اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

جاب آفر اروپا

جاب آفر اروپا

امروز با موضوع جاب آفر اروپا در خدمت شما هستیم.

امروز با موضوع جاب آفر اروپا در خدمت شما هستیم.

اینفوگرافیک جاب آفر اروپا

اینفوگرافیک جاب آفر اروپا

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

جاب آفر یا پیشنهاد شغلی چیست؟

کدام کشورهای اروپایی امکان دریافت جاب آفر اروپا را دارند؟

کدام رشته ها و مشاغل مورد نیاز کشورهای اروپایی هستند؟

شرایط مورد نیاز برای دریافت جاب آفر کشورهای اروپایی چیست؟

چطور میتوانیم از طریق جاب آفر کشورهای اروپایی اقدام کنیم؟

درآمد مشاغل متعدد در اروپا و کشورهای مختلف چطور میباشد؟

هزینه زندگی در کشورهای اروپایی چگونه است؟

پروسه جاب آفر کشورهای اروپایی چه قدر زمان میبرد؟

بعد از چه مدتی میتوان اقامت دائم هر کدام از کشورهای اروپایی را دریافت کرد؟

آیا در روش جاب آفر کشورهای اروپایی، امکان پیوست همزمان خانواده وجود دارد؟

شرایط کاری،تحصیلی و زندگی همسر و فرزندان در کشورهای اروپایی به چه صورت است؟

مدارک مورد نیاز جاب آفر کشورهای اروپایی چیست؟

خدمات الست گروپ در زمینه مهاجرت به کشورهای اروپایی از طریق جاب آفر چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاب آفر اروپا با ما همراه باشید.

 

جاب آفر یا پیشنهاد شغلی چیست؟

جاب آفر یا پیشنهاد شغلی چیست؟

در عرصه مهاجرت جاب آفر، به مفهوم اخذ یک قرارداد استخدامی از سوی کمپانی ثبت شده به شکل رسمی است. در جاب آفر( قرارداد استخدامی) بایستی کلیه شرایط کاری و همچنین موافقت های طرفین، کارمند و یا کارفرما به شکل دقیق، کامل و شفاف معین گردد.

در این سری از قراردادها کارفرما برای زمان معین شده ی کارمند واجد الشرایط را استخدام می کند. به عبارتی دیگر می توان بیان نمود که یکی از متداولترین شیوه های مهاجرت به اروپا (ویزای کاری) است. سالانه افراد بسیاری از تمام دنیا به منظور پیدا کردن شغلی با سوددهی بالا و برخورداری از یک زندگی کاملاً مرفه به کشورهای قاره سبز راهی میشوند. در این راستا یکی از شیوه های اخذ ویزای کاری گرفتن ( جاب افر) است. در مجموع جاب آفر به معنای پیشنهاد شغلی است. شما از طریق جاب آفر آسان تر و سریعتر از دیگر روش های می توانید اقامت اروپا را کسب نماید.

 

در جاب آفر (قرارداد استخدامی) بایستی اطلاعاتی که در زیر به آن اشاره می نمایم را به شکل کامل موجود باشد که عبارتند از:

در جاب آفر (قرارداد استخدامی) بایستی اطلاعاتی که در زیر به آن اشاره می نمایم را به شکل کامل موجود باشد که عبارتند از:

·       مشخصات دقیق کارمند ( نام،شماره پاسپورت، اطلاعات تماس، آدرس محل سکونت) که بصورت خوانا و کامل ذکر شود. شناسنامه شخص متقاضی جزء گروه نخست مدارکی است که بایستی ترجمه انگلیسی و یا آلمانی تاییدیه از سوی سفارت اروپا عرضه گردد اما جهت گروه دوم، کپی مدارک به تنهای کافی است و دیگر نیازی به اصل شناسنامه نیست.
·       ذکر مشخصات دقیق کارفرما نظیر آدرس ثبت و همچنین اسم رسمی شرکت و شماره ثبت نیز از موارد دیگری است که در جاب آفر بایستی به صورت کامل و خوانا عنوان گردد.
·       نام شغل دقیق یا مدارک مرتبط به سابقه کاری و همچنین انجام فعالیت شغلی به زبان انگلیسی و یا آلمانی از مدارک دیگر به شمار می آید.
·       بیان شرح وظایف کامل از دیگر موارد مهم در قرارداد استخدامی یا جاب آفر است.
·       از دیگر اطلاعاتی که بایستی به صورت تکمیل شده و خوانا در جاب آفر عنوان گردد مدت زمان ارزش قرارداد و همچنین تاریخ دقیق آغاز به فعالیت است.
·       مدارکی حاکی بر وجود ارتباط کاری نظیر قراردادکاری که بایستی شامل اطلاعاتی مانند:
1)    حقوق ناخالص ماهانه یا سالانه 2) شرح فعالیت 3) کمیسیون، پاداش، مزایا و سایر دریافتی ها 4) شرایط مرخصی 5) شرایط ابطال قرارداد همکاری است.
·       یکی دیگر از اطلاعاتی که در قرارداد استخدامی بایستی به صورت کامل عنوان شود توافقات و همچنین شرایط میان کارمند و کارفرما و سایر مقررات و ضوابط است که بصورت کامل و خوانا عنوان شود.
 
کلیه موارد بیان شده از اطلاعاتی هستند که بایستی به شکل تکمیل شده و خوانا در قرارداد استخدامی و یا جاب افر ذکر شود.
جاب آفر اروپا بایستی به تایید طرفین قرارداد برسد و همچنین جهت رسمی بودن قرارداد فوق مهر کارفرما نیز درج گردد. علاوه براین بر روی سربرگ های قانونی این سری از قراردادهای استخدامی توسط شرکت کارفرما نیز منتشر میشود. به طور معمول پیمان های کاری به منظور نیروی کار خارجی بایستی مورد تایید اداره کار اروپا قرار گیرد.

در اغلب کشورهای اروپایی، برخورداری از جاب آفر علتی جهت صدور ویزا و اینکه اقامت کاری نیست بلکه سایر شرایط دیگر هم در این امر موجود است. با توجه به اینکه ضوابط و مقررات مهاجرت به کشورها و همچنین شرایط اخذ ویزای کاری به منظور نیروی کار خارجی متغیر است، اما به شکل کلی بیشتر میتوان متذکر شد که شرایط بیان شده در زیر بایستی جهت اخذ قامت و یا ویزا ارائه گردد که شامل:
•    عنوان ذکر شده در قرارداد کاری بایستی با سوابق کارمند از نظر شغلی و همچنین تحصیلی برابر باشد و علاوه براین کارمند بایستی اثبات نماید که در این عرصه از مهارت و تخصص های کافی برخوردار است و برهمین اساس پیش از آن در این عرصه سابقه انجام فعالیت کاری بصورت حرفه ی را نیز داشته است.  
o      در اغلب کشورها مقدار حقوق ثبت شده در قراردادهای شغلی بایستی بیشتر از مقدار معین شده از سوی وزارت کار و یا دیگر ارگان های مرتبط باشد که این بند در جاب آفر اروپا نیز صدق می نماید.
o      سابقه آموزشی و یا تحصیلات کارمند بایستی در سازمان های دولتی کشور اروپایی مورد محاسبه و تایید قرار گیرد.
o      اغلب کشورها کمپانی ها را متعهد به اخذ مجوز از سازمان های رسمی مرتبط به منظور استخدام و همچنین استفاده از نیروی کار خارجی می نمایند. به این معنا که کارفرما بایستی گواهینامه اداره کار و یا وزارت کار را جهت جاب آفر کشورهای اروپایی اخذ نمایند.
o      بعضی از کشورها برخورداری از زبان انگلیسی و یا آلمانی را جهت اخذ ویزا یکی از موارد ضروری در جهت جاب آفر کشورهای اروپایی معرفی می نمایند.
کلیه موارد ذکر شده از شرایط اقامت و یا صدور ویزا است جهت نیروی کار خارجی است.

 

کدام کشورهای اروپایی امکان دریافت جاب آفر اروپا را دارند؟

کدام کشورهای اروپایی امکان دریافت جاب آفر اروپا را دارند؟

در حال حاضر در اتحادیه اروپا کشورهای مختلفی هستند که به علت فقدان نیروی کاری و همچنین رشد صنعتی، از نیروهای کار خارجی استقبال می کنند و اشخاص متخصص و با سابقه با داشتن قرارداد شغلی یا جاب آفر و چگونگی اخذ ویزای کار، این فرصت را دارند که به کشورهای فوق مهاجرت نمایند. از مهمترین کشورهای اروپایی که بالاترین درصد استقبال از نیروهای کار خارجی را دارند میتوان به کشورهایی نظیر:
1)    آلمان 2) هلند 3) نروژ 4) سوئد 5) لوکزامبورگ 6) فرانسه 7) لهستان 8) فنلاند
به منظور اخذ جاب آفر انتخاب مناسبی هستند.

بهتر است بدانید جمهوری فدرال آلمان از لحاظ آسانی در مهاجرت امور کارآمد خارجی در میان سایر کشورها در رده سوم قرار دارد، به این علت که این کشور توانسته است فرصت های جذابی را به منظور متقاضیان شرکت در امور شغلی مهیا سازد. متقاضیان جهت حضور در این کشور همچون کشور لهستان میتوانند از جواز دریافت شهروندی اتحادیه اروپا نیز استفاده نمایند.

 

کدام رشته ها و مشاغل مورد نیاز کشورهای اروپایی هستند؟

کدام رشته ها و مشاغل مورد نیاز کشورهای اروپایی هستند؟

بطور کلی بازار کار هر کشور نیازمندی های خاص خود را می طلبد و برمبنای صنعت، برتری و تمرکز دولت به منظور سرمایه گذاری، تمایل جمعیت از نظر شغلی، دستگاه های آموزشی و همچنین فاکتورهای دیگر ملزم به مشاغل ویژه ی دارد. ولیکن اصلی ترین مشاغلی که در اغلب کشورهای اروپایی به علت دلایل متعدد با محدودیت همراه هستند را میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
1.     یکی از مشاغلی که در کشورهای اروپایی با کمبود نیروی کار همراه هستند اختصاص به متخصصین عرصه بهداشت و درمان نظیر پزشک عمومی، پرستاران، مراقبت از سالمندان، کمک پرستار هستند. علاوه براین تکنسین های پزشکی مانند آزمایشگاه، رادیولوژی و تخصص های پزشکی است.
2.     از دیگر مشاغلی که کشورهای اروپایی با فقدان نیرو همراه هستند را میتوان به مهندسین حوزه های اتوماسیون صنعتی، مهندسی برق و مکانیک نیز اشاره کرد.
3.     مشاغلی در ارتباط با ساختمان سازی و همچنین ساخت و ساز نیز در کشورهای اروپایی با کمبود نیرو همراه هستند.
4.     کسب و کارهای در ارتباط با شبکه، برنامه نویسی کامپیوتر و همچنین IT از دیگر مشاغل موجود در کشورهای اروپایی است که با کمبود نیروی مجرب همراه هستند.
5.     امور مالی تخصصی و همچنین حسابداری نیز جزء مشاغل دیگر در کشورهای اروپایی به شمار می آیند.
6.     رشته های مدیریتی نیز جزء مشاغل دیگر کشورهای اروپایی هستند که در این راستا با کمبود نیروی کاری مجرب و متخصص همراه هستند.

کلیه مشاغل و همچنین رشته های نامبرده جزء مشاغلی به شمار می آیند که در کشورهای اروپایی با توجه به پارامترهای متعدد با کمبود نیروی کاری نیز همراه هستند.

 

شرایط مورد نیاز برای دریافت جاب آفر کشورهای اروپایی چیست؟

شرایط مورد نیاز برای دریافت جاب آفر کشورهای اروپایی چیست؟

همانطور که میدانید هر کشوری به منظور اخذ ویزای کار و همچنین اقامت کاری جهت جار آفر اروپا شرایط متغیری را به همراه دارد. علاوه بر این ضوابط و قوانین هر کشوری با کشور دیگر متغیر است اما در مجموع، اشخاصی که از شرایطی که در زیر به آن اشاره می نمایم برخوردار باشند میتوانند جهت اخذ ویزای کار و اینکه اخذ جاب آفر کشورهای اروپایی اقدامات لازم را انجام دهند که شامل:
یکی از مدارک مورد نیاز جهت اخذ جاب آفر اروپا برخورداری از مدرک دانشگاهی ( حداقل لیسانس) است.
سوابق کاری مورد دیگری است که در اخذ جاب آفر ضروری است، بطوریکه فرد متقاضی بایستی حداقل به مدت دو سال دارای پیشینه فعالیت تخصصی در عرصه مدرک مرتبط دانشگاهی خود باشد.

 

برخورداری از شرایط اخذ اقامت کاری:

همانطور که متذکر شدیم اغلب کشورهای اروپایی به منظور جذب نیروهای کاری خارجی شرایط ویژه ی را وضع نموده اند، به طور مثال محدودیت نیروی کار در سطح استانی، ملی و یا منطقه ای، فهرست سفید مهاجرت، اجبار محرز نبودن وجود نیروهای کار بومی و غیره است. در این راستا اکثر کمپانی های سعی می کنند تا از شرایط موجود اطمینان کامل را کسب کرده باشند، استخدام فردی را خارج از کشور پذیرا نباشند.

برخورداری از مدرک زبان:

مسلط بودن به زبان کاری کمپانی مورد نظر امری مهم و ضروری است که بایستی شخص متقاضی در جاب آفر کشورهایی اروپایی از آن برخوردار باشد. اغلب کارفرمایان، نیروهای کاری خارجی خود را ملزم به اخذ مدرک زبان جهت تایید توانایی زبان معرفی می کنند. بهتر است متذکر شویم که مدرک زبان مقصود بر مبنای خواسته کارفرما نیز می تواند به زبان انگلیسی و یا زبان بومی همان کشور باشد.

از دیگر شرایط اخذ پیشنهاد شغلی در کشورهایی اروپایی را میتوان به محدودیت سنی در افراد اشاره کرد که حداکثر رده سنی افراد متقاضی بایستی تا چهل و پنج سال باشد.

 

در ادامه شروط اخذ جاب آفر اروپا بایستی متذکر شد که دو شرط جهت افراد متقاضی الزامی است:

شرط اول:

همانطور که بیان نمودیم یکی از شرایط دریافت جاب آفر مسلط بودن بر زبان انگلیسی و یا فرانسوی است. بهتر است بدانید که میزان سطح زبانی مناسب در اغلب کشورهای اروپایی از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین عرضه داشتن مدرک زبان جهت رشته های پزشکی و مهندسی نیز الزامی است. البته برخی از مشاغل در کشورهای اروپایی مانند آرایشگری و یا خیاطی احتیاجی به مدرک زبان ندارند، و تنها با تسلط داشتن بر روی مکالمه میتوانید در این راستا نظر کارفرما را جلب نماید.

 

شرط دوم:

برخورداری از مدرک تحصیلی و همچنین تبحر کاری مرتبط با شغل مورد نظر در کسب فعالیت کاری و اقامت در کشورهای اروپایی امری مهم است که این امر از برجستگی های شما به شمار می آید. در این راستا هر چه میزان مدرک تحصیلی و همچنین سوابق کاری تان جهت اخذ شغل درخواستی شما به مراتب بیشتر باشد، درصد بیشتری جهت اخذ پیشنهادات شغلی از کشورهای اروپایی را به همراه خواهید داشت.

 

شرط سوم:

از جمله موارد دیگر به منظور اخذ پیشنهاد شغلی از کشورهای اروپایی را میتوان به تمکن مالی متذکر شد.

به این منظور تمکن مالی جهت تهیه بلیط هواپیما، پرداخت مخارج حق وکالت، برخورداری از سرمایه بایسته به منظور فراهم نمودن هزینه های نخست زندگی و همچنین ثابت نمودن تمکن مالی جهت سفارت و ... از الزامات این امر است.
کلیه موارد بیان شده از شرایط اخذ جاب آفر در کشورهای اروپایی است که میتواند در این راستا به شما کمک بسزایی نماید.

 

چطور میتوانیم از طریق جاب آفر کشورهای اروپایی اقدام کنیم؟

چطور میتوانیم از طریق جاب آفر کشورهای اروپایی اقدام کنیم؟

بطور معمول وجود دو شیوه به منظور مهاجرت به کشورهای اروپایی جهت جذب نیروی کار خارجی موجود است. یک شیوه به روش ضوابط و مقررات اقامت کاری کشور درخواستی است. همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره نمودیم هر کشوری ضوابط کاری خود را دارد که این مقررات مشخص می نماید که چه اشخاصی و با چه شروطی شرایط اخذ اقامت کاری را دارند.

اما شیوه دوم به روش قانون ( بلوکارت ) اتحادیه اروپا است. اتحادیه اروپا این ویزای کاری را به منظور تسریع و همچنین تسهیل در پروسه جذب نیروی کار ماهر و متخصص در کشورهای اروپایی تاسیس نموده است. بلوکارت یا به عبارتی اقامت کاری ویژه نیروی ماهر که در تمامی کشورها به غیر از دانمارک صدور می گردد و مورد تایید است این امکان را برای نیروی کار متبحر فراهم می سازد که در تمام اتحادیه اروپا به فعالیت شغلی و همچنین زندگی بپردازند.

 

به طور معمول اقامت کاری فوق چندین مزیت با توجه به اقامت کاری متداول کشورها دارد که عبارتند از:

·       بصورت مستقل و آزادانه نیروی کار مجرب اجازه ی فعالیت در تمام اتحادیه اروپا را دارا هستند.
·       از دیگر مزیتهای اقامت کاری را میتوان به شامل شدن خدمات اجتماعی در کشورهای درخواستی نظیر بازنشستگی، بیمه و غیره متذکر شد.
·       دیگر مزیت اقامت کاری از طریق بلوکارت را میتوان به شروط صدور ویزای کاری سریع تر و همچنین ساده تر آن اشاره کرد.
·       اغلب ملزومات قانونی نظیر پذیرش های دولتی در اغلب کشورهای اروپایی اجباری و مهم نیست.
·       از مهمترین مزیت بارز اقامت کاری از طریق بلوکارت به شرایط آسان تر پیوست خانواده اختصاص دارد.
·       صدور اخذ همیشگی ساده تر و همچنین سریعتر از مزیت دیگر اقامت کاری از طریق بلوکارت است.
·       یکی دیگر از مزیت های اقامت کاری به مجوز تغییر شغل آسانتر اختصاص دارد.
·       در اغلب کشورها اقامت کاری از طریق بلوکارت لزومی جهت ارائه مدرک زبان ندارد.

 

سه شرط بنیادی جهت اخذ بلوکارت در اتحادیه اروپا:

شخص متقاضی نبایستی از تبعه کشورهای اروپایی باشد.
درخواستی قابل معادل سازی و همچنین ارزیابی نیز باشد.
متقاضی بایستی با کارفرمای خود قرارداد کاری در همان کشور را داشته باشد. با توجه به مطالب ارائه شده شروط پیمان های کاری در کشورهای درخواستی متغیر است و اغلب کشورها جهت دریافت بلوکارت ، کمترین دریافتی حقوق را مبنای قرارداد کاری خود در نظر می گیرند.
با برخورداری از قرارداد استخدامی (جاب آفر اروپا) درصورتیکه شخص متقاضی شروط اخذ بلوکارت را به همراه داشته باشد این امکان را دارد که از سفارت کشور درخواستی در کشور خود تقاضای خود را ارائه دهد و در صورت کامل بودن گواهی ویزای بلوکارت را اخذ نموده و به کشور درخواستی خود به منظور فعالیت های شغلی و یا زندگی مهاجرت نماید.

 

درآمد مشاغل متعدد در اروپا و کشورهای مختلف چطور میباشد؟

درآمد مشاغل متعدد در اروپا و کشورهای مختلف چطور میباشد؟

در ادامه جاب آفر کشورهای اروپایی لازم است در خصوص میزان مشاغل کشورهای اروپایی نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. در کشورهای اروپایی حقوق مشاغل متعدد به طور معمول برمبنای مهارت، شهر، شغل، شرکت و سایر فاکتورهای دیگر متغیر است و به هیچ عنوان با یکدیگر قابل سنجش نیست. اما به منظور تطبیق شرایط حقوقی، کمترین میزان حقوق مشاغل در کشورهای اروپایی را میتوانید با یکدیگر مقایسه نماید.

 

چند نمونه از فهرست حداقل حقوق محبوب ترین کشورهای اروپایی در سال دوهزار و بیست و یک میلادی را برای شما عنوان می نمایم که شامل:

چند نمونه از فهرست حداقل حقوق محبوب ترین کشورهای اروپایی در سال دوهزار و بیست و یک میلادی را برای شما عنوان می نمایم که شامل:

-       استونی یکی از کشورهای اروپایی است که در سال دوهزار و بیست و یک میلادی در هر ساعت (6.5) یورو حداقل حقوق را به خود اختصاص میدهند.
-       یکی دیگر از کشورهای غرب اروپایی که عضو اتحادیه اروپا است بلژیک است که مینیم حقوق این کشور در هر ساعت در حدود ( 11.46) است.
-       یکی دیگر از بهترین کشورهای اروپایی به فرانسه است که هسته ی اصلی معاملات تجاری است در هر ساعت ( 12.23) حداقل حقوق آن برای افراد جویای کار است.
-        جمهوری فدرال آلمان که یکی از مناسب ترین شیوه های اخذ اقامت اروپا به روش کار جاب آفر اروپا است در هر ساعت (65. 11) یورو میزان مینیمم حقوق آن است.
-       لوکزامبورگ کشوری کوچک در شمال اروپا است که حداقل حقوق آن در هر ساعت (32. 13) یورو است.
-       جالب است بدانید هلند که در شمال غرب اروپا واقع شده است مینیمم حقوقی که برای متقاضیان جویای کار در هر ساعت در نظر گرفته (28. 11) یورو است.
-       سومین کشور بزرگ اروپایی اسپانیا است که این کشور حداقل حقوقی که برای نیروی کار خود در سال دوهزار و بیست و یک در نظر گرفته است در هر ساعت ( 71. 10) یورو است.
-       مینیمم حقوق کشور اروپایی دیگری که قرار است برای شما بازگو کنیم لهستان است که در مرکز اروپا واقع شده است. این کشور در هر ساعت (57. 9) یورو را جهت مشاغل متعدد در نظر گرفته است.

 

هزینه زندگی در کشورهای اروپایی چگونه است؟

هزینه زندگی در کشورهای اروپایی چگونه است؟

اروپا یا قاره سبز، معروف به دومین قاره کوچک دنیا است که به دو قسمت اروپای غربی و شرقی دسته بندی میشود. در حال حاضر کشورهای اروپایی در جهان یکی از صنعتی ترین کشورها معرفی شده اند که با پیشرفت تکنولوژی و علم قابل ملاحظه ی همراه بوده اند. لذا همانطور که بیان نمودیم یکی از متداولترین شیوه های مهاجرت به کشورهای اروپایی ویزای کار یا برخورداری از ( جاب آفر اروپا ) است.

برهمین اساس هزینه های زندگی در هر منطقه، شهر و یا کشور بر مبنای شیوه زندگی افراد متغیر بوده و به هیچ عنوان قابل سنجش نیست. به طور معمول به منظور سنجش هزینه های زندگی در اروپا یک شهر را اساس قرار میدهند و دیگر شهرها را برمبنای ضریب و یا نرخ مخارج زندگی در آن شهر مورد سنجش قرار میدهند.

بهتر است بدانید ضریب عدد فوق را اصطلاحاتی همچون ضریب زندگی و یا Living Index  می نامند. برهمین اساس شهر مبنا را صد امتیاز داده و دیگر شهرها را با همین مقدار مورد سنجش قرار میدهند. به طور مثال درصورتیکه پراگ واقع در جمهوری چک را بر مبنای امتیاز صد در نظر بگیریم، در مواردی که شهری دارای امتیاز صد و پنجاه باشد، این بدان معناست که هزینه های زندگی به مراتب پنجاه درصد از پراگ بیشتر خواهد بود. براساس متغیر بودن هزینه ها برمبنای سبک زندگی، مقیاس فوق دید کلی به فرد جهت مخارج ارائه میدهد و تنها ملاکی دقیق به منظور پیش بینی و یا محاسبه نیست.

بنابراین در صورتی که شهر پراگ واقع در جمهوری چک، مبنای میانگین هزینه زندگی را برای یک نفر متوسط در حدود پانصد الی هفتصد یورو و همچنین برای یک خانواده چهار نفره نیز تقریباً هزار و پانصد تا دوهزار و دویست یورو برآورد نمایم، ضریب زندگی و یا (Living Index) سایر کشورهای اروپایی به این صورت است که:

·       بهتر است بدانید ضریب زندگی در کشور اروپایی ژنو سوئیس متوسط در حدود دویست و چهل و هفت برای یک نفر و برای یک خانواده چهار نفره نیز بین هفتصد و چهل تا نهصد و نود یورو است.
·       شهر پیشنهادی اروپایی دیگر زوریخ سوئیس است که دارای ضریب زندگی برای یک نفر دویست و چهل و سه و در یک خانواده چهار نفره نیز میانگین بین هفتصد تا نهصد یورو است.
·       لوگانو سوئیس نیز دارای ضریب زندگی دویست و سیزده برای یک نفر و در یک خانواده متوسط بین ششصد تا هفتصد یورو است.
·       ضریب زندگی در کشور اروپایی اوسلو نروژ نیز در حدود دویست و ده یورو است که برای یک خانواده چهار نفر این مبلغ در حدود ششصد تا هشتصد یورو میباشد.
·       جالب است بدانید که پاریس فرانسه هم دارای ضریب زندگی صد و نود و نه (برای یک نفر) و در یک خانواده نیز تقریبا بین ششصد تا هشتصد یورو است.
·       کشور اروپایی کپنهاگن دانمارک نیز دارای ضریب زندگی صد و نود و هشت یورو است.
·       در کشور اروپایی آمستردام هلند متوسط ضریب زندگی برای یک نفر صد و هشتاد و هشت و جهت یک خانواده چهار نفر نیز در حدود ششصد تا هشتصد یورو است.
·       متوسط ضریب زندگی در استکهلم سوئد برای یک نفر صد و هفتاد و یک و همچنین برای یک خانواده (چهارنفره) در حدود ششصد الی هفتصد یورو است.
·       لوکزامبورگ یکی دیگر از کشورهای اروپایی است که در این کشور نیز همانند سایر کشورهای اروپایی ضریب زندگی برای یک خانواده چهار نفره در حدود پانصد و بیست الی هفتصد یورو و برای یک نفر در حدود صد و هفتاد و چهار یورو است.
·       کشور اروپایی دیگر هامبورگ آلمان است که در این کشور متوسط هزینه زندگی برای یک نفر در حدود صد و هفتاد یورو و همچنین برای یک خانواده (چهار نفره) در حدود هفتصد یورو است.
·       ضریب زندگی برای یک نفر در کشور اروپایی فرانکفورت آلمان در حدود صد و شصت و نه یورو است که این مبلغ برای یک خانواده چهار نفره در حدود هفتصد یورو است.
·       هلسینکی فنلاند از دیگر کشورهای اروپایی است که ضریب زندگی در این کشور برای یک نفر صد و شصت و هفت یورو ، و در خانواده چهار نفره نیز در حدود ششصد و هفتاد یورو است.
·       از دیگر کشورهای اروپایی که مایلیم متوسط ضریب زندگی را برای شما بیان نمایم، کشور روتردام هلند است. ضریب زندگی در این کشور برای یک نفر ( صد و شصت و سه یورو) و برای یک خانواده ( چهارنفره ) در حدود ششصد و پنجاه و دو یورو است.
·       میلان ایتالیا دارای ضریب زندگی صد و چهل و چهار یورو (برای یک نفر) است که این مبلغ برای یک خانواده چهار نفر تقریباً در حدود چهارصد تا ششصد یورو است.
·       بارسلونا اسپانیا که یکی دیگر از کشورهای اروپایی است دارای ضریب متوسط زندگی (صد و سی و هشت یورو) است که میانگین این مبلغ برای یک خانواده چهار نفره در حدود چهارصد الی پانصد و پنجاه یورو است.
·       کشور اروپایی دیگر اختصاص به ورشو لهستان دارد که میانگین ضریب زندگی برای یک نفر تقریباً نود و سه یورو و همچنین جهت یک خانواده ( چهار نفره) در حدود سیصد و شصت یورو است.
·       کشور اروپایی کیوو اوکراین متوسط ضریب زندگی که برای یک نفر در نظر گرفته است هفتاد و یک یورو است که این مبلغ برای یک خانواده (چهار نفره) دویست و هشتاد یورو است.

 

پروسه جاب آفر کشورهای اروپایی چه قدر زمان میبرد؟

پروسه جاب آفر کشورهای اروپایی چه قدر زمان میبرد؟

به طور معمول مدت زمان پروسه جاب آفر اروپا برمبنای سطح زبان و همچنین کشور درخواستی شخص متقاضی متغیر است. اما در حال حاضر جهت اشخاصی که به تازگی به این پروسه وارد شده اند، بین یک الی دو سال زمان نیاز است.

اما جهت اشخاص متقاضی کار این پروسه، بطور معمول بین سه الی شش هفته جهت صدور ویزا و همچنین ارزیابی های لازم به زمان نیاز دارد. در غیر این صورت به غیر از جاب آفر اروپا این امکان وجود دارد که از روش ویزای در جستجوی کار هم جهت اخذ ویزای کار در کشورهای اروپایی نیز اقدامات لازم را انجام دهید.

باید بدانید که در حال حاضر یکی از بهترین و مناسب ترین انواع ویزاها اختصاص به ویزای در جستجوی کار دارد. در ویزای فوق، شخص درخواست کننده ویزای کار بین سه الی شش ماه ویزای محدود اقامت اروپا را کسب می نماید که وی در این پروسه کوتاه بایستی در پی مهارت ها و شغل مناسب در اروپا باشد.

 

بعد از چه مدتی میتوان اقامت دائم هر کدام از کشورهای اروپایی را دریافت کرد؟

بعد از چه مدتی میتوان اقامت دائم هر کدام از کشورهای اروپایی را دریافت کرد؟

اما شرایط اخذ اقامت دائم در اغلب کشورهای اروپایی متغیر بوده است. بطور کلی چند عامل مهم و اساسی جهت شرط اقامت دائم می توان به موارد زیر اشاره کرد که شامل:
1)    اقامت رسمی در کشور درخواستی در زمان مشخص که در این راستا هر کشور از ضوابط و مقررات خود پیروی می نماید که این مدت تقریباً در حدود دو تا پنج سال است.
2)    یکی دیگر از شروط اقامت دائم در کشورهای اروپایی به این موضوع اختصاص دارد که شخص متقاضی کار بایستی در زمان اعزام تقاضای اقامت دائم مشغول به فعالیت در حرفه شغلی خود باشد.
3)     برخورداری از مدرک زبان بر مبنای خواسته اداره مهاجرت از دیگر شروط اقامت دائم در کشورهای اروپایی است.
بنابراین با توجه به شروط ذکر شده متقاضیان جویای کار در کشورهای اروپایی می تواند جهت اخذ اقامت دائم اقدامات لازم را انجام دهند.

 

آیا در روش جاب آفر کشورهای اروپایی، امکان پیوست همزمان خانواده وجود دارد؟

آیا در روش جاب آفر کشورهای اروپایی، امکان پیوست همزمان خانواده وجود دارد؟

امکان پیوست خانواده به ضوابط و همچنین کشور مورد نظر بستگی دارد که این قانون نیز در کشورهای اروپایی متعدد متغیر است. اما بطور کلی در کلیه کشورها، افراد جویای کار دارنده ی بلوکارت این امکان را دارند که اعضای خانواده خود را به صورت همزمان جهت کار و اقامت با خود همراه نمایند.

در ادامه بهتر است متذکر شد که افراد متقاضی جهت کار در کشورهای اروپایی از طریق جاب آفر اروپا، در صورتی که متاهل بوده و مایلند که فرزند و یا همسر خود را در این سفر کاری به کشور مورد نظر ببرند، کشورهای اروپایی به علت حائز اهمیت بودن این امر و ارج نهادن به بنیاد خانواده این فرصت را برای فرد درخواست کننده مهیا نموده اند که از ویزای همراه جهت پیوست همزمان خانواده استفاده نماید.

نکته حائز اهمیت این است که در ویزای جستجوی کار فرصت اقدام همزمان مقدور نیست و تنها زمانی که شما کار درخواستی خود را پیدا نماید این امکان را دارید که به منظور دریافت اقامت پیوست خانواده اقدامات لازم را انجام دهید. به طور معمول فرزندان رده سنی کمتر از هجده سال در پرونده کاری شما لحاظ میشوند.

از نکات اساسی که در روند پیوست همزمان خانواده بایستی به آن دقت نماید، مبحث تمکن مالی است. در این راستا شخص جویای کار بایستی نشان دهد که توانایی لازم جهت تامین مسکن مناسب و همچنین حقوق دریافتی کافی را برای تمامی اعضای خانواده خود دارد.

 

شرایط کاری،تحصیلی و زندگی همسر و فرزندان در کشورهای اروپایی به چه صورت است؟

شرایط کاری،تحصیلی و زندگی همسر و فرزندان در کشورهای اروپایی به چه صورت است؟

بهتر است بدانید، بطور معمول اعضای خانواده فرد متقاضی جاب آفر اروپا تحت حمایت کامل خدمات اجتماعی آن کشور قرار دارند که مشتمل بر بیمه درمانی، تحصیلات رایگان و همچنین مجوز کار جهت همسر است.

لازم به ذکر است که فرزندان وی، از این امکان برخوردارند که از سایر امکانات تحصیلی دولتی کشور فوق نیز بهره مند شوند.

 

مدارک مورد نیاز جاب آفر کشورهای اروپایی چیست؟

مدارک مورد نیاز جاب آفر کشورهای اروپایی چیست؟

مدارک ضروری به منظور کار در جاب آفر اروپا شامل:
·       نخستین مدرک مورد نیاز جهت کار در کشورهای اروپایی به گذرنامه معتبر اختصاص دارد که بایستی شامل امضاء و دو کپی از صفحات دو و سه گذرنامه است.
·       از دیگر مدارک ضروری جهت جاب آفر اروپا را میتوان به ترجمه رسمی زبان همان کشور و یا زبان انگلیسی اشاره کرد که شامل:
1)    شناسنامه 2) اصل مدرک دانشگاهی و همچنین ریز نمرات 3) سابقه کاری نظیر توصیه نامه، تاییدیه اشتغال بکار و سوابق بیمه تامین اجتماعی است.
·       افراد متقاضی جهت اشتغال در کشورهای اروپایی به رزومه ی حرفه ی که بایستی به زبان کشور درخواستی و یا زبان انگلیسی بیان شده باشد نیز نیاز دارند. رزومه بایستی تکمیل شده و فاقد از جای خالی که از سوی فرد متقاضی تنظیم گردیده است باشد، بخصوص شامل سوابق شغلی، تحصیلی و امور کاری است.
·       انگیزه نامه به زبان کشور درخواستی و یا زبان انگلیسی جهت تقاضای کار یکی دیگر از مدارک مورد نیاز جهت جاب آفر کشورهای اروپایی است.
·       از مدارک ضروری دیگر جهت جاب آفر اروپا را میتوان به قرارداد استخدامی با حضور در کشور درخواستی اشاره کرد.
·       گواهینامه اداره مهاجرت ( در صورت نیاز) یکی دیگر از مدارک ضروری جهت جاب آفر کشورهای اروپایی است.
·       در برخی از کشورهای اروپایی کارفرما، یکی از مدارک مورد نیاز جهت جاب آفر را مدرک زبان معرفی می نمایند. نکته مهم این است که در صورتیکه شخص متقاضی از این مدرک معتبر برخوردار نیست بایستی توصیف گردد که آغاز فعالیت موفقیت آمیز به چه نحوه ی امکانپذیر است.
کلیه موارد ذکر شده از مدارک مورد نیاز جاب آفر اروپا است که فرد متقاضی جهت شرکت در فعالیت های شغلی بایستی تکمیل شده مدارک را به کشور مربوطه تقدیم نماید. بهتر است بدانید که کل این پروسه بررسی به تقاضای رویداد از مدت زمان عرصه تقاضا به طور معمول بین چهار الی شش ماه به طول می انجامد که شاید این پروسه به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

 

خدمات الست گروپ در زمینه مهاجرت به کشورهای اروپایی از طریق جاب آفر چیست؟

خدمات الست گروپ در زمینه مهاجرت به کشورهای اروپایی از طریق جاب آفر چیست؟

بهتر است بدانید شرکت خدمات الست گروپ برمبنای شرایط شخص متقاضی و همچنین سابقه ی وی فعالیت های کاملی در عرصه اخذ قرارداد استخدامی و علاوه براین مهاجرت شغلی به کشورهای نظیر لهستان، جمهوری فدرال آلمان، هلند، سوئد، فرانسه، لوکزامبورگ، نروژ و غیره جهت مشاغل ضروری در کشورهای ذکر شده را عرضه می دارد. در مجموع خدمات این شرکت مهاجرتی (الست گروپ) در این عرصه عبارتند از:

1.     یکی از خدماتی که شرکت مهاجرتی الست گروپ برای افراد متقاضی جاب آفر اروپا در نظر گرفته است اختصاص به عرضه مشاوره به شخص درخواست کننده بر مبنای مهارت، رشته، سوابق، اهداف و مدارک جهت ارزیابی و بررسی مهاجرت به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین کشورهای نامبرده به روش کار در حرفه درخواستی است که میتواند در این راستا به متقاضی کمک بسزایی نماید.
2.     مهیا نمودن مدارک ضروری جهت روند مهاجرت کاری به روش جاب آفر اروپا و همچنین کشورهای نامبرده یکی دیگر از خدماتی است که شرکت مهاجرت الست گروپ به منظور رفاه حال متقاضیان خود انجام میدهد.
3.     یکی از بارزترین خدماتی که الست گروپ برای متقاضیان جاب آفر در نظر گرفته است آموزش زبان درخواستی کشور مورد نظر و یا زبان انگلیسی است که بصورت کاملاً رایگان به افراد جویای کار در کشورهای اروپایی ارائه می دهد.
4.     برآورد مدارک آموزشی،تحصیلی و همچنین کاری در سازمان های دولتی و یا رسمی کشور (در صورت نیاز) یکی دیگر از خدماتی است که این شرکت مهاجرتی برای متقاضیان خود در نظر گرفته است.
5.     اخذ قرارداد استخدامی از کمپانی کارفرما و همچنین نامه نگاری های صورت گرفته با کارفرما در خصوص تبحر و تخصص درخواست کننده از کشورهای نامبرده و اتحادیه اروپا از دیگر خدمات مهاجرتی الست گروپ در خصوص مهاجرت به اروپا به روش جاب آفر است.
6.     یکی از مهمترین خدماتی که این شرکت بر عهده دارد را میتوان به اخذ مجوزهای مورد نیاز از ارگان های دولتی مرتبط با کشور اروپایی درخواستی اشاره کرد.
7.     مساعدت جهت انجام گفت و گو در سفارت به منظور اخذ ویزای کار از دیگر خدمات شرکت مهاجرتی الست گروپ است که میتواند در این راستا به متقاضیان جویای کار کمک بسزایی نماید.
8.     این شرکت خدمات مهاجرتی تمام تلاش خود را می کند که در زمان ورود متقاضی جهت تهیه مسکن، استقرار و همچنین شناسایی به کارفرما مساعدت های لازم را اعمال نماید.
9.     از اصلی ترین و مهمترین خدماتی که شرکت مهاجرتی الست گروپ برای متقاضیان جاب آفر اروپا در نظر گرفته است، مساعدت و یاری با شخص متقاضی جهت انجام فعالیت های قانونی و همچنین اداری  در زمان ورود برای سهولت و تسریع در امور نظیر اخذ کد بیمه، افتتاح حساب بانکی، اخذ کارت اقامت، اخذ کد مالیاتی و همچنین درج و ثبت آدرس است.

با توجه به موارد ذکر شده در خصوص خدمات شرکت مهاجرتی الست گروپ شما میتوانید کلیه امور مهاجرت به اروپا را از طریق جاب آفر انجام دهید. لازم به ذکر است که کلیه خدمات شرکت فوق صد درصد تضمینی بوده است و شما با خیال راحت می توانید مهاجرت خود را به قاره سبز انجام دهید.
شما با بهره مندی از خدمات شرکت مهاجرتی الست گروپ می توانید اعتماد را تجربه کنید.