سایت جستجوی کار در آلمان

در این مقاله به موضوع سایت جستجوی کار در آلمان خواهیم پرداخت.

کشور آلمان، یکی از کشورهای مورد توجه مهاجران، از سرتاسر جهان می باشد. در کشور آلمان، نرخ بیکاری در پایین ترین درصد ممکن می باشد.

در این مقاله به موضوع سایت جستجوی کار در آلمان خواهیم پرداخت.

کشور آلمان، یکی از کشورهای مورد توجه مهاجران، از سرتاسر جهان می باشد. در کشور آلمان، نرخ بیکاری در پایین ترین درصد ممکن می باشد.

به جهت آن که، جمعیت این کشور، در جهت کهن سالی پیش می رود و کمبود نیروی جوان در کشور آلمان، بسیار خودنمایی می نماید، این کشور، هر ساله، اقدام به جذب نیروهای مفید و ماهر، از تمای کشورهای جهان، می کند.

یکی از دغدغه های علاقمندان به کار در کشور المان، یافتن شغلی مناسب در این کشور، متناسب با تجربه کاری و مدرک تحصیلی ایشان می باشد. برای پیدا کردن کار دلخواه، روش های متفاوتی وجود دارد. از آن جمله، می توان به سایت جستجوی کار در آلمان، اشاره کرد. 
این سایت، فرصتی برای علاقمندان به کار در کشور آلمان ایجاد می نماید تا بتوانند با فرصت های کاری موجود در این کشور، آشنا شوند. این سایت های کاریابی را، خود اشخاص جویای کار نیز، می توانند مورد بررسی قرار دهند. 
به دلیل اهمیت موضوع " سایت جستجوی کار در آلمان "، شرکت مهاجرتی الست گروپ، این مقاله را به این مبحث، اختصاص داده است. 

پس از مطالعه کامل مباحث آمده در این مقاله، در صورت هر گونه سؤال و یا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با مشاوران و متخصصان مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نموده و از راهنمایی های ایشان، در راستای افزایش آگاهی خود، به جهت یافتن شغلی متناسب با شرایط خود، بهره مند گردید.

اینفوگرافیک سایت جستجوی کار در آلمان

اینفوگرافیک سایت جستجوی کار در آلمان

چنان چه شما از علاقمندان به مهاجرت و کار در کشور آلمان می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

کشور آلمان، در میان بسیاری از کشورهای جهان، پایین درصد بیکاری را دارد. به طوری که در سال 2021، آمار افراد بیکار در این کشور، زیر 6 درصد بیان شده است. این درصد، نشان گر تعداد بسیار کم افراد فاقد شغل در کشور آلمان، می باشد. 
این آمار، نشان گر آمار کم بیکاران و وجود فرصت های شغلی و متنوع در این کشور، به شمار می رود. کشور آلمان، به نسبت بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر، شرایط بسیار اسان تری را برای علاقمندان به کار در این کشور، در نظر گرفته است. 
 به صورت کلی، دو روش کلی برای ورود به کشور آلمان، از طریق دریافت ویزای کاری، وجود دارد. در روش نخست، به فرد متقاضی کار در کشور آلمان، یک ویزای 6 ماهه داده می شود. در مدت این شش ماه، فرد به دنبال کار مورد نظر خود می گردد.

در صورتی که کار مورد نظر خود را پیدا کند، می تواند در کشور آلمان، مشغول به کار شود. البته کشور المان، شرایطی را نیز برای این روش، در نظر گرفته است. یکی از مهم ترین مواردی که در این زمینه مورد توجه قرار می گیرد، داشتن مدرک زبان آلمانی، در سطح B1 می باشد. 

هم چنین، فرد می بایست مدرکی دال بر اتمام دوره کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در کشور المان را و یا معادل این مدارک را، از سایر کشورهای جهان، ارائه کند. علاوه بر این، داشتن حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط با مدرک دانشگاهی، از دیگر الزامات دریافت این ویزا، می باشد.

به این نوع از ویزا، جاب سیکر گفته میشود. اما، روش دیگری که می توان با آن، در کشور آلمان، مشغول به کار شد، داشتن یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای آلمانی می باشد. با داشتن جاب آفر، فرد می تواند به کشور آلمان وارد شده و در این کشور، نزد کارفرمای مربوطه، مشغول به کار شود. 

بدون در نظر گرفتن روش عزیمت به هدف کار، به کشور آلمان، لازم است که متقاضی، با سایت های کاریابی و جستجوی کار در آلمان، اشنایی لازم و کافی را داشته باشد. از همین رو، در دنباله مقاله " سایت جستجوی کار در آلمان " به معرفی برخی از این سایت ها، پرداخته ایم.

سایت جستجوی کار در آلمان

سایت جستجوی کار در آلمان

یک از روش های اصلی و پر طرفدار کاریابی در کشور المان، مراجعه به سایت جستجوی کار در آلمان می باشد. علاوه بر این، تعداد افرادی که از طریق عضویت در کانال های تلگرام کاریابی، اقدام به جستجوی کار مورد نظر خود می نمایند نیز، کم نیست. 

با توجه به این امر، اطلاع از مؤسسات و سایت های کاریابی در کشور المان، می تواند شانس های بیشتری را برای یافتن شغل مناسب برای افراد، به وجود آورد. دسترسی به آگهی های متنوع و متفاوت استخدام در این کشور، می تواند تضمینی برای یافتن شغل مورد علاقه جویای کار، به حساب آید.

از این رو، متخصصان شرکت مهاجرتی الست گروپ، در مقاله " سایت جستجوی کار در آلمان " بر آن شدند تا به معرفی چندین سایت محبوب جستجوی کار در کشور المان، بپردازند. با کمک این اطلاعات، امکان یافتن شغلی مناسب و در پی آن، کسب ویزای کاری کشور المان، فراهم خواهد شد.

وب سایت بورس کار یک سایت جستجوی کار در آلمان

وب سایت بورس کار یک سایت جستجوی کار در آلمان

مشاوران و متخصصان شرکت مهاجرتی الست گروپ، یکی از بهترین و معتبرترین سایت های کاریابی در کشور آلمان را، وب سایت بورس کار، معرفی می نمایند. این وب سایت، به سه زبان متفاوت آلمانی، انگلیسی و عربی، در دسترس علاقمندان به یافتن کار در کشور المان، قرار گرفته است. 

مهم ترین سایت کاریابی در کشور آلمان، www.arbeirtsagentur.de، است. در این وب سایت، بسیاری از کارفرمایان آلمانی، پیشنهادات شغلی خود را، در آن درج می نمایند. یکی از مزیت های وب سایت بورس کار، آسان بودن یافتن کار در آن می باشد. 

دلیل آن، این است که تنوع مشاغل در آن، بسیار زیاد می باشد و هم چنین، به سه زبان مختلف، موجود و در دسترس است. این سایت، خدمات متفاوتی را به جویندگان کار، ارائه می نماید. 
در این سایت، تمامی افرادی که به دنبال کار هستند، نه تنها می توانند به دنبال مورد نظر خود باشند، بلکه می توانند با پر کردن اطلاعات شخصی خود و تکمیل یک پروفایل حرفه ای، در این سایت ثبت نام نمایند. 

ثبت نام در این سایت، این امکان را برای افراد فراهم می آورد که توسط کارفرمایان مختلف، دیده شوند. بسیاری از شرکت ها و آژانس ها، پرسنل مورد نیاز خود را، از افرادی که در این سایت ثبت نام کرده اند، انتخاب می نمایند. 
 
بسیاری از جویندگان کار، ثبت نام در این وب سایت را شانسی برای یافتن شغل مورد نیاز خود، می دانند. متخصصان با تجربه شرکت مهاجرتی الست گروپ، این وب سایت را، متشکل از چهار بخش مجزا، بیان می نمایند. این بخش ها، به صورت زیر می باشند:

بخش اول : فیلدهای جستجو

در این بخش، قسمت های مختلفی برای جستجو در نظر گرفته شده است. در این قسمت، فرد جویای کار، می بایست نام حرفه و یا شغلی که در نظر دارد و هم چنین، کد پستی و یا شهر و یا سرزمینی را تمایل به کار در آن را دارد، در آن وارد نماید و به دنبال شغل مورد نظر خود، بگردد.

به جهت آن که فرد، در کشور آلمان به دنبال کار می گردد، می بایست در قسمت سرزمین یا کشور، ایالت فدرال آلمان را، وارد کند تا مشاغل مورد نظر، در کشور آلمان، در بخش جستجو، نمایان شوند. 
لازم به ذکر است که در این بخش، چنان چه بخش دوم خالی باشد، جستجو به دنبال شغل مورد نظر، در سرتاسر کشور آلمان، انجام می گیرد. دقت شود که در زمینه حرفه، در هنگام انتخاب شغل، یک لیست شامل بسیاری از پیشنهادها، نمایان می گردد.

متقاضی می تواند، از میان این لیست، چندین گزینه متفاوت را انتخاب نماید. همچنین این سایت، امکان این را که متقاضی جویای کار، بتواند در این قسمت بتواند گزینه خود را نیز در قسمت جستجو، قرار دهد را نیز، در نظر گرفته است.

بخش دوم: قسمت فیلترینگ

در صفحه اصلی این سایت، در کنار بخش جستجو، قسمت دیگری وجود دارد که می توان به کمک آن، گزینه های جستجو را در محدوده دلخواه، قرار داد. 
این بخش در سمت چپ قرار دارد و متقاضی می تواند بر مبنای نوع کار، ساعات کار، مهلت ارسال آگهی و بسیاری از گزینه های دیگر که در این بخش قرار داده شده است، محدودیت های جستجوی خود را، شخصی سازی نماید.

بخش سوم: قسمت مرتب سازی

در این بخش از سایت جستجوی کار در آلمان ، به متقاضی کار، این امکان داده شده است که بتواند تمامی موارد را، بر اساس اهمیت و یا تاریخ و یا فاصله مکانی، مرتب نماید.

بخش چهارم: قسمت نتایج جستجو

همان گونه که از نام آن پیداست، در این قسمت، می توان نتایج جستجو را مشاهده نمود. در این قسمت، اطلاعات بسیار محدودی از کارفرما و نیز فاصله مکانی محل کار و شروع فعالیت، آمده است. 

در  این بخش گزینه های مختلفی وجود دارد که متقاضی می تواند یکی از این مشاغل را انتخاب نموده و بر روی آن، کلیک نماید. با کلیک بر روی یکی از مشاغل آمده در بخش نتایج جستجو، فرد جویای کار، می تواند اطلاعات کامل تری را در زمینه شغل مورد نظر کسب نماید. 

از آن جمله، می توان به شرح کامل موقعیت شغلی و شرایط و موقعیت شرکت اشاره کرد. علاوه بر این، در این بخش اطلاعات تماس شرکت مورد نظر آمده است که فرد می تواند رزومه خود را از طریق این اطلاعات، به شرکت مربوطه، ارسال نماید.
 
در ادامه مبحث " سایت جستجوی کار در آلمان " به بررسی برخی از سایت های جستجوی و تبادل نیروی کار در این کشور، خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که، در صورت وجود هرگونه سؤال و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی، در ارتباط با چگونگی و شرایط دریافت ویزای کار کشور آلمان، می توانید، با مشاوران و متخصصان مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید.

متخصصان این شرکت، همواره از تمامی تلاش خود، به جهت ارتقاء سطح آگاهی علاقمندان به مهاجرت، کار و یا تحصیل در کشور آلمان، بهره می گیرند. 

لذا، مشاوره با متخصصان شرکت مهاجرتی الست گروپ، در بهبود روند اخذ ویزای کار، نقشی کلیدی را، ایفا می نماید. چنان چه شما نیز، از علاقمندان به کار در کشور آلمان می باشید، با ما تا پایان مقاله " سایت جستجوی کار در آلمان " هم چنان، همراه بمانید.

وب سایت stepstone.de یک سایت جستجوی کار در آلمان

وب سایت stepstone.de یک سایت جستجوی کار در آلمان

از دیگر وب سایت هایی که، این امکان را برای متقاضایان فراهم آورده اند که بتوانند از پیشنهادهای کاری که شرکت ها و یا نهادهای مختلف، در آن جا ارسال نموده اند، استفاده کنند، این وب سایت می باشد. 
متقاضیان می توانند در این  سایت ثبت نام نموده و پروفایل خود و نیز توانایی های شغلی و حرفه ای خود را نیز، در آن، وارد نماید. این سایت به عنوان یکی از بزرگترین وب سایت های کاریابی در کشور آلمان، در میان بسیاری از شرکت ها و جویندگان کار، محبوبیت بسیاری دارد. 

یکی از دلایل محبوبیت این وب سایت برای بیشتر متقاضیان، امکان جستجو در آن، به زبان انگلیسی می باشد. این وب سایت نیز، از بخش های مختلفی تشکیل شده است که از آن جمله می توان به گزینه جستجو، بخش اشتراک و نیز قسمت ایجاد پروفایل، اشاره کرد. 

در این وب سایت گزینه ای با عنوان حقوق پایه نیز، قرار داده شده است که متقاضی می تواند با جستجوی حقوق پایه بر مبنای عنوان شغلی که در جستجوی آن می باشد، از کمترین و یا بیشترین میزان حقوق، در زمینه شغلی مورد نظر، مطلع گردد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چگونگی ثبت نام در وب سایت stepstone.de، می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نموده و از مشاورات متخصصان این شرکت، در راستای ارائه یک پروفایل کاملاً حرفه ای و چشم گیر، بهره مند شوید.

وب سایت jobs.meinestadt.de یک سایت جستجوی کار در آلمان

وب سایت jobs.meinestadt.de یک سایت جستجوی کار در آلمان

یکی از مواردی که لازم است به آن اشاره شود، آگاهی به زبان آلمانی، برای کار در کشور آلمان می باشد. بیشتر وب سایت های جستجوی کار در این کشور، به زبان آلمانی می باشند و تنها گزینه های محدودی برای انگلیسی زبان ها، وجود دارد. 

این وب سایت نیز، به زبان آلمانی می باشد که پیشنهادهای شغلی بسیار زیادی را از تمامی نقاط کشور آلمان، در خود، جای داده است. در این وب سایت، متقاضیان کار، می توانند تبادل نیروی کار آنلاین را با پشنهادات بسیاری که در آن قرار دارد، بر اساس شهر و یا شغل مورد نظر خود، به راحتی جستجو نمایند. 

همان طور که به آن اشاره شد، این سایت به زبان آلمانی می باشد و شخص جویای کار می بایست برای استفاده از این وب سایت، به زبان آلمانی، آگاهی لازم و کافی را داشته باشد. 

چنان چه تمایل به استفاده از این وب سایت برای ثبت پروفایل خود دارید، می توانید برای ارائه یک پروفایل و یک رزومه شغلی حرفه ای و چشم گیر از متخصصان مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، درخواست مشاوره نمایید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، این امکان را برای تمامی علاقمندان به کار، تحصیل و یا زندگی در کشور آلمان فراهم آورده اند که تنها با یک بار تماس با این شرکت و ثبت نام خود، بتوانند از خدمات مشاوره رایگان شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهره مند شوند.

رسالت اصلی این شرکت معتبر مهاجرتی، تنها کمک به علاقمندان به مهاجرت و کار و تحصیل در کشور آلمان بوده و در این راه، همواره به عنوان یک راهنمای دلسوز، همراه ایشان، خواهد ماند.

وب سایت jobware.de یک سایت جستجوی کار در آلمان

این سایت کاریابی، به نسبت دیگر موارد، کمی تخصصی تر می باشد. این سایت، بیشتر برای متخصصان و نیز مدیران اجرایی می باشد. 
این افراد، می توانند در قسمت جستجو، که به زبان آلمانی می باشد، عنوان شغلی مورد نظر خود را به همراه شهر و یا منطقه ای که تمایل به کار در آن دارند را، وارد نموده و در قسمت نتایج جستجو، موارد مرتبط با شرایط خود را، مشاهده نمایند. 
البته همان گونه که ذکر شد، این سایت جستجوی کار نیز، به زبان آلمانی می باشد و داشتن آگاهی از این زبان، برای متقاضیان و جویندگان کار در زمینه های مذکور، امری الزامی است.

وب سایت jobs.heise.de یک سایت جستجوی کار در آلمان

وب سایت jobs.heise.de یک سایت جستجوی کار در آلمان

این وب سایت نیز، از انواع سایت های کاریابی می باشد که تنها برای متخصصانی که در زمینه فن آوری اطلاعات فعالیت دارند، طراحی شده است. این وب سایت دارای بخش های مختلفی می باشد که از آن جمله می توان به بخش های گزینه مشاغل برتر و نیز جستجو به دنبال کار بر مبنای فاصله از شهر محل زندگی و نیز عنوان شغلی، اشاره کرد.

شایان ذکر است که این وب سایت نیز، به زبان آلمانی می باشد و فرد می بایست جستجوی خود را بر مبنای این زبان، انجام دهد. داشتن آگاهی از زبان آلمانی، برای بهره گیری از اطلاعات آمده در این وب سایت، امری الزامی است.

وب سایت de.gigajob.com یک سایت جستجوی کار در آلمان

از دیگر وب سایت هایی که مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، آن را معرفی می نمایند که در آن، بانکی از اطلاعات انواع نیازمندی های شغلی و آگهی های کاریابی را می توان پیدا نمود، وب سایت de.gigajob.com   می باشد.

در این وب سایت، انواع پیشنهادات شغلی، انتشار یافته و انواع آگهی های کاریابی را می توان در آن، مشاهده نمود. این وب سایت نیز، شامل بخش های مختلفی می باشد. در بخش جستجوی پیشرفته می توان انواع آگهی ها را، بر اساس تاریخ انتشار آن ها و نیز نوع استخدام، درجه و عنوان شغل مورد نظر، مرتب کرده و مشاغل مورد نظر را، به راحتی مشاهده نمود.

این وب سایت نیز که به زبان المانی می باشد، یکی دیگر از وب سایت هایی می باشد که می توان برای جستجوی کار، به آن ها، مراجعه نمود. چنان چه در مراحل کاربری و یا استفاده از هر یک از سایت های کاریابی کشور آلمان، نیاز به راهنمایی داشته باشید، می توانید از مشاوران و متخصصان خبره شرکت مهاجرتی الست گروپ، کمک بگیرید. 

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با بیش از یک دهه تجربه موفق، در زمینه اخذ انواع ویزا برای کشور المان، از جمله ویزای کاری و تخصیلی این کشور، همواره گزینه ای برتر برای انجام کلیه امور مرتبط با اخذ ویزا و نیز دریافت راهنمایی در این زمینه، به شمار می رود. 

چنان چه تا به این قسمت از مقاله " سایت جستجوی کار در آلمان " برای شما مفید بوده است، از شما دعوت می کنیم، با ما تا پایان این مقاله، همراه بمانید.

وب سایت jobkurier.de یک سایت جستجوی کار در آلمان

وب سایت jobkurier.de یک سایت جستجوی کار در آلمان

یکی دیگر از وب سایت هایی که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم، وب سایت jobkurier.de می باشد. این وب سایت نیز، به زبان آلمانی بوده و در بخش جستجو می بایست با زبان المان جستجوی کار، انجام شود.

یکی از مزایای این وب سایت، امکان انتخاب شغل در میان شرکت های برتر کشور المان می باشد. در این وب سایت دسته بندی از انواع پیشنهادات کاری، از شرکت های معتبر آلمانی ارائه شده است که این امکان را برای افراد جویای کار فراهم می آورد که بتوانند شرکت مورد علاقه خود را، انتخاب نمایند.

هم چنین، در این وب سایت، گزینه های فیلترینگ دیگری نیز قرار داده شده است. فرد بر اساس موقعیت شغلی، فاصله مکانی از محل زندگی خود و نیز شهر مورد نظر، می تواند به جستجوی کاری متناسب با شرایط خود، بپردازد.

وب سایت stellenanzeigen.de یک سایت جستجوی کار در آلمان

یکی از برتری های این وب سایت، وجود پیشنهادات کاری از طرف شرکت های معروف آلمانی می باشد. در این وب سایت نیز که به زبان المانی می باشد، فرد جویای کار، می تواند شغل مورد نظر خود را، بر مبنای شهر و یا حرفه مورد نظرش، جستجو نماید.

وب سایت stellenmarkt.de یک سایت جستجوی کار در آلمان

وب سایت stellenmarkt.de یک سایت جستجوی کار در آلمان

در این وب سایت، مشاغلی که به صورت تمام وقت و یا پاره وقت می باشند، قرار دارند. در این وب سایت، فرد جویای کار، می تواند پروفایل شخصی خود را، پس از ثبت نام، ایجاد کرده و این امکان را برای شرکت های مختلف ایجاد نماید که در صورت مشاهده و علاقمندی به پروفایل وی، با او، تماس حاصل نمایند. 
 
در این وب سایت امکان جستجو به دنبال موقعیت شغلی، بر اساس حرفه و شهر نیز وجود دارد. شایان ذکر است که وب سایت stellenmarkt.de  نیز یک وب سایت جستجوی کار در آلمان به زبان آلمانی می باشد. 
نکته ای که می بایست در نظر داشت، این است که، در سایت های کاریابی که امکان ایجاد پروفایل در آن ها، امکان پذیر می باشد، وارد کردن یک پروفایل حرفه ای، تاثیر بسیار زیادی در یافتن یک شغل مناسب، خواهد داشت. 
پروفایل متقاضی و رزومه ای که در سایت قرار داده می شود، می بایست به حدی قوی و بی نقص باشد که بتواند هر کارفرمایی را تحت تاثیر قرار دهد. از همین رو، توصیه می شود، چنان چه تمایل به ساخت پروفایل در یکی از سایت های کاریابی در کشور المان را دارید، پیش از هر اقدامی، ابتدا با مشاوران و متخصصان مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایید.

متخصصان مجرب و کاردان این شرکت مهاجرتی معتبر و محبوب، همواره برترین شرایط رزومه را در حرفه ای ترین نوع آن، متناسب با شرایط تحصیلی و کاری افراد، ارائه می دهند. 
داشتن یک رزومه قوی کاری، می تواند تضمین کننده یک آینده شغلی ایده ال، در کشور آلمان باشد. لذا به هیچ عنوان این مورد را نباید دست کم گرفت.

وب سایت xing.com/jobs یک سایت جستجوی کار در آلمان

وب سایت xing.com/jobs یک سایت جستجوی کار در آلمان

یکی از محبوبیت های این وب سایت، دو زبانه بودن آن است. این وب سایت به دو زبان آلمانی و انگلیسی، در اختیار جویندگان کار در کشور آلمان، قرار داده شده است. در این وب سایت نیز، همانند بسیاری از وب سایت های کاریابی در کشور المان، می توان عناوین شغلی برتر و رشته های تحصیلی محبوب تری را مشاهده نمود. 

هم چنین، در گزینه های موجود در این وب سایت، شهرهای برتر و نوع استخدام نیز، به چشم می خورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این وب سایت و چگونگی بهره گیری از اطلاعات آمده در آن، می توانید با مشاوران و متخصصان مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید.

وب سایت anzeigen.rugeld.de/en/job یک سایت جستجوی کار در آلمان

وب سایت anzeigen.rugeld.de/en/job یک سایت جستجوی کار در آلمان

این وب سایت در میان بسیاری از جویندگان کار بین المللی، محبوب می باشد. دلیل این امر، انگلیسی بودن این وب سایت می باشد. در این سایت، پیشنهادات کاری، به صورت منظم و طبقه بندی شده، قرار داده شده اند. 
در این دسته بندی ها، که شامل، کار ماهر، کار نیمه ماهر، کار پاره وقت، کار تمام وقت، کار علمی، کارآموزی، دورکاری و نیز کار در خارج از کشور آلمان می باشند، امکان انتخاب گسترده ای، برای جویندگان کار، فراهم آمده است.

روش های استخدام در شرکت ها و مؤسسات آلمانی

روش های استخدام در شرکت ها و مؤسسات آلمانی

بدون تردید، استخدام شدن در هر یک از شرکت ها و مؤسسات آلمانی، یک موقعیت استثنایی و فوق العاده، برای هر فردی محسوب می شود. با استخدام در هر یک از این مراکز، فرد می تواند موفق به اخذ اقامت دائم کشور آلمان شود.

با داشتن اقامت دائم کشور المان، موقعیت های بسیار بی نظیری برای فرد به وجود می آید که از جمله آن می توان به زندگی در یکی از بهترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان و قاره اروپا، اشاره کرد.

از جمله مزایای زندگی و کار در کشور آلمان، می توان به امنیت شغلی، بهره مندی از سیستم حمل و نقل عمومی منظم و کارآمد، بهره مندی از نظم و وقت شناسی، میزان بسیار پایین جرم و جنایت و بالا بودن سطح رفاه اجتماعی، قانون مداری و نیز بیمه جامع و متناسب با نیاز فرد، اشاره کرد. 

این موارد تنها، بخشی از هزاران مزیت زندگی در کشور آلمان، به شمار می رود. برای ایرانیانی که علاقمند به کار در کشور آلمان می باشند و هنوز موفق به ورود به کشور المان نشده اند، راه های مختلفی برای یافتن کار در این کشور وجود دارد.

از جمله این موارد، می توان به استفاده از لیست مؤسسات کاریابی در کشور آلمان، انواع سایت های کاریابی که در قسمت های پیشین به برخی از این موارد اشاره شده است و نیز به انواع پیج های کاریابی اشاره کرد. 
البته، اگر فرد جویای کار، در کشور آلمان حضور داشته باشد، می تواند از روش های دیگری نیز، اقدام به یافتن کار و شغل مورد نظر خود بنماید. 

از جمله این روش ها، می توان به استفاده از روزنامه های و آژانس های کاریابی محلی و نیز انواع نمایشگاه ها و آژانس های کاریابی و کارگزینی اشاره کرد. علاوه بر این، جستجوهای محلی و ارتباط با دوستان و آشنایان نیز، می تواند راهی برای یافتن شغلی مناسب در کشور المان به شمار رود.

چند سایت دیگر برای جستجوی کار در آلمان

چند سایت دیگر برای جستجوی کار در آلمان

کشور آلمان، در سال های اخیر، اقدام به جذب نیروی کار در سطح بین المللی و گسترده ای نموده است. در همین راستا، سایت های مختلف کاریابی را برای این جویندگان کار از سرتاسر جهان، مهیا نموده است تا بتوانند با تکمیل پروفایل و ارسال رزومه خود، موفق به یافتن شغلی مناسب گردند. 

لازم به ذکر است که یکی از معتبرترین سایت های کاریابی آلمان، سایت کاریابی فدرال آلمان می باشد که یکی از بزرگترین و رسمی ترین پرتال های کاریابی رسمی در سرتاسر کشور المان، به شمار می رود. در بخش های پیشین به برخی از سایت های کاریابی به صورت جزء به جزء اشاره کرده ایم. 
 
در ادامه مبحث " سایت جستجوی کار در آلمان "، تنها به ذکر اسامی برخی دیگر از این وب سایت های کاریابی در کشور آلمان، بسنده خواهیم کرد:

    Anzeigen
    Stellenmarkt
    Jobkurier
    Arbeitsagentur
    Heise
    Jobrapido
    Meinestadt
    Indeed
    Xing
    Stellenanzeigen
    Gigajob
    Jobware
    Stepstone
 
کلیه جویندگان کار در کشور آلمان، از سرتاسر جهان، می توانند با مراجعه به این وب سایت ها، به جستجوی شغل مورد نظر خود، بپردازند. 
لازم به ذکر است که، در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نموده و از مشاورات متخصصان مجرب این شرکت معتبر مهاجرتی، بهره مند شوید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه در زمینه اخذ انواع ویزای توریستی، تحصیلی و یا کاری، برای کشور المان و بسیاری دیگر از کشورهای جهان، آماده ارائه هر گونه خدمات مهاجرتی و اخذ ویزای کاری برای کشور المان می باشد.

هم چنین، مشاوران مجرب و کاردان شرکت مهاجرتی الست گروپ، همواره به جهت ارتقای سطح آگاهی علاقمندان و جویندگان کار در کشور المان، آماده ارائه هر گونه مشاوره به این عزیزان، به صورت رایگان، می باشند. 
تنها کافی است که، با یک بار تماس با شرکت مهاجرتی الست گروپ و یا ثبت نام خود در وب سایت این شرکت، از خدمات مشاوره دائمی این شرکت، بهره مند شوید.

اخذ ویزای کاری با سایت جستجوی کار در آلمان

اخذ ویزای کاری با سایت جستجوی کار در آلمان

برای یافتن کار در کشور المان برای ایرانیانی که هنوز موفق به حضور در کشور المان نشده اند، استفاده از سایت جستجوی کار در آلمان، یک راه کاملاً منطقی به نظر می رسد. چنان چه متقاضی کار در کشور آلمان، صلاحیت لازم برای کار در این کشور را داشته باشد، به راحتی می تواند شغل خوبی را در کشور المان، پیدا کند. 

دلیل این امر، وجود فرصت های شغلی فراوانی می باشد که کشور المان، برای جویندگان کار در سرتاسر جهان، فراهم آورده است. در شرایطی که متقاضی کار در این کشور، در داخل ایران باشد، می بایست یک سری مراحل را برای دریافت ویزای کاری کشور المان، طی کند. 
 
در ادامه به این مراحل، اشاره خواهیم کرد.

مراحل اول: جستجو برای کار در سایت های کاریابی

مراحل اول: جستجو برای کار در سایت های کاریابی

در این مقاله، به معرفی تعدادی از سایت های کاریابی در کشور المان، پرداختیم. لازم به ذکر است که، آژانس کار کشور آلمان، خود به تنهایی یک منبع غنی و معتبر از فرصت های شغلی فراوان در کشور آلمان می باشد که در سرتاسر این کشور، پراکنده اند.

در پرتال های مختلف آن، می توان به راحتی به دنبال شغل مورد علاقه خود بود. در سایت های کاریابی، عموماً اطلاعات تماس شرکت های مختلفی که به دنبال نیرو می باشند، ذکر شده است. از همین رو، می توان با ارسال ایمیل به این شرکت ها و ارسال رزومه خود به آن ها، با این مؤسسات و شرکت ها، ارتباط برقرار نمود. 
هم چنین، در صورت لزوم، می توان با شرکت های مورد نظر، تماس حاصل نموده و به صورت مستقیم، با ایشان، در زمینه شغل مورد نظر، بحث نمود. 

البته، یکی دیگر از راه هایی که برای کاریابی در کشور المان پیشنهاد می شود، یافتن اطلاعات تماس شرکت ها و مؤسساتی می باشد که متقاضی کار، تمایل به کار در آن شرکت ها دارد و ارسال نامه کتبی به این شرکت ها، است.

این در حالی است که، این شرکت ها، هیچ آگهی استخدامی نداشته اند و فرد در این راستا، شانس خود را برای پذیرش در این شرکت ها، امتحان می نماید. به هر حال، در هر شرایطی که فرد، در جستجوی کار باشد، پس از یافتن شغل مناسب خود، می بایست درخواست خود را، برای اخذ شغل مورد نظر، به شرکت و یا مؤسسه مورد نظر خود، ارسال نماید.

لازم به ذکر است که در هر مرحله از کاریابی، چه جستجو و چه ارسال درخواست برای دریافت شغل مورد نظر، می توانید برای افزایش شانس پذیرش خود، با مشاورانی مجرب و خبره در این زمینه مشورت نمایید تا شانس خود را، برای اخذ پذیرش و دریافت ویزای کاری کشور المان، افزایش دهید. 

مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه درخشان در زمینه اخذ انواع ویزا برای کشور المان، به خصوص ویزای کاری برای این کشور، بهترین و تنها گزینه مناسب برای دریافت مشاوره و انجام کلیه امور مربوط به اخذ ویزای کاری کشور المان، به شمار می رود.

مرحله دوم: ارسال درخواست شغل

مرحله دوم: ارسال درخواست شغل

مرحله بعد از یافتن شغل مناسب، ارسال درخواست برای اخذ پذیرش در آن شغل، توسط شرکت و یا مؤسسه مربوطه، می باشد. 

بیشتر شرکت ها و مؤسسات آلمانی، از افرادی که متقاضی کار در آن شرکت ها می باشند، مدارک زیر را طلب می نمایند:

    کپی مدارک تحصیلی
    نمونه کار
    اثبات رزومه 

در زمینه اثبات رزومه، لازم به ذکر است که، این رزومه، در حقیقت شامل کلیه اطلاعات شخصی و مهارتی فرد می باشد که به صورت منظم و لیست شده، ارائه می شود. 
در پایان این رزومه، لازم است که فرد یک خط مبنی بر صحت اطلاعات و مدارک ارائه شده به شرکت نوشته و در انتهای آن، لازم است که نام کامل فرد به همراه امضای وی، قید گردد.

مرحله سوم: شرکت در مصاحبه شغلی

مرحله سوم: شرکت در مصاحبه شغلی

پس از ارسال درخواست به شرکت مربوطه، بیشتر شرکت ها، این شانس را به متقاضی کار، می دهند که در یک مصاحبه آنلاین، شرکت نمایند. عموماً این مصاحبه، از طریق اسکایپ انجام می گیرد.

البته، متخصصان شرکت مهاجرتی الست گروپ، شرایط پذیرش کاری را برای افرادی که خارج از اتحادیه اروپا می باشند، به خصوص ایرانیان، کاری بسیار دشوار بیان می نمایند. دلیل این امر، این است که، کارفرما می بایست اثبات نماید که هیچ فرد مناسب دیگری در کشور آلمان و در اتحادیه اروپا وجود ندارد که برای این موقعیت شغلی، مناسب باشد.

هم چنین، کارفرما می بایست کلیه مجوزات لازم را از وزارت کار و اداره مهاجرت آلمان، دریافت کرده باشد. از همین رو، کارفرمایان، پیش از اقدام برای پذیرش فرد در شغل مربوطه، ابتدا یک مصاحبه آنلاین با وی برقرار می نمایند تا از صلاحیت فرد برای شغل مورد نظر، اطمینان کامل حاصل نمایند و پس از آن، دعوت نامه ای مبنی بر پذیرش فرد در شغل مربوطه، ارائه دهند. 

در شرایطی که، فرد برای کار مورد نظر، پذیرفته شود، فرد می تواند برای بلو کارت کشور المان، اقدام نماید. داشتن بلو کارت آلمان، این امکان را برای وی ایجاد می نماید که در مدت تقریبی 21 ماه، بتواند اقامت دائم کشور آلمان را دریافت نماید. 
 
بدون تردید، در کلیه این مراحل، لازم است که فرد از تجربیات و اطلاعات افرادی که تجربه بیشتری در این زمینه دارند، بهره بگیرند تا بتوانند شانس خود را برای دریافت شغل مورد نظر خود و در پی آن، اخذ دریافت ویزای کاری آلمان، افزایش دهند.

مشاوران و متخصصان شرکت مهاجرتی الست گروپ، از همان مراحل ابتدای جستجو برای کار در کشور المان، تا پذیرش در شغل مورد نظر و اخذ ویزای کاری کشور المان و دریافت بلو کارت و اقامت دائم این کشور، می توانند همواره هم گام و همراه با علاقمندان به کار و مهاجرت به کشور آلمان، باشند.

مشاوران این شرکت، با معرفی انواع سایت جستجوی کار در آلمان برای متقضایان کار در کشور آلمان، این امکان را فراهم می آورند که در شغل مورد علاقه خود، در کشوری پیشرفته و بی نظیر، به زندگی و کار، مشغول شوند.

سخن پایانی

سخن پایانی

کشور آلمان، با رشد بالای اقتصادی که دارد و آمار پایین بیکاری، یکی از کشورهای محبوب برای کار و مهاجرت، به شمار می رود. سالانه، بسیاری از جویندگان کار از سرتاسر جهان، برای کار در مشاغل مورد علاقه خود و در عین حال، بهره مندی از شرایط مطلوب زندگی در کشور المان، به این کشور، سفر می کنند.

کشور آلمان، همواره با کمبود نیروی کاری جوان، مواجه می باشد که این امر، سبب شده است قوانین ساده ای را برای ارائه ویزای کاری این کشور، در نظر بگیرد. در همین راستا، بسیاری از جویندگان کار در این کشور، از طرق مختلف می توانند برای کار در این کشور شانس خود را امتحان نمایند.

یکی از راه های یافتن کار در کشور المان، استفاده از انواع سایت جستجوی کار در آلمان می باشد.

در همین راستا، مشاوران و متخصصان شرکت مهاجرتی الست گروپ، در این مقاله سعی به بررسی بیشتر این موضوع، پرداخته اند و به معرفی برخی سایت های معتبر برای یافتن کار، در کشور المان، اشاره نموده اند. 

امید است که اطلاعات آمده در مقاله " سایت جستجوی کار در آلمان " برای علاقمندان به کار و مهاجرت به کشور المان، مفید واقع شده باشد.