اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا

بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا

در این مقاله ی کاربردی که در حوزه ی مهاجرت می باشد، قصد داریم شرح مفصل و کاملی بر موضوع بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا داشته باشیم و مهم ترین موارد مرتبط با بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا را برای شما همراهان گرامی تشریح نماییم. از شما عزیزان درخواست داریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این مقاله ی کاربردی که در حوزه ی مهاجرت می باشد، قصد داریم شرح مفصل و کاملی بر موضوع بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا داشته باشیم و مهم ترین موارد مرتبط با بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا را برای شما همراهان گرامی تشریح نماییم. از شما عزیزان درخواست داریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه افراد زیادی تمایل دارند به کشورهای مختلف و از جمله کانادا مهاجرت داشته باشند. آن ها باید شرایط خود را مورد بررسی قرار دهند تا متوجه شوند آیا دارای شرایط لازم برای این کار هستند ی خیر.
این افراد می توانند از شیوه های متعددی مانند ادامه تحصیل، سرمایه گذاری، جاب آفر و غیره برای مهاجرت خویش به این کشور آمریکایی استفاده نمایند.

یکی از مناسب ترین شیوه ها برای این کار، استفاده از مدرک های فنی می باشد که افراد در کشور خود آن را کسب نموده اند. ما نیز در مقاله ی بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا، مهم ترین شرایط مربوط به این نوع مهاجرت را خدمت شما همراهان عزیز توضیح خواهیم داد. خواهشمند است در ادامه با ما همراه باشید.

قبل از آغاز بحث های اصلی که مرتبط با بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا می باشند توجه شما مخاطبین گرامی را به یک موضوع مهم جلب می نماییم. در برنامه های مختلف  مهاجرتی خود به کشور کانادا از جمله طرح های مهاجرتی که ممکن است به کمک مدرک های فنی داشته باشید، شما به تنهایی و بدون مشورت با افراد با تجربه و متخصص نمی توانید موفقیت چندانی را کسب نمایید.

ما خدمت شما سروران گرامی توصیه می نماییم که در این برنامه ها با گروه هایی که تحت عنوان مشاوران مهاجرتی فعالیت می نمایند مشورت نمایید و از مجموعه تخصص و تجربه ی آن ها در این راه بهره مند شوید. بهتر است در این خصوص نیز تحقیقات مناسب را صورت دهید و به تیم های مشاوره ای که از تخصص و سابقه ی بسیار درخشانی برخوردار ی باشند مراجعه کنید.

اینفوگرافیک بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا

اینفوگرافیک بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا

یکی از برترین تیم ها در این حوزه، گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ می باشد که در سال های اخیر تجربه ای زیادی را در حوزه ی مهاجرت به کانادا و دیگر کشورهای دنیا اندوخته است.
در ادامه و برای بسط بهتر موضوع بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا لازم است اصلی ترین موارد مرتبط با این سوژه را در قالب چند تیتر بیان کنیم و در هر یک از بخش های مقاله ی خود، آن ها را مورد توضیح قرار دهیم.

از شما درخواست داریم تا انتهای این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید.
مهم ترین تیترهای مربوط به نوشتار بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا به شرح می باشند:
آیا امکان مهاجرت به کانادا از طریق مدرک فنی وجود دارد؟
آیا می دانید برای مهاجرت به کانادا بهترین مدرک فنی کدام می باشد؟
آیا می دانید بهترین شیوه ی مهاجرتی به کانادا از طریق مدرک فنی کدام است؟
آیا می دانید شرایط لازم برای مهاجرت با مدرک فنی چه چیز می باشد؟
آیا می دانید مهاجرت از راه کوآپ کانادا به چه صورت می باشد؟
آیا می دانید مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای از راه کار به چه صورت می باشد؟
ویزای کار
اکسپرس انتری
برنامه های استانی
برنامه مهاجرتی آتلانتیک
مهاجرت به شهر های کم جمعیت و شمالی
آیا می دانید بهترین کشور برای مهاجرت از طریق مدرک فنی و حرفه ای کدام می باشد؟
آیا می دانید خدمات الست گروپ در حیطه ی مهاجرت به کانادا با مدرک فنی کدام موارد می باشند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا با ما همراه باشید.

 

آیا امکان مهاجرت به کانادا از طریق مدرک فنی وجود دارد؟

آیا امکان مهاجرت به کانادا از طریق مدرک فنی وجود دارد؟

در مقاله پیش رو با عنوان بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا، قصد داریم بررسی کنیم که آیا می توان از راه مدرک فنی به کانادا مهاجرت کرد. برای رسیدن به پاسخ این سوال لطفا ما را همراهی نمائید. 
همان طور که می دانید کشور ایران و کشور کانادا در سازمان بین المللی کار و یا به عبارتی ILOعضو هستند و به همین دلیل مدراک فنی که در ایران کسب شده اند، برای کشور کانادا پذیرفته می شوند و صاحبان آن می توانند در کانادا مشغول به کار شوند. تعدادی از برنامه هی مهاجرتی در کشور کاندا می باشند که نیازمند مدارک دانشگاهی نیستند، بلکه داشتن مدرک فنی و حرفه ای نیز پذیرفته می شود. در نتیجه دارندگان مدارک فنی و حرفه ای به راحتی از طریق آن می توانند برای کار به کشور کانادا مهاجرت نمایند.

اگر مدرک فنی و حرفه ای دارید و قصد رفتن و مهاجرت به کانادا را دارید، برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرایط دقیق تر می توانید با گروه مشاوره ای مهاجرتی الست گروپ مشورت نمائید. 
از شما همراهان گرامی درخواست می شود در بخش های بعدی از مقاله ی بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا با ما همراه باشید.

آیا می دانید برای مهاجرت به کانادا بهترین مدرک فنی کدام می باشد؟

آیا می دانید برای مهاجرت به کانادا بهترین مدرک فنی کدام می باشد؟

در تیتر قبلی از مقاله مورد نظر با عنوان بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا، موضوع امکان استفاده کردن از مدرک فنی و حرفه ای را به عنونا وسیله ای برای مهاجرت به کانادا مورد بررسی قرار دادیم و در این بخش می خواهیم در زمینه ی بهترین مدرک فنی را برای مهاجرت به کانادا مطالبی را برای شما ارائه دهیم. لطفا با ما باشید. 
البته با توجه به بازار کار و صنعت گسترده کانادا مدارک فنی بسیاری می باشند که می توانند به منظور مهاجرت به کانادا به کار برده شوند، از جمله می توان اشاره کرد به: 
مدارک مربوط به کامپیوتر و IT از جمله برنامه نویسی، شبکه، امنیت، کاربری کامپیوتر و... 
مدارک مربوط به معدن و تجهیزات معدنی، تعمیرات و... 
مدارک مربوط به نفت و گاز
مدارک مربوط به کار های کشاورزی و دامداری
مدارک مربوط به صنعت ساختمان سازی و بازسازی ساختمان، دکوراسیون داخلی و خارجی
مدارک مربوط به برق مانند برق ساختمان، برق صنعتی، اتوماسیون صنعتی و کنترل، ابزار دقیق، رباتیک و... 
مدارک مربوط به مکانیک از جمله تعمیرات و نگهداری، طراحی، نقشه کشی، ماشین کاری، ریخته گری، تاسیسات، ماشینکاری و مونتاژ و... 
مدارک مربوط به صنایع شیمی، مهندسی شیمی و پلیمر
مدارک مربوط به بهداشت و درمان و مراقبت 
مدارک مربوط به اپراتور های صنعتی از جمله اپراتور جرثقیل و لیفتراک، اپراتور ماشین آلات تولیدی و معدنی و... 
مدارک فنی مربوط به گردشکری و پذیرایی از جمله هتلداری، توریسم، آشپزی، شیرینی پزی، نانوایی، قصابی و... 
برای اطلاع یافتن از این که آیا مدرک فنی شما برای مهاجرت به کانادا مناسب می باشد و می توانید از طریق آن در آنجا مشغول به کار شوید، می توانید به گروه مشاوره ای مهاجرتی الست گروپ مراجعه نمائید. 
لطفا در دیگر قسمت های نوشتار  بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا نیز ما را همراهی نمایید.

آیا می دانید بهترین شیوه ی مهاجرتی به کانادا از طریق مدرک فنی کدام است؟

آیا می دانید بهترین شیوه ی مهاجرتی به کانادا از طریق مدرک فنی کدام است؟

در قسمت پیشین از مقاله تحت عنوان بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا، مدارک فنی را بررسی کردیم که می توان از طریق آن ها برای رفتن به کانادا و مشغول به کار شدن از آن ها استفاده نمود و در این قسمت بنا داریم که در زمینه ی بهترین شیوه مهاجرتی به کانادا را از طریق مدرک فنی مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. لطفا تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

اکنون بهترین راه مهاجرت به کانادا، به کار بردن برنامه شهر های کم جمعیت می باشد، یا به عبارتی، برنامه مهاجرتی به شهر های کم جمعیت و شمالی کانادا. ریشه اصلی این برنامه در کم بودن نیروی انسانی به عنوان جمعیت و همچنین کم بودن نیروی کار و سرمایه گذار در تعدادی از مناطق کم جمعیت کانادا می باشد، در حالی که امکان پیشرفت و رشد بسیار زادی را به صورت بالقوه دارد. در واقع هر کدام از این شهرها برای خودشان برنامه توسعه یافتگی دارند که برای رسیدن به این مهم می بایست نیروی انسانی و نیروی کار بیشتری داشته باشند.

در نتیجه این برنامه مهاجرتی با همراهی سازمان مهاجرت کانادا به گونه ای بیان شده است که اشخاص مقیم کانادا از طریق ویزای کار و یا تحصیل علاوه بر اشخاص خارجی واجد الشرایط، قادر باشند، از این راه اقامت دائم اخذ کنند و به این این شهر ها منتقل شوند و در آنجا به کار یا فعالیت تجاری بپردازند. 

برنامه Rural and Northern Immigration Pilot یا RNIP در حقیقت یک برنامه انجمن محور می باشد. منظور از آن این است که هر متقاضی اقامتی می بایست انجمن محلی شهر و یا منطقه معرفی شده در این برنامه را راضی کند که این شخص شرایط لازم برای مشارکت کردن در برنامه های توسعه ای آن شهر را دارد و یکی از این شرایط داشتن جاب آفر و یا به عبارتی قرارداد استخدامی در شغل های که مورد تایید انجمن است، می باشد.

منظور از جاب آفر داشتن قرارداد استخدامی با یک شرکت رسمی می باشد و در جاب آفر یا همان قرارداد استخدامی می بایست همه شرایط دو طرف یعنی کارفرما و کارمند به صورت کاملا شفاف و واضح ذکر شود و بر طبق این قرارداد کارفرما برای مدت زمان مشخصی کارمند را استخدام می نماید.

بر عکس اسم این برنامه، بیشتر شهر هایی که عضوین این برنامه مهاجرتی را دارند، در بخش جنوبی و مناطقی که هم مرز آمریکا هستند، می باشند و از نظر اقتصادی، فن آوری و تجارت سرآمد می باشند و این شهر ها جزء 10 شهر خوب هر ایالت می باشند.

شما برای بررسی کردن شرایط مهاجرتی خود و داشتن یک جاب آفر برای مهاجرت به کانادا، می توانید با کارشناسان گروه مشاوره ای مهاجرتی الست گروپ مطرح نماید و از آن ها کمک بگیرید. 
خواهشمند است بخش های بعدی از نوشتار بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا را از دست ندهید و در ادامه با ما همراه باشید. در قسمت های آتی از این مقاله قصد داریم موارد مهم و کاربردی دیگری را برای شما عزیزان تشریح نماییم.

آیا می دانید شرایط لازم برای مهاجرت با مدرک فنی چه چیز می باشد؟

آیا می دانید شرایط لازم برای مهاجرت با مدرک فنی چه چیز می باشد؟

در بخش قبلی از نوشتار پیش رو به بررسی بهترین شیوه مهاجرت به کانادا و داشتن شرایط جاب آفر توضیحاتی را ارائه دادیم و در این بخش می خواهیم شرایط لازم برای مهاجرت با مدرک فنی را مورد بررسی قرار دهیم از شما می خواهم که تا پایان مطلب با ما همراه باشید. 
شرایط و مدراک مورد نیاز مهاجرت به کانادا از راه های متفاوت مهاجرتی، مختلف می باشند. به این صورت که هر برنامه ای مدارک مختص به خودش را می طلبد، ولی به طور کلی، اشخاصی که دارای مدرک فنی و حرفه ای می باشند و قصد مهاجرت به کانادا را دارند، می بایست دارای شرایط زیر باشند: 
داشتن حداکثر 45 سال سن
2. حداقل یک مدرک فنی و حرفه ای در یک حیطه ی تخصصی داشته باشد
*هر چه تعداد مدارک نیز بیشتر باشد، بهتر می شود. 
 حداقل مدرک تحصیلی دیپلم باشد، 
حداقل 3 سال سابقه کار تخصصی در زمینه ی حرفه ای داشته باشد
داشتن حداقل مدرک زبان آیلتس جنرال 5 
شما می توانید با مراجعه به گروه مشاوره ای مهاجرتی الست گروپ، تمام شرایط لازم را برای اقدام به مهاجرت به کانادا را مورد بررسی قرار دهید.

آیا می دانید مهاجرت از راه کوآپ کانادا به چه صورت می باشد؟

آیا می دانید مهاجرت از راه کوآپ کانادا به چه صورت می باشد؟

در تیتر قبلی از مقاله با عنوان بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا، برخی از شرایط مهم و لازم را برای شیوه های مختلف مهاجرت به کانادا را توضیح دادیم و در این بخش می خواهیم، مهاجرت از ره کوآپ کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. 
 
کوآپ در حقیقت یک شیوه ی مهاجرت به کانادا نمی باشد، بلکه می توان گفت که کوآپ یک قسمتی از بعضی از دوره های تحصیلی در مقطع کارشناسی می باشد که دانشجو علاوه بر گذراندن دروس اصلی خود، یک دوره ی کارآموزی نیز به نوان یک واحد درسی می گذراند که چند ماه بیشتر طول نمی کشد تا بتواند مدرک خود را اخذ نماید.

به دوره هایی که دارای این کارآمزی اجباری هستند، کوآپ گفته می شود. در بیشتر موارد، مراکز برگزار کننده این دور های کارآموزی، از طرف خود دانشگاه به دانشجو معرفی می شود و در برخی موارد، خود دانشجو موظف به پیدا کردن آن مراکز می باشد.

غالبا این کارآموزی از حدود 2 تا 6 ماه به طول می انجامد و ممکن است، دانشجو حقوق درایفت کند و یا حقوق دریافت نکند و این موضوع وابسته به کارفرمای کوآپ می باشد. اگر چه بین دور های کوآپ و غیر کوآپ از نظر مزیت و یا شرایط پذیرش، تفاوتی موجود نمی باشد.

اگر می خواهید از راه کوآپ به کانادا مهاجرت کنید، توصیه می کنیم، حتما با گروه مشاوره ای مهاجرتی الست گروپ مشورت نمائید. 
شما مخاطب گرامی در حال مطالعه ی نوشتاری کابردی با عنوان بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا هستید. از شما درخواست داریم بخش های بعدی از این مقاله را از دست ندهید. در ادامه ی این مقاله تصمیم داریم موضوعات جالب و مفید دیگری را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

آیا می دانید مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای از راه کار به چه صورت می باشد؟

آیا می دانید مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای از راه کار به چه صورت می باشد؟

در قسمت قبل از مقاله تحت عنوان بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا، موضوع مهاجرت به کانادا از طریق کوآپ را به طور مفصل توشیح دادیم و در این قسمت بر آن هستیم تا موضوع ماجرت به کانادا با مدرک فنی و حرفه ای از راه کار را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

اگر به این موضوع علاقه مند هستید، لطفا ما را همراهی نمائید. 
راه ها و شیوه های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که در ادامه برخی از آن ها را توضیح می دهیم:

ویزای کار:

ویزای کار:

یکی از محبوب ترین شیوه های مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار است.

متقاضیان در این روش از طریق استخدام شدن به وسیله یک شرکت کارفرمای کانادایی که برای استخدام نیروی کار خارجی از اداره کار و اداره مهاجرت، مجوز دارد، این امکان را دارند که از این طریق اجازه کار در کانادا را داشته باشند و ویزای کار دریافت نمایند و برای کار عازم کشور کانادا شوند.

اکسپرس انتری:

یک شیوه به منظور اخذ اقامت دائم کشور کانادا برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری است.

در این شیوه، فاکتور هایی از جمله تحصیلات، مدرک زبان، سن، تعداد اعضای خانواده را برای امتیاز بندی متقاضیان در نظر می گیرند و به شکل دوره ای بر طبق امتیازبندی هر چند هفته ای یک بار، به تعدادی اقامت دائم کانادا داده می شود و در حقیقت معیار اصلی پذیرش اقامت دائم برای متقاضیان، مثمر ثمر بودن شرایط و تحصیلات و حیطه ی کاری آنها برای کشور کانادا می باشد.

برنامه های استانی:

برنامه های استانی:

در این شیوه مهاجرتی، همه استان ها به جز کبک، به شکل دوره ای، یک لیست از کسب و کار ها و مشاغل و تخصص هایی که نیاز دارند، را در کنار شرایط پذیرش اطلاع رسانی می کنند. افراد متقاضی در صورت داشتن سابقه کار، مهارت، تخصص و مدرک تحصیلی در هر یک از آن موارد لیست شده، این امکان را دارند که مدارکشان را به شکل آنلاین ارسال نمایند.

اگر امتیاز کسب شده در حد نصاب آن استان باشد، اسم متقاضیانی که امتیاز بالا را کسب کرده اند، جزء لیست دوره ای و قرعه کشی قرار می گیرد و می توانند به منظور کار و راه اندازی کسب و کار در استان مربوطه، به اقامت دائم آن استان نیز دست یابند و متقاضی پذیرفته شده می بایست حداقل دو سال در آن استان سکونت کند.

برنامه مهاجرتی آتلانتیک:

این برنامه ویژه تامین کردن نیروی کار حیطه ی آتلانتیک معرفی شده است و به وسیله این برنامه کارفرما ها این امکان را دانرد که نیروی مورد نیاز خود را به دست آورند. با استناد کردن به این برنامه استان های زیر شامل این برنامه مهاجرتی می شوند: 

New Brunswick. 
Newfoundland and Labrador
Nova Scotia. 
Prince Edward Island 
افراد متقاضی قادر هستند، با استخدام شدن توسط یک شرکت کارفرمایی که مجوز گرفتن نیروی کار خارجی را از اداره کار در زمینه ی مشاغلی که مشخص شده اند، اقامت دائم را به دست آورند و می بایست به مدت حداقل 2 سال در این منطقه به کار مشغول شوند.

مهاجرت به شهر های کم جمعیت و شمالی:

مهاجرت به شهر های کم جمعیت و شمالی:

این برنامه به منظور تامین کردن نیروی کار و جمعیت بعضی از مناطق پر پتانسیل کشور کانادا مشخص شده است و متقاضیان با استناد به این برنامه، در صورت داشتن نامه تاییدیه از طرف سازمان محلی مربوطه مبنی بر این که آن منطقه به تخصص آنها نیازمند است، می توانند در کی از ان مناطق مشغول به کار شوند و اقامت دائم آن جا را کسب نمایند. 

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه مهاجرتی از راه کار با متخصصان گروه مشاوره ای مهاجرتی الست گروپ صحبت کنید و شرایط خود را با آن ها در میان بگذارید تا آنها شما را به بهترین حالت هدایت نمایند.

لطفا در ادامه ی مقاله ی بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا ما را همراهی نمایید.

آیا می دانید بهترین کشور برای مهاجرت از طریق مدرک فنی و حرفه ای کدام می باشد؟

آیا می دانید بهترین کشور برای مهاجرت از طریق مدرک فنی و حرفه ای کدام می باشد؟

در تیتر قبلی از مقاله مورد نظر با عنوان بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا، موضوع و شرایط مهاجرت از طریق کا را برای شما توضیح دادیم و در این قسمت می خواهیم در مورد این که کدام کشور برای مهاجرت از طریق مدرک فنی و حرفه ای بهتر می باشد، مطالبی را برای شما بیان کنیم. لطفا ما را همراهی کنید. 

انتخاب کردن بهترین کشور برای مهاجرت بر طبق برنامه ها و اهداف شخص متقاضی تعیین می شود. به خاطر شرط معادل سازی کردن مدرک فنی و حرفه ای در کشور های گوناگون، اکنون مناسب ترین کشور برای مهاجرت نیرو های فنی و حرفه ای کشور کانادا می باشد و برای این کار مدارک زیر مورد نیاز می باشد: 

گذرنامه معتبر
شناسنامه ترجمه شده به زبان انگلیسی
مدارک فنی و حرفه ای ترجمه شده به زبان انگلیسی
مدرک دیپلم ترجمه شده به زبان انگلیسی
گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه و یا جواز کسب ترجمه شده به زبان انگلیسی
مدارک و اسناد هویتی اعضا خانواده و سند ازدواج ترجمه شده به زبان انگلیسی
مدرک زبان انگلیسی IELTS جنرال
به منظور گرفتن ویزا: قرارداد استخدامی با کافرما، تاییدیه LMIA برای استخدام نیروی کار خارجی
برای دانستن مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا و اقامت کشور کانادا به صورت تمام و کمال، می توانید به گروه مشاوره ای مهاجرتی الست گروپ مراجعه نمائید.

آیا می دانید خدمات الست گروپ در حیطه ی مهاجرت به کانادا با مدرک فنی کدام موارد می باشند؟

آیا می دانید خدمات الست گروپ در حیطه ی مهاجرت به کانادا با مدرک فنی کدام موارد می باشند؟

در بخش قبل از نوشتار پیش رو در مورد مدارک لازم برای گرفتن اقامت و ویزای کار در کشور کانادا مطالبی را ارائه دادیم و در این بخش می خواهیم با خدمات الست گروپ در زمینه ی مهاجرت به کانادا توضیحاتی را برای شما بیان کنیم، لطفا تا پایان مطالب با ما همراه باشید. 
ارزیابی کردن متقاضی برای انتخاب مناسب ترین روش مهاجرت به کانادا
جمع آوری کردن مدارک لازم برای دریافت کردن پذیرش، جاب آفر، تاییدیه های لازم و در پایان گرفتن ویزا و اقامت دائم 
دریافت کردن تاییدیه های آغازین از ارگان های مورد نیاز 
یافتن کارفرما یا دریافت کردن پذیرش از دانشگاه بر طبق شرایط متقاضی و دریافت کردن جاب آفر 
دریافت کردن نامه تاییدیه از ارگان های مورد نیاز در شرایط لازم
همراهی کردن متقاضی برای رزرو کردن وقت سفارت کانادا در ترکیه
همراهی کردن و مشاوره دادن به متقاضی برای مرحله انگشت نگاری و مصاحبه در سفارت کانادا در ترکیه
دریافت کردن ویزا و یا نامه تاییدیه اقامت دائم بر طبق برنامه مهاجرتی 
برنامه ریزی کردن برای سفر متقاضی
همراهی کردن متقاضی در زمان ورود برای اسکان، ثبت نامه بیمه، دریافت کد بیمه و کد مالیاتی
همراهی کردن متقاضی برای آغاز به کار کردن در نزد کارفرما یا تحصیل در دانشگاه
همه سرویس ها و خدمات شرکت الست گروپ ضمانتی است. 
با گروه مشاوران مهاجرتی الست گروپ
اعتماد را تجربه کنید.

در این جا مجموعه توضیحات ما در زمینه ی بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا به پایان رسید. امید داریم موضوعاتی که در مقاله ی بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا بیان شد، برای همه ی شما عزیزان مفید بوده باشند و به خوبی با بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا آشنا شده باشید. هم چنین دوست داریم مطالب مطرح شده در این نوشتار کاربردی در برنامه های مهاجرتی شما به کشور کانادا مثمر ثمر باشند و بتوانید از آن ها نهایت استفاده را ببرید.

در پایان مجددا خدمت شما عزیزان توصیه می نماییم که اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا و با مدرک فنی حرفه ای و یا دیگر شیوه های مهاجرتی را دارید، بهتر است در این خصوص با تیم های مشاوره ی مهاجرتی مشورت نمایید. این موضوع یک مورد تخصصی بوده و شما نمی توانید به تنهایی در این خصوص اقدام نمایید. این گروه ها بر اساس شرایطی که شما دارید، بهترین شیوه ها را به شما نشان داده و دقیق ترین راهنمایی های را خدمت شما ارائه می نمایند.

یکی از با سابقه ترین تیم های مشاوره، گروه مشاوران مهاجرتی الست گروپ می باشد که در این حوزه از تجربه ی بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشند.
از این که تا پایان مقاله ی بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا با ما همراه بودید، از همه ی شما نهایت تشکر را داریم.