کار کردن به این کشور مهاجرت کند، می بایست دانش خود در زمینه ی زبان را، که می تواند زبان انگلیسی و یا زبان فرانسه باشد، برای مرجع مربوطه به اثبات برساند.

این یعنی به غیر از کارفرما که برای شخص متقاضی مهاجرت درخواست مدرک زبان می کند تا به وی جاب آفر ارائه داده و این شخص را به عنوان نیروی کار خارجی برای شرکت، موسسه و ... خود به استخدام درآورد؛ اداره ی مهاجرت هم نهاد دیگری است که از فرد متقاضی مهاجرت، مدرک زبان را درخواست می کند.

به این شکل که اگر این شخص متقاضی مهاجرت بخواهد ویزایی برای خود دریافت کند و یا اقامت این کشور را در اختیار داشته باشد، لازم است تا مدارک معتبر خود را در زمینه ی زبان انگلیسی و یا فرانسه به اداره ی مهاجرت نیز ارسال نموده و برای مرحله های بعدی منتظر تایید این مدرک بماند.

 

منظور از عبارت جاب آفر (Job Offer) یا پیشنهاد کاری که در برنامه های مهاجرتی مطرح می شود، چیست؟

منظور از عبارت جاب آفر (Job Offer) یا پیشنهاد کاری که در برنامه های مهاجرتی مطرح می شود، چیست؟

جاب آفر، یک عبارت انگلیسی است که به مفهوم پیشنهاد کار می باشد. اما در برنامه های مهاجرتی وقتی صحبت از جاب آفر به میان می آید، یعنی فرد متقاضی یک قرارداد رسمی از یک کارفرما که می تواند شخص، شرکت، موسسه، سازمان و ... باشد، در اختیار دارد که به صورت رسمی به ثبت رسیده باشد.

این شرکت، یا موسسه و سازمان و ... هم می بایست برای این که بتواند قرارداد یا همان جاب آفر ارائه کند، باید به شکل رسمی به ثبت رسیده باشد و از این نظر مشکل قانونی نداشته باشد. نکته ی مهم راجع به جاب آفر این است که کلیه ی مواردی که در این قرارداد استخدامی مورد توافق طرفین قرار گرفته اند، حتما کامل و جامع به ثبت برسند.

مواردی نظیر کلیه ی شروط مشغول به کار شدن برای فرد متقاضی و توافق هایی که میان کارمند و کارفرما صورت گرفته است، می بایست در این قرارداد رسمی به شکلی شفاف و دقیق و فاقد هر گونه ابهام معین شده و به ثبت رسیده باشد. بر اساس این قرارداد؛ شخص کارفرما، طرف دیگر قرارداد یعنی کارمند را برای یک مدت زمان مشخص به استخدام خود در می آورد. در ادامه ی مطلب جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان‎، به کلیه ی اطلاعاتی که می بایست در قرارداد استخدامی یا همان جاب آفر ذکر شوند، می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

مواردی که می بایست در قرارداد استخدامی یا همان جاب آفر مطرح شده و به صورت شفاف و دقیق راجع به آن ها صحبت شود، کدام هستند؟

مواردی که می بایست در قرارداد استخدامی یا همان جاب آفر مطرح شده و به صورت شفاف و دقیق راجع به آن ها صحبت شود، کدام هستند؟

در این بخش از مبحث جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان‎، قصد داریم تا به کلیه ی موارد مهمی بپردازیم که می بایست حتما در قرارداد استخدامی فرد متقاضی وجود داشته و به صورت رسمی به ثبت رسیده باشد. این موارد و اطلاعات به شرح زیر هستند:

1. کلیه ی مشخصات فرد طرف قرارداد که به عنوان کارمند شناخته می شود. این اطلاعات مواردی نظیر نام و نام خانوادگی، اطلاعات لازم برای تماس با این شخص، شماره ی پاسپورت وی و نیز آدرس پستی دقیق محلی که این فرد در آن مشغول به زندگی است را در بر می گیرند.
2. کلیه ی مشخصات کارفرما که می بایست به صورت دقیق و کامل بیان شوند. این اطلاعات مواردی از جمله شماره ثبت شرکت، آدرس رسمی آن و نیز نام رسمی و ثبت شده ی شرکت را در بر می گیرند.
3. عنوان شغلی که برای این شخص به عنوان کارمند این شرکت در نظر گرفته شده است نیز می بایست به صورت دقیق و کامل در قرارداد به ثبت برسد.
4. کلیه ی وظیفه ها و مسئولیت هایی که بر عهده ی این فرد است و می بایست در طی دوره ی قرارداد خود آن ها را انجام دهد نیز باید در این قرارداد استخدامی آورده شود.
5. تاریخ دقیقی که فرد متقاضی قرار است تا کار خود را در این شرکت آغاز کند و همچنین طول دوره ی این قرارداد کاری و استخدامی و اعتبار آن نیز باید به صورت دقیق و واضح در قرارداد، ذکر شده و به ثبت برسد.

 

آیا علاوه بر موارد ذکر شده، موارد دیگری نیز برای به ثبت رسیدن در قرارداد استخدامی یا جاب آفر وجود دارند؟

آیا علاوه بر موارد ذکر شده، موارد دیگری نیز برای به ثبت رسیدن در قرارداد استخدامی یا جاب آفر وجود دارند؟

علاوه بر 5 مورد گفته شده در بخش قبلی، موارد دیگری هم هستند که می بایست در جاب آفر به آن ها پرداخته شود و  ما قصد داریم تا در این قسمت از مطال جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان‎، به آن بپردازیم. این موارد به شرح زیر هستند:

6. حقوق فرد کارمند به صورت ناخالص
7. کلیه ی دریافتی های کارمند اعم از پاداش ها، مزایای در نظر گرفته شده، کمیسیون ها و کلیه ی دریافت هایی که این شخص می تواند در طی دوران کار کردن خود در این شرکت در اختیار داشته باشد.
8. شرایطی که تحت آن، هر یک از طرفین قرارداد می توانند برای فسخ کردن این قرارداد همکاری و پایان دادن به آن اقدام کنند.
9. شرایطی که برای دریافت مرخصی فرد کارمند، ملزم به رعایت آن ها است.
10. و کلیه ی ضابطه ها، شروط و حتی توافق هایی که بین دو طرف این قرارداد انجام گرفته باشد.
پس از بررسی قرارداد استخدامی، هر دو طرف یعنی کارمند و کارفرما می بایست آن را امضا نموده و همچنین مهر رسمی شرکت و کارفرما نیز باید روی این قرارداد درج شود تا قرارداد به رسمیت شناخته شود. معمولا این قرارداد روی برگه هایی چاپ می شود که دارای سربرگ رسمی شرکت مورد نظر و یا کارفرما باشند.
در ادامه این مبحث، انواع روش های مهاجرت را بررسی می کنیم. با ما بمانید.

 

برای مهاجرت به کشور کانادا، چه روش ها و برنامه های مهاجرتی وجود دارد؟

برای مهاجرت به کشور کانادا، چه روش ها و برنامه های مهاجرتی وجود دارد؟

همان طور که در ابتدای مطلب جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان‎ عنوان کردیم، کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا است که مردم زیادی را از سراسر کشورهای دنیا و به خصوص کشور خودمان به خود جذب می کند. البته که قانون ها و روش هایی که برای هر یک از این برنامه های مهاجرتی مطرح می شوند، با دیگری متفاوت بوده و هر فرد می تواند بسته به شرایطی که در اختیار دارد، بهترین این برنامه ها را برای خود انتخاب نموده و برای انجام کارهای آن اقدام کند. به طور کلی این برنامه های مهاجرتی به کشور کانادا به شرح زیر هستند:
1. مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا
2. مهاجرت به کمک دریافت ویزای کار
3. مهاجرت به وسیله ی برنامه ی اکسپرس انتری
4. مهاجرت به کانادا به وسیله ی برنامه های مهاجرتی استانی
5. مهاجرت به وسیله ی برنامه ی مهاجرتی آتلانتیک
6. مهاجرت به کانادا به وسیله ی ویزای استارتاپ
7. مهاجرت به شهرهای شمالی و کم جمعیت کانادا

 

مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا

مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا

نخستین برنامه ی مهاجرتی که در نوع خودش خیلی هم محبوب است مهاجرت تحصیلی است. دانشجوهایی که می خواهند به عنوان دانشجوی بین المللی در دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل شوند، مشمول پرداخت هزینه می شوند اما باز هم خیلی ها متقاضی تحصیل در این کشور هستند.

علت عمده ی آن نیز امکانات شغلی مناسب، شرایط زندگی خوب و آرام، سطح کیفی بالای آموزشی و سایر مواردی از این دست است که سبب محبوب شدن این کشور و دانشگاه های آن شده است. این کشور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد و این دانشجویان می توانند پس از به اتمام رساندن دوران تحصیل، به بازار کار جذب شوند.

 

مهاجرت به کمک دریافت ویزای کار

یکی دیگر از شیوه های پرطرفدار و محبوب مهاجرت به کانادا، همین دریافت ویزای کاری این کشور است.

در این شیوه ی مهاجرتی، می بایست یک جاب آفر از شرکتی کانادایی در اختیار داشته باشید و به این شکل، ویزای کار و اجازه ی کار را برای خود دریافت کنید. نکته ی مهم در مورد این جاب آفر و شرکت ارائه دهنده ی آن این است که این شرکت می بایست حتما مجوزهای لازم برای استخدام نیروی کار خارجی را از اداره ی کار و نیز اداره ی مهاجرت در اختیار داشته باشد.

 

مهاجرت به وسیله ی برنامه ی اکسپرس انتری

یک برنامه ی مهاجرتی است که به وسیله ی آن شما می توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. در این برنامه، کلیه ی افرادی که متقاضی مهاجرت هستند، با توجه به پارامترهای مختلفی امتیاز بندی می شوند و سپس در هر دوره با توجه به امتیازهای کسب شده، بالاترین آن ها می توانند اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند. دوره های اکسپرس انتری معمولا چند هفته یک بار بوده و از جمله پارامترهای مهم در این برنامه مهاجرتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
·       تحصیلات
·       سابقه ی کار
·       سن
·       تعداد اعضای خانواده
·       مدرک زبان
·       و سایر مواردی از این دست
معیار اصلی برای ارائه ی اقامت به این متقاضیان، مفید بودن برای این کشور و بازار کار آن از لحاظ شرایط، تحصیلات و نیز زمینه ی کاری فرد است.

 

مهاجرت به کانادا به وسیله ی برنامه های مهاجرتی استانی

مورد بعدی که در این بخش از مطلب جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان به آن می پردازیم، مهاجرت به کمک برنامه های استانی است. به غیر از استان کبک، سایر استان های این کشور به صورت دوره ای یک فهرست از کلیه ی تخصص ها و شغل های مورد نیاز خود را منتشر کرده و شرایط موجود برای پذیرش را نیز بیان می کنند.

اگر فرد متقاضی در زمینه های مورد نیاز؛ تخصص، تجربه، تحصیلات  و مهارت در اختیار داشته باشد، می تواند کلیه ی مدارک خود را به مرجع مورد نظر به صورت آنلاین ارائه دهد. حال کلیه ی افرادی که امتیازات آن ها به حد نصاب لازم رسیده است، انتخاب شده و از میان افرادی که بالاترین امتیازات را دارند، قرعه کشی به منظور اعطای اقامت دائم به دو شکل کار کردن یا راه اندازی کسب و کار انجام می شود. افراد برگزیده برای مدت دست کم دو سال باید در استان مورد نظر زندگی کند.

 

مهاجرت به وسیله ی برنامه ی مهاجرتی آتلانتیک

در این قسمت از مقاله جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان، به برنامه های مهاجرتی آتلانتیک می پردازیم که به منظور فراهم آوردن نیروهای لازم برای حوزه ی آتلانتیک طراحی شده است. به کمک این برنامه ی مهاجرتی، افراد کارفرما قادر هستند تا نیروی کار مورد نیاز خود را تامین کرده و از آن ها بهره ببرند. استان های
·       New Brunswick
·       Newfoundland and Labrador
·       Nova Scotia
·       Prince Edward Island
شامل این برنامه ی مهاجرتی می شوند و متقاضیان قادر هستند تا اگر کارفرمای مورد نظر مجاز به استخدام نیروی خارجی برای کار باشد، برای کار در این استان ها مشغول شده و اقامت دائم دریافت نمایند. مانند برنامه ی مهاجرتی قبلی، متقاضی می بایست دست کم 2 سال را در این استان به زندگی بپردازد و به کار مشغول باشد.

 

مهاجرت به کانادا به وسیله ی ویزای استارتاپ

مهاجرت به کانادا به وسیله ی ویزای استارتاپ

برنامه ی مهاجرتی بعدی که در این قسمت از مطلب جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان به آن می پردازیم، دریافت ویزای استارتاپ یا راه اندازی یک کسب و کار است. این نوع مهاجرت برای افرادی مناسب است که قصد تاسیس کسب و کار خودشان را در کشور کانادا داشته باشند.

علاوه بر این که این کسب و کار می بایست خلاقانه، نوآورانه و جدید باشد، می بایست ارگان های مورد نظر را نیز مجاب کند که طرح آن طرحی مفید بوده که می تواند در سطح بین المللی مورد استفاده قرار گیرد و با هم رده های خود رقابت داشته باشد. همچنین در این طرح می بایست یک سرمایه گذار کانادایی که از سوی اداره ی مهاجرت کانادا تایید شده باشد نیز برای خود پیدا کند.

 

مهاجرت به شهرهای شمالی و کم جمعیت کانادا

و در آخرین بخش از روش ها و برنامه های مهاجرتی کشور کانادا، نوبت به مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا می رسد. در این منطقه ها، کشور کانادا با کمبود جمعیت و نیروی کار ماهر مواجه است و در مقابل نیز پتانسیل های بالایی از هر لحاظ برای این منطقه ها وجود دارد.

با توجه به این برنامه ی مهاجرتی، افراد متقاضی که قادر باشند در این منطقه های کم جمعیت و یا شمالی برای خود با توجه به تخصص، تحصیلات و مدارکشان کار پیدا کنند و در عین حال تاییدیه های مورد نیاز را از نهادهای محلی که به نام انجمن هم شناخته می شوند، مبنی بر این که تخصص و دانش آن ها در این منطقه مورد نیاز است را هم دریافت کنند، سپس می توانند اقامت دائم کشور کانادا را برای خود دریافت نمایند.

 

برای دریافت جاب آفر کانادا، چه مدارکی لازم است؟

یکی از موارد مهمی که در زمینه ی جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان و به طور کلی مهاجرت به این کشور به وسیله ی ویزای جاب آفر مطرح می شود، مدارکی است که به آن نیاز است تا بتوان به کمک آن برای مهاجرت به این کشور اقدام کرد. این مدارک برای مهاجرت به وسیله ی داشتن جاب آفر به شرح زیر است:
·       گذرنامه ی معتبر
·       شناسنامه و کارت ملی فرد و خانواده اش باید به صورت رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد. همچنین سند ازدواج هم مورد نیاز است.
·       کلیه ی مدارک تحصیلی فرد از دیپلم به بالا تا آخرین مدرک تحصیلی. به پیوست این مدرک، ریز نمرات هم می بایست ضمیمه باشد. همچنین مدارک باید ترجمه ی رسمی داشته باشند.
·       کلیه ی سابقه های شغلی فرد مانند سابقه ی بیمه یا گواهی اشتغال به کار که به صورت رسمی ترجمه شده باشند.
·       کلیه ی سابقه های آموزشی فرد و نیز گواهی های آموزشی دریافت شده به صورت ترجمه ی رسمی
·       مدرک زبانی که در این زمینه مورد تایید اداره ی مهاجرت کانادا باشد. مثل آیلتس یا سی ال بی CLB با نمره ی دست کم 6
·       در اختیار داشتن جاب آفر از یک کارفرمای کانادایی
·       نامه ی تاییدیه LMIA که می بایست از اداره ی کار دریافت شده باشد و به کارفرما اجازه ی استخدام نیروی کار خارجی تنفیذ شده باشد.

 

فهرست شغل های مورد نیاز کشور کانادا چیست؟

در این بخش از مقاله جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان، قصد داریم تا به شغل هایی بپردازیم که کشور کانادا به آن ها نیاز دارد. در برنامه های مهاجرتی، اخذ جاب آفر فرد با هیچ گونه محدودیتی از نظر نوع شغل مواجه نیست و با هر رشته ای قادر است تا برای مهاجرت، درخواست خود را ارائه دهد. اما دو شرط اساسی در این زمینه وجود دارد:

1. شغل مورد نظر در فهرست NOC که همان شغل های دسته بندی شده ی ملی برای کشور کانادا هستند، وجود داشته باشد. 
2. دیگر این که با توجه به نبود و یا کمبود نیروی کار بومی، کارفرما بتواند تاییدیه ی استخدام نیروی کار خارجی را از نهاد مربوطه دریافت کند. پرتقاضاترین شغل هایی که برای مهاجرت به کانادا مطرح می شوند، عبارت هستند از:
1.    کلیه ی شغل های ساده مانند کار کردن در حوزه های خدماتی نظیر پذیرایی، گردشگری، هتلداری، کشاورزی، صنایع مربوط به استخراج و نیز صنایع تولیدی
2.    تکنیسین های فنی و نیز کارگرهای ماهر که در زمینه های تاسیسات، صنایع، برق، ساخت و ساز، آشپزی، آرایشگری، کامپیوتر، تعمیرات، جوشکاری، لوله کشی و ... مهارت دارند.
3.    کلیه ی شغل های حوزه ی مهندسی در زمینه های مکانیک، برق، کامپیوتر، صنایع، معدن، شیمی، عمران، مخابرات و ...
4.    مهندسین رشته های کشاورزی، دامداری و باغداری
5.    کلیه ی شغل های مربوط به نفت، گاز، پتروشیمی، پلیمر و ...
6.    کلیه ی نیروهای بهداشت و درمان نظیر پرستاران، ماماها، پزشکان، تکنیسین های آزمایشگاه، رادیولوژی و ...
7.    مدیران دارای تخصص، مدیران مالی، حسابداران، کارشناسان فروش و مارکتینگ و کلیه ی شغل هایی که در زمینه ی مدیریت کسب و کار مطرح می شوند.

 

چطور می توان برای گرفتن جاب آفر کانادا اقدام نمود؟

چطور می توان برای گرفتن جاب آفر کانادا اقدام نمود؟

مورد بعدی که در این قسمت از مطلب جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان قصد داریم تا به ان بپردازیم، این است که اصولا چگونه می توانیم جاب آفر کانادا را دریافت کنیم؟ به طور کلی این فرآیند را فرآیندی پیچیده و کمی مشکل به شمار می آورند. خیلی از افراد متقاضی که خارجی هستند، به دلیل های مختلفی نمی توانند جاب آفر کانادا را دریافت کنند. علت هایی نظیر: عدم تسلط به زبان انگلیسی، عدم آشنایی با شرایط کاری در کشور کانادا، در اختیار نداشتن اقامت کانادا، عدم دریافت اجازه ی کار و سایر مواردی از این دست می توانند سبب مشکل دار شدن پروسه ی اخذ جاب آفر شوند.

در حالت کلی، یک از روش هایی که به کمک آن می توان برای کاریابی در کشور کانادا اقدام کرد، این است که فرد متقاضی کار می بایست برای گرفتن کار به دنبال کارفرما بگردد. یعنی ایمیل بزند و روزمه ی خود، انگیزه نامه و نیز کلیه ی مدارک خود که ترجمه شده اند را برای کارفرمای جویای نیرو ارسال نماید.

اگر این مدارک به وسیله ی کارفرما پذیرفته شوند، سپس مصاحبه هایی که عموما به صورت آنلاین انجام می شوند، برای کارجو هماهنگ می شود و اگر فرد متقاضی در این مصاحبه نیز موفق شد، کارفرما می بایست قرارداد جاب آفر را برای این فرد ارسال کند.

البته که برای این کار در اختیار داشتن تاییدیه  از اداره ی کار نیز الزامی است. روش دیگری که برای گرفتن جاب آفر مطرح می شود، این است که از خدمات شرکت های کاریابی که در سطح کشور کانادا و یا به صورت بین المللی مشغول به انجام کار هستند، استفاده شود. این موسسه ها هزینه ای از فرد متقاضی دریافت کرده و بسته به رزومه ی فرد، مدارک، تخصص، مهارت و شرایط این فرد؛ برای وی به دنبال یک شغل مناسب می گردد و به وی قرارداد جاب آفر ارائه می کند.

 

برای دریافت جاب آفر کانادا، چه شرایطی می بایست وجود داشته باشد؟

برای دریافت جاب آفر کانادا، چه شرایطی می بایست وجود داشته باشد؟

در این قسمت از نوشتار جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان، قصد داریم تا به شرایط مورد نیاز برای اخذ جاب آفر کانادا بپردازیم. نخستین شرط و مهمترین شرطی که برای اخذ جاب آفر مطرح می شود، این است که فرد می بایست حتما تحصیلات و سابقه ی کار تخصصی و مرتبط در اختیار داشته باشد. اما به این نکته دقت کنید که صرف در اختیار داشتن جاب آفر، شما نمی توانید حتما اقامت کاری کشور کانادا را دریافت نمایید. بلکه شروط دیگری نیز در این زمینه و برای اخذ اقامت دائم مطرح می شوند که به شرح زیر می باشند:
1.    فرد متقاضی هنگامی که درخواست جاب آفر خود را می فرستد، می بایست ترجیحا زیر چهل و پنج سال سن داشته باشد.
2.    مدرک تحصیلی وی دست کم دیپلم بوده اما بدانید که مدرک تحصیلی بالاتر، یک امتیاز مثبت محسوب می شود.
3.    مدرک زبان نیز از جمله موارد مهم است که با توجه به NOC شغلی متقاضی، آن را تعیین می کنند. مثلا مشاغل ساده نیازمند آیلتس 5، کارگرهای ماهر آیلتس 5.5 و نیروهای مهندسی و کادر درمان و پزشکی به آیلتس دست کم 6 نیازمند هستند.
4.    فرد متقاضی می بایست در سه سال گذشته  دست کم یک سال سابقه ی کار تمام وقت در اختیار داشته باشد.

 

حقوق دریافتی در کشور کانادا با توجه به استان محل زندگی فرد به چه شکل است؟

حقوق دریافتی در کشور کانادا با توجه به استان محل زندگی فرد به چه شکل است؟

در این بخش از مقاله جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان، به یکی از مهمترین موارد مطرح شده در زمینه ی مهاجرت یعنی حقوق و دستمزد می پردازیم. در کشور کانادا، با توجه به استانداردهای شهری و قانون های مصوب مربوط به هر استان که به وسیله ی وزارت کار تعیین می شوند، حقوق و دستمزدها، متفاوت هستند. البته بهتر است بگوییم که حداقل حقوق به صورت عمومی با توجه به قوانین اداره ی کار برای هر استان با استان دیگر متفاوت بوده و به شرح زیر بیان می شود:
1.    استان بریتیش کلمبیا با حداقل دستمزد 14.6 دلار کانادا به ازای هر ساعت کار
2.    استان آلبرتا با حداقل حقوق 15 دلار کانادا به ازای هر ساعت کار
3.    استان ساسکاتون با حداقل حقوق 11.45 دلار کانادا به ازای هر ساعت کار
4.    استان منیتوبا با حداقل دستمزد 11.9 دلار کانادا به ازای هر ساعت کار
5.    استان انتاریو با حداقل حقوق 14.25 دلار کانادا به ازای هر ساعت کار
دقت کنید که این اعداد و رقام برای شغل های ساده که به صورت ساعتی دستمزد می گیرند، بوده و کارمندانی که در شرکت ها مشغول به انجام کار هستند، با توجه به تخصصی که دارند و همچنین نوع قراردادشان، می توانند حقوق و دستمزدهای متفاوتی داشته باشند که در ادامه ی مطلب جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان، به آن ها می پردازیم.

 

میانگین حقوق نیروهای کار ماهر و متخصص در کشور کانادا در سال 2020 به چه صورت بوده است؟

میانگین حقوق نیروهای کار ماهر و متخصص در کشور کانادا در سال 2020 به چه صورت بوده است؟

در کشور کانادا، میانگین حقوق دریافتی نیروهای متخصص و ماهر به صورت حدودی به شکل زیر بیان می شود: (دقت کنید اعداد مربوط به سال دو هزار و بیست می باشند.)

1.    نیروهای اداری، دستمزدی برابر با 48000 دلار کانادا به صورت سالانه
2.    خدمات پذیرایی، دستمزدی معادل 25000 دلار کانادا به صورت سالانه
3.    شغل هایی در زمینه ی ساختمان سازی و عمران، حقوقی معادل 68000 دلار کانادا به صورت سالانه
4.    معلمان، دستمزدی معادل 58000 دلار کانادا به صورت سالانه
5.    شغل هایی در ارتباط با بیمه و اعتبارات، دستمزدی معادل 76000 دلار کانادا به صورت سالانه
6.    شغل هایی در زمینه ی بهداشت و درمان و مراقبت های پزشکی، دستمزدی معادل 55000 دلار کانادا در سال
7.    مدیران، دستمزدی معادل 75000 دلار کانادا در سال
8.    شغل های مربوط به صنایع تولیدی با دستمزدی معادل 59000 دلار کانادا در سال
9.    شغل های مربوط به معدن، نفت، استخراج منابع طبیعی با دستمزدی معادل سالیانه 115000 دلار کانادا
10.شغل های فنی حرفه ای با درآمد 76000 دلار کانادا در سال
11.شغل های مربوط به حمل و نقل با دستمزدی معادل 61000 دلار کانادا به صورت سالانه
12.شغل های مربوط به تاسیسات، لوله کشی، تهویه مطبوع و ... دستمزدی معادل 100000 دلار کانادا به صورت سالانه
در ادامه ی مقاله ی جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان، به بهترین شهرهای کشور کانادا به منظور مهاجرت می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

بهترین شهرها و استان های کشور کانادا که به منظور مهاجرت مطرح می شوند، کدام هستند؟

بهترین شهرها و استان های کشور کانادا که به منظور مهاجرت مطرح می شوند، کدام هستند؟

خیلی از شهرهای کشور کانادا هستند که برای گرفتن نیروی کار خارجی تقاضا می دهند و به این نیروها احتیاج دارند. اما با توجه به شرایط کلی و عمومی که بر این شهرها حاکم است و همچنین با توجه به پارامترهایی مانند شرایط شغلی، بازار کار و همچنین هزینه های زندگی و ...، بهترین شهرهای کشور کانادا به منظور مهاجرت به شرح زیر می باشند:
1.    تورنتو
2.    مونترال
3.    کبک
4.    کلگری
5.    ادمونتون
6.    هالیفاکس
7.    ساسکاتون
8.    اوتاوا

 

شرایط پیوست خانواده به وسیله ی جاب آفر کانادا به چه صورت است؟

شرایط پیوست خانواده به وسیله ی جاب آفر کانادا به چه صورت است؟

در این قسمت از مطلب جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان، قصد داریم تا به یکی از مهمترین موارد مطرح شده در زمینه ی مهاجرت یعنی پیوست خانواده بپردازیم. کلیه ی افرادی که به کمک ویزای کار به کشور کانادا مهاجرت می کنند، می توانند به صورت همزمان برای پیوست همسر  و فرزندان خود که مجرد و زیر 18 سال سن باشند، اقدام کنند. همسر این فرد قادر است تا به شکلی نامحدود، مشغول به کار شده و البته این امر منوط به دریافت اجازه ی کار است.

همچنین برای مشاغلی که نیاز به اجازه ی دولتی ندارند نیز، اشتغال این فرد به کار بلامانع است. همچنین برای شغل هایی نظیر پرستاری، پزشکی، حسابداری، وکالت، مشاوره ی مهاجرت و ... لازم است تا دوره های مورد نیاز گذرانده شده و همچنین در آزمون مورد نظر حضور پیدا کند و یا به عضویت انجمن مربوطه در بیاید.

به این ترتیب، فرد متقاضی فارغ از نوع اقامت خود می تواند مشغول به کار شود و اجازه ی کار در اختیار داشته باشد. علاوه بر این، همسر این فرد قادر است تا در دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل شده و شهریه ی کمی بپردازد.

همچنین فرزندان این شخص متقاضی مهاجرت می توانند تا پایان دوره ی دبیرستان، کلیه ی تحصیلات خود را به صورت رایگان در مدارس دولتی سپری کنند. در نهایت نیز همه ی افراد خانواده، تحت پوشش بیمه ی درمانی قرار می گیرند.

 

خدمات ارائه شده به وسیله ی کارتالا در زمینه جاب آفر کانادا چیست ؟

خدمات ارائه شده به وسیله ی کارتالا در زمینه جاب آفر کانادا چیست ؟

در بخش نهایی از مقاله ی جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان، به خدمات موسسه ی مهاجرتی کارتالا در زمینه ی جاب آفر کانادا می پردازیم. کلیه ی خدمات ارائه شده به وسیله ی کارتالا تضمینی بوده و شما می توانید با خیالی آسوده از این خدمات استفاده کنید. موسسه ی کارتالا با شعار "اعتماد را تجربه کن ..." همواره در پی این بوده است که بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه دهد. خدمات کارتالا برای دریافت جاب آفر کانادا به شرح زیر است:
1.    ارزیابی فرد متقاضی به منظور در اختیار داشتن شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای کار کانادا
2.    گردآوری کلیه ی مدارک مورد نیاز که برای گرفتن جاب آفر، تاییدیه های لازم برای مشغول به کار شدن و در نهایت اخذ ویزای کار به آن ها نیاز داریم.
3.    گرفتن کلیه ی تاییدیه های اولیه از نهادهای مرتبط به منظور گرفتن اجازه ی کار در کشور کانادا
4.    جست و جو برای یک کارفرمای مناسب برای متقاضی با توجه به شرایط این فرد و سپس اخذ جاب آفر
5.    اگر لازم باشد، کارتالا کمک می کند تا فرد متقاضی، نامه ی تاییدیه ی LMIA را نیز در اختیار داشته باشد.
سایر خدمات ارائه شده به وسیله ی کارتالا برای جاب آفر کانادا چیست؟
علاوه بر مواردی که در قسمت قبلی از مطلب جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان مطرح شد، موسسه ی مهاجرتی کارتالا خدمات دیگری نیز به مشتریان خود ارائه می دهد که به شرح زیر هستند:
6.    همراه بودن با فرد متقاضی مهاجرت به منظور رزرو کردن وقت سفارت کشور کانادا در کشور ترکیه
7.    همراه بودن با فرد و ارائه ی مشاوره های لازم به وی برای مراحلی نظیر انگشت نگاری و یا انجام مصاحبه با سفارت کانادا در کشور ترکیه
8.    انجام کلیه ی کارهای لازم برای برنامه ریزی سفر فرد متقاضی مهاجرت به کشور کانادا
9.    همراه بودن با فرد متقاضی مهاجرت به کشور کانادا در همان بدو ورود به این کشور و کمک به کارهایی نظیر اسکان، ثبت نام برای بیمه، گرفتن کد بیمه، گرفتن کد مالیاتی و سایر مواردی از این دست
10. همراه بودن با فرد متقاضی در زمانی که وی می خواهد کار خود را نزد کارفرمای کانادایی آغاز کند.
شما می توانید با استفاده از این خدمات کارتالا، یک مهاجرت مطمئن و راحت و بدون هر گونه دردسر را تجربه کنید و با خیالی راحت و نیز با در اختیار داشتن یک همراه و پشتیبان، قدم به خاک کشور کانادا گذاشته و در آنجا تا زمان رسیدن به یک ثبات نسبی، این همراهی را برای کارهای ضروری اولیه در اختیار داشته باشید.

 

نتیجه گیری

نتیجه گیری

یکی از راه های مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت کاری به وسیله ی در دست داشتن قرارداد استخدامی یا جاب آفر است که در این مطلب، به طور مفصل به آن پرداختیم. همچنین راجع به این که آیا امکان اخذ جاب آفر کانادا بدون مدرک زبان وجود دارد یا خیر نیز مطالبی را عنوان کردیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.