اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان

معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان

در این مقاله ی کاربردی قصد داریم در خصوص موضوع معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان برای شما عزیزان صحبت نماییم و توضیحات مفصل و کاملی را در این رابطه خدمت شما ارائه نماییم. از همه ی شما مخاطبین گرامی دعوت می شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.در حال حاضر بازار مهاجرت به کشورهای اروپایی از رونق خوبی برخوردار می باشد و در این خصوص افراد زیادی درخواست خود را برای مسافرت و مهاجرت به این کشورها ارائه می نمایند. بعضی از افراد نیز در پی دریافت اقامت دائم این کشورها می باشند. 

در این مقاله ی کاربردی قصد داریم در خصوص موضوع معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان برای شما عزیزان صحبت نماییم و توضیحات مفصل و کاملی را در این رابطه خدمت شما ارائه نماییم. از همه ی شما مخاطبین گرامی دعوت می شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.در حال حاضر بازار مهاجرت به کشورهای اروپایی از رونق خوبی برخوردار می باشد و در این خصوص افراد زیادی درخواست خود را برای مسافرت و مهاجرت به این کشورها ارائه می نمایند. بعضی از افراد نیز در پی دریافت اقامت دائم این کشورها می باشند. 

هر فردی که تصمیم داشته باشد، به یکی از کشورهای خارجی و از جمله کشورهای اروپایی مهاجرت نماید باید علتی را برای مهاجرت خود داشته باشد و یکی از شیوه های موجود را برای این امر مورد انتخاب قرار دهد.

از مهم ترین شیوه های مهاجرت به کشورهای اروپایی می توانیم موارد ذیل را نام ببریم: 

برنامه های مهاجرتی تحصیلی برای ادامه ی تحصیلات در یکی از کشورهای اروپایی
سرمایه گذاری در یکی از کشورها و انجام امور اقتصادی و مالی در کشور مقصد
برنامه های تفریحی، سیر و سیاحت و استفاده از شرایط اقلیمی و جغرافیایی آن کشور
مبادرت به کار و اشتغال در کشور مقصد بر اساس حرفه، دانش، تخصص و ... 
گروه خاصی از افراد که متقاضی مهاجرت به کشورهای اروپایی می باشند، جامعه پزشکی کشور عزیزمان ایران می باشد. تعدادی از این عزیزان تمایل دارند، برای بالا بردن مدارج علمی خود و یا داتشن کار و اشتغال مناسب به یکی از کشورهای اروپایی مهاجرت نمایند. 
یکی از نقاطی که معمولا از سوی جامعه ی پزشکی کشورمان مورد استقبال واقع می شود، کشور آلمان می باشد. همه ی ما می دانیم که این کشور به لحاظ پارامترهای مختلف زندگی دارای شرایط بسیار ایده آل و عالی برای ادامه زندگی می باشد.

کشور آلمان از هر لحاظ که بگوییم در شرایط بسیار خوبی می باشد. وضعیت اقتصادی، علمیف تفریحی، رفاهی، آب و هوا و ... در این کشور بسیار خوب است. 
ما در نوشتار معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان مهم ترین شرایط مربوط به ارزیابی مدارک تحصیلی پزشکی را در کشور آلمان مورد بررسی قرار خواهیم داد. لطفا در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید. 
قبل از ورد به بخش های اصلی و مهم مقاله توصیه ما به شما و دیگر افراد متقاضی برای مهاجرت به کشور آلمان این می باشد که در این خصوص به تنهایی اقدام ننمایند. چون برخی از افراد با توجه به دانش و یا تجربه ای که دارند، تماسل دارند، شخصا در زمینه ی برنامه مهاجرتی خویش اقدام کنند.

 

اینفوگرافیک معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان

اینفوگرافیک معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان

باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که این یک موضوع تخصصی می باشد که به تخصص کافی، تجربه و سابقه ی مناسبی نیاز دارد و در صورتی که افراد بخواهند بدون دریافت مشورت از افراد متخصص و با تجربه در این خصوص عمل نمایند، امکان دریافت نتیجه های مناسب برای ایشان کم می باشد. ما حضور همه ی شما سروران گرامی توصیه می کنیم که در این رابطه به گروه های مشاوره ی مهاجرتی که در این زمینه دارای تجارب و سوابق مناسبی می باشند، اعتماد نمایید و پیگیری مربوط به امور مهاجرتی خویش را به ایشان بسپارید.

یکی از این گروه ها، تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ می باشد که دارای تجربه های مناسبی برای انواع مهاجرت ها به کشور آلمان می باشند، بهتر است، برای دریافت بهترین راهنمایی ها با کارشناس های خبره ی گروه الست گروپ تماس برقرار نماید و از نظرات تخصصی ایشان استفاده نمایید. 

در ادامه و برای این که موضوع معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان را به بهترین نحو ممکن مورد بسط و تفهیم قرار دهیم تعدادی از موارد مرتبط با این مقاله را در قالب چند تیتر و سوال برای شما عزیزان بیان خواهیم نمود و در قسمت های مختلف نوشتار خود، آن ها را مورد تشریح قرار خواهیم داد. لطفا ما را در بخش های متنوع این مقاله همراهی نمایید.

مهم ترین تیترها و سوال های مرتبط به موضوع معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان به شرح ذیل می باشند: 
آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان و مراحل آن اطلاعاتی دارید؟
مجموعه اقدام های فرد درخواست کننده بعد از دریافت پاسخ معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان
مدرک زبان خارجه آلمانی
آیا در زمینه ی چگونگی مهاجرت تحصیلی پزشک ها به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
معادل سازی مدارک پزشکی دریافت شده در خارج از کشور
مهم ترین شرایط مورد نیاز 
آیا در زمینه ی مهاجرت کاری پزشک ها به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی بهترین شیوه برای مهاجرت پزشک ها به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در این برنامه ی مهاجرتی امکان پیوست همسر و دیگر اعضای خانواده برای پزشک های درخواست کننده وجود دارد؟
شرایط همراه سازی اعضای خانواده در دوره ی کارآموزی
آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستنداتی که برای معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان مورد نیاز می باشند، اطلاعاتی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان و مراحل آن اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان و مراحل آن اطلاعاتی دارید؟

در بخش ابتدایی از مقاله ی معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان مهم ترین شرایط و مراحل مربوط به ارزیابی و معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد. از شما عزیزان دعوت می شود، در این قسمت ما را همراهی نمایید. 

آن دسته از اشخاصی که مایل هستند، در رشته های مرتبط با گروه پزشکی و در کشور آلمان به کار مشغول شوند، لازم است که مدرک دوره ی پزشکی خویش را در کشور آلمان دریافت نموده باشند، البته این موضوع به این معنی نمی باشد که امکان کار و فعالیت برای مدرک های دریافت شده از سایر کشورها وجود ندارد، بلکه افرادی که مدرک مربوط به دوره ی پزشکی خود را از سایز کشورها اخذ می نمایند لازم است، مدرک خود را مورد معادل سازی و ارزیابی قرار دهند تا امکان کار و اشتغال در کشور آلمان برای ایشان نیز وجود داشته باشد. 

در حقیقت نخستین مرحله برای کار پزشکان در کشور آلمان معادل سازی مدرک این افراد می باشد. کارهای مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی افراد درخواست کننده به شکل استانی انجام می شود. 
مفهوم این عبارت این می باشد که در هر کدام از استان های واقع در کشور آلمان یکی از ارگان های دولتی وظیفه ارزیابی و معادل سازی مدرک های پزشکی در آلمان را به عهده دارد، البته منظور انجام معادل سازی بر روی مدارکی می باشد که از دانشگاه های خارج از کشور آلمان دریافت شده اند.

در این صورت فرد متقاضی می بایست فرم درخواست معادل سازی خود را به همراه مدارک و مستندات مربوط به ارزیابی به ارگان مربوطه تحویل نماید. مدارک و مستندات مورد نظر می بایست به صورت ترجمه شده به زبان آلمانی باشند و در ادامه فرد درخواست کننده منتظر پاسخ ارگان مربوطه در مورد شرایط معادل سازی مدارک خود می ماند. مدارک پزشکی عمومیکه در کشور ایران کسب شده اند، در صورت کامل بودن درخواست، به صورت مشروط مورد معادل سازی قرار می گیرند. 

مهم ترین علت این امر این می باشد که بین سیستم آموزشی دو کشور آلمان و ایران اختلاف های وجود دارد و مفهوم پذیرش و معادل سازی مدرک پزشکی به صورت مشروط این می باشد که فرد درخواست کننده باید یک دوره ی کارآموزی را نیز پشت سر بگذارد. 

چند مورد در خصوص دوره های کار آموزی وجود دارد که همه ی آن ها توسط ارگان مورد نظر که در استان مربوطه مستقر می باشد، تعیین می شود. مهم ترین مواردی که در ارتباط با دوره های کارآموزی ویژه پزشک های می باشند و از طرف ارگان مربوطه مشخص می شوند، به شرح ذیل می باشند: 

میزان ساعت و طول دوره ی کارآموزی مربوط به مدرک پزشکی که در خارج از آلمان اخذ شده باشد، (از جمله مدرک پزشکی دریافت شده در ایران)
نوع دوره ی کارآموزی برای معادل سازی مدرک پزشکی و ... 
مهم ترین معیارهای ارزیابی برای معادل سازی مدرک های پزشکی دریافت شده در خارح از کشور آلمان تعداد ساعت آموزش دروس در دانشگاه محل تحصیل، تعداد ساعات آموزش های در حین کار یا آموزش های مهارتی و تعداد سال سابقه کار فرد درخواست کننده می باشند.

 

مجموعه اقدام های فرد درخواست کننده بعد از دریافت پاسخ معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان

مجموعه اقدام های فرد درخواست کننده بعد از دریافت پاسخ معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان

زمانی که فرد درخواست کننده جواب نهایی مربوط به ارزیابی و معادل سازی مدرک پزشکی خود را دریافت نمود، لازم است، با یکی از بیمارستان ها و یا مرکزهای درمانی در کشور آلمان ارتباط برقرار نماید. 
بیمارستان و مرکز دولتی که قرار است، با فرد مورد نظر مرتبط شود، لازم است، مجوزهای لازم برای آموزش فرد مورد نظر را داشته باشد. در این صورت ایشان باید با مرکز درمانی مورد نظر وارد عقد قرارداد شود. 
با این شرایط موضوع قرار داد به شکلی می باشد که فرد مورد نظر بتواند به عنوان دستیار پزشک عمومی در مرکز درمانی مورد نظر مشغول خدمت رسانی و کار شود. 

در ادامه لازم است، فرد متقاضی به سفارت کشور آلمان در ایران مراجعه نماید و برای گرفتن ویزای خود اقدام نماید. در این جا فرد مورد نظر باید مدارک کاملی را برای اخذ ویزای آلمان همراه داشته باشد. یکی از مهم ترین مدارک که در این مرحله مورد نیاز می باشد، قراردادی می باشد که ایشان با مرکز درمانی و بیمارستان مورد نظر در کشور آلمان منعقد نموده است.

 

مدرک زبان خارجه آلمانی

مدرک زبان خارجه آلمانی

هم چنین فرد مورد نظر باید زبان خارجه آلمانی را تا سطح B2 آموخته باشد و دارای مدرک مربوطه باشد. 
در ادامه و زمانی که فرد متقاضی موفق به دریافت ویزای کشور آلمان شد می تواند به این کشور سفر نماید و دوره های مربوط به کارآموزی و آموزش تطبیقی خود را در آن جا طی نماید. 
هم چنین در حین دوره ی آموزشی یا کارآموزی، فرد متقاضی می بایست مدرک زبان C1 خود را نیز دریافت کند و ضمنا در دوره های آموزش زبان تخصصی نیز شرکت کند. 

پس از تمام شدن دوره ی آموزشی تعیین شده، فرد متقاضی می بایست در آزمونی با عنوان آپروباتسیون نیز شرکت کند که در این آزمون، فرد درخواست کننده هم به صورت کتبی و هم به صورت مصاحبه ی شفاهی که به دانش علم پزشکی ایشان مربوط می شود، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

در صورتی که ایشان موفق شود، در آزمون مورد نظر نمره ی قبولی در بخش کتبی و مصاحبه را کسب نماید، توسط انجمن پزشکان، برای ایشان اجازه طبابت در کشور آلمان صادر می شود. فرد متقاضی میتواند با این مدرک در کشور آلمان به عنوان یک پزشک کار کند و به طبابت مشغول شود. 

کارشناس های با تجربه ی الست گروپ می توانند در زمینه ی شرایط مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان بهترین راهنمایی ها را به شما عزیزان مخاطب ارائه نمایند. پس هر چه سریع تر با ایشان وارد مذاکره شده و از تجربیات آن ها بهره مند شوید. 

از همه ی شما عزیزان خواننده دعوت می کنیم، در بخش های بعدی از نوشتار معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی چگونگی مهاجرت تحصیلی پزشک ها به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی چگونگی مهاجرت تحصیلی پزشک ها به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید در قسمت پیشین از متن معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان، مهم ترین شرایط و مرحله های مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان را برای شما عزیزان بیان کردیم. 
در این قسمت از مقاله ی خود قصد داریم چگونگی مهاجرت تحصیلی به کشور آلمان را مورد توضیح قرار دهیم. از شما همراهان عزیز دعوت می نماییم در ادامه با ما همراه باشید. 

برای این که افراد بتوانند با موفقیت کامل و از طریق مهاجرت تحصیلی به کشور آلمان سفر نمایند باید دارای برخی شرایط و مدارک مورد نیاز باشند و از طرفی مراحل خاصی را در این رابطه طی نمایند که ما در این بخش از نوشتار خود این شرایط، مدارک و مراحل را برای شما بیان خواهیم نمود. 

آن دسته از پزشک های عمومی که در کشورهایی غیر کشور آلمان مدرک پزشکی خود را دریافت کرده اند، میتوانند برای ادامه تحصیل و دریافت مدرک تخصص خود، به عنوان رزیدنت به آلمان سفر کنند و مدرک PhD یا تخصص خود را دریافت کنند.

 

در کشور آلمان دوره های تخصصی فراوان و متنوعی وجود دارد. از جمله ی این دوره های می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

در کشور آلمان دوره های تخصصی فراوان و متنوعی وجود دارد. از جمله ی این دوره های می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

متخصص بیهوشی
متخصص آناتومی
متخصص جراحی
متخصص ژنتیک
متخصص علوم آزمایشگاهی
متخصص فیزیولوژی و ... 

که مدت زمان آموزش این دوره های تخصصی بین 60 الی 100 هفته می باشد که میزان دقیق دوره های آموزشی نامبرده بر اساس رشته تغییر می نماید. 
یکی از نکته های مهم در زمینه ی ادامه تحصیل دوره ی تخصصی پزشکی در آلمان این می باشد که در کشور آلمان تحصیل تخصص در دانشگاه های این کشور آموزش داده نمیشود و فرد درخواست کنندهمی بایست یک سری فرآیندهای کاری و آموزشی را در بیمارستان های کشور آلمان سپری کند. 

در واقع در دوره ی تحصیلی مربوط به تخصص، فرد متقاضی می بایست در یکی از بیمارستان های این کشور و به عنوان پزشک کار کند و به همین دلیل شرط دریافت تخصص و آموزش در این زمینه در کشور آلمان، معادل سازی مدرک فرد مورد نظر می باشد.

 

معادل سازی مدارک پزشکی دریافت شده در خارج از کشور

معادل سازی مدارک پزشکی دریافت شده در خارج از کشور

همان گونه که در بخش های ابتدایی این مقاله خدمت شما عرض شد، فرد متقاضی می بایست ابتدا مدرک خود را معادل سازی کند و با نتیجه ارزیابی و قرارداد استخدامی از یک بیمارستان برای کارآموزی به عنوان دستیار پزشک، ویزای کاری دریافت کرده و به کشور آلمان سفر کند.

پس از تمام شدن دوره کارآموزی، فرد متقاضی می بایست در آزمون آپروباتسیون شرکت کرده و اجازه طبابت خود را دریافت کند و در مرحله های بعدی برای رزیدنسی و دریافت تخصص، در یکی از بیمارستان های کشور آلمان که اجازه آموزش تخصص پزشکی را دارد، مشغول به خدمت شود.

 

مهم ترین شرایط مورد نیاز

مهم ترین شرایط مورد نیاز

در این جا جا اصلی ترین شرایطی که پزشک ها باید داشته باشند، را برای شما عزیزان مورد تشریح قرار می دهیم. این شرایط مهم به شرح ذیل می باشند: 
داشتن آموزش پزشکی حداقل 6 ساله در یکی از دانشگاه های معتبر که مورد تایید وزارت آموزش آلمان باشد. 
فرد مورد نظر باید مدرک زبان آلمانی را در سطحB2 داشته باشد. 

سپری کردن موفقیت آمیز آزمون و مصاحبه معادل سازی که در این خصوص در بخش ای ابتدایی مقاله توضیحاتی را خدمت شماعزیزان ارائه نمودیم. 
فرد مورد نظر باید از سلامت جسمی و روانی برخوردار باشد. 
عدم داشتن سوء پیشینه کیفری و ... 
در خصوص جزئیات مربوط به این شرایط می توانید با گروه الست گروپ وارد مذاکره شوید و با کارشناس های این تیم خبره مشورت نمایید. ایشان بهترین اطلاعات روز دنیا را در اختیار شما قرار خواهند داد. 
لطفا در دیگر قسمت های مقاله ی معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان نیز با ما همراه باشید. در بخش های بعدی موارد مهمی را برای شما همراهان گرامی توضیح خواهیم داد.

 

آیا در زمینه ی مهاجرت کاری پزشک ها به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهاجرت کاری پزشک ها به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از نوشتار معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان در خصوص برخی از شرایط مهم مربوط به مهاجرت تحصیلی پزشک ها به کشور آلمان برای شما عزیزان صحبت نمودیم و موارد مهمی را بررسی کردیم. اکنون و در بخش دیگری از مقاله ی خود تصمیم داریم شرایط مربوط به مهاجرت کاری ایشان را برای شما عزیزان مورد تشریح قرار دهیم. لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

آن دسته از افراد متقاضی که میخواهند در آلمان به عنوان پزشک کار کنند، می بایست در ابتدای امر مدرک خود را در استان مورد نظر مورد معادل سازی قرار دهند و پس از معادل سازی و دریافت نامه ارزیابی، با بستن قرارداد استخدامی با یکی از بیمارستان های آلمان، ویزای کاری از سفارت کشور آلمان دریافت کنند و به این کشور سفر کنند. 

افراد متقاضیمی بایست در کشور آلمان یک دوره آموزشی را به عنوان کارآموز یا دستیار پزشک طی نمایند و سپس در آزمون مربوط به ارزیابی دانش پزشکی خود شرکت کنند. 
در صورتی که این افراد در این آزمون و همچنین در مصاحبه ارزیابی دانش پزشکی که توسط انجمن پزشکان انجام میشود پذیرفته شوند، افراد متقاضی می توانند اجزه طبابت خود در کشور آلمان را دریافت نمایند. 
پس از دریافت اجازه طبابت، فرد متقاضی میتواند در یکی از بیمارستان ها یا کلینیک های مستقر در کشور آلمان استخدام شود و ویزای کاری خود را دریافت کند. 

هم چنین شرایط مورد نیاز برای معادل سازی و داشتن اجازه کار در کشور آلمان مشابه همان مواردی می باشد که در بخش قبلی و شرایط مربوط به مهاجرت تحصیلی پزشک ها خدمت شما عزیزان عرض نمودیم. 
که این شرایط در زمینه ی دوره ی آزموشی حداقل 6 ساله برای دریافت مدرک پزشکی، اجازه نامه برای طبابت در کشور مبدأ، مدرک زبان آلمانی در سطح مورد نظر، قبولی در آزمون و مصاحبه ی مربوطه، داشتن سلامت جسمی و روانی، عدم سوء پیشینه کیفری و ... می باشند.

با توجه به موارد بیان شده در خصوص شرایط مربوط به مهاجرت کاری پزشک ها به کشور آلمان، در صورتی که شما عزیزان خواننده دارای هر گونه ابهام در این زمینه می باشید، می توانید سوال ها و ابهام های ذهنی خود را از اعضای با تجربه ی گروه الست گروپ سوال نموده و راهنمایی های مناسبی را از ایشان دریافت نمایید.

تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ یکی از با سابقه ترین گروه ها می باشد که سالیان سال است، در زمینه انواع شیوه های مهاجرتی به کشور آلمان فعالیت می نمایند.

از شما همراهان گرامی درخواس می شود، در قسمت های آتی این مقاله در خصوص معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان با ما همراه باشید. در ادامه می خواهیم موضوعات جالب و مهمی را با شما مخاطبین گرامی به اشتراک بگذاریم.

 

آیا در زمینه ی بهترین شیوه برای مهاجرت پزشک ها به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی بهترین شیوه برای مهاجرت پزشک ها به کشور آلمان اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مطالعه فرمودید در قسمت پیشین از نوشتار معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان در مورد شرایط مربوط به مهاجرت کاری پزشک ها به کشور آلمان توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه نمودیم. اکنون و در ادامه ی مقاله خود قصد داریم بهترین شیوه برای مهاجرت این قشر از جامعه را به کشور آلمان مورد بررسی قرار دهیم. از شما عزیزان دعوت می شود، در این قسمت نیز با ما همراه باشید. 

در حقیقت در حال حاضر بهترین شیوه برای مهاجرت جامعه پزشکی به کشور آلمان همان روش معادل سازی مدرک پزشکی و مهاجرت برای کار میباشد. به این دلیل که فرد متقاضی با این روش می توان در کشور آلمان برای خود یک شغل داشته باشد و به کار مشغول شود. هم چنین ضمن دریافت حقوق از بیمارستان یا کلینیک، موفق به دریافت اقامت کاری هم خواهد شد. پزشک های مستقر آلمان در صورتی که حقوقیبیشتر از 44000 یورو را در طول سال داشته باشند، میتوانند بلوکارت آلمان را نیز دریافت کنند. 
 
این پزشک ها بعد از این که به مدت 2 سال در کشور آلمان حضور داشته و مشغول فعالیت باشند، می توانند اقامت دائم این کشور را نیز دریافت نمایند.

 

مهم ترین دلایلی که باعث میشوند مهاجرت کاری بهترین راه مهاجرت پزشک ها به کشور آلمان باشد، موارد زیر می باشند: 

از آن جایی که میزان درخواست نیروی کار پزشکی در تمامی شهرهای کشور آلمان بسیار زیاد می باشد، پیدا کردن کار آسان در این کشور خیلی ساده است. 
میزان حقوق دریافتی پزشک ها در کشور آلمان بالای 5000 یورو در هر ماه می باشد و این شغل جزء مشاغل پر درآمد این کشور است. 

پزشک ها بلوکارت دریافت میکنند و اجازه کار در کل اتحادیه اروپا را دارند. یعنی می توانند در همه کشورهایی که در محدوده ی اتحادیه اروپا قرار دارند، به فعالیت و اشتغال بپردازند. 
پزشک ها پس از سپری شدن دو سال از حضور ایشان در کشور آلمان، می توانند اقامت دائم خود را دریافت نمایند. 

پس از این که مدارک پزشکی مورد معادل سازی قرار گرفتند، بعد یا قبل از دریافت اقامت دائم، امکان دریافت تخصص در حین کار نیز برای این افراد وجود دارد. 
در این رابطه می توانید جزئیات بیشتری را از کارشناس های خبره ی گروه مشاوره ی الست گروپ دریافت نمایید. ایشان بر اساس سابقه ی مناسب خود بهترین راهکارها را به شما و دیگر افراد متقاضیب نشان می دهند. 
 
لطفا در قسمت های دیگر نوشتار معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان ما را همراهی نمایید تا مطالب جالبی را برای شما عزیزان بیان نماییم. این مطالب در برنامه های مهاجرتی شما و دیگر دوستانتان بسیار کاربردی خواهند بود. شما می توانید در طرح های مهاجرتی خود به کشور آلمان از بخش های متنوع این مقاله و البته زیر نظر گروه های مشاوره ی مهاجرتی استفاده نمایید.

 

آیا در این برنامه ی مهاجرتی امکان پیوست همسر و دیگر اعضای خانواده برای پزشک های درخواست کننده وجود دارد؟

آیا در این برنامه ی مهاجرتی امکان پیوست همسر و دیگر اعضای خانواده برای پزشک های درخواست کننده وجود دارد؟

همان طور که ملاحظه فرمودید در قسمت قبل از متن معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان در خصوص بهترین روش های برای مهاجرت جامعه ی پزشکی به کشور آلمان برای شما عزیزان صحبت نمودیم و به شما عزیزان گفتیم که مهاجرت کاری مناسب ترین شیوه برای ایشان می باشد.

در این قسمت می خواهیم شرایط مربوط به همراه سازی همسر و اعضای خانواده را برای هر پزشک درخواست کننده مورد بررسی قرار دهیم و مطالب مهمی را برای شما همراهان گرامی بیان نماییم. از شما درخواست می شود، در ادامه با ما همراه باشید.

 

شرایط همراه سازی اعضای خانواده در دوره ی کارآموزی

شرایط همراه سازی اعضای خانواده در دوره ی کارآموزی

در دوره کارآموزی یا دوره تطبیق، در صورتی که فرد پزشک یک قرارداد کاری با میزان حقوقی بالاتر از 44000 یورو داشته باشد که او را مشمول بلوکارت نماید، میتواند برای پیوست همزمان خانواده خود نیز اقدام نماید. در غیر این صورت می بایست ابتدا به کشور آلمان سفر کند و پس از این که سه ماه از کار کردن ایشان و داشتن خانه با متراژ مناسب گذشت می تواند برای خانواده خود درخواست اقامت ارائه نماید. 
در این جا منظور ما از خانواده، همان همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد متقاضی می باشد. 

هم چنین همسر ایشان می تواند در این مدت از کار و اشتغال به صورت تمام وقت بهره مند شود. در حقیقت شرایط کاری و استخدام ایشان بهشکل تمام وقت و نامحدود می باشد. هم چنین ایشان می تواند به عنوان یک فردی که درکشور آلمان مقیم می باشد، از امکان مربوط به تحصیل رایگان در این کشور استفاده نماید.

این شرایط برای فرزندان فرد درخواست کننده نیز وجود دارند و شرایط و امکانات مربوط به تحصیل رایگان برای ایشان نیز در نظر گرفته شده است. 
از مهم ترین امکاناتی که برای همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد متقاضی در نظر گرفته شده اند، می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم: 
تمامی اعضای خانواده تحت پوشش سرویس های مختلف اجتماعی از جمله: 
حق خرید سیم کارت تلفن همراه و اینترنت
حق افتتاح حساب های مختلف بانکی
داشتن بیمه درمانی رایگان و ... 
می باشند. 
برای دریافت اطلاعاتی بیشتر در زمینه ی شرایط همراه سازی همسر و فرزندان در طرح مهاجرت پزشک ها به کشور آلمان می توانید با گروه الست گروپ تماس برقرار نمایید و آخرین اطلاعات را از نیروهای باتجربه ی این تیم با سابقه دریافت کنید. 
خواهشمند است، قسمت های بعدی از مقاله ی معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان را از دست ندهید. چون در بخش های آتی تصمیم داریم مطلب های جذاب و کاربردی را با شما به اشتراک بگذاریم. این مطالب در مهاجرت شما به کشور آلمان و دیگر کشور ها مفید و کاربردی می باشند.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستنداتی که برای معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان مورد نیاز می باشند، اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مدارک و مستنداتی که برای معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان مورد نیاز می باشند، اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل از نوشتار معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان، شرایط مربوط به همراه سازی اعضای خانواده ی فرد درخواست کننده را مورد تشریح قرار دادیم. اینک و در ادامه ی این مقاله قصد داریم لیستی از مهم ترین مدارک و مستنداتی که برای معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان مورد نیاز می باشد، را خدمت شما همراهان گرامی ارائه نماییم. از شما مخاطبین عزیز دعوت می کنیم، در این بخش با ما همراه باشید.

 

مهم ترین مدارکی که یک پزشک برای معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان به آن ها نیاز دارد، به شرح ذیل می باشند:

مهم ترین مدارکی که یک پزشک برای معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان به آن ها نیاز دارد، به شرح ذیل می باشند:

فرد در خواست کننده باید دارای پاسپورتی با اعتبار کافی باشد. 
شناسنامه ی ایشان باید مورد ترجمه قرار گیرد. 
ترجمه ی دانش نامه پزشکی فرد درخواست کننده به همراه ریز نمرات به تفکیک ساعت های تئوری و عملی
ترجمه ی سوابق شغلی (توصیه نامه یا گواهی اشتغال به کار از کارفرماها)
ایشان باید گواهی دوره های آموزشی خود را نیز مورد ترجمه قرار دهد. 
مدارک مربوط به عدم سوء پیشینه کیفری فرد درخواست کننده مورد ترجمع قرار گیرند. 
مجوز مربوط به طبابت در کشور مبدأ نیز باید مورد ترجمه واقع شود. 
ترجمه ی همه ی گواهی های پزشکی فرد متقاضی
ایشان باید دارای مدرک زبان خارجه آلمانی در سطح حداقل B2 باشد. 
فرد مورد نظر باید نامه Good standing را از سازمان نظام پزشکی کشور دریافت و تحویل نماید. 
ایشان باید در نظام پزشکی کشور عضویت داشته باشد. 
ترجمه پروانه طبابت و.... 
این ها اصلی ترین مردک ها و مستندات لازم برای معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان می باشند که هر فرد متقاضی باید با راهنمایی هایی که از سوی گروه های مشاوره دریافت می نماید در جهت تهیه و آماده سازی این مدارک تلاش نماید. 
در این جا باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که گروه مشاوره ی الست گروپ در مراحل مختلف تهیه و آماده سازی مدارک مورد نیاز برای معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان در کنار فرد متقاضی می باشد و از هیچ گونه تلاش و راهنمایی دریغ نمی کند. 
در این جا مجموعه توضحات ما در زمینه ی معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان به پایان رسید. امید داریم مطالبی که در این نوشتار کاربردی برای شما همراهان گرامی بیان نمودیم مثمر ثمر و مفید بوده باشند و شما عزیزان خواننده به خوبی با شرایط مربوط به معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان آشنا شده باشید.