اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

بهترین دانشگاه آلمان برای معماری

بهترین دانشگاه آلمان برای معماری

در این نوشتار قصد داریم موضوع بهترین دانشگاه آلمان برای معماری را به صورت کامل و مفصل مورد بررسی قرار دهیم و موارد مهمی که در ارتباط با بهترین دانشگاه آلمان برای معماری می باشند را برای شما عزیزان توضیح دهیم. از همه ی شما درخواست می شود تا انتهای این مقاله ی کاربردی ما را همراهی نمایید.

در این نوشتار قصد داریم موضوع بهترین دانشگاه آلمان برای معماری را به صورت کامل و مفصل مورد بررسی قرار دهیم و موارد مهمی که در ارتباط با بهترین دانشگاه آلمان برای معماری می باشند را برای شما عزیزان توضیح دهیم. از همه ی شما درخواست می شود تا انتهای این مقاله ی کاربردی ما را همراهی نمایید.

موضوع مورد بحث مقاله ی ما در حوزه ی مهاجرت و به ویژه شیوه ی مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی می باشد. یکی از رشته های تحصیلی در گروه فنی و مهندسی رشته ی معماری می باشد که در گروه رشته های جذاب و البته پرطرفدار در سطح جامعه می باشد.

بسیاری از افراد تمایل دارند در این رشته ی جذاب قبول شده و ادامه تحصیل دهند.
برخی از افراد نیز به دنبال این موضوع هستند که ادامه ی تحصیل رشته ی فنی معماری را در دانشگاه های خارج از کشور انجام دهند. به همین خاطر در پی بررسی شرایط و پارامترهای مختلف مربوط به ادامه ی تحصیل این رشته ی دانشگاهی در کشورهای مختلف می باشند.

یکی از کشورهایی که امروزه مورد هدف بسیاری از علاقمندان به ادامه ی تحصیل رشته ی معماری می باشدف کشور آلمان است که یکی از بهترین و  پیشرفته ترین کشورها در قاره ی سبز اروپا می باشد.
ما در مقاله ی خود همه ی پارامترها و شرایط مهمی که در ارتباط با دانشگاه ها، ادامه تحصیل رشته معماری و موارد مرتبط می باشند را بررسی خواهیم نمود.

پیش از این که بحث های اصلی مقاله را در پیش بگیریم باید حضور شما سروران عرض نماییم که در صورتی که قصد ادامه تحصیل و هم چنین مهاجرت به کشورهای اروپایی از جمله آلمان را دارید، بهتر است با گروه های با تجربه ای که در این خصوص از سابقه ی خوبی برخوردار می باشند مشورت نمایید.

موضوعات مرتبط با روش های مختلف مهاجرتی، مواردی تخصصی می باشند و انجام و پیگیری آن ها از عهده ی عموم مردم خارج است، لذا افراد متقاضی باید با تیم هایی تحت عنوان مشاوران مهاجرتی مشورت نمایند و بر اساس نظراتی که ایشان ارائه می نمایند، عمل کنند.یکی از بهترین گروه های مشاوره مهاجرتی، تیم الست گروپ می باشد که در حوزه های متنوع مهاجرتی و به ویژه مهاجرت های تحصیلی به کشور آلمان از تجربه ی بالایی برخوردار می باشند.

اینفوگرافیک بهترین دانشگاه آلمان برای معماری

اینفوگرافیک بهترین دانشگاه آلمان برای معماری

در ادامه و برای این که موضوع بهترین دانشگاه آلمان برای معماری به خوبی مورد بسط و تفهیم قرار دهیم، مهم ترین سوژه هایی که در ارتباط با بهترین دانشگاه آلمان برای معماری می باشند را به صورت چند تیتر و یا سوال مطرح می نماییم و در قسمت های گوناگون این مقاله آن ها را مورد تشریح قرار خواهیم داد.
از همه ی شما مخاطبین عزیز دعوت می نماییم تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

اصلی ترین سوال ها و تیترهای مقاله یبهترین دانشگاه آلمان برای معماری به شرح ذیل می باشند:
آیا در زمینه ی وضعیت کار رشته ی معماری در کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی شرایط مربوط به تحصیل رشته ی معماری در کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
انواع کالج ها در کشور آلمان
اولین مقطع دانشگاهی در کشور آلمان
حضور در دوره های کارشناسی ارشد
ادامه تحصیل در مقطع دکتری
آیا در زمینه ی دانشگاه های برتر کشور آلمان جهت ادامه تحصیل اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مناسب ترین دانشگاه های آلمان برای رشته های مهندسی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی شیوه های مختلف برای مهاجرت معمارها و علاقه مندان به این رشته اطلاعاتی دارید؟
مهاجرت از طریق تحصیل:
مهم ترین مزیت های مهاجرت معمارها از طریق ادامه تحصیل:
مهم ترین معایب مهاجرت معمارها به کشور آلمان از طریق ادامه تحصیل:
مهاجرت از طریق دوره آوسبیلدونگ: 
مهم ترین مزیت های مهاجرت با شیوه ی دوره های آوسبیلدونگ
مهاجرت از طریق کار:
مهم ترین مزیت های طرح مهاجرت از طریق کار:
معایب طرح مهاجرت از طریق کار
آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مورد نیاز  برای اقدام از طریق روش های مهاجرتی فوق اطلاعاتی دارید؟
شرایط موردنیاز جهت پذیرش تحصیلی: 
شرایط مورد نیاز دوره آوسبیلدونگ:
شرایط مورد نیاز جهت کار به عنوان نیروی ماهر:
شرایط مورد نیاز جهت کار به عنوان نیروی متخصص:
آیا می دانید از طریق هر کدام از روش های فوق بعد از چه مدت می توان اقامت دائم کشور آلمان را اخذ نمود؟
مدت زمانی که هر کدام از شیوه های مهاجرتی تا حصول نتیجه و مهاجرت به آلمان نیاز دارند.
وضعیت حقوق و میزان درآمد رشته ی معماری در کشور آلمان
آیا در مهاجرت مهندسین معماری به کشور آلمان امکان همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد یا خیر؟
در هر یک از روش های مهاجرتی بیان شده برای معمارها و یا ادامه تحصیل معماری در آلمان چه مدارکی مورد نیاز می باشند؟
آیا می دانید مهم ترین خدمات و سرویس های ارائه شده از سوی گروه الست گروپ برای مهاجرت معمارها کدام موارد می باشند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین دانشگاه آلمان برای معماری با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی وضعیت کار رشته ی معماری در کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی وضعیت کار رشته ی معماری در کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

در آغاز نوشتار بهترین دانشگاه آلمان برای معماری توضیح مختصری را در زمینه ی وضعیت کار این رشته در کشور آلمان ارائه خواهیم داد. خواهشمند است در ادامه با ما همراه باشید.
به شکلی کلی  رشته ی معماری و شغل هایی که در ارتباط با ساختمان و ساختمان سازی اعم از مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی می باشند، بازار کار بسیار خوبی را در کشور آلمان دارند. در زمینه ی معماری این موضوع شامل طراحی نمای داخلی و خارجی ساختمان، شبیه سازی و اجرا می باشد که همه ی این موارد نیز از بازار کار بسیار خوبی در کشور آلمان برخوردار می باشند.

 

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به تحصیل رشته ی معماری در کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به تحصیل رشته ی معماری در کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از نوشتار بهترین دانشگاه آلمان برای معماری وضعیت بازار کار این رشته ی فنی مهندسی را در کشور آلمان مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه قصد داریم شرایط مربوط به تحصیل این رشته را در دانشگاه های آلمان مورد توضیح قرار دهیم. خواهشمند است در ادامه با ما همراه باشید.

در حقیقت آن دسته از افرادی که قصد دارند در آلمان تحصیل کنند این امکان را دارند که از خدمات تحصیلی این کشور استفاده نمایند. از مهم ترین مزیت های تحصیل در کشور آلمان می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:
رایگان بودن دانشگاه ها و کالج های دولتی
کیفیت بالای آموزش
اعتبار و ارزش مدرک تحصیلی
امکان اشتغال پس از اتمام تحصیلات.
هم چنین  کشور آلمان با صدور ویزای تحصیلی برای آن دسته از افرادی که از دانشگاه های آلمان پذیرش تحصیلی گرفته اند، این امکان را برای خارجی ها فراهم میکند که بتوانند در این کشور تحصیل نمایند.
ضمنا تحصیل در همه ی مقاطع تحصیلی کشور آلمان برای افرادی که دارای مدرک دیپلم می باشند، امکان پذیر است. 

اولین مقطعی که افراد می توانند برای ادامه تحصیل خود از آن استفاده نمایند، کالج می باشد. در حقیقت کالج ویژه ی ان دسته از افرادی می باشد که دیپلم خود را در خارج از کشور آلمان  و با سیستم های آموزشی متفاوتی دریافت کرده اند و ایشان قصد دارند وارد یکی از دانشگاه  های آلمان و در مقطع کارشناسی شوند

اما پیش نیازهای تحصیلی لازم را ندارند. افراد درخواست کننده در طول دوره ی کالج، خود را برای ورود به دانشگاه در مقطع لیسانس آماده می نمایند. طول دوره کالج 12 ماه می باشد و زبان تحصیلی مربوط به کالج ها زبان آلمانی است. شرکت در دوره ی کالج برای دانشجویان بسیاری از کشورها ضروری می باشد.

 

انواع کالج ها در کشور آلمان

انواع کالج ها در کشور آلمان

در حقیقت کشور آلمان دارای 5 نوع کالج می باشد که به شرح ذیل هستند:
کالج پزشکی: ویژه ی افرادی  می باشد که قصد دارند در دانشگاه های آلمان و یکی از  رشته های پزشکی، زیست، داروسازی و غیرهادامه تحصیل دهند.
کالج فنی: ویژه ویژه ی افرادی  می باشد که قصد دارند در رشته های کسب و کار، مدیریت و علوم اجتمای تحصیل نمایند.
کالج علوم انسانی: مختص آن دسته از افرادی می باشد که قصد دارند در رشته های حقوق، زبان شناسی و دیگر موارد مشابه تحصیل کنند.
کالج زبان: ویژه ی افرادی  می باشد که قصد دارند دوره های تخصصی زبان و ادبیات را طی نمایند.
بهتر است در خصوص جزئیات مربوط به کالج های فعال در کشور آلمان با اعضای خبره ی گروه الست گروپ وارد مذاکره و هم چنین عقد قرارداد همکاری شوید.

 

اولین مقطع دانشگاهی در کشور آلمان

اولین مقطع دانشگاهی در کشور آلمان

در این جا باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که اولین مقطع دانشگاهی در کشور آلمان، مقطع لیسانس یا کارشناسی می باشد.
در واقع آن دسته از افرادی که در کشور خود مقطع دیپلمِ معادل دیپلم Abitur آلمان را دریافت کرده اند یا دوره ی کالج را در آلمان به اتمام رسانده اند،  میتوانند برای تحصیل در مقطع کارشناسی در آلمان اقدام نمایند. در کشور آلمان رشته های زیادی برای ادامه تحصیل مقطع لیسانس وجود دارند.

 

به صورت کلی می توانیم مراکز  آموزش عالی کشور آلمان را به 3 گروه و شاخه اصلی تقسیم نماییم که این گروه ها و دسته ها شامل موارد ذیل می باشند:

دانشگاه ها:

که عمدتا شامل مراکز آموزشی تئوری محور و تحقیقاتی هستند و دانشجویان را برای مقاطع بالاتر نیز آماده میکنند. این مراکز تمرکز زیادی بر دانش های نوین و پیشرو دارند و خیلی از آنها نیز به صورت تخصصی یک یا چند رشته و تخصص را مورد آموزش قرار می دهند.

 

دانشگاه علوم کاربردی:

این دانشگاه ها علاوه بر علوم تئوری، عملی محور نیز می باشند و دانشجوها را بیشتر برای صنعت و بازار کار آماده می نمایند. کارآموزی های تابستانی و دوره های عملی بخش مهمی از این دانشگاه ها می باشند.

 

دانشگاه هنر:

این ها دانشگاه هایی هستند که بیشتر فعالیتشان مربوط به هنر، موسیقی، مد، فشن و فیلم سازی می باشد.
هم چنین دانشگاه های کشور  آلمان را می توانیم در گروه کلی دولتی و خصوصی تقسیم بندی نماییم. 
دانشگاه های دولتی این کشور عمدتا  به صورت رایگان و بدون دریافت شهریه فعالیت می نمایند و امکان پذیرش برای دانشجوهای خارجی نیز وجود دارد.
دانشگاه های خصوصی عمدتا دارای شهریه می باشند و دانشجوهای بین المللی نیز میتوانند برای این مکان های آموزشی درخواست پذیرش خود را ارائه بدهند. معمولا شرط پذیرش دانشگاه ها دیپلم، داشتن حداقل معدل و مدرک زبان آلمانی در سطح دست کمB2می باشد.

زبان تحصیل در مقطع کارشناسی آلمانی می باشند. مدت زمان مربوط به دوره کارشناسی 3 الی 4 سال است. دانشجویان کالج و کارشناسی می بایست تمکن مالی سالیانه 10200 یورو را برای پوشش هزینه های زندگی  خود داشته باشند.

 

حضور در دوره های کارشناسی ارشد

آن دسته از افرادی که مدرک کارشناسی  یا همان لیسانس را دارند، میتوانند مدرک کارشناسی ارشد را در  کشور آلمان دریافت نمایند. مقطع کارشناسی ارشد در آلمان به زبان آلمانی و انگلیسی مورد آموزش و تدریس قرار می گیرد.

البته خود دانشجوها میتوانند انتخاب نمایند که به چه زبانی در این کشور تحصیل کنند. مدت زمان دوره ی کارشناسی ارشد در این کشور عموما بین 1 الی 5/2 سال می باشد. 
در دوره های کارشناسی ارشد شرایط به گونه ای می باشد که دانشجوها امکان تحصیل آموزش محور و یا تحقیق محور را به صورت توأم دارا می باشند. مفهوم عبارت تحقیق محوز (پژوهش محور) این است که برای فارغ التحصیلی، باید شخص دانشجو پایان نامه خود را ارائه بدهد و از پایان نامه خود دفاع کند.

هم چنین شرط پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد داشتن مدرک کارشناسی مرتبط با رشته مورد نظر و  با حداقل معدل می باشد که این مورد از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت می باشد، البته معمولا حداقل معدل 15 برای این منظور در نظر گرفته شده است و افراد متقاضی باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.
هم چنین از دیگر شروط برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:
مدرک زبان خارجه (دوره های آلمانی زبان حداقل B2 و دوره های انگلیسی حداقلIELTS 6. 5)
داشتن تمکن مالی برای پوشش هزینه های زندگی در زمان تحصیل که این تمکن مالی معادل سالیانه 10200 یورو می باشد.

 

ادامه تحصیل در مقطع دکتری

ادامه تحصیل در مقطع دکتری

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد  نیز می توانند در مقطع دکتری کشور آلمان ادامه تحصیل دهند. شرط پذیرش در دوره دکتری در آلمان داشتن مدرک کارشناسی ارشد با معدل بالا، مدرک زبان آلمانی در سطح حداقلB2 یا انگلیسی در سطزح دست کم IELTS 7. 0می باشد.

همچنین شخص دانشجو می بایست  یک استاد راهنما برای پروژه و پایان نامه خود داشته باشد که مکاتبه با استاد راهنما و دریافت نامه تاییدیه و پشتیبانی از سوی استاد راهنما از شرط های دریافت پذیرش از دانشگاه مربوطه می باشد.

بسیاری از اساتید برای گرفتن دانشجو در مقطع دکتری، مواردی هم چون: پایان نامه دوره کارشناسی ارشد، مقالات دوره کارشناسی ارشد و پروپوزال تز دوره دکتری را نیز لحاظ می نمایند. 
به این نکته توجه داشته باشید که دکتری در کشور آلمان نه تنها رایگان می باشد، بلکه بسیاری از دانشگاه ها، دوره ها یا اساتید، به دانشجوهای مقطع دکتری حقوق ماهیانه نیز پرداخت می نمایند. آن دسته از افرادی که در دوره دکتری پذیرش میگیرند و دارای بورسیه، فاند یا حقوق ماهیانه می باشند، نیازی به ارائه تمکن مالی برای درخواست ویزا ی خود ندارند. 
بهتر است اطلاعات تکمیلی مربوط به مقاطع تحصیلی مختلف در کشور آلمان را از کارشناس های خبره ی گروه مشاوران الست گروپ دریافت نمایید.

 

آیا در زمینه ی دانشگاه های برتر کشور آلمان جهت ادامه تحصیل اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی دانشگاه های برتر کشور آلمان جهت ادامه تحصیل اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید در بخش پیشین از نوشتار بهترین دانشگاه آلمان برای معماری شرایط مربوط به ادامه تحصیل در مقاطع مختلف کشور آلمان را مورد بررسی قرار دادیم. در بخش دیگری از مقاله ی خود بنا داریم رتبه های برتر دانشگاهی این کشور پیشرفته را حضور شما عزیزان معرفی نماییم و در خصوص آن ها توضیحات مختصری را ارائه دهیم.
خواهشمند است در ادامه ی این مقاله با ما همراهی نمایید.

 

مهم ترین و برترین دانشگاه های کشور آلمان به شرح ذیل می باشند:

رتبه اول – دانشگاه Technische Universität München شهر مونیخ
رتبه دوم – دانشگاه Ludwig-Maximilians-Universität München شهر مونیخ
رتبه سوم – دانشگاه Ruprecht Karl University of Heidelberg شهر هایدلبرگ
رتبه چهارم – دانشگاه Humboldt University of Berlin برلین
رتبه پنجم - KIT, Karlsruhe Institute of Technology شهر کارلزروهه
که در ادامه هر کدام از این دانشگاه های برتر کشور آلمان را توضیح خواهیم داد.
 
دانشگاه Technische Universität München شهر مونیخ: این دانشگاه در رتبه ی 1 از دانشگاه های مطرح کشور آلمان قرار دارد. این دانشگاه از برترین دانشگاه های سطح قاره ی اروپا نیز می باشد. این دانشگاه با 15 دانشکده مجموعا بالای 40 هزار دانشجو در رشته های مختلف دارد. معروف ترین رشته های این دانشگاه عبارت هستند از:
معماری، شیمی، علوم کامپیوتر
ساختمان سازی و عمران، هوا و فضا، مهندسی مکانیک
مهندسی برق، ریاضیات، قیزیک، اقتصاد و پزشکی 
دانشگاه Ludwig-Maximilians-Universität München شهر مونیخ که رتبه ی دوم را در سطح دانشگاه های آلمان به خد اختصاص داده است. این مرکز علمی یکی از پیشرفته ترین دانشگاه های قاره ی اروپا و هم چنین یکی از مراکز پیشرو در زمینه ی تحقیقات و توسعه فن آوری های نوین میباشد.

 

برترین و مهم ترین رشته های تحصیلی این دانشگاه به شرح زیر میباشند:

حقوق، پزشکی، مدیریت کسب و کار
اقتصاد، دانپزشکی، تاریخ و روان شناسی
علوم اجتماعی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، جغرافیاو داروسازی
دانشگاه Ruprecht Karl University of Heidelberg شهر هایدلبرگ که دارای رتبه ی سوم در سطح دانشگاه های کشور آلمان می باشد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های بین المللی و بزرگ کشور آلمان می باشد.

مهم ترین رشته های تحصیلی در این دانشگاه شامل موارد زیر میباشند:

زیست شناسی، شیمی، زمین شناسی
فیزیک، ستاره شناسی، حقوق
زبان شناسی، فلسفه، پزشکی و داروسازی
دانشگاه Humboldt University of Berlin برلین که در موقعیت چهارم از نظر رتبه بندی دانشگاه های کشور آلمان واقع شده است. این دانشگاه یکی از بزرگترین دانشگاه های آلمان در شهر برلین با بیش از 35 هزار دانشجو می باشد که بالای 6 هزار دانشجوی بین المللی دارد. اصلی ترین رشته های مورد آموزش در این مرکز به شرح ذیل می باشند:

حقوق، فرهنگ، علوم تربیتی
زیست، ریاضی، فلسفه، زبان شناسی
اقتصاد و کسب و کار، پزشکی و داروسازی
و در نهایت دانشگاهKIT, Karlsruhe Institute of Technology شهر کارلزروهه که موقعیت پنجم رتبه بندی دانشگاه های آلمان را از آن خود نموده است. این دانشگاه یک مرکز دانشگاهی و تحقیقاتی در زمینه ی صنعتی و اجتماعی و محیط زیست میباشد.

 

مهم ترین رشته های تحصیلی در این دانشگاه شامل موارد ذیل می باشند:

معماری، عمران، شیمی و بیوشیمی
مهندسی شیمی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک
فیزیک، انفورماتیک، ریاضیات
در خصوص برترین دانشگاه های کشور آلمان و به ویژه ان دانشگاه هایی که دارای رشته ی فنی معماری نیز می باشند می توانید با گروه الست گروپ وارد مذاکره شده و آخرین اطلاعات را از کارشناس های با تجربه ی این تیم مشاوره ی مهاجرتی به دست آورید.

 

آیا در زمینه ی مناسب ترین دانشگاه های آلمان برای رشته های مهندسی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مناسب ترین دانشگاه های آلمان برای رشته های مهندسی اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبلی از مقاله یبهترین دانشگاه آلمان برای معماری لیستی از برترین دانشگا های کشور آلمان را حضور شما عزیزان معرفی و در مورد شرایط حاکم بر هر کدام از ان ها توضیحات مختصری را خدمت شما عزیزان ارائه نمودیم. در این قسمت از نوشتار خود تصمیم داریم برترین دانشگاه های این کشور که برای ادامه تحصیل رشته های مهندسی مناسب می باشند را مورد تشریح قرار دهیم. خواهشمند است در این بخش نیز با ما همراه باشید.

 

برترین دانشگاه های آلمان از لحاظ رتبه بندی برای رشته های مهندسی به شرح ذیل می باشند:

Technical University of Munich
RWTH Aachen University
Karlsruhe Institute of Technology
Technical University of Berlin
University of Duisburg-Essen
University of Stuttgart
Darmstadt University of Technology
Technical University of Dresden
University of Erlangen Nuremberg
University of Hannover
Braunschweig University of Technology
University of Freiburg
Hamburg University of Technology
Dortmund University of Technology
Ruhr University Bochum
University of Bremen
Otto von Guericke University
University of Hamburg
University of Paderborn
University of Kaiserslautern
Technical University Freiberg
 
این لیست بر اساس رتبه بندی دانشگاه های مورد و به ترتیب بیان شده است. جزئیات مربوط به این دانشگاه ها را می توانید از نیروهای خبره ی گروه الست گروپ جویا شوید.

 

آیا در زمینه ی شیوه های مختلف برای مهاجرت معمارها و علاقه مندان به این رشته اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی شیوه های مختلف برای مهاجرت معمارها و علاقه مندان به این رشته اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی برترین و مناسب ترین دانشگاه های کشور آلمان را برای ادامه تحصیل در رشته معماری معرفی نمودیم. اکنون و در این قسمت از مقاله ی بهترین دانشگاه آلمان برای معماری بنا داریم شیوه های مهاجرت معمارها و افراد علاقه مند به رشته معماری به کشور آلمان را مورد بررسی قرار دهیم. از همه ی شما عزیزان درخواست داریم در این قسمت نیز با ما همراه باشید.
معمارها و افرادی که به ادامه تحصیل این رشته ی مهندسی علاقه مند هستند و مایل هستند از این طریق به کشور آلمان مهاجرت نمایند می توانند از شیوه های متنوعی برای مهاجرت خود استفاده نمایند.

 

مهاجرت از طریق تحصیل:

مهاجرت از طریق تحصیل:

افراد متقاضی میتوانند در یک از مقطع های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته معماری در آلمان تحصیل نمایند. پس از پایان دوره ی تحصیلات و دریافت مدرک تحصیلی مورد نظر این امکان برای ایشان وجود دارد که  در مقاطع بالاتری ادامه تحصیل بدهند یا این که وارد بازار کار بشوند. در ادامه این افراد می توانند به استخدام یکی از شرکت های آلمانی درآمده و  اقامت کاری این کشور را  دریافت کنند.

در این خصوص باید خدمت شما عرض نماییم که این روش مهاجرتی  مخصوص آن دسته افرادی می باشد که یا تحصیلات دانشگاهی ندارند  و یا این که سابقه کار تخصصی و مهارت کافی برای ورود به بازار کار کشور آلمان را ندارند. این افراد می بایست ابتدا در یکی از دانشگاه های کشور در آلمان تحصیل نمایند تا موفق شوند در ادامه وارد بازار کار این شوند.

 

مهم ترین مزیت های مهاجرت معمارها از طریق ادامه تحصیل:

مهم ترین مزیت های مهاجرت معمارها از طریق ادامه تحصیل:

فرد درخواست کنندهپیش از ورود به بازار کار آلمان، یک آشنایی نسبی با محیط کاری، استانداردها و اصول کاری کشور آلمان پیدا میکند. ضمن اینکه در این مدت  می تواند زبان آلمانی خود را نیز تقویت نماید.

هزینه تحصیل در کشور آلمان بسیار پایین  بوده و در بسیاری از دانشگاه ها این هزینه رایگان می باشد، ضمن اینکه بورسیه های تحصیلی در بسیاری از دانشگاه های این کشور وجود دارند. در مقاطع تحصیلات تکمیلی مانند فوق لیسانس و دکتری تخصصی، امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد. شخص درخواست کننده میتواند پس از فارغ التحصیلی، بلوکارت خود را نیز دریافت کند. 
البته این شیوه ی مهاجرتی دارای معایبی نیز می باشد که بهتر است شما مخاطب گرامی این موارد نیز دقت داشته باشید.

 

مهم ترین معایب مهاجرت معمارها به کشور آلمان از طریق ادامه تحصیل:

مهم ترین معایب مهاجرت معمارها به کشور آلمان از طریق ادامه تحصیل:

در خصوص عیب های این روش باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که هزینه زندگی در این مدت به عهده ی شخص درخواست کننده می باشد، مگر اینکه ایشان  بورسیه دارای بورسیه تحصیلی باشد و در این خصوص داشتن تمکن مالی برای دریافت ویزا ضروری می باشد.

پیوست خانواده در این روش بسیار دشوار و تنها در صورت داشتن پشتوانه ی مالی بالا امکان پذیر می باشد.

 

مهاجرت از طریق دوره آوسبیلدونگ:

در این دوره ها فرد درخواست کننده  با دارا بودن حداقل مدرک دیپلم می تواند در رشته های آوسبیلدونگ (آموزش فنی و مهارتی) مرتبط با معماری و ساختمان پذیرش بگیرد و پس از طی نمودن دوره 5/2  الی 3 ساله، وارد بازار کار شده و اقامت کاری خود را دریافت نماید.

البته این روش بیشتر ویژه ی جوانانی می باشد که قصد دارند به شکلی سریع وارد بازار کار شوند و نمی خواهند به صورت آکادمیک تحصیل کنند. 

مهم ترین مزیت های مهاجرت با شیوه ی دوره های آوسبیلدونگ

دوره آوسبیلدونگ رایگان می باشد و حتی خیلی از دوره های آوسبیلدونگ در حین دوره به فرد مورد حقوق نیز پرداخت می کنند، به این شکل فارغ التحصیلان نیز به راحتی جذب بازار کار می شوند.

فرد متقاضی نیازی به سابقه ی کار یا مدرک تحصیلی ندارد و تنها می بایست مدرک زبان آلمانی و دیپلم خود را  گرفته باشد.

مهاجرت از طریق کار:

در این روش فرد درخواست کننده با معادل سازی مدرک تحصیلی یا مدرک آموزشی خود و پیدا نمودن یک کارفرما در کشور آلمان، به صورت مستقیم وارد بازار کار این کشور می شود. ایشان  به عنوان نیروی کار می تواند اقامت خود را  دریافت نماید.

این روش  ویژه ی آن دسته از  افرادی است که اولا مدرک آموزشی یا دانشگاهی قابل معادل سازی در آلمان دارند و ثانیا سابقه کار، مهارت و تخصص کافی برای کار در کشور آلمان را دارا هشتند.
در صورتی که شخص درخواست کننده مدرک دانشگاهی حداقل لیسانس را داشته باشد در این صورت می تواند درخواست بلوکارت را ارائه بدهد، در صورتی که مدرک فنی و حرفه ای یا کاردانی قابل معادل سازی نیز داشته باشد می تواند درخواست اقامت کاری خود را ارائه دهد. هم چنین در صورتی که شرایط فوق را داشته باشد،

اما قادر نباشد از کشور خودش و از راه دور در آلمان کار پیدا کند می تواند درخواست ویزای جستجوی کار را  ارسال نماید و در کشور آلمان کار دلخواه خود را جستجو نماید و پس از استخدام در یکی از شرکت های آلمانی،  می تواند اقامت کاری یا بلوکارت  خود را دریافت نماید.

 

مهم ترین مزیت های طرح مهاجرت از طریق کار:

آن دسته از افراد متقاضی که از کشور خود کار پیدا نموده اند و ویزای کاری یا بلوکارت خود را دریافت می کنند به صورت مستقیم وارد بازار کار  آلمان می شوند و در صورتی که از کشور خود کار پیدا کرده باشند از زمان ورود دارای یک حقوق ماهیانه می باشند و در این صورت میتوانند راحت درخواست پیوست خانواده را نیز ارائه بدهند.
این طرح دارای عیب هایی نیز می باشد که بهتر است اشخاص متقاضی این موارد را مورد عنایت خود قرار بدهند.

 

معایب طرح مهاجرت از طریق کار

آن دسته از افراد متقاضی که با شیوه ی جاب سیکر وارد آلمان می شوند ریسک پیدا نکردن کار و برگشت به کشور خویش را دارند،

این اشخاص در طول مدت جستجوی کار اجازه کار ندارند و تأمین هزینه های زندگی به عهده  ی خود فرد  می باشد و این افراد نمی توانند درخواست پیوست خانواده را ارائه دهند.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مورد نیاز برای اقدام از طریق روش های مهاجرتی فوق اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مورد نیاز برای اقدام از طریق روش های مهاجرتی فوق اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبلی از مقاله ی بهترین دانشگاه آلمان برای معماری شیوه های متنوعی را برای مهاجرت این قشر از جامعه به کشور آلمان مورد بحث قرار دادیم. همان طور که دقت داشتید هر کدام از این روش ها دارای مزیت ها و هم چنین عیب هایی نیز بودند.

در این قسمت نوبت به این می رسد که شرایط مورد نیاز برای اقدام از طریق این روش ها را مورد توضیح قرار دهیم. خواهشمند است در این قسمت نیز ما را همراهی نمایید.
برای هر کدام از شیوه های مهاجرتی که در بخش بالا به آن ها اشاره داشتیم، شرایط را به شکل مجزا بیان خواهیم نمود.

 

شرایط موردنیاز جهت پذیرش تحصیلی:

شرایط موردنیاز جهت پذیرش تحصیلی:

مقطع کارشناسی: - سن: ترجیحا فرد درخواست کننده زیر 23 سال باشد.
تحصیلات: حداقل دیپلم و پیش دانشگاهی با معدل بالای 16 به همراه قبولی در یکی از دانشگاهها در ایران  و آن هم از طریق کنکور سراسری
مدرک زبان خارجه: حداقل مدرک زبان آلمانی B2 از گوته، تلک، OSD یا TestDAF
تمکن مالی: نیاز به تمکن مالی سالیانه 10200 یورو
مقطع ارشد: - سن: ترجیحا فرد درخواست کننده زیر 35 سال باشد
تحصیلات: حداقل لیسانس با معدل بالای 15 از یک دانشگاه معتبر 
مدرک زبان خارجه: مدرک زبان آلمانی B2 یا C1 از گوته، تلک، OSD یا TestDAF یا مدرک زبان انگلیسی حداقل IELTS6. 5 Academic
مهارت: بدون نیاز به مهارتی خاص
تمکن مالی: نیاز به تمکن مالی سالیانه 10200 یورو
مقطع دکتری: - سن: ترجیحا فرد درخواست کننده زیر 45 سال باشد.
تحصیلات: حداقل فوق لیسانس با معدل بالای 15 از یک دانشگاه معتبر 
مدرک زبان خارجه: مدرک زبان آلمانی B2 یا C1 از گوته، تلک، OSD یا TestDAF یا مدرک زبان انگلیسی حداقل IELTS7. 0 Academic
مهارت: با سابقه تحقیقاتی مناسب و حداقل یک مقاله ی ISI
تمکن مالی: نیاز به تمکن مالی سالیانه 10200 یورو. البته این تمکن مالی در صورت نداشتن بورسیه یا فاند از دانشگاه محل تحصیل مورد نیاز می باشد.

شرایط مورد نیاز دوره آوسبیلدونگ:

سن: ترجیحا فرد درخواست کننده زیر 30 سال باشد. 
*برای  برخی رشته ها تا 45 سال نیز امکان پذیر می باشد. 
مدرک تحصیلی:  دیپلم
مدرک زبان خارجه: مدرک زبان آلمانی B2 از گوته، تلک، OSD

شرایط مورد نیاز جهت کار به عنوان نیروی ماهر:

سن: ترجیحا فرد درخواست کننده زیر 45 سال باشد، در صورت داشتن سن بالاتر، نشان دادن تمکن مالی برای پوشش مالی دوران بازنشستگی ضروری می باشد. 
مدرک تحصیلی: دیپلم به همراه کاردانی مرتبط با معماری و یا مدارک فنی و حرفه ای مرتبط که مجموعا معادل حداقل 2 سال آموزش باشد. 
سابقه ی کاری فرد متقاضی: داشتن حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط و تخصصی ضروری است. میزان سابقه کار مورد نیاز بر اساس  سن فرد درخواست کننده تعیین می شود. 
مدرک زبان خارجه: مدرک زبان آلمانی B2 از گوته، تلک، OSD
مهارت: داشتن مهارت و تخصص مورد نیاز بازار کار آلمان ضروری می باشد.

شرایط مورد نیاز جهت کار به عنوان نیروی متخصص:

این روش مهاجرتی محدودیت سنی ندارد.
مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
سابقه کار: داشتن حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط و تخصصی 
مدرک زبان خارجه: مدرک زبان آلمانی B2 از گوته، تلک، OSD. البته در این شیوه داشتن مدرک زبان الزامی نیست، اما بدون دانش و مدرک زبان B2 پیدا کردن کار برای هر فرد خارجی کار بسیار مشکلی می باشد.
مهارت: داشتن مهارت و تخصص مورد نیاز بازار کار آلمان ضروری می باشد. 
تمکن مالی: در صورتی که فرد درخواست کننده از ایران یک  قرارداد استخدامی با کارفرماهای آلمان داشته باشد نیازی به تمکن مالی نمی باشد.

 

آیا می دانید از طریق هر کدام از روش های فوق بعد از چه مدت می توان اقامت دائم کشور آلمان را اخذ نمود؟

آیا می دانید از طریق هر کدام از روش های فوق بعد از چه مدت می توان اقامت دائم کشور آلمان را اخذ نمود؟

در بخش قبلی از مقاله ی بهترین دانشگاه آلمان برای معماری شرایط مورد نیاز در هر کدام از شیوه های مهاجرتی را مورد بررسی قرار دادیم. در این قسمت از نوشتار خود تصمیم داریم مدت زمان مورد نیاز تا رسیدن به اقامت دائم کشورآلمان را مورد بحث و توضیح قرار دهیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.
در این بخش نیز بهتر است شیوه های مختلف مهاجرتی را که در قسمت های قبلی به آن ها اشاره داشتیم را به شکل جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.
تحصیل دانشگاهی: پس از پایان دوره ی  تحصیلات، فرد متقاضی می بایست وارد بازار کار شود تا بتواند اقامت دائم خود را دریافت کند. در صورتی که شخص درخواست کننده با بلوکارت وارد بازار کار شود پس از 24 ماه میتواند درخواست اقامت دائم را ارائه بدهد. در صورتی که مدرک زبان آلمانی حداقل B1 را نیز داشته باشد میتواند پس از گذشت 19 ماه درخواست اقامت دائم را داشته باشد.

2. دوره آوسبیلدونگ: بعد از تمام شدن دوره ی تحصیلات، فرد درخواست کننده می بایست وارد بازار کار شود تا بتواند اقامت دائم خود را دریافت کند. شخص متقاضی با مدرک آوسبیلدونگ اقامت کاری دریافت میکند و پس از گذشت حدود 5/2  سال میتواند درخواست اقامت دائم  را ارائه نماید.

مهاجرت کاری به عنوان نیروی ماهر: پس از 4 سال کار کردن در آلمان فرد درخواست کننده می تواند درخواست اقامت دائم را ارائه نماید.
مهاجرت کاری به عنوان نیروی متخصص  ( دارای بلوکارت): بعد از 33 ماه کار کردن در آلمان فرد درخواست کننده می تواند درخواست اقامت دائم خود را ارائه بدهد. در صورتی که  ایشان مدرک زبان آلمانی B2 داشته باشد، قادر خواهد بود  بعد از سپری شدن 19 الی 24 ماه درخواست اقامت دائم را ارائه کند.

بهتر است جزئیات مربوط به شرایط دریافت اقامت دائم کشور آلمان از شیوه های مهاجرتی بیان شده را از کارشناسان گروه الست گروپ سوال نمایید. ایشان مناسب ترین راهنمایی ها را به شما ارائه خواهند داد.

مدت زمانی که هر کدام از شیوه های مهاجرتی تا حصول نتیجه و مهاجرت به آلمان نیاز دارند.

مدت زمانی که هر کدام از شیوه های مهاجرتی تا حصول نتیجه و مهاجرت به آلمان نیاز دارند.

افراد متقاضی باید از این موضوع اطلاع داشته باشند که با هر شیوه ای که برای مهاجرت به کشور آلمان اقدام می نمایند، روش مورد نظر تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب چه مقدار زمان خواهد برد.

 

مدت زمانی که هر کدام از پروسه های نام برده نیاز دارند به شرح ذیل می باشند:

تحصیل دانشگاهی: در صورتی که فرد متقاضی همه ی مدارک و شرایط را به صورت کامل دارا باشد،معمولا از زمان شروع پروسه تا شروع تحصیل معماری در کشور آلمان 6 الی 9 ماه زمان می برد.
تحصیل  معماری به شیوه ی آوسبیلدونگ:  این روش به طور معمول 9 الی 12 ماه زمان می برد.
کار به عنوان نیروی ماهر یا نیروی متخصص: به طور معمول بین 12 الی 15 ماه زمان می برد.

وضعیت حقوق و میزان درآمد رشته ی معماری در کشور آلمان

در این قسمت از نوشتار بهترین دانشگاه آلمان برای معماری شرایط و وضعیت درآمد این رشته را مورد بیان قرار می دهیم.

در حقیقت مهندسین رشته و تخصص معماری در کشور آلمان بر اساس تخصص و مهارتی که دارند، دارای حقوق های متفاوت و متنوعی می باشند. به صورت میانگین و متوسط حقوق مهندسی معماری از 3000 یورو در ماه آغاز می شود و می تواند تا 8000 یورو در ماه نیز برسد.

 

آیا در مهاجرت مهندسین معماری به کشور آلمان امکان همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد یا خیر؟

آیا در مهاجرت مهندسین معماری به کشور آلمان امکان همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد یا خیر؟

در این قسمت از نوشتار بهترین دانشگاه آلمان برای معماری به دنبال بررسی این موضوع مهم هستیم که آیا افراد درخواست کننده می توانند همسر و فرزندان خود را نیز در این طرح مهاجرتی همراه نمایند یا خیر؟ لطفا با ما همراه باشید. 

این سوال از سوال های مهمی است که معمولا دغدغه ی اغلب افراد متقاضی می باشد.
به صورت کلی همراه نمودن خانواده شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال در قانون مهاجرت کشور آلمان تعریف شده است و شرایط مربوط به آن به شرح ذیل می باشد:
 
فرد مورد نظر باید یک نوع اقامت طولانی مدت در آلمان را داشته باشد.
دارا بودن خانه ای با متراژ مناسب، 36 متر برای فقط همسر به علاوه 12 متر برای هر یک فرزندان ایشان
فرد متقاضی باید یک حقوق مکفی برای تامین هزینه های زندگی تمامی اعضاء خانواده داشته باشد.
البته ما در ادامه شرایط مربوط به همراه نمودن این افراد را در شیوه های مختلف مورد تشریح قرار خواهیم داد.

تحصیل دانشگاهی کارشناسی و کارشناسی ارشد: به طور معمول پیوست خانواده در این روش بسیار مشکل است، علت این امر نیز در این است که فرد متقاضی در این دوره حقوق کافی برای تامین هزینه های زندگی و اجاره خانه با متراژ مناسب برای اعضای خانواده ندارد.

فقط در صورتی که ایشان بتواند ثابت نماید از هزینه های شخصی یا منابع درآمدی که در ایران  دارد می تواند هزینه های زندگی خود در آلمان را تامین کند می تواند درخواست پیوست اعضای خانواده را ارائه  بدهد. فرد درخواست کننده می بایست ابتدا به آلمان سفر کند، خانه ای را  اجاره کند و پس از گذشت سه ماه، امکان پیوست نمودن همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز وجود دارد.

 

تحصیل دانشگاه دکتری:

در این مقطع به طور معمول فرد درخواست کننده حقوق یا بورسیه دارد و می تواند درخواست اقامت خانواده بدهد. در صورتی که بورسیه یا حقوق خاضی را نداشته باشد، فرد متقاضی می بایست  ثابت کند از هزینه های شخصی یا منابع درآمدی که در ایران دارد می تواند هزینه های زندگی خود و خانواده اش در آلمان را تامین کند می تواند درخواست پیوست  اعضای خانواده را ارائه  بدهد. در صورت داشتن بورسیه پیوست خانواده همزمان امکان پذیر است، در غیر این صورت فرد درخواست کننده باید ابتدا به آلمان سفر نماید، خانه ای را برای خود اجاره کند و پس از سه ماه خانواده او پیوست می شوند.

 

آوسبیلدونگ:

به طور معمول پیوست خانواده بسیار مشکل است، علت نیز این است که فرد متقاضی در این دوره حقوق کافی برای تامین هزینه های زندگی و اجاره خانه با متراژ مناسب برای اعضای خانواده ندارد. فقط در صورتی که بتواند قابت کند از هزینه های شخصی یا منابع درآمدی در ایران دارا می باشد می تواند هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده  در آلمان را تامین کند می تواند درخواست پیوست خانواده بدهد. فرد متقاضی باید اول به آلمان سفر کند، یک خانه را برای خودش اجاره نماید و پس از  طی شدن سه ماه خانواده او پیوست می شوند. 

 

اقامت کاری نیروهای ماهر:

در این شیوه فرد درخواست کننده میتواند درخواست پیوست خانواده پس از 3 ماه کار کردن در آلمان را ارائه  بدهد. 

 

اقامت کاری نیروهای متخصص با بلوکارت:

اقامت کاری نیروهای متخصص با بلوکارت:

فرد درخواست کننده می تواند درخواست پیوست خانواده همزمان بدهد. 
در هر شرایطی همسر و فرزندان از حقوق کامل اجتماعی در آلمان برخوردار می باشند. همسر فرد متقاضی می تواند کار کند و از تحصیلات دانشگاه دولتی استفاده کند. فرزندان نیز می توانند در مدارس دولتی کشور آلمان تحصیل نمایند. 

هم چنین همه ی اعضای خانواده از پوشش بیمه درمانی برخوردار هستند. 
اطلاعات دقیق تر مربوط به همراه نمودن همسر و فرزندان فردی که در حوزه ی رشته معماری دارای تخصص می باشد را می توانید از اعضای خبره و با تجربه ی الست گروپ دریافت نمایید.

 

در هر یک از روش های مهاجرتی بیان شده برای معمارها و یا ادامه تحصیل معماری در آلمان چه مدارکی مورد نیاز می باشند؟

در هر یک از روش های مهاجرتی بیان شده برای معمارها و یا ادامه تحصیل معماری در آلمان چه مدارکی مورد نیاز می باشند؟

در این بخش از مقاله ی بهترین دانشگاه آلمان برای معماری بنا داریم لیستی از مهم ترین مدارک و مستندات مورد نیاز در هر یک از روش های مهاجرتی ویژه ی رشته ی معماری را حضور شما بیان کنیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

 

مهم ترین مدارک در هر یک از شیوه های ذکر شده به شرح ذیل می باشند:

مدارک مورد نیاز برای تحصیل دانشگاهی در آلمان: 
گذرنامه معتبر
مدرک زبان مورد نیاز (آلمانی یا انگلیسی) بر اساس دانشگاه و مقطع مورد نظر
ترجمه مدارک تحصیلی مقاطع قبلی در ایران
رزومه و انگیره نامه آلمانی
پذیرش تحصیلی از دانشگاه
تمکن مالی

 

مدارک مورد نیاز برای دوره آوسبیلدونگ در آلمان:

گذرنامه معتبر
مدرک زبان آلمانی B2
ترجمه مدرک دیپلم
رزومه و انگیره نامه آلمانی
قرارداد با مرکز آوسبیلدونگ

 

مدارک مورد نیاز برای کار در آلمان به شرح زیر است:

گذرنامه معتبر
ترجمه رسمی به زبان آلمانی به همراه تاییدیه سفارت آلمان: 
شناسنامه
مدرک لیسانس (اصل دانش نامه) و ریز نمرات 
(مدرک کاردانی و ریز نمرات در صورتی که کارشناسی ایشان ناپیوسته بوده است)
(دانش نامه مدارک تحصیلی بالاتر در صورتی که فرد متقاضی تحصیلات تکمیلی داشته است)
سوابق شغلی فرد درخواست کننده (شامل گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه تامین اجتماعی و توصیه نامه)
(مدارک فنی و حرفه ای در صورت وجود)
رزومه حرفه ای به زبان آلمانی
انگیزه نامه به زبان آلمانی برای درخواست کار
تایید شده توسط ZAB برای مداک تحصیلی
(قرارداد استخدامی با یک شرکت آلمانی برای متقاضیان ویزای کار یا بلوکارت)
(تاییدیه اداره کار کشور آلمان برای متقاضیان ویزای کار در صورتی که شغل ایشان جزء شغل های مورد نیاز نباشد)
مدرک زبان خارجه در صورت نیاز کارفرما

 

آیا می دانید مهم ترین خدمات و سرویس های ارائه شده از سوی گروه الست گروپ برای مهاجرت معمارها کدام موارد می باشند؟

آیا می دانید مهم ترین خدمات و سرویس های ارائه شده از سوی گروه الست گروپ برای مهاجرت معمارها کدام موارد می باشند؟

در بخش پایانی از نوشتار بهترین دانشگاه آلمان برای معماری قصد داریم خدمات گروه مشاوران الست گروپ را برای شما عزیزان تشریح نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

 

اصلی ترین خدمات و سرویس هایی که گروه الست گروپ برای معمارها در نظر دارد به شرح ذیل می باشند:

ارزیابی وضعیت شخص درخواست کننده بر پایه شرایط تحصیلی، سابقه ی کار و مهارت از لحاظ آمادگی مهاجرت به آلمان از طریق روش های تحصیل، آوسبیلدونگ یا کار
نگارش اصولی و دقیق رزومه و انگیزه نامه فرد درخواست کننده به زبان آلمانی
آموزش زبان آلمانی به صورت رایگان 
معادل سازی مدرک در ZAB یا ارگان های مربوطه دیگر در صورتی که نیاز باشد.
هماهنگی مصاحبه های شغلی فرد متقاضی بر اساس رزومه ایشان تا زمان حصول نتیجه یا دریافت پذیرش از دانشگاه یا مدرسه آوسبیلدونگ در آلمان
دریافت قرارداد استخدامی برای فرد متقاضی با کارفرمای آلمانی برای متقاضی های کار
دریافت تاییدیه های دولتی از جمله تاییدیه اداره کار، تاییدیه اداره امور خارجی ها و  دیگر موارد
همراهی برای دریافت ویزای کار یا بلوکارت، ویزای تحصیلی، یا ویزای آوسبیلدونگ از سفارت آلمان در ایران
همراهی  با فرد متقاضی برای اسکان در آلمان، کارهای اداری در زمان وارد شدن به این کشور، افتتاح حساب های بانکی؛ ثبت بیمه، دریافت کد مالیاتی، ثبت آدرس و دریافت کارت اقامت 
هم چنین باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم کلیه ی خدمات ارائه شده از سوی تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ 100 درصد تضمینی می باشند.
با الست گروپ اعتماد را تجربه نمایید.

در این جا مجموعه توضیحات ما در زمینه ی بهترین دانشگاه آلمان برای معماری به پایان رسید. امید است موارد مختلف که در بخش های گوناگون نوشتار بهترین دانشگاه آلمان برای معماری برای شما بیان کردیم، مفید واقع شده باشند و به خوبی با شرایط مربوط به بهترین دانشگاه آلمان برای معماری و دیگر موارد مرتبط با آن آشنا شده باشید.

همان گونه که در قسمت های مختلف نیز خدمت شما عرض شد، بهتر است برای مهاجرت به کشور آلمان و البته از هر طریقی که شرایط آن را دارید، با تیم های مشاوره ی مهاجرتی مشورت و مذاکره داشته باشید. البته مناسب ترین کار این است که پیگیری امور مهاجرتی خود به کشور آلمان را به دست تیم های با تجربه و با سابقه بدهید. یکی از برترین گروه های مشاوره مهاجرتی، گروه الست گروپ می باشد که در حوزه ی مهاجرت به کشور آلمان و دیگر کشورهای اروپایی از سابقه ی بسیار خوبی برخوردار می باشند.