اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

جاب آفر فنلاند

جاب آفر فنلاند

در این نوشتار کاربردی که در حوزه ی مهاجرت می باشد قصد داریم شرح کاملی بر موضوع جاب آفر فنلاند داشته باشیم و مهم ترین موارد مرتبط با جاب آفر فنلاند را برای شما همراهان گرامی توضیح دهیم. خواهشمند است تا اینتهای این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه شاهد افراد زیادی هستیم که مایل به سفر و یا انجام برنامه های مختلف مهاجرتی به کشورهای گوناگون در سطح جهان می باشند. تعدادی از ایشان قصد دارند برای تفریح و انجام برنامه های سیاحتی وارد کشورهای دیدنی و زیبای دنیا شوند.

در این نوشتار کاربردی که در حوزه ی مهاجرت می باشد قصد داریم شرح کاملی بر موضوع جاب آفر فنلاند داشته باشیم و مهم ترین موارد مرتبط با جاب آفر فنلاند را برای شما همراهان گرامی توضیح دهیم. خواهشمند است تا اینتهای این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه شاهد افراد زیادی هستیم که مایل به سفر و یا انجام برنامه های مختلف مهاجرتی به کشورهای گوناگون در سطح جهان می باشند. تعدادی از ایشان قصد دارند برای تفریح و انجام برنامه های سیاحتی وارد کشورهای دیدنی و زیبای دنیا شوند.

البته همه ی سفرهای خارجه شامل این موارد نشده و تعدادی از افراد با اهداف بزرگ تر که جنبه ی بلند مدت نیز دارند به دیگر کشورهای دنیا وارد می شوند. در واقع این افراد به دنبال مهاجرت و یا اقامت های بلند مدت به این مناطق می باشند.

آن ها برای موضوع مهاجرت خود به یک هدف و یا علت مهم و اساسی نیاز دارند. مثلا موضوع ادامه تحصیل و برنامه های علمی یکی از علت ها برای مهاجرت به دیگر کشورها می باشد. از دیگر علت های مهم می توانیم مهاجرت های کاری و شغلی را نام ببریم.

در این ششیوه از مهاجرت افراد لازم است در برخی از رشته های تحصیلی، رشته های فنی و مهارتی دارای تجربه و مهارت کافی باشند تا بتوانند با موفقیت هایی که در کار خویش ایجاد می نمایند مورد پذیرش یکی از ارگان ها یا شرکت های کشور مقصد قرار گرفته و بر این اساس با آن ها وارد عقد یک یک قرارداد کاری و استخدامی شوند.

یکی از بهترین روش های برای پیاده نمودن مهاجرت های کاری، شیوه ی جاب آفر یا دریافت پیشنهاد های کاری از سوی ارگان ها و شرکت های رسمی می باشد که در کشور مورد نظر مستقر می باشند.
افراد زیادی به دنبال مهاجرت و دریافت جاب آفر کشورهای مختلف قاره ی اروپا می باشند. این قاره ی زیبا دارای امکانات فراوانی برای زندگی راحت و آسوده می باشد.

یکی از بهترین کشورهای اروپایی که مناسب ترین پارامترهای زندگی را در خود داردف کشور زیبای فنلاند می باشد. فنلاند در بخش های شمالی این قاره ی سرسبز واقع شده است. یک بخش از این قاره با عنوان کشورهای اسکاندیناوی شناخته می شود که کشور فنلاند به همراه چند کشور دیگر تشکیل دهنده ی این قسمت می باشند.

ما در نوشتار جاب آفر فنلاند، مهم ترین شرایط مربوط به استخدام نیروهای کاری خارجی و وضعیت زندگی در این کشور را برای شما مورد بررسی قرار می دهیم. لطفا در ادامه ی این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید.
قبل از ورود به بحث های اصلی مقاله ب جاب آفر فنلاند توجه شما عزیزان را به یک نکته ی با ارزش جلب می نمایم.

 

اینفوگرافیک جاب آفر فنلاند

اینفوگرافیک جاب آفر فنلاند

دقت داشته باشید که در طرح ها و برنامه های مختلف مهاجرتی خویش و سفرهایی که به کشورهای مختلف از جمله فنلاند دارید، قبل از اقدام خود، با گروه های با تجربه ای که تحت عنوان مشاوران مهاجرتی فعالیت می نمایند مشورت نمایید تا ایشان مناسب ترین شیوه های مهاجرت را خدمت شما ارائه نمایند.

یکی از برترین تیم های مشاوره ی مهاجرتی، گروه الست گروپ می باشد که در حوزه های متنوع مهاجرتی به کشورهای خارجی دارای تجربه و سابقه های بسیار خوبی می باشند.
در ادامه ی بحث خود و به منظور بسط مناسب ترین موضوع جاب آفر فنلاند، قصد داریم اهم موارد مرتبط با این سوژه را به شکل چند سوال یا تیتر بیان کرده و در هر قسمت از نوشتار خود آن ها را مورد تشریح قرار دهیم. خواهشمند است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مهم ترین تیترها و سوال های مقاله ی جاب آفر فنلاند به شرح ذیل می باشند:
آیا در زمینه ی جاب آفر و پیشنهادهای کاری اطلاعاتی دارید؟
آیا می دانید چگونه می توانیم از طریق جاب آفر کشور فنلاند اقدام نماییم؟
آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر کشور فنلاند اطلاعاتی دارید؟
مدرک زبان:
مدرک تحصیلی:
بهترین راه های ارتباط با کارفرما و پیدا کردن شغل در کشور فنلاند:
دوره ی زمانی مربوط به قراردادهای آزمایشی / آموزشی در کشور فنلاند:
آیا می دانید در طرح جاب آفر کشور فنلاند، کدام رشته ها و تخصص ها بیشتر مورد نیاز می باشند؟
آیا در زمینه ی میزان درآمد و حقوق مربوط به شغل های مختلف در کشور فنلاند اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی هزینه های مربوط به زندگی در کشور فنلاند اطلاعاتی دارید؟
میزان زمان برای پاسخ دادن پروسه ی مربوط به جاب آفر فنلاند:
افراد متقاضی طرح جاب آفر فنلاند بعد از گذشت چه مدتی می توانند اقامت دائم این کشور را به دست آورند؟
آیا در طرح جاب آفر فنلاند امکان همراه شدن همسر و فرزندان شخص درخواست کننده وجود دارد؟
وضعیت تحصیل و زندگی همسر و فرزندان زیر 18 سال در برنامه جاب آفر فنلاند
آیا می دانید مهم ترین مدارک و مستندات برای جاب آفر فنلاند کدام موارد می باشند؟
آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های گروه الست گروپ در طرح جاب آفر فنلاند اطلاعاتی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاب آفر فنلاند با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی جاب آفر و پیشنهادهای کاری اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی جاب آفر و پیشنهادهای کاری اطلاعاتی دارید؟

در بخش ابتدایی از نوشتار جاب آفر فنلاند، تصمیم داریم در مورد جاب آفر برای شما همراهان گرامی صحبت نماییم. از شما عزیزان خواننده دعوت می شود در این قسمت و با توضیحات مربوط به جاب آفر همراه باشید.

در حقیقت منشور از جاب آفر این می باشد که فرد متقاضی مهاجرت با یکی از کارفرماها و شرکت های مستقر در کشور فنلاند دارای قرارداد کاری و استخدامی باشد. در این قراردادها باید همه ی موارد مهم و اساسی به شکل کاملا شفاف بیان شده و مشخص شده باشند.
در قراردادهای موسوم به جاب آفر فرد متقاضی برای مدت مشخصی به استخدام شرکت و کارفرمای مورد نظر در کشور فنلاند در می آید.

 

مهم ترین موردهایی که در هر قرارداد جاب آفر باید به شکل کامل وجود داشته باشند به شرح ذیل می باشند:

مشخصات کامل فرد کارمند که مشتمل بر نام، اطلاعات تماس، شماره پاسپورت و آدرس محل سکونت ایشان می باشند.
مشخصه های کامل و دقیق کارفرما که مشتمل بر شماره ثبت، آدرس ثبت و نام رسمی شرکت ایشان می باشند.
عنوان شغلی شخص کارمند
شرح دقیق وظایف شخص کارمند
تاریخ دقیق شروع کار و مدت زمان اعتبار قرارداد مورد نظر
میزان حقوق ناخالص فرد کارمند
پاداش، مزایا، کمیسیون و دیگر دریافتی های شخص کارمند
شرایط فسخ قرارداد همکاری بین دو طرف
شرایط مرخصی فرد کارمند
دیگر ضابطه ها، شرایط و توافقات بین کارفرما و فرد کارمند

از نکته های ریز و البته مهمی که بهتر است در قراردادهای موسوم به جاب آفر به آن ها نیز توجه شود این است که هر دو طرف قرارداد استخدامی یعنی کارفرما و فرد کارمند باید فرم های مربوطه را امضاء نموده و به تایید خود برسانند.

هم چنین برای اطمینان خاطر می توان از مهر رسمی شرکت کارفرما نیز در ذیل فرم های مربوط به قرارداد جاب آفر استفاده نمود و در برخی موارد نیز فرم های مربوط به قرار داد کاری جاب آفر را در فرم های سربرگ دار که مخصوص شرکت کارفرما می باشند به رشته تحریر در می آورند.

هم چنین در کشور فنلاند برای این منظور که فرد متقاضی ویزای کار خود را دریافت کند،می بایست قرارداد استخدام نیروی خارجی ایشان به تایید دفتر توسعه اقتصادی و اشتغال یا TE Office نیز برسد. این سازمان مجموعه موارد زیر را برای صدور اجازه کار لحاظ میکند:

فرد متقاضی کار آیا صلاحیت لازم برای اشتغال را دارد یا خیر؟
میزان حقوق دریافتی ایشان بر اساس اصول و استاندارد دریافت اقامت کاری می باشد یا خیر؟
وضعیت بازار کار بر اساس نیروی کار موجود برای آن شغل به چه صورت می باشد.
پس از تایید دفتر توسعه اقتصادی و اشتغال، این اداره مهاجرت است که باید تصمیم بگیرد اجازه کار و اقامت برای فرد مورد نظر را صادر نماید یا خیر.
از شما مخاطب گرامی دعوت می نماییم در ادامه ی مقاله ی جاب آفر فنلاند با ما همراه باشید.

 

آیا می دانید چگونه می توانیم از طریق جاب آفر کشور فنلاند اقدام نماییم؟

آیا می دانید چگونه می توانیم از طریق جاب آفر کشور فنلاند اقدام نماییم؟

همان گونه که مشاهده فرمودید در قسمت قبلی از مقاله ی خود در زمینه ی جاب آفر و مهم ترین نکته های مربوط به آن توضیحاتی را خدمت شما ارائه دادیم. در ادامه و قسمت دیگری از نوشتار جاب آفر فنلاند قصد داریم چگونگی اقدام از این طریق را برای دریافت ویزای کاری فنلاند مورد توضیح قرار دهیم.
از همه ی شما مخاطبین گرامی درخواست داریم با این توضیحات این قسمت نیز همراه باشید.
برای ورود به کشور فنلاند شیوه های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از ویزای کاری یا دریافت بلوکارت می باشد.

یکی از مهم ترین شرط ها برای دریافت اقامت کاری این کشور داشتن قرارداد یا جاب آفر از یک کارفرمای مستقر در کشور فنلاند می باشد. این قرارداد کاری می بایست به تایید دفتر توسعه اقتصادی و اشتغال و همچنین سازمان مهاجرت کشور فنلاند برسد.

هم چنین کارفرمای فنلاندی می بایست یک فرم تاییدیه از اداره مهاجرت به نام فرم TEM054را تکمیل و امضاء کند و به فرد متقاضی کار تحویل نماید تا ایشان نیز آن را برای درخواست اقامت کاری خود به سفارت کشور فنلاند ارائه نماید.

در خصوص وضعیت حقوقی کشور فنلاند باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که حداقل حقوق فنلاند برای دریافت اقامت کاری در سال 2021 با تاییدیه TE Office و اداره مهاجرت، 1252 یورو در ماه و به صورت ناخالص می باشد.

البته برای نیروهای متخصص، حداقل میزان حقوق به منظور دریافت اقامت کاری کشور فنلاند، 3000 یورو در ماه و به شکل ناخالص می باشد.
کشور فنلاند یکی از کشورهای صادر کننده بلوکارت اتحادیه اروپا میباشد. بلوکارت یک نوع اقامت کاری می باشد که ویژه آن دسته از افرادی است که حقوق دریافتی آنها از یک حد تعیین شده توسط وزارت کار در فنلاند بیشتر باشد و این افراد باید تحصیلات دانشگاهی مورد تایید وزارت آموزش فنلاند را نیز دارا باشند.

این عدد (میزان حقوق) در سال 2021 میلادی، معادل 4929یورو در ماه و البته به صورت ناخالص تعیین شده است.
هم چنین برای هیچ رشته یا تخصصی هم استثنایی وجود ندارد و این عدد برای همه شغل ها به صورت یکسان می باشد.
خواهشمند است در بخش های بعدی از نوشتار جاب آفر فنلاند ما را همراهی نمایید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر کشور فنلاند اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر کشور فنلاند اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه کردید در بخش پیشین از این مقاله در مورد چگونگی اقدام اط ریق جای آفر فنلاند موارد مهمی را خدمت شما عزیزان بیان کردیم. در ادامه و بخش دیگری از این نوشتار کاربردی بنا داریم اصلی ترین شرایط برای دریافت جاب آفر کشور فنلاند را مورد بررسی قرار دهیم.
از همه ی شما سروران گرامی درخواست می شود در توضیح این شرایط نیز با ما همراه باشید.

 

مهم ترین شرایطی که در زمینه ی جاب آفر فنلاند باید مورد بررسی قرار گیرند به شرح ذیل می باشند:

محدودیت سنی
مدرک زبان
مدرک تحصیلی
سابقه کار
که در ادامه هر یک از آن ها را مورد تشریح قرار می دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

 

محدودیت سنی:

در خصوص محدودیت سنی برای دریافت جاب آفر فنلاند باید حضور شما عرض نماییم

که بهتر است فرد متقاضی ترجیحا زیر 45 سال باشد.

 

مدرک زبان:

مدرک زبان:

از نظر مدرک مربوط به زبان های خارجه باید حضور شما عرض نماییم که برای مهاجرت به فنلاند از طریق کار، الزاما نیازی به مدرک زبان خارجهنمی باشد،

اما فرد متقاضی می بایست به یکی از زبان های فنلاندی یا انگلیسی تسلط نسبی داشته باشد. به همین دلیل خدمت شما عزیزان توصیه می شود که بهتر است فرد متقاضی، مدرک زبان انگلیسی یا فنلاندیمعادل سطح B2 را داشته باشد.

 

مدرک تحصیلی:

مدرک تحصیلی:

حداقل مدرک تحصیلی که برای این برنامه مهاجرتی مورد نیاز می باشد، مدرک لیسانس یا همان کارشناسی می باشد.
البته لیسانس مورد نظر باید قابل معادل سازی در کشور فنلاند باشد و از طرفی مدرک های فنی مرتبط با تخصص و مهارت فرد درخواست کننده نیز مورد پذیرش واقع می شوند.

 

سابقه کار:

فرد درخواست کننده باید دارای حداقل دو سال سابقه ی کار مرتبط با مدرک تحصیلی خود را داشته باشد.

برای توضیح بیشتر در این زمینه باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که به لحاظ قانونی نیازی به داشتن سابقه ی کار نمی باشد، اما به لحاظ عملی، طبیعتا کارفرمایان نیروهایی را استخدام می کنند که بر اساس سن خود، چندین سال سابقه ی کار تخصصی و حرفه ای را داشته باشند. برای دریافت بلوکارت که کارفرما حقوق یک متخصص را باید به فرد کارمند پرداخت نماید، این موضوع از اهمیت بالاتری نیز برخوردار می شود. از این رو داشتن حداقل 2 سال سابقه ی کار تخصصی مورد توصیه می باشد.

یکی شرط دیگر برای اقدام از طریق جاب آفر کشور فنلاند، داشتن یک قرارداد کاری با کارفرمایی در فنلاند و با حقوق مصوب اداره مهاجرت این کشور می باشد.
شرط مبعدی مربوط به داشتن تاییدیه از TE Office یا دفتر توسعه اقتصادی و اشتغال می باشد.
انگیزه نامه:برای طرح مهاجرتی جاب آفر کشور فنلاند، نیازی به ارائه انگیزه نامه نمی باشد.
تمکن مالی: در این برنامه مهاجرتی، نیازی به ارائه تمکن مالی نیست
هم چنین برای دریافت اقامت کاری یا بلوکارت، دارا بودن یک قرارداد استخدامی با کارفرما ضروری می باشد که این قرارداد استخدامی باید حاوی اطلاعات و شرایط خاصی باشد که البته به دلیل این که در بخش های قبلی از همین مقاله به آن ها پرداختیم، در این قسمت موضوعات تکراری را بیان نمی کنیم.

 

بهترین راه های ارتباط با کارفرما و پیدا کردن شغل در کشور فنلاند:

بهترین راه های ارتباط با کارفرما و پیدا کردن شغل در کشور فنلاند:

مناسب ترین شیوه برای دست یابی به این موضوع استفاده از وب سایت های کاریابی معتبر در این کشور می باشد. مهم ترین وب سایت های معتبر به شرح ذیل می باشند:
 
https://www.te-palvelut.fi/
https://jobs.workinfinland.fi/open-positions/
https://www.ammattibarometri.fi/?kieli=en
Rekrytointi.com
Monster.fi
Oikotie.fi

CareersinAudit.com

 

دوره ی زمانی مربوط به قراردادهای آزمایشی / آموزشی در کشور فنلاند:

به طور معمول همه ی قرارداد های استخدامی کشور فنلاند دارای یک مدت آموزشی/آزمایشی می باشند که هر دو طرف در این مدت قادر هستند قرارداد را به شکل یک طرفه و با اعلام یک ماهه مورد فسخ قرار دهند.
آنچه برای این موضوع و از طرف وزارت کار فنلاند مورد تایید و توصیب قرار گرفته است، مدت زمان آموزشی/آزمایشی 3 الی 6 ماه برای این دوره ها می باشد.

معمولا همه قراردادها مدت زمان آموزشی/آزمایشی 6 ماهه دارند، چه افراد متقاضی از اشخاص فنلاندی باشند و یا این که از افراد مهاجر و خارجی.
از شما درخواست داریم بخش های بعدی از نوشتار جاب آفر فنلاند را از دست ندهید. در ادامه قصد داریم موارد مهم و کاربردی دیگری که در ارتباط با جاب آفر فنلاند می باشند را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

 

آیا می دانید در طرح جاب آفر کشور فنلاند، کدام رشته ها و تخصص ها بیشتر مورد نیاز می باشند؟

آیا می دانید در طرح جاب آفر کشور فنلاند، کدام رشته ها و تخصص ها بیشتر مورد نیاز می باشند؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید در قسمت قبلی به بیان مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر فنلاند پرداختیم. اکنون و در بخش دیگری از نوشتار جاب آفر فنلاند تصمیم داریم رشته ها و تخصص های مورد نیاز در این طرح مهاجرتی را برای شما همراهان گرامی بیان نماییم.
خواهشمند است در ارائه این رشته ها و تخصص ها نیز ما را همراهی نمایید.

 

لیست شغل های اصلی مورد نیاز در برنامه ی مهاجرتی جاب آفر فنلاند عبارت هستند از:

رشته های فنی و مهندسی
 
رشته های مالی و مدیریتی
مانند:
مدیران ارشد: ساخت و ساز، حمل و نقل، تولید و خدمات رفاهی

مدیران شرکت های مخابراتی

مدیران مهندسی

مدیران معماری و علوم

مدیران سیستم های کامپیوتری و اطلاعات

مدیران ساخت و ساز

مدیران ساخت و نوسازی منازل

مدیران عملیات و نگهداری تجهیزات

مدیران در بخش حمل و نقل

برنامه ریز مسیر حمل و نقل و خدمه

مهندس عمران

مهندس مکانیک

مهندس برق و الکترونیک

مهندس شیمی

مهندس صنعت و تولید

مهندس متالوژی و مواد

مهندس معدن

مهندس زمین شناسی

مهندس نفت

مهندس هوافضا

مهندس کامپیوتر (به غیر از مهندسی نرم افزار و طراحان)

سایر مشاغل مهندسی

معماران
معماران منظر

برنامه ریز شهری و کاربری اراضی

نقشه بردار زمین
 
ریاضیدان، آمارشناس و آمارگیر

تحلیلگر و مشاوره سیستم

تحلیلگر پایگاه داده و سرپرست داده

مهندس نرم افزار و طراح

برنامه نویس کامپیوتر و توسعه دهنده رسانه های تعاملی

طراح وب و توسعه دهنده
تکنسین و کارشناس مهندسی برق و الکترونیک

کارشناس خدمات الکترونیکی (تجهیزات خانگی و تجاری)

کارشناس و مکانیک سازه های صنعتی
ابزار هواپیما، مکانیک برقی و اویونیک، تکنسین ها و بازرسان

تکنسین و کارشناس معماری

طراح صنعتی

تکنسین و کارشناس طراحی

تکنسین و کارشناس نقشه برداری زمین

خلبان هوایی، مهندس پرواز و مربی پرواز

کنترل کننده ترافیک هوایی و مشاغل مرتبط
افسر عرشه، حمل و نقل آب

افسر مهندس، حمل و نقل آب

کنترل کننده های ترافیک راه آهن و تنظیم کننده های ترافیک دریایی

کارشناس شبکه های رایانه ای
 
کارشناس پشتیبانی کاربر

کارشناس آزمایش سیستم های اطلاعاتی

صنعتگر و متخصص

مهماندار و خدمه پرواز

جوشکار و اپراتورهای مربوط به دستگاه

برق کار (به جز سیستم صنعتی و نیروگاهی)

برقکار صنعتی

برقکار سیستم های قدرتی

تکنسین نصب و راه اندازی ارتباطات از راه دور

تکنسین های خدمات تلویزیون و نگهداری کابل

مکانیک تجهیزات سنگین

مکانیک گرمایش، برودتی و تهویه مطبوع

مکانیک هواپیما و بازرس هواپیما

سازنده آسانسور و مکانیک

تکنسین های خدمات خودرو، مکانیک کامیون و اتوبوس و تعمیرکارهای مکانیکی

تعمیرکاران بدنه موتور

مکانیک گرمایش روغن و سوخت جامد

سرویس کننده و تعمیرکار لوازم خانگی

مکانیک الکتریکی

مکانیک موتورسیکلت، همه وسایل نقلیه زمینی و سایر
مهندسین لوکوموتیو راه آهن و محوطه

اپراتور جرثقیل

رانندگان کامیون حمل و نقل

رانندگان اتوبوس، اپراتورهای مترو و سایر اپراتورهای ترانزیت

مهمانداران رمپ حمل و نقل هوایی

کارشناس و تکنسین حفاری و خدمات نفت و گاز

کارشناس حفاری چاه های نفت و گاز، سرویس دهنده ها، آزمایش کنندگان و کارگران مرتبط

اپراتورهای ماشین آلات جنگلی

اپراتورهای کنترل و پردازش مرکزی، نفت، گاز و فرآوری مواد شیمیایی

مهندس های برق و اپراتورهای سیستم های برق

مونتاژکار هواپیما و بازرسان مونتاژ هواپیما
 
مونتاژکار خودرو، بازرس و آزمایش کننده وسایل نقلیه موتوری

مونتاژکار قطعات الکترونیکی، سازنده، بازرسان و آزمایش کنندگان

مونتاژکار، سازنده و بازرس موتورهای الکتریکی و ترانسفورماتورهای برقی

مونتاژکار و بازرس مکانیکی

اپراتور ماشین آلات و بازرسان تولید دستگاههای برقی

مونتاژکار و بازرس قایق

شما مخاطب گرامی در حال مطالعه ی نوشتاری کاربردی با موضوع جاب آفر فنلاند هستید. لطفا قسمت های آتی از این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید. در بخش های بعدی تصمیم داریم موضوعات جالب دیگری را در ارتباط با جاب آفر فنلاند با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. این موارد در برنامه های مهاجرتی شما بسیار مفید می باشندف البته باید در کنار مطالعه ی آن ها با گروه های مشاوره ی مهاجرتی از جمله الست گروپ مشورت نمایید تا بهترین نتیجه ها را دریافت کنید.

 

آیا در زمینه ی میزان درآمد و حقوق مربوط به شغل های مختلف در کشور فنلاند اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی میزان درآمد و حقوق مربوط به شغل های مختلف در کشور فنلاند اطلاعاتی دارید؟

همان طور که دقت کردید در قسمت پیشینی از مقاله ی جاب آفر فنلاند، لیستی از رشته ها و تخصص های مورد نیاز در این برنامه مهاجرتی را خدمت شما همراهان گرامی ارائه نمودیم. اینک و در قسمت دیگری از این مقاله ی کاربردی بنا داریم وضعیت درآمد و میزان حقوق این رشته ها و تخصص های گوناگون را مورد بررسی قرار دهیم.

از شما عزیزان درخواست می نماییم در این بخش از مقاله ی جاب آفر فنلاند و توضیح مقدار حقوق دریافتی مشاغل مختلف این کشور با ما همراه باشید.
ما در این بخش میزان حقوق مربوط به شغل های مختلف کشور را فنلاند را به صورت متوسط بیان می نماییم.
این مبالغ به شرح ذیل می باشند:
پزشک عمومی 5100 یورو درماه
دندان پزشک 4700 یورو درماه
حسابدار 4200 یورو درماه
مهندس 3700 یورو درماه
برنامه نویس 3600 یورو درماه
استاد دانشگاه 3200 یورو درماه
معلم 2700 یورو درماه
پرستار 2500 یورو درماه
آشپز 2200 یورو درماه
راننده اتوبوس 2000 یورو درماه
حسابدار 3000 یورو درماه
مجددا خدمت شما عزیزان عرض می نماییم که این اعداد به صورت میانگین بیان شده است و در حقیقت این امکان وجود دارد که بر طبق شهر، رشته، تخصص و مهارت فرد متقاضی، میزان حقوق ها متغیر و متفاوت باشند. 
لطفا در ادامه ی این مقاله ما را همراهی نمایید.

 

آیا در زمینه ی هزینه های مربوط به زندگی در کشور فنلاند اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی هزینه های مربوط به زندگی در کشور فنلاند اطلاعاتی دارید؟

در بخش پیشین از متن جاب آفر فنلاند در مورد میزان حقوق دریافتی ماهیانه ی شغل های مختلف صحبت نمودیم. اینک و در ادامه ی این مقاله قصد داریم وضعیت هزینه های زندگی در کشور فنلاند را مورد توضیح قرار دهیم.

از همه ی شما سروران عزیز تقاضا داریم با تشریح وضعیت هزینه های زندگی در کشور فنلاند همراه باشید.
در این خصوص باید حضور شما عرض نماییم که هزینه های زندگی در کشور فنلاند بر اساس سبک زندگی و شهر مورد نظر متغیر می باشند، اما به شکل کلی و به صورت میانگین، می توان هزینه های زیر را در نظر داشت:

میزان هزینه در شهر Helsinki بین 980 الی 1600 یورو
میزان هزینه در شهر Jyvaskyla بین 700 الی 1200 یورو
میزان هزینه در شهر Oulu بین 650 الی یورو
میزان هزینه در شهر Tampere بین 870 الی 1300 یورو

 

میزان زمان برای پاسخ دادن پروسه ی مربوط به جاب آفر فنلاند:

میزان زمان برای پاسخ دادن پروسه ی مربوط به جاب آفر فنلاند:

در این زمینه باید حضور شما عرض نماییم که پروسه گرفتن جاب آفر کشور فنلاند به شرایط و دانش زبان فرد متقاضی بستگی دارد.

اما در وضعیت کلی پروسه مهاجرت به فنلاند از طریق کار حدود 9 الی 12 ماه بیشتر زمان نمی برد.

خواهشمند است در قسمت های آتی از متن جاب آفر فنلاند با ما همراه باشید.

 

افراد متقاضی طرح جاب آفر فنلاند بعد از گذشت چه مدتی می توانند اقامت دائم این کشور را به دست آورند؟

افراد متقاضی طرح جاب آفر فنلاند بعد از گذشت چه مدتی می توانند اقامت دائم این کشور را به دست آورند؟

در این قسمت از نوشتار جاب آفر فنلاند شرایط زمانی برای گرفتن اقامت دائم این کشور را مورد بررسی قرار می دهیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

در صورتی که فرد متقاضی به مدت حداقل 4 سال در کشور فنلاند و به شکل پیوسته اقامت کاری موقت داشته باشد، می تواند درخواست اقامت دائم و نامحدود خویش را نیز ارائه دهد.
در خصوص بحث شهروندی این کشور باید خدمت شما مخاطب عزیز عرض کنیم که دریافت شهروندی فنلاند از طریق اقامت به مدت دست کم 5 سال در کشور فنلاند و تسلط به یکی از زبان های سوئدی یا فنلاندی امکان پذیر می باشد. این دوره ی 5 ساله می بایست به صورت پیوسته باشد.

 

آیا در طرح جاب آفر فنلاند امکان همراه شدن همسر و فرزندان شخص درخواست کننده وجود دارد؟

آیا در طرح جاب آفر فنلاند امکان همراه شدن همسر و فرزندان شخص درخواست کننده وجود دارد؟

موضوع اصلی مقاله ی ما در زمینه ی جاب آفر فنلاند می باشد. در ادامه این مقاله ی کاربردی قصد داریم این موضوع را بررسی نماییم که آیا در طرح جاب آفر فنلاند امکانی برای پیوست شدن همسر و فرزندان شخص متقاضی وجود دارد یا خیر؟

در این خصوص باید خدمت شما عرض نماییم که آن دسته از افرادی که بلوکارت خود را دریافت می کنند، می توانند درخواست پیوست اعضای خانواده را نیز ارائه بدهند. این افراد اجازه ی پیوست همزمان اعضای خانواده ی خویش را دارند.

البته پیوست خانواده در کشور فنلاند، مختص همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد درخواست کننده می باشد. 
بهتر است اطلاعات دقیق تر مرتبط با این بخش را از کارشناس های خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ دریافت نمایید. آن ها بر بق تجربه و سوابق درخشانی که دارند، قادر هستند بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه کنند.

 

وضعیت تحصیل و زندگی همسر و فرزندان زیر 18 سال در برنامه جاب آفر فنلاند

وضعیت تحصیل و زندگی همسر و فرزندان زیر 18 سال در برنامه جاب آفر فنلاند

در این خصوص باید حضور شما عرض نماییم که در طرح جاب آفر فنلاند و بعد از این که همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز به فرد درخواست کننده ملحق شدند، همسر ایشان اجازه ی کار نامحدود و اجازه ی تحصیل رایگان در دانشگاه های کشور فنلاند را دارد.

هم چنین فرزندان ایشان نیز می توانند از خدمات آموزش دولتی و مدارس رایگان کشور فنلاند استفاده نمایند. 
در ضمن باید خدمت شما بگوییم که همه ی اعضای خانواده فرد متقاضی تحت پوشش بیمه ی درمانی رایگان می باشند و از خدمات اجتماعی کامل برخوردار هستند.
برای دریافت دقیق ترین اطلاعات در زمینه ی مجموعه خدمات ارائه شده به همسر و فرزندان زیر 18 سال شخص درخواست کننده می توانید با گروه مشاوران مهاجرتی الست گروپ وارد مذاکر شوید و از مجموعه نظرات تخصصی ایشان بهره مند شوید.

 

آیا می دانید مهم ترین مدارک و مستندات برای جاب آفر فنلاند کدام موارد می باشند؟

آیا می دانید مهم ترین مدارک و مستندات برای جاب آفر فنلاند کدام موارد می باشند؟

در ادامه نوشتار خود با عنوان جاب آفر فنلاند تصمیم داریم لیست مدارکی که در این برنامه مهاجرتی مورد نیاز می باشند را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم. خواهشمند است در این قسمت نیز ما را همراهی نمایید.
مهم ترین مدارک مورد نیاز در طرح جاب آفر فنلاند به شرح ذیل می باشند:
گذرنامه ی معتبر فرد درخواست کننده

 

موارد ذیل باید به زبان فنلاندی یا انگلیسی مورد ترجمه قرار گیرند:

شناسنامه فرد درخواست کننده
مدرک لیسانس (اصل دانش نامه) و ریز نمرات 
(دانش نامه مدارک تحصیلی بالاتر در صورتی که فرد متقاضی تحصیلات تکمیلی داشته است)
سوابق شغلی (شامل گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه تامین اجتماعی و توصیه نامه)
رزومه ی حرفه ای به زبان انگلیسی یا فنلاندی
انگیزه نامه به زبان انگلیسی یا فنلاندی برای درخواست کار
قرارداد استخدامی با یکی از شرکت های رسمی مستقر در کشور فنلاند
نامه ی تاییدیه دفتر توسعه اقتصادی و اشتغال کشور فنلاند
نامه تاییدیه اداره مهاجرت این کشور
نامه حمایت کارفرما تحت فرم TEM054
مدرک زبان خارجه فرد متقاضی در صورت نیاز کارفرما 
شما خواننده گرامی می توانید جزئیات مربوط به این مدارک و مستندات را از گروه مشاوران مهاجرتی الست گروپ جویا شوید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های گروه الست گروپ در طرح جاب آفر فنلاند اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های گروه الست گروپ در طرح جاب آفر فنلاند اطلاعاتی دارید؟

همان طور که دقت فرمودید در بخش قبلی به بیان مهم ترین مدارک مورد نیاز برای اقدام از طریق جاب آفر فنلاند پرداختیم.
بر اساس آن چه در بخش های مختلف مقاله خدمت شما ارائه نمودیم، بهتر است در برنامه های مهاجرتی که دارید رأسا و بر اساس تجربه و یا علم خود اقدام نفرمایید. چون این یک موضوع واقعا تخصصی می باشد و بهتر است از گروه هایی که در حوزه های مختلف مهاجرتی تجربه ی کافی را دارند استفاده نمایید. 
 
یکی از این تیم ها، گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ می باشد. ما در این قسمت از مقاله ی جاب آفر فنلاند بنا داریم لیستی از مهم ترین خدمات و سرویس های ارائه شده از سوی الست گروپ را خدمت شما سروران گرامی ارائه نماییم.
لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

 

مهم ترین سرویس هایی که گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ برای طرح جاب آفر فنلاند به افراد متقاضی ارائه می نماید به شرح ذیل می باشند:

ارائه مشاوره به شخص درخواست کننده بر اساس رشته، سابقه ی کاری، میزان مهارت، مدارک و اهداف که همه این موارد برای امکان سنجی مهاجرت به فنلاند از طریق کار در رشته مورد نظر می باشد.
تهیه مدارک مورد نیاز برای پروسه مهاجرت کاری از طریق جاب آفر به کشور فنلاند
آموزش زبان انگلیسی به شخص متقاضی به صورت رایگان
ارزیابی مدارک تحصیلی، آموزشی و کاری در ارگان های رسمی و دولتی کشور فنلاند در صورت نیاز
مکاتبه با کارفرما و دریافت قرارداد استخدامی از شرکت کارفرما در زمینه تخصص و مهارت متقاضی از کشور فنلاند
دریافت مجوزهای لازم از اداره های دولتی مربوطه
همراهی برای انجام مصاحبه در سفارت برای دریافت ویزای کاری
همراهی با فرد متقاضی در زمان ورود به کشور فنلاند و به منظور استقرار، تهیه مسکن و معرفی به کارفرمای مورد نظر
همراهی با شخص درخواست کننده به خاطر انجام کارهای اداری و قانونی در زمان ورود به فنلاند مانند: باز کردن حساب های مختلف بانکی، دریافت کد بیمه، دریافت کد مالیاتی، ثبت آدرس و دریافت کارت اقامت ایشان.

نکته ی مهم در زمینه ی خدمات الست گروپ برای طرح جاب آفر فنلاند این است که همه ی این خدمات به شکل 100 درصد تضمینی می باشند و این تیم مشاوره تا دریافت مناسب ترین نتیجه که همان جاب آفر فنلاند می باشد با ایشان همراهی نموده و از هیچ کمک و یا راهنمایی دریغ نمی کند.
با الست گروپ
اعتماد را تجربه کنید...

در این جا به انتهای نوشتار کاربردی جاب آفر فنلاند رسیدیم. امید است مجموعه مطالبی که در مقاله ی جاب آفر فنلاند برای شم بیان کردیم، مفید بوده باشند و شما خواننده ی گرامی، به خوبی با شرایط و وضعیت های مربوط به جاب آفر فنلاند آشنا شده باشید و بتوانید با کمک این برنامه و طرح مهاجرتی و با موفقیت به کشور زیبای فنلاند مهاجرت نمایید.

مجددا از همه ی شما همراهان گرامی درخواست داریم که با توجه به تخصصی بودن موضوعات مربوط به مهاجرت، برای انواع شیوه های مهاجرتی خود با گروه های خبره ای هم چون تیم مشاوران مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید و از نظرات تخصصی ایشان بهره مند شوید.