اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا

معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا

امروز با موضوع معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا در خدمت شما هستیم.

یکی از اصلی ترین و در عین حال سخت ترین تصمیم هایی که هر فردی می تواند در طول زندگی خود بگیرد تصمیم به مهاجرت است. این تصمیم می تواند زندگی هر فردی را تحت تاثیر قرار داده و رهای پیشرفت را به روی وی بگشاید. یکی از مقصد های محبوب و پرطرفدار ایرانیان برای مهاجرت را می توان کشور فرصت ها یعنی کانادا به شمار آورد.

امروز با موضوع معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا در خدمت شما هستیم.

یکی از اصلی ترین و در عین حال سخت ترین تصمیم هایی که هر فردی می تواند در طول زندگی خود بگیرد تصمیم به مهاجرت است. این تصمیم می تواند زندگی هر فردی را تحت تاثیر قرار داده و رهای پیشرفت را به روی وی بگشاید. یکی از مقصد های محبوب و پرطرفدار ایرانیان برای مهاجرت را می توان کشور فرصت ها یعنی کانادا به شمار آورد. این کشور برنامه های مهاجرتی متنوعی برای هر طیف از افراد تدارک دیده است و آنها می توانند با هر توانایی و مدرک و حرفه ای که دارند برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند.

اینفوگرافیک معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا

اینفوگرافیک معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا

یکی از رشته های پرطرفدار برای اقدام برای مهاجرت را می توان رشته ی پرستاری به شمار آورد. به طور کلی برای مهاجرت رشته های پزشکی و رشته های مربوط به آن فرد متقاضی می بایست پروسه ای را از سر بگذراند که معادل سازی نام دارد. در این مطلب قصد داریم تا مفصلا به معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا بپردازیم و در مورد مهاجرت پرستاران به وسیله ی مهاجرت کاری به کشور کانادا توضیحات کاملی ارائه دهیم. اگر شما هم پرستار هستید و قصد مهاجرت به کشور کانادا دارید پیشنهاد میکنیم مطالعه ی این مقاله را از دست ندهید.

پروسه ی معادل سازی مدرک پرستاری در کشور کانادا به چه شکل انجام می شود؟
آزمون CRNE برای معادل سازی مدرک پرستاری در کشور کانادا چیست و چگونه برگزار می شود؟
مرحله های معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا به چه صورت است؟
سایر مرحله هایی که برای معادل سازی مدرک برای رشته ی پرستاری در کانادا وجود دارند کدام است؟
ارگان های مسئول برای هر استان کشور کانادا به منظور انجام فرآیند معادل سازی مدرک پرستاری کدام هستند؟
مهاجرت به کشور کانادا به وسیله ی تحصیل در رشته ی پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری به چه صورت انجام میگیرد؟
برای ادامه تحصیل در مقطع های کارشناسی ارشد و دکتری در رشته ی پرستاری در کشور کانادا به چه شرایط و مدارکی نیاز است؟
پرستاران برای اقدام به مهاجرت کاری به کشور کانادا می بایست چگونه اقدام کنند؟
بهترین شیوه برای مهاجرت پرستاران به کشور کانادا کدام شیوه ی مهاجرتی است؟
مهاجرت پرستاران به کانادا به وسیله ی برنامه ی مهاجرتی RNIP یا برنامه مهاجرتی به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا به چه صورت است؟
آیا امکان پیوست همزمان خانواده وجود دارد؟
خدمات و امکانات ارائه شده برای همسر و فرزندان فرد متقاضی در کشور کانادا چیست؟
مدارک مورد نیاز برای معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا چیست؟
پیشنهاد کارتالا برای بهترین راه مهاجرت پرستاران به کانادا چیست ؟
خدمات کارتالا در زمینه مهاجرت پرستاران به کانادا چیست ؟
1. خدمات کارتالا در زمینه ی مهاجرت از طریق برنامه شهرهای کم جمعیت و شمالی چیست؟
2. خدمات کارتالا در زمینه ی دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه در مقطع ارشد یا دکتری و دریافت ویزای تحصیلی چیست؟
3. خدمات کارتالا در زمینه ی مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا با ما همراه باشید.

 

پروسه ی معادل سازی مدرک پرستاری در کشور کانادا به چه شکل انجام می شود؟

پروسه ی معادل سازی مدرک پرستاری در کشور کانادا به چه شکل انجام می شود؟

یکی از مهمترین پرسش هایی که در مورد مهاجرت خصوصا مهاجرت افراد مشغول به کار یا فارغ التحصیل در زمینه ی رشته های مربوط به پزشکی مطرح می شود این است که فرآیند مربوط به معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا به چه صورت انجام می شود و برای این کار چه مرحله هایی می بایست طی شود؟

نکته ی نخست این که افراد متقاضی مهاجرت و معادل سازی مدرک پرستاری که قصد دارند تا در کشور کانادا مشغول به تحصیل شوند لازم نیست تا برای آزمون های مربوط به دانشگاه ها ثبت نام کرده و در آن شرکت کنند.

اما اگر فرد متقاضی مدرک تحصیلی خود را در کشوری به غیر از کانادا دریافت کرده باشد و قصد این را داشته باشد که در رشته ی پرستاری در این کشور مشغول به کار شود می بایست حتما نخستین کاری که انجام می دهد این باشد که مدرک تحصیلی خود را معادل سازی کنند. برای این معادل سازی مدرک و اخذ مجوز کار کردن علاوه بر اینکه فرد متقاضی می بایست در سازمان پرستاری کشور کانادا عضو شود لازم است تا در یک آزمون ورودی هم شرکت کند. این آزمون CRNE نام داشته و تنها در کشور کانادا برگزار می شود.

 

آزمون CRNE برای معادل سازی مدرک پرستاری در کشور کانادا چیست و چگونه برگزار می شود؟

همانطور که در قسمت قبلی در مورد مهاجرت پرستاران به کانادا گفته شد برای افرادی که در خارج از این کشور تحصیل کرده اند می بایست پروسه ی معادل سازی مدرک صورت بگیرد و برای این کار ابتدا فرد می بایست به عضویت سازمان پرستاری کانادا درآمده و سپس در آزمونی شرکت کند که به نام CRNE شناخته می شود. این آزمون فقط و فقط در کشور کانادا برگزار می شود و تمام مواد آن به زبان انگلیسی است.

در این آزمون پرسش هایی در زمینه ی مراقبت، پرستاری و سایر مواردی از این دست مطرح می شود و فرد آزمون دهنده می بایست دانش و همچنین مهارت خود را در زمینه ی این موضوع ها کاملا به اثبات برساند. به طور کلی آزمون سی آر ان ای (CRNE) را می توان شرط لازم برای گرفتن مدرک معتبر پرستاری در کشور کانادا به شمار آورد.

این مدرک برای افرادی مورد نیاز است که قصد دارند در کشور کانادا مشغول به شغل پرستاری شوند. آزمون CRNE در مرکز های مختلفی در کشور کانادا انجام می شود و برای مدت زمان 4 ساعت برگزار می شود. این آزمون چیزی در حدود صد و پنجاه الی صد و شصت پرسش دارد که همگی چهار گزینه ای هستند.

 

مرحله های معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا به چه صورت است؟

مرحله های معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا به چه صورت است؟

در قسمت های قبل تا حدودی در مورد مرحله های معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا به صحبت پرداختیم اما در این قسمت قصد داریم تا مفصلا و استپ بای استپ به مرحله های این پروسه بپردازیم که به شرح زیر هستند:

1. گام نخست در این پروسه انجام کارهای مربوط به ارزیابی مدرک و معادل سازی آن در موسسه ای است که WES نام دارد و ار نظر دولت کانادا کاملا معتبر و مورد تایید است.

2. مرحله ی بعدی فرآیند ارزیابی مدرک پرستاری فرد متقاضی به صورت آنلاین است که به وسیله ی یک سازمان به نام NNAS انجام می شود.

3. در گام بعدی فرد می بایست یک پروفایل NNAS برای خود به وجود آورده و و سپس کلیه ی مدارک لازم خود را در این پروفایل آپلود کند. همچنین در این سامانه فرمی به نام فرم ارزیابی وجود دارد که متقاضی می بایست آن را تکمیل کرده و به طور کلی تمام فرم های لازم را تکمیل نموده و پس از امضا در پروفایل خود آپلود کند.

4. مرحله ی بعدی برگزیدن نام استانی است که فرد متقاضی معادل سازی مدرک قصد دارد تا پروسه ی معادل سازی در آن صورت پذیرد.

 

سایر مرحله هایی که برای معادل سازی مدرک برای رشته ی پرستاری در کانادا وجود دارند کدام است؟

سایر مرحله هایی که برای معادل سازی مدرک برای رشته ی پرستاری در کانادا وجود دارند کدام است؟

در قسمت قبلی به 4 مرحله ی نخست برای فرآیند معادل سازی مدرک پرستاری پرداختیم و در مورد آنها توضیحاتی ارائه دادیم. در این بخش هم به سایر این مرحله ها می پردازیم که به شرح زیر هستند:

5. در این مرحله کلیه ی اطلاعات مربوطه و گزارش هایی که در زمینه ی ارزیابی و معادل سازی مدرک فر متقاضی وجود دارد به وسیله ی سازمان NNAS  به سازمان مربوطه در استان مورد تقاضای فرد ارسال می شود.

در این گام فرد متقاضی استانی که برای معادل سازی در نظر دارد را به این سازمان اعلام کند و سپس این سازمان یعنی NASS کلیه ی مدرک ها و گزارش های این فرد را به سازمان مربوط به استان مورد نظر که برای معادل سازی مدرک پرستاری است می فرستد.

6. پس از انجام کلیه ی این ارزیابی ها نتیجه ی آن به وسیله ی این ارگان به فرد ابلاغ می شود. علاوه بر این نتیجه ی ورود این فرد به کشور کانادا به کمک یکی از برنامه های مهاجرتی موجود هم به فرد ابلاغ می شود. از جمله ی این برنامه های مهاجرتی می توان به اکسپرس انتری، برنامه های استانی و نیز برنامه ی مهاجرت به شهرها و استان های کم جمعیت شمالی اشاره کرد.

7. در انتها هم این فرد می بایست در آزمون CRNE شرکت کرده و سپس مجوز کار خود تحت عنوان یک پرستار را دریافت کند.

 

ارگان های مسئول برای هر استان کشور کانادا به منظور انجام فرآیند معادل سازی مدرک پرستاری کدام هستند؟

ارگان های مسئول برای هر استان کشور کانادا به منظور انجام فرآیند معادل سازی مدرک پرستاری کدام هستند؟

همانطور که برای مرحله ی 5 از پروسه ی معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا گفته شد کلیه ی اطلاعات مربوط به فرد متقاضی برای ارگان های استانی فرستاده می شود. البته که ارگان مستقر در استان مورد تقاضای فردی که برای معادل سازی مدرک اقدام کرده است. برای هر یک از استان های کشور کانادا یک ارگان منحصر بفرد برای انجام کارهای ارزیابی در نظر گرفته شده است که این ارگان ها به تفکیک استان به شرح زیر هستند:
1. برای استان بریتیش کلمبیا ارگان British Columbia College of Nursing Professionals مسئول انجام کارهای ارزیابی و معادل سازی مدرک برای متقاضیان پرستاری است.
2. در استان آلبرتا ارگان های College of Licensed Practical Nurses of Alberta و College & Association of Registered Nurses of Alberta مسئول انجام این کار برای متقاضی های مهاجرت و معادل سازی مدرک هستند.
3. برای استان انتاریو College of Nurses of Ontario ارگان مسئول برای انجام کارهای معادل سازی مدارک پرستاری برای افراد متقاضی مهاجرت و کار در کشور کانادا است.
4. برای استان نوا اسکاتیا ارگان Nova Scotia College of Nursing به منظور انجام کلیه ی کارهای مربوط به ارزیابی و معادل سازی مدارک پرستاری برای افراد متقاضی تعیین شده است.
5. Saskatchewan Registered Nurse Association هم ارگان ذیصلاحی است که برای استان ساسکاتون در نظر گرفته شده است تا به ارزیابی و معادل سازی مدارک پرستاران متقاضی کار در کشور کانادا و شهرهای استان ساسکاتون بپردازد.
6. در استان منیتوبا هم ارگان های College of Registered Nurses of Manitoba و Practical Nurses College of Licensed Practical Nurses of Manitoba مسئول انجام کلیه ی کارهای مربوط به معادل سازی مدرک پرستاری هستند.

 

مهاجرت به کشور کانادا به وسیله ی تحصیل در رشته ی پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری به چه صورت انجام میگیرد؟

معمولا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین روش هایی که برای مهاجرت به کشور کانادا مطرح می شود مهاجرت های تحصیلی است. در این نوع مهاجرت فرد به وسیله ی تحصیل در دانشگاه های کشور کانادا می تواند به آن مهاجرت کرده و اقامت خود را که می تواند دائم و یا موقت باشد دریافت کند.

دانشگاه های این کشور برای کلیه ی دانشجوهایی که به  عنوان دانشجوی بین المللی شناخته شوند هزینه و شهریه در نظر گرفته و آنها ملزم به پرداخت این مبالغ هستند. اما با وجود همین شهریه و هزینه ها باز هم دانشگاه های این کشور متقاضی های بسیار زیادی دارد. از جمله عامل های موثری که سبب این استقبال از دانشگاه های این کشور شده و حتی با وجود شهریه هم باز افراد زیادی مایل به تحصیل در آنها هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. امکانات شغلی مناسب در این کشور
2. شرایط زندگی ایده آل و مناسب
3. سطح کیفی آموزش های ارائه شده در دانشگاه ها
و سایر مواردی از این دست
افرادی که متقاضی تحصیل در رده های کارشناسی ارشد و نیز دکتری هستند می توانند در کشور کانادا به تحصیل در رشته ی پرستاری مشغول شده و بعد از این که دوران تحصیل آنها به اتمام رسید به راحتی وارد بازار کار شده و جذب آن شوند. این افراد می توانند در مکان هایی نظیر بیمارستان ها، کلینیک های پزشکی و درمانی، مراکز درمانی، شرکتهایی که خدمات مراقبت در منزل ارائه می دهند و سایر مکان هایی از این قبیل مشغول به کار شده و یا حتی به عنوان هیئت علمی در دانشگاه های این کشور هم به فعالیت خود ادامه دهند.

 

برای ادامه تحصیل در مقطع های کارشناسی ارشد و دکتری در رشته ی پرستاری در کشور کانادا به چه شرایط و مدارکی نیاز است؟

برای ادامه تحصیل در مقطع های کارشناسی ارشد و دکتری در رشته ی پرستاری در کشور کانادا به چه شرایط و مدارکی نیاز است؟

در این قسمت از مطلب معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا قصد داریم تا به کلیه ی مدارک مورد نیاز برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی در کشور کانادا بپردازیم. این مدارک و شرایط را می توان به شرح زیر به شمار آورد:
1. فرد متقاضی می بایست یک گذرنامه ی معتبر در اختیار داشته باشد.
2. این فرد لازم است تا دانشنامه تحصیلی خود در مقطع های کارشناسی و یا کارشناسی ارشد را در اختیار داشته باشد. علاوه بر این ریزنمرات این فرد از دانشگاه وی که می بایست معبتر هم باشد به همراه معدل کسب شده و نمره هایی که برای دانشگاه محل تحصیل وی مورد قبول بوده هم مورد نیاز است.
3. اگر فرد متقاضی بخواهد در مقطع دکتری مشغول به تحصیل شود حتما می بایست مقاله ی ISI هم ارائه دهد.
4. فرد متقاضی می بایست یک رزومه ی استاندارد تحصیلی در اختیار داشته باشد که با توجه به استانداردهای موجود در کشور کانادا تنظیم شده باشد.
5. ارائه ی انگیزه نامه و همچنین Study Plan هم دو مورد مهم در این پروسه محسوب می شوند.
6. در نهایت هم این فرد می بایست توانایی پرداخت هزینه های تحصیل در کشور کانادا به صورت سالانه را داشته باشد که می توانیم آن را چیزی در حدود پانزده هزار الی چهل و پنج هزار دلار کانادا به شمار آوریم.

 

پرستاران برای اقدام به مهاجرت کاری به کشور کانادا می بایست چگونه اقدام کنند؟

پرستاران برای اقدام به مهاجرت کاری به کشور کانادا می بایست چگونه اقدام کنند؟

یکی از پرتکرارترین پرسش هایی که در زمینه ی مهاجرت پرستاران به کانادا مطرح می شود این است که آنها می بایست به چه صورت برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنند؟ به طور کلی یکی از محبوب ترین روش ها برای مهاجرت به کشور کانادا مهاجرت به وسیله ی ویزای کار است.

در این نوع از مهاجرت فرد متقاضی می بایست یک قرارداد استخدامی از بیمارستان های کشور کانادا و یا کلینیک های آن در اختیار داشته باشد. البته یک نکته ی مهم در مورد این قرارداد وجود دارد و آن هم این است که کارفرمای قرارداد که همان بیمارستان یا کلینیک است می بایست مجوزهای لازم برای استخدام نیروهای غیر کانادایی را از اداره ی کار و نیز اداره ی مهاجرت کانادا در اختیار داشته باشد.

فردی که این قرارداد استخدامی را در اختیار داشته باشد قادر است تا هم ویزای کار و هم مجوز کار از دولت کانادا دریافت نموده و سپس به این کشور وارد شده و کار خود را از سر بگیرند. در صورتی که فرد متقاضی مهاجرت مدرک تحصیلی داشته باشد که آن را از کشوری به غیر از کانادا و یا آمریکا دریافت کرده باشد آنگاه این فرد اگر بخواهد در کشور کانادا مشغول به انجام کار شود لازم است تا کلیه ی پروسه های لازم برای معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا را انجام داده و علاوه بر این بع عضویت انجمن پرستاران کانادا هم دربیاید.

در کنار همه ی این موارد هم فرد متقاضی کار کردن در کشور کانادا با مدرک غیر کانادایی می بایست در آزمون مخصوص پرستاری عمومی که به نام CRNE ساخته می شود هم ثبت نام کرده و پس از شرکت در آن حدنصاب های قبولی را دریافت کند.

آزمون CRNE همان گونه که گفته شد تنها در کشور کانادا برگزار می شود. نکته ی مهم دیگری که باید در زمینه ی مهاجرت کاری پرستاران به کشور کانادا و پروسه ی معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا در نظر گرفته شود این است که هر استان این کشور شرایط و وضعیت منحصر بفرد خود را برای فرآیند معادل سازی مدرک و ارائه ی مجوز سازمان مربوطه در اختیار دارد و اینکه کلیه ی این سازمان ها تحت نظر انجام پرستاری کانادا مشغول به انجام فعالیت هستند.

 

بهترین شیوه برای مهاجرت پرستاران به کشور کانادا کدام شیوه ی مهاجرتی است؟

بهترین شیوه برای مهاجرت پرستاران به کشور کانادا کدام شیوه ی مهاجرتی است؟

اگر بخواهید ببا مدرک پرستاری خود به کشور کانادا مهاجرت کنید قطعا این پرسش برای شما مطرح می شود که بهترین روش و برنامه ی مهاجرتی برای این افراد به کشور کانادا چه می باشد؟ در حال حاضر یعنی در سال دو هزار و بیست و یک بهترین برنامه ی مهاجرتی برای پرستاران را می توان مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و شهرهای شمالی کشور کانادا بیان نمون که آن را با نام برنامه ی مهاجرتی RNIP هم می شناسند.

اساس شکل گیری این برنامه ی مهاجرتی را می توان کمبود نیروی کار حرفه ای و نیز سرمایه گذار در ناحیه هایی از کشور کانادا به شمار آورد که جمعیت زیادی ندارند اما پتانسیل های بالایی برای راه اندازی کسب و کار  و نیز سایر شغل ها دارند. همچنین این دسته از شهرها و منطقه ها دارای توانایی بالقوه رشد، پیشرفت و توسعه ی بسیار بالایی هستند.

اصل ماجرا این است که هر یک از این ناحیه های کم جمعیت و شهرهای شمالی کشور کانادا برای خود برنامه های توسعه ای در اختیار دارند که برای عملی و اجرایی کردن آنها به نیروی کار و جمعیتی بیش از آنچه که در حال حاضر وجود دارد نیاز است.

لذا این برنامه ی مهاجرتی به وسیله ی اداره ی مهاجرت کانادا به گونه ای طراحی شده است که هم افرادی که اقامت کشور کانادا را دارند و ویزای آنها تحصیلی است و هم افرادی که خارجی بوده و دارای شرایط مورد نظر برای این برنامه ی مهاجرتی هستند قادر باشند تا به وسیله ی این برنامه ی مهاجرتی اقامت دائم این کشور را برای خود در اختیار داشته باشند. افراد متقاضی برای این برنامه ی مهاجرتی می بایست به شهرهایی که این برنامه ی مهاجرتی برای آنها است نقل مکان کرده و سپس کار خود را که می توان تجاری و یا سرمایه گذاری و یا سایر شغل ها باشد در آنجا آغاز کند.

 

مهاجرت پرستاران به کانادا به وسیله ی برنامه ی مهاجرتی RNIP یا برنامه مهاجرتی به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا به چه صورت است؟

مهاجرت پرستاران به کانادا به وسیله ی برنامه ی مهاجرتی RNIP یا برنامه مهاجرتی به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا به چه صورت است؟

در کانادا برخی شهرها و مناطق شمالی هستند که با توجه به برنامه های توسعه ای که تدوین کرده اند با کمبود جمعیت و نیروی کار مواجه هستند. لذا برای جبران این کمبود برنامه ی مهاجرتی به شهرهای کم جمعیت و شمالی کانادا که به نام RNIP  هم شناخته می شود و کوتاه شده ی عبارت Rural and Northern Immigration Pilot است طراحی و تدوین شده است.

در این دسته از شهرها کلیه  ی حوزه های کاری که در ارتباط با علم پزشکی هستند و پرستاری هم یکی از آنها به شمار می آید در دسته ی پرتقاضاترین شغل ها برای این ناحیه ها به شمار می آیند. لذا این طریقه ی مهاجرت می تواند یک راه حل کاملا ایده ال برای گرفتن اقامت دائم کشور کانادا و نیز مشغول به کار شدن در این کشور برای افرادی که مدرک آنها کارشناسی پرستاری است به شمار می آید.

برنامه ی مهاجرتی RNIP را در دسته ی برنامه های مهاجرتی انجمن محور به شمار می روند. یعنی در این منطقه های انجمن های محلی وجود دارند که برای هر شهر منحصر به خودش هستند و  فردی که متقاضی دریافت اقامت است می بایست این انجمن های محلی را متقاعد سازد که وی شروط کافی و لازم برای شرکت کردن در این برنامه های توسعه ای آن ناحیه را در اختیار دارد.

یکی از روش هایی که می توان این امر را به اثبات رساند در اختیار داشتن یک قرارداد استخدامی یا جاب آفر در زمینه ی شغل های اعلام شده که مورد نیاز این منطقه ها هستند و به وسیله ی همین انجمن های محلی اعلام می شوند است. در یک کلام فردی که متقاضی دریافت اقامت دائم کشور کانادا به وسیله ی برنامه ی مهاجرتی RNIP است می بایست حتما یک جاب آفر که برای یکی از شهرهای تحت پوشش این برنامه ی مهاجرتی باشد در اختیار داشته باشد.

 

آیا امکان پیوست همزمان خانواده وجود دارد؟

آیا امکان پیوست همزمان خانواده وجود دارد؟

در ادامه ی این مطلب از معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا می خواهیم به امکان و یا عدم امکان پیوست خانواده ی پرستاران در این روش مهاجرتی بپردازیم. اگر مهاجرت فرد به صورت تحصیلی انجام شود در صورتی که وی تمکن مالی شخصی کافی داشته باشند می توانند برای خانواده ی خود ویزا و یا اقامت درخواست کنند. البته این امر برای دانشجویان دارای بورسیه امکانپذیر نیست.

در صورتی که فرد متقاضی مهاجرت به وسیله ی ویزای کاری برای این امر اقدام کند مثلا از برنامه های مهاجرتی استانی یا برنامه ی مهاجرتی RNIP بهره ببرد آنگاه قادر است تا برای پیوست همزمان همسر و نیز فرزندان خود که زیر 21 سال و مجرد هستند اقدام کند. در ادامه ی این مطلب از معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا به خدمات ارائه شده به خانواده ی فرد متقاضی می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

خدمات و امکانات ارائه شده برای همسر و فرزندان فرد متقاضی در کشور کانادا چیست؟

در این بخش از معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا در مورد خدماتی که به خانواده ی فرد متقاضی ارائه می شود می پردازیم.
همسر فرد متقاضی مهاجرت قادر است تا به شکلی نامحدود مشغول به کار شود البته تنها در حالتی که وی مجوزهای لازم برای این امر را در اختیار داشته باشد یا شغلی که وی می خواهد به آن بپردازد به مجوز دولتی احتیاجی نداشته باشد.

مثلا برای  شغل هایی نظیر پرستاری، پزشکی، حسابداری، وکالت، مشاوره مهاجرت و ... فرد می بایست دوره گذرانده و در آزمون های مربوطه شرکت کرده و قبول شود تا بتواند در آنها مشغول به کار شود. گاها با عضویت این فرد در انجمن های مربوطه هم مجوز انجام کار فرد فارغ از نوع اقامت وی ارائه می شود.

علاوه بر این همسر فرد متقاضی قادر است تا در دانشگاه ها و نیز کالج های کشور کانادا ثبت نام نموده و مشغول به تحصیل شود. حتی این فرد نیازی نیست تا هزینه هایی که یک دانشجوی بین المللی می پردازد را پرداخت کند و مانند یک دانشجوی بومی کانادایی به شمار آمده و می بایست هزینه هایی مشابه با انها را بپردازد که بسیار پایینتر از شهریه های دانشجویان بین المللی است.همچنین فرزندان فرد متقاضی مهاجرت می توانند تا پایان دوره ی دبیرستان به صورت رایگان از تحصیلات دولتی بهره مند شوند. در نهایت هم کل خانواده ی این فرد تحت پوشش بیمه ی درمانی قرار می گیرند.

 

مدارک مورد نیاز برای معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا چیست؟

مدارک مورد نیاز برای معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا چیست؟

مدارک لازم برای معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا به شرح زیر است:
1. نخستین مدرک برای معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا گذرنامه ی فرد است.
2. مدرک دیگر برای انجام این فرایند شناسنامه و کارت ملی فرد متقاضی و نیز همه ی افراد خانواده ی وی است که می بایست به زبان انگلیسی به صورت رسمی ترجمه شده باشد.همچنین سند ازدواج هم مورد نیاز است.
3. مدرک بعدی لازم برای معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا کلیه ی مدرک های تحصیلی فرد متقاضی از دیپلم به بعد به پیوست ریز نمرات کامل است که می بایست به صورت رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد.
4. کلیه ی سابقه های شغلی فرد متقاضی اعم از سابقه ی بیمه و نیز گواهی اشتغال به کار که به صورت ترجمه شده به شکل رسمی هستند هم دیگر مدارک مورد نیاز برای معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا است.
5. کلیه ی سوابق و گواهینامه های آموزشی فرد که به زبان انگلیسی به شکل رسمی ترجمه شده باشد.
6. مدرک زبان تعیین شده از سوی اداره مهاجرت این کشور مث آیلتس یا CLB دست کم شش.
7. عضویت فرد در نظام پرستاری ایران و در اختیار داشتن نامه ی حسن عملکرد که به نام Good Standing شناخته می شود.
8. رزومه ی حرفه ای
9. انگیزه نامه

 

پیشنهادکارتالا برای بهترین راه مهاجرت پرستاران به کانادا چیست ؟

پیشنهاد الست گروپ برای بهترین راه مهاجرت پرستاران به کانادا چیست ؟

اگر شما هم با مدرک پرستاری قصد مهاجرت به کشور کانادا و انجام کارهای مربوط به پروسه ی معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا را دارید پیشنهاد موسسه ی مهاجرتی کارتالا به شما برای مهاجرت دو گزینه است که به شرح زیر هستند:
1. برنامه ی استارتاپ
2. برنامه ی RNIP یا مهاجرت به شهرهای کم جمعیت و منطقه های شمالی
علت این که آژانس مهاجرتی کارتالا این دو برنامه را به پرستاران پیشنهاد می دهد این است که هر دوی این برنامه های مهاجرتی منجر به اخذ اقامت دائم شده و فرد قادر است با ضمانت و به صورت تضمینی اقامت دائم کشور کانادا را برای خود در اختیار داشته باشد.

 

خدمات کارتالا در زمینه مهاجرت پرستاران به کانادا چیست ؟

کارتالا که یکی از مجرب ترین و حرفه ای ترین آژانس های مهاجرتی است برای مهاجرت متقاضیان متخصص پرستاری به سه روش فعالیت می کند:
1. مهاجرت از طریق برنامه شهرهای کم جمعیت و شمالی
2. دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه در مقطع ارشد یا دکتری و دریافت ویزای تحصیلی
3. مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا
در ادامه به هریک از خدمات این موسسه برای این برنامه های مهاجرتی می پردازیم. خوب است بدانید کلیه ی خدمات ارائه شده به وسیله ی کارتالا تضمینی بوده و این شرکت با شعار "اعتماد را تجربه کن..." به خدمات رسانی به مشتریان خود مشغول است.

 

خدمات کارتالا در زمینه ی مهاجرت از طریق برنامه شهرهای کم جمعیت و شمالی چیست؟

خدمات الست گروپ در زمینه ی مهاجرت از طریق برنامه شهرهای کم جمعیت و شمالی چیست؟

نخستین برنامه ی مهاجرتی که کارتالا در زمینه ی آن به ارائه ی خدمات به پرستاران می پردازد مهاجرت به کمک برنامه ی RNIP است که خدمات آن به شرح زیر هستند:
1.    ارزیابی متقاضی مهاجرت از نظر در اختیار داشتن شرایط مورد نیاز برای شرکت در این برنامه ی مهاجرتی
2.    گردآوری کلیه ی مدارک موردنیاز برای گرفتن جاب آفر، تاییدیه های مورد نیاز و سپس ویزا و اقامت دائم
3.    گرفتن مجوزهای اولیه از ارکان های مربوطه برای مجوز کار کردن
4.    یافتن کارفرما برای فرد با توجه به شرایط وی و گرفتن جاب آفر از یمی ز شهرهای حاضر در برنامه ی RNIP
5.    گرفتن تاییدیه ی انجمن محلی به منظور شرکت کردن فرد در برنامه ی مهاجرتی یاد شده
6.    حضور در کنار متقاضی برای رزرو وقت سفارت این کشور در ترکیه
7.    همراه بودن با متقاضی در کلیه ی مرحله های انگشت نگاری و نیز مصاحبه در سفارت
8.    گرفتن ویزا و نامه ی اقامت دائم فرد
9.    انجام برنامه ریزی های لازم برای سفر فرد به کشور کانادا
10. همراهی فرد در زمان ورود به خاک کانادا برای کارهایی مثل اسکان، بیمه و ثبت نام ان، گرفتن کد بیمه و کد مالیاتی و ...
11. همراه بودن با متقاضی به منظور شروع کار نزد کارفرما
12. گرفتن کارت اقامت فرد ز نوع دائم بعد از گذشت 3 ماه از ورود

 

خدمات کارتالا در زمینه ی دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه در مقطع ارشد یا دکتری و دریافت ویزای تحصیلی چیست؟

خدمات الست گروپ در زمینه ی دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه در مقطع ارشد یا دکتری و دریافت ویزای تحصیلی چیست؟

خدمات کارتالا در زمینه ی گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه در مقاطع ارشد و یا دکتری و گرفتن ویزای تحصیلی به شرح زیر است:
1.    ارزیابی فرد متقاضی مهاجرت به منظرو در اختیار داشتن و یا نداشتن شرایط مورد نیاز برای مشغول به تحصیل شدن در دانشگاه های این کشور
2.    گردآوری مدارک مورد نیاز برای گرفتن پذیرش از دانشگاه و نیز تاییدیه های لازم و در نهایت ویزای تحصیلی این فرد
3.    گرفتن تاییدیه های نخست از ارگان های لازم برای کسب مجوز ادامه تحصیل
4.    گرفتن پذیرش از دانشگاه مناسب
5.    همراه بودن با فرد متقاضی در پروسه ی رزرو وقت از سفارت کانادا در ترکیه
6.    همراه بودن با فرد متقاضی و ارائه ی مشاوره به وی در مرحله های انگشت نگاری و مصاحبه در سفارت کانادا در ترکیه
7.    گرفتن ویزای تحصیلی برای فرد
8.    انجام برنامه ریزی های مورد نیاز برای سفر فرد متقاضی به کشور کانادا
9.    در ابتدای ورود متقاضی به خاک کشور کانادا یک نماینده از شرکت فرد را همراهی می کند تا کلیه ی کارهای لازم در زمینه ی اسکان اولیه و نیز ثبت نام کد بیمه و اقدام برای گرفتن آن، گرفتن کد مالیاتی و سایر مواردی از این دست
10. همراه بودن با فرد متقاضی برای انجام کارهای ثبت نام در دانشگاه مورد نظر پس از ورود به کانادا

 

خدمات کارتالا در زمینه ی مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا چیست؟

خدمات الست گروپ در زمینه ی مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا چیست؟

خدماتی که آژانس مهاجرتی حرفه ای کارتالا در زمینه ی مهاجرت به وسیله ی استارتاپ به مشتریان خود ارائه می دهد به شرح زیر است:
1.    ارزیابی فرد متقاضی به منظور در اختیار داشتن کلیه ی شرایط مورد نیاز برای مهاجرت به کمک استارتاپ
2.    گردآوری کلیه ی مدارک مورد نیاز برای گرفتن اقامت به وسیله ی روش استارتاپ
3.    به عضویت درآوردن فرد متقاضی در یک برنامه ی استارتاپی که تاییدیه های لام را داشته باشد
4.    طراحی و ارائه ی یکی بیزینس پلن به پیوست طرح مالی برای آن
5.    ارائه سند های مربوط به استارتاپ با پیوست تاییدیه های لازم ای اداره ی مهاجرت کانادا و سایر ارگان های مربوط
6.    همراه بودن با فرد متقاضی در زمان انجام مصاحبه در سفارت کانادا در کشور ترکیه
7.    گرفتن اقامت برای فرد متقاضی به وسیله ی برنامه ی استارتاپ
8.    انجام کارهای لازم جهت برنامه ریزی سفر برای شخص متقاضی مهاجرت
9.    حضور نماینده ای از شرکت برای زمانی که متقاضی  به خاک کانادا وارد می شود تا کارهای مربوطه در زمینه ی اسکان این فرد متقاضی، ثبت نام برای دریافت مدارک بیمه، دریافت مدارک مربوط به کد بیمه، گرفتن کدهای مالیاتی و سایر مواردی از این دست
10. همراهی کردن فرد متقاضی از همان ابتدا برای ثبت نام وی در دانشگاه مورد نظر

 

نتیجه گیری

نتیجه گیری

در حال حاضر کشور ما در وضعیت و شرایطی قرار دارد که عده ی کثیری از مردم که می توانند و توانایی این کار را دارند تصمیم به مهاجرت می گیرند تا آینده ی خود را در فضایی بهتر، با آرامش و ثبات بالاتر و پیشرفته تر جستجو کنند. یکی از مقصد های بسیار پرطرفدار برای افراد متقاضی مهاجرت کشور مهاجرپذیر کانادا است. پزشکان، پرستاران و سایر افراد فعال در حوزه ی پزشکی در دسته ی افرادی هستند که می توانند به کشور کانادا مهاجرت کنند چرا که این کشور در این زمینه با کمبود نیروی کار حرفه ای مواجه است.

برای مهاجرت پرستاران به کشور کانادا می بایست حتما اقدام به معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا کرده و کلیه ی مرحله های قبل و بعد از این پروسه را به انجام برسانید. در این راه شما می توانید از کارتالا و خدمات آن استفاده کنید. خوب است بدانید کارتالا یکی از باتجربه ترین آژانس ها در زمینه ی مهاجرت است و خدمات گسترده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد.