اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

جاب آفر سوئد

جاب آفر سوئد

در این نوشتار قصد داریم در زمینه ی جاب آفر سوئد برای شما عزیزان صحبت نماییم و اصلی ترین مواردی که در ارتباط با جاب آفر سوئد می باشند را مورد تشریح قرار دهیم. از همه ی شما سروران گرامی دعوت می نماییم در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

در حقیقت جاب آفر یکی از شیوه هایی می باشد که افراد با کمک آن می توانند به دیگر کشورهای دنیا مهاجرت نمایند. بر اساس شرایطی که انسان ها در نقاط مختلف جهان دارند برخی از ایشان تمایل دارند به صورت موقتی و یا برای همیشه به نقطه ی دیگری از جهان مهاجرت نمایند.

در این نوشتار قصد داریم در زمینه ی جاب آفر سوئد برای شما عزیزان صحبت نماییم و اصلی ترین مواردی که در ارتباط با جاب آفر سوئد می باشند را مورد تشریح قرار دهیم. از همه ی شما سروران گرامی دعوت می نماییم در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

در حقیقت جاب آفر یکی از شیوه هایی می باشد که افراد با کمک آن می توانند به دیگر کشورهای دنیا مهاجرت نمایند. بر اساس شرایطی که انسان ها در نقاط مختلف جهان دارند برخی از ایشان تمایل دارند به صورت موقتی و یا برای همیشه به نقطه ی دیگری از جهان مهاجرت نمایند.

هر چند بعضی از این مهاجرت ها جنبه ی یک مسافرت کوتاه مدت و تفریحی را دارد و بهتر است برای این موارد از عنوان مهاجرت استفاده نکنیم. اما تعداد زیادی نیز هستند که قصد دارند مهاجرت بلند مدتی را به کشورهای دیگر جهان داشه باشند و حتی تمایل دارند اقامت دائمی آن کشور را به دست آورند.

برای این اقدام روش های متنوعی وجود دارد و افراد می توانند  بر طبق شرایط کاری، تخصص، سن و دیگر موارد یکی از شیوه ها را که مناسب تر می باشد مورد انتخاب قرار داده و اقدام های مرتبط با آن را مورد پیگیری قرار دهند.

یکی از بهترین شیوه ها برای مهاجرت به کشورهای خارجی و به خصوص کشورهای اروپایی شیوه ی جاب آفر یا همان پیشنهادهای کاری می باشد. در این شیوه ها معمولا افراد به دنبال بهترین و متناسب ترین پیشنهادهای کاری از سوی شرکت های مستقر در کشورهای مورد نظر می باشند.

یکی از این کشورها که در سال های اخیر مقصد مهاجرت های کاری افراد مهاجر بوده است کشور سوئد می باشد. این کشور زیبای اروپایی در بخش های شمالی این قاره واقع شده است و از نظر شرایط مختلف و پارامترهای گوناگونی که برای زندگی خوب و راحت مورد نیاز می باشند وضعیت بسیار خوبی را دارد.
به همین خاطر خیلی از افراد  و از جمله هم وطنان عزیزمان به دنبال مهاجرت و به خصوص مهاجرت های کاری به این کشور می باشند.

اینفوگرافیک جاب آفر سوئد

اینفوگرافیک جاب آفر سوئد
 
ما نیز در نوشتار جاب آفر سوئد همه ی جزئیات و موارد مهمی که در ارتباط با مهاجرت کاری به این کشور می باشند را برای شما توضیح خواهیم داد.

قبل از ورود به بخش های اصلی و موارد جزئی بهتر است یک نکته ی مهم و اساسی را برای شما عزیزان توضیح دهیم. در برنامه های مختلفی که برای مهاجرت به کشورهای گوناگون دارید با تیم هایی که در حوزه ی مشاوره ی مهاجرتی فعالیت می نمایند و از تخصص و تجربه ی خوبی برخوردار می باشند مشورت نمایید.

موضوع مهاجرت کاری به کشورهای مورد نظر یک مورد تخصصی می باشد که به دانش و تجربه ی بالایی نیاز دارد و افراد متقاضی نمی توانند به صورت فردی و بدون مشورت با این گروه ها به نتیجه ی دلخواه و مطلوب خود دست پیدا کنند.

یکی از بهترین و با سابقه ترین گروه های مشاوره ی مهاجرتی، تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ می باشد که اعضای با سابقه و متخصص این تیم شما را برای دریافت مهاجرت کشورهای مختلف و از جله کشور سوئد به خوبی راهنمایی می نمایند. پس در اولین فرصت و برای دریافت بهترین راهنمایی ها به ایشان مراجعه و یا به صورت غیرحضوری با کارشناس های الست گروپ تماس برقرار نمایید.
در ادامه  و برای این که موضوع جاب آفر سوئد را برای شما به صورتی بهتر مورد بسط و تفهیم قرار دهیم، تعدادی از تیترها را به صورت چند سوال بیان کرده و در هر کدام از قسمت های این مقاله سوالات مورد نظر را توضیح خواهیم داد.

مهم ترین تیترها و سوال هایی که در حوزه ی جاب آفر سوئد می باشند به شرح ذیل هستند:
آیا در زمینه ی جاب آفر اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر کشور سوئد اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی قراردادهای استخدامی کشور سوئد اطلاعاتی دارید؟
افراد متقاضی برای مهاجرت به کشور سوئد، چگونه می توانند از طریق شیوه ی جاب آفر سوئد اقدام نمایند؟
آیا در زمینه ی مشاغل مورد نیاز در طرح مهاجرتی جاب آفر سوئد اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی شغل های مختلف در کشور سوئد اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی هزینه های مربوط به زندگی در کشور سوئد اطلاعاتی دارید؟
شرایط کلی زندگی در کشور سوئد
مدت زمان لازم برای نتیجه دادن پروسه ی مربوط به جاب آفر سوئد
مدت زمان لازم برای دریافت اقامت دائم کشور سوئد از طریق جاب آفر
آیا در طرح جاب آفر سوئد امکان همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد؟
شرایط مربوط به تحصیل و زندگی همسر و فرزندان فرد متقاضی در طرح جاب آفر سوئد
آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستندات مورد نیاز در طرح جاب آفر سوئد اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های ارائه شده از سوی گروه الست گروپ در رابطه با جاب آفر سوئد اطلاعاتی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاب آفر سوئد با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی جاب آفر اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی جاب آفر اطلاعاتی دارید؟

در قسمت آغازین از نوشتار جاب آفر سوئد قصد داریم موضوع جاب آفر را برای شما توضیح دهیم. لطفا با ما همراه باشید.
همان گونه که در بخش مقدماتی نیز حضور شما عرض شد، این موضوع یعنی جاب آفر یک شیوه برای مهاجرت به دیگر کشورها می باشد که گاهی اوقات با عنوان پیشنهاد کاری نیز از آن یاد می شود.
توضیح دقیق تر آن به این شکل است که افرادی که قصد مهاجرت به کشور سوئد را دارند باید دارای یک قرارداد کاری و یا استخدامی از یکی از کارفرماهای مستقر در کشور سوئد باشند. در حقیقت ایشان از مدتی قبل

پیشنهادهای کاری را در شرکت های مختلف کشور سوئد مورد بررسی قرار داده و با یکی از این شرکت ها و کارفرماها وارد عقد یک قرارداد استخدامی شده اند. 
این قراردادهای کاری باید همه ی موارد مربوط به شرایط کاری و توافقات طرفین، کارفرما و کارمند را به صورت کامل و شفاف در نظر داشته باشند و همه آن ها را مشخص نمایند.
در این قرارداد، کارفرمای مستقر و ثبت شده در کشور سوئد فرد کارمند را برای مدت مشخصی مورد استخدام خود قرار می دهد.

مهم ترین اطلاعاتی که باید در قراردادهای جاب آفر وجود داشته باشند موارد ذیل هستند:

مشخصه های دقیق شخص کارمند که شامل: نام، اطلاعات تماس، شماره پاسپورت و آدرس محل سکونت ایشان می باشد.

مشخصه های دقیق و کامل فرد یا شرکت کارفرما که می تواند شامل: شماره ثبت، آدرس ثبت و نام رسمی شرکت مربوطه باشد.
عنوان شغلی فرد کارمند
شرح دقیق وظایف شخص کارمند
تاریخ دقیق شروع کار و مدت زمان اعتبار قرارداد مورد نظر
حقوق ناخالص شخص کارمند
پاداش، مزایا، کمیسیون و دیگر دریافتی های فرد کارمند
شرایط فسخ قرارداد همکاری بین ایشان
شرایط مرخصی فرد کارمند
دیگر ضوابط، شرایط و توافقات بین کارفرما و شخص کارمند
نکته ی مهم دیگر در خصوص قراردادهای جاب آفر این می باشد که هر دو طرف باید با دقت محتوا و متن  قرارداد کاری را مطالعه نموده و با امضای خود آن را به تایید نهایی برسانند. بهتر است برای بالا بردن میزان اعتبار و یا رسمیت قراردادهای کاری، از مهر شرکت کارفرما نیز در ذیل آن استفاده شود.

هم چنین مناسب تر این است که این قراردادهای جاب آفر در فرم هایی که دارای سربرگ کمپانی کارفرما می باشند به رشته تحریر درآمده و مورد انعقاد قرار  گیرند.
ضمنا در کشور سوئد برای این که فرد درخواست کننده بتواند ویزای کار  خود را دریافت کند می بایست قرارداد استخدام نیروی خارجی به تایید اداره مهاجرت کشور سوئد برسد. مهم ترین  مواردی که توسط این سازمان برای صدور اجازه کار لحاظ می شوند گزینه های ذیل می باشند:

در ابتدا باید تعیین شود که فرد متقاضی کار صلاحیت لازم برای اشتغال در این کشور را دارد یا خیر؟

آیا میزان حقوق دریافتی بر اساس اصول و استاندارد دریافت اقامت کاری هست یا نه؟  حداقل میزان حقوق در نظر گرفته شده معادل 13000 کرون  کشور سوئد می باشد.
وضعیت بازار کار بر اساس نیروی کار موجود برای آن شغل مشخص شود.
 
برای این که در زمینه ی جاب آفر و شرایط مربوط به ان اطلاعات بهتر و بیشتری را دریافت نمایید، می توانید با گروه مشاوره ی الست گروپ ارتباط برقرار نمایید و از مجموعه نظرات و تجربه های آن ها استفاده نمایید.
لطفا در بخش های بعدی از نوشتار جاب آفر سوئد با ما همراه باشید.

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر کشور سوئد اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر کشور سوئد اطلاعاتی دارید؟

همان طور که مشاهده فرمودید در قسمت پیشین از نوشتار جاب آفر سوئد در مورد جاب آفر و کلیات مربوط به آن صحبت هایی را برای شما عزیزان بیان کردیم. اینک و در بخش دیگری از این مقاله قصد داریم به صورت خاص و ویژه جاب آفر کشور سوئد را بررسی نماییم. 
خواهشمند است در ادامه با ما همراه باشید.

مهم ترین شرایطی که برای جاب آفر کشور سوئد مورد نیاز می باشند به شرح ذیل هستند:

مدرک دانشگاهی: فرد درخواست کننده باید دارای حداقل مدرک لیسانس باشد.
سابقه کار فرد متقاضی: ایشان می بایست دارای حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی خود باشد.
 
فرد درخواست کننده باید تاییدیه اداره مهاجرت این کشور را دریافت نماید.
مدرک زبان خارجه: این موضوع بستگی به کارفرما و رشته تحصیلی فرد مورد نظر دارد. 
در خصوص مدرک زبان خارجه باید حضور عزیزان عرض نماییم که به طور معمول برای رشته های مهندسی، مدیریتی، مالی و غیره مدرک زبان  آیلتس 6 جنرال قابل قبول می باشد. 
محدودیت سنی برای جاب آفر کشور سوئد: حداکثر تا 45 سال سن برای افراد متقاضی در نظر گرفته شده است. 
به این نکته ی مهم باید توجه نمایید که در صورتی که سن فرد متقاضی از حد مجاز بالاتر باشد، می بایست رزومه ی فرد  درخواست کننده مورد بررسی قرار گیرد.
هم چنین برای دریافت اقامت کاری یا بلوکارت کشور سوئد، داشتن قرارداد استخدامی با یکی از کارفرماهای این کشور ضروری می باشد.
بهتر است اطلاعات دقیق تر مربوط به جاب آفر کشور سوئد را از کارشناس های با تجربه و خبرهی گروه الست گروپ جویا شوید. آن ها با تخصص و سابقه ی مناسبی که دارند، بهترین مشاوره ها را به شما و دیگر افراد متقاضی ارائه می نمایند.
خواهشمند است در قسمت های آتی از مقاله ی جاب آفر سوئد ما را همراهی نمایید.

آیا در زمینه ی قراردادهای استخدامی کشور سوئد اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی قراردادهای استخدامی کشور سوئد اطلاعاتی دارید؟

همان طور که دقت فرمودید در بخش قبلی از مقاله ی جاب آفر سوئد برخی از شرایط مربوط به جاب آفر کشور سوئد را مورد بررسی قرار دادیم. در این قسمت از نوشتار خویش تصمیم داریم در خصوص قراردادهای استخدام کاری در این کشور برای شما عزیزان صحبت نماییم.

به طور معمول همه ی قرارداد های استخدامی کشور سوئد یک مدت آموزشی/آزمایشی دارند که طرفین در این مدت زمان می توانند قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کنند. البته برای این موضوع مهم باید از یک ماه قبل طرف مقابل را مطلع نمایند.

مدت زمان مصوب وزارت کار کشور سوئد برای دوره ی آموزشی/آزمایشی بین 3 الی 6 ماه می باشد. به طور معمول همه ی قراردادها مدت زمان آموزشی/آزمایشی 6 ماهه دارند، چه این قراردادها برای نیروهای سوئدی باشدیا این که برای نیروهای خارجی در نظر گرفته شده باشند.

افراد متقاضی در رشته های پیراپزشکی مانند: پرستاری، مامایی، رادیولوژی، پزشکی، دندان پزشکی و غیره می بایست یک دوره ی زبان تخصصی را در کشور سوئد طی نمایند.
پس از تمام شدن دوره ی زبان تخصصی، این افراد می توانند در کشور سوئد کار نمایند.

طول مدت این دوره به طور معمول یک ساله می باشد. هزینه و شهریه ی دوره به عهده ی فرد متقاضی می باشد، هزینه زندگی نیز به عهده فرد درخواست کننده است، اما شخص متقاضی در طول دوره آموزش می تواند به شکل نیمه وقت کاری برای خود داشته باشد. 

برای این که آخرین و تازه ترین اطلاعات مرتبط با قراردادهای استخدامی کشور سوئد را به دست آورید بهتر است با گروه های مشاوره ی مهاجرتی هم چون تیم الست گروپ مشورت نمایید و با ایشان وارد عقد قرارداد همکاری شوید.
لطفا قسمت های بعدی از مقاله ی جاب آفر سوئد را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

افراد متقاضی برای مهاجرت به کشور سوئد، چگونه می توانند از طریق شیوه ی جاب آفر سوئد اقدام نمایند؟

افراد متقاضی برای مهاجرت به کشور سوئد، چگونه می توانند از طریق شیوه ی جاب آفر سوئد اقدام نمایند؟

در قسمت قبلی از نوشتار جاب آفر سوئد شرایط مهمی که در قراردادهای استخدامی کشور سوئد وجود دارند را برای شما عزیزان توضیح دادیم. اینک و در قسمت دیگری از این مقاله ی کاربردی بنا داریم چگونگی اقدام افراد درخواست کننده از طریق جاب آفر سوئد را مورد تشریح قرار دهیم. لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

شغل های مرتبط با رشته های مهندسی، مالی و مدیریتی می توانند مدرک خود را مورد معادل سازی قرار دهند و بدون این که نیاز به گذراندن دوره خاصی در کشور سوئد داشته باشند، می توانند قرارداد استخدامی این کشور را دریافت کنند و در این کشور اقامت کاری داشته باشند.

هم چنین شغل های حوزه ی پیراپزشکی و پزشکی باید دوره ی آموزش زبان تخصصی سوئدی را طی نمایند و بعد از آن  مدرک خود را معادل سازی کنند و در این کشور مشغول به کار شوند. مهم ترین شرط لازم برای  کار در این کشور، گذراندن دوره آموزش زبان تخصصی در کشور سوئد می باشد. 

از همه ی شما همراهان گرامی در خواست می نماییم اطلاعات کامل مرتبط با این اقدام مهاجرتی را از اعضای خبره و با تجربه ی گروه الست گروپ دریافت نمایید. این تیم با تجربه سالیان سال است که در حوزه ی شیوه های مختلف مهاجرتی و به خصوص جاب آفر کشور سوئد فعالیت می نمایند و از تجربه ی بالایی برخوردار می باشند.

شما مخاطب گرامی در حال مطالعه ی مقاله ی جاب آفر سوئد هستید. لطفا بخش های بعدی این نوشتار کاربردی را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

آیا در زمینه ی مشاغل مورد نیاز در طرح مهاجرتی جاب آفر سوئد اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مشاغل مورد نیاز در طرح مهاجرتی جاب آفر سوئد اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید در قسمت پیشین از نوشتار جاب آفر سوئد مهم ترین اقدام افراد درخواست کننده برای جاب آفر کشور سوئد را توضیح دادیم. اینک و در این بخش از مقاله ی خود قصد داریم لیستی از مهم ترین رشته ها و شغل هایی که در این برنامه ی مهاجرتی مورد نیاز می باشند را برای شما بیان نماییم.
خواهشمند است در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.
مهم ترین رشته هایی که در طرح مهاجرتی جاب آفر سوئد مورد احتیاج هستند به شرح ذیل می باشند:
مشاغل پیراپزشکی شامل: پرستاری، کمک پرستاری، مراقبت از سالمند
مامایی، کارشناسی رادیولوژی
کارشناس آزمایشگاه، کارشناس تغذیه
فیزیوتراپی، کارشناس اسناد پزشکی و غیره
شغل های حوزه ی پزشکی مانند: پزشکی عمومی، پزشک متخصص
داروسازی، دندان پزشکی و غیره
مشاغل مالی، حسابداری، فاینانس
مدیریت مالی، حسابرس مالیاتی 
شغل های مرتبط با مدیریت مانند: مدیر بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت اداری
مشاغل مهندسی مرتبط با کامپیوتر و برنامه نویسی، عمران و ساخت و ساز و غیره
این ها مهم ترین شغل هایی هستند که در برنامه ی مهاجرتی جاب آفر کشور سوئد شرایط کاری مناسبی دارند و به نیروی متخصص و کاری در این شاخه ها و رشته ها نیاز می باشد.
 
برای این که اطلاعات و جزئیات بیشتری را در این حوزه دریافت نمایید بهتر است با گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ وارد مذاکره و انعقاد قرارداد همکاری شوید.

 

آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی شغل های مختلف در کشور سوئد اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی شغل های مختلف در کشور سوئد اطلاعاتی دارید؟

در قسمت پیشین از متن جاب آفر سوئد برخی از شغل هایی که در کشور سوئد از بازار کار خوبی برخوردار بوده و به نیروی کار نیاز دارند را مورد توضیح قرار دادیم. در این بخش از مقاله ی خود قصد داریم در مورد مقدار حقوق دریافتی این شغل ها مواردی را برای شما عزیزان بیان نماییم.
لطفا در ادامه ی مقاله ما را همراهی نمایید.
در حال حاضر میزان حقوقی که در شغل های مختلف کشور سوئد به افراد و نیروهای کاری پرداخت می شود به شرح ذیل می باشد:
شغل های حوزه ی اداری 27000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دارند.
شغل های حوزه ی کشاورزی 25000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دریافت می نمایند.
شغل های حوزه ی بانکی و بانکداری 39000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دارند.
شغل های حوزه ی مرتبط با صنایع شیمیایی 33000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دریافت می نمایند.
شغل های حوزه ی تجاری و بازرگانی 33000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دارند.
شغل های حوزه ی  ساخت و ساز 35000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دریافت می نمایند.
شغل معلمی 29000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دارند.
شغل های حوزه ی IT و کامپیوتر 47000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دریافت می کنند.
شغل های حوزه ی مدیریتی 50000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دریافت می کنند.
شغل های حوزه ی پرستاری و مراقبت 30000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دارند.
شغل های حوزه ی  داروسازی 45000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دریافت می کنند.
شغل های حوزه ی  صنعت مخابرات و االکترونیک 38000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دارند.
شغل های حوزه ی  حسابداری و حسابرسی مالی 350000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دریافت می کنند.
شغل های حوزه ی پزشکی عمومی 45000 کرون سوئد در ماه حقوق ناخالص دارند.
البته باید به این نکته ی مهم توجه داشته باشید که رقم های بیان شده ی فوق به شکل عمومی،کلی و  به صورت میانگین می باشند و بر اساس شهر محل کار و تخصص فرد مورد نظر متغیر و متفاوت می باشند. 
شما مخاطب گرامی می توانید جزئیات مرتبط با میزان حقوق پرداختی مشاغل مختلف کشور سوئد را از کارشناس های خبره ی گروه الست گروپ جویا شوید. ایشان مناسب ترین توضیحات و راهنمایی ها را به شما ارائه می کنند.

 

آیا در زمینه ی هزینه های مربوط به زندگی در کشور سوئد اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی هزینه های مربوط به زندگی در کشور سوئد اطلاعاتی دارید؟

در بخش گذشته از مقاله ی جاب آفر سوئد به بیان مقادیر مربوط به حقوق های پرداختی ماهیانه در هر کدام از شغل های کشور سوئد پرداختیم. در این جا نوبت به این می رسد که شرایط و هزینه های زندگی در این کشور اروپایی را مورد بررسی قرار دهیم. از همه ی شما سروران گرامی درخواست داریم در این بخش نیز ما را همراهی نمایید.

شرایط  و هزینه های مربوط به زندگی در کشور سوئد به سبک زندگی و شهری که فرد در ان زندگی می کند بستگی دارد و این موضوع از شهری به شهر دیگر متفاوت می باشد و باید نوع و سبک زندگی افراد  نیز مد نظر قرار گرفته شود.

به صورت کلی و اگر بخواهیم مخارج را به شکل متوسط بیان نماییم، باید بگوییم  هزینه های زندگی یک فرد در کشور سوئد به صورت تقریبی 12000 کرون در ماه می باشد. یک خانواده ی 4 نفره،  دارای هزینه زندگی حدود 35000 کرون در ماه می باشند و می بایست برای این منظور برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.

یکی از بهترین تیم های مشاوره در حوزه های مختلف مهاجرتی، گروه الست گروپ می باشد که کارشناس های متخصص و با تجربه این گروه می توانند به بهترین نحو ممکن جزئیات مربوط به هزینه های زندگی در هر کدام از شهرهای کشور سوئد را به شما توضیح دهند و شما را برای مهاجرت کاری به این کشور اروپایی آماده نمایند.

شرایط کلی زندگی در کشور سوئد

شرایط کلی زندگی در کشور سوئد

در این جا باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که کشور سوئد یک کشور پیشرفته و یکی از مرفه ترین کشورهای دنیا از لحاظ شرایط زندگی می باشد.
در زمینه ی بحث های مختلفی مانند موارد ذیل، کشور سوئد جزء بهترین کشورهای دنیا برای زندگی می باشد: محیط زیست، توسعه ساخت و ساز
زیر ساخت های آموزشی، آموزش و پرورش
تعادل بین زندگی و کار، شرایط بهداشت و خدمات درمانی
ثروت و درآمد، شغل و حقوق
اسکان، امنیت شخصی
امنیت اجتماعی و زندگی اجتماعی
هم چنین مقدار میانگین درآمد سرانه ی هر خانوار حدود 320000 کرون در سال می باشد.
میزان و درصد بیکاری در کشور سوئد بسیار پایین است. تحصیلات دانشگاهی این کشور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و هزینه های مربوط به تحصیل برای افراد مقیم و هم چنین شهروندان سوئدی رایگان است. امید به زندگی در این کشور بسیار بالا و حدود 82 سال می باشد. 
 
این موضوع نیز جالب است که شهروندان و افراد مقیم در کشور سوئد در طول سال چندین بار به مسافرت های داخلی و خارجی می روند و همه ی این ها بیانگر شرایط بسیار مناسب زندگی در این کشور می باشند.
شما می توانید شرایط دقیق مربوط به زندگی در کشور سوئد را از کارشناس های با سابقه و خبره ی گروه الست گروپ جویا شوید. پس به ایشان مراجعه و یا تماس غیرحضوری برقرار نمایید.

مدت زمان لازم برای نتیجه دادن پروسه ی مربوط به جاب آفر سوئد

مدت زمان لازم برای نتیجه دادن پروسه ی مربوط به جاب آفر سوئد

در خصوص مدت زمان لازم برای این که پروسه ی جاب آفر سوئد به نتیجه ی مطلوب برسد

باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که مدت زمان برای آمادگی برای کار در کشور سوئد و دریافت اقامت کاری و سفر به سوئد توسط گروه الست گروپ، حدود 12 ماه به طول می انجامد.

مدت زمان لازم برای دریافت اقامت دائم کشور سوئد از طریق جاب آفر

مدت زمان لازم برای دریافت اقامت دائم کشور سوئد از طریق جاب آفر

در زمینه ی زمان مورد نیاز برای گرفتن اقامت دائم این کشور نیز باید بگوییم هر شخصی که به مدت 5 سال و به صورت قانونی در کشور سوئد اقامت داشته باشد می تواند اقامت دائم خود را نیز دریافت کند. البته باید توجه داشته باشید که شرط لازم و مهم برای دریافت شهروندی این کشور نخست داشتن اقامت به مدت بیان شده و سپس آشنایی با تاریخ و زبان سوئدی می باشد.

ضمن این که در مدت اقامت، فرد متقاضی شهروندی نباید تخلف یا سوء پیشینه ای  را داشته باشد.در این زمینه نیز می توانید با اعضای گروه الست گروپ وارد مشورت شوید و تازه ترین اطلاعات مرتبط با اقامت دائم کشور سوئد را از آن ها به دست آورید.

آیا در طرح جاب آفر سوئد امکان همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد؟

آیا در طرح جاب آفر سوئد امکان همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد؟

همان طور که دقت فرمودید در بخش های بالایی از مقاله ی جاب آفر سوئد در زمینه ی دریافت اقامت دائم این کشور، مدت زمان لازم برای نتیجه دادن طرح جاب آفر و دیگر مورد مهم صحبت هایی را داشتیم. اینک نوبت به این موضوع می رسد که همراه شدن همسر و فرزندان را در طرح جاب آفر کشور سوئد مورد بررسی قرار دهیم.
خواهشمند است در این بخش نیز با ما همراه باشید.
در این خصوص باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که آن دسته از  افرادی که بلوکارت را دریافت می کنند، می توانند درخواست پیوست اعضای خانواده را نیز ارائه دهند. این اشخاص اجازه ی پیوست همزمان اعضای خانواده ی خود را دارند.  البته باید این موضوع مورد توجه واقع شود که پیوست خانواده در سوئد مختص همسر و فرزندان زیر 18 سال می باشد.

شرایط مربوط به تحصیل و زندگی همسر و فرزندان فرد متقاضی در طرح جاب آفر سوئد

شرایط مربوط به تحصیل و زندگی همسر و فرزندان فرد متقاضی در طرح جاب آفر سوئد

مهم ترین شرایطی که برای این افراد یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال در کشور سوئد در نظر گرفته شده است به شرح ذیل می باشند:
همسر فرد درخواست کننده اجازه کار نامحدود و هم چنین تحصیل رایگان در دانشگاه های سوئد یا مدارس آموزش مهارتی را دارد. 
فرزندان این نیز می توانند از خدمات آموزش دولتی و مدارس رایگان کشور سوئد استفاده کنند. 

به طور کلی همه ی اعضای خانواده تحت پوشش بیمه درمانی رایگان می باشند و از خدمات اجتماعی کامل برخوردار هستند. 
بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق تر مرتبط با خدمات در نظر گرفته شده برای همسر و فرزندان زیر 18 سال شخص درخواست کننده با گروه های مشاوره ی مهاجرتی مشورت نمایید. البته پیشنهاد ما مراجعه و مشورت با تیم الست گروپ می باشد.

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستندات مورد نیاز در طرح جاب آفر سوئد اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستندات مورد نیاز در طرح جاب آفر سوئد اطلاعاتی دارید؟

در قسمت پیشین از نوشتار جاب آفر سوئد در مورد امکان همراهی همسر و هم چنین فرزندان زیر 18 سال و هم چنین برخی از خدمات اجتماعی در نظر گفته شده برای ایشان با شما صحبت نمودیم. در ادامه قصد داریم لیستی از اساسی ترین مستندات و مدرک های مورد نیاز در این طرح مهاجرتی را برای شما توضیح دهیم. لطفا در این قسمت نیز ما را همراهی نمایید.
مهم ترین مدرک هایی که در طرح جاب آفر کشور سوئد مورد نیاز هستند به شرح ذیل می باشند:
گذرنامه معتبر
موارد ذیل باید به زبان سوئدی یا انگلیسی مرود ترجمه رسمی و معتبر قرار گیرند:
شناسنامه فرد متقاضی
مدرک لیسانس (اصل دانش نامه) و ریز نمرات فرد درخواست کننده 
دانش نامه مدارک تحصیلی بالاتر در صورتی که فرد متقاضی تحصیلات تکمیلی داشته باشد.
سوابق شغلی شخص درخواست کننده (شامل گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه تامین اجتماعی و توصیه نامه)
رزومه حرفه ای به زبان انگلیسی یا سوئدی
انگیزه نامه به زبان انگلیسی یا سوئدی برای درخواست کار
قرارداد استخدامی با یک شرکت  در کشور سوئد
نامه تاییدیه اداره مهاجرت سوئد
مدرک زبان مورد نیاز
این ها مهم ترین مدارکی می باشند که در برنامه ی مهاجرتی جاب آفر سوئد مورد نیاز می باشند که البته برای دریافت جزئیات مربوط به این مدارک می توانید با کارشناس های خبره ی گروه مشاوره ی الست گروپ مشورت نمایید و از راهنمایی های آن ها بهره ببرید.

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های ارائه شده از سوی گروه الست گروپ در رابطه با جاب آفر سوئد اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های ارائه شده از سوی گروه الست گروپ در رابطه با جاب آفر سوئد اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مشاهده کردید در بخش پیشین از متن جاب آفر سوئد، لیستی از مهم ترین مدارکی که در این طرح مهاجرتی مورد نیاز هستند را برای شما بیان نمودیم. 
در بخش های مختلف این مقاله به شما عزیزان توصیه نمودیم که در برنامه های متنوع و مختلف مهاجرتی خود و یا دیگر دوستانتان، بهتر است با تیم های مشاوره ی مهاجرتی مشورت نمایید و به هیچ عنوان پیگیری های مربوط به طرح های مهاجرتی خود از جمله طرح جاب آفر سوئد را به تنهایی انجام ندهید. این ها کارهایی تخصصی می باشند و به تجربه و سابقه ی بالایی نیاز دارند. پس بهتر است به این گروه های مشاوره ی مهاجرتی اعتماد نمایید و با خیالی راحت کارهای مربوط به مهاجرت خود به کشور سوئد را به ایشان بسپارید.

یکی از این گروه ها، تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ می باشد. ما در این بخش  از مقاله ی خود تصمیم داریم مهم ترین سرویس ها و خدماتی که از سوی این گروه مشاوره ی مهاجرتی و در رابطه با طرح جاب آفر سوئد به افراد درخواست کننده ارائه می شود را مورد تشریح قرار دهیم.

گروه الست گروپ بر اساس شرایط فرد متقاضی و سوابق کاری ایشان، خدمات کاملی در زمینه ی دریافت قرارداد استخدامی و مهاجرت کاری به کشور سوئد ارائه میدهد. این خدمات و سرویس های مربوط به شغل های مورد نیاز این کشور می باشند که لیست این شغل ها را نیز در بخش های قبلی همین مقاله برای شما بیان کردیم. 

به صورت کلی مهم ترین خدمات و سرویس های شرکت الست گروپ در این زمینه شامل موارد زیر می باشند:

به صورت کلی مهم ترین خدمات و سرویس های شرکت الست گروپ در این زمینه شامل موارد زیر می باشند:

ارائه ی مشاوره به فرد متقاضی بر اساس رشته، سوابق، مهارت، مدارک و اهداف ایشان  به منظور امکان سنجی مهاجرت شخص  به  کشور سوئد از طریق کار در رشته ی مورد نظر.
تهیه مدارک مورد نیاز برای پروسه مهاجرت کاری از طریق جاب آفر به کشور سوئد
ارزیابی مدارک تحصیلی، آموزشی و کاری فرد درخواست کننده در ارگان های رسمی و دولتی کشور سوئد در صورت نیاز.
مکاتبه با کارفرما و دریافت قرارداد استخدامی از شرکت کارفرما در زمینه ی تخصص و مهارت  شخص متقاضی از کشور سوئد.
دریافت مجوز های لازم از اداره های دولتی مربوطه در کشور سوئد
همراهی  با فرد درخواست کننده برای انجام مصاحبه در سفارت سوئد برای دریافت ویزای کاری این کشور
همراهی با شخص متقاضی در زمان ورود برای استقرار، تهیه مسکن و معرفی به کارفرما
همراهی با فرد متقاضی برای انجام کارهای اداری و قانونی در زمان ورود به کشور سوئد مانند: افتتاح حساب های مختلف بانکی، دریافت کد بیمه، دریافت کد مالیاتی، ثبت آدرس و دریافت کارت اقامت کشور سوئد
هم چنین توجه شما عزیزان را به این نکته ی مهم جلب می نماییم که تمامی خدمات و سرویس های شرکت الست گروپ 100% تضمینی می باشند. به این معنی که ایشان بر اساس شرایط و رزومه ای که افراد درخواست کننده دارند، پیگیری های لازم برای مهاجرت از طریق جاب آفر سوئد را با دقت و بر اساس اصول مورد نیاز انجام می دهند و به صورت تضمینی در مدت یاد شده، مطلوب ترین نتیجه ها که همان دریافت ویزای کاری کشور سوئد می باشد را برای افراد متقاضی دریافت می نمایند.

در این جا مجموعه توضیحات ما در زمینه ی جاب آفر سوئد به پایان رسید. امید است موارد بیان شده در رابطه با طرح جاب آفر کشور سوئد برای شما عزیزان مفید بوده باشند و به خوبی با شرایط مربوط به دریافت جاب آفر کشور سوئد آشنا شده باشید.

مجددا به همه ی شما همراهان گرامی توصیه می نماییم که در طرح های مختلف مهاجرتی خود با گروه های مشاوره ی مهاجرتی با تجربه و با سابقه ای هم چون الست گروپ مشورت نمایید و کارهای مربوط به طرح های مهاجرتی  خود را به تنهایی پیگیری نفرمایید.
با الست گروپ اعتماد را تجربه نمایید!