اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

جاب آفر چیست

جاب آفر چیست

در این نوشتار کاربردی قصد داریم تا در خصوص این موضوع که جاب آفر چیست برای شما عزیزان و مخاطبین گرامی توضیحاتی را ارائه نماییم و این موضوع مهم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. از همه ی شما همراهان گرامی درخواست می شود تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

موضوع مقاله ی ما در زمینه ی یکی از شیوه های مهاجرت به کشورهای خارجی با عنوان جاب آفر چیست؟ می باشد. جاب آفر در خصوص پیشنهادهای مختلف کاری برای جذب مهاجر به کار می رود.

در این نوشتار کاربردی قصد داریم تا در خصوص این موضوع که جاب آفر چیست برای شما عزیزان و مخاطبین گرامی توضیحاتی را ارائه نماییم و این موضوع مهم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. از همه ی شما همراهان گرامی درخواست می شود تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

موضوع مقاله ی ما در زمینه ی یکی از شیوه های مهاجرت به کشورهای خارجی با عنوان جاب آفر چیست؟ می باشد. جاب آفر در خصوص پیشنهادهای مختلف کاری برای جذب مهاجر به کار می رود.

همان گونه که اطلاع دارید، بر اساس شرایطی که در مناطق مختلف جهان حاکم می باشد، برخی از افراد مایل هستند، از کشور و منطقه ی زندگی خود به یک منطقه و کشور جدید مهاجرت نمایند. در برخی از مناطق جهان وضعیت معیشتی، اشتغال، رفاه، اقتصادی به شکلی می باشد که افراد آن نواحی مجبور می شوند، به دیگر کشورهای دنیا که دارای شرایط بهتری می باشند، سفر نمایند.

هر چند برخی از افراد نیز تنها به علت تفریح و برای سرگرمی و سفر، دیگر کشورها را مورد انتخاب قرار می دهند. در هر صورت هر انسانی برای مسافرت خارجه و یا مهاجرت خویش دارای دلیل و علت هایی برای خودش می باشد.

یکی از مهم ترین شیوه های مهاجرتی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، مهاجرت برای اشتغال و کار کردن در ناحیه ی دیگری از کره ی زمین می باشد. در این شرایط، افراد به دنبال پیشنهادهای کاری ارائه شده از سوی برخی از ارگان ها، کمپانی ها و یا کارفرماهای خارجی می باشند و زمانی که پیشنهادی از سوی ایشان ارائه می شود، آن را با شرایط، رزومه و سابقه ی خود مورد مقایسه قرار می دهند.

در صورتی که افراد دارای شرایط مساعدی برای این مهاجرت کاری باشند، اقدام های خود را در این زمینه آغاز می نمایند. البته معمولا این افراد با مشورت و دریافت راهنمایی از گروه های مشاوره ی مهاجرتی و یا تیم هایی که در این زمینه تجربه دارند، این کار را انجام می دهند و به تنهایی نسبت به این شیوه ی مهاجرتی اقدام نمی کنند.

چون در این پروسه بسیاری مسائل ظریف و حساس وجود دارد که ممکن است، افراد از وجود آن ها مطلع نباشند و غفلت در یکی از آن ها شرایط را برای مهاجر سخت تر کند. اما شرکت های ارائه کننده خدمات مهاجرت با سال ها تجربه و مصاحبه با مهاجران بسیاری سعی می کنند، از بروز این ایرادها جلوگیری کنند تا بهترین خدمات را تقدیم کنند. 
  
پیشنهاد و البته توصیه ما نیز به شما عزیزان و دیگر افراد این می باشد که رأسا در این زمینه اقدام نکرده و از راهنمایی های گروه های با تجربه در این خصوص بهره مند شوید. 
یکی از گروه هایی که در حال حاضر دارای سابقه و تجربه های فراوانی در زمینه ی انواع شیوه های مهاجرتی و از جمله جاب آفر می باشند، تیم مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ می باشد که در سال های اخیر تجربه ها و سابقه های مناسبی را از خود نشان داده اند.

اینفوگرافیک جاب آفر چیست

اینفوگرافیک جاب آفر چیست

کارشناس های الست گروپ قادر می باشند، بر اساس شرایط و سابقه هایی که هر فردی دارا می باشد، بهترین مشاوره ها را به ایشان داده و مناسب ترین روش ها را برای مهاجرت ایشان در نظر بگیرند. 
در ادامه و برای بسط و تفهیم بهتر موضوع مقاله یعنی جاب آفر چیست؟ مهم ترین موضوعات این مقاله را در چند تیتر و سوال اساسی بیان نموده و در بخش های متنوع این نوشتار، هر کدام از آن ها را به طور کامل برای شما عزیزان خواننده مورد تشریح قرار خواهیم داد.

اصلی ترین تیترها و سوال ها برای درک بهتر این موضوع که جاب آفر چیست؟ به شرح ذیل می باشند: 
آیا در زمینه ی مهم ترین مواردی که در جاب آفر ذکر می شوند، اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به ویزای کاری اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی این موضوع که جاب آفر برای شما یک گزینه ی مناسب مهاجرتی می باشد یا خیر، چیزی می دانید؟
شرایط کار و مزایای کاری در بعضی کشورها
حل مشکل کمبود نیرو در عرصه بهداشت و درمان در برخی از کشورها
داشتن مهارت لازم و تخصص کافی
داشتن سابقه کار حرفه ای در زمینه مورد نظر
آیا در زمینه ی مهم ترین کشورهایی که برای شیوه ی مهاجرتی جاب آفر مناسب می باشند، اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی بلوکارت اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین رشته های تحصیلی که در شیوه ی مهاجرتی جاب آفر مناسب می باشند، اطلاعاتی دارید؟
آیا در شیوه ی مهاجرتی جاب آفر، امکان برای همراه نمودن همسر و فرزندان به صورت همزمان وجود دارد؟
آیا در زمینه ی میزان زمانی که برای شیوه ی مهاجرتی جاب آفر صرف می شود، اطلاعاتی دارید؟
با خدمات الست گروپ چقدر آشنایی دارید؟
جمع بندی و خلاصه مطالب

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاب آفر چیست با ما همراه باشید.

 

 

آیا در زمینه ی مهم ترین مواردی که در جاب آفر ذکر می شوند، اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مواردی که در جاب آفر ذکر می شوند، اطلاعاتی دارید؟

پیش از هر چیز و در بخش آغازین نوشتار جاب آفر چیست؟ جاب افر به معنی داشتن یک قرارداد استخدامی از یک شرکت ثبت شده به صورت رسمی است. در جاب آفر یا قرارداد استخدامی باید تمامی شرایط کاری و تواتفقات طرفین، کارفرما و کارمند، به صورت کامل، شفاف و دقیق مشخص باشد. در این قرارداد کارفرما کارمند را برای مدت مشخصی استخدام میکند. 

اولین و برجسته ترین چیزی که در جاب آفر ذکر می شود، مشخصات کامل و دقیق کارمند است که شامل نام و نام خانوادگی، اطلاعات و راه‌های تماس، شماره پاسپورت، آدرس محل سکونت می شود. واضح است که مشخصات دقیق کارفرما هم باید عنوان شود. این اطلاعات عبارتند از نام و نام خانوادگی، اطلاعات و راه‌های تماس، شماره پاسپورت، آدرس محل سکونت. این کارمند در این قرارداد کاری برای انجام کاری پذیرفته شده است که آن را عنوان شغلی کارمند یا موقعیت شغلی می گویند که باید در قرارداد ذکر شود و در این قسمت باید تمام وظایف و مسئولیت های کارمند دقیق و کامل فهرست شود.

چیزی که در قرارداد حائز اهمیت است، تاریخ دقیق شروع کار و مدت زمان اعتبار آن است. چرا که کارمند باید زمان پرواز و محل سکونت در آن کشور را از قبل تعیین کند. البته اعتبار این قرارداد نشان می دهد که کارمند حق بیشتر ماندن در خاک آن کشور را ندارد، مگر آن که دلیلی برای اقامت بیشتر پیدا کرده باشد. در مرحله بعدی باید حقوق ناخالص کارمند مشخص شود. حقوق ناخالص یعنی آن مقدار پولی که کارمند بعد از کسرهای قانونی آن را دریافت کند. در قرارداد کاری؛ پاداش، مزایا، کمیسیون و دیگر دریافتی های کارمند ریز به ریز باید ذکر شود.

اما همانطور که حتما اطلاع دارید، همه ی قراردادها که شرایط فسخ هم دارند، پس باید شرایط فسخ همکاری هم در آن ذکر شود. این که کارمند چند روز در ماه می تواند مرخصی داشته باشد هم باید شرح داده شود. البته نکات دیگر و ضوابط دیگر، شرایط و توافقات بین کارفرما و کارمند که در هر قرارداد و با توجه به نوع شرکت و انتظارات کارفرما متفاوت هست هم در ادامه باید گفته شود. 

طرفین قرارداد کاری، یعنی کارمند و کارفرما باید قرارداد را امضا کنند و مهر رسمی کارفرما، جاب آفر را رسمی و قانونی کند. همان طور که متوجه شدید، به دلیل حساسیت های این قرارداد، اقدام شخصی برای آن بسیار کار سخت و وقت گیر و پر خطری است. اهمال در ذکر یکی از این شرایط نام برده شده می‌ تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد، لذا پیشنهاد ما به شما این است، برای مهاجرت به شیوه جاب آفر به گروه مهاجرتی الست گروپ اعتماد کنید که در امر مهاجرت سال‌ ها تجربه و دانش کافی دارند.

در بحث جاب آفر باید اشاره کنیم که صرف گرفتن پیشنهاد از یک شرکت خارجی منجر به صدور ویزای کار نمی شود و البته شرایط و ضوابط دیگری وجود دارد. اگر چه قوانین مهاجرت به کشورها و شروط کار و به دنبال آن شرایط صدور ویزای کاری متفاوت است، اما می توان شرایط کلی صدور ویزای کار را مشخص کرد. در بخش بعد به معرفی این شرایط می ‌پردازیم.

شما خواننده ی گرامی می توانید برای کسب اطلاعات کامل تری در خصوص موارد مهم مربوط به جاب آفر، با کارشناس های خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید و از پیشنهادهای تخصصی ایشان استفاده نمایید. لطفا در بخش های بعدی نوشتار ما برای درک بهتر این موضوع که جاب آفر چیست؟ با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به ویزای کاری اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین شرایط مربوط به ویزای کاری اطلاعاتی دارید؟

تا اینجا و در بخش های قبلی مقاله ی جاب آفر چیست؟ مفاد یک قرارداد همکاری را دیدیم و تا حدودی با چارچوب قراردادها آشنا شدیم. حالا باید بفهیم، تحت چه شرایطی می توان ویزای جاب آفر گرفت. برای اطلاع از آن با ما همراه باشید. 

بهتر است، در ابتدا معنا و مفهوم ویزا را مشخص کنیم. ویزا یک مجوز است که به شهروندان کشورهای خارجی داده می شود. پس یعنی هر کسی نمی تواند به هر دلیلی وارد هر کشوری شود. در این مجوز اطلاعاتی مانند زمان ورود و خروج یعنی مدتی که می توانند در آن کشور بمانند مشخص شده است. اما این مجوز به این معنی نیست که هر کسی می تواند ویزای هر کشوری را بگیرد

البته محدودیت هایی وجود دارد. اینجاست که انواع ویزا به وجود آمده است. ویزای کاری، تحصیلی، توریستی و موارد دیگر، در واقع شخصی که می خواهد به کشور دیگری برود باید برای ورود به آن کشور دلیلی داشته باشد و متناسب با آن مدارک را نشان دهد تا اجازه ورود بگیرد. در ویزای جاب آفر اطلاعاتی ذکر می شود که در قسمت زیر به توضیح آن ها می پردازیم.

عنوان شغلی که در قرارداد است، حتما باید با سابقه ی تحصیلی و کاری کارمند که برای جاب آفر اقدام کرده مطابقت داشته باشد و این یعنی کارمند، دانش و مهارت و تخصص و تجربه کافی برای شغل مورد نظر را داشته باشد تا صلاحیت بر عهده گرفتن کار را داشته باشد.

در هر کشور، وزارت کار یا اداره ی مهاجرت، متوسط حقوقی برای نیروی کار تعریف می کنند که حقوق ذکر شده در قرارداد نباید از آن کمتر باشد. این شرط بدین منظور است که کارفرما به دلیل ارزان بودن نیروی کارِ کشورهای دیگر، آن‌ ها را استخدام نکرده است، بلکه نبود نیروی متخصص در کشور خودش کارفرما را مجاب می کند تا از تخصص نیروی کارِ دیگر کشورها بهره بجوید. 
وزارت آموزش یا ارگان های دولتی در کشور مقصد باید مدرک تحصیلی یا مهارت کارمند را تأیید و تصدیق کنند.

قوانین اشتغالِ نیروی کار خارجی در بسیاری از کشورها از گرفتن اجازه کار از وزارت کار یا اداره ی مهاجرت خبر می دهد، به این معنا که کارفرما باید این مسئله را به شکل رسمی اثبات کند که کارمندی که برای آن موقعیت شغلی درخواست کار کرده، صلاحیت و شایستگی انجام آن کار را دارد. 

یکی دیگر از شرایط مورد نیاز در بسیاری از کشورها ارائه مدرک زبان معتبر است. گاهی برای کشورهای غیر انگلیسی زبان باید مدرک زبان آن کشور تا سطح قابل قبولی داشته باشید. اگر کشور انگلیسی زبانی را انتخاب می کنید، تافل یا آیلتس شناخته شده ترین آزمون های بین المللی هستند. 

شما مخاطب گرامی می توانید برای آشنایی بیشتر با شرایط ویزای کاری به گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مراجعه و یا با ایشان تماس حاصل نمایید. کارشناس های با تجربه این گروه، قادر هستند تا بهترین راهنمایی ها و پیشنهادها را به شما ارائه نمایند. 

لطفا در قسمت های دیگر مقاله ما با عنوان جاب آفر چیست؟ همراه ما باشید. در ادامه می خواهیم موارد مهم و کاربردی را برای شما همراهان گرامی توضیح دهیم. 

 

آیا در زمینه ی این موضوع که جاب آفر برای شما یک گزینه ی مناسب مهاجرتی می باشد یا خیر، چیزی می دانید؟

آیا در زمینه ی این موضوع که جاب آفر برای شما یک گزینه ی مناسب مهاجرتی می باشد یا خیر، چیزی می دانید؟

در بخش پیش از نوشتار خود با عنوان جاب آفر چیست؟ شرایط کلی جاب آفر در اکثر کشورها را ذکر کردیم.

اکنون می خواهیم به شما کمک کنیم تا تصمیم بگیرید که آیا این راه مهاجرت همان چیزی است که دنبالش هستید، یا باید دنبال راه دیگری باشید. لطفاً تا انتهای این بخش از مقاله همراه ما باشید.

 

شرایط کار و مزایای کاری در بعضی کشورها

شرایط کار و مزایای کاری در بعضی کشورها

البته بر کسی پوشیده نیست که شرایط کار و مزایای کاری در بعضی کشورها به مراتب بهتر است. این روزها افراد برای امنیت شغلی، پیشرفت و فراهم کردن بستر رشد برای موقعیت تحصیلی و کاری فرزندانشان سختی های مهاجرت را به جان می خرند تا خودشان و خانواده شان در شرایط بهتری زندگی کنند.

البته این به نفع کشور مقصد هم هست. چون این کشورها بدون این که هزینه ی تحصیل این نیروها را فراهم کرده باشند، از تخصص و دانش این افراد بهره مند می شوند و بسیاری از کارها را به نیروهای ارزشمند می سپارند. جمعیت بسیاری از کشورهای توسعه یافته پیر است و به دلیل پیری نیروی کارشان، از نیروهای جوان و تازه نفس کشورهای دیگر استفاده می کنند.

برخی کشورهای در حال توسعه هم مثل قطر و اردن و عمان و ... از نیروهای متخصص و کارکشته سایر کشورها برای پیشبرد صنعت و تکنولوژی و علم استفاده می کنند. مثلاً استفاده از مهندسان راه و شهرسازی، معماری، فوتبالیست های خارجی، استخدام معلم های زبان انگلیسی نمونه های خوب این کشورها هستند. 

بسیاری از کشورها ترجیح می دهند که از نیروی متخصص و ماهر یا تکنیسین ها در بعضی زمینه ها استفاده کنند. مهاجرانی که به دنبال کار هستند، با پیدا کردن پیشنهادات شغلی و در پی آن با همراه داشتنِ قرارداد استخدام از کارفرما باید مدرک فنی حرفه ای یا مدرک مهارتی که آموزش دیده و همین طور مدرک زبان و سابقه کار را ارائه کنند.

در بسیاری از کشورها؛ شرکت ها، کارخانه ها و کارگاه ها اجازه دارند که نیروی کار ساده یا همان کارگر ساده را از کشورهای دیگر وارد کنند. در این راستا کارفرمایان این شرکت ها و کارخانه ها برای افراد بدون تحصیلات یا سابقه کار جاب آفر می دهند. در این شیوه، مدارک تحصیلی، سابقه ی کاری مرتبط و داشتن مدرک زبان بالا الزامی نیست.

بسیاری از کشورها با کمبود نیروی مهندسی یا مالی و مدیریتی مواجه هستند و در پی پر کردن این خلأ به دنبال اسخدام مهندسین و مدیران مالی هستند. کسانی که جویای کار در این زمینه ها هستند، بعد از گرفتن جاب آفر باید تحصیلات دانشگاهی و سابقه کار مرتبط با عنوان شغلی را ارائه کنند تا نشان دهند که برای کار گزینه ی مناسبی می باشند. داشتن یا نداشتن مدرک زبان را قوانین کشور مقصد مشخص می کند.

امروزه بسیاری از کشورها برای تسهیل مهاجرت افراد متخصص، شرایط بسیار خوبی را فراهم کرده اند. تیم متخصص الست گروپ از شرایط و امکانات هر کشور به خوبی مطلع است که می توانید با خیال راحت از صفر تا صد مهاجرتتان را به این گروه بسپارید. 

بسیاری از کشورها از پژوهشگرانی که دارای تحصیلات عالیه و تجربه های ارزشمند در زمینه های علوم پایه و علوم مهندسی هستند، دعوت می کنند تا با عقد قرارداد کاری به تحقیق در مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی بپردازند.

 

حل مشکل کمبود نیرو در عرصه بهداشت و درمان در برخی از کشورها

حل مشکل کمبود نیرو در عرصه بهداشت و درمان در برخی از کشورها

کشورهای زیادی هستند که به دلیل کسری نیرو در عرصه بهداشت و درمان به نیروهای خارجی جاب آفر می دهند تا شرایط درمان را در کشورشان بهبود ببخشند. مسئله ی حائر اهمیت این است که پزشکان و پرستاران و دیگر نیروهای کادر درمان که اقدام به مهاجرت می کنند، به دلیل ماهیت شغلشان و ارتباطی که با سایرین برقرار می کنند، نیاز بیشتری به استفاده از زبان دارند.

به دلیل حساسیت این موقعیت های شغلی، سنجش کار و دریافت اجازه کار نسبت به دیگر شغل ها پیچیده تر است، چون کشور مقصد باید از شایستگی این افراد، سوابق تحصیلی و آموزشی و کاری و استاندارد و معیارهای کشور مبدأ اطمینان حاصل کند، اما در ازای این سختی حقوق و مزایای فوق العاده ای در انتظارشان است. 

اما فراموش نکنید که صرف داشتن جاب آفر، به معنای تضمین صدور ویزا یا همان اقامت کاری نمی شود و شرایط دیگری هم باید فراهم شود، اما این شرایط کدامند؟ در قسمت بعد شرایط ضروری برای صدور ویزا را بررسی می کنیم. البته این شرایط یکسان نیست و هر کشور قوانین مهاجرت و شرایط متفاوتی دارد که برای جزئیات آن می توانید با تیم مشاوره الست گروپ در ارتباط باشید.

تا اینجا متوجه شدیم که کشورهای مهاجرپذیر تقریباً همه نوع نیرویی را استخدام می کنند. کافیست تجربه و سوابق کاریتان را به شکل حرفه ای تنظیم کنید تا در هر رشته و هر شرایطی که هستید، گزینه مناسب را تعیین کنید و به روی مهاجرتتان جامه ی عمل بپوشانید. اما بیاید ببینیم چه شرایطی باید وجود داشته باشد تا ویزای جاب آفر را دریافت کنید؟

در این قسمت شرایط مناسب موجود در جاب آفر را مورد بررسی قرار دادیم. شما می توانید برای کسب آگاهی های بیشتر در زمینه ی این که جاب آفر گزینه ی مناسبی می باشد یا خیر، با کارشناس های خبره ی گروه الست گروپ وارد مشاوره شده و از تجربیات آن ها در این زمینه استفاده نمایید. 

از شما خواننده ی گرامی درخواست می شود، قسمت های بعدی نوشتار جاب آفر چیست؟ را از دست ندهید. چون در ادامه قصد داریم موضوعات متنوع و مفیدی را با شما همراهان عزیز به اشتراک بگذاریم و این موضوعات در مواردی که قصد مهاجرت با شیوه های کاری از جمله جاب آفر را دارید، برای شما و دیگر دوستانتان مفید می باشند. البته بهتر است، در کنار مطالعه ی بخش های متنوع این مقاله، از نظرات و پیشنهادهای تیم های با سابقه ای مانند الست گروپ غافل نشوید و از راهنمایی های ایشان نیز استفاده نمایید.

 

آیا می دانید برای صدور ویزای کار چه شرایطی باید فراهم باشند؟

آیا می دانید برای صدور ویزای کار چه شرایطی باید فراهم باشند؟

در بخش قبلی از نوشتار جاب آفر چیست؟ در زمینه ی مهم ترین علت ها برای ارائه پیشنهادهای کاری به صورت جاب آفر بحث نمودیم و علت های متنوعی را در این خصوص بیان نمودیم.

در این قسمت از مقاله، قصد داریم اصلی ترین شرایط برای صدور ویزای جاب آفر را مورد تشریح قرار دهیم. از شما عزیزان درخواست می شود تا انتهای این بخش نیز با ما همراه باشید.

 

داشتن مهارت لازم و تخصص کافی

داشتن مهارت لازم و تخصص کافی

نخستین و مهم ترین شرط برای متقاضی کار، داشتن مهارت لازم و تخصص کافی بر مبنای استانداردها و معیارهای بازار کار مقصد است. متقاضی باید دانش فنی یا دانشگاهی را داشته باشد. با نرم افزارهای مورد نیاز کارش آشنا باشد و از اصول کاری عنوان شغلی مطلع باشند. پس، از همین الان اقدام کنید و نرم افزارهای مرتبط با کار و رشته تان را یاد بگیرید. 

کشور مقصد هم باید برای برای نیروی کار تقاضای کار کرده باشد که اعلام نیاز را از طریق وزارت کار انجام می دهند. البته ذکر این نکته ضروری می باشد که در بعضی مواقع می توان برای موقعیت های شغلی خارج از لیست وزارت کار اقدام نمود. اما چیزی که اهمیت دارد، این است که بازار کار باید ظرفیت پذیرش نیروی کار را داشته باشد. 

 

داشتن سابقه کار حرفه ای در زمینه مورد نظر

داشتن سابقه کار حرفه ای در زمینه مورد نظر

شرط دیگری که باید به آن اشاره کرد، این است که متقاضی باید اثبات کند سابقه کار حرفه ای در زمینه مورد نظر را دارد که این مهم از طریق ارائه گواهی اشتغال به کار، توصیه نامه شغلی، مجوز کار و فعالیت حرفه ای، سابقه ی بیمه یا نامه ی مالیاتی، فیش حقوقی و راه‌های دیگر قابل اثبات است. 
 
متقاضی مهاجرت برای کار باید نشان دهد که تحصیلات یا گواهی نشاندهنده ی آموزش فنی و مهارتی در کشور خودش را دارد که از طریق ارائه ی مدارک دانشگاهی، مدارک فنی و حرفه ای و آموزشگاهی معتبر انجام می شود. باید در نظر داشته باشید که نظام آموزشی هر کشور متفاوت است. پس علاوه بر این که این مدارک باید ترجمه شوند، باید با توجه به سیستم آموزشی کشور مقصد معادل سازی هم شوند و ارگان های مشخص دولتی باید این را تأیید کنند.

اما بعضی کشورها به معادل سازی اکتفا نمی کنند و از متقاضی می خواهند تا برای محک زدن توانایی و تخصصشان در آزمون های آزمایشی شرکت کنند تا دوره های آموزشی یا کارآموزی زیر نظر ارگان ها و سازمان های مربوطه را طی کنند.

مشاغلی چون وکالت، پرستاری، پزشکی و دیگر مشاغل حوزه ی بهداشت و درمان، همچنین حسابداری و مشاغلی که ملزم به کسب اجازه دولت برای کار هستند، جزو این دسته هستند. فراموش نکنید، صرف وجود معادل سازی تضمین نمی کند که شما می توانید مدرک معادل را بگیرید و مشغول کار شوید. اگر شما در ایران وکیل بسیار حاذقی هم باشید، نمی توانید با در دست داشتن مدرک معادل سازی برای کار وکالت در آلمان اقدام کنید. چون قوانین وکالت و همین طور قضاوت در ایران و آلمان کاملاً متفاوت است. 

در شرایط کاری بعضی مشاغل، باید به عضویت نظام کاری مربوطه درآمد. برای مثال در کشور کانادا حسابداران ملزم هستند، عضویت سازمان حسابداری کانادا را دریافت کنند که از طریق آزمون هایی قابل دریافت است. اما این کار هم به سادگی امکان پذیر نیست. چرا که محدودیت هایی بر آن حاکم است. برای مثال هیچ پرستاری در ایران اجازه ی عضویت در NHS انگلستان را ندارد، البته پیش شرط اصلی دریافت اجازه کار و ویزای کار در این کشور به عضویت درآمدن در سازمان بهداشت ملی انگلستان است.

متقاضی باید کاری کند که کارفرما متقاعد شود که به او نیاز دارد و می تواند مهره مهمی در کار باشد. پس حتما باید برای استخدامش اقدام کند. پس برای این منظور تسلط کافی به زبان کشور مقصد امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. چون فرایند متقاعد سازی و مذاکره به زبان و چگونگی استفاده از آن بستگی دارد.

بسیاری از کارفرمایان با برگزاری جلسات آنلاین در اسکایپ، متقاضی و سطح تسلط بر زبان و البته تسلط بر زمینه ی کاری متقاضی را محک می زنند. بسیاری از متقاضیان با وجود آن که رزومه ی خوبی از دانش و تخصص خود ارائه می کنند، به دلیل عدم تسلط لازم و کافی بر زبان در این مرحله از گرفتن نظر مثبت کارفرما باز می مانند. 
 
کارفرماها پس از بررسی دانش و تخصص افراد، تسلط بر زبان، تحصیلات و مهارت فرد، کمبود نیروی کار در شهر تصمیم به استخدام فردی از کشوری دیگر می کنند. حال با ذکر این اوصاف، چه کشورهایی برای جاب آفر شرایط خوبی دارند و در آنجا راحت تر می توان به کار و فعالیت پرداخت؟ در قسمت بعد، این کشورها را عنوان می کنیم.

برای این که در زمینه ی شرایط صدور ویزای کاری اطلاعات بهتری کسب نمایید، می توانید با کارشناس های الست گروپ تماس حاصل کرده و ابهام های ذهنی خود را با ایشان نیز در میان بگذارید. آن ها بر اساس سابقه ای که دارند، می توانند بهترین شیوه های موجود را به شما عزیزان پیشنهاد نمایند. 

از شما درخواست می نماییم قسمت های بعدی این مقاله ی کاربردی با عنوان جاب آفر چیست؟ را از دست ندهید. در قسمت های باقیمانده موارد مفیدی را برای شما مورد تشریح قرار خواهیم داد. 

 

آیا در زمینه ی مهم ترین کشورهایی که برای شیوه ی مهاجرتی جاب آفر مناسب می باشند، اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین کشورهایی که برای شیوه ی مهاجرتی جاب آفر مناسب می باشند، اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، در قسمت پیشین از نوشتار جاب آفر چیست؟ اصلی ترین شرایط برای درخواست ویزای کاری جاب آفر را مورد بررسی قرار دادیم و در این قسمت از متن خود بنا داریم در مورد مهم ترین کشورهایی که از این طرح مهاجرتی حمایت می کنند، صحبت نماییم و مواردی را برای شما عزیزان خواننده توضیح دهیم. خواهشمند است، در ادامه با ما همراه باشید. 

این روزها بسیاری از کشورها با مشکل کمبود نیروی کار به خصوص نیروی کار جوان مواجه هستند که این کمبود را با استخدام نیروی کار از کشورهای دیگر پر می کنند. این کشورها شرایط خوبی را فراهم می کنند که متقاضیان با میل مضاعف حاضر شوند تا خاک خود را ترک کرده و در کشوری دیگر مشغول به کار شوند. کدام کشورها شرایط راحت تر و بهتری برای مهاجرت دارند؟

 

کانادا:

کانادا:

وقتی صحبت از جاب آفر می شود، نام کانادا زبانزد همه کشورها می باشد. این کشور برنامه های زیادی برای جذب نیروی کار خارجی فراهم کرده است. متقاضیان کار با بررسی شرایط کار در کانادا و گرفتن جاب آفر می توانند تأییدیه های لازم از کشور کانادا را بگیرند و برای اقامت کاری اقدام کنند. گرفتن اقامت دائم هم از راه سرمایه گذاری یا داشتن ایده استارتاپی دور از ذهن نیست. تیم متخصص الست گروپ متشکل از کارشناسان با تجربه در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا اگر ایده جدید دارید، یا دنبال کشوری مطمئن برای سرمایه گذاری هستید، شما را در این امر یاری کنند.

 

اتحادیه اروپا:

اتحادیه اروپا:

اروپا کشورهای توسعه یافته ای دارد که شرایط ایده آلی را برای متقاضیان کار فراهم کرده است. کشورهایی مثل سوئد و دانمارک، فنلاند، لهستان، بلژیک کشورهایی هستند که در سال های اخیر مورد توجه مهاجران بوده است. این کشورها کمبود نیروی متخصص در زمینه های مهندسی، بهداشت و درمان را از نیروی کار خارجی تأمین کرده است. وجود قوانینی مثل بلوکارت، امکان شرایط مهاجرت را تسهیل کرده است. 

شما مخاطب گرامی می توانید، برای آشنایی بهتر و بیشتر با کشورهای ارائه دهنده ی طرح مهاجرتی جاب آفر، با گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ مشورت نموده و از راهنمایی های تخصصی ایشان بهره مند شوید.

آن ها قادر هستند، بهترین شرایطی که با ویژگی ها و رزومه ی کاری شما متناسب باشد را به شما پیشنهاد نمایند. لطفا در بخش های باقیمانده از متن جاب آفر چیست؟ با ما همراه باشید. 
در بخش های آتی بنا داریم تا موضوعات متنوع و مفیدی را با شما مخاطبین عزیز به اشتراک بگذاریم.

 

آیا در زمینه ی بلوکارت اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی بلوکارت اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از متن جاب آفر چیست؟ اصلی ترین و مهم ترین کشورهای ارائه دهنده ی شیوه ی مهاجرتی جاب آفر را مورد بررسی قرار دادیم و با برخی از این کشورها آشنا شدید. اینک و در ادامه ی مقاله ی خود قصد داریم تا در خصوص بلوکارت توضیحات مفیدی را خدمت شما عزیزان خواننده ارائه نماییم. از شما عزیزان و مخاطبین گرامی در خواست می شود، در این قسمت نیز با ما همراه باشید. 

قانونی در کشورهای اروپایی وجود دارد که می گوید شخصی که در یکی از کشورهای اروپایی اقامت دارد و از متوسط درآمد برخوردار باشد، می تواند برای دریافت بلوکارت یا کارت آبی اقدام کند و با در دست داشتن این کارت بدون محدودیت و مشکل در کشورهای دیگر اروپایی کار و زندگی کند.

 

انگلیس:

انگلیس:

انگلیس یکی از کشورهای مرفه جهان به حساب می آید و همین امر دلیل جذابیت آن در بین مهاجران شده است. انگلیس قوانین روشن و شفافی برای کار دارد که مهاجران به ویژه سرمایه گذاران، این کشور را برای کار و سرمایه گذاری انتخاب کنند. افرادی که تحصیلات عالیه دارند نیز می توانند در مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های انگلیس به تحقیق و تدریس بپردازند.

 

کشورهای حوزه خلیج فارس:

کشورهای حوزه خلیج فارس:

تعجبی ندارد که کشورهای ثروتمند عرب با جذب سرمایه های هنگفت، پیشرفت زیادی کرده اند و به یکی از قطب های مهاجر پذیر حتی از کشورهای اروپایی تبدیل شده اند. اردن، قطر و عمان از جمله کشورهایی هستند که در بین مهاجران طرفداران بسیاری دارند. 
 
در این قسمت چند مورد از کشورهایی که شرایط مطلوبی را برای مهاجران فراهم می کنند، نام بردیم. برای اطلاعات بیشتر کافی است، در هر زمانی با تیم الست گروپ تماس برقرار کنید و از شرایط کاری در کشوری که مد نظرتان است، با خبر شوید. در قسمت بعدی مقاله ی جاب آفر چیست؟ رشته های پرطرفدار در بین کشورهای مهاجر پذیر را معرفی می کنیم. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

آیا در زمینه ی مهم ترین رشته های تحصیلی که در شیوه ی مهاجرتی جاب آفر مناسب می باشند، اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین رشته های تحصیلی که در شیوه ی مهاجرتی جاب آفر مناسب می باشند، اطلاعاتی دارید؟

همان طور که دقت فرمودید، در قسمت قبل از متن جاب آفر چیست؟ در زمینه ی بلوکارت و مهم ترین شرایط و ویژگی های آن با شما عزیزان خواننده صحبت نمودیم. اکنون و در ادامه ی نوشتار خود قصد داریم، مهم ترین رشته های تحصیلی مورد کاربرد در طرح جاب آفر را برای شما مخاطبین گرامی مورد تشریح قرار دهیم. لطفا با ما در این قسمت از مقاله نیز همراه باشید. 

در واقع بعد از این موضوع که با کشورهای پر جاذبه برای اقامت کاری آشنا شدیم، وقت آن رسیده است تا ببینیم که کدام رشته ها طرفدارهای بیشتری در خارج از کشور دارند؟ این رشته ها و گروه های کاری به شرح ذیل می باشند:

مشاغل فنی و مهارتی (کارگر ماهر) مانند جوشکاری، لوله کشی، نقاشی، تاسیسات، سیستم های سرمایشی گرمایشی، اپراتور ماشین آلات، ماشین کاری، شکل دهی فلزات، و ...؛ با داشتن مدرک معتبر فنی و حرفه ای و سابقه و تجربه ی کافی؛ این مشاغل جزو مشاغلی هستند که در کانادا، استرالیا و اروپا از حقوق سالانه خوبی برخوردار هستند. 
  
مشاغل مهندسی مانند مهندسی مکانیک، برق، مخابرات، صنایع و سیستم ها، شیمی، عمران، حمل و نقل، کشاورزی و ...؛ به دلیل صنعت پیشرفته کشورهای توسعه یافته، مشاعل مهندسی و صنعتی با اقبال زیادی رو به رو هستند. این رشته ها حتی در کشورهای در حال توسعه مثل ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس هم بسیار پرطرفدار هستند. 
 
مشاغل IT مانند برنامه نویسی، شبکه، سخت افزار، و ...؛ با پیشرفت فناوری نیاز به فناوری اطلاعات در سراسر دنیا افزایش پیدا کرده و باعث شده رشته های آن جزو پردرآمدترین ها قلمداد شوند. کشورهایی مثل آمریکا، اتریش و آلمان هر ساله شاهد مهاجرت تعداد زیادی مهندسان نرم افزار، تحلیلگران سیستم، توسعه دهندگان بازی های کامپوتری و برنامه نویسان مالی است. 
 
مشاغل پزشکی عمومی و تخصص که درآمدهای بالایی دارند؛ البته میزان این درآمد با توجه به مهارت، سابقه کاری و تجربه افراد متفاوت است. 
 
مشاغل پیراپزشکی مانند پرستاری، مامایی، رادیولوژی و ...؛ از بهترین مشاغل برای مهاجرت هستند که در اروپا طرفداران زیادی دارد. همچنین این گروه شغلی در کشورهای حوزه خلیج فارس هم شانس خوبی برای مهاجرت دارند. 
 
مشاغل مالی و اداری مانند حسابداری، فروش، بازاریابی و تحلیلگر بازه های مالی ...؛ این مشاغل به دلیل توسعه نظام مالیاتی، افزایش رقابت بین شرکت ها و مدیران، اهمیت آگاهی از عملکرد رقبا در جهان با رشد چشمگیری روبه رو شده اند. 
کارگر ساده و نیروهای خدماتی؛ شاید به ذهن نرسد که کشورهای توشعه یافته نیاز زیادی به نیروی کار ساده دارند که البته داشتن مهارت زبانی ابتدایی برای این مشاغل نیاز است. مشاغلی مانند کار در فست فودها و رستوران ها، نگهبان ساختمان ها، بازسازی ساختمان ها از این قبیل می باشند. 
 
اگر چه در این قسمت به این مشاغل اشاره کردیم، اما در خاطر داشته باشید که شرایط و بازار کار در کشورهای مختلف متفاوت است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای آگاهی کامل از لیست مشاغل مورد نظرتان و شرایط جذب در کشورهای مختلف با گروه الست گروپ در ارتباط باشید. در قسمت بعدی از مقاله ی جاب آفر چیست؟ برای شما توضیح می دهیم که برای مهاجرت خانواده تان چه کاری باید انجام دهید.

 

آیا در شیوه ی مهاجرتی جاب آفر امکان همراه نمودن همسر و فرزندان به صورت همزمان وجود دارد؟

آیا در شیوه ی مهاجرتی جاب آفر امکان همراه نمودن همسر و فرزندان به صورت همزمان وجود دارد؟

همان گونه که مطلاحظه فرمودید، در قسمت پیشین از متن جاب آفر چیست؟ شما را با لیست مشاغل و رشته های مورد کاربرد در این شیوه ی مهاجرتی آشنایی کردیم. اکنون و در ادامه ی مقاله، زمان آن رسیده است تا در مورد این موضوع صحبت کنیم که آیا در این برنامه ی مهاجرتی امکان پیوستن همسر و دیگر اعضای خانواده برای فرد درخواست کننده وجود دارد، یا خیر؟ لطفا در ادامه ی این بخش نیز با ما همراه باشید.

هر کشوری قوانین خاص خودش را در این رابطه دارد، اما به طور کلی امکان پیوستن همسر و فرزند وجود دارد. اما تفاوت بر سر زمان دریافت ویزای پیوست یا الحاق، محدودیت ها یا مزایای پیوست، سطح زبان مورد نیاز برای همسر و فرزند و دیگر شروط است.

این تفاوت ها تا آنجاست که یک کشور برای گروه های شغلی متفاوت شرایط متفاوتی را تعیین می کند. برای مثال در کشور آلمان، مهندسان که جزو مشاغل با حقوق بالا هستند، بنابراین امکان این که خانواده شان را به ویزایشان همزمان پیوست کنند، وجود دارد. اما نیروهای کار ماهر باید چندین ماه را در خاک کشور مقصد کار کنند تا بتوانند خانواده ی خود را هم به ویزا پیوست کنند.

در بعضی کشورها، شخصی که می خواهد به او پیوست شود، باید اجازه اقامت داشته باشد، مکان مناسب برای اقامت یک فرد دیگر و منبع مالی تأمین کننده ی فردی علاوه بر خودش را داشته باشد، همچنین گاهی باید مدرک زبان آن کشور را هم ارائه کند. به طور معمول می توان گفت که همسران متقاضی و فرزندان زیر 18 سال (در برخی کشورها و برخی شرایط زیر 21 سال مجرد) اجازه پیوستن دارند.

بهتر است، برای به دست آوردن اطلاعاتی مناسب و دقیق در زمینه ی همراه نمودن همسر و فرزندان خویش در طرح های مهاجرتی جاب آفر، با گروه الست گروپ ارتباط برقرار نمایید تا ایشان به روز ترین مقررات و اطلاعات در این زمینه را به شما خواننده ی عزیز ارائه نمایید. 
خواهشمند است، در بخش های بعدی نوشتار جاب آفر چیست؟ نیز با ما همراه باشید.

 

آیا در زمینه ی میزان زمانی که برای شیوه ی مهاجرتی جاب آفر صرف می شود، اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی میزان زمانی که برای شیوه ی مهاجرتی جاب آفر صرف می شود، اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل از مقاله ی کاربردی خود با عنوان جاب آفر چیست؟ در خصوص امکان همراه نمودن همسر و دیگر اعضای خانواده در این طرح مهاجرتی بحث نمودیم و مهم ترین موارد را برای شما عزیزان بازگو کردیم. در این بخش از مقاله قصد داریم مدت زمان لازمی که در این برنامه مهاجرتی صرف می شود را برای شما همراهان گرامی توضیح دهیم. از شما درخواست می کنیم، در این قسمت از مقاله نیز با ما همراه باشید. 

این موضوع که چقدر طول می کشد تا شما بتوانید جاب آفر را از کارفرما بگیرید، به سطح توانایی شما در حوزه کاری، تجربه، تحصیلات و سطح زبان شما و آشنایی یا بازار کار در کشور مقصد همین طور ساز و کارها کاریابی بستگی دارد. اما چیزی حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز دارید تا جاب آفر را بگیرید.

البته این زمان بدون احتساب کارهای ضروری دیگر مثل آماده سازی و ترجمه مدراک، معادل سازی آن ها، گرفتن مدرک معتبر زبان، درخواست ویزا، دریافت اجازه کار است. با احتساب این عملیات چیزی حدود 6 تا 24 ماه شما زمان نیاز دارید. اگر قصد مهاجرت از طریق جاب آفر را دارید، شرکت خدمات مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن به بهترین کشورهای دنیا مهاجرت کنید. 

برای کسب اطلاعاتی کامل، می توانید با ایشان مشورت نموده و از نظرات کارشناسی شده ی آن ها در این زمینه استفاده نمایید. لطفا در بخش های باقیمانده از مقاله ی جاب آفر چیست؟ با ما همراه باشید.

 

با خدمات الست گروپ چقدر آشنایی دارید؟

با خدمات الست گروپ چقدر آشنایی دارید؟

تاکنون و در بخش های متنوعی از نوشتار جاب آفر چیست؟ به تعریف جاب آفر، مدارک مورد نیاز، رشته ها و مشاغل پرکاربرد و ویزای پیوست و زمان مورد نیاز برای مهاجرت از طریق جاب آفر پرداختیم. در ادامه ی متن خود می خواهیم برای شما خوانندگان محترم، خدمات الست گروپ را مورد تشریح قرار دهیم.

الست گروپ با ارزیابی سوابق کاری و تجربه فرد و بررسی شرایط متقاضی، خدمات کاملی در زمینه دریافت قرارداد استخدامی و مهاجرت کاری ارائه می کند. خدماتی که الست گروپ در پروسه جاب آفر ارائه می کند، به شرح زیر است:

ما با بررسی رشته تحصیلی شما، سوابق کاری و در نظر گرفتن تمام مهارت های شما و مدارک و گواهی نامه های حضور در جلسات و همایش ها به شما مشاوره می دهیم تا بهترین کشور و جذاب ترین مسیر را برای دریافت جاب آفر انتخاب کنید. 
تمام مدارکی را که برای مهاجرت کاری و اقامت موقت و دائم  نیاز دارید، تهیه می کنیم. 
زبان کشوری که می خواهید به آن سفر کنید را با مجرب ترین تیم مدرسان و حرفه ای ترین روش ها به شکل رایگان به شما آموزش خواهیم داد. 
تمامی مدارک تحصیلی، آموزشی و کاری را در ارگان های رسمی و دولتی کشور مقصد ارزیابی خواهیم کرد. 
اگر برای جاب آفر نیاز به کسب اجازه از ارگان های دولتی داشته باشید، مسئولیت اخذ اجازه کار را بر عهده می گیریم. 
با در نظر گرفتن تخصص و مهارت های شما، با کارفرماهای مختلف مکاتبه و مذاکره می کنیم و از شرکت کارفرما قرارداد استخدامی را دریافت می کنیم. 
از اداره های دولتی مربوطه مجوزهای لازم و ضروری را که در شرایط قرارداد ذکر شده است، دریافت می کنیم. 
شما را تا سفارت برای انجام مصاحبه همراهی می کنیم تا ویزا یا همان اقامت کاری را بگیرید. 
ما در زمان ورود به کشور مقصد با شما خواهیم بود تا از استقرار و تهیه ی مسکن مطمئن شویم و شما را به کارفرما معرفی خواهیم کرد. 
با شما خواهیم بود؛ در تمام کارهای اداری و قانونی که در هفته های اول به آن ها نیاز دارید. مثل افتتاح حساب بانکی، دریافت کد بیمه، دریافت کد مالیاتی، ثبت آدرس و دریافت کارت اقامت. 
و در نهایت تمام این خدمات را صد در صد تضمین می کنیم. چرا که به تیم متخصص خود، تجربه و دانش خود و تمام کسانی که به ما اطمینان کرده اند، افتخار می کنیم.

 

جمع بندی و خلاصه مطالب

جمع بندی و خلاصه مطالب

در این نوشتار در مورد جاب آفر صحبت کردیم و دانستیم که جاب آفر پیشنهاد یا دعوتی برای متقاضیان کاری برای یک موقعیت شغلی است. تمام اطلاعاتی که در جاب آفر ضروری است را با شما مرور کردیم. در یک قسمت از مقاله از صدور ویزای کاری سخن گفتیم و اطلاعات و مفاد قابل ذکر در ویزا مثل مدت زمان قرارداد کاری، عنوان کار پیشنهاد شده و سایر شرایط را بررسی کردیم.

به ویژگی ها و رزومه ای که باید برای خودتان بسازید را نگاهی انداختیم. حالا شما می دانید که باید در رزومه حرفه ایتان چه چیزهایی را عنوان کنید و باید به دنبال چه مواردی باشید. به شما یادآور شدیم که اگر می خواهید کارفرما را به استخدامتان متقاعد کنید، باید زبان خوبی داشته باشید و به زبان کشور مقصد مسلط باشید.

چند کشور که در سال های اخیر سیل مهاجران را در خود جای داده اند را معرفی کردیم و رشته های مورد نیاز آن ها را برشمردیم. در مورد ویزای پیوست صحبت کردیم و حالا شما با سنجش نوع کارتان می دانید که می توانید در ابتدا همزمان با ویزای خودتان، ویزای همسر و فرزندتان را هم بگیرید یا باید چند ماهی دوام بیاورید. اگر قصد مهاجرت دارید و کشوری را انتخاب کرده اید که غیر انگلیسی زبان است، بهتر است، از الان به فکر تقویت مهارت هایتان باشید. چون ممکن است، این پروسه دو سال طول بکشد.

شما در این نوشتار کاربردی، با گروه الست گروپ و خدماتی که در جاب آفر ارائه می دهد، آشنا شدید و دانستید که الست گروپ از زمانی که تصمیم به مهاجرت گرفتید، تا زمانی که پایتان را به کشور مقصد گذاشتید، تا انتخاب محل سکونت و معرفی به کارفرمایتان با شما خواهد بود.

پس به ما اطمینان کنید و راهی که افراد زیادی با الست گروپ رفته اند را با همراهی ما و با دلگرمی طی کنید.در این جا به انتهای مقاله ی کاربردی جاب آفر چیست؟ رسیدیم. امید داریم از مطالب بیان شده در بخش های مختلف این نوشتار نهایت استفاده را برده باشید و به خوبی متوجه شده باشید که جاب آفر چیست؟

به شما خوانندگان و مخاطبین گرامی توصیه می کنیم، برای اقدام جهت دریافت ویزای کشورهای مختلف به ویژه ویزاهای کاری متنوع مانند جاب آفر، با گروه های با تجربه ای که سابقه ی مناسب را در این زمینه دارند، مشورت نمایید و به هیچ عنوان به تجربه و یا علم خود در زمینه ی کارهای مهاجرتی اتکا نفرمایید. 

این گروه های مشاوره ی مهاجرتی خدمات مناسب و متنوعی را به افراد درخواست کننده ارائه می نمایند و بر اساس شرایطی که هر کدام از این اشخاص متقاضی دارا می باشند، راهنمایی های مناسب و بهترین اقدام را مورد پیشنهاد قرار می دهند. 

یکی از این گروه ها که در سال های اخیر و در حوزه ی مشاوره ی مهاجرتی بسیار خوش درخشیده است، گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ می باشد. شما خواننده ی گرامی می توانید برای پیگیری امور مهاجرتی خود به شیوه های مختلف با کارشناس های خبره ی الست گروپ وارد مذاکره شده و از نظرات تخصصی و کارشناسی شده ی ایشان استفاده نمایید.