اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

خدمات کارتالا در زمینه ورزشی‎

خدمات کارتالا در زمینه ورزشی‎

در این مقاله ی کاربردی که در حوزه ی مهاجرت می باشد، قصد داریم تا موضوع خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم و مهم ترین موارد مرتبط با خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی را توضیح دهیم. خواهشمند است تا انتهای این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید.

در این مقاله ی کاربردی که در حوزه ی مهاجرت می باشد، قصد داریم تا موضوع خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم و مهم ترین موارد مرتبط با خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی را توضیح دهیم. خواهشمند است تا انتهای این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید.

موضوع نوشتار ما در حوزه ی مهاجرت به کشورهای مختلف می باشد. این روزها افراد به دلایل مختلفی به کشورها و دیگر مناطق دنیا سفر می نمایند. البته برخی از افراد سفر کوتاه مدتی دارند و بعضی از ایشان نیز برای دوره ی زمانی طولانی تر به مکان مورد نظر مهاجرت می نمایند. در بین افرادی که به کشورهای خارجی مهاجرت می کنند، تعدادی از آن ها به شرایطی دست پیدا می کنند که می توانند اقامت دائم و همیشگی کشور مقصد را نیز به دست آورند.

برخی از کشورها نیز توأم با اعطای اقامت دائمی به افراد مهاجر، امتیاز شهروندی و پاسپورت آن کشور را نیز به آن ها می دهند. 
در هر صورت افراد باید برای موضوع سفر و مهاجرت خویش، علت یا علت هایی را داشته باشند. موضوع های مرتبط با سفرهای کوتاه مدت که احتمالا برای بحث های توریستی، تفریحی، علمی و ... می باشند، مد نظر ما در این نوشتار کاربردی نمی باشند. اصل موضوع مورد بحث ما همان مهاجرت و روش هایی برای انجام آن می باشد.

مهم ترین شیوه های مرسوم برای مهاجرت به کشورهای مختلف، مواردی همچون: مهاجرت برای کار و اشتغال، مهاجرت برای ادامه تحصیل، مهاجرت برای ایجاد کسب و کارها و استارتاپ های جدید، مهاجرت به علت سرمایه گذاری های مختلف و ... می باشند.

مورد خاصی که برخی از افراد برای موضوع مهاجرت خود انتخاب می نمایند، بحث مهاجرت های مرتبط با ورزش می باشند. برخی از افراد بر اساس شرایط و توانمندی هایی که به لحاظ ورزشی دارا هستند، می توانند از این امتیاز برای مهاجرت خویش بهره مند شوند. این موضوع مهم ترین موردی است که ما در مقاله ی خود به آن می پردازیم.

اینفوگرافیک خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی‎

اینفوگرافیک خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی‎

در همین ابتدا باید حضور شما سروران گرامی عرض نماییم که شما هر کدام از شیوه های مهاجرتی را که مد نظر خود داشته باشید، به تنهایی و با تکیه بر علم و تجربه ی احتمالی خود نمی توانید برای رسیدن به هدف خود اقدام نمایید و لازم است، با افراد و یا گروه هایی که در این حوزه از سابقه و تجربه ی مناسبی برخوردار می باشند، استفاده نمایید. برخی از تیم ها و گروه ها دارای تجارب فراوانی در حوزه ی شیوه های مختلف مهاجرت می باشند. 

در حقیقت این گروه ها سالیان سال است که در این مورد و رشته مشغول به فعالیت و انجام خدمت رسانی می باشند. یکی از این بهترین تیم های فعال در حوزه ی مهاجرت به کشورهای خارجی، گروه الست گروپ می باشد. در واقع این گروه ها در حوزه ی مشاوره ی مهاجرتی فعالیت می نمایند و به افرادی که در این حوزه ها قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را داشته باشند، مشاوره های مناسب و لازم را ارائه می نمایند. 
پیشنهاد و البته توصیه ما نیز به شما عزیزان این است که برای برنامه های مهاجرتی خویش با اعضای خبره ی این گروه مشاوره مهاجرتی، مشورت نمایید. 

در ادامه و برای تشریح بهتر موضوع خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی، برخی از اصلی ترین موارد مرتبط با آن را در قالب چند تیتر و سوال بیان می کنیم و در هر کدام از بخش های این مقاله، آن ها را مورد توضیح قرار خواهیم داد. خواهشمند است، در ادامه با ما همراه باشید.

مهم ترین موضوع های مرتبط با نوشتار خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی به شرح ذیل می باشند: 
آیا در زمینه ی مهاجرت های ورزشی اطلاعاتی دارید؟
آیا می دانید قراردادهای ورزشی و جاب آفر باید شامل چه مواردی باشند تا به دریافت ویزای کشور مربوطه ختم شوند؟
آیا خدمات ارائه شده ورزشی از سوی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ، تنها در حوزه ی مهاجرت می باشد؟
آیا در زمینه ی ویزای ورزشی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی ورزش هایی که برای مهاجرت به سایر کشورها مناسب می باشند، اطلاعاتی دارید؟
آیا در مورد کشورهایی که برای موضوع مهاجرت های ورزشی مناسب تر می باشند، اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی شرایط مربوط به دریافت ویزای ورزشی مناسب اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستندات مورد نیاز برای مهاجرت از طریق ورزش و دریافت ویزای ورزشی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های ارئه شده از سوی گروه الست گروپ در حوزه ی ورزش اطلاعاتی دارید؟
مهم ترین خدمات الست گروپ در شیوه ی اجوکیک
خدمات الست گروپ در زمینه ی ادامه تحصیل در حوزه ی ورزش

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی‎ با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی مهاجرت های ورزشی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهاجرت های ورزشی اطلاعاتی دارید؟

در بخش ابتدایی از نوشتار خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی، بهتر است تا در خصوص مهاجرت های ورزشی توضیحاتی را حضور شما سروران عزیز بیان نماییم. لطفا در این بخش با ما همراه باشید. 
مفهوم مهاجرت های ورزشی به این صورت تشریح می شود که ورزشکاران در گروه ها و زمینه های متنوع از جمله: ورزشکاران حرفه ای، بازیکنان، مربیان، داوران متخصص و کادر فنی ورزشی برای ادامه ی فعالیت حرفه ای خویش به کشورهای دیگر مهاجرت می نمایند. 
  
معمولا لازمه ی مهاجرت از طریق ورزش، دارا بودن یک قرارداد استخدامی از طرف یک باشگاه ورزشی یا تیم ورزشی در کشور مورد نظر می باشد. 
در قرارداد و یا جاب آفری که بین دو طرف یعنی ورزشکار و باشگاه ورزشی مورد نظر منعقد می شود، باید تمامی شرایط کاری و توافقات بین طرفین، کارفرما و ورزشکار، به شکل کامل، شفاف و دقیق مشخص شده باشند. 
در این قرارداد، کارفرما فرد ورزشکار را برای مدت مشخصی استخدام می کند. در حقیقت، در اینجا ورزشکار مورد نظر نقش یک کارمند را برای باشگاه و کارفرمای مربوطه بازی می کند. در زمینه ی ورزشی، کارفرماها معمولا باشگاه های ورزشی، یا تیم های ورزشی هستند که زیر نظر لیگ، سازمان ها یا وزارت ورزش کشورها فعالیت می کنند.

 

در جاب آفر یا قرارداد استخدامی بازیکن های ورزشی، می بایست اطلاعات ذیل به شکل کامل وجود داشته باشند:

مشخصات دقیق بازیکن ورزشی که شامل نام، اطلاعات تماس، شماره پاسپورت و آدرس محل سکونت می باشند. 
مشخصات دقیق کارفرما که کلاب یا باشگاه ورزشی مربوطه می باشد و این مشخصه ها شامل: شماره ثبت، آدرس ثبت و نام رسمی شرکت مورد نظر می باشند. 
عنوان دقیق رشته ورزشی مورد نظر
شرح وظایف فرد ورزشکار
تاریخ دقیق شروع کار و مدت زمان اعتبار قرارداد مربوط به فعالیت های ورزشی
حقوق ناخالص سالیانه یا ماهیانه فرد ورزشکار
پاداش، مزایا، کمیسیون و دیگر دریافتی های بازیکن مورد نظر
شرایط فسخ قرارداد همکاری
شرایط مرخصی فرد ورزشکار
دیگر ضوابط، شرایط و توافقات بین کارفرما و کارمند (ورزشکار مورد نظر)
همچنین قراداد مورد نظر که بین کارفرما و ورزشکار مورد نظر منعقد می شود، می بایست به امضاء بازیکن و مدیر باشگاه مربوطه برسد و نیز توسط مهر باشگاه، رسمیت لازم را به دست آورد. 
ضمنا این قرارداد می تواند بر روی سربرگ های رسمی باشگاه نیز چاپ شده باشد. به طور معمول، قراردادهای همکاری ورزشی توسط وکلای طرفین، تنظیم و منعقد می شوند.

در این باره می توانید با گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید و از مجموعه نظرات و دانش تخصصی ایشان در زمینه ی انواع قراردادهای ورزشی استفاده نمایید. 
از همه ی شما عزیزان خواننده درخواست می شود تا در بخش های بعدی این مقاله با عنوان خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی، با ما همراه باشید.

 

آیا می دانید قراردادهای ورزشی و جاب آفر باید شامل چه مواردی باشند تا به دریافت ویزای کشور مربوطه ختم شوند؟

آیا می دانید قراردادهای ورزشی و جاب آفر باید شامل چه مواردی باشند تا به دریافت ویزای کشور مربوطه ختم شوند؟

همان گونه که دقت داشتید در قسمت قبلی از مقاله ی خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی، در مورد مهاجرت های ورزشی و موضوع قراردادهای ورزشی مورد نظر صحبت هایی را ارائه کردیم. اکنون و در بخش دیگری از مقاله ی خود، قصد داریم که مهم ترین شرایط و ملزوماتی که در این قراردادها باید به آن ها توجه شود را مورد بررسی قرار دهیم. خواهشمند است، در این قسمت نیز با ما همراه باشید. 

در اینجا باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که در اغلب کشورها، داشتن جاب آفر یا قرارداد کاری، دلیلی بر صدور ویزا یا اقامت کاری نمی باشد و شرایط دیگری نیز مورد نیاز است. با وجود این که قوانین مهاجرت کشورها و شرایط صدور ویزای کاری برای ورزشکاران متفاوت است، اما به صورت کلی می بایست شرایط ذیل برای صدور ویزا یا دریافت اقامت کشور مورد نظر حاصل شوند:

باید عنوان قید شده در قرارداد ورزشی مورد نظر با سابقه ی ورزشی فرد ورزشکار یکسان باشد و شخص ورزشکار باید ثابت کند که در این زمینه تخصص و مهارت کافی و لازم را دارد و همچنین قبلا در این زمینه سابقه ی فعالیت حرفه ای داشته است. 
در تعداد زیادی از کشورها، میزان حقوق درج شده در قرارداد ورزشی یا دیگر قراردادها می بایست بالاتر از میزان تعیین شده توسط وزارتخانه یا ارگان مربوطه باشد. 
مورد دیگر این است که وضعیت حرفه ای ورزشکار باید توسط ارگان های دولتی تعیین شده توسط اداره مهاجرت کشور مربوطه به تایید برسد و ارگان های مربوطه، تایید نمایند که ورزشکار مورد نظر، صلاحیت بازی به عنوان ورزشکار حرفه ای در آن کشور را دارد. 
تعداد زیادی از کشورهای دنیا، باشگاه های خارجی را ملزم به اخذ مجوز از ارگان های رسمی مربوطه برای استخدام و کارگیری ورزشکار خارجی می نمایند. 
البته باید خدمت شما بگوییم که بعضی از کشورها الزامی برای دارا بودن مدرک زبان برای صدور ویزا ندارند. 
در خصوص جزئیات مربوط به این موارد مهم که باید در قراردادهای ورزشی و یا دیگر قراردادها مورد توجه ویژه ای قرار گیرند، می توانید با گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ وارد مذاکره شوید و با آن ها به مشورت بپردازید. 
از شما مخاطبین عزیز دعوت می نماییم، در قسمت های بعدی نوشتار خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی نیز با ما همراه باشید.

 

آیا خدمات ارائه شده ورزشی از سوی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ، تنها در حوزه ی مهاجرت می باشد؟

آیا خدمات ارائه شده ورزشی از سوی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ، تنها در حوزه ی مهاجرت می باشد؟

در بخش قبلی از نوشتار خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی، به برخی از نکات مهم که باید در قراردادهای ورزشی مورد عنایت ویژه قرار گیرند، پرداختیم. اینک و در این قسمت از متن خود تصمیم داریم که زمینه ها و حوزه های فعالیت گروه الست گروپ را برای شما عزیزان توضیح دهیم. از همه ی شما درخواست داریم، در این قسمت با ما همراه باشید. 

در اینجا باید به این نکته ی مهم اشاره نماییم که خدمات و سرویس های ورزشی ارائه شده توسط شرکت الست گروپ، فقط محدود به مهاجرت نمی باشند. ورزشکاران عزیز می توانند از خدمات متنوع دیگری نیز برای ادامه فعالیت خود استفاده کنند. این موارد شامل: 

شرکت در دوره های ورزشی کوتاه مدت و بلند مدت
شرکت در آکادمی های ورزشی
شرکت در مسابقات بین المللی
راه اندازی باشگاه های ورزشی و آکادمی های ورزشی در کشورهای دیگر
شرکت نمودن در سمینارهای مختلف ورزشی
برگزاری ورکشاپ و سمینارهای ورزشی
و ... می باشند. 
 
همچنین باید به این مورد نیز اشاره داشته باشیم که گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ از طریق ارتباط با بیمارستان های تخصصی مستقر در دیگر کشورها، می تواند ورزشکاران عزیز را در زمینه ی چکاپ تخصصی، درمان و جراحی در کشورهای دیگر همراهی کند. 
شما می توانید اطلاعات دقیق تر مرتبط با خدمات ورزشی ارائه شده از سوی گروه الست گروپ را از کارشناس های خبره ی این تیم مشاوره ی مهاجرتی دریافت نمایید. 
لطفا در ادامه ی مقاله ی خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی نیز ما را همراهی نمایید.

 

آیا در زمینه ی ویزای ورزشی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی ویزای ورزشی اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دقت فرمودید در قسمت پیشین از مقاله ی خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی، به این موضوع اشاره داشتیم که سرویس های ارائه شده از سوی تیم الست گروپ، تنها در حوزه ی مهاجرت نمی باشند و این گروه مشاوره، خدمات دیگری را نیز به ورزشکاران گرامی ارائه می نماید. در ادامه و بخش دیگری از نوشتار خود، قصد داریم تا موضوع ویزای ورزشی را برای شما همراهان گرامی تشریح نماییم. خواهشمند است، در ادامه ما را همراهی نمایید. 

در حقیقت باید خدمت شما عرض نماییم که ویزای ورزشی یکی از انواع ویزاها می باشد که برای شرکت در مسابقات ورزشی مختلف مورد کاربرد قرار می گیرد و به شکل کوتاه مدت به ورزشکاران داده می شود. 
با داشتن این ویزا، فرد ورزشکار می تواند به کشور مقصد و محل برگزاری مسابقه های ورزشی مراجعه کند و پس از تمام شدن مسابقه ی مورد نظر، باید به کشور خود بازگردد.

همچنین برخی ویزاهای ورزشی مخصوص شرکت در آکادمی های تخصصی برای دوره های کوتاه مدت ویژه ورزشکاران گرامی می باشد. با ویزای ورزشی، ورزشکار حق اسکان، استفاده از بیمه ی درمانی دولتی، افتتاح حساب های مختلف بانکی و دیگر خدمات اجتماعی که در اختیار دیگر افراد مقیم می باشند را ندارد. 

همچنین آن دسته از ورزشکارانی که مورد استخدام باشگاه ها یا تیم ها قرار می گیرند، ویزای اقامتی دریافت می کنند که فراتر از یک ویزای ورزشی می باشد. این اشخاص، زمانی که به عنوان ورزشکار حرفه ای، اقامت یک کشور را دریافت می کنند و به استخدام باشگاه مورد نظر در آن کشور در می آیند، از امکانات کامل شهروندی آن کشور برخوردار می شوند.

در این صورت، فرد ورزشکار می تواند در آنجا اسکان پیدا کند، برای خود خانه ای را اجاره کند، حساب بانکی دلخواه خود را داشته باشد و از تمامی امکانات اجتماعی برخوردار باشد. در بسیاری از موارد نیز فرد ورزشکار می تواند نهایتا اقامت دائم کشور مورد نظر را دریافت کند و یا شهروندی کشور را نیز اخذ نماید. 

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص ویزای ورزشی و شرایط مربوط به آن، با گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ تماس برقرار نمایید و آخرین اطلاعات روز دنیا را از کارشناس های با تجربه ی این تیم دریافت کنید. 
خواهشمند است بخش های بعدی نوشتار خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی را از دست ندهید. در ادامه، قصد داریم تا موارد مهمی را برای شما توضیح دهیم.

 

آیا در زمینه ی ورزش هایی که برای مهاجرت به سایر کشورها مناسب می باشند، اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی ورزش هایی که برای مهاجرت به سایر کشورها مناسب می باشند، اطلاعاتی دارید؟

در بخش پیشین از متن خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی، در زمینه ی ویزای ورزشی و شرایط دریافت آن صحبت هایی را برای شما عزیزان بیان نمودیم. در این قسمت از نوشتار خود قصد داریم تا آن دسته از ورزش هایی که برای موضوع مهاجرت به دیگر کشورهای دنیا مناسب و مفید می باشند را مورد توضیح قرار دهیم. از شما عزیزان درخواست می شود، در این بخش نیز با ما همراه باشید. 

در حقیقت ورزشکاران حرفه ای، محدودیتی برای ادامه ی فعالیت خود در خارج از کشور ندارند و متخصصین همه رشته ها می توانند در صورت وجود شرایط لازم، به عنوان ورزشکار به کشورهای دیگر مهاجرت کنند. 
بازیکنان، مربیان، داوران، کادر فنی و ترینرها در همه زمینه ها می توانند از این طریق زندگی حرفه ای خود را ادامه بدهند.

 

در حال حاضر، پرطرفدار ترین رشته های ورزشی برای موضوع مهاجرت به دیگر کشورها شامل موارد ذیل می باشند: 

فوتبال، بسکتبال، والیبال
کونگ فو، تکواندو، کاراته
بوکس و کیک بوکسینگ
جودو، کشتی، وزنه برداری، بدنسازی، فیتنس
شطرنج، ژیمناستیک و تمامی رشته های دیگر 
 
در خصوص جزئیات مربوط به رشته های پر طرفدار جهان که برای موضوع مهاجرت مناسب تر می باشند، می توانید با اعضای خبره ی گروه الست گروپ تماس برقرار نمایید و تازه ترین اطلاعات را از ایشان دریافت کنید. 
شما مخاطبین گرامی در حال مطالعه ی مقاله ای کاربردی با موضوع خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی هستید. لطفا بخش های بعدی این نوشتار را از دست ندهید و در ادامه ما را همراهی نمایید. در بخش های آتی مقاله ی خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی، تصمیم داریم که موضوعات کاربردی دیگری را با شما همراهان گرامی به اشتراک بگذاریم.

 

آیا در مورد کشورهایی که برای موضوع مهاجرت های ورزشی مناسب تر می باشند، اطلاعاتی دارید؟

آیا در مورد کشورهایی که برای موضوع مهاجرت های ورزشی مناسب تر می باشند، اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبلی از متن خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی، لیستی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی که به جز موضوع محبوبیت، در بحث مهاجرت نیز مناسب می باشند را برای شما بیان کردیم. در ادامه ی مقاله ی خود قصد داریم، کشورهای مناسب از نظر مهاجرت ورزشی را مورد تشریح قرار دهیم. خواهشمند است، در ادامه با ما همراه باشید. 
 
 
تعداد زیادی از کشورهای جهان هستند که شرایط مورد نیاز را برای مهاجرت ورزشکاران مهیا کرده اند و پذیرای ورزشکاران حرفه ای در رشته های مختلف و با سوابق متفاوت می باشند. به صورت کلی در این زمینه نیز محدودیتی وجود ندارد، اما اصلی ترین کشورها برای پذیرش مهاجرین ورزشی شامل موارد زیر می باشند: 
آلمان
سوئد
هلند
بلژیک
فرانسه
انگلستان
دانمارک
فنلاند
یونان
نروژ
لهستان
اسپانیا
ایتالیا
کانادا
این ها کشورهایی از دنیا هستند که شرایط و امکانات مناسب تری را برای مهاجرت ورزشی فراهم نموده اند. 
شما عزیزان خواننده می توانید برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر در مورد کشورهای مناسب مهاجرت ورزشی، با کارشناس های با تجربه ی الست گروپ مشورت نمایید و از مجموعه نظرات تخصصی ایشان بهره مند شوید. 
خواهشمند است در قسمت های دیگر نوشتار خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی نیز ما را همراهی نمایید. در دیگر قسمت های این نوشتار بنا داریم تا مطالب متنوع  و کاربردی دیگری را برای شما عزیزان تشریح نماییم. این موارد در برنامه های مهاجرتی و به ویژه مهاجرت از طریق ورزش برای شما و دیگر افراد درخواست کننده مفید می باشند. هر چند توضیح دادیم، در کنار مطالعه ی قسمت های مختلف این نوشتار، با گروه های مشاوره ی مهاجرتی از جمله گروه الست گروپ نیز مشورت و همکاری داشته باشید.

 

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به دریافت ویزای ورزشی مناسب اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به دریافت ویزای ورزشی مناسب اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل از مقاله ی خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی، مهم ترین کشورهای دنیا که معمولا در بحث مهاجرت ورزشی مورد هدف بسیاری از ورزشکاران می باشند را بیان نمودیم. در این بخش از نوشتار خود تصمیم داریم مهم ترین شرایط برای دریافت ویزای ورزشی را مورد توضیح قرار دهیم. لطفا در این بخش با ما همراه باشید. 

در حقیقت باید حضور شما دوستان و ورزشکاران گرامی عرض نماییم که مهم ترین شرایط لازم برای دریافت ویزای ورزشی این است که فرد درخواست کننده این نوع از ویزا به عنوان یک ورزشکار حرفه ای شناخته شده باشد و موفق شده باشد، مقام های متعددی را در سطح ملی و بین المللی دریافت کند. 

فرد متقاضی می بایست بتواند سوابق ورزشی خود را به شکل مستند ارائه کند. همچنین فرد متقاضی مهاجرت از طریق ورزش یا ویزای ورزشی، علاوه بر دارا بودن سابقه ی درخشان و مستند در حوزه ی ورزش، می بایست از لحاظ جسمانی نیز آمادگی ادامه فعالیت حرفه ای را داشته باشد.

خواهشمند است در ادامه با بخش های بعدی متن خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستندات مورد نیاز برای مهاجرت از طریق ورزش و دریافت ویزای ورزشی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستندات مورد نیاز برای مهاجرت از طریق ورزش و دریافت ویزای ورزشی اطلاعاتی دارید؟

همان طور که مشاهده فرمودید در قسمت قبل از متن خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی، شرایط اصلی برای گرفتن ویزای ورزشی یک کشور خارجی را مورد بررسی قرار دادیم. در این بخش از مقاله ی خود بنا داریم لیستی از مهم ترین مدارکی که برای این شیوه از مهاجرت مورد نیاز می باشند را برای شما همراهان گرامی بیان نماییم. خواهشمند است، در این بخش نیز با ما همراه باشید. 

آن دسته از ورزشکارانی که علاقه مند به فعالیت حرفه ای در کشورهای دیگر می باشند، می بایست بتوانند وضعیت حرفه ای ورزشکاری خود را به اثبات برسانند. این اشخاص می بایست مدارک و مستندات لازم و کافی را داشته باشند که ثابت کنند، قبلا به عنوان ورزشکار حرفه ای فعالیت کرده اند.

 

این مدارک و مستندات شامل موارد زیر می شوند:

این مدارک و مستندات شامل موارد زیر می شوند:

گواهی قهرمانی های کسب شده شهری، استانی، کشوری و بین المللی
گواهی مدال های کسب شده در مسابقه های جهانی
گواهی اشتغال به عنوان بازیکن یا مربی
قراردادهای حرفه ای سابق فرد ورزشکار
تاییدیه عضویت در سازمان ها یا انجمن های ورزشی
و ... 
همچنین افراد متقاضی می بایست مدارک و مستندات دیگری نیز ارائه بدهند که این مدارک شامل موارد ذیل می باشند: پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی
بیمه درمانی بین المللی، مدارک تحصیلی
گواهی های شغلی و همچنین در صورتی که نیاز باشد، می بایست مدارک هویتی همسر خود را نیز تحویل دهند. 
ضمنا باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که اصلی ترین مدرک و مستندات مورد نیاز برای گرفتن ویزا از طریق جاب آفر ورزشی، دارا بودن یک قرارداد استخدامی از سوی فرد ورزشکار با یک باشگاه ورزشی می باشد که باید شرایط مخصوص صدور ویزای کار برای ورزشکاران را دارا باشد. علاوه بر این، داشتن تاییدیه سازمان های ورزشی کشور مقصد به منظور اخذ ویزای کار در بسیاری از مناطق دنیا ضروری است. 

بهتر است، در خصوص جزئیات مرتبط با مدارک مورد نیاز برای ویزای ورزشی و مهاجرت از طریق ورزش با کارشناس های الست گروپ ارتباط حضوری و یا غیر حضوری برقرار نمایید و از مجموعه دانش و تخصص این نیروهای با تجربه استفاده نمایید. 
لطفا بخش های باقیمانده از نوشتار خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی را از دست ندهید و تا انتهای این مقاله ی کاربردی با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های ارئه شده از سوی گروه الست گروپ در حوزه ی ورزش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های ارئه شده از سوی گروه الست گروپ در حوزه ی ورزش اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مطالعه کردید در بخش قبلی از نوشتار خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی، مهم ترین مدارکی که در طرح جاب آفر ورزشی و برای دریافت ویزای ورزشی مورد نیاز هستند را برای شما بیان کردیم. همچنین شما دقت فرمودید که ما در بخش های مختلف همین نوشتار، به همه ی مخاطبین عزیز توصیه نمودیم که در برنامه های مختلف مهاجرتی خویش بدون مشورت با افراد و گروه های با سابقه و دارای دانش کافی، اقدامی صورت ندهند. 

یکی از این گروه های مشاوره ی مهاجرتی که در بخش های گوناگون همین مقاله، شما عزیزان را نسبت به مشورت به آن ها تشویق نمودیم، تیم مشاوره ی الست گروپ می باشد که سالیان زیادی است که در حوزه ی مهاجرت و به خصوص مهاجرت از طریق جاب آفر ورزشی فعالیت می نمایند. 

در این قسمت از مقاله ی خود تصمیم داریم تا اصلی ترین سرویس ها و خدمات ارائه شده از سوی الست گروپ در حوزه ی ورزش را برای شما مورد توضیح قرار دهیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

 

معمولا این گروه مشاوره در شیوه های ذیل خدمات مربوط به حوزه ی ورزش را به متقاضیان گرامی ارائه می نماید: 

اجوکیک 
جاب آفر ورزشی
کورس های ورزشی
مهاجرت های تحصیلی مرتبط با ورزش و ... 
که ما برای هر یک از آن ها خدمات ارائه شده را بیان خواهیم کرد. 
یکی از اصلی ترین خدمات الست گروپ در حوزه ی ورزش، دریافت جاب آفر برای ورزشکاران است. 
ورزشکاران در حوزه های گوناگون اعم از بازیکنان، داوران، مربی ها و کادر فنی در صورتی که شرایط مورد نیاز را دارا باشند و از نظر حرفه ای نیز صلاحیت های لازم را داشته باشند، می توانند از خدمات ارائه شده از سوی شرکت الست گروپ در این زمینه استفاده نمایند.

 

مهم ترین خدمات کلی الست گروپ در حوزه ی ورزش شامل موارد زیر می باشند: 

ارزیابی اولیه و ارائه ی مشاوره در حوزه ی پیدا نمودن مناسب ترین باشگاه ها و کشور برای ادامه فعالیت ورزشی فرد مورد نظر
ارتباط با باشگاه های ورزشی تا رسیدن به تفاهم نهایی
عقد قرارداد با باشگاه ورزشی مورد نظر
همراهی با فرد متقاضی برای جمع آوری مدارک مورد نیاز
دریافت مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت ورزشی در کشور مورد نظر
همراهی با فرد ورزشکار برای اخذ ویزای کار یا اقامت ورزشی
همراهی با ایشان برای اسکان و استقرار در کشور مقصد
همراهی با فرد متقاضی برای کارهای اداری در زمان ورود به کشور مورد نظر، بیمه ی درمانی، افتتاح حساب های بانکی و ...

 

مهم ترین خدمات الست گروپ در شیوه ی اجوکیک

مهم ترین خدمات الست گروپ در شیوه ی اجوکیک

همچنین آن دسته از ورزشکارانی که تمایل به شرکت در دوره های آموزشی یا آکادمی های ورزشی مانند اجوکیک را دارند، می توانند از طریق گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ این کار را به سرانجام برسانند. در این خصوص، گروه الست گروپ می تواند مناسب ترین آکادمی ها را به افراد درخواست کننده معرفی و ثبت نام ایشان را انجام دهد.

 

خدمات الست گروپ در این زمینه شامل موارد زیر می باشند:

خدمات الست گروپ در این زمینه شامل موارد زیر می باشند:

ارزیابی اولیه و ارائه ی مشاوره در حوزه ی پیدا نمودن مناسب ترین باشگاه ها و کشور برای ادامه فعالیت ورزشی فرد مورد نظر
ارتباط با باشگاه های ورزشی تا رسیدن به تفاهم نهایی
عقد قرارداد با باشگاه ورزشی مورد نظر
همراهی با فرد متقاضی برای جمع آوری مدارک مورد نیاز
دریافت مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت ورزشی در کشور مورد نظر
همراهی با فرد ورزشکار برای اخذ ویزای کار یا اقامت ورزشی
همراهی با ایشان برای اسکان و استقرار در کشور مقصد
همراهی با فرد متقاضی برای کارهای اداری در زمان ورود به کشور مورد نظر، بیمه ی درمانی، افتتاح حساب های بانکی و ...

 

خدمات الست گروپ در زمینه ی ادامه تحصیل در حوزه ی ورزش

خدمات الست گروپ در زمینه ی ادامه تحصیل در حوزه ی ورزش

آن دسته از افراد متقاضی و ورزشکارانی که تمایل به تحصیل در رشته های ورزشی در خارج از کشور را دارند، می توانند از طریق الست گروپ وارد بهترین و معتبرترین دانشگاه های سطح جهان شوند. در این خصوص، گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ در مقطع های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری همه ی کارهای ادامه تحصیل فرد متقاضی را به عهده می گیرد.

همچنین گروه الست گروپ همه ی خدمات بیان شده در مورد قراردادهای ورزشی، اجوکیک را برای ادامه ی تحصیل در رشته های مختلف ورزشی نیز به افراد درخواست کننده ارائه می نماید.

 

این سرویس ها در زمینه ی ادامه تحصیل افراد درخواست کننده در رشته های ورزشی و در کشورهای خارجی به شرح ذیل می باشند: 

ارزیابی ابتدایی شرایط و رزومه ی افراد و ارائه ی مشاوره در حوزه ی پیدا کردن بهترین دانشگاه بر اساس شرایط و سرمایه فرد متقاضی
ارتباط با دانشگاه های مورد نظر و دریافت پذیرش تحصیلی برای ایشان
همراهی با شخص متقاضی برای تهیه ی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و دریافت ویزا
دریافت مجوزهای مورد نیاز به منظور درخواست ویزا
همراهی با ایشان برای دریافت ویزای تحصیلی
همراهی با فرد درخواست کننده برای اسکان و استقرار در کشور مقصد
همراهی با فرد متقاضی برای کارهای اداری در زمان ورود به کشور مقصد، بیمه درمانی، افتتاح حساب های مختلف بانکی و ... 
 
شما عزیزان و علاقه مندان به شیوه های مهاجرت از طریق ورزشی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر با گروه الست گروپ تماس برقرار نمایید و یا به صورت حضوری به این تیم متخصص و با تجربه مراجعه داشته باشید.

 

جمع بندی

در اینجا مجموعه توضیحات ما در زمینه ی خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی به پایان رسید. امید داریم مواردی که در بخش های مختلف مقاله ی خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی برای شما بیان شد، مفید بوده باشند و به خوبی با مهم ترین خدمات الست گروپ در زمینه ورزشی آشنا شده باشید.

مجددا به همه ی شما سروران گرامی توصیه می کنیم، در طرح های مهاجرتی که در آینده پیش رو دارید، به تنهایی اقدام نکنید و بر دانش و یا تجربه خود و دیگر اطرافیانتان تکیه نفرمایید. این کار و برنامه های مختلف مهاجرتی، موضوعاتی کاملا علمی و تخصصی می باشند و به دانش کافی، تخصص، تجربه و سابقه ی مناسب نیاز دارند.

پس همان گونه که در قسمت های گوناگون همین مقاله نیز خدمت شما عرض شد، بهتر است که با تیم های مشاوره که در حوزه های متنوع مهاجرتی فعالیت می نمایند و از تجربه و سابقه ی خوبی نیز برخوردار می باشند، مشورت نمایید و از اطلاعات ارائه شده از سوی آن ها استفاده نمایید. 
یکی از بهترین تیم ها برای مشاوره ی امور مهاجرتی، موسسه مشاوره مهاجرتی الست گروپ می باشد.