خرید خانه در ونکوور

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با شرایط خرید خانه در ونکوور اطلاعاتی برای شما داشته باشیم. ما را دنبال نمایید.

یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای واقع در کانادا که می‌تواند امکانات رفاهی خوبی برای میزبانان ایرانی فراهم کند، شهر ونکوور می‌باشد.

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با شرایط خرید خانه در ونکوور اطلاعاتی برای شما داشته باشیم. ما را دنبال نمایید.

یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای واقع در کانادا که می‌تواند امکانات رفاهی خوبی برای میزبانان ایرانی فراهم کند، شهر ونکوور می‌باشد.

دلایل بسیار زیادی باعث می‌شوند تا اغلب افراد در هنگام مهاجرت به کانادا در این کشور ساکن شوند. مهم‌ترین موضوعی که به ‌عنوان چالش و دغدغه زندگی تعداد بسیار زیادی از افراد در هنگام مهاجرت به کانادا و اخذ ویزاهای مختلف وجود دارد، یافتن شهر برای زندگی و پیدا کردن خانه می‌باشد. این ‌که ونکوور امکانات بسیار زیادی را برای متقاضیان بین‌المللی فراهم خواهد ساخت، باعث می‌شود تا انتخاب بسیاری از آن‌ها زندگی کردن در این کشور شمرده شود.

اما این‌که افراد با چه میزان هزینه قادر به خرید خانه در ونکوور هستند، مسئله‌ای مهم و حیاتی است که با شناخت بیشتر در این‌ مورد می‌توانند با امکانات رفاهی خوب در این کشور زندگی کنند. بخش مختلفی در شهر ونکوور وجود دارد که فرد نیاز دارد با توجه به روحیات و تمایلات خود اقدام به خرید منزل در آن منطقه کند.

ویدئو خرید خانه در ونکوور

البته به همان نسبت که هزینه‌های زندگی کردن در این شهر مقداری بالاتر از دیگر شهرهای کانادا می‌باشد، خرید خانه در ونکوور نیز می‌تواند هزینه‌های بالایی برای افراد در بر داشته باشد.

برای آشنایی بیشتر در این ‌مورد به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا از اطلاعات گسترده همکاران ما در شرکت الست گروپ به‌ عنوان بهترین شرکت مهاجرتی کمک بگیرید و در خرید خانه در ونکوور موفق باشید.

اینفوگرافیک خرید خانه در ونکوور

اینفوگرافیک خرید خانه در ونکوور

مطالبی که در ادامه این مقاله ارائه خواهیم داد، عبارتند از:
شرایط خرید خانه در ونکوور کانادا چگونه می‌باشد؟
آگاهی از قوانین خرید و فروش ملک
برآورد تمامی هزینه‌های خرید خانه
در نظر گرفتن هزینه مالیات
برای خرید خانه در ونکوور، دریافت وام چگونه می‌باشد؟
مدارک مربوط به وام خرید خانه
آیا امکان خرید خانه در ونکوور برای مهاجران وجود دارد؟
خرید انواع خانه در ونکوور
خرید آپارتمان در ونکوور با چه شرایطی امکان‌پذیر است؟
خرید خانه ویلایی در ونکوور
برای خرید خانه در ونکوور، چه مکانی بهتر است؟
مرکز شهر ونکوور
انتهای غربی یا وست اند
کیتسیلانو
جنوب ونکوور
غرب ونکوور
مونت پلیزنت
نکات مهم برای خرید خانه در ونکوور چیست؟
جست و جو در زمان‌های مختلف
قیمت خرید خانه در ونکوور چگونه می‌باشد؟
سایت خرید خانه در ونکوور
جمع‌بندی مطالب

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید خانه در ونکوور با ما همراه باشید.

 

شرایط خرید خانه در ونکوور کانادا چگونه می‌باشد؟

شرایط خرید خانه در ونکوور کانادا چگونه می‌باشد؟

با توجه به امکانات گسترده‌ای که در شهر ونکوور کانادا وجود دارد، همواره تعداد بسیار زیادی از افراد در طول سال به‌ عنوان مهاجر، قصد زندگی کردن در این شهر را خواهند داشت. حال ممکن است هر کدام از این مهاجران بین‌المللی دلایل مختلفی همچون تحصیل، کار یا زندگی و اقامت دائم در کانادا را داشته باشند.

اما یک نکته مهم این است که فردی که شهروندی کانادا را نداشته باشد، شرایط قانونی برای خرید خانه در کشور کانادا و شهر ونکوور را نخواهد داشت.

دلیل اصلی این امر این است که روز به‌ روز میزان خرید و فروش خانه به واسطه افراد مهاجر و خارجی در حال افزایش می‌باشد. تعداد بسیار زیادی از افراد به دلایل مختلفی همچون سرمایه‌گذاری، کار و یا تاسیس شرکت، ساکن ونکوور شده‌اند و به ‌همین دلیل بازار املاک و خرید و فروش خانه بسیار گرم می‌باشد.

نکته جالب این است که قوانین مختلفی در شهر ونکوور و مستقل از کشور کانادا وجود دارد. در واقع اهمیتی برای خرید خانه در ونکوور به دلیل شهروند بودن یا نبودن فرد وجود ندارد. در شرایطی که  فرد حداقل کمتر از ۶ ماه در کانادا زندگی کرده باشد، از تمامی امکانات مختلف برای شهروندان نیز بهره‌مند خواهد بود.

حال قوانینی که برای خرید خانه در ونکوور در نظر گرفته می‌شود، به ‌همین منوال می‌باشد.

پس می‌توان نتیجه گرفت فرقی نمی‌کند که شما شهروند کانادا شده باشید یا هنوز موفق به اخذ شهروندی نشده‌اید، اگر بودجه کافی برای خرید خانه در ونکوور را دارید، می‌توانید از این امکان بهره‌مند شوید.

البته ممکن است توصیه‌هایی در این راستا به شما کمک کند تا بتوانید امکانات بهتری را برای خرید خانه در ونکوور تجربه کنید.

همکاران و مشاوران تخصصی شرکت الست گروپ به‌ عنوان بهترین شرکت مهاجرتی در کنار شما هستند تا با ارائه این دسته از توضیحات، سطح آگاهی شما در این زمینه را افزایش دهند.

آگاهی از قوانین خرید و فروش ملک

آگاهی از قوانین خرید و فروش ملک

اگر شما نیز یکی از متقاضیان خرید خانه در ونکوور هستید و به ‌تازگی در این شهر مستقر شده‌ اید، در ابتدا لازم است اطلاعات دقیقی در رابطه با قوانین خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در بازار ملک ونکوور داشته باشید. زیرا این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا با شناخت قوانین بتوانید بهترین خرید خانه را تجربه کنید. توصیه ما بر این است که از افرادی که در این زمینه تخصص کافی دارند و می‌توانند به شما مشاوره‌های تخصصی بدهند، کمک بگیرید.

البته این‌ موضوع را فراموش نکنید که در هر کدام از شهرهای مختلف کانادا، قوانین و ضوابط مربوط به خرید خانه متفاوت می‌باشد و ممکن است بر اساس گسترش و بزرگی سطح شهر در کانادا قوانین متفاوتی برای هر شهر در نظر گرفته شود.

اطلاعات متعددی در راستای نکات مهم در حیطه خرید خانه در ونکوور برای افراد مهاجر وجود دارد که با مراجعه به سایت‌های متعدد در این زمینه می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

هرچند که همکاران ما در شرکت الست گروپ همواره در کنار شما هستند تا بتوانید با نظرات کارشناسانه‌ی آن‌ها خرید بهتری را تجربه کنید.

برآورد تمامی هزینه‌های خرید خانه

برآورد تمامی هزینه‌های خرید خانه

نکته منحصر به ‌فرد این است که متقاضی خرید خانه در ونکوور نباید فقط روی هزینه‌های قیمت خانه حساب باز کند. زیرا هزینه زندگی کردن در شهرهای مختلف کانادا یکسان نیست و همین موضوع می‌تواند نقش مؤثری بر قیمت خانه در شهرهای مختلف کانادا داشته باشد.

در کنار این ‌موضوع حتما باید به این نکته توجه کنید که هنگامی‌ که قصد خرید خانه در کانادا را دارید، به ‌غیر از قیمت اصلی خانه؛ هزینه‌های جانبی دیگری همچون هزینه انتقال مالکیت، هزینه مالیات، هزینه بنگاه و دیگر موارد را نیز برآورد کنید تا با در نظر گرفتن شرایط خود و بودجه مناسب، بهترین اقدام را برای خرید خانه داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید.

حال در صورتی‌ که قصد دارید به‌ صورت دقیق‌تر در این ‌باره تصمیم بگیرید، باید برنامه‌ریزی‌های عاقلانه‌ای داشته باشید و با در نظر گرفتن هزینه‌های مختلف و یادداشت آن‌ها، با نگاه دقیق‌تری برای خرید خانه در ونکوور اقدام کنید تا با توجه با شرایط و بودجه خود، بهترین نتیجه را دریافت کنید. در کل مهم‌ترین هزینه‌هایی که باید برای خرید خانه در ونکوور در نظر بگیرید، در موارد زیر خلاصه شده‌اند.

•    مبلغ اصلی که برای خرید خانه نیاز دارید.
•    میزان بودجه‌ای که توسط وام یا قرض گرفتن می‌توانید فراهم کنید.
•    پرداخت هزینه‌های مربوط به مالیات و خرید و فروش منزل
•    هزینه‌هایی که باید حتماً به ‌صورت نقدی برای خرید خانه پرداخت کنید.
•    هزینه‌های جانبی دیگر همچون پرداخت کمیسیون بنگاه، هزینه‌های مالیات و دیگر موارد

در هر صورت اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در راستای هزینه‌های خرید خانه در ونکوور دارید، همکاران ما در شرکت الست گروپ در کنار شما هستند تا با راهنمایی‌های بیشتر بتوانید نتیجه خوبی از خرید خانه دریافت کنید.

در نظر گرفتن هزینه مالیات

در نظر گرفتن هزینه مالیات

مسئله مهم دیگر در راستای خرید خانه در ونکوور، در نظر گرفتن هزینه‌های مربوط به مالیات می‌باشد و فرقی نمی‌کند که شما به‌ عنوان شهروند اصلی کشور کانادا شناخته‌ شده باشید یا هنوز این عنوان را کسب نکرده‌اید. در هر صورت برای این‌ که نقل ‌و انتقالات مالکیت خانه در ونکوور کانادا را انجام بدهید و صاحب ملک شوید، حتما باید شرایط پرداخت مالیات خانه را داشته باشید.

به ‌غیر از آن، افرادی که دارای اقامت دائم کانادا نیستند نیز موظف هستند تا مبلغ بیشتری همانند ۱۵ درصد مالیات بیشتر برای خرید خانه در ونکوور پرداخت کنند.

البته اطلاعات دقیق‌تری در سایت رسمی استان بریتیش کلمبیا وجود دارد که می‌توانید در راستای هزینه‌های مالیات خانه در استان و شهر ونکوور نیز از آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در هر صورت کمک گرفتن از افراد متخصص در زمینه مهاجرت و خرید خانه در ونکوور نیز سطح اطلاعات شما را در این زمینه افزایش خواهد داد.

برای خرید خانه در ونکوور، دریافت وام چگونه می‌باشد؟

برای خرید خانه در ونکوور، دریافت وام چگونه می‌باشد؟

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی خرید خانه در ونکوور این است که فرقی نمی‌کند شما به‌ عنوان شهروند اصلی کانادا شناخته‌ شده اید و یا هنوز این عنوان را کسب نکرده‌اید. در هر صورت قادر هستید از طریق بانک برای خرید خانه وام دریافت کنید. اما شرایط متفاوتی بین افرادی که دارای شهروندی کانادا می‌باشند و افرادی که برای دریافت وام اقدام می‌کنند، وجود دارد.

این افراد با اخذ وام می‌توانند فقط با پرداخت ۵ درصد از قیمت تمامی خانه به ‌صورت نقدی صاحب خانه شوند. حال اگر فردی شهروند این کشور نباشد، موظف به پرداخت ۳۵ تا ۵۰ درصد از مبلغ کل خانه می‌باشد. اما شرایط رسیدگی برای دریافت وام بین تمامی افراد یکسان می‌باشد و برای افزایش سطح اطلاعات شما در زمینه اخذ وام به منظور خرید خانه در ونکوور، لازم است بدانید که مصاحبات با وام ‌گیرنده از طریق ایمیل، تلفن و یا نمابر انجام خواهد گرفت.

در این روال کاری، فرد متقاضی لازم است تا تمامی مشخصات اصلی خود، وضعیت اشتغال، میزان درآمد، وضعیت دارایی و بدهی‌ها را در یک گزارش به بانک ارائه دهد و تمامی مدارک لازم برای دریافت وام را نیز داشته باشد.

حال مهم‌ترین مواردی که می‌تواند برای اخذ وام در نظر گرفته شود، مدارک زیر می‌باشد.

مدارک مربوط به وام خرید خانه

مدارک مربوط به وام خرید خانه

•    اظهارنامه مالیاتی
•    تأیید درآمد
•    تأیید پیش‌ پرداخت از طریق اظهارات بانکی
•    کپی شناسنامه ۲ قطعه
•    ارزیابی املاک و مستغلات
•    گزارش اعتبار دفتری
بعد از این ‌که شخص تمامی مدارک خود را برای بانک مربوطه ارسال کرد، حدوداً بین بازه زمانی ۲۴ تا ۴۸ ساعت جواب بانک برای فرد ارسال خواهد شد و می‌توان دریافت که آیا با شرایط وام متقاضی موافقت و یا مخالفت شده‌ است.

البته در شرایطی که از وکلای مجرب برای خرید خانه کمک بگیرید، قطعا در این زمینه موفق‌تر خواهید بود. کارشناسان و مشاوران شرکت الست گروپ در این راستا در کنار شما هستند تا با شرایط بهتر بتوانید از امکانات وام برای خرید خانه در ونکوور استفاده کنید.

ایا امکان خرید خانه در ونکوور برای مهاجران وجود دارد؟

ایا امکان خرید خانه در ونکوور برای مهاجران وجود دارد؟

یکی از نگرانی‌های افراد در هنگام مهاجرت به کانادا در راستای قانون‌ها و الزامات برای خرید خانه می‌باشد. در صورتی‌ که هیچ ‌گونه بندی برای مهاجران به‌ منظور عدم خرید خانه وجود ندارد.  البته کاملاً طبیعی است که تفاوت‌هایی بین خرید ملک در ونکوور برای افراد خارجی وجود داشته باشد.

حال در صورتی‌ که افراد دارای اقامت دائم کانادا نباشند، اگر قصد خرید خانه در مترو ونکوور (Metro Vancouver)، ویکتوریا (Victoria) و فریزر ولی (Fraser Valley) و دیگر مناطق مختلف آن را داشته باشند، موظف به پرداخت حدوداً ۲۰ درصد مالیات بیشتر می‌باشند.

در کنار این دسته از مسائل، یک قانون دیگر برای خرید خانه در ونکوور برای مهاجران خارجی وجود دارد. بدین‌ صورت که اگر خانه مورد نظر در مدت ‌زمان مشخصی هیچ گونه سکنه‌ای نداشته‌ است، فرد باید مالیات خالی بودن آن خانه را نیز پرداخت کند. سپس موظف به خرید و سپس امکان خرید آن خانه را خواهد داشت.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که وام‌های مسکن برای افراد خارجی نیز می‌تواند کمک‌هزینه خرید خانه برای آن‌ها را نیز در نظر داشته باشد. اما افراد خارجی برای خرید خانه در ونکوور باید اطلاعات دقیقی در رابطه با انواع خانه داشته باشد.

زیرا نوع کاربری خانه‌ها در ونکوور متفاوت می‌باشد و فرد قادر است تا با میزان بودجه مد نظر خود، بهترین انتخاب را داشته باشد.

در این ‌راستا همکاران ما در شرکت الست گروپ اطلاعاتی در زمینه انواع ملک در کانادا برای شما فراهم ساخته‌اند که در ادامه این مطلب می‌توانید اطلاعات بیشتری در این‌ خصوص کسب کنید.

خرید انواع خانه در ونکوور

خرید انواع خانه در ونکوور

براساس این ‌که در ونکوور کانادا تنوع ملک بسیار بالا می‌باشد، افراد قادر هستند با هر میزان بودجه مد نظر خود موفق به خرید خانه شوند. اما رایج‌ترین خانه‌هایی که افراد مهاجر نیز می‌توانند نسبت ‌به خرید آن‌ها اقدام کنند، در موارد زیر شمرده می‌شوند که با کمک شرکت الست گروپ به‌ عنوان بهترین شرکت مهاجرتی می‌توانید در خرید این دسته از خانه‌ها موفق باشید.

کاندو (condo)

از رایج‌ترین انواع خرید خانه در ونکوور، کاندو می‌باشد. ساختمان‌های چند واحدی که به آن‌ها کاندو گفته می‌شود، می‌توانند امکانات بسیار زیادی را برای مهاجران فراهم کند. در کل فرد با خرید هر کدام از واحدهای این آپارتمان به ‌عنوان مالک به حساب می‌آید و می‌تواند از تمامی خدمات آن استفاده داشته باشند.

مهم‌ترین نکته این است که با خرید ساختمان می‌توانید از مشاعات آن همچون فضای سبز، تجهیزات رفاهی ساختمان، نور راهرو و دیگر موارد نیز استفاده داشته باشید و این امکانات بین تمامی خریداران تقسیم خواهد شد. در کل برای افرادی که بودجه‌ی محدودی برای خرید خانه دارند، این‌دست از خانه‌ها گزینه‌های عالی برای افراد شمرده می‌شود و به‌ عنوان اقتصادی‌ترین نوع خانه می‌باشد.

تاون‌هاوس (Townhouse)

یک ساختمان چند واحدی که تمامی واحدهای آن تحت مالکیت یک فرد می‌باشد، به نام تاون هاوس شناخته می‌شود و مالکیت مشاعات ساختمان نیز از طریق خرید این نوع ساختمان‌ها برای خریداران در نظر گرفته می‌شود. مواردی همچون راهرو، فضای سبز، تجهیزات رفاهی بین خریداران تقسیم خواهد شد. مهم‌ترین ویژگی این دسته از ساختمان‌ها به‌ گونه‌ای است که ورودی جداگانه‌ای برای هر واحد در نظر گرفته می‌شود. اما توسط یک یا دو دیوار به واحد بغلی چسبیده است.

این‌ دست از ساختمان‌ها که با نام تاون هاوس شناخته می‌شوند، از خانه‌های ویلایی ارزان‌تر می‌باشند اما از خانه‌های کاندو نیز گران‌تر هستند. مهم‌ترین کاربری استفاده از این خانه‌ها برای افرادی است که علاقه ‌مند به داشتن فضا و حریم خصوصی بیشتر به نسبت کاندو می‌باشند.

برای این ‌که اطلاعات بیشتری در راستای این دسته از ساختمان‌ها داشته باشید تا بتوانید با خرید خانه در ونکوور امکانات بهتری را تجربه کنید، می‌توانید از کارشناسان حرفه‌ای شرکت الست گروپ در این ‌باره کمک بگیرید.

خانه‌های ویلایی (Detached Houses)

همان ‌طور که از نام این نوع از این خانه‌ها مشخص است، خانه‌های ویلایی شناخته می‌شوند که به ‌عنوان یک واحد کامل و مستقل شناخته می‌شوند و دیواری با مشترک با خانه‌های دیگر نخواهند داشت. این دسته از افراد با دریافت این خانه‌ها مسئول نگهداری و تعمیرات خانه می‌باشند و به نسبت خانه‌های دیگر بسیار گران‌تر هستند. زیرا حریم خصوصی بیشتری در اختیار مالک وجود دارد و آزادی عمل آن‌ها بیشتر می‌باشد تا این افراد ‌بتوانند به ‌دلخواه خود، بخش‌های متعدد خانه را تغییر بدهند، زیرا از فضای کافی برای این امر برخوردار می‌باشند.

کاتیج (cottage)

در بسیاری از مناطق کانادا به خصوص ونکوور، خانه‌هایی که از ابعاد کوچک‌تری برخوردار می‌باشند، با نام کاتیج شناخته می‌شوند. اصولاً ویژگی اصلی که برای این دسته از خانه‌ها وجود دارد این است که بیشتر از دو اتاق‌خواب، یک هال و یک آشپزخانه در آن‌ها وجود نخواهد داشت و فقط محدود به این‌ دست از موارد خواهد شد.

مهم‌ترین شرایط ساخت خانه‌های کاتیج در مناطق غیرشهری می‌باشد. زیرا مساحت زمین برای ساخت این‌دست از ساختمان‌ها مناسب‌تر می‌باشد. با توجه به این‌ موضوع، هر چه که قصد خرید کاتیج به مناطق شهری را داشته باشید، قطعا از ابعاد کوچک‌تری برخوردار می‌باشند.

کاتیج در ونکوور اغلب در مناطق سردتر ساخته خواهند شد. حال با توجه به این‌ که ظاهری سنتی در آن‌ها وجود دارد، بهتر است از بهترین المان‌های ساده برای چیدمان این خانه‌ها استفاده شود. مهم‌ترین مصالح اصلی این دسته از خانه‌ها چوب می‌باشد که تمامی اجزای آن همچون سقف، دیوار، کف آن به واسطه چوب ساخته ‌شده است. اگر شما نیز نیاز به خرید خانه در ونکوور با هزینه‌های بسیار کمتری دارید و قصد دارید دردسرهای نگهداری خانه را به حداقل برسانید، این خانه‌ها می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

با شناخت این ‌دست از مسائل قطعا می‌دانید که نیاز به خرید چه نوع خانه‌ای در ونکوور خواهید داشت و براساس بودجه خود می‌توانید بهترین تصمیم‌گیری را برای خرید خانه در ونکوور داشته باشید.

البته همچنان همکاران و مشاوران حرفه‌ای در شرکت الست گروپ می‌توانند در کنار شما باشند تا بهترین خرید از خانه در ونکوور را تجربه کنید و از امکانات رفاهی بسیار زیادی برخوردار شوید.

خرید آپارتمان در ونکوور با چه شرایطی امکان‌پذیر است؟

خرید آپارتمان در ونکوور با چه شرایطی امکان‌پذیر است؟

متقاضیانی که قصد خرید خانه در ونکوور را دارند، اغلب علاقه بسیار زیادی به خرید آپارتمان دارند. هنگامی‌ که بحث از آپارتمان به میان می‌آید، منظور همان ساختمان‌های چند طبقه‌ای است که چندین واحد مشابه در کنار یکدیگر ساخته‌ شده است.

البته نباید از این‌ موضوع غافل ماند که معمولاً آپارتمان‌ها و ساختمان‌ها و واحدهای ساختمانی در کانادا برای ملک‌هایی در نظر گرفته می‌شود که تحت نظر مؤسسه‌ای خاص می‌باشند و هر واحد خود را برای اجاره افراد در نظر می‌گیرند.

حال ممکن است در بین اجاره این واحدها، افرادی قصد خریداری این آپارتمان در ونکوور را داشته باشند که با این شرایط می‌توانید با قیمت مناسب‌تری این آپارتمان‌ها را از مالکان آن‌ها دریافت کنید.

در ادامه، بیشتر در این ‌باره توضیح خواهیم داد. این روش با نام کاندو شناخته می‌شود که بهتر است در رابطه با متوسط قیمت آن در شهر ونکوور اطلاعاتی داشته باشید.

خرید خانه ویلایی در ونکوور

خرید خانه ویلایی در ونکوور

خانه‌های ویلایی که در ونکوور وجود دارد، در دو دسته‌بندی قرار دارند. معمولاً خانه‌های شهری در این کشور بیشتر از دوطبقه نیستند و هر کدام از آن‌ها شامل پارکینگ و تراس مجزا می‌باشد.

اگر از نمای بیرونی به این خانه‌ها دقت کنید، تعداد بسیار زیادی از خانه‌های یک‌شکل را در کنار یکدیگر مشاهده خواهید کرد. البته تفاوت‌های عمده‌ای براساس موقعیت مکانی برای محدوده قیمتی این دسته از خانه‌ها وجود دارد و افرادی که متقاضی خرید خانه ویلایی در ونکوور هستند نیز ممکن است براساس شرایط خود، هزینه‌های متفاوتی از این خانه‌ها را دریافت کنند.

با توجه به این ‌که استقلال خانه در این نوع سبک از خانه‌های ویلایی بسیار زیاد است و فاصله بسیار زیادی بین خانه‌ها و همسایه آن‌ها وجود دارد، تمامی هزینه‌های مربوط به محدوده مسکونی برعهده خریدار می‌باشد. به دلیل این ‌که با دیگر خانه‌ها هیچ‌گونه منطقه‌ی مشترکی وجود ندارد و فرد موظف به پرداخت تمامی هزینه‌ها می‌باشد.

اما مسئله مهم این است که این دسته از خانه‌های مستقل به‌ عنوان گران‌ترین خانه‌ها در ونکوور شناخته می‌شود و اگر فردی از شرایط مالی و بودجه کافی برخوردار می‌باشد، قطعا می‌تواند امکانات رفاهی بهتری را با خرید این نوع از خانه‌ها در ونکوور داشته باشد.

در هر صورت برای‌ این که بدانید چگونه می‌توانید با بهترین شرایط خود اقدام به خرید خانه در ونکوور کنید، نیاز به مشاوره های تخصصی دارید که توسط شرکت الست گروپ به ‌عنوان بهترین شرکت مجری در نظر گرفته می‌شود، و با نظرات کارشناسان و مشاوران شرکت معتبر الست گروپ، می‌توانید به نتایج بهتری دست پیدا کنید.

برای خرید خانه در ونکوور، چه مکانی بهتر است؟

برای خرید خانه در ونکوور، چه مکانی بهتر است؟

قطعا این‌ که شناخت بیشتری در رابطه با بهترین مکان برای خرید ملک در ونکوور داشته باشید، می‌تواند این امکان را برای شما فراهم سازد تا از شرایط زندگی بهتری بهره‌مند شوید. به‌ غیر از آن در راستای هزینه خانه‌ای که قصد خرید دارید نیز اطلاعات دقیق‌تری کسب خواهید کرد. ونکوور به ‌عنوان یکی از شهرهای مهم و پرجمعیت کانادا شناخته می‌شود که از نظر ابعاد بسیار بزرگ است و مناطق و محله‌های متعددی با بافت‌های فرهنگی در آن وجود دارد.

حال فردی که قصد خرید خانه در ونکوور را داشته باشد، باید اطلاعات دقیق در رابطه با مناطق مختلف این شهر داشته باشد تا با آشنایی با مکان‌های مختلف، محیط مناسبی برای زندگی پیدا کند.

زیرا این مسئله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد که در یکی از مناطق مهم این کشور و این شهر ملک خریداری کنید.

حال در ادامه این مطلب، همکاران ما در شرکت الست گروپ اطلاعاتی در زمینه خرید خانه در ونکوور در بهترین مکان‌ها برای شما فراهم ساخته‌اند تا با شناخت بیشتر مکان‌های مختلف ونکوور، در این‌ راستا موفق باشید.

مرکز شهر ونکوور

کاملاً طبیعی است که برای خرید خانه هر چه که به مرکز انواع شهرهای مختلف همچون ونکوور نزدیک‌تر شوید، هزینه‌های بیشتری برای خرید خانه پرداخت خواهید کرد. حال با توجه به این‌  که نزدیک بودن به مرکز شهر ونکوور می‌تواند امکاناتی همچون مرکز خرید اصلی شهر، خیابان وست جورجیا، گالری هنر ونکوور، کتابخانه مرکزی و دیگر جاذبه‌های مختلف شهر را  برای افراد به ‌همراه داشته باشد،

بنابراین مرکز شهر ونکوور از اهمیت و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و این مسئله باعث شده‌ است که میزان تقاضای خرید خانه در ونکوور در مرکز شهر افزایش پیدا کند و تأثیر به سزایی روی مبلغ خرید خانه‌ها خواهد داشت.

اگر فردی از بودجه مناسبی برخوردار می‌باشد، می‌تواند در این منطقه بهترین امکانات رفاهی را تجربه کند.

انتهای غربی یا وست اند

اغلب افرادی که برای مهاجرت به ونکوور کانادا مراجعه می‌کنند، قصد  فعالیت کاری دارند. حال یکی از مهم‌ترین مناطق برای جوانان شاغل، انتهای غربی وست اند می‌باشد. مهم‌ترین دلیل این ‌که این منطقه به‌ عنوان یکی از پرطرف‌دارترین مناطق برای جوانان است، نزدیکی به مناطق تجاری شهر می‌باشد.

از همین طریق، کارمندان به ‌راحتی قادر هستند تا از طریق استفاده از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و با کمترین زمان ممکن، به محل کار خود دسترسی داشته باشند و فورا به محل کار خود برسند.

تنوع بسیار زیادی در خانه‌های این بخش از شهر ونکوور از نظر شکل و نوع وجود دارد.

 در همین راستا فردی که قصد خرید خانه در این منطقه را داشته باشد، انتخاب بسیار زیادی خواهد داشت و می‌تواند از تنوع بالایی برخوردار باشد.

کیتسیلانو

یکی از مهم‌ترین مناطقی که در کشور کانادا و شهر ونکوور وجود دارد، منطقه کیتسیلانومی‌باشد که دارای مغازه‌های محصولات ارگانیک، رستوران، کافی‌شاپ‌های معروف، سالن یوگا و رقص، و دیگر امکانات مختلف می‌باشد و این شرایط را برای افرادی که علاقه بسیار به زندگی در محیط سرزنده دارند، فراهم خواهد کرد.

حال اگر فردی بودجه کافی برای خرید خانه در ونکوور در منطقه‌ی کیتسیلانو را داشته باشد، قطعاً می‌تواند از این دسته از امکانات بهره‌مند شود. به‌ غیر از تمامی این نکات، این منطقه از زیبایی منحصر به ‌فردی برخوردار می‌باشد. به دلیل این‌ که از یک سمت به ساحل خلیج انگلستان متصل خواهد شد،

اما از بخش دیگر منظره‌های کوهستان شمالی دیده خواهد شد و فضای دل‌انگیزی برای خرید خانه می‌باشد. اما تک ‌به ‌تک این امکانات باعث می‌شود تا هزینه‌های مربوط برای خرید خانه در این منطقه به نسبت دیگر مناطق ونکوور اندکی بیشتر باشد.

در هر صورت برای ‌این که اطلاعات دقیق‌تری در راستای خرید خانه در ونکوور بری در این منطقه داشته باشید، می‌توانید از مشاوران و کارشناسان تخصصی شرکت الست گروپ کمک بگیرید تا به بهترین نحو ممکن بتوانید از خرید خانه در ونکوور بهره‌مند شوید.

جنوب ونکوور

اگر از دسته افرادی می‌باشید که علاقه‌مند به مناطق آرام هستید، منطقه جنوب ونکوور بهترین منطقه برای شما می‌باشد. منطقه جنوب شهر ونکوور می‌تواند برای افراد دوستدار خانواده به‌ منظور خرید خانه بسیار مناسب باشد. مهم‌ترین نکته‌ای که باعث شده ‌است آرامش در این محل برقرار باشد، محله‌های مختلفی است که در این منطقه بنا شده‌ است و خانواده‌های کم درآمدی در آن وجود دارد.

حال اگر شما بودجه کافی برای خرید خانه ندارید و بودجه شما محدود می‌باشد، برای خرید خانه در ونکوور می‌توانید روی جنوب این شهر حساب باز کنید.

البته مناطق مختلف دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند امکانات رفاهی خوبی برای شما در شهر ونکوور ایجاد کند. با مشاوره گرفتن از افراد متخصص در این زمینه می‌توانید قطعا امکانات بهتری را تجربه کنید.

غرب ونکوور

شهر ونکوور از مناطق متعددی تشکیل ‌شده است، اما کهن‌ترین بافت مناطق این شهر مربوط به غرب ونکوور می‌باشد که با اتصال داده شدن آن به دو ساحل جریکو و سواحل اسپانیا، این محل منحصر به ‌فرد را ایجاد کرده ‌است.

در کل اگر بخواهیم برای جمع‌بندی خرید خانه در ونکوور پیشنهادی برای شما داشته ‌باشیم، می‌توانیم بگوییم که این منطقه یک محدوده‌ای بسیار عالی و پیشنهاد مناسب برای خرید خانه می‌باشد.

امکانات رفاهی که در این منطقه وجود دارد، مغازه‌های متنوع و رستوران‌های بسیار خوب و با کیفیت می‌باشد که با خرید خانه در این محله قدیمی می‌توانید از امکانات منحصر به‌ فرد آن استفاده داشته باشید.

مونت پلیزنت

در بین خانواده‌های جوان و دانشجویان، منطقه‌ای در شرق ونکوور وجود دارد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. بهتر است بدانید که طبق بررسی‌های کارشناسان الست گروپ، حدوداً ۶۰ درصد از تمامی ساکنین این منطقه افراد جوان هستند که نهایتاً سقف سنی آن‌ها زیر ۴۰ سال می‌باشد. وجود چندین مدرسه بزرگ و معروفی که در این منطقه وجود دارد، باعث شده ‌است تا اغلب دانشجویان و خانواده‌های جوان در این مناطق زندگی کنند.

البته امکانات رفاهی مختلفی در این منطقه وجود دارد که افراد از طریق استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌توانند به مناطق مختلف دیگر شهر دسترسی داشته باشند. بنابراین افراد به ‌آسانی می‌توانند به دیگر نقاط ونکوور رفت ‌و آمد داشته باشند. افرادی که قصد خرید خانه‌های ویلایی با قیمت مناسب را دارند، می‌توانند از شرایط خوب این منطقه بهره‌مند شوند و در نهایت صاحب ملک در ونکوور شوند.

در هر صورت اگر قصد خرید خانه در ونکوور در هر یک از مناطق گفته ‌شده را دارید، باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

مشاوران حرفه‌ای شرکت الست گروپ همواره در کنار شما هستند تا به‌ عنوان بهترین شرکت مهاجرتی بتوانید بهترین خرید خانه را تجربه کنید.

نکات مهم برای خرید خانه در ونکوور چیست؟

نکات مهم برای خرید خانه در ونکوور چیست؟

با شناخت این ‌دست از مسائل بهتر است در رابطه با نکات مهم برای خرید خانه در شهر ونکوور نیز اطلاعاتی داشته باشید. طبق بررسی‌هایی که در این ‌باره انجام دادیم، به این درک رسیدیم که نباید برای خرید خانه در ونکوور فقط تمرکز خود را برای کاندو محدود کنید.

بلکه می‌توانید توجه بسیار زیادی بر کل مناطق ونکوور داشته باشید. مهم‌ترین موضوع این است که بدانید اگر قصد دارید برای بازدید خانه‌ای به ‌همراه مشاور املاک مراجعه داشته باشید، مشاور وظیفه رانندگی را خواهد داشت. زیرا نکات منحصر به ‌فرد در شهر ونکوور برقرار می‌باشد.

حال شما به ‌جای این‌ که تمرکز خود را برای رانندگی بگذارید، می‌توانید فضای محله را به ‌دقت بررسی کنید تا بدانید آیا از شرایط خوبی برخوردار می‌باشد و می‌توانید احساس همذات‌ پنداری با این مناطق داشته باشید. سپس با قدم زدن در کوچه‌های مناطق مد نظر خود و بررسی منطقه می‌توانید به درک درستی در این‌ خصوص برسید.

مهم‌ترین اولویت خود را برای خرید خانه در ونکوور مشخص کنید.

به‌ عنوان نمونه مواردی همچون مدارس، فروشگاه، پارک، رستوران‌های منطقه را مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهید و فاصله آن‌ها را با منزلی که قصد خریداری آن را دارید، بسنجید تا تمامی امکانات رفاهی شما با خرید این خانه پدید آید.

جست و جو در زمان‌های مختلف

جست و جو در زمان‌های مختلف

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که از نظر  کارشناسان شرکت الست گروپ می‌تواند تاثیرگذار باشد، این است که در بازه‌های زمانی متفاوتی از روز و هفته جست ‌و جو در محله مد نظر را برای خرید خانه انجام بدهید. قطعا در طول روز محل بسیار خوب به ‌نظر می‌رسد.

اما شما باید در وضعیت‌های مختلف و ساعات مختلف شبانه ‌روز به بررسی و مکان مد نظر خود بپردازید و از نظر شرایط مختلف آن را در بازه‌های زمانی ارزیابی کنید. اگر اطلاعات دقیق در رابطه با معایب مناطق داشته باشید، قطعا می‌توانید به شناخت دقیقی از خرید خانه برسید.

این کاملاً طبیعی است که تمامی مناطق دارای معایب خاص خود می‌باشد. به ‌عنوان نمونه تصور کنید که ممکن است برای خرید خانه در نزدیک ریل اقدام کرده باشید، پس باید بدانید که تعداد بسیار زیادی قطار از آن مکان عبور می‌کند. اگر این‌ موضوع در راستای آسایش و رفاه شما تأثیری ندارد، قطعا می‌توانید سازگاری محیط با آن محیط برقرار کنید.

حال برخی از افراد علاقه بسیار زیادی به جاذبه توریستی محیط مد نظر خود ندارند. بنابراین می‌توانند حتما در منطقه‌ای اقدام به خرید خانه در ونکوور کنند که توریست بسیار زیادی در آن‌ها وجود دارد تا بتوانند از جاذبه‌های توریستی آن استفاده کنند.

واقعیت‌ها را در راستای خرید خانه در ونکوور ببینید، زیرا جست و جو در اینترنت ممکن است نگاه شما را در این زمینه سطحی کند. تمامی تصاویر نمی‌توانند واقعی به ‌نظر برسند. به‌ همین دلیل حتما باید به‌ صورت حضوری برای این کار اقدام کنید.

در صورتی ‌که شرایط خرید خانه در بازار به‌ صورت عادی باشد، در فصل‌های مختلف سال تفاوت‌های بسیار زیادی بین هزینه خرید ملک در ونکوور وجود دارد.

به‌ عنوان نمونه برای خرید ملک در اواخر تابستان و زمستان تقاضا بسیار کاهش پیدا می‌کند.

در نهایت هزینه‌های خرید خانه نیز کمتر خواهد شد، پیشنهاد همکاران ما در شرکت الست گروپ این است که اگر قصد خرید خانه در ونکوور را دارید، در این بازه زمانی می‌توانید پول کمتری پرداخت کنید و از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار شوید.

قیمت خرید خانه در ونکوور چگونه می‌باشد؟

قیمت خرید خانه در ونکوور چگونه می‌باشد؟

با تمامی مباحث ذکر شده، مهم‌ترین نکته در راستای خرید خانه در ونکوور، برآورد هزینه‌ها می‌باشد. طبق اعلام‌های رسمی که برای کشور کانادا در نظر گرفته‌ شده است، متوسط هزینه خرید خانه حدوداً ۱٫۸۷۵ دلار می‌باشد. البته روز به‌ روز روند افزایشی برای قیمت خرید خانه در نظر گرفته می‌شود.

به ‌همین دلیل می‌توان گفت که خرید ملک به‌ عنوان یکی از سرمایه‌گذاری‌های مهم مردم ونکوور شناخته می‌شود. در یک‌ ماه گذشته متوسط قیمت خانه‌ها حدوداً ۲٫۶ درصد با افزایش مواجه شده ‌است. البته همین موضوع به نسبت سال گذشته نیز دچار ۸ درصد افزایش قیمت می‌باشد.

به همین دلیل قطع به‌ یقین نمی‌توان در رابطه با هزینه‌های خرید خانه در ونکوور نظر داد. زیرا روند تغییرات این خانه ها بسیار زیاد می‌باشد، البته در ادامه این مبحث می‌توانید نموداری در رابطه با هزینه خانه در ماه‌های مختلف سال 2021 در ونکوور مشاهده کنید.

البته ناگفته نماند که متوسط قیمت‌ها بر اساس نوع خانه خریداری ‌شده متفاوت در نظر گرفته می‌شود. به‌ عنوان نمونه، کاندوها و خانه‌های شهری از مبالغ بالاتری برخوردار می باشد. برای خرید یک آپارتمان یا کاندو حدوداً می‌توانید ۸۳۳ هزار دلار به‌ صورت متوسط هزینه پرداخت کنید. در صورتی ‌که قیمت متوسط خانه مستقل بین ۲ تا ۵ میلیون دلار در نظر گرفته می‌شود و برای خرید خانه‌های شهری، متوسط قیمت حدوداً ۱٫۳۰۰۰۰۰۰ دلار است.

البته جدولی که در ادامه این مبحث ارائه خواهیم داد، می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند که اطلاعات دقیق در رابطه با متوسط هزینه خرید خانه‌های آپارتمانی در ونکوور داشته باشید. البته درصورتی ‌که نیاز به اطلاعات بیشتر در این‌ زمینه دارید، می‌توانید از شرکت الست گروپ به ‌عنوان بهترین شرکت مهاجرتی کمک بگیرید تا در راستای خرید خانه در ونکوور موفق باشید.
خانه‌های مستقل    خانه‌های شهری    کاندو (آپارتمان)    تعداد خواب
–    –    ۴۸۷ هزار دلار    استودیو
–    ۷۳۷ هزار دلار    ۶۴۴ هزار دلار    یک خوابه
۲.۲ میلیون دلار    ۱.۱ میلیون دلار    ۱.۱ میلیون دلار    دو خوابه
۲.۲ میلیون دلار    ۱.۴ میلیون دلار    ۱.۵ میلیون دلار    سه خوابه
۲.۴ میلیون دلار    ۱.۶ میلیون دلار    –    چهار خوابه
۲.۵ میلیون دلار    –    –    پنج خوابه
۲.۴ میلیون دلار    –    –    شش خوابه
۲.۵ میلیون دلار    ۱.۳ میلیون دلار    ۸۳۳ هزار دلار    قیمت متوسط کل

 

سایت خرید خانه در ونکوور

سایت خرید خانه در ونکوور

مسئله مهم این است که بدانید با توجه به گسترش علم، امروزه  تعداد بسیار زیادی از افراد از طریق سایت اقدام به خرید خانه در ونکوور می‌کنند. خرید و فروش از طریق وب‌سایت های مربوط به خانه حدوداً بالای ۱۲۰ میلیون بازدید کننده به دنبال خواهد داشت که این نکته می‌تواند فواید بسیار زیادی را برای خریدار و فروشنده داشته باشد

و این امکان را برای خریدار فراهم کند تا بتواند با قیمت‌های متعدد و خانه‌های متنوعی روبرو باشد. قطعا این کار می‌تواند زحمت افراد را کمتر کند و با سرعت بیشتری اقدامات لازم برای خرید خانه در ونکوور را انجام خواهند داد.

سطح کیفی روند خرید خانه با این روش بهبود پیدا می‌کند و فروشندگان بیشتری از طریق سایت‌ها می‌توانند منازل خود را در اختیار مشتریان بگذارند. حال اگر شما نیز از دسته افرادی می‌باشید که علاقه‌مند به خرید خانه در ونکوور هستید، طبق پیشنهادات همکاران ما در شرکت الست گروپ ،سایت‌هایی که در ادامه این مبحث خواهیم داشت، می‌تواند میزان گسترده‌ای از شرایط و امکانات بسیار زیادی برای شما به دنبال داشته باشد.
•    وب‌سایت  Zillow
•    وب‌سایت  Realtor.com
•    اپلیکیشن برای گوشی  Trulia
•    وب‌سایت Foreclosure.com
•    بهترین وب‌سایت برای اجاره منزل Apartments.com

جمع‌بندی مطالب

جمع‌بندی مطالب

با توجه به این ‌که تعداد متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا بسیار زیاد شده ‌است، یکی از علاقه‌مندی بسیار زیاد افراد، اقامت در کشور کانادا و در شهر ونکوور می‌باشد.

در حالت کلی می‌توان گفت که هیچ ‌گونه قوانین خاصی برای خرید خانه در شهر ونکوور وجود ندارد و افراد می‌توانند به ‌سادگی از طریق ارائه نظام بانکی، به‌ راحتی صاحب‌ خانه شوند. حال اگر شما ونکوور را برای زندگی انتخاب کرده‌اید، با توجه به نوع بودجه و سرمایه خود می‌توانید در منطقه خوبی نسبت ‌به خرید خانه اقدام کنید.

البته در این راستا حتما به مشاوره افراد خبره و حرفه‌ای نیاز خواهید داشت تا بتوانید با اطلاعات کافی در این راه قدم بردارید و از خرید خانه راضی باشید.  کارشناسان شرکت معتبر  الست گروپ به ‌عنوان بهترین شرکت مهاجرتی، همواره در کنار متقاضیان خواهند بود تا بتوانند به‌ سادگی از این خدمات برای خرید خانه در ونکوور بهره‌مند شوند. امیدواریم که استفاده از این مطلب توانسته باشد اطلاعات کافی در این راستا برای شما فراهم کند.