اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

موسسه کاریابی در عمان

موسسه کاریابی در عمان

در این مقاله ی کاربردی قصد داریم شرح کامل و مفصلی بر موضوع موسسه کاریابی در عمان داشته باشیم و توضیحاتی را در این باره برای شما عزیزان ارائه نماییم. از شما درخواست می کنیم تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

تعداد زیادی از هم وطنان عزیزمان مایل هستند، به کشورهای مختلف سفر کرده و به دیگر مناطق دنیا مهاجرت نمایند. هر یک ازایشان برای موضوع سفر، مهاجرت و یا اقامت خویش علت و دلیل خاصی را دارند. 

در این مقاله ی کاربردی قصد داریم شرح کامل و مفصلی بر موضوع موسسه کاریابی در عمان داشته باشیم و توضیحاتی را در این باره برای شما عزیزان ارائه نماییم. از شما درخواست می کنیم تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.
تعداد زیادی از هم وطنان عزیزمان مایل هستند، به کشورهای مختلف سفر کرده و به دیگر مناطق دنیا مهاجرت نمایند. هر یک ازایشان برای موضوع سفر، مهاجرت و یا اقامت خویش علت و دلیل خاصی را دارند. 
 
یکی از مهم ترین علت هایی که افراد برای مهاجرت و سفر خویش به کشورهای مختلف دارند، موضوع اشتغال و انجام کار در آن کشورها می باشد. در این بین برخی از افراد با توجه به شرایط، توانایی، مهارت و تخصصی که دارند، با پیشنهادهای مختلف کاری از سوی ارگان ها مختلف در دیگر کشورها مواجه می شوند و می توانند به سادگی از علم، دانش و تخصص خود در این رابطه استفاده نمایند و موفق شوند، شغل و کار مناسب و پردرآمدی را در کشور مقصد پیدا نمایند.

در اغلب اوقات و زمانی که صحبت از سفر و مهاجرت به کشورهای خارجی به میان می آید اکثر افراد مهاجرت به کشورهای غربی و اروپایی را در ذهن خویش تصور می کنند. حال این که خیلی از کشورهای دیگر که در قاره های مختلف سطح جهان قرار دارند، نیز مقصد مناسبی برای سفر، گردش و یا مهاجرت کاری می باشند. 

حتی برخی از این کشورها طرفداران زیادی را برای موضوع مهاجرت دارند و خیلی از هم وطنان ما نیز به سفر و و مهاجرت به این کشورها تمایل زیادی دارند. 
در این خصوص می توانیم کشورهای منطقه ی خاور میانه و کشورهای حاشیه ی خلیج فارس و دریای عمان را نام ببریم. یکی از کشورهای این منطقه که معمولا یکی از مقصدهای مهاجرت کاری، سفر و گردش گری برای هم میهنان عزیزمان می باشد، کشور عمان در حاشیه دریای عمان می باشد. 
ما نیز در مقاله ی موسسه کاریابی در عمان تصمیم داریم موضوع مهاجرت های کاری و شرایط زندگی در کشور عمان را برای شما عزیزان مورد تشریح قرار دهیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

در همین بخش های ابتدایی نوشتار موسسه کاریابی در عمان خدمت شما عزیزان عرض می کنیم، در خصوص انواع شیوه های مهاجرتی و به ویژه روش های مربوط به مهاجرت کاری خویش بدون مشورت با تیم های با تجربه و متخصص اقدامی نکنید. در این صورت احتمال موفقیت شما برای دستیابی به مهاجرت کاری آن کشور بسیار کم می شود.

 

اینفوگرافیک موسسه کاریابی در عمان

اینفوگرافیک موسسه کاریابی در عمان

توصیه ما به شما همراهان گرامی این می باشد که در خصوص مهاجرت کاری خود به کشور عمان با گروه های مشاوره ی مهاجرتی با تجربه و با سابقه مشورت نمایید و از راهنمایی های آن ها در این خصوص بهره مند شوید. یکی از این گروه ها، تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ می باشد که مدت زیادی است، در زمینه ی مهاجرت به کشور عمان فعالیت داشته و از تجربه های بسیار مناسبی در این خصوص برخوردار می باشند. 

در ادامه ی نوشتار موسسه کاریابی در عمان و برای این که موضوعات متنوع این مقاله را به راحتی مورد تفهیم و بسط قرار دهیم، تعدادی سوال و تیتر مهم را برای شما عزیزان بیان کرده و در قسمت های مختلف این نوشتار به تدریج این تیترها را مورد تشریح قرار خواهیم داد. 

مهم ترین تیترها و سوال ها در خصوص موضوع مقاله یعنی موسسه کاریابی در عمان به شرح ذیل می باشند: 
آیا در زمینه ی چگونگی پیدا کردن موسسات کاریابی در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی پیدا کردن کار از طریق موسسه های کاریابی در عمان اطلاعاتی دارید؟
آیا امکان اعتماد و داشتن اطمینان به موسسه های کاریابی در کشور عمان وجود دارد؟
آیا در خصوص شرایط مربوط به کاریابی و مهاجرت کاری در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟
آیا می دانید چه موارد مهمی باید در قرارداد جاب آفر مورد رعایت قرار گیرند؟
آیا در زمینه ی مهم ترین مشاغل و رشته های کاری مورد نیاز در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟
استخدام در هتل های عمان
آیا در زمینه ی بازار کار رشته های مختلف در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص امکان کار و فعالیت در کشور عمان با داشتن مدرک دیپلم اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی شغل های مختلف در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟
حقوق پزشک ها در کشور عمان
آیا افرادی که از طریق کاریابی به کشور عمان مهاجرت می نمایند می توانند اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند؟
آیا افرادی که از طریق ویزای کار و موسسه های کاریابی وارد کشور عمان می شوند، می توانند همسر و فرزندان خود را نیز در این برنامه مهاجرتی با خود همراه نمایند؟
افرادی که می خواهند از طریق موسسه های کاریابی ویزای کاری کشور عمان را دریافت نمایند، باید دارای چه مدارک و مستنداتی باشند؟
آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات گروه الست گروپ در حوزه ی کاریابی و دریافت ویزای کاری کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موسسه کاریابی در عمان با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی چگونگی پیدا کردن موسسات کاریابی در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی چگونگی پیدا کردن موسسات کاریابی در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

در بخش آغازین از متن موسسه کاریابی در عمان قصد داریم طریقه ی پیدا نمودن موسسه های معتبر کاریابی در کشور عمان را برای شما عزیزان بیان نماییم. لطفا در این قسمت از مقاله ما همراه باشید. 
در این جا باید حضور شما عزیزان بیان نماییم که کشور عمان یکی از کشورهای صنعتی و تجاری مدرن در منطقه ی خاورمیانه می باشد که تقاضای نیروی کار زیادی را در زمینه های متعددی دارد. 

یکی از راه های ورود به بازار کشور عمان از طریق موسسه ها و وب سایت های کاریابی این کشور می باشد، بسیاری از نیروهای مهندسی، متخصص و تکنسین ها از طریق وب سایت های کاریابی آنلاین در کشور عمان کار و شغل مورد نظر خود را پیدا می کنند.

 

از مهم ترین و اصلی ترین وب سایت های معتبر کشور عمان که در زمینه ی کاریابی و یافتن شغل مناسب برای افراد مختلف فعالیت دارند، می توانیم موارد را نام ببریم:

از مهم ترین و اصلی ترین وب سایت های معتبر کشور عمان که در زمینه ی کاریابی و یافتن شغل مناسب برای افراد مختلف فعالیت دارند، می توانیم موارد را نام ببریم:

om. indeed. com
www. bayt. com
oman. tanqeeb. com
https: //www. gulftalent. com/oman/jobs
http: //www. learn4good. com/jobs/language/english/list/country/oman/
http: //jobsearch. monstergulf. com/jobresults/jobs-in-oman. html
http: //www. careerjet. com. om/
http: //om. indeed. com/
http: //www. naukrigulf. com/jobs-in-oman

ممکن است، شما مخاطب عزیز در خصوص این وب سایت ها که در حوزه ی کاریابی کشور عمان فعالیت دارند، سوالات و یا ابهام هایی در ذهن خود داشته باشید. برای رفع این ابهام ها و دریافت مناسب ترین پاسخ، می توانید با کارشناس های خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مشورت نموده و از نظرات تخصصی ایشان استفاده نمایید. آن ها بر اساس تجربه و سابقه ای که در خصوص کاریابی بین المللی دارند، بهترین مشاوره ها را به شما عزیزان ارائه می نمایند.

از شما عزیزان دعوت می کنیم، در بخش های بعد ی نوشتار موسسه کاریابی در عمان با ما همراه باشید. 

 

آیا در زمینه ی پیدا کردن کار از طریق موسسه های کاریابی در عمان اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید در بخش قبلی از متن موسسه کاریابی در عمان، مهم ترین وب سایت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، را برای شما همراهان گرامی بیان کردیم. اکنون و در بخش دیگری از مقاله ی خود قصد داریم چگونگی پیدا نمودن یک کار مناسب در کشور عمان را از طریق این موسسه های کاریابی مورد بررسی قرار دهیم. از شما عزیزان دعوات می نماییم در این قسمت از مقاله ما را همراهی نمایید.

شرکت و کمپانی هایی که در کشور عمان و برای موضوع کاریابی فعالیت می کنند، شرایط کاری خود را از طریق وب سایت هایی که دارند، معرفی می نمایند و هم چنین با کمک همین وب سایت ها، نیروهای مورد نظر خود را جذب می نمایند.

بنابراین افرادی که درخواست پیدا کردن یک کار مناسب در کشور عمان را دارند، می توانند در ابتدا وارد وب سایت موسسه ی مورد نظر شده و در ادامه شهر، عنوان شغلی و دیگر فاکتورهایی که مد نظر خود دارند، را وارد نمایند. 

ایشان می توانند در این وب سایت ها جستجو نموده و در نهایت عناوین شغلی موجود و توضیحات آن ها را با مهارت و تخصص خود تطابق دهند.
در صورتی که فرد درخواست کننده ارتباط نزدیکی بین رزومه ی خود و موقعیت آگهی شده پیدا کند، می تواند بر اساس توضیحات ارائه شده ی درون تبلیغ، برای آن کار درخواست خود را ارائه نماید. ارسال درخواست برای موقعیت های شغلی معمولا از طریق ایمیل و یا از راه پر نمودن فرم های آنلاین می باشد. 

برای ارسال درخواست از طریق ایمیل، فرد درخواست کننده می بایست یک ایمیل حرفه ای به زبان موقعیت شغلی مورد نظر (انگلیسی، عربی یا... ) مبنی بر درخواست استخدام خود ارسال نماید. هم چنین به پیوست ایمیل می بایست فرد درخواست کننده مدارک مرتبط با انگیزه نامه، رزومه، مستندات و سوابق تحصیلی و کاری خود را نیز به صورت کامل ارسال نماید. 
برای برخی از شغل ها باید به صورت آنلاین از طریق پورتال یا وب سایت مربوط به آن شرکت اقدام کرد و فرم مربوطه را تکمیل و مدارک را بارگذاری نمود. 

در هر دو شکل، پس از ارزیابی رزومه و مدارک توسط شرکت کارفرما، در صورت مورد قبول واقع شدن، زمانی برای مصاحبه آنلاین هماهنگ شده و در صورت قبولی فرد مورد نظر در مصاحبه، ایشان استخدام می شود. پس از دریافت قرارداد استخدامی به صورت آنلاین، فرد درخواست کننده می تواند از سفارت عمان درخواست ویزای کاری نماید و در خصوص دریافت ویزای کاری کشور عمان اقدام های مقتضی را انجام دهد. 
 
در خصوص چگونگی پیدا کردن شغل و کار مناسب از طریق موسسه های کاریابی کشور عمان، می توانید تازه ترین اطلاعات و جدیدترین مقررات را از کارشناس های گروه الست گروپ سوال نمایید تا ایشان بهترین مشاوره ها را در این زمینه به شما عزیزان ارائه کنند.

گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ سالیان سال است، در شاخه های مختلف مربوط به مهاجرت به کشور عمان فعالیت می کند و در اعضای این تیم دارای تجربه ی فراوانی در این زمینه می باشند. 

لطفا قسمت های بعدی نوشتار موسسه کاریابی در عمان را از دست ندهید، در ادامه قصد داریم موارد مهمی را برای شما عزیازن بیان نماییم. 

 

آیا امکان اعتماد و داشتن اطمینان به موسسه های کاریابی در کشور عمان وجود دارد؟

آیا امکان اعتماد و داشتن اطمینان به موسسه های کاریابی در کشور عمان وجود دارد؟

در قسمت قبلی از متن موسسه کاریابی در عمان شرایط موجود برای یافتن شغل مناسب در کشور عمان و از طریق موسسه های کاریابی در این کشور را مورد بحث قرار دهیم و شما یا مهم ترین شیوه ها و اقدام ها در این خصوص آشنا شدید. در این بخش از مقاله ی خویش بنا داریم در خصوص این که ما چگونه به این موسسه های کاریابی اعتماد داشته باشیم برای شما عزیزان صحبت نماییم. 
لطفا در ادامه ی این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید. 

شرکت ها و موسسه های بسیاری هستند که در عمان به عنوان شرکت یا سایت کاریابی فعالیت می کنند. برخی از این پورتال ها و وب سایت ها به شکل بین المللی فعالیت می نمایند و برای تبلیغ نمودن موقعیت های مختلف شغلی، هزینه ای را از افراد درخواست کننده دریافت نمی کنند. در این شرایط شما می توانید فقط موقعیت های شغلی را پیدا کنید و برای آنها درخواست خود را ارائه دهید.

بنابراین در این شرایط شما برای داشتن اعتماد به این شرکت ها با مشکل و یا هزینه ی خاصی مواجه نمی باشید و می توانید امکانات جستجوی شغل های مورد علاقه ی خویش را در وب سایت های مربوطه مورد کاربرد قرار دهید، بدون این که متحمل هزینه خاصی باشید. 

بهتر است، در خصوص دیگر شرایط موجود در وب سایت های مربوط به کاریابی در کشور عمان به گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مراجعه و یا با ایشان تماس غیرحضوری برقرار نموده و پاسخ سوال های متنوع ذهنی خود را از کارشناس های خبره ی این گروه دریافت نمایید. 

شما در حال مطالعه ی مقاله ای کاربردی در خصوص موسسه کاریابی در عمان هستید. لطفا در قسمت های باقی مانده از این مقاله با ما همراه باشید.

 

آیا در خصوص شرایط مربوط به کاریابی و مهاجرت کاری در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص شرایط مربوط به کاریابی و مهاجرت کاری در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مطالعه فرمودید در قسمت پیشین از نوشتار موسسه کاریابی در عمان خدمت شما عزیزان عرض نمودیم که در برخی از وب سایت های مربوط به کاریابی در کشور عمان، بابت این موضوع از افراد درخواست کننده هزینه ی خاصی دریافت نمی شود و شما می توانید بدون پرداخت مبلغ خاصی، شغل دلخواه خویش را در این وب سایت ها مورد جستجو قرار دهید. اینک و در ادامه ی متن خود قصد داریم شرایط مهم را در رابطه با کاریابی و مهاجرت کاری به کشور عمان مورد بررسی قرار دهیم. لطفا ما را در این بخش از مقاله ی کاریابی در عمان همراهی نمایید. 
 
یکی از مهم ترین شیوه ها برای داشتن یک مهاجرت کاری موفق به کشور عمان این می باشد که فرد درخواست کننده با یکی از شرکت های رسمی و معتبر در کشور عمان وارد عقد یک قرارداد شود.  عقد قرارداد می تواند از طریق خود فرد یا از طریق موسسات کاریابی که در این راه شما را راهنمایی می کنند و باعث می شوند روند کار و ریسک آن برای شما کاهش یابد انجام شود . 

زمانی که یک فرد موفق به بستن قرارداد کاری با یکی از کمپانی ها و ارگان های مستقر در کشور عمان می شود، می تواند در خصوص دریافت ویزای کاری این کشور آسیایی درخواست خود را ارائه نموده و اقدام های مورد نیاز را انجام دهد. زمانی که ایشان موفق به دریافت ویزای کاری کشور عمان شود، می تواند به راحتی به این کشور مهاجرت نموده و در آن جا به کار مورد نظر مشغول شود.

معمولا از این شیوه ی مهاجرت کاری با عنوان جاب آفر کشور عمان یاد می شود. در جاب آفر کشور عمان باید همه ی موارد اعم از شرایط کاری و توافقات صورت گرفته بین طرفین یعنی کارفرما و کارمند به شکلی کامل، شفاف و دقیق مشخص شده باشند و جایی برای هیچ گونه ابهام در موارد ذکر شده وجود نداشته باشد. 

در جاب آفر که همان قرارداد کاری بین کارفرمای کشور عمان و فرد درخواست کننده می باشد، شخص مورد نظر برای مدتی مشخص به استخدام شرکت مربوطه در می آید.

 

مهم ترین اطلاعاتی که باید در قراردادهای موسوم به جاب آفر وجود داشته باشند، به شرح ذیل می باشند:

مشخصات دقیق فرد کارمند که مشتمل بر نام، اطلاعات تماس، شماره پاسپورت، آدرس محل سکونت و... می باشند. 
برخی از مشخصه های دقیق کارفرما که مشتمل بر شماره ثبت، آدرس ثبت و نام رسمی شرکت و... می باشند.

عنوان شغلی فرد کارمند باید مشخص شود. 
وظایفی که فرد استخدام شده باید انجام دهد، باید به صورت شفاف مشخص شوند. 
تاریخ دقیق شروع کار فرد کارمند و هم چنین مدت زمان اعتبار قرارداد ایشان با کارفرما باید به صورت دقیق مشخص شود. 
میزان حقوق ناخالص فرد کارمند
میزان پاداش، مزایا، کمیسیون و دیگر دریافتی های شخص کارمند
شرایط مربوط به فسخ قرارداد همکاری بین کارمند و کارفرمای مورد نظر
شرایط گرفتن مرخصی توسط فرد کارمند
دیگر ضوابط، شرایط و توافقات بین کارفرما و فرد کارمند
بهتر است، برای دریافت اطلاعات بیشتر با گروه الست گروپ وارد مذاکره و یا عقد قرارداد شوید و راهنمایی های بهتر را از کارشناس های این تیم خبره دریافت کنید. ایشان بر اساس سوابقی که در این زمینه دارند، می توانند مناسب ترین راهنمایی ها را به مراجعه کنندگان مختلف ارائه نمایند. 
لطفا در ادامه ی مقاله ی موسسه کاریابی در عمان با ما همراه باشید.

 

آیا می دانید چه موارد مهمی باید در قرارداد جاب آفر مورد رعایت قرار گیرند؟

آیا می دانید چه موارد مهمی باید در قرارداد جاب آفر مورد رعایت قرار گیرند؟

همان طور که ملاحه فرمودید در بخش قبلی از نوشتار موسسه کاریابی در عمان شرایط کاریابی و مهاجرت کاری به کشور عمان را مورد توضیح قرار دادیم و اکنون در بخش دیگری از مقاله ی خود بنا داریم نکته های مهمی که باید در قرارداد مربوط به جاب آفر کشور عمان مورد توجه قرار گیرند، را برای شما همراهان عزیز بیان نماییم.
 
لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

 

اصلی ترین موردهایی که می بایست در قرارداد جاب آفر ذکر شوند، به شرح ذیل می باشند: 

قراردادی که تحت عنوان جاب آفر کشور عمان و بین فرد درخواست کننده و کارفرمای مورد نظر بسته می شود، باید حتما به امضای هر دو طرف برسد، همچنین برای این که این قرارداد دارای رسمیت و اعتبار کاملی باشد، می بایست مهر رسمی کارفرما نیز در آن درج شود. 
همچنین یک راه دیگر برای افزایش اعتبار این قرارداد وجود دارد و آن این است که برای این نمونه قراردادها که در خصوص جاب آفر کشور عمان می باشند، بهتر است، از فرم های دارای سربرگ شرکت کارفرمای مربوطه استفاده شود. 
در کشور عمان برای این منظور که فرد درخواست کننده ویزای کاری خود را دریافت نماید می بایست قرارداد استخدام مربوط به نیروهای خارجی به تایید وزارت کار کشور عمان نیز برسد.

 

مهم ترین مواردی که وزارت کار این کشور در قراردادهای مختلف جاب آفر لحاظ می کند عبارت هستند، از: 

مهم ترین مواردی که وزارت کار این کشور در قراردادهای مختلف جاب آفر لحاظ می کند عبارت هستند، از: 

عنوان شغلی درج شده در قرارداد می بایست با سابقه ی تحصیلی یا کاری فرد متقاضی که قرار است، از خارج از کشور مورد استخدام قرار گیرد، یکسان باشد. به این معنی که واجب است، فرد کارمند صلاحیت کار در آن عنوان شغلی را دارا باشد. 
میزان حقوقی که در قرارداد مربوط به جاب آفر کشور عمان درج می شود، نباید از میانگین حقوق نیروی کار معادل آن شغل در کشور عمان کمتر باشد.

در حقیقت استخدام نیروی کار خارجی توسط کارفرما نمی بایست به علت دسترسی به نیروی کار ارزان از کشورهای خارجی باشد، بلکه می بایست به خاطر استخدام نیروهای متخصص و ماهری باشد که در کشور عمان در دسترس نمی باشند. 

بهتر است، شما مخاطبین گرامی برای کسب تازه ترین اطلاعات و دیگر نکات مهمی که باید در قراردادهای مختلف جای آفر کشور عمان مورد رعایت قرار گیرند، با تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ تماس برقرار نموده و مناسب ترین اطلاعات را از کارشناس های با تجربه ای این گروه به دست آورید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین مشاغل و رشته های کاری مورد نیاز در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مشاغل و رشته های کاری مورد نیاز در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

در قسمت پیشین از موضوع موسسه کاریابی در عمان به برخی از مهم ترین نکته ها که باید در قرارداد جاب آفر کشور عمان به آن ها دقت شود، پرداختیم و برخی از مواردی که از سوی وزارت کار این کشور لحاظ می شوند، را برای شما عزیزان بیان نمودیم. 

در ادامه ی نوشتار خود قرار است، لیستی از مهم ترین شغل های مورد نیاز کشور عمان را برای شما همراهان گرامی مورد تشریح قرار دهیم، لذا از همه ی شما همراهان عزیز درخواست می کنیم که در این بخش نیز با ما همراه باشید. 

کشور عمان از کشورهای پیشرفته در منطقه ی خاور میانه و حاشیه دریای عمان می باشد. این کشور روز به روز در حال پیشرفت در حوزه های مختلف می باشد. در سال های اخیر سرمایه گذاری های فراوانی در این کشور صورت گرفته است و این موارد باعث شده اند، کشور عمان در حوزه های مختلف کاریابی در عمان با پیشرفت های زیادی روبرو شود.

از این رو حوزه های مختلف کاری کشور عمان به نیروهای کاری زیادی در شاخه های متنوع نیاز دارند. در این کشور میزان افراد و جمعیت اشخاصی که در حوزه های مختلف مهارتی دارای تخصص و علم لازم باشند، کم می باشد، لذا لازم است، ما بقی نیروهای مورد نیاز در شغل های مختلف این کشور، از طریق مهاجرت کاری افراد خارجی به کشور عمان تامین شود.

 

در ادامه لیستی از مهم ترین شغل ها و رشته هایی که در کشور عمان به نیروهای کاری مهاجرت نیاز دارند، را برای شما عزیزان بیان خواهیم نمود. این شغل ها و رشته ها به شرح ذیل می باشند:

در ادامه لیستی از مهم ترین شغل ها و رشته هایی که در کشور عمان به نیروهای کاری مهاجرت نیاز دارند، را برای شما عزیزان بیان خواهیم نمود. این شغل ها و رشته ها به شرح ذیل می باشند:

مشاغل ساده
کارگر ساده
مشاغل خدماتی و نیروهای کار غیر ماهر
تکنسین های فنی در حوزه های متنوع صنعتی، ساختمانی، تاسیسات، برق، تعمیرات و... 
نیرو های کار ماهر در زمینه های گردشگری
آشپزی
پذیرایی
رستوران داری و... 
نیروهای مربوط به حوزه های بهداشت و درمان مانند: 
پرستاری
مامایی
کارشناس رادیولوژی و آزمایشگاهی و... 
پزشک های عمومی و پزشکان متخصص
نیروهای مهندسی از جمله مهندسی کامپیوتر
مخابرات
برق و الکترونیک
مکانیک
عمران
راه و جاده، صنایع، شیمی و... 
علوم پایه و محققین در زمینه فیزیک، شیمی و زیست
مدیران متخصص و با تجربه
حسابداری، مالی، اقتصاد و سرمایه گذاری و مدیریت مالی
نیروهای مربوط به فروش، بازاریابی، بازرگانی
نیروهای آموزش، تدریس، آموزش زبان، اساتید دانشگاه
مترجمین و...

 

استخدام در هتل های عمان

استخدام در هتل های عمان

یکی از شغل های مناسبی که اغلب افراد می توانند به واسطه استخدام در آن گروه شغلی، ویزای کاری کشور عمان را دریافت نمایند، کار و فعالیت در هتل های کشور عمان می باشد. افراد درخواست کننده می توانند با کمک موسسه های مختلف کاریابی بین المللی که الست گروپ نیز جزو یکی از این شرکت های کاریابی می باشد ، به استخدام یکی از هتل های کشور عمان درآیند و به این صورت ویزای کاری کشور عمان را به دست آورند.

کارشناس های با تجربه و خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ قادر هستند، با توجه به اطلاعات و تخصصی که دارند، لیست دقیقی از رشته ها و شغل های مورد نیاز کشور عمان را برای شما توضیح دهند. شما خواننده ی گرامی نیز می توانید برای به دست آوردن آگاهی های بیشتر در حوزه ی لیست شغل های مور نیاز این کشور با این کارشناس های خبره مشورت نمایید و از پیشنهادات سازنده ی ایشان نهایت بهره را ببرید.

 

آیا در زمینه ی بازار کار رشته های مختلف در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی بازار کار رشته های مختلف در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

هامن طور که مشاهده فرمودید در قسمت پیشین از متن موسسه کاریابی در عمان، مهم ترین شغل ها و رشته های علمی که در کشور عمان به نیروهای کار خارجی نیاز دارند، را برای شما عزیزان توضیح دادیم. در این بخش از نوشتار خود قرار است، در خصوص بازار کار این رشته ها صحبت نماییم. پس لطفا در این قسمت از مقاله نیز با ما همراه باشید. 
 
تمامی رشته های شغلی در کشور عمان بازار کار نسبتا خوبی دارند. با توجه به صنعت رو به رشد این کشور، نیاز به نیروی کار ساده در صنایع مختلف بسیار زیاد می باشد. هم چنین تکنسین ها و نیروهای کار ماهر نیز در شرایط کاری خوبی هستند و می توانند به راحتی در کشور عمان کار مناسبی را برای خود پیدا کنند. 

با توجه به سرمایه گذاری های اخیر در صنایع مختلف کشور عمان، مانند فولاد، معدن، نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع تولیدی و پایه دیگر، نیاز به مهندس ها در این کشور نسبت به زمان های قبل بسیار بیشتر شده است و مهندسین به ویژه در حوزه های صنعتی تولیدی می توانند به راحتی در این کشور کار کنند و درآمد بالایی برای خود داشته باشند. 

مشاغل مرتبط با امور مالی و سرمایه گذاری، حسابداری و حسابرسی نیز شرایط کاری مناسبی دارند و نیروهایی که در این زمینه دارای دانش و تخصص می باشند، مورد نیاز می باشند. هم چنین آن دسته از افرادی که سابقه ی کار و دانش بالایی در زبان انگلیسی دارند، می توانند در این بخش مشغول به کار شوند. 

مورد دیگر این که کادر درمان و نیروهای پزشکی و پرستاری نیز می توانند در بیمارستان های خصوصی کشور عمان کار کنند و درآمد خوبی برای خود داشته باشند. شرط کار و فعالیت در این بخش، معادل سازی مدرک مورد نظر و دریافت اجازه کار از وزارت بهداشت و درمان کشور عمان می باشد. 

کارشناس های با تجربه و با سابقه ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ، اطلاعاتی بسیار مناسب و به روزی را در خصوص بازار کار مشاغل و رشته های مختلف در کشور عمان دارند و قادر هستند، شما و دیگر افراد مراجعه کننده را به خوبی مورد مشاوره قرار دهند. 
پس همینک به گروه الست گروپ مراجعه و یا با اعضای خبره ی این تیم تماس برقرار نمایید تا بهترین راهنمایی ها را از ایشان دریافت نمایید.

 

آیا در خصوص امکان کار و فعالیت در کشور عمان با داشتن مدرک دیپلم اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص امکان کار و فعالیت در کشور عمان با داشتن مدرک دیپلم اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل از نوشتار موسسه کاریابی در عمان وضعیت بازار کار برخی از رشته ها و شغل ها را در کشور عمان مورد تشریح قرار دادیم. در ادامه ی مقاله خود قصد داریم شرایط کاریابی و بازار کار را برای آن هایی که دارای مدرک دیپلم می باشند، مورد بررسی قرار دهیم. لطفا در این بخش با ما همراه باشید. 

حداقل مدرکی که برای انجام کار و فعالیت در کشور عمان مورد نیاز می باشد، مدرک دیپلم می باشد. افرادی که قصد دارد، در قالب نیروهای کاری ساده در این کشور مشغول به کار شوند، می توانند با همان مدرک دیپلم نیز این کار را انجام دهند، بنابراین برای فعالیت در این حوزه ها نیازی به دریافت مدرک دانشگاهی و مدارک بالاتر از دیپلم نمی باشد. 

البته تکنسین های فنی باید مدرک فنی و حرفه ای داشته باشند و نیروهای مهندسی نیز باید مدرک دانشگاهی مرتبط با شغل مورد نظر را داشته باشند تا بتوانند در این کشور کار کنند. 
این نکته ی مهم را نیز باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که داشتن مدرک دانشگاهی مرتبط و معتبر برای پزشک ها و کادر بهداشت و درمان ضروری می باشد و در این بخش نمی توان بدون مدرک دانشگاهی کار کرد.

بهتر است، در خصوص شغل ها و رشته هایی که امکان کار و فعالیت با مدرک دیپلم را دارند، با کارشناس های گروه الست گروپ تماس برقرار نموده و از مجموعه نظرات کارشناسی شده ایشان بهره مند شوید. ایشان دارای تجربه ی زیادی در خصوص انواع مشاغل و رشته های مورد نیاز آن ها در کشور عمان می باشند.

 

آیا در خصوص مدرک زبان خارجه مورد نیاز برای کار و فعالیت در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مدرک زبان خارجه مورد نیاز برای کار و فعالیت در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

در بخش پیشین از متن موسسه کاریابی در عمان، به بیان برخی از شغل هایی که می توان آن ها را با مدرک دیپلم انجام داد پرداختیم. در این قسمت از متن خود بنا داریم موضوع زبان خارجه ای که برای کار و فعالیت در کشور عمان مورد نیاز می باشد، را مورد توضیح قرار دهیم. از شما عزیزان همراه دعوت می نماییم ما را در این بخش همراهی نمایید. 
در همه ی بازارهای کار کشور عمان افراد می توانند با تسلطی که بر دو زبان عربی و انگلیسی دارند، به کار و فعالیت بپزدارند. در حقیقت بازارهای کار متنوعی که در این کشور وجود دارند، پذیرای هر دو زبان می باشند و فرقی برایشان ندارد. 
هم چنین به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که افراد برای این که بتوانند از طریق مهاجرت کاری ویزای کاری کشور عمان را دریافت نمایند، نیازی نیست، مدرک رسمی و معتبری در خصوص زبان خارجه داشته باشند، هر چند لازم است که به یکی از این دو زبان نامبرده آشنایی و تسلط در حد مکالمه داشته باشند، اما باز هم نیازی به ارائه مستندات و مدارک مربوطه نمی باشد. 
 
در صورت داشتن سوال و یا ابهام در زمینه ی مدرک زبان خارجه ی مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری کشور عمان می توانید با اعضای خبره ی تیم الست گروپ وارد مذاکره شده و از پیشنهادات تخصصی و علمی ایشان استفاده نمایید.

 

آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی شغل های مختلف در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی شغل های مختلف در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل از نوشتار موسسه کاریابی در عمان شرایط تسلط فرد درخواست کننده به یکی از دو زبان عربی و انگلیسی را برای شما عزیزان بیان کردیم و خدمت شما همراهان گرامی گفتیم که برای دریافت ویزای کاری این کشور نیازی به ارائه ی مدرک معتبر زبان خارجه نمی باشد. 
در این قسمت از متن خود قرار است، مقدار حقوق دریافتی افراد در شغل های مختلف را مورد تشریح قرار دهیم. از شما درخواست داریم در این قسمت نیز با ما همراه باشید.
میزان حقوقی که افراد بابت کار و فعالیت در کشور عمان دریافت می نمایند به شغل و کاری که ایشان انجام می دهند، بستگی دارد. 
در حقیقت می توانیم مقدار حقوق های دریافتی افراد را در گروه هیا مختلف شغلی تقسیم بندی و آن ها را برای شما عزیزان بیان نماییم.

 

میزان حقوق دریافتی برای کار کردن در شغل های مختلف کشور عمان به شرح ذیل می باشند: 

کارگرهای ساده و مشاغل خدماتی میزان حقوقی بین 500 الی 800 ریال عمان دریافت می نمایند. 
نیروهای ماهر، تکنسین ها و کارگرهای متخصص دارای حقوق بالاتری نسبت به گروه اول می باشند و معمولا حقوقی بین 800 الی 1400 ریال عمان را دریافت می کنند. 
مهندسین متخصص حقوقی در حدود 1300 الی 2300 ریال عمان را دریافت می کنند که این میزان نیز کمی بیشتراز گروه دوم می باشد. 
میزان حقوق دریافت شده برای کادر بهداشت و درمان در حدود 1200 الی 1800 ریال می باشد.

 

حقوق پزشک ها در کشور عمان

حقوق پزشک ها در کشور عمان

حقوق پزشکان و مدیران متخصص می تواند به 3000 ریال عمان نیز برسد که می توان این مقدار حقوق را بالاترین مقدار در بین گروه های شغلی مختلف به حساب آورد. 
به طور کلی می توانیم بگوییم میزان حقوق دریافتی در شغل های مختلف در کشور عمان چیزی بین 500 الی 3000 ریال عمان می باشد و افراد در هر رشته و شغللی که فعالیت داشته باشند، میزان حقوقشان از 500 ریال عمان کم تر نخواهد بود. 

بهتر است، برای دریافت اطلاعات و داده های دقیق تری در خصوص حقوق های پرداختی برای شغل های مختلف در کشور عمان، با کارشناس های خبره ی گروه الست گروه تماس بگیرید و آخرین اطلاعات را از ایشان دریافت نمایید.

 

آیا افرادی که از طریق کاریابی به کشور عمان مهاجرت می کنند می توانند اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند؟

آیا افرادی که از طریق کاریابی به کشور عمان مهاجرت می کنند می توانند اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند؟

در این بخش از نوشتار موسسه کاریابی در عمان می خواهیم شرایط دریافت اقامت دائم را برای افراد مختلفی که با ویزای کاری به کشور عمان سفر می نمایند مورد بررسی قرار دهیم. لطفا ما را در این بخش همراهی نمایید. 
میزان زمانی که فرد متقاضی می تواند در کشور عمان حضور داشته باشد؛ معادل مدت زمان قید شده در قرارداد کاری می باشد، البته در صورتی که قرارداد ایشان برای دوره ای جدید مورد تمدید قرار گیرد، به میزان زمان ویزای کاری ایشان نیز افزوده می شود. 

نکته ای که در این خصوص باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم این می باشد که افرادی که با ویزای کاری وارد کشور عمان می شوند، بعد از این مدت زمان 5 سال را در کشور عمان به کار مشغول بودند، می توانند برای گرفتن اقامت دائمی خود در کشور عمان درخواست نمایند. 

به این موضوع توجه داشته باشید که بحث اقامت دائم کشور عمان با موضوع دریافت شهروندی این کشور متفاوت می باشد و در حقیقت افراد خارجی و نیروهایی که با ویزای کاری وارد کشور عمان شده اند، هیچ گاه نمی توانند شهروندی این کشور را دریافت نمایند.
شما مخاطب عزیز می توانید برای کسب جزئیات بیشتری در زمینه ی اقامت دائم کشور عمان به گروه الست گروپ مراجعه و با کارشناس های خبره ی این تیم وارد مشورت و مذاکره شوند.

 

آیا افرادی که از طریق ویزای کار و موسسه های کاریابی وارد کشور عمان می شوند، می توانند همسر و فرزندان خود را نیز در این برنامه مهاجرتی با خود همراه نمایند؟

آیا افرادی که از طریق ویزای کار و موسسه های کاریابی وارد کشور عمان می شوند، می توانند همسر و فرزندان خود را نیز در این برنامه مهاجرتی با خود همراه نمایند؟

در این قسمت از متن موسسه کاریابی در عمان قصد داریم شرایط همراه نمودن همسر فرد متقاضی و فرزندان ایشان را بررسی نماییم. 
خوشبختانه در این طرح مهاجرتی فرد درخواست کننده می تواند همسر خود را با خود همراه نماید و هم چنین برای همسر و فرزندان زیر 18  سال خود ویزایی تحت عنوان ویزای پیوست دریافت نماید. 
در این صورت می تواند همسر و فرزندان زیر 21 سال را نیز با خود همراه کند. 
در این صورت امکانات مناسبی نیز برای ایشان در نظر گرفته می شود. این امکانات به شرح ذیل 
می باشند:

همسر فرد درخواست کننده اجازه ی کار تمام وقت را در کشور عمان دارد.
ایشان می تواند برای همسر و یا فرزندان خود از امکانات تحصیلی رایگان استفاده نماید. 
برای فرزندان زیر 21 سال ایشان نیز امکانات تحصیلی رایگان از سوی حکومت عمان در نظر گرفته می شود. 
همه ی افراد خانواده شخص درخواست کننده در پوشش بیمه درمانی قرار می گیرند.

 

افرادی که می خواهند از طریق موسسه های کاریابی ویزای کاری کشور عمان را دریافت نمایند، باید دارای چه مدارک و مستنداتی باشند؟

افرادی که می خواهند از طریق موسسه های کاریابی ویزای کاری کشور عمان را دریافت نمایند، باید دارای چه مدارک و مستنداتی باشند؟

مهم ترین مدارک و مستنداتی که این افراد باید تهیه نموده و آن ها را برای دریافت ویزای کاری کشور عمان تحویل نمایند به شرح ذیل می باشند: 
گذرنامه معتبر که حداقل 2 سال اعتبار داشته باشد. 
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
ترجمه سوابق تحصیلی دانشگاهی و غیر دانشگاهی فرد درخواست کننده 
ترجمه سوابق شغلی فرد متقاضی از جمله سابقه بیمه و گواهی اشتغال به کار و... 
ترجمه مدارک آموزش فنی و حرفه ای و دوره های آموزش مهارتی آزاد
گواهی سلامت پزشکی
گواهی عدم سوء پیشینه کیفری    
و... 
گروه الست گروپ یکی از گروه های مشاوره مهاجرتی می باشد که طی سال های اخیر تجربه های فراوانی را در زمینه ی مهاجرت به کشور های مختلف و از جمله کشور عمان به دست آورده است و به راحتی می توانند بهترین مشاوره ها را به شما و دیگر افراد ارائه نمایند.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات گروه الست گروپ در حوزه ی کاریابی و دریافت ویزای کاری کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات گروه الست گروپ در حوزه ی کاریابی و دریافت ویزای کاری کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دقت فرمودید در بخش قبلی از متن موسسه کاریابی در عمان لیستی از مهم ترین مستندات مورد نیاز برای کاریابی در کشور عمان را برای شما همراهان گرامی بیان نمودیم. 
در ادامه قصد داریم اهم سرویس ها و خدماتی که از سوی گروه الست گروپ برای افراد جویای کار کشور عمان ارائه می شود، را برای شما عزیزان معرفی نماییم. 

این تیم مشاوره ی مهاجرتی بر اساس رشته، میزان سابقه، مهارت، مستندات و اهداف فرد مورد نظر امکان مهاجرت به عمان از طریق کار را برای ایشان مورد بررسی قرار می دهد و نتیجه منطقی را به ایشان اعلام می نماید. 

جمع آوری مستندات مورد نیاز برای فرآیند مهاجرت کاری از طریق جاب آفر به کشور عمان
آموزش زبان انگلیسی یا عربی به درخواست متقاضی که این آموزش ها به صورت رایگان به ایشان ارائه می شوند. 
پیگیری های لازم برای ارزیابی مدارک تحصیلی، آموزشی و کاری فرد مورد نظر در ارگان های رسمی و دولتی کشور عمان در صورت لزوم
مکاتبه با ارگان کارفرما و دریافت قرارداد استخدامی از کمپانی کارفرما در زمینه تخصص و مهارت متقاضی از کشور عمان
دریافت مجوز های لازم از اداره کار و وزارت کار کشور عمان بر طبق شرایط قرارداد و مستندات فرد درخواست کننده
همراهی با فرد مورد نظر برای انجام مصاحبه در سفارت کشور عمان برای دریافت ویزای کاری این کشور
همراهی با شخص درخواست کننده در هنگام وارد شدن به کشور عمان و برای استقرار، تهیه مسکن، معرفی به کارفرما و... 
همراهی با فرد مورد نظر برای انجام کارهای اداری و قانونی در هنگام وارد شدن به عمان، مانند افتتاح حساب بانکی، دریافت کد بیمه، دریافت کد مالیاتی، ثبت آدرس محل سکونت، دریافت کارت اقامت و.... 
نکته مهم در زمینه ی خدمات ارائه شده از سوی گروه الست گرو این مورد می باشد که همه ی سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط این تیم به شکل 100 درصد تضمینی می باشند. 
در این جا به انتهای مقاله ی کاربردی خود با عنوان موسسه کاریابی در عمان رسیدیم.

امید داریم که موارد بیان شده در بخش های مختلف نوشتار موسسه کاریابی در عمان برای شما عزیزان مفید واقع شده باشند و به خوبی با شرایط مربوط به دریافت ویزای کاری کشور عمان از طریق موسسه های کاریابی آشنا شده باشید.