اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

شرایط سنی ویزای کار کانادا

شرایط سنی ویزای کار کانادا

در این مقاله قصد داریم تا موضوع شرایط سنی ویزای کار کانادا را به صورتی کامل و مفصل برای شما عزیزان خواننده مورد بحث و بررسی قرار دهیم و توضیحات کاملی را در این زمینه برای شما مخاطبین گرامی ارائه نماییم. لطفا تا انتهای این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم تا موضوع شرایط سنی ویزای کار کانادا را به صورتی کامل و مفصل برای شما عزیزان خواننده مورد بحث و بررسی قرار دهیم و توضیحات کاملی را در این زمینه برای شما مخاطبین گرامی ارائه نماییم. لطفا تا انتهای این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید.

در حال حاضر، شاهد این موضوع مهم در سراسر جهان هستیم که کشورها و قاره های مختلف از لحاظ پارامترهای مختلفی که برای یک زندگی مناسب مورد نیاز می باشند، با هم تفاوت هایی دارند.

برخی از این کشورها از لحاظ شرایط جغرافیایی و موضوعات مربوط به آب و هوا در وضعیت بهتری قرار دارند. در برخی از کشورها نیز اوضاع رفاه و شرایط اقتصادی برای داشتن یک زندگی همراه با آرامش و رفاه کامل، بسیار مناسب می باشد. در بعضی از مناطق دنیا، شرایط مناسبی از نظر آزادی و دموکراسی برقرار می باشد و برخی از نواحی نیز دارای شرایط خوبی از نظر اشتغال و کار می باشند.

همه ی این مواردی که در قسمت فوق به آن ها اشاره داشتیم، سبب می شوند تا افراد مختلف بر اساس وضعیتی که در زندگی کنونی خود دارند، مایل باشند که برای موردهای مختلفی به سایر کشورها مهاجرت نمایند و بعد از مدتی به مملکت خویش برگردند.

برخی نیز تمایل دارند که در کشور مقصد اقامت دائم و همیشگی را دریافت نموده و در آنجا به همراه دیگر اعضای خانواده ی خویش به زندگی خوبی ادامه دهند.

هر یک از افرادی که به دنبال مسافرت، مهاجرت و یا اقامت در دیگر کشورهای دنیا می باشند، برای خود دلایل به خصوص را دارند.

 

اینفوگرافیک شرایط سنی ویزای کار کانادا

اینفوگرافیک شرایط سنی ویزای کار کانادا

برخی دوست دارند، برای کارهای علمی، ادامه تحصیلات دانشگاهی و یا تفریح و گردش به کشورهای دیگر سفر نمایند. معمولا سفر ایشان موقتی بوده و بعد از نهایتا چند سال به منطقه خویش بر می گردند. البته هستند؛ افرادی که در حین این برنامه های مهاجرتی، اقامت کشور مقصد را نیز اخذ نموده و ادامه زندگی خود را در آن نواحی می گذرانند.

برخی از افراد نیز با توجه به نبود وضعیت مناسب اقتصادی و یا اشتغال در کشور خود، تمایل دارند، برای انجام کارهای مختلفی که در آن ها دارای تخصص و مهارت هایی هستند، به دیگر کشورها مهاجرت نمایند و یا اقامت آن نواحی را به دست آورده و برای همیشه در آنجا سکونت نمایند.

در این بین قاره آمریکای شمالی دارای طرفداران زیادی برای بحث مهاجرت می باشد و یکی از کشورهایی که خیلی از افراد به دنبال مهاجرت و دریافت اقامت آن کشور می باشند، کشور زیبای کانادا می باشد.

این کشور در بخش های شمالی از قاره آمریکای شمالی واقع شده است. کانادا کشوری زیبا و پهناور می باشد که همه ی شهرها و نواحی آن دارای سطح بسیار مناسبی از رفاه و شرایط مناسب زندگی می باشند.

ما در نوشتار خود تحت عنوان شرایط سنی ویزای کار کانادا، قصد داریم تا مهم ترین شیوه هایی که افراد برای اشتغال و کار به کشور کانادا مهاجرت می کنند را برای شما عزیزان مورد تشریح قرار دهیم و بین این شیوه های مهاجرتی، مقایسه هایی را انجام دهیم. یکی از مهم ترین پارامترهایی که ما در مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا به آن خواهیم پرداخت، موضوع شرایط و وضعیت سنی افراد متقاضی برای دریافت اقامت کاری کشور کانادا می باشد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

برای این که موضوع شرایط سنی ویزای کار کانادا را بهتر بسط داده و موضوع مقاله ی ما به خوبی قابل فهم باشد، می توانیم مهم ترین موضوعات مرتبط با عنوان مقاله را در قالب چند سوال و یا تیتر بیان نماییم و در بخش های متنوع این مقاله ی کاربردی، هر کدام از آن تیترها را به طور کامل مورد تشریح قرار دهیم.

تیترها و سوال های مهم مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا به شرح ذیل می باشند:

آیا در خصوص مهم ترین شیوه های مهاجرت کاری به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین شرایط مهاجرتی از طریق جاب آفر کارگری کانادا اطلاعاتی دارید؟

روند کاری در شیوه ی مهاجرتی جاب آفر کارگری به چه صورتی می باشد؟

آیا در خصوص میزان حقوق دریافتی در شیوه ی جاب آفر کارگری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص شرایط پیوست همزمان همسر و اعضای خانواده و مزیت های موجود برای ایشان در طرح جاب آفر کارگری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص خدمات ارائه شده الست گروپ برای شیوه ی مهاجرتی جاب افر کارگری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص جاب آفر دو ساله کشور کانادا برای رشته های فنی و مهارتی اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین پیش نیازهای شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مرحله های کاری شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین مزیت ها و فواید مهاجرت از طریق شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید گروه الست گروپ در خصوص شیوه ی مهاجرتی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی چه خدمات و سرویس هایی را به فرد متقاضی ارائه می نماید؟

آیا در خصوص مهم ترین خصوصیت ها و ویژگی های طرح و برنامه مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید شیوه ی مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا دارای چه پیش نیازهایی می باشد؟

آیا با مهم ترین مزیت های طرح مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا آشنایی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین ویژگی های طرح مهاجرتی اکسپرس انتری و شرایط مربوط به این برنامه ی مهاجرتی اطلاعاتی دارید؟

آیا با مهم ترین شرایط و خصوصیت های طرح مهاجرت استانی و یا جاب آفر استانی در خصوص مهاجرت کاری به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص جاب آفر استانی کانادا اطلاعاتی دارید؟

جمع بندی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط سنی ویزای کار کانادا با ما همراه باشید.

 

 

آیا در خصوص مهم ترین شیوه های مهاجرت کاری به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین شیوه های مهاجرت کاری به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، در بخش های آغازین متن خود در مورد شرایط سنی ویزای کار کانادا، موضوعاتی را به شکل مقدمه و پیشگفتار برای شما باز نمودیم و به موضوع مهاجرت های کاری و هدف مورد نظر در این مقاله یعنی بررسی شرایط سنی وارد شدیم.

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم، مهم ترین شیوه هایی که برای مهاجرت کاری به کشور کانادا وجود داشته و بیشتر مرسوم می باشند را برای شما عزیزان بیان نماییم. لطفا در این قسمت با ما همراه باشید.

مهم ترین شیوه های مهاجرت کاری به کشور کانادا به شرح ذیل می باشند:

مهاجرت به کانادا از طریق دریافت اجازه کار و ویزای کاری

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه شهرهای کم جمعیت شمالی

برنامه حوزه آتلانتیک

دریافت اقامت دائم از طریق برنامه های اکسپرس انتری و برنامه های مهاجرتی زیر شاخه آن

مهاجرت مشاغل تخصصی در زمینه کشاورزی و دامداری

که ما قصد داریم در بخش هایی جداگانه هر کدام از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

جاب آفر

جاب آفر

قبل از آن بهتر است، به توضیحاتی کلی در خصوص جاب آفر بپردازیم. در حقیقت برخی از افراد در شاخه های مختلف علمی و یا فنی دارای تخصص هایی می باشند و بنا بر دانش و تخصصی که در آن حوزه دارند، از سوی برخی از کشورها و یا کمپانی های مختلف مستقر در آن کشورها، پیشنهادهای کاری برای این افراد ارائه می شود.

لذا ایشان می توانند برای اطلاع از جاب آفرها و شرایط مربوط به هر کدام از آن ها، در منابع معتبر از جمله های سایت های مربوط به کنکاش و جست و جو بپردازند و زمانی که با یک جاب آفر مناسب روبرو شدند، در خصوص کارهای لازمه ی آن اقدام نمایند. مطمئنا هر جاب آفری دارای یک سری پارامترها و شرایط مخصوص به خودش می باشد که در توضیحات مربوط به آن همه چیز به صورت روشن بیان می شود.

حال در ادامه قصد داریم، هر یک از جاب آفرها و شیوه های مهاجرت کاری به کشورهای مختلف و به خصوص کشور کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا در بخش های بعدی مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در خصوص مهم ترین شرایط مهاجرتی از طریق جاب آفر کارگری کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین شرایط مهاجرتی از طریق جاب آفر کارگری کانادا اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دقت فرمودید، در بخش پیشین از نوشتار خود با عنوان شرایط سنی ویزای کار کانادا با برخی از شیوه های مهاجرتی شناخته شده به کشور کانادا آشنا شدیم.

یکی از این شیوه های مهاجرتی، شیوه جاب آفر کارگری و یا پیشنهاد کاری به صورت کارگری می باشد که در این بخش از مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا قصد داریم تا در مورد آن و شرایطی که دارا می باشد، توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

در این شیوه ی مهاجرتی، راهی برای مهاجرت و اقامت کارگرهای معمولی باز شده است و مقصد مهاجرتی ایشان کشور زیبای کانادا می باشد. از مشخصه های کلی این برنامه و طرح مهاجرتی می توانیم به انجام شغل ها و کارهای ذیل اشاره داشته باشیم:

کار به عنوان کارگر ساده در کشور کانادا در عناوین مشاغل زیر:

کارگر انبار

کار در  زمینه بسته بندی مواد غذایی

فعالیت کاری به عنوان فروشنده مغازه

کار در مغازه ها

کشاورزی و مزرعه داری

کارهای مربوط به هتلداری

کارهای مربوط به ساخت و ساز، تعمیرات

و، همچنین جاب آفر دو ساله قابل تمدید

 

شرایط سنی در شیوه ی جاب آفر کارگری

شرایط سنی در شیوه ی جاب آفر کارگری

از مهم ترین پارامترهایی که در این شیوه از مهاجرت به کشور کانادا می توانیم مورد بررسی قرار دهیم، موضوع شرایط سنی برای افراد مختلف می باشد.

افرادی می توانند برای این برنامه ی مهاجرتی درخواست خود را ارائه نمایند که حداقل 18 سال سن داشته باشند و حداکثر سنی که برای ایشان تعریف شده است، 45 سال می باشد. آن دسته از افرادی که از محدوده ی سنی 18 الی 45 سال خارج می باشند، دیگر مجاز به درخواست چنین طرح و برنامه ای برای مهاجرت نمی باشند.

چون هدف از این برنامه ها استخدام برای انجام کارهای کارگری و فیزیکی می باشد و قطعا همه ی ما نیز می دانیم که با بالا رفتن سن و تحلیل قوای بدنی، این شرایط در بدن افراد به خوبی امکان پذیر نخواهد بود و از طرفی، آن هایی هم که در سن قبل از 18 سال می باشند، هم به لحاظ قوای بدنی و هم به لحاظ شرایط سنی، تجربه و رسیدن به سن قانونی هنوز شرایط مناسب برای ورود به این کارها را ندارند.

 

شرایط تحصیلات در شیوه ی مهاجرتی جاب آفر کارگری

شرایط تحصیلات در شیوه ی مهاجرتی جاب آفر کارگری

برای این شیوه از مهاجرت به کشور کانادا حداقل تحصیلات در نظر گرفته شده، تحصیلات دیپلم می باشد. چون آن افرادی که قرار است، برای کارهای کارگری و یا دیگر مواردی که در قسمت بالا از آن ها نام بردیم، در کشور کانادا مشغول به کار شوند، به هر حال برای برخی از فعالیت ها و محاسبات خود در حین کار، به سوادی در حد دیپلم نیازمند می باشند.

همچنین این افراد می بایست دارای مدرکی دال بر آشنایی ایشان با زبان انگلیسی باشند و حداقل سطح ششم عمومی آیلتس را داشته باشند.

شما در حال مطالعه ی یک مقاله ی کاربردی در حوزه ی مهاجرت کاری و با عنوان شرایط سنی ویزای کار کانادا می باشید. از شما درخواست می شود، در بخش های بعدی این نوشتار مفید نیز با ما همراه باشید.

 

روند کاری در شیوه ی مهاجرتی جاب آفر کارگری به چه صورتی می باشد؟

روند کاری در شیوه ی مهاجرتی جاب آفر کارگری به چه صورتی می باشد؟

در قسمت های قبلی با برخی از مشخصه ها و فاکتورهای روش جاب آفر کارگری آشنا شدیم و به موضوعات مهمی از قبیل رشته های کاری مورد نیاز، شرایط سنی، تحصیلات و سطح زبان خارجه ی مورد نیاز پرداختیم.

در این قسمت از نوشتار شرایط سنی ویزای کار کانادا، می خواهیم مهم ترین مرحله های مربوط به شیوه ی جاب آفر کارگری را برای شما بیان نماییم. روند کاری و مرحله هایی که فرد باید در خصوص آن ها اقدام نماید، به شرح ذیل می باشند:

با شرکت الست گروپ وارد عقد قرارداد شود.

الست گروپ بعد از عقد قرارداد باید شروع به مطالعه و یا خواندن زبان نماید.

مدارک خویش را برای انجام معادل سازی آماده نموده و همه ی مدارک را برای کارفرما ارسال نماید.

با کارفرما وارد عقد قرارداد کاری شوید و سپس تاییدیه اداره کار برای استخدام نیروی کار خارجی دریافت کنید.

در این مرحله شخص می تواند به سفارت کانادا مراجعه نماید و برای دریافت ویزای جاب آفر کارگری اقدام نماید.

نهایتا فرد با دریافت ویزا، می تواند برای کار و اشتغال به کشور کانادا سفر نماید.

این نکته را نیز خدمت شما عزیزان بیان نماییم که این شیوه ی مهاجرتی از زمان منعقد نمودن قرارداد تا حصول نتیجه ی کامل تا حدود 12 ماه زمان می برد.

لطفا بخش های بعدی نوشتار شرایط سنی ویزای کار کانادا را از دست ندهید. چون در ادامه قصد داریم، موارد مهم و مفیدی را با شما خوانندگان محترم و مخاطبین عزیز به اشتراک بگذاریم که این موارد در زمانی که قصد مهاجرت و دریافت اقامت کشور کانادا را دارید، برای شما بسیار مفید می باشند.

 

آیا در خصوص میزان حقوق دریافتی در شیوه ی جاب آفر کارگری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص میزان حقوق دریافتی در شیوه ی جاب آفر کارگری اطلاعاتی دارید؟

در قسمت پیشین متن خود در مورد شرایط سنی ویزای کار کانادا، مهم ترین مرحله ها و اقدامات لازم را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که این شیوه با نهایتا 12 ماه به نتیجه ی دلخواه می رسد. در اینجا می خواهیم وارد بحث میزان حقوق دریافتی در روش جاب آفر کارگری شویم. لطفا با ما همراه باشید.

باید خدمت شما عزیزانی که متقاضی این روش مهاجرتی می باشید، عرض کنیم که مبلغ های پرداخت شده برای کارهای کارگری و دیگر کارها در کشور کانادا بر حسب دلار کشور کانادا می باشند.

در این شیوه ی مهاجرتی، میزان حقوق در نظر گرفته شده برای نیروهایی که در مکان های ذکر شده مشغول به کار می شوند، بین 2000 الی 3000 دلار کانادا می باشد که با توجه به اطلاعاتی که ما از ارزش واحدهای متنوع پولی داریم، این می تواند یک مبلغ مناسب برای داشتن یک زندگی خوب در کشور کانادا باشد.

 

مهم ترین مزیت های طرح مهاجرتی جاب آفر کارگری

مهم ترین مزیت های طرح مهاجرتی جاب آفر کارگری

از مهم ترین مزیت هایی که این طرح دارا می باشد، می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

در این شیوه، مکانی برای اسکان فرد مورد نظر در نظر گرفته می شود و در حقیقت اسکان ایشان کاملا رایگان می باشد.

در هر روز سه وعده ی غذایی به فرد متقاضی داده می شود.

فرد درخواست کننده تحت بیمه ی درمانی قرار می گیرد.

هزینه ی مربوط به بلیت رفت فرد درخواست کننده نیز پرداخت می شود، و ...

 

چگونگی دریافت اقامت کانادا در شیوه ی جاب آفر کارگری

چگونگی دریافت اقامت کانادا در شیوه ی جاب آفر کارگری

در این روش، زمانی که 3 سال از فعالیت و کار کردن نیروی درخواست کننده در کشور کانادا گذشت، فرد می تواند برای اقامت دائم این کشور درخواست نماید.

 

آیا در خصوص شرایط پیوست همزمان همسر و اعضای خانواده و مزیت های موجود برای ایشان در طرح جاب آفر کارگری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص شرایط پیوست همزمان همسر و اعضای خانواده و مزیت های موجود برای ایشان در طرح جاب آفر کارگری اطلاعاتی دارید؟

در بخش های بالا از مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا، در خصوص شرایط میزان حقوق، شرایط دریافت اقامت و مزیت های مهم طرح جاب آفر کارگری، مواردی را بیان داشتیم و در این قسمت می خواهیم ببینیم که آیا فرد می تواند به شکل همزمان همسر و فرزندان خود را نیز در این طرح همراه نماید و همچنین چه مزیت های دیگری برای ایشان فراهم شده است؟

پاسخ این سوال مثبت می باشد. یعنی امکان این که فرد متقاضی همسر خود و فرزندان زیر 18 سال را در این طرح مهاجرتی با خود همراه نماید، وجود دارد.

همچنین برای ایشان و اعضای خانواده اش نیز خدمات دیگری در نظر گرفته شده است که به شرح ذیل می باشند:

امکان تحصیل رایگان برای فرزندان فرد متقاضی جاب آفر کارگری وجود دارد.

همسر ایشان نیز در طرح جاب آفر کارگری می تواند بدون داشتن محدودیتی به کار و اشتغال مشغول شود.

همچنین فرد متقاضی می تواند بعد از گذشت 2 ماه که از فعالیت و کارکردنش در یکی از شغل های ذکر شده گذشت، کار و شغل خود را عوض نماید.

لطفا در بخش های دیگر این متن با عنوان شرایط سنی ویزای کار کانادا نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در خصوص خدمات ارائه شده الست گروپ برای شیوه ی مهاجرتی جاب آفر کارگری اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص خدمات ارائه شده الست گروپ برای شیوه ی مهاجرتی جاب آفر کارگری اطلاعاتی دارید؟

در بخش پیشین از مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا، به بیان مزیت های طرح مهاجرتی جاب آفر کارگری پرداخته و خدمت شما عرض نمودیم که در این طرح، امکان پیوست همزمان همسر و فرزندان زیر 18 سال وجود دارد و به ایشان نیز خدماتی از جمله تحصیل رایگان و امکان اشتغال نا محدود ارائه می شود.

در این قسمت تصمیم داریم تا مهم ترین سرویس های ارائه شده توسط گروه مشاوره مهاجرتی الست گروپ را در خصوص طرح جاب آفر کارگری برای شما عزیزان مورد توضیح قرار دهیم. لطفا در این بخش نیز ما را همراهی نمایید.

 

مهم ترین خدماتی که از سوی الست گروپ در طرح جاب آفر کارگری ارائه می شود، عبارت هستند از:

آموزش زبان انگلیسی به فرد درخواست کننده و توسط دپارتمان زبان الست گروپ

همراهی با فرد متقاضی در تهیه مدارک مورد نیاز در طول کل پروسه مهاجرتی

معادل سازی مدارک مورد نیاز فرد متقاضی در کشور کانادا برای اشتغال

عقد قرارداد با کارفرما در کانادا

برنامه ریزی برای شرکت در مصاحبه ی سفارت کانادا در کشور ترکیه

کمک و همراهی شخص متقاضی در دریافت ویزا برای ورود به کشور کانادا

همراهی فرد مورد نظر در زمان ورود برای اسکان، دریافت کد بیمه، باز کردن یک حساب بانکی، کارهای اداری مربوط به اداره های دولتی، شهرداری و ثبت شهری و ... در کشور کانادا

البته ممکن است، شما در زمینه ی جزئیات این خدمات شرکت، دارای سوال و یا ابهام هایی باشید که در این صورت می توانید با برقراری تماس، این موضوعات را از طریق کارشناس های با تجربه ی الست گروپ پیگیری نمایید.

در انتهای این بخش، به عرض شما عزیزان می رسانیم که این طرح و دیگر طرح هایی که در خصوص اشتغال و جاب آفرهای کشور کانادا می باشند، دارای یک محدودیت نه چندان مهم می باشند و آن موضوع این می باشد که کشور کانادا در ایران دارای سفارت نبوده و اقدامات لازم برای دریافت ویزای کشور کانادا باید از طریق کشور ترکیه انجام شوند.

مهم ترین و اساسی ترین توضیحات لازم که به طرح مهاجرتی جاب آفر کارگری در کانادا مربوط می شدند را خدمت شما ارائه دادیم و در ادامه ی مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا وارد بحث دیگر شیوه های دریافت ویزای کاری کشور کانادا می شویم. لطفا در ادامه ی نوشتار شرایط سنی ویزای کار کانادا نیز ما را همراهی نمایید.

شما در حال خواندن یک متن کاربردی در زمینه ی شرایط سنی ویزای کار کانادا می باشید. لطفا در قسمت های باقیمانده از این مقاله نیز ما را همراهی نمایید.

 

آیا در خصوص جاب آفر دو ساله کشور کانادا برای رشته های فنی و مهارتی اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص جاب آفر دو ساله کشور کانادا برای رشته های فنی و مهارتی اطلاعاتی دارید؟

در بخش های قبلی مقاله، مهم ترین ویژگی های طرح مهاجرتی جاب آفر کارگری را مورد بررسی قرار دادیم و در این قسمت از متن خود با عنوان شرایط سنی ویزای کار کانادا، می خواهیم توضیحاتی را در زمینه ی شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

عنوان این طرح مهاجرتی اشتغال رشته های فنی و مهارتی در کشور کانادا می باشد. این شیوه نیز در گروه روش های مهاجرتی تحت عنوان جاب آفر (پیشنهادهای کاری از سوی دولت مقصد) می باشد.

 

مهم ترین مشخصه های مربوط به جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی:

مهم ترین مشخصه های مربوط به جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی:

مهم ترین ویژگی این شیوه ی مهاجرتی به شرح ذیل می باشند:

کار در رشته های مهندسی در کشور کانادا – جاب آفر دو ساله قابل تمدید

تکنیسین فنی

برق کار

مکانیک آسانسور

اپراتور تجهیزات سنگین

اپراتور جرثقیل

جوشکار

نقاش ساختمان

تاسیسات لوله کشی

مخابرات

کامپیوتر

بتون کار

ناظر تجهیزات ساختمانی

راننده کامیون پایه یک

همان گونه که در تیترهای بالا مشاهده فرمودید، این شیوه ی مهاجرتی گستره ی وسیعی از رشته ها و تخصص های فنی مختلف را شامل می شود.

 

آیا در خصوص مهم ترین پیش نیازهای شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

در این قسمت از متن شرایط سنی ویزای کار کانادا، اصلی ترین موارد لازم برای طرح جاب آفر دو ساله را مورد بررسی قرار می دهیم.

یکی از مهم ترین مواردی که در این شیوه مورد بحث می باشد، موضوع شرایط سنی فرد متقاضی می باشد. فردی که در خصوص این روش مهاجرتی به کشور کانادا درخواست خود را ارائه می نماید، باید حداقل 25 سال سن داشته باشد. قطعا افرادی که دارای سنی کم تر از این میزان می باشند، دارای تجربه های کافی و یا توان بدنی لازم در خصوص اجرای برخی از کارهای فنی نمی باشند. لذا داشتن حداقل سن 25 سال در این شیوه ی مهاجرتی لازم می باشد.

همچنین برای این طرح مهاجرتی، سقفی برای سن در نظر گرفته شده است و نهایت سن فرد متقاضی در این روش باید 45 سال باشد. در غیر این صورت نمی تواند از این روش برای مهاجرت خود اقدام نماید.

البته افرادی که دارای سنی کم تر از 25 و بالای 45 می باشند، نباید نگران باشند. چون در برخی از حرفه ها و رشته های علمی از جمله رشته های حوزه ی درمان و بهداشت برای ایشان نیز شیوه های مهاجرتی مورد برنامه ریزی قرار گرفته است که البته توضیح آن ها خارج از بحث اصلی این مقاله می باشد.

 

سابقه کاری

سابقه کاری

همچنین افرادی که می خواهند از طرح مهاجرتی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی استفاده نمایند، لازم است که در کارها و حرفه های مرتبط با این موضوع ،دارای حداقل 2 سال سابقه ی کاری باشند.

 

سطح زبان مورد نیاز

در خصوص آشنایی فرد متقاضی برای طرح جاب آفر دو ساله رشته های فنی باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که حداقل سطح زبانی که در این شیوه مورد نیاز می باشد، سطح ششم آیلتس جنرال می باشد که فرد زمانی که برای انجام کارهای مصاحبه به سفارت کانادا در کشور ترکیه مراجعه می نماید، باید دارای این  مدرک  از زبان انگلیسی باشد.

 

آیا در خصوص مرحله های کاری شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا در خصوص اصلی ترین خصوصیت های طرح جاب آفر دو ساله رشته های فنی با شما عزیزان صحبت نمودیم و در این بخش قصد داریم تا اصلی ترین گام های این برنامه مهاجرتی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. لطفا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

 

فردی که می خواهد از طریق شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی به کشور کانادا مهاجرت نماید، لازم است تا همه ی گام های ذیل را به شکل کامل و دقیق رعایت نماید:

ارسال فرم درخواست ارزیابی برای شرکت  الست گروپ

در صورت تایید توسط شرکت همکار کانادایی، عقد قرارداد با شرکت الست گروپ

شروع به خواندن زبان زیر نظر اساتید معرفی شده توسط شرکت الست گروپ

تکمیل مدارک برای معادل سازی و ارسال برای کارفرما و دریافت مجوزهای لازم

عقد قرارداد با کارفرما

مراجعه به سفارت و دریافت ویزا برای ورود به کانادا

سفر به کانادا برای کار

لازم به توضیح می باشد که از زمانی که فرد متقاضی با گروه الست گروپ قرارداد خود را منعقد می نماید، بین 6 الی 9 ماه زمان می برد تا به ویزای مربوطه دست پیدا کرده و موفق به مهاجرت کاری به کشور کانادا شود.

 

آیا در خصوص مهم ترین مزیت ها و فواید مهاجرت از طریق شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی اطلاعاتی دارید؟

در بخش پیش از مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا، مرحله های مربوط به شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته های فنی را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که این شیوه، برای مهاجرت به کشور کانادا به زمانی بین 6 الی 9 ماه نیاز دارد. در این قسمت هم قصد داریم تا اصلی ترین مزیت های این شیوه ی مهاجرت را خدمت شما مخاطبین گرامی ارائه نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

از مهم ترین مزیت های این طرح می توانیم به این موارد اشاره داشته باشیم:

میزان حقوق دریافتی در شیوه ی جاب آفر دو ساله رشته ی فنی چیزی حدود 5000 الی 6000 دلار کانادا در طول یک ماه می باشد که به نظر مبلغ خیلی مناسبی می باشد.

بعد از این که فرد به مدت دو سال در این طرح جاب آفر در کشور کانادا کار نمود، می تواند اقامت آن کشور را نیز دریافت نماید.

این امکان نیز برای فرد متقاضی وجود دارد که در مهاجرت به روش جاب آفر دو ساله رشته های فنی، همسر و همچنین فرزندان زیر 18 سال را با خود همراه نماید. البته این موضوع در صورتی که شرکت به عهده بگیرد، برقرار می شود و هزینه های مربوط به آن ها به صورت مجزا دریافت می شود.

شما می توانید در خصوص جزئیات دقیق این مزیت ها در طرح جاب آفر دو ساله رشته های فنی، با کارشناس های با تجربه ی الست گروپ وارد مشورت شده و راهنمایی هایی مناسبی را از ایشان دریافت نمایید.

 

آیا می دانید گروه الست گروپ در خصوص شیوه ی مهاجرتی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی چه خدمات و سرویس هایی را به فرد متقاضی ارائه می نماید؟

آیا می دانید گروه الست گروپ در خصوص شیوه ی مهاجرتی جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی چه خدمات و سرویس هایی را به فرد متقاضی ارائه می نماید؟

در بخش قبل از نوشتار شرایط سنی ویزای کار کانادا، به بیان اصلی ترین مزیت های طرح جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی پرداختیم و در اینجا نیز نوبت به توضیح اصلی ترین خدمات و سرویس های شرکت الست گروپ می رسد.

در همین مقطع، خدمت شما عزیزان عرض می نماییم که بسیاری از این خدمات مشابه با طرح جاب آفر کارگری می باشند.

 

مهم ترین سرویس هایی که گروه مشاوره مهاجرتی الست گروپ به افراد درخواست کننده ارائه می نماید، به شرح ذیل می باشند:

مهم ترین سرویس هایی که گروه مشاوره مهاجرتی الست گروپ به افراد درخواست کننده ارائه می نماید، به شرح ذیل می باشند:

آموزش زبان انگلیسی به فرد مورد نظر توسط شرکت الست گروپ

همراهی با فرد مورد نظر در تهیه مدارک مورد نیاز در طول کل پروسه مهاجرت

معادل سازی مدارک مورد نیاز و دریافت مجوزهای کار از دولت کانادا

عقد قرارداد با کارفرما

برنامه ریزی برای سفر فرد متقاضی به کشور ترکیه برای مصاحبه سفارت کانادا

کمک در دریافت ویزا برای ورود به کانادا

همراهی با فرد درخواست کننده در زمان ورود برای اسکان، دریافت کد بیمه، باز نمودن یک حساب بانکی، کارهای اداری مربوط به اداره های دولتی، شهرداری و ثبت شهری و ...

تا این قسمت از متن شرایط سنی ویزای کار کانادا، با دو شیوه ی جاب آفر کارگری و جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی برای مهاجرت به کشور کانادا آشنا شدید. این شیوه ها تا حدودی با هم شبیه بودند و البته دارای تعداد تفاوت در خصوصیت ها، شرایط سنی و ... بودند.

در ادامه از شما عزیزان خواننده درخواست می کنیم که در تشریح و معرفی یک شیوه ی دیگر برای مهاجرت کاری به کشور کانادا، ما را همراهی نمایید. عنوان این شیوه ی مهاجرتی، برنامه مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا می باشد.

 

آیا در خصوص مهم ترین خصوصیت ها و ویژگی های طرح و برنامه مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین خصوصیت ها و ویژگی های طرح و برنامه مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا اطلاعاتی دارید؟

در بخش های قبل از نوشتار شرایط سنی ویزای کار کانادا، دو شیوه ی مهاجرتی تقریبا شبیه به هم را مورد بررسی قرار دادیم که آن ها شیوه های مهاجرتی در خصوص جاب آفر کارگری و جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی بودند.

در اینجا می خواهیم مهم ترین ویژگی های موجود در روش مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا را مورد بررسی دقیقی قرار دهیم. لطفا ما در این قسمت نیز همراهی نمایید.

مهم ترین مشخصه های این طرح، موارد ذیل می باشند:

کار و فعالیت در رشته های فنی/ مهندسی/ مالی/ هتلداری/ مدیریت/ رستوران و ... در کشور کانادا

جاب آفر به همراه اقامت دائم برای تمامی مشاغل NOC در سطح مهارتی 0 تا سطح مهارتی D

این طرح مهاجرتی به 11 منطقه و شهر زیر در کشور کانادا محدود می شود:

Northbay, Sudbury, Timmins, Sault Ste,Marie, Thunder Bay, Brandon Altona/Rhineland, Moose Jaw, Claresholm, Vernon, West Kootenay

که البته برای دریافت اطلاعاتی جزئی و دقیق تر در زمینه مشخصه های این طرح جالب می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی با کارشناس های الست گروپ ارتباط برقرار نموده و از مجموعه نظرات تخصصی آن ها استفاده نمایید.

 

آیا می دانید شیوه ی مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا دارای چه پیش نیازهایی می باشد؟

آیا می دانید شیوه ی مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا دارای چه پیش نیازهایی می باشد؟

در قسمت قبلی از مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا، تا حدودی با مهم ترین مشخصه ها و شرایط طرح مهاجرت به مناطق کم جمعیت و شمالی کشور کانادا آشنا شدیم

و در این بخش نیز تصمیم داریم تا خدمت شما بیان نماییم که یک فرد درخواست کننده برای این طرح باید دارای چه شرایط و پیش نیازهایی باشد.

 

مهم ترین مواردی که لازم است، یک فرد متقاضی برای اقدام در خصوص طرح مهاجرت به شهرهای کم جمعیت کانادا داشته باشد، به شرح ذیل می باشند:

فرد باید حداقل دارای تحصیلات دیپلم باشد. پس برای اقدام در این زمینه نیز فرد مورد نظر باید دارای سطح علم و سواد معادل دیپلم باشد.

ایشان لازم است که در طی 3 سال اخیر خود، حداقل یک سال سابقه ی کاری مستند را در شاخه های علمی و کاری بیان شده داشته باشد.

برای این منظور فرد درخواست کننده باید دارای سطح زبان خارجی از آیلتس جنرال 5 الی 6 باشد.

یکی از مهم ترین پارامترهای مهمی که در این طرح مهاجرتی مورد نیاز می باشد، بحث سن و محدودیت های مربوط به آن می باشد. در این نوع از مهاجرت، فرد باید حداقل 25 سال و نهایتا 45 سال سن داشته باشد.

لذا اشخاصی که دارای سنی کم تر از 25 و یا بالاتر از 45 سال می باشند، نمی توانند از این روش برای مهاجرت خود به کشور کانادا استفاده نمایند و باید به دنبال شیوه های دیگر مهاجرتی از جمله مهاجرت از طریق رشته ها و تخصص های حوزه ی درمان و بهداشت باشند.

در ادامه ی شیوه ی مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا، خدمت شما عرض می نماییم که روند کاری و مرحله هایی که شخص باید برای دستیابی به ویزای مربوطه طی نماید، شبیه موارد بیان شده در خصوص جاب آفر کارگری و جاب آفر دو ساله رشته های فنی می باشند و مدت زمان لازم برای نتیجه دهی مناسب این طرح مهاجرتی نیز از 9 الی 12 ماه می باشد.

همچنین خدمات و سرویس هایی که در این شیوه ی مهاجرتی از سوی الست گروپ ارائه می شود نیز همانند روش های جاب آفر کارگری و جاب آفر دو ساله رشته های فنی و مهارتی می باشد. بنابراین در این قسمت از ذکر مجدد خدمات ارائه شده الست گروپ و همچنین مراحل کاری مورد نظر صرف نظر می نماییم.

در ادامه ی مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا و با عنایت به این موضوع که شیوه ی مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا دارای مزیت هایی متفاوت از دو جاب آفر قبلی می باشد، مهم ترین مزیت های ارائه شده در این طرح را برای شما عزیزان بیان خواهیم نمود.

 

آیا با مهم ترین مزیت های طرح مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا آشنایی دارید؟

آیا با مهم ترین مزیت های طرح مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا آشنایی دارید؟

در این قسمت از نوشتار شرایط سنی ویزای کار کانادا، به بیان اصلی ترین مزیت های طرح مهاجرت به مناطق کم جمعیت و شهری کشور کانادا می پردازیم. این مزیت ها به شرح ذیل می باشند:

دریافت حقوق بین 2000 دلار الی 6000 دلار کانادا در ماه که مبلغ دقیق آن به تخصص و شغلی که فرد دارد، بستگی دارد.

دریافت اقامت دائم کانادا از همان ابتدا

امکان پیوست همزمان خانواده (همسر و فرزندان زیر 21 سال) با هزینه ی مجزا و البته در صورتی که شرکت، این موارد را به عهده بگیرد.

امکان جابجایی به شهرهای دیگر در صورت پیدا کردن موقعیت شغلی دیگر نیز برای فرد مورد نظر وجود دارد.

که البته شما می توانید با برقراری تماس با کارشناسان با تجربه ی الست گروپ، جزئیات دقیق تر ی از این موارد را به دست آورید.

 

آیا در خصوص مهم ترین ویژگی های طرح مهاجرتی اکسپرس انتری و شرایط مربوط به این برنامه ی مهاجرتی اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین ویژگی های طرح مهاجرتی اکسپرس انتری و شرایط مربوط به این برنامه ی مهاجرتی اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دقت فرمودید، در بخش های قبلی مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا در خصوص سه طرح مهاجرتی برای کشور کانادا، مطالبی را بیان نمودیم و متوجه شدید که از طریق این طرح ها چگونه می توانید ویزای کاری کشور کانادا را دریافت نمایید.

همچنین در این سه برنامه مهاجرتی، شرایط سنی فرد مورد نظر را نیز بیان نمودیم و شما می توانید همه ی مشخصه های این طرح ها و به ویژه پارامتر مربوط به شرایط سنی افراد را با هم مقایسه نمایید و در پایان به یک نتیجه مهم دست یافته و بهترین گزینه را با توجه به شرایطی که دارید، مورد انتخاب قرار دهید.

در اینجا می خواهیم وارد تشریح یک شیوه ی جدید و نوین از مهاجرت به کشور کانادا شویم که این روش مهاجرتی از سال 2015 مورد بهره برداری قرار گرفته است.

اکسپرس انتری نیز از شیوه های نوین برای مهاجرت به کشور کانادا و همچنین دریافت اقامت این کشور می باشد.

بر اساس تغییراتی که در شیوه ی اکسپرس انتری به وجود آمد، سیستم مهاجرتی به کشور کانادا دچار تحولات زیادی شد و خیلی از متقاضیان برای شیوه ی نیروهای متخصص فدرال را بدون نتیجه متوقف نمود.

در شرایط جدید و سیستم اکسپرس انتری، شرایط امتیازی مربوط به این شیوه به صورت ماهیانه و از سوی اداره ی مهاجرت کشور کانادا اعلام می گردد.

ما در این قسمت، مهم ترین اصلاحات و تغییراتی که در سیستم اکسپرس انتری به وجود آمده اند را برای شما مورد تشریح قرار می دهیم:

گزینه ی اول مربوط به گروه های شغلی معتبر می باشد:

اگر یک پیشنهاد شغلی دارای اعتبار بالا به فرد مورد نظر داده شود و آن شغل پیشنهاد شده در گروه 00 از شغل های کشور کانادا باشد، در این صورت 200 امتیاز برای فرد در نظر گرفته می شود.

همچنین اگر پیشنهادهای شغلی ارائه شده به فرد مورد نظر از گروه 00 خارج باشند، میزان امتیاز در نظر گرفته شده برای ایشان 50 امتیاز می باشد.

 

سایر گروه های شغلی عبارت هستند از:

سایر گروه های شغلی عبارت هستند از:

0011 قانونگذاران

0012 مدیران و مقامات ارشد

0013 مدیران ارشد در حوزه های مالی، ارتباطات و دیگر خدمات مربوط به کسب و کار

0014 مدیران ارشد در حوزه های بهداشت، آموزش، سرویس های اجتماعی و ارگان های ممبرشیپ

0015 مدیران ارشد در حوزه های تجارت، صدا و سیما و دیگر سرویس های طبقه بندی نشده

0016 مدیران ارشد در حوزه های ساخت و ساز، حمل و نقل، تولید و آب و برق

گزینه دوم میزان تحصیلات فرد در کشور کانادا می باشد.

در اواخر نوامبر 2016 برای آن دسته از افرادی که دارای تحصیلات در کانادا بوده اند، امتیاز جداگانه ای در نظر گرفته شد.

امیتازهایی که برای این بند در نظر گرفته شده است، به شرح ذیل می باشند:

۰ امتیاز برای آن دسته از اشخاصی که در دوره های دبیرستان تحصیل کرده باشند.

۱۵ امتیاز برای آن دسته از اشخاصی که در یکی از دوره های بعد از دبیرستان بین 1 تا 2 سال تحصیل کرده اند.

۳۰ امتیاز برای آن دسته از اشخاصی که یکی از شرایط زیر را دارا باشند:

در دوره بعد از دبیرستان تحصیل نموده باشند که به میزان 3 سال و بیشتر بوده باشد.

آن هایی که از دوره فوق لیسانس یا دوره کاربردی برای ورود به کار فارغ التحصیل شده اند و رشته ی شغلی آن در گروه مشاغل A  بوده باشد و البته برای این منظور، دریافت مجوز از یکی از ارگان های مربوطه الزامی می باشد.

آن دسته از افرادی که در دوره ی دکتری در کانادا فارغ التحصیل شده باشند.

تا قبل از این طرح برای افرادی که در یکی از مقاطع تحصیلی در کشور کانادا تحصیل کرده بودند، هیچ امتیاز اضافی در نظر گرفته نشده بود. لذا با رخداد این تحولات، افراد با شانس های جدیدی برای مهاجرت به کشور کانادا روبرو شدند و البته برخی نیز در تلاش برای کسب امتیازهای اضافی برای خود بودند.

نکته ی جدید که در حال حاضر به صورت یک تغییر و تحول در سیستم اکسپرس انتری دیده می شود، این می باشد که فرد متقاضی بعد از دریافت نمودن دعوت نامه و یا ITA به مدت 60 روز فرصت دارد که تقاضای خود مبنی بر اقامت دائم کشور کانادا را ارسال نماید. قبل از این، برای این موضوع فرصتی 90 روزه در نظر گرفته شده بود.

بر اساس شرایط و تغییرات تعریف شده در سیستم اکسپرس انتری، افرادی که درخواست کننده اقامت به کشور کانادا می باشند، برای یکی از این شیوه های مهاجرتی انتخاب می شوند:

Federal Skilled Worker Program

Federal Skilled Trade Program

Canadian Experience Class

Provincial Nominee Program

موضوع دیگر در روش اکسپرس انتری گزینه ها و پارامترهایی می باشند که می توانند برای فرد درخواست کننده امتیاز آور باشند. این گزینه ها به شرح ذیل می باشند:

- سن متقاضی درخواست اقامت

- تحصیلات متقاضی درخواست اقامت

- وضعیت متاهل یا مجرد بودن

- سابقه کاری متقاضی

- تحصیلات متقاضی

- مدرک زبان متقاضی

- سوابق شغلی، تحصیلی و مدرک زبان همسر متقاضی در صورت متاهل بودن

Federal Skilled Worker Program

Federal Skilled Trade Program

Canadian Experience Class

Provincial Nominee Program
 

یک نکته دیگر که در برنامه و تغییرات اکسپرس انتری مورد توجه می باشد، پارامترها و گزینه هایی هستند که برای فرد متقاضی امتیاز آور می باشند. این پارامترها به شرح ذیل می باشند:

گزینه ها و پارامترهای انسانی و مهارتی

گزینه ها و پارامترهای مرتبط با شخصی که به عنوان همراه متقاضی اصلی می باشد.

گزینه ها و پارامترهای مرتبط با استان یا نامه پیشنهاد شغلی

تا این قسمت از مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا، با ویژگی های مهمی از سه طرح جاب آفر کارگری، طرح دو ساله رشته های فنی و مهارتی و مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا آشنا شدید و همچنین توضیحاتی را نیز در خصوص طرح اکسپرس انتری ارائه نمودیم.

در ادامه، قصد داریم تا وارد بحث در خصوص شیوه ی استانی برای مهاجرت به کشور کانادا شویم. لطفا در ادامه ی نوشتار شرایط سنی ویزای کار کانادا نیز با ما همراه باشید.

 

آیا با مهم ترین شرایط و خصوصیت های طرح مهاجرت استانی و یا جاب آفر استانی در خصوص مهاجرت کاری به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا با مهم ترین شرایط و خصوصیت های طرح مهاجرت استانی و یا جاب آفر استانی در خصوص مهاجرت کاری به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از متن شرایط سنی ویزای کار کانادا در خصوص یکی از شیوه های نوین مهاجرت به کشور کانادا با عنوان اکسپرس انتری توضیحاتی را خدمت شما عزیزان خواننده ارائه دادیم. در این بخش از مقاله، قصد داریم که وارد بحث شیوه ی استانی برای مهاجرت به کشور کانادا شویم.

این شیوه یکی از سریع ترین روش ها برای مهاجرت دریافت اقامت این کشور می باشد. از این شیوه با عنوان pnp نیز یاد می شود و افرادی که نسبت به مهاجرت و اقامت کشور کانادا تمایل دارند، می توانند در این طرح که به منظور کار و زندگی در برخی از استان ها و ایالت های کانادا برنامه ریزی شده است، شرکت نمایند.

در این برنامه ی مهاجرتی، هر کدام از استان های کشور کانادا دارای سیاست های کاری و شیوه هایی انحصاری می باشند.

در این طرح مهاجرتی، برخی از استان های کشور کانادا یک تفاهم نامه را با اداره ی مهاجرت این کشور به امضا و تایید می رسانند. به واسطه ی این روش، افرادی که دارای شرایط مورد نظر این استان ها می باشند، می توانند برای مهاجرت و دریافت اقامت در این مناطق اقدام نمایند.

همچنین برخی از استان ها و نواحی کشور کانادا برای سال آتی خود طرح ها و برنامه هایی را ترتیب داده اند تا افراد جدیدی را برای سکونت در استان های خود مورد گزینش و انتخاب قرار دهند. هر کدام از این برنامه ها و طرح های مهاجرتی بر اساس نیازها و شرایط آن منطقه و استان، مورد برنامه ریزی قرار گرفته است.

نوع برنامه ها به شکلی می باشد که سبب یاری رسانی و کمک همه جانبه به شرایط و وضعیت های مختلف آن منطقه می شود. هر یک از این pnp ها دست کم دارای یک طرح استانی می باشند که آن طرح و برنامه در راستای مکانیزم اکسپرس انتری فدرال می باشد. از این برنامه ها با عنوان هایی مانند برنامه استانی پیشرفته یاد می شود.

 

برنامه ها و طرح های مخصوص هر استان

برنامه ها و طرح های مخصوص هر استان

پیش از این نیز خدمت شما عزیزان خواننده عرض نمودیم که هر یک از استان های کشور کانادا دارای برنامه ها، طرح و الزامات مخصوص به خود می باشند. در خصوص این موضوع، یک مثال را خدمت شما ارائه می نماییم. به عنوان مثال؛ در برخی از ایالت ها، مهم ترین مقصود ورود افرادی به صورت دانشجو و به منظور ادامه تحصیل می باشد.

این در حالی می باشد که در برخی از استان ها هدف اصلی، وارد شدن افراد تاجر و یا نیروهای کارگری در نظر گرفته شده است.

شیوه ی درخواست برای افراد مختلف نیز به این موضوع بستگی دارد که ایشان کارهای خود را از طریق برنامه های کدام استان و ایالت پیگیری می نمایند.

البته شرایط کلی برای مهاجرت کاری به شیوه ی استانی و به دست آوردن ویزای pnp به این صورت می باشد که شما با 2 روش کاغذی و شیوه ی آنلاین اکسپرس انتری مواجه هستید.

 

آیا در خصوص جاب آفر استانی کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص جاب آفر استانی کانادا اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا، تا حدودی با شیوه های استانی برای مهاجرت به کشور کانادا آشنا شدید. در اینجا می خواهیم توضیحات بیشتری را در زمینه ی جاب آفر استانی خدمت شما عزیزان بیان نماییم.

در این زمینه شما باید بتوانید از سوی یکی از کارفرمایان کشور کانادا یک دعوت نامه به عنوان همکاری و یا جاب آفر دریافت نمایید. اگر موفق به گرفتن این نامه شوید، می توانید در آن استان مربوطه و به مدت 2 سال به کار مشغول شوید و بعد از سپری شدن این مدت 24 ماهه، شما می توانید برای اقامت دائم در کشور کانادا اقدام نمایید و به این موفقیت دست پیدا کنید.

نکته ای که در این قسمت حائز اهمیت می باشد، این موضوع است که شما بهتر است تا کدام منطقه و یا استان را مورد انتخاب خود قرار دهید. برای این که بتوانید از سوی یک منطقه یا استان مورد معرفی واقع شوید، باید از قبل شرایط و ملزومات آن ناحیه و ایالت را مورد بررسی قرار داده باشید.

پارامترها و معیارهای مهم در هر یک از این نواحی با هم فرق دارند و این امکان نیز وجود دارد که بدون اعلام قبلی، برخی از این پارامترها و فاکتورهای مهم تغییر داشته باشند.

در حال حاضر، استان هایی که در قسمت ذیل به آن ها اشاره می کنیم، دارای شرایط برای اقدام از طریق pnp یا شیوه ی استانی برای مهاجرت به کشور کانادا می باشند:

استان بریتیش کلمبیا

 استان ساسکاچوان

 استان آلبرتا

استان مانیتوبا

 استان نیوبرانزویک

 استان نیوفاندلند و لابرادور

 قلمروهای شمال غربی

 استان نوا اسکوشیا

 استان انتاریو

 جزیره پرنس ادوارد

استان یوکان

یکی از موارد مهم و پارامترهای اساسی در هر یک از این استان ها و مناطق کشور کانادا، موضوع شرایط و محدودیت های سنی می باشد که البته در شیوه ی استانی برای هر محدوده ی سنی، امتیاز خاصی در نظر گرفته می شود و این امتیاز اختصاص یافته به محدوده ی سنی در کنار دیگر پارامترها قرار گرفته تا امتیاز نهایی آن فرد در شیوه ی استانی یا pnp مشخص شود.

با مقداری دقت به این نتیجه دست پیدا می کنیم که مناسب ترین محدوده های سنی برای دریافت امتیازهای مناسب در طرح استانی، محدوده های 21 الی 39 و 40 الی 60 سال می باشند.

البته همان طور که ملاحظه می فرمایید، برخی از پارامترهای دیگر نیز در این طرح امتیاز بندی تاثیر گذار بوده و همه چیز به سن فرد مورد نظر بستگی ندارد.

همچنین محدوده ی سنی 21 الی 64 سال، محدوده ای می باشد که در شیوه استانی برای مهاجرت کاری به کشور کانادا دارای امتیازی از 2 الی 4 امتیاز می باشد.

بر اساس موارد مهمی که در شیوه های متنوع و متعدد مهاجرت کاری به کشور کانادا، مورد بررسی قرار دادیم، شما می توانید با در نظر داشتن شرایط مختلف خودتان و مشخصه های این شیوه ها و به ویژه محدوده ای که برای سن فرد متقاضی در نطر گرفته شده است، مناسب ترین روش را که دارای تناسب بهتری با وضعیت شما می باشد، مورد انتخاب خود قرار داده و در این خصوص اقدام نمایید.

در هر صورت، گروه الست گروپ در همه ی مراحل مختلف این برنامه های مهاجرتی با شما همراه می باشد تا بتوانید در مناسب ترین زمان و به بهترین نحو به هدف خود که همان مهاجرت و دریافت اقامت کشور کانادا می باشد، دست پیدا کنید.

 

جمع بندی

در این قسمت، مقاله ی ما با عنوان شرایط سنی ویزای کار کانادا به پایان رسید. امید است از مجموعه مواردی که ما در زمینه ی شرایط سنی ویزای کار کانادا بیان نمودیم، نهایت استفاده را برده باشید و به خوبی با شرایط سنی ویزای کار کانادا آشنا شده باشید.

همان گونه که در بخش های متنوع این مقاله ملاحظه نمودید، گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ، شیوه های متنوعی را برای مهاجرت شما عزیزان به کشور کانادا و دریافت اقامت این کشور در نظر گرفته است و خدمات و سرویس های متنوعی را در هر کدام از شیوه ها به درخواست کنندگان گرامی ارائه می نماید.

شما نیز می توانید با بررسی دقیق بر روی شرایط و رزومه ای که دارید، در صورتی که شرایط سنی مناسب را نیز دارا می باشید، می توانید از یکی از شیوه هایی که در قسمت های مختلف مقاله ی شرایط سنی ویزای کار کانادا در مورد آن ها توضیح دادیم، برای مهاجرت و دریافت اقامت خویش اقدام نمایید.

در تک تک مرحله های مربوط به این اقدام، گروه الست گروپ با شما همراه هستند و همراهی ایشان تا زمانی که نتیجه ی مطلوبی را در مورد مهاجرت و دریافت اقامت خود دریافت نمایید، ادامه دارد. در این خصوص می توانید با کارشناس های با تجربه ای که در گروه الست گروپ حضور دارند، تماس برقرار نموده و بهترین مشاوره های مهاجرتی را از ایشان دریافت کنید.