اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

مهاجرت با کارتال

مهاجرت با کارتال

در این مقاله به موضوع مهاجرت با کمک شرکت مهاجرتی الست گروپ می پردازیم.

آیا شما هم به فکر مهاجرت به خارج از کشور افتاده‌اید؟ تمامی راه‌هایی که می ‌توانستید در آن ‌ها موفق شده و پیشرفت کنید را امتحان کرده‌اید، اما به‌جایی نرسیده‌اید؟ آیا دلتان می ‌خواهد مهاجرت کنید ولی نمی ‌دانید چگونه و از کجا شروع کنید؟ اگر جوابتان به سؤالات بالا مثبت است، پس با ما همراه باشید تا راه‌های مهاجرت به خارج از کشور و بهترین راه‌هایی که می ‌توانید از طریق آن‌ ها اقدام کنید را به شما معرفی کنیم

در این مقاله به موضوع مهاجرت با کمک شرکت مهاجرتی الست گروپ می پردازیم.

آیا شما هم به فکر مهاجرت به خارج از کشور افتاده‌اید؟ تمامی راه‌هایی که می ‌توانستید در آن ‌ها موفق شده و پیشرفت کنید را امتحان کرده‌اید، اما به‌جایی نرسیده‌اید؟

آیا دلتان می ‌خواهد مهاجرت کنید ولی نمی ‌دانید چگونه و از کجا شروع کنید؟

اگر جوابتان به سؤالات بالا مثبت است، پس با ما همراه باشید تا راه‌های مهاجرت به خارج از کشور و بهترین راه‌هایی که می ‌توانید از طریق آن‌ ها اقدام کنید را به شما معرفی کنیم.

اینفوگرافیک مهاجرت با الست گروپ

اینفوگرافیک مهاجرت با الست گروپ
 
کشورهای اروپایی و کانادا ، همیشه از کشورهای محبوب کسانی بوده که قصد مهاجرت دارند . سالانه افراد زیادی از طریق راه های قانونی برای مهاجرت اقدام می کنند . در این مقاله قصد داریم خدمات الست گروپ در زمینه راه های مهاجرت قانونی را بررسی نماییم :

- چرا باید به الست گروپ اعتماد کنیم؟
- روند مهاجرت با الست گروپ
- حیطه فعالیت شرکت الست گروپ

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت با الست گروپ با ما همراه باشید.

 

چرا باید به الست گروپ اعتماد کنیم؟

چرا باید به الست گروپ اعتماد کنیم؟

شاید تا کنون اقدام به مهاجرت کرده باشید و قصد دارید به کشورهای اروپایی یا کانادا و آمریکا مهاجرت کنید. به احتمال زیاد اگر در مورد آن تحقیق کنید، متوجه می ‌شوید که با چالش بزرگی به نام اعتماد کردن به مؤسسات مختلفی که در این زمینه وجود دارند، مواجه هستید.

شاید برایتان سخت باشد که از بین شرکت‌ های متعدد، به یکی از آن ‌ها اعتماد کرده و آینده خود و خانواده‌تان را به آن‌ها بسپارید.
 صنعت مهاجرت صنعت بسیار حساس و ظریفی است. در کشور ما، بیشتر افراد تصمیم به مهاجرت از کشور خود می‌ گیرند که دچار مشکلات و سختی‌های زیادی مربوط به شغل و تحصیل و زندگی خود شده‌اند. این افراد با این امید تصمیم به مهاجرت می‌ گیرند که بتوانند آرزوهای خود را در کشورهای دیگر، جامه عمل بپوشانند و بتوانند استعدادهای خود را به ‌خوبی در راه درست استفاده کنند. شاید یکی از بزرگ ‌ترین تصمیم‌ هایی که هر فرد در زندگی خود می‌ گیرد، تصمیم به مهاجرت همیشگی از کشور خود است.

این تصمیم حساسی است که به ‌طور طبیعی به علت این که هزینه ‌های زیادی برای فرد دارد، یک نوع سرمایه‌گذاری از نوع بلندمدت برای آینده فرد است. به همین علت، صنعت مهاجرت و خدمات در این زمینه، از حساسیت ویژه و بالایی برخوردار است.

البته در این زمینه نیز مثل زمینه‌های دیگر، افرادی با هدف‌ های سودجویانه و کلاهبرداری از اعتماد افراد استفاده کرده و باعث می ‌شوند، نام شرکت‌ های پیشرو و موفق در زمینه مهاجرت نیز خدشه‌دار شود. پیشنهاد ما به شما مهاجرت با الست گروپ و کمک گرفتن از شرکت افق بین‌الملل یاسمین با شماره ثبت ۵۳۶۱۶۴ که بانام تجاری الست گروپ نیز شناخته می ‌شود، است.

همچنین الست گروپ دارای مجوز مشاوره شغلی و بین کاریابی بین المللی به شماره ثبت ۴۶۳۰۱ می‌باشد.این شرکت با شناخت و تجربه در زمینه مهاجرت و مشکلات احتمالی افراد در این زمینه و بررسی پتانسیل آن ‌ها، می ‌تواند با تجربیات بین‌المللی در زمینه مهاجرت، به افراد علاقه ‌مند در این زمینه کمک کند تا بتوانند از طریق راه ‌های مختلف به کشور مورد نظرشان مهاجرت کنند.

 

روند مهاجرت با الست گروپ

روند مهاجرت با الست گروپ

شرکت الست گروپ در مرحله اول و با توجه به رسالت و وظیفه این شرکت که مهاجرت موفق و مطمئن و با امنیت هموطنان است، تصمیم گرفته تا شعار تجاری خود را طبق رسالت و هدف خود تعیین و عمل کند.

شعار شرکت الست گروپ این است که "اعتماد را تجربه کن". عملکرد این شرکت در زمینه انتخاب شعار این بود که بتوانند با دادن خدمات مناسب در شان هموطنان خود بتوانند اعتماد آن ‌ها را کسب کرده و احساس آرامش را که یکی از مهم ‌ترین فاکتورهای مهاجرت است را به مشتریانشان هدیه دهد.

در این روزها، با توجه به شرایط مناسبی که برای مهاجرت به آلمان و کانادا فراهم است، شرکت الست گروپ در کنار این کشورها روی کشورهای اروپایی دیگر نیز تمرکز دارد. الست گروپ اعتقاد دارد، هر کس با توجه به شرایط و استعداد خود می ‌تواند به‌ راحتی به کانادا و آلمان و سایر کشورهای اروپایی مهاجرت کرده و زندگی و آینده خود را در آنجا شروع کند.

برای رسیدن به این هدف، علاوه بر نشان دادن رزومه و مجوزهای رسمی خود به مشتریان با شرکت‌ های معتبر اروپایی، کانادایی، استرالیایی و آلمان نیز قراردادهای رسمی را بسته و با مجوزهای قانونی در این زمینه ، به فعالیت خود ادامه می ‌دهد.

شرکت الست گروپ از شروع این پروسه تا پایان آن به ‌عنوان مشاوری دلسوز و نزدیک در کنار مشتریان خود می‌ ماند. یکی دیگر از فعالیت‌ های این شرکت که به خاطر جلوگیری از هر گونه مشکل برای مشتریان توسط این شرکت صورت گرفته، این است که خدمات امکان‌سنجی به مشتریان ارائه می ‌دهد.

در این سرویس، قبل از ارائه هر گونه پیشنهاد مهاجرت به فرد، ابتدا رزومه شخص را گرفته و با مدارک مرتبط به رابط خود در اداره مهاجرت کشور و یا کشور مقصد ارسال می ‌کنند و از آن ‌ها پاسخ را می ‌گیرند. این پاسخ به آن‌ ها و مشتری کمک می‌ کند تا بتوانند درصد شانس مهاجرت و اخذ اقامت مشتری را تخمین بزنند. این کار باعث می ‌شود تا آن ‌ها و مشتری با خیال آسوده و راحت اقدام به مهاجرت بکنند.

این‌ گونه خدمات و خدمات دیگری نظیر ارائه پیشنهاد کاری یا همان جاب آفر، ثبت شرکت در کشورهای دیگر و همچنین تضمین صد در صد بازگشت وجه بر روی تمامی قراردادها و کلاس ها رایگان زبان باعث شده تا نمونه ‌های مهاجرتی موفقی را داشته باشند و توانسته‌ا ند بیشتر هموطنانمان را در این زمینه راهنمایی کنند تا بتوانند از رسیدن آن‌ ها به مقصدشان اطمینان پیدا کنند و به لطف خدا، توانسته‌اند به شعار خود جامه عمل پوشانده و تجربه اعتماد واقعی را برای هموطنانمان ایجاد کنند.

 

حیطه کاری شرکت الست گروپ

حیطه کاری شرکت الست گروپ

شرکت الست گروپ در حال حاضر در موارد زیر فعال است و شما می ‌توانید به کمک الست گروپ، هر کدام از روش‌ های زیر را برای مهاجرت یا جابجایی، بسته به خواست خود انتخاب کنید:
•    کاریابی 
•    تحصیلی
•    سرمایه گزاری 
•    توریست درمانی
•    مهاجرت 
•    کارآفرینی
•    ورزشی

جهت دریافت مشاوره تخصصی می توانید با مشاورین الست گروپ در ارتباط باشید.

الست گروپ
اعتماد را تجربه کن ...