بهترین رشته ها برای مهاجرت

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین رشته ها برای مهاجرت خواهیم پرداخت. لطفا ما را تا انتها همراهی نمایید.

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین رشته ها برای مهاجرت خواهیم پرداخت. لطفا ما را تا انتها همراهی نمایید.

مقوله مهاجرت یک مسئله مهم و پرخطر است که در صورت عدم آگاهی از راه های درست، پیشبرد کارها ممکن است مشکلات زیادی برای متقاضی ایجاد کند.

در این راستا می توانید با کارشناسان موسسه الست گروپ در ارتباط باشید. شرکت الست گروپ، معتبرترین موسسه مهاجرتی به شمار می آید.

اینفوگرافیک بهترین رشته ها برای مهاجرت

اینفوگرافیک بهترین رشته ها برای مهاجرت

اگر شما هم جزو علاقه مندان به مهاجرت با استفاده از مدرک تحصیلی هستید و می خواهید بدانید کدام یک از رشته ها برای مهاجرت به کشورهای توسعه یافته مناسب تر است؛ پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

فهرست مطالب:
1.    بهترین رشته ها برای مهاجرت
2.    بهترین رشته های فنی برای مهاجرت
3.    بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت
4.    بهترین رشته های ریاضی برای مهاجرت
5.    بهترین رشته ها برای مهاجرت به اروپا
6.    بهترین رشته های انسانی برای مهاجرت
7.    بهترین رشته های مهندسی برای مهاجرت
8.    بهترین رشته های حوزه سلامت برای مهاجرت
9.    بهترین رشته های علوم و فیزیک برای مهاجرت
10.    بهترین رشته های علوم کشاورزی برای مهاجرت
11.    بهترین رشته ها برای تحصیل در کشور آلمان
12.    بهترین رشته ها برای تحصیل در کشور فرانسه
13.    معرفی بهترین رشته ها برای تحصیل در کشور نروژ
14.    بهترین رشته ها برای تحصیل در انگلیس
15.    بهترین رشته ها برای تحصیل در کشور استرالیا
16.    بهترین رشته های تحصیلی در کشور ایتالیا
17.    بهترین دوره های تحصیلی در کشور آمریکا
18.    بهترین رشته ها برای تحصیل در کشور اسپانیا
19.    بهترین دوره ها برای تحصیل در کشور اتریش
20.    بهترین دوره ها برای تحصیل در کشور سوئد
21.    جمع بندی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین رشته ها برای مهاجرت با ما همراه باشید.

 

بهترین رشته ها برای مهاجرت

بهترین رشته ها برای مهاجرت

در دنیای امروز همه به دنبال زندگی بهتر هستند و یکی از راه هایی که می تواند مسیر موفقیت را طی کند، مهاجرت به شهر یا کشوری است که از نظر شرایط کاری، زندگی یا خانوادگی بهتر است و می تواند زندگی بهتری در آن داشته باشنند.

یکی از راه هایی که می توان برای مهاجرت به کشورهای خارجی استفاده کرد، تحصیل در رشته های مورد نیاز این کشورهاست. شما باید نیازهای این کشورها را پیدا کنید و برای این که بتوانید به سرعت وارد بازار کار شوید و با ورود به این کشورها درآمد کسب کنید، باید در رشته های مورد نیاز این کشورها تحصیل کنید.

چنانچه در مقدمه مقاله “بهترین رشته ها برای مهاجرت” گفتیم، در این مطلب می خواهیم بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به کشورهای مختلف را برای شما توضیح دهیم و به شما در موفقیت در مهاجرت کمک کنیم.

ویدئو بهترین رشته ها برای مهاجرت

ناگفته نماند که کار هوشمندانه این است که در کنار تحصیل در این زمینه ها، به کسب مهارت در رشته های دیگر نیز اقدام نمایید. چراکه در کشورهای خارجی به مهارت افراد بیشتر ارزش داده می شود و شما به این ترتیب قادر خواهید بود درآمد خود را افزایش دهید.

فارغ التحصیلانی که قصد مهاجرت دارند، معمولا پس از پایان دوره، رشته شغلی خود را انتخاب می کنند. 
تیم الست گروپ می تواند به شما در امور مهاجرتی کمک کند. شما می توانید با کمک گرفتن از کارشناسان شرکت الست گروپ، مهاجرت خود را تسریع کنید.

بهترین رشته های فنی برای مهاجرت

بهترین رشته های فنی برای مهاجرت

در این بخش از مقاله “بهترین رشته ها برای مهاجرت” می خواهیم بهترین رشته های فنی برای مهاجرت را به شما معرفی کنیم.

مهندسی کامپیوتر

مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، متقاضیان زیادی در سراسر جهان دارد. از این رو صنعت IT به عنوان یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت شناخته می شود. متخصصان این رشته معمولا دستمزد بسیار خوبی می گیرند و با کمی دقت و تلاش می توانند موقعیت های شغلی خوبی را در کشور مورد نظر به دست آورند.

طراحی و توسعه وب سایت، مهندسی نرم افزار کامپیوتر، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل پایگاه داده، امنیت سایبری و هوش مصنوعی از جمله گرایش های مهم در این زمینه است که کانادا، آمریکا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورهای پیشرفته به دنبال آن هستند. 
البته رشته کامپیوتر دارای بخش های مختلفی است و شما باید بر اساس علاقه، استعداد و تمایل خود برای ورود به بازار کار، مهارت های خود را در یکی از این زمینه ها تقویت کنید.

رشته MBA

در سال های گذشته، این مدرک جزو بهترین مدارک تحصیلی برای پذیرش در کشورهای گوناگون بوده است. تحصیل در این رشته معمولا کم هزینه بوده و بازار کار بسیار خوبی به خصوص در کشورهای خارجی دارد.
برنامه MBA معمولا برای افرادی طراحی می شود که به دنبال کسب مهارت های مدیریتی در یک محیط رقابتی هستند.

برنامه MBA در کشورهای مختلف دارای امنیت شغلی و آینده ای روشن است که بر تمامی زیر گروه های یک مدیر مانند استراتژی کسب و کار، مدیریت مالی، امور اجرایی و سیستم های اطلاعاتی تمرکز دارد. کانادا، فرانسه، آلمان، هلند، آمریکا، اسپانیا و هنگ کنگ از جمله مللی هستند که می توانند برای محصلان این رشته ها مقصد خوبی باشند.

مدیریت مالی و تجارت

کشورهای با اقتصاد پویا و در حال رشد، مقصد اصلی کسب علوم مدیریت و بازار کار مرتبط هستند. هدف اصلی گروه تجاری، کسب درآمد است که بدون حضور کارشناس مالی یا حسابدار امکانپذیر نیست. رشته مدیریت مالی معمولا از زیر گروه های بورس، بانک، بیمه، حسابداری، مدیریت مالی و مدیریت سرمایه گذاری تشکیل شده است.

دانشگاه های مختلف و معتبر در سراسر جهان هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان علاقه مند به این رشته را جذب می کنند و با هدف به کارگیری اصول تحقیق، سطح علمی فرد را ارتقا می دهند. با کسب مهارت و تحصیل در این رشته می توانید در کشورهایی نظیر انگلستان، آمریکا، سوئیس و ژاپن به موفقیت برسید.

رشته های مهندسی 

رشته های مهندسی شامل حوزه های بسیار گسترده ای از علوم و مهارت های مختلف است. گرایش های مهندسی از مهندس برق گرفته تا مکانیک، عمران، نفت، پتروشیمی، صنایع و غیره در تمامی کشورهای دنیا طرفداران خاص خود را دارند و با توجه به شرایط و قوانین حاکم بر هر کشور، قابل جذب و پذیرش می باشند.

رشته های مهندسی جزو بهترین رشته های تحصیلی مهاجرت هستند که آینده بسیار روشنی دارند. انتظار می رود این رشته ها تا سال 2025 به شدت رشد کنند و فرصت های زیادی را برای مهاجرت متخصصان در این زمینه فراهم کنند.

بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت

بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت

در این بخش از مقاله “بهترین رشته ها برای مهاجرت” می خواهیم بهترین رشته های پیراپزشکی برای مهاجرت را بررسی کنیم.

داروسازی

افرادی که علاقه مند به تحصیل و فعالیت در رشته داروسازی هستند، می توانند این رشته را انتخاب کنند. کشورهایی که با کمبود داروساز مواجه هستند، بهترین گزینه برای مهاجرت و بورسیه در این زمینه هستند. برخی از کشورها فقط گواهینامه خود را برای تایید صلاحیت تایید می کنند و دانشجو باید پس از ورود به کشور، تاییدیه های لازم را کسب کند.

پزشکی

یکی از پرطرفدارترین انواع مهاجرت کاری در سال های اخی،ر مهاجرت با رشته های مختلف پزشکی می باشد. بسیاری از کشورهای خارجی به دلیل کمبود کادر پزشکی نیاز به استخدام پزشک دارند و این کمبود نیرو با بورسیه کشورهای مختلف و یا استخدام پزشکان ماهر برطرف می شود.

اگر به دنبال مهاجرت کاری در زمینه پزشکی هستید، بهتر است بدانید که کشورهای مختلف معیارهای مختلفی برای تایید دارند که با قوانین کشور مربوطه مطابقت دارد. آزمون زبان و فرآیند معادل سازی مدرک، تنها بخشی از قوانین مهاجرتی این کشورها است.

کانادا، انگلستان، آلمان و استرالیا از محبوب ترین کشورها برای استخدام پرسنل پزشکی هستند. البته پزشکی یکی از رشته هایی است که با تحصیل در این رشته می توانید درآمد بالایی داشته باشید و جزو مشاغل پردرآمد است. 

پرستاری

حفاظت از سلامت بیمار بخش مهمی از روند درمان است. این وظیفه جدی بر عهده پرستار است که به تحصیلات دانشگاهی بالا و گواهی اعتباربخشی نیاز دارد. در سال های اخیر و با شیوع ویروس کرونا، احتمال مهاجرت پرستاران به کشورهای مختلف افزایش یافته است و می توانند با درجه ای مانند کارشناسی ارشد یا دکترا به کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، ایتالیا و ایرلند مهاجرت کنند. 

فیزیوتراپی

سبک زندگی مدرن و پیچیده امروز، همراه با افزایش جمعیت متوسط در جامعه، تقاضا برای فیزیوتراپیست ها در سراسر جهان را افزایش داده است. نقش یک فیزیوتراپیست معمولاً کمک به افراد در حرکات ورزشی، درمان، آموزش یا مشاوره است.

کشورهایی مانند کانادا، ایالات متحده و انگلستان به عنوان سرزمین های طلایی شناخته می شوند تا امکان کار در زمینه فیزیوتراپیست ها را فراهم کنند و به دلیل کیفیت بالای زندگی مردم، حقوق بالا به متخصصان این زمینه پرداخت می شود.

تیم الست گروپ می تواند برای کسانی که در این رشته ها تحصیل کردند، مقدمات مهاجرت به کشورهای خراجی را فراهم کند.

بهترین رشته های ریاضی برای مهاجرت

بهترین رشته های ریاضی برای مهاجرت

در این قسمت از مقاله “بهترین رشته ها برای مهاجرت” رشته های ریاضی پرطرفدار را به شما معرفی می کنیم تا بدانید با کدام رشته ها می توان به کشورهای دیگر مهاجرت نمود.

معماری

مهاجرت بین فارغ التحصیلان معماری به یک روند تبدیل شده است، زیرا بیشتر مردم پس از اتمام تحصیلات خود به قصد ادامه تحصیل یا بازار کار به کشورهای خارجی مهاجرت می کنند. یکی از مرفه ترین صنایع جهان، صنعت طراحی داخلی و مهندسی ساختمان است.

پیشرفت علم و فناوری، مواد و ابزار جدیدی را به همراه روش ها و فن های جدید معماری که در سراسر جهان آموزش داده می شود، ابداع کرده است. مهاجرت آموزشی معمولاً در زمینه معماری از طریق کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، ایتالیا، لهستان، هلند، آلمان و غیره انجام می شود.

فیزیک

فیزیک در مقایسه با سایر علوم از چنان جایگاه منحصر به فردی برخوردار است که جایزه نوبل فیزیک قبل از بقیه رشته ها اهدا می شود. رشته فیزیک شامل زیر مجموعه های هوا، فضا، انرژی، ماده، گرانش و مکانیک است.

یکی از زیرگروه های مهم در حوزه فیزیک که در سال های اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفته است، ساختار اتمی است. بسیاری از دانشجویان علاقه مند به این رشته، برای ادامه تحصیل به کشورهای پیشرفته مانند کانادا، انگلستان و آمریکا مهاجرت می کنند.

مهندسی شیمی

این رشته یکی از رشته های پرطرفدار در کشورهای توسعه یافته به حساب می آید. این رشته تحصیلی در کشورهای توسعه یافته برای بررسی فرآیندهای شیمیایی و تولید داروهای جدید بسیار مهم است. داشتن مدرک تحصیلی معتبر با مدرک زبان یکی از مهم ترین شرایط پذیرش برای تحصیل در این کشورها است.

مهندسی عمران

شهرهای جدید در کشورهای بزرگ در حال توسعه هستند و این کشورها به مهندسان عمران نیاز دارد. اگر شما یک مهندس عمران هستید، باید مهاجرت به این کشورها را در نظر بگیرید.

مهندسی مکانیک 

مهندسی مکانیک شاخه ای از علوم فنی و ریاضیات است که در کشورهای زیادی از اهمیت خاصی برخوردار است.

تقاضا برای رشته های صنعتی مانند مهندسی مکانیک در کشورهای پیشرفته بسیار زیاد است و اکثر دانشگاه های این کشورها در این رشته دانشجو می پذیرند.

بهترین رشته ها برای مهاجرت به اروپا

بهترین رشته ها برای مهاجرت به اروپا

ما به طور کلی به رشته هایی که می توان با تحصیل در آن ها روند مهاجرت را تسهیل کرد، در مطالب پیشین پرداختیم. حال می خواهیم فقط درباره کشورهای اروپایی حرف بزنیم.

محیط زیست

رشته محیط زیست یکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی مهاجرت است. این رشته در کشورهای خارجی حقوق بالایی دارد و دانشجویان باید در موضوعات مرتبط با محیط زیست و بررسی آلودگی های محیطی و گرمایش زمین، تحصیل و مطالعه کنند. 

مطبوعات و رسانه ها

بخش رسانه و ارتباطات بسیار متنوع است. رسانه ها و مطبوعات نقش عمده ای در فضاهای اجتماعی دارند. حوزه رسانه و ارتباطات معمولاً به نحوه تولید ارتباطات تلویزیونی و رسانه های اجتماعی و تفسیر اطلاعات سازمانی می پردازد. مهاجرت متخصصان حوزه رسانه و ارتباطات به کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، هلند و آمریکا می تواند گزینه خوبی باشد.

حسابداری

با توجه به پیشرفت های اقتصادی و افزایش روزافزون شرکت های اروپایی برای امور مالی و حسابرسی حرفه ای، رشته حسابداری در این کشورها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دانشگاه های آن ها تعداد زیادی دانشجو می پذیرد.

اگر به حسابداری علاقه مند هستید و مهارت های لازم را در این زمینه کسب کرده اید، پیشنهاد می کنیم بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران را بشناسید و به آنجا مهاجرت کنید. 
شما می توانید در این زمینه و البته در خصوص کلیه امور مهاجرتی، با کارشناسان تیم الست گروپ مشورت کنید و از آن ها کمک بگیرید.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یکی از پرطرفدارترین زمینه ها در کشورهای اروپایی است. در این زمینه، انواع روش های بازاریابی را با استفاده از اپلیکیشن ها و وبسایت های مجازی یاد می گیرید و مهارت های ارتباطی خود را تقویت می کنید. این رشته در ایران آینده نامعلومی داشت و هنوز جایگاه خود را در بین روش های سنتی ثابت نکرده بود.

چنانچه در هر کدام از این رشته ها تحصیل کرده اید، می توانید با کمک متخصصین الست گروپ، به کشورهای مناسب مهاجرت کنید.

بهترین رشته های انسانی برای مهاجرت

بهترین رشته های انسانی برای مهاجرت

علوم انسانی شاخه ای از علوم است که می توان با تحصیل در یکی از رشته های آن شانس مهاجرت به کشورهای پیشرفته را پیدا کرد. دراین بخش از مقاله “بهترین رشته ها برای مهاجرت” می خواهیم به بهترین رشته های آن برای مهاجرت بپردازیم. شما در صورت تحصیل در هر کدام از رشته های مذکور، می توانید با کمک کارشناسان الست گروپ، کشور مناسب برای خودتان را پیدا نموده و به آنجا مهاجرت کنید.

جامعه شناسی

شکی نیست که مسیر مهاجرت تحصیلی مملو از چالش های زیادی است که قبل از تصمیم گیری برای مهاجرت، باید آنها را بررسی کرد. این رشته را می توان به این شکل معرفی نمود:

شاخه ای از علوم انسانی که رفتار اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهد. تقویت مهارت های ارتباطی، تحلیلی و پژوهشی در جامعه یکی از مهم ترین موارد در کشورهای پیشرفته است. بنابراین تحصیل در این رشته در کشورهای اروپایی و کشورهایی مانند اتریش، کانادا و ... بسیار حائز اهمیت است.

حقوق

بدون شک اخذ مدرک حقوق از بهترین دانشگاه های دنیا، مزیت محسوب می شود. فرصت های شغلی تنها به مهارت ها و شایستگی های فرد بستگی دارد. آمریکا، انگلستان، کانادا و سنگاپور از مهم ترین مراکز آموزش حقوق در دنیا هستند که از کیفیت بالایی در آموزش برخوردارند.

روانشناسی

دنیای مدرن امروز نقش و اهمیت روانشناس را در زندگی بسیار بیشتر از گذشته روشن کرده است. اگر تصمیم دارید با مدرک روانشناسی به کشورهای مختلف مهاجرت کنید، بهتر است بدانید که برخی از کشورها فقط مدرک کارشناسی ارشد را می پذیرند.

کانادا، استرالیا، سوئد و عمان به دلیل روابط اجتماعی و تجاری بالا برای مهاجرت بسیار مناسب هستند و آینده درخشانی در توسعه روانشناسی خواهند داشت. اندازه بازار کار و درآمد در این کشورها به توانایی و تجربه افراد بستگی دارد.

فلسفه

فلسفه یکی از مباحث جالب در بیشتر کشورهای جهان است. این تخصص، سؤالات بزرگ را در مورد ماهیت زندگی آزمایش می کند و مهارت های لازم را برای درک مسائل متعالی در اختیار فرد قرار می دهد.

شرایط مطالعه و به دست آوردن اقامت در زمینه فلسفه در همه کشورها متفاوت است و طبق قوانین آن تعیین می شود. مطالعه فلسفه در کشورهایی مانند فرانسه، آلمان، آمریکا و انگلیس دارای شهرت جهانی است و یکی از بخش های معتبر محسوب می شود.

بهترین رشته های مهندسی برای مهاجرت

بهترین رشته های مهندسی برای مهاجرت

کشورهای پیشرفته به دلیل وجود بسیاری از مراکز تولید، بهترین فرصت های شغلی را در زمینه های مهندسی فراهم کردند. متوسط درآمد مهندس در این کشورها بیش از 80،000 دلار است. از مشهورترین و معروف ترین زمینه های مهندسی البته برای تحصیل در کشورهای مدرن، موارد زیر را می توان ذکر کرد:
    مهندسی شیمی
    مهندسی عمران
    مهندسی مکانیک
    مهندس الکترونیک
    مهندسی صنایع
    مهندسی ماشین

بهترین رشته های حوزه سلامت برای مهاجرت

بهترین رشته های حوزه سلامت برای مهاجرت

سلامتی در همه کشورها بسیار مهم است. کشورهای مدرن به نیروی کار در این زمینه ها نیاز دارند و به همین دلیل کسانی که در زمینه بهداشت تحصیل می کنند، می توانند از دریافت شغل مناسب اطمینان حاصل کنند. برخی از زمینه های بهداشتی به شرح زیر است:
    پزشکی و دندانپزشکی
    پرستاری
    دارو شناسی
    علوم بیولوژیکی
    بیوتکنولوژی
    عمل جراحی
    فیزیک پزشکی و فناوری نانو

بهترین رشته های علوم و فیزیک برای مهاجرت

بهترین رشته های علوم و فیزیک برای مهاجرت

علوم زمین شناسی و انرژی تجدید پذیر از جمله مواردی هستند که فرصت های شغلی زیادی در کشورهای توسعه یافته دارند. زیرا دستیابی به انرژی پایدار برای رشد اقتصادی بسیار مهم است. در میان تخصص های مربوط به زمین شناسی و انرژی تجدید پذیر، موارد زیر را می توان ذکر کرد:
    مهندسی نفت و گاز
    معدن
    زمين شناسی
    انرژی های پایدار و تجدید پذیر

 

بهترین رشته های علوم کشاورزی برای مهاجرت

بهترین رشته های علوم کشاورزی برای مهاجرت

این روزها با افزایش برداشت منابع طبیعی، اولویت برای گسترش و حفظ آن در همه کشورها بسیار بالاست. مزارع کشاورزی نقش عمده ای در کشورهای بزرگ دارند. از جمله این تخصص ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    زراعت
    جنگلداری
    علوم کشاورزی

بهترین رشته ها برای تحصیل در کشور آلمان

بهترین رشته ها برای تحصیل در کشور آلمان

بد نیست بدانید که حدود سی درصد بودجه تحقیق و توسعه این کشور متعلق به صنعت خودروسازی است و به همین دلیل رشته های مهندسی در آن بسیار پرطرفدار است و فرصت های شغلی بسیار خوبی برای فارغ التحصیلان این رشته ها وجود دارد.
از محبوب ترین و بهترین رشته های مهندسی برای تحصیل در این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    مهندسی شیمی
    مهندسی مکانیک
    مهندسی خودرو
    مهندس الکترونیک
    مهندسی برق
    مهندسی عمران
از معروف ترین و بهترین رشته های مدیریت و علوم انسانی برای تحصیل در آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    مدیریت کسب و کار
    علوم انسانی
    علوم اجتماعی
    علوم ریاضی
    علوم مالی
    علوم کامپیوتر یا فناوری اطلاعات
از محبوب ترین و بهترین رشته های بهداشت و پزشکی برای تحصیل در این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    چشم پزشکی
    بیهوشی
    عمل جراحی
    زنان و زایمان
    ژنتیک
    تخصص اطفال
    روانشناس، روانپزشک و مشاور
    پزشکی هسته ای
    داروسازی

بهترین رشته ها برای تحصیل در کشور فرانسه

بهترین رشته ها برای تحصیل در کشور فرانسه

این کشور دومین مقصد محبوب برای تحصیل دانشجویان در خارج از کشور است. موقعیت تحصیلی مناسب، نرخ بیکاری کم، موقعیت های شغلی زیاد و اقتصاد با ثبات آن باعث شد تا بسیاری از علاقه مندان، این کشور را برای ادامه تحصیل و البته به دست آوردن شغل انتخاب کنند.

سیستم آموزش فرانسه طیف وسیعی از رشته ها را در بر می گیرد، اما شما باید رشته خود را با توجه به علایق خود انتخاب کنید و فرصت شغلی مناسبی داشته باشید. در زیر تعدادی از محبوب ترین و بهترین رشته های تحصیلی در این کشور را ارائه می دهیم.

بهترین رشته های مهندسی برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
    مهندسی شیمی و مهندسی مواد
    مهندس الکترونیک
    مهندسی پزشکی
    مهندسی برق
    مهندسی معدن
    شهرسازی
    مهندسی هسته ای
    علوم کشاورزی
    مهندسی هوانوردی
بهترین رشته های بهداشت و پزشکی برای تحصیل در این کشور شامل موارد زیر است:
    داروسازی
    دندانپزشک
    دامپزشکی
    پرستاری
    بهداشت عمومی
    زیست شناسی
    مهندسی پزشکی
بهترین دوره های علوم پایه برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    ریاضی
    علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
    زمين شناس
    آمار
    علم شیمی
    فیزیک
    بیوشیمی
    علوم فضایی
بهترین دوره های مدیریت و منابع انسانی برای تحصیل در این کشور شامل:
    مدیریت مالی
    حسابداری
    مدیریت کسب و کار
    مدیریت بازرگانی
    مدیریت صنعتی
    مدیریت منابع انسانی
بهترین رشته های علوم اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    جامعه شناسی
    انسان شناسی
    علم اقتصادی
    علوم سیاسی
    علوم اجتماعی
    روابط بین المللی

معرفی بهترین رشته ها برای تحصیل در کشور نروژ

به دلیل جمعیت اندک، این کشور توانایی بسیار بالایی در کنترل کیفیت آموزش دانش آموزان دارد. تمام استانداردها در مراکز آموزشی مورد توجه قرار گرفته است و برای تعامل تا حد امکان بین دانشجویان و اساتید، سعی کرده اند که تعداد کلاس های درس را کوچک نگه دارند. 24 دانشگاه در همه این کشور وجود دارد.

همه رشته ها در بالاترین سطح تدریس می شوند. اسلو یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آن است و در سال 1811 بنا شد. در این بخش از مقاله “بهترین رشته ها برای مهاجرت” ما بهترین رشته ها را برای تحصیل در این کشور ارائه خواهیم داد. همچنین یادآوری می کنیم که بهترین تیم مهاجرتی کشور، یعنی الست گروپ می تواند شما را برای مهاجرت به این کشور یاری کند.

بهترین دوره های مهندسی برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    مدل سازی داده ها و تجزیه و تحلیل آن
    مهندسی کامپیوتر یا فناوری اطلاعات
    انفورماتیک
    زمين شناسی
    مهندسی حفاری نفتی
    مهندسی اکتشاف نفت
    مهندسی مخزن نفتی
    کشتی سازی
    مهندسی دریا
    ژنتیک
    مهندسی معماری
    مکانیک
    مهندسی برق
    صنایع غذایی دریایی
    انرژی تجدید پذیر
بهترین زمینه های پزشکی برای مطالعه در این کشور به شرح زیر است:
    زیست شناسی مولکولی
    دندانپزشک
    دامپزشکی
    روانشناسی
    دارو شناسی
بهترین دوره های مدیریتی برای تحصیل در این کشور شامل موارد زیر است:
    مدیریت شبکه و سیستم
    مدیریت مالی
    مدیریت کسب و کار
    مهندسی صنایع
بهترین تخصص های علوم پایه برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    فیزیک
    ریاضی
    فناوری نانو
    اقتصاد
    حقوق
    علم شیمی
    اقلیم شناسی

بهترین رشته ها برای تحصیل در انگلیس

بهترین رشته ها برای تحصیل در انگلیس

این کشور، مثل بسیاری از کشورهای اروپایی، مرفه و ایمن است. دولت در تلاش است تا همه مردم در بهترین دانشگاه ها تحصیل کنند تا بتوانند با یک کار مناسب در آسایش زندگی کنند. البته شرایط برای به دست آوردن ویزای تحصیلی برای دانشجویان خارجی، به ویژه ایرانیان بسیار دشوار است، اما اگر موفق به دریافت ویزا شوید، باید گفت که مهندسی پزشکی و درمان، از سودآورترین مشاغل در این کشور است و سالانه بین 80 تا 100 هزار دلار کسب درآمد دارد.

در ادامه مقاله “بهترین رشته ها برای مهاجرت” ما برخی از بهترین دوره ها را برای تحصیل در این کشور ارائه می دهیم.
بهترین دوره های علوم پایه برای تحصیل در این کشور:
    اقتصاد
    کشاورزی
    ارتباطات 
    حقوق
    روابط بین المللی
    علوم سیاسی
    زیست شناسی
بهترین دوره های مهندسی برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    مهندسی پزشکی
    مهندسی کامپیوتر یا فناوری اطلاعات
    مهندسی سازه
    مهندسی عمران
    مهندسی فناوری مواد
بهترین رشته های پزشکی برای تحصیل در این کشور شامل موارد زیر است:
    کاردرمانی
    رادیوگرافی
    دندانپزشک
    فیزیوتراپی
    روانشناسی
    پرستاری
بهترین دوره های مدیریتی برای تحصیل در این کشور:
    مدیریت بازرگانی
    مدیریت مالی
    حسابداری
    مدیریت بازاریابی
    مدیریت کسب و کار
برای کسب اطلاعات بیشتر، با شرکت الست گروپ تماس بگیرید.

بهترین رشته ها برای تحصیل در کشور استرالیا

این کشور، یکی از کشورهایی است که مهاجران را می پذیرد و هر ساله متقاضیان زیادی برای دریافت ویزاهای تحصیل و کار دارد. اما به دلیل رشد اقتصادی و شرایط جغرافیایی، مشاغل بهتری برای برخی از مشاغل در این کشور فراهم می شود و معمولاً افراد تحصیلکرده را در زمینه های مرتبط استخدام می کند. در این بخش از مقاله “بهترین رشته ها برای مهاجرت”، ما برخی از بهترین دوره ها را برای تحصیل در این کشور معرفی خواهیم کرد.
بهترین تخصص های علوم پایه برای تحصیل در این کشور به شرح زیر است:
    زمين شناسی
    آمار
    علوم کشاورزی
    اقتصاد
بهترین دوره های مهندسی برای تحصیل در این کشور:
    مهندسی پزشکی 
    مهندسی مکانیک
    مهندسی برق
    مهندسی عمران
    مهندسی معماری
    مهندسی نفت و گاز
    مهندسی معدن
    مهندسی شیمی
    مهندسی کامپیوتر یا فناوری اطلاعات
    مهندسی معدن 
بهترین دوره های پزشکی برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    روانشناسی
    دندانپزشک
    پزشک اورژانس
    متخصص مغز و اعصاب
    جراح
    متخصص گردش خون
    متخصص قلب و عروق
    آسيب شناسی
    چشم شناسی
    متخصص زنان
    ارتوپد
    روانپزشکی
    جراح پلاستیک
    جراح عمومی
    متخصص ادرار
    جراح عروقی
    روماتولوژیست 
    متخصص پزشکی قفسه سینه
جالب است بدانید که در زمینه روانشناسی، با مشاغلی مانند روانشناسی بالینی، روانشناسی آموزشی، روانشناسی سازمانی و روان درمانی، این کشور با تقاضای زیادی روبرو است. به همین علت این رشته جزو بهترین رشته های بهداشت و پزشکی برای تحصیل در آن می باشد.
بهترین دوره های مدیریت برای تحصیل در این کشور شامل موارد زیر است:
    گردشگری
    مدیریت مهمانداری
    مدیریت کسب و کار
    مدیریت تجزیه و تحلیل داده ها
    مدیریت مالی
    حسابداری
لازم به ذکر است که به منظور مهاجرت به کشور استرالیا نیز می توانید به تیم الست گروپ  و کارشناسان فعال در آن اعتماد نمایید.

بهترین رشته های تحصیلی در کشور ایتالیا

بهترین رشته های تحصیلی در کشور ایتالیا

این کشور، یکی از کشورهای اروپایی پیشرو در مهندسی، هنر، معماری و علوم پایه است. این کشور همه ساله برای جذب دانشجویان خارجی تسهیلاتی از جمله بورسیه در نظر می گیرد که این کشور را به یکی از بهترین مقاصد مهاجرت و ادامه تحصیل دانشجویان تبدیل کرده است. در ادامه مقاله “بهترین رشته ها برای مهاجرت” تعدادی از بهترین دوره های تحصیلی در این کشور را معرفی می کنیم.
بهترین دوره های علوم پایه برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    اقتصاد
    سیاست جهانی
    دارایی، مالی، سرمایه گذاری
    حقوق
    اقتصاد و قانون تجارت اروپا
    بانکداری 
    زیست شناسی
بهترین دوره های مهندسی برای تحصیل در این کشور به شرح زیر است:
    مهندسی معماری
    مهندسی مکانیک
    مهندسی خودرو
    مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
    مهندس الکترونیک
    شهرسازی
    محیط زیست
    مهندسی شیمی
    مهندسی ارتباطات 
    مهندسی اتوماسیون
    مهندسی منابع زمین
    مهندسی عمران
    مهندسی هوانوردی
    مهندسی برق
    مهندسی مواد و فناوری نانو
    مهندسی پزشکی
    مهندسی تولید
    مهندسی نفت و گاز
    مهندسی اتوماسیون
    مهندسی سازه
بهترین تخصص های پزشکی برای تحصیل در این کشور را در زیر لیست کرده ایم:
    پرستاری
    روانشناسی
    داروسازی
    دندانپزشکی
    عمل جراحی
    زیست شناسی سلولی و ژنتیک
    زیست شناسی سلولی و مولکولی
بهترین دوره های مدیریت برای تحصیل در این کشور شامل موارد زیر است:
    مدیریت بازرگانی
    مدیریت کسب و کار
    حسابداری
    مدیریت مالی
    توسعه و تجارت بین المللی
    فناوری اطلاعات و ارتباطات

بهترین دوره های تحصیلی در کشور آمریکا

بهترین دوره های تحصیلی در کشور آمریکا

این کشور یک ابرقدرت و یکی از کشورهای پیشرفته است. از این رو برای رشد و ثبات اقتصاد تلاش می کند تا برای تعداد زیادی از جمعیت خود فرصت های شغلی مناسبی را فراهم کند. هرکسی که در آمریکا تحصیل کرده باشد، می تواند حتی در حین تحصیل یک شغل پاره وقت یا یک شغل دانشجویی پیدا کند. پس از فارغ التحصیلی، به راحتی می توانند در یک شغل پردرآمد مشغول به کار شوند. در زیر تعدادی از بهترین دوره های تحصیل در آن را ارائه خواهیم داد.
بهترین رشته های علوم پایه برای تحصیل در این کشور:
    آمار
    ریاضیات کاربردی
    زمین شناسی و ژئوفیزیک
    اقتصاد
    فیزیک
    اقیانوس شناسی
    زمين شناسی
بهترین دوره های مهندسی برای تحصیل در این کشور شامل موارد زیر است:
    مهندسی نفت
    مهندسی هسته ای
    مهندسی پزشکی
    مهندسی متالورژی
    مهندسی شیمی
    مهندسی معدن
    مهندسی سازه
    مهندسی عمران
    مهندسی برق
    مهندسی هوانوردی
    مهندسی مکانیک
    مهندسی کامپیوتر یا فناوری اطلاعات
بهترین رشته های پزشکی برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    بیوشیمی
    زیست شناسی مولکولی
    دندانپزشک
    پرستاری
    درمان طبیعی
    فیزیوتراپی
    داروسازی
بهترین دوره های مدیریت برای تحصیل در این کشور:
    مدیریت مالی
    حسابداری
    تحلیلگر مالی
    مهندسی صنایع

بهترین رشته ها برای تحصیل در کشور اسپانیا

کشور اسپانیا نیز یکی از کشورهایی است که متقاضیان زیادی برای تحصیل و مهاجرت به دلیل شباهت زبان خود با زبان انگلیسی دارد. برخی از مناطق در آن متقاضیان بیشتری دارد و البته این به دلیل بازار کار بهتر نسبت به مناطق دیگر می باشد. در این بخش از مقاله، ما برخی از بهترین دوره ها را برای تحصیل در این کشور ارائه می دهیم.
بهترین دوره های علوم پایه برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    حقوق
    فلسفه
    اقتصاد
    ریاضی
    علم شیمی
    فیزیک
    ستاره شناسی
    میکروب شناسی
بهترین دوره های مدیریتی برای تحصیل در این کشور شامل موارد زیر است:
    مدیریت بازاریابی
    مدیریت کسب و کار
    مدیریت مالی
    حسابداری
    مدیریت بازرگانی
    مهمانداری یا مدیریت هتل
بهترین دوره های مهندسی برای تحصیل در این کشور به شرح زیر است:
    مهندسی مکانیک
    مهندسی برق
    مهندسی کامپیوتر یا فناوری اطلاعات
    مهندسی شیمی
بهترین تخصص های پزشکی برای تحصیل در این کشور:
    روانشناسی
    پرستاری
    داروشناسی
    دندانپزشکی

بهترین دوره ها برای تحصیل در کشور اتریش

بهترین دوره ها برای تحصیل در کشور اتریش

در این کشو،ر 5 دانشگاه معتبر با امکانات آموزشی عالی وجود دارد که در بین کشورهای خارجی به رتبه علمی بالایی رسیده اند. این کشور یکی از کشورهای شکوفای اروپایی با اقتصاد پویا است و با استفاده از فارغ التحصیلان از زمینه های مختلف، توانسته است تا رشد مثبت اقتصادی خود را حفظ کند. در ادامه مقاله “بهترین رشته ها برای مهاجرت”، ما برخی از بهترین دوره ها را برای تحصیل در این کشور معرفی می کنیم.

بهترین دوره های علوم پایه برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    فیزیک
    علوم اقتصادی 
    ریاضی
    حقوق
    فیزیک
    علوم اجتماعی
بهترین دوره های مهندسی برای تحصیل در این کشور شامل موارد زیر است:
    مهندسی معماری
    مهندسی شیمی
    مهندسی عمران
    مدیریت زیرساخت
    مهندسی فناوری رایانه و اطلاعات
    مهندسی مکانیک
    انفورماتیک بصری کامپیوتر
    مهندسی ارتباطات
    فناوری ماده
بهترین دوره های پزشکی برای تحصیل در این کشور:
    انفورماتیک پزشکی
    مهندسی پزشکی
    داروشناسی
    پرستاری
    دندانپزشک
    روانشناسی
    عصب شناسی
    دامپزشکی
بهترین دوره های مدیریتی برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    مدیریت بازرگانی
    علوم اجتماعی
    مدیریت مالی
    حسابداری
    مدیریت کسب و کار
    بازاریابی
    مدیریت منابع انسانی

بهترین دوره ها برای تحصیل در کشور سوئد

بهترین دوره ها برای تحصیل در کشور سوئد

این کشور یک سیستم آموزشی هماهنگ در همه مناطق دارد. بازار کار خوبی دارد و شرایط بسیار مطلوبی را برای فارغ التحصیلان مد نظر قرار داده است تا دانشجویان پس از اتمام تحصیل بلافاصله وارد بازار کار شوند. این باعث شده تا بسیاری از دانشجویان برای دستیابی به شغل مناسب برای ویزای تحصیلی این کشور اقدام کنند. در زیر تعدادی از بهترین دوره های تحصیل در آن را ارائه می دهیم.
بهترین دوره های علوم پایه برای تحصیل در این کشور:
    ریاضی
    فیزیک
    آموزش معلمان
    حقوق
    انسان شناسی
    باستان شناسی
    سیاست اجتماعی
    زیست شناسی
    صنایع غذایی
    آمار
    زمين شناسی
    تربیت بدنی
بهترین دوره های مهندسی برای تحصیل در این کشور شامل موارد زیر است:
    مهندسی کامپیوتر یا فناوری اطلاعات
    مهندسی فناوری ارتباطات
    مهندس الکترونیک
    مهندسی سیستم های قدرت
    نقشه کشی
    مهندسی شیمی
    مهندسی عمران و متالورژی
    بیوشیمی
بهترین رشته های پزشکی برای تحصیل در این کشور به شرح زیر است:
    پزشک عمومی
    روانشناسی
    دندانپزشک
    متخصصین زنان و زایمان
    عمل جراحی
    بینایی سنجی
    چشم پزشکی
    ارتوپدی
    متخصص اطفال
    داروسازی
    درمان طبیعی
    مهندسی پزشکی
    دامپزشکی
بهترین دوره های مدیریت برای تحصیل در این کشور عبارتند از:
    مدیریت صنعتی 
    مدیریت کسب و کار
    مدیریت بازرگانی
    گردشگری
    مدیریت هتل

جمع بندی

در این مقاله شما را با بهترین رشته برای مهاجرت در بسیاری از کشورهای معروف و توسعه یافته جهان آشنا کردیم. شما برای مهاجرت به هر کدام از این کشورها و با هر مدرک تحصیلی که دارید، می توانید از تیم مهاجرتی و معتبر  شرکت الست گروپ کمک بگیرید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.