ویزای استارتاپ هلند

در این مقاله، موضوع ویزای استارتاپ هلند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما باشید.

کشورهای اروپایی همواره یکی از مقاصد محبوب کسانی هستند که از قاره های دیگر قصد مهاجرت به خارج را دارند.

در این مقاله، موضوع ویزای استارتاپ هلند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما باشید.

کشورهای اروپایی همواره یکی از مقاصد محبوب کسانی هستند که از قاره های دیگر قصد مهاجرت به خارج را دارند.

در بین تمام کشورهای اروپایی که شمارشان هم کم نیست، هلند را می توان یکی از گزینه های مطرح و قدرتمند دانست. این کشور زیبا با فرهنگ غنی و مردمی خونگرم، می تواند برای بسیاری از افراد علاقه مند به مهاجرت مناسب باشد.

ویدئو ویزای استارتاپ هلند


راه های زیادی را می توان برای مهاجرت به این کشور نام برد. از ویزای تحصیلی گرفته تا ویزای کار و مواردی از این دست. اما یکی از محبوب ترین و راحت ترین روش ها، مهاجرت با ویزای استارتاپ هلند است.

اینفوگرافیک ویزای استارتاپ هلند

اینفوگرافیک ویزای استارتاپ هلند

این ویزا با راه اندازی یک کسب و کار خلاقانه در هلند به دست می آید. برای درک درست از مفهوم آن و همچنین راه های به دست آوردن شرایط برخورداری از مزایای آن، دعوت می کن م این مقاله را تا پایان و با دقت مطالعه بفرمایید.
فهرست مطالب:
ویزای استارتاپ چیست؟
مزایای ویزای استارتاپ
ویزای استارتاپ هلند
هزینه های مورد نیاز برای ویزای استارتاپ هلند
بررسی طرح تجاری برای ویزای استارتاپ هلند
مراحل درخواست ویزای استارتاپ هلند
شرایط اخذ اقامت و پاسپورت با ویزای استارتاپ هلند
مزایای اخذ ویزای استارتاپ هلند
نمونه های استارتاپ موفق در هلند
اقتصاد، امور مالی و درآمد هلند
رتبه جهانی در تمام زمینه های هلند
نوع حکومت و ساختار سیاسی هلند
پایتخت و 9 شهر بزرگ هلند
ساکنان ایرانی و مشاغل ایرانی در هلند
شگفتی های هلند چیست؟
افراد مشهور علمی، ادبی، سیاسی و هنری هلندی
کشورها و مناطق وابسته هلند
فرهنگ هلندی
پیشرفت در هلند
هنر در هلند
قوانین عمومی در هلند
خدمات شرکت الست گروپ
جمع بندی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای استارتاپ هلند با ما همراه باشید.

 

ویزای استارتاپ چیست؟

ویزای استارتاپ چیست؟

این اصطلاح به ویزای اقامت برای کارآفرینان اطلاق می شود که هدف آن جذب سرمایه گذاری، استعداد و ایده های نوآورانه است. در این برنامه، صاحب کسب و کار می تواند از حمایت مالی و معنوی به کشور مقصد با ارائه ایده های ارزشمند و سرمایه گذاری خود استفاده کند.

هدف از این برنامه، رشد اقتصادی، توسعه نوآوری و استفاده از قابلیت های دانش و جاه طلبی از سراسر جهان است. بعضی از کشورها حتی ممکن است قوانین و شرایط ویزای راه اندازی را مطابق با کاستی ها و نگرانی ها و البته اقتصاد آن ها بازنشانی کنند.

با این حال، این برنامه و اقامت از طریق شرکت های در حال ظهور، مزایای زیادی دارند.

در مجموع، حدود 30 کشور جهان در سیستم مهاجرت خود این ویزا را شامل می شوند. این بستگی به شرایط و نگرانی ها و خواسته های شخصی شما و متقاضی دارد که در کدام کشور از جهان می خواهد کسب و کار جدید خود را آغاز کند.

مزایای ویزای استارتاپ

مزایای ویزای استارتاپ

برای برخی افراد، تجربه چالش برانگیز جدید برایشان هدف مهاجرت و کسب ویزا است. با این حال، این ویزا مزایایی دارد که ارزشمند تر از صرفا خود مهاجرت و رفتن به یک کشور جدید است. مهمترین مزایای این ویزا عبارتند از:
لذت بردن از حمایت فیزیکی و اخلاقی از سرمایه گذاران در کشور مقصد
دسترسی به تکنولوژی جهانی برای توسعه ایده های خلاقانه که ممکن است در کشور شما وجود نداشته باشد.

دسترسی به گروه های سرمایه گذاری و محصولات نوآورانه و خدمات

بازارهای جدید و مشتری های تازه و بیشتر

دسترسی به منابع جدید و غیر دولتی

جاده ای برای اقامت و شهروندی و دریافت پاسپورت برای شما و خانواده تان در یک کشور جدید

ویزای استارتاپ هلند

ویزای استارتاپ هلند

هلند یک کشور بسیار خوب است و مردم آن بسیار خوشحال هستند. راه های زیادی برای رفتن به این کشور شاد وجود دارد. یک راه عالی این است که یک کسب و کار کاملا جدید در بخشی از هلند راه اندازی کنید. منظور ما اثری کاملا جدید و مبتکرانه است که تنها خالق آن شما هستید و هیچ کس دیگری به فکر خلق آن نیست.

کار خلاقانه شما باید در زمینه های مختلف، شغل ایجاد کند.

اگر طرح تجاری شما بر اقتصاد این کشور تأثیری نداشته باشد، نمی توانید از این طریق به مردم شاد آن بپیوندید. برای گرفتن این نوع ویزا باید یک سری موارد را آنالیز کنید و بعد از رسیدگی به آن ها برنامه مهاجرتی دقیقی را با توجه به شرایط خود تهیه کنید.

این ویزا برای داوطلبانی صادر می شود که طرح کسب و کار در رشته خود نوشته اند. طرح کسب و کار شما باید به گونه ای نوشته شود که ارگان های مورد تایید این کشور پس از بررسی آن، به شما اجازه ایجاد یک کسب و کار جدید را بدهند.

هزینه های مورد نیاز برای ویزای استارتاپ هلند

هزینه های مورد نیاز برای ویزای استارتاپ هلند

فرد متقاضی باید مقدار زیادی از سرمایه نقدی خود را به حسابی که توسط اداره مهاجرت تایید شده است، واریز کند تا کسب و کار خود را راه اندازی کند.

با این حال، برای دریافت این ویزا، نیازی نیست که بخش زیادی از پول خود را به حسابی که توسط اداره مهاجرت تایید شده است، واریز کنید. متقاضیان می توانند با پرداخت اندکی از پول خود، این ویزای ویژه را دریافت کنند. برای دریافت این ویزا باید هزینه ثبت شرکت را پرداخت کنید.

علاوه بر این، هزینه دریافت چنین ویزایی برای هر نفر متفاوت است، باید در نظر گرفته شود. همچنین باید هزینه نوشتن بیزینس پلن، هزینه وکیل و هزینه های اضافی مانند هزینه خرید بلیت را نیز در نظر بگیرید.

بررسی طرح تجاری برای ویزای استارتاپ هلند

بررسی طرح تجاری برای ویزای استارتاپ هلند

شما ملزم به داشتن یک ایده قوی و قابل اجرا هستید. در واقع شما باید ایده جدید خود را در قالب یک طرح تجاری به سازمان مورد تایید هلند ارائه دهید. اگر این سازمان به شما اجازه راه اندازی کسب و کار جدید در این کشور را بدهد، می توانید با ویزای استارتاپ وارد این کشور زیبا شوید.

برخی از افرادی که برای این ویزا درخواست می کنند، ایده جدید یا طرح تجاری محکمی ندارند. آن ها می توانند با مشاوران الست گروپ تماس بگیرند. تیم الست گروپ به شما کمک می کنند تا یک طرح تجاری بسیار محکم برای آژانس های مربوطه ارائه دهید. آن ها همچنین به شما در گذراندن دوره های ارائه شده در دانشگاه کمک می کنند.

بنابراین در صورتی که به اخذ این ویزا از طریق الست گروپ اقدام کنید، نیازی به بیزینس پلن هم نخواهید داشت. 

در طرح کسب و کار خود باید ذکر کنید که چند نفر را قرار است استخدام کنید و هدف شما از ارائه یک ایده جدید در این کشور چیست.

علاوه بر این، باید مشخص کنید که در سال اول شروع یک کسب و کار، چه چیزی به دست خواهید آورد.

مراحل درخواست ویزای استارتاپ هلند

مراحل درخواست ویزای استارتاپ هلند

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ویزای استارتاپ در دسته ویزاهایی قرار می گیرد که شما را خیلی سریع به این نتیجه می رساند. با استفاده از خدمات الست گروپ می توانید کار خود را آسان تر و ایمن تر پیش ببرید. مراحل درخواست ویزای استارتاپ به کمک الست گروپ به شرح زیر می باشد:

1. عقد قرارداد با شرکت

2. تکمیل مدارک مورد نیاز

3.  عضویت در تیم استارتاپ تعیین شده توسط الست گروپ

4. دریافت تاییدیه های مورد نیاز از اداره مربوطه در هلند

5. تهیه و تکمیل مدارک برای درخواست اقامت از سفارت هلند

6. دریافت اقامت کشور هلند

شرایط اخذ اقامت و پاسپورت با ویزای استارتاپ هلند

شرایط اخذ اقامت و پاسپورت با ویزای استارتاپ هلند

عموما می توان گفت آن هایی که جست و جوی خود را برای ویزای استارتاپ هلند آغاز و تکمیل کرده اند، کسانی هستند که مایل به زندگی و اقامت در این کشور می باشند. زمانی که صاحب ایده جدید پس از مهاجرت، پروژه خود را شروع نکند یا به عبارتی پس از گذراندن یک سری دروس در دانشگاه مربوطه، ایده جدید خود را توسعه ندهد، تغییر اقامت موقت به اقامت دائم دشوار است.

با این حال، فردی که از قوانین این کشور پیروی می کند، می تواند پس از 5 سال، اقامت موقت خود را به اقامت دائم تغییر دهد. به این معنی که متقاضی می تواند به طور دائم و همیشگی در یکی از شهرهای زیبای این کشور مانند آمستردام، لاهه و یا سایر شهرهای این کشور اقامت داشته باشد.

به عبارت ساده تر، مدت اقامت موقت به این صورت است که این کشور در ابتدا به شما اجازه اقامت با اعتبار تنها دو سال می دهد. در صورت رعایت قوانین، اقامت شما پس از دو سال تمدید خواهد شد. اما اگر طبق قوانین اقدام نکنید، باید پس از دو سال کشور را ترک کنید.

به طور کلی، کسانی که به مدت پنج سال به دولت مالیات می پردازند، می توانند یک برنامه روشن و شفاف برای اقامت خود تهیه کنند. پس از این که مقیم شدید، مجاز به درخواست پاسپورت هستید. هر کسی که پاسپورت بگیرد، می تواند به راحتی تجارت خود را به سایر کشورهای شینگن منتقل کند یا شعبه تجاری در کشورهای مختلف مانند آلمان، انگلیس، پرتغال، اتریش و غیره راه اندازی کند.

اما شما برای اخذ این ویزا باید به نکاتی توجه فرمایید و آن شرایط خواسته شده را دارا باشید. شرایط اقدام برای این نوع ویزا به شرح زیر است:

سن: از 18 سال تا 65 سال

تحصیلات: حداقل دیپلم

سابقه کار: بدون نیاز به سابقه کار

زبان: نیاز به مدرک زبان آیلتس جنرال 5.5

ایده کسب و کار: از طریق الست گروپ، متقاضی نیازی به ارائه ایده کسب و کار یا بیزنس پلن ندارد.

تمکن مالی: 30 هزار یورو. البته معیار محاسبه، ارز آزاد طبق وبسایت www.bonbast.com می باشد.

مزایای اخذ ویزای استارتاپ هلند

مزایای اخذ ویزای استارتاپ هلند

مزایای این ویزا مشخصا از معایب و بدی های آن بیشتر است. در اینجا چند توضیح مفید در مورد اقتصاد این کشور و مزایای این سیستم آورده شده است. البته ما در ادامه، در باره کشور هلند در زمینه های مختلف بیشتر حرف خواهیم زد.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که متقاضی به آن توجه می کند، اقتصاد کشور مقصد است که یکی از مهم ترین موضوعاتی است که از نظر معیارهای سرمایه گذاری و ویژگی های سرمایه گذاری در کشور مقصد باید به آن توجه شود.

اگر فساد در قوه قضائیه کشور مقصد کم باشد یا وجود نداشته باشد و مقامات بین فرد خارجی و شهروند تمایز قائل نشوند، متقاضی خارجی احساس امنیت می کند. به دلیل اقتصاد قوی و صلاحیت قضایی مناسب، برای سرمایه گذاری در این کشور و ایجاد یک تجارت از پیش تاسیس شده مناسب است. علاوه بر این، با اخذ این ویزا می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

می توانید همسر و فرزند خود را همزمان به هلند بیاورید.
برای دریافت این ویزا نیازی به سرمایه زیادی ندارید.
اقامت موقتی که در ابتدا دریافت می کنید، پس از 5 سال دائمی می شود. ساکنان دائمی می توانند یک پاسپورت بسیار مهم و ارزشمند ترتیب دهند.
کودکان مجاز به خواندن کتاب های ارائه شده توسط معلمان برجسته در مدارس به صورت رایگان هستند.
اگر دوره هایی را برای راه اندازی کسب و کار بگذرانید، مدرک کارشناسی ارشد نیز خواهید گرفت.

به طور کلی می توان این گونه این بخش را خلاصه کرد و درباره مزایای این نوع ویزا، به شرح زیر مواردی را بیان نمود:
نوع اقامت: ویزای استارتاپ با اجازه کار (اقامت یک ساله). در انتهای یک سال، اقامت متقاضی باید تبدیل به اقامت خود اشتغالی یا اقامت کاری شود. 
اجازه کار: متقاضی اجازه کار نا محدود دارد.

پیوست خانواده: امکان پیوست همسر و فرزندان زیر 18 سال به صورت همزمان وجود دارد. همسر و فرزندان اجازه تحصصیل دارند. تحصیل مدارس ابتدایی و دبیرستان رایگان است. همسر اجازه کار نا محدود دارد.

اقامت دائم: پس از سه سال ورود به کشور 

پاسپورت: دریافت پاسپورت و شهروندی سه سال بعد از اقامت دائم امکانپذیر است.

نمونه های استارتاپ موفق در هلند

نمونه های استارتاپ موفق در هلند

برای این که بتوانید با موفقیت این ویزا را دریافت کنید، می توانید از تجربیات کسانی که قبل از شما این کار را انجام داده اند، استفاده نمایید. توجه به نمونه هایی از استارتاپ های موفق باعث اطمینان بیشتر متقاضی خارجی در تکمیل فرم درخواست این نوع ویزا می شود.

Honey Distribution یکی از موفق ترین استارت آپ هایی است که چند سال پیش در هلند راه اندازی شد.

Past Book:

کسانی که در این زمینه کار می کنند، با موفقیت یک اپلیکیشن طراحی کرده اند. این برنامه برای متقاضیان طراحی شده است تا آلبوم های عکس را طبق پست های اجتماعی تنظیم کنند.

بلومون:

کسانی که تمایل به سفارش آنلاین گل دارند، می توانند از طریق این گروه اقدام کنند. افرادی که این استارت آپ را ایجاد کرده اند، اکنون متقاضیان هلندی را به صورت آنلاین ثبت نام می کنند. در زیر، چندین استارتاپ دیگر را در سرفصل ها نام برده ایم.
استارت آپ Fashiolista
استارت آپ Impraise

دعوت می کنیم ادامه مقاله ویزای استارتاپ هلند را نیز از دست ندهید.

در ادامه این مقاله ما قصد داریم تا در باره کشور زیبای هلند بیشتر حرف بزنیم و بگوییم که چرا این کشور یکی از محبوب ترین مقاصد مردم مهاجر از سراسر جهان است. با ما همراه باشید.

اقتصاد، امور مالی و درآمد هلند

اقتصاد، امور مالی و درآمد هلند

به احتمال زیاد شما یکی ازعلاقه مندان به ویزای استارتاپ هلند هستید که به سمت این مقاله کشیده شده اید. مهاجرت به یک کشور خارجی می تواند پر ریسک و پر خطر باشد. به خصوص زمانی که در باره آن کشور اطلاعات درست و کافی نداشته باشید.

از این رو تصمیم گرفتیم تا در ادامه مقاله “ویزای استارتاپ هلند” در رابطه با هلند بیشتر حرف بزنیم و اطلاعاتی را در باره زمینه مختلف مربوط به این کشور به شما بدهیم. در این بخش بیشتر به اقتصاد آن اشاره خواهیم کرد که ارتباط زیادی با پدیده استارتاپ دارد.

این کشور بهترین فضای زندگی را دارد، به طوری که می تواند برای افراد مختلف مناسب باشد. این کشور بزرگترین تولید کننده لبنیات در جهان است، بنابراین صادرات لبنیات این کشور به تمام دنیا بوده و حجم بالایی دارد.

این کشور مقادیر زیادی گندم، جو و سیب زمینی منیزیمی تولید می کند که بخش دیگری از اقتصاد را پوشش می دهد. این کشور، کشوری قدرتمند در زمینه های مختلف اقتصادی است. صنعت آن نیز بسیار معروف است، بنابراین بیشتر صنایع این کشور در شهر بندری روتردام در جنوب غربی کشور واقع شده است.

این شهر دومین شهر بزرگ کشور و همچنین بزرگترین بندر اروپا است و از نظر مساحت و تعداد اسکله بسیار قوی به نظر می رسد. در سال جدید، تولید ناخالص داخلی نسبت به سال قبل سه درصد رشد داشته است. این کشور حدود 7 میلیون نیروی کار و نرخ بیکاری حدود 5 درصد دارد. 10 درصد از جمعیت این کشور در سال های گذشته در معرض خطر فقر قرار داشتند که امروزه کمتر است.

در سال 2020 نرخ تورم در این کشور تنها 1 درصد اعلام شد. همچنین نقش بسیار مهمی در زمینه صادرات داشته است. چرا که ماشین آلات، تجهیزات و مواد شیمیایی در این کشور به روال صادرات بسیار قوی رسیده است.

سوخت و غذا در این کشور یکی دیگر از صادرات قوی اقتصادی به آلمان است. صادرات به بلژیک حدود 9 درصد، چین حدود 9 درصد، صادرات به آمریکا حدود 7 درصد و به انگلستان حدود 5 درصد است. صادرات این کشور به روسیه 5 درصد و به فرانسه 4 درصد است.

اقتصاد این کشور رشد بسیار چشمگیری داشته است و واضح است که در سال های آینده این کشور می تواند نرخ بیکاری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد زیرا تعداد شرکت های ثبت شده در آن روز به روز در حال افزایش است و محیط بسیار ارزشمندی در حال ایجاد است.

رتبه جهانی در تمام زمینه های هلند

رتبه جهانی در تمام زمینه های هلند

این کشور از نظر ارتباطات رتبه خوبی در جهان دارد، بنابراین سیستم امنیتی تلفن همراه و تلفن ثابت در این کشور بسیار گسترده و بزرگ است.

همچنین در جهان رتبه بالایی دارد و این امر نشاندهنده این واقعیت است که این کشور توانسته است طیف گسترده ای از اینترنت پرسرعت را به طور کلی در اختیار مردم خود قرار دهد. طبیعت بکر در این کشور شهرت جهانی دارد. بنابراین زیبایی طبیعی و سرسبزی منحصر به فرد، آن را به مکان شماره یک در جهان برای خوشبختی تبدیل کرده است.

این کشور از نظر تولید لبنیات، رتبه اول را در جهان دارد. به طوری که در سال های اخیر شاهد صادرات بسیار بزرگی از این کشور به سایر کشورها بوده ایم. گندم، جو و سیب زمینی تولید شده در آن کیفیت بی نظیری دارند. این کشور همچنین در زمینه صنایع فولاد، غذایی و دارویی توانست رتبه خوبی را در جهان کسب کند به طوری که در سال 2012 تولید دارو در آن کشور، رتبه اول را در جهان کسب کرد.

صنعت قایق در این کشور برای دومین بار موفق به کسب رتبه بالا شد. در این کشور پتروشیمی یکی از با ارزش ترین بخش ها در این کشور است، به طوری که سالانه افراد زیادی را به عنوان نیروی مازاد وارد این بخش می کند. در نظر داشته باشید که این کشور یکی از قوی ترین کشورها در زمینه تولید انرژی است و گاز طبیعی آن صادر می شود.

پیش بینی ها نشان می دهد که تا سال 2020، صادرات می تواند 50 درصد رشد کند. زمستان های معتدل و تابستان های خنک یکی دیگر از ویژگی های مهم آن است که باعث جذابیت آن شده است.

در واقع این آب و هوای منحصر به فرد در این کشور باعث شده است که صنعت گردشگری در آن رشد زیادی داشته باشد و مردم برای گشت و گذار فصلی خود، کشور هلند را انتخاب کنند.

نوع حکومت و ساختار سیاسی هلند

حکومت در این کشور یک سلطنت مشروطه است و در این کشور، پادشاه یا ملکه در راس امور است و رئیس دولت محسوب می شود. اما در قوانینی که در سیاست تعیین می شود، نقش مهمی ندارد. این کشور عموماً از هر دو مجلس تشکیل شده است و نخست وزیری که توسط حزب حاکم معرفی می شود، باید دولت را تشکیل دهد. نخست وزیر در این کشور رئیس دولت است و نقش سیاسی او بسیار مهم است. در نظر داشته باشید که مجلس اعیان 75 عضو مهم در این کشور دارد.

مجلس قانونگذاری استان باید مجلس اعیان را برای یک دوره شش ساله انتخاب کند. 150 نماینده مجلس عوام که توسط مردم انتخاب می شوند، وجود دارد و این گروه چهار سال فعالیت می کنند. در این کشور بیش از 70 حزب سیاسی وجود دارد و به طور کلی فعالیت احزاب در این کشور آزاد اعلام می شود.

مهم ترین احزاب این کشور، دموکرات مسیحی، کارگر، سبزها و دموکراسی هستند. این کشور در سال 1581 مستقل شد و در 30 آوریل روز ملی خود را تعیین کرد. هلند، کشوری بسیار قوی و پیشرفته در زمینه سیاست است و فعالیت های سیاسی در آن بر اساس آخرین اصول و با رضایت مردم انجام می شود.

در نظر داشته باشید که مهمترین شخصیت سیاسی این کشور نیز باید مورد تایید مردم باشد. رضایت عمومی اولین و مهمترین هدف در آن است. سیاست های فرهنگی در این کشور بر این اساس استوار است که دولت در ارزیابی هنرها و علوم دخالت نمی کند. توسعه هنری در این کشور رایگان است و افراد با فرهنگ ها و علوم مختلف می توانند به رشد خوبی دست یابند.

طی چند سال گذشته در این کشور، دولت به تدریج نقش خود را در فعالیت‌ های فرهنگی افزایش داده است و هدف آن عموماً چند بعدی کردن هنر در این کشور است.

در این کشور در حال حاضر گروه های اجتماعی از لیبرال، سوسیالیست، پروتستان و گروه های دیگر وجود دارند که البته به شیوه ای غیر حرفه ای عمل می کنند.

پایتخت و 9 شهر بزرگ هلند

هر شهر در این کشور زیبایی خاص خود را دارد. در آمستردام، حجاب کاملا آزاد است. روتردام دومین شهر بزرگ و زیبای این کشور و بزرگترین بندر اروپا است. در نظر داشته باشید که این شهر به نوبه خود توانسته در رتبه های بالایی در جهان قرار گیرد. مردم این شهر چند فرهنگی هستند. لایر یکی دیگر از شهرهای زیبای غرب کشور است.

این شهر پایتخت اداری این کشور است. اوترخت یکی از زیباترین و مهم ترین شهرهای کشور، بسیار شلوغ و منحصر به فرد است. این یک شهر دانشگاهی است و بسیار خاص طراحی شده است. اوترخت فضای زندگی فرهنگی بسیار فعالی در این کشور دارد. آیندهوون یک شهر مدرن و صنعتی در کشور است که در قسمت جنوب شرقی آن واقع شده است.

تیلبورگ و آلمر از دیگر شهرهای مهم این کشور هستند که مساحت زیادی را در بر می گیرند.

لیدن نیز یک شهر دانشگاهی است و برای افرادی که برای تحصیل به این کشور می آیند عالی خواهد بود. از دیگر شهرهای خوب این کشور می توان به گرونینگن و دلفت اشاره کرد. این شهرها ارزش اقتصادی بالایی دارند.

ساکنان ایرانی و مشاغل ایرانی در هلند

مصرف مواد غذایی طبیعی از جمله سبزیجات، یکی از مواردی است که مردم در این کشور برای آن اهمیت زیادی قائل هستند. در کل کارخانه های زیادی در زمینه تولید محصولات غذایی ارگانیک در این کشور در حال فعالیت هستند و ایرانی ها نیز سعی کرده اند تا در این زمینه گام بردارند.

در این کشور، ایرانیانی که به نمایندگی از کشور آمده اند، اغلب با شرکت های مادر در تجارت لبنیات همکاری می کنند و این همکاری به صورت دو طرفه دیده می شود. چنان چه احتمالا شما نیز متوجه شده اید، ایرانی ها شرایط زندگی در این کشور را بهتر از گذشته می شناسند و معتقدند که در مجموع، این کشور توانسته است فضای درآمدی خوبی را برای جوانان ایجاد کند.

ثبت شرکت در این کشور راحت تر از بسیاری از کشورهای دیگر اروپا است و همچنن بررسی ها و آمارها گواه این هستند که این کشور در آینده نقش بسیار مطلوبی در تجارت خواهد داشت.

همان طور که مشخص شد، هلند از نظر خدمات کشوری بسیار بزرگ است و ایرانیانی که مهاجرت به هلند را انتخاب کردند، بخش زیادی از سرمایه خود را در خدمت به مردم این کشور سرمایه گذاری کردند که بسیار جالب و ارزشمند خواهد بود.

شگفتی های هلند چیست؟

این بخش اروپایی، بر اساس پادشاهی است که شامل تعدادی جزیره در آمریکای مرکزی است. این کشور در مرز آلمان و بلژیک قرار دارد. این کشور کشور هنرمندان است و نقاشی در این کشور رتبه بالایی دارد. 20 درصد از این کشور زیر آب است. به این سبب می توانید تعداد زیادی سد در این کشور ببینید.

حدود 25 درصد از هلند از خلوتگاه ها و دریاهای خشک تشکیل شده است. هلند کوه ندارد.

هلند در اتحادیه اروپا عضویت دارد و در کیتو نیز نقش مهمی داراست. پایتخت رسمی آن آمستردام است. آب و هوایی مثل کشور ما تابستان‌های معتدل و زمستان‌های معتدل دارد. یکی از شهرت های این کشور، پوشش گیاهی آن است.

افراد مشهور علمی، ادبی، سیاسی و هنری هلندی

در این کشور، دانشمندان زیادی وجود دارد. در این کشور نجوم نیز رتبه خوبی کسب کرده و در زمینه فارماکولوژی، این کشور موفق به کسب بهترین رتبه شده است.

ارنست کوهن، پیتر اونز، مارتینوس بایرنیک و آبراهام پیس از دانشمندان مشهور هلند هستند. ستاره شناسان مشهور این کشور آنتون پانیکاک، ژان اورت و بارتبوک هستند.

کشورها و مناطق وابسته به هلند

آلمانی ها در دوره های مختلف تاریخی، این کشور را اشغال کردند، به طوری که آثاری از آن دیده می شود.

بنادر آن سال‌ ها تحت استعمار بلژیک بود و مشخص است که تازه در سال ‌های اخیر توانسته است تا مستقل گردد. ساختار سیاسی آن در طول تاریخ تغییر کرده است.

حتی پرچم هلند نیز در طول تاریخ دستخوش تغییرات جزئی شده است.

فرهنگ هلندی

تجارت بخش مهمی از فرهنگ این کشور است. بنابراین جوانان ترجیح می دهند تا به سرعت وارد بازار کار شوند، تحصیلات عالی در بین هلندی ها کمتر رایج است و تحصیلات عالی در بین دانشجویان خارجی در این کشور محبوبیت بیشتری دارد. مطالعه بخش مهم و بزرگی از زندگی مردم این کشور است.

تعطیلات تابستانی آن قدر برای مردم مهم است که سعی می کنند تا از این دوران نهایت استفاده را ببرند. سفر دسته جمعی با وسایل نقلیه عمومی، بخشی از سرگرمی و فرهنگ در مردم است و بسیاری از مردم، علاقه ای به ماشین شخصی ندارند.

زبان آن بسیار زیبا است و مردم این کشور بسیار آرام صحبت می کنند. جوانان این کشور علاقه زیادی به تشکیل خانواده دارند، بنابراین ترجیح می دهند تا زمان زیادی را با خانواده خود بگذرانند.

ازدواج در آن بسیار نادر است، وضعیت به این صورت است که دختر و پسر با هم دوست می شوند و چندین سال با هم زندگی می کنند و ازدواج مراسم خاص و پیچیده ای ندارد.

سلام و احوالپرسی مردم آن با خنده همراه است، از این رو سعی دارند تا حس استقبال بسیار خوبی را منتقل کنند و این کشور نیز به نوبه خود یکی از بهترین ها از نظر شادی است. مردم این کشور همیشه می خندند.

پیشرفت در هلند

پیشرفت در هلند

این کشور در تولید بین المللی غذا به قدری رشد کرده است که توانسته برای سه سال متوالی به امتیاز مناسبی در مسابقات تهیه غذا دست یابد. این کشور در زمینه تولید انواع محصولات بهداشتی نیز پیشرفت خوبی داشته است. به گونه ای که محصولات بهداشتی با جدیدترین تجهیزات در این کشور تولید می شود و کیفیت محصولات بسیار عالی است.

سلامت در این کشور در سال 2021 حدود 80 درصد رشد کرد، به طوری که دولت این کشور شهروندان خود را در هر سن و شرایطی تحت پوشش قرار داد و بیمارستان های دولتی فعال هستند. در کل، این کشور یکی از قوی ترین کشورها در زمینه زندگی سالم است و شعار این کشور، لبخند و بدن سالم است.

دانشگاه های آن یکی از بهترین مکان ها برای تحصیل دانشجویان بین المللی می باشد.

از این رو شرایط موجود در دانشگاه های این کشور این امکان را به افراد می دهد که با هزینه های مناسب تحصیل کنند. به خاطر داشته باشید که هزینه های تحصیل به صورت دوره ای تغییر می کند.

هنر در هلند

هلند کشوری بسیار قوی در زمینه هنر و موسیقی است و رشد موسیقی در این کشور در تمام دنیا شناخته شده است. تجارت در آن نیز به قدری رشد کرده است که دولت از افرادی که می خواهند در این کشور تجارت کنند، استقبال می کند و باید توجه داشت که کشوری عالی برای کسانی است که می خواهند زندگی ساده و شادی داشته باشند.

از سایر پیشرفت های این کشور می توان به ارتباطات اشاره کرد.

زیرا حمل و نقل این کشور از مجهزترین وسایل نقلیه استفاده می کند و مطالعات و پیگیری های گسترده ای در این زمینه دیده می شود که می توان به نتایج خوبی دست یافت. محصولات غذایی در این کشور کاملا طبیعی و سالم هستند و همه این موارد، از مزیت های بسیار ارزشمند این کشور است.

قوانین عمومی در هلند

بچه ها در این کشور از چهار سالگی به مدرسه می روند و از 4 تا 12 سالگی آموزش ابتدایی شکل می گیرد که البته بیشتر در روال مهارت های زندگی است و درگیر مسائل پیچیده ریاضی نیست.

تا 18 سالگی، جوانان در دبیرستان ها تحصیل می کنند. زنان در هلند اغلب به گونه ای کار می کنند که کلمه خانه دار کمی عجیب است.

قوانین طلاق در این کشور در شرایط خاصی قرار دارند و به طور کلی فرآیندی طولانی هستند.

خدمات شرکت الست گروپ

خدمات شرکت الست گروپ

ما در لابلای مطالب عرض کردیم که شما برای تهیه ویزای استارتاپ هلند می توانید از موسسه مهاجرتی و معتبر الست گروپ کمک بگیرید. گفتیم که این امر می تواند به کار شما سرعت ببخشد و کار شما را راحت تر کند.

زیرا کارشناسان با تجربه و با دانش این شرکت می توانند کارهای شما را در نهایت دقت انجام دهند. از خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
همراهی در تهیه مدارک مورد نیاز در طول کل پروسه
عضویت در تیم استارتاپ بدون نیاز به ارائه ایده توسط متقاضی
دریافت ویزای کارآفرینی با اجازه کار

همراهی در زمان ورود برای اسکان، بیمه، حساب بانکی، کارهای اداری مربوط به اداره های دولتی، شهرداری و ثبت شهری و ...

لازم به ذکر است که با الست گروپ، مدت زمان 16 ماه طول می کشد که ویزای استارتاپ هلند را دریافت نمایید.

جمع بندی

جمع بندی

ما در این مقاله در باره یکی از راه های مهاجرت به کشور هلند حرف زدیم و گفتیم که این یک راه عالی برای علاقه مندان به زندگی در هلند است و با توجه به تمام مواردی که در باره این کشور مطرح کرده و بررسی هایی که از جوانب مختلف آن به عمل آوردیم، احتمالا به این نتیجه رسیده اید که با انتخاب این کشور برای زندگی می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید.

از فرهنگ و جذابیت های اجتماعی و طبیعی آن گرفته تا امکاناتی که دولت در اختیار کسانی قرار می دهد که ویزای استارتاپ هلند را دارند. بنابراین می توانید با استفاده از مطالبی که در این مقاله به شما گفتیم و همچنین خدمات شرکت الست گروپ، به این مهم دست پیدا کنید. در پایان امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.