اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

کارآفرینی در آلمان‎

کارآفرینی در آلمان‎

در این نوشتار کاربردی، بنا داریم با شرح کامل و مفصل موضوع کارآفرینی در آلمان در خدمت شما عزیزان مخاطب و همراهان گرامی باشیم و توضیحات متنوعی را در این زمینه خدمت شما همراهان عزیز ارائه نماییم. از شما درخواست می شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این نوشتار کاربردی، بنا داریم با شرح کامل و مفصل موضوع کارآفرینی در آلمان در خدمت شما عزیزان مخاطب و همراهان گرامی باشیم و توضیحات متنوعی را در این زمینه خدمت شما همراهان عزیز ارائه نماییم. از شما درخواست می شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موضوع اصلی مقاله در زمینه ی کارآفرینی و یا ایجاد اشتغال و کار می باشد و از طرفی به کارآفرینی در کشور آلمان می پردازد. در واقع این موضوع و این مقاله می تواند برای آن دسته از اشخاصی که قصد مهاجرت به آلمان و یا اقامت در این کشور را دارند، مفید واقع شود.

همه ی شما همراهان عزیز خبر دارید که بر طبق اوضاع و احوالی که در زندگی مردم کشورهای مختلف دنیا وجود دارد، بعضی از آن ها تصمیم می گیرند که مکان زندگی و کشور محل سکونت خود را تغییر داده و به منطقه و یا کشوری دیگر مهاجرت کنند و در پایان نیز بتوانند در آنجا اقامت نمایند. هر یک از این افراد برای موضوع مهاجرت خود دارای علت هایی هستند.

برای بعضی از افراد، موضوعات تحصیلی و بالا بردن سطح علمی اصلی ترین هدف و علت می باشد. حال این که دیگر افراد می توانند به منظور سرمایه گذاری و یا کارهای اقتصادی به دیگر کشورها مهاجرت نمایند. بعضی از افراد نیز به دنبال شغل و یا کاری برای خویش می باشند.

در این بین، اشخاصی نیز وجود دارند که دارای ذهن هایی برنامه ریز به ویژه در کارهای اقتصادی و موارد سرمایه گذاری می باشند. آن ها قادر هستند تا در هر نقطه ای از این کره ی خاکی که قرار داشته باشند، شغل و یا حرفه ای را برنامه ریزی نموده و به جز این که خودشان را از نظر اقتصادی و مالی تامین می نمایند، افراد دیگری را نیز به کسب و کاری مشغول نموده و به این شکل کسب و کاری پر رونق و مفید را برای دسته ای از افراد راه اندازی می کنند.

در واقع ما نام کارآفرین را برای این دسته از افراد انتخاب می نماییم و در همین مقاله، قصد ما این است که به این موارد و موضوعات مشابه آن که در حوزه ی کارآفرینی کشور آلمان می باشند، بپردازیم. لطفا در ادامه، با ما همراه باشید.

اینفوگرافیک کارآفرینی در آلمان‎

اینفوگرافیک کارآفرینی در آلمان‎

همچنین اشخاصی که قصد استفاده از طرح مهاجرتی کارآفرینی در آلمان را دارند، می توانند از مشاوره های ارائه شده توسط تیم های با تجربه و خبره استفاده نمایند و بهتر است، در این خصوص شخصا هیچ اقدامی را انجام ندهند. یکی از این گروه های مشاوره ی مهاجرتی که در زمینه ی طرح ها و برنامه های مختلف مهاجرتی دارای تجربه و سابقه ی مناسبی می باشند، گروه الست گروپ می باشد که افراد می توانند از ابتدای طرح خود تا زمان موفقیت در دریافت ویزای کشور آلمان، از راهنمایی ها و مشاوره های آن ها استفاده نمایند.

برای درک بهتر این موضوع یعنی کارآفرینی در آلمان، لازم است که بعضی از موضوعات مرتبط با عنوان اصلی نوشتار خود را تحت چند تیتر و یا سوال مطرح نماییم و در قسمت های متنوع مقاله به تدریج آن ها را مورد توضیح قرار دهیم. اصلی ترین تیترها و یا سوال های مقاله ی کارآفرینی در آلمان به شرح ذیل می باشند:

آیا با معنا و مفهوم واژه ی کارآفرینی آشنایی دارید؟
آیا می دانید کارآفرینی و ایجاد اشتغال در کشور آلمان به چه صورتی می باشد؟
آیا در خصوص افراد کارآفرین اطلاعاتی دارید و می دانید ایشان چگونه افرادی می باشند؟
آیا در زمینه ی شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در آلمان اطلاعاتی دارید؟
بیزنس پلان مورد تایید اتاق صنعت و بازرگانی
سابقه فرد درخواست کننده
پشتوانه و تمکن مالی فرد درخواست کننده 
آیا فرد متقاضی از طریق کارآفرینی در آلمان می تواند اقامت دائم کشور آلمان را به دست آورد؟
آیا فرد درخواست کننده از طریق کارآفرینی در آلمان می تواند همسر و فرزندان خود را نیز با خود همراه نماید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات الست گروپ در زمینه کارآفرینی آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا برای اقدام در زمینه ی کارآفرینی در آلمان محدودیت سنی برای افراد درخواست کننده وجود دارد یا خیر؟
آیا برنامه مهاجرتی از طریق کارآفرینی در آلمان به مدرک زبان خارجه ی خاصی نیاز دارد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارآفرینی در آلمان‎ با ما همراه باشید.

 

 

آیا با معنا و مفهوم واژه ی کارآفرینی آشنایی دارید؟

آیا با معنا و مفهوم واژه ی کارآفرینی آشنایی دارید؟

در بخش ابتدایی از نوشتار کارآفرینی در آلمان لازم است با واژه ی کارآفرینی به صورت کلی آشنا شویم و معنا و مفهوم آن را برای شما عزیزان توضیح دهیم. 
کارآفرینی به معنی راه اندازی یک کسب و کار و ایجاد اشتغال کوچک با هدف درآمد زایی مالی و تبدیل آن به یک تجارت بزرگ با مقیاس بالا است. در مفاهیم اقتصادی مدرن، کارآفرینی به معنی تبدیل تکنولوژی و نوآوری به خدمات یا محصول قابل استفاده توسط عموم مردم می باشد.

 

آیا می دانید کارآفرینی و ایجاد اشتغال در کشور آلمان به چه صورتی می باشد؟

آیا می دانید کارآفرینی و ایجاد اشتغال در کشور آلمان به چه صورتی می باشد؟

در قسمت پیشین از مقاله ی کارآفرینی در آلمان، معنای کلی واژه ی کارآفرینی را مورد تشریح قرار دادیم. در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا وضعیت این موضوع یعنی کارآفرینی را در کشور آلمان مورد بررسی قرار دهیم و مطالبی را در این زمینه بیان نماییم. لطفا ما را در ادامه همراهی نمایید. 

کارآفرینی در آلمان به معنی انتقال دانش فنی، تکنولوژی و تجربه توسط یک فرد یا تیمی از افراد از یک کشور به داخل آلمان به قصد راه اندازی یک کسب و کار می باشد. این فرد یا افراد، تجربه ها و دانش خود را از کشور مبدا خود به آلمان منتقل می کنند و با راه اندازی یک شرکت و ایجاد اشتغال برای افراد مقیم آلمان، یک کسب و کار جدیدی را راه اندازی می کنند که هم برای کشور مقصد سود آور بوده و ایجاد اشتغال می کند و هم برای فرد یا افرادی که کسب و کار را در آن کشور راه اندازی کرده اند، می تواند سود ده باشد.

کشور آلمان همانند بسیاری از کشورهای پیشرفته دیگر، شرایطی را مهیا کرده است که افرادی که ایده کسب و کار جدید و با پتانسیل سود دهی و اشتغال زایی دارند، بتوانند در این کشور اقدام به فعالیت تجاری و اقتصادی کنند و ضمن سود آوری، اقامت کشور آلمان را نیز دریافت کنند. 

کارآفرینان می توانند در آلمان با ثبت یک شرکت و ارائه یک طرح کسب و کار که برطرف کننده نیاز کشور آلمان به صورت کلی باشد، یا یک نیاز تجاری، صنعتی یا فن آوری را در یک شهر یا استان برطرف کند، درخواست اقامت این کشور را بدهند. در کشور آلمان، ساختارهای حقوقی مختلفی برای فعالیت تجاری تعریف شده است و یک نفر می تواند شرکت ها با ساختارهای مختلفی ثبت کند. اما اگر فردی می خواهد درخواست اقامت بدهد، تنها می توان با ثبت شرکت مسئولیت محدود یا GmbH درخواست اقامت بدهد. اقامتی که این افراد دریافت می کنند، اقامت خود اشتغالی است. 

افرادی که می خواهند از طریق خود اشتغالی یا ثبت شرکت اقامت دریافت کنند، ابتدا باید یک ایده کسب و کار داشته باشند که بر طرف کننده نیاز صنعتی و تجاری کشور آلمان به صورت عمومی باشد. متقاضی باید بازار کار، تجارت و صنعت کشور آلمان را تا حدودی بشناسد و بتواند ایده کسب و کار خودش را به شکل یک بیزنس پلان یا طرح کسب و کار ارائه بدهد. متقاضی باید طرح کسب و کار مورد نظر خودش را به شکلی بنویسد که نشان بدهد، دقیقا چه برنامه ای برای انجام کسب و کار دارد و تمامی جزئیات اجرایی، زیر ساختی، مالی و برنامه های طولانی مدت و کوتاه مدت را مشخش و معین کند. سپس اتاق بازرگانی شهری که متقاضی می خواهد در آن فعالیت کند، باید طرح کسب و کار مورد نظر را تایید کند که این بیزنس جزو صنایع مورد نیاز باشد و متقاضی نیز توانایی اجرای موفقیت آمیز آن را داشته باشد.

سپس متقاضی باید شرکت خود را در آلمان ثبت کند. ثبت کردن شرکت مسئولیت محدود یا شرکت GmbH در آلمان یک پروسه قانونی و اداری است که توسط نوتار یا دفترخانه رسمی انجام می شود و حدود 1 الی 3 ماه زمان می برد. متقاضی باید با ارائه پاسپورت و مدارک هویتی و مدارکی که نشاندهنده آدرس محل زندگی اش باشد، به یک دفترخانه در شهر مورد نظر مراجعه کند و درخواست ثبت شرکت خودش را به همراه فرم های مربوطه ارائه دهد.

پس از تایید درخواست ثبت شرکت، متقاضی باید در یک بانک در آلمان حساب بانکی برای شرکت خود افتتاح کند و سرمایه اولیه معادل حداقل 25000 یورو به آن واریز کند. پس از تاییدیه واریز سرمایه اولیه و ارسال اسناد به دادگاه صالحه، شرکت مسئولیت محدود با نام انتخابی توسط متقاضی ثبت قانونی و نهایی می شود.

پیش نیاز ثبت شرکت در آلمان علاوه بر مدارک فوق، داشتن آدرس محل ثبت شرکت و مشاور مالیاتی رسمی می باشد. سپس متقاضی با در دست داشتن مدارک مورد نیاز سفارت، اسناد شرکت ثبتی و بیرنس پلان مورد تایید اتاق بازرگانی، به سفارت آلمان در کشور خود مراجعه کند و درخواست اقامت خود اشتغالی خود را بدهد.

پس از دریافت ویزا، متقاضی باید به آلمان سفر کند و نسب به اجرای کسب و کار و فعالیت تجاری خود اقدام کند و برای دریافت اقامت نیز خانه مورد نظر خود را اجاره کند، آدرس خود را ثبت کند و درخواست کارت اقامت بدهد. این فرد به عنوان کارآفرین می تواند در آلمان فعالیت و زندگی کند.

 

آیا در خصوص افراد کارآفرین اطلاعاتی دارید و می دانید ایشان چگونه افرادی می باشند؟

آیا در خصوص افراد کارآفرین اطلاعاتی دارید و می دانید ایشان چگونه افرادی می باشند؟

همان گونه که دقت فرمودید، در بخش قبلی از نوشتار کارآفرینی در آلمان وضعیت این موضوع را در کشور آلمان مورد بررسی قرار دادیم و فهمیدیم که اوضاع کارآفرینی در آلمان به چه صورت می باشد؟ در این بخش از متن کاربردی خود می خواهیم با مهم ترین ویژگی های افراد کارآفرین آشنا شویم و بدانیم ایشان دارای چه خصوصیت هایی می باشند. لطفا ما را در این قسمت نیز همراهی کنید.

کارآفرینان افرادی هستند که با تقبل ریسک، یک کسب و کار جدیدی را بر پایه یک ایده خلاقانه و تکنولوژی های به روز راه اندازی می کنند و در نتیجه موفق بودن کسب و کار مورد نظر، سود بالایی نیز خواهند برد. در بسیاری از اقتصادهای دنیا، کارآفرینان نقش بسیار بزرگی در پیشرفت صنعتی، اقتصادی و تجاری دارند و معمولا محصولات و خدمات نو آورانه ای را به بازار ارائه می کنند. 

در اصل، کارآفرینان افرادی هستند که با سرمایه گذاری مالی یا جذب سرمایه، ارائه دانش فنی و نیروی کار، کالای اولیه را تبدیل به محصول نهایی یا خدمات قابل ارائه به مشتری می کنند. کارآفرینان موفق، جزو بزرگترین تاثیرگذران بر اقتصاد و تجارت کشورها می باشند. کارآفرینان با جذب سرمایه، به کارگیری نیروی کار، تدوین و تعریف ساختار کاری، تامین زیر ساخت های قانونی و ارائه دانش فنی محصول یا خدمات جدیدی را به بازار ارائه می کنند که دارای منفعت عمومی برای اقتصاد یک کشور می تواند باشد.

 

آیا در زمینه ی شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در آلمان اطلاعاتی دارید؟

همان طور که ملاحظه کردید، در قسمت قبل از مقاله ی کارآفرینی در آلمان، اصلی ترین ویژگی هایی که افراد کارآفرین دارا می باشند را برای شما عزیزان مورد تشریح قرار دادیم و در این بخش از محتوای کاربردی خود قصد داریم وارد بحث در خصوص شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در آلمان شویم و توضیحاتی را در این زمینه برای شما مخاطبین عزیز ارائه نماییم. از شما همراهان عزیز درخواست می شود، در ادامه با ما همراه باشید.

کارآفرینانی که بتوانند ثابت کنند تا شرایط اولیه برای راه اندازی یک کسب و کار موفق در کشور آلمان را دارند، به استناد به قوانین مهاجرت به آلمان می توانند درخواست اقامت خود اشتغالی بدهند. در این کشور زندگی کنند و کسب و کار خود را راه اندازی و مدیریت کنند. مهم ترین شرایط و پیش نیازهای مورد نیاز برای دریافت اقامت خود اشتغالی شامل موارد زیر است:

 

بیزنس پلان مورد تایید اتاق صنعت و بازرگانی

متقاضی باید برنامه کسب و کار خود را به صورت کامل، واضح و دقیق به نگارش در آورده و نشان بدهد که توانایی انجام و اجرای موفقیت آمیز آن را دارد. این بیزنس پلان باید تمامی برنامه های اجرایی و مالی که متقاضی می خواهد در آلمان اجرا کند را داشته باشد و تاییدیه اتاق صنعت و بازرگانی را نیز دریافت کند.

 

سابقه فرد درخواست کننده

سابقه فرد درخواست کننده

متقاضی باید ثابت کند که سابقه اجرایی و حرفه ای در این زمینه را دارد. این سابقه شامل تحصیلات دانشگاهی، آموزش های فنی و مهارتی، سابقه کار و سابقه مدیریت مرتبط با کسب و کار مورد نظر می باشد.

 

پشتوانه و تمکن مالی فرد درخواست کننده

پشتوانه و تمکن مالی فرد درخواست کننده

متقاضی باید ثابت کند که سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار مورد نظر را در آلمان دارد. همچنین باید ثابت کند که می تواند هزینه زندگی خود و خانواده خود را در کشور آلمان پرداخت کند.

متقاضی باید نشان بدهد که این مبلغ در حساب بانکی خود موجود و در دسترس است و می تواند از آن برای تامین هزینه های زندگی اش در آلمان استفاده کند. دولت آلمان هیچ حمایت مالی برای هزینه های زندگی از متقاضی های اقامت خود اشتغالی نمی کند.

 

آیا فرد متقاضی از طریق کارآفرینی در آلمان می تواند اقامت دائم کشور آلمان را به دست آورد؟

آیا فرد متقاضی از طریق کارآفرینی در آلمان می تواند اقامت دائم کشور آلمان را به دست آورد؟

در قسمت قبل از نوشتار کارآفرینی در آلمان، مهم ترین شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در آلمان را مورد بررسی قرار دادیم و اینک تصمیم داریم تا وضعیت دریافت کارت اقامت را برای افرادی که ویزای استارتاپ آلمان را دریافت می نمایند، مورد بحث قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید. 

پاسخ سوال مطرح شده در این قسمت مثبت می باشد و در نهایت این افراد می توانند به اقامت کشور آلمان دست پیدا نمایند. 
متقاضیانی که با درخواست اقامتشان در آلمان از طریق خود اشتغالی موافقت می شود، ابتدا اقامت موقت دریافت می کنند. پس از سه سال فعالیت تجاری موفق، متقاضی می تواند درخواست اقامت دائم از طریق اداره امور خارجی ها برای خود و اعضای خانواده خود بدهد. در این صورت، در نهایت برای ایشان کارت اقامت دائم کشور آلمان صادر می شود و فرد درخواست کننده به همراه دیگر اعضای خانواده اش، جزء افراد مقیم این کشور محسوب می شوند.

 

آیا فرد درخواست کننده از طریق کارآفرینی در آلمان می تواند همسر و فرزندان خود را نیز با خود همراه نماید؟

آیا فرد درخواست کننده از طریق کارآفرینی در آلمان می تواند همسر و فرزندان خود را نیز با خود همراه نماید؟

در قسمت پیشین از متن کارآفرینی در آلمان، وضعیت دریافت کارت اقامت را برای افراد درخواست کننده مورد بحث قرار دادیم. در اینجا بنا داریم تا امکان همراه نمودن همسر و فرزندان زیر 18 سال برای افراد متقاضی را بررسی نماییم.

یکی از مهم ترین امیتازها در این طرح مهاجرتی همین موضوع همراه نمودن همسر و فرزندان می باشد و این امکان برای ایشان فراهم شده است. 
در حقیقت متقاضیان اقامت خود اشتغالی آلمان که از طریق کارآفرینی اقامت دریافت می کنند، می توانند به صورت همزمان درخواست اقامت اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال را نیز بدهند. شرط صدور ویزا برای خانواده، داشتن پشتوانه مالی و اثبات تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی در کشور آلمان است. 
 
همسر متقاضی اجازه کار تمام وقت و بدون محدودیت را دارد. همچنین اجازه تحصیل در دانشگاه های آلمان بدون نیاز به پرداخت شهریه و به صورت کاملا رایگان را دارند. 
فرزندان متقاضی می توانند به صورت رایگان از تحصیلات ابتدایی تا دکتری را مانند یک شهروند آلمانی در مدارس و دانشگاه های دولتی استفاده کنند. 
تمامی اعضای خانواده تحت پوشش بیمه درمانی هستند و همانند شهروند از خدمات و مزایای اجتماعی برخوردار می شوند.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات الست گروپ در زمینه کارآفرینی آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین خدمات الست گروپ در زمینه کارآفرینی آلمان اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مطالعه کردید، در بخش قبلی از متن خود با عنوان کارآفرینی در آلمان شرایط همراه نمودن همسر و فرزندان کمتر از 18 سال افراد درخواست کننده را توضیح دادیم و خدمت شما عزیزان گفتیم که این امکان برای ایشان فراهم شده و این از مزایای این برنامه ی مهاجرتی می باشد. در این قسمت از مقاله ی خود می خواهیم لیستی از مهم ترین سرویس هایی که از سوی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ ارائه می شوند را برای شما همراهان گرامی بیان نماییم. از شما عزیزان دعوت می نماییم در ادامه با ما همراه باشید. 
 
الست گروپ، متقاضی های کارآفرینی و خود اشتغالی در آلمان را به صورت کامل حمایت می کند و خدمات کاملی را به ایشان ارائه می دهد. این خدمات به شرح ذیل می باشند: 

تبدیل ایده کسب و کار به بیزنس پلان و برنامه کسب و کار واقعی و قابل ارائه برای اجرا و مورد تایید اتاق صنعتی و بازرگانی. این طرح کسب و کار بر اساس مطالعات واقعی بازار و صنعت کشور آلمان، توانایی و سوابق متقاضی، ایده متقاضی و نیازمندی صنعت و بازار کشور آلمان نوشته و تدوین می شود. 

دریافت تاییدیه اتاق بازرگانی در شهر مورد نظر بر روی طرح کسب و کار.
آموزش زبان آلمانی به متقاضی به صورت کامل و آماده سازی برای زندگی در کشور آلمان. 
دریافت تمامی تاییدیه های لازم از اداره مهاجرت آلمان برای درخواست اقامت. 
ثبت شرکت و تامین تمامی زیرساخت های اولیه مورد نیاز از جمله شماره ثبت، شماره مالیاتی، آدرس دفتر. 
همراهی برای درخواست اقامت از سفارت آلمان در ایران. 
همراهی متقاضی برای کارهای اداری اولیه در زمان ورود به آلمان از جمله شهرداری، اداره مهاجرت، بانک، بیمه و موارد دیگر. 
همراهی متقاضی برای اسکان در زمان ورود و اجاره آپارتمان یا خانه مناسب برای زندگی

 

آیا برای اقدام در زمینه ی کارآفرینی در آلمان محدودیت سنی برای افراد درخواست کننده وجود دارد یا خیر؟

آیا برای اقدام در زمینه ی کارآفرینی در آلمان محدودیت سنی برای افراد درخواست کننده وجود دارد یا خیر؟

در بخش قبلی از مقاله ی کارآفرینی در آلمان، اصلی ترین سرویس ها و خدمات ارائه شده از سوی گروه الست گروپ را برای شما توضیح دادیم و متوجه شدید که این گروه مشاوره ی مهاجرتی خدمات متنوعی را به افراد درخواست کننده ارائه می نمایند. در این قسمت می خواهیم محدودیت های احتمالی سنی را در این طرح مورد بررسی قرار دهیم. خواهشمندیم در ادامه با ما همراه باشید. 

در حقیقت در این برنامه مهاجرتی، محدودیت خاص سنی وجود ندارد و فرد متقاضی با هر سنی می تواند درخواست اقامت خود اشتغالی بدهد و سن فرد درخواست کننده تاثیری بر روی فرآیند ندارد. اما در صورتی که سن فرد درخواست کننده بالای 45 سال باشد، ایشان باید نشان دهد که تمکن مالی مورد نیاز برای تامین هزینه های زندگی در کشور آلمان را در زمان بازنشستگی دارد.

 

آیا برنامه مهاجرتی از طریق کارآفرینی در آلمان به مدرک زبان خارجه ی خاصی نیاز دارد؟

آیا برنامه مهاجرتی از طریق کارآفرینی در آلمان به مدرک زبان خارجه ی خاصی نیاز دارد؟

در قسمت قبلی از مقاله ی کارآفرینی در آلمان، وضعیت محدودیت سنی افراد درخواست کننده را مورد بررسی قرار دادیم و خدمت شما عرض کردیم که این طرح، محدودیت سنی خاصی برای درخواست ندارد و فقط آن افرادی که بالای 45 سال می باشند، باید شرایط تمکن مالی مناسب خود را مورد اثبات قرار دهند. در این قسمت می خواهیم ببینیم که آیا این برنامه مهاجرتی در زمینه ی کارآفرینی در آلمان به مدرک زبان خارجه و سطح خاصی از تسلط بر زبان خارجه نیاز دارد یا خیر؟

پاسخ این پرسش منفی می باشد و در حقیقت در این برنامه مهاجرتی، داشتن مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی و یا هر زبان خارجه ی دیگری اصولا مورد نیاز نمی باشد. 
در اینجا مجموعه توضیحات ما در زمینه ی کارآفرینی در آلمان به پایان رسید. امید داریم که مطالب بیان شده در بخش های متنوع این مقاله برای همه ی شما عزیزان مفید و مثمر ثمر بوده باشند و به خوبی با معنا و مفهوم کارآفرینی در آلمان آشنا شده باشید.

در صورت تمایل و برای به دست آوردن اطلاعاتی مناسب در زمینه ی کارآفرینی در آلمان و موضوعات مرتبط با آن، می توانید با گروه های مشاوره ی مهاجرتی وارد مشورت شده و از نظرات ایشان استفاده نمایید. بهتر است، با گروه های مشاوره ی وارد عقد قرارداد شوید که در این زمینه تخصص، تجربه و سابقه ی کافی را داشته باشند. پیشنهاد ما مراجعه حضوری و یا برقراری ارتباط غیر حضوری با کارشناس های با تجربه ی گروه الست گروپ می باشد. ایشان بر اساس تجربه و سابقه ای که دارند، می توانند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کرده و مناسب ترین شیوه های مهاجرتی و اقامتی را به شما عزیزان پیشنهاد دهند.