اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

جاب آفر اتریش چیست

جاب آفر اتریش چیست

در این مقاله که در حوزه ی یکی از شیوه های مهاجرت به کشورهای خارجی می باشد، به دنبال بررسی این موضوع مهم هستیم که جاب آفر اتریش چیست در ادامه قصد داریم تا مهم ترین موارد مربوط به این سوال را برای شما عزیزان مورد توضیح قرار دهیم. از شما همراهان گرامی درخواست می شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این مقاله که در حوزه ی یکی از شیوه های مهاجرت به کشورهای خارجی می باشد، به دنبال بررسی این موضوع مهم هستیم که جاب آفر اتریش چیست در ادامه قصد داریم تا مهم ترین موارد مربوط به این سوال را برای شما عزیزان مورد توضیح قرار دهیم. از شما همراهان گرامی درخواست می شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سوال اصلی مقاله در این زمینه می باشد که جاب آفر اتریش چیست؟ در حقیقت موضوع ما در زمینه ی یکی از روش های مهاجرت به کشورهای اروپایی و از جمله اتریش می باشد. اتریش یکی از کشورهای زیبا و البته پیشرفته در قاره ی سبز اروپا می باشد. این کشور از محبوبیت فراوانی در بین افراد مسافر و مهاجر برخوردار می باشد.

خیلی از هموطنان ما به دنبال مسافرت و یا مهاجرت به این کشور می باشند. شرایط و وضعیت زندگی افراد در کشور اتریش بسیار خوب و عالی می باشد و همه ی پارامترهای مهم زندگی در این کشور در سطح بسیار مناسبی قرار دارند.

در اینجا باید خدمت شما همراهان عزیز عرض نماییم که هر کدام از هموطنان عزیزمان برای مهاجرت به کشورهای اروپایی و به ویژه کشور اتریش، شیوه ها و روش های مختلفی را به کار می گیرند. یکی از مهم ترین روش ها برای مهاجرت به کشور اتریش، شیوه ی مهاجرت کاری به این کشور می باشد.

هر چند تعدادی از افراد نیز دیگر شیوه ها از جمله: مهاجرت برای ادامه تحصیل، سرمایه گذاری و انجام کارهای اقتصادی و ... را مورد انتخاب خود قرار می دهند، اما باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که بیشتر افراد با درخواست های شغلی و کاری متنوع به کشورهای مختلف مهاجرت می نمایند.ما در بخش های مختلف مقاله ی خود و برای کشف بهترین پاسخ ها در خصوص این سوال که جاب آفر اتریش چیست؟ موضوعات متنوع و جالبی را برای شما همراهان گرامی مطرح می نماییم.

 

اینفوگرافیک جاب آفر اتریش چیست

اینفوگرافیک جاب آفر اتریش چیست

موضوع مهمی که در همین ابتدای مقاله باید حضور شما سروران گرامی عرض نماییم، این می باشد که برای مهاجرت کاری و یا دیگر شیوه ها به کشور اتریش، با تیم هایی مشورت نمایید که در این حوزه دارای تجربه و سابقه ی مناسبی باشند. توصیه ما در همین ابتدای مقاله این می باشد که هر شیوه ای را که برای مهاجرت خود به اتریش مورد انتخاب قرار داده اید، در خصوص آن با تیم های مشاوره ی مهاجرتی مشورت نمایید و به هیچ عنوان به اطلاعات و تجربه ی شخصی خود و یا دیگر افراد اتکاء نکنید. در غیر این صورت ممکن است، دستیابی به بهترین نتیجه ها و رسیدن به ویزای کاری کشور اتریش برای شما سخت و یا حتی غیر ممکن شود.

یکی از این گروه های مشاوره ی مهاجرتی که طی سال های اخیر تجربه های فراوانی برای خود به دست آورده است و از سابقه ی درخشانی در حوزه ی مهاجرت کاری به کشور اتریش برخوردار می باشد، شرکت مشاوره الست گروپ می باشد. بهتر است، در برنامه های مختلف مهاجرتی خود به کشور اتریش با این تیم خبره وارد عقد قرارداد و مذاکره شوید تا در کمترین زمان ممکن، ویزای کاری این کشور اروپایی را به دست آورید.

در ادامه و برای این که بهتر و به شکلی مناسب تر پاسخ این سوال که جاب آفر اتریش چیست؟ را به دست آورده و موضوعات مرتبط با آن را به خوبی تشریح نماییم، لازم می دانیم که تعدای از موضوعات مهم و مرتبط را به شکل چند تیتر و سوال بیان نماییم و در هر قسمت از مقاله ی خود، این سوال ها را مورد تشریح قرار دهیم. خواهشمند است، در ادامه ما را همراهی نمایید. 

مهم ترین تیترها در زمینه ی این که جاب آفر اتریش چیست؟ به شرح ذیل می باشند: 
آیا در زمینه ی جاب آفر و مفهوم آن اطلاعاتی دارید؟
نکاتی که باید در جاب آفر به آن ها توجه نمود:
آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر در کشورهای مختلف اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص لیست مهم ترین شغل های مورد نیاز در کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی وضعیت بازار کار در کشور اتریش، اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی شغل های مورد نیاز کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی شرایط پیدا کردن شغل در کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟
آیا با مهم ترین شرایط یافتن یک کار در کشور اتریش آشنایی دارید؟
مدرک زبان خارجه مورد نیاز برای ویزای کاری اتریش: 
حداقل مدرک تحصیلی: 
میزان سابقه ی کاری فرد مورد نظر: 
وضعیت تمکن مالی: 
آیا در زمینه بهترین راه های ارتباطی با کارفرماها و شرکت های مستقر در کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین شیوه های مهاجرت به کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟
مهم ترین شرایط برای دریافت جاب آفر کشور اتریش کدام موارد می باشند؟
آیا در برنامه ی جاب آفر کشور اتریش، امکان همراهی همسر و فرزندان با فرد درخواست کننده وجود دارد؟
آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک مورد نیاز برای قرارداد استخدام و جاب آفر کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی اصلی ترین خدمات ارائه شده ی گروه الست گروپ در زمینه ی جاب آفر اتریش اطلاعاتی دارید؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاب آفر اتریش چیست با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی جاب آفر و مفهوم آن اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی جاب آفر و مفهوم آن اطلاعاتی دارید؟

در بخش آغازین مقاله ی خود و برای درک بهتر این موضوع که جاب آفر اتریش چیست؟ مجبور هستیم تا توضیحاتی را در زمینه ی جاب آفر و مفهوم آن برای شما عزیزان ارائه نماییم. لطفا در این بخش نیز با ما همراه باشید.

به طور خلاصه و مختصر می توانیم مفهوم جاب آفر را به این صورت بیان نماییم که جاب آفر همان پیشنهادهای کاری داده شده از سوی کارفرماهای مختلف و شرکت های گوناگون در کشورهای خارجی می باشد. یعنی کارفرمایان شرایط استخدام و رشته های مورد نیاز خود را از طریق ابزارهای مختلف از جمله وب سایت ها به اطلاع افراد درخواست کننده می رسانند و این افراد نیز بر پایه ی شرایط و رزومه ای که دارند، برای دریافت این جاب آفرها پیگیری های لازم را انجام می دهند.

برای تشریح و تفهیم موضوع جاب آفر باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که جاب آفر یا پیشنهاد کاری شامل یک قرارداد کاری رسمی می باشد که بین فردی درخواست کننده و یک کارفرما منعقد می شود. در این صورت، فرد درخواست کننده برای مدت معینی به استخدام شرکت و یا کارفرمای مورد نظر در می آید. 

بهتر است که در قراردادهای مربوط به انواع جاب آفرها شرایط و توافق های مختلف بین فرد کارمند و کارفرما به شکلی شفاف و واضح مشخص شوند و جایی برای هیچ گونه تردید و ابهام وجود نداشته باشد. 

 

مهم ترین اطلاعات و مواردی که باید به صورت کامل در یک جاب آفر وجود داشته باشند، به شرح ذیل می باشند:

مشخصات دقیق و کامل فرد کارمند که مشتمل بر نام، اطلاعات تماس، شماره پاسپورت، آدرس محل سکونت می باشد. 
مشخصه های کامل و دقیق فرد یا کمپانی کارفرما که مشتمل بر شماره ثبت، آدرس ثبت و نام رسمی شرکت می باشد. 
عنوان شغلی فرد کارمند
شرح دقیق وظایف فرد کارمند
تاریخ دقیق شروع کار و مدت زمان اعتبار قرارداد مورد نظر
حقوق ناخالص فرد کارمند 
پاداش، مزایا، کمیسیون و دیگر دریافتی های شخص کارمند
شرایط فسخ قرارداد همکاری بین دو طرف
شرایط مرخصی شخص کارمند
دیگر ضوابط، شرایط و توافقات بین کارفرما و کارمند
این ها مهم ترین مواردی بودند که بهتر است، درون قرارداد مربوط به جاب آفر به طور کامل به آن ها اشاره شود و همه چیز به شکل دقیقی مشخص شده باشد. 
شما همراه گرامی می توانید اطلاعات تکمیلی و دقیق تری را از نیروهای با تجربه گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ دریافت نمایید. ایشان می توانند بهترین راهنمایی ها را به شما عزیزان ارائه نمایند.

 

نکاتی که باید در جاب آفر به آن ها توجه نمود:

نکاتی که باید در جاب آفر به آن ها توجه نمود:

چند نکته ی مهم دیگر نیز وجود دارد که باید در زمان عقد قرارداد مربوط به جاب آفر به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. این نکته ها عبارت هستند از: 

هر دو طرف قرارداد باید همه ی بندهای قرارداد کاری جاب آفر را به خوبی مورد مطالعه قرار دهند و صفحات مربوط به آن را امضاء نمایند. لازم است که در انتهای صفحات مربوط به قرارداد کاری جاب آفر، از مهر رسمی شرکت و کارفرمای مورد نظر استفاده شود. 
همچنین بهتر این است که محتوای قرارداد را در برگه ها و کاغذهایی که سربرگ شرکت و کارفرمای مورد نظر را دارند، درج نماییم. 
لطفا در ادامه ی این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر در کشورهای مختلف اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به جاب آفر در کشورهای مختلف اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، در بخش قبلی از مقاله ی خود با مفهوم و تعریف کلی واژه جاب آفر و پیشنهادهای کاری آشنا شدیم و متوجه شدید که منظور اصلی، یک قرارداد است که بین فرد متقاضی و یکی از کارفرماهای کشور مورد نظر بسته می شود. در ادامه ی این نوشتار و برای درک بهترین پاسخ در زمینه ی این موضوع که جاب آفر اتریش چیست؟ قصد داریم تا برخی از اصلی ترین شرایط جاب آفر را در کشورهای مختلف مورد بررسی قرار دهیم. از شما عزیزان دعوت می شود، در این قسمت نیز با ما همراه باشید. 

در اغلب کشورها، افراد تنها با داشتن قراردادی مربوط به جاب آفر نمی توانند به ویزای کاری آن کشور دست پیدا نمایند و ممکن است، در این باره شرط ها و ملزومات دیگری مورد نیاز باشند. همه ی ما می دانیم که مقررات هر یک از کشورهای سطح جهان در خصوص ویزای کاری و مهاجرت های کاری متفاوت می باشد، اما در این بین برخی از نکات و شرایط به صورت مشترک وجود دارند. 
اصلی ترین شرایط مربوط به دریافت جاب آفر کشور اتریش و برخی کشورهای دیگر موارد ذیل می باشند:

عنوان شغلی که برای فرد درخواست کننده و در محتوای قرارداد جاب آفر ایشان ذکر می شود، می بایست دارای تناسب کافی با رشته ی تحصیلی و سابقه ی کاری ایشان باشد. این به این مفهوم می باشد که آن فرد درخواست کننده و شخصی که با کارفرمای مربوطه در کشور اتریش وارد عقد قرارداد می شود، باید صلاحیت کامل و کافی برای آن عنوان شغلی را داشته باشد. 

دومین موردی که باید به آن توجه داشته باشیم، در زمینه ی مقدار حقوق پرداختی به افراد درخواست کننده می باشد. به این صورت که میزان حقوق درج شده در قرارداد جاب آفر بین دو طرف نمی بایست از متوسط حقوق نیروی کار معادل آن شغل در آن کشور کمتر باشد.

در حقیقت؛ اصل موضوع استخدام نیروی کار خارجی توسط کارفرما نباید به دلیل دسترسی به نیروی کار ارزان قیمت از کشورهای خارجی باشد، بلکه می بایست به علت استخدام نیروی متخصص و ماهری باشد که در کشور خودش در دسترس نمی باشد. میزان و مقدار مربوط به حقوق پرداختی در قراردادهای جاب آفر توسط وزارت کار یا اداره مهاجرت هر کشوری تعیین می شود. این موضوع در کشور اتریش نیز صدق می کند.

سومین پارامتر مهم در بحث جاب آفر کشور اتریش، مربوط به رشته و مدرک تحصیلی فرد متقاضی می باشد. به این شکل که مدرک تحصیلی یا مهارتی فرد متقاضی کار در کشور اتریش می بایست به تاییدیه وزارت آموزش یا ارگان های دولتی مشخص شده در کشور اتریش برسد.

 

از دیگر فاکتورها و شرایط مهم برای دریافت ویزای کاری کشور اتریش می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

بسیاری از کشورها کارفرماهای خارجی را ملزم به دریافت اجازه از وزارت کار، اداره کار یا اداره مهاجرت برای اشتغال نیروی کار خارجی می کنند. یعنی شرکت کارفرما باید ثابت نماید که نیروی مورد درخواستش صلاحیت کار در آن موقعیت به خصوص را دارد. 
بسیاری از کشورها نیز مدرک زبان خارجه را شرط صدور ویزای کاری خود قرار داده اند. 
بهتر است، در خصوص شرایط کامل و دقیق مربوط به جاب آفر و دریافت ویزای کاری کشور اتریش با موسسه الست گروپ مذاکره نمایید تا ایشان بهترین راهنمایی ها را به شما عزیزان ارائه کنند. تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ داری تجربه و سابقه ی زیادی در حوزه ی مهاجرت کاری به کشور اتریش می باشند. 
از شما عزیزان خواهشمند است، در بخش های بعدی این مقاله نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در خصوص لیست مهم ترین شغل های مورد نیاز در کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص لیست مهم ترین شغل های مورد نیاز در کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از متن خود، برخی از مهم ترین شرایط دریافت ویزای کاری اتریش را مورد بحث قرار دادیم. در این قسمت و برای تفهیم بهتر این موضوع که جاب آفر اتریش چیست؟ قصد داریم، لیستی از مهم ترین رشته ها و مشاغل مورد نیاز در کشور اتریش را برای شما عزیزان بیان نماییم. لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

دولت اتریش در هر سال لیستی از شغل های مورد نیاز این کشور را به اطلاع عموم می رساند. معمولا از این لیست با عنوان لیست ملی یاد می شود که افراد مهاجر و اشخاصی که در دیگر کشورهای دنیا زندگی می کنند، می توانند همه ساله از وجود چنین لیستی با خبر شوند و در صورتی که دارای شرایط و نیازمندی های لازم در این خصوص می باشند، می توانند برای دریافت ویزای کاری و عقد قرارداد جاب آفر کشور اتریش اقدام نمایند.

 

مهم ترین شغل هایی که در کشور اتریش مورد نیاز می باشند، به شرح ذیل هستند: 

مهندس های رشته ی برق به ویژه در رشته و تخصص برق قدرت، انرژی های نو، ابزار دقیق، اتوماسیون و ... 
تکنیسین های برق صنعتی، ساختمانی و ... 
متخصص های حوزه ی ماشین آلات کشاورزی
متخصص های حوزه ی آی تی در زمینه ی پردازش اطلاعات، برنامه نویسی، امنیت، سخت افزار، مدیریت آی تی و ... 
مهندس های رشته های حوزه ی مکانیک در زمینه ی خودرو، ماشین ابزار، طراحی، ساخت و تولید، برنامه نویسی، مدل سازی، مکاترونیک، تهویه مطبوع، اتوماسیون و ... 
متخصصین ساخت و ساز، مهندسی عمران و تکنیسین های مربوطه
شغل های فنی مرتبط با ساختمان
پرستاران و رشته های پیراپزشکی، مدیریت پرستاری، مراقبت از سالمند و ... 
پزشکی و تخصص پزشکی در تمامی زمینه ها
مهندسی مخابرات
راننده ی قطار و لوکوموتیو
لوله کشی، تاسیسات صنعتی و ساختمانی، جوشکاری مخصوص لوله و ... 
تکنیسین برق ساختمان
نجار حرفه ای
ماشین کار و تراشکار حرفه ای
حسابدار مالی
جوشکار در تمامی زمینه ها
متخصص های خودرو 
متخصص های حوزه ی جاده سازی و سیستم های ریلی
و موارد دیگر 
 
بهتر است تا در خصوص شغل های مورد نیاز کشور اتریش، با کارشناس های خبره ی موسسه مهاجرتی الست گروپ ارتباط حضوری و یا غیر حضوری برقرار نمایید و از نظرات تخصصی ایشان در این رابطه استفاده نمایید. 
از شما همراهان گرامی درخواست می کنیم، در بخش های بعدی این نوشتار نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی وضعیت بازار کار در کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی وضعیت بازار کار در کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبلی از نوشتار خود در خصوص مهم ترین شغل هایی که در کشور اتریش به نیروی کار نیاز دارند، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه نمودیم. در این قسمت و برای تفهیم بهتر این موضوع که جاب آفر اتریش چیست؟ بنا داریم تا در زمینه ی شرایط و وضعیت بازار کار در کشور اتریش برای شما صحبت نماییم. خواهشمند است، در این بخش نیز با ما همراه باشید. 

در حقیقت باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که کشور اتریش یک کشور پویا از لحاظ مالی و اقتصادی می باشد و نیاز زیادی به نیروی کار در حوزه های مختلف دارد. پر تقاضا ترین شغل ها در زمینه های تولیدی و صنعتی، ساخت و ساز، کامپیوتر و آی تی می باشند. افرادی که قصد دارند، به این کشور از طریق کار و جاب آفر مهاجرت کنند و وارد بازار کار کشور اتریش شوند، ضمن داشتن تحصیلات دانشگاهی و سابقه کار مستند و مفید، می بایست مهارت بالایی در شغل و رشته ی خود داشته باشند و به زبان آلمانی نیز مسلط باشند.

البته برخی از شرکت های بین المللی نیز وجود دارند که با زبان انگلیسی نیز نیروی کار خود را جذب 
می کنند که فرد متقاضی می بایست مهارت بسیار بالا و سابقه ی تخصصی خوبی را در زمینه کاری خودش داشته باشد که قادر باشد، جذب این شرکت ها شود. 
در صورتی که در خصوص شرایط مربوط به بازار کار کشور اتریش دارای ابهام و سوالاتی هستید، می توانید پاسخ پرسش های ذهنی خود را از تیم الست گروپ دریافت نمایید. بهتر است، در اسرع وقت با ایشان مشورت نمایید و تازه ترین اطلاعات مرتبط با این موضوع را از آن ها دریافت کنید.

از شما مخاطبین گرامی دعوت می کنیم، قسمت های بعدی این مقاله را از دست ندهید. در ادامه قصد داریم، موضوعات متنوع و کاربردی مهمی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم که این موارد در انواع برنامه های مهاجرتی برای شما و دوستانتان مفید خواهند بود.

 

آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی شغل های مورد نیاز کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

 

آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی شغل های مورد نیاز کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

همان طور که دقت کردید، در بخش قبلی از متن خود مهم ترین شرایط مربوط به بازار کار کشور اتریش را مورد بررسی قرار دادیم. اکنون و در بخش دیگر از مقاله خود و برای درک بهتر این موضوع که جاب آفر اتریش چیست؟

تصمیم داریم که در خصوص میزان حقوق دریافتی در شغل های مختلف مورد نیاز کشور اتریش توضیحاتی را حضور شما عزیزان ارائه نماییم. خواهشمند است، در این قسمت از مقاله نیز ما را همراهی کنید. 
میزان حقوقی که افراد در شغل های مورد نیاز کشور اتریش دریافت می نمایند، بر اساس موارد زیر تغییر پیدا می کند: 
زمینه کاری
تخصص فرد درخواست کننده
مهارت ایشان
سابقه کار فرد 
کارفرما و شرکت طرف قرارداد و ...

عموما کشور اتریش در گروه کشورهای اروپایی قرار دارد که دارای وضعیت حقوقی مناسب و حقوق های پرداختی بالایی می باشد. میزان حقوق پرداختی برای کارمندان این کشور 1900 یورو و بالاتر از آن می باشد. وضعیت متوسط حقوق های پرداختی در شغلی های مختلف کشور اتریش به شرح ذیل می باشد: 

در انواع مشاغل اداری  2800 یورو
صنایع غذایی و کشاورزی  2800 یورو
هنر و فرهنگ  2900 یورو
شغل های مرتبط با بانکداری  4300 یورو
صنعت خودرو  3400 یورو
صنایع شیمی  3400 یورو
صنایع ساخت و ساز و مهندسی عمران  3700 یورو
شغل های حوزه ی مالی  3800 یورو
مهندسی برق و مکانیک  3500 یورو
شغل های حوزه آی تی  4000 یورو
وکلا  4500 یورو
مدیریت  5500 یورو
پرستاری و پیراپزشکی  3000 یورو
خدمات عمومی مانند آرایشگری  2500 یورو
مدیران رده بالا  8500 یورو
پزشکان 6000 یورو
و ... 
ارقام ذکر شده ی بالا به شکل متوسط و میانگین می باشند و در هر کدام از شهرهای کشور اتریش مقداری مبلغ مربوط به حقوق های متفاوت بوده و بر اساس کارفرماها نیز تغییر پیدا می کند. 
شما در حال مطالعه ی یک نوشتار کاربردی در زمینه ی جاب آفر کشور اتریش هستید. خواهشمند است، بخش های بعدی مقاله جاب آفر اتریش چیست؟ را از دست ندهید. در ادامه تصمیم داریم، مطالب مفیدی را برای شما بیان نماییم.

 

آیا در زمینه ی شرایط پیدا کردن شغل در کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی شرایط پیدا کردن شغل در کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از نوشتار خود، وضعیت حقوق های پرداختی مربوط به شغل های مختلف کشور اتریش را بررسی نمودیم. در این قسمت از مقاله و برای تشریح بهتر این موضوع که جاب آفر اتریش چیست؟ لازم می دانیم، توضیحاتی را در خصوص وضعیت پیدا نمودن شغل های مختلف در کشور اتریش خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. خواهشمند است، در این بخش ما را همراهی نمایید. 

یکی از مهم ترین روش ها برای ورود به کشور اتریش، دریافت ویزای کاری و یا گرفتن بلوکارت این کشور اروپایی می باشد. اصلی ترین شرط برای گرفتن بلوکارت کشور اتریش داشتن جاب آفر و یا یک قرارداد کاری با یکی از کمپانی ها و یا شرکت های اتریشی می باشد.

در خصوص بلوکارت باید این مورد را حضور شما سروران گرامی عرض نماییم که این مورد یک نوع از اقامت های کاری می باشد که ویژه ی برخی از اشخاص است که میزان حقوق دریافتی ایشان از حدی معین بیشتر باشد. این حد و مرز مشخص برای حقوق های دریافتی از طرف وزارت کار کشور اتریش مشخص می شود. 

میزانی که برای این حد در سال 2021 میلادی و از سوی وزارت کار اتریش مشخص شده است، معادل 65600 یورو و برای یک دوره ی 1 ساله بوده است. 
همچنین باید این موضوع نیز مورد اثبات قرار گیرد که شغل مورد نظر از طرف هیچ کدام از افراد مقیم کشور اتریش مورد درخواست واقع نشده است. 
لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

 

آیا با مهم ترین شرایط یافتن یک کار در کشور اتریش آشنایی دارید؟

آیا با مهم ترین شرایط یافتن یک کار در کشور اتریش آشنایی دارید؟

در بخش قبلی از نوشتار خود، وضعیت پیدا کردن شغل در اتریش را مورد توضیح قرار دادیم و اینک قصد داریم تا اصلی ترین شرایط برای پیدا کردن کار در این کشور را مورد تشریح قرار دهیم. 
مهم ترین شرایط برای یافتن یک شغل در این کشور شامل موارد ذیل می باشند: 
شرایط سنی، مدرک زبان خارجه، مدرک و تحصیلات دانشگاهی، میزان سابقه ی کاری فرد مورد نظر، تمکن مالی و ... که در ادامه، هر کدام از آن ها را به اختصار بررسی می نماییم. لطفا با ما همراه باشید: 
شرایط سنی: در این خصوص بهتر است، فرد درخواست کننده نهایتا دارای 45 سال سن باشد. البته به شکل قانونی مقرراتی در مورد شرایط سنی و برای دریافت بلوکارت اتریش وضع نشده است. اما معمولا یافتن یک شغل مناسب برای آن هایی که بالا تر از 45 سال دارند، کار نسبتا سختی می باشد.

 

مدرک زبان خارجه مورد نیاز برای ویزای کاری اتریش:

مدرک زبان خارجه مورد نیاز برای ویزای کاری اتریش:

برای مهاجرت به کشور اتریش از طریق کار، الزاما نیازی به مدرک زبان خارجه نمی باشد. اما فرد متقاضی باید به زبان آلمانی تسلط نسبی داشته باشد.

به همین علت توصیه می شود، فرد متقاضی مدرک زبان آلمانی معادل سطح B2 الی C1 را دارا باشد.

 

حداقل مدرک تحصیلی:

در خصوص حداقل میزان تحصیلات نیز باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که فرد متقاضی باید حداقل دارای مدرک لیسانس و در یکی از رشته های مرتبط با شغل مورد تقاضا باشد. 

 

میزان سابقه ی کاری فرد مورد نظر:

میزان سابقه ی کاری فرد مورد نظر:

یکی از مهم ترین نکته ها در زمینه ی شرایط افراد برای گرفتن ویزای کاری اتریش و دستیابی به بلوکارت این کشور، موضوع حداقل سابقه ی کاری مرتبط با شغل مورد درخواست می باشد. در این زمینه  باید بگوییم که لازم است، فرد مورد نظر دارای دست کم 2 سال سابقه ی کاری مرتبط باشد.

در این صورت بهتر می تواند یک کارفرما و شغل مناسب را برای خود پیدا نماید. اگر فرد متقاضی دارای سن زیادی باشد، می بایست میزان سابقه ی کاری بالاتری نیز داشته باشد.

 

وضعیت تمکن مالی:

خوشبختانه در خصوص این گزینه باید حضور شما عرض نماییم که نیازی به داشتن تمکن مالی برای دریافت ویزای کاری کشور اتریش نمی باشد. 
خواهشمند است، در قسمت های باقیمانده از این نوشتار کاربردی نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه بهترین راه های ارتباطی با کارفرماها و شرکت های مستقر در کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه بهترین راه های ارتباطی با کارفرماها و شرکت های مستقر در کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، در قسمت پیشین از متن خود مهم ترین شرایط برای دریافت ویزای کاری اتریش را برای شما توضیح دادیم. در این بخش از نوشتار خود و برای تفهیم بهتر این موضوع که جاب آفر اتریش چیست؟

بنا داریم، اصلی ترین شیوه های برقراری ارتباط با کارفرماهای کشور اتریش را مورد بررسی قرار دهیم. 
همان گونه که در جریان هستید، اغلب شرکت ها و کارفرماها در سطح همه ی کشورهای جهان دارای وب سایت ها و صفحه های اینترنتی مشخصی می باشند. 
ما نیز در ادامه، مناسب ترین سایت های اینترنتی را برای برقراری ارتباط با کارفرماهایی که در کشور اتریش مستقر می باشند، برای شما آورده ایم. این وب سایت ها به شرح ذیل می باشند: 

www. karriere. at
www. ams. at
www. arbeiterkammer. at
www. stepstone. at
www. careesma. at
www. monster. at
www. jobkralle. at
www. laendlejob. at
www. jobisjob. at
www. salzburg24. at
یکی دیگر از راه های یافتن کارفرما در کشور مقصد و اخذ جاب آفر می توان مراجعه به شرکت های کاریابی بین الملل را به شما پیشنهاد کرد. الست گروپ نیز یکی از این شرکت های کاریابی بین الملل می باشد که مجوز های لازم قانونی را در این خصوص دارا می باشد.

شما خواننده ی عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بهتر و دریافت شیوه های مناسب تر برقراری ارتباط با کمپانی های اتریشی، با گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ وارد عقد قرارداد و مذاکره شوید تا ایشان بهترین شیوه ها را به شما معرفی نمایند. 
لطفا ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین شیوه های مهاجرت به کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین شیوه های مهاجرت به کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

در ادامه ی نوشتار کاربردی خود و برای تشریح بهتر سوال مقاله در مورد این که جاب آفر اتریش چیست؟ تصمیم داریم تا اصلی ترین راه های مهاجرت به اتریش را مورد توضیح قرار دهیم. از شما عزیزان دعوت می شود، در این قسمت با ما همراه باشید.

به طور خلاصه می توانیم خدمت شما عزیزان عرض نماییم که اصلی ترین شیوه ها برای مهاجرت به اتریش عبارت هستند از: تحصیل در اتریش، کار در اتریش، خود اشتغالی، ویزای استارتاپ، ویزای خود حمایتی و ... 
در ادامه مطلب، هر کدام از آن ها را به اختصار توضیح می دهیم: 

 

تحصیل در کشور اتریش:

تحصیل در کشور اتریش:

افراد در صورتی که شرایط مورد نیاز را داشته باشند، می توانند برای تحصیل در مقطع های تحصیلی مختلفی مانند: پیش دانشگاهی، پیش پزشکی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، پزشکی و تخصص پزشکی به کشور اتریش مهاجرت کنند. 

 

کار در کشور اتریش:

نیروهای کار ماهر در صورتی که شرایط مورد نیاز را داشته باشند، می توانند برای کار به اتریش مهاجرت کنند. این کشور قوانین متعددی را برای مهاجرت نیروهای کار لحاظ کرده است که شامل ویزای کار نیروهای فوق ماهر، ویزای کار مخصوص نیروهای ماهر کمبود ملی، ویزای کار مخصوص نیروهای ماهر کمبود محلی و بلوکارت می باشند.

 

خود اشتغالی:

در صورتی که فرد متقاضی در کشور اتریش کسب و کاری را ایجاد کند که تاثیر مثبت اقتصادی یا تکنولوژیکی در سطح ملی داشته باشد و حداقل 100 هزار یورو سرمایه گذاری داشته باشد، می تواند اقامت این کشور را دریافت کند.

ویزای استارتاپ:

ویژه کارآفرینان خلاق می باشد که قصد دارند، یک استارتاپ را در کشور اتریش راه اندازی کنند. 

 

ویزای خود حمایتی:

ویژه افرادی می باشد که می توانند هزینه های زندگی خود را در اتریش بدهند و فقط برای زندگی وارد این کشور می شوند. 
این ها مهم ترین موارد و شیوه ها برای مهاجرت به کشور اتریش می باشند. در صورتی که سوال و یا ابهامی در ذهن خود دارید، می توانید به موسسه الست گروپ مراجعه کرده و با اعضای با تجربه ی این تیم مشاوره ی مهاجرتی مشورت نمایید. در این صورت ایشان بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه می کنند. 
از شما درخواست می کنیم، در بخش های آتی نیز با ما همراه باشید.

 

مهم ترین شرایط برای دریافت جاب آفر کشور اتریش کدام موارد می باشند؟

مهم ترین شرایط برای دریافت جاب آفر کشور اتریش کدام موارد می باشند؟

در بخش قبلی از نوشتار جاب آفر اتریش چیست؟ برخی از اصلی ترین روش های مربوط به مهاجرت به کشور اتریش را برای شما عزیزان بیان کردیم. در این قسمت، تصمیم داریم تا مهم ترین ملزومات و شرایط مورد نیاز برای دریافت جاب آفر این کشور را مورد توضیح قرار دهیم. از شما همراهان عزیز درخواست می شود، در ادامه با ما همراه باشید. 
برخی از مواردی که در این بخش برای شما ذکر می نماییم، تا حدودی شبیه به گزینه ها و ملزومات ذکر شده در قسمت ویزای کاری و بلوکارت کشور اتریش می باشند. 

مهم ترین شرایط و ملزومات برای جاب آفر کشور اتریش به شرح ذیل می باشند: 

 

مدرک دانشگاهی:

مدرک دانشگاهی:

داشتن مدرک دانشگاهی حداقل لیسانس قابل معادل سازی در کشور اتریش لازم می باشد.

 

سابقه کار:

سابقه کار:

از لحاظ قانونی داشتن سابقه کاری ضروری نیست، اما از لحاظ عملی طبیعتا کارفرماها نیروهایی را استخدام می کنند که بر اساس سن؛ چندین سال سابقه کار تخصصی و حرفه ای را داشته باشند. به ویژه برای بلوکارت که کارفرما حقوق یک متخصص را باید به کارمند مربوطه پرداخت کند. از این رو داشتن حداقل 2 سال سابقه کار تخصصی توصیه می شود. 
داشتن قرارداد کاری با یکی از کارفرماهای مستقر در کشور اتریش با حداقل حقوق 65600 یورو در سال
داشتن تاییدیه دفتر خدمات کار اتریش یا AMS مبنی بر عدم وجود نیروی کار داخلی با نام Arbeitsmarktprüfung

 

مدرک زبان:

مدرک زبان:

قانونا داشتن مدرک زبان الزامی نیست، اما طبیعتا کارفرماهای اتریشی نیاز دارند که کارمند ایشان تسلط کافی به زبان آلمانی یا انگلیسی را داشته باشد. 

 

محدودیت سنی:

قانونا محدودیت سنی وجود ندارد، اما عمدتا به دلیل نیاز کارفرما، فرد متقاضی می بایست سابقه ی کاری متناسب با سنش را داشته باشد. 
همچنین باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم، در شیوه ی دریافت جاب آفر کشور اتریش نیازی به داشتن انگیزه نامه و تمکن مالی نمی باشد. 
شما خواننده ی عزیز می توانید با مشاوره با اعضای گروه مشاوره ی الست گروپ، نظرات تخصصی و کارشناسی شده ی ایشان را نیز در زمینه ی شرایط و ملزومات لازم برای دریافت جاب آفر کشور اتریش دریافت نمایید. 
از شما درخواست می شود، در دیگر قسمت های این متن کاربردی ما را همراهی نمایید.

 

آیا در برنامه ی جاب آفر کشور اتریش، امکان همراهی همسر و فرزندان با فرد درخواست کننده وجود دارد؟

آیا در برنامه ی جاب آفر کشور اتریش، امکان همراهی همسر و فرزندان با فرد درخواست کننده وجود دارد؟

همان گونه که دقت فرمودید، در بخش قبلی از مقاله، برخی از مهم ترین ملزومات مورد نیاز برای جاب آفر اتریش را توضیح دادیم. در ادامه و برای درک بهتر این موضوع که جاب آفر اتریش چیست؟ قرار است، شرایط مربوط به همراهی همسر و فرزندان شخص متقاضی را مورد بررسی قرار دهیم. خواهشمند است، در ادامه ما را همراهی نمایید. 

آن دسته از افرادی که بلوکارت کشور اتریش را دریافت می کنند، می توانند درخواست خود را مبنی بر پیوست اعضای خانواده ارائه بدهند. این افراد اجازه پیوست همزمان اعضای خانواده را دارند. البته این امکان برای همسر فرد مورد نظر و فرزندان کمتر از 18 سال ایشان وجود دارد. 

 

آیا در زمینه ی شرایط خانواده ی فرد متقاضی در کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

زمانی که افراد درخواست کننده برای همراهی همسر و فرزندان خود درخواست می دهند و موفق می شوند که ایشان را با خود همراه نمایند، امکانات و شرایط مناسبی برای ایشان در کشور اتریش فراهم می شود. به این صورت که این افراد می توانند از امتیازهایی همچون تحصیل رایگان و اجازه ی کار نامحدود بهره مند شوند. فرزندان ایشان می توانند از خدمات آموزش دولتی و مدارس رایگان کشور اتریش استفاده کنند. 

از دیگر خدمات و سرویس هایی که برای این افراد در نظر گرفته شده است، می توانیم به موضوع بیمه درمانی رایگان برای همه ی اعضای خانواده اشاره داشته باشیم. همچنین این افراد به طور کامل از خدمات اجتماعی کشور اتریش بهره مند می باشند. 
لطفا در بخش های باقیمانده از این مقاله در خصوص این موضوع که جاب آفر اتریش چیست؟ با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک مورد نیاز برای قرارداد استخدام و جاب آفر کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک مورد نیاز برای قرارداد استخدام و جاب آفر کشور اتریش اطلاعاتی دارید؟

در بخش های قبلی از مقاله ی خود در زمینه ی امکان همراهی اعضای خانواده و همچنین خدماتی که برای ایشان در کشور اتریش در نظر گرفته شده است، صحبت نمودیم. در این بخش و برای تفهیم بهتر این موضوع که جاب آفر اتریش چیست؟ لازم می دانیم لیستی از مهم ترین مستندات و مدارک مورد نیاز برای این برنامه ی مهاجرتی را حضور شما سروران گرامی ارائه نماییم. لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

 

اصلی ترین مدارک برای کار و جاب آفر کشور اتریش عبارت هستند از: 

گذرنامه معتبر
ترجمه مدارک و مستندات رسمی ذیل به زبان انگلیسی: 
شناسنامه فرد مورد نظر
مدرک لیسانس (اصل دانش نامه) و ریز نمرات ایشان 
مدرک کاردانی و ریزنمرات در صورتی که کارشناسی ایشان به صورت ناپیوسته بوده باشد.
دانش نامه مدارک تحصیلی بالاتر در صورتی که فرد متقاضی تحصیلات تکمیلی داشته است.
سوابق شغلی (شامل گواهی اشتغال به کار، سابقه بیمه تامین اجتماعی، توصیه نامه)
مدارک فنی و حرفه ای ایشان
رزومه ی حرفه ای به زبان آلمانی
قرارداد استخدامی با یکی از شرکت های مستقر در کشور اتریش
نامه تاییدیه AMS یا سازمان خدمات کار
مدرک زبان خارجه ی مورد نظر در صورت نیاز کارفرما (ترجیحا مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی معادل B2)
و ...

در صورتی که در خصوص مهم ترین مدارک مورد نیاز برای جاب آفر کشور اتریش دارای سوال خاصی هستید، می توانید در این رابطه با کارشناس های خبره ی الست گروپ مشورت نمایید و از راهنمایی های ایشان استفاده نمایید. 
خواهشمند است، در بخش های باقیمانده از این مقاله نیز ما را همراهی نمایید.

 

آیا در زمینه ی اصلی ترین خدمات ارائه شده ی موسسه الست گروپ در زمینه ی جاب آفر اتریش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی اصلی ترین خدمات ارائه شده ی موسسه الست گروپ در زمینه ی جاب آفر اتریش اطلاعاتی دارید؟

در بخش پیشین از متن خود، مهم ترین مدارک لازم برای طرح جاب آفر کشور اتریش را مورد توضیح قرار دادیم. در این قسمت و برای تشریح بهتر این موضوع که جاب آفر اتریش چیست؟ بنا داریم اصلی ترین خدمات ارائه شده از سوی این گروه مشاوره ی مهاجرتی را برای شما عزیزان مورد توضیح قرار دهیم. خواهشمند است، در این بخش نیز با ما همراه باشید. 

همان گونه که دقت داشتید، در بخش های مختلف این نوشتار یکی از مهم ترین و اساسی ترین پیشنهادها و توصیه های ما به شما عزیزان این بود که در انواع برنامه های مهاجرتی که برای خود و یا دیگر دوستانتان در نظر دارید، به هیچ عنوان بدون مشورت با گروه های متخصص و با تجربه اقدامی صورت ندهید. واجب است که در این مسیر و برای دریافت بهترین نتیجه ها در خصوص گرفتن ویزای کشور مقصد، با گروه های ذکر شده ارتباط برقرار نمایید. 

همان گونه که در قسمت های مختلف این نوشتار نیز حضور شما بیان داشتیم، یکی از بهترین گروه های مشاوره ی مهاجرتی که سالیان سال است در حوزه ی انواع روش های مهاجرت به کشورهای خارجی فعالیت دارند، گروه مشاوره ی الست گروپ می باشد. 

در ادامه قصد داریم تا مهم ترین سرویس های ارائه شده از سوی این تیم با تجربه را به شما عزیزان معرفی نماییم. 
این خدمات به شرح ذیل می باشند:

ایشان در ابتدا وضعیت رشته تحصیلی، میزان سابقه، مهارت، مستندات و ... را در خصوص فرد درخواست کننده مورد بررسی قرار می دهند و مشاوره های لازم را در زمینه ی جاب آفر اتریش به ایشان ارائه می کنند. همچنین در این مرحله شرایط و وضعیت فرد مورد نظر برای مهاجرت کاری به کشور اتریش مورد امکان سنجی قرار می گیرد. 
تهیه مدارک مورد نیاز برای پروسه مهاجرت کاری از طریق جاب آفر به کشور اتریش
آموزش های لازم و البته رایگان برای یاد دادن دوره های زبان خارجه ی مورد نیاز
ارزیابی مدارک تحصیلی، آموزشی و کاری در ارگان های رسمی و دولتی کشور اتریش در صورت نیاز
مکاتبه با کارفرما و دریافت قرارداد استخدامی از شرکت کارفرما در زمینه تخصص و مهارت متقاضی از کشور اتریش
دریافت مجوزهای لازم از آژانس ADEM
همراهی با فرد مورد نظر برای انجام مصاحبه در سفارت کشور اتریش برای دریافت ویزای کاری این کشور
همراهی با شخص متقاضی در هنگام ورود و برای استقرار، تهیه مسکن و معرفی به کارفرمای مورد نظر
همراهی با شخص متقاضی برای انجام امور اداری و قانونی در هنگام ورود مانند: افتتاح حساب های مختلف بانکی، گرفتن کد بیمه، گرفتن کد مالیاتی، به ثبت رساندن آدرس و دریافت کارت اقامت
و ...

نکته ی مهمی که در اینجا حائز اهمیت می باشد، بحث تضمیمنی بودن خدمات ارائه شده از سوی موسسه مهاجرتی الست گروپ می باشد. در حقیقت همه ی سرویس ها و خدمات ایشان با تضمین 100 درصدی به افراد متقاضی ارائه می شوند. 
در اینجا به انتهای مقاله ی خود در خصوص این که جاب آفر اتریش چیست؟ رسیدیم. امید است، از موارد بیان شده در این نوشتار کاربردی، نهایت استفاده را برده باشید و به خوبی متوجه شده باشید که جاب آفر اتریش چیست؟