اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

 مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

در این نوشتار مفید و علمی قصد داریم موضوع مهاجرت کاری پرستاران به آلمان را به طور کامل و مفصل برای شما عزیزان خواننده و مخاطبین محترم مورد بحث و بررسی قرار دهیم و توضیحات جامعی را برای متقاضیان این امر ارائه نماییم. لطفا تا پایان این مقاله ی کاربردی با هم همراه باشید. 

در این نوشتار مفید و علمی قصد داریم موضوع مهاجرت کاری پرستاران به آلمان را به طور کامل و مفصل برای شما عزیزان خواننده و مخاطبین محترم مورد بحث و بررسی قرار دهیم و توضیحات جامعی را برای متقاضیان این امر ارائه نماییم. لطفا تا پایان این مقاله ی کاربردی با هم همراه باشید.

همان که که اطلاع دارید، هر یک از کشورهای سطح جهان دارای امکانات متنوع و البته متفاوتی برای زندگی و معاش می باشند. این موضوع از قاره ای به قاره ای دیگر نیز می تواند دارای تفاوت هایی باشد، البته در خصوص کشورها تنوع شرایط زندگی و امکانات رفاهی بیشتر می باشد.

در این بین قاره ی کوچک و البته زیبای اروپا دارای طرفداران زیادی می باشد. خیلی ها دوست دارند، به این قاره ی سرسبز مسافرت نمایند، همچنین برخی از افراد نیز مایل هستند، برای مدتی طولانی و یا برای همیشه به کشورهای این قاره ی زیبا مهاجرت نموده و یا در اقامت آن کشورها را اخذ نمایند. 

این موضوع در بین مردم کشور عزیزمان ایران نیز صادق می باشد و آن ها نیز تماسل نسبتا خوبی برای مهاجرت به کشورها و قاره های دیگر دنیا دارند. 
در بین کشورهای اروپایی، کشور آلمان از جمله کشورهای تراز بالا و بسیار پیشرفته می باشد و دارای امکانات بسیار عالی برای یک زندگی خوب همراه با رفاه می باشد. 
مردم کشور عزیزمان نیز همانند دیگر کشور با کمک گرفتن از شیوه های متنوعی به دنبال مهاجرت به کشور آلمان می باشند. 
از مهم ترین روش ها برای دست یابی به مهاجرت به کشورهای اروپایی و به خصوص کشور آلمان می توانیم موارد مهم ذیل را اشاره نماییم: 
مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری در آن کشور
مهاجرت به آلمان از طریق بورسیه های تحصیلی
مهاجرت به آلمان از طریق اشتغال در رشته ها و تخصص های مختلف
مهاجرت کاری پرستاران به آلمان برای خدمت رسانی در مرکزهای درمانی این کشور
مهاجرت از طریق دیگر شغل های مرتبط با کادر درمانی از جمله پرستاری و مراقبت از بیمار و... 
مهاجرت به آلمان از راه هنر و حرفه های هنری مانند آرایشگری 
مهاجرت به آلمان از راه بورسیه های تحصیلی در رشته های متنوع
و.......

که ما در مقاله ی پیش رو قصد داریم بیشتر در رابطه با مهاجرت کاری پرستاران به آلمان با شما عزیزان صحبت نماییم. 
قبل از این که وارد بحث های اصلی در خصوص مهاجرت کاری پرستاران به آلمان باید خدمت شما عزیزان بیان نماییم که شما هر یک از شیوه های بیان شده ی فوق را که برای خود مورد انتخاب قرار داده باشید، به تنهایی و بر اساس دانش و یا تجربه خود نمی توانید همه ی مرحله های لازم را تا دست یابی به ویزای کشور آلمان انجام دهید و در این راه واجب است که از گروه های با تجربه و تیم های با سابقه ای که در خصوص مهاجرت های کاری به عموم مردم مشاوره می دهند، استفاده نمایید.

اینفوگرافیک مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

اینفوگرافیک مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

اگر بخواهید در این زمینه رأسا اقدام نمایید احتمالا کارهای سخت و دشواری را پیش رو خواهید داشت و این موضوع نیز مشخص نیست که تا جه حد بتوانید موفق شوید و نتیجه های ایده آل خود را به دست آورید. 
در این رابطه ما یک تیم با تجربه که در امورد مشاوره مهاجرتی سابقه های بسایر خوبی را دارند، به شما عزیزان معرفی می نماییم. شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل و همراهی برای طی نمودن مرحله های مختلف تا دست یافتن به ویزای کاری کشور آلمان از تجربیات و سابقه های درخشان گروه الست گروپ استفاده نمایید و با ایشان وارد مذاکره و منعقد نمودن قرارداد شوید. 

در ادامه ی مبحث مهاجرت کاری پرستاران به آلمان و برای تفهیم و بهتر موضوع، لازم می دانیم که تعدادی از موضوعات مهم را به صورت چند تیتر و یا سوال برای شما عزیزان مطرح نماییم و در هر یک از بخش های نوشتار خود در زمینه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، آن ها را مورد تشریح کامل قرار دهیم. مهم ترین موضوعات و تیترهایی که مورد بحث قرار خواهیم داد به شرح ذیل می باشد: 
در شیوه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز چیست؟
معادل سازی مدارک کادر درمانی در کشور آلمان به چه صورت انجام می پذیرد؟
مهاجرت و دریافت اقامت آلمان از طریق این روش به چه میزان زمان نیازمند می باشد؟
سابقه کاری مورد نیاز چه قدر می باشد؟
آیا این روش می تواند منجر به اخذ اقامت دائم شود؟ در صورت موفقیت به چه میزان زمان نیاز دارد؟
آیا در شیوه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان امکان پیوست همزمان همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد؟
در شیوه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان مدرک زبان مورد نیاز کدام مورد می باشد؟ آیا لازم است، فرد متقاضی از ابتدا این مدرک آشنایی با زبان را داشته باشد؟

مدارک مورد نیاز در شیوه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، کدام موارد می باشند؟
میزان حقوق دریافتی در این شیوه از مهاجرت کاری به چه صورت می باشد؟
اسم این برنامه مهاجرتی چیست؟
ویزایی که دریافت میکنم چه عنوانی دارد؟
آیا از طریق این روش شهروند این کشور محسوب می شوم؟
فرایند کاری برای کسانیکه قرارداد می بندند به چه صورتی می باشد؟
هزینه عقد قرارداد به چه صورتی گرفته می شود؟
آیا الست گروپ از این روش اقدام می کند؟ خدمات شرکت الست گروپ چیست؟
تضمین قرارداد چیست؟
 
و در ادامه هر یک از موضوعات و تیترهای بیان شده ی فوق را مورد تشریح قرار می دهیم:

 

در شیوه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز چیست؟

در شیوه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز چیست؟

در این قسمت تصمیم داریم کم ترین میزان مدرک تحصیلی که در این برنامه مورد نیاز است، را برای شما تشریح نماییم. 
در ابتدای امر خدمت شما عرض نماییم که شما باید در رشته تحصیلی و تخصص مربوط به پرستاری دارای تحصیلات دانشگاهی باشید. در این زمینه یعنی رشته پرستاری حداقل مدرک لیسانس مورد نیاز می باشد. حال افرادی که مدرک تحصیلی دانشگاهی شان بالاتر از لیسانس می باشد، نیز می توانند در این زمینه اقدام نمایند و ممکن است، بر اساس دیگر شرایط و سوابقی که دارا می باشند، از امتیازهای بهتری برای پذیرفته شدن در این طرح و برنامه مهاجرتی برخوردار باشند. 

قطعا در صورتی که در حال حاضر دارای مدرک رشته پرستاری کم تر از لیسانس می باشید، نمی توانید در این مرحله برای مهاجرت کاری پرستاران به آلمان اقدام نمایید. این موضوع بدین معنا نمی باشد که شما امید خود را از دست دهید. 

شما می توانید در دوره های آوسبیلدونگ پرستاری شرکت کنید و از این طریق اقدام کنید. توضیحات مربوط به این دوره رایگان را می توانید در مقاله مربوط آن مطالعه کنید.
بر طبق آشنایی که با حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای اقدام از طریق مهاجرت کاری پرستاران به آلمان کسب نمودید، در صورتی که دارای سوال و یا ابهامی در ذهن خویش می باشید، پیشنهاد ما مانند قسمت های پیشینی این مقاله، این می باشد که به شکل حضوری و یا با برقراری تماس، نکته های موجود در ذهن خویش را با کارشناس های الست گروپ در میان بگذارید و از نظراتو پیشنهادات ایشان استفاده نمایید. ایشان می توانند بر اساس تجربه و سابقه هایی که در زمینه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان دارند، طرح ها و راه حل های مناسبی را در اختیار افراد درخواست کننده قرار دهند.

 

معادل سازی مدارک کادر درمانی در کشور آلمان به چه صورت انجام می پذیرد؟

معادل سازی مدارک کادر درمانی در کشور آلمان به چه صورت انجام می پذیرد؟

در بخش قبلی از نوشتار مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، به سوژه ی حداقل مدرک تحصیلی مورد احتیاج اشاره داشتیم و در این زمینه توضیحاتی را خدمت شما مخاطبین عزیز بیان نمودیم.
در این بخش از متن خود وضعیت مربوط به معادل سازی مدارک مربوط به کادر درمان و از جمله پرستارها را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

آن دسته از اشخاصی که در کشور ایران مدرک لیسانس خود را  در یکی از شاخه های مرتبط با پیراپزشکی مانند پرستاری، مامایی، رادیولوژی و ...  دریافت نموده اند قادر خواهند بود با انجام  معادل سازی مدرک خود در کشور آلمان، در این کشور نیز به کار مشغول شوند و اقامت کاری این کشور را دریافت نمایند.

نخستین گام برای کار در کشور آلمان معادل سازی مدرک مورد نظر  است. معادل سازی مدارک حوزه ی پرستاری در کشور آلمان به شکل استانی انجام می شود.
معنی این عبارت این است که در هر استان یک ارگان دولتی تعریف شده است که وظیفه ارزشیابی و معادل سازی مدارک تحصیلی کسب شده در خارج از کشور در هر رشته ای را به عهده دارد.
فرد درخواست کننده می بایست  فرم درخواست معادل سازی را به پیوست مستندات مربوطه برای ارزیابی را به صورت ترجمه شده به زبان آلمانی ارسال نماید و منتظر جواب ارگان مورد نظر در خصوص شرایط معادل سازی مستندات خویش باشد. 

مدرک های لیسانس کسب شده در ایران در صورت کامل بودن درخواست،  به شکل کامل و یا به صورت مشروط مورد معادل سازی قرار می گیرند. در صورت معادل سازی کامل، فرد درخواست کننده بدون نیاز به دوره آموزشی یا کارآموزی اجازه کار در کشور آلمان را به دست می آورد.

اما در صورتی که تفاوت هایی بین سوابق آموزشی و کاری متقاضی و سیستم آموزشی آلمان وجود داشته باشد، شخص درخواست کننده باید یک دوره کارآموزی یا آموزشی را در کشور آلمان طی نماید. مشخص کردن مقدار و نوع کارآموزی یا دوره آموزشی مورد نظر بر عهده سازمان  دولتی مربوطه در هر استان می باشد.

 

معیار ارزشیابی نیز موارد ذیل می باشد:

معیار ارزشیابی نیز موارد ذیل می باشد:

تعداد ساعت آموزش درس ها در دانشگاه
تعداد ساعت  آموزش های در حین کار یا آموزش های مهارتی
تعداد سال سابقه کار فرد درخواست کننده
زمانی که فرد متقاضی نتیجه مربوط به معادل سازی مدارک خویش را دریافت نمود، می بایست با یکی از ارگان های درمانی و یا بیمارستان های کشور آلمان ارتباط برقرار  نماید و با یکی از مرکزهای درمانی این کشور که مجاز به آموزش می باشد وارد عقد قرارداد کاری شود.
در ادامه ایشان می تواند به سفارت کشور آلمان در ایران مراجعه نماید و با ارائه ی مدارک کامل خویش مانند قرارداد کاری بیمارستان مورد و مدرک آشنایی با زبان آلمانی، نسبت به ویزای کاری این کشور درخواست خود را ارائه نماید.زمانی که دوره های آموزشی ایشان به پایان رسید، فرد مورد نظر مدرک تطبیق داده شده و معتبر را از کشور آلمان دریافت می کند و در این صورت قادر خواهد بود به شکل تمام وقت در این کشور به کار و فعالیت بپردازد.
شما مخاطب عزیز می توانید تازه ترین اطلاعات در خصوص شرایط مربوط به معادل سازی مدرک رشته پرستاری در آلمان را از کارشناس های الست گروپ سوال نمایید.

 

مهاجرت و دریافت اقامت آلمان از طریق این روش به چه میزان زمان نیازمند می باشد؟

مهاجرت و دریافت اقامت آلمان از طریق این روش به چه میزان زمان نیازمند می باشد؟

در بخش دیگری از متن مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، در خصوص مهاجرت و اقامت مردم به کشورهای مختلف توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. در این جا می خواهیم با شیوه ی فعالیت در مراکز درمانی کشور آلمان آشنا بشویم و ببینیم اوضاع مهاجرت از این طریق به چه شکلی می باشد و مجموعه اقدام هایی که در این زمینه باید صورت گیرند، به چه مدت زمانی نیاز دارند. لطفا در این بخش با ما همراه باشید:

افراد مختلف می توانند برای ارائه ی خدمات و کارهای متنوعی به کشورهای اروپایی و از جمله کشور زیبای آلمان مهاجرت می نمایند. ما در مقاله ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان موضوع کار پرستاری را بیشتر مورد بحث و بررسی خود قرار می دهیم. 

برای آن اشخاصی که در رشته ی پرستاری و دیگر شاخه های مرتبط با آن دارای تخصص و تحصیلات مناسب دانشگاهی می باشند، پروسه مربوط به مهاجرت و سرانجام اخذ اقامت کشور آلمان بین 12 الی 14 ماه زمان می برد.

این افراد برای این که بتوانند به کشور آلمان مهاجرت نمایند و در آن جا موفق به دریافت اقامت آن کشور شوند، می بایست مرحله های ذیل را به خوبی و با موفقیت طی نمایند: 
ایشان باید مدارک اعلام شده ی شخصی و تحصیلی خود را آماده نموده و همه آن ها را مورد ترجمه قرار دهند. 

در ادامه باید مدارک ترجمه شده را به ارگانی که قرار است، در آن جا مشغول به کار شوند، ارسال نمایند. در این قسمت مدارک، رزومه و سابقه ی فرد مورد بررسی واقع می شود. در این مورد به خصوص که موضوع مهاجرت، مهاجرت کاری پرستاران به آلمان می باشد، ارگان ها و مرکزهای درمانی کشور آلمان با فرد متقاضی طرف هستند و ایشان بعد از بررسی مدارک مورد نظر، نتجیه را به شخص اعلام می نمایند. در حقیقت در این مرحله ارزیابی و معادل سازی مدارک انجام می شود.

فرد در این مرحله نتیجه های به دست آمده از معادل سازی و ارزشیابی مدارک ارسال شده را از ارگان مربوطه در آلمان به دست می آورد. 
 
در مرحله ای دیگر شخص مورد نظر باید با مرکز درمانی که معمولا یکی از بیمارستان های کشور آلمان می باشد، وارد مرحله ی عقد قرارداد شود. 
سرانجام فرد می تواند بر اساس قراردادی که با بیمارستان و یا مرکز درمانی مورد نظر منعقده نموده است، برای دریافت ویزای کاری به سفارت آلمان مراجعه و در آن جا درخواست خویش را ارائه نماید. 
در پایان و زمانی که ویزای مربوط به اشتغال در حوزه های درمانی دریافت شده، فرد مورد نظر می تواند برای شروع به کار خویش به آلمان سفر نماید و در آن جا در شغل خود یعنی پرستاری مشغول به کار شود. 

برخی از افراد هستند که با توجه به داده ها و اطلاعات ارائه شده در این بخش، هنوز دارای برخی از ابهامات و یا سوال ها می باشند، ما به ایشان توصیه می کنیم که جهت به دست آورن اطلاعاتی مناسب تر در خصوص مرحله های کاری و همچنین مدت زمان لازم برای این پروسه، با کارشناسان خبره و با تجربه ی الست گروپ تماس حاصل نموده و از مجموعه دانش و تجربیات ایشان استفاده نمایند. 
لطفا در دیگر بخش های مقاله ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان با ما همراه باشید تا موارد مهم و کاربردی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

 

سابقه کاری مورد نیاز چه قدر می باشد؟

سابقه کاری مورد نیاز چه قدر می باشد؟

در بخش دیگری از نوشتار مهاجرت کاری پرستاران به آلمان مورد مهمی که معمولا از سوی بعضی از متقاضی ها مورد سوال می باشد را مورد توضیح قرار خواهیم داد. این موضوعدر خصوص مقدار سابقه ی کاری برای دریافت مهاجرت کاری پرستاران به آلمان می باشد. 

در این خصوص باید به شما عزیزان بگوییم که موضوع مهمی که در مورد سابقه ی کاری باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، این است که هر مقدار سابقه ای که در رشته مورد نظر دارید، باید مربوط به رشته پرستاری و شاخه های علمی مرتبط با آن باشد. این نکته از میزان و عدد سابقه مهم تر می باشد. یعنی سوابق شما در حوزه ی کار پرستاری و در مرکزهای درمانی معتبر کشور ایران بوده باشند. 

در زمینه ی سابقه های کاری که دارید و برای این که بتوانید اطلاعات مفید تر و بهتری را کسب نمایید می توانید سوالات و ابهامات خود را تیم الست گروپ مطرح نموده و مشورت های لازم را در زمینه ی میزان و نوع سابقه های کاری از ایشان دریافت نمایید.

 

آیا این روش می تواند منجر به اخذ اقامت دائم شود؟ در صورت موفقیت به چه میزان زمان نیاز دارد؟

آیا این روش می تواند منجر به اخذ اقامت دائم شود؟ در صورت موفقیت به چه میزان زمان نیاز دارد؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، در قسمت قبلی از مقاله ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، مقدار سابقه ی کاری افراد درخواست کننده مواردی را خدمت شما بیان نمودیم و متوجه شدید که نهایت زمان برای دست یابی به نتیجه ی مورد نظر حدود 14 ماه می باشد. در این قسمت قصد داریم این سوژه را مورد بررسی و کاوش قرار دهیم که آیا اگر شخصی از شیوه ی کار در رشته پرستاری و مراقبت از بیمار برای مهاجرت به کشور آلمان سفر نماید می تواند اقامت آن جا را نیز دریافت نماید یا خیر؟

بر طبق آن مطالبی که در خصوص روش های مختلف مهاجرتی به کشور های اروپایی و آلمان بیان نمودیم و همچنین بر اساس برنامه ریزی ها و طرح های صورت گرفته از سوی مسئولین این کشور، افرادی که در حوزه ی رشته های مربوط به درمان، بهداشت و سلامت و... دارای تحصیلات مناسب دانشگاهی هستند و با طی نمودن مرحله هایی که در بخش های قبلی به آن ها اشاره نمودیم موفق شده اند، ویزای مهاجرتی به آلمان را دریافت نمایند، در صورتی که خودشان نیز در خصوص دریافت اقمت دائم تمایل داشته و درخواست دهند، این امکان نیز برای آن ها فراهم شده است. 

پس اگر شما نیز این موضوع را در ذهن خود دارید و فکر می کنید، شرایط کاری، سنی و سابقه ای این رشته کاری را دارید، اقامت در کشور آلمان را برای خود حل شده فرض نمایید. 
شرایط دریافت اقامت دائم به این صورت می باشد که افراد به مدت حداقل 4 سال در مرکز های درمانی کشور آلمان مشغول به کار باشند. این فعالیت کاری ایشان باید به شکل پیوسته و مستمر باشد.

 

مهم ترین شرایط دیگر برای دریافت اقامت دائم کشور آلمان توسط کار پرستاری در این کشور موارد ذیل می باشند:

مهم ترین شرایط دیگر برای دریافت اقامت دائم کشور آلمان توسط کار پرستاری در این کشور موارد ذیل می باشند:

داشتن مدرک زبان آلمانی حداقل B2

شرکت در کلاس های آشنایی با نظام اجتماعی و زندگی در کشور آلمان
هم چنین در شرایطی که حداقل 8 سال از گذشت فعالیت ایشان در کشور آلمان بگذرد، فرد مورد نظر می تواند درخواست شهروندی کشور آلمان را ارائه نماید.
از دیگر مزیت هایی که برای این برنامه مهاجرتی در نظر گرفته شده است، این می باشد که وقتی یک فردی با ارائه مدارک شخصی، تحصیلی و... موفق شد برای کار در شغل پرستاری کشور آلمان، به آن جا مهاجرت کند و مقیم یکی از شهر های آلمان شود، او قادر خواهد بود به هر یک از کشورهایی که در حوزه ی شنگن هستند، نیز سفر نماید. 

ایشان برای مسافرت و رفتن به کشورهای حوزه ی شنگن نیازی به اخذ ویزای مجدد برای آن کشورها را نخواهد داشت. چون در حقیقت ایشان نیز یکی از شهروندان مقیم در کشور آلمان می باشد. 
بر اساس موضوعاتی که در زمینه ی امکان دریافت اقامت کشور آلمان و در خصوص مهاجرت کاری پرستاران به آلمان بیان نمودیم، باز هم این امکان وجود دارد که در ذهن شما ابهاماتی وجود داشته باشد و در پی کشف پاسخ سوال های خویش باشید. در این صورت پیشنهاد ما این می باشد که با کارشناس های حاضر در گروه مشاوره مهاجرتی الست گروپ با مشورت بپردازید و اطلاعات دقیقی را در این زمینه کسب نمایید. 
از شما عزیزان خواننده تقاضا می شود، ادامه ی مقاله ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان را از دست ندهید. در ادامه قصد داریم موارد مهمی را در این زمینه با شما به اشتراک بگذاریم.

 

آیا در شیوه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان امکان پیوست همزمان همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد؟

آیا در شیوه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان امکان پیوست همزمان همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد؟

در بخش پیشین از نوشتار خود در زمینه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان در زمینه ی شرایط اخذ اقامت دائم از طریق این شیوه ی مهاجرتی بحث نمودیم. حال در این بخش قصد داریم در زمینه ی امکان پیوستن هم زمان همسر و فرزندان به این برنامه مهاجرتی موردهایی را خدمت شما مخاطبین عزیزارائه نماییم. لطفا ما را در این قسمت نیز همراهی نمایید.

همان گونه که در بخش های دیگر همین مقاله برای شما عزیزان بیان نمودیم این طرح مهاجرتی دارای مزیت های فراوانی می باشد. یکی از مهم ترین مزایای این برنامه این می باشد که فرد متقاضی می تواند دیگر افراد خانواده ی خویش یعنی همسر و همچنین فرزندان خود را نیز در این طرح مهاجرتی با خود همراه نماید. پس در صورتی که فرد مرحله های بیان شده در زمینه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان را با موفقیت به پایان برساند و امکان مهاجرت برای ایشان فراهم شود، به راحتی این امکان نیز برای او وجود دارد که همسرش و فرزندانش را نیز با خود ببرد.

 

شرایط همراه نمودن همسر و فرزندان زیر 18 سال در این برنامه مهاجرتی به این صورت می باشد:

شرایط همراه نمودن همسر و فرزندان زیر 18 سال در این برنامه مهاجرتی به این صورت می باشد:

فرد مورد نظر باید دست کم 3 ماه در کشور آلمان کار کند و بعد از آن می تواند درخواست همراه نمودن اعضای خانواده خویش را بدهد. تا قبل از این مدت، این افراد نمی توانند درخواست ویزای پیوست را ارائه نمایند. چون اعضای خانواده در این مدت نمی توانند به صورت تمام وقت در کشور آلمان کار کنند.

 

مهم ترین شرایط برای پیوست نمودن همسر و فرزندان زیر 18 سال موارد ذیل می باشند:

مهم ترین شرایط برای پیوست نمودن همسر و فرزندان زیر 18 سال موارد ذیل می باشند:

معادل سازی کامل مستندات و استخدام شدن فرد مورد نظر به صورت تمام وقت
همراه داشتن 3 عدد فیش حقوقی
اجاره کردن یک منزل  با متراژ مناسب بر طبق تعداد نفرات خانواده ی مورد نظر  (متقاضی و همسر 36 متر، و 12 متر اضافه برای هر فرزند، به همراه اتاق خواب مجزا)
زمانی که ایشان به همراه دیگر اعضای خانواده به کشور آلمان سفر می نمایند، امکان تحصیل برای فرزندان ایشان فراهم می باشد. فرزندان شخص مورد نظر می توانند به صورت رایگان از امکانات تحصیلی کشور آلمان استفاده نمایند. 
همچنین از دیگر مزایای این طرح که به مهاجرت کاری پرستاران به آلمان مربوط می باشد، این است که همسر فرد متقاضی می تواند بدون محدودیت در یکی از شهرهای آلمان به کار مشغول شود.

از دیگر مزیت هایی که در این مهاجرت برای فرد مورد نظر و افراد خانواده اش فراهم شده است، می توانیم به مورد ذیل نیز اشاره نماییم: 

از دیگر مزیت هایی که در این مهاجرت برای فرد مورد نظر و افراد خانواده اش فراهم شده است، می توانیم به مورد ذیل نیز اشاره نماییم: 

زمانی که یک فرد از طریق مهاجرت کاری پرستاران به آلمان مهاجرت می نماید برای ایشان و افراد 
خانواده اش بیمه درمانی جامع و کاملی در نظر گرفته می شود. همچنین ایشان از امکاناتی مانند: حق خرید سیم کارت و اینترنت، حق افتتاح حساب بانکی و ... برخوردار خواهند بود.
بر اساس آن چه در این قسمت و در خصوص شرایط همراهی همسر و فرزندان در برنامه ی مهاجرتی بیان داشتیم، ممکن است، شما و دیگر افراد متقاضی این طرح دارای ابهاماتی در این زمینه باشند و دوست داشته باشند که اطلاعاتی دقیق تر و جزئی تری را دریافت نمایند، لذا پیشنهاد ما این می باشد که برای رفع ابهام و کسب آگاهی های بیشتر در این مورد، با گروه الست گروپ در تماس باشید و اطلاعات کامل را از ایشان به دست آورید. کارشناس های الست گروپ آمادگی کاملی برای ارائه ی انواع مشاوره های مهاجرتی را به شما عزیزان متقاضی دارند. 
شما در حال یک مقاله ی کاربردی در زمینه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان می باشید. لطفا در بخش های باقی مانده از این نوشتار ما را همراهی نمایید.

 

در شیوه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان مدرک زبان مورد نیاز کدام مورد می باشد؟ آیا لازم است، فرد متقاضی از ابتدا این مدرک آشنایی با زبان را داشته باشد؟

در شیوه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان مدرک زبان مورد نیاز کدام مورد می باشد؟ آیا لازم است، فرد متقاضی از ابتدا این مدرک آشنایی با زبان را داشته باشد؟

در قسمت قبل از نوشتار مهاجرت کاری پرستاران به آلمان خدمت شما عرض کردیم که در طرح مهاجرتی از طریق شغل کارشناس پرستاری و مراقبت از بیمار، فرد متقاضی می تواند علاوه بر خود، همسر و فرزندان را نیز در این برنامه با خود همراه نماید و حتی با برخی از خصوصیت ها و دیگر مزیت های این برنامه مهاجرتی نیز آشنا شدید. 

در این قسمت می خواهیم در زمینه ی مدرک زبان خارجه ای که در این طرح مهاجرتی مورد احتیاج می باشد، با شما عزیزان خواننده صحبت کنیم. 
یکی از مهم ترین نکته هایی که در این زمینه می توانیم برای شما عزیزان بیان نماییم این می باشد که الزامی نیست، از همان ابتدای مراجعه و بستن قرارداد شما مدرک زبان خارجه و زبان آلمانی را داشته باشید. شما در حینی که در حال پیش بردن مرحله های متنوع مربوط به پروسه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان می باشید، می توانید از فرصت به وجود آمده که معمولا تا 14 ماه می باشد، استفاده نموده و دوره های آموزشی زبان آلمانی را طی نموده و به دریافت مدرک مربوطه نائل شوید. 

در حقیقت سطح زبان مورد نیاز برای مهاجرت پرستارها به کشور آلمان، B2   می باشد که همان طور که خدمت شما عرض شد، نیاز نیست فرد متقاضی از همان ابتدا این مدرک را داشته باشد.
یکی از مزیت های مهم این طرح و برنامه ی مهاجرتی در ارتباط با مدرک زبان آلمانی این می باشد که دوره های آموزشی زبان از سوی دپارتمان زبان شرکت  الست گروپ و به شکلی رایگان برای افراد متقاضی ارائه می شوند. این دوره ها توسط دپارتمان الست گروپ و تا رسیدن فرد به سطح مورد نظر زبان آلمانی ادامه پیدا می کنند.  

پس در این جا شما با خدمات و مزیت های متنوعی از سوی الست گروپ مواجه هستید. اول اینکه زمانی که برای مهاجرت کاری پرستاران به آلمان اقدام می نمایید الزامی ندارد، از همان آغاز منعقد نمودن قرارداد دارای مدارک لازمه ی زبان آلمانی باشید. 

همان گونه در دیگر بخش های این مقاله در خصوص مهاجرت کاری پرستاران به آلمان بیان داشتیم، معمولا برای طی شدن همه ی فرآیندهای این برنامه مهاجرتی بین 12 الی 14 ماه زمان نیاز می باشد و این یک فرصت خوب برای آن دسته از افرادی می باشد که دارای مدرک مربوط به زبان آلمانی نمی باشند.

لذا ایشان می توانند در این فرصت پیش آمده در کلاس های رایگان زبان آلمانی شرکت نمایند و همچنین به شکل رایگان آزمون های آیلتس را انجام داده و سرانجام مدرک زبان خارجه خود که همان آلمانی می باشد، را دریافت نمایند. در همه ی این دوره ها و این شرایط، الست گروپ همراه فرد درخواست کننده طرح مهاجرت کاری پرستاران به آلمان می باشد تا کارهای ایشان به نتیجه های مطلوبی برسد. 

با توجه به مواردی که در زمینه ی زبان آلمانی و همچنین خدمات ارائه شده از شوی گروه الست گروپ بیان نمودیم، در صورتی که سوال و یا موضوع خاصی را در ذهن دارید، جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. چون به راحتی هر چه تمام تر می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری با کارشناسان خبره ی الست گروپ تماس برقرار نموده و از مشاوره های مهاجرتی ارائه شده توسط ایشان بهره مند شوید. 
از شما مخاطبین گرامی درخواست می شود، در بخش های بعدی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان با ما همراه باشید.

 

مدارک مورد نیاز در شیوه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، کدام موارد می باشند؟

مدارک مورد نیاز در شیوه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، کدام موارد می باشند؟

در این بخش تصمیم داریم کلیه مدارکی که برای طرح مهاجرتی از طریق شغل کارشناس پرستاری و مراقبت از بیمار نیاز دارید، را برای شما عزیزان خواننده مورد توضیح و بیان دقیقی قرار دهیم. 
ما این مدارک مهم را به شکل یک لیست و به صورت تیتروار برای شما عزیزان خواننده آماده نموده ایم.

 

مهم ترین مدرک های مورد نیاز هر فرد برای اقدام از طریق مهاجرت کاری پرستاران به آلمان عبارت هستند، از:

مهم ترین مدرک های مورد نیاز هر فرد برای اقدام از طریق مهاجرت کاری پرستاران به آلمان عبارت هستند، از:

فرد مورد در ابتدای مراحل کاری خود لازم است که گذرنامه و پاسپورت خویش را دریافت نماید. 
ایشان بهتر است، از سابقه های تحصیلی و همچنین گذشته ی شغلی خویش یک رزومه ی کامل را فراهم نماید. 
در این مرحله فرد می بایست یک متن را تحت نام انگیزه نامه آماده کند و در ان انگیزه ای که برای مهاجرت به کشور زیبای آلمان دارد، را مورد تشریح قرار دهد. 
فراهم نمودن دانش نامه تحصیلی و ریز نمرات دوران دانشگاهی
آماده کردن مدرک دیپلموکارنامهتحصیلیدوره ی متوسطه
آماده کردنمدرک های مربوط به گواهیهایمرتبطبااثباتسوابقشغلی فرد مورد نظر 
) کارت عضویت نظام درمانی مربوطه درایران درصورت وجود( 
)گواهی نامه یدوره های آموزشی غیردانشگاهی درصورت وجود(
مدرک زبان آلمانیB2  )که باید درزمان مراجعه به سفارت به همراه فرد باشد)
بر اساس مهم ترین مواردی که در لیست بالا به عنوان مدارک مورد نیاز جهت اقدام به روش مهاجرت کاری پرستاران به آلمان خدمت شما عزیزان درخواست کننده ارائه دادیم، این امکان وجود دارد که در خصوص دیگر مدارک احتمالی و یا جزئیات مربوط به همین مستندات بیان شده، سوال و یا ابهامی داشته باشید، در این صورت شما می توانید به راحتی به دانش و تجربه ای که کارشناس های با سابقه ی الست گروپ دارند، تکیه نمایید و با برقراری تماس با ایشان، در این خصوص مشاوره های مورد نیاز را دریافت نمایید. 
شما در حال خواندن مقاله ای مفید در زمینه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان می باشید. از شما عزیزان درخواست می شود در بخش های بعدی این مقاله نیز با ما همراه باشید.

میزان حقوق دریافتی در این شیوه از مهاجرت کاری به چه صورت می باشد؟

میزان حقوق دریافتی در این شیوه از مهاجرت کاری به چه صورت می باشد؟

در قسمت قبلی از نوشتار خود در خصوص مهاجرت کاری پرستاران به آلمان با مهم ترین مدارکی که برای طرح مهاجرتی مربوطه احتیاج است، آشنا شدید. 
در این بخش از نوشتار خود تصمیم داریم میزان حقوق دریافتی در این شغل را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. لطفا در این بخش نیز با ما همراه باشید. 
در همین ابتدا به این موضوع اشاره نماییم که آن چه شما در این برنامه مهاجرتی و یا اقامتی به صورت حقوق و یا دستمزد دریافت می کنید، بر حسب واحد یورو می باشد که در تمام کشورهای دنیا دارای اعتبار بسیار بالایی می باشد.

میزان حقوقی که برای آن دسته از متقاضیان مهاجرت کاری پرستاران به آلمان و دریافت اقامت این کشور مورد نظر قرار گرفته است، معادل 2500 الی 4000  یورو می باشد. 
نکته ای که در این قسمت حائز اهمیت می باشد، این است که مبلغ های ذکر شده به صورت کلی می باشند و بر حسب این که افراد متقاضی در چه رشته هایی از حوزه درمان و بهداشت مشغول به کار می شوند و این که وضعیت رزومه و میزان سابقه ایشان به چه صورتی می باشد، مبالغ دریافتی با اندکی تغییرات روبرو می شوند، اما قطعا این میزان از مبلغ 2500 یورو که در بالا به آن اشاره نمودیم کمتر نخواهد بود. 
همچنین شهری از کشور آلمان که فرد متقاضی در آن جا مشغول به فعالیت کاری در یکی از مرکزهای درمانی آن جا می شود، نیز تا حدودی می تواند در تغییر میزان حقوق ایشان تاثیر داشته باشد. 

در برخی از موارد افرادی که برای اشتغال در مرکزهای درمانی کشور آلمان و اقامت در این کشور مورد تایید واقع می شوند، لازم است، در ابتدای حضور در آن مراکز درمانی گذراندن برخی از دوره های آموزشی و یا تکمیلی را نیاز داشته باشند. در این صورت تا زمانی که دوره های ذکر شده ی بالا به پایان رسند میزان حقوق دریافتی ایشان در طول ماه، بین 1400 الی 1800 یورو می باشد.

مطمئنا شما متقاضی گرامی دارای اطلاعاتی از شرایط مربوط به واحدهای پولی از جمله واحد یورو می باشید و متوجه این موضوع شده اید که مبلغ های بیان شده ی فوق مبلغ های مناسبی برای داشتن یک زندگی خوب می باشند، همچنین یکی دیگر از مزیت های این طرح مهاجرتی این می باشد که شما در زمان گذراندن دوره های آموزشی و تکمیلی خود (درصورت لزوم)، باز هم میزان مناسبی از حقوق را بر حسب واحد یورو دریافت می کنید.

با این حال و با توجه به بخش های متنوعی که در این قسمت در خصوص میزان حقوق دریافت شده توسط فرد مورد نظر بیان نمودیم، برای کسب آگاهی های بیشتر می توانید از نظرات و پیشنهادات تخصصی کارشناس های مستقر در گروه الست گروپ استفاده نمایید. ایشان قادر هستند، به بهترین نحو هر یکی از درخواست کنندگان گرامی در خصوص مهاجرت کاری پرستاران به آلمان را راهنمایی نمایند. 

با توجه به این که در این قسمت نیز برخی از مزیت های طرح مهاجرت کاری پرستاران به آلمان برای شما عزیزان تشریح شد، مزیت دیگری که برای این برنامه مهاجرتی وجود دارد، را نیز در این قسمت برایتان توضیح می دهیم:

فرد متقاضی از زمانی که موفق به مهاجرت و دریافت اقامت کشور آلمان می شود، تحت پوشش کامل بیمه از کارافتادگی، مرخصی زایمان و بازنشستگی قرار خواهد گرفت.

 

اسم این برنامه مهاجرتی چیست؟

اسم این برنامه مهاجرتی چیست؟

در بخش قبلی از مقاله ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان توضیحات اساسی را در زمینه ی میزان حقوق دریافتی برای شغل کارشناس پرستاری و نگهداری از افراد بیمار بیان نمودیم. در این بخش از متن خود تصمیم داریم شما را با اسم این شیوه و برنامه ی مهاجرتی آشنا کنیم.

در واقع باید خدمت شما عزیزان خواننده و متقاضی های گرامی بیان نماییم که عنوان دقیق و اصلی این شیوه ی مهاجرتی اشتغال و اقامت کادر درمان در کشور آلمان می باشد. 
آن دسته از افرادی که در رشته های مختلف حوزه ی درمان، بهداشت و سلامت دارای تحصیلات دانشگاهی در سطح لیسانس و یا بالاتر از آن می باشند، می توانند به راحتی از این شیوه ی مهاجرتی و اقامتی استفاده نمایند. تنها کافی است، دارای تحصیلات نام برده و شرایط سنی و سابقه ای مناسب باشند. 

در حقیقت این طرح و برنامه فقط برای رشته پرستاری مورد طراحی و تنظیم قرار نگرفته است و همه 
آن هایی که در رشته های مرتبط با حوزه ی درمان دارای مدرک دانشگاهی می باشند، می توانند برای مهاجرت کاری پرستاران به آلمان اقدام نمایند.

 

مهم ترین رشته های حوزه ی درمان که جهت مهاجرت کاری پرستاران به آلمان مناسب می باشند، به شرح ذیل می باشند: 

مهم ترین رشته های حوزه ی درمان که جهت مهاجرت کاری پرستاران به آلمان مناسب می باشند، به شرح ذیل می باشند: 

کارشناس و متخصص پرستاری
کارشناس اتاق عمل
کارشناس بیهوشی
کارشناس و متخصص رادیولوژی
کارشناس و متخصص آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی
کارشناس و متخصص مامایی
کارشناس و متخصص فوریت هایپزشکی
کارشناس و متخصص کاردرمانی
کارشناس و متخصص فیزیوتراپی
وکلیه مشاغل بهداشت، درمان و پیراپزشکی
بر اساس عنوان رشته ها و لیستی که از آن ها خدمت شما ارائه دادیم و با توجه به این که نام شیوه ی مهاجرتی مورد نظر را خدمت شما مخاطبین عزیز بیان نمودیم، در صورتی که باز هم دارای ابهاماتی در این خصوص می باشید، می توانید برای به دست آوردن اطلاعاتی دقیق همراه با جزئیات کافی، به شکل حضوری و یا با تماس غیر حضوری با کارشناس های الست گروپ ارتباط برقرار نمایید و ابهامات به وجود آمده در ذهن خویش را بر طرف نمایید.

 

ویزایی که دریافت میکنم چه عنوانی دارد؟

ویزایی که دریافت میکنم چه عنوانی دارد؟

در بخش پیشین نوشتار مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، با نام اصلی این طرح مهاجرتی آشنا شدید. در این قسمت نیز قصد داریم ویزای مورد کاربرد در این شیوه ی مهاجرتی را برای شما معرفی نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

در واقع همان گونه که در بخش قبلی اسم شیوه ی مهاجرتی را مهاجرت و اقامت کادر درمان دانستیم، در این جا باید خدمت شما عرض نماییم که ویزای مورد کاربرد در این روش، همان ویزای کار و اشتغال در کشور آلمان می باشد. معمولا این نوع ویزاها با نام ویزای کار در مرکزهای درمانی کشور آلمان مورد استفاده قرار می گیرند. عنوان دقیقی که برای این ویزا می توانیم به کار ببریم ویزای مخصوص تطبیق و معادل سازی مدارک تحصیلی کسب شده در خارج از آلمان می باشد.

این نوع از ویزا نهایتا دارای 18 ماه اعتبار می باشد. در این شرایط به افرادی که دارای این نوع ویزا هستند اجازه داده می شود وارد آلمان شوند، و دوره کارآموزی و تطبیق خود را بگذرانند.
بعد از تمام شدن دوره تطبیق، کارآموزی و معادل سازی مدرک، افراد درخواست کننده قارد خواهند بود با یک بیمارستان یا مرکز درمانی وارد عقد قرارداد شده و به استخدام آن جا در بیایند. بعد از استخدام شدن در عنوان شغلی معادل سازی شده، فرد مورد نظر اقامت کاری کشور آلمان را به دست می آورد.

 

آیا از طریق این روش شهروند این کشور محسوب می شوم؟

آیا از طریق این روش شهروند این کشور محسوب می شوم؟

در قسمت پیش از مقاله ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان به بیان توضیحاتی در زمینه ی نوع ویزای مورد کاربرد در این شیوه مهاجرتی پرداختیم. 

 

در این بخش قصد داریم در این خصوص که آیا در این طرح مهاجرتی، شرایط لازم برای این که شهروند کشور آلمان شویم، وجود دارد، یا خیر؟

در این بخش قصد داریم در این خصوص که آیا در این طرح مهاجرتی، شرایط لازم برای این که شهروند کشور آلمان شویم، وجود دارد، یا خیر؟

همان گونه در بخش های بالاتر همین مقاله در زمینه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، به مواردی مربوط به دریافت اقامت کشور آلمان اشاره نمودیم، در این جا نیز به همان مطالب مراجعه نموده و بر اساس اطلاعات بیان شده در آن قسمت، به این نتیجه دست پیدا می کنیم که با دریافت اقامت در یکی از شهرهای کشور آلمان در حقیقت شما یکی از شهروندان آن جا به حساب خواهید آمد و می توانید از همه ی خدمات و سرویس های ارائه شده برای دیگر شهروندان استفاده نمایید.

بر اساس این موضوع، در صورتی که مایل هستید، اطلاعات بهتر و مفیدتری را در زمینه ی شرایط شهروندی شهرهای کشور آلمان کسب نمایید بهتر است، با تیم مجرب الست گروپ تماس گرفته و یا به ایشان مراجعه نمایید تا به شکلی تخصص و با جزئیات کامل توضیحات لازم را خدمت شما ارائه نمایند.

 

فرایند کاری برای کسانیکه قرارداد می بندند به چه صورتی می باشد؟

فرایند کاری برای کسانیکه قرارداد می بندند به چه صورتی می باشد؟

در قسمت پیشین متن ما در مورد مهاجرت کاری پرستاران به آلمان به توضیحاتی در زمینه ی شرایط دریافت شهروندی کشور آلمان  پرداختیم.
در این بخش نیز تصمیم داریم اصلی ترین مراحل کاری را برای اشخاصی که در زمینه ی این شیوه ی مهاجرتی با گروه الست گروپ قرار می بندند مورد تشریح و بیان قرار دهیم. از شما خواهشمند است، در این بخش از نوشتار ما نیز با ما همراه باشید: 

ان دسته از افرادی که برای دست یابی به مهاجرت کاری پرستاران به آلمان با الست گروپ وارد عقد یک قرار داد می شوند و مرحله های ذیل را به شکل گام به گام و رعایت کامل اصول مربوطه مورد اجرا قرار دهند تا به این صورت بهترین نتیجه ها را در مدت زمانی مناسب و کوتاه به دست آوردند: 
تکمیل کردن وترجمه نمودن مدارک مورد نیاز : شخص مورد نظر باید در مرحله ی اول مدارک مورد احتیاج خود را فراهم نموده و در زمینه ی ترجمه آن ها اقدام های لازم را به عمل آورد. 
فرستادن مدارک جهت ارزیابی ومعادلسازی به ارگان مربوطه در کشور آلمان
دریافت و اخذ نتیجه ی معادلسازی مدرک های ارسال شده. 
عقد قرارداد با بیمارستان یا مرکز درمانی برای کا ر وآموزش  درصوت لزوم
تقاضای ویزای کار از سفارت کشور آلمان در ایران
مسافرت و مهاجرت به آلمان برای انجام کار مورد نظر 
قابل توجه شما مخاطبین گرامی این که در تمامی این مرحله هایی که در قسمت فوق به آن ها اشاره کردیم، الست گروپ و کارشناسان متخصص و با تجربه ی آن در کنار شخص درخواست کننده می باشند و در هر مرحله مشاوره های مورد نیاز را به او ارائه خواهند داد.

بر اساس آن مواردی که در این قسمت در مورد مرحله های مربوط به مهاجرت کاری پرستاران به آلمان بیان داشتیم، ممکن است، باز هم برخی از موارد در ذهن شما و یا دیگر درخواست کنندگان به صورت سوال و یا ابهام وجود داشته باشد که در این صورت نیز جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. چون همه ی تیم با تجربه ی الست گروپ در کنار شما هستند و فقط کافی است، شما با ایشان تماس برقرار نموده و ابهام های به وجود آمده در خصوص هر کدام از مراحل کاری مربوط به مهاجرت کاری پرستاران به آلمان را با ایشان در میان گذاشته و راهنمایی های مورد نیاز را اخذ نمایید.

 

هزینه عقد قرارداد به چه صورتی گرفته می شود؟

هزینه عقد قرارداد به چه صورتی گرفته می شود؟

در قسمت قبلی از مقاله ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، اصلی ترین مراحل فرایند کاری برای افرادی که در زمینه ی مهاجرت خود قرار می بندند را  بیان کردیم و در این قسمت از متن خود هم قصد داریم در مورد نحوه ی پرداخت هزینه های عقد قرارداد با گروه الست گروپ توضیحات لازم را خدمت شما عزیزان بیان نماییم. پس با ما در این بخش هم همراه باشید. 

پاسخی که برای این پرسش در نظر گرفته این به صورت قابل توضیح می باشد که شیوه ی اصلی برای تسویه نمودن هزینه ی مربوط به عقد قرارداد با گروه الست گروپ به شکل قسطی می باشد. هر چند در حقیقت این مورد به شیوه ی مهاجرت و روش به کار رفته برای دست یابی به آن مهاجرت نیز بستگی دارد. 
لذا هزینه های مورد نظر در هر یک از شیوه های مهاجرتی و بر طبق شرایط شخصی و رزومه ی آن فرد 
می توانند متفاوت باشند. در این جا لازم است، ریزه کاری های موجود در این اقدام، به کمک دانش و تجربه ی کارشناس های الست گروپ مورد بررسی واقع شده تا مقدار دقیقمخارج شما در خصوص بستن قرارداد کاری به منظور دست یابی به مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، مشخص و معین شود.

لذا در این مورد شما قادر خواهید بود بدون داشتن هر گونه نگرانی، مدارک، مستندات، شرایط و رزومه ای که دارید را به کارشناسان خبره ی حاضر در الست گروپ تحویل نموده و مشورت های لازم را با ایشان انجام دهید. ایشان بعد از این موارد فوق را مورد رسیدگی قرار دادند، قیمت و هزینه های کامل مربوط به قرارداد مهاجرت کاری پرستاران به آلمان را به شما اعلام خواهند نمود.

در نهایت شما نیز بر اساس تعدادی که برای پرداخت این اقساط تعیین شده است، آن ها را به شکل مرحله به مرحله (قسطی) پرداخت نمایید.

همچنین در صورتی که باز هم سوال و یا ابهامی در زمینه ی شیوه ی پرداخت هزینه های مهاجرت کاری پرستاران به آلمان دارید، می توانید حضورا و یا به شکل غیر حضوری آن را به اعضای گروه الست گروپ اعلام و از مشورت های لازم را از آن ها دریافت نمایید. 

 

آیا الست گروپ از این روش اقدام می کند؟ خدمات شرکت الست گروپ چیست؟

آیا الست گروپ از این روش اقدام می کند؟ خدمات شرکت الست گروپ چیست؟

در این قسمت از  مقاله ی خود در خصوص مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، وارد توضیحاتی در مورد گروه مشاوره مهاجرتی الست گروپ می شویم که در خصوص مهاجرت به کشور های اروپایی و آلمان شیوه های متنوع و متعددی را دارند. در این جا می خواهیم اساسی ترین خدمات و سرویس های داده شده توسط این تیم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. پس ما را در این بخش نیز همراه نمایید.

همان گونه ملاحظه فرمودید در بخش های ابتدایی این نوشتار به معرفی اجمالی تیم الست گروپ پرداختیم و همچنین در بین بخش های متنوع مقاله ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان شما نسبت به مشورت با کارشناس های الست گروپ تشویق می نمودیم. 

این جا وقت آن رسیده است که در خصوص شیوه های کاری الست گروپ در خصوص مهاجرت به کشور آلمان توضیحاتی را برای شما مخاطبین گرامی بیان نماییم. 
عنوان اصلی مقاله ی ما مهاجرت کاری پرستاران به آلمان می باشد و در این جا باید به شما عرض نماییم که یکی از شیوه های مهاجرت و دریافت اقامت کشور آلمان که توسط الست گروپ مورد ارائه قرار می گیرد، همین شیوه ی مهاجرت از راه رشته ی تحصیلی پرستاری می باشد که این شیوه مخصوص این رشته دانشگاهی و دیگر رشته های تخصصی حوزه ی درمان و بهداشت می باشد. 

پس شما و دیگر متقاضیان مهاجرت به کشور آلمان و دریافت اقامت آن جا، در صورتی که در رشته ی پرستاری دارای تحصیلات لیسانس و یا بالاتر می باشید، می توانید برای آغاز مرحله های مهاجرت خود با گروه الست گروپ وارد عقد یه قرار داد کاری شوید. 

در این خصوص الست گروپ در همه ی مراحل با شما همراه می باشد و تا حصول نتیجه ی مناسب در خصوص مهاجرت و دریافت اقامت آلمان از طریق مهاجرت کاری پرستاران به آلمان با شما می باشد. 
همچنین در توضیح سوال دوم از تیتر این بخش باید خدمت شما بیان نماییم که مهم ترین سرویس های ارائه شده از سوی الست گروپ در این برنامه مهاجرت به شرح ذیل می باشند:

گروه الست گروپ مهم ترین مدارک مورد نیاز برای این طرح را به فرد مورد نظر اعلام می نمایند ودر مسیر جمع آوری و تهیه ی همه ی این مدارک با ایشان همراه هستند و در هر قسمتی که مشکل و مانعی برای ایشان پیش آید، در رفع هر چه بهتر آن موانع فرد مورد نظر را یاری رسانده و مشاوره های مناسبی را به ایشان ارائه می نمایند. 
در مرحله معادل سازی مدارک و مستندات فرد متقاضی ایشان را همراهی می کنند. 
در صورتی که فرد در ابتدای منعقد نمودن قرارداد با گروه الست گروپ، دارای مدرک آشنایی با زبان آلمانی نباشد، آموزش های رایگان لازم برای یادگیری زبان آلمانی از سوی گروه الست گروپ به فرد مورد نظر ارائه می شوند. 
در مرحله ای که قرار است، فرد مورد نظر با یکی از بیمارستان ها و یامکان های درمانی کشور آلمان قرارداد کار ببندد، با ایشان همراه بوده و مشاوره های لازم را به او می دهند. 
در صورتی که لازم باشد، فرد درخواست کننده آموزش هاو دوره های کارآموزی به خصوصی را در مرکز درمانی مورد نظر طی نماید، گروه الست گروپ در راستای بستن قرارداد برای دوره های آموزشی ایشان اقدام می نمایند و همه ی راهنمایی های لازم را به شخص مهاجر ارائه می کنند. 
خلاصه تا زمانی که ویزای مربوط به مهاجرت فرد به کشورآلمان ارائه شود و از سوی سفارت آلمان در کشور ایران به فرد مورد نظر اعطاء شود، گروه الست گروپ در کنار آن فرد می باشند و نمی گذارند در بین مرحله های کاری مربوط به مهاجرت کاری پرستاران به آلمان، مشکل و مانعی برای ایشان پیش بیاید. 
ضمنا زمانی که کار ویزای ایشان به پایان رسیده و فرد وارد کشور آلمان می شود، باز هم مجموعه سرویس هایی از سوی الست گروپ برای ایشان لحاظ می شود که عبارت هستن از: 
ترانسفرفرودگاهی
 
تهیه مکانی برای زندگی فرد درخواست کننده به همراه دیگر اعضای خانواده ی ایشان
تلاش و همراهی فرد برای دریافت یک کارت اقامت تحت عنوان کارت اقامت کاری
اخد نمودن کد بیمه، باز نمودن حساب بانکی و دریافت سیم کارت تلفن همراه برای فرد درخواست کننده
فرد درخواست کننده را درزمان شروع به کار در کشور آلمان همراهی می نمایند. 
مجموعه خدمت های ارائه شده از سوی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ بسیار فراوان و متنوع 
می باشند، شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعاتی بهتر در این زمینه با کارشناس های متخصص و ماهر الست گروپ تماس حاصل نموده و راهنمایی های مناسب را از آن ها دریافت نمایید.

 

تضمین قرارداد چیست؟

تضمین قرارداد چیست؟

در بخش قبلی از نوشتار خود با موضوع مهاجرت کاری پرستاران به آلمان مهم ترین سرویس های ارائه شده از سوی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ را برای شما مخاطبین محترم مورد بحث و بررسی قرار دادیم. در این قسمت نیز قصد ما این می باشد که در زمینه ی تضمین قراردادی که شما با گروه الست گروپ می بندید بحث نماییم و پارامترهای مهم را برای شما تشریح نماییم. لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید. 

تضمینی که در این جا مورد بحث ما می باشد، دارای این مفهوم است که در صورتی که اقدام های شما در زمینه ی مهاجرت کاری پرستاران به آلمان به هر علتی با موفقیت مواجه نشوند و شما نتوانید در این مسیر طی شده به دریافت ویزای کاری کشور آلمان نائل شوید، همه ی مبلغ هایی که به شکل قسطی پرداخت نموده اید، بدون کسر وجه به شما مرجوع می گردند. در همان ابتدا اطلاعات و پارامتر های مربوط به این ضمانت، در قرارداد شما قید می شوند و شما می توانید با علم به این موضوع آن را تایید و امضاء نمایید. 

شعار ما اعتماد را تجربه کن می باشد و این فقط به دلیل آرامش خاطر شما عزیزان می باشد. 
بنابراین بر طبق این تضمینی که از طرف گروه الست گروپ به شما درخواست کننده های گرامیاعطاء می شود، شما می توانید با خیالی راحت و با اطمینان تمام و کمال در این مسیر گام نهاده و به انعقاد قرارداد با گروه الست گروپ بپردازید. 
پس جایی برای هیچ گونه نگرانی و استرس در وجود شما باقی نمی ماند، فقط لازم است، آرزوهای خویش را در ذهن تداعی نموده و برنامه مهاجرت کاری پرستاران به آلمان را با کمک گروه با تجربه ی الست گروپ حل شده و انجام شده فرض نمایید. 
 
کافی است، در ابتدای عقد قرارداد، شما مدارکی که در بخش های متنوع این نوشتار به آن ها اشاره کردیم، را آماده نمایید و شرایط سنی و سابقه های لازم را در این خصوص دارا باشید و بقیه ی پیگیری های تخصص را به تیم با سابقه ی الست گروپ بسپارید. آن با تجربه و سابقه ای که دارند، بهترین مسیر را برای دست یابی شما به مهاجرت کاری پرستاران به آلمان طراحی و برنامه ریزی می نمایند. 
آن چه در این قسمت در مورد ضمانت ارائه شده توسط گروه الست گروپ بیان نمودیم یک مورد مفید و واقعا با ارزش در محتوای قرارداد شما می باشد. پس با وجود این امتیاز خوب، هر چه سریع تر در این زمینه اقدام نمایید. 
در صورتی که در خصوص این ضمانت ارائه شده از طرف الست گروپ دارای سوال و یا هرگونه ابهامی هستید، کارشناس های حاضر در الست گروپ به راحتی می توانند با دادن راهنمایی های خود ابهام ها و سوال های ذهنی شما را پاسخگو باشند.