اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

جاب آفر ورزشی‎

جاب آفر ورزشی‎

ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با جاب آفر ورزشی به بحث و بررسی بپردازیم و در این زمینه اطلاعات مفید و سودمندی در اختیار شما عزیزان خواننده و مخاطبان گرامی قرار دهیم تا بتوانید با استفاده از آن ها موفقیت خود را تضمین نمایید، بنابراین از شما خوبان دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با جاب آفر ورزشی به بحث و بررسی بپردازیم و در این زمینه اطلاعات مفید و سودمندی در اختیار شما عزیزان خواننده و مخاطبان گرامی قرار دهیم تا بتوانید با استفاده از آن ها موفقیت خود را تضمین نمایید، بنابراین از شما خوبان دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید. 

از جمله پرطرفدارترین روش های مهاجرت به کشورهای دیگر و از جمله کشورهای اروپایی، کانادا و سایر کشورها اقدام کردن از طریق ویزای جاب آفر می باشد. متقاضیان و درخواست کنندگان با داشتن شرایط موردنظر و نیز دارا بودن پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای خارجی می‌توانند موفق به اخذ ویزای جاب آفر شوند.

اشخاص می‌توانند بعد از گذشت مدت ‌زمانی معین در کشور مورد نظر، نه فقط برای خود، بلکه برای همسر و فرزندان خود نیز اقامت دائم دریافت کند و به همراه یکدیگر در آن کشور زندگی کنند.

اینفوگرافیک جاب آفر ورزشی‎

اینفوگرافیک جاب آفر ورزشی‎

در ابتدا به ذکر سوالاتی چند و طرح موضوعاتی در رابطه با جاب آفر ورزشی می پردازیم و سپس هر کدام از آن ها را تشریح و توضیح خواهیم داد، پس با ما باشید تا هر آن چه را در این زمینه لازم و ضروری می باشد، برایتان بیان نماییم: 

مهاجرت ورزشکاران به خارج کشور؛ روش ها، شرایط و مزایا
برنامه ی جاب آفر چیست؟
اصطلاح ورزشکار خود اشتغال به چه ورزشکاری اطلاق می گردد؟
مدارک و شرایط مورد نیاز جهت اقدام برای جاب آفر ورزشی چیست؟
آیا امکان الحاق همسر و فرزندان به صورت هم زمان در برنامه جاب آفر ورزشی وجود دارد؟ 
آیا امکان تحصیل همسر و فرزندان و هم چنین اجازه کار همسر وجود دارد؟
 شرایط دریافت ویزای پیوست در طرح جاب آفر به چه صورت می باشد؟
کدام کشورها برای اخذ ویزای جاب آفر مناسب می باشند؟
ویزای ورزشی چیست و برای چه کسانی صادر می گردد؟
اقامت ورزشی چیست و چه افرادی می توانند از آن استفاده نمایند؟
تفاوت بین ویزای ورزشی و اقامت ورزشی در چیست؟
خدمات الست گروپ در رابطه با جاب آفر ورزشی چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاب آفر ورزشی‎ با ما همراه باشید.

 

مهاجرت ورزشکاران به خارج کشور؛ روش ها، شرایط و مزایا

مهاجرت ورزشکاران به خارج کشور؛ روش ها، شرایط و مزایا

عده ی بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی را ورزشکاران تشکیل می دهند و کلمه ی ورزشکاران در این عبارت، صورتی کلی می باشد که شامل گروه‌های مختلفی می‌گردد از جمله: ورزشکاران حرفه‌ای و مطرح در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی، ورزشکاران نیمه‌ حرفه‌ای، مدیران ورزشی، کارشناسان، دانشمندان، متخصصان و فارغ‌التحصیلان شاخه ها و گرایش‌های مختلف رشته‌ های تربیت بدنی، بنابراین مهاجرت ورزشکاران به خارج کشور می‌تواند شامل حال هر کدام از گروه‌های فوق بشود. در ادامه ی مطالب مربوط به جاب آفر ورزشی تلاش خواهیم کرد تا روش‌های مختلف مهاجرت ورزشکاران را شرح دهیم.

برای مهاجرت ورزشکاران به کشورهای خارجی هر کدام از گروه‌های فوق الذکر از ورزشکاران حرفه‌ای و نیمه‌ حرفه‌ای گرفته تا مدیران، کارشناسان، متخصصان و فارغ‌التحصیلان روش‌های گوناگون و متنوعی وجود دارد. یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت ورزشکاران جاب آفر می باشد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتری در زمینه ی مهاجرت افراد ورزش کار و راه های موجود برای این امر با کارشناس های خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نمایید و از جدیدترین مقررات این موضوع با خبر شوید. ایشان بهترین راهنمایی ها را به شما عزیزان ارائه می نمایند.

 

برنامه ی جاب آفر چیست؟

برنامه ی جاب آفر چیست؟

در رابطه با مهاجرت به خارج کشور، برنامه جاب آفر به معنای داشتن یک قرارداد استخدامی از یک شرکت ثبت شده به صورت رسمی می باشد. لازم به ذکر است که در طرح جاب آفر یا قرارداد استخدامی بایستی همه ی شرایط کاری و توافقات مابین طرفین کارفرما و کارمند، به صورتی کاملا روشن، شفاف و دقیق مشخص شده باشد. در این نوع قرارداد، کارفرما کارمند را برای مدت زمان مشخصی به استخدام در می آورد. 

در زمینه ی ورزشی لازم است، بدانید طرف کارفرما غالبا باشگاه های ورزشی و یا تیم های ورزشی 
می باشند که زیر نظر لیگ، سازمان ها و یا وزارت ورزش کشورها فعالیت می نمایند. 
در برنامه جاب آفر یا قرارداد استخدامی بازیکنان ورزشی باید اطلاعات زیر به صورت کامل و دقیق عنوان و ذکر شده باشد: 
مشخصات دقیق و کامل بازیکن شامل: نام و نام خانوادگی، اطلاعات مربوط به تماس، شماره پاسپورت و هم چنین آدرس محل سکونت
مشخصات دقیق و کامل کارفرما که کلاب یا باشگاه ورزشی مربوطه می باشد، شامل: شماره ثبت، آدرس ثبت و در ضمن نام رسمی شرکت
عنوان دقیق و کامل رشته ورزشی مورد نظر
شرح وظایف و مسئولیت ها
 تاریخ دقیق شروع به کار و هم چنین مدت زمان اعتبار قرارداد
حقوق ناخالص سالانه و یا ماهانه 
پاداش، مزایا، کمیسیون و سایر دریافتی های بازیکن
شرایط فسخ قرارداد و همکاری
شرایط مرخصی 
سایر ضوابط، شرایط و توافقات مابین کارفرما و کارمند

قرارداد استخدامی یا جاب آفر بایستی به امضاء بازیکن و هم چنین مدیر باشگاه برسد و در ضمن به وسیله مهر باشگاه رسمی گردد. ضمنا این قرارداد می تواند بر روی سربرگ رسمی باشگاه هم چاپ شود. غالبا قرارداد های همکاری ورزشی به وسیله وکلای طرفین تنظیم و منعقد می گردد. 

نکته ای که در این جا لازم است، به آن توجه و دقت داشته باشید، این است که در بیشتر کشورها، صرف داشتن جاب آفر دلیلی بر صادر شدن ویزا یا اقامت کاری نمی شود و در این رابطه شرایط دیگری هم وجود دارد. با این حال که قوانین و مقررات مهاجرت کشورها و شرایط صدور ویزای کاری برای ورزشکاران متفاوت می باشد، ولی با این وجود به صورت کلی معمولا می توان گفت شرایط زیر بایستی برای صدور ویزا و یا اقامت فراهم شده باشد:

عنوان ذکر شده در قرارداد بایستی با سابقه ورزشی ورزشکار یکسان باشد و هم چنین ورزشکار باید ثابت نماید که در این رابطه تخصص و مهارت دارد و هم چنین قبلا در این زمینه سابقه فعالیت شغلی و حرفه ای داشته است.

در خیلی از کشورها میزان حقوق درج گردیده در قرارداد بایستی بالاتر از میزان مقرر شده توسط وزارت خانه و یا ارگان مربوطه باشد. 
وضعیت حرفه ای شخص ورزشکار باید توسط ارگان های دولتی مشخص شده توسط اداره مهاجرت، تایید شده باشد و ارگان های ذیربط تایید نمایند که ورزشکار صلاحیت بازی کردن به عنوان ورزشکار حرفه ای در آن کشور را دارا می باشد.

خیلی از کشورها، باشگاه های خارجی را ملزم به اخذ مجوز از ارگان های رسمی مربوطه در جهت استخدام و به کارگیری ورزشکار خارجی می کنند. 
بعضی از کشورها هیچ گونه الزامی برای داشتن مدرک زبان به منظور صدور ویزا ندارند.
کارشناس های خبره ی جاب آفر قادر هستند بهترین راهنمایی ها در رابطه با جاب آفر ورزشی به شما مخاطبین گرامی ارائه نمایند. بهتر است در اسرع وقت با این تیم با سابقه و خبره وارد مذاکره شوید و از نظرات تخصصی و کارشناسی شده ی ایشان در این حوزه بهره مند شوید.

 

مزایای اخذ جاب آفر چیست؟

مزایای اخذ جاب آفر چیست؟

همان‌ گونه که اشاره داشتیم، جاب آفر راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای مهاجرت به یک کشور خارجی در شرایط پیچیده کنونی می باشد. 
لازمه ی اخذ جاب آفر داشتن تخصص و هم چنین تجربه ی کافی در یکی از مشاغل مورد نیاز کشور مورد نظر و اثبات هرچه‌ بهتر صلاحیت و نیز شایستگی به کارفرما و سپس وزارت کار آن جا می‌باشد. 
از مهم‌ترین مزیت های دریافت جاب آفر می‌توان موارد زیر را عنوان کرد: 
سهولت و تسریع در روند دریافت ویزای کاری کشور مورد نظر
امکان دریافت اقامت دائم در ظرف مدت ‌زمان 3 سال
بهره‌ مندی از کلیه ی حقوق شهروندی 
امکان دریافت شهروندی و پاسپورت ظرف مدت 5 الی 6 سال
امکان اخذ ویزای پیوست برای همسر و فرزندان کم تر از 18 سال
نیاز نداشتن به تمکن مالی

سن، مدرک تحصیلی یا گواهینامه فنی معتبر، سابقه ی شغلی مرتبط با یکی از حرفه های تخصصی و فنی مورد نیاز و مدرک زبان انگلیسی با نمره ی مورد قبول آیلتس از جمله فاکتورهایی می باشند که در قالب رزومه‌ای مطابق با استانداردهای کشور مورد نظر، می‌تواند جاب آفر و در پی آن ویزای کاری آن جا را به ارمغان آورد.

در این جا برخی از مهم ترین مزیت های مربوط به شیوه ی جاب آفر را برای مهاجرت به کشور های خارجی و دریافت ویزای این کشورها خدمت شما بیان نمودیم. شما می توانید تازه ترین اطلاعات مربوط به این موضوع را از تیم با تجربه ی الست گروپ دریافت نمایید. ایشان مناسب ترین اقدام ها و موثرترین شیوه ها را به شما پیشنهاد می دهند و در تما طول مسیر تا رسیدن به ویزای جاب آفر کشور مورد نظر با شما همراه می باشند.

 

اصطلاح ورزشکار خود اشتغال به چه ورزشکاری اطلاق می گردد؟

اصطلاح ورزشکار خود اشتغال به چه ورزشکاری اطلاق می گردد؟

از نظر قانون ورزشکار خوداشتغال به کسی گفته می شود که حداقل یکی از شرایط زیر را دارا باشد: 
2 سال به طور کامل فعالیت خوداشتغالی در زمینه ی فعالیت های ورزشی داشته باشد. 
2 سال به طور کامل فعالیت های ورزشی در سطوح بین المللی داشته باشد.
1 سال به صورت کامل خود اشتغالی در رابطه با فعالیت های ورزشی به علاوه 1 سال هم به صورت کامل فعالیت های ورزشی در سطح بین المللی داشته باشد. 
در ضمن این فرد بایستی نشان دهد که قصد وی بعد از ورود به کشور مورد نظر ادامه فعالیت خوداشتغالی Self-employment می باشد و امکان چنین کاری را دارد. 
انواع فعالیت ورزشی
قهرمانان ورزشی
مربیان ورزشی
مسؤولان ورزشی و هم چنین داوران
مدیران برنامه و مدرسین فعالیت های تفریحی، ورزشی و تندرسی
به طور کلی برای مهاجرت کردن در هر کدام از موارد بالا بایستی به صورت خوداشتغالی و یا در سطوح بین المللی فعالیت داشته باشید. به عنوان مثال در صورتی که شخصی داور ورزشی است، اما کارمند یک موسسه دولتی و یا خصوصی باشد، این گونه شرایط برای مهاجرت پذیرفته نیست، ولی چنان چه با گرفتن پول از موسسات دولتی و یا خصوصی مسابقات را داوری می کند و از این راه امرار به امرار و معاش می پردازد، آن وقت خوداشتغال به حساب می آید. 
باز هم توصیه و پیشنهاد ما در زمینه ی امور مختلف مهاجرتی و به ویژه شیوه ی جاب آفر این است که با گروه های مشاوره ی مهاجرتی با تجربه وارد مذاکره و عقد قرارداد شوید. پیشنهاد ما هم چون موارد ذکر در بخش های دیگر این مقاله، مراجعه به گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ می باشد. کافی است با کارشناس های خبره ی این تیم با سابقه وارد مذاکره شوید و با ایشان به مشورت بپردازید.

 

مدارک و شرایط مورد نیاز جهت اقدام برای جاب آفر ورزشی چیست؟

مدارک و شرایط مورد نیاز جهت اقدام برای جاب آفر ورزشی چیست؟

ورزشکارانی که علاقه مند به فعالیت حرفه ای در سایر کشورهای هستند، بایستی وضعیت حرفه ای ورزشکاری خود را ثابت نمایند. این قبیل اشخاص بایستی مدارک و هم چنین مستندات لازم و کافی را داشته باشند تا بر اساس آن ها نشان دهند، به عنوان ورزشکار حرفه ای پیش از این فعالیت داشته اند. این مدارک و مستندات شامل موارد زیر می باشد: 

داشتن گواهی قهرمانی های کسب شده شهری، استانی، کشوری و بین المللی
دارا بودن گواهی مربوط به مدال های کسب شده در مسابقات جهانی
داشتن گواهی اشتغال به عنوان بازیکن و یا مربی
داشتن قرارداد های حرفه ای سابق
تاییدیه عضویت در سازمان ها و یا انجمن های ورزشی 

در ضمن متقاضیان و درخواست کنندگان باید مدارک دیگری را ارائه دهند که این مدارک شامل پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی، بیمه ی درمانی بین المللی، مدارک تحصیلی، گواهی های اشتغال و هم چنین در صورت لزوم مدارک هویتی همسر نیز می باشد. 

اصلی ترین و مهم ترین مدرک مورد نیاز برای اخذ ویزا از طریق برنامه جاب آفر ورزشی، داشتن قرارداد استخدامی ورزشکار با یکی از باشگاه های ورزشی می باشد که بایستی شرایط ویژه و مخصوص برای صادر کردن ویزای کار ورزشکاران را دارا باشد. 

علاوه بر این مورد داشتن تاییدیه سازمان های ورزشی کشور مقصد در جهت اخذ ویزای کار در خیلی از کشورها لازم و ضروری می باشد که باید این موارد دقت و توجه کافی را داشت. 
در این قسمت مهم ترین مدارک و ملزومات مربوط به شیوه ی جاب آفر ورزشی را برای شما همراهان گرامی توضیح دادیم.در صورت داشتن ابهام و هر گونه سوال در این خصوص می توانید با برقراری تماس و یا مراجعه حضوری به گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ، تازه ترین اطلاعات و پاسخ سوال های خویش را از ایشان دریافت نمایید. آن ها مناسب ترین شیوه ها را برای مهاجرت شما در نظر می گیرند و در همه ی مسیر تا دریافت ویزای کشور مورد نظر با شما همراهی می کنند.

 

آیا امکان الحاق همسر و فرزندان به صورت هم زمان در برنامه جاب آفر ورزشی وجود دارد؟

آیا امکان الحاق همسر و فرزندان به صورت هم زمان در برنامه جاب آفر ورزشی وجود دارد؟

با توجه به ریسک بالای دریافت ویزای کاری از طریق برنامه های جاب سیکر و هم چنین اسکیل ورکر، بهترین روش برای اقدام در جهت اخذ ویزا از طریق برنامه جاب آفر می باشد. هم چنین لازم به ذکر است که اخذ ویزای همراه در روش جاب آفر برای همسر و فرزندان درخواست کنندگان در مقایسه با سایر روش‌ها از سختی و پیچیدگی‌های کم تری برخوردار است و روند سریع‌تر و کوتاه تری خواهد داشت. 

به این ترتیب که شخص متقاضی دریافت ویزای کاری، به غیر از خود می‌تواند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را هم به‌عنوان همراه و البته با هزینه‌ای بسیار کم تر از خود فرد، به کشور مقصد ببرد. و در آن جا زندگی کنند.

 

قوانین و مقررات پیوست در کشورهای مختلف متفاوت می باشد، ولی به طور کلی برای گرفتن ویزای پیوست، ورزشکار بایستی شرایطی را که در زیر عنوان شده است، ثابت نماید:

واجد شرایط اخذ اقامت کاری، ورزشی یا ویزای کاری باشد و یا آن که کارت اقامت یا ویزای کاری خود را اخذ نمودده باشد. 
محل سکونت با شرایط لازم و هم چنین متراژ کافی برای زندگی خود و خانواده خود را تهیه کرده باشد. 
حقوق و درآمد کافی برای تامین هزینه های زندگی و نیز پوشش هزینه ها در کشور مقصد برای خود و خانواده خود را داشته باشد. 
بیمه درمانی لازم برای پوشش هزینه های درمانی در کشور مورد نظر را دارا باشد. 
یکی از مهم ترین مزیت های این طرح یعنی امکان همراه نمودن همسر و فرزندان را به شما عزیزان معرفی نمودیم. شما همراه گرامی می توانید دقیق ترین و کامل ترین داده ها و اطلاعات روز دنیا را در خصوص این موضوع از اعضای با تجربه ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ دریافت نمایید. ایشان در این حوزه دارای تجربه های فراوانی بوده و بهترین راه حل ها را به افراد مراجعه کننده ارائه می دهند.

 

آیا امکان تحصیل همسر و فرزندان و هم چنین اجازه کار همسر وجود دارد؟

آیا امکان تحصیل همسر و فرزندان و هم چنین اجازه کار همسر وجود دارد؟

همان طور که در بخش قبلی گفتیم، عموما تنها همسر و فرزندان زیر 18 سال می توانند به ورزشکار پیوست و ملحق گردند. همسر فرد متقاضی اجازه کار خواهد داشت و هم چنین می تواند به عنوان فرد مقیم از امکانات آموزشی و اجتماعی کشور مقصد استفاده و بهره برداری نماید. در ضمن برای فرزندان هم این امکان وجود دارد که به صورت رایگان از امکانات آموزشی کشور مقصد استفاده نمایند و در آن جا به تحصیل بپردازند. 

همان طور که شرح دادیم فرزندان کم تر از 18 سال متقاضیان و نیز همسر وی بعد از گرفتن ویزای همراه و ورود به کشور مقصد، قادر به ادامه تحصیل خواهند بود می توانند مشغول به تحصیل گردند. 
لازم به ذکر است که همسر فرد از سال دوم اقامت در آن کشور، اجازه کار کردن خواهد داشت، ولی چنان چه از سال اول و در بدو ورود قصد کار کردن داشته باشد، بایستی به صورت جداگانه برای گرفتن ویزای کاری اقدام نماید. 

در ادامه ی مقاله ی جاب آفر ورزشی و این بخش شرایط اخذ ویزای الحاق خانواده را بررسی خواهیم نمود.

 

شرایط دریافت ویزای پیوست در طرح جاب آفر به چه صورت می باشد؟

شرایط دریافت ویزای پیوست در طرح جاب آفر به چه صورت می باشد؟

همان ‌گونه که در مطالب عنوان شده اشاره گردید، یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای گرفتن اقامت کشورهای اروپایی و کانادا، اخذ ویزای کاری از طریق برنامه جاب آفر می‌باشد. دریافت ویزای همراه در روش جاب آفر کاری یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین دغدغه‌های متقاضیان و درخواست کنندگان در بدو امر مراحل مهاجرت کاری به شمار می آید. 
منظور از همراه، همسر و فرزندان پایین تر از 18 سال فرد متقاضی می‌باشد؛ و لذا این نوع ویزا شامل فرزندان بالای 18 سال شخص درخواست کننده نخواهد شد، چرا که در این صورت می‌بایست پرونده جدیدی برای آن‌ها باز گردد. 
نکته مهم در روند دریافت ویزای همراه در روش جاب آفر کاری این است که افراد می‌بایست کلیه مراحل را به صورت هم‌زمان و بی وقفه به انجام برسانند و پیش ببرند. در حقیقت مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری متقاضی و ویزای همراه باید به طور هم‌زمان و بدون فوت وقت به سفارت کشور مورد نظر ارائه گردند تا در بازه ی زمانی مقرر شده از طرف دولت آن کشور مورد بررسی قرار گیرند. 
مدارک لازم برای گرفتن ویزای همراه به شرح زیر می‌باشد. 
ارائه ی سند ازدواج
اصل مدارک شناسایی افراد به همراه کپی هر کدام از آن‌ها
گواهی سلامت پزشکی
گواهی نداشتن هیچ‌گونه سابقه ی کیفری و سوء پیشینه
فرم تکمیل‌شده ی دریافت ویزای همراه
گواهی اثبات تمکن مالی
اصل پاسپورت
همه ی مدارک لازم به‌منظور گرفتن ویزای همراه باید ترجمه ‌شده، رسمی و هم چنین به همراه مدرک موردنیاز برای اخذ ویزای کاری متقاضی در یک بازه ی زمانی معین و مشخص به سفارت کشور مقصد تحویل گردد. 
کسانی که قصد دارند، از طریق روش ویزای کاری جاب آفر اقامت کشور مقصد را کسب نمایند، می‌توانند به طور هم‌ زمان روند اخذ ویزای همسر و هم چنین فرزندان خود را نیز به انجام برسانند.

همسر و فرزندان متقاضی می‌توانند در مدت ‌زمان اقامت خود در آن جا مشغول به کار و تحصیل شوند و به این منظور این اشخاص قادر خواهند بود با شرایط لازم و هم چنین کسب مجوز به کار و تحصیل بپردازند.

برای این که بتوانید اطلاع کامل  و دقیق تری را در زمینه ی ویزای پیوست در شیوه ی جاب آفر دریافت نمایید بهتر است با تیم الست گروپ وارد عقد قرارداد شوید و یا با کارشناس های این گروه مشاوره تماس برقرار نمایید تا تازه ترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهند. مجموعه الست گروپ در این حوزه سابقه ی زیادی داشته و بهترین مشاوره ها را به افراد درخواست کننده ارائه می دهند.

 

کدام کشورها برای اخذ ویزای جاب آفر مناسب می باشند؟

کدام کشورها برای اخذ ویزای جاب آفر مناسب می باشند؟

مهاجرت ورزشی اصطلاحی است که برای مهاجرت ورزشکاران و یا مربیان ورزشی به کار میرود که برای پیشرفت در رشته ورزشی خود اقدام به مهاجرت می کنند. بسیاری از کشورهای جهان در قانون مهاجرتی خود برای مهاجرت ورزشکاران و مربیان ورزشی قوانینی را تعیین کرده اند. در ادامه ی مقاله جاب آفر ورزشی با بهترین کشور برای مهاجرت ورزشی آشنا خواهید شد. 

کشورهای بسیاری هستند که ورزشکاران ایرانی می توانند برای ادامه ی فعالیت ورزشی به آن ها مهاجرت نمایند. از مهم ترین این کشورها می توان به موارد زیر اشاره کرد که در سال های گذشته پذیرای ورزشکاران ایرانی بسیاری بوده اند: 

آلمان
سوئد
هلند
بلژیک
فرانسه
انگلستان
دانمارک
فنلاند
یونان
نروژ
لهستان
اسپانیا
ایتالیا
کانادا
و ...
بعد از کسب اطلاعاتی در زمینه ی کشورهایی که مناسب طرح مهاجرتی جاب آفر می باشند می توانید در اسرع وقت به گروه های مشاوره ی مهاجرتی مراجعه و  در خصوص انتخاب شیوه ی مهاجرتی خود برای مهاجرت به کشور دلخواه اقدام نمایید. بهتر است از فرصت پیش آمده نهاست استفاده را ببرید. البته پیشنهاد ما هنوز هم مشاوره با بهترین تیم های مشاوره ی مهاجرتی از جمله گروه مشاوره ی الست گروپ می باشد. آن ها در خصوص مناسب ترین نقاط جهان برای برنامه مهاجرتی جاب آفر بهترین و جدیدترین اطلاعات را دارند و می توانند افراد متقاضی را به بهترین روش مورد راهنمایی قرار دهند.

 

ویزای ورزشی چیست و برای چه کسانی صادر می گردد؟

ویزای ورزشی چیست و برای چه کسانی صادر می گردد؟

ویزای ورزشی نوع خاصی از ویزا می باشد و برای کسانی است که در زمینه های گوناگون ورزشی فعالیت می کنند. اشخاص می توانند یا از طریق یافتن اسپانسر و یا همان کارفرما در کشور مقصد این نوع ویزا را دریافت نموده و یا در بعضی از کشور های جهان، از طریق ویزاهای مخصوصی که برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است، اقدام نمایند. 

این نوع ویزا به کسانی که در زمینه ی ورزش فعالیت نموده اند و مشاغلی همانند ورزشکاری، داوری، مربیگری، قهرمانان داخلی و هم چنین بین المللی، مسئولین ورزشی، مدرسان ورزشی و مدیر برنامه های ورزشی فعالیت کرده اند، تعلق می گیرد. 

ولی در نظر داشته باشید که قوانین و مقررات کشورهای مختلف با یکدیگر فرق می کند و شما برای انتخاب بهترین کشور به منظور مهاجرت ورزشی، می بایست در وهله ی نخست اصول و قوانین ویزای ورزشی آن کشور را به صورت کامل بررسی کنید. کسانی که در سنین کم تری می باشند، ولی دارای استعداد بالایی در ورزش هستند، می توانند برای دریافت بورسیه ورزشی اقدام کنند که در ادامه ی مطالب به توضیح و تشریح آن خواهیم پرداخت. 

شما می توانید بهترین اطلاعات مربوط به ویزای ورزشی را از کارشناس های خبره ای که در تیم 
مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ حضور دارند دریافت نمایید. به این ترتیب راحت تر می توانید در خصوص مهاجرت خویش تصمیم بگیرید و مهم ترین اقدام ها را صورت دهید.

 

اقامت ورزشی چیست و چه افرادی می توانند از آن استفاده نمایند؟

اقامت ورزشی چیست و چه افرادی می توانند از آن استفاده نمایند؟

این نوع از اقامت یعنی اقامت ورزشی اصطلاحی است که برای مهاجرت ورزشکاران و یا مربیان ورزشی کاربرد دارد و می توانند از آن در جهت مهاجرت استفاده کنند. خیلی از ورزشکاران و هم چنین مربیان ورزشی هستند که برای ادامه ی کار حرفه ای خود اقدام به مهاجرت به سایر کشورها می نمایند. در این زمینه خیلی از کشورهای دنیا هستند که در قوانین مهاجرتی خود برای مهاجرت ورزشکاران و نیز مربیان ورزشی شرایطی را در نظر گرفته اند. 
البته لازم به توضیح می باشد که قوانین ورود ورزشکاران در اکثر کشورها تا حدودی به هم شبیه می باشد. مهم ترین مسئله در مورد گرفتن ویزای مربوط به ورزشکاران و مربیان ورزشی داشتن مقام های مهم ورزشی و هم چنین سوابق مرتبط و رزومه خوب ورزشی می باشد که موجب می گردد، با استفاده از این روش برای ورزشکاران و نیز مربیان ورزشی اقدام نمود. 

 

شرایط اقامت ورزشی در اروپا

شرایط اقامت ورزشی در اروپا

مهاجرت ورزشی اصطلاحی است که برای مهاجرت ورزشکاران و یا مربیان ورزشی به کار برده می شود که برای پیشرفت در رشته ی ورزشی خود اقدام به مهاجرت می نمایند. خیلی از کشورهای دنیا در قانون مهاجرتی خود برای مهاجرت ورزشکاران و مربیان ورزشی قوانینی را وضع نموده اند که در ادامه ی مطالب با بهترین کشورها جهان برای مهاجرت ورزشی آشنا خواهید شد. 
شرایط کسب اقامت ورزشی در اکثر کشورهای اروپایی شرایط آسان و مناسبی می باشد. اقامت ورزشی در اروپا یک نوع اقامت با کم ترین هزینه می باشد، که البته این به شرطی است که ورزشکار و یا مربی ورزشی حرفه‌ای باشید. 
با اخذ اقامت ورزشی در اروپا یک کارت اقامت در اروپا برای شما صادر می گردد که می توانید از مزایای آن در طول مدت اقامت در کشور مورد نظر بهره مند گردید.

 

شرایط اخذ اقامت ورزشی در اروپا با اسپانسر گرفتن

یکی از شرایط کسب اقامت ورزشی در اروپا، گرفتن اسپانسر توسط یک ورزشکار و یا مربی ورزش می باشد. اسپانسر شما دستگاه حاکم می باشد که تقاضای شما را تایید می‌کند. آن ها به شما گواهی حمایت مالی خواهند داد تا ثابت کنند، اسپانسر شما می باشند.

در صورتی که مایل به گرفتن اقامت ورزشی در کشورهای خارجی می باشید بهتر است با گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مذاکره و مشورت نمایید و تمام اطلاعات مورد نیاز مربوط به این برنامه مهاجرتی را از ایشان دریافت کنید. آن ها بر پایه تجربه و تخصصی که دارند کامل ترین مشاوره ها را به شما و دیگر افراد ارائه می نمایند.

 

تفاوت بین ویزای ورزشی و اقامت ورزشی در چیست؟

تفاوت بین ویزای ورزشی و اقامت ورزشی در چیست؟

در این بخش سعی داریم به بررسی شرایط مهاجرت کسانی بپردازیم که در زمینه های ورزشی فعالیت می کنند. در این جا سوالاتی مطرح است، از جمله این که: آیا روش ویژه ای برای مهاجرت ورزشکاران به کشورهای مختلف جهان تعریف شده است؟ هم چنین آیا ورزشکاران می توانند از بورسیه ی ورزشی بهره مند گردند؟ دیگر این که بهترین کشور دنیا برای مهاجرت ورزشی کدام کشور است؟ و نیز اقامت ورزشکاران در کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، انگلیس و.... به چه صورت می باشد؟

این ها همه از جمله سوالاتی می باشند که می خواهیم در ادامه ی بحث بدان بپردازیم. چنان چه شما در یک رشته ورزشی حرفه ای هستید و یا این که در مسابقات ورزشی مقام آورده اید، می توانید از طریق ویزای ورزشی مهاجرت نمایید. به جزء سابقه کار ورزشی، شرایط دیگری از جمله سن شما، پشتوانه مالی و هم چنین سطح زبان می تواند در پروسه ی شما تأثیرگذار باشد. 
 
در صورتی که شما در زمره ی کسانی قرار دارید که به صورت حرفه ای ورزشی را دنبال می کنند و یا علاقه مند می باشید که به صورت تخصصی به سمت ورزش بروید، می توانید ادامه ی فعالیت خود را در یکی از کشورهای خارجی داشته باشید. 

چنان چه شما در ورزشی خاص حرفه ای می باشید و یا از طریق شرکت در مسابقات گوناگون در سطوح بین المللی شناخته شده هستید، می توانید با باشگاه ها و هم چنین کمپانی های مرتبط با رشته ی خود مکاتبه نموده و یک پیشنهاد کاری از آن ها دریافت کنید. در غیر این صورت باید از طریق ویزاهای مخصوص ورزشکاران اقدام نمایید. 

این گونه ویزاها اغلب برای آن دسته از افراد طراحی گردیده که قصد سرمایه گذاری در زمینه ی ورزشی مورد نظر خود دارند و جزء روش های خود اشتغالی به شمار می آید. و یا چنان چه شما هنوز کم و سن سال می باشید، می توانید از طریق دریافت پذیرش از مدارس ورزشی در کشورهای خارجی ورزش مورد علاقه خود را دنبال نمایید

ویزای ورزشی، یک نوع ویزای کوتاه مدت می باشد که برای شرکت در مسابقات ورزشی استفاده می شود. با این نوع ویزا ورزشکار می تواند به کشور مقصد مراجعه نماید و بعد از پایان مسابقات بایستی به کشور خود برگردد. با ویزای ورزشی، ورزشکار حق سکونت و زندگی، استفاده از بیمه ی درمانی دولتی، افتتاح حساب بانکی و سایر خدمات اجتماعی که در اختیار افراد مقیم می باشد، را نخواهد داشت. 

ولی وقتی فرد متقاضی به عنوان ورزشکار حرفه ای اقامت یک کشور را اخذ می کند و به استخدام باشگاهی در آن کشور در می آید، می تواند از امکانات کامل شهروندی آن جا برخوردار گردد. در این صورت می تواند در آن کشور اسکان پیدا کند، خانه ای اجاره کند، حساب بانکی داشته باشد و از کلیه امکانات اجتماعی آن کشور بهره مند شود. هم چنین در خیلی از موارد می تواند در نهایت اقامت دائمی کشور مورد نظر را دریافت نماید و یا حتی حق شهروندی آن کشور را نیز بگیرد.

در این جا با اصلی ترین تفاوت های میان ویزای ورزشی و اقامت ورزشی آشنا شدید. ممکن است با مطالعه ی مطالب این بخش باز هم دارای ابهام و یا سوال هایی در ذهن خویش باشید. جایی برای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. فقط کافی است این موارد مبهم و سوال های ذهنی را به کارشناس های خبره ی الست گروپ منتفل نمایید تا ایشان بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه نمایند. آن ها در این زمینه متخصص و با تجربه هستند.

 

خدمات الست گروپ در رابطه با جاب آفر ورزشی چیست؟

خدمات الست گروپ در رابطه با جاب آفر ورزشی چیست؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، ما در بخش های متنوع این نوشتار کاربردی، مراجعه به گروه های مشاوره ی مهاجرتی را به شما عزیزان پیشنهاد دادیم و حضور شما گفتیم که یکی از بهترین و با سابقه ترین تیم ها، گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ می باشد. در این قسمت از مقاله خود قصد داریم اصلی ترین سرویس ها و خدماتی که از سوی این تیم به مراجعه کنندگان ارائه می شود را مورد تشریح قرار دهیم. از شما عزیزان خواهشمند است در این قسمت با ما همراه باشید.

خدمات الست گروپ در زمینه ی اخذ جاب آفر ورزشی به صورت کامل می باشد. ورزشکاران در زمینه های گوناگون اعم از بازیکنان، داوران، مربی ها و هم چنین کادر فنی چنان چه شرایط مورد نیاز را دارا باشند و به لحاظ حرفه ای صلاحیت های لازم را داشته باشند، می توانند از خدمات شرکت الست گروپ در این رابطه بهره مند گردند. 
این موارد شامل موارد زیر می باشد: 

ارزیابی اولیه و ارائه ی مشاوره در رابطه با پیدا کردن بهترین باشگاه ها و کشور برای ادامه ی فعالیت ورزشی
برقراری ارتباط با باشگاه های ورزشی تا رسیدن به تفاهم نهایی
عقد قرارداد با باشگاه مورد نظر
همراهی نمودن متقاضی برای جمع آوری مدارک مورد نیاز
گرفتن مجوزهای لازم برای انجام فعالیت ورزشی در کشور مورد نظر
همراهی برای اخذ ویزای کار و یا اقامت ورزشی 
همراهی نمودن شخص متقاضی برای اسکان و استقرار در کشور مقصد
همراهی کردن متقاضی برای امور اداری در زمان ورود، بیمه ی درمانی، افتتاح حساب بانکی و غیره
الست گروپ ورزشکاران را از ابتدای کار تا رسیدن به کشور مقصد و آغاز فعالیت ورزشی به صورت کامل همراهی می نماید.

 

سخن پایانی در رابطه با جاب آفر ورزشی

سخن پایانی در رابطه با جاب آفر ورزشی

همان طور که در نوشتار مربوط به جاب آفر ورزشی مطالعه کردید و ملاحظه نمودید، این برنامه از سوی بیشتر کشورهای جهان برای ورزشکاران، مربیان، داوران و.... با استعداد که در سطح ملی و بین المللی عنوان دار می باشند، تدارک دیده شده است.

ما در بخش های مختلف سعی کردیم، به بررسی و شرایط جاب آفر ورزشی برای مهاجرت ورزشی بپردازیم. همان گونه که دیدید و ملاحظه کردید، شرایط کشورهای مختلف اندکی متفاوت می باشد، ولی به طور کلی می توان گفت که شما چهار مسیر در این زمینه خواهید داشت.

نخستین و معمول ترین روش این است که شما بایستی یک پیشنهاد شغلی از باشگاهی در کشور مقصد داشته باشید. 
 دومین حالت ممکن مربوط به وقتی است که شما تحت عنوان بازیکن، داور و یا مربی قصد شرکت در رویدادها و رقابت های ورزشی را داشته باشید. 
در روش سوم، بیزینس و کسب و کار اصلی شما از طریق فعالیت های ورزش باشد و بتوانید نشان دهید که در این زمینه درآمد زیادی هم به دست می آورید. در این حالت شما خواهید توانست از روش های خود اشتغالی و با هدف راه اندازی و فراهم نمودن بیزینس خود در کشور مقصد ویزا دریافت نمایید.

روش آخر مربوط به وقتی است که شما قصد دارید، از طریق تحصیل در مدارس یا دانشگاه ها، فعالیت ورزشی خود را در کشوری خارجی دنبال کنید. 
امیدواریم که مقاله ی پیش رو که در زمینه ی جاب آفر ورزشی بود اطلاعات و آگاهی های لازم و کافی را در اختیار شما سروران گرامی قرار داده باشد و برای شما مفید و سودمند باشد و نهایت استفاده و بهره را از مطالب عنوان شده برده باشید و رضایت شما حاصل آید.