اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

کارآفرینی در کانادا

کارآفرینی در کانادا

در این نوشتار کاربردی قصد داریم تا با شرح کامل و مفصل موضوع کارآفرینی در کانادا در خدمت شما عزیزان خواننده و مخاطبین گرامی باشیم و توضیحات متنوعی را در این خصوص خدمت شما همراهان عزیز ارائه نماییم. از شما درخواست می شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این نوشتار کاربردی قصد داریم تا با شرح کامل و مفصل موضوع کارآفرینی در کانادا در خدمت شما عزیزان خواننده و مخاطبین گرامی باشیم و توضیحات متنوعی را در این خصوص خدمت شما همراهان عزیز ارائه نماییم. از شما درخواست می شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موضوع اصلی مقاله در زمینه ی کارآفرینی و یا خلق شغل و کار می باشد و از طرفی به کارآفرینی در کشور کانادا می پردازد. در حقیقت این موضوع و این مقاله می تواند برای آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت به کانادا و یا اقامت در این کشور آمریکایی را دارند، مفید واقع شود.

همه ی شما اطلاع دارید که بر اساس شرایطی که در زندگی مردم کشورهای مختلف دنیا وجود دارد، برخی از ایشان تصمیم می گیرند که محل زندگی و کشور محل سکونت خود را عوض نموده و به منطقه و یا کشوری دیگر مهاجرت نمایند و در نهایت نیز بتوانند در آنجا اقامت کنند. هر کدام از این اشخاص برای موضوع مهاجرت خود دارای دلایلی هستند.

برای برخی از افراد، موضوعات تحصیلی و افزایش سطح علمی مهم ترین هدف و دلیل می باشد. حال این که دیگر افراد می توانند برای سرمایه گذاری و یا کارهای اقتصادی به دیگر کشورها مهاجرت نمایند. بعضی از افراد نیز به دنبال شغل و یا کاری برای خود می باشند.

در این بین افرادی نیز وجود دارند که دارای ذهن هایی طراح به ویژه در کارهای اقتصادی و موارد سرمایه گذاری می باشند. ایشان می توانند در هر جایی از این کره ی خاکی که باشند، شغل و یا حرفه ای را طراحی نموده و به جز این که خود را از نظر اقتصادی و مالی تامین می نمایند، افراد دیگری را نیز به کار مشغول نموده و به این صورت کسب و کاری پر رونق و مفید را برای گروهی از افراد راه اندازی می نمایند.

اینفوگرافیک کارآفرینی در کانادا

اینفوگرافیک کارآفرینی در کانادا

در حقیقت ما به این افراد کارآفرین می گوییم و در همین مقاله قصد ما این است که به این موارد و موضوعات مشابه آن که در حوزه ی کارآفرینی کشور کانادا می باشند، بپردازیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید. 
همچنین افرادی که قصد استفاده از طرح مهاجرتی کارآفرینی در کانادا را دارند، می توانند از راهنمایی های ارائه شده توسط تیم های با تجربه و خبره استفاده نمایند و بهتر است، در این خصوص شخصا اقدام ننمایند.

یکی از این گروه های مشاوره ی مهاجرتی که در زمینه ی طرح ها و برنامه های مختلف مهاجرتی دارای تجربه و سابقه ی مناسبی می باشند، گروه مهاجرتی الست گروپ می باشد که افراد می توانند از ابتدای طرح خود تا زمان موفقیت در دریافت ویزای کشور کانادا، از راهنمایی ها و مشاوره های ایشان استفاده نمایند.

برای درک بهتر این موضوع یعنی کارآفرینی در کانادا، لازم است، برخی از موضوعات مرتبط با عنوان اصلی نوشتار خود را تحت چند تیتر و یا سوال مطرح نماییم و در قسمت های متنوع مقاله به تدریج آن ها را مورد تشریح قرار دهیم. مهم ترین تیترها و یا سوال های مقاله ی کارآفرینی در کانادا به شرح ذیل می باشند:

آیا با معنا و مفهوم واژه ی کارآفرینی آشنایی دارید؟
آیا می دانید کارآفرینی در کانادا به چه صورت می باشد؟
ویزای استارتاپ
داشتن ایده های خلاقانه 
دریافت نامه پیشتیبانی از سوی فرد سرمایه گذار
آیا می دانید کارآفرینان چه افرادی می باشند؟
آیا در زمینه ی شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در کانادا اطلاعاتی دارید؟
فرد درخواست کننده باید میزان توانایی و تسلط خود بر زبان خارجه را نیز به اثبات برساند
فرد درخواست کننده می بایست مالک یک کسب و کار باشد 
ایشان باید از تمکن مالی مناسبی برای زندگی و سکونت در کشور کانادا برخوردار باشند

آیا فرد متقاضی می تواند از طریق کارآفرینی در کانادا و گرفتن ویزای استارتاپ، اقامت کشور کانادا را به دست آورد؟

آیا در ویزای استارتاپ از طریق کارآفرینی در کانادا امکان پیوستن همسر و فرزندان فرد متقاضی نیز وجود دارد؟
آیا در خصوص مهم ترین خدمت ها و سرویس های ارائه شده توسط گروه مهاجرتی الست گروپ در طرح کارآفرینی در کانادا اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص محدودیت های سنی برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا و کارآفرینی در کانادا اطلاعاتی دارید؟
آیا با مدرک زبان مورد نیاز برای طرح کارآفرینی در کانادا آشنایی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارآفرینی در کانادا با ما همراه باشید.

 

آیا با معنا و مفهوم واژه ی کارآفرینی آشنایی دارید؟

آیا با معنا و مفهوم واژه ی کارآفرینی آشنایی دارید؟

در بخش آغازین از نوشتار کارآفرینی در کانادا لازم است، شما عزیزان را با معنا و مفهوم کلی واژه ی کارآفرینی آشنا نماییم. لطفا در ادامه ما را همراهی نمایید. 
معنا و مفهوم اصلی این واژه این است که افرادی بتوانند یک کسب و کار و یا شغل را ایجاد نمایند که هدف از این، ایجاد شغل بحث درآمدزایی مالی می باشد و آن ها می خواهند در ادامه، کسب و کار خود را به یک تجارت عظیم و بزرگ در مقیاس های بزرگ تر تبدیل نمایند.

در مفهوم های اقتصادی مدرن نیز از واژه ی کارآفرینی زیاد استفاده می شود و در اینجا منظور این می باشد که تکنولوژی و نوآوری را به خدمات و یا کالاهایی تبدیل نماییم که آن محصولات قابل استفاده توسط عموم مردم باشند.

پس همان گونه که در بخش های مقدماتی همین مقاله نیز خدمت شما عزیزان عرض شد، مفهوم خلاصه و کلی کارآفرینی همان ایجاد و یا خلق شغل و کار می باشند. 
از شما عزیزان خواننده دعوت می شود، در بخش های بعدی نوشتار کارآفرینی در کانادا با ما همراه باشید. در ادامه، موضوعات متنوعی را برای شما همراهان گرامی توضیح خواهیم داد.

 

آیا می دانید کارآفرینی در کانادا به چه صورت می باشد؟

آیا می دانید کارآفرینی در کانادا به چه صورت می باشد؟

همان گونه که دقت فرمودید، در بخش پیشین از مقاله ی کارآفرینی در کانادا موضوع و واژه ی کارآفرینی را به صورت کلی مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که این واژه برای ایجاد شغل و کار، مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت از نوشتار خود قصد داریم، موضوع کارآفرینی در کانادا و چگونگی آن را مورد تشریح قرار دهیم. از شما عزیزان درخواست می کنیم، در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

منظور از عبارت کارآفرینی در کانادا این می باشد که فرد یا افرادی بتوانند علم، دانش فنی، تجارب و یا تکنولوژی خود را از کشوری دیگر به درون کشور کانادا منتقل نمایند و هدف از این انتقال، راه اندازی یک کسب و کار و یا شغل در کشور کانادا باشد. 
 
پس این اشخاص قرار است، دانش، تخصص و تجربه ی خویش را به کشور کانادا انتقال دهند و با راه انداختن یک شغل یا کسب و کار برای افرادی که در کشور کانادا اقامت دارند، تعدادی از افراد داخل این کشور را به کار مشغول نمایند.

در این صورت، هم فرد کارآفرین از شغل و کسب و کار جدید خود سود می برد و هم این که این موضوع می تواند منفعت هایی را برای کشور مقصد یعنی کانادا داشته باشد. 
در کشور کانادا نیز شبیه دیگر کشورهای پیشرفته ی دنیا، شرایط و امکانات مناسبی برای موضوع کارآفرینی فراهم شده است و آن دسته از اشخاصی که دارای ایده های مناسبی از کسب و کار و تولید اشتغال می باشند، می توانند در این کشور فعالیت های اقتصادی و تجاری داشته باشند. در نهایت علاوه بر این که این افراد از اشتغال و کسب و کار خود سود و درآمد خوبی را کسب می نمایند، می توانند با توجه به کسب و کاری که در کشور کانادا راه انداخته اند، اقامت کشور کانادا را نیز کسب نمایند. 
شما خواننده گرامی در حال مطالعه ی یک مقاله ی کاربردی در حوزه مهاجرت به کشور کانادا و از طریق کارآفرینی در کانادا هستید. لطفا در بخش های باقیمانده ی این مقاله نیز با ما همراه باشید.

 

ویزای استارتاپ

ویزای استارتاپ

آن دسته از افرادی که موفق به راه اندازی یک شغل یا کسب و کار در کشور کانادا می شوند، می توانند با کمک گرفتن از ویزای استارتاپ در این کشور زندگی نمایند. در حقیقت این یک نمونه ویزا می باشد که به افراد کارآفرین و ایجاد کننده کسب و کار در کشور کانادا داده می شود.

برای این که این افراد بتوانند برای سال های طولانی بالای سر کار خود باشند و آن را به خوبی مدیریت نمایند، لازم است که با داشتن ویزای استارتاپ در این کشور زندگی نمایند. هدف اصلی از برنامه هایی تحت عنوان استارتاپ در کشور کانادا این می باشد که ایده های نو و همچنین کارآفرین های موفق مورد جذب قرار گیرند. 
زمانی که این دولت از افراد کارآفرین کشورهای دیگر حمایت می نماید، کشور کانادا به لحاظ صنعتی نیز با پیشرفت هایی مواجه شده و اشتغال زایی بسیار خوبی نیز برای آن افرادی که در کشور کانادا اقامت دارند، رخ می دهد.

 

داشتن ایده های خلاقانه

داشتن ایده های خلاقانه

برخی از افراد که تمایل دارند، با برقراری استارتاپ به کشور کانادا وارد شده و در آنجا به زندگی خود ادامه دهند، باید در ذهن دارای ایده هایی خلاقانه باشند که وضعیت سوددهی این ایده های آن ها مناسب باشد. 
ایشان باید این توانایی را داشته باشند که برخی از افراد سرمایه گذار خطر پذیر در کشور کانادا را به سمت سرمایه گذاری بر روی ایده های خویش جذب نمایند و آن ها را برای اقدام به این امر متقاعد سازند.

البته این افراد سرمایه گذار می بایست از سوی دولت کانادا و همچنین اداره ی مهاجرت این کشور مورد تایید واقع شوند. همچنین تعداد این سرمایه گذارهای مورد تایید دولت و اداره ی مهاجرت کشور کانادا زیاد می باشند و افراد بر اساس ایده خود و حوزه هایی که فعالیت می نمایند، می توانند از سرمایه گذارهای متناسب استفاده نمایند.

سرمایه گذارهایی که در خصوص آن ها صحبت کردیم، هر یک برای ارزشیابی و قبول نمودن ایده های مختلف، مکانیزم و سیستم های متنوعی را دارند و معیارهای هر کدام از ایشان برای قبول انواع ایده ها متفاوت می باشد.

لذا افراد ایده پرداز و خلاق برای این که بتوانند این سرمایه گذارها را برای سرمایه گذاری بر روی این ایده ها متقاعد نمایند، می بایست اولا ایده هایی نو و جالب داشته باشند و همچنین باید بتوانند ایده های ارائه شده خود را به شکل بیزینس پلان هایی زیبا تدوین نموده و همراه با جزئیاتی کامل و دقیق مورد تحویل قرار دهند.

 

دریافت نامه پیشتیبانی از سوی فرد سرمایه گذار

دریافت نامه پیشتیبانی از سوی فرد سرمایه گذار

پس از این که فرد ایده پرداز موفق شد که یک شخص سرمایه گذار را برای حمایت از ایده های ایشان متقاعد نماید، یک نامه تحت عنوان نامه ی پشتیبانی یا support از ایشان دریافت می نماید. در ادامه لازم است که فرد متقاضی با در دست داشتن نامه ی مربوطه و همچنین دیگر مدارک مورد نیاز به اداره ی مهاجرت، مراجعه نموده و مابقی پیگیری های لازم را انجام دهد. در حقیقت می توانیم بگوییم که این نامه متمم قرارداد و تفاهم بین فرد متقاضی و شرکت سرمایه گذار یا شرکت های سرمایه گذار می باشد.

زمانی که فرد متقاضی این نامه ی پشتیبانی را در اختیار دارد، می تواند برای دریافت نمودن ویزای استارتاپ اقدام نماید. التبه همزمان با این نامه، می بایست دارای شرایط و مدرک های لازم دیگر نیز باشد. نکته ی مهم در اینجا این می باشد که دریافت ویزای استارتاپ بدون در اختیار داشتن نامه ی پیشتیبانی امکان پذیر نمی باشد.

از شما مخاطبین عزیز درخواست می شود تا قسمت های بعدی نوشتار کارآفرینی در کانادا را از دست ندهید. چون در ادامه قصد داریم که موضوعات مهم و کاربردی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و در صورتی که شما و یا دیگر اطرافیانتان، قصد استفاده از طرح های مهاجرتی از جمله طرح کارآفرینی در کانادا را داشته باشید، می توانید از این مطالب و البته با مشورت گروه های مشاوره مهاجرتی از جمله الست گروپ، استفاده نمایید.

 

آیا می دانید کارآفرینان چه افرادی می باشند؟

آیا می دانید کارآفرینان چه افرادی می باشند؟

همان گونه که شما خواننده گرامی ملاحظه فرمودید، در بخش قبلی از نوشتار کارآفرینی در کانادا، مهم ترین شرایط کارآفرینی در این کشور و همچنین موضوعاتی از قبیل ویزای استارتاپ، نامه ی پشتیبانی و دیگر موارد را به صورت کامل مورد بحث قرار دادیم و در این قسمت از متن خود بنا داریم تا شما را با افراد کارآفرین آشنا سازیم و خدمت شما مخاطبین گرامی عرض نماییم که این افراد چگونه اشخاصی می باشند؟ پس لطفا در ادامه ی این قسمت نیز با ما همراه باشید.

این ها افرادی می باشند که می توانند ریسک و خطرات مسیر کار را بپذیرند و به این صورت یک اشتغال و یا کسب و کار جدید را بر اساس ایده هایی نو و خلاقانه و با در نظر گرفتن فناوری های روز دنیا ایجاد نمایند. 
ایشان با ایجاد موفقیت های روزافزون در کسب و کار جدید خود می توانند به سودهای مناسب و بالایی نیز دست پیدا نمایند.

در اغلب اقتصادهای سطح جهان، این افراد کارآفرین می باشند که نقش های پررنگی را بازی می نمایند و این افراد در پیشرفت های مختلف آن مناطق اعم از پیشرفت های تجاری، اقتصادی و موضوعات دیگر، دارای تاثیرات فراوانی می باشند. ایشان معمولا کالاها و محصولات خاص و جدید را به بازارهای عمومی ارائه می نمایند.

 

مهم ترین کارهایی که از این افراد یعنی افراد کارآفرین ساخته است، به شرح ذیل می باشند:

ایشان می توانند به سرمایه گذاری مالی اقدام نمایند و یا این که سرمایه دیگر افراد را برای هدف هایی که در ذهن دارند، مورد جذب قرار دهند. 
ایشان می توانند به بهترین نحو، دانش و علم فنی خود را در مسیرهای هدف های ذهنی خود ارائه نمایند. 

این افراد با ارائه ی دانش فنی که دارند و همراه نمودن آن با جذب سرمایه های مناسب می توانند به بهترین نحو از نیروهای کاری استفاده نموده و به این صورت کالاهای اولیه را به سرویس های قابل ارائه به عموم مردم و یا کالاهایی خاص و جدید تبدیل نمایند.

این افراد کارآفرین موفق می باشند که در گروه افراد تاثیر گذار بر تجارت و اقتصاد کشورهای مختلف وجود دارند. 
آن ها می توانند سرمایه های راکد را به بهترین شکل ممکن، مورد جذب و استفاده قرار دهند. 
آن ها بهترین استفاده ها را از نیروهای کار به عمل می آورند و می توانند برای ساختار کاری، بهترین تدوین و تعریف را مورد ارائه قرار دهند. 
 
آن ها این توانایی را دارند که به بهترین شکل، زیرساخت های قانونی را برای ایده و کسب و کار خود تامین و فراهم نمایند. 
در نهایت با تلاش و اجرای موارد فوق، آن ها می توانند با ارائه دادن علم و دانش خود محصولات و یا خدمات جدیدی را برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به انسان ها و عموم مردم ارائه نمایند. 
معمولا مواردی که ایشان ابداع و یا تولید می کنند، دارای سود و منفعت های عمومی برای اقتصاد آن کشور و منطقه می باشند. 

برای کسب اطلاعات بیشتری در زمینه ی مبحث بالا می توانید با کارشناس های با تجربه ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ تماس برقرار نموده و راهنمایی های مناسب را از ایشان دریافت نمایید. 
از شما عزیزان مخاطب دعوت می نماییم که در بخش های باقیمانده ی نوشتار کارآفرینی در کانادا با ما همراه باشید. در ادامه، موضوعات مهم و متنوعی را با شما همراهان گرامی به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

آیا در زمینه ی شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در کانادا اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از مقاله ی کارآفرینی در کانادا، مهم ترین توصیف ها در زمینه ی افراد کارآفرین را برای شما عزیزان بیان نمودیم و خدمت شما مخاطبین عزیز عرض کردیم که افراد کارآفرین دارای چه خصوصیت هایی می باشند. اکنون و در ادامه ی مقاله ی خود قصد داریم تا مهم ترین شرایط و پیش زمینه ها برای کارآفرینی در کانادا را برای شما همراهان گرامی مورد بحث و بررسی قرار دهیم. از شما عزیزان درخواست می نماییم، در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

آن دسته از افراد کارآفرینی که قادر باشند، دارا بودن شرایط لازم برای راه اندازی یک کسب و کار و اشتغال مناسب در کشور کانادا را به اثبات برسانند، این امکان برایشان فراهم می باشد که از طریق دریافت نمودن ویزای استارتاپ بتوانند اقامت کشور کانادا را نیز به دست آورند و قادر به زندگی در این کشور باشند. آن ها در این صورت می توانند خودشان مستقیما کسب و کار مورد نظر را نیز مدیریت نمایند.

 

مهم ترین شرایط و پیش نیازهای مورد نیاز برای دریافت نمودن ویزای استارتاپ یا اقامت از طریق کارآفرینی در کشور کانادا شامل موارد ذیل می باشد: 

ایشان باید بتوانند وجود حمایت از ایده کسب و کار خود را توسط یک سازمان یا شرکت حامی مورد تایید دولت کانادا به اثبات برسانند. یعنی آن ها باید بتوانند ثابت کنند که یک سازمان و یا یکی از کمپانی های موجود در کشور کانادا از طرح و ایده ی آن ها حمایت می کند. ضمنا این سازمان و یا ارگان باید مورد تایید اداره ی مهاجرت کشور کانادا باشد.

در صورتی که یکی از سازمان های رشد دهنده تا حد 200 هزار دلار حمایت مالی را از طرح و ایده ی فرد مورد نظر به عمل آورد، دیگر نیازی به جذب نمودن افراد سرمایه گذار در این کشور نمی باشد و فقط کافی است، فرد مورد نظر موفق شود که نامه ی حمایت را که در بخش های قبلی همین مقاله در خصوص آن توضیح دادیم، دریافت نماید.

 

فرد درخواست کننده باید میزان توانایی و تسلط خود بر زبان خارجه را نیز به اثبات برساند

فرد درخواست کننده باید میزان توانایی و تسلط خود بر زبان خارجه را نیز به اثبات برساند

فرد درخواست کننده باید بتواند به یکی از زبان های انگلیسی و یا فرانسه صحبت نماید. همچنین همین میزان توانایی برای صحبت نمودن به دو زبان نامبرده نیز کافی نمی باشد و ایشان باید در آزمون سطح زبان با عنوان clb5 نیز شرکت نموده و آن را با موفقیت طی نماید. این سطح از تسلط بر زبان خارجه معادل مدرک آیلتس سطح جنرال 5 می باشد.

همچنین از دیگر آزمون های سطح زبان خارجه که مورد تایید اداره ی مهاجرت کشور کانادا می باشند، می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

CELPIP G-Test
IELTS برای زبان انگلیسی
TEF و TCF برای زبان فرانسوی
و ...

 

فرد درخواست کننده می بایست مالک یک کسب و کار باشد

فرد درخواست کننده می بایست مالک یک کسب و کار باشد

با عنایت به این موضوع که تا 5 نفر قادر هستند، سهامدار یک شرکت و کمپانی باشند و درخواست ویزای استارتاپ خود را ارائه نمایند، اما هر فرد درخواست کننده می بایست مالک دست کم 10% از سهام شرکت مورد نظر باشد.

ضمنا آن دسته از افراد سرمایه گذار خارجی که قصد دارند، تقاضای ویزای خود را ارائه نمایند، می بایست بدون در نظر داشتن تعداد ایشان، جمعا 50 درصد از مالکیت کمپانی و یا کسب و کار مورد نظر را در اختیار داشته باشند.

 

ایشان باید از تمکن مالی مناسبی برای زندگی و سکونت در کشور کانادا برخوردار باشند

ایشان باید از تمکن مالی مناسبی برای زندگی و سکونت در کشور کانادا برخوردار باشند

شرط دیگری که برای افراد متقاضی دریافت ویزای استارتاپ الزامی می باشد، این می باشد که فرد مورد نظر ثابت نماید از تمکن و توانایی مالی خوبی برای زندگی در کشور کانادا برخوردار است. یعنی او می تواند هزینه ها و مخارج مربوط به زندگی خود و دیگر اعضای خانواده اش در کشور کانادا را به سادگی مورد پرداخت قرار دهد.

در این خصوص داشتن دست کم 13 هزار دلار کانادا برای یک فرد لازم می باشد. همچنین آن هایی که به صورت زوج های دو نفره به این کشور مهاجرت می نمایند و از ویزای کاری استارتاپ استفاده می کنند، باید دست کم دارای 16 هزار دلار کانادا باشند.

 

مقدار توانایی و دیگر تمکن مالی مورد نیاز برای دریافت ویزای استارتاپ و ایجاد کسب و کارهای نو و سودده به شرح ذیل می باشد:

مقدار توانایی و دیگر تمکن مالی مورد نیاز برای دریافت ویزای استارتاپ و ایجاد کسب و کارهای نو و سودده به شرح ذیل می باشد:

یک خانواده سه نفره باید دارای دست کم 20000 دلار کانادا باشد. 
یک خانواده چهار نفره می بایست حداقل 24000 دلار کانادا در اختیار داشته باشد. 
یک خانواده 5 نفره می بایست دست کم دارای 27300 دلار کانادا باشد. 
یک خانواده 6 نفره می بایست حداقل 30800 دلار کانادا داشته باشد، و ... 

همچنین فرد درخواست کننده باید بر اساس مدارک و مستندات معتبر ثابت نماید که مقادیر بیان شده ی فوق در حساب بانکی ایشان موجود می باشد و این موجودی در دسترس ایشان می باشد و مانعی برای استفاده از این مبلغ ها در زندگی ایشان و دیگر اعضای خانواده ی او وجود ندارد.

لذا این نتیجه از مطالب بیان شده در این بخش به دست می آید که دولت کانادا برای افرادی که با دریافت ویزای استارتاپ وارد این کشور می شوند، هیچ گونه حمایت مالی را در نظر ندارد و ایشان باید خودشان بتوانند از پس خرج و مخارج خود و دیگر اعضای خانواده شان برآیند.

شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعاتی بهتر در مورد شرایط کارآفرینی در کانادا، از تجربه و تخصص کارشناس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ استفاده نمایید و با ایشان مشورت نمایید. 
لطفا در بخش های بعدی مقاله ی کارآفرینی در کانادا با ما همراه باشید تا مطالب مفیدی را برای شما عزیزان بیان نماییم.

 

آیا فرد متقاضی می تواند از طریق کارآفرینی در کانادا و گرفتن ویزای استارتاپ، اقامت کشور کانادا را به دست آورد؟

آیا فرد متقاضی می تواند از طریق کارآفرینی در کانادا و گرفتن ویزای استارتاپ، اقامت کشور کانادا را به دست آورد؟

در بخش قبلی از متن کارآفرینی در کانادا، مهم ترین شرایطی که فرد متقاضی ویزای استارتاپ باید داشته باشد را برای شما عزیزان مورد بحث قرار دادیم و در این قسمت بنا داریم، در خصوص دریافت اقامت کشور کانادا از طریق ایجاد اشتغال و استارتاپ صحبت نماییم و ببینیم با راه اندازی یک کسب و کار جدید می توان اقامت کشور کانادا را دریافت نمود یا خیر؟ لطفا ما را در این قسمت نیز همراهی نمایید. 

پاسخ به این سوال مهم مثبت می باشد و باید خدمت شما همراهان گرامی عرض نماییم که آن دسته از افرادی که موفق می شوند، ویزای استارتاپ کشور کانادا را دریافت نمایند و قرار است، در این کشور به کارآفرینی و ایجاد یک کسب و کار بپردازند، از همان لحظه ای که وارد کشور کانادا می شوند، می توانند اقامت این کشور را دریافت نمایند و جزء افراد مقیم کشور کانادا به حساب می آیند.

همچنین این افراد می توانند زمانی که 3 سال از ورودشان به کشور کانادا گذشت، درخواست خود را برای شهروندی کشور کانادا ارائه نمایند و جزء شهروندان این کشور شوند. 

شما در حال خواندن مقاله ای کاربردی در زمینه ی کارآفرینی در کانادا هستید. لطفا بخش های بعدی این مقاله ی مفید را از دست ندهید و در قسمت های باقیمانده از این نوشتار نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در ویزای استارتاپ از طریق کارآفرینی در کانادا امکان پیوستن همسر و فرزندان فرد متقاضی نیز وجود دارد؟

آیا در ویزای استارتاپ از طریق کارآفرینی در کانادا امکان پیوستن همسر و فرزندان فرد متقاضی نیز وجود دارد؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، در قسمت پیشین از مقاله ی کارآفرینی در کانادا، شرایط دریافت اقامت دائم افراد کارآفرین را در کشور کانادا مورد بررسی قرار دادیم و به شما عزیزان گفتیم که افراد درخواست کننده با داشتن ویزای استارتاپ و به محض ورود به کشور کانادا، می توانند کارت اقامت دریافت کنند و بعد از 36 ماه می توانند شهروند کشور کانادا شوند. اینک و در این قسمت از متن خود، تصمیم داریم  تا شرایط پیوست نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده را مورد توضیح قرار دهیم. لطفا در این بخش نیز با ما همراه باشید.

در پاسخ به این سوال، باید خدمت شما دوستان عزیز عرض نماییم که همراه نمودن همسر و فرزندان با فرد درخواست کننده از امتیازها و گزینه های مثبت این طرح مهاجرتی می باشد و در حقیقت افرادی که با کمک شیوه ی استارتاپ و با خلق کارها و شغل های مناسب، موفق به دریافت ویزای استارتاپی کشور کانادا می باشند، می توانند در این برنامه مهاجرتی همسر و فرزندان خود را همراه نمایند. 
البته این قضیه در مورد فرزندان زیر 18 سال ایشان امکان پذیر می باشد. همچنین در این زمینه باید افراد، تمکن مالی مورد نظر را بر اساس تعداد افراد خانواده ی خویش داشته باشند و این توانایی مالی را به اثبات برسانند. 
 
در بخش های قبلی از همین مقاله، مهم ترین پارامترها و مقادیر را در خصوص داشتن تمکن و توان مالی افراد با تعداد اعضای خانواده ی مختلف را بیان نمودیم. 
از دیگر مزیت هایی که در این طرح مهاجرتی برای همسر فرد درخواست کننده وجود دارد، می توانیم به فراهم بودن شرایط کاری برای همسر ایشان اشاره نماییم. به این صورت که همسر ایشان می تواند به شکل تمام وقت و بدون هیچ نوع محدودیتی به کار بپردازد.

همچنین فرزندان ایشان نیز می توانند در کالج یا دانشگاه به تحصیل بپردازند و در این زمینه نیازی به پرداخت شهریه دانشجویی ویژه ی دانشجویان بین المللی نمی باشد. 
فرزندان این شخص دارای این امکان هستند که به صورت رایگان تحصیل خود را در مدرسه های این کشور ادامه دهند و در این خصوص هیچ تفاوتی بین فرزندان فرد درخواست کننده و دیگر شهروندان کشور کانادا وجود ندارد.

در این برنامه مهاجرتی، همه ی افراد خانواده فردی که موفق به دریافت ویزای استارتاپ شده است، تحت بیمه ی درمانی قرار دارند و همچون دیگر شهروندان کشور کانادا می توانند از خدمات و مزیت های اجتماعی بهره مند شوند. 

شما مخاطب گرامی می توانید برای به دست آوردن اطلاعاتی مفید و مناسب در این زمینه به صورت حضوری و یا به شکل غیر حضوری با کارشناس های الست گروپ ارتباط برقرار نمایید و از مجموعه دانش و تجربیات ایشان استفاده نمایید. 

لطفا در بخش های بعدی مقاله ی کارآفرینی در کانادا نیز با ما همراه باشید. در ادامه تصمیم داریم، موضوعات مفیدی را برای شما همراهان عزیز بیان نماییم.

 

آیا در خصوص مهم ترین خدمت ها و سرویس های ارائه شده توسط گروه مهاجرتی الست گروپ در طرح کارآفرینی در کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین خدمت ها و سرویس های ارائه شده توسط گروه مهاجرتی الست گروپ در طرح کارآفرینی در کانادا اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل از نوشتار کارآفرینی در کانادا، در زمینه ی امکان همراه نمودن همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد درخواست کننده در این طرح مهاجرتی صحبت نمودیم و دیدیم که یکی از مزیت های این طرح همین موضوع پیوست شدن همسر و فرزندان می باشد. در این قسمت از نوشتار کارآفرینی در کانادا نیز تصمیم داریم، اصلی ترین خدمات و سرویس هایی که از طرف گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ به متقاضیان دریافت ویزای استارتاپ ارائه می شود را برای شما عزیزان خواننده مورد توضیح قرار دهیم. لطفا ما را در این بخش نیز همراهی نمایید. 
 
این نکته را در اینجا خدمت شما مخاطبین گرامی عرض می نماییم که از سوی الست گروپ، حمایت کاملی در مورد افراد متقاضی کارآفرینی در کانادا ارائه می شود و مهم ترین خدمت های ارائه شده توسط این تیم مشاوره ی مهاجرتی به شرح ذیل می باشد:

ایشان می توانند ایده ی افراد خلاق و ایده پرداز را به یک بیزینس پلان مناسب تبدیل نموده و یک برنامه کسب و کار واقعی را برای آن ایده مورد پیاده سازی قرار دهند. این بیزینس پلان ها قابلیت ارائه کامل برای اجرا و پیاده سازی را دارند. در این صورت، امکان جذب سرمایه گذار برای اجرا و همکاری در طرح و ایده ی مورد نظر ساده تر می باشد.

این طرح کسب و کار بر اساس مطالعات واقعی بازار و صنعت کشور کانادا، توانایی و سابقه های فرد درخواست کننده، ایده فرد درخواست کننده و نیازمندی صنعت و بازار کشور کانادا، نوشته و تدوین می شود. 
در صورتی که فرد متقاضی دارای مدرک مورد زبان خارجه در سطح مورد نظر نباشد، آموزش های کاملی از سوی گروه الست گروپ به ایشان ارائه می شود.

این آموزش ها شامل دوره های کاملی از آموزش زبان های فرانسه و زبان انگلیسی می باشد. در این صورت، افراد درخواست کننده به شکل خوبی برای شرکت و قبولی در آزمون آیلتس آماده می شوند. آموزش های زبان های ذکر شده توسط اساتید مجربی صورت می گیرند که این اساتید از سوی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ معرفی می شوند.

اعضای تیم الست گروپ می توانند ایده و طرح کسب و کار به سرمایه گذاران مورد تایید دولت کانادا را ارائه نمایند و این کار برای جذب سرمایه گذار یا حمایت شتاب دهنده ها می باشد که در این زمینه نیز گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ به خوبی با فرد درخواست کننده همراه می باشند.

گروه الست گروپ همه ی کارها و پیگیری های لازم برای دریافت نامه تایید حامی برای ارائه به اداره مهاجرت کشور کانادا را انجام می دهند و تا زمان دریافت این نامه، از هیچ تلاش و پیگیری دریغ نمی کنند. همان گونه که در بخش های قبلی نیز خدمت شما عزیزان خواننده بیان شد، وجود این نامه برای کارهای مربوط به ویزای استارتاپ لازم و واجب می باشد.
 . 
افرادی که قصد دارند، بعد از گرفتن ویزای استارتاپ و با ورود به کشور کانادا اقامت این کشور را به دست آورند، باید تاییدیه هایی را از اداره مهاجرت این کشور دریافت نمایند. همه ی پیگیری ها و تلاش های لازم برای دریافت اقامت کشور کانادا برای فرد درخواست کننده از سوی گروه مهاجرتی الست گروپ انجام می شود و ایشان تمام تاییدیه های مورد نظر را از اداره ی مهاجرت کانادا دریافت می نمایند. 
ایشان می توانند برای فرد مورد نظر یک شرکت را ثبت نمایند و همه زیرساخت های لازم را در این زمینه تامین نمایند. از جمله می توانند برای شرکت نامبرده، شماره ثبت، شماره مالیاتی و آدرس دفتر را به ثبت برسانند. 
یکی دیگر از کارهایی که از سوی گروه مهاجرتی الست گروپ برای فرد متقاضی انجام می شود، این است که ایشان را برای درخواست اقامت و ویزا از سفارت کانادا همراهی می نمایند. این سفارت در کشور ترکیه واقع شده است. 
 
زمانی که فرد بعد از دریافت ویزای استارتاپ خود به کشور کانادا وارد می شود و از آنجایی که به عنوان یک فرد غریبه آشنایی چندانی با این کشور و به ویژه اداره های مهم آن ندارد، لازم است که در انجام برخی از امور مختلف خود مورد حمایت گروه های مشاوره ی مهاجرتی قرار بگیرد. این حمایت ها نیز از سوی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ به فرد درخواست کننده ارائه می شود که مهم ترین آن ها به شرح ذیل می باشند: 

کارهای اداری در حوزه ی شهرداری
کارهای اداری مربوط به اداره ی مهاجرت کشور کانادا
پیگیری کارهای بانکی فرد مانند باز کردن حساب های بانکی
دریافت شماره بیمه
و ... 
همچنین زمانی که فرد به کشور کانادا وارد می شود، پیگیری های لازم برای اسکان مناسب ایشان از سوی گروه الست گروپ صورت گرفته و یک خانه و یا آپارتمان مناسب برای فرد متقاضی و اعضای خانواده ی ایشان اجاره می شود. 
بر اساس مواردی که در بخش بالا در زمینه ی خدمات ارائه شده توسط گروه الست گروپ بیان شد، می توانید پاسخ سوال ها و ابهام های احتمالی خود را از کارشناس های خبره ی الست گروپ به دست آورید. ایشان بر اساس تجربه و تخصصی که در این زمینه ها دارند، می توانند به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنند.

از شما عزیزان خواننده دعوت می شود، در قسمت های باقیمانده ی مقاله ی کارآفرینی در کانادا با ما همراه باشید تا مطالب مفید و کاربردی را با شما مخاطبین گرامی به اشتراک بگذاریم.

 

آیا در خصوص محدودیت های سنی برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا و کارآفرینی در کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص محدودیت های سنی برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا و کارآفرینی در کانادا اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل از متن خود با عنوان کارآفرینی در کانادا، مهم ترین خدمت ها و سرویس های قابل ارائه توسط گروه الست گروپ را برای شما عزیزان توضیح دادیم. در این بخش از مقاله بنا داریم در زمینه ی محدودیت های سنی افراد درخواست کننده طرح ویزای استارتاپ کشور کانادا صحبت نماییم. از شما مخاطبین گرامی درخواست می نماییم تا پایان این بخش نیز با ما همراه باشید. 

یکی از مهم ترین مزیت های این طرح کارآفرینی در کانادا این می باشد که این طرح مهاجرتی دارای هیچ گونه محدودیت سنی برای فرد درخواست کننده نمی باشد و همه ی افراد با هر سن و سالی می توانند با داشتن ایده های نو و خلاقانه ی خود نسبت به این طرح مهاجرتی درخواست دهند. در حقیقت ویزای استارتاپ یا طرح مهاجرتی مربوط به کارآفرینی در کانادا، جزء برنامه های اصلی دولت و کشور کانادا برای پذیرش مهاجرین کارآفرین می باشد و برای این روش مهاجرتی محدودیت سنی در نظر گرفته نشده است. 
 
پس شما کارآفرین عزیز می توانید با کمک این طرح مهاجرتی و بدون توجه به وضعیت سنی خود، طرح های اقتصادی و ایده های تجاری خود را به سادگی در کشور کانادا پیاده سازی نمایید و با این روش به شکلی راحت و مناسب به کشور کانادا مهاجرت نموده و در نهایت در آن کشور مقیم شوید. 
لطفا در قسمت های باقیمانده از نوشتار کارآفرینی در کانادا با ما همراه باشید.

 

آیا با مدرک زبان مورد نیاز برای طرح کارآفرینی در کانادا آشنایی دارید؟

آیا با مدرک زبان مورد نیاز برای طرح کارآفرینی در کانادا آشنایی دارید؟

در قسمت پیشین از مقاله ی کارآفرینی در کانادا در خصوص شرایط سنی افراد درخواست کننده توضیحاتی دادیم و خدمت شما عزیزان عرض شد که این طرح مهاجرتی با حمایت کاملی از سوی کشور کانادا روبرو می باشد و به منظور جذب کارآفرینان مهاجر، محدودیت سنی برای آن در نظر گرفته نشده است. در این بخش از نوشتار خود تصمیم داریم تا مدرک زبان خارجه ی مورد نیاز برای طرح مهاجرتی کارآفرینی در کانادا را مورد بررسی قرار داده و در مورد سطح زبان خارجه ای که در برنامه ی ویزای استارتاپ کانادا مورد نیاز می باشد، بحث نماییم. لطفا در این بخش نیز با ما همراه باشید. 

در این شیوه ی مهاجرتی، فرد درخواست کننده ی ویزای استارتاپ باید مدرک زبان خارجه ای را در خصوص یکی از زبان های انگلیسی و فرانسه داشته باشد و به واسطه ی این مدرک باید ثابت نماید که می تواند به یکی از این زبان ها صحبت نماید.

 

مهم ترین مدرک های زبان های خارجه که در طرح مهاجرتی کارآفرینی در کانادا و ویزای استارتاپ مورد کاربرد قرار می گیرند، به شرح ذیل می باشند:

مهم ترین مدرک های زبان های خارجه که در طرح مهاجرتی کارآفرینی در کانادا و ویزای استارتاپ مورد کاربرد قرار می گیرند، به شرح ذیل می باشند:

در بخش زبان انگلیسی: 
CELPIP G-Test
IELTS
و همچنین در بخش زبان فرانسه، افراد می توانند این مدارک را برای دریافت ویزای استارتاپ ارائه نمایند: 
TEF Canada
TCF Canada
در حقیقت فرد درخواست کننده باید بتواند این موضوع را ثابت نماید که با داشتن مدرک زبان در سطح clb5 می تواند به زبان های انگلیسی و یا فرانسه صحبت نماید و به این دو زبان خارجه تسلط دارد. 
با توجه به تخصص و تجربه هایی که کارشناس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ دارند، شما عزیزان خواننده می توانید برای دریافت اطلاعاتی مناسب تر در این زمینه (مدرک زبان خارجه مورد نیاز در طرح مهاجرتی کارآفرینی در کانادا) با ایشان مشورت نموده و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت نمایید.

در این قسمت به پایان مقاله ی کارآفرینی در کانادا رسیدیم. امیدوار هستیم، مجموعه توضیحات ما در زمینه ی کارآفرینی در کانادا برای شما عزیزان خواننده مفید بوده باشند و از مطالبی که در این مقاله در خصوص کارآفرینی در کانادا برای شما مخاطبین گرامی بیان نمودیم، نهایت استفاده را کرده باشید.

مطمئنا شما و یا هر فرد دیگری به تنهایی نمی توانید امور مربوط به طرح مهاجرتی کارآفرینی در کانادا و یا دیگر برنامه های مهاجرتی را مورد پیگیری قرار دهید و لازم است، در این برنامه ها، گروه هایی با تجربه که در این زمینه دارای سابقه های خوبی هستند، شما را همراهی نمایند و راهنمایی های مناسب را در همه ی مراحل به شما و دیگر افراد متقاضی ارائه نمایند.

همان گونه که در بخش های دیگر همین مقاله نیز ملاحظه فرمودید، گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ یکی از این تیم های با تجربه و با سابقه می باشد. ایشان بر اساس تخصص و اطلاعات مفیدی که در اختیار دارند، می توانند افراد مختلفی را در طرح های متنوع مهاجرتی مورد راهنمایی و مشورت قرار داده و در همه ی مراحل مورد نیاز برای دریافت انواع ویزاها با ایشان همراه باشند.