اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

ویزای کار عمان تضمینی

ویزای کار عمان تضمینی

در این نوشتار کاربردی قصد داریم به صورت مفصل و کامل در مورد ویزای کار عمان تضمینی با شما عزیزان صحبت نماییم و مهم ترین مواردی که در رابطه با موضوع ویزای کار عمان تضمینی می باشند، را برای شما توضیح دهیم. از شما درخواست داریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این نوشتار کاربردی قصد داریم به صورت مفصل و کامل در مورد ویزای کار عمان تضمینی با شما عزیزان صحبت نماییم و مهم ترین مواردی که در رابطه با موضوع ویزای کار عمان تضمینی می باشند، را برای شما توضیح دهیم. از شما درخواست داریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در حقیقت باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که ویزای کار یکی از شیوه های مرسوم برای مهاجرت به کشورهای خارجی می باشد. افراد برای این که بتوانند به کشورهای مختلف دنیا و از جمله کشورهایی آسیایی سفر و یا مهاجرت نمایند با شیوه ها و روش های متنوعی روبرو می باشند.

یکی از این متدها، استفاده از ویزای کاری می باشد. برخی از افراد تمایل دارند، با داشتن ویزای کار به کشورهای آسیایی و از جمله منطقه عمان سفر نمایند. این کشور آسیایی از جمله کشورهایی می باشد که در بخش جنوب و در فاصله نزدیک نسبت به کشور ما ایران واقع شده است.

قبل از وارد شدن به جزئیات مربوط به موضوع اصلی مقاله یعنی ویزای کار عمان تضمینی، قصد داریم یک موضوع مهم را برای شما بیان نماییم. شما خواننده ی عزیز ممکن است، تصمیم داشته باشید، به دیگر کشورهای دنیا و از جمله کشور عمان مهاجرت داشته باشید.

یکی از شیوه هایی که می توانید برای دست یابی به هدف خود مورد انتخاب و پیگیری قرار دهید، روش دریافت ویزای کاری این کشور آسیایی می باشد. در صورت انتخاب این شیوه و یا هر یک از روش های موجود، به شما همراهان عزیز توصیم می شود، با گروه های خبره و با تجربه ای که در این حوزه فعالیت می نمایند مشورت نمایید تا ادامه ی راه برای مهاجرت به کشور عمان برای شما ساده تر شود.

 

اینفوگرافیک ویزای کار عمان تضمینی

اینفوگرافیک ویزای کار عمان تضمینی

بهتر است، گروه های مشاوره ای را مورد انتخاب قرار دهید که دارای سابقه ی بسیار خوبی در حوزه ی شیوه های مهاجرتی باشند و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید. یکی از این گروه ها، تیم مشاوره ی مهاجرتی کارتالا است که سال های مدیدی است، در حوزه ی مهاجرت به کشور عمان و دیگر کشورهای دنیا فعالیت می نمایند.

در ادامه و به منظور این که موضوع ویزای کار عمان تضمینی را به بهترین شکل ممکن مورد بسط قرار دهیم، قصد داریم مهم ترین نکته هایی که در رابطه با ویزای کار عمان تضمینی می باشند، را به صورت تیتروار بیان کرده و در هر کدام از قسمت های نوشتار خود، تیترهای مورد نظر را تشریح نماییم. 
از شما سروران گرامی درخواست می نماییم تا انتهای متن ویزای کار عمان تضمینی با ما همراه باشید. 
اصلی ترین سوال های مرتبط با موضوع ویزای کار عمان تضمینی به شرح ذیل می باشند: 
آیا می دانید چگونه می توانید ویزای کار عمان را به دست آورید؟
آیا در مورد موضوع جاب آفر اطلاعاتی دارید؟
مهم ترین موضوعات یک جاب آفر
آیا می دانید کدام رشته ها از راه جاب آفر عمان مورد نیاز هستند؟
آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط لازم برای مهاجرت کاری به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟
مدرک دانشگاهی و سطح تحصیلات افراد متقاضی
میزان سابقه ی کاری افراد درخواست کننده برای ویزای کاری عمان
جزئیات تکمیلی در مورد مدرک زبان خارجه برای دریافت ویزای کاری کشور عمان
نوع ویزای مربوط به مهاجرت کاری به کشور عمان
وضعیت درآمد و میزان حقوق دریافتی برای افرادی که قصد مهاجرت کاری به کشور عمان را دارند، به چه صورت می باشد؟ 
آیا از طریق ویزای کاری و جاب آفر کشور عمان، امکان دریاف اقامت دائم این کشور نیز وجود دارد، یا خیر؟ در طول این مدت نوع ویزا و اقامت افراد درخواست کننده به چه صورت می باشد؟
آیا در طرح ویزای کاری و جاب آفر کشور عمان امکان همراه شدن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد، یا خیر؟
آیا می دانید در طرح جاب آفر و ویزای کاری کشور عمان چه مدارکی مورد نیاز و ضروری می باشند؟
آیا می دانید خدمات کارتالا برای درخواست ویزای کار عمان به صورت می باشد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای کار عمان تضمینی با ما همراه باشید.

 

آیا می دانید چگونه می توانید ویزای کار عمان را به دست آورید؟

آیا می دانید چگونه می توانید ویزای کار عمان را به دست آورید؟

در این بخش از مقاله ویزای کار عمان تضمینی قصد داریم در مورد راه های به دست آوردن ویزای کار عمان مطالب مفیدی را بیان کنیم، لطفا ما را همراهی نمائید. 
معمولا یک شیوه برای مهاجرت کردن به کشور عمان از راه کار، این است که شخص متقاضی با یک شرکت عمانی قرارداد کاری بسته باشد و در حقیقت می توان گفت اشخاصی که در حیطه شغلی خود با یک شرکت عمانی قرارداد استخدامی ببندند، قادر هستند، برای ویزای کار این کشور درخواست دهند و به این صورت به کشور عمان مهاجرت نمایند. 
اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور عمان از طریق ویزای کار را دارید، می توانید به گروه مشاوره ای مهاجرتی کارتالا مراجعه نمائید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمائید.

 

آیا در مورد موضوع جاب آفر اطلاعاتی دارید؟

آیا در مورد موضوع جاب آفر اطلاعاتی دارید؟

در تیتر آغازین مقاله ویزای کار عمان تضمینی، در مورد چگونگی به دست آوردن ویزای کار مطالبی ر ا برای شما بیان کردیم، اما در این بخش می خواهیم در مورد موضوع جاب آفر اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. امیدوارم تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

در حقیقت می توان جاب آفر را به این صورت تعریف کرد که در واقع آن بستن یک قرارداد استخدامی است که با یک شرکت کاری مرتبط در عمان به صورت رسمی ثبت و بسته شده است. همه ی شرایط کاری و موارد مورد توافق هر دو طرف یعنی کارفرما و کارمندمی بایست در جاب آرف یا همان قرارداد استخدامی به شکلی کاملا واضح و شفاف و کامل ذکر شود. می توان به این صورت گفت که مطابق با مندرجات این قرارداد کارفرمایی که در عمان مستقر می باشد و در واقع به ثبت رسمی این کشور در آمده است، کارمند را برای مدت زمان مشخصی استخدام می نماید.

 

به طور جزئی تری می توان مندرجات جاب آفر را به این صورت لیست کرد:

مشخصات کارمند به صورت دقیق از جمله نام، اطلاعات تماس، شماره پاسپورت، آدرس محل سکونت
مشخصات کارفرما به صورت دقیق از جمله شماره ثبت، آدرس ثبت و نام رسمی شرکت
عنوان شغلی کارمند
شرح دقیق وظایف کارمند
ذکر تاریخ دقیق شروع کار و مدت زمان اعتبار قرارداد
حقوق ناخالص کارمند
پاداش، مزایا، کمیسیون و دیگر دریافتی های کارمند
شرایط فسخ قرارداد همکاری
شرایط مرخصی کارمند
سایر ضوابط، شرایط و توافقات بین کارفرما و کارمند
این جاب آفر و یا همان قرارداد استخدامی می بایست توسط کارفرما و کارمند امضاء شود و به وسیله مهر رسمی کارفرما نیز شکل رسمی به خود بگیرد. علاوه بر آن این قرارداد ممکن است، بر روی سربرگ رسمی کارفرما نیز به صورت چاپ درآید. 
البته در کشور عمان این نیز جزء قوانین مهاجرت کاری می باشد که حتما آن قرارداد استخدام نیروی خارجی می بایست توسط وزارت کار کشور عمان نیز تایید شود تا بعد از آن با تقاضای ویزای کار شخص متقاضی موافت به عمل آید.

 

مهم ترین موضوعات یک جاب آفر

مهم ترین موضوعات یک جاب آفر

مواردی که در زیر ذکر می شوند، همان مواردی می باشند که وزارت کار عمان برای صادر کردن اجازه کار در نظر می گیرد: 
حتما عنوان شغلی مندرج در قرارداد می بایست با سابقه ی کاری و یا تحصیلات کارمندی که قرار است، از خارج از عمان به کار گرفته شود، همخوانی و تطابق داشته باشد. به عبارتی می بایست کارمند از لحاظ عنوان شغلی شایستگی و صلاحیت آن را داشته باشد.

مبلغ حقوق مندرج در قرارداد نمی بایست کم تر از میانگین حقوق نیروی کاری که با آن شغل در کشور عمان معادل است، باشد. در حقیقت استخدام نیروی کار خارجی به وسیله کارفرما نمی بایست به خاطر به دست آوردن نیروی کار ارزان از دیگر کشور ها باشد، بلکه می بایست به این دلیل باشد که نیروی متخصص معادل آن کارمند خارجی را در کشور خودش نیافته است. 

برای به دست آوردن اطلاعات کافی و مورد نیاز در مورد جاب آفر و شرایط خودتان به شما پیشنهاد می دهیم با گروه مشاوره ای مهاجرتی کارتالا مشورت نمائید و از نظرات کارشناسانش استفاده کنید.

 

آیا می دانید کدام رشته ها از راه جاب آفر عمان مورد نیاز هستند؟

آیا می دانید کدام رشته ها از راه جاب آفر عمان مورد نیاز هستند؟

همان طور که ملاحظه کردید در قسمت پیشین از نوشتار ویزای کار عمان تضمینی، در مورد جاب آفر و شرایط آن، مطالب مفیدی را برای شما توضیح دادیم، اما در این بخش قصد داریم در مورد رشته هایی که مورد پذیرش جاب آفر هستند، اطلاعاتی را برای شما ارائه دهیم. لطفا ما را همراهی نمائید.

در حال حاضر کشور عمان کشوری توسعه یافته و پیشرفته می باشد که برنامه های توسعه ای بسیاری را نیز در پیش رو دارد و به خاطر سرمایه گذاری هایی که رد طی سالیان گذشته انجام داده است، از نظر صنعتی، تجاری و بازرگانی رشد بسیار زیادی داشته است و همین موضوع سبب شده است که در طی سال های اخیر برای جذب نیروی کار خارجی درخواست های بسیار داشته باشد و یکی از مهم ترین دلایل این موضوع این است که این کشور نسبت به صنعت و بازرگانی اش با کمبود جمعیت رو به رو شده است و همین موضوع سبب شده است که پیشرفتش با کندی جلو برود. حیطه های کاری که در آن ها کشور عمان احتیاج به نیروی کار دارد، در زیر یبان شده است:

شغل های ساده شامل: کارگر ساده، مشاغل خدماتی و نیروهای کار غیر ماهر
تکنسین های فنی در حیطه های متفاوت صنعتی، ساختمانی، تاسیسات، برق، تعمیرات، و. . . 
نیرو های کار ماهر در حیطه های گردشگری، آشپزی، پذیرایی، رستوران داری، و. . . 
نیروهای کادر بهداشت و درمان مانند پرستاری، مامایی، کارشناس رادیولوژی و آزمایشگاهی، و. . . 
پزشک های عمومی و پزشکان متخصص
نیروهای مهندسی که شامل مواردی مانند: مهندسی کامپیوتر، مخابرات، برق و الکترونیک، مکانیک، عمران، راه و جاده، صنایع، شیمی و غیره می باشند
علوم پایه و محققین در حوزه هایی مانند: فیزیک، شیمی و زیست
مدیران متخصص و با تجربه
حسابداری، مالی، اقتصاد و سرمایه گذاری و مدیریت مالی
نیروهای مربوط به فروش، بازاریابی، بازرگانی
نیروهای آموزش، تدریس، آموزش زبان، اساتید دانشگاه، 
مترجمین
بهتر است، اطلاعات تکمیلی مربوط به شغل ها و رشته های مورد نیاز جاب آفر کشور عمان را از نیروهای خبره ی گروه کارتالا کسب نمایید. ایشان با عنایت به تجربه ی چند ساله ی خود قادر هستند، بهترین راهنمایی ها را در این زمینه ارائه نمایند.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط لازم برای مهاجرت کاری به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط لازم برای مهاجرت کاری به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه کردید در قسمت پیشین از متن خود برخی از رشته ها و شغل های متنوعی که در برنامه ی جاب آفر کشور عمان مورد نیاز می باشند، را حضور شما عزیزان معرفی نمودیم. در ادامه و قسمت دیگری از نوشتار ویزای کار عمان تضمینی قصد داریم شرایط و ملزوماتی که در زمینه ی مهاجرت کاری به کشور عمان می باشند، را خدمت شما توضیح دهیم. 
خواهشمند است، در بیان این شرایط و موارد مورد نیاز با ما همراه باشید.

در خصوص افرادی که قصد دارند، با کمک ویزای کاری به کشور عمان مهاجرت نمایند شرایط مربوط به سن، مدرک زبان خارجه، مدرک دانشگاهی و دیگر موارد را مورد بررسی قرار می دهیم. 
با عنایت به این موضوع که افراد برای داشتن یک شغل مناسب در کشور عمان، کافی است، قرارداد کاری و استخدامی که مورد تایید وزارت کار این کشور باشد، را دارا باشند، له لحاظ مقررات و قوانین این حوزه، سختگیری های خاصی برای صادر نمودن ویزای کاری وجود ندارد.

البته بر اساس آن چه در بازار کار کشور عمان مورد نیاز می باشد، بهتر است که افراد درخواست کننده دارای این شرایط باشند: 
از نظر سنی بهتر است، افراد متقاضی نهایتا دارای 50 سال سن باشند. 
موضوع و شرط دیگری که باید مورد بررسی قرار دهیم، بحث مدرک زبان خارجه و میزان تسلط افراد درخواست کننده بر این زبان ها می باشد. 
از نظر سطح آشنایی افراد متقاضی با زبان های خارجه باید حضور شما عرض نماییم که برای این که افراد از طریق کار و دریافت ویزای کاری به کشور عمان سفر و مهاجرت نمایند، الزامی وجود ندارد که دارای مدرک خاصی از زبان های خارجه باشند، اما آن چه در حد آشنایی و تسلط مورد نیاز می باشد، این است که فرد درخواست کننده با یکی از زبان های عربی و یا انگلیسی آشنایی داشته و به یکی از آن ها تسلط نسبی نیز داشته باشد.

نکته ی جال و مثبت این قضیه در این است که بازار کار کشور عمان حالت بین المللی داشته و افراد درخواست کننده قادر هستند، با آشنایی که به زبان انگلیسی نیز دارند، در این کش رعربی کار و فعالیت شغلی مناسبی را داشته باشند.

 

مدرک دانشگاهی و سطح تحصیلات افراد متقاضی

موضوع و شرط دیگر برای دریافت ویزای کاری کشور عمان به مدرک دانشگاهی و میزان تحصیلات افرا درخواست کننده مربوط می شود. در ادامه این شرط را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. 
در این خصوص باید خدمت شما بیان نماییم که افراد برای این که دارای یک کار در کشور همان باشند و از طریق کار به این کشور مهاجرت نمایند نیازی به مدرک های دانشگاهی ندارند. مهم ترین شرط هایی که در این خصوص وجود دارد، به این شرح می باشند:

نیروهای کار ساده تنها به مدرک تحصیلی دیپلم نیاز دارند. 
نیروهای ماهر به مدرک فنی و حرفه ای مرتبط با کار خود نیاز دارند. 
تنها شغل های مهندسی، مالی و پزشکی هستند که می بایست برای کار در کشور عمان دارای تحصیلات و مدرک آکادمیک مربوطه باشند که این نیز یک امر طبیعی می باشد. چون این موضوعات و مشاغل دارای شرایطی تخصصی و کاملا مهارتی می باشند. 
بحث دیگری که باید در این جا مورد بررسی قرار دهیم میزان سابقه ی کاری افراد درخواست کننده می باشد. لطفا با ما همراه باشید.

 

میزان سابقه ی کاری افراد درخواست کننده برای ویزای کاری عمان

میزان سابقه ی کاری افراد درخواست کننده برای ویزای کاری عمان

در این خصوص باید خدمت شما عرض نماییم که فرد درخواست کننده بر طبق سن و تحصیلات خود می بایست حداقل 1 سال سابقه ی کاری مرتبط را دارا باشد که موفق شود، کارفرما و شغل مناسبی را برای خود پیدا نماید. در شرایطی که سن شخصی درخواست کننده بالا باشد، نیاز به سابقه ی کاری بیشتری نیز برای یافتن کار مناسب می باشد.

موضوع پایانی در بحث شرایط مورد نیاز برای جاب آفر کشور عمان بحث تمکن مالی است. در این خصوص باید به شما عزیزان بگوییم که این طرح مهاجرتی به تمکن مالی خاصی نیاز ندارد و افراد می توانند با شرایط مادی و مالی متنوع برای این برنامه ی مهاجرتی اقدام نمایند.

در صورتی که در مورد این شرایط دارای ابهام و یا سوالی در ذهن هستید، می توانید با کارشناس های مستقر در تیم مشاوره ی مهاجرتی کارتالا تماس برقرار نمایید و جزئیات کامل مرتبط با این شرایط را از آن ها دریافت کنید.

 

جزئیات تکمیلی در مورد مدرک زبان خارجه برای دریافت ویزای کاری کشور عمان

جزئیات تکمیلی در مورد مدرک زبان خارجه برای دریافت ویزای کاری کشور عمان

در این خصوص بهتر است، بدانید برای داشتن فعالیت کاری و شغلی در کشور عمان، فرد درخواست کننده میتواند به زبان انگلیسی یا عربی درخواست کار خود را ارائه نمایند و همه ی شغل ها و بازارهای کاری در این کشور پذیرای هر دو زبان خارجه می باشند.

برای صادر شدن ویزای کار، در صورت وجود یک کارفرما، احتیاجی به دارا بودن و تحویل مدرک زبان به سفارت کشور عمان نمی باشد. کارفرما ها نیز به منظور استخدام نیروهای کاری خود، نیازی به دریافت مدرک زبان خارجه از افراد درخواست کننده ندارند و همین که این افراد دارای یک تسلط نسبی به یکی از این دو زبان (عربی و انگلیسی) باشند، برای تعداد زیادی از کارفرما ها کفایت می کند.

کارشناس های گروه مشاوره ی کارتالا این آمادگی را دارند که دقیق ترین اطلاعات مربوط به مدرک های زباان خارجه برای ویزای کاری عمان را در اختیار شما سروران گرامی و دیگر افراد متقاضی قرار دهند. بهتر است، در اسرع واقت با ایشان وارد مذاکره و یا عقد قرارداد همکاری شوید.

 

نوع ویزای مربوط به مهاجرت کاری به کشور عمان

نوع ویزای مربوط به مهاجرت کاری به کشور عمان

بحث اصلی این مقاله ی کاربردی ویزای کار عمان تضمینی می باشد. برای بسط بهتر این سوژه، قصد داریم در مورد نوع این ویزا با شما عزیزان صحبت نماییم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید. 
در این برنامه ی مهاجرتی، شخص درخواست کننده ویزای کاری خود را دریافت می کند.

مدت زمانی که برای این ویزای کار در نظر گرفته می شود، دقیقا به میزان مدت زمان مربوط به قرارداد استخدامی یا جاب آفر شخص مورد نظر می باشد و در صورتی که قرارداد استخدامی مورد نظر مورد تمدی قرار بگیرد، مهلت ویزای کار ایشان نیز تمدید می شود. در شرایطی که فرد درخواست کننده قرارداد خود را با کارفرمای مربوط به فسخ و لغو نماید، میتواند به دنبال کار دیگری بگردد و با پیدا نمودن یک کارفرمای دیگر، مجدد ویزای کاری ایشان مورد تمدید واقع می شود. 

 

وضعیت درآمد و میزان حقوق دریافتی برای افرادی که قصد مهاجرت کاری به کشور عمان را دارند، به چه صورت می باشد؟

وضعیت درآمد و میزان حقوق دریافتی برای افرادی که قصد مهاجرت کاری به کشور عمان را دارند، به چه صورت می باشد؟

همان گونه که دقت داشتید در قسمت های قبلی در مورد نوع ویزای کاری به کشور عمان و جزئیات بیشتر مربوط به مدرک زبان خارجه در این طرح مهاجرتی با شما عزیزان صحبت کردیم. در ادامه و قسمت دیگری از نوشتار ویزای کار عمان تضمینی، بنا داریم در مورد مقدار حقوق دریافتی شغل های گوناگون کشور عمان توضیحاتی را خدمت شما همراهان گرامی ارائه نماییم. 
از شما درخواست داریم در توضیح شرایط مربوط به مقدار حقوق دریافتی شغل های مختلف کشور عمان با ما همراه باشید.

میزان حقوقی که شخص درخواست کننده دریافت می نماید مستقیما به شغلی که مورد انتخاب قرار داده است، وابسته می باشد. در ادامه لیستی از میزان حقوق هایی که در شغل های مختلف کشور عمان وجود دارند، را خدمت شما ارائه می نماییم. این حقوق ها به شرح ذیل می باشند:

مقدار حقوقی که برای کارگرهای ساده و مشاغل خدماتی در نظر گرفته است، عددی میان 500 الی 800 ریال عمان و در طول هر ماه می باشد. 
میزان حقوق در نظر گرفته شده برای نیروهای ماهر، تکنسین ها و کارگرهای متخصص عددی بین 800 الی 1400 ریال عمان و در هر دوره ی 1 ماهه می باشد. 
میزان حقوق پرداختی برای مهندسین متخصص در حدود 1300 الی 2300 ریال عمان و در طول هر ماه می باشد. 
مقدار حقوق در نظر گرفته شده برای کادر بهداشت و درمان کشور عمان در حدود 1200 الی 1800 ریال عمان و برای هر دوره ی 1 ماه می باشد. 
مقدار حقوقی که برای پزشک ها و مدیران متخصص این کشور در نظر گرفته شده اس می تواند تا 3000 ریال عمان در هر ماه نیز برسد. 
بهتر است، در مورد میزان حقوق دریافتی شغل های مختلف کشور عمان تحقیقات بیشتری را به عمل آورید و البته برای این منظور می توانید با نیروهای خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی کارتالا ارتباط برقرار نمایید.

 

آیا از طریق ویزای کاری و جاب آفر کشور عمان، امکان دریاف اقامت دائم این کشور نیز وجود دارد، یا خیر؟ در طول این مدت نوع ویزا و اقامت افراد درخواست کننده به چه صورت می باشد؟

آیا از طریق ویزای کاری و جاب آفر کشور عمان، امکان دریاف اقامت دائم این کشور نیز وجود دارد، یا خیر؟ در طول این مدت نوع ویزا و اقامت افراد درخواست کننده به چه صورت می باشد؟

همان طور که مشاهده فرمودید درقسمت پیشین مبالغ مربوط به حقوق های پرداختی در شغل های مختلف کشور عمان را به صورت ماهانه مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه و بخش دیگری از نوشتار کاربردی خود با عنوان ویزای کار عمان تضمینی، قرار است، شرایط مربوط به دریافت اقامت دائم کشور عمان و آن هم از راه جاب آفر و ویزای کاری این کشور را مورد بررسی و توضیح قرار دهیم. 
از همه ی شما سروران گرامی درخواست داریم در توضیح این شرایط و نوع ویزا و اقامت افراد تا قبل از دریافت اقامت دائم با ما همراه باشید.

در این زمینه باید به شما عزیزان بگوییم که آن دسته از افراد درخواست کننده ای که با ویزای کار وارد کشور عمان می شوند، دارای این امکان هستند که پس از طی شدن 5 سال از لحظه ی ورود به این کشور، درخواست اقامت دائم خود را ارائه دهند. در حقیقت تا قبل از این موضوع، ویزا و نوع اقامت ایشان همان ویزای کاری با داشتن جاب آفر و قرارداد استخدامی با کارفرماهای مستقر در این کشور می باشد. 
البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که اقامت دائم با شهروندی عمان فرد دارد و نیروهای کار خارجی در هیچ زمانی نمی توانند شهروندی یا پاسپورت کشور عمان را از آن خود نمایند. 
کارشناس های ماهر و متخصص گروه کارتالا قادر هستند، در زمینه ی این شرایط شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی نمایند.

 

آیا در طرح ویزای کاری و جاب آفر کشور عمان امکان همراه شدن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد، یا خیر؟

آیا در طرح ویزای کاری و جاب آفر کشور عمان امکان همراه شدن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد، یا خیر؟

در بخش قبلی از نوشتار خود شرایط مربوط به اخذ اقامت دائم کشور عمان در برنامه ی ویزای کاری این کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. در ادامه و قسمت دیگری از متن ویزای کار عمان تضمینی، قصد داریم امکان همراه شدن همسر و فرزندان شخص درخواست کننده در طرح مهاجرتی جاب آفر کشور عمان را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم. 
خواهشمند است، در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

در پاسخ به سوال تیتر باید جواب مثبت را اعلام کنیم، زیرا نیرو های کار خارجی این امکان را دارند که برای پیوست اعضای اصلی خانوداده شان از جمله همسر و فرزندان زیر 18 سال درخواست پیوست دهند و در این صورت به آن ها نیز ویزای پیوست تعلق می گیرد و در واقع شخص متقاضی می تواند همزمان با خودش برای خانواده اش نیز درخواست ویزا و پیوست نماید.

همسر شخص متقاضی این امکان را دارد که در کشور عمان به کار تمام وقت مشغول شود و به همین منوال از امکانات تحصیلی به صورت رایگان بهره مند شود. فرزندان متقاضی که زیر 18 سال سن می باشند، نیز می توانند از اماکنات تحصیلی دولتی و رایگان استفاده کنند. 

همه افراد یک خانواده از نظر درمانی تحت پوشش بیمه قررا خواهند گرفت. 
با رجوع به کارشناسان گروه مشاوره ای مهاجرتی کارتالا می توانید از صحت پیوست شدن خانواده متقاضی به صورت همزمان به خود شخص، اطمینان حاصل کنید.

 

آیا می دانید در طرح جاب آفر و ویزای کاری کشور عمان چه مدارکی مورد نیاز و ضروری می باشند؟

آیا می دانید در طرح جاب آفر و ویزای کاری کشور عمان چه مدارکی مورد نیاز و ضروری می باشند؟

در بخش قبلی از مقاله ویزای کار عمان تضمینی، در مورد امکان پیوست شدن اعضای اصلی خانواده به شخص متقاضی و شرایط تحصیلی و کاری اعضای خانوده در کشور عمان مطالب مفیدی را برای شما توضیح دادیم، اما در این بخش قصد داریم در مورد این که کدام مدارک مورد نیاز و ضروری هستند، توضیحاتی را برای خدمت شما بیان کنیم. لطفا مرا را همراهی نمائید. 
برای درخواست کار در کشور عمان مدارک زیر مورد نیاز می باشند: 
گذرنامه معتبر با مدت اعتبار حداقل 2 سال 
شناسنامه و کارت ملی ترجمه شده
سوابق تحصیلی دانشگاهی و غیر دانشگاهی متقاضی ترجمه شده
 سوابق شغلی به صورت ترجمه شدهکه شامل سابقه بیمه و گواهی اشتغال به کار می شود
مدارک آموزش فنی و حرفه ای و دوره های آموزش مهارتی آزاد
گواهی سلامت پزشکی
گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

 

آیا می دانید خدمات کارتالا برای درخواست ویزای کار عمان به صورت می باشد؟

آیا می دانید خدمات کارتالا برای درخواست ویزای کار عمان به صورت می باشد؟

همان طور که در بخش قبلی از نوشتار ویزای کار عمان تضمینی، مدارک مهم و ضروری لازم برای درخواست کردن ویزای کار را بیان کردیم، در این قسمت نیز بر آن هستیم تا خدماتی را که گروه مشاوره ای مهاجرتی کارتالا در زمینه ی درخواست ویزای کار عمان انجام می دهد، را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، لطفا تا پایان مطلب با ما همراه بمانید.

در حقیقت کارتالا بر طبق شرایط شخص متقاضی و سابقه های کاری و تحصیلی وی، در حوزه ی گرفتن قرارداد استخدامی و مهاجرت کاری به کشور عمان، خدمات کلی را انجام می دهد و می توانیم خدمات گروه کارتالا را در این حوزه به شکلی کلی در ادامه بیان کنیم:

دادن مشاوره به شخص متقاضی مطابق با رشته، سابقه کاری و تحصیلی، مهارت، مدارک و اهداف برای امکان سنجی مهاجرت به عمان از راه کار
آماده کردن مدارک لازم و ضروری برای پروسه مهاجرت کاری از راه جاب آفر به کشور عمان
آموزش دادن زبان انگلیسی یا عربی به درخواست متقاضی به شکل رایگان
ارزیابی کردن مدارک تحصیلی، آموزشی و کاری در ارگان های رسمی و دولتی کشور عمان در شرایط لازم
مکاتبه کردن با کارفرما و گرفتن قرارداد استخدامی از شرکت کارفرما در حوزه تخصص و مهارت متقاضی از کشور عمان
به دست آوردن مجوز های لازم از اداره کار و وزارت کار مطابق با شرایط قرارداد و مدارک متقاضی
همراهی کردن به منظور برای مصاحبه در سفارت کشور عمان برای دریافت ویزای کاری
همراهی کردن متقاضی در هنگام ورود برای استقرار، تهیه مسکن و معرفی به کارفرما
همراهی کردن متقاضی به منظور انجام کارهای اداری و قانونی در زمان ورود مانند افتتاح حساب بانکی، دریافت کد بیمه، دریافت کد مالیاتی، ثبت آدرس و دریافت کارت اقامت
تمامی خدمات شرکت کارتالا به صورت صد در صد قابل ضمانت می باشد.

با همراهی گروه مشاوره ی مهاجرتی کارتالا اعتمادی حقیقی را مورد تجربه قرار دهید. 
در این جا مجموع توضیحات ما در زمینه ی ویزای کار عمان تضمینی به پایان رسید. امید است، موضوعات و مواردی که در قسمت های مختلف این نوشتار بیان شد، برای همه ی شما عزیزان مفید بوده باشند و به خوبی با شرایط و وضعیت های مربوط به جاب آفر و ویزای کار عمان آشنا شده باشید.

مشابه توصیه هایی که در بخش های گوناگون این مقاله داشتیم در این جا نیز حضور شما عزیزان عرض می نماییم که برای برنامه های مهاجرتی خود به کشور عمان و دریافت ویزای کار عمان با تیم های با تجربه مشورت نمایید و از مجموعه تخصص و سابقه ای که آن ها در این شاخه دارند، استفاده نمایید. 
یکی از برترین گروه ها که مورد پیشنهاد ما نیز می باشد، تیم مشاوره ی مهاجرتی کارتالا است. 
از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، از همه ی شما سپاس گزار هستیم.