اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021

در این نوشتار کاربردی تصمیم داریم موضوع لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 را به شکلی مفصل و کامل برای شما مخاطبین گرامی مورد تشریح قرار داده و موارد و توضیحات مهم و مفیدی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه نماییم. از شما همراهان گرامی دعوت می شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این نوشتار کاربردی تصمیم داریم موضوع لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 را به شکلی مفصل و کامل برای شما مخاطبین گرامی مورد تشریح قرار داده و موارد و توضیحات مهم و مفیدی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه نماییم. از شما همراهان گرامی دعوت می شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.همان گونه که در جریان هستید، مردم در اقصی نقاط دنیا و کشور های مختلف آن با شرایط متفاوتی از نظر زندگی مواجه می باشند. در حقیقت پارامترهای زیادی در زندگی این افراد تاثیر گذار می باشند که در نقاط متفاوت دنیا، این پارامترها مشابه و یکسان نمی باشند.

در مجموع برخی از کشورها شرایط بهتری را تجربه می نمایند و بعضی دیگر در اوضاع متوسط و یا ضعیف تری قرار دارند. برخی از کشورهای مختلف دنیا دارای آب و هوایی خوب و دلچسب بوده و به علت همین موضوع آب و هوا، به احتمال زیاد طبیعت و چشم اندازهای بسیار چشم نوازی را نیز دارند. در برخی از مناطق جها شاهد رفاه اجتماعی و آرامش بسیار خوبی در زندگی اکثر افراد ساکن در آن جا هستیم. برخی از این کشورها دارای امنیت بسیار خوبی هستند و در بعضی از آن ها شاهد رونق اقتصادی و اوضاع خوب کسب و کار و مشاغل مختلف هستیم.

این ها باعث می شوند، مردمی که در نقاط سطح متوسط و یا سطح ضعیف از لحاظ فاکتورهای بیان شده هستند، علاقه مند به مهاجرت به کشورهای پیشرفته و سطح بالای جهان باشند.

حال این افراد باید برای مهاجرت خود علت هایی داشته و یا در وجود خودشان تخصص و یا هنرهایی را داشته باشند. مثلا بعضی از افراد استعداد مناسبی برای طرح ریزی اقتصادی و سرمایه گذاری دارند و همچنین از تمکن مالی خوبی نیز برخوردار می باشند. برخی دیگر نیز به دنبال ادامه تحصیل در دیگر کشورها هستند. عده ای دیگر می خواهند با توجه به تخصص و مهارتی که دارند، کار و شغل مناسبی را در کشورهای مقصد پیدا نموده و به واسطه ی این شغل و کار به کشور مورد نظر مهاجرت نمایند. که در این بین برخی از این افراد بعد از موضع مهاجرت، به دنبال دریافت اقامت همیشگی در آن کشور مورد نظر می باشند.

 

اینفوگرافیک لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021

اینفوگرافیک لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021

یکی از این کشورهای مقصد که به لحاظ پارامترهای مختلف بیان شده دارای شرایط مناسبی برای مهاجرت و اقامت می باشد، کشور کانادا می باشد. این کشور یکی از کشورهای بزرگ و پهناور ناحیه ی شمالی قاره آمریکای شمالی می باشد. کانادا از کشورهای مهاجر پذیر در سطح دنیا می باشد که با توجه به شرایط مختلفی که در این ناحیه از جهان حاکم می باشد، شیوه های متنوعی هم برای مهاجرت به این کشور وجود دارد.

برخی از شیوه های مربوط به مهاجرت به کشور کانادا در حوزه ی تحصیل ویا بورسیه های تحصیلی می باشند. یکی از شیوه ها نیز مهاجرت به منطقه های کم جمعیت و شمالی کشور کانادا می باشد.

همچنین دولت کانادا برای آن دسته از افرادی که دارای تخصص و یا مهارت های مختلفی می باشند، نیز شیوه هایی به منظور اشتغال در برخی از مناطق ای کشور را مورد برنامه ریزی قرار داده است و افراد می توانند از این شیوه ها نیز برای مهاجرت به کانادا استفاده نمایند.

از شیوه های مرسوم مهاجرت کاری به کشور کانادا می توانیم برخی از انواع جاب آفرها را مورد اشاره قرار دهیم که به طور کلی جاب آفر شامل پیشنهادهای کاری می باشند که به افراد در سراسر دنیا ارائه می شوند.

به این صورت که فرد با جستجوها و پیگیری هایی که انجام می دهد، به این جاب آفر ها پی برده و در خصوص آن ها اقدام های مورد نیاز را انجام می دهد.

ما نیز در این مقاله که عنوان آن لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 به موضوعات مرتبط با کسب و کار، اشتغال و... که در حوزه ی مهاجرت به کشور زیبای کانادا می باشند، خواهیم پرداخت و باید بررسی کنیم که در شیوه های مهاجرتی مختلف برای مهاجرت به کشور کانادا، چه شغل ها و حرفه هایی بیشتر مورد نیاز این ناحیه می باشند و به این صورت متوجه می شویم که افراد با تخصص ها و مهارت های مختلف تا چه اندازه برای مهاجرت کاری و دریافت اقامت کشور کانادا شانس موفقیت دارند.

شما عزیزان خواننده می توانید علی رغم مطالطعه ی بخش های مختلف این مقاله، در مواردی که سوال و یا ابهامی در ذهن خود دارد، به گروه های مشاوره ی مهاجرتی مراجعه کرده و این موارد را از کارشناس های آن ها جویا شوید. یکی از این گروه های مشاوره ی مهاجرتی که در این زمینه تجربه و سوابق بسیار خوبی را دارند، گروه الست گروپ می باشد که شما می توانید با برقراری ارتباط حضوری و یا غیر حضوری با کارشناس های خبره ی این تیم مشاوره ی مهاجرتی، سوالات خود را در این زمینه ارائه نموده و توضیحات مفید ایشان را دریافت نمایید.

در ادامه و برای بسط بهتر موضوع لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 لازم می دانیم برخی از مهم ترین موضوعات بحث خود را به شکل تیترها و یا چند سوال بیان کرده و در هر یک از قسمت های مختلف این مقاله، آن ها را مورد تشریح قرار دهیم.

مهم ترین تیترها و سوالات در حوزه ی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 به شرح ذیل می باشند:

آیا در خصوص انواع شیوه ها و روش های مهاجرت کاری به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

جاب آفر دو ساله کانادا برای مشاغل فنی و حرفه ای:

مهم ترین مزیت هایی که در این طرح مهاجرتی وجود دارند، به شرح ذیل می باشند:

شرایط تحصیلی و حداقل مدرک مورد نیاز در شیوه ی جاب آفر دو ساله ی رشته های فنی و مهارتی:

جاب آفر کارگری کانادا:

مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا - جاب آفر:

خلاصه هایی از خدمات ارائه شده توسط الست گروپ

شیوه های مهاجرت استانی:

برنامه ها و طرح هایی که مربوط به استان های مختلف می باشند

لیست استان هایی که دارای شرایط مربوط به مهاجرت از طریق طرح استانی و یا طرح pnp می باشند:

شرایط سنی در شیوه ی مهاجرت استانی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 با ما همراه باشید.

 

آیا در خصوص انواع شیوه ها و روش های مهاجرت کاری به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص انواع شیوه ها و روش های مهاجرت کاری به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

در بخش آغازین از نوشتار لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 قصد داریم مهم ترین روش هایی که به کمک آن ها می توان از طریق کار، شغل و حرفه های مختلف به کشور کانادا مهاجرت نمود را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد. لطفا در این بخش با ما همراه باشید.

 

مهم ترین شیوه ها برای مهاجرت کاری به کشور کانادا به شرح ذیل می باشند:

مهم ترین شیوه ها برای مهاجرت کاری به کشور کانادا به شرح ذیل می باشند:

جاب آفر دو ساله کانادا برای مشاغل فنی و حرفه ای ، مهندسی،  مدیریتی و مالی

جاب آفر کارگری کانادا

مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا

شیوه های مهاجرت استانی

شیوه مهاجرتی اکسپرس انتری

که ما در ادامه ی مقاله به تشریح هر یک از این روش ها و شیوه ها خواهیم پرداخت. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

 

جاب آفر دو ساله کانادا برای مشاغل فنی و حرفه ای ، مهندسی،  مدیریتی و مالی:

جاب آفر دو ساله کانادا برای مشاغل فنی و حرفه ای ، مهندسی،  مدیریتی و مالی:

در این شیوه های مهاجرت کاری به کشور کانادا، افرادی که در رشته های فنی حرفه ای ، مهندسی،  مدیریتی و مالی می باشند، می توانند اقدام نمایند.

این شیوه برای مهاجرت 2 ساله به کشور کانادا است و پس از دو سال شما میتوانید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید.

 

مهم ترین رشته های مخصوص فنی حرفه ای در شیوه ی جاب آفر دوساله رشته های فنی به شرح ذیل می باشند:

مهم ترین رشته های مخصوص فنی حرفه ای در شیوه ی جاب آفر دوساله رشته های فنی به شرح ذیل می باشند:

تکنیسین های فنی:

برق کار

مکانیک آسانسور

اپراتور تجهیزات سنگین

اپراتور جرثقیل

جوشکار

نقاش ساختمان

تعمیر و نگه داری تاسیسات لوله کشی

مخابرات

کامپیوتر

بتون کار

ناظر تجهیزات ساختمانی

راننده کامیون پایه 1

و...

یک نکته در خصوص این شیوه ی مهاجرتی حائز اهمیت می باشد و آن موضوع مدت زمانی است که برای رسیدن به این شیوه ی مهاجرتی باید صرف شود. در شیوه ی مهاجرتی جاب آفر برای رشته های فنی و مهندسی از زمانی که فرد درخواست کننده برای مهاجرت خود با گروه مشاوره ی مهاجری وارد عقد قرارداد می شود، به مدت 9 الی 12 ماه زمان می برد تا کارها و اقدامات ایشان به نتیجه رسیده و بتواند ویزای کاری را از سفارت کانادا در کشور ترکیه دریافت نماید.

از شما عزیزان خواننده درخواست می شود، در بخش های بعدی مقاله ی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 نیز با ما همراه باشید.

 

مهم ترین مزیت هایی که در این طرح مهاجرتی وجود دارند، به شرح ذیل می باشند:

مهم ترین مزیت هایی که در این طرح مهاجرتی وجود دارند، به شرح ذیل می باشند:

اول این که فرد بعد از مهاجرت و مشغول شدن به کار مربوطه، بین 5 هزار الی 6 هزار دلار کانادا در طول ماه حقوق دریافت می نماید.

همچنین از این طریق می توانید بعد از گذشت دو سال، اقامت کشور کانادا را دریافت نمایید.

از مهم ترین مزیت های این طرح امکان پیوست  همسر و فرزندان فرد درخواست کننده می باشد.

نکته ی دیگری که بهتر است، در مورد شیوه ی مهاجرتی جاب آفر برای رشته های فنی و مهارتی عرض نماییم این است که این روش دارای محدوده ی سنی مشخصی می باشد و افرادی که بین 25 الی 45 سال دارند، می توانند با توجه به تخصص و رشته های فنی خود در این زمینه درخواست نمایند.

لطفا بخش های بعدی نوشتار لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 را از دست ندهید. در ادامه قصد داریم موارد مهمی را برای شما عزیزان بیان نماییم.

 

شرایط تحصیلی و حداقل مدرک مورد نیاز در شیوه ی جاب آفر دو ساله ی رشته های فنی و مهارتی:

شرایط تحصیلی و حداقل مدرک مورد نیاز در شیوه ی جاب آفر دو ساله ی رشته های فنی و مهارتی:

در این شیوه لازم است که فرد متقاضی دست کم در یکی از رشته های فنی بیان شده دارای مدرک دیپلم و فنی حرفه ای مرتبط با سابقه کاری خود باشد.

همچنین سطح زبان خارجه ای که در این طرح مهاجرتی در نظر گرفته شده است، سطح آیلتس 6 جنرال می باشد که در زمان مراجعه به سفارت کانادا در ترکیه مورد نیاز می باشد.

دقت داشته باشید آموزش زبان به صورت رایگان در تمامی قراردادهای کاری الست گروپ رایگان می باشد.

 

جاب آفر کارگری کانادا:

جاب آفر کارگری کانادا:

دومین شیوه ی مهاجرت کاری به کشور کانادا که در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم روش جاب آفر کارگری می باشد. در این روش مهاجرتی، افراد می توانند برای انجام کارها و خدمات مربوط به موارد ذیل درخواست خود را ارائه نمایند:

فعالیت به عنوان کارگر انبار

فعالیت در زمینه ی بسته بندی مواد غذایی

فروشنده مغازه

کار در مغازه

کار در حوزه ی کشاورزی و مزرعه داری

کارهای حوزه ی هتلداری

فعالیت در زمینهی ساخت و ساز

انجام تعمیرات

و...

قابل توجه متقاضیان گرامی این که محدوده ی سنی مجاز برای درخواست این روش مهاجرتی بین 18 الی 45 سال می باشد و فردی که در این زمینه درخواست می دهد، باید حداقل دارای تحصیلات دیپلم باشد.

مدرک زبان مورد نیاز در این شیوه نیز شبیه روش جاب آفر رشته های فنی و مهارتی دست کم، آیلتس 6 جنرال می باشد که در زمان مراجعه به سفارت مربوطه در کشور کانادا مورد نیاز می باشد.

پروسه این روش مهاجرتی 12 ماه زمان می برد و شما حین این 12 ماه فرصت دارید تا مدرک زبان مورد نیاز را کسب کنید .

 

از مهم ترین شرایط و مزیت ها در طرح جاب آفر کارگری می توانیم موارد زیر را مورد اشاره قرار دهیم:

از مهم ترین شرایط و مزیت ها در طرح جاب آفر کارگری می توانیم موارد زیر را مورد اشاره قرار دهیم:

حقوق دریافتی فرد در این شیوه مهاجرتی بین 2 هزار الی 3 هزار دلار کانادا در طول هر ماه می باشد

برای فرد درخواست کننده محل اسکان رایگان در نظر گرفته می شود که به عهده کارفرما می باشد.

خورد و خوراک ( سه وعده غذایی در روز ) فرد متقاضی رایگان می باشد.

فرد درخواست کننده تحت بیمه ی درمانی قرار می گیرد.

هزینه های مربوط به بلیط رفت نیز رایگان می باشد.

همچنین امکان همراه کردن همسر و فرزندان در این برنامه وجود دارد و به همسر فرد درخواست کننده نیز اجازه کار بدون هیچ محدودیتی داده می شود و فرزندان ایشان می توانند به صورت رایگان به تحصیل بپردازند.

فردی که از شیوه ی جاب آفر کارگری برای مهاجرت به کشور کانادا استفاده می نماید می تواند بعد از گذشت 3 سال در خصوص اقامت دائم خود در این کشور اقدام نماید.

شما در حال خواندن یک متن کاربردی در حوزه ی مهاجرت و با موضوع لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 هستید. لطفا در بخش های باقی مانده از نوشتار لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 نیز با ما همراه باشید.

 

مهاجرت به شهرهای کم جمعیت کانادا:

مهاجرت به شهرهای کم جمعیت کانادا:

این شیوه ی مهاجرتی در برخی از رشته ها و تحصص ها مناسب می باشد. این موارد شغلی به شرح ذیل می باشند:

این آفر ویژه تمامی مشاغل و رشته ها می باشد .

مهم ترین نکته در این شیوه این می باشد که منطقه های خاصی از کشور کانادا مورد هدف این روش اقامتی می باشند.

 

این مناطق 11 گانه که افراد می توانند برای مهاجرت به آن ها درخواست نمایند به شرح ذیل می باشند:

Northbay, Sudbury, Timmins, Sault Ste, Marie, Thunder Bay , Brandon Altona/Rhineland, Moose Jaw , Claresholm, Vernon , West Kootenay

برخی از افراد تصور می کنند، این مناطقه 11 گانه جزء بخش های متروکه و دور افتاده ی کشور کانادا می باشند و یا فکر می کنند، این ناحیه ها از سرمای بسبار خشنی برخوردار می باشند. در حالی که این تصور کاملا خطا می باشد. ناحیه های مورد نظر نیز در بین شهرهای بزرگ و حتی مشهور کشور کانادا واقع شده اند و دارای امکانات بسیار خوبی برای سونت و زندگی هستند.

 

مهم ترین مواردی که در شیوه ی مهاجرت به منطقه های کم جمعیت و شمالی کشور کانادا به عنوان پیش نیاز لازم می باشند، به شرح ذیل هستند:

محدودیت سنی در این روش مهاجرتی بین 25 الی 45 سال می باشد.

حداقل میزان تحصیلات برای افراد متقاضی، دیپلم می باشد که البته این موضوع بر اساس برخی از شغل ها و یا تخصص ها متفاوت می باشد.

فرد درخواست کننده باید در طی 3 سال گذشته، دست کم به میزان 1 سال سابقه ی کاری مرتبط داشته باشد.

سطح زبان خارجه مورد نیاز برای این طرح مهاجرتی به میزان حداقل آیلتس 5 جنرال می باشد که در هنگامی که فرد برای درخواست ویزا به سفارت مربوطه در کشور ترکیه مراجعه می نماید مور نیاز می باشد.

این شیوه ی مهاجرتی از زمانی که شخص درخواست دهنده با شرکت وارد عقد قرار داد می شود، بین

9 الی 12 ماه زمان نیاز دارد تا به نتیجه ی مطلوب یعنی دریافت ویزای کاری کشور کانادا برسد.

در این شیوه نیز مزیت هایی قابل بیان است که مهم ترین آن ها از قرار ذیل می باشند:

مهم ترین مزیت این روش این می باشد که فرد از همان آغاز مهاجرت می توانید اقامت دائم خویش را پیش از ورود به کشور کانادا دریافت نمایید.

بسته به این که شغل و حرفه ی فرد درخواست کننده چه چیزی باشد، میزان حقوق دریافتی  در هر ماه بین 2 هزار الی 6 هزار دلار کشور کانادا می باشد.

فرد مورد نظر می تواند در این برنامه مهاجرتی همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را نیز با خود همراه نماید.

همچنین در خلال فعالیتی که فرد دارد، اگر موقعیت شغلی پیدا نماید می تواند به آن جا تغییر مکان دهد.

لطفا در بخش های بعدی مقاله ی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 نیز ما را همراهی نمایید.

 

خلاصه هایی از خدمات ارائه شده توسط الست گروپ

ما در ادامه مهم ترین خدمات ارائه شده توسط تیم الست گروپ را برای شما عزیزان توضیح داده ایم و این سرویس های در اغلب شیوه های مهاجرتی مشابه بوده و الست گروپ آن ها را ارائه می نماید:

کلاس رایگان زبان برای متقاضی به صورت خصوصی و آنلاین برگزار می گردد .

در همه ی مرحله هایی که قرار است، فرد درخواست کننده مدارک خویش را آماده سازی نماید، کارشناس های الست گروپ نیز با ایشان همراه بوده و مشاوره های لازم را به او ارائه می کنند.

مرحله ی معادل سازی مدرک هعی فرد در اختیار گروه الست گروپ بوده و ایشان برای دریافت مجوزهای لازم از دولت کانادا پیگیری های لازم را انجام می دهند.

در مرحله ای که قرار است، فرد با کارفرمای مورد نظر قراردادی را منعقد نماید گروه الست گروپ با ایشان همراه بوده و به ایشان مشاوره می دهند.

برنامه ریزی برای سفر به کشور ترکیه و مراجعه ی فرد مورد نظر به سفارت کانادا در ترکیه

همراهی فرد درخواست کننده برای دریافت ویزای کانادا از طریق سفارت این کشور در ترکیه

همراهی فرد درخواست کننده در زمانی که به کشور کانادا وارد می شود و پیگیری های لازم برای اسکان و محل زندگی ایشان

باز کردن حساب های بانکی برای ایشان، اخذ کد بیمه ی درمانی برای فرد مربوطه

همچنین اگر فرد مورد نظر کاری اداری در یکی از اداره های دولتی، شهرداری و... کشور کانادا داشته باشد، گروه الست گروپ در این مرحله ها نیز با ایشان همراهی می نمایند.

از شما عزیزان درخواست می شود، در قسمت های باقی مانده از نوشتار لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 نیز با ما همراه باشید. در بخش های دیگری از نوشتار لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 قصد داریم موضوعات کاربردی و مفیدی را با شما همراهان گرامی به اشتراک بگذاریم.

 

شیوه های مهاجرت استانی:

شیوه های مهاجرت استانی:

همان گونه در قسمت های قبل از همین بخش خدمت شما عرض شد، یکی از روش های مرسوم برای دریافت مهاجرت و اقامت کاری در کشور کانادا شیوه ی استانی می باشد که در این روش افراد می توانند به برخی از استان ها و یا ایالت های کشور کانادا مهاجرت نمایند. در این قسمت مهم ترین شرایط در شیوه ی مهاجرت استانی را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

در حقیقت یکی از شیوه های سریع برای دستیابی به مهاجرت کشور کانادا، روش مهاجرت استانی می باشد. معمولا از این روش مهاجرتی با عنوان pnp نیز یاد می شود و آن دسته از اشخاصی که مایل هستند، با شیوه های کاری مختلف به کشور کانادا مهاجرت نمایند می توانند به راحتی از این روش استفاده نمایند.

این شیوه با هدف اشتغال و همچنین زندگی در برخی از ایالت ها و استان های کانادا مورد برنامه ریزی قرار گرفته است.

نکته ی مهم در این شیوه این می باشد که هر کدام از استان های مورد هدف دارای سیاست ها و برنامه های جداگانه ای برای خود می باشند و شرایط در همه ی این ایالت ها و استان ها به یک شکل نمی باشد.

در این برنامه مهاجرتی برخی از استان های مشخص از کشور کانادا با اداره ی مهاجرت این کشور معاهده ای را مورد تایید و امضاء قرار می دهند که در آن شرایط مشخصی برای پذیرش مهاجرهای مختلف ذکر شده است.

بر اساس شرایط ذکر شده در این معاهده ها افراد مختلفی که حائز آن ها می باشند، می توانند در خصوص مهاجرت با این شیوه اقدام ها و پیگیری های خود را انجام دهند.

مورد دیگری که در این جا حائز بیان می باشد، این است که برخی از این ایالت ها برای سنوات آینده ی خویش نیز چند طرح و برنامه ی مهاجرتی را تدوین کرده اند که به واسطه ی آن ها می توانند مهاجرهای مورد نظر خود را مورد پذیرش قرار دهند.

هر طرح و برنامه ای که در زمان مشخصی مورد تدوین قرار می گیرد، بر حسب شرایط و وضعیت موجود آن منطقه در آن زمان مشخص می باشد.

نوع برنامه ها طوری می باشد که به شرایط و اوضاع آن ناحیه از کشور کانادا کمک می شود و دارای فواید و تاثیرات مثبتی برای آن ایالت و یا استان می باشد.

 

برنامه ها و طرح هایی که مربوط به استان های مختلف می باشند

برنامه ها و طرح هایی که مربوط به استان های مختلف می باشند

همان گونه که در مطالب بالا نیز اشاره داشتیم، هر استان و ایالت طرح مشخص به خود را دارد و برنامه های مهاجرتی ارائه شده توسط استان های مختلف مانند هم نمی باشند. ما در این قسمت برای تفهیم بهتر موضوع این طرح ها و برنامه های مجزا؛ یک نمونه را برای شما مثال می زنیم:

مثلا در برخی از استان ها هدف اصلی از پذیرش افراد مهاجر این است که تعداد نیروی کار برای مشاغل اعلام شده از سمت استان ها جذب گردند.

این در حالی است که برخی از استان ها هدف دیگری را دنبال می کنند. مثلا آن ها می خواهند ورودی افراد تاجر و سرمایه گذار را به منطقه و استان خویش بیشتر نمایند.

بر اساس این هدف ها و برنامه های مشخص که در هر استان به یک شکل و یک طرح می باشند، شیوه ی افراد درخواست کننده نیز برای مهاجرت متفاوت می باشد. چون بر طبق نیازهای هر استان و یا هدف هایی که آن ها دنبال می کنند، روش های افراد نیز با هم فردق می کند.

لطفا بخش های بعدی متن ما در زمینه ی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 را از دست ندهید. در آن قسمت ها می خواهیم موارد مفیدی را با شما همراهان گرامی به اشتراک بگذاریم.

 

لیست استان هایی که دارای شرایط مربوط به مهاجرت از طریق طرح استانی و یا طرح pnp می باشند:

لیست استان هایی که دارای شرایط مربوط به مهاجرت از طریق طرح استانی و یا طرح pnp می باشند:

در قسمت ذیل عنوان استان هایی که در این برنامه مهاجرتی حضور دارند، را برای شما عزیزان ذکرنموده ایم:

استان بریتیش کلمبیا

استان ساسکاچوان

استان آلبرتا

استان مانیتوبا

استان نیوبرانزویک

استان نیوفاندلند و لابرادور

قلمروهای شمال غربی

استان نوا اسکوشیا

استان انتاریو

جزیره پرنس ادوارد

استان یوکان

 

شرایط سنی در شیوه ی مهاجرت استانی

شرایط سنی در شیوه ی مهاجرت استانی

یک پارامتر مهم که در شیوه ی مهاجرت استانی مورد نظر می باشد، موضوع شرایط سنی افراد درخواست کننده برای دریافت ویزای کانادا می باشد. جالب توجه این که هر یک از ایالت ها و استان هایی که در بخش بالا با آن ها اشاره نمودیم دارای شرایط ویژه ی خود در خصوص محدودیت های سنی می باشند.

همچنین برای هر محدوده ی سنی امتیاز خاصی در نظر گرفته شده و امتیازی که در این قسمت کسب می شود، با امتیاز دیگر فاکتورهای آن فرد ترکیب شده و در نهایت یک امتیاز کلی و نهایی برای مهاجرت ایشان در روش استانی و pnp به دست می آید که مجموع این اعداد می توانند بر روند کاری مهاجرت و موفقیت ایشان موثر باشند.

زمانی که به خوبی و با دقت به داده های جدول فوق توجه می نماییم به این موضع دست پیدا می کنیم که یکی از بهترین و مناسب ترین محدوده ها برای سن افراد جهخت بهره مندی از شیوه مهاجرت استانی، محدوده های سنی میان 21 سال الی 39 سال و همچنین 40 سال الی 60 سال می باشد.

البته باید توجه داشته باشید که در محاسبه ی مجموع امتیاز ها پارامترهای دیگری نیز می توانند تاثیر گذار باشند و موضوع سن تنها یکی از این فاکتورها می باشد.

همچنین محدوده ی سنی 21 سال الی 64 سال یکی از محدوده ها می باشد که در این روش مهاجرتی، امتیاز 2 الی 4 را دارا می باشد.

بر طبق توضیحاتی که در زمینه ی محدوده سنی شیوه های مختلف مهاجرتی و به خصوص روش استانی برای شما عزیزان بیان کردیم، شما قادر خواهید بود با عنایت به شرایط ویژه ای که خودتان دارد و شرایطی که برای هر یک از این روش های مهاجرتی مورد برنامه ریزی قرار گرفته است، یکی از بهترین روش ها را برای خود مورد انتخاب قرار دهدی و دقت داشته باشید که آن شیوه بیشترین تناسب را با همه ی پارامترها و شرایط شما داشته باشد، سپس می توانید اقدام های خود را در زمینه ی آن شیوه آغاز نموده و مراحل مختلف را نیز ادامه دهید.

در این صورت و با توجه به تناسبی که میان شما و شرایط هر روش وجود دارد، به موفقیت بهتری دست پیدا خواهید کرد.

به این موضوع نیز توجه داشته باشید که در همه ی این مرحله ها کارشناس های الست گروپ با شما هستند و هر نوع مشاوره و نظری که برای شما و روند کاری مهاجرت شما مفید باشند، را به شما ارائه می نمایند. شما می توانید در هر مرحله ای که هستید، با ایشان در ارتباط باشید و از نقطه نظرات کارشناسی شده و تخصصی آن ها نهایت استفاده را ببرید.

همان گونه که در بخش قبلی از نوشتار لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 ملاحظه فرمودید، مهم ترین انواع و شیوه های مهاجرت کاری به کشور کانادا را برای شما عزیزان مورد بحث قرار دادیم و در هر مورد از آن ها لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 را بیان نمودیم.

پیشنهاد ما برای همه ی شما عزیزان خواننده این می باشد که با گروه های معتبری که در زمینه ی خدمات مشاوره ی مهاجرتی به ارائه سرویس می پردازند مشورت نمایید.

مطمئنا شرکت های قانونی با توجه به تخصص، تجربه و سابقه هایی که در این زمینه دارند، می توانند بهترین شیوه های مهاجرتی را به شما معرفی نمایند و در مسیر رسیدن به این موضوع با شما همراه باشند تا نهایت شما به موفقیت اصلی که همان مهاجرت به کشور مورد نظر و اقامت در آن جا می باشد، دست پیدا کنید.

پیشنهاد ما این است که با تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی ما با توجه به رشته و رزومه خود استفاده نمایید .