اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

هزینه جاب آفر آلمان

هزینه جاب آفر آلمان

در این نوشتار کاربردی قصد داریم موضوع هزینه جاب آفر آلمان را به شکلی کامل برای شما عزیزان خواننده مورد توضیح قرار دهیم و موارد مهم و اساسی را در این مورد برای شما مخاطبین گرامی توضیح دهیم. از شما درخواست می شود تا پایان مقاله ی هزینه جاب آفر آلمان با ما همراه باشید.

موضوع مقاله ی ما در حوزه ی مهاجرت و موارد مربوط به آن می باشد، لذا در آغاز متن خود شرایط و شرح حال مربوط به مهاجرت و اقامت در کشورهای گوناگون دنیا را برای شما عزیزان مخاطب باز مینماییم و تدریجا وارد سوژه های اصلی تر مقاله ی خود می شویم. 

در این نوشتار کاربردی قصد داریم موضوع هزینه جاب آفر آلمان را به شکلی کامل برای شما عزیزان خواننده مورد توضیح قرار دهیم و موارد مهم و اساسی را در این مورد برای شما مخاطبین گرامی توضیح دهیم. از شما درخواست می شود تا پایان مقاله ی هزینه جاب آفر آلمان با ما همراه باشید.

موضوع مقاله ی ما در حوزه ی مهاجرت و موارد مربوط به آن می باشد، لذا در آغاز متن خود شرایط و شرح حال مربوط به مهاجرت و اقامت در کشورهای گوناگون دنیا را برای شما عزیزان مخاطب باز مینماییم و تدریجا وارد سوژه های اصلی تر مقاله ی خود می شویم. 

در هر نقطه و یا کشوری از کره زمین اوضاع متفاوتی از نظر پارامترهای زندگی حاکم می باشد. انسان ها در هر اجتماعی که زندگی مینمایند، برای ادامه ی زندگی خویش و همچنین دارا بودن یک زندگی نرمال و عادی، به چند فاکتور مهم نیاز دارند. مثلا باید در جاییزندگی نمایند که از نظر آب و هوایی امکان اسکان در آن جا وجود داشته باشد.

همچنین لازم است، در زمینه ی اشتغال، اقتصاد و درآمد نیز وضعیتی را دارا باشند که امکان ادامه ی زندگی در آن مکان برای آن ها مقدور باشد. ایشان لازم است، در منطقه ای باشند که بتوانند به جز کار، تلاش و یا خواندن درس، به امور تفریحی خویش نیز بپردازند. یعنی آن کشور و یا قسمت از دنیا دارای رفاه اجتماعی نسبتا خوبی نیز باشد. این ها برخی از پارامترهای مهمی بودند که در زمینه ی یک زندگی معمولی و عادی به آن ها پرداختیم.

حال این نکته قابل توجه می باشد که همه ی این فاکتورها در همه ی کشورها و یا منطقه های مختلف جهان شبیه و یکسان نمی باشند. 
قطعا در بعضی از منطقه ها وضعیت آب و هوایی بسیار خوبو روح نواز می باشد، حال این که در قسمت هایی دیگر از این کره ی خاکی شاید اوضاع هوا و وضعیت جوی خطرناکو بحرانی نباشد، اما چندان روح نواز و عالی هم نمی باشد. 

در بعضی از این نواحی رفاه اجتماعی آن جا در سطح بسیار بالایی قرار دارد. بعضی از کشورها دارای سطح خوبی از نظر تحصیلی و علمی می باشند، به طوری که با توجه به درجه بندی و رنکینگ مکان های تحصیلی و دانشگاه ها در سطح جهان، برخی از این کشورها در سطح ها و رتبه های خوبی قرار می گیرند و بقیه ناحیه ها دارای سطوحیعادی و یا ضعیف می باشند.

اینفوگرافیک هزینه جاب آفر آلمان

اینفوگرافیک هزینه جاب آفر آلمان

در این میان کشورهای اروپایی از نظر فاکتورهای ذکر شده آب و هوایی، رفاه اجتماعی و موضوعات علمی در سطح بالایی در بین کشورهای مختلف دنیا قرار دارند. 
مورد دیگری که می توان برای سکونتاشخاص در یک ناحیه به آن توجه داشت، در خصوص شرایط شغل، اقتصاد و کسب درآمد یک منطقه از جهان می باشد. همان طور که در جریان می باشید، این مورد در برخی از کشورها دارای وضعیت بسیار خوبی بوده و در دیگر مناطق شرایط خیلی عالی هم نمی باشد. 
همه ی این دلایلسبب این موضوع می شوند که بعضی از اشخاص مایل باشند، از کشور و یا موطنخود به منطقه ای جدید و البته پیشرفته تر در سطح جهان مهاجرت داشته باشند و یا این که برای همیشه در آن مکان اقامت نمایند.

البته به جز موارد و فاکتورهایی که در بخش بالا به آن ها اشاره داشتیم، برخی از اشخاص نیز فقط به خاطر بحث تفریح و مسافرت و به صورت کاملا غیر دائمی به یک کشور مسافرت می نمایند که این مورد در ارتباط باموضوع مقاله ی هزینه جاب آفر آلمان نمی باشد.

حال افراد درخواست کننده ای که قصد دارند، به کشوری دیگر مهاجرت کنند، می بایست برای مهاجرت و گرفتن اقامت آن کشور دارای علت خاصی باشند و در میانعلت موجود، بعضی از آن ها توسط کشورهای مورد نظر و دولت های آن ها مورد قبول قرار می گیرند و این مورد سبب شده است که خود این کشورها نیزدر زمینه یقبول مهاجرین گوناگون در طول سال های مختلف، طرح و یا برنامه هایی را طراحی و تنظیم کرده باشند. 

یکی از این برنامه های مهاجرتی در مورد اشتغال و کار کردن در کشورهای مورد نظر می باشد. یعنی اشخاصی که دوست دارند، به کشورهای دیگر مهاجرت نمایند می توانند از گزینه های مرتبط با اشتغال استفاده کنند و با یاری جستن از این موضوعات مهاجرتی، اقامت خویش را نیز در آن جا به دست آورند.

در بین متدهای اخذ مهاجرت، یکی از شیوه ها تحت عنوان جاب آفر مورد شناخت قرار می گیرد که مفهوم واژه ای آن، همان پیشنهادهای شغلی می باشد. یعنی بعضی از کارفرماها، ارگان ها و... در کشور مورد نظر پیشنهاد های شغلی خود را توأم با شرایطی که دارند، به دیگر کشورهای سطح جهان ارائه میکنند تا بتوانند به این شکل، نیروهای کاری خود را جذب نمایند. 
 
یکی از کشورهایی که در این روزها هدف بسیاری از مردم دنیا می باشد، کشور آلمان است. 
این کشور اروپایی از نظر همه ی آن فاکتورهایی که در قسمت های بالایی به آن ها اشاره کردیم، در شرایطخیلی خوبی قرار دارد و این موارد سبب شده اند تا سالیانه تعداد بسیاری از افراد و مهاجرین از سطح جهان به این کشور مهاجرت و مسافرت نمایند.

حتی این کشور هدف بسیاری از گردشگرانی می باشد که به صورت غیر دائمی و موقت به آن جا سفر می نمایند و هدف این افراد دیدن زیبایی ها و وضعیت مناسب و خوب زندگی در این کشور می باشد. 
به هر حال اگر شما خواننده ی عزیز نیز دوست دارید، به این کشور زیبای اروپایی سفر و یا مهاجرت نمایید می بایست از یکی از شیوه های موجود استفاده کنید.

آن هایی که قصد دارند، از شیوه ی جاب آفر برای مهاجرت خود استفاده نمایند می بایست شرایط پیشنهادهای شغلی گوناگون را مورد بررسی قرار داده و با مقایسه و بررسی این پارامترها با شرایطو رزومه ای که در اختیار دارند، می توانند در این باره تصمیم گرفته و اقدام های لازم را انجام دهند. 

 

گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ

در این میانبعضی از شرکت ها و گروه ها وجود دارند که در حوزه ی مشاوره مهاجرتی به فعالیت می پردازند. همانگونه که همهما اطلاع داریم، تمامی انسان ها و افراد نمی توانند در هر رشته و حوزه ای دارای تخصص کافی باشند و از طرفی زمان کافی را هم در زندگی خود در اختیار ندارند که در هر زمینه ای تجربه های لازم را به دست بیاورند

بنابراین بهتر است، در شاخه های مختلف به گروه هایی که در آن شاخه ی مد نظر، تجربه و تخصص کافی را دارند، مراجعه نموده وبا ایشان مشورت نمایند. مطمئنا این گروه ها و افرادی که در آن تیم ها مشغول به فعالیت می باشند، قادر هستند، به بهترین شکل به این اشخاص کمک نمایند. 
 
یکی از گروه های مشاوره ی مهاجرتی که سالیان سال است، در این حوزه فعالیت دارند و دارای تخصص و تجربه های بسیار مناسبی می باشند، گروه مشاوره مهاجرتی الست گروپ می باشد. شما می توانید برای به کسب پاسخ پرسش های احتمالی خویش و رفع ابهام های ذهنی در زمینه ی موضوع های مختلف مهاجرت با ایشان ارتباط برقرار نموده و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در ادامه ی مقاله ی هزینه جاب آفر

آلمان به منظور شرح و تفهیم بهتر این سوژه، بهتر است، مهم ترین موضوعات مورد بحث مقاله را در قالب چند عنوان و یا سوال بیان نماییم و در قسمت های مختلف این نوشتار کاربردی به تدریج هر یک از آن ها را مورد تشریح قرار دهیم.

مهم ترین تیترها و سوالات مقاله ی هزینه جاب آفر آلمان به شرح ذیل می باشند: 
آیا در زمینه ی شرایط مربوط به مهاجرت رشته های مهندسی به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟ مهم ترین شیوه های مهاجرت گروه مهندسین به کشور آلمان کدام موارد می باشند؟
دریافت ویزای جستجوی کار برای رشته های مهندسی در کشور آلمان
ویزای دریافت اقامت کاری کشور آلمان 
بلوکارت
آیا در زمینه ی تفاوت میان جاب سیکر (ویزای جستجوی کاری) و جاب آفر اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین رشته های مورد نیاز برای طرح جاب آفر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
در شاخه ی مهندسی مکانیک: 
در شاخه ی مهندسی برق: 
رشته ها و شغل های گروه مهندسی شیمی: 
آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط برای مهاجرت کاری رشته های مهندسی در کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
مهم ترین شرایط مورد نیاز برای دریافت بلوکارت یا کارت آبی کشور آلمان: 
آیا با مهم ترین شرایط موجود در قراردادهای استخدام کشور آلمان آشنایی دارید؟
آیا برای دریافت جاب آفر کشور آلمان می توان با مدرک زبان انگلیسی اقدام نمود؟
آیا در زمینه ی نوع ویزای مربوط به شیوه های مختلف مهاجرت کاری به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی برای افرادی که از شیوه های مهاجرت کاری به کشور آلمان مهاجرت می نمایند اطلاعاتی دارید؟
آیا از طریق شیوه های مهاجرت کاری و جاب آفر کشور آلمان می توان اقامت دائم این کشور را دریافت نمود؟ وضعیت ویزا و اقامت در این مدت به چه صورت می باشد؟
آیا در شیوه های مختلف مهاجرت کاری و جاب آفر کشور آلمان امکان همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده نیز وجود دارد، یا خیر؟
مهم ترین خدمات در نظر گرفته برای همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد درخواست کننده
آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستندات مورد نیاز برای مهاجرت های کاری و جاب آفر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ برای مهاجرت های کاری به کشورآلمان اطلاعاتی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه جاب آفر آلمان با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به مهاجرت رشته های مهندسی به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟ مهم ترین شیوه های مهاجرت گروه مهندسین به کشور آلمان کدام موارد می باشند؟

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به مهاجرت رشته های مهندسی به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟ مهم ترین شیوه های مهاجرت گروه مهندسین به کشور آلمان کدام موارد می باشند؟

در بخش ابتدایی از نوشتار هزینه جاب آفر آلمان لازم است، در خصوص شرایط مهاجرت گروه های مهندسی به کشور آلمان مواردی را برای شما عزیزان توضیح دهیم. لطفا در این بخش با ما همراه باشید. 
ان دسته از افرادی که در رشته های مهندسی دارای مدرک لیسانس و یا بالاتر از آن می باشند، در صورتی که دست کمک دو سال سابقه ی کاری مرتبط با رشته ی خود را در ایران داشته باشند، قادر خواهند بود ویزای کاری کشور آلمان را دریافت نمایند. در کشور آلمان برای فعالیت های کاری رشته های مهندسی سه نوع ویزا در نظر گرفته شده است. 

در حقیقت افرادی که در رشته های مهندسی دارای حداقل مدرک آکادمیک لیسانس می باشند، می توانند از سه شیوه ی ذیل برای مهاجرت کاری به کشور آلمان استفاده نمایند:

دریافت ویزای جستجوی کار برای رشته های مهندسی در کشور آلمان

دریافت ویزای جستجوی کار برای رشته های مهندسی در کشور آلمان

عنوان دیگری که معمولا برای این ویزای کار در نظر گرفته می شود، ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار می باشد. شرایط مربوط به این ویزا به این صورت می باشد که این ویزا دارای مدت زمان اعتباری معادل 3 الی 6 ماه می باشد و ویژه ی افرادی می باشد که در کشور خود نتوانسته اند کار مورد نظر را پیدا کنند و می خواهند در آلمان نسبت به کاریابی خود اقدام کنند. 

این دسته از افراد در صورتی که واجد شرایط لازم باشند، می توانند درخواست ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار را ارائه بدهند، سپس می توانند به آلمان سفر کنند و در آنجا مشغول کاریابی شوند و در صورتی که کار مورد نظر را پیدا کنند، ویزای خود را به اقامت کاری یا بلوکارت تغییر می دهند. 

در حقیقت این نوع ویزا به صورت موقتی به ایشان اعطاء می شود تا بتوانند کار مرتبط با رشته ی مهندسی خویش را پیدا نمایند. در آن زمان عنوان ویزای ایشان تغییر خواهد کرد. 

ویزای دریافت اقامت کاری کشور آلمان

ویزای دریافت اقامت کاری کشور آلمان

در حقیقت باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که این نوع ویزا مخصوص آن دسته از افرادی می باشد که با یک شرکت آلمانی قرارداد استخدامی دارند و شرایط مورد نیاز برای دریافت این اقامت را بر اساس قوانین مهاجرت دارا هستند. 

این دسته از افراد می توانند با این نوع اقامت فقط در کشور آلمان زندگی کنند و به کار خود مشغول شوند. این افراد مشمول بیمه، مالیات، حق خرید یا اجاره ی مسکن، خدمات درمانی، تحصیلات رایگان و دیگر خدمات اجتماعی نیز می باشند.

بلوکارت

بلوکارت

در واقع باید حضور شما سروران گرامی عرض نماییم که این کارت که با عنوان بلوکارت (کارت آبی) از آن بیاد می شود، یک نوع اقامت کاری می باشد که ویژه ی اشخاصی است که میزان حقوق دریافتی آن ها از یک حد تعیین شده توسط وزارت کار در آلمان بیشتر می باشد. 

این عدد در سال 2021 میلای، معادل 56800 یورو در سال تعیین شده است. برای رشته های ریاضی، فیزیک، شیمی، مهندسی آی تی (فناوری اطلاعات) و پزشکی، این عدد معادل 44304 یورو در سال می باشد. یعنی اشخاصی که میزان حقوقشان از این حد تعیین شده در سال بیشتر باشد، دیگر ویزای کار معمولی دریافت نمی کنند و بلوکارت می گیرند که مزیت های متعددی نسبت به ویزای کار معمولی دارد. 

شما خواننده ی گرامی می توانید جزئیات مربوط به ویزاهای کاری ذکر شده در بخش فوق را از کارشناس های خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ دریافت نمایید. ایشان در حوزه ی شیوه های مختلف مهاجرت کاری به کشور آلمان دارای تجربه و سابقه ی بسیار خوبی می باشند. 

از شما عزیزان خواننده درخواست می شود، در بخش های بعدی مقاله ی هزینه جاب آفر آلمان با ما همراه باشید. 

آیا در زمینه ی تفاوت میان جاب سیکر (ویزای جستجوی کاری) و جاب آفر اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی تفاوت میان جاب سیکر (ویزای جستجوی کاری) و جاب آفر اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دقت داشتید در قسمت قبلی از نوشتار هزینه جاب آفر آلمان شیوه های مختلف دریافت ویزای کاری در کشور آلمان را مورد بررسی قرار دادیم و در خصوص جاب سیکر، ویزای کاری و بلوکارت توضیحاتی را ارائه دادیم. در این بخش از مقاله ی خود قصد داریم فرق میان شیوه های جاب آفر (پیشنهاد کاری) و جاب سیکر را مورد توضیح قرار دهیم. خواهشمند است، در این بخش نیز با ما همراه باشید. 

در حقیقت باید حضور شما همراهان گرامی عرض نماییم که ویزای جاب سیکر یک نوع اقامت کوتاه مدت می باشد که تنها متقاضی اجازه دارد، در این مدت به دنبال کار در زمینه تحصیل و تخصص خود در کشور آلمان باشد. در طول این نوع اقامت، فرد متقاضی اجازه کار در کشور آلمان را ندارد، (تا زمانی که موفق شود، کارفرمایی تمام وقت مرتبط با رشته خود را پیدا کند). 

هم چنین در این مدت که ایشان به صورت موقت در آلمان حضور دارد، حق همراه نمودن اعضذی خانواده ی خود را ندارد. این دوره ی زمانی که ایشان به شکل موقت در آلمان حاضر است، جزء مدت زمان لازم تا رسیدن به اقامت دائم نیز حساب نمی شود. این اشخاص در صورتی که در موعد مقرر 6 ماهه خود نتوانند کار مورد نظر را پیدا کنند، تحت هر شرایطی باید به کشور خود بازگردند. 

البته باید این مورد را نیز خدمت شما عرض نماییم که آن دسته از افرادی که از ایران و به شکل مستقیم کار خود را پیدا می نمایند دیگر با جاب سیکر وارد کشور آلمان نمی شوند و مستقیم با ویزای کار یا بلوکارت وارد کشور آلمان می شوند و در این صورت دیگر نیازی نیست، در آلمان به دنبال کار مورد نظر خود باشند. 
 این افراد از زمانی که وارد کشور آلمان می شوند: 
حق دارند، کار کنند و حقوق خود را دریافت نمایند. 
از خدمات کامل اجتماعی برخوردار هستند
حق پیوست خانواده را نیز دارند، 
زمان رسیدن به اقامت دائمشان از همان روز اول مورد محاسبه قرار می گیرد. 

به طور کلی می توانیم بگوییم این مسیر دارای رسیک بسیار کم ترین در مقایسه با جاب سیکر می باشد. مهم ترین علت های انتخاب این شیوه نیز موارد ذیل می باشند: 

اولا هزینه زندگی در آلمان به نسبت درآمد ایران زیاد است و فرد متقاضی در زمان جاب سیکر می بایست هزینه های زندگی در آلمان را خودش تامین نماید و از طرفی دارای حقوقی نیز نمی باشد. 
ثانیا اگر فرد مورد نظر کار پیدا نکند می بایست به ایران برگردد و طبیعتا هزینه و زمانش را از دست داده است. 

سوما مدت زمان 6 ماهه ای که برای یافتن کار در نظر گرفته شده است، فرصت نسبتا کوتاهی برای پیدا نمودن شغل در یک کشور جدید با فرهنگ و اصول خاص خودش است و این مورد به همراه هزینه های زندگی در کشور آلمان سبب ایجاد تنش هایی برای فرد متقاضی می شود. 

البته در شرایطی که فرد متقاضی به صورت کامل به زبان آلمانی مسلط باشد، هم چنین با بازار کار آلمان و نحوه کاریابی در آلمان کاملا آشنایی داشته باشد و به صورت کامل اطمینان داشته باشد که مهارتی که در ایران کسب کرده است، مناسب بازار کار و صنعت آلمان می باشد، می تواند به شیوه ی جاب سیکر نیز امید داشته باشد. 

لذا و بر اساس مواردی که در قسمت بالا به آن ها اشاره کردیم، مهم ترین توصیه گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ نیز این می باشد که افراد متقاضی از داخل ایران کار مورد نظر خود را مورد جستجو قرار دهند و برای خود یک کار دلخواه را پیدا نمایند و بدون ریسک و به شکل مستقیم با ویزای کار یا بلوکارت وارد کشور آلمان بشوند. 

در این باره می توانید اطلاعات دقیق تری را از کارشناس های گروه الست گرو دریافت نمایید. ایشان به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی می نمایند. گروه مشاوره ی الست گروپ یکی از بهترین تیم های مشاوره ی مهاجراتی می باشد که در انواع شیوه های مهاجرت به کشور های مختلف از جمله آلمان دارای سوابق بسیاری خوبی می باشند. 
از شما مخاطبین گرامی درخواست داریم در قسمت های نوشتار هزینه جاب آفر آلمان با ما همراه باشید. 

آیا در زمینه ی مهم ترین رشته های مورد نیاز برای طرح جاب آفر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین رشته های مورد نیاز برای طرح جاب آفر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

همان طور که ملاحظه فرمودید در قسمت قبل از مقاله ی هزینه جاب آفر آلمان مهم ترین تفاوت های میان جاب سیکر و جاب آفر آلمان را مورد بررسی و مقایسه قرار دادیم و خدمت شما عزیزان گفتیم که با در نظر گرفتن همه ی شرایط، شیوه ی جاب آفر یا دریافت بلوکارت کشور آلمان، روشی مطمئن تر و مناسب تر می باشد. در ادامه قصد داریم مهم ترین رشته های مورد نیاز برای طرح مهاجرتی جاب آفر کشور آلمان را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم.

از همه ی شما سروران گرامی درخواست می کنیم، در این بخش نیز با ما همراه باشید. 
همان گونه که در جریان هستید، کشور آلمان در گروه کشورهای صنعتی و البته پیشرفته ی دنیا قرار دارد. بازار کار این کشور بسیار عظیم و گسترده می باشد، لذا به نیروی کار زیادی نیز نیاز دارد. 
مهم ترین شغل های حوزه های مهندسی و دانشگاه های در کشور آلمان که در حال حاضر در این کشور به نیروی کار نیاز دارند، به شرح ذیل می باشند:

در شاخه ی مهندسی مکانیک:

در شاخه ی مهندسی مکانیک:

مشاغلی در زمینه ی
مدل سازی، شبیه سازی، محاسبات عددی
طراحی ماشین آلات، محاسبات مکانیک سیالات، ترمودینامیک
شکل دهی فلزات، طراحی قالب، ساخت و تولید
نمونه سازی، نانو مکانیک، تاسیسات صنعتی و بسیاری از شغل ها و شاخه های دیگر

 

در شاخه ی مهندسی برق: 

در شاخه ی مهندسی برق: 

الکترونیک، طراحی برد، اتوماسیون صنعتی
رباتیک، برق قدرت، انرژی های نو و تجدید پذیر
کنترل صنعتی، برق ساختمان و... 
رشته های حوزه ی مخابرات

رشته ها و شغل های گروه مهندسی شیمی: 

طراحی فرآیند، پتروشیمی، کنترل فرآیند
پلیمر، لاستیمک، پوشش دهی و... 
گروه مهندسی عمران: راه و جاده، طراحی سازه، مدیریت ساخت
اجرا، نقشه کشی، نقشه برداری
سازه های مسکونی و تجاری، سازه های صنعتی، سازه های فولادی و... 
گروه مهندسی صنایع: مدیریت پروژه، کنترل پروژه، مدیریت تولید
مدیریت بازرگانی، کنترل کیفیت، تضمین کیفیت و...

گروه مهندسی مواد:

متالوژی، پوشش دهی، نانو مواد، کاپوزیت، علم مواد و...

گروه کامپیوتر:

گروه کامپیوتر:

علوم کامپیوتر، برنامه نویسی، مدیریت پروژه، راه اندازی و پشتیبانی شبکه، امنیت شبکه، توسعه اپلیکیشن و... 
هم چنین در برخی از شاحه های علوم پایه و شاخه های مالی نیز در کشورآلمان به نیروی کار نیاز می باشد که آن ها را نیز در قسمت ذیل بیان می کنیم. 
گروه علوم پایه شامل رشته های ریاضیات، فیزیک، شیمی، زیست، میکروبیولوژی و... 
و هم چنین رشته ها و مشاغل مرتبط با مدیریت مالی، حسابداری، گرایش های مدیریت و... 
همه ی افرادی که در رشته های ذکر شده ی بالا در کشور دارای مدرک آکادمیک باشند، در صورتی که شرایط ذیل را نیز داشته باشند، می توانند برای کار و اشتغال در آلمان درخواست خود ارائه بدهند و اقامت کاری کشور آلمان را به دریافت نمایند: 
ایشان باید در رشته ی خود دارای سابقه ی شغلی مرتبط باشند. 
مهارت خوبی در رشته و شغل خود داشته باشند. 
مهارت و تخصصی که ایشان دارند، در گروه شغل های مورد نیاز کشور آلمان باشد. یعنی به کار ایشان نیاز داشته باشند.

هم چنین افرادی که در این شغل ها و رشته ها وارد بازار کار کشور آلمان می شوند، در صورتی که شرایط حقوقی خوبی داشته باشند و مقدار حقوق دریافتی آن ها از یک میزان و سقف مشخصی بیشتر باشد، می توانند کارت آبی و یا بلوکارت کشور آلمان را نیر دریافت کنند. 
شما خواننده گرامی می توانید در خصوص رشته های مورد نیاز بازار کار کشور آلمان و دیگر شرایط مربوط به هر یک از شغل های مورد نیاز این کشور با گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ وارد مذاکره شوید و آخرین اطلاعات را از ایشان دریافت نمایید. 
لطفا بخش های بعدی نوشتار هزینه جاب آفر آلمان را از دست ندهید. در ادامه و بخش های بعدی این مقاله قصد داریم موضوعات جالبی را برای شما عزیزان بیان نماییم.  

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط برای مهاجرت کاری رشته های مهندسی در کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط برای مهاجرت کاری رشته های مهندسی در کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مطالعه فرمودید در قسمت قبلی از نوشتار هزینه جاب آفر آلمان مهم ترین رشته ها و مشاغل مورد نیاز در بازار کار کشور آلمان را برای شما عزیزان توضیح دادیم. اینک و در قسمت دیگری از متن خود بنا داریم اصلی ترین شرایط مربوط به مهاجرت کاری و جاب آفر رشته های مهندسی در کشور آلمان را مورد توضیح قرار دهیم. از شما عزیزان دعوت می نماییم در این بخش نیز با ما همراه باشید. 

مهم ترین شرایطی که دراین بخش توضیح می دهیم در حوزه ی شرایط سنی، مدرک زبان خارجه ی مورد نیاز، میزان تحصیلات و مدرک و دانشگاهی مورد نیاز و... می باشند که در ادامه هر کدام از آن ها را مورد تشریح قرار خواهیم داد. هم چنین لازم است، پارامترهای ذکر شده را برای هر یک از شیوه های مهاجرت کاری به آلمان که در بخش های ابتدایی به آن ها پرداختیم توضیح دهیم.

مهم ترین شرایط برای شیوه ی جاب سیکر:

مهم ترین شرایط برای شیوه ی جاب سیکر:

اصلی ترین شرایطی که در روش جستجوی کار و یا جاب سیکر کشور آلمان مورد نیاز هستند، به شرح ذیل می باشند:

اصلی ترین شرایطی که در روش جستجوی کار و یا جاب سیکر کشور آلمان مورد نیاز هستند، به شرح ذیل می باشند:

مدرک دانشگاهی و میزان تحصیلات:

داشتن مدرک دانشگاهی حداقل لیسانس قابل معادل سازی در آلمان توسط ارگان ZAB

میزان سابقه ی کار:

داشتن سابقه ی کار کامل و تخصصی مرتبط با مدرک دانشگاهی به صورت مستمر و پیوسته برای دریافت ویزای جاب سیکر الزامی می باشد. 

مدرک زبان خارجه ی مورد نیاز:

داشتن مدرک زبان آلمانی الزاما ضروری نیست، ولی فرد متقاضی میبایست به آفیسر ثابت کند که اگر مدرک زبان آلمانی ندارد، چطور می تواند با سطح زبان آلمانی کنونی یا سطح زبان انگلیسی کنونی خود در آلمان کار پیدا نماید و هم چنین باید ثابت نماید که کارفرماهایی هستند که با این سطح از زبان خارجه او را می پذیرند و با او قرارداد کاری می بندند. 

محدودیت سنی:

قانونا محدودیت سنی خاصی برای درخواست ویزای جستجوی کار وجود ندارد، اما برای متقاضیان بالای 45 سال، فرد متقاضی باید ثابت نماید که سابقه ی کاری تخصصی به عنوان مهندس ارشد یا در زمینه های مدیریتی دارد و بازار کار آلمان پذیرای تخصص و مهارت او می باشد. 

داشتن توانایی کاریابی:

فرد متقاضی باید ثابت نماید که بازار کار آلمان پذیرای تخصص او می باشد و او نیز با اصول کاریابی در آلمان آشنایی دارد و می تواند هم کارفرمای مناسبی را برای خود پیدا کند و هم کارفرماهایی هستند که در صورتی که او ساکن آلمان باشد، او را استخدام می کنند. 

داشتن انگیزه نامه:

 

فرد متقاضی باید انگیزه های خود از کار در آلمان را به صورت کامل و شفاف و طی یک نامه رسمی به سفارت آلمان ارائه بدهد. 
داشتن تمکن مالی: فرد متقاضی باید ثابت نماید که تمکن مالی لازم برای زندگی در کشور آلمان در مدت 6 ماه که مشغول کاریابی می باشد، را دارد. این مبلغ معادل 5800 یورو است. 

مهم ترین شرایط برای شیوه ی اقامت کاری (جاب آفر):

مهم ترین شرایط برای شیوه ی اقامت کاری (جاب آفر):

اصلی ترین شرایطی که در این شیوه مورد نیاز هستند، به شرح ذیل می باشند:

مدرک دانشگاهی:

داشتن مدرک دانشگاهی حداقل لیسانس که قابل معادل سازی توسط ارگان ZAB
در آلمان باشد. 

سابقه کار:

از لحاظ قانونی داشتن حداقل دو سال سابقه کار تخصصی مرتبط با مدرک دانشگاهی لازم است. از لحاظ عملی نیز طبیعتا کارفرمایان نیروهایی را استخدام می کنند که بر اساس سن خود، چندین سال سابقه کار تخصصی و حرفه ای را داشته باشند.

داشتن قرارداد کاری با کارفرمایی در آلمان:

قرارداد کاری باید در یکی از زمینه های مشاغل مورد نیاز اعلام شده از سمت وزارت کار آلمان باشد. در غیر این صورت داشتن تاییدیه از اداره کار شهر برای استخدام نیروی کار توسط شرکت آلمانی ضروری است، همچنین عنوان شغلی فرد متقاضی می بایست ارتباط مستقیمی با مدرک دانشگاهی او داشته باشد. 

مدرک زبان خارجه:

قانونا داشتن مدرک زبان آلمانی حداقل B1 ضروری می باشد، البته در صورتی که متقاضی مدرک زبان ندارد، کارفرما باید تاییدیه لازم از اداره کار را بگیرد که کارمند نیازی به مدرک زبان برای کار ندارد، اما طبیعتا کارفرماهای آلمانی نیاز دارند، کارمند ایشان به زبان آلمانی تسلط داشته باشد. 

محدودیت سنی:

قانونا برای این شیوه ی مهاجرتی محدودیت سنی وجود ندارد، اما فرد متقاضی می بایست سابقه کاری مرتبط با سن خود را داشته باشد. 

انگیزه نامه:

در این شیوه ی مهاجرتی نیازی به ارائه انگیزه نامه نیست. 

تمکن مالی:

در این طرح مهاجرتی نیازی به ارائه تمکن مالی نیست. 

مهم ترین شرایط مورد نیاز برای دریافت بلوکارت یا کارت آبی کشور آلمان:

مهم ترین شرایط مورد نیاز برای دریافت بلوکارت یا کارت آبی کشور آلمان:

اصلی ترین شرایطی که برای دریافت بلوکارت کشور آلمان فراهم شوند، به شرح ذیل می باشند: 
بیشتر پارامترها در این قسمت مشابه شیوه ی اقامت کاری کشور آلمان می باشد و البته باید مواردذیل را نیز به آن ها اضافه نماییم:

سابقه کاری فرد درخواست کننده:

سابقه کاری فرد درخواست کننده:

از لحاظ قانونی داشتن سابقه کاری ضروری نمی باشد، اما از لحاظ عملی طبیعتا کارفرماها نیروهایی را استخدام می کنند که بر اساس سن، چندین سال سابقه ی کار تخصصی و حرفه ای داشته باشند، به ویژه برای شیوه ی بلوکارت که کارفرما حقوق یک متخصص را باید به کارمند پرداخت نماید. 

موضوع مهم دیگر برای گرفتن بلوکارت آلمان داشتن قرارداد کاری با یک کارفرما در آلمان با حقوق حداقل 56800 یورو در سال (44304 یورو در سال برای مشاغل علوم پایه، مهندسی آی تی، مهندسی و پزشکی) می باشد. برای مشاغل مختلف حقوق بالاتر از مبالغ فوق نیازی به تاییدیه اداره کار یا وجود شغل مورد نظر در لیست مشاغل مورد نیاز نیست. فقط عنوان شغلی مورد نظر باید با مدرک دانشگاهی فرد متقاضی مرتبط باشد. 

موارد مربوط به مدرک دانشگاهی، مدرک زبان خارجه ی مورد نیاز، محدویت های سنی، انگیزه نامه و تمکن مالی مشابه شیوه ی اقامت کاری کشور آلمان می باشند که در این جا شما می توانید از مطالب بیان شده در آن قسمت مراجعه نمایید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مناسب تر در زمینه ی شرایط لازم برای هر کدام از شیوه های مهاجرت کاری به کشور آلمان می توانید با گروه الست گروپ تماس برقرار نمایید و از نظرات تخصصی ایشان در این رابطه استفاده نمایید. 

شما در حال مطالعه ی مقاله ی هزینه جاب آفر آلمان می باشید. خواهشمند است، بخش های بعدی این نوشتار کاربردی را از دست ندهید. در بخش های آتی تصمیم داریم موارد مهم و کاربردی دیگری با شما همراهان عزیز به اشتراک بگذاریم. این مطالب در برنامه های مختلف مهاجرتی شما مفید می باشند و می توانید از آن ها استفاده نمایید، البته مناسب تر این است که در کنار خواندن این بخش ها با تیم های مشاوره ی مهاجرتی هم چون الست گروپ نیز مشورت نمایید.

 

آیا با مهم ترین شرایط موجود در قراردادهای استخدام کشور آلمان آشنایی دارید؟

آیا با مهم ترین شرایط موجود در قراردادهای استخدام کشور آلمان آشنایی دارید؟

همان گونه که دقت فرمودید در قسمت قبلی از نوشتار هزینه جاب آفر آلمان مهم ترین شرایطی که در شیوه های جاب سیکر، اقامت کاری و بلوکارت مورد نیاز می باشند، را برای شما عزیزان توضیح دادیم. همان گونه که مشاهده فرمودید در قسمتی که به شرایط مربوط به بلوکارت آلمان بود در خصوص قرارداد استخدامی و ضروری بودن آن صحبت هایی را ارائه کردیم. در این قسمت از مقاله ی خود قصد داریم اصلی ترین مواردی که باید در این قراردادها مورد توجه قرار گیرند، را برای شما عزیزان توضیح دهیم. خواهشمند است، در این بخش نیز با ما همراه باشید. 

یک قرارداد استخدامی یا جاب آفر باید شامل موارد ذیل باشد:

مشخصات دقیق فرد کارمند که شامل نام، اطلاعات تماس، شماره پاسپورت و آدرس محل سکونت می باشند. 
مشخصات دقیق کارفرما که شامل شماره ثبت، آدرس ثبت و نام رسمی شرکت می باشند. 
عنوان شغلی فرد کارمند
شرح دقیق وظایف فرد کارمند
تاریخ دقیق شروع کار و مدت زمان اعتبار قرارداد مورد نظر
حقوق ناخالص فرد کارمند در هر سال یا هر ماه
پاداش، مزایا، کمیسیون و دیگر دریافتی های فرد کارمند
شرایط فسخ قرارداد همکاری بین کارمند و کارفرمای مربوطه
شرایط مرخصی شخص کارمند
دیگر ضوابط، شرایط و توافقات بین دو طرف یعنی کارفرما و شخص کارمند
و...

هم چنین باید قراردادی که بین کارمند و کارفرما منعقد می شود، توسط هر دو طرف قرارداد مورد تایید و امضاء قرار گیرد. ضمنا بهتر است، نسخه های مختلف قرارداد در فرم هایی که دارای سربرگ شرکت و کارفرمای مورد نظر می باشند، تکمیل و تنظیم شوند و مناسب تر این است که برای رسمیت بیشتر این قرارداد ها از مهم شرکت و کارفرمای مورد نظر نیز در ذیل برگه های مربوط به قرارداد کاری استفاده شود. 

لطفا به این نکته نیز دقت داشته باشید که به طور معمول همه ی قرارداد های استخدامی کشور آلمان یک مدت آموزشی/آزمایشی دارند که طرفین در این مدت زمان می توانند قرارداد را به صورت یک طرفه و با یک ماه اعلام قبلی فسخ کنند.

مصوب وزارت کار آلمان برای مدت زمان آموزشی/آزمایشی 3 الی 6 ماه می باشد. به طور معمول همه قراردادها مدت زمان آموزشی/آزمایشی 6 ماهه دارند. این موضوع برای نیروهای آلمانی و هم چنین نیروهای خارجی صادق می باشد.

در این خصوص و در مورد شرایط مهمی که باید در انواع قراردادهای جاب آفر ذکر شوند، می توانید با اعضای خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ تماس برقرار نمایید و با ایشان مشورت کنید. آن ها بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند. 

 

آیا برای دریافت جاب آفر کشور آلمان می توان با مدرک زبان انگلیسی اقدام نمود؟

آیا برای دریافت جاب آفر کشور آلمان می توان با مدرک زبان انگلیسی اقدام نمود؟

همان گونه که دقت فرمودید در قسمت پیشین از نوشتار هزینه جاب آفر آلمان مهم ترین مواردی که در هر کدام از قراردادهای جاب آفر باید به آن ها توجه شود، را موردتوضیح قرار دادیم. در ادامه و قسمت دیگری از مقاله ی خود تصمیم داریم شرایط پذیرش مدرک زبان انگلیسی را برای دریافت ویزای جاب آفر آلمان مورد بحث قرار دهیم.از شما همراهان گرامی درخواست می نماییم در این قسمت نیز با ما همراه باشید. 

باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که به لحاظ قانونی محدودیتی برای مهاجرت به آلمان بدون مدرک زبان آلمانی وجود ندارد، اما نکته ی هائز اهمیت این می باشد که کارفرماهای آلمانی معمولا تسلط بالایی به زبان آلمانی را انتظار دارند و عمده ی کارفرماها برای استخدام نیروی کار خارجی، مدرک زبان آلمانی B2 نیاز دارند. 

البته این مورد نیز حائز بیان است که بسیاری از شرکت ها و به ویژه شرکت های بین المللی هستند که زبان کاری آنها به زبان انگلیسی می باشد. 
افراد متقاضی در صورتی که بتوانند در این شرکت ها استخدام شوند، نیازی به ارائه مدرک زبان آلمانی برای استخدام و ویزای خود ندارند.

بسیاری از این شرکت ها نه تنها بر اساس مصاحبه حضوری یا آنلاین سطح زبان متقاضی را مورد سنجش قرار می دهند، بلکه ممکن است، به مدرک زبان انگلیسی در سطح آیلتس یا تافل هم نیاز داشته باشند که این مورد به شرکت و کارفرمای مربوطه بستگی دارد و بین شرکت ها فرق وجود دارد. 

شما می توانید برای کسب دقیق ترین اطلاعات مرتبط با پذیرش مدرک زبان انگلیسی برای جاب آفر کشور آلمان به گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مراجعه و یا با کارشناس های این تیم خبره تماس حاصل نمایید. در این صورت ایشان مناسب ترین مشاوره ها در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. 

آیا در زمینه ی نوع ویزای مربوط به شیوه های مختلف مهاجرت کاری به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی نوع ویزای مربوط به شیوه های مختلف مهاجرت کاری به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل از نوشتار خود با عنوان هزینه جاب آفر آلمان موضوع مدرک زبان خارجه آلمانی، انگلیسی و سطوح مختلف آن ها را برای دریافت جاب آفر این کشور مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه ی نوشتار خود بنا داریم نوع ویزایی که افراد در هر کدام از این شیوه ها دریافت می کنند، را برای شما عزیزان بیان کنیم. از مهم ی شما همراهان گرامی دعوت می نماییم در این بخش با ما همراه باشید. 
آن دسته از افرادی که اقدام به انواع مهاجرت های کاری به کشور آلمان می کنند، می توانند یکی از سه نوع ویزای ذیل را برای خود دریافت نمایند: 
ویزای جاب سیکر
اقامت کاری
بلوکارت

که شرایط مربوط به هر کدام از این ویزاها در بخش های مختلف این مقاله مورد تشریح قرار گرفته اند و ما مجددا به آن ها نمی پردازیم. 
از شما همراهان عزیز دعوت می نماییم در بخش های بعدی مقاله ی هزینه جاب آفر آلمان با ما همراه باشید. 

آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی برای افرادی که از شیوه های مهاجرت کاری به کشور آلمان مهاجرت می نمایند اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی برای افرادی که از شیوه های مهاجرت کاری به کشور آلمان مهاجرت می نمایند اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از مقاله ی هزینه جاب آفر آلمان انواع ویزاهای دریافت شده در شیوه های مختلف مهاجرت کاری به این کشور را بررسی نمودیم. در این بخش از نوشتار خود قرار است، موضوع میزان حقوقی که این افراد در طول ماه و یا سال دریافت می نمایند را برای شما توضیح دهیم. لطفا در این بخش نیز ما را همراهی نمایید. 

در این جا باید حضورتان عرض کنیم، میزان حقوقی که در کشور آلمان به افراد در شغل های مختلف داده می شود، بر اساس شغل، رشته، سابقه، تخصص و شهر محل اشتغال متفاوت می باشد. 
به طور معمول حقوق نیروهای فنی و مهندسی در کشور آلمان از ماهیانه 2800 یورو شروع می شود و به 700 یورو در ماه هم می تواند برسد. 

هم چنین برای دریافت بلوکارت کشور آلمان حقوق دریافتی در سال 2021 معادل 56800 یورو در سال تعیین شده است.

برای رشته های ریاضی، فیزیک، شیمی، مهندسی، مهندسی آی تی و پزشکی، این عدد معادل 44304 یورو در سال می باشد. یعنی آن دسته از افرادی که حقوقشان از این حد تعیین شده در سال بیشتر باشد، دیگر ویزای کار معمولی دریافت نمی کنند و به ایشان بلوکارت داد می شود که مزیت های متعددی را نسبت به ویزای کار معمولی دارد. 

در خصوص جزئیات مربوط به میزان حقوق پرداختی در شغل های مختلف کشور آلمان بهتر است، با اعضای با تجربه ی گروه الست گروپ ارتباط برقرار نمایید و آخرین اطلاعات روز دنیا را از ایشان دریفات کنید. آن ها بر اساس شرایط شما و شغل های مورد نیاز در کشور آلمان بهترین آمار و اطلاعات را به شما ارائه می نمایند. 

لطفا بخش های باقی مانده از نوشتار هزینه جاب آفر آلمان را ز دست ندهید. 

آیا از طریق شیوه های مهاجرت کاری و جاب آفر کشور آلمان می توان اقامت دائم این کشور را دریافت نمود؟ وضعیت ویزا و اقامت در این مدت به چه صورت می باشد؟

آیا از طریق شیوه های مهاجرت کاری و جاب آفر کشور آلمان می توان اقامت دائم این کشور را دریافت نمود؟ وضعیت ویزا و اقامت در این مدت به چه صورت می باشد؟

در قسمت پیشین از متن هزینه جاب آفر آلمان وضعیت حقوق های پرداختی در کشور آلمان را مورد بحث قرار دادیم. اینک و در بخش دیگری از این نوشتار قصد داریم امکان دریافت اقامت دائم کشور آلمان را از این طریق مورد بررسی قرار دهیم. خواهشمند است، ما را در این قسمت نیز همراهی نمایید. 

در همنی ابتدا خدمت شما عرض کنیم که ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار در کشور آلمان به اقامت دائم این کشور منتهی نمی شود. آن دسته از افراد متقاضی که با جاب سیکر وارد آلمان می شوند، اگر در مدت 6 ماه کار مورد نظر خود را پیدا نکنند، اقامتشان تمام می شود و می بایست به کشور خود بازگردند، البته در صورتی که بتوانند کار پیدا کنند، اقامتشان به اقامت کاری یا بلوکارت تبدیل می شود. 

هم چنین آن دسته از افرادی که با اقامت کاری در آلمان زندگی می کنند، پس از 48 ماه کار کردن مستمر می توانند درخواست اقامت دائم خود را ارائه بدهند. ارائه مدرک زبان آلمانی در سطح حداقل B1 برای دریافت اقامت دائم در کشور آلمان به همراه شرکت در آزمون های آشنایی با سبک زندگی در آلمان اجباری می باشد. 

هم چنین برای آن دسته از اشخاصی که با داشتن بلوکارت در کشور آلمان زندگی می کنند، باید خدمت شما عرض نماییم که: 
اگر ایشان مدرک دانشگاهی را در خارج از کشور آلمان دریافت کرده باشند، پس از 33 ماه که از حضورشان در این کشور گذشت، می توانند اقامت دائم خود را دریافت کنند. در این شرایط داشتن مدرک زبان الزامی نیست، اما اگر مدرک زبان آلمانی حداقل B1 ارائه کنند، می توانند پس از 21 ماه اقامت دائم خود را دریافت کنند. 

اگر این افراد مدرک دانشگاهی خود را از یکی از دانشگاه های کشور آلمان دریافت کرده باشند، پس از 24 ماه اقامت دائم خود را دریافت می کنند. در این حالت نیز داشتن مدرک زبان الزامی نیست، اما اگر مدرک زبان آلمانی حداقل B1 داشته باشند و آن را ارائه نمایند، می توانند پس از 19 ماه حضور در آلمان، اقامت دائم خویش را دریافت کنند. 

برای دریافت اطلاعات دقیق تر همراه با جزئیات مربوط به اخذ اقامت دائم کشور آلمان با شیوه های مختلف مهاجرت کاری به این کشورف می توانید با گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ وارد مذاکره و عقد قرار داد شوید و مناسب ترین اطلاعات را از آن ها به دست آورید. 

آیا در شیوه های مختلف مهاجرت کاری و جاب آفر کشور آلمان امکان همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده نیز وجود دارد، یا خیر؟

آیا در شیوه های مختلف مهاجرت کاری و جاب آفر کشور آلمان امکان همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده نیز وجود دارد، یا خیر؟

همان طور که ملاحظه کردید در بخش قبل از نوشتار هزینه جاب آفر آلمان مهم ترین شرایط مربوط به گرفتن اقامت دائم این کشور از طریق مهاجرت های کاری را بررسی کردیم. اکنون و در این بخش از مقاله ی خود بنا داریم شرایط مربوط به همراه کردن همسر و هم چنین فرزندان را در این برنامه ی مهاجرتی بررسی نماییم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید. 
 
نکته ی مهمی که در همین ابتدا باید خدمت شما عرض نماییم این است که دارندگان ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار امکان پیوست همسر و دیگر اعضای خانواده ی خود را تحت هیچ شرایطی ندارند. 
هم چنین آن دسته از اشخاصی که اقامت کاری خود را دریافت می کنند، چه پس از جاب سیکر و چه زمانی که قرارداد کاری را از کشور خود داشته باشند و با اقامت کاری وارد آلمان شوند، پس از سه ماه کار کردن مستمر در آلمان و ارائه ی سه عدد فیش حقوقی، در صورتی که خانه ای با متراژ مناسب داشته باشند، (36 متر برای زوج و 12 متر اضافه برای هر فرزند، با یک اتاق خواب اضافه) می توانند درخواست پیوست اعضای خانواده ی خود را ارائه بدهند.

این اشخاص اجازه ی پیوست همزمان اعضای خانواده را ندارند. یعنی از همان ابتدای ورود به آلمان نمی توانند برای همراه نمودن ایشان درخواست بدهند. 
ضمنا آن دسته از اشخاصی که بلوکارت آلمان را دریافت می کنند، چه پس از جاب سیکر و چه موقعی که قرارداد کاری را از کشور خود داشته باشند و با داشتن بلوکارت وارد آلمان می شوند، می توانند درخواست پیوست اعضای خانواده را بدهند. این افراد اجازه پیوست همزمان اعضای خانواده را دارند. یعنی از همان ابتدای ورود به آلمان می توانند ایشان را نیز با خود همراه نمایند.

نکته ی مهمی که لازم است، در این جا حضور شما عرض نماییم این است که در همه ی این طرح های مهاجرتی که از طریق کار و جاب آفر به کشور آلمان صورت می پذیرند، منظور از فرزندان فرد متقاضی، فرزندان زیر 18 سال ایشان می باشد. 

هم چنین در صورتی که فرزند ایشان بالای 16 سال سن داشته باشد، می بایست مدرک زبان آلمانی سطح C1 را ارائه بدهد. همسر فرد درخواست کننده نیز باید تحت هر شرایطی مدرک زبان آلمانی A1 را برای دریافت اقامت پیوست ارائه کند (مگر این که فرد متقاضی بلوکارت دریافت کرده باشد). 

مهم ترین خدمات در نظر گرفته برای همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد درخواست کننده

مهم ترین خدمات در نظر گرفته برای همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد درخواست کننده

در صورتی که همسر و فرزندان فرد متقاضی موفق شوند، با هر یک از شیوه های ذکر شده و داشتن شرایط مختلف به همراه فرد درخواست کننده وارد آلمان شوند، می توانند از خدمات ذیل که برای ایشان در نظر گرفته شده است، استفاده نمایند: 
همسر ایشان اجازه ی کار نامحدود و اجازه ی تحصیل رایگان در دانشگاه های آلمان یا مدارس آوسبیلدونگ را دارد. 
فرزندان فرد متقاضی نیز می توانند از خدمات آموزش دولتی و مدارس رایگان کشور آلمان استفاده نمایند. 
کل اعضای خانواده ایشان تحت پوشش بیمه درمانی رایگان می باشند و از خدمات اجتماعی کامل برخوردار هستند. 
برای دریافت دقیق ترین و آخرین اطلاعات در زمینه ی همراه نمودن همسر و فرزندان در برنامه های مهاجرت کاری به کشور آلمان و امکاناتی که در اختیار آن ها قرار داده می شود، بهتر است، به گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مراجعه و با ایشان به مشورت بپردازید. آ نها بهترین مشاوره ها را به شما ارائه می نمایند. 

 

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستندات مورد نیاز برای مهاجرت های کاری و جاب آفر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستندات مورد نیاز برای مهاجرت های کاری و جاب آفر کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

همان طور که مشاهده فرمودید در قسمت پیشین از مقاله ی هزینه جاب آفر آلمان امکان همراه شدن همسر و دیگر اعضا خانواده در شیوه های مختلف مهاجرت کاری به آلمان را مورد بحث قرار دادیم. در این بخش از مقاله ی خود قرار است، لیستی از مدارک و مستنداتی که در این شیوه های مهاجرت کاری به آلمان مورد نیاز می باشند، را برای شما عزیزان بیان نماییم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید. 
برای این که افراد بتوانند به منظور اشتغال و انجام کار به کشور آلمان مهاجرت نمایند باید مدارک و مستندات ذیل را داشته باشند و یا این که برای فراهم نمودن آن ها اقدام نمایند: 
گذرنامه معتبر

مدارک ذیل باید به زبان آلمانی مورد ترجمه قرار گیرند و از سفارت آلمان تاییدیه دریافت نمایند: 

شناسنامه
مدرک لیسانس (اصل دانش نامه) و ریز نمرات 
(مدرک کاردانی و ریز نمرات در صورتی که کارشناسی نا پیوسته بوده است)
(دانش نامه مدارک تحصیلی بالاتر در صورتی که متقاضی تحصیلات تکمیلی داشته است)
سوابق شغلی (شامل گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه تامین اجتماعی، توصیه نامه)
(مدارک مربوط به دوره های فنی و حرفه ای)
رزومه ی حرفه ای به زبان آلمانی
انگیزه نامه به زبان آلمانی برای درخواست کار
تاییدیه مدرک تحصیلی فرد درخواست کننده توسط ارگان ZAB 
(انگیزه نامه برای کار در آلمان برای متقاضیان جاب سیکر)
(نتیجه مثبت مکاتبات با شرکت های آلمانی برای افراد متقاضی شیوه ی جاب سیکر)
(نامه تمکن مالی برای افراد متقاضی جاب سیکر)
(قرارداد استخدامی با شرکت آلمانی برای افراد متقاضی ویزای کار یا بلوکارت)
(تاییدیه ی اداره کار برای افراد متقاضی ویزای کار در صورتی که شغل آن ها جزء مشاغل مورد نیاز نباشد)
مدرک زبان در صورت نیاز کارفرما (ترجیحا مدرک زبان آلمانی B2)
و... 
این ها مهم ترین مدارکی می باشند که افراد درخواست کننده در شیوه های مختلف جاب سیکر، بلوکارتف اقامت کاری و... باید نسبت به تهیه ی آن ها اقدام نمایند. در خصوص جزئیات مربوط به این مدارک می توانید با نفرات با تجربه و با سابقه ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ تماس برقرار نمایید و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ برای مهاجرت های کاری به کشورآلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ برای مهاجرت های کاری به کشورآلمان اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل از نوشتار هزینه جاب آفر آلمان اصلی ترین مدارک و مستنداتی که در شیوه های مختلف مهاحرت کاری به آلمان مورد نیاز می باشند، را برای شما همراهان گرامی توضیح دادیم. 
همان طور که در بخش های مختلف همین مقاله دقت فرمودید یکی از پیشنهادها و توصیه های مهم ما به همه ی شما عزیزان این بود که در طرح ها و برنامه های مختلفی که برای مهاجرت به دیگر کشورهای دنیا دارید، با تیم هایی با تجربه ای که در این حوزه دارای سابقه ی مناسبی می باشند، مشورت نمایید. 

هم چنین به شما توصیه کردیم، به هیچ عنوان در این مورد شخصا و بدون مشورت با گروه های خبره و با تجربه اقدام نفرمایید. یکی از این گروه های مشاوره ی مهاجرتی که در همه ی قسمت های مقاله ی خود شما را نسبت به مشورت با آن ها تشویق نمودیم، تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گرو می باشد. 

در ادامه ی مقاله ی خود قصد داریم سرویس هایی که این تیم با تجربه به افراد درخواست کننده ی موضوع مهاجرت ارائه می نماید را مورد توضیح و تشریح قرار دهیم. خواهشمند است، در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

مهم ترین خدمات گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ به اشخاص متقاضی شیوه های مختلف مهاجرت به شرح ذیل می باشند: 

ارزیابی اوضاع فرد متقاضی بر اساس میزان تحصیلات، سابقه ی کار و مهارت از لحاظ آمادگی مهاجرت به آلمان از طریق کار
نگارش اصولی و دقیق رزومه و انگیزه نامه ایشان به زبان آلمانی
آموزش زبان آلمانی به صورت رایگان 
معادل سازی مدارک ایشان در ZAB
هماهنگی مصاحبه های شغلی بر اساس رزومه ی فرد متقاضی تا زمان حصول نتیجه 
دریافت قرارداد استخدامی برای فرد متقاضی با کارفرمای آلمانی
دریافت تاییدیه های دولتی از جمله تاییدیه اداره کار، تاییدیه اداره امور خارجی ها و... 
همراهی برای دریافت ویزای کار یا بلوکارت از سفارت آلمان در ایران
همراهی با فرد مورد نظر برای اسکان در آلمان، کارهای اداری در زمان ورود به کشور آلمان، افتتاح حساب های بانکی؛ ثبت بیمه، دریافت کد مالیاتی، ثبت آدرس، دریافت کارت اقامت و... 
هم چنین باید به این نکته ها توجه داشته باشید که گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گرو خدمات خود را به صورت تضمینی و به شکل کامل ارائه می نمایند. 
ضمنا این نکته نیز حائز اهمیت است که این گروه مشاوره ی مهاجرتی، فقط در زمینه ی مهاجرت از طریق ویزای کار یا بلوکارت اقدام می کند و خدماتی را در زمینه ی ویزای جاب سیکر به افراد درخواست کننده ارائه نمی دهد.

در این جا به انتهای مقاله ی کاربردی هزینه جاب آفر آلمان رسیدیم. امید است، آن چه در بخش های مختلف نوشتار هزینه جاب آفر آلمان برای شما عزیزان بیان کردیم، مفید و مثمر ثمر بوده باشند و به خوبی با شرایط مربوط به هزینه جاب آفر آلمان آشنا شده باشید.