اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

ترانسفر فوتبالیست به اروپا

ترانسفر فوتبالیست به اروپا

در این نوشتار کاربردی قصد داریم موضوع ترانسفر فوتبالیست به اروپا را به صورت مفصل و جامع مورد بحث و بررسی قرار دهیم و توضحات مهمی را در این زمینه برای شما عزیزان ارائه نماییم. از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فوتبال رشته ای است که طرفداران زیادی دارد و افراد بسیاری هستند که رویای فوتبالیست شدن و در یک محیط حرفه ای آموزش دیدن را در سر می پرورانند. آن¬ ها برای پیدا کردن مسیر خود راه های متفاوتی را امتحان می کنند که خیلی از آن ها به در بسته می خورد.

در این نوشتار کاربردی قصد داریم موضوع ترانسفر فوتبالیست به اروپا را به صورت مفصل و جامع مورد بحث و بررسی قرار دهیم و توضحات مهمی را در این زمینه برای شما عزیزان ارائه نماییم. از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فوتبال رشته ای است که طرفداران زیادی دارد و افراد بسیاری هستند که رویای فوتبالیست شدن و در یک محیط حرفه ای آموزش دیدن را در سر می پرورانند. آن¬ ها برای پیدا کردن مسیر خود راه های متفاوتی را امتحان می کنند که خیلی از آن ها به در بسته می خورد. با دانش کافی نسبت به بازار حرفه ای فوتبال و کانال های رشد یک بازیکن یک استعداد می تواند به هدفی که در سر دارد، نزدیک شود. لیگ هایی که در کشور های مختلف وجود دارند، از کیفیت متفاوتی برخوردار هستند و هر بازیکنی آرزوی این را در سر می پروراند که در بهترین میدان ها حضور داشته باشد.

نباید از حق گذشت که آموزش دیدن در کشورهایی مثل انگلستان، آلمان، ایتالیا و اسپانیا با مربیان کاربلد و پیشکسوت و بازی کردن در کنار بهترین و حرفه ای ترین بازیکنان فوتبال از هر فوتبالیستی بهترین نسخه ی ممکن را می سازد. در این مقاله می خواهیم در خصوص ترانسفر فوتبالیست به اروپا برای شما مطالبی را عنوان کنیم. توصیه می کنیم که اگر به این حرفه علاقه دارید و در پی راه هایی برای حرفه ای شدن و خوش درخشیدن در فوتبال هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

اینفوگرافیک ترانسفر فوتبالیست به اروپا

اینفوگرافیک ترانسفر فوتبالیست به اروپا

بازی کردن در تیم هایی که روزی فوتبالیست های نام آور و مشهور در آن ها بازی کردند آرزوی هر فوتبالیستی است. برای کسب مهارت و دانش بهتر است، از سرچشمه ی آن بهره برد یعنی برای اینکه چیزی را یاد گرفت باید آن را نزد بهترین استادان آن حرفه آموخت، بنابراین بسیاری از فوتبالیست ها ترجیح می دهند که برای کسب تجربه و آموزش و بهتر دیده شدن و کسب نام و آوازه به دنبال مهاجرت به اروپا باشند.

در واقع ترانسفر فوتبالیست به اروپا یکی از راه های مهاجرت به کشورهای اروپایی است. اگر شما تجربه ای در این عرصه ندارید، اما از استعداد خود مطمئن هستید، امیدوار باشید، چون می توانید از آکادمی های فوتبال پذیرش بگیرید که در نوشتار ترانفسر فوتبالیست به اروپا ما برای شما تمام راه ها را شرح خواهیم داد.

در ادامه ی مقاله ی ترانسفر فوتبالیست به اروپا با مطالب مفیدی در خدمتتان خواهیم بود. 
مطالبی که در این نوشتار قصد داریم به آن ها بپردازیم به قرار زیر هستند: 
مهاجرت برای فوتبال
آیا از روش هایی که بتوانید از طریق فوتبال مهاجرت کنید، آگاهی دارید؟
ثبت نام آکادمی فوتبال اروپا
برای ورود به آکادمی های فوتبال اروپا چه شرایطی مورد نیاز است؟
هزینه شرکت در آکادمی های فوتبال در اروپا چقدر است؟
پس از طی دوره ی آموزشی در آکادمی فوتبال در اروپا چه آینده ای پیش رو دارید؟
آیا با مفهوم ترانسفر بازیکنان فوتبال آشنا هستید؟
در جاب آفرها چه اطلاعاتی باید قید شود؟
برای اخذ ویزای ترانسفر فوتبالیست به اروپا به چه مواردی باید توجه شود؟
آیا از شرایط و مدارکی که برای ترانسفر فوتبالیست به اروپا نیاز است، اطلاعی دارید؟
کدام تأییدیه ها برای ترانسفر فوتبالیست به اروپا نیاز است؟
کدام کشورهای اروپایی برای ترانفسر فوتبالیست مناسب هستند؟
درآمد بازیکنان فوتبال در اروپا در لیگ های مختلف چقدر است؟
آیا راهی هست که بتوان از طریق ترانسفر فوتبالیست به اروپا می اقامت دائم کشوری را گرفت؟
آیا در روش ترانسفر فوتبالیست به اروپا بازیکن باید مدرک آیلتس یا زبان هایی اروپا داشته باشد؟
الست گروپ در ترانسفر فوتبالیست به اروپا به شما چه خدماتی عرضه می کند؟
جمع بندی و خلاصه

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ترانسفر فوتبالیست به اروپا با ما همراه باشید.

 

مهاجرت برای فوتبال

مهاجرت برای فوتبال

در مقدمه گفتیم که بسیاری از فوتبالیست ها دوست دارند که در لیگ های اروپایی بازی کنند و شناخته شوند. کشورهای پیشرفته اروپایی به استعدادهای هر فرد توجه ویژه ای  می کنند و سعی می کنند، هر فرد را به شیوه ای اموزش دهند تا درآنچه استعداد دارد، بهترین شود.

آموزش های حرفه ای افراد را به این سمت و سو هدایت می کند. در این بین افردی که تجربه فوتبال بازی کردن در تیم های حرفه ای یا حتی تیم های استانی را هم ندارند، می خواهند بالاخره در تیم های بزرگ و مطرح توپ بزنند و مشهور شوند. هم برای حرفه ای های دنیای فوتبال هم برای نیمه حرفه ای و البته برای تازه کارها راه هایی وجود دارد که در نوشتار پیش رو با عنوان ترانسفر فوتبالیست به اروپا به آن ها می پردازیم. 

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود، فوتبال تا این اندازه محبوب شود، پولساز بودن این رشته است. محبوبیت و زندگی لوکس بازیکنان فوتبال، تفریحات و درآمدهای کلان آن ها باعث می شود تا بیشتر از سایر رشته های ورزشی هواخواه داشته باشد. 

کشورهای اروپایی در کنار سخت گیری هایی که دارند، از ورود استعدادهای تازه و جدید به کشورشان استقبال می کنند و هدفشان این است که مجموعه ای از استعدادهای مختلف را گرد هم بیاورند و به بهترین شکل آن ها را آموزش دهند تا این نیروها و استدادهای تازه برای کشورشان افتخار بیاوردند. بالغ بر 60 درصد لیگ برتر انگلیس را در حال حاضر مهاجران تشکیل می دهد که نشان دهنده ی این است که انگلیس راه را فقط برای شهروندان انگلیسی فراهم نکرده و به 60 درصد افراد دیگر هم شانس طلایی حضور در لیگ را داده است. 

اما چرا مهاجرت از این طریق انقدر ناآشنا است؟ در واقع دلیل آن این است، کسانی که ورزشکار حرفه ای یا فوتبالیست باتجربه باشد، کم هستند و به خاطر سختی های راه منصرف می شوند. در واقع شاید فکر می کنند، در همان تیم هایی که مشغول بازی هستند، شرایط خوبی برای پیشرفت و ترانسفر به اروپا محسوب نمی شود و حتما باید در باشگاه ها مطرح و اسم و رسم دار ایران باشند تا بتوانند جاب آفر بگیرند

اما شاید دلیل دیگر آن ناآگاهی افراد از استعدادهای ورزشی شان هم باشد که احتمالاً از رفتن در پی آن دلسرد شده اند. پیشنهاد می کنیم، برای آگاهی از شرایط ترانسفر فوتبالیست به اروپا با گروه های مهاجرتی در ارتباط باشید. یکی از این گروه ها الست گروپ است که می تواند به شما نشان دهد تا ترانسفر به اروپا فاصله ای ندارید و فقط راه را نمی دانید.

آیا از روش هایی که بتوانید از طریق فوتبال مهاجرت کنید، آگاهی دارید؟

آیا از روش هایی که بتوانید از طریق فوتبال مهاجرت کنید، آگاهی دارید؟

در مقاله ترانسفر فوتبالیست به اروپا به طور ضمنی از انواع روش هایی که بتوان به اروپا مهاجرت کرد حرف زدیم. در این بخش قصد داریم به طور دقیق انواع این روش ها را فهرست کنیم و در مورد هر کدام صحبت کنیم.

عقد قرارداد حرفه ای: اولین روش که مبحث اصلی مقاله ترانسفر فوتبالیست به اروپا در مورد آن است، قرارداد حرفه ای است. در این روش بازیکن با تیم های معتبر تحت نظر فدراسیون فوتبال قرارداد می بندد. در واقع این قرار شبیه جاب آفر است که در مقاله های پیشین در مورد آن ها صحبت کردیم و لذا نوعی مهاجرت کاری محسوب می شود، چون شما در قراردادی در ازای دریافت مبلغ مشخصی و با رعایت شروطی برای آن باشگاه کار می کنید. پس باید ویزای کاری دریافت کنید. 

شرکت در دوره های آموزشی: باشگاه هایی مثل آکادمی فوتبال اجوکیک که اقدام به جذب استعدادهای فوتبال در سنین پایه کرده اند. بسیاری از افراد اگر در این مدت نظر مربیان را جلب کنند، می توانند در همان سن در باشگاه جذب شوند و قرارداد ببندند. 

در این بخش گفته شد که دو روش عمده برای ترانسفر به اروپا وجود دارد. روش اول برای فوتبالیست های حرفه ای و نیمه حرفه ای است که از طریق جاب آفر و وارد مذاکرده شدن با باشگاه انجام می گیرد. راه دوم شرکت در دوره های آموزشی فوتبال است که برای سنین پایه مناسب است.

ثبت نام آکادمی فوتبال اروپا

ثبت نام آکادمی فوتبال اروپا

در بسیاری از کشورها آکادمی های فوتبالی وجود دارند که افراد می توانند با ثبت نام در آن ها دوره های تخصصی فوتبال را ببینند، یکی از این آکادمی ها موسسه اجوکیک می باشد که دارای آکادمی های متعددی در کشور های مختلف است که متقاضی میتواند در آنها ثبت نام کند و به آن ها راه پیدا کند.

 

اجوکیک در کشورهای زیر به صورت فعال آکادمی تخصصی فوتبال به همراه آموزش زبان دارد:

اجوکیک در کشورهای زیر به صورت فعال آکادمی تخصصی فوتبال به همراه آموزش زبان دارد:

انگلستان – آکادمی اجوکیک در کشور انگلستان در شهر منچستر واقع شده است
اسپانیا -  آکادمی اجوکیک در کشور اسپانیا در شهر مادرید واقع شده است
فرانسه - آکادمی اجوکیک در کشور فرانسه در شهر کن واقع شده است
ایتالیا - آکادمی اجوکیک در کشور ایتالیا در شهر پروگیا واقع شده است
آمریکا - آکادمی اجوکیک در کشور آمریکا در شهر اری واقع شده است
آلمان - آکادمی اجوکیک در کشور آلمان در شهر هنف واقع شده است
مکزیک - آکادمی اجوکیک در کشور مکزیک در شهر  پورت والرتا واقع شده است

آنچه حائز اهمیت و درخور توجه ویژه ای است، کیفیت کالجی است که در آن ثبت نام می کنید. بسیاری از کالج هایی که وجود دارد، از نظر کیفیت و اعتبار چندان مناسب نیستند. و بسیاری متقاضیان پس از صرف هزینه متوجه می شوند که کالجی که در آن تحصیل کرده اند، در کالج های معروف و معتبر نیست و در نهایت دوره چیز زیادی به دانش و حرفه شان اضافه نمی شود.

کالج مناسب علاوه بر کیفیت اموزشی باید پرنفوذ باشد و با باشگاه ها و اساتید و مربیان فوتبال در ارتباط باشد تا پس از فارغ التحصیل شدن دانش آموزانش بتواند برای آن ها بستری را فراهم کند که وارد بازار فوتبال شوند. نظر به اهمیت مباحثی که در این بخش برایتان عرض کردیم، بهتر است، در انتخاب کالج و بررسی پیشینه و اعتبار آن همینطور فارغ التحصیلان آن وسواس به خرج دهید. 

اگرچه پروسه ای زمان بر است، اما الست گروپ می تواند کالج های معتبری مثل آکادمی اجوکیک را به شما معرفی کند و شما خودتان می توانید در مورد این آکادمی های بین المللی معتبر تحقیق کنید تا از این معرفی مطمئن شوید.

در این بخش از مطلبِ ترانسفر فوتبالیست به اروپا گفتیم که می توانید از طریق ثبت نام در آکادمی های فوتبال به تحصیل در اروپا بپردازید. در این بخش عنوان شد که البته در بعضی کشورها هم می توان مستقیم به آکادمی های تخصصی فوتبال وارد شد. از کیفیت و اهمیت و ارزش کالج انتخاب شده هم برایتان صحبت کردیم. انچه در این بخش اهمیت دارد، داشتن مدرک زبان است که در قسمت بعد در مورد آن صحبت می کنیم.

برای ورود به آکادمی های فوتبال اروپا چه شرایطی مورد نیاز است؟

برای ورود به آکادمی های فوتبال اروپا چه شرایطی مورد نیاز است؟

از مهم ترین شروط ورود به آکادمی تسلط به زبان انگلیسی است که باید به اهمیت آن تأکید کنیم، چون اگر می خواهید در تیم های مطرح جهان توپ بزنید باید بتوانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید، از انجا که باید در مصاحبه ها بتوانید خودتان را به خوبی پرزنت کنید، البته بسیاری از آکادمیها، دوره های زبان انگلیسی هم ارائه می دهند.آکادمی اجوکیک نیز در تمامی دوره های خود آموزش زبان نیز دارا می باشد .
 
در بخش بعدی مقاله ی ترانسفر فوتبالیست به اروپا، می خواهیم هزینه های شرکت در آکادمی های تخصصی فوتبال را بررسی کنیم.

هزینه شرکت در آکادمی های فوتبال در اروپا چقدر است؟

هزینه شرکت در آکادمی های فوتبال در اروپا چقدر است؟

مورد دیگری که باید از آن آگاهی کسب کنید، هزینه های آکادمی های فوتبال در اروپا است. هزینه این دوره ها در آکادمی های متخلف متفاوت است و به موارد زیادی مثل : طول دوره ، کشور انتخابی شما ،شهر مد نظر شما و ... بستگی دارد. 
حالا که متوجه شدید که این هزینه ها می تواند متفاوت باشد، بیاید ببینیم آیا می توانید همراه فرزندنتان به کشور مقصد مهاجرت کنید. با ادامه ی مقاله ترانسفر فوتبالیست به اروپا با ما همراه باشید تا جواب سوال هایتان را بیابید.

پس از طی دوره ی آموزشی در آکادمی فوتبال در اروپا چه آینده ای پیش رو دارید؟

پس از طی دوره ی آموزشی در آکادمی فوتبال در اروپا چه آینده ای پیش رو دارید؟

شما پس از گذراندن این دوره می توانید جذب یکی از باشگاه شوید، اما اگر نتوانستید در تست ورزش نظر باشگاهیان را جلب کنید، باز هم راه برایتان باز است. می توانید در دوره لیسانس شرکت کنید و در یکی از رشته های مرتبط با فوتبال مثل مربیگری، مدیریت ورزش و امثال آن ها تحصیل کنید و پس از آن با شانس بیشتری جذب باشگاه های بزرگ شوید. 
 
اگر چه در ابتدا باید برای این رشته پول نسبتاً زیادی خرج کنید، اما در واقع این روشی برای سرمایه گذاری است. شاید در ابتدا شما مجبور باشید، خرج کنید، اما شکی نیست که رشته ی فوتبال پرسود و پرطرفدار است و هر چقدر به میزان تخصص و تاکتیکتان اضافه کنید، بعدا آن را برداشت خواهید کرد. 
در قسمت بعدی مقاله ی ترانسفر فوتبالیست به اروپا قصدمان این است که شما را با معنی و مفهوم ترانسفر آشنا کنیم. 

آیا با مفهوم ترانسفر بازیکنان فوتبال آشنا هستید؟

آیا با مفهوم ترانسفر بازیکنان فوتبال آشنا هستید؟

در بخش پیشین توضیح دادیم که هزینه کردن در فوتبال برای آن می ارزد چون فوتبال یکی از جنجالی ترین و چالش برانگیزترین رشته هایی است که هر روز به تعداد هوادارانش اضافه می شود و در واقع آنچه را هزینه می کنید، وقتی زحماتتان به بار نشست برداشت می کنید و می توانید از این راه درآمد خوبی کسب کنید. کافیست ناامید نشوید، حتی شاید اولین قراردادتان شما را شگفت زده کند. تا به حال مطالب این مقاله پیرامون روش های دیگر مهاجرت برای فوتبال بود. در این بخش می خواهیم در مورد ترانسفر فوتبالیست به اروپا به طور مفصل صحبت کنیم. 
 
شاید فکر کنید، پذیرش گرفتن از یک آکادمی فوتبال همان ترانفسر است. در واقع چنین چیزی نیست. ترانسفر در لغت به معنای جا به جا کردن شخصی یا چیزی از جایی به جای دیگر است و وقتی می گوییم ترانسفر بازیکنان فوتبال یعنی این که شما باید فوتبالیست باشید. در واقع شما نه تنها باید با این حرفه آشنا باشید، بلکه تجربه بازی کردن در تیم یا تیم هایی را داشته باشید، اما برای شمایی که علاقمند هستید و تا به حال تجربه توپ زدن نداشتید در ادامه نوشتار ترانسفر فوتبالیست به اروپا، مطالب حساس و کاربردی ذکر خواهیم کرد.

در ترانسفر بازیکنان فوتبال به اروپا شما حتما باید قرارداد رسمی داشته باشید. این قرارداد رسمی و این شیوه ی مهاجرت برای بازیکنان حرفه ای ترتیب دیده شده است. بازیکنان حرفه ای فوتبال این قرارداد را باید با یک باشگاه در اتحادیه اروپا تنظیم کنند. هر باشگاه برای استخدام بازیکن شرایطی دارد، پس بازیکن باید مجوزهایی لازم را دریافت کند و بعد اقامت کاری یا ورزشی را دریافت کند که این اقامت براساس قوانین و ضوابط کشور مقصد و قوانین اتحادیه اروپا است. در این روش مهاجرت شما علاوه بر قوانین کشور مقصد ملزم به رعایت قوانین اتحادیه اروپا هم هستید.

یک جاب آفرکه همان قرارداد استخدامی است، باید به شکل روشن و دقیق تنظیم شده باشد. به دلیل حساسیت این موضوع پیشنهاد می کنیم، برای تنظیم این قراردادها از مشاوره ها و راهنمایی های مشاوران تیم های مختصص و وکلای باتجربه استفاده کنید. در این قراردادها باید شرایط کاری، توافقات بین دو طرف قرارداد که باشگاه و بازیکن است، قید شود. در جاب آفرهای ورزشی کارفرما باشگاه یا تیم های فوتبال رسمی هستند که زیر نظر لیگ، سازمان ها یا وزارت ورزش کشورها فعالیت می کنند.

پس متوجه شدید که این مهاجرت نوعی مهاجرت کاری به حساب می آید. شما باید قراردادی ببندید و دو طرف قرار داد باید آن را امضا کنند. طی این قرارداد فوتبالیست حکم کارمند را برای کارفرما دارد، اما مهاجرت برای اخذ مدرک مربیگری کاری محسوب نمی شود، چون شما برای مدت محدودی برای آموزش دیدن به کشورهای دیگر سفر می کنید، همچنین شرکت در دوره های آموزشی و آکادمی های فوتبال هم مهاجرت های تحصیلی به حساب می آیند. در قسمت بعدی مقاله ی ترانسفر فوتبالیست به اروپا درباره ی اطلاعاتی که در جاب آفر عنوان می شود، برایتان مطلب می آوریم. با ما همراه باشید.

در جاب آفرها چه اطلاعاتی باید قید شود؟

در جاب آفرها چه اطلاعاتی باید قید شود؟

در یک جاب آفر یا قرارداد استخدامی رسمی از یک چارچوب خاصی پیروی می کند و در آن چارچوب رسمیت پیدا می کند. اگر تا به حال قراردادهایی که دیده اید داخلی بوده اند به این مبحث توجه کنید. در این قرارداد باید اطلاعات کاملی وجود داشته باشد. 

اولین چیزی که وجود آن پُر رنگ است، اطلاعات کامل بازیکن است. یعنی نام و نام خانوادگی بازیکن، اطلاعات تماس بایکن، شماره پاسپورت و آدرس دقیق محل سکونت او باید در قرارداد قید شده باشد. 
طرف دیگر قرارداد که باشگاه یا کلاب ورزشی است، هم باید مشخصات دقیقش ذکر شود. این اطلاعات شامل شماره ثبت باشگاه، آدرس ثبت و نام رسمی شرکت است. 
اگر شما یک قرارداد فوتبال را امضا می کنید، پس باید عنوان دقیق آن ذکر شود. به هر حال در قراردادهای ورزشی عناوین دقیق رشته ی ورزشی باید به دقت ذکر شود. 
همان طور که واضح است، هر قرارداد مدت زمان مشخصی دارد که در آن بازه ی زمانی اعتبار دارد. پس ذکر تاریخ شروع و مدت اعتبار آن از شروط اصلی ان است. 
مورد دیگر که در قرارداد استخدام بازیکن یا همان جاب آفر مهم است، ذکر حقوق ناخالص سالیانه و ماهیانه بازیکن است. 
اما بعد از ذکر حقوق باید دیگر دریافتی های بازیکن، پاداش و مزایا و کمیسیون همگی به دقت قید شوند. 
شرایط مرخصی کارمند که همان بازیکن است، هم باید تعیین شود.

بندهای دیگر قرارداد مربوط به ضوابط، شرایط و توافقات بین کارفرما و کارمند است که برای هر باشگاه و برای هر شخص متفاوت است. 
آنچه به این قرارداد رسمیت می بخشد امضای دو طرف و مهر باشگاه است، همچنین این قرارداد میتواند بر روی سربرگ رسمی باشگاه نیز چاپ شده باشد. به دلیل حساسیت این بندها، به طور معمول قراردادهای ورزشی را وکلای طرفین قرارداد یعنی بازیکن و باشگاه تنظیم و منعقد می شوند. 

اما جاب آفر یا قرارداد استخدامی بخشی از روال کار است و با در دست داشتن آن نمی توانید مطمئن باشید که حتما ویزای اقامت کاری برایتان صادر می شود. اگرچه قوانین مهاجرت در کشورهای مختلف متفاوت است، همینطور شرایط ویزای کاری برای ورزشکاران از کشوری به کشور دیگر فرق دارد، اما شرایط بخش بعدی مقاله شرایط کلی هستند که باید به آن ها توجه شود. برای دنبال کردن این بحثف بخش بعدی مقاله را بخوانید.

برای اخذ ویزای ترانسفر فوتبالیست به اروپا به چه مواردی باید توجه شود؟

برای اخذ ویزای ترانسفر فوتبالیست به اروپا به چه مواردی باید توجه شود؟

خب مسلماً صرف قراردادی که شما با کارفرمایتان بسته اید صدور ویزا از سفارت را تضمین نمی کند. نکات ریزی وجود دارد که در مرحله صدور ویزا به آن ها توجه می کنند. 
 
حالا که شما موفق شدید قرارداد کاریتان را تنظیم کنید، مرحله بعد اقدام برای ویزا است. برای دریافت ویزا باید عنوان قید شده در قرارداد با سابقه ی ورزشیتان یکی باشد، چون باید ثابت کنید که در این زمینه تخصص لازم و مهارت کافی و تجربه مورد نیاز را دارید. و فعالیت های گذشته تان گواه این مسئله است. مثلاً اگر چند سال در پست مدافع توپ زده اید و قراردادتان در پست مهاجم باشد، برای گرفتن ویزا دچار مشکل خواهید شد. 
میزان حقوق درج شده در قرارداد باید از میزان مشخص شده توسط وزارت خانه یا ارگان مربوط بالاتر باشد. 
سابقه ی حرفه ای ورزشکار یا همان فوتبالیست باید تأیید شود که ارگان های دولتی آن را اثبات می کنند و اداره ی مهاجرت هم آن را تأیید می کند بعد نوبت به ارگان های مربوطه می شود که باید شایستگی و صلاحیت ورزشکار در آن عرصه و آن پست را مهر تأیید بزنند. 
در بسیاری از کشورهااین الزامات برای باشگاه های خارجی را به وجود می آوردند تا برای استخدام ورزشکار یا فوتبالیست های خارجی مجوزهایی تهیه کنند. 
برخی از کشورها الزامی برای داشتن مدرک زبان برای صدور ویزا ندارند، اما در بعضی کشورها برای ارتباط برقرار کردن شما را ملزم به دریافت آیلتس 5. 5 می کنند. 
 
برای اینکه بتوانید ویزای کاریتان را بگیرید سعی کردیم، نکاتی که سفارت به آن ها حساس است، را بیان کنیم. در این زمینه مشاوران الست گروپ تجربه زیادی دارند. شما با سپردن کارهایتان به این تیم مهاحرتی بی دغدغه را تجربه خواهید کرد. تمام مواردی را که نیاز است، شما بدانید تا با موفقیت ویزا را دریافت کنیدف به شما یادآوری خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم مشاوران الست گروپ در ارتباط باشید. 

آیا از شرایط و مدارکی که برای ترانسفر فوتبالیست به اروپا نیاز است، اطلاعی دارید؟

آیا از شرایط و مدارکی که برای ترانسفر فوتبالیست به اروپا نیاز است، اطلاعی دارید؟

در بخش قبل در مورد ویزا صحبت کردیم. در این عنوان ما قصد داریم از شرایط ترانسفر فوتبالیست صحبت کنیم. فوتبالیستی که قصد مهاجرت به اروپا را دارد و برای بازی در باشگاه های خارجی برنامه ریزی کرده است، باید مدارکی را آماده کند. این مدارک در واقع نشان دهنده ی سابقه او در این عرصه است. فراموش نکنید شاید چیزی که شما کم اهمیت می دانید بتواند بر نظر تصمیم گیرندگان مؤثر واقع شود. پس فراموش نکنید که باید تمام سابقه ورزشی تان را نشان دهید. 

فوتبالیست هایی که می خواهند در کشورهای دیگر فعالیت حرفه ای کنند، خصوصاً اگر این کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا باشند، باید ثابت کنند که در کشورش خودشان فعالیت و سابقه حرفه ای دارند، اما این اثبات به چه طریقی باید انجام گیرد؟ تمام مواردی که می خواهیم در قسمت زیر ذکر کنیم، مستنداتی هستند که برای ترانسفر فوتبالیست به اروپا باید تهیه شوند، البته مشخص است که ممکن است، تمام این موارد را نتوان تهیه کرد، اما هر چقدر که سابقه و تجربه ی فرد بیشتر باشد، شانس او بیشتر خواهد بود. 

اگر در مسابقه های شهری، استانی، کشوری یا بین المللی گواهی یا عنوانی کسب کرده باشید، ارائه آن امتیاز محسوب می شود. 
مدال های کسب شده در مسابقات جهانی برای شما می تواند نقطه مثبتی باشد. 
یکی دیگر از مدارکی که ارزشمند است، گواهی اشتغال به عنوان بازیکن یا مربی است. 
تمامی قراردادهایی که قبلاً بسته اید می تواند نشان دهنده ی سابقه حرفه ای و کاری شما است. تمامی باشگاه ها و تیم هایی که برای آن ها کار کرده اید، بررسی می شوند. 
اگر در سازمان ها و انجمن های ورزشی عضو هستید، بهتر است، تأییدیه های آن را ضمیمه کنید. 
از بازی های رسمی که در آن ها توپ زده اید بهترین ها و برگزیده ترینشان را انتخاب کنید و آن ها را برای باشگاه های مورد نظرتان بفرستید. 
از یک بازی کامل به عنوان نمونه و سمپل فیلم داشته باشید. 

از تمریناتی که خودتان انجام داده اید همینطور تمریناتی که در تیم ها به شکل گروهی انجام داده اید ویدئو آماده کنید. 
شما ملزم به داشتن گواهی سلامت حرفه ای برای فوتبالیست ها هستید که باید آن را ارائه دهید. 
علاوه بر این مواردی که آن ها را شرح دادیم، فوتبالیست ها باید پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی، بیمه درمانی بین المللی و مدارک تحصیلی و تمام گواهی های شغلی باید ارائه شود. در صورت تأهل بازیکن مدارک هویتی همسر نیز باید ارائه شود. 

مهم ترین مدرک برای دریافت ویزا داشتن قرارداد رسمی استخدامی از یک باشگاه ورزشی است که در قسمت قبل در مورد آن توضیح دادیم و گفتیم، برای دریافت آن باید چه شرایطی داشته باشید. یکی دیگر از مدارک مهم که در بسیاری از کشورها بر آن تأکید دارند، تأییدیه های مختص به سازمان های ورزشی از کشور مقصد است. 

یکی دیگر از شرایط بسیار مهم که در ترانسفر فوتبالیست به اروپا اهمیت دارد، شرایط سنی است. شرایط سنی در کشورهای اروپا محدودیت هایی دارد. هر چقدر سن فوتبالیست کمتر باشد، شانس ترانسفرش بیشتر است. یعنی شما اگر بالای 30 باشید، شانس کمتری خواهید داشت. بهترین سن برای ترانسفر رده سنی 18 تا 22 سال است. برای ورود به کالج ها هم باید 16 سال سن داشته باشید. 
در این بخش از مقاله ی ترانسفر فوتبالیست به اروپا مدارکی که فوتبالیست باید آماده کند را شرح دادیم. فوتبالیست باید سایر مدارک و تأییدیه ها را هم آماد کند. در این بخش، همچنین در مورد شرایط سنی بازیکن گفتیم، اما تأییدیه هایی که از آن ها سخن گفتیم، کدامند؟

کدام تأییدیه ها برای ترانسفر فوتبالیست به اروپا نیاز است؟

کدام تأییدیه ها برای ترانسفر فوتبالیست به اروپا نیاز است؟

در قسمت قبل گفتیم که هر تیمی که بخواهد به استخدام لیگ ورزشی در اروپا درآید باید تأییدیه هایی از سازمان هایی را دریافت کند. این ارگان ها ناظر بر انتقالات بازیکن های فوتبال در اتحادیه اروپا هستند. در حال حاضر دو ارگان FIFA و UEFA ارگان هایی هستند که باید انتقالات بازیکنانِ فوتبال را تأیید کنند. هر انتقالی که انجام می گیرد، باید زیر نظر این دو ارگان باشد. این ارگان ها برای ایجاد شرایط برابر رقابت در عرصه بازی محدودیت هایی گذاشته اند.

مثلاً اینکه زمان خاصی برای خرید بازیکن وجود دارد، یا هر باشگاه تعداد مشخصی می تواند بازیکن بخرد با وضع این قوانین و قوانین مشابه هر باشگاه که پول بیشتری دارد، نمی تواند هر موقع که خواست اقدام به خرید و فروش کند یا هر تعداد بازیکن که خواست بخرد چون با این حساب شرایط برای دیگر باشگاه ها را سخت کرده است. پس تمامی این نقل و انتقالات باید تابع قوانین یوفا و فیفا باشد.

در این بخش در مورد تأییدیه هایی که بازیکن باید بگیرد آموختیم. اخذ این تأییدیه ها از یوفا و فیفا به سادگی انجام نمی گیرد. پیشنهاد ما این است که در این مورد شخصاً اقدام نکنید و از راهنمایی های گروه های مهاجرتی نظیر الست گروپ استفاده کنید. در بخش بعدی مقاله می خواهیم مناسب ترین کشورها برای ترانسفر را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

کدام کشورهای اروپایی برای ترانفسر فوتبالیست مناسب هستند؟

کدام کشورهای اروپایی برای ترانفسر فوتبالیست مناسب هستند؟

تقریباً هر کشور لیگ های متعدد ورزشی دارد که می توانند پذیرای بازیکنان باشند. مهم ترین کشور ها را در زیر نام می بریم: 

آلمان:

تنوع لیگ ها در کشور آلمان بسیار زیاد است. لیگ های حرفه ای آلمان شامل سه دسته هستند: بوندسلیگا دسته اول، بوندسلیگا دسته دوم، لیگا دسته سوم.

آلمان لیگ های نیمه حرفه ای هم دارد که شامل 5 لیگ منطقه ای دسته چهار، لیگ های شهری دسته پنج، لیگ های شهری دسته شش می شوند. 

ایتالیا:

لیگ های حرفه ای که شامل سه گروه می شوند: دسته A، دسته B و دسته C
ایتالیا هم لیگ های نیمه حرفه ای هم دارد که شاملدسته D، Eccellenza، Promozione، Prima Categoria، Seconda Categoria، Terza Categoria می شود. 
 
اسپانیا هم مانند ایتالیا و آلمان هم لیگ های حرفه ای و هم نیمه حر فه ای دارد. لیگ های حرفه ای اسپانیا لایگا، Primera División RFEF، Segunda División هستند و لیگ های نیمه حرفه ای
عبارتند از: Segunda División RFEF، Tercera División RFEF، لیگ منطقه ای دسته یک، لیگ منطقه ای دسته دو، لیگ منطقه ای دسته سه، لیگ منطقه ای دسته چهار، لیگ منطقه ای دسته پنج.

پرتغال:

لیگهای حرفه ای پرتغال عبارتند از: Primeira Liga، Liga Portugal 2، Terceira Liga، 
و لیگهای نیمه حرفه ای: چهار لیگ دسته A، B، C و D هستند. 

فرانسه:

لیگ 1 و لیگ 2 لیگ های حرفه ای هستند و لیگ نیمه حرفه ای Championnat National است.

هلند
روسیه
بلژیک
اتریش
اوکراین
دانمارک
قبرس
جمهوری چک
کرواسی
سوئیس
یونان
نروژ
سوئد
کشورهای نام برده شده از برترین کشورهایی هستند که فوتبالیست ها می توانند در آن ها بازی کنند. شمار کشورهایی که زیر نظر یوفا هستند، بالغ بر 50 کشور است که فوتبالیست ها می توانند آن ها برای مقصدشان انتخاب کنند و در ان ها بازی کنند. 
در این بخش به معرفی چند کشور که لیگ های حرفه ای و نیمه حرفه ای دارند، پرداختیم. در بخش بعدی در مورد مسئله ای که خیلی اهمیت دارد، صحبت کنیم. همان مسئله ای که باعث شده خیلی از فوتبالیست ها به فکر ترانسفر بیفتند و همینطور خیلی از افراد به فوتبال گرایش و علاقه نشان دهند. 

درآمد بازیکنان فوتبال در اروپا در لیگ های مختلف چقدر است؟

درآمد بازیکنان فوتبال در اروپا در لیگ های مختلف چقدر است؟

مسئله حائز اهمیت که در بخشی از مقاله به آن اشاره کردیم، درآمد بازیکنان است. گفتیم، هزینه کردن در بخش فوتبال نوعی سرمایه گذاری است، شما شما نتیجه پولی که صرف کرده اید، را خواهید دید، البته هر چقدر که فنی تر بازی کنید، هر چقدر که داشن و تخصصتان بهتر باشد، درآمد بهتری خواهید داشت. 

درآمد وزرشکاران و فوتبالیست ها در اتحادیه ی اروپا به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد و بر اساس کشور، لیگ، تیم و سطح بازیکنان متغیر است و اصلاً دو بازیکن در دو پست یکسان درآمد یکسانی ندارند. 
اما با این وجود اگر بخواهیم متوسط و میانگین درآمد بازیکنان در لیگ های مختلف اتحادیه ی اروپا را عنوان کنیم، این میانگین به شرح زیر است: 
در بوندسلیگای آلمان 30 هزار یورو میانگین درآمد هفتگی فوتبالیست هاست. 
در لیگ های دسته اول فرانسه، ایتالیا و اسپانیا این درآمد چیزی حدود 25 هزار یورو در هفته است. 
این دستمزد برای لیگ های هلند، بلژیک و پرتغال را می توان حدود 12 تا 15 هزار یورو در هفته تخمین زد. 
بقیه لیگ هایی که در اتحادیه اروپا هستند، درآمدها متفاوتی دارند و به طور کل می توان گفت که پیرامون همان اعداد است. در لیگ های دسته پایین این درآمد و ارقام قدری متفاوت است، یعنی متوسط آن 1000 تا 1500 یورو در هفته است. 

همانطور که گفتیم، فوتبال رشته ای پولساز است و بسته به توانایی و استعداد و تخصص فرد درآمدهای متفاوتی هم انتظار می رود، اگر بازیکن حرفه ای باشد، می تواند تا هفته ای 500 هزار یورو هم درآمد داشته باشد که با احتساب پاداش این درآمد بیشتر هم می شود. 

در بخش بعدی در مورد اقامت د ائم از طریق ترانسفر فوتبالیست به اروپا صحبت می کنیم. چون بسیاری از فوتبالیست ها ترجیح می دهند، برای فراهم آوردن شرایط بهتر برای خودشان و خانواده شان اقامتشان را تبدیل به اقامت دائم کنند.

آیا راهی هست که بتوان از طریق ترانسفر فوتبالیست به اروپا می اقامت دائم کشوری را گرفت؟

آیا راهی هست که بتوان از طریق ترانسفر فوتبالیست به اروپا می اقامت دائم کشوری را گرفت؟

همانطور که در مقاله های پیشین گفتیم، می توان از طریق ویزای کار اقامت دائم کشور ی را گرفت که الببته شرایط و قوانین خودش را دارد. از آنجایی که اقامت فوتبالیست اقامت کاری است، از همان قوانین اقامت کار تبعیت می کند. پس ورزشکارانی که به شکل ممتد و بدون فاصله در کشوری بازی می کنند، پس از گذشت مدت زمان به خصوصی می توانند درخواست اقامت دائم کنند. این مدت زمان بستگی به قوانین کشور مقصد دارد که از 4 تا 8 سال متفاوت است. 
 
حالا که دیدیم می توان اقامت دائم هم گرفت بهتر است، به سوال دیگری که ممکن است، برایتان پیش بیاید پاسخ دهیم. در بخش آکادمی های فوتبال تخصصی از اهمیت زبان انگلیسی صحبت کردیم. در بخش بعدی می خواهیم ببینیم چه نمره ای برای زبان انگلیسی کافیست تا بتوانید ترانسفر شوید. 

آیا در روش ترانسفر فوتبالیست به اروپا بازیکن باید مدرک آیلتس یا زبان هایی اروپا داشته باشد؟

آیا در روش ترانسفر فوتبالیست به اروپا بازیکن باید مدرک آیلتس یا زبان هایی اروپا داشته باشد؟

برخلاف سایر روش های اقامت کاری ورزشکاران و فوتبالیست ها در این روش نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند، البته ممکن است، برخی تیم های ورزشی دانش زبان یا حتی مدرک زبان هم درخواست کنند

که البته اگر مدرک زبانی هم خواهند غالباً نمره و سطح بالایی نمی خواهند چون برای صحبت کردن و درک صحبت های معمولی است که در کار نیاز می شود. باید خاطر نشان کنیم که از نظر قانونی برای انتقال یا دریافت ویزا یا اقامت کاری ارائه مدرک زبان ضروری نیست. 

الست گروپ در ترانسفر فوتبالیست به اروپا به شما چه خدماتی عرضه می کند؟

الست گروپ در ترانسفر فوتبالیست به اروپا به شما چه خدماتی عرضه می کند؟

الست گروپ در زمینه ی دریافت جاب آفر ورزشی و ترانسفر فوتبالیست به اروپا خدمات گسترده و کاملی را ارائه می دهد. اگر فوتبالیست ها شرایط مورد نیاز را داشته باشند و در حرفه فوتبال صلاحیت و شایستگی و تجربه کافی و بازی در تیم های داخلی داشته باشند، می توانند برای معرفی به تیم های ارزشمند و مهم دنیا قدم بردارند و از خدمات الست گروپ در این زمینه بهره ببرند. این خدمات را در زیر شرح می دهیم: 
 
الست گروپ در ابتدا شرایط و سوابق شما را بررسی می کند همینطور شرایط کشورها و باشگاه هایی که به شرایط شما نزدیک است، را بررسی می کند و بهترین باشگاه در بهترین کشور را برای ادامه فعالیت های ورزسی و حرفه ای شما پیدا می کند و تمام راهنمایی ها را به شما می دهد. 

اگر شما باشگاه را تأیید کردید با آن باشگاه وارد مذاکره می شود و تا رسیدن به تفاهم نهایی همراهتان خوهد بود. 
الست گروپ قرارداد ترانسفر با باشگاه را برای شما را تنظیم می کند. 

تمام مدارکی که گفته شد را با کمک شما جمع اوری می کند و در خصوص جمع آوری مدارک و ساخت رزومه حرفه ای شما را راهنمایی می کند. 
همان طور که گفتیم، برای فعالیت ورزشی در کشور مورد نظر باید مجوزهایی گرفته شود، الست گروپ تمام این مجوز را برای شما دریافت می کند و تأییدیه های لازم از ارگان های یوفا و فیفا را می گیرد. 
شما را برای دریافت ویزای کار یا اقامت ورزشی تا سفارت همراهی می کند. 

الست گروپ از اسکان و استقرار شما در کشور مقصد مطمئن می شود و در این راه تا شما به آسایش برسید همراهتان خواهد بود. 
شما را برای کارهای اداری در زمان ورود به کشور همراهی می کند تا بیمه درمانی دریافت کنید. حساب بانکی تان را هرچه سریع تر افتتاح کنید، سیم کارت متخص به همان کشور را خریداری کنید و تمام کارهایی که در روزهای اول باید به انجام برسند و بدون راهنمایی و دلگرمی نمی توان آن ها را به انجام رساند. 

الست گروپ این همراهی را به شما قول خواهد داد و از اولین روزی که تصمیم بگیرید می خواهید وارد دنیای حرفه ای فوتبال شوید و با آیده آل ترین ها آموزش ببینید تا زمانی که حس کنید، بدون دغدغه و آرامش به هدفتان رسیدید، کنار شما خواهد بود.

جمع بندی و خلاصه:

جمع بندی و خلاصه:

در این نوشته با عنوان ترانسفر فوتبالیست به اروپا در مورد راه هایی صحبت کردیم که علاقمندان به فوتبال می توانند در مهاجرت برای فوتبال دنبال کنند. گفته شد که مهاجرت از این طریق کمتر است و شایدغیرمرسوم تر از راه های دیگر مهاجرت و دلیلش کمبود ورزشکار حرفه ای و ناآگاهی است، اما در این مقاله برایتان از روش هایی صحبت کردیم که می توانید برای مهاجرت از طریق فوتبال اقدام کنید. 
یکی از این روش ها شرکت در دوره های مربیگری یا دوره های مدیریتی است. روش دیگر تست فوتبال است و روش دیگر حضور در آکادمی های تخصصی فوتبال است. 

در این مقاله مطالب مهمی پیرامون ثبت نام در آکادمی های فوتبال مثل آکادمی فوتبال اجوکیک را گوشزد کردیم. برای شرکت در این آکادمی های باید 12 تا 25 سال داشته باشید که البته برای ثبت نام در این آکادمی باید از طریق الست گروپ که نمایندع انحصاری این آکادمی در ایران می باشد اقدام کنید. در این آکادمی اگر شما بازی خوبی داشته باشید قطعا از آن طریق می توانید جذب یکی از 
باشگاه های خوب و اروپایی شوید.

تا این قسمت از شیوه های مهاجرت برای فوتبال و راه های آن صحبت کردیم، بعد موضوع ترانسفر فوتبالیست به اروپا را از سر گرفتیم و گفتیم که با قراردادی کاری مواجه هستیم که از اصول و شرایط کاری تبعیت می کند. یعنی مفاد و بندهای، شیوه تبدیل آن به اقامت دائم و بسیاری دیگر از شروط اخذ ویزا شبیه به ویزاهای کاری است. 

در این نوشته گفته شد که فوتبالیست باید رزومه حرفه ای خود را اماده کند و از تمام مدارک و گواهی نامه هایی که ثابت می کند در مسابقات مقام استانی کشوری و جهانی رتبه دار است، استفاده کند. اگر فرزندنتان به فوتبال علاقه دارد و آینده حرفه ای او برایتان مهم است، بهتر است، از الان به فکر رزومه او باشید. 

از جمله مدارکی که فوتبالیست باید بگیرد تأییدیه های یوفا و فیفا است. در این مقاله از شرایط سنی هم صحبت کردیم که گفتیم، بهترین سن از 18 تا 22 سالگی است و هر چه سن بالاتر برود شانس ترانسفر کمتر می شود.

برای آشنایی شما با کشورهای عضو اتحادیه اروپا چند کشوری که لیگ های حرفه ای و نیمه حرفه ای دارند، را معرفی کردیم که می تواند مقصد شما باشد. 
در بخشی از مقاله ی ترانسفر فوتبالیست به اروپا هم از درآمدهای فوتبالیست هایی صحبت کردیم که در اروپا توپ می زنند. این درآمد در آلمان هفته ای 30 هزار یورو است و در کشورهای دیگر از 12 تا 25 هزار دلار متغیر است. در دسته های پایین هم هفته ای 1000 تا 1500 دلار است، البته این درآمدها متوسط و میانگین درآمد است و بازیکنان با توجه به تخصص و مهارت و حرفه ای بازی کردنشان دستمزد های متفاوتی هم دارند. مثلاً این درآمد تا 500 هزار دلار و بالاتر هم امکان پذیر است. پس کسب دانش و تخصص را جدی تر بگیرید.

در این روش از نظر قانونی نیازی به مدرک زبان انگلیسی ندارید. در واقع منظور این است که باید در حدی که رفع نیاز و کارتان باشد، زبان انگلیسی را بدانید، اما نیازی به گرفتن مدرک آیلتس ندارید. 
در آخر از خدمات یکی از تیم های مهاجرتی به نام الست گروپ صحبت کردیم که از ابتدای مسیر ترانسفر تا وقتی که در کشور مقصد مستقر شوید، همراهمتان خواهد بود. 

در این جا مجموعه توضیحات ما در زمینه ی ترانسفر فوتبالیست به اروپا به پایان رسید. امیدوار هستیم مطالب بیان شده در زمینه ی ترانسفر فوتبالیست به اروپا برای شما عزیزان مفید بوده باشند و به خوبی با وضعیت و شرایط مربوط به ترانسفر فوتبالیست به اروپا آشنا شده باشید.