اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا

معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا

در این نوشتار کاربردی در حوزه ی مهاجرت، قصد داریم شرح مفصلی بر سوژه ی معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا داشته باشیم و اهم مواردی که در رابطه با معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا می باشند، را برای شما همراهان گرامی تشریح نماییم. خواهشمند است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این نوشتار کاربردی در حوزه ی مهاجرت، قصد داریم شرح مفصلی بر سوژه ی معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا داشته باشیم و اهم مواردی که در رابطه با معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا می باشند، را برای شما همراهان گرامی تشریح نماییم. خواهشمند است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کشور کانادا یکی از مناطق دیدنی و زیبا در بخش های شمالی قاره ی آمریکای شمالی می باشد. این کشور در شمال ایالات متحده امریکا واقع شده است. امروزه افراد زیادی خواهان سفر به این کشور آمریکایی هستند. در این بین خیلی از آن ها قصد سفر و اجرای برنامه های تفریحی و توریستی در این کشور را دارند و تعداد زیادی نیز در این فکر هستند که برای مدتی نسبتا طولانی به منطقه مهاجرت داشته باشند. 
 
حتی بعضی از افراد پا را ازاین نیز فراتر گذاشته و تمایل دارند که اقامت همیشگی کشور کانادا را از آن خود نمایند و بعد از گذشت چند سال، یکی از شهروندان این کشور شوند. 
افرادی که تمایل به مهاجرت به کشور کانادا را دارند، باید یکی از شیوه های رایج مهاجرتی را برای خود و خانواده ی خود مورد انتخاب قرار دهند. یکی از شیوه ها، اقدام از طریق ویزای کاری یا جاب آفر کشور کانادا می باشد. شیوه ی دیگری که در سال های اخیر مورد استقبال افراد زیادی واقع شده است، مهاجرت گروه پزشک ها به این کشور آمریکایی می باشد.

در حقیقت این افراد در کشور اولیه ی خود مدرک پزشکی عمومی را دریافت نموده اند و به در اختیار داشتن این مدرک، قصد دارند، به کشور کانادا مهاجرت نمایند و در آن جا به شغل پزشکی خود مشغول شوند. 
یکی از موارد مهم برای این افراد این است که بتوانند مدرک دریاف شده ی خود را در کشور کانادا مورد معادل سازی و ارزیابی قرار دهند که ما در این مقاله موارد مهمی که در رابطه با معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا می باشند، را برای شما همراهان گرامی توضیح خواهیم داد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید. 
 
پیش از این که به بحث های اصلی و موارد جزئی مرتبط با معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا وارد شویم، توجه شما سروران گرامی به یک موضوع مهم جلب می نماییم و آن موضوع در این خصوص می باشد که شما مخاطب عزیز نمی توانید در برنامه های مهاجرتی خویش به تنهایی و بدون کمک دیگر افراد اقدام نمایید و در صورتی که قصد داشته باشید، همه ی امور مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی خود در کانادا و یا دیگر شیوه های مهاجرتی را به تنهایی صورت دهید، احتمال موفقیت شما بسیار کم بوده و یا این که این مسیر برای شما بسیار سخت و زمان بر خواهد شد.

اینفوگرافیک معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا

اینفوگرافیک معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا

پیشنهاد ما خدمت شما همراهان گرامی این است که با گروه هایی که به عنوان مشاوره ی مهاجرتی فعالیت می نمایند مذاکره داشته باشید، البته در بین این گروه ها نیز باید تیم هایی خبره، متخصص و با تجربه را انتخاب نمایید که در حوزه ی مهاجرتی مورد نظر دارای تجربه و سابقه های درخشانی باشند. یکی از برترین تیم ها برای ارائه ی مشاوره های مختلف مهاجرتی، تیم الست گروپ می باشد که سالیان سال است، در حوزه ی معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا و دیگر روش های مربوط به مهاجرت به این کشور فعالیت داشته و و از تجربه ی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. 

در ادامه و برای بسط بهتر موضوع معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا قصد داریم مهم ترین موردهای مرتبط با معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا را در قالب چند تیتر یا سوال ذکر کنیم و در هر قسمت از نوشتار خود، آن ها را مورد توضیح قرار دهیم.

از همه ی شما مخاطبین عزیز دعوت می نماییم تا انتهای این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید. 
اصلی ترین سوال هایی که در رابطه با معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا می باشند، به شرح ذیل هستند: 
آیا در زمینه ی مهاجرت کاری پزشک ها به کانادا اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی چگونگی معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا اطلاعاتی دارید؟
ارزیابی تحصیلی در سایت WDMS یا World Directory of Medical Schools: 
دریافت تاییدیه از شورای پزشکی کانادا یا Medical Council of Canada: 
سپس شخص درخواست کننده می بایست در آزمون اولیه معادل سازی شرکت نماید. 
شخص متقاضی پس از قبولی در هر دو آزمون، می بایست بر طبق استانی که قصد دارد، در آن استان، دوره آموزش تکمیلی 12 ماهه را بگذراند تاییدیه استانی را نیز دریافت کند
آیا می دانید چه راههایی برای دریافت اقامت کشور کانادا و پس از آن، شرکت در آزمون و دریافت اجازه طبابت این کشور وجود دارد؟
ویزای کار: 
اکسپرس انتری: 
برنامه های استانی: 
برنامه مهاجرتی آتلانتیک: 
ویزای استارت آپ: 
مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی: 
آیا در زمینه ی چگونگی مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی بهترین شیوه برای مهاجرت به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی شرایط همراه شدن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده در این طرح مهاجرتی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا اطلاعاتی دارید؟
آیا می دانید پیشنهاد الست گروپ برای بهترین راه مهاجرت پزشکان به کانادا کدام مورد می باشد؟
آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های گروه الست گروپ در زمینه ی مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟
مهاجرت از طریق برنامه شهرهای کم جمعیت و شمالی
مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی مهاجرت کاری پزشک ها به کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهاجرت کاری پزشک ها به کانادا اطلاعاتی دارید؟

در قسمت ابتدایی از نوشتار معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا قصد داریم وضعیت مهاجرت کاری این گروه از جامعه به کشور کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. خواهشمند است، در این قسمت با ما همراه باشید. 
در این خصوص باید حضور شما عرض نماییم که یکی از پرطرفدار ترین روش های مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار این کشور میباشد. فرد درخواست کننده در این شیوه با داشتن قرارداد استخدامی از بیمارستان یا کلینیک کانادایی که مجوز استخدام نیروی کار خارجی از اداره کار و اداره مهاجرت این کشور را داشته باشد، میتوانند اجازه ی کار و ویزای کار خود را دریافت کنند و به کشور کانادا برای کار و به عنوان دستیار پزشک سفر نمایند. 
هم چنین به این نکته ی جالب نیز توجه داشته باشیدکه در صورتی که فرد متقاضی مدرک تحصیلی خود را از خارج از کانادا یا آمریکا کسب کرده باشد، به این منظور که در کشور کانادا بتواند طبابت نماید، می بایست مدرک خود را مورد معادل سازی قرار دهد و ضمن عضویت در انجمن پزشکان کشور کانادا، باید در آزمون های موسوم به MCCQE شرکت نماید و نمره ی قبولی را در آزمون های مربوطه کسب نماید. 
شما همراه گرامی می توانید اطلاعات دقیق تر مرتبط با مهاجرت کاری به کشور کانادا را از کارشناس های خبره ی گروه مشاوران مهاجرتی الست گروپ دریافت نمایید.

 

آیا در زمینه ی چگونگی معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی چگونگی معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید در بخش قبلی از نوشتار معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا در مورد چگونگی مهاجرت کاری پزشک ها به کشور کانادا برای شما صحبت نمودیم. اکنون و در قسمت دیگری از مقاله ی کاربردی خود بنا داریم شرایط مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا را مورد توضیح قرار دهیم. 

از همه ی شما سروران عزیز دعوت می شود، در توضیحات مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا با ما همراه باشید. 
در حقیقت باید خدمت شما عرض نماییم که معادل سازی مدرک پزشکی عمومی برای پزشک ها در کشور کانادا دارای چند مرحله می باشد و هر کدام از مرحله های آن، به صورت مجزا بررسی و ارزیابی شده و در مورد هر یک از آن ها تصمیم گیری میشود. 

این امکان وجود ندارد که به صورت قطعی بگوییم هر کسی که اقدام به معادل سازی میکند میتواند مدرک معادل و اجازه ی طبابت این کشور را دریافت کند.

 

مهم ترین مراحل مربوط به معادل سازی و دریافت اجازه طبابت در کشور کانادا به شرح ذیل می باشند:

ارزیابی تحصیلی در سایت WDMS یا World Directory of Medical Schools:

در این مرحله فرد متقاضی می بایست صلاحیت تحصیلات خود را در این وبسایت مورد ارزیابی قرار دهد تا مشخص شود که آیا مدرک دریافتی و دانشگاه محل تحصیل ایشان مورد قبول دولت کانادا می باشد، یا خیر. 

آن دسته از افراد درخواست کننده که دانشگاه یا رشته تحصیلی شان در این سایت موجو نیست، امکان کار به عنوان پزشک در کشور کانادا را ندارند.

 

دریافت تاییدیه از شورای پزشکی کانادا یا Medical Council of Canada:

در این گام شخص متقاضی می بایست مدارک خود را برای ارزیابی نزد شورای پزشکی کانادا با عنوانMCC ارسال نماید. 
در صورت تاییدیه MCC، فرد متقاضی میتواند در آزمون دو مرحله ای دریافت مدرک معادل ثبت نام کند.

سپس شخص درخواست کننده می بایست در آزمون اولیه معادل سازی شرکت نماید.

آزمون اولیه MCCQE یا ارزیابی صلاحیت، در خارج از کشور کانادا نیز برگزار میشود. 
پس از قبولی در آزمون اولیه که در بالا به آن اشاره داشتیم، شخص متقاضی می بایست در آزمون دوم نیز شرکت کند که البته این امتحان تنها در کشور کانادا برگزار میشود. شخص درخواست کننده می بایست با ویزا یا از طریق اقامت وارد کشور کانادا شده و در آزمون مربوطه شرکت نماید.

پس از وارد شدن فرد مورد نظر به کشور کانادا، توسط یکی از شیوه های فوق میتواند در بخش دوم آزمون MCCQE شرکت کند.

شخص متقاضی پس از قبولی در هر دو آزمون، می بایست بر طبق استانی که قصد دارد، در آن استان، دوره آموزش تکمیلی 12 ماهه را بگذراند تاییدیه استانی را نیز دریافت کند.

شخص متقاضی پس از قبولی در هر دو آزمون، می بایست بر طبق استانی که قصد دارد، در آن استان، دوره آموزش تکمیلی 12 ماهه را بگذراند تاییدیه استانی را نیز دریافت کند.

پس از انتخاب استان، شخص درخواست کنندهمی بایست مدارک خود را به همراه نتایج آزمون، به ارگان مربوطه استانی که مرود انتخاب قرار داده است، ارسال کند. هر استان یک ارگان را برای ارزیابی مشخص کرده است. این ارگان در صورتی که تایید شود، به فرد درخواست کننده اجازه گذراندن دوره 12 ماهه را میدهد. 
6. شخص درخواست کننده باید دوره های آموزشی 12 ماهه را زیر نظر یک پزشک و در یک بیمارستان آموزشی طی نماید. 
7. پس از آموزش، ارگان مربوط به معادل سازی بر اساس گزارش بیمارستان آموزشی و همچنین یک مصاحبه ارزیابی صلاحیت پزشکی، تصمیم میگیرد که به فرد درخواست کننده اجازه ی طبابت در کشور کانادا را اعطا نماید یا خیر.

قابل توجه این که در نهایت تصمیم با شورای استانی می باشد که مدرک فرد درخواست کننده را معادل سازی کند. 
علی رغم اینکه دانشگاه محل تحصیل، سابقه کار، نتیجه ی مربوط به هر یک از آزمون ها، نتایج و گزارش مربوط به بیمارستان آموزشی در زمان دوره تکمیلی و دیگر موارد، همه در نظر شورا تاثیر گذار هستند، اما هیچ کدام تضمین کننده موافقت شورا نمیباشد.

 

آیا می دانید چه راههایی برای دریافت اقامت کشور کانادا و پس از آن، شرکت در آزمون و دریافت اجازه طبابت این کشور وجود دارد؟

آیا می دانید چه راههایی برای دریافت اقامت کشور کانادا و پس از آن، شرکت در آزمون و دریافت اجازه طبابت این کشور وجود دارد؟

در بخش دیگری از نوشتار خود با عنوان معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا قصد داریم مهم ترین شیوه ها برای گرفتن اقامت این کشور را مورد بررسی قرار دهیم. در شما مخاطبین گرامی درخواست داریم در توضیحات این شیوه ها با ما همراه باشید.

 

مهم ترین روش ها برای مهاجرت به کشور کانادا و گرفتن اقامت این کشور به شرح ذیل می باشند: 

ویزای کار:

ویزای کار:

یکی از پرطرفدارترین شیوه های مهاجرت به کشور کانادا از طریق ویزای کار این کشور می باشد.

پزشک ها در این شیوه با داشتن قرارداد استخدامی از یک بیمارستان کانادایی که مجوز استخدام نیروی کار خارجی از اداره کار و اداره مهاجرت رادارا باشد، میتوانند به عنوان دستیار پزشکف اجازه کار گرفته و ویزای کار خویش را دریافت نمایند و در نهایت به کشور کانادا سفر نمایند. 

اکسپرس انتری:

یک راه دیگر برای دریافت اقامت دائم کشور کانادا، از طریق برنامه ی مهاجرتی موسوم به اکسپرس انتری میباشد. 
در این برنامه ی مهاجرتی پزشکان بر اساس پارامترهایی مختلف مانند: تحصیلات، سابقه کار، سن، تعداد اعضا خانواده، مدرک زبان و غیرهمورد امتیاز بندی واقع می شوند و بر اساس امتیاز بندی و به صورت هر چند هفته یک بار، به چندین نفر اقامت دائم کشور کانادا اعطا میشود. این کار به صورت دوره ای انجام می شود. 
در این روش، معیار اعطای اقامت، مفید بودن شرایط، تحصیلات و زمینه کاری فرد متقاضی برای کشور کانادا و بازار کار این کشور می باشد.

 

برنامه های استانی:

در این برنامه مهاجرتی، هر استان (به غیر از استان کبک) به صورت دوره ای لیستی از تخصص ها، مشاغل و کسب و کارهای مورد نیاز خود را به همراه شرایط پذیرش اعلام میکند. 
افراد درخواست کننده در صورتی که در این زمینه ها، تحصیلات، مهارت، تخصص و سابقه ی مناسبی را داشته باشند، میتوانند مدارک خود را به صورت آنلاین بارگذاری کنند. 
در صورتی که امتیاز شخص درخواست کننده به حد نصاب تعیین شده برای آن مهارت در آن استان برسد، به بالاترین امتیازها بر طبق قرعه کشی اقامت دائم، برای کار یا راه اندازی کسب و کار در آن استان اقامت دائم اعطا میشود. فرد درخواست کننده می بایست به مدت دو سال در همان استان زندگی کند.

 

برنامه مهاجرتی آتلانتیک:

این برنامه ی مهاجرتی برای تامین نیروی کار حوزه آتلانتیک تعریف شده است و توسط این برنامه، کارفرماها قادر خواهند بود نیروی کار خود را تامین نمایند. 
به استناد این برنامه، افراد درخواست کننده کار در حوزه آتلانتیک که شامل استان های: 
New Brunswick. 
Newfoundland and Labrador. 
Nova Scotia. 
Prince Edward Island
می باشد، میتوانند در صورتی که کارفرمای مورد نظر، اجازه استخدام نیروی کار خارجی از اداره کار در مشاغل تعریف شده مورد نیاز هر استان را داشته باشد، اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند. افراد درخواست کننده می بایست به مدت 2 سال در همین منطقه کار نمایند.

 

ویزای استارت آپ:

ویزای استارت آپ:

این شیوه مهاجرتی برای آن دسته اشخاصیمی باشد که قصد دارندیک کسب و کار را در کشور کانادا راه اندازی کنند.

این کسب و کار می بایست نو آورانه باشد و شخص متقاضی ضمن متقاعد کردن ارگان های مربوطه مبنی بر اینکه این کسب و کار میتواند در سطح بین المللی رقابت کند، می بایست یک سرمایه گذار کانادایی (از سرمایه گذارهای مورد تایید اداره مهاجرت کشور کانادا) را نیز داشته باشد.

 

مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی:

مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی:

این طرح مهاجرتی برای جبران کمبود نیروی کار و جمعیت یک سری از مناطق پر پتانسیل کشور کانادا تعریف شده است. به استناد این برنامه، آن دسته از افراد درخواست کننده که در یکی از این مناطق کار پیدا کنند و بتوانند نامه ی تاییدیه از سازمان محلی مربوطه مبنی بر مورد نیاز بودن تخصص خود را داشته باشند، میتوانند اقامت دائم کشور کانادا را برای خود دریافت نمایند.

این ها مهم ترین شیوه های مهاجرتی بودند که افراد متقاضی می توانند با پیگیری یکی از این روش ها به کشور کانادا مهاجرت نمایند و در نهایت اقامت این کشور را دریافت نمایند. 
بهتر است، کامل ترین اطلاعات مرتبط با این شیوه های اخذ اقامت کشور کانادا را از کارشناس های خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ به دست آورید. کافی است، در این خصوص، با ایشان تماس حاصل نموده و مشاوره های دقیق را از آن ها دریافت کنید.

 

آیا در زمینه ی چگونگی مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی چگونگی مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

همان طور که مطالعه فرمودید در قسمت پیشین از نوشتار معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا رایج ترین شیوه ها برای دریافت اقامت کشور کانادا را مورد بررسی قرار دادیم و تعدادی از روش های مرسوم را نام برده و توضیح دادیم. اینک و در ادامه ی مقاله ی خود بنا داریم در زمینه ی چگونگی مهاجرت پزشک هایی که در دیگر کشورها مدرک پزشکی خود را دریافته نموده و قصد دارند، در کشور کانادا مشغول به کار شوند، برای شما عزیزان صحبت نماییم. 
لطفا در توضیح شرایط این مهاجرت و ادامه ی مقاله با ما همراه باشید. 
آن دسته از پزشک های عمومی که قصد دارند، در کانادا به ادامه تحصیل خود در دوره های تخصصی بپردارند و البته مدرک پزشکی عمومی خود را از کشور دیگری دریافت کرده اند، می بایست حتما اقامت دائم یا شهروندی کانادا را دریافت نموده باشند تا بتوانند رزیدنت این کشور شده و تخصص خود را دریافت نمایند. دریافت تخصص با ویزاهای موقت یا اقامت کاری یا همراه، امکان پذیر نمی باشد و این گزینه فقط برای دارندگان اقامت دائم یا شهروندی امکان پذیر می باشد.

 

در صورتی که فرد درخواست کننده، تمایل به دریافت شهروندی یا اقامت دائم کشور کانادا را داشته باشد، می بایست مراحل زیر را طی کند:

در صورتی که فرد درخواست کننده، تمایل به دریافت شهروندی یا اقامت دائم کشور کانادا را داشته باشد، می بایست مراحل زیر را طی کند:

دریافت تاییدیه دانشگاه محل تحصیل از "فهرست جهانی دانشگاه های پزشکی" یا World Directory of Medical Schools
ثبت نام و شرکت در آزمونی با عنوان NAC و گذراندن آن با موفقیت کامل
ثبت نام و قبولی در آزمون ارزیابی سازمان نظام پزشکی کانادا که با عنوان MCCEE شناخته می شود. 
ثبت نام در آزمون و قبولی در آزمونی با عنوان MCCQE
ثبت نام در سامانه CaRMSبه منظور انجام آزمون مربوطه و شرکت در آزمون رزیدنسی
معرفی به ارگان استانی مربوطه برای ارزیابی شرایط دریافت تخصص. 
هم چنین بعد از این مراحل، هر استانبه صورت مجزا شرایط فرد متقاضی را بررسی می نماید و هر استان، نیازمندی های خود را نیز از لحاظ مدارک و آزمون های دیگر برای تحصیل تخصص و دوره های رزیدنتی دارا می باشد. 
در حقیقت باید به این نکته اشاره نماییم که این مسیر، یک شیوه برای مهاجرت نیست و فقط مخصوص افرادی می باشد که اقامت دائم یا شهروندی کانادا را دریافت نموده اند. 
هم چنین قسمت دوم این آزمون فقط در کشور کانادا برگزار میشود. ضمن اینکه هر استانی شرایط خود را برای معادل سازی مدرک و دریافت مجوز سازمان مربوطه دارد. همه ی این سازمان ها زیر نظر انجمن پزشکی کانادا فعالیت میکنند. برای دریافت اجازه ی طبابت و کار به عنوان پزشک، فرد درخواست کننده می بایستدر یک دوره ی 12 ماهه نیز شرکت و آن دوره را با موفقیت به پایان برساند.

 

آیا در زمینه ی بهترین شیوه برای مهاجرت به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی بهترین شیوه برای مهاجرت به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

همان طور که ملاحظه فرمودید در قسمت قبلی مهم ترین مرحله هایی که پزشک ها برای رسیدن به شهروندی کشور کانادا باید طی نمایند را خدمت شما توضیح دادیم. اکنون و در بخش دیگری از نوشتار معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا تصمیم داریم مناسب ترین شیوه برای مهاجرت به کشور کانادا را مورد تشریح قرار دهیم. 
از شما عزیزان دعوت می نماییم در توضیح ای شیوه و بخش دیگری از مقاله با ما همراه باشید. 
در این خصوص باید خدمت شما عرض نماییم که در حال حاضر مناسب ترین برنامه و طرح مهاجرتی به کشور کانادا در سال 2021 و برای پزشکان عمومی، اقدام و پیگیری از طریق برنامه RNIP یا مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کشور کانادا می باشد.

عنوان دقیقی که برای این برنامه مهاجرتی در نظر گرفته شده است، برنامه مهاجرتی به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا می باشد. پایه و اساس این برنامه مهاجرتی کمبود جمعیت، نیروی کار و سرمایه گذار در چند منطقه کم جمعیت کانادا می باشد که پتانسیل رشد و پیشرفت و توسعه زیادی را دارند. 

در حقیقت هر یک از این شهرها، دارای برنامه ی مخصوصی برای توسعه می باشد که برای بالفعل کردن آن نیاز به جمعیت و نیروی کاری بسیار بیشتر از میزان موجود دارند و به همین علت این برنامه مهاجرتی با همکاری سازمان مهاجرت کانادا به نحوی تعریف شده است که افراد مقیم کشور کانادا با ویزای کار یا تحصیلی و همچنین افراد خارجی دارای شرایط خاص، قادر باشند، از این طریق اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند و به این شهر ها نقل مکان کرده و در آن جا مشغول به فعالیت تجاری یا کاری خود شوند. 

با عنایت به این موضوع که زمینه های کاری مرتبط با علم پزشکی مانند پزشک های عمومی و درمان، پرتقاضاترین شغل ها در این شهرها و منطقه های کشور کانادا هستند، این شیوه میتواند یک شیوه بسیار ایده آل برای دریافت اقامت دائم کانادا و اشتغال در کشور کانادا برای پزشک های عمومی باشد. 

در خصوص برنامه Rural and Northern Immigration Pilot یا RNIP باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که در حقیقت این یک برنامه انجمن محور می باشد. مفهوم این عبارت این می باشد که فرد متقاضی اقامت می بایست انجمن محلی هر شهر یا منطقه تعریف شده در این برنامه را متقاعد نماید که شرایط مورد نیاز برای مشارکت در برنامه های توسعه این منطقه را دار می باشد. 

یکی از راه های اثبات وجود شرایط برای مشارکت در این برنامه مهاجرتی، داشتن قرارداد استخدامی یا جاب آفر در شغل های مورد نیاز اعلام شده توسط انجمن های محلی میباشد. یعنی شخص درخواست کننده ی اقامت دائم از طریق این برنامه، می بایست جاب آفر مربوط به یکی از شهرهای عضو این برنامه را داشته باشد.

 

آیا در زمینه ی شرایط همراه شدن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده در این طرح مهاجرتی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی شرایط همراه شدن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده در این طرح مهاجرتی اطلاعاتی دارید؟

همان طور که ملاحظه فرمودید در قسمت قبلی به ارائه توضیحاتی در زمینه ی مناسب ترین شیوه برای مهاجرت به کشور کانادا پرداختیم. اینک و در قسمت دیگری از نوشتار معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا قرار است، در مورد این که در طرح مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا امکان همراه نمودن همسر و فرزندان نیز وجود دارد، یا خیر، مواردی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم. 
لطفا در توضیح این شرایط و امکانات و ادامه ی مقاله با ما همراه باشید. 

در این خصوص باید حضور شما عرض نماییم که آن دسته از افرادی که از طریق ویزای کار، یا برنامه های اقامتی از جمله برنامه های استانی یا برنامه شهرهای کم جمعیت و شمالی اقامت خود را دریافت میکنند، میتوانند به صورت همزمان درخواست اقامت را برای همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال خود ارائه نمایند.

 

در این طرح مهاجرتی خدمات و امکاناتی نیز برای همسر و فرزندان شخص درخواست کننده در نظر گرفته شده است که به شرح ذیل می باشند:

در این طرح مهاجرتی خدمات و امکاناتی نیز برای همسر و فرزندان شخص درخواست کننده در نظر گرفته شده است که به شرح ذیل می باشند:

همسر شخص متقاضی اجازه دارد، به شکل نامحدودی به کار مشغول باشدف مشروط بر اینکه مجوزهای لازم را کسب نموده باشد، یا این کهحرفه ای را مورد انتخاب قرار داده باشد که نیاز به دریافت اجازه دولتی نداشته باشد. شغل هایی مانند موارد ذیل نیازمند گذراندن دوره، شرکت در آزمون یا عضویت در انجمن های مربوطه هستند تا شخص درخواست کننده مستقل از نوع اقامتی که دارد، اجازه کار در آن شغل را داشته باشد: 

پرستاری، پزشکی، حسابداری
وکالت، مشاوره مهاجرت و غیره
در خصوص دیگر خدمات باید خدمت شما بگوییم که همسر شخص درخواست کنندهقادر خواهد بود در یکی از دانشگاه ها یا کالج های کشور کانادا ثبت نام نموده و به تحصیل مشغول شود و احتیاجی به پرداخت شهریه های دانشجویی بین المللی نیز ندارد. 

هر چند دانشجو های بومی و شهروند نیز در کانادا برای تحصیلات دانشگاهی باید شهریه پرداخت نمایند، اما شهریه های این دانشجویان از دانشجویان بین المللی بسیار کمتر می باشد. 
در خصوص امکانات در نظر گرفته شده برای فرزندان زیر 21 سال و همسر فرد متقاضی شرایط به این صورت است که فرزندان زیر 21 سال ایشان از تحصیلات دولتی به صورت رایگان و تا پایان دبیرستان خود برخوردار می باشند. 

در ضمنتمامی افراد خانواده نیز تحت پوشش بیمه درمانی هستند. 
برای دریافت اطلاعاتی تکمیلی مربوط به سرویس ها و خدمات این طرح مهاجرتی برای اعضای خانواده ی فرد درخواست کننده، می توانید با گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ وارد عقد قرارداد و انجام مذاکره شوید تا بهترین مشاوره ها را از ایشان دریافت نمایید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مشاهده کردید در قسمت قبلی در زمینه ی امکان همراه کردن همسر و فرزندان زیر 21 سال در طرح مهاجرتی پرشک ها به کشور کانادا صحبت نمودیم. در ادامه ی نوشتار کاربردی معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا بنا داریم اساسی ترین مدارک و مستنداتی که در این برنامه مورد نیاز می باشند، را برای شما همراهان گرامی توضیح دهیم. از شما عزیزان تقاضا داریم در توضیح این لیست و ادامه ی مقاله ما را همراهی نمایید. 
در این خصوص باید خدمت شما عرض نماییم که پزشک هابه منظور معادل سازی مدرک خود باید در چندین مرحله مدارک و مستندات خویش را سابمیت (submit) و ارائه نمایند.

 

البته به صورت کلی مهم ترین مدارکی که در طرح مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا مورد نیاز می باشند، به شرح ذیل هستند:

البته به صورت کلی مهم ترین مدارکی که در طرح مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا مورد نیاز می باشند، به شرح ذیل هستند:

گذرنامه فرد درخواست کننده
ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی فرد متقاضی و تمامی اعضای خانواده ایشان به همراه سند ازدواج و به زبان انگلیسی
ترجمه رسمی تمامی مدارک تحصیلی فرد متقاضی از مقطع دیپلم به بعد به همراه ریز نمرات کامل ایشان و به زبان انگلیسی
ترجمه رسمی دانش نامه پزشکی به همراه ریز نمراتبه زبان انگلیسی
ترجمه رسمی تمامی سوابق شغلی فرد درخواست کننده از جمله سابقه بیمه و گواهی اشتغال به کار ایشان به زبان انگلیسی
ترجمه رسمی سوابق آموزشی و گواهی های آموزشی فرد متقاضی به زبان انگلیسی
مدرک زبان انگلیسی مورد نظر اداره مهاجرت کشور کانادا 
عضویت نظام پزشکی در ایران و نامه حسن عملکرد یا Good Standing
ترجمه رسمی اجازه طبابت در ایران
رزومه
انگیزه نامه
این موارد اصلی ترین مستندات و مدارکی می باشند که جامعه ی پزشکی و پزشکی های عمومی برای مهاجرت کاری به کشور کانادا باید آن ها را دارا بوده و یا این که در دوره ای که اقدام های مربوط به مهاجرت خویش را انجام می دهند، در تهیه و تکمیل آن ها تلاش نمایند. 
گروه های مشاوره ی مهاجرتی هم چون گروه الست گروپ، بر اساس سابقه و تجربه ای که در این حوزه ی مهاجرتی دارند، همکاری های لازم را با فرد متقاضی صورت داده و در کل مسیر و تا فراهم نمودن همه ی مدارک و مستندات مورد نیاز برای طرح مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا با فرد درخواست کننده همراه می باشند.

 

آیا می دانید پیشنهاد الست گروپ برای بهترین راه مهاجرت پزشکان به کانادا کدام مورد می باشد؟

آیا می دانید پیشنهاد الست گروپ برای بهترین راه مهاجرت پزشکان به کانادا کدام مورد می باشد؟

همان طور که مشاهده فرمودید در بخش پیشین از این مقاله مهم ترین مدارک و مستنداتی که در برنامه ی مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا مورد نیاز می باشند، را خدمت شما ارائه دادیم. در این قسمت از نوشتار معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا نوبت به این می رسد که پیشنهاد گروه مشاوران مهاجرتی الست گروپ برای گزینش مناسب ترین شیوه برای مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم. 
خواهشمند است، در ادامه با ما همراه باشید. 
در حقیقت برای این که گروه پزشک های عمومی کشور عزیزمان به بهترین شکل ممکن و برای مهاجرت کاری خود به کشور کانادا اقدام نمایند می توانند از شیوه های ذیل که جزء مناسب ترین روش های مهاجرت به کشور کانادا می باشند، اقدام نمایند: 
روش مهاجرتی برنامه استارتاپ 
روش مهاجرت به شهرهای کم جمعیت کشور کانادا
مهم ترین علت برای ایک که این دو شیوه را به عنوان برترین روش ها معرفی نموده ایم این است که هر دو روش به دریافت اقامت دائم این کشور ختم میشوند و فرد متقاضی میتواند به صورت تضمینی اقامت دائم خویش را دریافت نماید. 
بهتر است، دقیق ترین اطلاعات مرتبط با این شیوه ها را از نیروهای خبره ی گروه الست گروپ دریافت نمایید. برای این اقدام کافی است، با ایشان تماس حاصل نموده و در نهایت مشاوره های لازم را از آن ها دریافت کنید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های گروه الست گروپ در زمینه ی مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید در قسمت قبلی از نوشتار خود با عنوان معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا پیشنهادهای گروه الست گروپ برای مهاجرت به کشور کانادا در نهایت دریافت اقامت دائم گروه پزشک ها در این کشور را مورد بیان قرار دادیم. 

اینک به بخش پایانی این مقاله رسیده ایم. در قسمت های مختلفی از این مقاله خدمت شما عزیزان پیشنهاد دادیم که در طرح های مهاجرتی خود به کشور کانادا و دیگر مناطق دنیا بهتر است، با افراد و گروه های با سابقه و با تجربه مشورت نمایید تا بتوانید با بهترین شرایط ممکن، ویزای کشور مورد نظر را دریافت کرده و در کوتاه زمان به هدف های خویش دست پیدا نمایید. 

ما در بین صحبت های مختلف خویش، انجام مشاوره و دریافت راهنمایی از گروه مشاوران مهاجرتی الست گروپ را به شما عزیزان پیشنهاد دادیم. حال و در بخش انتهایی این مقاله نوبت به این موضوع می رسد که اصلی ترین خدمات و سرویس های این گروه در حوزه ی مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا را برای شما عزیزان تشریح نماییم. خواهشمند است، در توضیح این خدمات و بخش انتهایی مقاله نیز ما را همراهی نمایید.

در این خصوص باید خدمت شما عرض نماییم که در حال حاضر الست گروپ برای مهاجرت پرشکان به دو شیوه عمل می نماید که به شرح ذیل می باشند:

 

مهاجرت از طریق برنامه شهرهای کم جمعیت و شمالی که شامل خدمات زیر است:

مهاجرت از طریق برنامه شهرهای کم جمعیت و شمالی که شامل خدمات زیر است:

ارزیابی فرد متقاضی برای داشتن شرایط لازم برای مشارکت یا عدم مشارکت در برنامه مهاجرتی مورد نظر
جمع آوری مدارک لازم برای دریافت جاب آفر به عنوان دستیار پزشک عمومی، تاییدیه های لازم و نهایتا ویزا و اقامت دائم کشور کانادا
دریافت تاییدیه های اولیه از ارگان های مورد نیاز برای دریافت اجازه کار در این کشور
پیدا کردن کارفرما بر اساس شرایط شخص درخواست کننده و دریافت جاب آفر در یکی از شهرهای عضو برنامه RNIP
دریافت نامه تاییدیه انجمن محلی برای فرد درخواست کننده به منظور شرکت در برنامه فوق
همراهی با فرد متقاضی برای رزرو وقت سفارت کانادا در کشور ترکیه
همراهی و مشاوره ی شخص متقاضی برای مرحله انگشت نگاری و مصاحبه در سفارت کانادا در کشور ترکیه
دریافت ویزا و نامه تاییدیه اقامت دائم بر اساس برنامه مهاجرتی شهر های کم جمعیت کانادا
برنامه ریزی برای سفر فرد متقاضی به کشور کانادا
همراهی با شخص متقاضی در زمان ورود به کشور کانادا و برای مواردی هم چون: اسکان، ثبت نامه بیمه، دریافت کد بیمه و کد مالیاتی
همراهی با فرد متقاضی برای شروع به کار نزد کارفرمای مربوطه
دریافت کارت اقامت دائم تا 3 ماه بعد از ورود

 

مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا که آن نیز شامل خدمات زیر می باشد:

ارزیابی وضعیت فرد متقاضی برای داشتن شرایط مهاجرت از طریق استارتاپ
جمع آوری مدارک مورد نیاز ایشان برای دریافت اقامت از طریق استارتاپ
عضویت شخص متقاضی در یک برنامه استارتاپی با تاییدیه های مورد نیاز
ارائه بیزنس پلان به همراه طرح مالی
ارائه اسناد استارتاپ به همراه تاییدیه های مورد نیاز از اداره مهاجرت کشور کانادا و دیگر ارگان های مربوطه
همراهی با شخص متقاضی برای مصاحبه در سفارت کانادا در کشور ترکیه
دریافت اقامت از طریق برنامه استارتاپ
برنامه ریزی برای سفر شخص درخواست کننده به کشور کانادا
همراهی با فرد متقاضی در زمان ورود به کشور کانادا و برای انجام اموری مانند: اسکان، ثبت نامه بیمه، دریافت کد بیمه و کد مالیاتی
همراهی با شخص درخواست کننده به منظور ثبت نام در دانشگاه و در زمان ورود به این کشور
نکته ی جالب این طرح مهاجرتی این می باشد که همه ی خدمات ارائه شده از سوی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ، به صورت 100 درصد تضمین شده می باشند.

با الست گروپ 
اعتماد کامل را تجربه نمایید. 
در این جا به انتهای مقاله ی کاربردی معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا رسیدیم. امید است، موارد بیان شده در این مقاله برای همه ی شما عزیزان مفید بوده باشند و به خوبی با شرایط مرتبط با معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا آشنا شده باشید.

در انتها مجددا از همه ی شما همراهان گرامی درخواست می نماییم در طرح های مختلف مهاجرتی خویش و از جمله برنامه ی مهاجرت پزشک ها به کشور کانادا، با تیم های متخصص و با سابقه ای مانند گروه الست گروپ مشورت نمایید و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید. 
از این که تا پایان این متن ما را همراهی نمودید، از همه ی شما سپاس گزاریم.