اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

کار در عمان 2021

کار در عمان 2021

در این مقاله که در حوزه ی مهاجرت می باشد، قصد داریم موضوع کار در عمان 2021 را به صورت کامل و مفصل برای شما عزیزان خواننده مورد بحث و بررسی قرار دهیم و توضیحات مفیدی را در این زمینه برای شما عزیزان ارائه نماییم. از شما درخواست می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این مقاله که در حوزه ی مهاجرت می باشد، قصد داریم موضوع کار در عمان 2021 را به صورت کامل و مفصل برای شما عزیزان خواننده مورد بحث و بررسی قرار دهیم و توضیحات مفیدی را در این زمینه برای شما عزیزان ارائه نماییم. از شما درخواست می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بر اساس شرایط مختلفی که در هر یک از کشورهای دنیا وجود دارد، برخی از افراد تمایل دارند به دیگر کشورهای دنیا مهاجرت نمایند و یا حتی برای همیشه در آنجا اقامت نمایند. 
هر فردی برای موضوع مسافرت، مهاجرت و یا اقامت دائمی خویش دلایلی دارد.

برخی برای ادامه تحصیل به دیگر کشورها مهاجرت می نمایند و بعد از اتمام تحصیل خویش به کشور اصلی خود باز می گردند و در آنجا مشغول به فعالیت و کار می شوند. هر چند بعضی از ایشان نیز در همان کشور محل تحصیل و بر اساس مهلتی که به ایشان داده می شود، یک کار و شغل مناسب را پیدا کرده و به این ترتیب اقامت آنجا را به دست می آورند.

هدف بعضی از اشخاص برای سفر و یا مهاجرت به دیگر کشورها سرمایه گذاری و یا انجام کار و اشتغال در حوزه های مختلف می باشد. برخی نیز تنها برای سیر و سفر به دیگر کشورها می روند و در آنجا به تفریح می پردازند.

برخی از مردم کشور ما ایران نیز برای پیدا کردن شغل و یا کاری مناسب به دیگر کشورها مهاجرت می نمایند. 
یکی از مقصدهایی که معمولا برای کار و فعالیت مورد استقبال هموطنان عزیز قرار می گیرد، کشورهای عربی واقع در حاشیه ی خلیج فارس و منطقه ی خاورمیانه می باشند. کشور عمان یکی از این کشورها می باشد که طی سال های اخیر مورد توجه برخی از هموطنان واقع شده است که با هدف اشتغال و کسب درآمد از راه کار کردن، به این کشور آسیایی مهاجرت می نمایند.

ما نیز در مقاله ی کار در عمان 2021 قصد داریم تا این موضوع را مورد بررسی دقیق تری قرار بدهیم و وضعیت اشتغال و کار در کشور عمان را ارزیابی نموده و مهم ترین موضوعاتی که در رابطه با کار در عمان 2021 می باشند را برای شما همراهان عزیز مورد تشریح قرار دهیم.

در همین بخش مقدمه ی مقاله ی کار در عمان 2021، یک نکته مهم را خدمت شما همراهان گرامی عرض می کنیم و آن این موضوع می باشد که در بحث های مربوط به مهاجرت و یا اقامت خود، بهتر است با تیم های خبره و با تجربه مشورت نمایید و به هیچ وجه بدون مشورت و به صورت شخصی اقدام نفرمایید. 

یکی از تیم های با سابقه در خصوص مهاجرت به کشورهای مختلف و از جمله کشور عمان، گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ می باشد که دارای سابقه های زیادی در حوزه ی شیوه های مختلف مهاجرت به کشورهای خارجی می باشند.

شما می توانید با مراجعه به ایشان و یا برقراری تماس غیر حضوری با کارشناس های این تیم، از تازه ترین اطلاعات و مناسب ترین راهنمایی های ارائه شده توسط ایشان بهره مند شوید. 
در ادامه و برای بسط بهتر موضوع مقاله، یعنی کار در عمان 2021 لازم است مهم ترین عنوان ها و موضوعات این مقاله را در قالب چند تیتر و یا سوال مطرح نموده و در قسمت های مختلف این نوشتار آن ها را مورد تجزیه و تحلیل و توضیح کامل قرار دهیم. لطفا در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

مهم ترین تیترها و سوال ها در خصوص مقاله ی کار در عمان 2021 به شرح ذیل می باشند: 

آیا در زمینه ی انواع شیوه های مهاجرت به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص جاب آفر کشور عمان و مهم ترین ویژگی های آن اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین رشته ها و شغل های مورد نیاز برای جاب آفر عمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به مهاجرت کاری به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

شرایط سنی مربوط به ویزای کاری کشور عمان 
مدرک زبان برای دریافت ویزای کاری کشور عمان
مدرک دانشگاهی مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کشور عمان 
میزان سابقه ی کار مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کشور عمان 
داشتن تمکن مالی برای مهاجرت کاری به کشور عمان
آیا در خصوص مدرک زبان خارجه برای اشتغال و کار در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی نوع ویزایی که در مهاجرت کاری کشور عمان ارائه می شود، اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی در طرح مهاجرت کاری به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟
آیا از طریق مهاجرت کاری کشور عمان می توان اقامت دائم این کشور را به دست آورد؟ در این مدت نوع اقامت و ویزای افراد درخواست کننده به چه صورت می باشد؟
آیا در این برنامه مهاجرتی (مهاجرت کاری به کشور عمان) امکانی برای همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد یا خیر؟
آیا در خصوص مهم ترین مدارک مربوط به دریافت ویزای کاری کشور عمان اطلاعاتی دارید؟
آیا با مهم ترین خدمات و سرویس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ در زمینه ی ویزای کاری کشور عمان آشنایی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کار در عمان 2021 با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی انواع شیوه های مهاجرت به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی انواع شیوه های مهاجرت به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

در بخش آغازین از مقاله ی کار در عمان 2021 قصد داریم که اصلی ترین راه ها برای اقدام به مهاجرت به کشور عمان را مورد بحث قرار دهیم و شما را با مهم ترین شیوه ها آشنا نماییم. از شما عزیزان درخواست می کنیم که در این بخش از مقاله ی کار در عمان 2021 با ما همراه باشید. 

نخستین شیوه ی مهاجرتی به کشور عمان که در اینجا برای شما بیان خواهیم کرد، مربوط به کار در این کشور می باشد. در این خصوص لازم است تا افراد درخواست کننده با یکی از شرکت های رسمی و معتبر کشور عمان وارد عقد قرارداد شده باشند و قرارداد رسمی با یکی از این شرکت ها را داشته باشند. 

اگر افراد درخواست کننده دارای یک قرارداد معتبر با یکی از این شرکت ها در کشور عمان باشند، قادر خواهند بود که در خصوص دریافت ویزای کاری کشور عمان درخواست خود را ارائه نمایند و بعد از پیگیری های لازم و انجام مراحل مورد نیاز، به این کشور آسیایی مهاجرت نمایند.

یکی از مهم ترین طرح های مهاجرت کاری به کشورهای مختلف و از جمله کشور عمان، برنامه ی مهاجرتی تحت عنوان جاب آفر می باشد که در این شیوه، از سوی برخی از کمپانی ها و یا شرکت های کشور مقصد، پیشنهادهای کاری به افراد دارای تخصص و سابقه ی لازم داده می شود و به این ترتیب افراد با شرکت مربوطه وارد عقد یک قرارداد کاری می شوند و می توانند از این قرارداد برای دریافت ویزای کاری کشور عمان استفاده نمایند. در بخش های بعدی همین مقاله به صورت جداگانه و مفصل در زمینه ی جاب آفر کشور عمان صحبت خواهیم نمود. 

در این خصوص و دریافت تازه ترین اطلاعات مربوط به شیوه ی مهاجرت کاری جاب آفر می توانید با کارشناس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ تماس برقرار نموده و از نظرات کارشناسی شده ی ایشان استفاده نمایید. از شما عزیزان دعوت می کنیم، در بخش های بعدی نوشتار کار در عمان 2021 با ما همراه باشید.

 

آیا در خصوص جاب آفر کشور عمان و مهم ترین ویژگی های آن اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص جاب آفر کشور عمان و مهم ترین ویژگی های آن اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، در بخش قبلی از نوشتار کار در عمان 2021 شیوه ی مهاجرت کاری به کشور عمان را مورد بررسی قرار دادیم و مقداری نیز در خصوص جاب آفر این کشور صحبت کردیم. اکنون و در این قسمت از متن خود قصد داریم تا به توضیح کامل تری در خصوص جاب آفر کشور عمان بپردازیم و مهم ترین شرایط و ویژگی های این طرح مهاجرتی به کشور عمان را مورد بررسی قرار دهیم. 
خواهشمند است در این بخش نیز با ما همراه باشید.

مفهوم اصلی جاب آفر این می باشد که فرد درخواست کننده دارای یک قرارداد استخدامی با یکی از شرکت های مستقر در کشور عمان باشد. شرکت مورد نظر باید در کشور عمان به صورت رسمی ثبت شده باشد و این شرکت به فرد متقاضی پیشنهاد همکاری داده و با ایشان قرارداد مشخص کاری را منعقد نموده باشد. 
در جاب آفر یا قرارداد استخدامی با شرکت مورد نظر، می بایست تمامی شرایط کاری و توافقات طرفین، کارفرما و کارمند، به صورت کامل، شفاف و دقیق مشخص شده باشند و هیچ موضوع مبهمی باقی نمانده باشد.

در این قرارداد، کارفرمایی که در کشور عمان مستقر می باشد و دارای شرکتی ثبت شده در عمان می باشد، کارمند و فرد مورد نظر را برای مدت مشخصی به استخدام خود در می آورد.

 

مهم ترین اطلاعاتی که معمولا باید در همه ی جاب آفرها موجود باشند، به شرح ذیل می باشند:

مهم ترین اطلاعاتی که معمولا باید در همه ی جاب آفرها موجود باشند، به شرح ذیل می باشند:

مشخصات دقیق کارمند (فرد درخواست کننده) که شامل نام، اطلاعات شماره تماس، شماره پاسپورت، آدرس محل سکونت ایشان و ... می باشد. 
مشخصات دقیق و کامل کارفرما که شامل شماره ثبت شرکت، آدرس شرکت مورد نظر و نام رسمی شرکت می باشد. 
یکی عنوان شغلی مشخص برای فرد درخواست کننده در نظر گرفته شود. 
شرح وظایف فرد کارمند به صورت مشخص و دقیق تعیین شده باشد. 
برای شروع به کار ایشان و پایان فعالیت ایشان در شرکت مورد نظر، زمان و تاریخ مشخصی تعیین شده باشد. 
میزان حقوق ناخالصی که برای فرد درخواست کننده مشخص شده است. 
پاداش، مزایا، کمیسیون و دیگر دریافتی هایی که برای فرد درخواست کننده در نظر گرفته شده است. 
شرایط و بندهای مربوط به فسخ احتمالی قرارداد منعقد شده میان فرد و شرکت مورد نظر
شرایط مربوط به اخذ مرخصی های احتمالی توسط فرد متقاضی
دیگر ضوابط، شرایط و توافقاتی که میان کارفرما و فرد درخواست کننده برقرار می شوند. 
و ... 
از مهم ترین نکته هایی که در زمینه ی جاب آفر و قرارداد بین شرکت مورد نظر با فرد درخواست کننده وجود دارند، می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم: 
 
قرارداد استخدام یا جاب آفر باید به امضاء فرد درخواست کننده و کارفرما برسد و با مهر رسمی کارفرما نیز به اعتبار رسمی برسد. 
همچنین این امکان نیز وجود دارد که قرارداد مورد نظر بر روی سربرگ رسمی کارفرما چاپ شود. 
در کشور عمان برای این که فرد درخواست کننده ویزای کار دریافت کند، می بایست قرارداد استخدام نیروی خارجی به تایید وزارت کار کشور عمان نیز برسد. 
وزارت کار کشور عمان موارد زیر را برای صدور اجازه کار لحاظ می کند:
عنوان شغلی درج شده در قرارداد می بایست با سابقه تحصیلی یا کاری فرد درخواست کننده که قرار است از خارج از کشور استخدام شود، یکسان باشد. یعنی کارمند باید صلاحیت کار در آن عنوان شغلی را داشته باشد. 
میزان حقوق درج شده در قرارداد نباید از متوسط حقوق نیروی کار معادل آن شغل در کشور عمان کمتر باشد. در اصل، استخدام نیروی کار خارجی توسط کارفرما نباید به دلیل دسترسی به نیروی کار ارزان قیمت از کشورهای دیگر باشد، بلکه باید به دلیل استخدام نیروی متخصصی باشد که در کشور خودش در دسترس نیست. 
شما خواننده ی گرامی می توانید برای آشنایی بیشتر با موضوع جاب آفر عمان و پیشنهادهای کاری صورت گرفته از شرکت های مختلف این کشور آسیایی با گروه الست گروپ وارد مذاکره شده و از نظرات تخصصی کارشناس های خبره ی این گروه مشاوره ی مهاجرتی نهایت استفاده را ببرید. 
لطفا در قسمت های بعدی مقاله ی کار در عمان 2021 نیز با ما همراه باشید تا موضوعات متنوع و کاربردی را برای شما عزیزان بیان نماییم.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین رشته ها و شغل های مورد نیاز برای جاب آفر عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین رشته ها و شغل های مورد نیاز برای جاب آفر عمان اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه کردید، در بخش پیشین از متن کار در عمان 2021 مهم ترین ویژگی های جاب آفر کشور عمان را مورد بررسی قرار دادیم و در این خصوص با شما عزیزان صحبت نمودیم. 
در این بخش از مقاله ی خود قصد داریم به اصلی ترین رشته های مورد نیاز در طرح جاب آفر کشور عمان بپردازیم و شما را با این رشته ها آشنا نماییم. از شما عزیزان درخواست می کنیم، در این قسمت نیز با ما همراه باشید. 
کشور عمان از کشورهای پیشرفته در سطح خاورمیانه می باشد که دارای برنامه های زیادی در زمینه توسعه در شاخه های مختلف می باشد. 
به علت این که طی سال های اخیر، سرمایه گذاری های زیاد و مناسبی در این کشور صورت گرفته است، این کشور آسیایی در این سال ها با پیشرفت های مناسبی از نظر صنعتی، تجاری، و بازرگانی همراه بوده است. همه ی این موارد باعث شده اند که این کشور درخواست های زیادی را برای استخدام نیروهای کاری خارجی داشته باشد. 

از مهم ترین علت های این موضوع کمبود جمعیت و نیروی کاری در این کشور می باشد. البته منظور دقیق ما از کم بودن نیروی کاری در این کشور، در مقایسه با پیشرفت های صنعتی و بازرگانی این کشور می باشد. یعنی بر اساس پیشرفت های رخ داده در شاخه های مختلف، نیروهای کاری مقیم این کشور به مقدار کافی نمی باشند، لذا این امکان وجود دارد که ادامه ی پیشرفت های مختلف در این کشور با کندی و کاهش سرعت رشد مواجه شود.

 

مهم ترین شغل ها و زمینه های کاری برای جاب آفر کشور عمان به شرح ذیل می باشند:

مهم ترین شغل ها و زمینه های کاری برای جاب آفر کشور عمان به شرح ذیل می باشند:

شغل های ساده
کارگر ساده
مشاغل خدماتی
نیروهای کار غیر ماهر
تکنیسین های فنی در زمینه های مختلف صنعتی
ساختمانی
تاسیسات
برق
تعمیرات و ... 
نیروهای کار ماهر در زمینه های گردشگری
آشپزی
پذیرایی
رستوران داری و ... 
نیروهای کادر بهداشت و درمان مانند پرستاری
مامایی
کارشناس رادیولوژی و آزمایشگاهی و ... 
پزشک های عمومی و پزشک های متخصص و ... 
نیروهای مهندسی از جمله مهندسی کامپیوتر
مخابرات
برق و الکترونیک
مکانیک
عمران
راه و جاده سازی
صنایع
شیمی و دیگر موارد
علوم پایه و محققین در زمینه فیزیک، شیمی و زیست
مدیران متخصص و با تجربه
حسابداری، مالی، اقتصاد و سرمایه گذاری و مدیریت مالی
نیروهای مربوط به فروش، بازاریابی، بازرگانی و ... 
نیروهای آموزش، تدریس، آموزش زبان، استادهای دانشگاه ها 
مترجمین و موارد دیگر

بر این اساس مشاهده می فرمایید که در اکثر رشته ها و شغل ها امکان درخواست از سوی کشور عمان برای استخدام نیروهای کاری و منعقد نمودن قراردادهای جاب آفر وجود دارد و افراد درخواست کننده می توانند برای توانایی، تخصص و تجربه هایی که دارند، در خصوص مهاجرت کاری به این کشور آسیایی اقدام نمایند.

شما هموطن عزیز نیز در صورتی که متقاضی مهاجرت از طریق جاب آفر کشور عمان هستید، می توانید اطلاعاتی دقیق تر و کامل تر را از کارشناس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ جویا شوید. ایشان که سابقه ی مناسب و زیادی در حوزه ی شیوه های مخلفت مهاجرتی به کشور عمان و دیگر کشورها دارند، قادر هستند تا بهترین راه حل ها و شیوه ها را به افراد درخواست کننده ارائه نمایند. 

لطفا بخش های بعدی نوشتار کار در عمان 2021 را از دست ندهید. در ادامه قصد داریم، موارد متنوع و مفیدی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. این موضوعات در برنامه های مختلف مهاجرتی شما به ویژه در حوزه ی مهاجرت کاری به کشور عمان برای شما و دیگر دوستانتان مفید خواهند بود. البته بهتر است در کنار مطالعه ی بخش های مختلف این مقاله، با تیم های خبره ای چون گروه مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به مهاجرت کاری به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به مهاجرت کاری به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبلی از مقاله ی کار در عمان 2021 مهم ترین شغل و رشته های مورد نیاز در طرح جاب آفر کشور عمان را مورد توضیح قرار دادیم. اکنون و در ادامه ی این مقاله، بنا داریم تا اصلی ترین شرایط مربوط به مهاجرت کاری کشور عمان را مورد بررسی قرار دهیم. از شما همراهان عزیز نیز درخواست می کنیم، در ادامه ی این متن با ما همراه باشید. 

در این قسمت قصد داریم که در خصوص شرایط سنی، مدرک زبان مورد نیاز، مدرک دانشگاهی مورد نیاز و دیگر مواردی که در طرح مهاجرت کاری کشور عمان لازم هستند، صحبت نماییم. 
با توجه به این موضوع که برای داشتن اشتغال در کشور عمان، دارا بودن قرارداد کاری مورد تایید وزارت کار این کشور کفایت می کند، از لحاظ قانونی نیازمندی های سختگیرانه ای برای صدور ویزای کار عمان وجود ندارد. اما با عنایت به موضوع نیاز بازار کار کشور عمان، مهم ترین شرایط برای دریافت ویزای کاری این کشور به شرح ذیل می باشند:

 

شرایط سنی مربوط به ویزای کاری کشور عمان:

شرایط سنی مربوط به ویزای کاری کشور عمان:

شرط اولیه برای سن فرد درخواست کننده برای دریافت ویزای کاری کشور عمان این می باشد که ایشان ترجیحا دارای سنی زیر 50 سال باشد. همچنین اگر ایشان دارای سابقه ی کاری می باشد، این سابقه ی کاری با شغل فعلی و مورد درخواست ایشان تناسب کامل داشته باشد.

البته شرایط و مقرراتی نیز برای افرادی که دارای سن بین 50 الی 60 سال می باشند، وجود دارد. به این صورت که اگر ایشان نیز دارای سابقه ی کاری متناسب با تخصص مورد نظر می باشند و این سابقه ی کاری به صورت پیوسته می باشد، امکان پیدا نمودن شغل و کار برای ایشان نیز وجود دارد. 

البته باید سابقه ی مربوطه به شکل پیوسته و در زمینه های تخصصی، مدیریتی و آموزشی باشد.

 

مدرک زبان برای دریافت ویزای کاری کشور عمان

مدرک زبان برای دریافت ویزای کاری کشور عمان

شرط دومی که برای افراد متقاضی مهاجرت کاری به کشور عمان مورد بررسی قرار خواهیم داد، موضوع مدرک زبان خارجه می باشد. در اینجا باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که برای مهاجرت کاری به کشور عمان، به مدرک زبان خارجه ی خاصی نیاز نمی باشد. اما موردی که در اینجا لازم به ذکر است، این که فرد درخواست کننده به یکی از زبان های انگلیسی یا عربی تسلط نسبی داشته باشد، ولی مدرک رسمی زبان احتیاج نمی باشد. 
یکی از نکات مهم و مفید در این برنامه مهاجرتی این می باشد که عمان یک کشور با بازار کار بین المللی می باشد و افراد مختلف می توانند با آشنایی با زبان انگلیسی در این کشور آسیایی مشغول به کار شوند.

 

مدرک دانشگاهی مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کشور عمان:

مدرک دانشگاهی مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کشور عمان:

موضوع دیگری که در خصوص مهاجرت کاری به کشور عمان قصد بررسی نمودن آن را داریم، بحث مدرک های آکادمیک و دانشگاهی در رشته های مختلف تحصیلی می باشد. 
در اینجا خدمت شما عزیزان همراه عرض می نماییم که برای کار و اشتغال در کشور عمان به مدرک های دانشگاهی نیاز نمی باشد. برای فعالیت ها در شغل های ساده و استخدام به عنوان نیروی کار ساده، داشتن مدرک دیپلم کفایت می کند.

افرادی که قصد دارند در شغل های مهارتی و به عنوان افراد ماهر مشغول به کار شوند، لازم است دارای مدرک فنی و حرفه ای در شاخه های مورد نیاز باشند. 
در حقیقت بحث داشتن مدرک مربوط به تحصیلات دانشگاهی، تنها در رشته ها و شاخه های مهندسی، مالی و پزشکی واجب و اجباری می باشد و در دیگر مهارت ها الزامی ندارد که اشخاص درخواست کننده دارای مدرک های دانشگاهی باشند.

 

میزان سابقه ی کار مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کشور عمان:

میزان سابقه ی کار مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کشور عمان:

در اینجا باید خدمت همراهان گرامی عرض کنیم که فرد درخواست کننده می بایست بر اساس سن و میزان تحصیلاتی که دارد، حداقل یک سال سابقه کار مرتبط با شغل مورد نظر داشته باشد. در این صورت می تواند، کارفرما و شغل مناسبی را برای خود پیدا کند. 
اگر فرد درخواست کننده دارای سن بالاتری باشد، به سابقه ی کاری بالاتری نیز نیاز دارد. 

داشتن تمکن مالی برای مهاجرت کاری به کشور عمان

داشتن تمکن مالی برای مهاجرت کاری به کشور عمان

یکی دیگر از نکته های مثبت در برنامه مهاجرت کاری به کشور عمان این می باشد که نیازی به داشتن تمکن مالی برای فرد متقاضی نمی باشد و لازم نیست فرد درخواست کننده، شرایط مناسب و تمکن مالی خود را به اثبات برساند.

کارشناس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ در زمینه ی انواع شیوه های مهاجرتی و از جمله مهاجرت کاری به کشور عمان دارای تجربه های فراوانی می باشند و می توانند در خصوص اصلی ترین شرایط لازم برای دریافت ویزای کاری کشور عمان، راهنمایی های مناسبی را به مراجعه کنندگان ارائه نمایند. 

از شما همراهان گرامی درخواست می شود، در ادامه ی مقاله ی کار در عمان 2021 با ما همراه باشید تا موارد مهم و مفیدی را خدمت شما بیان نماییم. این موضوعات در برنامه های مهاجرتی که در آینده پیش رو دارید، برای شما و دیگر اطرافیان شما مفید خواهند بود.

 

آیا در خصوص مدرک زبان خارجه برای اشتغال و کار در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مدرک زبان خارجه برای اشتغال و کار در کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، در قسمت پیشین از نوشتار کار در عمان 2021 اصلی ترین شرایط برای مهاجرت کاری به کشور عمان را مورد بررسی قرار دادیم و در آن بخش، موضوع مدرک زبان خارجه را مطرح نمودیم. در این قسمت از مقاله ی خود قصد داریم در خصوص مدرک زبان خارجه مورد نیاز در طرح مهاجرت کاری به کشور عمان بیشتر صحبت نماییم تا هیچ گونه ابهامی در این خصوص برای شما عزیزان خواننده باقی نماند. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

فردی که قصد دارد در کشور عمان به کار و اشتغال مشغول شود، می تواند به زبان های انگلیسی یا عربی درخواست کار خود را ارائه نماید و هر بازار کار و هر یک از مشاغل، پذیرای هر دو زبان ذکر شده می باشند. 
برای صدور ویزای کار در صورت وجود کارفرما، نیازی به ارائه مدرک زبان به سفارت کشور عمان نمی باشد. کارفرماها نیز برای استخدام نیازی به مدرک زبان خارجه ندارند و داشتن تسلط به یکی از این دو زبان (عربی و انگلیسی) برای بسیاری از کارفرماها کفایت می کند.

در حقیقت ایشان (کارفرماها و افراد درخواست کننده ی کار) لازم است با یکی از دو زبانی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم، آشنایی مناسبی داشته و در این دو زبان دارای تسلط نسبی باشند. اما ضرورتی ندارد که برای اثبات این تسلط، مدرک خاصی را دارا باشند.

شما مخاطب عزیز می توانید برای به دست آوردن تازه ترین اطلاعات و جدیدترین اخبار در خصوص شرایط مربوط به مدرک زبان مورد نیاز در طرح مهاجرت کاری به کشور عمان، با کارشناس های خبره ی گروه الست گروپ تماس برقرار نموده و از راهنمایی های آن ها در این زمینه بهره مند شوید. 
لطفا بخش های بعدی متن کار در عمان 2021 را از دست ندهید. در بخش های باقیمانده از مقاله ی کار در عمان 2021، بنا داریم شما را با موارد مهم و کاربردی دیگری در ارتباط با مهاجرت کاری به کشور عمان آشنا نماییم.

 

آیا در زمینه ی نوع ویزایی که در مهاجرت کاری کشور عمان ارائه می شود، اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی نوع ویزایی که در مهاجرت کاری کشور عمان ارائه می شود، اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از مقاله ی کار در عمان 2021 در زمینه ی مدرک زبان خارجه که در برنامه مهاجرت کاری کشور عمان مورد نیاز می باشد، صحبت نمودیم. در ادامه ی این نوشتار کاربردی، تصمیم داریم شما را با نوع ویزایی که در این طرح مهاجرتی به افراد اعطا می شود، آشنا نماییم. لطفا در این قسمت نیز ما را همراهی نمایید. 
 
فردی که از این طریق به کشور عمان سفر می نماید، ویزای کار در عمان را دریافت می نماید. مدت زمانی که برای این ویزای کار در نظر گرفته می شود، دقیقا معادل قرارداد استخدام و کاری می باشد که بین فرد درخواست کننده و کارفرما منعقد می شود. در صورتی که بعد از اتمام تاریخ اعتبار ویزا، قرارداد استخدامی بین دو نفر تمدید شود، ویزای مربوطه نیز مورد تمدید قرار می گیرد.

اگر در بین مدت انجام قرارداد، فرد مورد نظر قرارداد خویش را با کارفرمای مربوطه فسخ نماید، این امکان برای ایشان وجود دارد که یک کارفرمای دیگر را یافته و با ایشان وارد عقد قرارداد شود. در این صورت می تواند ویزای خود را مجددا تمدید نماید.

برای کسب آگاهی های بیشتر در خصوص ویزای کاری و مهاجرت کاری به کشور عمان، بهتر است با گروه معتبر و مهاجرتی الست گروپ وارد مذاکره شوید و با ایشان به مشورت بپردازید. کارشناس های با تجربه ی الست گروپ می توانند مناسب ترین مشاوره های مهاجرتی را به شما و دیگر مراجعه کنندگان ارائه نمایند.از شما مخاطبین گرامی درخواست می شود تا در بخش های بعدی مقاله ی کار در عمان 2021 نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی در طرح مهاجرت کاری به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی میزان حقوق دریافتی در طرح مهاجرت کاری به کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

همان طور که مشاهده کردید، در قسمت پیشین از نوشتار کار در عمان 2021 با عنوان و شرایط مربوط به ویزای کاری کشور عمان آشنا شدیم. در این بخش از متن خود قرار است در خصوص میزان حقوقی که افراد درخواست کننده در این برنامه ی مهاجرتی دریافت می کنند، صحبت نماییم. لطفا ما را در این بخش نیز همراهی نمایید.
 
حقوق دریافتی در کشور عمان به نوع شغل فرد درخواست کننده بستگی دارد.
میزان حقوق هایی که افراد در شغل ها و کارهای مختلف دریافت می کنند به این شرح می باشند:
کارگرهای ساده و مشاغل خدماتی معمولا بین 500 الی 800 ریال عمان دریافت می کنند.
نیروهای ماهر، تکنیسین ها و کارگرهای متخصص معمولا بین 800 الی 1400 ریال حقوق دریافت می نمایند. 
مهندسین متخصص حقوقی در حدود 1300 الی 2300 ریال دریافتی دارند.
حقوق کادر بهداشت و درمان در حدود 1200 الی 1800 ریال می باشد.
حقوق پزشکان و مدیران متخصص می تواند تا مبلغ 3000 ریال نیز برسد.
این حقوق ها به صورت ماهیانه به افراد پرداخت می شوند و واحد پرداخت مبلغ ها، ریال عمان می باشد که به نظر مبلغ قابل توجهی در طول یک ماه می باشد.
در صورتی که تمایل دارید، اطلاعات دقیق تری را در خصوص میزان حقوق دریافتی افراد برای انجام کارهای مختلف در کشور عمان به دست آورید، به تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مراجعه و یا با این گروه با تجربه تماس حاصل نمایید. آن ها بر اساس سابقه ی درخشانی که دارند، می توانند بهترین راهنمایی ها را به اشخاص مختلف ارائه نمایند.
لطفا در ادامه ی متن کار در عمان 2021 ما را همراهی نمایید.

 

آیا از طریق مهاجرت کاری کشور عمان می توان اقامت دائم این کشور را به دست آورد؟ در این مدت، نوع اقامت و ویزای افراد درخواست کننده به چه صورت می باشد؟

آیا از طریق مهاجرت کاری کشور عمان می توان اقامت دائم این کشور را به دست آورد؟ در این مدت، نوع اقامت و ویزای افراد درخواست کننده به چه صورت می باشد؟

در قسمت پیشین از نوشتار کار در عمان 2021، میزان حقوقی که افراد مختلف در کارهای متنوع کشور عمان دریافت می کنند را برای شما عزیزان تشریح نمودیم. در این بخش از مقاله ی خود بنا داریم که در خصوص شرایط مربوط به دریافت اقامت دائم این کشور آسیایی برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم. از شما همراهان گرامی درخواست می شود، در این قسمت از نوشتار کار در عمان 2021 نیز با ما همراه باشید.

هر فرد درخواست کننده ای که بتواند با روش ویزای کار و مهاجرت کاری به کشور عمان مهاجرت نماید، این امکان برایش فراهم شده است که بعد از گذشت 5 سال  برای دریافت اقامت دائم این کشور درخواست خود را ارائه نماید.

به این نکته ی مهم توجه داشته باشید که موضوع اقامت دائم با بحث شهروندی فرد متفاوت می باشد و این امکان هیچ گاه برای نیروهای کاری خارجی وجود ندارد که بتوانند شهروندی  و یا پاسپورت کشور عمان را دریافت نمایند و آن ها تنها می توانند اقامت دائم آنجا را به دست بیاورند.

در صورتی که بر اساس توضیحات ارائه شده در زمینه ی شرایط دریافت اقامت کار کشور عمان از طریق ویزای کاری، دارای سوال و یا ابهامی در ذهن خود هستید، می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس غیر حضوری با کارشناس های با تجربه ی الست گروپ، همه ی این ابهام ها را از بین ببرید.
شما عزیزان در حال خواندن مقاله ای کاربردی با عنوان کار در عمان 2021 هستید. لطفا در بخش های بعدی این نوشتار نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در این برنامه مهاجرتی (مهاجرت کاری به کشور عمان) امکانی برای همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد یا خیر؟

آیا در این برنامه مهاجرتی (مهاجرت کاری به کشور عمان) امکانی برای همراه نمودن همسر و فرزندان فرد درخواست کننده وجود دارد یا خیر؟

در قسمت قبلی از مقاله ی کار در عمان 2021 در زمینه ی دریافت اقامت دائم کشور عمان صحبت نمودیم و اکنون در این بخش از نوشتار خود می خواهیم وارد بررسی امکان همراه نمودن همسر و فرزندان در این برنامه ی مهاجرتی شویم. از شما عزیزان درخواست می شود در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

یکی از مزیت های  مهم این برنامه مهاجرتی این می باشد که نیروهای کار خارجی می توانند درخواست پیوستن خانواده، همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را ارائه نمایند و برای این افراد نیز ویزای پیوست دریافت نمایند. این امکان برای آن ها فراهم شده است  که فرد درخواست کننده، همزمان با خودش، برای اعضاء خانواده نیز درخواست پیوست ارائه دهد.

در صورتی که برای این افراد نیز ویزای پیوست صادر شود و آن ها هم به کشور عمان مهاجرت نمایند، همسر فرد متقاضی می تواند به صورت تمام وقت و بدون هیچ گونه محدودیتی به کار و اشتغال در کشور عمان بپردازد.

این افراد می توانند در مدت زمانی که در کشور عمان حضور دارند، از امکانات رایگان برای تحصیل استفاده نمایند. امکانات تحصیل رایگان برای فرزندان زیر 21 سال فرد درخواست کننده نیز از سوی حکومت کشور عمان به همه ی افراد ارائه شده است.

همچنین همه ی این افراد به همراه اعضاء خانواده ی خویش تحت پوشش بیمه های درمانی قرار می گیرند.
بهتر است برای دریافت مناسب ترین اطلاعات در خصوص شرایط همراهی اعضای خانواده و امکان تحصیل و یا کار کردن ایشان، با کارشناس های زبده ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید و راهنمایی های مناسبی را از ایشان دریافت کنید.
از شما همراهان گرامی درخواست می نماییم در قسمت های باقیمانده از مقاله ی کار در عمان 2021 ما را همراهی نمایید.

 

آیا در خصوص مهم ترین مدارک مربوط به دریافت ویزای کاری کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین مدارک مربوط به دریافت ویزای کاری کشور عمان اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دقت فرمودید، در بخش قبلی از نوشتار کار در عمان 2021 شرایط مربوط به امکان همراه نمودن همسر و فرزندان زیر 21 سال را در برنامه ی مهاجرت کاری به کشور عمان مورد بحث قرار دادیم و دیدیم که بعد از همراه نمودن ایشان، آن ها از مزیت های مناسبی نیز برخوردار می شوند. اکنون در این قسمت از مقاله ی خود تصمیم داریم، لیستی از مهم ترین مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری کشور عمان را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.
اصلی ترین مدارک و مستنداتی که یک فرد برای درخواست ویزای کاری کشور عمان باید آماده نماید، به شرح ذیل می باشند:
ایشان باید دارای یک گذرنامه ی معتبر باشد که دست کم دارای 2 سال اعتبار باشد.
فرد درخواست کننده باید شناسنامه  و کارت ملی خود را ترجمه نماید.
ایشان باید مدارک مربوط به دوره های تحصیلی دانشگاهی و یا غیر دانشگاهی خود را نیز ترجمه نماید.
در صورتی که فرد درخواست کننده دارای سوابق شغلی مرتبط با کار مورد نظر می باشد، می بایست همه ی آن سوابق مانند سابقه ی بیمه و یا گواهی های مربوط به اشتغال به کار را نیز ترجمه نماید.
ترجمه مدارک آموزش فنی و حرفه ای و دوره های آموزش مهارتی آزاد و ...
اخذ گواهی سلامت پزشکی
اخذ گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
و مدارک دیگر در صورت لزوم
این ها مهم ترین مدارکی هستند که هر فردی که متقاضی مهاجرت کاری به کشور عمان می باشد، باید آن ها را آماده نماید و سپس در خصوص ویزای کاری خود درخواست نماید.
در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص مدارک و مستندات مورد نیاز برای ویزای کاری عمان هستید، بهتر است با گروه الست گروپ تماس برقرار نموده و این اطلاعات را از ایشان کسب کنید.
لطفا در بخش های باقیمانده از نوشتار کار در عمان 2021 ما را همراهی نمایید.

 

آیا با مهم ترین خدمات و سرویس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ در زمینه ی ویزای کاری کشور عمان آشنایی دارید؟

آیا با مهم ترین خدمات و سرویس های گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ در زمینه ی ویزای کاری کشور عمان آشنایی دارید؟

همان طور که ملاحظه فرمودید، در قسمت قبلی از متن کار در عمان 2021 اصلی ترین مدارکی که هر فرد درخواست کننده برای ویزای کاری عمان باید آن ها را آماده نماید، برای شما عزیزان مورد تشریح قرار دادیم. در این بخش از نوشتار خود قصد داریم شما مخاطبین گرامی را با مهم ترین سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط گروه الست گروپ آشنا نماییم.از شما همراهان عزیز دعوت می کنیم در این بخش نیز با ما همراه باشید.

همان گونه که در بخش های دیگری از همین مقاله برای شما بیان کردیم، گروه مشاوره ی الست گروپ یکی از تیم های با تجربه و با سابقه در حوزه ی مهاجرت به کشورهای مختلف و از جمله مهاجرت کاری به کشور عمان می باشد. این تیم طی سالیان متمادی، سابقه های درخشانی را در این حوزه به دست آورده اند و خدمات بسیار متنوعی را به افراد متقاضی ارائه می نمایند.

اعضا و کارشناس های خبره ی الست گروپ به خوبی شرایط و رزومه ی افراد متقاضی را مورد بررسی قرار می دهند. ایشان بر اساس رزومه و سابقه هایی که فرد درخواست کننده دارا می باشد، خدمات و راهنمایی های مناسب را به ایشان ارائه می کنند تا فرد مورد نظر در مدت زمانی کوتاه تر و از مسیری مناسب به ویزای کاری کشور عمان دست یابد.
ایشان هماهنگی های لازم را برای رسیدن فرد به قرارداد کاری و استخدام در یکی از شرکت های معتبر کشور عمان انجام می دهند.

 

به طور کلی، مهم ترین سرویس ها و خدمات ارائه شده از سوی تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ در حوزه ی ویزای کاری عمان، به شرح ذیل می باشند:

ارائه مشاوره به فرد درخواست کننده بر اساس رشته، سوابق، مهارت، مدارک و اهداف برای امکان سنجی مهاجرت به عمان از طریق کار
تهیه مدارک مورد نیاز برای پروسه مهاجرت کاری از طریق جاب آفر به کشور عمان
آموزش زبان انگلیسی یا عربی به درخواست فرد درخواست کننده و به صورت رایگان
ارزیابی مدارک تحصیلی، آموزشی و کاری در ارگان های رسمی و دولتی کشور عمان در صورت نیاز
مکاتبه با کارفرما و دریافت قرارداد استخدامی از شرکت کارفرما در زمینه تخصص و مهارت فرد درخواست کننده از کشور عمان
دریافت مجوزهای لازم از اداره کار و وزارت کار کشور عمان بر اساس شرایط قرارداد و مدارکی که فرد درخواست کننده دارد.
همراهی  با ایشان برای انجام مصاحبه در سفارت کشور عمان به منظور دریافت ویزای کاری کشور عمان.
همراهی فرد درخواست کننده در زمان ورود  به کشور عمان برای استقرار، تهیه ی مسکن و معرفی به کارفرما و ...
همراهی فرد متقاضی برای انجام کارهای اداری و قانونی در زمان ورود به کشور عمان که این خدمات شامل مواردی همچون: افتتاح حساب های بانکی، دریافت کد بیمه، دریافت کد مالیاتی، ثبت آدرس، دریافت کارت اقامت و ... می باشند.

نکته ی مهمی که در اینجا باید خدمت شما همراهان گرامی بیان نماییم، این می باشد که همه ی خدمات و سرویس های ارائه شده از سوی شرکت مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ به صورت 100% تضمینی می باشند.

یعنی ایشان بر اساس سوابق و شرایطی که فرد درخواست کننده دارا می باشد مناسب ترین راه و مسیر را به ایشان نشان داده و راهنمایی های لازم را به او ارائه می نمایند تا به بهترین نحو ممکن به ویزای کاری کشور عمان دست یابد.

کارها و خدمات ارائه شده توسط گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ، کاملا تضمینی می باشند و ایشان بر اساس شرایط فرد متقاضی، ضمانت می دهند که او را تا دستیابی کامل و موفق به ویزای کاری کشور عمان و عقد قرارداد با یکی از کارفرماهای رسمی کشور عمان همراهی نمایند.

شما همراهان گرامی می توانید به این گروه مراجعه و آخرین مقررات و اطلاعات را در حوزه ی مهاجرت های کاری به کشورهای مختلف و از جمله کشور عمان از کارشناس های خبره ی الست گروپ دریافت نمایید.
در اینجا به انتهای نوشتار خود با عنوان کار در عمان 2021 رسیدیم. امید است موضوعات بیان شده در مقاله ی کار در عمان 2021 برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشند و به خوبی با شرایط کار  و مهاجرت کاری به کشور  عمان آشنا شده باشید.

همان گونه که در بخش های مختلف همین مقاله برای شما عزیزان ذکر کردیم، بهتر است شما عزیزان در خصوص شیوه های متنوع مهاجرت به کشورهای مختلف به صورت شخصی اقدام نفرمایید و در این رابطه از راهنمایی ها و مشاوره های ارائه شده از سوی تیم های با تجربه و متخصص استفاده نمایید. پیشنهاد ما در این رابطه این می باشد که به گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مراجعه نمایید و از نظرات تخصصی کارشناس های این گروه استفاده نمایید.