اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

در این مقاله قصد داریم موضوع تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا را به شکلی کامل و مفصل مورد تشریح قرار دهیم و موارد متنوعی را در این رابطه برای شما همراهان عزیز توضیح دهیم.
 لطفا تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم موضوع تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا را به شکلی کامل و مفصل مورد تشریح قرار دهیم و موارد متنوعی را در این رابطه برای شما همراهان عزیز توضیح دهیم.
 لطفا تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید.

امروزه بازار مهاجرت به کشورهای مختلف در سراسر دنیا بسیار گرم می باشد. مردم در این کشورها و بر اساس شرایطی که در زندگی خویش تجربه می کنند، تمایل دارند، به مناطق دیگری از دنیا مسافرت نمایند و یا برای مدتی طولانی به آن جا مهاجرت داشته باشند.

آن ها دوست دارند، به کشورهایی مهاجرت داشته باشند که دارای شرایط بهتری برای زندگی می باشند. معمولا ایشان برای دست یافتن به هدف ذیل به دیگر کشورها مهاجرت می نمایند: 
برخی از افراد به دنبال کسب علم و ادامه ی تحصیل در دانشگاه های سطح بالای دنیا می باشند و قصد دارند، مدارک تحصیلی خویش را از این دانشگاه ها کسب نمایند. 
بعضی دیگر قصد سرمایه گذاری و انجام فعالیت های اقتصادی دارند و مایل هستند، این فعالیت ها را در کشورهای دیگری از دنیا تجربه نمایند. 

برخی از افراد نیز به خاطر شرایطی که به لحاظ کار و اشتغال در کشور خود دارند، دوست دارند، برای اشتغال و انجام کارهای مختلف به دیگر کشورها مهاجرت نمایند. 
همچنین بعضی از افراد تنها برای تفریح، سیر و سیاحت و یا بهره بردن از شرایط آب و هوایی کشور مقصد به آن جا می روند.

وضعیت معیشتی، رفاهی و... در همه ی دنیا به یک شکل نمی باشد و بعضی از افراد برای داشتن رفاه و آسایش بیشتر زندگی در دیگر کشورها را مورد انتخاب خود قرار می دهند. حتی بسیاری از این افراد به دنبال این موضوع می باشند که در ادامه ی مهاجرت خویش، اقامت دائم و یا شهروندی دائم کشور مقصد را نیز به دست آورند و برای همیشه در آن جا سکونت نمایند.

 

اینفوگرافیک تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

اینفوگرافیک تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

ما در مقاله ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا به برخی از این موضوعات خواهیم پرداخت. لطفا با ما همراه باشید. 
یکی از موضوعاتی که در سال های اخیر در حوزه ی مهاجرت به کشورهای خارجی مورد استقبال واقع شده است، بحث مهاجرت های تحصیلی و ادامه تحصیل در کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی می باشد. افراد باید در این خصوص بررسی های مناسبی را انجام دهند و شرایط تحصیل و هم چنین وضعیت بازار کار رشته های تحصیلی و حرفه های مختلف را در آن منطقه مورد بررسی قرار دهند
سپس ایشان می توانند در خصوص ادامه تحصیل و یا حتی اشتغال در ان رشته ی تحصیلی به خصوص اقدام نمایند و پیگیری های لازم برای مهاجرت خویش را انجام دهند. 

یکی از کشورهایی که معمولا برای ادامه تحصیل و مهاجرت های تحصیلی علاقه مندان زیادی را دارد، کشور ایتالیا می باشد. امروزه افراد زیادی از کشور خودمان تمایل دارند، ادامه ی تحصیلات دانشگاهی خویش را در این کشور اروپایی طی نمایند.

از طرفی دندان پزشکی نیز یکی از رشته های جذاب و پرطرف دار می باشد که مردم کشور عزیزمان ایران، می توانند ادامه ی تحصیلات خود در رشته ی جذاب پر طرفدار دندان پزشکی را در کشور ایتالیا طی نمایند. 
ما در مقاله ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا بیشتر به موضوعات مربوط به رشته دندان پزشکی و ادامه تحصیل این رشته در کشور ایتالیا خواهیم پرداخت. 

نکته ی مهمی که در این جا حائز اهمیت می باشد، این است که افراد درخواست کننده برای مهاجرت تحصیلی کشور ایتالیا نباید شخصا و بدون مشورت های با افراد با تجربه و متخصص اقدامی انجام دهند. قطعا همه ی افراد و همه ی متقاضیان در خصوص مهاجرت های تحصیلی به کشورهای مختلف دارای اطلاعات کافی نمی باشند و در صورتی که رأسا در این باره اقدام نماید احتمال این که به موفقیت و نتیجه های مناسبی دست پیدا کننده بسیار ضعیف می باشد.

ایشان لازم است، با مشورت و همکاری با تیم های با تجربه و با سابقه ای که در زمینه ی مهاجرت تحصیلی به کشور های اروپایی فعالیت می نمایند، پیگیری های مورد نیاز را صورت دهند تا بتوانند در کم ترین زمان ممکن ویازی تحصیلی کشور مقصد را دریافت نمایند. 

یکی از گروه های مشاوره که در حوزه مهاجرت فعالیت گسترده ای دارند ، گروه مشاوره مهاجرتی الست گروپ می باشد.
 شما مخاطب گرامی می توانید برای به دست آوردن بهترین اطلاعات در حوزه ی مهاجرت تحصیلی کشور ایتالیا و هم چنین تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا به این تیم با تجربه مراجعه و با ایشان به مشورت بپردازید. 
در ادامه و برای این که موضوع اصلی مقاله ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا را مرود بسط و تفهیم بهتر قرار دهیم تعدادی از موضوعات مهم را به شکل چند تیتر و سوال بیان کرده و در قسمت های مختلف مقاله به توضیح آن ها خواهیم پرداخت. لطفا در ادامه ما را همراهی نمایید. 

مهم ترین تیترهای مربوط به مقاله ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا به شرح ذیل می باشند: 
آیا در زمینه ی شرایط مربوط به تحصیل رشته ی دندان پزشکی در کشور ایتالیا اطلاعاتی دارید؟
مدرک زبان خارجی
بورسیه های استانی
آیا افرادی که متقاضی ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا می باشند، لازم است، در آزمون های ورودی گروه های پزشکی شرکت نمایند؟
زمان ثبت نام در آزمون IMAT
مهم ترین بخش هایی که در آزمون IMAT مد نظر قرار می گیرند: 
وضعیت امتیاز بندی آزمون IMAT و مهم ترین حوزه های برگزاری این آزمون
آیا در زمینه ی شرایط مربوط به پذیرش رشته دندان پزشکی در ایتالیا و موارد مورد نیاز برای اقدام در این باره اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی هزینه ها و مخارج مربوط به ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا اطلاعاتی دارید؟
آیا افراد متقاضی برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا می توانند در حین و یا بعد از تحصیل خود به کار و اشتغال مشغول باشند؟
آیا افرادی که برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا اقدام می نمایند از طریق پذیرش تحصیلی خود در این رشته می توانند اقامت دائم این کشور را به دست آورند؟
آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک مورد نیاز برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا و اخذ پذیرش تحصیلی این کشور اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی بازار کار رشته دندان پزشکی در کشورهای اروپایی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی بازار کار رشته دندان پزشکی در کشور ایتالیا اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا اطلاعاتی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به تحصیل رشته ی دندان پزشکی در کشور ایتالیا اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به تحصیل رشته ی دندان پزشکی در کشور ایتالیا اطلاعاتی دارید؟

در بخش آغازین از متن تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا، شرایط تحصیل این رشته در کشور ایتالیا را به لحاظ پارامترهای مهمی از جمله : هزینه های مربوط به تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا، آزمون های ورودی مربوط به این رشته، بورسیه های استانی، طول دوره های تحصیلی مربوط به رشته دندان پزشکی و... مورد بررسی قرار خواهیم داد. از شما عزیزان درخواست می شود، در این بخش با ما همراه باشید. 

آن دسته از افرادی که تمایل دارند، ادامه ی تحصیل خود را در رشته ی دندان پزشکی و کشور ایتالیا انجام دهند، می توانند این کار را در هر یک از دانشگاه های خصوصی و یا دولتی کشور ایتالیا انجام دهند. به طور معمول میزان هزینه های که ایشان برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا باید پرداخت نمایند بین 2 هزار الی 5 هزار یورو می باشد. مبلغ بیان شده مربوط به یک سال تحصیلی می باشد.

آن دسته از اشخاصی که تمایل دارند، بعد از تمام شدن دوره ی تحصیلی دبیرستان خود به ادامه تحصیل رشته دندان پزشکی کشور ایتالیا بپردازند، باید در یکی از رشته های علوم تجربی و ریاضی دارای مدرک های دیپلم و هم چنین پیش دانشگاهی باشند، البته با توجه به تغییراتی که در سال های اخیر در نظام آموزشی کشور عزیزمان ایران رخ داده است، منظور از پیش دانشگاهی همان سال آخر دبیرستان (کلاس دوازدهم) می باشد.

 

مدرک زبان خارجی

مدرک زبان خارجی

هم چنین این افراد باید در خصوص دریافت مدرک زبان خارجه خود برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا اقدام نمایند. حداقل مدرک زبانی که برای ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا مورد نیاز 
می باشد، مدرک زبان انگلیسی آیلتس آکادمیک 6 می باشد. 

این افراد قبل از این که در رشته دندان پزشکی کشور ایتالیا مورد پذیرش قرار گیرند، می بایست در یک آزمون تخصصی که ویژه ی رشته های حوزه ی پزشکی و دندان پزشکی می باشد، شرکت نمایند و در آن آزمون نمره ی مورد نیاز را کسب نمایند. نام این امتحان، آزمون IMAT  می باشد. 

زمان برگزاری این آزمون همه ساله در ماه سپتامبر می باشد و در بیشتر از 20 کشور جهان انجام می شود. 
 
قبولی در این آزمون و دریافت حد نصاب مورد نیاز یکی از مهم ترین شرط ها برای پذیرش در دانشگاه های پزشکی کشور ایتالیا می باشد. فرد درخواست کننده بعد از این که در این آزمون تخصصی شرکت نمود، لازم است که حداقل 40 درصد از نمره ی آزمون را کسب نماید و دست کم نمره ایشان از 100 امتیاز، 40 باشد. 

بعد از این که ایشان حداقل نمره ی مورد نیاز از آزمون IMAT را به دست آورد، مجاز است، درخواست پذیرش تحصیلی خود را در رشته دندان پزشکی کشور ایتالیا ارائه نماید. 
مهم ترین معیار و پارامتری که برای پذیرش تحصیلی در رشته های حوزه ی پزشکی کشور ایتالیا نیاز می باشد، دریافت نمره حد نصاب از آزمون فوق می باشد.
 
مدت زمان تحصیل برای دانشجویان رشته دندان پزشکی در کشور ایتالیا 6 سال می باشد. 

 

بورسیه های استانی

بورسیه های استانی

یکی از امتیازهای خوبی که برای ادامه تحصیل رشته دندان پزشکی و همینطور مابقی رشته ها در کشور ایتالیا در نظر گرفته شده است، بورسیه های تحصیلی این کشور می باشد. یکی از مهم ترین و 
مناسب ترین بورسیه های تحصیلی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور ایتالیا، بورسیه های استانی است. 

در بورسیه های استانی، دانشجویان می توانند تا سقف 5400 یورو در طول سال از کمک هزینه های تحصیلی استفاده نمایند، البته این موضوع به شرایط درآمدی فرد مورد نظر نیز وابسته می باشد. از دیگر امکاناتی که در این بورسیه های استانی برای دانشجویان متقاضی در نظر گرفته شده است، می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم: 

برخورداری از تخفیف هایی در شهریه
استفاده از تخفیف هایی در رستوران ها
تخفیف در خوابگاه دانشگاه و... 
شما عزیزان خواننده می توانید با مراجعه به گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ و یا برقراری تماس با ایشان، مناسب ترین اطلاعات و بهترین مشاوره ها را از کارشناس های با تجربه ی این گروه کسب نمایید و در زمینه ی شرایط مربوط به ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا به اطلاعات جدیدی دست پیدا کنید. 
 
از همه ی شما عزیزان خواننده دعوت می شود، در ادامه ی مقاله ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا با ما همراه باشید. 

 

آیا افرادی که متقاضی ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا می باشند، لازم است، در آزمون های ورودی گروه های پزشکی شرکت نمایند؟

آیا افرادی که متقاضی ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا می باشند، لازم است، در آزمون های ورودی گروه های پزشکی شرکت نمایند؟

همان گونه که دقت فرمودید در بخش قبلی از مقاله یتحصیل دندان پزشکی در ایتالیا، مهم ترین شرایط مربوط به ادامه تحصیلتحصیل دندان پزشکی در ایتالیا را برای شما عزیزان بیان نمودیم و در قسمتی از تیتر بالا به موضوع مهم آزمون IMAT پرداختیم. 

اینک و در ادامه ی نوشتار خود بنا داریم جزئیات بیشتری از این موضوع را برای شما همراهان گرامی مورد تشریح قرار دهیم. از شما درخواست می شود، در این قسمت نیز با ما همراه باشید. 
هما گونه که در قسمت بالا برای شما توضیح دادیم مهم ترین شرط و پیش زمینه برای ورود به دانشگاه های پزشکی کشور ایتالیا و ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا این می باشد که فرد مورد نظر در آزمون IMAT نمره ی قبولی را کسب نماید.

این آزمون بر اساس توافق نامه بین وزارت آموزش و تحقیقات ایتالیا و سازمان ارزیابی کمبریج و با هماهنگی های صورت گرفته بین این ارگان ها برگزار می شود. این آزمون یکی از آزمون های ویژه برای قبول شدن در رشته های حوزه ی پزشکی و دندان پزشکی کشور ایتالیا می باشد.

آزمون ذکر شده به زبان انگلیسی برگزار می شود و مدت زمانی که برای این آزمون در نظر گرفته شده است، 100 دقیقه می باشد. این آزمون به صورت حضوری و کاغذی برگزار می شود و در حال حاضر امکان برگزاری آن به صورت اینترنتی و آنلاین وجود ندارد.

 

زمان ثبت نام در آزمون IMAT

زمان ثبت نام در آزمون IMAT

معمولا در هر سال دوره ی زمانی مشخصی برای ثبت نام افراد متقاضی در این آزمون در نظر گرفته 
می شود. معمولا دوره ی زمانی مربوط به ثبت نام در آزمون IMAT سه هفته ی ابتدایی ماه جولای 
می باشد، البته همن طور که قبلا نیز برای شما عزیزان توضیح دادیم، موقع برگزاری این آزمون همان ماه سپتامبر می باشد. 
در حقیقت باید خدمت شما عرض نماییم که در سال ، فقط یک بار آزمون IMAT برگزار می شود. 
افرادی که قرار است، برای ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا اقدام نمایند باید اطلاع داشته باشند که آماده شدن برای این آزمون، چندان سخت نمی باشد. علت این موضوع این است که موارد اصلی که در آزمون ذکر شده مد نظر قرار می گیرند، در حوزه های علوم پایه و تست های هوش می باشند.

 

مهم ترین بخش هایی که در آزمون IMAT مد نظر قرار می گیرند

مهم ترین بخش هایی که در آزمون IMAT مد نظر قرار می گیرند

این آزمون از دوم بخش اصلی تشکیل شده است که به شرح ذیل می باشند: 
بخش اول این آزمون شامل سوال های حوزه ی تست هوش می باشند: در این بخش از 22 سوال استفاده می شود. سوال های این بخش در حوزه ی موضوعات هوش، استدلال های منطقی و اطلاعات عمومی افراد درخواست کننده می باشد.

 

بخش دو آزمون ذکر شده در حوزه ی سوالات علوم پایه می باشد. در این قسمت از 28 سوال استفاده شده است که این سوال های به موضوعات ذیل مربوط می شوند:

بخش دو آزمون ذکر شده در حوزه ی سوالات علوم پایه می باشد. در این قسمت از 28 سوال استفاده شده است که این سوال های به موضوعات ذیل مربوط می شوند:

سوال های علوم زیستی
سوال های شیمی
تست های مربوط به فیزیک و ریاضی
نکته ی مهم این است که سطح همه ی این سوال های مربوط به درس های علوم پایه در حد مواردی 
می باشد که در دوره ی دبیرستان مورد آزموش قرار گرفته اند و چیزی بالاتر از این ها از افراد متقاضی نمی خواهند.

 

وضعیت امتیاز بندی آزمون IMAT و مهم ترین حوزه های برگزاری این آزمون

وضعیت امتیاز بندی آزمون IMAT و مهم ترین حوزه های برگزاری این آزمون

در همین ابتدا در خصوص وضعیت امتیاز بندی این آزمون باید خدمت شما عرض نماییم که این آزمون دارای نمره منفی می باشد و افراد درخواست کننده باید سوال های آزمون مورد نظر را با دقت مطالعه و به آن ها پاسخ دهند. در این آزمون شانسی برای پاسخ های تصادفی وجود دارد و بهتر است، افراد بر پایه علم و دانش، اطلاعات قبلی و موضوعاتی که قبلا به آن ها اشاره نمودیم پاسخ سوال های این آزمون را بدهند. 
هر کدام از پاسخ های صحیح فرد دارای 5/1 امتیاز می باشند و اگر ایشان به برخی از سوال ها پاسخ نادرست بدهد این موضوع سبب می شود، 4/0 از امتیاز های ایشان کسر شود. 

در خصوص شهرها و مکان هایی که آزمون IMAT در آن ها برگزار می شود، باید حضور شما عرض نماییم که این آزمون در تعداد زیادی از شهرهای جهان برگزار می شود. هم چنین اطلاعات مربوط به آزمون ذکر شده همه ساله بر روی وب سایت مربوط به وزارت آموزش و دانشگاه های کشور ایتالیا قرار گرفته و برای عموم افرادی که برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا متقاضی می باشند، قابل استفاده می باشد. 
جالب این که تعدادی از شهرهایی که در آن ها آزمون IMAT برگزار می شود، به کشور عزیزمان ایران نیز نزدیک می باشند و این امکان برای هم وطنان عزیزمان نیز وجود دارد که با مراجعه به این شهرها، در آزمون مربوطه شرکت نمایند.

در این خصوص باید خدمت شما همراهان گرامی عرض نماییم که نزدیک ترین شهرهایی که در آن ها آزمون IMAT برگزار می شود، شهرهای استانبول در کشور ترکیه و دبی در کشور امارات هستند و هموطنان عزیز می توانند برای شرکت در امتحان مورد نظر به یکی از این دو شهر مراجعه کنند و در آن کشور آزمون بدهند. 
متاسفانه باید خدمت شما مخطبین گرامی عرض نماییم که آزمون IMAT در ایران برگزار نمی شود و قطعا افراد متقاضی برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا باید به شهرهای دیگر کشورها مراجعه نمایند تا بتوانند در این آزمون شرکت نمایند.

هم چنین در هر مرتبه ای که افراد مایل باشند، در این آزمون شرکت نمایند باید هزینه ای را پرداخت نمایند که در حال حاضر میزان هزینه برای شرکت در آزمون IMAT معادل 13 یورو می باشد. 
قطعا این امکان وجود دارد که شما و دیگر مخاطبین عزیز این مقاله در زمینه آزمون IMAT و شرایط مربوط به آن دارای سوالات و یا ابهام باشید و مایل باشید، اطلاعات جدید و مناسب تری را در این زمینه کسب نمایید. در این خصوص می توانید با کارشناس های خبره گروه الست گروپ تماس حاصل نمایید و از مجموعه نظرات ایشان بهره مند شوید. اعضای گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروه بر اساس تجربه و تخصصی که دارند، مناسب ترین راهکارها را در اختیار شما عزیزان دیگر مراجعه کنندگان محترم قرار می دهند.

از همه ی شما مخاطبین گرامی دعوت می نماییم در بخش های بعدی نوشتار تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا نیز با ما همراه باشید. در ادامه قصد داریم موضوعات مهمی را برای شما بیان نماییم.

 

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به پذیرش رشته دندان پزشکی در ایتالیا و موارد مورد نیاز برای اقدام در این باره اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی شرایط مربوط به پذیرش رشته دندان پزشکی در ایتالیا و موارد مورد نیاز برای اقدام در این باره اطلاعاتی دارید؟

همن گونه که ملاحظه فرمودید در قسمت پیشین از نوشتار تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا به آزمون IMAT و شرایط مربوط به آن پرداختیم و مشاهده فرمودید که افراد متقاضی باید حتما در این آزمون شرکت نمایند و نمره مناسب را کسب نمایند. در ادامه و در بخش دیگری از مقاله ی خود تصمیم داریم مهم ترین شرایط برای پذیرش تحصیلی در رشته دندان پزشکی کشور ایتالیا را مورد توضیح قرار دهیم. از شما عزیزان دعوت می شود، در این بخش ما را همراهی نمایید.

افرادی که قصد ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا را دارند، لازم است، دوره ی تحصیلی دبیرستان خود را در یکی از رشته های علوم تجربی و یا ریاضی به پایان برسانند و در رشته ی مورد نظر خود حداقل معدل 16 را کسب نمایند. هم چنین یکی از توصیه های ما برای دریافت نتیجه های بهتر در خصوص ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا این می باشد که فرد درخواست کننده دارای نهایتا 25 سال سن باشد. 
قبل از این نیز در زمینه ی مدرک مربوط به زبان خارجه مواردی را بیان نمودیم و خدمت شما عزیزان گفتیم که افراد متقاضی باید دارای مدرک آیلتس آکادمیک با نمره 6 باشند.

در بخش های قبلی به صورت مفصل در زمینه ی آزمون ورودی مربوط به تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا صحبت کردیم. در این جا فقط این نکته را مجددا متذکر می شویم که افراد متقاضی باید حداقل نمره ی 40 را در این آزمون به دست آورند.

از دیگر شرایطی که افراد درخواست کننده برای ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا باید داشته باشند، همان موضوع تمکن مالی می باشد که به صورت نامه ی تمکن مالی و از سوی بانک ارائه می شود. مبلغ در نظر گرفته شده برای نامه ی تمکن مالی به میزان 10 هزار یورو می باشد. در حقیقت افراد متقاضی باید بر اساس این نامه معتبر ثابت نمایند که شرایط مالی مناسبی را برای گذراندن زندگی خود در طول دوره ی تحصیلی دارند.

بهتر است، برای کسب آگاهی های بیشتر در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به پذیرش تحصیلی رشته ی دندان پزشکی در ایتالیا با تیم الست گروپ تماس برقرار نموده و آخرین اطلاعات و مقررات را از ایشان جویا شوید. ایشان می توانند مناسب ترین مشاوره ها را به شما و دیگر افراد متقاضی ارائه نمایند. 

از همه ی شما سروران گرامی درخواست می کنیم، در بخش های بعدی مقاله ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا نیز ما را همراهی نمایید. در بخش های دیگر این مقاله تصمیم داریم به موضوعات مهم و کاربردی دیگری در رابطه با تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا بپردازیم.

 

آیا در زمینه ی هزینه ها و مخارج مربوط به ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی هزینه ها و مخارج مربوط به ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل از نوشتار تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا به مهم ترین ملزومات و شرایط مربوط به ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا پرداختیم و خدمت شما گفتیم که افراد متقاضی باید در یکی از رشته های ریاضی و تجربی دوره ی دبیرستان خود را با معدل حداقل 16 به پایان برسانند و در مورد موضوعات آزمون ورودی، سطح زبان خارجه و تمکن مالی نیز با شما صحبت نمودیم. 
 
یکی از موضوعاتی که معمولا از سوی افراد درخواست مورد سوال واقع می شود و ایشان به دنبال پاسخ مناسبی برای آن می باشند، بحث هزینه ها و میزان مخارج مربوط به ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا می باشد که ما در این بخش از مقاله ی خود قصد داریم به موضوعات مربوط به هزینه های این برنامه ی مهاجرتی بپردازیم. لطفا در این قسمت با ما همراه باشید. 
در این جا باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که هر فرد متقاضی که قصد دارد، ادامه تحصیل رشته یدندان پزشکی را در کشور در ایتالیا انجام دهد، می بایست در طول سال هزینه ای در حدود 2 هزار الی 5 هزار یورو را پرداخت نماید. 
دقت داشته باشید  میزان دقیق این هزینه به دانشگاه محل تحصیل رشته دندان پزشکی در کشور ایتالیا مربوط می شود و به همین خاطر ما مقدار هزینه را به شکل حدودی بیان کرده ایم. 
نکته ای که در این قسمت باید خدمت شما همراهان گرامی بگوییم این است که اگر فرد متقاضی موفق شود، از بورسیه های تحصیلی از جمله بورسیه استانی استفاده نماید شامل تخفیف در هزینه های مربوطه می شود. 
 
شما مخاطب گرامی می توانید با کارشناس های خبره ی گروه الست گروپ وارد مذاکره شده و از نظرات تخصصی ایشان در رابطه با هزینه های تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا استفاده نمایید. 
خواهشمند است، بخش های بعدی نوشتار تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا را از دست ندهید. چون در ادامه بنا داریم به موضوعات جالی توجهی بپردازیم که این موارد در برنامه های مختلف مهاجرتی و به ویژه مهاجرت های تحصیلی برای شما بسیار مفید می باشند.

 

آیا افراد متقاضی برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا می توانند در حین و یا بعد از تحصیل خود به کار و اشتغال مشغول باشند؟

آیا افراد متقاضی برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا می توانند در حین و یا بعد از تحصیل خود به کار و اشتغال مشغول باشند؟

در قسمت قبلی از موضوع تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا به هزینه های مربوط به تحصیل این رشته در کشور ایتالیا پرداختیم و موضوعات مهمی را برای شما عزیزان بیان نمودیم. در این بخش از متن خود قرار است، موضوع داشتن کار و اشتغال را در زمان تحصیل و یا بعد از آن مورد بحث قرار دهیم. خواهشمند است، در این بخش نیز با ما همراه باشید. 
 
یکی از اصلی ترین امتیازها برای این طرح مهاجرتی این می باشد که فرد درخواست کننده می تواند در زمان تحصیل دندان پزشکی خود در کشور ایتالیا دارای کار و شغلی باشد. البته شغل ایشان در این برهه از زمان به صورت پاره وقت می باشد و برای آن میزان مشخصی تعیین شده است. 

دانشجویان در زمان تحصیل خود می توانند در طول هفته و به میزان حداکثر 20 ساعت کار نمایند و از این راه برای خود درآمدی را کسب کنند. معمولا در کشور ایتالیا میزان حقوقی که برای شغل های پاره وقت و دانشجویی در نظر گرفته شده است، چیزی بین 10 الی 12 یورو در هر ساعت می باشد. 

این افراد حین تحصیل نمی توانند در کار مشخصی به استخدام دربیایند و اجازه کار و اشتغال را به صورت تمام وقت ندارند. 
نکته ی مثبت این نوع کارها این می باشد که میزان درامد کسب شده از آن ها پاسخ گوی نیازها و 
هزینه های این دانشجوها در زندگی خود می باشد و ایشان در صورتی که یک کار وقت را در زمان تحصیل خود پیدا نمایند می توانند همه ی مخارج زندگی خود را تا پایان دوران تحصیل تامین نمایند. 
هم چنین زمانی که ایشان دوره تحصیلی خود را در کشور ایتالیا به پایان می رسانند می توانند یک شغل تمام وقت را پیدا نمایند و در آن کار مورد استخدام قرار گیرند. در این زمان است که ایشان می توانند برای دریافت ویزای کاری خود اقدام نمایند و آن را به دست آورند.

در خصوص امکان اشتغال هم زمان با تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا و یا بعد از آن می توانید به گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مراجعه و یا به صورت غیر حضوری با ایشان ارتباط برقرار نمایید تا مناسب ترین راهنمایی ها را به شما عزیزان ارائه نمایند. 

شما در حال مطالعه ی مقاله ای کاربردی در حوزه مهاجرت تحصیلی و موضوع تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا می باشید. لطفا در دیگر قسمت های این نوشتار نیز ما را همراهی نمایید. در قسمت بعدی این مقاله قرار است، موضوعات متنوع و مفیدی را با شما همراهان عزیز به اشتراک بگذاریم که این موضوعات می توانند اطلاعات خوبی را در خصوص مهاجرت تحصیلی به کشور ایتالیا در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

آیا افرادی که برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا اقدام می نمایند از طریق پذیرش تحصیلی خود در این رشته می توانند اقامت دائم این کشور را به دست آورند؟

آیا افرادی که برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا اقدام می نمایند از طریق پذیرش تحصیلی خود در این رشته می توانند اقامت دائم این کشور را به دست آورند؟

در قسمت قبلی از نوشتار تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا در خصوص امکان داشتن کار و اشتغال در زمان تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا و یا بعد از آن برای شما عزیزان صحبت نمودیم و متوجه شدید که در این طرح مهاجرتی امکانات مناسبی برای کار و اشتغال افراد متقاضی در نظر گرفته شده است. اینک و در ادامه ی این مقاله ی کاربردی تصمیم داریم موضوع دریافت اقامت دائم کشور ایتالیا را از طریق پذیرش تحصیلی رشته دندان پزشکی مورد بررسی قرار دهیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید. 

نکته ی جالب در این قسمت این می باشد که آن دسته از افرادی که به مدت 5 سال و به شکل قانونی در این کشور حضور داشته باشند، می توانند در خصوص دریافت اقامت دائم کشور ایتالیا، درخواست خود را ارائه نمایند و به این امتیاز نیز دست پیدا کنند.

پس دانشجویان متقاضی نیز می توانند از این فرصت مناسب استفاده نمایند و بعد از پایان تحصیلاتشان و در صورتی که دوره ی تحصیلی ایشان به 5 سال رسیده باشد، درخواست خود مبنی بر دریافت اقامت دائم کشور ایتالیا را ارائه کنند،

البته اگر میزان تحصیلات ایشان از مدت یاد شده نیز کم تر می باشد، می توانند برای مدتی و بعد از تحصیلات خویش به کار و اشتغال بپردازند و از ویزای کاری بهره مند شوند. به این صورت است که آن ها می توانند مدت حضور خود در کشور ایتالیا را به 5 سال برسانند و در نهایت درخواست اقامت دائم بدهند.

کارشناس های با تجربه ی الست گروپ قادر هستند، بهترین مشاوره ها را در زمینه ی دریافت اقامت دائم کشور ایتالیا ارائه نمایند و مراجعه کنندگان عزیز را به بهترین شکل مورد راهنمایی قرار دهند. 
از شما درخواست می شود، بخش های بعدی این نوشتار را در زمینه ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا از دست ندهید. مواردی که در بخش های بعدی مقاله ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا برای شما ذکر خواهیم نمود در برنامه های مختلف مهاجرتی و به خصوص مهاجرت تحصیلی برای ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا مفید خواهند بود. شما می توانید از مطالب مختلف این مقاله و البته زیر نظر گروه های مشاوره ی مهاجرتی استفاده نمایید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک مورد نیاز برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا و اخذ پذیرش تحصیلی این کشور اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک مورد نیاز برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا و اخذ پذیرش تحصیلی این کشور اطلاعاتی دارید؟

در بخش پیشین از متن خود به بحث دریافت اقامت دائم کشور ایتالیا و از شیوه ی پذیرش تحصیلی این کشور پرداختیم و خدمت شما عزیزان گفتیم که برای دست یابی به این مهم، افراد باید دست کم به مدت 5 سال در این کشور حضور داشته باشند. در این قسمت از مقاله قصد داریم لیستی از مهم ترین مدارکی که برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا و اخذ پذیرش تحصیلی این کشور مورد نیاز می باشند، را برای شما همراهان گرامی بیان نماییم. از شما درخواست می نماییم در این بخش از مقاله نیز ما را همراهی نمایید.

 

مهم ترین مدارک برای افرادی که در زمینه ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا و اخذ پذیرش تحصیلی این کشور متقاضی می باشند، عبارت هستند، از:

مهم ترین مدارک برای افرادی که در زمینه ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا و اخذ پذیرش تحصیلی این کشور متقاضی می باشند، عبارت هستند، از:

فرد باید دارای یک گذرنامه و پاسپورت دارای اعتبار باشد. 
ایشان باید مهم ترین مدارک شخصی و تحصیلی را مورد ترجمه قرار دهد که این مدارک مشتمل بر موارد ذیل می باشند: 
مدرک دیپلم و ریز نمرات مربوط به دوره ی دیپلم 

مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات مربوط به دوره ی پیش دانشگاهی
شناسنامه
مورد دیگری که افراد درخواست کننده باید برای دریافت آن اقدام نمایند مدرک مربوط به زبان خارجه می باشد و همان گونه که در بخش های قبلی خدمت شما بیان شد فرد متقاضی باید حداقل مدرک آیلتس آکادمیک با نمره ی 6 دریافت نماید. 
هم چنین شرکت فرد در آزمون IMAT نیز اجباری می باشد و ایشان بعد از اخذ نمره ی قبولی در این آزمون، می بایست مدرک آن را نیز ارائه نماید. 
در صورتی که شما مخاطبین گرامی در زمینه این مدارک و مستنداتی که در مورد تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا مورد نیاز می باشد، دارای هرگونه سوال و یا ابهامی در ذهن خود هستید، می توانید مناسب ترین اطلاعات را از کارشناس های خبره ی الست گروپ دریافت نمایید. پس بهتر است، در اولین فرصت با ایشان تماس برقرار نموده و به مشورت با کارشناس های با تجربه الست گروپ بپردازید. 
از شما همراهان گرامی درخواست می شود، در قست های باقی مانده از مقاله ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی بازار کار رشته دندان پزشکی در کشورهای اروپایی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی بازار کار رشته دندان پزشکی در کشورهای اروپایی اطلاعاتی دارید؟

همان طور که دقت فرمودید در قسمت قبلی از متن تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا به بیان مهم ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی کشور ایتالیا و به ویژه در رشته دندان پزشکی پرداختیم. در این بخش از نوشتار خود می خواهیم توضیحات مختصری را در مورد بازار کار این رشته در کشورهای اروپایی حضور شما عزیزان ارائه نماییم. از شما همراهان گرامی دعوت می نماییم در این قسمت نیز با ما همراه باشید. 
 
معمولا افرادی که در خصوص تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا متقاضی می باشند، به دنبال بررسی وضعیت بازار کار این رشته در کشورهای اروپایی می باشند و دوست دارند که در خصوص شرایط بازار کار این رشته اطلاعاتی را کسب نمایند. 

در این جا باید حضور شما عرض نماییم که ما برخی از کشورهای اروپایی را که به لحاظ تحصیل این رشته و هم چنین شرایط کاری در رشته ی دندان پزشکی در رأس دیگر کشور ها می باشند، حضور شما عزیزان بیان خواهیم کرد. 

آن دسته از افرادی که دارای مدرک دندان پزشکی از کشور عزیزمان ایزان می باشند، باید به این نکته توجه داشته باشند که مدارک مربوط به دوره های دکترای حرفه ای، پزشکی، دندان پزشکی، دارو سازی و... در تمام کشورهای اروپایی مورد پذیرش نمی باشند و در این خصوص باید با انجام برخی از امتحان و آزمون ها، مدارک خود را مورد معادل سازی قرار دهند. 

برای این که مدارک ایشان مورد ارزیابی و از طرفی معادل سازی قرار گیرد، لازم است، این افراد در تعدادی امتحان شرکت نمایند. مثلا همان گونه که در بخش های قبلی همین مقاله نیز خدمت شما عرض کردیم، دندان پزشک ها باید در یک آزمون شرکت نمایند و نمره ی مناسب را از آن به دست بیاورند. 

لذا نتیجه می گیریم که بهتر است، افراد دوره های تحصیلی و دانشجویی خود را نیز در معتبرترین کشورهای اروپایی طی نمایند تا امکان کار کردن برای ایشان بعد از پایان تحصیلات وجود داشته باشد. 
در ادامه لیستی از مناسب ترین کشورهایی که برای مهاجرت دندان پزشک ها و داشتن اشتغال در این رشته بسیار مناسب می باشند، را خدمت شما ارائه می نماییم. این کشور ها عبارت هستند، از: 
ایتالیا
هلند
فرانسه
آلمان
جمهوری چک
سوئد
اتریش
دانمارک
مجارستان
انگلستان
لهستان و... 
شما می توانید در زمینه ی بازار کار رشته دندان پزشکی در کشورهای مختلف اروپایی با اعضای تیم الست گروپ وارد مذاکره شده و بهترین اطلاعات را از ایشان به دست آورید. آن ها قادر هستند، بر اساس شرایط و رزومه ای که افراد درخواست کننده دارا می باشند، بهترین راهنمایی ها و راهکارها را با ایشان ارائه نمایند. 
لطفا در بخش های بعدی نوشتار تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا نیز ما را همراهی نمایید. در ادامه مطالب مفید دیگری را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

آیا در زمینه ی بازار کار رشته دندان پزشکی در کشور ایتالیا اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی بازار کار رشته دندان پزشکی در کشور ایتالیا اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مطالعه فرمودید در قسمت پیشین از نوشتار تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا در حدودی شرایط مربوط به بازار کار این رشته در کشورهای اروپایی صحبت نمودیم و در آن جا خدمت شما عزیزان عرض کردیم، افرادی که مدرک دندان پزشکی خود را از دانشگاه های ایران اخذ می نمایند برای کار در برخی از کشورهای اروپایی لازم مدرک خود را مورد ارزیابی و معادل سازی قرار دهند.

برای این منظور این افراد باید در تعدادی آزمون شرکت نمایند. در نهایت به شما عزیزان توصیه نمودیم که تحصیل دندان پزشکی و دیگر رشته های حوزه ی پزشکی در بهترین دانشگاه ها و کشورهای اروپایی بهتر است و برای این که فرد دارای یک شغل و کار مناسب در این کشورها باشد، دیگری نیازی به آزمون مجدد، ارزیابی و معادل سازی ندارد. 

در این بخش از مقاله ی خود قصد داریم وضعیت بازار کار رشته ی دندان پزشکی را در کشور ایتالیا مورد بررسی قرار دهیم. از همه ی شما درخواست می شود، در ادامه با ما همراه باشید. 
آن دسته از افرادی که رشته دندان پزشکی خود را در یکی از دانشگاه های کشور ایتالیا به پایان می رسانند و موفق به اخد مدرک دندان پزشکی خود می شوند، می توانند در بسیاری از بیمارستان های دولتی و یا مرکزهای درمانی خصوصی این کشور مشغول به کار شوند. 

اشخاصی که مدرک تحصیلی مربوط به دندان پزشکی خود را از دانشگاه های ایتالیا دریافت می نمایند می توانند هم در این کشور و هم در دیگر کشورهای قاره ی اروپا به اشتغال در رشته ی تحصیلی خویش (دندان پزشکی) بپردازند و هیچ مانعی برای کار و ادامه ی اشتغال ایشان وجود ندارد.

میزان درآمدی که این افراد از کار و اشتغال رشته دندان پزشکی در کشور ایتالیا به دست می آورند به طور میانگین چیزی در حدود 102 هزار یورو می باشد که این درآمد مربوط به یک دوره ی 1 ساله می باشد. همان طور که ملاحظه می کنید، شرایط کار و اشتغال این رشته در کشور ایتالیا بسیار مناسب بوده و وضعیت حقوق ه ای دریافتی ایشان نیز خوب است. 

اعضای گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ قادر هستند، در زمینه ی بازار کار رشته دندان پزشکی در کشور ایتالیا بهترین مشاوره ها را به شما و دیگر افراد مراجعه کننده ارائه نمایند. ایشان در این زمینه تخصص، تجربه و سابقه ی بسیار مناسبی را دارند. بهتر است، شما عزیزان نیز در مورد سوال ها و ابهام های خود در رابطه با بازار کار رشته دندان پزشکی در ایتالیا با کارشناس های این گروه خبره وارد مشاوره و مشورت شوید و تازه ترین اطلاعات روز دنیا را از ایشان کسب نمایید. 

خواهشمند است، قسمت های باقی مانده از مقاله ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا را از دست ندهید. در ادامه با مطالب مفید و کاربردی دیگری آشنا خواهید شد.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات و سرویس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ برای تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دقت داشتید در بخش گذشته از مقاله ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا به بازار کار این رشته در کشور ایتالیا پرداختیم و خدمت شما عزیزان گفتیم که وضعیت بازار کار و میزان حقوق دریافتی دندان پزشک ها در کشور ایتالیا بسیار خوب می باشد. در این قسمت از مقاله ی خود تصمیم داریم لیستی از مهم ترین خدمت ها که سوی الست گروپ و در رابطه با تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا به افراد متقاضی ارائه می شود، را برای شما عزیزان بیان نماییم. لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

همین طور که دقت فرمودید در بخش های مختلفی از مقاله ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا به شما عزیزان پیشنهاد دادیم که در رابطه با تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا و دریافت مهاجرت تحصیلی این کشور به هیچ عنوان شخصا و بدون مشورت با گروه های با تجربه اقدام نفرمایید. 

پیشنهاد ما در بخش های مختلف مقاله این بود که در رابطه های موضوعات متنوعی که به مهاجرت تحصیلی کشور ایتالیا و تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا مربوط می شوند، به گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مراجعه نمایید. 

یک دلیل برای این موضوع این می باشد که این تیم با تجربه خدمات و سرویس های بسیار خوبی را به شما و افراد مراجعه کننده ارائه می نمایند. ما در ادامه لیستی از این خدمات را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

 

مهم ترین خدمت ها و سرویس هایی که از طرف گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ به افراد متقاضی ارائه می شود، عبارت هستند، از:

مهم ترین خدمت ها و سرویس هایی که از طرف گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ به افراد متقاضی ارائه می شود، عبارت هستند، از:

ایشان مدارک و شرایطی که فرد متقاضی دارد، را به خوبی مورد ارزیابی قرار می دهند. مدارک فرد درخواست کننده برای پذیرش تحصیلی و یا دریافت ویزای تحصیلی کشور ایتالیا باید با دقت مورد ارزیابی قرار گیرند تا در خصوص ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا امکان سنجی های لازم به عمل آید و ببینند فرد مورد نظر دارای همه ی شرایط می باشد، یا خیر؟

بر اساس موارد و مدارکی که برای دانشگاه مورد نظر و سفارت کشور ایتالیا مورد نیاز می باشد، مدارک مورد نظر را جمع آوری می نمایند و در تهیه ی دیگر مدارک نیز فرد مربوطه را همراهی می نمایند. 
برای آن دسته از افرادی که دارای مدرک زبان خارجه ی مورد نیاز یعنی آیلتس آکادمیک 6 نمی باشند، کلاس های آموزشی از سوی گروه الست گروپ برگزار می شود. این دوره های آموزشی تا رسیدن فرد مورد نظر به سطح آیلتس مورد نیاز ادامه دارد. 

ایشان فرد مورد نظر را برای آزمون IMAT ثبت نام می نمایند و مهم ترین منابع را به منظور آماده سازی فرد، در اختیار ایشان قرار می دهند. 
پیگیری برای پذیرش تحصیلی برای ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا از دانشگاه مورد نظر
ایشان در نهایت نامه ی پذیرش تحصیلی را برای فرد درخواست کننده دریافت می نمایند. 
در اداخه لازم است، فرد درخواست کننده برای گرفتن ویزای تحصیلی کشور ایتالیا مدارک دیگری را نیز آماده نماید که گروه الست گروپ در این رابطه نیز با ایشان همکاری و همراهی لازم را به عمل می آورند.

 

از دیگر خدمات مهم گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروه می توانیم موارد ذیل را نیز نام ببریم: 

همراهی و مساعدت با فرد مورد نظر برای دریافت ویزای تحصیلی از سفارت کشور ایتالیا در ایران
همراهی با فرد درخواست کننده برای موارد: اسکان در یکی از شهرهای کشور ایتالیا، کارهای مرتبط با بیمه درمانی ایشان، افتتاح حساب های بانکی و...

نکته ی مهمی که در این جا حائز اهمیت می باشد، این است که همه ی خدمات ارائه شده از سوی الیت گروپ به صورت کاملا تضمینی می باشند و ایشان بعد از بررسی شرایط و رزومه ی فرد و جمع آوری مدارک مورد نیاز، به افراد مورد نظر تضمین می دهند که در بهترنی زمان ممکن ویزای تحصیلی کشور ایتالیا را برای آن ها دریافت نموده و در همه ی مسیر با ایشان همراه می باشند.

در این قسمت به پایان مقاله ی خود در زمینه ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا رسدیم. امید داریم که موارد بیان شده در مقاله ی تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا برای همه ی شما مخاطبین و همراهان گرامی مفید بوده باشند و به خوبی با شرایط مربوط به ادامه تحصیل دندان پزشکی در ایتالیا آشنا شده باشید. 
همه ی شما عزیزان به خداوند بزرگ می سپاریم.