اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان2021

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان2021

در این نوشتار که در حوزه ی مهاجرت می باشد، قصد داریم موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 را به شکلی کامل و مفصل مورد تشریح قرار دهیم و اصلی ترین مواردی که در رابطه با لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 می باشند، را برای شما توضیح دهیم. خواهشمند است تا پایان این مقاله ی کاربردی با ما همراه باشید.

در این نوشتار که در حوزه ی مهاجرت می باشد، قصد داریم موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 را به شکلی کامل و مفصل مورد تشریح قرار دهیم و اصلی ترین مواردی که در رابطه با لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 می باشند، را برای شما توضیح دهیم. خواهشمند است تا پایان این مقاله ی کاربردی با ما همراه باشید.

ما در مقاله ی خود به دنبال مهم ترین شغل ها و محبوبیت ترین مشاغل مورد احتیاج کشور آلمان و آن هم در سال 2021 هستیم. در حقیقت آن دسته از افرادی که تمایل دارند، به کشور اروپایی آلمان سفر نمایند، برای مهاجرت خود شیوه ها و روش هایی را دارا هستند.

از مهم ترین شیوه ها برای مهاجرت به کشور آلمان می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

جاب آفر یا همان دریافت پیشنهادهای کاری از سوی کارفرماهایی که در کشور آلمان مستقر می باشند. 
جاب سیکر یا جستجوی کار در کشور آلمان
مهاجرت از طریق ادامه ی تحصیل در آلمان
مهاجرت برای کادر درمانی، پزشک ها، دندان پزشک ها و غیره
مهاجرت برای گروه هنرمندان
مهاجرت از طریق رشته ها و علوم فنی، حرفه ای و مهندسی 
مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و کارهای اقتصادی و غیره
در این بین تعداد زیادی از افراد قصد دارند، بر اساس مهارت و توانایی هایی که دارند، برای انجام کار و فعالیت های مختلف به کشور آلمان سفر نمایند. حال این افراد باید از این موضوع آگاه باشند که کدام موارد از شغل ها بیشتر در این کشور مورد نیاز بوده و از بازار کار خوبی برخوردار می باشند. که ما نیز در این نوشتار مهم ترین موارد مرتبط با لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 را برای شما بیان خواهیم نمود. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.
  
قبل از ورود به بحث های اصلی مقاله ی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 لازم است، یک مورد مهم را خدمت شما عزیزان بیان نماییم. شما ممکن است، برای مهاجرت خویش به کشور آلمان یکی از شیوه های مرسومی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، را مورد انتخاب خود قرار دهید.

در هر صورت شما و دیگر افراد درخواست کننده دارای تخصص و تجربه ی کافی در حوزه های متنوع مهاجرتی نمی باشند و بهتر است، در این زمینه به گروه ها و افرادی مراجعه نمایند که دارای سابقه ی زیادی در این شاخه باشند. این تیم ها با عنوان گروه های مشاوره ی مهاجرتی مورد شناخت واقع می شوند.

بهتر است، به آن دسته از گروه هایی مراجعه نمایید که از همه با تجربه تر و با سابقه تر باشند. یکی از این تیم های ماهر، گروه مشاوره ی مهاجرتی کارتالا می باشد که سالیان سال است، در حوزه های مختلف مهاجرتی و از جمله شیوه های گوناگون مهاجرت به کشور آلمان فعالیت می نمایند.

 

اینفوگرافیک لیست مشاغل مورد نیاز آلمان2021

اینفوگرافیک لیست مشاغل مورد نیاز آلمان2021

در ادامه و برای این که سوژه ی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 را به خوبی مورد تشریح قرار دهیم، لازم است، تعدادی از موارد مهمی که در ارتباط با لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 می باشند، را به صورت چند سوال و تیتر بیان کنیم و در بخش های متنوع این متن، آن ها را مورد تشریح قرار دهیم. 
از شما سروران گرامی درخواست داریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مهم ترین تیترها و سوال های مقاله ی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 به شرح ذیل می باشند: 

آیا در زمینه ی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 اطلاعاتی دارید؟
آیا می دانید بازار کار کشور آلمان مناسب کدام گروه از مشاغل می باشد؟
آیا در زمینه ی جاب سیکر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به درخواست کنندگان جاب سیکر آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی جاب آفر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی کارت آبی یا بلوکارت کشور آلمان اطلاعات دارید؟
آیا در زمینه ی شرایط مربوط به دریافت بلوکارت کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
سابقه کار فرد درخواست کننده
آیا می دانید تفاوت جاب آفر با جاب سیکر در چه چیز می باشد؟
آیا در زمینه ی این که جاب آفر بهتر است و یا جاب سیکر اطلاعاتی دارید؟
آیا می دانید کادر درمان و رشته های پیراپزشکی از چه طریقی می توانند برای مهاجرت اقدام نمایند؟
آیا می دانید شرایط لازم کادر درمان برای کار در آلمان به چه صورت می باشد؟
آیا شرایط همه رشته ها و مشاغل کادر درمانی شبیه به هم هستند؟
آیا امکان دریافت بلوکارت توسط مشاغل کادر درمان وجود دارد؟
آیا در زمینه ی حقوق دریافتی مشاغل و رشته های مورد نیاز آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا می دانید چگونه می توان در آلمان کار پیدا کرد؟ 
آیا می دانید بهترین راه مهاجرت به کشور آلمان کدام مورد می باشد؟
آیا در مهاجرت کاری به آلمان خانواده متقاضی امکان اقامت آلمان را به شکل همزمان دارند؟ 
آیا می دانید شرایط خانواده متقاضی در آلمان به چه صورت می باشد؟
آیا می دانید برای مهاجرت کاری به آلمان چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟
آیا می دانید خدمات کارتالا در حیطه ی کاریابی آلمان کدام موارد هستند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست مشاغل مورد نیاز آلمان2021 با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 اطلاعاتی دارید؟

در آغاز این مقاله ی کاربردی با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021، قصد داریم مهم ترین شغل های مورد نیاز سال 2021 کشور آلمان را خدمت شما همراهان گرامی ارائه دهیم. خواهشمند است، در این قسمت با ما همراه باشید.

در این خصوص باید خدمت شما عرض نماییم که از سال 2020 میلادی، اداره کار کشور آلمان لیستی با عنوانلیست سفید مهاجرت یا لیست مربوط بهشغل های مورد نیاز ملی را اطلاع رسانی نمی کند. در حقیقت قوانین و مقررات مربوط به مهاجرت کاری برای همه یشغل ها و عناوین شغلی یکسان سازی شده است.

البته به این موضوع نیز باید توجه داشته باشیم که بر طبق وضعیت بازار کار در این کشور، شغل های بسیار زیادی وجود دارند که هنوز به عنوان شغل های مورد نیاز آلمانمورد شناخت قرار می گیرند و کشور آلمان نیازمند نیروی کار زیادی در آن مشاغل می باشد.

 

مهم ترین شغل های مورد نیاز در وضعیت فعلی بازار کار کشور آلمان به شرح ذیل می باشند:

شغل های مربوط به کادر بهداشت و درمان به ویژه پرستارهای عمومی، پرستارهای حوزه ی سالمندان، پزشک های عمومی، تکنسین های علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی. 
شغل های مرتبط با صنعت ساختمان سازی، شامل: مهندس های عمران، مهندس های معماری، نیروهای فنی و ماهر در زمینه ی ساخت و ساز و غیره. 
شغل هایی که مرتبط با صنایع تولیدی از جمله مهندس های مکانیک و صنایع می باشند. 
شغل هایی که در رابطه با صنعت برق و اتوماسیون صنعتی می باشند. 
برنامه نویسی و شغل های مرتبط با IT و کامپیوتر. 
این ها مهم ترین شغل هایی می باشند که در بازار کار فعلی کشور آلمان هنوز به نیروی کاری ماهر نیاز دارند. 
بهتر است، اطلاعات تکمیلی در زمینه ی این مشاغل را از اعضای خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی کارتالا دریافت نمایید. ایشان بر طبق تجربه ی خود قادر هستند، دقیق ترین مشاوره ها را به شما ارائه نمایند.

 

آیا می دانید بازار کار کشور آلمان مناسب کدام گروه از مشاغل می باشد؟

آیا می دانید بازار کار کشور آلمان مناسب کدام گروه از مشاغل می باشد؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید در قسمت قبلی از این مقاله به این موضوع پرداختیم که هنوز هم شغل ها و حرفه های مختلفی در بازار کار کشور آلمان مورد نیاز می باشند. در ادامه و بخش دیگری از نوشتار لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 قصد داریم آن دسته از مشاغلی که در بازار کار این کشور مناسب تر می باشند، را حضور شما سروران گرامی بیان نماییم.

از شما عزیزان درخواست داریم در تشریح این گروه از شغل ها و ادامه ی این مقاله ما را همراهی نمایید. 
در حقیقت بازار کار کشور آلمان برای آن دسته اشخاصی که مهارت بالا و تسلط به زبان آلمانی دارند، بسیار مناسب و خوب می باشد. این دو فاکتور از جمله مهم ترین پارامترهای موفقیت در کاریابی کشور آلمان هستند.

آن دسته از افرادی که تخصص آنها در گروه شغل های مورد نیاز بازار کار آلمانکه در بالا ذکر شده است، باشد، هم چنین به زبان آلمانی تسلط داشته باشند، دارای سابقه کار مناسب و مهارت لازم بر طبق استانداردها و نیازمندی های کشور آلمان می باشند و از طرفی میزان مناسبی از تحصیلات و آموزش های مهارتی در این زمینه ها را دارند، کشور آلمان میتواند موقعیت های خوبی برای ایشان داشته باشد.

در واقع این افراد می توانند از فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده نمایند و برای مهاجرت کاری خویش به کشور آلمان اقدام نمایند. در این راه بهتر است، با گروه های مشاوره ی مهاجرتی با سابقه نیز مشورت نمایند و با ایشان وارد مذاکره و عقد قرارداد شوند. 
پیشنهاد ما به شما متقاضیان گرامی، مراجعه به نیروهای با تجربه و متبحر گروه کارتالا می باشد.

 

آیا در زمینه ی جاب سیکر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی جاب سیکر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

در بخش دیگری از مقاله ی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 تصمیم داریم در مورد جاب سیکر این کشور برای شما عزیزان صحبت نماییم. لطفا در توضیح این شیوه ی مهاجرتی نیز ما را همراهی نمایید. 
در خصوص مهم ترین ویژگی جاب سیکر باید خدمت شما عرض نماییم که ویزای جاب سیکر همان ویزای جستجو برای کار می باشد که به صورت موئقتی به افراد درخواست کننده اعطاء می شود.

در حقیقت برای این شیوه ی مهاجرتی و ویزایی که برای ان در نظر گرفته شده است، یک مدت زمان محدود مشخص شده است. مدت زمان تعیین شده برای این ویزای موقت، بین 3 الی 6 ما ه می باشد و این ویزا به آن دسته از افرادی که درخواست کننده کار در کشور آلمان می باشند، داده می شود.

این افراد بعد از این که ویزای مورد نظر را دریافت می نمایند می توانند به کشور آلمان سفر نمایند و در مدت اعلام شده، یک کار مناسب را برای خود پیدا نمایند. آن دسته از متقاضیانی که در این مدت چند ماهه موفق می شوند، کاری را پیدا نمایند می توانند در ادامه ویزای خود را به ویزای اقامت در کشور آلمان تبدیل نمایند و هم چنین برای خود کارت آبی یا بلوکارت را دریافت نمایند.

در مواردی که افراد درخواست کننده نمی توانند در این مدت 3 الی 6 ماهه کاری را برای خود پیدا نمایند باید به کشور اولیه ی خود برگردند. چون ویزای مربوط به جاب سیکر قابل تمدید نمی باشد. 
هم چنین آن دسته از اشخاصی که دارای ویزای جستجوی کار می باشند، در طول مدتی که در کشور آلمان اقامت دارند، نمیتوانند به صورت پاره وقت کار نمایند و از طرفی این افراد تنها میتوانند در زمینه ای که تحصیل کرده اند، کار پیدا کنند و ویزای خود را تبدیل به اقامت کاری نمایند.

بهتر است، دقیق ترین اطلاعات مرتبط با ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار در کشور آلمان را از کارشناس های با تجربه ی گروه مشاوران مهاجرتی کارتالا دریافت نمایید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به درخواست کنندگان جاب سیکر آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به درخواست کنندگان جاب سیکر آلمان اطلاعاتی دارید؟

همان طور که مشاهده کردید در بخش پیشین به معرفی و ارائه ی توضیحات در زمینه ی شیوه ی مهاجرتی جاب سیکر پرداختیم. اینک و در قسمت دیگری از مقاله ی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 بنا داریم شرایط مربوط به این روش را خدمت شما همراهان گرامی توضیح دهیم. 
از شما دعوت می نماییم در توضیح این شرایط و بخش دیگری از مقاله با ما همراه باشید.

 

مهم ترین شرایطی که این افراد برای اقدام جاب سیکر کشور آلمان نیازن دارند، به شرح ذیل می باشند: 

فرد درخواست کننده می بایست آموزش های لازم را در کشور خود برای کار در آلمان طی نموده باشد و مدارک آموزشی ایشان قابل معادل سازی در کشور آلمان باشد.

شخص درخواست کننده می بایست ثابت نماید که مهارت و تخصص ایشان در کشور آلمان دارای بازار کار خوبی می باشد. 
شخص مورد نظر می بایست ثابت نماید که توانایی پیدا نمودن کار در کشور آلمان را دارد. 
فرد مربوطهمی بایست ثابت کند که دانش زبان ایشان به منظور کار کردن در کشور آلمان کافی و در سطح مناسبی می باشد. 
فرد درخواست کننده می بایست ثابت نماید که تمکن مالی لازم برای پوشش هزینه های زندگی خود در این مدت را دارد. 
بر اساس این شرایط افراد مختلف می توانند اقدام نمایند در خواست های خود را در زمینه ی ویزای جاب آفر کشور آلمان ارائه دهند. این افراد می توانند برای دریافت راهنمایی های بهتر و بیشتر و با گروه های مشاوره ی مهاجرتی همکاری نمایند و از مجموعه نظرات کارشناسی شده ی آن ها بهره مند شوند. ما به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم برای دریافت دقیق ترین اطلاعات مرتبط با شرایط مربوط به جاب سیکر کشور آلمان با نیروهای کارتالا مذاکره برقرار نمایید و یک قرارداد همکاری با آن ها منعقد کنید.

 

آیا در زمینه ی جاب آفر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی جاب آفر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دقت فرمودید در بخش قبلی برخی از اصلی ترین شرط های مربوط به جاب سیکر آلمان را مورد تشریح قرار دادیم. موضوع مورد بحث این مقاله ی کاربردی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 می باشد. در ادامه قصد داریم در مورد جاب آفر این کشور مواردی را حضور شما سروران گرامی ارائه دهیم. 
 
خواهشمند است، در توضیح این شیوه ی جالب مهاجرتی و ادامه ی این نوشتار با ما همراه باشید. 
در حقیقت جاب آفر یک پیشنهاد کاری از سوی ارگان ها و کمپانی های مستقر در کشور مقصد یعنی آلمان می باشد که به افراد واجد شرایط و اشخاص درخواست کننده ارائه می شود. 
از طرفی می توانیم بگوییم که جاب آفر یک نوع قرارداد استخدامی و همکاری می باشد که در این نوع معاهده، همه ی موارد اعم از: تمامی شرایط کاری و توافقات طرفین، کارفرما و کارمند، به صورت کامل، شفاف و دقیق معین شده باشند. 
در نهایت و در این قرارداد، کارفرمای مورد نظر که در کشور آلمان مستقر می باشد، فرد درخواست کننده را برای مدت زمان معینی به استخدام خود در می آورد.

 

مهم ترین اطلاعاتی که باید در هر قرارداد استخدامی مربوط به جاب آفر موجود باشند، عبارت هستند، از:

مشخصه های اصلی و دقیق فرد کارمند که شامل: نام، اطلاعات تماس، شماره پاسپورت و آدرس محل سکونت ایشان می باشند. 
مشخصه های دقیق کارفرمای مورد نظر که شامل: شماره ثبت، آدرس ثبت و نام رسمی شرکت می باشند. 
عنوان شغلی شخص کارمند
شرح دقیق وظایف فرد کارمند
تاریخ دقیق شروع کار و مدت زمان اعتبار قرارداد مورد نظر
حقوق ناخالص فرد کارمند 
پاداش، مزایا، کمیسیون و دیگر دریافتی های شخص کارمند
شرایط فسخ قرارداد همکاری بین دو طرف
شرایط مرخصی فرد کارمند
و دیگر ضابطه ها، شرایط و توافقات بین کارفرما و کارمند مورد نظر
 
از طرفی قرارداد مورد نظر که تحت عنوان جاب آفر شناخته می شود، باید به تایید و امضای هر دو طرف معاهده برسد. هم چنین بهتر است، برای اعتباربخشی بیشتر به این قرارداد استخدامی، برای تنظیم آن از برگ های آرم دار و فرم های سربرگ دار کمپانی و کارفرمای مربوطه استفاده شود و در نهایت در قسمت ذیل قرارداد مورد نظر، مهر مربوط به کارفرما نیز زده شود. 

در این صورت است که اعتبار و رسمیت این قرارداد همکاری و استخدامی بیشتر می شود. 
در صورتی که تمایل دارید، اطلاعات کامل تری را در زمینه ی جاب آفر کشور آلمان دریافت نمایید می توانید به نیروهای خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی کارتالا مراجعه نمایید و آخرین مطالب را از آن دریافت کنید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از این مقاله ی کاربردی، در مورد جاب آفر آلمان با شما صحبت نمودیم. در ادامه ی مقاله ی خود با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 بنا داریم برای تکمیل موضوع جاب آفر آلمان، اساسی ترین شرایط مورد نیاز این طرح مهاجرتی را خدمت شما همراهان عزیز تشریح نماییم. 
از شما درخواست می شود، در تشریح این شرایط مهم و ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

برای این که افراد بتوانند قرارداد کاری و استخدامی مربوط به جاب آفر کشور آلمان را دریافت کنند و در نهایت موفق به اخذ ویزای کاری کشور آلمان شوند، می بایست شرایط ذیل را داشته باشند: 
شخص متقاضی آموزش های مورد نیاز را در کشور خود و در رابطه با کار در آلمان دیده باشد و مدارک آموزشی او قابل معادل سازی در کشور آلمان باشد. 
 
فرد متقاضی باید تخصص و مهارت لازم برای کار را بر اساس استانداردهای کشور آلمان داشته باشد. 
شخص متقاضی باید دانش زبان کافی برای کار کردن در آلمان را داشته باشد. آن دسته افراد درخواست کننده که مدرک دانشگاهی ندارند، می بایست مدرک زبان آلمانی را در سطح حداقل B1 داشته باشند. 
هم چنین به منظور دریافت ویزای کار یا اقامت کاری، دارا بودن قرارداد استخدامی با کارفرمای آلمانی (همان جاب آفر آلمان) و مدرک معادل سازی شده ضروری می باشد.

بهتر است، دقیق ترین اطلاعات مربوط به شرایط جاب آفر کشور آلمان را از تیم های خبره ای مانند گروه مشاوره ی مهاجرتی کارتالا دریافت کنید. آن ها از سابقه ی بسیار خوبی برخوردار بوده و مناسب ترین راهنمایی ها را به شما ارائه می کنند.

 

آیا در زمینه ی کارت آبی یا بلوکارت کشور آلمان اطلاعات دارید؟

آیا در زمینه ی کارت آبی یا بلوکارت کشور آلمان اطلاعات دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید در قسمت قبلی، اصلی ترین شرایط افراد متقاضی برای طرح جاب آفر کشور آلمان را توضیح دادیم. سوژه ی اصلی مورد بحث در این متن، لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 می باشد. ما نیز در ادامه ی نوشتار کاربردی خود تصمیم داریم شما همراهان گرامی را با بلوکارت یا کارت آبی کشور آلمان آشنا نماییم. 
از شما دعوت می شود، در توضیح این مورد جالب نیز ما را همراهی نمایید. 
در خصوص این کارت باید حضور شما عرض شود که بلوکارت یکی از انواع اقامت های کاری می باشد که ویژه آن دسته از افرادی است که حقوق دریافتی آنها از یک مقدار معین شده توسط وزارت کار کشور آلمان بیشتر باشد. 
این میزان در سال 2021 میلادی معادل 56800 یورو در سال تعیین شده است. برای رشته هایی مانند: ریاضی، فیزیک، شیمی، مهندسی، آی تی (فناوری اطلاعات) و پزشکی، این مقدار معادل 44304 یورو در طول سال می باشد. یعنی آن دسته از اشخاصی که میزان حقوق دریافتی شان از این حد تعیین شده در سال بیشتر باشد، دیگر ویزای کار معمولی را دریافت نمیکنند و می توانند بلوکارت را اخذ نمایند که این کارت دارای مزیت های متعددی نسبت به ویزای کار معمولی می باشد.

 

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به دریافت بلوکارت کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به دریافت بلوکارت کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

در بخش دیگری از این مقاله تحت عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 می خواهیم شرط های مهم برای گرفتن کارت آبی یا بلوکارت آلمان را برای شما عزیزان توضیح دهیم. خواهشمند است، در بیان این شرط ها با ما همراه باشید.

 

افرادی که قصد دارند، بلوکارت آلمان را دریافت نمایند باید در چند شاخه و گروه شرطهایی را دارا باشند. مهم ترین این شرایط به شرح ذیل می باشند:

شرایط مربوط به مدرک دانشگاهی:

داشتن مدرک دانشگاهی حداقل لیسانس که قابل معادل سازی توسط ارگان ZABدر کشور آلمان باشد، لازم می باشد.

 

سابقه کار فرد درخواست کننده:

از نظر شرایط قانونی داشتن سابقه کاری ضروری نمی باشد، اما به لحاظ عملی، طبیعتا کارفرما نیروهایی را مرود استخدام قرار می دهد که بر طبق سن خود، دارای چندین سال سابقه کار تخصصی و حرفه ای مرتبط باشند، به خصوص برای دریافت بلوکارت که کارفرما قرار است، حقوق یک فرد متخصص را باید به کارمند مربوطه پرداخت نماید، این موضوع از اهمیت بیشتری نیز برخوردار می شود.

دارا بودن یک قرارداد استخدامی با کارفرمایی که در کشور آلمان مستقر می باشد. حقوق حداقلی در نظر گرفته شده برای این طرح، 56800 یورو در سال (44304 یورو در سال برای مشاغل علوم پایه، IT، مهندسی و پزشکی) می باشد.

برای آن دسته از شغل هایی که حقوقی بالاتر از مبالغ فوق را دارند، نیازی به تاییدیه اداره کار یا وجود شغل مورد نظر در لیست مشاغل مورد نیاز نمی باشد. تنها نکته ی مهم این است که عنوان شغلی مورد نظر می بایست با مدرک دانشگاهی فرد درخواست کننده مرتبط باشد.

 

مدرک زبان:

قانونا دارا بودن مدرک زبان خارجه الزامی نمی باشد، اما طبیعتا کارفرماهای آلمانی نیاز دارند، کارمند مورد اسخدامشان، به زبان آلمانی تسلط نسبی داشته باشد.

 

محدودیت سن:

به لحاظ مقررات و قوانین موجود، در این برنامه مهاجرتی محدودیت سنی وجود ندارد، اما عمدتا به علت نیاز کارفرما، فرد درخواست کننده می بایست سابقه ی کار مرتبط با سن خود را داشته باشد.

 

انگیزه نامه:

در این طرح مهاجرتی، نیازی به ارائه انگیزه نامه نیست.

 

تمکن مالی:

در این برنامه مهاجرتی، نیازی به ارائه تمکن مالی نیست.

بهتر است، دقیق ترین اطلاعات مربوط به این شرایط را از نیروهای با تجربه و ماهر گروه مشاوره ی مهاجرتی کارتالا دریافت نمایید. ایشان بر اساس سابقه ی مفیدی که دارند، اطلاعات خوبی در حوزه های مختلف مهاجرت به آلمان و از جمله دریافت بلوکارت دارند و می توانند دقیق ترین مشاوره ها را به اشخاص مراجعه کننده ارائه نمایند.

 

آیا می دانید تفاوت جاب آفر با جاب سیکر در چه چیز می باشد؟

آیا می دانید تفاوت جاب آفر با جاب سیکر در چه چیز می باشد؟

در بخش قبلی از نوشتار پیش رو با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021، در زمینه ی شرایط اخذ بلوکارت آلمان توضیحاتی را برای شما ارائه دادیم و در این بخش قصد داریم تفاوت جاب آرف را با جاب سیکر مورد بحث و بررسی قرار دهیم. لطفا ما را همراهی نمائید.

در حقیقت ویزای جاب سیکر برای یک مدت زمان کوتاهی قابل کاربرد می باشد که متقاضی به وسیله آن می تواند در همان مدت زمان کوتاه در حیطه شغلی و تحصیلی خود به جست و جوی کار در آلمان بپردازد، در این مدت زمان کوتاه خانواده متقاضی اجازه و امکان پیوست به متقاضی را ندارند و این مدت زمان کوتاه برای اخذ اقامت دائم نیز محاسبه نمی شود و متقاضیان جاب سیکر اگر موفق به پیدا کردن کار در این مدت زمان 6 ماهه نشوند، بالاجبار به کشور خودش برگشت داده می شوند.

بر عکس آن، افرادی هستند که به صورت مستقیم از داخل ایران کار خود را در آلمان پیدا می کنند و دیگر نیازمند این ویزای جاب سیکر نمی باشند و با در دست داشتن بلوکارت و یا ویزای کار به کشور آلمان وارد می شوند و مشغول کار می شوند و در قبال آن از حقوق و مزایای مشخصی بهره می برند و همچنین از خدمات اجتماعی نیز برخوردار هستند و خانواده شان امکان پیوست به آن ها را دارند. و از لحظه ورودشان به آلمان جزء اقامت دائمشان محسوب می شود

و به طور کلی این جاب آفر دارای ریسک کمتری در مقابل جاب سیکر است، زیرا با جاب سیکر شخص تا زمان پیدا کردن کار می بایست هزینه های زندگی را خودش به عهده بگیرد و ضمنا مدت زمان 6 ماه برای پیدا کردن کار و الفت گرفتن و آشنا شدن با فرهنگ و آداب و رسوم این کشور، بسیار کوتاه است که اگر از دست برود منجر به بازگشت متقاضی به کشورش می شود.

سخت بودن پیدا کردن کار با جاب سیکر و پرداخت هزینه ها به صورت شخصی، شخص متقاضی را بسیار تحت فشار قرار می دهد. از این رو گروه مشاوره ای کارتالا به متقاضیان توصیه می کند که ابتدا که در ایران هستند، کار در آلمان را برای خود پیدا و مشخص کنند.

البته در مواردی هست که شخص با زبان آلمانی در سطح بسیار بالایی آشنایی دارد و همچنین با بازار و شیوه ی کاریابی در آلمان آشنا است و مطمئن است که با توجه به مهارتی که در ایران به دست آورده است، می تواند کسب و کار مناسبی را در آن جا پیدا کند.

 

آیا در زمینه ی این که جاب آفر بهتر است و یا جاب سیکر اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی این که جاب آفر بهتر است و یا جاب سیکر اطلاعاتی دارید؟

در این بخش از مقاله با موضوع لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021، می خواهیم بررسی کنیم که جاب آفر بهتر است و یا جاب سیکر. لطفا در این مطلب نیز با ما همراه باشید.

در حالت کلی مهاجرت کردن به آلمان از راه ویزای کار و یا اقامت کاری بسیار بهتر و قابل اعتماد بیشتر است. چون متقاضی از همان آغاز شغل و اقامت طولانی مدت ملی و همچنین درآمد و حقوق دارد و لزومی ندارد که تکمن مالی خود را اثبات کند و دریافت کردن ویزا تا حد بالایی قابل اطمینان بیشتر است.

 

آیا می دانید کادر درمان و رشته های پیراپزشکی از چه طریقی می توانند برای مهاجرت اقدام نمایند؟

در قسمت قبلی از نوشتار پیش رو با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021، علت برتری جاب آرف را نسبت به جاب سیکر مورد بررسی قرار دادیم و در این قسمت می خواهیم بدانیم که رشتهای پیراپزشکی و کادر درمان از چه راهی می توانند برای مهاجرت اقدام نمایند. اگر به این موضوع علاقه دارید، لطفا تا انتهای مطلب با ما بمانید.

اشخاصی که دارای مدرک در یکی از رشته های پرستاری، پزشکی، دندانپزشکی و غیره می باشند، می توانند با معادل سازی مدرک خود در کشور آلمان به این کشور مهاجرت کنند و در آن جا مشغول کار شوند و در واقع اقامت کاری بگیرند.

در حقیقت اولین اقدام برای مهاجرت این اشخاص معادل سازی مدرکشان می باشد که در کشور آلمان این کار به صورت استانی صورت می گیرد، به این صورت که در هر استان یک ارگان دولتی مشخص می باشد که وظیفه معدل سازی مدارک تحصیلی که از خارج از آلمان به دست آمده اند، را دارند.

شخص متقاضی برای انجام این کار می بایست، فرم درخواست معادل سازی به اضافه مدارک لازم که به زبان آلمانی ترجمه شده است، را به ارگان دولتی مربوطه در استان مورد نظر ارسال نماید و سپس در انتظار پاسخ ارگان مربوط در زمینه معادل سازی مدرکش بماند.

اگر مدارک کامل و بدون نقص باشند، بر اساس شرایطی معادل سازی می شوند و چون بین نظام آموزشی ایران و آلمان تفاوت های بسیاری وجود دارد، متقاضی می بایست یک دوره کارآموزی یا آزمون صلاحیت حرفه ای را در کشور آلمان پشت سر بگذارد. طول دوره و نوع دوره کارآموزی بر اساس سابقه آموزشی و تجربه کاری هر شخصی و تعداد ساعت های آموزش درس ها در دانشگاه و تعداد ساعت های آموزش مهارتی و تعداد سال های سابقه کار متقاضی در استان مورد نظر تعیین می شود.

شخص متقاضی بعد از این که جواب ارزیابی و معادل سازی را ردیافت کرد می تواند با بیمارستان های کشور آلمان ارتباط بگیرد و با یکی از بیمارستان های دولتی به منظور گذراندن دوره های کارآموزی قرارداد ببندد. بعد از این کار باید به سفارت آلمان در ایران رجوع کند و با در دست داشتن مدارک مانند قرارداد کار با عنوان شغلی مشخص شده و مدرک زبان آلمانی اش که برای پرستار حداقل 1 B می باشد و برای پزشک و دندانپزشک حداقل B2 به گرفتن ویزا اقدام نماید.

به این صورت می تواند برای آموزش تطبیقی و یا دوره کارورزی به آلمان برود و در زمان گذراندن این دوره های پرستاران و تکنسین ها و همچنین پزشکان و دندانپزشکان مدرک زبان B2 را اخذ کنند، البته در کنار آن می بایست در دوره های آموزش زبان تخصصی نیز مشارکت نمایند.

بعد از این که دوره معادل سازی به اتمام رسید، باید در یک آزمون تعیین سطح علمی نیز شرکت کند و در این آزمون کتبی که البته برای پزشکان به صورت مصاحبه شفاهی نیز می باشد، علم و دانش متقاضی سنجیده شود و در حالت قبلی در این آزمون متقاضی اجازه کار در آلمان را به دست می آورد و با داشتن این مدرک به شکل نامحدود در رشته تخصصی خود مشغول به کار شود.

 

آیا می دانید شرایط لازم کادر درمان برای کار در آلمان به چه صورت می باشد؟

آیا می دانید شرایط لازم کادر درمان برای کار در آلمان به چه صورت می باشد؟

در این قسمت از نوشتار پیش رو با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021، قصد داریم شرایطی را که کادر درمان برای کار کردن در آلمان به آن نیاز دارند، را توضیح دهیم لطفا با ما همراه باشید. مواردی که در زیر بیان شده اند، مهم ترین شرایط لازم می باشند: 
دارا بودن اصل دانش نامه تحصیلی و ریز نمرات به تفکیک تئوری و عملی از یک دانشگاه موثق و تایید شده ی وزارت آموزش آلمان
دارا بودن مدرک زبان آلمانی B2
دارا بودن حداقل سابقه به مدت دو سال کار تخصصی 
دارا بودن سلامت جسمی و روانی
نداشتن سوء پیشینه کیفری

 

آیا شرایط همه رشته ها و مشاغل کادر درمانی شبیه به هم هستند؟

آیا شرایط همه رشته ها و مشاغل کادر درمانی شبیه به هم هستند؟

در بخش قبلی از مقاله با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021، مهم ترین شرایط لازم را برای مهاجرت کادر درمان بیان کردیم و در این بخش می خواهیم بررسی کنیم که شرایط همه رشته ها یکسان است و یا تفاوت دارند. لطفا تا پایان مطلب با ما بمانید. 
در حالت کلی روال مهاجرت کاری رشته ها و شماغل کادر درمان به هم شبیه می باشد، اما در بعضی گزینه های با هم تفاوت هایی نیز دارند. به این صورت: 
مدت زمان آموزش تطبیقی و آزمون ارزیابی علمی کاملا تفاوت دارد
بازار کار رشته های گوناگون مختلف می باشد
ارگانی که وظیفه اش معادل سازی و بررسی جزئیات مدارک مورد نیاز مشاغل مختلف است، امکان دارد که مختلف باشد.

آیا امکان دریافت بلوکارت توسط مشاغل کادر درمان وجود دارد؟

آیا امکان دریافت بلوکارت توسط مشاغل کادر درمان وجود دارد؟

در این بخش از مقاله مورد نظر با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 می خواهیم بدانیم که امکان درافت بلوکارت برای کادر درمان نیز وجود دارد، یا خیر پس با ما همراه باشید. 
از میان مشاغل و رشته ای کادر درمان، آن دسته از مشاغلی که در آلمان آموزش دانشگاهی به حساب می آیند، امکان دریافت بلوکارت را دارند. از جمله این مشاغل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی می باشند، اما در مقابل مشاغل پرستاری، تکنسین های آزمایشگاه، ماماها و غیره چون جزء دوره آوسبیلدونگ به حساب می آیند، فقط می توانند اقامت کاری غیر بلوکارت بگیرند. 
از طرفی دیگر جاب آفر مشاغل و رشته های کادر درمان از نظر مسائلی چون شرایط و ضوابط قانونی و نیاز مندی های اداره با سایر مشاغل و رشته ها به هیچ عنوان تفاوتی ندارند.

 

آیا در زمینه ی حقوق دریافتی مشاغل و رشته های مورد نیاز آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی حقوق دریافتی مشاغل و رشته های مورد نیاز آلمان اطلاعاتی دارید؟

در قسمت پیشین از مقاله با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021، در زمینه ی دریافت بلوکارت توسط همه رشته ها و مشاغل کادر درمان اطلاعاتی را برای شما بیان کردیم و د راین قسمت می خواهیم درباره ی حقوق درافتی همه مشاغل مورد نیاز آلمان اطلاعاتی را برای شما بیان کنیم، پس لطفا ما را همراهی نمائید. 
در حقیقت و بدون شک حقوق مشاغل مختلف، متفاوت می باشد. شغل های از جمله پرستاری و سایر رشته های پیراپزشکی، بر طبق شهر محل کار خود و شرایط شغلی متفاوت شان، حقوق های مختلفی نیز می گیرند که غالبا بین مبلغ 2800 تا 3500 یورو می باشد. 
مشاغلی چون دندانپزشکی و پزشکی بر طبق شهر محل کار و سابقه کاری حقوقی بین 4500 تا 8000 در طی یک ماه می گیرند.

 

آیا می دانید چگونه می توان در آلمان کار پیدا کرد؟

در این بخش از مقاله با عنوان لیست مشلغل مورد نیاز آلمان 2021، قصد داریم شیوه پیدا کردن کار در آلمان را برای شما توضیح دهیم لطفا با ما همراه باشید. 
شما می توانید از طریق مراجعه به سایت های کاریابی در آلمان در جست و جوی کار باشید. در زیر سایت های معتبر و بزرگ کاریابی را برای شما مطرح می کنیم: 
www. stepstone. de
www. monster. de
jobboerse. arbeitsagentur. de

 

آیا می دانید بهترین راه مهاجرت به کشور آلمان کدام مورد می باشد؟

آیا می دانید بهترین راه مهاجرت به کشور آلمان کدام مورد می باشد؟

در بخش قبلی از مقاله مورد نظر با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021، مهم ترین و معتبر ترین سایت های کاریابی را برای شما ارائه دادیم و در این بخش می خواهیم بدانیم برای مهاجرت به آلمان کدام شیوه بهترین می باشد، پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

البته به طور قطع به یقین نمی توان ادعا کرد که بهترین راه مهاجرت به آلمان کدام می باشد، زیرا هر شخصی بر طبق شرایط خاص خودش و اهداف شغلی و شخصی که در کشور آلمان پیگیری می کند با دیگر افراد متقاضی متفاوت می باشد، ولی در حالت کلی یکی از شیوه های پر طرفدار برای مهاجرت به آلمان از راه کار می باشد. به دلیل این که متقاضی از همان آغاز ورودش به آلمان، شغل و درآمد دارد.

 

آیا در مهاجرت کاری به آلمان خانواده متقاضی امکان اقامت آلمان را به شکل همزمان دارند؟

آیا در مهاجرت کاری به آلمان خانواده متقاضی امکان اقامت آلمان را به شکل همزمان دارند؟

در این بخش از مقاله پیش رو با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021، می خواهیم امکان اقامت همزمان خانواده متقاضی را مورد بررسی قرار دهیم اگر به این موضوع علاقه دارید، لطفا با ما همراهی کنید. 
متقاضیانی که دارای ویزای جاب سیکر و یا جست و جوی کار هستند، به هیچ عنوان نمی توانند برای خانواده خود به طور همزمان اقامت بگیرند.

اشخاص متقاضی که دارای اقامت کاری هستند، یعنی به طور مستقیم با داشتن اقامت کاری به کشور آلمان وارد می شوندبا داشتن این شرایط می توانند برای پیوست اعضای خانواده خود درخواست دهند: بعد از گذشتن حداقل سه ماه کار در آلمان و ارائه دادن 3 تا فیش حقوقی، داشتن خانه ای با متراژ مناسب 36 متر برای همسر ها و برای هر فرزند 12 متر و داشتن یک اتاق خواب اضافه، اما این اشخاص نمی توانند درخواست پیوست همزمان برای خانواده خود داشته باشند.

اشخاصی که دارای بلوکارت هستند، خواه بعد از جاب سیکر و خواه با داشتن قرارداد کاری از کشور خود که با بلو کارت به طور مستقیم به کشور آلمان وارد می شوند، این امکان را دارند که برای اعضای خانواده خود درخواست پیوست از نوع پیوست همزمان را بدهند.

پیوست خانواده در آلمان برای همسر و فرزندان پائین 18 سال صادر می شود، اگر فرزند 16 ساله داشته باشند، می بایست مدرک زبان آلمان C1 را داشته باشد. همسر متقاضی نیز برای دریافت اقامت باید مدرک زبان آلمانی در سطح A1 را ارائه دهد.

 

آیا می دانید شرایط خانواده متقاضی در آلمان به چه صورت می باشد؟

آیا می دانید شرایط خانواده متقاضی در آلمان به چه صورت می باشد؟

در این بخش از مقاله مورد نظر با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021، قصد داریم شرایط زندگی خانوده متقاضی را در آلمان به دقت مورد بررسی قرار دهیم لطفا با ما همراه باشید. 
همسر متقاضی می تواند به صورت نامحدود کار کند و از تحصیل رایگان در دانشگاه های دولتی آلمان و یا مدارس آوسبیلدونگ برخوردار است.

فرزندان متقاضی نیز امکان برخورداری از خدمات آموزشی رایگان و دولتی در آلمان را دارند. هم چنین همه اعضای خانواده شخص متقاضی دارای بیمه درمانی رایگان هستند و خدمات اجتماعی شامل حال ایشان می شود.

 

آیا می دانید برای مهاجرت کاری به آلمان چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟

آیا می دانید برای مهاجرت کاری به آلمان چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟

در این بخش از نوشتار لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 می خواهیم مدارک لازم برای مهاجرت کاری به آلمان را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. 
این مدارک شامل موارد زیر می باشد: 
گذرنامه معتبر
شناسنامه ترجمه شده به زبان آلمانی 
مدرک لیسانس (اصل دانش نامه) و ریز نمرات ترجمه شده به زبان آلمانی
(مدرک کاردانی و ریز نمرات در شرایطی که کارشناسی نا پیوسته بوده است، ترجمه شده به زبان آلمانی
(دانش نامه مدارک تحصیلی بالاتر در شرایطی که شخص متقاضی دارای تحصیلات تکمیلی است)
سوابق شغلی (از جمله: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه تامین اجتماعی، توصیه نامه)
(مدارک فنی و حرفه ای) ترجمه شده به زبان آلمانی
رزومه حرفه ای ترجمه به زبان آلمانی
انگیزه نامه ترجمه شده به زبان آلمانی به منظور درخواست کار
تایید شده توسط ZAB برای مداک تحصیلی
(انگیزه نامه به منظور کار در آلمان برای متقاضیان جابسیکر)
(نتیجه مثبت مکاتبات با شرکت های آلمانی برای متاقضیان جابسیکر)
(نامه تمکن مالی برای متقاضیان جابسیکر)
(قرارداد استخدامی با شرکت آلمانی برای متقاضیان ویزای کار یا بلوکارت)
(تاییدیه اداره کار برای متقاضیان ویزای کار در شرایطی که شغلشان جزء مشاغل مورد احتیاج نمی باشد)
مدرک زبان اگر کارفرما نیاز داشته باشد، (ترجیحا مدرک زبان آلمانی B2)

 

آیا می دانید خدمات کارتالا در حیطه ی کاریابی آلمان کدام موارد هستند؟

آیا می دانید خدمات کارتالا در حیطه ی کاریابی آلمان کدام موارد هستند؟

در این بخش از مقاله با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021، می خواهیم خدمات گروه مشاوره ای مهاجرتی کارتالا را مورد بررسی قرار دهیم لطفا ما را همراهی نمائید. 
اگر شما بخواهید از طریق کار برای مهاجرت اقدام کنید، باید بدانید که خدمات کارتالا در این زمینه کاملا ضمانت شده می باشد و در حقیقت کارتالا فقط در زمینه مهاجرت از طریق کار و یا بلوکارت فعالیت می کند و در حیطه جاب سیکر هیچ خدماتی ارائه نمی دهد.

 

خدمات کارتالا را می توان به این صورت بیان کرد:

ارزیابی کردن اوضاع متقاضی بر طبق تحصیلات، سابقه کار و مهارت از نظر داشتن آمادگی مهاجرت به آلمان از راه کار
نوشتن بر طبق اصول و دقیق رزومه و انگیزه نامه به زبان آلمانی
آموزش دادن زبان آلمانی به شکل رایگان 
معادل سازی کردن مدرک در آلمان
هماهنگ کردن مصاحبه های شغلی بر طبق رزومه متقاضی تا هنگام به دست آمدن نتیجه 
گرفتن قرارداد استخدامی برای متقاضی با کارفرمای آلمانی
هماهنگ کردن دوره های آموزشی تطبیقی در شرایطی که لازم است
گرفتن تاییدیه های دولتی مانند تاییدیه اداره کار، تاییدیه اداره امور خارجی ها و. . . 
همراهی کردن به منظور گرفتن ویزای کار یا بلوکارت از سفارت آلمان در ایران
همراهی کردن به منظور اسکان، کارهای اداری در زمان ورود، افتتاح حساب بانکی؛ ثبت بیمه، دریافت کد مالیاتی، ثبت آدرس و دریافت کارت اقامت
با گروه مشاوره مهاجرتی کارتالا اعتماد را تجربه نمایید. 
در این جا مجموعه توضیحات ما در زمینه ی لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 به پایان رسید. امید است موارد بیان شده در این خصوص برای شما همراهان عزیز سودمند بوده باشند و به خوبی با لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021 آشنا شده باشید. 

در انتها مجددا حضور شما خوبان توصیه می نماییم اگر تمایل به یکی از روش ها و شیوه های مرسوم به کشور آلمان سفر و مهاجرت نمایید با افرادی متخصص که در این حوزه ها دارای تجربه و سابقه ی خوبی می باشند مشورت نمایید و جدیدترین مشاوره ها را از آن ها دریافت نمایید. یکی از برترین تیم های این حوزه، تیم کارتالا می باشد. 
از این که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از همه شما سپاس گزارم.