اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای

مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای

با ما همراه شوید تا بیشتر با موضوع مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای آشنا شوید.

معمولا کشورهای بسیاری برای جذب نیروهای کاری خوب و حرفه ای برای گسترش و پیشرفت کشور خود مرزهای خود را بر روی افراد مختلف غیر بومی می گشایند و برنامه هایی را برای مهاجرت افراد به کشورشان به وجود می آورند.

با ما همراه شوید تا بیشتر با موضوع مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای آشنا شوید.

معمولا کشورهای بسیاری برای جذب نیروهای کاری خوب و حرفه ای برای گسترش و پیشرفت کشور خود مرزهای خود را بر روی افراد مختلف غیر بومی می گشایند و برنامه هایی را برای مهاجرت افراد به کشورشان به وجود می آورند. افرادی هم که از زندگی در کشور خودشان و با شرایط آن ناراضی هستند و دوست دارند در کشور دیگری آینده ی خود را بسازند، با توجه به توانایی هایی که دارند، برای یکی از برنامه های مهاجرتی موجود در کشور مورد نظر اقدام کرده و در صورت پذیرفته شدن قادر هستند تا ادامه ی زندگی خود را در کشوری بهتر و با امکانات بالاتر شروع کرده و بگذرانند.

یکی از کشورهایی که در مقایسه با سایر کشورها علاوه بر این که سطح رفاهی بسیار خوبی به شهروندان خود ارائه می دهد، برای مهاجران نیز امکانات خوبی را در نظر گرفته است، کشور آلمان می باشد. آلمان کشوری اروپایی است که در زمره ی کشورهای پیشرفته در دنیا محسوب می شود و هم در اقتصاد و هم در رفاه به نسبت بسیاری از کشورها پیشتاز بوده و خدمات فوق العاده ای را ارائه می دهد.

چرا که عموما افرادی که در فکر مهاجرت هستند، به دنبال کشوری می گردند که از هر نظر از کشور خودشان بهتر و پیشرفته تر باشد. به طور کلی با توجه به این که کشور آلمان یکی از اعضای اتحادیه ی اروپا به شمار می آید، برای قانون های مهاجرتی هم از کلیه ی قانون های مرتبط با اتحادیه ی اروپا بهره می برد.

به طور کلی کشور آلمان یکی از ابر قدرت های جهان در زمینه ی اقتصاد به شمار می آید و همین امر یکی از عامل هایی است که باعث شده است تا این کشور درخواست های بسیار زیادی برای مهاجرت داشته باشد. چرا که فرصت های شغلی در کشور آلمان به شدت زیاد بوده و هر کسی با هر مدرک تحصیلی و هر سطح توانایی ای قادر است تا برای مهاجرت به این کشور اقدام کند. در این مطلب قصد داریم تا به طور مفصل در مورد مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای به صحبت بپردازیم. با ما همراه باشید.

اینفوگرافیک مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای

اینفوگرافیک مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای

آن چه در نوشتار مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای،مورد بررسی قرار می گیرد:
اسم این برنامه مهاجرتی چیست ؟
چه تفاوت ها و شباهت هایی میان برنامه های مهاجرتی دوره های اوسبیلدونگ و قانون دو هزار و بیست آلمان وجود دارد؟
از کجا بدانیم کدام روش برای ما مناسب تر می باشد؟
آیا مهاجرت به آلمان با مدرک دیپلم امکان پذیر می باشد
چه مشاغلی مورد نیاز می باشد؟
آیا امکان پیوستن همزمان همسر و فرزند وجود دارد؟
مدرک زبان مورد نیاز چیست ؟ آیا باید از ابتدا مدرک داشته باشیم؟
میزان حقوقی که فرد متقاضی می تواند دریافت کند چقدر می باشد؟
آیا از طریق این روش شهروند این کشور محسوب می شوم؟
سابقه کاری مورد نیاز چقدر می باشد؟
محدودیت سنی چه میزان است؟
آیا الست گروپ از این روش اقدام می کند؟ خدمات شرکت الست گروپ چیست؟
هزینه عقد قرارداد به چه صورتی گرفته می شود؟
تضمین قرارداد چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای با ما همراه باشید.

 

اسم این برنامه مهاجرتی چیست ؟

اسم این برنامه مهاجرتی چیست ؟

کشور آلمان که یکی از کشورهای قاره ی اروپا و حوزه ی اتحادیه ی اروپا به حساب می آید، یکی از صنعتی ترین کشورهای سطح جهان بوده و از نظر اقتصادی هم دارای ثبات می باشد. با توجه به اقتصاد خوب و صنعت پویای کشور آلمان، همواره در رده ی کشورهایی قرار می گیرد که از ثروت بالایی برخوردار هستند و سطح رفاه در این کشور همواره بسیار خوب بوده است.

به طور کلی کشور آلمان دارای شانزده ایالت یا استان بوده که بر اساس قانون هایی که بر این کشور حکمفرما است، می توانند در کارهای خود استقلال داشته و به تنهایی برای ایالت خود تصمیم گیری کنند. این کشور در سازمان های جهانی بسیاری عضو است که از جمله ی آن ها می توان به سازمان ملل متحد، سازمان کشورهای عضو گروه 8، سازمان ناتو، سازمان 5 و نیز اتحادیه ی اروپا اشاره کرد.

در این کشور، کارخانه ها و کارگاه های برند بسیار بزرگی مشغول به کار و فعالیت هستند که این امر به این دلیل است که کشور آلمان در مکان چهارم در میان کشورهای صنعتی و با نفوذ و نیرومند قرار دارد. همین امر باعث شده است تا در این کشور تعداد فرصت های شغلی، بسیار زیاد باشد و به گونه ای باشد که افراد حاضر در کشور برای پر کردن این فرصت های شغلی کافی نیستند و لازم است تا افرادی که دانش و مهارت های لازم را برای کار در فرصت های شغلی موجود دارند، از کشورهای دیگر به عنوان مهاجر پذیرفته و علاوه بر کار، مزیت های دیگری هم برای فرد مهاجر به وجود می آورند.

این کشور برنامه های مهاجرتی متعددی را راه اندازی کرده است تا هر فرد با هر سطحی از دانش و مهارت، شانسی برای حضور در آن و تجربه کردن زندگی در این کشور مرفه و پیشرفته را داشته باشد. یکی از این برنامه های مهاجرتی که در این مطلب قصد داریم تا به آن بپردازیم، مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای است. به طور کلی مهاجرت به آلمان روش های مختلفی دارد که این روش ها عبارت هستند از:

مهاجرت به کشور آلمان به وسیله ی تحصیل، مهاجرت به کشور آلمان به وسیله ی ثبت شرکت و مهاجرت به کشور آلمان به وسیله ی کار. دو مورد نخست ربطی به موضوع صحبت ما نداشته و لذا به انها نمی پردازیم اما در ادامه به صورت مفصل به انواع مهاجرت کاری خواهیم پرداخت.

 

یکی از روش های مناسب برای مهاجرت به کشور آلمان به از طریق کار می باشد :

یکی از روش های مناسب برای مهاجرت به کشور آلمان به از طریق کار می باشد :

یکی از بهترین و در عین حال محبوب ترین و معمول ترین روش هایی که به وسیله ی آن، افراد اقدام به مهاجرت به کشور آلمان می کنند، مهاجرت به وسیله ی مشغول به کار شدن در این کشور و اخذ ویزای کاری آلمان است. در ادامه سه روش که برای گرفتن ویزای کاری در کشور آلمان وجود دارند را به شما توضیح خواهیم داد:

 

گرفتن ویزای کاری کشور آلمان به وسیله ی داشتن پیشنهاد کاری که به نام جاب آفر Job Offer معروف است:

گرفتن ویزای کاری کشور آلمان به وسیله ی داشتن پیشنهاد کاری که به نام جاب آفر Job Offer معروف است:

در این روش فردی که می خواهد برای مهاجرت به کشور آلمان اقدام کند، می بایست از یک کارفرما در این کشور دعوت نامه داشته باشد. یعنی کارفرما که در کشور آلمان می باشد به فردی با شرایط، تحصیلات، توانایی ها و مشخصه های فرد مورد نظر احتیاج داشته باشد و به همین علت برای وی یک دعوت نامه می فرستد تا در کشور آلمان حضور پیدا کرده و برای وی به کار مشغول شود.

 

گرفتن ویزای کاری کشور آلمان به وسیله ی جست و جوی فرصت شغلی و کار در این کشور که به نام جاب سیکر Job Seeker معروف است:

گرفتن ویزای کاری کشور آلمان به وسیله ی جست و جوی فرصت شغلی و کار در این کشور که به نام جاب سیکر Job Seeker معروف است:

دومین روشی که به کمک آن مراجعه کننده ها می توانند اقدام به مهاجرت به کشور آلمان کنند، ویزای پیدا کردن کار یا همان جاب سیکر است. کشور آلمان هر ساله فرصت های شغلی و نیز رشته هایی را که در آن ها نیازمند به نیروی کار می باشد، اعلام می کند. سپس افرادی که در این رشته ها تخصص دارند و علاوه بر تحصیلات آکادمیک از مهارت و توانایی های عملی لازم برای این فرصت شغلی بهره مند هستند، می توانند با ارائه ی رزومه خود برای گرفتن این ویزای به خصوص اقدام کنند.

پس از این که فرد در این مرحله موفق شد و کلیه ی شرایط لازم را در اختیار داشت و به همین دلیل درخواست وی پذیرفته شد، قادر است تا ویزای کشور آلمان را دریافت کند. این ویزا دارای مدت زمان محدود و معینی بوده و تنها برای شش ماه دارای اعتبار می باشد. در این شش ماهی که فرد درخواست کننده برای ویزا در کشور آلمان حضور دارد، می بایست به دنبال کاری بگردد که با شرایط و توانایی های وی همخوانی داشته و مناسب او باشند و تمامی هزینه های زندگی در این مدت به عهده فرد می باشد.

در صورتی که در طی این مدت فرد قادر نباشد تا کاری در حوزه ی تخصصی خود پیدا کند، با به اتمام رسیدن زمان ویزای جاب سیکر می بایست به کشور خود بازگردد. به طور کلی جاب آفر بسیار مناسب تر از این روش می باشد چرا که از طریق آن شما پیش از ورود به آلمان کارفرمای خود را پیدا کرده و از وقتی وارد کشور آلمان می شوید شروع به کار می کنید و حقوق دریافت می کنید اما روش جاب سیکر بسیار پر ریسک می باشد و توصیه نمی شود.

 

مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای که به نام اقامت کاری برای نیروهای ماهر هم شناخته می شود:

مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای که به نام اقامت کاری برای نیروهای ماهر هم شناخته می شود:

این نوع از مهاجرت کاری که قرار است در این مطلب به طور مفصل به آن بپردازیم، همان طور که از نام آن بر می آید، به کمک داشتن مدرک فنی و حرفه ای امکان پذیر می باشد. افرادی که از این مدرک بهره مند باشند، قادر هستند تا بر اساس برخی شرایط موجود در این کشور مشغول به کار شوند.

با توجه به این که نوع و نحوه ی آموزش های تحصیلی در هر دوره ای مانند دوره های فنی و حرفه ای برای هر کشور با کشور دیگر متفاوت می باشد، کشور آلمان با توجه به نیازهایی که به نیروهای متخصص و توانمند دارد، برای پیدا کردن این فراد و استفاده از آن ها در محل هایی که به آن ها نیاز دارد، اقدام به ارزیابی فرد می کند.

در مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای، مرجع مربوطه در کشور آلمان فرد متقاضی مهاجرت را چه از نظر مدرکی که در اختیار دارد و چه از نظر تخصص و مهارت هایی که در اختیار دارد، مورد ارزیابی قرار می دهند. برای این کار مرجع و سازمانی اختصاصی وجود دارد که شرایط فرد متقاضی مهاجرت به وسیله ی این موسسه مورد سنجش قرار می گیرد

و در صورتی که این موسسه تایید کند که این فرد دارای توانایی ها و دانش لازم و مدرک دارای اعتبار برای تصدی در این پست شغلی است، دولت آلمان و مرجع مربوطه برای صدور ویزا اقدام به صادر کردن ویزای این شخص می کند و فرد در نهایت با ویزای کاری آلمان قادر است تا وارد خاک این کشور شده و در مکانی که مرتبط با رشته اش می باشد، مشغول به کار شود.

گاها موسسه ی مربوطه تشخیص می دهد که فرد مهارت لازم را نداشته و لازم دارد تا دوره هایی را به صورت تکمیلی طی کند تا بتواند واجد شرایط گرفتن ویزا به شمار بیاید. برای این که فردی بتواند این نوع ویزا را دریافت کند، سختی ها و شرایط خیلی سخت و دست و پا گیری وجود نداشته و تنها چند عامل دارای اهمیت از جمله سن، سابقه ی کاری و مواردی از این دست نیاز است که در ادامه ی مطلب مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای به آن خواهیم پرداخت.

 

از کجا بدانیم کدام روش برای ما مناسب تر می باشد؟

از کجا بدانیم کدام روش برای ما مناسب تر می باشد؟

یکی از سوال های خیلی رایج میان مراجعه کننده ها برای مهاجرت و انتخاب روش ها و برنامه های مهاجرتی این است که بهترین روش برای مهاجرت با توجه به شرایط آن ها کدام بوده و چه برنامه ای مناسب تر برای آن ها می باشد؟ برای مثال؛ فردی که قصد مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای را دارد بهتر است به وسیله ی یکی  از روش های مهاجرت نیروی کار ماهر به آلمان 2020 ، در صورتیکه سابقه کار یا مدرک ندارد از طریق دوره اوسبیلدونگ آلمان اقدام به انجام کارهای خود کند و با توجه به علایق و شرایطی که دارد، مناسب ترین دوره را انتخاب کند.

حال، فرد چگونه می تواند متوجه شود که میان این دو روش کدام برای وی بهتر می باشد و درصد موفقیت وی را به میزان بالایی افزایش می دهد؟ همان طور که می دانید، برای مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای، فرد بدون در اختیار داشتن تحصیلات آکادمیک و با مدرک فوق دیپلم یا فنی و حرفه ای به همراه سابقه کاری مرتبط قادر است تا اقدام به انجام کارهای مربوط به مهاجرت و دریافت ویزا کرده و در صورت پذیرفته شدن، وارد خاک کشور آلمان شود.

حال در صورتی که فرد در کشور مبدا در زمینه ی رشته ی خود مشغول به کار بوده و در آن تجربه و سابقه ی کاری دارد که می تواند مدرک های مربوط به آن را به مرجع های مربوطه ارائه داده و ثابت کند که در این زمینه سابقه ی کاری داشته و از مهارت های لازم برخوردار است، بهتر است که از روش مهاجرت نیروی کار ماهر 2020 آلمان استفاده کند.

البته گاها ممکن است سطح مهارت ها و توانایی های فرد مورد نظر یا مدرک وی مورد تایید سازمان مربوطه قرار نگرفته و حضور وی را مشروط به گذراندن دوره های تکمیلی آموزشی کنند که در این صورت فرد می بایست پس از این که به کشور آلمان وارد شد، در این دوره ها ثبت نام کرده و شرکت نماید و سپس می تواند در صورت سپری کردن این دوره ها با موفقیت پیدا کردن شغل مرتبط با رشته و مهارتش کار خود را شروع کند.قابل ذکر است افراد در حین این دوره ها نیز حقوق دریافت می کنند. 

دوره آوسبیلدونگ نیز برای افرادی مناسب می باشد که در عین حالی که تحصیلات آکادمیک ندارد و حداقل دیپلم دارد و  سابقه ی کار مرتبطی هم در زمینه ی رشته ای که برای آن داوطلب شده است ندارد و می خواهد در کشور آلمان هم مشغول به کار شود و ویزای کاری دریافت کند

و هم چنین برای افرادی که مدرک فنی حرفه ای دارند و سابقه کاری ندارند بسیار مناسب است .قابل ذکر است افرادی وجود دارند که مدرک حداقل دیپلم را دارند اما علاقه ای به مهاجرت تحصیلی و ادامه تحصیل در دانشگاه را ندارند و هم چنین سرمایه کافی برای ثبت شرکت و سرمایه گزاری در آلمان را ندارند و شرایط مورد نیاز قانون 2020 و جاب آفر آلمان را ندارند این روش بسیار پیشنهاد می شود.

دوره ی آوسبیلدونگ یک دوره ی آموزشی همراه با کارآموزی است که بین یک تا سه و نیم سال به طول می انجامد و فرد متقاضی حین دوره حقوق دریافت می کند و پس از طی این دوره آن هم با موفقیت فرد می تواند با عنوان نیروی کار ماهر در جست و جوی کار باشد و با توجه به عنوان و مدرکی که دارد قطعا خیلی زود آن را پیدا خواهد کرد و پس از آن می تواند اقامت دائم خود را دریافت نماید.

روش سوم هم در حالتی است که فرد متقاضی قصد دارد تا در رشته ای به غیر از رشته ی خود که در آن دارای مدرک است، اقدام به درخواست مهاجرت کند و علاوه بر این، تمایلی هم به انجام مهاجرت به صورت تحصیلی ندارد. در این شرایط ذکر شده، بهترین برنامه ی مهاجرتی ممکن برای فرد همان اوسبیلدونگ آلمان می باشد.

 

چه مشاغلی مورد نیاز می باشد؟

چه مشاغلی مورد نیاز می باشد؟

یکی از سوال های پرتکرار که برای افرادی که قصد دارند تا نسبت به مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای اقدام کنند پیش می آید، این است که برای این نوع مهاجرت چه رشته های تحصیلی مورد نیاز کشور آلمان بوده و افراد می توانند به کمک آن ها اقدام به درخواست مهاجرت کنند. در فهرست رشته ها و شغل هایی که برای پذیرش مهاجر در آن ها هر ساله به وسیله ی مراجع مهاجرتی کشور آلمان اعلام می شود، رشته های بسیار زیادی موجود هستند که کلیه ی رشته های فنی و حرفه ای را در بر می گیرند.

از جمله دلیل هایی که برای این کاهش نیروی ماهر در کشور آلمان وجود دارد، این است که در این کشور تمایل به فرزندآوری پایین بوده و درصد تولدها بسیار کم می باشد. لذا مسئولین کشور آلمان تصمیم گرفتند تا با ارائه ی برنامه های مهاجرتی مختلف این کمبود را جبران کرده و در همین راستا هم سال به سال قانون های موجود برای آن را ساده تر می کنند تا افراد بیشتری قادر باشند نسبت به مهاجرت اقدام کنند.

ناگفته نماند که این کشور همواره به دنبال افرادی است که بسیار توانمند و پرتلاش هستند و در کار و رشته ی خود ماهر و متخصص می باشند.
برای این نوع از مهاجرت، کلیه ی رشته های فنی و حرفه ای پذیرفته می شوند و فرد قادر است تا در کلیه ی فرصت های شغلی که برای این رشته ها موجود هستند بنا بر رشته ی مورد نظر خود اقدام به درخواست کند. بهتر است فرد پیش از این که کارهای خود را برای مهاجرت استارت بزند، در ابتدای امر رشته های موجود را مورد بررسی قرار دهد تا در صورتی که رشته او هم در لیست رشته ها وجود داشت، سپس نسبت به انجام سایر کارها اقدام کند. این رشته ها عبارت هستند از:

تکنیسین فنی در رشته های لوله کشی، جوشکاری، تاسیسات، ساخت و ساز، دکوراسیون، ماشین کاری، تعمیرات، نجاری و ..
تکنسین هایی که برای رشته ی مکانیک مورد نیاز هستند: شغل هایی که در زمینه ی نقشه کشی آن هم از نوع صنعتی هستند، نقشه کشی، کنترل کیفیت، ماشین کاری، برشکاری، جوشکاری، تاسیسات، کاربر سی ان سی، کاربر ابزارالات تراش، اپپراتور کار با دستگاه فرز، اپراتور کار با دستگاه مونتاژ، کاربر امکانات تولیدی
تکنیسین های مورد نیاز برای رشته ی برق: مونتاز کننده ی صفحه های الکترونیکی، برقکار در زمینه ی برق صنعتی، برقکار برای انجام کارهای ساختمانی، برق های اتوماسیون صنعتی، دستگاه های ابزار دقیق، دستگاه های کالیبره سازی
تکنسین در رشته ی شیمی: افراد شاغل در ازمایشگاه، کاربر کار با ماشین الات، کاربر پوشش دهی
تکنسین در رشته های در رابطه با ساختمان سازی: نقاش، نصاب پرده یا موکت،پارکت و غیره، افراد فعال در زمینه ی لوله کشی ساختان، سیم کشی هاس ساختمانی انجام کارهای در ارتباط با تهویه ی مطبوع
تکنسین در زشته ی کامپیوتر: افراد فعل در زمینه ی شبکه های کامپیوتری، برنامه نویس های ماهر، افراد حاضر در هلپ دسک و سایر مواردی از این دست
آرایشگری: آرایشگر مو، چهره، گریم حرفه ای و ... 
مشاغل مرتبط با هتلداری، آشپزی، شیرینی پزی، نانوایی، قصابی و ... 
 
از جمله سایر رشته هایی که برای این نوع مهاجرت موجود هستند می توان به: ساخت و سازهای فلزی، جوش و فناوری اتصال، کلیه ی شغل هایی که در ارتباط با تکنولوژی اتوماسیون هستند، مکاترونیک، الکترونیک ساختمانی و انرژی، نصب و تعمیرات لوله، بهداشت حرفه ای، کلیه ی رشته های تکنولوژی های تبرید، کلیه ی رشته هایی که در ارتباط با سامانه های گرمایش و سرمایش و تهویه ی مطبوع هستند، کلیه ی شغل های در ارتباط با لوله کشی و کوره و نصب و انجام کلیه ی تعمیرات لوله ها، رشته های در ارتباط با عملیات راه آهن، رشته های تکنولوژی ساخت،  صنایع دستی و سایر  رشته های فنی و حرفه ای که در این مطلب به آن ها اشاره ای نشد. 

کلیه ی افرادی که در رشته های ذکر شده در بالا دارای مدرک فنی و حرفه ای به صورت رسمی باشند و در عین حال هم از سابقه ی کاری مناسب و در ارتباط با رشته شان بهره مند باشند قادر هستند تا برای رشته ی خود برای کار در کشور آلمان تقاضای خود را مطرح کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که این رشته و این مدرک می بایست حتما در کشور المان متقاضی و خواستار داشته باشد و در عین حال فرد هم می بایست کاملا در زمینه ی کاری خود ماهر باشد. در این صورت است که درخواست فرد بری مهاجرت کاری به این کشو پذیرفته شده و وی قادر است تا در این کشور به وسیله ی اقامت کاری خود حضور پیدا کرده و مشغول به کار شود. 

 

چه تفاوت ها و شباهت هایی میان برنامه های مهاجرتی دوره های اوسبیلدونگ و قانون 2020 آلمان وجود دارد؟

چه تفاوت ها و شباهت هایی میان برنامه های مهاجرتی دوره های اوسبیلدونگ و قانون 2020 آلمان وجود دارد؟

در صورتی که بخواهید از طریق برنامه ی مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای اقدام کنید، دو راه حل پیش روی خود دارید: نخست استفاده از دوره های اوسبیلدونگ و دیگری استفاده از قانون 2020 آلمان. هر یک از این برنامه های مهاجرتی دارای شرایط خاص خود هستند که می خواهیم به آن ها بپردازیم. یکی از شباهت هایی که هر دوی این برنامه ها با هم دارند، این است که حداقل مدرکی که برای آن ها می بایست به وسیله ی متقاضی مهاجرت ارائه شود، دیپلم می باشد.

در شیوه ی مهاجرت به وسیله ی قانون 2020 آلمان که به نام مهاجرت نیروی کار ماهر هم شناخته می شود، افرادی که فاقد تحصیلات آکادمیک هستند و از مدرک فنی و حرفه ای بهره مند می باشند یا مدرک آن ها زیر لیسانس یعنی کاردانی یا فوق دیپلم است، می توانند برای گرفتن ویزای این کشور به کمک برنامه ی نیروی ماهر کار اقدام کنند.

برای این که فردی بتواند از این شیوه ی مهاجرتی بهره ببرد، می بایست حتما دارای تجربه ی کاری باشد که مستقیما در ارتباط با رشته ای است که برای گرفتن ویزا و مشغول به کار شدن در آن اقدام کرده و درخواست داده است. پس تنها نکته ی مهم برای این برنامه بهره مندی از سابقه ی کار مرتبط در رشته ی مورد نظر می باشد. این روش و برنامه ی مهاجرتی جدیدا و در سال 2020 میلادی ارائه شد.

در مقابل برنامه ی مهاجرتی 2020، دوره های اوسبیلدونگ آلمان قرار دارد. این دوره ها را به نوعی یک دوره ی تحصیلی و کارآموزی به شمار می آورند که در آن به فرد متقاضی آموزش های حرفه ای داده شده و وی را برای ورود به بازار کار آماده می کنند. این دوره های اوسبیلدونگ عموما چیزی بین یک سال تا سه و نیم سال طول خواهد کشید و فرد قادر است تا حین دوره هم ساعت های معینی در هفته را به کار مشغول شود.

علاوه بر این، فرد متقاضی در عین حالی که در حال آموزش دیدن به صورت تئوری می باشد، آموزش های عملی و مهارتی لازم را که به صورت کارآموزی ارائه می شوند را هم خواهد گذراند و پس از به پایان رسیدن دوره آن هم با موفقیت فرد، عنوان کارمند ماهر را دریافت کرده و به وسیله ی مدرک هایی که از این دوره به دست می آورد، می تواند برای کار اقدام کند.

قابل ذکر است افراد حین دوره ها حقوقی حدود 700 تا 1200 یورو به صورت ماهانه دریافت می کنند و پس از اتمام دوره نیز وقتی در زمینه کاری خود استخدام شدند حقوقشان افزایش میابد. این روش برای افرادی مناسب است که تحصیلات آکادمیک ندارند و حداقل مدرک تحصیلی شان دیپلم است و از هیچ  سابقه ی کاری در ارتباط با رشته ی خود هم بهره مند نیستند و در عین حال هم مایل هستند تا به کشور آلمان مهاجرت کنند.

پس تفاوت اصلی این دو برنامه ی مهاجرتی با یکدیگر، در اختیار داشتن یا نداشتن مدرک فنی حرفه ای و سابقه ی کاری مرتبط با رشته ی مورد نظر می باشد.

 

آیا مهاجرت به آلمان با مدرک دیپلم امکان پذیر می باشد؟

آیا مهاجرت به آلمان با مدرک دیپلم امکان پذیر می باشد؟

یکی از سوال هایی که بسیار پرتکرار بوده و برای افراد زیادی در زمینه ی مهاجرت به کشور آلمان پیش می آید، این است که آیا این امکان وجود دارد که فردی بتواند بدون این که تحصیلات آکادمیک داشته باشد و تنها با در اختیار داشتن مدرک دیپلم نسبت به مهاجرت به کشور آلمان اقدام کرده و کارهای لازم را در این زمینه انجام دهد؟

در پاسخ باید بگوییم بله؛ این امکان وجود دارد. چنین فردی به کمک برنامه های مهاجرتی اوسبیلدونگ آلمان و نیز مهاجرت نیروی کار ماهر به آلمان 2020، قادر است تا شانس خود را برای حضور در کشور آلمان و دریافت ویزای آن و سپس مشغول به کار شدن در آن امتحان کند.

در صورتی که این فرد متقاضی برای برنامه ی اوسبیلدونگ بخت خود را امتحان کند، می بایست مدارک لازم را برای این کار به مرجع مورد نظر ارائه داده و در صورت پذیرفته شدن به وسیله ی مرجع مربوطه  ویزای فرد صادر خواهد شد. سپس بعد از این که این فرد وارد خاک کشور آلمان شد، می بایست به مدرسه یا کالجی که برگزار کننده ی دوره های اوسبیلدونگ است مراجعه کرده و در آنجا دوره های آموزشی که عموما شامل کاراموزی هم می شوند را بگذراند.

پس از طی کردن این دوره، فرد می تواند به عنوان نیروی کار ماهر به دنبال شغلی برای خود بگردد. در برنامه ی مهاجرت نیروی کار ماهر به آلمان 2020 هم فرد متقاضی تمامی مدارکی را که برای درخواست ویزا به وسیله ی این برنامه لازم است را به مرجع مورد نظر ارائه داده و در صورتی که مدارک وی مشکلی نداشته باشند و دارای صلاحیت و توانایی های لازم باشد، درخواست ویزای او قبول خواهد شد.

در اینجا دو حالت پیش می آید؛ نخست این که تمامی مدارک تحصیلی فرد و سابقه های وی پذیرفته شده و مهارت وی به نوعی به مرجع مورد نظر به اثبات می رسد که در این صورت فرد بلافاصله پس از ورود به کشور آلمان قادر است تا به مشغول به کار شود.

حالت دوم هم به این گونه است که مدارک فرد برای نمونه مدرک فنی و حرفه ای وی از دید کارفرما مورد نظر فاقد صلاحیت های لازم است و فرد متقبل می شود تا در صورت حضور در کشور آلمان بلافاصله در دوره های آموزشی تکمیلی که برای وی معین شده است حضور پیدا کند و در صورت طی کردن این دوره ها با موفقیت نسبت به پیدا کردن شغل برای خود اقدام کرده و مشغول به کار شود.

قابل توجه است فرد حین دوره های آموزشی نیز حقوق ماهانه دریافت می کند. پس همان طور که دیدید، برنامه های مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای، به قدری متنوع و گسترده است که هر فردی با هر مدرکی حتی دیپلم هم قادر است شانس خود را برای زندگی کردن در این کشور بیازماید.

 

مدرک زبان مورد نیاز چیست؟ آیا باید از ابتدا مدرک داشته باشیم؟

مدرک زبان مورد نیاز چیست؟ آیا باید از ابتدا مدرک داشته باشیم؟

یکی از چالش ها و دغدغه های افراد در زمینه ی مهاجرت، زبان می باشد. عموما افرادی که در زبان کشور مورد نظر ماهر نیستند، سوال های بسیاری در این زمینه می پرسند و معمولا دوست دارند بدانند که چه میزان دانش زبانی برای مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای می بایست داشته باشند. وقتی فرد متقاضی برای مصاحبه در سفارت حضور پیدا می کند، می بایست دست کم دارای مدرک B1 در زبان آلمانی باشد.

فرد متقاضی لازم نیست این مدارک را از همان ابتدای شروع پروسه ی مهاجرتی در اختیار داشته باشد. چرا که این پروسه زمانبر است و در طی دوره ای که در حال پیگیری است فرد می تواند نسبت به تکمیل کردن زبان خود و قوی کردن آن اقدام کند و سپس مدرک های لازم را دریافت کند. در صورتی شما از طریق شرکت الست گروپ قرارداد بسته باشید، آموزش زبان شما به صورت رایگان توسط دپارتمان زبان الست گروپ صورت می گیرد.

 

حداقل مدرک مورد نیاز چیست؟

حداقل مدرک مورد نیاز چیست؟

معمولا افرادی که تصمیم به مهاجرت می گیرند، در صدد جمع آوری اطلاعات نسبت به پروسه ای که می بایست برای مهاجرت انجام گردد، اقدام می کند. یکی از سوال هایی که در این زمینه به وجود می آید، این است که کمترین میزان مدارکی که برای مراجع مربوطه در روش مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای قابل قبول است چه می باشد؟

در پاسخ باید گفت، برای این مهاجرت از طریق دوره آوسبیلدونگ دست کم فرد می بایست دارای مدرک دیپلم باشد و برای طرح نیروی ماهر (قانون 2020) نیز در کنار این مدرک دیپلم می بایست که مدارک فنی و آموزشی که با رشته اش مرتبط هستند را هم به همراه سایر مدارک در پرونده اش قرار دهد.

 

سابقه کاری مورد نیاز چقدر می باشد؟

سابقه کاری مورد نیاز چقدر می باشد؟

در این روش مهاجرتی از طریق نیروی ماهر قانون 2020 صورت بگیرد، لازم است که فرد دست کم دو سال سابقه ی کاری مرتبط در رشته ی خود داشته و مدارک مربوط به آن را در پرونده ی خود قرار دهد.

اما دوره آوسبیلدونگ سابقه کاری نیاز ندارد.

 

محدودیت سنی چه میزان است؟

محدودیت سنی چه میزان است؟

سن و سال همیشه یکی از موارد مهم در امر مهاجرت محسوب می شده و گاها افرادی که سن آن ها کمی بالا می باشد، برای انجام پروسه ی مهاجرتی دلسرد بوده و امید زیادی ندارند.

برای این نوع مهاجرت یعنی مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای برای افرادی که تقاضای آن را دارند، محدودیت های سنی وجود دارد. بر اساس قانون، تنها افرادی که دست کم هجده ساله و حداکثر چهل و پنج ساله باشند قادر هستند تا نسبت به انجام پروسه ی مهاجرتی به این وسیله اقدام کنند.

 

آیا از طریق این روش، شهروند این کشور محسوب می شویم؟

آیا از طریق این روش، شهروند این کشور محسوب می شویم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر؛ به کمک این روش شهروند محسوب نمی شوید اما پس از این که 4 سال را در کشور آلمان به کار مشغول شدید و با رعایت قانون های آن و خوش حسابی در پرداخت مالیات موفق شدید تا کارت اقامت دائم خود را دریافت کنید، می توانید بعد از این که از آمدن کارت اقامت دائم 24 ماه معادل 2 سال گذشت، برای گرفتن حق شهروندی کشور آلمان هم اقدام کنید.

برای گرفتن حق شهروندی و داشتن تابعیت آلمانی، تعدادی آزمون وجود دارند که در صورتی که آن ها را با موفقیت پشت سر بگذارید و مجموع امتیازاتی که دریافت می کنید به حد نصاب لازم برسد قادر هستید تا در این پروسه موفق شده و تابعیت آلمانی نیز دریافت نمایید.

 

اقدام از طریق این روش چه اندازه زمان می برد؟

اقدام از طریق این روش چه اندازه زمان می برد؟

همیشه فاکتور زمان در هر کاری یکی از با اهمیت ترین عامل ها به شمار آمده و افراد، توجه بسیاری به آن می کنند. چرا که عموما فردی که برای مهاجرت اقدام می کند، دوست ندارد همه ی عمر خود را منتظر بنشیند تا پاسخ درخواست اخذ ویزای وی بالاخره یک روزی بیاید و با درخواست او موافقت شده یا نشده باشد. پس همیشه این موضوع برای درخواست کننده ها بسیار مهم بوده و یکی از اولویت های آن ها است که پس از چه مدت زمانی آن ها قادر هستند تا ویزای خود را دریافت کنند و کارهای آن ها چه مدت زمانی به طول خواهد انجامید.
 
همان طور که می دانید، امروزه به علت درخواست های زیادی که برای مهاجرت وجود دارد، موسسه ها و شرکت های مهاجرتی بسیاری در سراسر کشور تاسیس و راه اندازی شده اند که اشخاص می توانند به کمک آن ها اقدام به مهاجرت کنند. این موسسه ها عموما از وکیل های حرفه ای و اشخاص خبره برای انجام کارها استفاده می کنند و در نتیجه سرعت انجام پروسه ی مهاجرتی را بسیار بالا می برند و قادر هستند تا در صورتی که مدارک تکمیل باشند و فرد از نظر مهارت و توانایی ها مشکلی نداشته باشد، در حداقل زمان ممکن ویزای مورد نظر فرد را برای وی دریافت کنند.

اما اگر فرد خودش برای این کار اقدام کند و علاوه بر این که به زبان آلمانی تسلط ندارد، روی پروسه ی درخواست ویزا هم تسلط چندانی نداشته باشد و به همین علت ناشی بودن در زمینه ی امور مهاجرتی مدارک خود را ناقص تحویل دهد یا سایر مواردی از این دست، این پروسه می تواند مدت زمان زیادی به طول انجامد و حتی گاها با درخواست ویزای فرد موافقت نشود. به طور کلی پروسه ی اخذ ویزا و مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای با توجه به وقتی که سفارت کشور آلمان برای فرد تعیین می کنند، می تواند چیزی در حدود 1 سال الی یک سال و دو ماه به طول بیانجامد.

 

میزان حقوقی که فرد متقاضی می تواند دریافت کند چقدر می باشد؟

میزان حقوقی که فرد متقاضی می تواند دریافت کند چقدر می باشد؟

یکی از اصلی ترین دلیل هایی که افراد برای مهاجرت اقدام می کنند، پایین بودن سطح درآمدها در کشور مبدا و عکس آن یعنی بالا بودن درآمدها در کشور مقصد می باشد. حقوق و مزایا همواره یکی از مهم ترین دغدغه ها به شمار می آیند که افرادی که قصد مهاجرت دارند، با آن روبرو هستند.

در صورتی که فرد از روش مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای اقدام کند، ابتدا و در زمانی که در حال گذراندن دوره ی آموزشی می باشد هم حقوق دریافت می کند. مبلغ این دستمزد برابر با 1000 تا  1800 یورو به صورت ماهیانه می باشد. پس از این که دوره ی آموزشی فرد متقاضی به اتمام رسید، وی می تواند برای شروع کار خود به صورت تمام وقت اقدام کرده و درآمد او هم افزایش پیدا می کند. در این دوران حقوق فرد چیزی در حدود 2500 الی 3500 یورو به صورت ماهیانه خواهد بود.

 

آیا این روش منجر به اخذ اقامت دائم می شود؟ چقدر زمان می برد؟

آیا این روش منجر به اخذ اقامت دائم می شود؟ چقدر زمان می برد؟

عموما هر فردی که برای مهاجرت اقدام می کند، قصد دارد تا به وسیله ی ویزایی که می گیرد و برنامه ی مهاجرتی که از آن استفاده می کند، در نهایت اقامت دائم کشور مورد نظر را گرفته و بتواند از مزیت ها و خوبی های آن بهره مند گردد. شخصی هم که برای مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای اقدام می کند، عموما این فکر را در سر دارد که پس از مدتی بتواند اقامت دائم کشور آلمان را دریافت کند و بتواند در آن به زندگی مشغول شود و از مزیت ها و خدماتی که این کشور به شهروندان خود ارائه می دهد، بهره مند گردد.

دقت داشته باشید که دریافت اقامت دائم با گرفتن حق شهروندی متفاوت بوده و در عین حال پروسه های متفاوت خود را در بر داشته و زمان متفاوتی را طلب می کند. به طور کلی فردی که با ویزای کاری نسبت به مهاجرت به کشور آلمان اقدام می کند، بعد از این که به مدت 5 سال در این کشور به زندگی پرداخت و در صورت رعایت تمامی قانون های این کشور و نیز از همه مهمتر پرداخت به موقع و درست مالیات های خود قادر است تا درخواست خود را در رابطه با گرفتن اقامت دائم کشور آلمان به مراجع مربوطه ارائه دهد و در صورتی که از نظر مرجع های مربوط به آن موضوع، هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد، این فرد بتواند مدارک مربوط به اقامت دائم خود را دریافت کند و بتواند از مزیت ها و امکانات آن بهره مند گردد.

توجه به این نکته ضروری است که این کارت اقامت دائم به منزله ی شهروندی نبوده و فرد را از حقوق شهروندی برخوردار نمی کند. ناگفته نماند، اکثر قریب به اتفاق خدمات و امکاناتی که برای شهروندان کشور آلمان وجود دارد، برای افرادی که کارت اقامت دائم دارند هم موجود است و تنها در برخی موارد است که ممکن است اختلاف هایی وجود داشته باشد. برای نمونه حق رای دادن و شرکت کردن در انتخابات تنها مختص شهروندان است نه افرادی که اقامت دائم دارند.

 

آیا امکان پیوستن همزمان همسر و فرزند وجود دارد؟

آیا امکان پیوستن همزمان همسر و فرزند وجود دارد؟

عموما اکثر افرادی که مهاجرت می کنند، یکی از هدف ها و علت هایی که برای این کار دارند این است که خانواده و به خصوص فرزندانشان در محیطی پیشرفته و سرشار از امکانات زندگی کرده و از خدمات متنوع و گوناگونی بهره مند گردند. لذا عموما برای فرد مهم است که بتواند خانواده اش را هم به همراه داشته باشد.

در مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای، فرد متقاضی اگر نیاز به دوره آموزشی داشته باشد، قادر نیست تا در طول دوره آموزشی خانواده اش را با خود به همراه داشته باشد. اما پس از این که دوره ی مورد نظر به اتمام رسید، فرد می تواند بلافاصله برای آوردن خانواده ی خود اقدام کند. همسر فرد متقاضی می تواند بعد از دریافت ویزا در کشور آلمان به صورت تمام وقت مشغول به کار شده و هیچ محدودیتی از نظر ساعتی برای وی وجود ندارد. همچنین فرزندان این فرد هم می توانند پس از حضور در کشور آلمان به صورت رایگان در مدرسه مشغول به تحصیل شوند و از امکانات و خدمات این کشور بهره ی کافی و وافی را ببرند.

 

مدارک مورد نیاز چیست؟

مدارک مورد نیاز چیست؟

برای مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای لازم است تا فرد مدارکی در اختیار داشته باشد تا به وسیله ی آن ها پروسه ی مهاجرتی خود را شروع کند. این مدارک به شرح زیر هستند:

برای مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای لازم است تا فرد مدارکی در اختیار داشته باشد تا به وسیله ی آن ها پروسه ی مهاجرتی خود را شروع کند. این مدارک به شرح زیر هستند:

1. در اختیار داشتن گذرنامه ای که دارای اعتبار باشد
2. مدارکی که در ادامه آورده می شوند می بایست به زبان آلمانی ترجمه شده و در عین حال تاییدیه های لازم را  از سفارت این کشور نیز دریافت کرده باشند:
شنسنامه ی فرد
کلیه ی مدرک های وی که از سازمان فنی و حرفه ای اخذ شده اند
سایر مدرک هایی که بیانگر مهارت فرد متقاضی مهاجرت هستند
در صورتی که فرد دارای مدرک فوق دیپلم است مدرک و ریزنمره های آن پیوست گردد
کلیه ی سابقه های کاری فرد همراه با مدارک لازم مانند گواهی مشغول به کار بودن، در صورت وجوو بیمه ی تامین اجتماعی و سابقه های آن و توصیه نامه ی فرد از محل کار خود
3. رزومه ای کامل و دقیق به زبان آلمانی
4. برای ارائه ی درخواست شغل مورد نظر لازم است تا یک انگیزه نامه هم نوشته شود
5. حاصل نهایی ارزیابی کردن مدرک های فرد متقاضی از ارگان های دولتی مورد نیاز
6. در صورتی که فرد متقاضی ویزای جستجوی کار یا جاب سیکر است یک انگیزه نامه هم لازم دارد
7. حاصل ارتباطات برقرار شده با شرکت های آلمانی مختلف برای افرادی که درخواست ویزای جاب سیکر دارند
8. برای افرادی که درخواست ویزای جاب سیکر دارند و نیز افرادی که لازم است تا کورس های آموزشی برای تطبیق واحدهایشان را بگذرانند لازم است یک نامه  تمکن مالی هم اارئه گردد
9. در صورت نوشته شدن قرارداد استخدامی آن هم می بایست پیوست گردد
10. حداقل مدرک (B1) زبان آلمانی

 

آیا الست گروپ از این روش اقدام می کند؟ خدمات شرکت الست گروپ چیست؟

آیا الست گروپ از این روش اقدام می کند؟ خدمات شرکت الست گروپ چیست؟

یکی از حرفه ای ترین و در عین حال قدیمی ترین موسسه های مشغول به کار در زمینه ی مهاجرت الست گروپ می باشد. این شرکت تعداد فوق العاده زیادی پرونده های موفق مهاجرتی در اختیار داشته و می تواند به کمک پرسنل حرفه ای خود اقدام به انجام کلیه ی کارهای مهاجرتی افراد کرده و آن را به بهترین نحو ممکن پیش ببرد. این مجموعه، خدماتی را به مراجعه کننده های خود ارائه می دهد که بسیار منحصر به فرد می باشند. این خدمات به شرح زیر هستند:

1. موسسه ی الست گروپ یک دپارتمان زبان در اختیار دارد که در آن از استادهای فوق حرفه ای و توانمند بهره می برد. در صورتی که نوع مهاجرت فرد کاری باشد، این مجموعه کلیه ی امکانات آموزش زبان خود را به رایگان در اختیار متقاضی قرار می دهد و فرد می تواند از این آفر بی نظیر بهره ببرد.
2. برای این که پروسه ی مهاجرتی فرد به جریان بیفتند، لازم است تا در ابتدا مدارک لازم و مورد نیاز جمع آوری شوند. مشاورین الست گروپ در طی این پروسه با شما همراه بوده و شما را در این امر یاری می دهند.
3. معادل سازی مدارک
4. هنگامی که شما یک کارفرما برای خود در کشور آلمان پیدا کردید که وی شما را به عنوان نیروی کار خود قبول کند، الست گروپ قرارداد لازم را با این کارفرما عقد کرده و به شما کمک خواهد کرد.
5. در کلیه ی مرحله های گرفتن ویزا برای ورود به آلمان، مشاورین الست گروپ در کنار شما بوده و شما را یاری خواهند داد.
6. وقتی به خاک کشور آلمان وارد می شوید، می بایست کارهایی را به انجام برسانید که از جمله ی آن ها می توان به اسکان، بیمه، حساب بانکی، کارهای اداری مربوط به اداره های دولتی، شهرداری و ثبت شهری و سایر مواردی از این دست اشاره کرد. الست گروپ در این مرحله هم شما را تنها نگذاشته و در کنار شما باقی می ماند.
7. اگر شما پس از ورود به کشور آلمان نیاز داشته باشید تا در دوره های آموزش تکمیلی زبان شرکت کنید، این موسسه وظیفه دارد تا کارهای ثبت نام شما را به انجام برساند.

 

هزینه عقد قرارداد به چه صورتی گرفته می شود؟

هزینه عقد قرارداد به چه صورتی گرفته می شود؟

یکی از مهم ترین مسئله ها برای هر فرد این است که هزینه های انجام پروسه ی مهاجرتی به چه صورت می باشد؟ الست گروپ برای راحتی و آرامش خیال مراجعه کننده های خود این امکان را برای آن ها به وجود آورده است که بتوانند هزینه های خود را به صورت قسطی به شرکت پرداخت کنند.

هر برنامه ی مهاجرتی با توجه به رزومه ای که فرد در اختیار دارد، میزان هزینه ی مختلفی خواهد داشت و در جلسه های مشاوره ای می بایست برای هر فرد به صورت منحصر به فرد این هزینه ها برآورد شده و محاسبه شوند و به فرد مورد نظر اعلام گردند تا در صورت تمایل، اقدام به انجام کارها شود.

 

تضمین قرارداد چیست؟

تضمین قرارداد چیست؟

الست گروپ با توجه به تجربه و سابقه ی کاری که در اختیار دارد، برای اطمینان خاطر بخشیدن به مراجعه کننده های خود اقدام به ارائه ی تضمین قرارداد نموده است. این تضمین به این صورت است که اگر بنا به هر دلیلی، این موسسه قادر نباشد تا کارهای مهاجرتی شما را به انجام برساند، کلیه ی قسط هایی که از شما گرفته شده اند به شما بدون کسر وجه بازگردانده خواهند شد. این ضمانت در قرارداد ذکر خواهد شد و به وسیله ی هر دو طرف هم امضا می شود. شعار الست گروپ اعتماد را تجربه کن می باشد و این فقط به دلیل آرامش خاطر مراجعه کننده ها می باشد. 

 

نتیجه گیری

نتیجه گیری

کشور آلمان یکی از مهاجر پذیرترین کشورها بوده که برنامه های مهاجرتی مختلف و گوناگونی را برای متقاضی ها فراهم آورده است تا به کمک آن قادر باشند نسبت به مهاجرت به این کشور اقدام کند. یکی از این روش ها مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای است.

در این روش فرد می بایست بین 18 الی 45 سال سن داشته باشد و حتی با مدرک دیپلم هم قادر است برای این روش اقدام کرده و شانس خود را امتحان کند. این نوع مهاجرت برای کلیه ی رشته های فنی و حرفه ای مقدور بوده و افراد می توانند با مدرک فنی حرفه ای خود  و تنها مدرک دیپلم نسبت به انجام پروسه ی مهاجرت اقدام کنند. پس از 4 سال کار کردن در این کشور و پرداخت مالیات، فرد قادر است تا برای گرفتن اقامت دائم خود اقدام کند. برای انجام پروسه ی مهاجرتی، ما به شما موسسه ی مهاجرتی با سابقه و حرفه ای الست گروپ را پیشنهاد می کنیم.