جاب آفر دانمارک

در این مقاله، به بررسی جاب آفر دانمارک می پردازیم.

در بین سایر کشورهای اروپایی، دانمارک برای زندگی و اشتغال از مرفه ترین کشورها است و این موضوع سبب گردیده تا با نشاط ترین مردم جهان را به خود اختصاص دهد.

در این مقاله، به بررسی جاب آفر دانمارک می پردازیم.

در بین سایر کشورهای اروپایی، دانمارک برای زندگی و اشتغال از مرفه ترین کشورها است و این موضوع سبب گردیده تا با نشاط ترین مردم جهان را به خود اختصاص دهد. همه ساله مهاجران بسیاری به دلیل رفاه و آسایش قابل توجه، دانمارک را برای مهاجرت و بهره مندی از مزایای آن انتخاب می کنند.

یکی از شیوه های مهاجرت به Denmark از طریق کار است که به نوبه ی خود درخواست کنندگان بسیاری دارد. عواملی از جمله شرایط مناسب آب و هوایی، رفاه اجتماعی، زیبایی های طبیعی، موقعیت اقتصادی و ... سبب گردیده تا اغلب متقاضیان از طریق Job Offer و دریافت ویزای کار، این کشور اروپایی را به منظور مهاجرت کاری برگزینند.

البته کشور دانمارک یکی از بهترین کشورها به منظور مهاجرت اقشار متعدد مانند مدیران، مهندسان، پرستاران و پزشکان محسوب می شود. لذا در این راستا Denmark در مشاغل متعدد به نیروی کار مجرب و متخصص، نیاز مبرم دارد و از این رو شرایط متفاوتی را برای پاسپورت های کاری در نظر می گیرد.

به این ترتیب جاب آفر دانمارک یکی از متداول ترین روش های مهاجرتی است که توسط کارفرمایان دانمارکی به افراد جویای کار پیشنهاد می شود. اگر مایلید درباره جاب آفر دانمارک، شرایط و مدارک آن اطلاعات لازم را دریافت کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اینفوگرافیک جاب آفر دانمارک

اینفوگرافیک جاب آفر دانمارک

در این راستا می توانید از تجربیات کارشناسان موسسه مهاجرتی الست گروپ بهره مند شوید. شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر در سراسر کشور شناخته می شود.

جاب آفر (Job Offer)

جاب آفر (Job Offer)

پیش از توضیح درباره جاب آفر دانمارک، بهتر است در مورد Job Offer توضیحاتی را در اختیار شما قرار دهیم. زمانی که فردی با کمپانی ثبت شده رسمی قرارداد استخدامی منعقد می کند، Job Offer می گویند.

دقت داشته باشید در این قرارداد استخدامی، تمامی شرایط کاری و توافقات لازم بین طرفین (کارفرما و کارمند) بایستی به طور دقیق و صریح بیان شود. مطابق قرارداد فوق، Employer   (کارفرما) فرد متقاضی جویای کار را برای یک بازه زمانی مشخص استخدام می کند تا از تجارب و تخصص وی در زمینه شغلی بهره مند شود.

افراد تحصیلکرده ای که دارای مدارک دانشگاهی معتبر و مرتبط در رشته های تحصیلی خواسته شده این کشور هستند و یا از توانایی و یا ویژگی های خاصی در رشته های فوق برخوردار می باشند، این امکان را دارند که برای اخذ جاب آفر دانمارک، اقدامات لازم را انجام دهند. در اصل فرد متقاضی از دو طریق می تواند برای مهاجرت به این کشور اروپایی اقدامات لازم را انجام دهد که عبارتند از:
1)    لیست مثبت                2) حداقل حقوق
که در هر دو شیوه، فرد داوطلب مستلزم داشتن Job Offer  (قرارداد کار) است.
در این راستا توصیه می شود برای تکمیل اطلاعات مربوط به جاب آفر دانمارک، با کارشناسان و مشاوران مجرب و باسابقه ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ در ارتباط باشید تا بر حسب تجربه چندین ساله ای که در این زمینه کسب نموده اند، راهنمایی های لازم را به شما متقاضیان محترم ارائه دهند.

شیوه های کاریابی در Denmark

شیوه های کاریابی در Denmark

همان طور که همه شما می دانید، هر کشوری دارای مراحل کاریابی متفاوتی است و به همین منظور بایستی برای کاریابی، نوع CV، نوع مصاحبه شغلی و فرآیند کاریابی، مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. یکی از شیوه های کاریابی در این کشور اروپایی، از طریق جاب آفر دانمارک است.

البته متقاضیان می توانند پس از اتمام تحصیل به مدت شش الی دوازده ماه، شغل مورد نیاز مرتبط به رشته تحصیلی خود را در کشور دانمارک پیدا کنند. البته دارندگان ویزای توریستی هم از این فرصت برخوردارند تا بعد از بازگشت به کشور مبداء، دوباره برای پاسپورت کاری این کشور اقدامات لازم را انجام دهند. اما در مجموع شما متقاضی محترم برای کاریابی در کشور دانمارک بایستی هشت مرحله را پشت سر گذارید که عبارتند از:

اطمینان از صلاحیت داشتن کاریابی

در نخستین گام پیش از کاریابی، فرد بایستی اطمینان داشته باشد که صلاحیت یکی از پاسپورت های شغلی این کشور اروپایی را دارد و علاوه بر اسناد خواسته شده، از مهارت و امتیازات مورد نیاز برخوردار است. دقت داشته باشید کسب و کارهایی که به مهارت های بالا نیاز ندارند همچون کارگران ساده، صلاحیت لازم برای جست و جوی کار را نخواهند داشت.  

نوع شغل درخواست شده

بایستی فرد بنا بر نوع شغلی که تقاضا می دهد، بررسی منابع متعددی را انجام دهد. کسب و کارهای پاره وقت، زبان دانمارکی و یا حتی انگلیسی و غیره هر یک به نوبه خود دارای ماخذ کاریابی متفاوتی هستند.

جست و جوی Online

کاریابی Online یکی از بهترین شیوه های پیدا کردن شغل است. شرایط جست و جوی Online در این کشور اروپایی فوق العاده است و بیشتر کارفرمایان و موسسات می توانند از این طریق با فرد متقاضی رابطه برقرار کنند.

شراکت با معتبرترین موسسات کاریابی

این کشور دارای معتبرترین سازمان های کاریابی است که شبکه و در عین حال ارتباطات وسیعی دارند که در این راستا به متقاضیان جویای کار، کمک شایانی می کند.

شبکه سازی (networking)

بهتر است با متقاضیان دیگر جویای کار در این کشور اروپایی در رابطه باشید؛ به این دلیل که بعضی از کسب و کارها آگهی نمی شوند و انتقال آن ها فقط به شکل کلامی انجام می شود.

تهیه CV شغلی مناسب

از اساسی ترین مراحل کاریابی، آماده کردن رزومه شغلی است که مستلزم دقت بسیار است. بایستی CV شما مفید، کوتاه و خلاصه باشد و بیانگر توانایی های پررنگ و جامع شما در این راستا باشد.
یکی از موارد قابل بحث در رابطه با کاریابی و پاسپورت کار در این کشور اروپایی، نداشتن Job Seeker Visa و Skilled Worker Visa است.

از این رو فرد درخواست کننده کار در این کشور، مسیر سختی را به منظور گرفتن اقامت کاری دانمارک بایستی پشت سر گذارد و به طور معمول اشخاصی که صلاحیت کشور دانمارک را دارند، از امتیازات مورد نیاز برای اقامت شغلی در Canada نیز برخوردار هستند.
اطلاعات تکمیلی را از متخصصین شرکت الست گروپ کسب نمایید.

نرخ بیکاری و بازار کار در کشور Denmark

در ادامه نوشتار جاب آفر دانمارک، لازم است به مهمترین موضوع یعنی نرخ بیکاری در این کشور بپردازیم. در صورتی که قصد اشتغال در کشور دانمارک را دارید، بایستی به مهمترین نکات کاربردی مانند نرخ بیکاری و درصد مالیات در این کشور دقت بسیار داشته باشید؛ به این علت که موارد فوق مهمترین انتخاب شما به منظور دریافت اقامت Denmark است.

نرخ بیکاری در این کشور اروپایی در حدود (3.6%) است که به عنوان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری محسوب می شود. در واقع نرخ فوق نشان می دهد که هم اکنون از هر صد نفر جویای کار، نود و شش نفر در دانمارک به فعالیت در حوزه شغلی خود مشغول هستند.

همان طور که گفتیم، اشتغال در این کشور یکی از شیوه های مهاجرتی به شمار می آید که دقت به شرایط مالیات و نرخ بیکاری، مهمترین اقدام برای مهاجرت است؛ اما بنا بر سختی های پاسپورت فوق، شیوه های آسان تری نظیر مهاجرت تحصیلی که سبب اشتغال در این کشور می شود، وجود دارد که متقاضی بایستی توجه بسیار به آن داشته باشد.

مهاجرت به کشور دانمارک به شیوه کار

مهاجرت به کشور دانمارک به شیوه کار

از رایج ترین شیوه ها به منظور اخذ پاسپورت کار برای ایرانی ها و همچنین مهاجرت به این کشور اروپایی از راه اشتغال، اقدام به شیوه Job Offer Denmark  (پیشنهاد کاری) است.

به این ترتیب درخواست کنندگان این فرصت را دارند که به روش دعوتنامه کاری، برای پاسپورت کار دانمارک اقدامات لازم را انجام دهند. لازم است متذکر شویم که ضرورت آگهی وضعیت شغلی فوق در کشور دانمارک به مدت سه ماه و همینطور در EU  (اتحادیه اروپا) تا سه ماه دیگر اعتبار دارد که این مورد یکی از مهمترین موارد درباره جاب آفر دانمارک است.

از این رو درصد موفقیت به شیوه فوق بسیار پایین است. شیوه دیگر برای کار و یا به عبارتی اقامت کاری در این کشور، به دندانپزشکان و یا پزشکان مجرب اختصاص دارد. بنا بر نیاز مبرم این کشور به مشاغل نامبرده و با هدف جذب متخصصین خبره و ماهر، اقامت بیست و چهار ماهه را برای این گروه از پزشکان در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران حاذق ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ در ارتباط باشید تا در این رابطه توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهند.  

انواع ویزای کاری Denmark

انواع ویزای کاری Denmark

در مجموع تمامی مهاجران کشورهای غیر اروپایی و یا اروپایی بایستی برای مهاجرت شغلی به دانمارک نسبت به دریافت یکی از پاسپورت های کاری که در ادامه توضیح خواهیم داد، اقدامات لازم را انجام دهند. در واقع گرفتن این نوع گذرنامه به متقاضیان اجازه زندگی و یا کار را در کشور دانمارک می دهد.

این گذرنامه دارای انواع متعددی است که هر یک از آن ها ویژگی و شرایط خاصی دارد. گفتنی است که دارندگان هر یک از این پاسپورت های کاری، از امکانات متعددی برخوردار هستند که می توانند در کشور دانمارک از آن بهره مند شوند.
 
بررسی Denmark Work Visa به این ترتیب است که:
1)    جاب آفر دانمارک    2) Visa GR1    3) ویزای کاری مختص پزشکان
در حقیقت، بر خلاف کشورهایی همچون آفریقای جنوبی، اتریش و جمهوری فدرال آلمان که احتمال گرفتن Job Seeker Visa، جست و جو در محیط را برای درخواست کنندگان مهیا نموده است، درخواست کننده صرفاً از طریق موارد نامبرده امکان دریافت پاسپورت کاری این کشور را دارد که در زیر توضیحات لازم را در خصوص هر یک از آن ها بیان خواهیم کرد:

ویزای کار از طریق جاب آفر دانمارک: گفتیم یکی از روش های گرفتن پاسپورت کاری این کشور، اقدام به شیوه پیشنهاد شغلی است که داوطلب بایستی روند سختی را پشت سر گذارد. در اصل، در شیوه فوق، جاب آفر دانمارک توسط کارفرما به شخص داوطلب ارائه می گردد و در این راستا برای وی دعوتنامه قانونی ارسال خواهد شد.

ضمناً کارفرمای دانمارکی بایستی ثابت کند که در اروپا و یا Denmark شخصی که صلاحیت انجام کار مورد هدف را داشته باشد وجود ندارد که شاید برای این امر نیاز باشد تا در این کشور و پس از آن در کل EU اطلاعیه کار را منتشر کند.

به این معنا که در وهله نخست، نیاز است شغل دلخواه در Denmark و سپس اتحادیه اروپا انتشار یابد و چنانچه در این راستا نیروی مجرب کاری مانند شخص درخواست کننده پیدا نشود، کارفرما این امکان را دارد که از وی همچون نیروی خارجی با هدف اشتغال بهره مند شود.

لازم به توضیح است که دارا بودن توانایی ها، تخصص، CV شغلی درخشان و مسلط بودن به زبان دانمارکی، از مهمترین عوامل موثر در اخذ ویزای کار از طریق جاب آفر دانمارک است. به منظور مهاجرت به این کشور به شیوه کار و اخذ Job Offer لازم است علاوه بر تجارب شغلی و تحصیلات دانشگاهی، از دانش کافی این زبان نیز برخوردار باشید.

 :Visa GR1 پاسپورت فوق نوعی گذرنامه امتیازی همانند اسکیل ورکر کانادا  (Federal Skilled Worker) کشور کانادا است و نیاز است متقاضیان از موارد متعددی از جمله حداقل سوابق شغلی سه الی چهار ساله، سن، تحصیلات و حداقل گواهینامه زبان معادل IELTS (6) امتیاز (100) را به دست آورند تا موفق به اخذ پاسپورت فوق شوند. با وصول گذرنامه فوق، شخص متقاضی نخست به مدت بیست و چهار ماه اقامت این کشور را دریافت خواهد کرد. گفتنی است که مهاجرت کاری به این کشور اروپایی به شیوه Visa GR1، از سال دو هزار و شانزده میلادی برای ایرانیان قابل صدور نخواهد بود.

پاسپورت کاری ویژه nurses و  :physicians دانمارک از جمله کشورهای اروپایی است که با فقدان نیروی دندانپزشک، پرستار و نیز پزشک همراه است و به همین منظور، دولت این کشور سعی به صدور پاسپورت مخصوص برای این گروه از مشاغل نموده است.

دارندگان این گذرنامه می توانند نخست پاسپورت دو ساله را برای اقامت در این کشور اخذ کنند. پیش بینی می شود در این بازه زمانی، شخص درخواست کننده بتواند به سطح (3) این زبان دست یابد و سپس تقریباً به مدت شش ماه در دوره های کارآموزی شرکت کند تا بدین وسیله همچون یکی از مشاغل نامبرده در این کشور مشغول به کار در حوزه پزشکی شود.

دارندگان این پاسپورت از این فرصت برخوردارند تا از امکانات تحصیلی رایگان برای فرزندان رده سنی کمتر از هجده سال نیز بهره مند شوند. همچنین همسر شخص متقاضی امکان آموزش زبان دانمارکی به شکل کاملاً رایگان را دارد. برای کسب آگاهی بیشتر، با مشاورین شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

از دیگر ویزاهای کاری کشور دانمارک می توان به موارد زیر اشاره نمود:
پاسپورت کار بعد از فارغ التحصیلی Denmark : اشخاصی که پیش از این پاسپورت تحصیلی کشور دانمارک را به دست آورده اند و تحصیلات خود را در یکی از مراکز آموزشی معتبر دانمارک گذرانده اند، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های دانمارک و اخذ گواهینامه معتبر تحصیلی، می توانند برای پیدا کردن شغل و یا اقامت در دانمارک، تقاضای پاسپورت فوق را به دولت این کشور ارائه دهند.

بهتر است بدانید که نظام شغلی دانمارک در کلیه حوزه های شغلی، اولویت نخست نیروی کار را شهروندان این کشور معرفی می کند و تنها در حوزه هایی که با فقدان نیروی مجرب کار روبرو است و تبعه دانمارک در این حوزه از تخصص کافی برخوردار نیستند؛ کارفرمایان این امکان را دارند که از مهاجران بین المللی دعوت به همکاری کنند.

مهارت همزمان به زبان دانمارکی و همچنین انگلیسی با هدف جست و جوی فارغ التحصیلان مراکز آموزشی دانمارک بسیار موثر است. علاوه بر این، در اختیار داشتن گواهینامه دانشگاهی از معتبرترین و خوشنام ترین کالج های دانمارک، کارفرمایان دانمارکی بسیاری را به خود جلب کرده است.

ویزای کار:(Family Stream)  گذرنامه فوق به نوعی پاسپورت همراه به شمار می آید. در اصل پاسپورت فوق ویژه همراهان (همسر و فرزندان رده سنی کمتر از هجده سال) اشخاصی است که پیش از این نسبت به وصول پاسپورت کاری که اقدام کرده اند و در دانمارک مشغول به کار هستند. به عبارتی فرد همراه بایستی با فرد مقیم در این کشور رابطه ای داشته باشد و توسط وی پشتیبانی شود.

Job Seeker Visa دانمارک: پیدا کردن فرصت های شغلی و یا کاریابی به شکل Online و به عبارتی از راه دور، امری سخت و دشوار است. به همین منظور برخی از متقاضیان برای یافتن کاریابی در دانمارک تقاضای Job Seeker Visa می دهند تا بدین وسیله بتوانند در کمترین زمان در دانمارک اقامت یافته و شغل مناسبی را مرتبط به رشته تحصیلی و تخصص خود پیدا کنند.

لذا، گرفتن پاسپورت فوق با سختی و دشواری های بسیاری همراه است. یکی از شرایط مورد نیاز به منظور اخذ گذرنامه فوق، برخورداری از استطاعت مالی برای فراهم کردن هزینه های زندگی و یا اقامت در دانمارک در مدت کاریابی است. علاوه بر این، متقاضی بایستی سابقه شغلی و تحصیلی قوی را به دولت این کشور در این راستا ارائه دهد.
البته ویزاهای کاری دیگری از جمله:
1)    Fast-track Scheme   2) ویزای کاری رویداد (هدف خاص)    3) ویزای کاری Pay-limit scheme   4) پاسپورت کارفرمای فصلی تکمیلی 5) پاسپورت کاری خود اشتغالی  6) پاسپورت کارت اقامت 7) پاسپورت کاری برای پژوهشگران 8) پاسپورت کاری Special individual نیز وجود دارد.

طرح های موجود برای وصول Denmark Work Visa

طرح های موجود برای وصول Denmark Work Visa

برخی از برنامه ها برای ایجاد شغلی تجربه شده به منظور گرفتن مجوز اقامت این کشور به شیوه کار طراحی شده است که در زیر به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد:
1)    فهرست مثبت 2) PHD و مطالعه  3) جفت های Au  4) تعطیلات کار و کارآموزان 5) محققان و پژوهشگران مهمان 6) مدیران و دامداران مزارع در حوزه کشاورزی 7) تادیه حقوق بازنشستگی
به این ترتیب بعد از وصول پاسپورت کاری این کشور، شخص درخواست کننده این فرصت را دارد که تقریباً ظرف مدت پنج ماه به کشور Denmark وارد شود.

وی بایستی با ورود به خاک این کشور، پروسه معرفی کامل خود و همچنین بیمه، نشانی محل سکونت در این کشور و سایر موارد مورد نیاز را در اختیار پلیس کشور قرار دهد. در انتها این امکان را دارد که اقدامات لازم را در راستای مهاجرت فرزندان و همسر خود انجام دهد.

در ضمن در انتهای هر سال، پاسپورت فوق تا دوازده ماه بعد قابل تمدید است و شخص درخواست کننده کار در این کشور و وصول Denmark Work Visa این امکان را دارد که به مدت سه سال در این کشور اقامت داشته باشد. علاوه بر این، در صورت یافتن شغلی که دارای پرداخت مالیات و بیمه است، شخص می تواند به منظور دریافت اقامت در این کشور به تدریج بعد از گذشت سه سال اقدامات لازم را انجام دهد.

بهتر است در این بازه زمانی، فرد داوطلب به مدت ده ماه به شغل مرتبط به تخصص خود بپردازد و با پرداخت مالیات، مجدداً اقامت چهار ساله دریافت کند و پس از آن، شخص از طریق اشتغال در این کشور می تواند اقامت دائم Denmark را وصول کند.

مدارک مورد نیاز برای جاب آفر دانمارک

مدارک مورد نیاز برای جاب آفر دانمارک

نخست لازم است متذکر شویم که اسناد مورد نیاز برای این نوع از پاسپورت کشور دانمارک براساس نوع روند شغلی انتخابی و در عین حال روش دریافت Denmark Work Visa متفاوت است.

به طور مثال پرستاران و یا پزشکان مجرب ما برای دریافت این گذرنامه به ارائه مجوز نظام پزشکی نیاز دارند. دقت داشته باشید که عرضه داشتن مستندات جامع و صحیح، تاثیر زیادی در پروسه جذب نیروی مجرب و متخصص کار این کشور اروپایی دارد.

پیوسته بهتر است در زمان سفر به این کشور، اسناد مرتبط مسافرتی خود را همراه داشته باشید؛ به عبارتی کلیه مدارک هویتی خود شامل کارت شناسایی، گواهینامه، پاسپورت، گواهی تولد و ... را در مکانی مطمئن نگه دارید. به این ترتیب بعد از نشان دادن کلیه اسناد درخواستی، در صورت مورد تایید بودن کنسولگری این کشور، صدور ویزای کار دانمارک برای فرد متقاضی صادر می شود. در مجموع، داوطلب بایستی اسناد مورد نیاز زیر را برای گرفتن این نوع از ویزای جاب آفر دانمارک تهیه کند که شامل:

1)    گذرنامه معتبر 2) گواهینامه زبان موثق 3) اسناد سوابق شغلی 4) مستندات شناسایی 5) مدارک تحصیلی ترجمه شده 6) گواهی سلامت از وزارت بهداشت و سلامت کشور Denmark   7) ارائه گواهی عدم سوء پیشینه می شود.
در رابطه با ارائه پاسپورت لازم است متذکر شویم که این مدرک یکی از مهمترین اسناد برای مهاجرت به این کشور از طریق جاب آفر دانمارک است که بایستی ارزشمند و موثق باشد. پاسپورت فوق که دست کم مناسب برای نود روز بعد از ورود شما به این کشور است، برای دیدن از این کشور بسیار زیبا کاربردی است. لذا، در صورتی که گرفتن گذرنامه فوق در کمتر از سه ماه از زمان حضور شما در این کشور انقضاء یابد، بهترین اقدام این است که پیش از ورود به دانمارک، مجدداً تمدید کنید. ناگفته نماند که تبعه EU می توانند از طریق کارت شناسایی به این کشور مهاجرت کنند.

شرایط وصول ویزای کار دانمارک

شرایط وصول ویزای کار دانمارک

دولت این کشور شرایط متفاوتی را برای اخذ هر یک از پاسپورت های کاری این کشور اروپایی در نظر گرفته است. اما متداول ترین شرایط اخذ Denmark Work Visa عبارتند از:
یکی از شرایط لازم برای گرفتن گذرنامه فوق، داشتن جاب آفر دانمارک از کارفرمای خارجی خود به همراه میزان دستمزد مشخص است.
متقاضیان دریافت ویزای کار این کشور اروپایی بایستی از سوابق و تجارب شغلی مربوط و مناسب برخوردار باشند.
از دیگر شرایط مورد نیاز، داشتن نمرات قابل قبول و گواهینامه تحصیلی موثق و ارزشمند است.
مهمترین شرط دیگر در وصول Denmark Work Visa برخورداری از استطاعت مالی و داشتن سرمایه کافی برای زندگی و اشتغال در کشور دانمارک است.
متقاضی با هدف دریافت پاسپورت کار این کشور بایستی به زبان انگلیسی و یا دانمارکی تسلط کافی داشته باشد.
یکی از شروط لازم برای گرفتن Denmark Work Visa دارا بودن سن مناسب است که تمامی متقاضیان رده سنی بیش از هجده سال می توانند نسبت به وصول این گذرنامه اقدام کنند.
مشاوران و کارشناسان حقوقی باتجربه و خبره ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ، پیوسته همراه شما بوده و پاسخگوی تمامی سوالات شما در این زمینه هستند.

شرایط دوره های آزمایشی و آموزشی در Job Offer Denmark

شرایط دوره های آزمایشی و آموزشی در Job Offer Denmark

اغلب قراردادهای شغلی و یا جاب آفر دانمارک از یک دوره آزمایشی و آموزشی تشکیل شده است و در این بازه زمانی این فرصت برای طرفین فراهم شده است که تقریباً از سی روز، آگاهی پیشین قرارداد را ابطال کنند.

اگر چه بازه زمانی این دوره ها برای کشور Belgium بین سه الی شش ماه است و برای این کشور اروپایی هم دوره های فوق اغلب به منظور نیروهای مجرب کار خارجی و داخلی شش ماه در نظر گرفته شده است. کارشناسان با سابقه ما در شرکت الست گروپ، اطلاعات جامع تری را در خصوص مشاغل و رشته های مرتبط حتی شرایط کاری در کشور دانمارک در اختیار شما قرار می دهند و در این زمینه راهنمایی های لازم را بیان خواهند کرد.

مشاغل لازم در کشور دانمارک

مشاغل لازم در کشور دانمارک

نیاز است که متقاضیان دریافت پاسپورت کاری این کشور، قبل از هر اقدامی وضعیت شغلی کسب و کارهای متعدد در این کشور اروپایی را ارزیابی کنند. دولت Denmark همچون سایر کشورهای توسعه یافته، به شکل سالانه فهرستی را با نام Occupation on Demand  (لیست کسب و کارهای مورد نیاز) انتشار می دهند تا از این طریق در بعضی از کسب و کارها فقدان نیروی مجرب کار را به درخواست کنندگان و یا حتی نیروی متخصص بین المللی آگهی کنند.

لازم به توضیح است که درصد اخذ جاب آفر دانمارک و کاریابی برای بعضی از کسب و کارها در دانمارک در مقایسه با برخی از کشورهای پیشرفته دیگر به مراتب بیشتر است. مثلاً رشته هایی از جمله nursing  (پرستاری) و medical  (پزشکی) در این کشور اروپایی به آگهی کار نیاز ندارند. در واقع مشاغلی همچون پرستاران، دندانپزشکان، پزشکان و رشته های مهندسی، با حداکثر درصد نسبت به سایر حرفه ها همراه هستند.

به این ترتیب، فقط پرستاران، دندانپزشکان و حتی پزشکان این امکان را دارند که طی مراحلی به شیوه پاسپورت کاری، آسان تر به این کشور وارد شوند. بهتر است سایر داوطلبین نخست به روش تحصیلی به دانمارک مهاجرت کنند تا از این طریق امکان کاریابی برای آن ها آسان تر شود.

به جز آن که امکان وصول پیشنهاد شغلی (جاب آفر) از کارفرمای دانمارکی خود را داشته باشند و در این راستا اثبات کنند که در EU  (اتحادیه اروپا) و یا داخل دانمارک نیروی متخصص همچون آن ها وجود ندارد. کسب و کارهای ایرانی های این کشور با توجه به این که تحت چه شرایطی و از چه طریقی به دانمارک وارد شده اند، در عرصه های متفاوتی است.

بنابراین باید متذکر شد که کسب و کارهای ایرانی ها در این کشور اروپایی که از طریق جاب آفر دانمارک به خاک این کشور وارد شده اند، به طور معمول در چارچوب کسب و کارهای مورد نیاز در Denmark است که اغلب شامل موارد زیر است:
1)    مهندس مکانیک 2) اقتصاد دان 3) مهندس عمران 4) مدیر اداری و بازرگانی 5) مهندس محیط زیست 6) معلم ابتدایی و راهنمایی 7) مهندس انرژی 8) متخصص تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات 9) مهندس IT   10) دندانپزشک 11) پزشک 12) مدیر تولید 13) پرستار 14) حسابرس 15) مهندس کشتیرانی 16) Business analysis  (تحلیلگر کسب و کار)  17) مدیر تولید 18) برنامه نویس
اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان شرکت الست گروپ دریافت نمایید.

موقعیت اقامت و دریافت تابعیت کشور Denmark

موقعیت اقامت و دریافت تابعیت کشور Denmark

بدون شک تابعیت و گرفتن اقامت بلند مدت این کشور، از مهمترین اهداف اغلب درخواست کنندگان وصول پاسپورت کاری این کشور است. در بیشتر موارد، اقامت نخست شخص به دنبال گرفتن جاب آفر دانمارک (پیشنهاد شغلی) با توجه به مدت قرارداد داوطلب است و به طور معمول، امکان تمدید آن وجود دارد و همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم، در خصوص پرستاران و پزشکان هم اقامت فوق نخست بیست و چهار ماهه است.

در مواقعی که ورود متقاضیان نخست با دریافت گذرنامه تحصیلی به این کشور اروپایی است، بایستی به این مورد توجه داشته باشند که بازه زمانی اقامت کاری آن ها به قراردادی که با کارفرمای دانمارکی منعقد شده است، بستگی دارد.

در مجموع جذب نیروی ماهر کار در این کشور اروپایی به تابعیت و از همه مهمتر وصول اقامت دائم منتهی می شود که این مورد برای کلیه متقاضیان خارجی امری بسیار حائز اهمیت تلقی می شود. معمولاً بعد از بستن قرارداد اولیه و بعد از گذشت پنج سال، شخص متقاضی چنانچه تمامی الزامات این کشور مانند عدم سوء پیشینه و یا نداشتن جرم را رعایت نماید، از این فرصت برخوردار است تا اقامت دائم Denmark را دریافت کند.

متقاضیان دقت داشته باشند که چنانچه هیچ گونه سوابق کیفری در این کشور نداشته باشند و یا به طور کامل دوره های آموزش این زبان را با موفقیت پشت سر بگذارند، این امکان را دارند که بعد از گذشت بیست و چهار ماه؛ ویزا، شهروندی و یا اقامت این کشور را دریافت کنند. گفتنی است که روند فوق هم شامل همراهان شخص متقاضی می شود و می توانند طبق ضوابط نامبرده، شهروندی و اقامت این کشور را وصول کنند.

بررسی پاسپورت همراه و وصول پاسپورت کاری کشور دانمارک

بررسی پاسپورت همراه و وصول پاسپورت کاری کشور دانمارک

هدف از وصول پاسپورت همراه، گرفتن گذرنامه برای همراهان درجه یک (فرزندان 18- و همسر) شخص داوطلب است. در حقیقت اشخاص این امکان را دارند که با دریافت پاسپورت کشور دانمارک، نسبت به وصول گذرنامه همراه نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

در این راستا کشورهای مختلف برای ارائه پاسپورت همراه، شرایط متفاوتی را در نظر گرفته اند. می توان گفت که یکی از مزایای مهاجرت به دانمارک این است که دولت این کشور قوانینی را برای پیوست همراه دارندگان پیشنهاد شغلی در نظر گرفته است که آن ها می توانند در این سفر علاوه بر بهره مندی از مراحل شغلی، از امکانات تحصیلی رایگان نیز در این کشور برخوردار شوند.

به عبارتی اشخاصی که برای وصول گذرنامه تحصیلی و یا حتی کاری دانمارک اقدام می کنند، از این فرصت برخوردارند که به طور همزمان برای همراهان خود تقاضای گذرنامه دانمارک ارائه دهند. بهتر است بدانید که در تمامی مراحل فوق، همسر شخص متقاضی جویای کار، مجوز فعالیت به صورت تمام وقت را در کشور دانمارک دارد که این مورد تا حد قابل توجهی در جبران مخارج زندگی در این کشور اروپایی موثر است.

همان طور که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم، متقاضیان بعد از وصول Denmark Work Visa، افزون بر مجوز کار، امکان دریافت اقامت دائم کشور دانمارک را برای همسر و فرزندان همراه خود دارند.
کارشناسان حقوقی زبده و خبره ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ پیوسته در طرح Job Offer Denmark و پیوست همزمان اعضای درجه یک خانواده، همراه شما بوده و براساس جدیدترین اطلاعات فوق، راهنمایی های لازم را به شما متقاضیان جویای کار در کشور دانمارک ارائه خواهند کرد.

شرایط اخذ پاسپورت همراه Denmark

شرایط اخذ پاسپورت همراه Denmark

در میان تمامی کشورهای دنیا در قوانین مهاجرتی، مهمترین ارزش ها به خانواده اختصاص دارد و در این راستا کشور دانمارک از این قاعده مستثنی نیست. در این کشور اروپایی، فرد با کلیه انواع پاسپورت های کار،ی این امکان را دارد که علاوه بر همسر، فرزندان رده سنی کمتر از هجده سال را هم در این سفر همراه خود داشته باشد و از مقررات حمایت کننده خانواده در دانمارک نیز بهره مند شوند.

بنابراین در پاسپورت هایی مانند کارآموزی و همچنین پاسپورت تطبیق با هدف اشتغال پزشکان، به طور همزمان به تمامی اعضای درجه یک خانواده پاسپورت اعطا می گردد. لازم به ذکر است که نیازی نیست که فرزندان و همسر وی گواهینامه زبان انگلیسی و یا دانمارکی خود را برای دریافت گذرنامه به دولت این کشور ارائه دهند؛ بلکه تنها شرط نیاز، نشان دادن تایید پیوستگی به همراه مستندات مالی کافی به منظور تادیه مخارج زندگی است.

بنابراین که فرد این امکان را دارد که در این سفر کاری با خود همراه داشته باشد، جست و جوی آنلاین در این کشور برای همراهان شخص متقاضی، انتخاب مناسبی است.

به این علت که در بیشتر شیوه های مهاجرت تحصیلی و یا کاری به Denmark، همراه فرد، مجوز کار به صورت Full time را دارد و از همه مهمتر می تواند در این کشور از امکانات کاریابی هم برخوردار شود. متخصصین شرکت الست گروپ، در این زمینه اطلاعات بیشتری به شما ارائه خواهند داد.

دریافت اقامت دائم و Denmark Visa به شیوه کار

دریافت اقامت دائم و Denmark Visa به شیوه کار

Denmark از جمله کشورهای مهاجرپذیر به شمار می آید که امکان وصول اقامت دائم، Denmark Visa همراه با حقوق شهروندی به شیوه پیشنهاد شغلی برای متقاضیان جویای کار را فراهم کرده است. بعد از کاریابی و گرفتن اقامت کاری در کشور دانمارک، داوطلب از طریق شیوه های متعدد برای گرفتن اقامت دائم دانمارک می تواند اقدام کند که عبارتند از:

شیوه نخست - وصول اقامت دائم دانمارک

شیوه نخست - وصول اقامت دائم دانمارک

چنانچه فرد در این کشور اروپایی به مدت هشت سال زندگی کند، از این فرصت برخوردار است تا به کنسولگری کشور دانمارک تقاضای اقامت دائم را ارائه دهد.

شیوه دوم - وصول اقامت دائم دانمارک

اگر فرد در این کشور به مدت چهار سال زندگی کند و در این بازه زمانی، به یادگیری این زبان بپردازد و دست کم استخدام دائم به مدت چهار سال باشد و به این ترتیب سالانه درآمد وی بالغ بر مبلغ در نظر گرفته شده باشد و در عین حال نمره قبولی در آزمون شهروندی این کشور را دریافت کرده باشد، می تواند اقامت دائم Denmark را به مدت چهار سال دیگر وصول کند.

شیوه سوم - وصول اقامت دائم دانمارک

براساس ضوابط EU اگر فردی به شکل قانونی در یکی از کشورها به مدت پنج سال زندگی کند، امکان وصول اقامت دائم اروپا را خواهد داشت.
در انتها لازم است در مورد شرایط وصول ویزا خاطر نشان شویم که:
در حالت معمولی بدون این که فرد متقاضی جویای کار با شخص مقیم این کشور ازدواج کند و با در اختیار داشتن اقامت کاری در دانمارک زندگی کند، به تدریج بعد از گذشت نه سال سکونت، این امکان را دارد که تقاضای تابعیت و ویزای Denmark را به دولت این کشور ارائه دهد.

خدمات شرکت مهاجرتی الست گروپ

خدمات شرکت مهاجرتی الست گروپ

تمامی اعضای شرکت مهاجرتی کارآمد و باسابقه الست گروپ سعی دارند پیوسته در تمامی مراحل به خصوص جمع آوری اسناد و مستندات لازم برای دریافت ویزای شخص متقاضی، همراه شما باشند و با در اختیار داشتن به روزترین اطلاعات، راهنمایی های لازم را در راستای وصول جاب آفر کشور دانمارک ارائه دهند.

به این ترتیب چنانچه شما متقاضی محترم در هر مرحله ای با مشکل خاصی روبرو شوید، مشاوران شرکت الست گروپ بهترین راهنمایی ها را به منظور تسریع در امر وصول گذرنامه کاری کشور دانمارک به شما ارائه خواهند کرد.

علاوه بر این، همراهی شخص متقاضی برای آغاز یک زندگی تازه همچون افتتاح حساب بانکی، امور قانونی و اداری در هنگام ورود به دانمارک، درج بیمه خدمات درمانی و اخذ کارت بیمه و همچنین یاری کردن وی تا زمان استقرار کامل در این کشور، از دیگر خدمات تضمینی شرکت مهاجرتی و معتبر الست گروپ است که شما مهاجران محترم می توانید از آن بهره مند شوید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با جاب آفر کشور دانمارک اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. چنانچه شما توسط کارفرمای دانمارکی خود پیشنهاد شغلی دریافت کنید، امکان وصول پاسپورت کاری کشور دانمارک و دیگر امکانات موجود همراه با حقوق مناسب را خواهید داشت. در مجموع دریافت Denmark Work Visa برای ایرانی ها بسته به اخذ جاب آفر (پیشنهاد شغلی) میسر خواهد بود.