مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا

در این مقاله به بررسی مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا می پردازیم.

در این مقاله به بررسی مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا می پردازیم.

مهاجرت به کشورهای مختلف، یکی از رایج ترین مباحث در میان عموم مردم شده است. دلایل متعددی می تواند باعث شود که یک فرد در فکر مهاجرت به کشورهای مختلف باشد. دلایلی مانند ادامه تحصیل، اشتغال به کار، آینده ای بهتر و ... می تواند از جمله مواردی باشد که هر فردی را مجاب سازد تا به کشورهای مختلفی مهاجرت نماید.

کشورهای مختلفی در دنیا وجود دارد که اقدام به پذیرش مهاجر می نماید و هر کدام از این کشورها، قوانین مربوط به خود را دارند. یکی از بهترین و محبوب ترین کشورهای جهان در زمینه مهاجرت، کشور کانادا می باشد. کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی محسوب می شود و در طی سالیان اخیر، تعداد متقاضیانی که به این کشور مهاجرت کرده اند، آماری قابل توجه بوده است.

کانادا را می توان به عنوان بهترین مقصد برای مهاجرت در نظر گرفت و ایرانیان زیادی در تلاش هستند که بتوانند از طریق روش های مختلفی، به کشور کانادا مهاجرت کنند. دولت کانادا از نظر پذیرش مهاجر، قوانین نسبتا آسان تر و بهتری را در نظر گرفته است که می توان با توجه به شرایط هر فرد، اقدام به مهاجرت نمود.

ما در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا به بررسی مهاجرت به کانادا و مزیت های زندگی در این کشور بپردازیم و به صورت مختصر در مورد انواع روش های مهاجرت به کانادا، نکاتی را اشاره کنیم. برای مهاجرت به کانادا لازم است مدارکی را به سفارت این کشور تحویل دهیم تا بتوانیم مجوز ورود به خاک این کشور را به دست آوریم.

این مدارک بستگی به نوع مهاجرت می تواند متفاوت باشد و هر کدام از این موارد می تواند جزو ضروریات اخذ ویزای کانادا باشد. از آنجایی که مدارک کشور ما از نوع ایرانی و به زبان فارسی می باشد، لازم است برای تحویل مدارک، در ابتدا اقدام به ترجمه آن نماییم. ترجمه نمودن مدارک، قوانین مربوط به خود را دارد و طبیعتا می تواند دارای مدت زمان انقضایی باشد.

ویدئو مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا

ما در این مقاله به صورت مفصل به بررسی مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا خواهیم پرداخت. با این حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا و اطلاع از انواع روش های آن و همچنین اطلاعات بیشتر در خصوص ترجمه مدارک و مدت اعتبار آن، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اینفوگرافیک مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا

اینفوگرافیک مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا

شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر معرفی می شود.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
مهاجرت به کانادا چیست؟
مزایای زندگی در کانادا چیست؟
روش های مهاجرت به کانادا را بیان نمایید
ترجمه مدارک برای مهاجرت به کانادا چیست؟
انواع مدارکی که برای مهاجرت کانادا نیاز به ترجمه دارند، کدامند؟
دسته‌بندی مدارک از لحاظ میزان اعتبار برای سفارت کانادا کدامند؟
چگونه می‌توان متوجه تاریخ انقضای مدارک ترجمه شده برای مهاجرت شد؟
مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا چقدر است؟
نکات مهم در ترجمه مدارک برای تحویل به سفارت کانادا کدامند؟
مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا کدامند؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا با ما همراه باشید.

 

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

کشور کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی می باشد. محبوبیت این کشور از نظر پذیرش مهاجر و زندگی در آن بسیار بالا بوده و در طی سالیان اخیر توانسته است جزو مهاجرپذیرترین کشورهای جهان به حساب آید.

کشور کانادا سرشار از انواع موقعیت های اقتصادی، اجتماعی، شغلی و تحصیلی می باشد و عملا سرزمین فرصت هاست. کشور کانادا توانسته است از نظر اقتصادی جزو بهترین کشورهای دنیا باشد و یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی محسوب می شود.

کانادا کشوری امن بوده و به دلیل داشتن روابط سیاسی و اقتصادی بسیار عالی با سایر کشورهای مطرح جهان از جمله آمریکا، به عنوان یکی از کم دغدغه ترین کشورهای دنیا محسوب می شود. رشد اقتصادی کانادا در سطح بسیار قابل قبولی بوده و صنایع مختلفی در این کشور مشغول به فعالیت می باشد.

کانادا جزو محبوب ترین کشورهای دنیا برای تحصیل می باشد. زیرا در این کشور، دانشگاه ها و موسسات آموزشی مختلفی قرار دارد که از نظر علمی و آموزشی جزو بهترین دانشگاه های دنیا محسوب می شود.

از طرفی موقعیت های شغلی مختلفی در این کشور وجود دارد و از آنجایی که نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است، می تواند به عنوان یک مقصد بسیار مناسب برای افرادی باشد که قصد دارند در کشوری دیگر مشغول به کار شوند و از درآمدهای بالایی برخوردار شوند.

دولت کانادا در زمینه پذیرش مهاجر، قوانین آسان تری را نسبت به سایر کشورهای مطرح جهان، پیش روی متقاضیان قرار داده است.

این قوانین شامل چندین نوع ویزا و اقامت می باشد که هر فردی با توجه به شرایط خود و قوانین کشور کانادا، می تواند بهترین  گزینه را برای خود انتخاب کند. از انواع ویزاهای کشور کانادا می توان به ویزای تحصیلی، ویزای کار، ویزای سرمایه گذاری و ... اشاره کرد که هر کدام از آن ها، قوانین و شرایط مربوط به خود را دارد.

همچنین این امکان فراهم است که بتوان با دریافت هر یک از انواع ویزای کشور کانادا، بعد از گذشت مدت زمانی مشخص، اقدام به کسب اقامت دائم کانادا نمود که این مورد یک مزیت محسوب می شود. برای ورود به خاک کشور کانادا، نیازمند دریافت یکی از انواع ویزاهای این کشور می باشید.

برای دریافت ویزای کانادا، لازم است به سفارت کانادا مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. از آنجایی که ایرانیان زیادی در تلاش هستند که بتوانند به کشور کانادا مهاجرت کنند، لازم است در ابتدا مدارک مورد نیاز و خواسته شده توسط سفارت کانادا را تهیه و تنظیم نمایند و سپس با در دست داشتن مدارک و البته ترجمه رسمی آن ها به زبان انگلیسی، به سفارت کانادا مراجعه نمایند.

مهمترین نکته در ترجمه و تحویل مدارک، این است که نباید از مدت اعتبار ترجمه آن ها گذشته باشد و مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که ما در این مقاله به این موضوع مهم خواهیم پرداخت.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا و انجام امور ترجمه مدارک خود، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

مزایای زندگی در کانادا

مزایای زندگی در کانادا

زندگی در کشور کانادا می تواند یک فرصت ایده آل برای افراد مهاجر و خارجی باشد. زیرا با مهاجرت و زندگی در این کشور می توان از مزیت های مختلف آن بهره مند شد. از جمله مزایای زندگی در کانادا عبارتند از:

داشتن بازار کار بسیار مناسب و شاخص رشد اقتصادی بسیار بالا

داشتن بازار کار بسیار مناسب و شاخص رشد اقتصادی بسیار بالا

کشور کانادا سرشار از موقعیت های اقتصادی و شغلی می باشد. شاخص رشد اقتصادی در کانادا بسیار بالا بوده و از طرفی این کشور با کمبود نیروی کار مواجه است و فرصت های شغلی بی نظیر و مختلفی نیز می توان در این کشور یافت. به همین دلیل می توان از این موقعیت استفاده کافی را برد و اقدام به اشتغال در کانادا نمود. همچنین درآمد در کانادا بسیار بالا بوده و می توان با کسب درآمد بسیار عالی، در این کشور زندگی بسیار مناسبی را تجربه کرد.

ارائه خدمات بهداشتی مناسب و باکیفیت

ارائه خدمات بهداشتی مناسب و باکیفیت

از مزیت های بسیار مهم و کلیدی زندگی در کانادا، می توان به خدمات بهداشتی و درمانی این کشور اشاره کرد. خدمات بهداشتی و درمانی در کانادا به صورت کاملا رایگان می باشد و تمامی شهروندان کانادایی می توانند به صورت کاملا رایگان از خدمات درمانی، بهداشتی، بیمارستانی این کشور استفاده کنند.

همچنین از نظر خدمات بهداشتی چه از نظر فردی چه از نظر اجتماعی، کشور کانادا جزو بهترین و با کیفیت ترین کشورهای دنیا می باشد.

کانادا کشوری امن

کانادا کشوری امن

کانادا یکی از امن ترین کشورهای دنیا می باشد. روابط سیاسی و اجتماعی بسیار مناسب این کشور با سایر کشورهای جهان، باعث شده است که این کشور جزو امن ترین کشورهای جهان به حساب آید. همچنین میزان جرم و جنایت در کانادا بسیار پایین بوده و از این نظر هم جزو کشورهای امن در دنیا محسوب می شود.

چند ملیتی بودن کشور کانادا

چند ملیتی بودن کشور کانادا

کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان می باشد و توانسته است تا مردمان زیادی از کشورهای مختلف دنیا را در خود جای دهد. همین موضوع سبب شده است که در این کشور، تنوع ملیتی و فرهنگی بسیار زیادی وجود داشته باشد.

این کشور از نظر نژادپرستی در حد صفر می باشد و همین مورد باعث شده است که هر فردی با هر قومیت و ملیت و مذهب و فرهنگی، به صورت آزادانه بتواند در کشور کانادا زندگی کند و افرادی که به دنبال تجربه دنیای تازه تر هستند، کشور کانادا می تواند به عنوان بهترین گزینه برای آنان محسوب شود.

موقعیت جغرافیایی مناسب و برخورداری از منابع طبیعی

موقعیت جغرافیایی مناسب و برخورداری از منابع طبیعی

کشور کانادا از نظر جغرافیایی در موقعیت بسیار عالی قرار دارد و در این کشور می توان انواع مناظر طبیعی را مشاهده کرد. از مزیت های زندگی کانادا همین مورد موقعیت جغرافیایی است که می توان چهار فصل سال را در این کشور تجربه کرد. از طرفی وجود مناطق توریستی متعدد، باعث شده است که کانادا جزو توریست پذیرترین کشورهای دنیا محسوب شود و یکی از پایه های اقتصادی این کشور مربوط به صنعت توریست و گردشگری می باشد.

کانادا دارای سیستم آموزشی مدرن و پیشرفته

کانادا دارای سیستم آموزشی مدرن و پیشرفته

کانادا دارای بهترین دانشگاه های جهان می باشد. در این کشور می توان انواع موسسات آموزشی و دانشگاه ها را مشاهده کرد که از نظر کیفیت آموزشی و سیستم آموزشی در سطح اول دنیا قرار دارد و اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های این کشور در سطح بسیار بالا می باشد که عموما هر فرد فارغ التحصیلی می تواند بدون دغدغه شغلی، سریعا وارد بازار کار کانادا یا سایر کشورهای مطرح شود. 

توجه به ثبات زندگی شهروندان

توجه به ثبات زندگی شهروندان

یکی از مزیت های زندگی در کشور کانادا این است که زندگی در این کشور از ثبات بسیار خوبی برخوردار است و به دلیل داشتن روابط بسیار مناسب این کشور با سایر کشورهای دنیا، جزو کم دغدغه ترین کشورها محسوب می شود و از طرفی دغدغه های اقتصادی و تورم گریبان گیر شهروندان این کشور نمی باشد و شاخص کیفیت زندگی و میزان رضایتمندی زندگی در این کشور بسیار بالاست.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص مزیت های زندگی در کشور کانادا در اختیار شما عزیزان قرار دهد. 

حال در مقاله مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا به بررسی روش های مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت.

روش های مهاجرت به کانادا

روش های مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به کانادا می توان از روش های مختلفی استفاده کرد و دولت این کشور توانسته است قوانین مختلف و روش های مختلفی را برای مهاجرت به این کشور فراهم کند. هر یک از افراد متقاضی می توانند بر اساس شرایط خود و با مشورت وکلای مهاجرتی، اقدام به مهاجرت به کشور کانادا کند.

هر یک از روش های مهاجرت به کانادا قوانین مربوط به خود را دارد که لزوم اخذ ویزای این کشور، رعایت همین موارد قانونی می باشد. ما در ادامه مبحث و با همیاری از مشاورین شرکت الست گروپ، به صورت مختصر به برخی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت:

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

یکی از محبوب ترین و بهترین روش های مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی کانادا می باشد. برای مهاجرت به کانادا، مهاجرت تحصیلی جزو ساده ترین روش های مهاجرتی به کانادا محسوب می شود. تحصیل در کشور کانادا در مقاطع دانشگاهی و مقاطع عالی، جزو بهترین روش های مهاجرتی به این کشور محسوب می گردد.

دانشگاه های این کشور از نظر تحصیلی و استاندارد آموزشی، جزو بهترین دانشگاه های دنیا می باشد و توانسته است سالیانه از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا از نظر پذیرش تحصیلی به حساب بیاید. از طرفی هزینه های تحصیلی شامل شهریه دانشگاهی و ... در دانشگاه های این کشور به مراتب بهتر و ارزان تر از کشورهای مطرحی مانند آمریکا می باشد.

سطح بالای تحصیلی و اعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه های این کشور باعث شده است که هر فردی بعد از اتمام تحصیل، دغدغه شغلی نداشته باشد و علاوه بر کانادا، در کشورهایی نظیر آمریکا و یا سایر کشورهای اروپایی، بتواند به اشتغال در حیطه تخصصی خود بپردازد و همین موضوع نشاندهنده اعتبار بالای مدارک تحصیلی دانشگاه های کانادا می باشد.

برای مهاجرت تحصیلی به کانادا، در ابتدا لازم است اقدامات پذیرش تحصیلی در دانشگاه مورد نظر خود را انجام دهید و بعد از اپلای تحصیلی و دریافت نامه پذیرش دانشگاه به سفارت کانادا مراجعه نموده و با تحویل مدارک و ترجمه رسمی آن، اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کانادا نمایید. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص اخذ ویزای تحصیلی کانادا انجام دهد.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

مهاجرت به کانادا از طریق کار

یکی دیگر از روش های محبوب و پرطرفدار در زمینه مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت کاری می باشد. کشور کانادا سرشار از موقعیت های کاری و اشتغال می باشد و نرخ بیکاری در این کشور بسیار اندک می باشد.

از طرفی کانادا با کمبود نیروی کار مواجه است و به همین دلیل دولت این کشور برای جبران کمبود نیروی کار خود، سیاست های ویژه ای برای جذب نیروی کار ماهر و متخصص از سراسر دنیا، پیش روی متقاضیان قرار داده است.

درآمد در کشور کانادا بسیار بالاست و با اشتغال در این کشور می توان به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کرد. برای اشتغال به کار در کانادا و اخذ ویزای کاری این کشور، در ابتدا لازم است با کارفرمایان کانادا ارتباط برقرار کنید و برای آنان، رزومه کاری و تحصیلی و مدارک خود را ارسال کنید تا بتوانید نامه دعوت به کار از کارفرمای کانادایی دریافت کنید.

همچنین برنامه های متعددی در کشور کانادا وجود دارد که می توان توسط آن اقدام به اخذ ویزای کاری نمود. این برنامه شامل برنامه های استانی می باشد که می توان از طریق این برنامه ها به این کشور مهاجرت کرد.

هر ایالت و استانی در کانادا، می تواند با اعلام کمبود نیروی کار خود، این فرصت را برای افراد جویای کار به وجود بیاورد که بتواند بر اساس توانایی و تخصص خود به کشور کانادا مهاجرت کاری کند. ارائه مدارک ترجمه شده برای کارفرمایان کانادایی و سفارت کانادا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اطلاع از مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا، باید مد نظر فرد متقاضی قرار گیرد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

کشور کانادا از نظر موقعیت اقتصادی جزو بهترین کشورهای دنیا می باشد. شاخص رشد اقتصادی کانادا بسیار بالا بوده و این مورد می تواند به عنوان یک گزینه عالی برای افرادی باشد که قصد سرمایه گذاری در کشوری دیگر را دارند.

موقعیت های اقتصادی جذاب، تجارت با کشورهای مطرح جهان و صنعت پویا، از جمله مواردی است که هر فرد سرمایه گذار را می تواند به سمت سرمایه گذاری در کانادا سوق دهد. افرادی که از نظر مالی در وضعیت مناسبی هستند، می توانند از این فرصت استفاده کنند و در بخش های مختلف این کشور سرمایه گذاری نمایند که سرمایه گذاری می تواند شامل ایجاد شرکت، کارآفرینی، یا سرمایه گذاری در بخش های مختلف این کشور باشد.

دولت کانادا از افراد سرمایه گذار استقبال بسیار خوبی به عمل می آورد و از این افراد دعوت می نماید تا به چرخه اقتصادی کانادا کمک زیادی کنند. یکی از مزیت های مهاجرت به روش سرمایه گذاری، اخذ اقامت دائم کشور کانادا در کوتاه ترین زمان ممکن است. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری (Express Entry)

یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا که می تواند منجر به اخذ اقامت دائم این کشور شود، مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری می باشد. این روش یکی از بهترین روش های مهاجرتی به کانادا محسوب می شود که دولت کانادا به چنین افرادی اقامت دائم اعطا می کند.

این روش مهاجرتی شبیه به مهاجرت کاری می باشد ولی با این تفاوت که در این روش مهاجرتی، به افراد داوطلب شغلی، امتیازاتی داده می شود و بر اساس امتیاز، اولویت بندی می شوند و سپس برای آنان اجازه ورود به خاک کانادا صادر می شود.

سیستم اکسپرس اینتری دارای برنامه های کاری متنوعی می باشد که هر کدام از آن ها شرایط و قوانین خاص خود را برای پذیرش نیروی کار از کشورهای دیگر دارد. برنامه های مهاجرتی اکسپرس اینتری شامل موارد زیر است:

برنامه نیروی کار ماهر فدرال  (Federal Skilled Worker Program)
برنامه اسکیلد تریدز فدرال  (Federal Skilled Trades Program)
برنامه تجربه کانادایی  (Canadian Experience Class)
هر کدام از این برنامه ها، مزیت های مربوط به خود را دارند و شرایط اخذ ویزای کشور کانادا از هر سه روش فوق، دارای قوانین مختلفی می باشد و گاهی هر استان و ایالتی در کانادا، قوانین مربوط به خود را دارد.

از آنجا که برای شرکت در چنین برنامه هایی نیازمند ارائه مدارک تحصیلی و شغلی و شخصی می باشد، ترجمه مدارک و مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ

یکی از روش های مناسب برای برخی از افراد به منظور مهاجرت به کشور کانادا، استفاده از روش اسپانسرشیپ یا حامی مالی می باشد. این روش مخصوص افرادی است که خانواده ای و یا نزدیکانی در کشور کانادا دارند که شهروندی کانادا یا سیتیزن کانادا را در اختیار دارند. افرادی که شهروند کانادایی محسوب می شوند، می توانند برای اعضای خانواده خود دعوت نامه ارسال کنند و برای آن ها اقامت دائم دریافت کن.د. حامی مالی بودن نقش مهمی در زمینه مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ دارد.

یعنی فرد شهروند کانادایی باید به عنوان یک حامی مالی برای فرد مهاجر عمل کند و به دولت کانادا این مورد را اثبات کند که از توانایی مالی بسیار خوبی برخوردار است. از جمله شرایط لازم برای ارسال دعوت نامه و اسپانسر شدن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    حداقل سن قانونی یعنی 18 سال را داشته باشد.
•    اقامت دائم کانادا را داشته باشد یا شهروند و سیتیزن کانادا باشد.
•    در کشور کانادا در حال زندگی باشد و در کشوری دیگر سکونت نداشته باشد.
•    از توانایی مالی خوبی برخوردار باشد و درآمد مناسبی برای حامی مالی بودن داشته باشد.
•    تعهدات مالی فرد مهاجر را بپذیرد.
•    این موضوع را به دولت کانادا اثبات کند که فرد مهاجر و دعوت شده، هیچ گونه خطر امنیتی را برای کانادا به وجود نمی آورد.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا که جزو روش های رایج هم محسوب می شود، روش ازدواج با تبعه کانادایی می باشد. این روش مهاجرتی جزو پراستفاده ترین روش های مهاجرت به کشور کانادا می باشد که فرد مهاجر با یک شهروند کانادایی و تبعه این کشور ازدواج می کند و توسط آن اقدام به مهاجرت و کسب اقامت دائم کانادا خواهد کرد.

البته لازم به گفتن است که دولت کانادا در خصوص ازدواج و مهاجرت به این کشور از این روش، قوانین سختگیرانه ای دارد و این مورد را باید در نظر گرفت که نباید از قوانین سوء استفاده کرد یا به صورت صوری ازدواج کرد.

روش مهاجرت به کشور کانادا از طریق ازدواج قانونی بدین گونه است که همسر وی که تبعه کانادا می باشد، به عنوان اسپانسر و حامی مالی همسر خود شناخته می شود تا بتواند به کانادا مهاجرت کند. از طرفی قوانین خاصی در خصوص مهاجرت از طریق ازدواج وجود دارد که دولت کانادا این اجازه را می دهد تا همسر وی به کانادا سفر کند.

زمانی که ازدواج صورت می گیرد، پروسه مهاجرت همسر به کانادا چیزی حدود 6 ماه زمانبر خواهد بود تا فرد بتواند اقامت موقت این کشور را دریافت کند. بعد از گذشت 3 سال از اقامت موقت، در صورت نبود مشکلات قانونی، فرد می تواند اقدام به اخذ اقامت دائم کانادا نماید و شهروند این کشور شود.

از مهمترین قوانین مربوط به اخذ اقامت دائم کانادا از طریق این روش این است که زوجین باید در یک منزل زندگی کنند و عملا ازدواج صوری نباشد. زیرا در این صورت، اقامت موقت فرد هم باطل خواهد شد.

از دیگر شرایط مهاجرت از طریق ازدواج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    حداقل سن قانونی یعنی 18 سال را داشته باشند.
•    فردی که به عنوان تبعه کانادایی اقدام به دعوت همسر خود می کند، باید نقش حامی مالی را داشته باشد و در عین حال اقامت دائم کانادا را داشته باشد.
•    همسر کانادایی باید از درآمد و شغل خوبی برخوردار باشد تا بتواند هزینه های زندگی را تقبل کند.
•    حقیقی بودن و واقعی بودن ازدواج از طریق اسناد و مدارک باید ثابت شود.
شما در حال مطالعه مقاله مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا می باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

یکی از موارد پرکاربرد در زمینه مهاجرت به کانادا که مورد توجه زوج های علاقه مند به زندگی در کانادا می باشد، مهاجرت از طریق تولد فرزند در خاک کشور کانادا می باشد.

چنین افرادی می توانند با دریافت ویزای توریستی کانادا وارد کشور کانادا شوند و فرزند خود را در کشور کانادا به دنیا بیاورند و به همین طریق، نوزاد متولد شده می تواند در همان ابتدا تابعیت دائم کانادا را دریافت کند. کشور کانادا بر اساس قانون تابعیت خاک اقدام به اعطای شهروندی کانادا می کند.

یعنی فرزند باید در خاک این کشور به دنیا آمده باشد. به همین دلیل این روش مهاجرتی جزو روش های بسیار پرطرفدار در بین عموم مردم می باشد. نکته بسیار مهم در این خصوص این است که اعطای تابعیت دائم کانادا به فرزند والدین تعلق خواهد گرفت و به والدین فرد در همان ابتدا تعلق نمی گیرد.

یعنی پدر و مادر فرزند برای مهاجرت به کانادا باید از روش های دیگری که در این مقاله ذکر شد، استفاده کنند تا بتوانند به کشور کانادا مهاجرت کنند. اما فرزند آنان می تواند از همان ابتدا شهروند دائم کانادا باشد و از مزیت های شهروندی این کشور اعم از تحصیل رایگان، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان و ... استفاده کند.

شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه اخذ ویزای کانادا، می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

حال در ادامه مقاله به مبحثی می پردازیم که در زمینه اخذ ویزای کانادا از اهمیت زیادی برخوردار است و آن هم ترجمه مدارک برای تحویل به سفارت و مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا می باشد. 

ترجمه مدارک برای مهاجرت به کانادا

ترجمه مدارک برای مهاجرت به کانادا

همان طور که گفته شد، کشور کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی و مهاجرت می باشد که ما در مواد بالا به مزیت های زندگی در این کشور و روش های مهاجرتی به کانادا نکات مهمی را اشاره کردیم. نکته بسیار مهم برای مهاجرت به کشور کانادا، این است که برای انجام هر اقدامی لازم است مدارک لازم، تهیه و تنظیم شود و برای سفارت کانادا آماده سازی شود.

از آنجایی که مدارک ایرانیان به زبان فارسی می باشد، لازم است ترجمه مدارک صورت گیرد و به زبان لاتین ترجمه و به مامورین مهاجرت سفارت کانادا تحویل داده شود. انجام دادن امور ترجمه مدارک باید به صورت رسمی و قانونی باشد که توسط مراکز ترجمه رسمی یا همان دارالترجمه ها انجام می شود.

نکته قابل توجه در خصوص ترجمه مدارک این است که مدارک ترجمه شده، دارای اعتبار مشخصی هستند و لازم است تا در طول مدت اعتبار مدارک، اقدامات لازم برای دریافت ویزا انجام شود. توصیه ما این است که برای ترجمه آن به مراکز ترجمه بسیار معتبر مراجعه نموده و اقدامات لازم را انجام دهید.

همچنین شما می توانید برای راهنمایی و مشاوره های لازم در خصوص ترجمه مدارک، به شرکت مهاجرتی الست گروپ مراجعه نموده و اقدامات ترجمه را به کارشناسان شرکت معتبر الست گروپ بسپارید. حال در ادامه مقاله به بررسی انواع مدارک مورد نیاز برای ترجمه می پردازیم و از مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا، نکات مهمی را اشاره خواهیم کرد.

انواع مدارکی که برای مهاجرت کانادا نیاز به ترجمه دارند

انواع مدارکی که برای مهاجرت کانادا نیاز به ترجمه دارند

یکی از مهمترین نکات در خصوص ترجمه مدارک این است که در ابتدا باید بدانیم که چه مدارکی نیاز به ترجمه دارد و مدارکی که باید به سفارت کانادا تحویل داده شود، شامل چه مواردی باید باشد. ترجمه مدارک باید به صورت دقیق و بدون اشتباه باشد تا صلاحیت های لازم برای اخذ انواع ویزای کانادا بررسی شود.

از جمله مدارکی که باید ترجمه شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    انواع مدارک هویتی مانند شناسنامه، کارت ملی و مدارکی که نشاندهنده اطلاعات هویتی فرد می باشد.

•    در صورت داشتن بیمه درمانی، ترجمه دفترچه بیمه الزامی خواهد بود.

•    ترجمه گواهینامه رانندگی در پایه های مختلف 

•    ترجمه کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از سربازی برای آقایان

•    در صورت تاهل، مدارکی مانند سند ازدواج، شناسنامه و مدارک هویتی همسر باید ترجمه شود.

•    اسناد مربوط به سند ملک، زمین، ماشین و موارد مشابه نیازمند ترجمه رسمی به زبان انگلیسی می باشد.

•    ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه

•    ترجمه مدارک مربوط به گواهی تمکن مالی اعم از ترجمه حساب های بانکی، ترجمه پرینت گردش حساب بانکی

•    اگر فرد مهاجر، پزشک باشد، باید مدارک مربوط به نظام پزشکی و مدارک تحصیلی وی نیز ترجمه شود.

•    در صورت مهاجرت تحصیلی، نامه پذیرش دانشگاه و محل تحصیل باید ترجمه شود.

•    در صورت مهاجرت کاری، مدارک مربوط به شغل قبلی مانند گواهی اشتغال، گواهی سابقه بیمه و ... باید ترجمه رسمی شود.

هر یک از مدارک گفته شده از اهمیت بسیار بالایی برای مهاجرت به کانادا برخوردار است و لازم است تا اقدامات لازم برای ترجمه رسمی آنان انجام شود. شما می توانید برای انجام امور ترجمه مدارک خود به یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی یعنی شرکت الست گروپ مراجعه نمایید.

دسته‌بندی مدارک از لحاظ میزان اعتبار برای سفارت کانادا

دسته‌بندی مدارک از لحاظ میزان اعتبار برای سفارت کانادا

نکته جالب توجه این است که هر کدام از مدارکی که برای مهاجرت نیاز به ترجمه دارند، از لحاظ میزان اعتبار در دسته‌بندی خاصی قرار می‌گیرند. این دسته‌بندی‌ها عبارتند از:

•    مدارکی که اعتبار کوتاهی دارند و نهایت اعتبار آن‌ها دو الی سه ماه است. مدارکی از قبیل سوء پیشینه، بخشی از این مدارک خواهند بود.

•    مدارکی که از سطح اعتبار متوسطی برخوردار هستند و بیش از دو الی سه ماه اعتبار دارند. این مدارک شامل سند مالکیت، سند ازدواج، مدارک مربوط به احراز هویت و موارد مشابه می‌شوند.

•    مدارکی که اعتبار طولانی مدت دارند و تاریخ انقضای آن‌ها دیرتر از دیگر مدارک است. مدارکی که با تحصیل، ریز نمرات و غیره ارتباط دارد، در زمره این مدارک قرار خواهد گرفت.
با توجه به متفاوت بودن میزان اعتبار و تاریخ انقضای مدارک ترجمه برای مهاجرت و اخذ ویزای اقامت کانادا، برنامه‌ریزی صحیح بسیار اهمیت پیدا می‌کند که این مهم، با کمک شرکت الست گروپ امکانپذیر است.

چگونه می‌توان متوجه تاریخ انقضای مدارک ترجمه شده برای مهاجرت شد؟

چگونه می‌توان متوجه تاریخ انقضای مدارک ترجمه شده برای مهاجرت شد؟

برای مهاجرت به کشور کانادا و دریافت ویزای این کشور، لازم است قوانین و مقررات مهاجرتی به کشور کانادا مورد بررسی قرار گیرد و اطلاعات کافی در خصوص مدارک تهیه شده و ارسال آن به سفارت کانادا به دست آورد. از آنجایی که در کشور ما سفارت کانادا به صورت رسمی فعالیتی ندارد و لازم است برای انجام امور اخذ ویزای کانادا به کشورهای همسایه مراجعه کرد، اهمیت تکمیل مدارک و ترجمه مدارک بسیار بالا بوده و اطلاع از مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

زمانی که مدارک مورد نیاز برای ترجمه به مراکز رسمی ترجمه تحویل داده می شود، یکی از مهمترین نکات در این خصوص این است که آیا نیازی به مهر تاییدیه دارد یا خیر. برای رسیدن به پاسخ این سوال باید نکاتی را مد نظر قرار داد که شامل زیر است:

•    فرد متقاضی با توجه به توضیحات سفارت کانادا متوجه خواهد شد که مدارک ترجمه شده او، نیازمند مهر تاییدیه از مراکز یا موسسات خاصی نخواهد بود. در چنین حالتی باید گفت که مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا دارای زمان مشخصی می باشد که با پایان یافتن آن، ترجمه مدارک منقضی می شود و لازم است برای ترجمه مجدد، به مراکز ترجمه رسمی مراجعه کند.

•    متقاضی متوجه خواهد شد که مدارک وی نیازمند تایید مراکز و موسسات مختلفی نمی باشد ولی ممکن است ترجمه مدارک کمی زمانبر باشد و بستگی به نوع مدرک دارد که ممکن است هزینه های بیشتری را به فرد متقاضی تحمیل کند.

چنین حالاتی ممکن است برای هر فردی رخ دهد و قوانین مربوط به خود را دارد. به عنوان مثال در برخی از مواقع برای مهاجرت به کانادا، از فرد خواسته خواهد شد که مدارک ترجمه شده وی دارای مهر و تاییدیه دادگستری باشد که در این صورت، انجام امور اداری ترجمه و مهر تاییدیه آن نیازمند زمان بیشتری است و باید چنین موردی را در نظر گرفت تا مدت اعتبار ترجمه مدارک از بین نرود.

اطلاع دقیق از چنین مواردی، نیازمند به دست آوردن اطلاعاتی در این خصوص می باشد که کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را انجام دهند.

مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا

مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا

تا این قسمت از مقاله متوجه شدیم که هر سند یا مدرکی باید به سفارت کانادا ارائه دهیم، باید در ابتدا اقدام به ترجمه رسمی آن شود و این ترجمه ها باید به صورت دقیق و صحیح باشد تا مدارک فرد توسط سفارت کانادا ریجکت نشود. در برخی از موارد ممکن است اصل یا کپی مدارک به زبان فارسی همراه با ترجمه، ضمیمه پرونده شود که در این خصوص، مامور مهاجرت، به فرد اطلاع رسانی خواهد کرد.

به طور کلی برای سنجش اعتبار رسمی ترجمه مدارک باید دو نکته بسیار مهم را مورد توجه قرار داد:

•    مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا

•    نکته بعدی این است که آیا مدارک ترجمه شده نیازمند مهر تاییدیه از سازمان یا نهاد خاصی می باشد یا خیر.

زمانی که مدارک فرد نیازمند مهر تایید از مراکز خاصی می باشد، فرایند آماده سازی مدارک و اسناد با همراه مهر تایدییه کمی زمانبر خواهد بود و باید در بهترین زمان ممکن اقدام به انجام این کار نمود تا اعتبار مدارک ترجمه شده از بین نرود و نیازمند اقدامی دوباره برای ترجمه رسمی نباشد. همچنین هزینه های بیشتری نیز باید توسط شخص پرداخت شود.

از دیگر نکات مهم در مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا این است که برخی از وزارتخانه ها و نهادهایی که لازم است مهر تایید بر ترجمه مدارک بزنند، ممکن است مهر تاییدیه آنان بعد از گذشت مدت زمانی دچار تغییر شود و تا زمانی که مدارک تحویل سفارت کانادا داده می شود، ممکن است مهر حک شده بر مدرک اعتبار نداشته باشد و عملا مدت اعتبار ترجمه مدارک کاهش خواهد یافت.

یکی از نکات مهم در خصوص مهر تاییدیه برخی از سازمان ها این است که برخی از سازمان ها مانند دادگستری یا وزارت امور خارجه، در خصوص فرایند تایید مهر ممکن است کمی زمانبر باشد و لازم است بلافاصله بعد از ترجمه مدارک، مهر تاییدیه لازم روی مدارک حک شود.

زیرا چنین نهادهایی در خصوص مدت اعتبار ترجمه مدارک حساس هستند و اگر تا مدت انقضای آن چیزی نمانده باشد، ممکن است از ارائه تاییدیه امتناع کنند و فرد مجددا باید اقدام به ترجمه مدارک خود نماید.

اما در پاسخ به این سوال که مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا، عموما تا 6 ماه بعد از تاریخ ترجمه رسمی می باشد که در انتهای مدرک ترجمه شده، تاریخ ترجمه حک خواهد شد و فرد متقاضی باید در طی کمتر از 6 ماه، اقدام به اخذ ویزای کانادا نماید تا مدارک وی منقضی نگردد.

به تصور بسیاری از افراد، ممکن است برخی از افراد فکر کنند که مدارک تحصیلی یا مدارک هویتی به دلیل عدم تغییر آنان، تاریخ انقضایی برای ترجمه این مدارک در نظر گرفته نمی شود و لازم است مجددا اقدام به ترجمه رسمی آنان شود.

اما این مورد اشتباه می باشد و همان مدت 6 ماه برای اعتبار ترجمه رسمی مدارک وجود دارد و در صورت انقضای اعتبار ترجمه مدارک، لازم است که مجددا اقدام به ترجمه رسمی آن نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ترجمه مدارک و اطلاع از قوانین آن، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نکات مهم در ترجمه مدارک برای تحویل به سفارت کانادا

نکات مهم در ترجمه مدارک برای تحویل به سفارت کانادا

بدون شک دانستن اطلاعات کافی در خصوص ترجمه مدارک و تحویل آن به سفارت کانادا، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نقص یا ایراد در مدارک  تحویلی به سفارت کانادا می تواند مشکلات متعددی را برای فرد ایجاد کند. ریجکت شدن ویزا و اقدامات دوباره برای رفع مشکل آن از مشکلاتی است که می تواند در صورت نقص مدارک و ترجمه آن، برای فرد به وجود بیاید. 

بنابراین لازم است که برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، به طور کامل و دقیق تمرکز را روی جمع آوری مدارک و ترجمه رسمی آنان در مراکز ترجمه رسمی معتبر گذاشت تا بتوان قبل از اتمام مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا، اقدامات لازم را انجام داد.

ما در موارد زیر به تعدادی از نکات مهم و کلیدی در خصوص ترجمه مدارک اشاره کرده ایم که می تواند در زمینه ترجمه مدارک و تحویل آن به سفارت کانادا، راهگشا باشد:
•    در زمان ترجمه رسمی مدارک، لازم است اصل مدارک به مراکز ترجمه تحویل داده شود و ارائه کپی آن قابل قبول نخواهد بود.

•    ارائه گواهی عدم سوء پیشینه در موعد مقرر و ترجمه رسمی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا این گواهی از مدت انقضای کمتر از 6 ماه برخوردار است و لازم است هر چه سریعتر اقدام به ترجمه و تحویل سفارت کانادا گردد.

•    بهتر است در زمان ترجمه مدارک توسط مراکز رسمی ترجمه ای، نسخه دوم مدارک مهاجرتی را دریافت کنید و نسخه دیگری از ترجمه را همراه خود داشته باشید که البته نیازمند مقدار کمی هزینه می باشد.

•    در زمان بندی ترجمه مدارک دقت شود و در صورتی که نیاز به تایید مهر از سازمانی دارد، بهتر است در روزهای اول هفته اقدام به انجام این امر شود تا معطلی پیش نیاید.

•    با مراجعه به بانک، امکان دریافت مدارک مالی، موجودی و گردش حساب به انگلیسی برای شما وجود دارد. پس لازم نیست هزینه اضافی بابت ترجمه این مدارک در دارالترجمه بپردازید.

•    برخی از مدارک مانند کارت دانشجویی، گواهی موقت تحصیلی، نیازمند ترجمه رسمی نخواهد بود و لازم نیست که برای ترجمه آن اقدامات لازم را انجام دهید و از پرداخت هزینه های اضافه تر خودداری کنید.

•    حتما از این که مدارک مهاجرت به منظور اخذ ویزای اقامت کانادا یا هر کشور دیگری را در اختیار مراکز رسمی دارالترجمه قرار داده‌اید، مطمئن شوید. دارالترجمه رسمی مرکزی است که به تایید قوه قضاییه کشور رسیده باشد.

•    یکی از مهمترین نکات در خصوص ترجمه مدارک، مراجعه به مراکز بسیار معتبر و رسمی دارالترجمه می باشد و بهتر است از مدت ها قبل، اطلاعاتی در این خصوص به دست آورید. مراکز رسمی دارالترجمه باید تحت نظر قوه قضاییه باشند و مورد تایید آنان قرار گیرند. بنابراین از ترجمه مدارک تحت نظر مراکز متفرقه خودداری کنید.

•    در مواقع کمی، ممکن است مامورین مهاجرت سفارت کانادا برای بررسی پرونده شما، نیازمند این مورد باشند که بار دیگر، تعدادی از مدارک خود را ترجمه رسمی نمایید و تحویل دهید. در چنین مواقعی، جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود و صرفا امور اداری صدور ویزای شما، چنین امری را خواهد طلبید.

کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ می توانند راهنمایی های لازم را در خصوص ترجمه مدارک برای سفارت کانادا و همچنین مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا انجام دهد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا

حال که با مبحث ترجمه مدارک و اهمیت آن آشنا شدیم، می خواهیم بدانیم که بعد از انجام فرایند ترجمه رسمی مدارک، چه مدارکی برای تحویل به سفارت کانادا نیاز است و برای دریافت ویزای این کشور، چه مدارکی باید تحویل مامورین مهاجرتی داده شود.

لازم به گفتن است که ممکن است برخی از ویزاهای کشور کانادا، نیازمند ارائه مدارک بیشتر باشد. ما صرفا به برخی از مدارک کلی اشاره خواهیم کرد. این مدارک عبارتند از:

•    ارائه اصل پاسپورت که از اعتبار کافی برخوردار باشد و در صورت عدم اعتبار، لازم است در ابتدا اقدامات تمدید پاسپورت را انجام دهید.
•    در صورت داشتن پاسپورت های منقضی شده، ارائه آن می تواند مهم باشد.
•    ارائه چند قطعه عکس با ابعاد استاندارد و مشخص شده الزامی است.
•    ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه ترجمه رسمی آنان 
•    در صورت داشتن تاهل، ارائه سند ازدواج و ترجمه رسمی آن الزامی می باشد.
•    در صورت داشتن فرزند، ارائه مدارک هویتی و تحصیلی فرزند و ترجمه رسمی آنان الزامی است.

•    تکمیل فرم های مربوط به اخذ ویزای کشور کانادا که هر کدام از این فرم ها با توجه به نوع ویزا می تواند متفاوت باشد.

•    در صورت داشتن شغل، ارائه مدارک شغلی اعم از گواهی اشتغال، فیش سابقه بیمه و ترجمه آن الزامی می باشد. همچنین در صورت مهاجرت کاری، لازم است مدارک شغلی بیشتری اعم از نامه پذیرش شغلی توسط کارفرمای کانادایی به همراه باقی مدارک ضمیمه مدارک و ترجمه آن شود.

•    ارائه مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی با نمره قابل قبول. از آنجایی که زبان رسمی کشور کانادا دو زبان انگلیسی و فرانسوی است، می توان صرفا با ارائه مدرک زبان انگلیسی و ارائه مدرک آزمون مربوط به آن اعم از آیلتس یا تافل، اقدام به مهاجرت به کشور کانادا نمود.

برای کسب آگاهی بیشتر، به شرکت الست گروپ مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی و مهاجرت یعنی کشور کانادا پرداختیم. کانادا یکی از محبوب ترین و بهترین کشورهای دنیا برای زندگی می باشد که مورد توجه عموم مردم دنیا از جمله ایرانیان قرار گرفته است.

کشور کانادا سرشار از موقعیت های تحصیلی، شغلی، اقتصادی و سرمایه گذاری می باشد و در طی سالیان اخیر توانسته است جزو مهاجرپذیرترین کشورهای جهان لقب بگیرد. همچنین به بررسی مزیت های زندگی در کانادا و روش های مهاجرت به این کشور پرداختیم.

از مهمترین نکات برای مهاجرت به کانادا، ارائه مدارک شخصی و تحصیلی و شغلی و ...، به صورت ترجمه شده به سفارت کانادا می باشد که ما در این مقاله به صورت مفصل به بررسی این موضوع و همچنین مدت اعتبار مدارک ترجمه شده برای سفارت کانادا پرداختیم.

با این حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا و انجام ترجمه مدارک خود، به یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه اخذ ویزای کانادا یعنی شرکت مهاجرتی الست گروپ مراجعه کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.