اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک

مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک

در نوشتار کاربردی که در حوزه ی مهاجرت می باشد، قصد داریم موضوع مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و اصلی ترین موردهای مرتباط با مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک را برای شما عزیزان توضیح دهیم. از همه ی شما عزیزان درخواست داریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در نوشتار کاربردی که در حوزه ی مهاجرت می باشد، قصد داریم موضوع مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و اصلی ترین موردهای مرتباط با مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک را برای شما عزیزان توضیح دهیم. از همه ی شما عزیزان درخواست داریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه افراد مختلفی در کشورهای مختلف دنیا به دنبال سفر و یا مهاجرت به دیگر نقاط و دیگر کشورها می باشند. برخی متقاضی سفرهای تفریحی و یا برنامه های توریستی می باشند و قصد دارند، برای مدت زمان کوتاهی به شهر و یا کشور مقصد سفر نمایند. معمولا این برنامه های تفریحی و سیاحتی راحت تر امکان پذیر بوده و شرایط دریافت ویزای آن ها نیز ساده تر می باشد. 

اما بعضی از افراد قصد دارند، بعد از مهاجرت خویش به یک کشور خارجی برای مدت نسبتا طولانی در آن کشور سکونت نمایند و یا این که برای همیشه ساکن آن کشور شوند. این افراد باید برای دریافت ویزای مورد نظر با گروه های مشاوره ی مهاجرتی که دارای تخصص و تجربه ی مناسبی در آن حوزه می باشند، مشورت نمایند تا به بهترین نحو ممکن موفق شوند، ویزای کشور مقصد را دریافت نمایند. یکی از بهترین تیم های مشاوره ی مهاجرتی که در حوزه های مختلف مهاجرت به کشورهای دیگر دارای تخصص و سابقه ی مناسب می باشند، گروه الست گروپ می باشد.

معمولا کشورهای اروپایی دارای طرفدار زیادی برای موضوعات مهاجرتی می باشند و در این بین کشور دانمارک نیز از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد و افراد زیادی تمایل به مهاجرت به شیوه های مختلف و به کشور دانماراک دارند.

معمولا یکی از شیوه ها برای مهاجرت به کشورهای مختلف و از جمله دانمارک شیوه ی مهاجرت کاری می باشد. افراد در صورتی که در شاخه ها و رشته های مختلف از جمله رشته های فنی مهندسی دارای مدرک علمی و یا تخصص مناسبی باشند، می توانند با کمک گرفتن از تحصیلات علمی خود، به کشورهای مختلف اروپایی و از جمله دانمارک مهاجرت نمایند.

ما نیز در نوشتار مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک، وضعیت مهاجرت کاری به این کشور زیبا و اروپایی را به ویژه برای افرادی که در رشته ی مهندسی عمران دارای تحصیلات دانشگاهی و مدرک علمی لازم می باشند، مورد بررسی قرار خواهیم داد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

اینفوگرافیک مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک

اینفوگرافیک مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک

در ادامه و به این منظور که موضوع مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک را به خوبی مورد بسط قرار دهیم، اصلی ترین موارد مرتبط با سوژه ی مورد نظر را به شکل چند سوال بیان کرده و در قسمت های متنوع نوشتار خود آن ها را مورد تشریح قرار خواهیم داد.از شما سروران گرامی درخواست داریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مهم ترین تیترهای نوشتار مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک به شرح ذیل می باشند:

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک اطلاعاتی دارید؟
اصلی ترین موارد موجود در قراردهای موسوم به جاب آفر
مهم ترین نکته های مربوط به دریافت ویزای کاری یک کشور 
آیا با مهم ترین شرای مربوط به ویزای کاری کشور دانمارک آشنایی دارید؟
برنامه اقامت کاری از طریق حداقل حقوق
نکات مشترک در هر دو روش ذکر شده ی فوق
مدت آزمایشی در قراردادهای کاری کشور دانمارک
آیا در زمینه ی بازار کار رشته ی مهندسی عمران در کشور دانمارک اطلاعاتی دارید؟
وضعیت درآمد رشته ی مهندسی عمران در کشور دانمارک
وضعیت هزینه ی زندگی در کشور دانمارک
آیا با اقدام از طریق جاب آفر دانمارک می توان اقامت دائم کشور دانمارک را دریافت کرد؟
آیا در این برنامه مهاجرتی امکان همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد؟
آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستندات مربوط به جاب آفر کشور دانمارک اطلاعاتی دارید؟ آیا در زمینه ی مهم ترین سرویس ها و خدمات گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ در زمینه ی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک اطلاعاتی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک اطلاعاتی دارید؟

در بخش ابتدایی از مقاله ی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک قرار است، مهم ترین شرایط مرتبط با مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا در این بخش با ما همراه باشید. 
در حقیقت آن دسته از مهندس های عمران که تحصیلات دانشگاهی و سابقه ی کار تخصصی لازم را در رشته خود دارند، قادر هستند، به منظور کار در کشور دانمارک از طریق دریافت جاب آفر یا قرارداد کاری اقدام نمایند.

 

در واقع مهاجرت به کشور دانمارک از دو روش و توسط دو برنامه ی مهاجرتی قابل اجرا می باشد که این راه ها به شرح ذیل می باشند:

با کمک برنامه لیست مثبت 
از طریق برنامه حداقل حقوق. 
که، البته هر دوی این برنامه ها نیازمند داشتن قرارداد کاری یا جاب آفر می باشند. 
مفهوم جاب آفر نیز به این صورت قابل بیان می باشد که فرد درخواست کننده دارای یک قرارداد استخدامی از یک شرکت ثبت شده به صورت رسمی باشد. منظور یکی از شرکت های قبت شده در کشور مورد نظر (دانمارک) می باشد. 
در جاب آفر یا قرارداد استخدامی می بایست همه ی شرایط کاری و توافق های فی مابین طرفین، کارفرما و کارمند، به صورت تمام و کمال، شفاف و دقیق مشخص شده باشند. در این قرارداد، کارفرما فرد کارمند را برای مدت مشخصی به استخدام خود در می آورد.

 

اصلی ترین موارد موجود در قراردهای موسوم به جاب آفر

اصلی ترین موارد موجود در قراردهای موسوم به جاب آفر

مهم ترین مواردی که در جاب آفر باید مشخص شوند و در آن موجود باشند، به شرح ذیل می باشند:

مشخصه های دقیق فرد کارمند که شامل: نام، اطلاعات تماس، شماره پاسپورت و آدرس محل سکونت ایشان می باشند. 
 
مشخصه های دقیق کارفرما که شامل: شماره ثبت، آدرس ثبت و نام رسمی شرکت می باشند. 
عنوان شغلی شخص کارمند
شرح دقیق وظایف شخص کارمند
تاریخ دقیق شروع کار و مدت زمان اعتبار قرارداد فی ما بین دو طرف
حقوق ناخالص فرد کارمند 
پاداش، مزایا، کمیسیون و دیگر دریافتی های شخص کارمند
شرایط مربوط به فسخ قرارداد همکاری بین کارمند و کارفرا
شرایط دریافت مرخصی فرد کارمند
و سایر ضوابط، شرایط و توافق های صورت گرفته بین کارفرما و شخص کارمند
از دیگر موارد مهمی که باید در قراردادهای جاب آفر به آن ها توجه شود، این است که هر دو طرف معاهده باید آن را مورد امضاء و تایید خود قرار دهند. بهتر است، فرم های مربوط به قرارداد جاب آفر دارای مهر رسمی کارفرما نیز باشند. 
هم چنین باید رسمیت بخشیدن به قرارداد مورد نظر مناسب تر این است که برای تکمیل و تایید آن از فرم های دارای سربرگ کمپانی و شرکت مورد نظر استفاده شود. 
نکته ی دیگری که در این جا حائز بیان می باشد، این است که در بیشتر کشورها، داشتن صرف جاب آفر علتی بر صدور ویزا یا اقامت کاری آن کشور نمی باشد و شرایط دیگری نیز باید فراهم شود. 

 

مهم ترین نکته های مربوط به دریافت ویزای کاری یک کشور

مهم ترین نکته های مربوط به دریافت ویزای کاری یک کشور 

با وجود این که قوانین مهاجرت کشورها و شرایط صدور ویزای کاری متفاوت هستند، اما به شکل کلی شرایط زیر باید برای صدور ویزای کار آن کشور حاصل شوند:
  
نخست این که عنوان شغلی درج شده در قرارداد جاب آفر باید با سابقه ی تحصیلی و کاری فرد کارمند که قرار است، از خارج از کشور مورد استخدام قرار گیرد، یکسان باشد. به این معنی که کارمند باید صلاحیت کار در آن عنوان شغلی را دارا باشد.

ثانیا میزان حقوق درج شده در قرارداد جاب آفر نمی بایست از میانگین حقوق نیروی کار معادل آن شغل در آن کشور کمتر باشد. در اصل استخدام نیروی کار خارجی توسط کارفرما نباید به دلیل دسترسی به نیروی کار ارزان قیمت از کشورهای خارجی باشد، بلکه می بایست به دلیل استخدام نیروی متخصصی باشد که در کشور خودش در دسترس نمی باشد. هم چنین میزان حقوق مورد نظر توسط وزارت کار یا اداره مهاجرت کشور مورد نظر تعیین می گردد.

سومین نکته این است که مدرک تحصیلی یا مهارتی فرد درخواست کننده کار در کشور مقصد می بایست به تاییدیه وزارت آموزش یا ارگان های دولتی مشخص شده برسد. 
4- خیلی از کشورها کارفرماهای خارجی را ملزم به اخذ اجازه از وزارت کار، اداره کار یا اداره مهاجرت برای اشتغال نیروی کار خارجی می نمایند. به این معنی که شرکت کارفرما می بایست ثابت نماید که نیروی مورد درخواست ایشان صلاحیت کار در آن موقعیت ویژه و خاص را دارا می باشد. 
5- تعداد زیادی از کشورهای سطح جهان، مدرک زبان را به عنوان یکی از شرط های ارائه ی ویزای کاری قرار داده اند. 
از شما عزیزان خواننده دعوت می نماییم با بخش های آتی از مقاله ی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک همراه باشید.

 

آیا با مهم ترین شرایط مربوط به ویزای کاری کشور دانمارک آشنایی دارید؟

آیا با مهم ترین شرایط مربوط به ویزای کاری کشور دانمارک آشنایی دارید؟

همان گونه که دقت فرمودید در بخش قبلی از نوشتار مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک به بحث جاب آفر و هم چنین شراط مربوط به مهاجرت کاری افراد به دانمارک پرداختیم. در ادامه قصد داریم در مورد شرایط دریافت ویزای کاری کشور آلمان توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم. لطفا در این قسمت با ما همراه باشید.

برای کار در کشور دانمارک، فرد درخواست کننده می بایست از طریق یکی از دو برنامه لیست مثبت یا حداقل حقوق اقدام کند که در بخش های بالا نیز به این موارد اشاره داشتیم. 
مورد مهمی که در این جا باید بیان نماییم این است که اداره کار کشور دانمارک به شکل سالیانه شغل های مورد نیاز خود را به صورت رسمی اعلام می کند. آن دسته از افرادی که در این زمینه ها تحصیلات، سابقه ی کار و تخصص لازم را دارند و از یک کارفرمای دانمارکی جاب آفر یا پیشنهاد کاری را دریافت نموده اند، می توانند درخواست اقامت کاری خود را ارائه دهند.

 

مهم ترین شغل هایی که برای کار در کشور دانمارک مورد نیاز می باشند، در گروه های ذدیل تقسیم بندی می شوند:

رشته ها و شغل های گروه مهندسی
رشته ها مربوط به حوزه ی بهداشت و درمان
رشته های گروه فناوری اطلاعات یا IT
گروه شغل های مرتبط با آموزش 
و گروه آکادمیک
به این شیوه اقامت کاری، اقامت از طریق لیست مثبت گفته می شود.

 

برنامه اقامت کاری از طریق حداقل حقوق

برنامه اقامت کاری از طریق حداقل حقوق

در این برنامه مهاجرتی، آن دسته افراد درخواست کننده ای که قرارداد کاری با کارفرمای دانمارکی دارند و حقوق آن ها از یک عدد و میزان حداقلی بیشتر می باشد، می توانند درخواست اقامت کاری خود را ارائه نمایند.

حداقل حقوق مورد نظر برای درخواست اقامت کاری توسط اداره کار آن کشور تعیین می شود و در حال حاضر این میزان در حدود 375000 کرون دانمارک و البته در طول یک سال می باشد.

 

نکات مشترک در هر دو روش ذکر شده ی فوق

در هر دو روش ذکر شده، فرد متقاضی باید مدارک و شرایط زیر را برای کاریابی و درخواست اقامت کاری خود داشته باشد:

مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس 
سابقه کار: حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی
قرارداد کاری از یک کارفرما در کشور دانمارک
داشتن تاییدیه ی اداره مهاجرت برای دریافت اقامت کاری
مدرک زبان: قانونا داشتن مدرک زبان الزامی نیست، اما طبیعتا کارفرماهای دانمارکی نیاز دارند، کارمند مورد استخدام ایشان دارای تسلط به زبان دانمارکی یا انگلیسی باشد. 
محدودیت سنی: محدودیت سنی وجود ندارد، اما عمدتا به دلیل نیاز کارفرما، فرد متقاضی می بایست سابقه کار مرتبط با سن خود را داشته باشد. 
انگیزه نامه: نیازی به ارائه انگیزه نامه نمی باشد. 
تمکن مالی: نیازی به ارائه تمکن مالی نیست. 
برای دریافت اقامت کاری، داشتن قرارداد استخدامی با کارفرما ضروری است. قرارداد استخدامی یا جاب آفر باید شرایط خاصی را داشته باشد، که البته در بخش های قبلی این موارد مهم را خدمت شما بیان کردیم و دیگر نیازی به ذکر مجدد آن شرایط نمی باشد.

 

مدت آزمایشی در قراردادهای کاری کشور دانمارک

شرایط قراردادهای کاری در کشور دانمارک به این صورت می باشد که به طور معمول تمامی قرارداد های استخدامی این کشور یک مدت آموزشی/آزمایشی را دارند که طرفین در این مدت می توانند قرارداد را به صورت یک طرفه و البته با اعلام از 30 روز قبل، فسخ نمایند.

مصوب وزارت کار دانمارک برای مدت زمان آموزشی/آزمایشی 3 الی 6 ماه می باشد. به طور معمول همه ی قراردادها دارای مدت زمان آموزشی/آزمایشی 6 ماهه می باشند، چه این قراردادها برای نیروهای دانمارکی باشد و چه برای نیروهای خارجی مهاجر به این کشور. 
از شما مخاطب گرامی درخواست داریم در قسمت های بعدی از مقاله ی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک ما را همراهی نمایید.

 

آیا در زمینه ی بازار کار رشته ی مهندسی عمران در کشور دانمارک اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی بازار کار رشته ی مهندسی عمران در کشور دانمارک اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مشاهده فرمودید در قسمت قبلی از نوشتار مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک شرایط دریافت ویزای کاری کشور دانمارک و روش های مختلف مربوط به آن را مو. رد بررسی قرار دادیم و خدمت شما عزیزان عرض کردیم که دو روش ذکر شده به صورت مشترک دارای چه شرایط و مدارکی می باشند. 
هم چنین در زمینه ی دوره های استخدامی آموزشی و آزمایشی صحبت هایی را خدمت شما ارائه دادیم. 
در ادامه و قسمت دیگری از این مقاله ی کاربردی تصمیم داریم وضعیت بازار کار رشته ی مهندسی عمران را در کشور دانمارک مورد بررسی قرار دهیم. از شما سروران گرامی درخواست داریم با این قسمت از مقاله ی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک همراه باشید.

در این خصوص باید حضور شما عرض نماییم که رشته عمران زیر شاخه ای از شغل ها و رشته های مهندسی می باشد، اما در حال حاضر جزء لیست مشاغل مورد نیاز اعلام شده از سوی اداره کار برای برنامه لیست مثبت مشاغل نمی باشد. با این وجود به دلیل تقاضای بالای شغل مهندسی عمران و نیاز به نیروهای متخصص در این زمینه، امکان کاریابی برای این شغل در کشور دانمارک وجود دارد. 
افراد درخواست کننده باید برای این شغل و در طول سال حقوقی بالاتر از 375000 کرون دانمارک را داشته باشند. 
دقیق ترین اطلاعات مرتبط با این موضوع را می توانید از کارشناس های خبره ی الست گروپ جویا شوید. ایشان با توجه به تخصص و تجربه ی بالایی که دارند، قادر هستند، دقیق ترین راهنمایی ها را به شما ارائه نمایند.

 

وضعیت درآمد رشته ی مهندسی عمران در کشور دانمارک

وضعیت درآمد رشته ی مهندسی عمران در کشور دانمارک

در این قسمت از متن مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک فقط به شرایط میزان حقوق و وضعیت درآمد این رشته ی مهندسی در کشور آلمان می پردازیم. لطفا با ما همراه باشید. 
مهندس های عمران در کشور دانمارک دارای حقوق متوسط 38500 کرون در ماه می باشند که معادل حدودا 462000 کرون در طول سال می باشد.

اما به صورت کلی بازه ی حقوقی این شغل ها از 20400 کرون الی 58600 کرون در ماه می باشد که بر اساس تخصص و مهارت فرد درخواست کننده و کارمند این میزان ها متفاوت می باشند. 
بهتر است، کامل ترین اطلاعات مربوط به مقدار حقوق های این رشته ها را از اعضای با تجربه ی گروه مشاوره ی مهاجرتی السیت گروپ دریافت نمایید.

 

وضعیت هزینه ی زندگی در کشور دانمارک

وضعیت هزینه ی زندگی در کشور دانمارک

در خصوص وضعیت زندگی در این کشور اروپایی باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که هزینه ی زندگی در کشور دانمارک بر طبق سبک زندگی و شهر محل سکونت فرد متقاضی متفاوت بوده و به شکل حدودی بین 5600 الی 7500 کرون در طول ماه می باشد. 
خواهشمند است بخش های دیگر این متن با عنوان مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک را از دست ندهید و ما را همراهی نمایید. در ادامه قصد داریم موارد جالب و مهم دیگری که در ارتباط با مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک را برای شما عزیزان بیان نماییم.

 

آیا با اقدام از طریق جاب آفر دانمارک می توان اقامت دائم کشور دانمارک را دریافت کرد؟

آیا با اقدام از طریق جاب آفر دانمارک می توان اقامت دائم کشور دانمارک را دریافت کرد؟

همان ظور که دقت داشتید در قسمت پیشینی از مقاله ی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک در خصوص میزان حقوق های پرداختی در کشور دانمارک و هم چنین شرایط زندگی در این کشور مواردی را خدمت شما بیان کردیم. در این قسمت بنا داریم شرایط دریافت اقامت دائمی کشور دانمارک و آن ها با کمک شیوه ی جاب آفر مورد بررسی قرار دهیم. 
خواهشمند است، در این قسمت از متن مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک نیز با ما همراه باشید. 
در این خصوص باید عرض نماییم که آن دسته از افرادی که به شکل مستمر و به مدت 5 سال در کشور دانمارک کار کرده باشند و شغل ثابتی را داشته باشند، می توانند درخواست اقامت دائم خود را در این کشور ارائه بدهند. 
اقامت دائم کشور دانمارک این اجازه را به افراد متقاضی می دهد که بتوانند بدون قید و شرط در این کشور زندگی نمایند.

 

آیا در این برنامه مهاجرتی امکان همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد؟

آیا در این برنامه مهاجرتی امکان همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد؟

در قسمت پیشین از مقاله ی خود به شرایط دریافت اقامت دائم کشور دانمارک پرداختیم. در ادامه و بخش دیگری از نوشتار مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک قرار است، وضعیت مربوط به همراه کردن همسر و فرزندان در این طرح مهاجرتی به کشور دانمارک را مورد بررسی قرار دهیم. 
 
از شما عزیزان خواننده درخواست داریم با ادامه ی مقاله ی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک همراه باشید. 
در حقیقت آن دسته از اشخاصی که اقامت کاری خود در کشور دانمارک را دریافت می نمایند، می توانند درخواستی مبنی بر پیوست نمودن اعضای خانواده خود را ارائه دهند. این افراد اجازه ی پیوست هم زمان اعضای خانواده را دارند. این شرایط مربوط به همسر ایشان و هم چنین فرزندان کم تر از 18 سال آن ها می باشد. 
شرایط در نظر گرفته شده برای همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد متقاضی در کشور دانمارک
زمانی که همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز موفق شوند، به همراه فرد درخواست کننده وارد کشور دانمارک شوند، این شرایط و امکانات برای ایشان لحاظ شده است: 
همسر فرد متقاضی اجازه ی کار نامحدود و اجازه ی تحصیل رایگان را در دانشگاه های دانمارک یا مدارس آموزش مهارتی این کشور دارد. 
هم چنین فرزندان فرد درخواست کننده می توانند از خدمات آموزش دولتی و مدارس رایگان کشور دانمارک استفاده نمایند. 
ضمنا همه ی اعضای خانواده تحت پوشش بیمه درمانی رایگان می باشند و از خدمات اجتماعی کامل برخوردار هستند. 
شما عزیزان مخاطب می توانید مناسب ترین اطلاعات مرتبط با این امکانات را از نیروهای حاذق و متخصص گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ دریافت نمایید. 
شما مخاطب گرامی در حال مطالعه ی نوشتاری کاربردی در خصوص مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک هستید. لطفا بخش های بعدی این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید. در ادامه و بخش های آتی تصمیم داریم موضوعات کاربردی دیگری را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستندات مربوط به جاب آفر کشور دانمارک اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستندات مربوط به جاب آفر کشور دانمارک اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دقت فرمودید در قسمت قبلی از نوشتار خود در مورد همراه کردن همسر و فرزندان زیر 18 سال در طرح جاب آفر دانمارک مواردی را بین نمودیم و توضیحاتی در زمینه ی امکانات و خدمات در نظر گرفته شده برای آن ها خدمت شما ارائه دادیم.

اینک و در این قسمت از نوشتار مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک نوبت به بیان مهم ترین مدارک و مستندات لازم برای این طرح مهاجرتی یعنی جاب آفر دانمارک می باشد. 
از شما مخاطبین گرامی دعوت می نماییم در این بخش از مقاله ی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک نیز ما را همراهی نمایید.

 

مهم ترین مستنداتی که در برنامه ی مهاجرتی جاب آفر کشور دانمارک مورد احتیاج می باشند، عبارت هستند، از:

گذرنامه معتبر به نام افراد درخواست کننده
ترجمه رسمی موارد ذیل به زبان دانمارکی یا انگلیسی: 
شناسنامه
مدرک لیسانس (اصل دانش نامه) و ریز نمرات 
(دانش نامه مدارک تحصیلی بالاتر در صورتی که فرد متقاضی تحصیلات تکمیلی داشته است)
سوابق شغلی ایشان که شامل: گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه تامین اجتماعی و توصیه نامه می باشند.

رزومه ی حرفه ای به زبان انگلیسی یا دانمارکی
انگیزه نامه به زبان انگلیسی یا دانمارکی برای درخواست کار
قرارداد استخدامی با شرکتی رسمی در کشور دانمارک
نامه ی تاییدیه اداره مهاجرت کشور دانمارک 
مدرک زبان خارجه در صورت نیاز کارفرما 

در صورتی که در زمینه ی این مدارک، مستندات و جزئیات مرتبط با آن ها دارای ابهام یا سوالی هستید، می توانید با نیروهای خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ وارد عقد قرارداد و یا مذاکره شوید و دقیق ترین اطلاعات را از ایشان دریافت نمایید. 
گروه الست گروپ سالیان متمادی است که در حوزه ی انواع شیوه های مهاجرتی به کشور دانمارک فعالیت می نمایند و از تجربه و سابقه ی بسیار خوبی برخوردار می باشند. 
لطفا در ادامه ی مقاله ی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین سرویس ها و خدمات گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ در زمینه ی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین سرویس ها و خدمات گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ در زمینه ی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید در بخش قبلی از نوشتار خود لیستی از اصلی ترین مستندات و مدارکی که برای مهاجرت کاری مهندس های عمران به کشور دانمارک مورد نیاز می باشند را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. 
همان طور که در ابتدای مقاله نیز حضور شما عرض شد، در برنامه های مختلف مهاجرتی که در پیش دارید، به تیم های خبره ای مراجعه نمایید که در آن حوزه ی مهاجرتی دارای تخصص و سابقه ای مناسبی باشند. 
در بخش های گوناگون نوشتار خود نیز به شما همراهان گرامی پیشنهاد دادیم که برای این منظور به گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مراجعه و با کارشناس های با تجربه این تیم مشورت نمایید. 
 
حال و در بخش پایانی مقاله ی خود می خواهیم ببینیم این گروه مشاوره ی مهاجرتی چه خدمت و سرویس هایی را در حوزه ی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک در نظر گرفته است. 
خواهشمند است، با این قسمت از نوشتار مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک با ما همراه باشید. 

 

اصلی ترین خدمات و سرویس هایی که از سوی گروه الست گروپ و در مورد مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک در نظر گرفته شده است، به شرح ذیل می باشند:

ارائه ی مشاوره های مورد نیاز به فرد متقاضی که البته این مورد بر اساس رشته، سوابق، مهارت، مدارک و اهداف مورد نظر می باشد و هدف اصلی برای امکان سنجی مهاجرت فرد مورد نظر به کشور دانمارک از طریق کار در رشته مورد نظر می باشد. 
تهیه مدارک و مستندات مورد نیاز برای پروسه ی مهاجرت کاری از طریق جاب آفر به کشور دانمارک
ارزیابی مدارک تحصیلی، آموزشی و کاری فرد درخواست کننده در ارگان های رسمی و دولتی کشور دانمارک در صورت نیاز
مکاتبه با شرکت کارفرما و دریافت قرارداد استخدامی از شرکت مورد نظر در کشور دانمارک و البته در زمینه ی تخصص و مهارت فرد درخواست کننده 
دریافت مجوز های لازم از اداره های دولتی مربوطه در کشور دانمارک
همراهی برای انجام مصاحبه در سفارت کشور دانمارک به منظور دریافت ویزای کاری این کشور
همراهی با شخص درخواست کننده در زمان ورود به دانمارک و برای استقرار، تهیه مسکن و معرفی به کارفرمای مورد نظر
همراهی با فرد درخواست کننده به منظور انجام کارهای اداری و قانونی ایشان در زمان ورود به دانمارک مانند: افتتاح حساب های گوناگون بانکی، دریافت کد بیمه، دریافت کد مالیاتی، ثبت آدرس و دریافت کارت اقامت 
در همه ی این موارد ذکر شده تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ در کنار فرد درخواست کننده می باشند و از هیچ کمک و راهنمایی دریغ نمی کنند. نکته ی مهمی که در این جا حائز بیان می باشد، این است که کلیه خدمات و سرویس های ارائه شده سوی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ به شکل 100 درصد تضمینی می باشند. 

زمانی که کارشناس های تیم الست گروپ وضعیت و شرایط فرد متقاضی را بررسی می نمایند، با توجه به روزمه، توانایی های ایشان و دقت به دیگر فاکتورها، تضمین می نمایند که تا پایان مرحله هعای مختلف این برنامه های مهاجرتی با فرد متقاضی همراه می باشند و در نهایت ایشان را به هدف مورد نظر که همان دریافت ویزای کاری کشور دانمارک می باشد، می رسانند. 
شما عزیزان می توانید با گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ اعتماد واقعی را تجربه نمایید.

در این جا به انتخای نوشتار کاربردی مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک رسیدیم. امید است، مواردی که در قسمت گوناگون این مقاله بیان نمودیم، برای شما همراهان عزیز مفید بوده باشند و به خوبی با شرایط و وضعیت های مربوط به مهاجرت کاری مهندس عمران به دانمارک آشنا شده باشید. 

همان طور که در قسمت های مختلف نیز خدمت شما عرض کردیم بهتر است، برای دریافت بهترین نتیجه از طرح های مختلف مهاجرتی با گروه هایی مشورت نمایید که تجربه ی لازم را داشته و از تخصص خوی در این زمینه برخوردار باشند. 
موضوع های مختلف و برنامه های متنوع مهاجرتی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و شما نمی توانید زمام کارهای مورد نیاز این طرح ها را به دست هر فرد ی تیمی بدهید و لازم است، با تیم های خبره و با سابقه مشورت نمایید تا موفق به دریافت بهترین نتیجه یعنی ویزای کشور دلخواه خود شوید. 
یکی از بهترین تیم های مشاوره در حوزه های مختلف مهاجرتی گروه الست گروپ می باشد. 
از این که تا انتهای این نوشتار کاربردی با ما همراه بودید از همه ی شما خوبان کمال تشکر و قدردانی را داریم.