ارزانترین شهرهای کانادا

آیا می‌دانید ارزانترین شهرهای کانادا کدامند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این ‌مورد، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

آیا می‌دانید ارزانترین شهرهای کانادا کدامند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این ‌مورد، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

از نظر سطح کیفیت زندگی و همین‌طور اقتصاد بسیار مساعد، کشور کانادا حرف اول را می‌زند و به ‌عنوان یکی از بهترین کشورهای کل جهان برای مهاجرت در هر زمینه‌ای معرفی می‌گردد.

نظرسنجی‌های بسیار زیادی به واسطه شهروندان این کشور انجام ‌شده است که ثابت می‌کند زندگی کردن در کشور کانادا به نسبت دیگر کشورها بسیار شادتر و سالم‌تر می‌باشد. عوامل بسیار زیادی باعث می‌شود تا مهاجران ترجیح بدهند، بر اساس اهداف و بودجه مد نظر خود، کانادا را برای مهاجرت انتخاب کنند.

برای زندگی کردن در کانادا گزینه‌های مقرون ‌به‌ صرفه‌ی بسیار زیادی وجود دارد که در این ‌باره می‌تواند تصمیم افراد را برای مهاجرت به کشور کانادا مصمم‌تر کند. امکان دارد زندگی کردن در برخی از شهرهای کانادا همچون مونترال و ونکوور از لحاظ هزینه به نسبت دیگر شهرهای مختلف این کشور گران‌تر باشد.

اینفوگرافیک ارزانترین شهرهای کانادا

اینفوگرافیک ارزانترین شهرهای کانادا

اما همچنان تعداد بسیار زیادی از شهرهای موجود در این کشور وجود دارند که می‌توانند زندگی را با شرایط آسان‌تری برای افراد فراهم کنند. هزینه زندگی در شهرهای مختلف کانادا با توجه به وسعت و شرایط اقتصادی با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

به ‌عنوان نمونه؛ هزینه‌هایی همچون شهریه‌ی دانشگاه، مخارج مربوط به پذیرش تحصیلی، اجاره خانه، شرایط حمل‌ و نقل و دیگر موارد در برخی از شهرها به نسبت دیگر موارد ارزان‌تر می‌باشد.

ویدئو ارزانترین شهرهای کانادا

حال تصمیم گرفته‌ایم در این مطلب اطلاعات کلی در رابطه با ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای شما فراهم سازیم. در صورتی ‌که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این ‌مورد دارید، می‌توانید از کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ کمک بگیرید و با آن‌ها در تماس باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای مهاجرت خود داشته باشید. شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاضر به شمار می آید.
مواردی که در این مقاله بررسی می کنیم، عبارتند از:
آیا می دانید ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای زندگی کدامند؟
تفاوت شرایط زندگی و هزینه ها در کانادا و آمریکا در چیست؟
ویژگی‌های ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی چیست؟
لندن انتاریو یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
ابوتسفورد بریتیش کلمبیا یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
ادمونتون آلبرتا یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
ساسکاتون ساسکاچوان، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
ثاندر بی انتاریو یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟
سو سنت ماری انتاریو یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
کبک یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
مونکتون نیوبرانزویک یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
ریموسکی کبک یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
شربروک کبک یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
سوری بریتیش کلمبیا یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
هلیفکس نوا اسکاتیا یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
وینیپگ مانیتوبا یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
کلونا بریتیش کلمبیا یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
کیچنر انتاریو یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
مونترال کبک یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
کینگستون ایالت انتاریو یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
نانایمو بریتیش کلمبیا یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
رجاینا ساسکاتوان یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
لاوال کبک یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
ویندزور انتاریو یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، چه ویژگی‌هایی دارد؟
جمع بندی مطالب

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزانترین شهرهای کانادا با ما همراه باشید.

 

آیا می دانید ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای زندگی کدامند؟

آیا می دانید ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای زندگی کدامند؟

زندگی کردن در کشور کانادا مزایای بسیار زیادی را در پی خواهد داشت. مواردی همچون شاخص کیفیت زندگی بالا، مراقبت‌های بهداشت عمومی جهانی و دیگر موارد فقط چندین مورد از مزایای منحصر به ‌فرد زندگی کردن در کانادا می‌باشد.

این کشور به ‌عنوان بهترین مقصد مهاجرت تحصیلی نیز شناخته می‌شود که جذابیت‌های بسیار زیادی در این‌ مورد دارد. با توجه به این ‌که جذابیت‌های موجود در کشور کانادا بسیار وسوسه کننده می‌باشد، اما نباید از این‌ موضوع غافل شد که در برخی از شهرهای مختلف این کشور برای زندگی کردن، هزینه‌های گزافی دریافت می‌گردد.

اما تعداد بسیار زیاد دیگری از شهرهای این کشور شرایط مناسبی برای زندگی دارند که به‌ عنوان ارزان‌ترین شهرهای کانادا شناخته می‌شوند. این شهرها در مقایسه با کلانشهرها، نسبتاً هزینه‌های زندگی کمتری را برای افراد به ارمغان خواهند آورد. به همین دلیل مهاجران بیشتری جذب این شهرها خواهند شد.

به ‌عنوان نمونه شهرهایی همچون مونکتون در ایالت نیوبرانزویک، کلونا در ایالت بریتیش کلمبیا و وینیپگ در ایالت مانیتوبا، لندن، کیچنر و ثاندر بی در ایالت انتاریو، ادمونتون در ایالت آلبرتا، کبک و شربروک در ایالت کبک به ‌عنوان ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای زندگی شناخته می‌شوند.

حال برای این‌ که شما نیز در پروسه مهاجرت خود موفق باشید و تصمیم‌گیری درستی برای شهر مقصد داشته باشید، کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ در تلاشند تا در ادامه این مطلب به بررسی اطلاعات دقیقی در رابطه با ارزان‌ترین شهرهای کانادا بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر، قطعا ویژگی‌های هر کدام از این شهرها به شما کمک خواهند کرد.

تفاوت شرایط زندگی و هزینه ها در کانادا و آمریکا در چیست؟

تفاوت شرایط زندگی و هزینه ها در کانادا و آمریکا در چیست؟

در حالت کلی می‌توان گفت که زندگی کردن در شهرهای بزرگ و مطرح کانادا هزینه‌های بیشتری را برای افراد در بر خواهد داشت، اما انتخاب شهرهای کوچک‌تر می‌تواند شرایط راحت‌تری از زندگی را برای افراد فراهم سازد و بسیار به صرفه‌تر می‌باشد. اما به این‌ موضوع دقت کنید که امکان دارد هزینه‌های زندگی کردن با متوسط درآمد در هر استان کاملاً منطقی به ‌نظر برسد.

به‌ همین دلیل هزینه‌های زندگی در آلبرتا بیشتر است. اما این در حالی است که دریافت حقوق افراد نیز به همان اندازه افزایش پیدا می‌کند. به‌ عنوان نمونه حداقل دستمزد در ساسکاچوان بین ۱۱٫۸۱ دلار است. در صورتی‌ که حداقل دستمزد در آلبرتا به ۱۵۰۰ دلار نمی‌رسد.

طبق آمار انجام ‌شده، کانادا به‌ عنوان بیست و ششمین کشور گران جهان شناخته شده است. اما همچنان شهرهای متعددی در این کشور وجود دارند که شرایط زندگی کردن در آن‌ها بسیار ساده و آسان می‌باشد. در ادامه، کارشناسان شرکت الست گروپ برای مقایسه هزینه‌های زندگی در کانادا و آمریکا جدولی را برای شما طراحی کرده اند.

لازم به ذکر است بدانید که متوسط هزینه‌ها در کانادا بین ۱۱۳۱٫۳۹ دلار در هر ماه برای یک فرد مجرد و برای یک خانواده چهار نفره حدوداً 4055.19  دلار می‌باشد.
موضوع    مقایسه کانادا و ایالات متحده
قیمت مصرف کننده (بدون اجاره)    در ایالات متحده 0.20 درصد بیشتر از کانادا است.
قیمت مصرف کننده (شامل اجاره)    در ایالات متحده 23.09 درصد بیشتر از کانادا است.
قیمت اجاره    در ایالات متحده 23.09٪ بیشتر از کانادا است.
قیمت رستوران ها    در ایالات متحده 3.56 درصد بیشتر از کانادا است.
قیمت مواد غذایی    در ایالات متحده 0.84٪ بیشتر از کانادا است.
قدرت خرید محلی    در ایالات متحده 22.12 درصد بیشتر از کانادا است.

ویژگی‌های ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی چیست؟

ویژگی‌های ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی چیست؟

در ابتدا قبل از این که به بررسی ارزان‌ترین شهرهای کانادا بپردازیم و در رابطه با هزینه‌های زندگی در آن‌ها بدانید، بهتر است قبل ‌از مهاجرت آمار دقیقی در رابطه با درآمد هر استان کسب کنید تا بدانید که آیا امکان زندگی برای شما به ‌راحتی در این شهرها میسر می‌باشد و می‌توانید در این شهرها شغل مربوطه خود در این شهرها را پیدا کنید.

باید بدانید تعداد بسیار زیادی از استان‌های مختلف کانادا امکان خرید خانه را برای افراد فراهم می‌کنند. زیرا این شهرها در دسته‌بندی ارزان‌ترین شهرهای کانادا شناخته می‌شوند. اما ممکن است برای خریدهای روزانه و یا دیگر هزینه‌های مختلف، هزینه‌های زندگی یکسان نباشد و اندکی گران‌قیمت‌تر باشد.

همین‌طور برای این ‌که به بررسی دقیق‌تر ارزان‌ترین شهرهای کانادا بپردازیم، باید موضوع مالیات‌های استانی را نیز در نظر بگیرید. به خصوص اگر در دوران بازنشستگی هستید و به ‌دنبال ارزان‌ترین مکان برای این دوره می‌گردید، موضوع مالیات‌های استانی بیشتر مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

لندن انتاریو، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

برخی از افراد تصور می‌کنند هنگامی ‌که صحبت از ارزان‌ترین شهرهای کانادا به میان می‌آید، این شهرها بسیار کوچک می‌باشند و یا فاصله‌ی آن‌ها از شهر بسیار زیاد است. در صورتی ‌که چنین چیزی واقعیت ندارد. در ایالت انتاریو، شهر لندن کانادا وجود دارد که به ‌عنوان ششمین شهر بزرگ این کشور شناخته‌ شده است و از مزایا و ویژگی‌های متعددی برخوردار می‌باشد.

حدوداً جمعیتی بالغ ‌بر ۳۶۰ هزار نفر در این شهر زندگی مطلوبی را دارند. همواره نام این شهر در دسته‌بندی ارزان‌ترین شهرهای کانادا به میان می‌آید. شهر لندن در کانادا در جنوب غربی استان اونتاریو در این کشور واقع‌ شده است.

دلیل اصلی بالا بودن جمعیت این شهر، وجود مهاجران به دلیل ارزان بودن هزینه‌های زندگی در این شهر می‌باشد. با توجه به امکانات گسترده‌ای که در این شهر وجود دارد، شرایط خوب و مناسبی برای مهاجران دیده می‌شود.

امکاناتی همچون برگزاری جشن‌های مختلف و داشتن مراکز پزشکی بزرگ باعث می‌شود تا رفاه حالی مهاجرین برای ادامه زندگی در این شهر گسترش پیدا کند.

در حقیقت آمار جرم و جنایت یکی از عوامل مهمی است که قبل‌ از مهاجرت حتما باید به آن دقت داشته باشید تا انتخاب درستی برای شهر مقصد داشته باشید. شهر لندن انتاریو از این شرایط برخوردار است که در امنیت کامل بتوانید به زندگی بی‌حاشیه‌ای بپردازید.

از لحاظ اقتصادی، این شهر تمرکز بسیار زیادی بر تولید داشته ‌است. البته این شرایط تا قبل ‌از سال دو هزار و نه در شهر لندن انتاریو اتفاق می‌افتاد. اما امروزه به دلیل پیشرفت بیشتر، این شهر فقط تمرکز خود را روی فناوری اطلاعات و تحقیقات گذاشته ‌است و از این طریق اقتصاد خود را تامین خواهد کرد.

اگر قصد دارید تا این شهر را برای زندگی و مهاجرت به ‌عنوان ارزان‌ترین انتخاب کنید، در ادامه مقاله، کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ جدولی را در رابطه با اطلاعات کلی این شهر برای شما ارائه خواهند داد.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۱۸ دلار کانادا
آب (نیم لیتر)    حدود ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    حدود ۳ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    حدود ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    حدود ۳ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    حدود ۳ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    حدود ۵ دلار کانادا
شهریه پیش‌دبستانی    ۲۰۰۰ دلار کانادا
شهریه مدرسه خصوصی بین‌المللی (سالانه)    حدود ۱۵۰۰۰ دلار کانادا

ابوتسفورد بریتیش کلمبیا، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی دیگر از ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای زندگی، شهر ابوتسفورد می‌باشد. امکانات بسیار زیادی نیز همانند دیگر شهرهای مختلف کانادا در این شهر وجود دارد. این شهر در نزدیکی مرز آمریکا قرار گرفته است. تفاوت‌هایی از نظر سبک زندگی و آب ‌و هوا در این شهر حاکم می‌باشد. از نظر وسعت، این شهر یک‌ سوم شهر لندن کانادا می‌باشد و جمعیتی حدوداً ۱۴۱ هزار نفر در این شهر زندگی می‌کنند.

دانشگاه‌های معروفی در این شهر قرار دارد که امکان تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی را فراهم می‌کند و دانشجویان بسیار زیادی توانستند تحصیلات خود را به‌ صورت عالی در این دانشگاه ادامه دهند. یکی از معروف‌ترین دانشگاه‌های این شهر، دانشگاه فریز ولی می‌باشد.

سیستم آموزشی این شهر نیز بسیار با کیفیت می‌باشد و دارای ۸ دبیرستان و حدوداً ۵ مؤسسه خصوصی و دولتی است. به دلیل این ‌که هزینه‌های پایین زندگی در این شهر حاکم است، اغلب افراد با کمترین بودجه می‌توانند این شهر را برای زندگی انتخاب کنند و به اجاره‌نشینی در این شهر بپردازند. حدوداً در این شهر میانگین اجاره ‌خانه بین ۱ هزار دلار آمریکا می‌باشد.

اما برای خرید خانه می‌توان با میانگین ۷۵۰ هزار دلار اقدام کرد. در صورتی‌ که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این شهر دارید، کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ، در ادامه جدول دقیق‌تری برای شما ارائه خواهند داد.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۱۸ دلار کانادا
آب (نیم لیتر)    حدود ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    حدود ۳ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    حدود ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    حدود ۵ دلار کانادا
تخم‌مرغ (کیلویی)    حدود ۴ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    حدود ۵ دلار کانادا
شهریه پیش‌دبستانی (ماهانه)    ۱۰۰۰ دلار کانادا

ادمونتون آلبرتا، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

ادمونتون آلبرتا، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی دیگر از ارزان‌ترین شهرهای کانادا که شرایط زندگی در آن به ‌سرعت در حال پیشرفت می‌باشد، شهر ادمونتون است. این شهر واقع در ایالت آلبرتا می‌باشد و به ‌عنوان مرکز این ایالت شناخته ‌شده است. جمعیتی حدوداً ۱ میلیون نفر در این شهر زندگی می‌کنند.

نام شهر ادمونتون به ‌عنوان دومین شهر بزرگ ایالت آلبرتا به میان می‌آید. هر ساله جشنواره‌های بسیار بزرگی در این شهر اجرا می‌شود که برای این جشنواره‌ها، هزار نفر بازدید کننده به این شهر خواهند آمد. یکی از دلایلی که باعث شده ‌است تا هزینه‌های زندگی در این شهر کاهش پیدا کند، آب‌ و هوای نامناسب این شهر است. زیرا در شمالی‌ترین بخش کانادا قرار گرفته‌است و زمستان‌هایی نسبتاً طولانی در این شهر حاکم می‌باشد.

دانشگاه‌های متعددی برای ادامه تحصیلات دانشجویان بین‌المللی در شهر ادمونتون واقع ‌شده است. به‌ عنوان نمونه دانشگاه آلبرتا در رتبه ‌بندی خوبی از سطح جهان قرار گرفته است و توانسته جایگاه ۳۶ را از آن خود کند و همواره محل مناسبی برای تحصیل دانشجویان می‌باشد.

ذخایر عمده نفت و گاز بسیار زیادی در این شهر وجود دارد. همین‌طور صنایع پتروشیمی در این شهر واقع شده‌اند. به دلیل این ‌که فرصت‌های شغلی کافی و جمعیت مناسبی در این شهر وجود دارد، شرایط زندگی بسیار مقرون ‌به ‌صرفه می‌باشد. میانگین هزینه زندگی در شهر ادمونتون برای یک فرد مجرد به ۱ هزار دلار آمریکا می‌رسد.

برای اجاره ۱ خانه تک خوابه لازم است که حداقل ۴۰۰ دلار آمریکا هزینه کنید. اما در ادامه و با کمک مشاورین شرکت الست گروپ، جدول دیگری در رابطه با برخی از هزینه‌های موجود در این شهر برای شما آورده‌ایم.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    حدود ۲۰ دلار کانادا
آب (نیم لیتر)    حدود ۲.۵ دلار کانادا
شیر (لیتری)    حدود ۲ دلار کانادا
یک قرص نان سفید    حدود ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    حدود ۴ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    حدود ۴ دلار کانادا
شهریه پیش‌دبستانی (ماهانه)    حدود ۱۰۰۰ دلار کانادا
شهریه مدرسه خصوصی بین‌المللی (سالانه)    حدود ۹۰۰۰ دلار کانادا

ساسکاتون ساسکاچوان، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساسکاتون ساسکاچوان، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی دیگر از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، شهر ساسکاتون می‌باشد که تعداد بسیار زیادی از مهاجرین، این شهر را برای زندگی انتخاب می‌کنند. حدوداً ۳۳۰ هزار نفر در این شهر زندگی می‌کنند و به‌ عنوان بزرگ‌ترین شهر ساسکاچوان شناخته می‌شود.

ناگفته نماند که از نظر آب‌ و هوایی، شرایط متفاوت‌تری در این شهر حاکم است و به ‌عنوان یکی از گرم‌ترین شهرهای کانادا به حساب می‌آید و دارای پل‌های متعدد می‌باشد.

از نظر شرایط اقتصادی، این شهر در رتبه‌بندی قوی قرار گرفته‌ است و یکی از صنایع اصلی آن‌ها نفت می‌باشد.

هزینه‌های ماهانه برای یک شخص مجرد در شهر ساسکاچوان به ۱ هزار دلار آمریکا خواهد رسید. البته قطعا برای زندگی کردن در این شهر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید. در این زمینه کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ جدول دقیق‌تری را برای شما بررسی کردند تا بتوانید با انتخاب درست برای زندگی در یکی از شهرهای ارزان کانادا اقدام کنید. 
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۲۵ دلار کانادا
شیر (لیتری)    حدود ۳ دلار کانادا
یک قرص نان سفید    حدود ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    حدود ۴ دلار کانادا
آب (۱.۵ لیتر)    حدود ۳ دلار کانادا
شهریه پیش‌دبستانی (ماهانه)    حدود ۲۰۰۰ دلار کانادا
شهریه مدرسه خصوصی بین‌المللی (سالانه)    حدود ۹۰۰۰ دلار کانادا

ثاندر بی انتاریو، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ایالت انتاریو شهر ثاندر بی وجود دارد که حدوداً ۱۰۰ هزار نفر در آن زندگی می‌کنند. بزرگ‌ترین شهر ایالت انتاریو شهر ثاندر بی می‌باشد که در مرکز دریاچه سوپرریور قرار گرفته‌ است. از نظر آب‌ و هوایی نیز شرایط خوب و بهینه در این شهر برقرار است و شب‌های بسیار زیبایی را می‌توانید در این شهر تجربه کنید. در صورتی ‌که علاقه مند به ورزش‌های آبی می‌باشید، دیدن این شهر برای شما هیجان‌انگیز به ‌نظر می‌رسد.

اگر طبق بررسی‌ها تصمیم گرفته‌اید که در شهر ثاندر بی به ‌عنوان یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا زندگی کنید، بهتر است بگوییم که این شهر امکانات جالبی برای اجاره‌ی خانه و یا خریدن خانه برای مهاجرین فراهم خواهد ساخت. زیرا فقط با بودجه ۹۲۵ دلار آمریکا امکان اجاره‌ی خانه در این شهر وجود دارد.همین‌طور در صورت داشتن بودجه‌ای بیشتر، فقط تا سقف ۲۶۵ هزار دلار آمریکا می‌توانید برای خرید خانه اقدام کنید.

برای انتخاب شهر مقصد برای مهاجرت باید از افراد خبره و کارکشته کمک بگیرید و با توجه به نیازهای خود، شهر مقصد را انتخاب کنید.  اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این ‌مورد دارید، کارشناسان شرکت الست گروپ در کنار شما هستند تا با مشاوره‌های دقیق‌تر در این‌ مورد به شما برای تصمیم ‌گیری کمک کنند.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۱۶ دلار کانادا
آب (نیم لیتر)    ۳ دلار کانادا
شیر (لیتری)    حدود ۲ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    حدود ۳ دلار کانادا
تخم‌مرغ ۱۲ تایی    حدود ۴ دلار کانادا
گوجه کیلویی    ۴ دلار کانادا
شهریه پیش‌دبستانی (ماهانه)    ۶۴ دلار کانادا
شهریه مدرسه خصوصی بین‌المللی (سالانه)    حدود ۴۲۰۰ دلار کانادا

سو سنت ماری انتاریو، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای زندگی کردن مقرون ‌به ‌صرفه در کانادا می‌توانید در شهر سو سنت ماری نیز اقامت برگزینید. این شهر در ایالت انتاریو واقع‌ شده است و به ‌عنوان سومین شهر بزرگ ایالت انتاریو نام گرفته ‌است. طبیعت بکر و زیبایی که در این شهر وجود دارد، همواره چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

در صورتی ‌که علاقه مند به استفاده از ورزش‌های زمستانی همچون اسکی می‌باشید، شرایط خوبی در این شهر برای استفاده از این ورزش مهیا می‌باشد. شرایط اجاره‌خانه در این شهر به گونه‌ای است که با پرداخت ۹۰۰ دلار آمریکا می‌توانید برای خود اقامت برگزینید.

اما در صورت خرید خانه، مبلغی حدوداً ۲۴۵ هزار دلار آمریکا مورد نیاز می‌باشد. طبق بررسی‌های دقیق‌تری که کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی الست گروپ انجام داده‌اند، برخی از هزینه‌های دیگر برای زندگی در این شهر در جدول زیر عنوان شده ‌است.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در رستوران ارزان    ۱۷ دلار کانادا
آب (نیم لیتری)    ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    لیتری ۲ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    حدود ۶ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    حدود ۳ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    حدود ۴ دلار کانادا
شهریه پیش‌دبستانی (ماهانه)    حدود ۸۰۰ دلار کانادا

کبک، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

کبک، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

شهر کبک واقع‌ شده در ایالت کبک می‌باشد که در کشور کانادا از امکانات خوبی برخوردار می‌باشد. بزرگ‌ترین شهر آمریکای شمالی، شهر کبک شناخته ‌شده است و از قدمت بسیار طولانی برخوردار می‌باشد.

ناگفته نماند که نام شهر کبک نیز به‌ عنوان یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا به حساب می‌آید و خانه‌های موجود در این شهر نیز بسیار مقرون ‌به‌ صرفه می‌باشد. در صورتی‌ که شرایط موجود در شهر کبک را با دیگر شهرهایی همچون ممفیس یا فونیکس آمریکا مقایسه داشته ‌باشیم، هزینه‌های خانه در شهر کبک ارزان‌تر به حساب می‌آید.

اگر قصد اجاره‌ی خانه در این شهر را داشته باشید، نیاز به پرداخت ۸۳۰ دلار آمریکا خواهید داشت. اما در صورت خرید خانه میانگین قیمتی حدوداً 310 ‌هزار دلار آمریکا می‌باشد. شهر کبک تعداد بسیار زیادی از مهاجران را به سمت خود جذب می‌کند، زیر امکانات خوبی از شرایط شغلی و تحصیلی در این شهر وجود خواهد داشت.

شما نیز می‌توانید با کمک گرفتن و مشاوره از افراد خبره و حرفه‌ای در این زمینه بهترین انتخاب را برای مهاجرت به کشور کانادا داشته باشید. در این زمینه کارشناسان شرکت الست گروپ به شما کمک خواهد کرند.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۱۵ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۲ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۵ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    ۴ دلار کانادا
یک قرص نان سفید تازه    ۴ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۵ دلار کانادا
پیش‌دبستانی خصوصی (ماهانه)    حدود ۷۳۰ دلار کانادا

مونکتون نیوبرانزویک، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

مونکتون نیوبرانزویک، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی دیگر از ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای زندگی شهر مونکتون شناخته می‌شود. این شهر واقع در ایالت نیوبرانزویک می‌باشد. البته یکی از ویژگی‌های مهمی که برای این شهر وجود دارد، قابلیت دو زبانه بودن می‌باشد. زیرا برخی از افراد شهروند شهر مونکتون به زبان فرانسوی و برخی دیگر به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

جمعیتی بالغ ‌بر ۱۴۰ هزار نفر در این شهر زندگی می‌کنند و همواره امکانات متعددی و همچنین مزایای مختلفی برای زندگی در این شهر وجود دارد. طبق برآوردها دریافتیم که در این شهر میانگین اجاره خانه حدوداً ۸۰۰ دلار می‌باشد. اما شرایط خرید خانه کاملاً متفاوت است و به حدوداً میانگین مبلغ خرید به ۲۸۵ هزار دلار آمریکا خواهد رسید.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۲۰ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۳ دلار کانادا
یک قرص نان تازه سفید    ۴ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۵ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    ۴ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۴ دلار کانادا
آب (یک و نیم لیتری)    حدود ۳ دلار کانادا

ریموسکی کبک، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

ریموسکی کبک، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی دیگر از شهرهای مهمی که شرایط بسیار خوبی برای زندگی کردن در کشور کانادا را برای مهاجرین فراهم می‌کند، شهر ریموسکی می‌باشد. شهر ریموسکی در واقع در ایالت کبک می‌باشد و از سیستم آموزشی بسیار قوی برخوردار است.

تعداد بسیار زیادی از دانشجویان بین‌المللی برای ادامه تحصیل خود شهر ریموسکی را انتخاب می‌کنند. با توجه به شرایط موجودی که در این شهر وجود دارد، امکانات گسترده‌ای در اختیار مهاجرین قرار خواهد گرفت.

ناگفته نماند که میزان جرم و جنایت که به ‌عنوان یکی از پوئن‌های مثبت برای زندگی در اغلب شهرها شناخته می‌شود، در شهر ریموسکی بسیار اندک است. برای اجاره‌ی خانه در این شهر باید مبلغ ۷۰۰ دلار آمریکا پرداخت کرد. البته برای خرید خانه مبلغ میانگین ۲۲۰ هزار دلار آمریکا می‌باشد.

اگر شما نیز قصد دارید برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنید، اما هنوز تصمیم درستی برای شهر مقصد نگرفته‌اید، با توجه به نیازهای خود می‌توانید از مشاوره‌های دقیق کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ کمک بگیرید. البته جدول زیر نیز اطلاعاتی در رابطه با هزینه‌های زندگی در شهر ریموسکی کبک در اختیار شما قرار می‌دهد.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در رستوران ارزان    ۱۴ دلار کانادا
آب (نیم لیتر)    ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۲ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۴ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۴.۵ دلار کانادا
شهریه پیش‌دبستانی (ماهانه)    ۷۳۰ دلار کانادا

شربروک کبک، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

شربروک کبک، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

شربروک در ایالت کبک واقع‌ شده است و از نظر هزینه‌های زندگی به نسبت دیگر شهرهایی که در این مطلب به بررسی آن‌ها پرداختیم، هزینه‌های معقول‌تری را برای مهاجرین در بر خواهد داشت. همین عامل باعث می‌شود تا به‌ عنوان یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا شناخته شود.

سیستم آموزشی و بسیار قوی در این شهر حاکم می‌باشد که باعث می‌شود روزانه تعداد بسیار زیادی از افراد برای ادامه تحصیل به این شهر مراجعه داشته باشند.

قیمت خرید خانه در این شهر به ۳۰۵ هزار دلار آمریکا می‌رسد، اما میانگین اجاره‌ی خانه در حدود ۵۵۰ دلار آمریکا است. برای ‌این که اطلاعات بیشتری در رابطه با هزینه‌های زندگی در شربروک کبک داشته باشید، کارشناسان شرکت الست گروپ، جدولی را در ادامه این مطلب برای شما ارائه خواهند داد.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در رستوران ارزان    ۱۳ دلار کانادا
آب (نیم لیتر)    ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۲.۵ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    حدود ۲ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۴ دلار کانادا
پیش‌دبستانی (ماهانه)    حدود ۳۹۵ دلار کانادا

سوری بریتیش کلمبیا، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

دومین شهر پرجمعیت ایالت بریتیش کلمبیا شهر سوری است. همان طور که گفتیم، این شهر در بریتیش کلمبیا واقع ‌شده است و حدوداً ۵۱۷ هزار نفر جمعیت دارد. این منطقه اغلب به‌ عنوان شهری شناخته می‌شود، اما در این شهر امکان دارد مناطق دیگری به ‌عنوان کشاورزی و یا روستایی نیز در نظر گرفته شوند. طی بررسی‌ها دریافتیم که تعداد بسیار زیادی از مردمان این شهر از مهاجران قاره‌ی آسیای جنوبی می‌باشند. 

این شهر به ‌عنوان یک مرکز صنعتی بزرگ شناخته می‌شود و امکان پیدا کردن شغل را به ‌راحتی برای افراد میسر خواهد ساخت. از طرف دیگر یک شخص مجرد می‌تواند بدون اجاره دادن برای هزینه‌های زندگی خود حدوداً ۱ هزار دلار آمریکا را کنار بگذارد. اما در صورت اجاره یک خانه تک اتاق‌خوابه در مرکز شهر  به هزینه‌های او ۱۵۰۰ دلار آمریکا اضافه می شود.

اگر شما نیز نیاز دارید تا بهترین و ارزان‌ترین شهرهای کانادا را بشناسید، بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بخواهید. کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ مشاوره‌های دقیق و گسترده‌ای در رابطه با شناخت شهرهای موجود کانادا برای شما فراهم خواهند ساخت تا بتوانید تصمیم درستی برای انتخاب مقصد بگیرید.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در رستوران ارزان    ۱۹ دلار کانادا
آب (نیم لیتر)    ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۳ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۶ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۶ دلار کانادا
پیش‌دبستانی (ماهانه)    حدود ۹۵۰ دلار کانادا

هلیفکس نوا اسکاتیا، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی دیگر از ارزان‌ترین شهرهای کانادا، هلیفکس شناخته می‌شود. هلیفکس به ‌عنوان پایتخت ایالت نوا اسکاتیا است که حدوداً ۴۳۲ هزار نفر در این شهر زندگی می‌کنند. مرکز اصلی اقتصاد در کانادای شرقی، این شهر می‌باشد و تعداد بسیار زیادی از جمعیت آن را افراد بومی تشکیل داده‌اند.

صنایع مختلفی همچون ماهیگیری، معدن، کشاورزی و جنگلداری در این شهر وجود دارد که افراد می‌توانند مشاغل خود را بر پایه این موارد برنامه‌ریزی کنند.
یکی از بهترین دانشگاه‌های کانادا با نام دانشگاه دال هاوزی در این شهر واقع‌ شده است.

از نظر مواردی همچون حمل‌ و نقل، مهد کودک و دیگر موارد، این شهر از هزینه‌های بسیار کمی برخوردار می‌باشد. زندگی کردن یک فرد مجرد حدوداً ۱ هزار دلار آمریکا هزینه در بر خواهد داشت. اما در صورت اجاره یک واحد تک خوابه، هزینه‌ها به ۱۵۰۰ دلار افزایش پیدا می‌کند.
موارد    هزینه‌ها
غذا در یک رستوران ارزان    ۱۵ دلار کانادا
آب (نیم لیتر)    حدود ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۲.۵ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۵ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    ۴ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    حدود ۵ دلار کانادا

وینیپگ مانیتوبا، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

وینیپگ مانیتوبا، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

جمعیت موجود در این شهر که واقع در مانیتوبا می‌باشد، ۷۰۶ هزار نفر است. شهر وینیپگ به‌ عنوان بزرگ‌ترین شهر این ایالت شناخته ‌شده است و همین‌طور عنوان هفتمین شهر بزرگ کانادا را از آن خود کرده‌ است. شرایط آب ‌و هوایی این شهر بدین‌ صورت است که تابستان‌های بسیار گرمی دارد و در ماه‌های زمستان نیز حدود یک‌ سوم بارش برف دیده می‌شود.

حدوداً ۵۰ درصد از جمعیت موجود در این شهر استخدام بخش‌های آموزش، مراکز بهداشتی و کارخانه‌ها خواهند داشت. در بخش‌های دولتی نیز ۱۴ درصد از افراد این شهر فعالیت دارند. در صورتی‌ که یک فرد مجرد قصد زندگی در این شهر را داشته باشد، نیاز به ۱ هزار دلار آمریکا دارد. اما برای اجاره ۱ خانه تک خوابه هزینه‌های او به ۱۵۰۰ دلار آمریکا افزایش پیدا می‌کند.
موارد    هزینه‌ها
غذا در یک رستوران ارزان    ۱۶ دلار کانادا
آب (نیم لیتری)    ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۲ دلار کانادا
یک قرص نان سفید تازه    ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۴ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    ۴ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۴ دلار کانادا

کلونا بریتیش کلمبیا، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

کلونا بریتیش کلمبیا، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ایالت بریتیش کلمبیا شهری با نام کلونا وجود دارد که به ‌عنوان یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا به حساب می‌آید. جمعیت موجود در این شهر حدوداً ۲۱۰ هزار نفر می‌باشند و این شهر توانسته به‌ عنوان سومین شهر بزرگ ایالت بریتیش کلمبیا شناخته شود.

ورزش‌های بسیار متنوعی در این شهر وجود دارد که پرطرف‌دارترین آن‌ها دوچرخه ‌سواری، هاکی، گلف، قایق‌سواری می‌باشد که تمامی آن‌ها در فصل تابستان بازدهی بسیار بالایی دارند.

در صورتی ‌که فردی مجرد قصد داشته باشد تا در شهر کلونا زندگی کند، هزینه‌های ماهانه برای او به ۱ هزار دلار آمریکا می‌رسد و همین‌طور هزینه اجاره ۱ خانه تک خوابه در مرکز شهر ۱۵۰۰ دلار برآورد شده است.
البته زندگی کردن در یک کشور بیگانه نیازمند کسب اطلاعات بیشتر می‌باشد که بهتر است حتما از وکلای مهاجرتی شرکت الست گروپ، اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با انواع شهرهای مختلف کانادا دریافت کنید.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۱۸ دلار کانادا
آب (نیم لیتر)    ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۳ دلار کانادا
قرص نان تازه و سفید    ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۳ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    ۴ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    کیلویی حدود ۴ دلار کانادا

کیچنر انتاریو، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

کیچنر انتاریو، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ایالت اونتاریو شهر کیچنر واقع‌ شده است. البته قدمت این شهر بسیار است و نام قدیمی آن برلین می‌باشد. آمار و ارقام نشان می‌دهد که حدوداً ۲۵۰ هزار نفر در این شهر زندگی می‌کنند. ناگفته نماند که یکی از پردیس‌های دانشگاه واترلو در این شهر وجود دارد و دسترسی را برای تحصیل مهاجرین نیز راحت‌تر خواهد کرد.

در جدول زیر به بررسی برخی از هزینه‌های موجود برای زندگی در این شهر پرداخته‌ایم تا بدانید به چه دلیل این شهر در دسته‌بندی ارزان‌ترین شهرهای کانادا شناخته می‌شود.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۲۰ دلار کانادا
آب (نیم لیتری)    حدود ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۲ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۳ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    ۴ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۵ دلار کانادا

مونترال کبک، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

مونترال کبک، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

شهر مونترال به‌ عنوان یکی از بهترین شهرهای کشور کانادا می‌باشد که واقع در ایالت کبک است. این شهر به ‌عنوان پرجمعیت‌ترین شهر ایالت ایالت کبک نیز شناخته می‌شود و بالغ‌ بر ۲ میلیون نفر جمعیت دارد. اما همچنان نام این شهر به‌ عنوان ارزان‌ترین شهر برای زندگی در کانادا به میان می‌آید.

طبق آمار و ارقام انجام ‌شده، اغلب شهروندان موجود در این شهر از کشورهای ایتالیا و فرانسه می‌باشند. از نظر اقتصادی شرایط خوبی در شهر مونترال برقرار است و به‌ عنوان دومین شهر بزرگ کانادا از اقتصاد بالایی برخوردار می‌باشد.

صنایعی که باعث کسب درآمد در این شهر می‌شوند، مواردی همچون داروسازی، هوافضا، الکترونیک و مخابرات می‌باشد. دانشگاه مونترال نیز فضای آموزشی بسیار خوبی را برای دانشجویان بین ‌المللی در شهر مونترال برقرار کرده است.

هزینه‌های زندگی در شهر مونترال برای یک فرد مجرد بدون اجاره‌ی خانه به یک هزار دلار می‌رسد. اما در صورتی ‌که فرد قصد اجاره یک آپارتمان تک خوابه را داشته باشد، باید ماهانه ۱ هزار دلار نیز پرداخت کند.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۱۵ دلار کانادا
آب (نیم لیتر)    ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۳ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    ۴ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۴ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    ۴ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۵ دلار کانادا

کینگستون ایالت انتاریو، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

کینگستون ایالت انتاریو، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ایالت اونتاریو شهر کینگستون وجود دارد که به ‌عنوان یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا شناخته می‌شود. جمعیت موجود در این شهر به ۱۲۴ هزار نفر می‌رسند. اولین پایتخت کانادا شهر کینگستون بوده است. هزینه‌های زندگی برای یک شخص مجرد در بین یک ماه به ۱ هزار دلار آمریکا خواهد رسید.

اما در صورت اجاره ۱ آپارتمان در مرکز شهر ماهانه ۱۳۰۰ دلار آمریکا هزینه در بر خواهد داشت. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، بهتر است از مشاوره‌های کارشناسان شرکت الست گروپ دریغ نکنید. زیرا با کسب اطلاعات بیشتر در این ‌مورد می‌توانید تصمیم‌گیری درستی برای کشور مقصد داشته باشید و از امکانات موجود در کشور کانادا بهره‌مند شوید.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۱۷ دلار کانادا
آب (نیم لیتر)    ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۴ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۶ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    ۴ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۴ دلار کانادا

نانایمو بریتیش کلمبیا، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

نانایمو بریتیش کلمبیا، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

شهر نانایمو در کشور کانادا در ایالت بریتیش کلمبیا واقع ‌شده است. جمعیت موجود در این شهر 10 هزار نفر می‌باشند که همواره امکانات خوبی را برای افراد به ارمغان خواهد آورد. دانشگاه‌های مشهوری در این شهر وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها دانشگاه ونکوور می‌باشد و قابلیت جذب و پذیرش دانشجویان بین‌المللی بسیار زیادی را خواهد داشت.

این شرایط امکانی را فراهم می‌کند تا افراد برای مهاجرت تحصیلی نیز در این شهر زندگی کنند. زیرا هزینه‌های مقرون‌ به‌ صرفه ای برای زندگی در این شهر محاسبه می‌گردد. به ‌عنوان نمونه یک شخص مجرد بدون در نظر گرفتن هزینه‌های اجاره باید به‌ صورت ماهانه ۱ هزار دلار برای هزینه زندگی در نظر بگیرد. در صورت اجاره یک آپارتمان، هزینه ۱ هزار دلار به این مبلغ اضافه خواهد شد.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۱۸ دلار کانادا
آب (نیم لیتری)    ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۳ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۳ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    ۵ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۵ دلار کانادا

رجاینا ساسکاتوان، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

رجاینا ساسکاتوان، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ایالت ساسکاتوان شهر رجینا واقع شده ‌است و به ‌عنوان پایتخت این ایالت شناخته می‌شود. جمعیت موجود در این شهر به ۲۱۶ هزار نفر می‌رسد. اقتصاد خوبی در این شهر برقرار می‌باشد و همواره هزینه‌های زندگی بسیار مقرون ‌به ‌صرفه است. مهم‌ترین شرایط کسب ‌و کار و اقتصاد این شهر از طریق نفت، گازهای طبیعی و پتاسیم تامین خواهد شد.

در ادامه این مبحث جدولی را در رابطه با برخی از هزینه‌های مهم دیگر برای زندگی در این کشور گرد هم آورده‌ایم. در صورت هر گونه ابهام و سوال می‌توانید از مشاوران و وکلای مهاجرتی شرکت الست گروپ برای زندگی بدون دغدغه در کشور کانادا کمک بخواهید.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۱۶ دلار کانادا
آب (نیم لیتری)    ۳ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۲ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    ۲ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۳ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    ۳ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۴ دلار کانادا

لاوال کبک، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

لاوال کبک، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

بزرگ‌ترین شهر مونترال، لاوال شناخته می‌شود که واقع در ایالت کبک می‌باشد. از نظر جمعیت، این شهر به‌عنوان سیزدهمین شهر پرجمعیت کشور کانادا نیز شناخته می‌شود. شرایط مقرون ‌به‌ صرفه ای برای زندگی در این شهر وجود دارد و به ‌عنوان یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا شناخته می‌شود. جمعیت موجود در این شهر حدوداً ۴۲۳ هزار نفر می‌باشد.

شرایط اقتصادی شهر لاوال نیز مناسب است و از طریق روش‌هایی همچون صنایع، داروسازی و خرده‌فروشی تامین خواهد شد. از نظر امنیت، شهر لاوال شرایط خوبی را برای مهاجرین خارجی در بر خواهد داشت.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۱۶ دلار کانادا
آب (نیم لیتری)    ۲ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۳ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۳ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    ۳ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۴ دلار کانادا

ویندزور انتاریو، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویندزور انتاریو، یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

این شهر واقع در ایالت اونتاریو می‌باشد و مشهور به شهر پایتخت اتومبیل‌ها می‌باشد. به دلیل این ‌که دو شرکت معروف فورد و اف‌ سی ای در این شهر واقع شده‌اند. صنایع اصلی که در این شهر وجود دارد؛ گردشگری، خدمات و آموزشی می‌باشد.

حدوداً ۲۱۸ هزار نفر در این شهر زندگی می‌کنند. طبق برآوردها، شهر ویندزور نیز یکی از ارزان‌ترین شهرهای کانادا به حساب می‌آید. زیرا میانگین هزینه‌های زندگی در طول یک ماه برای یک شخص مجرد به ۱۸۷۸ دلار آمریکا می‌رسد. حال در صورت اجاره یک آپارتمان تک خوابه در مرکز شهر، مبلغ ۹۲۳ دلار به این هزینه‌ها اضافه خواهد شد.

در صورتی‌ که همچنان نیازمند کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در زمینه ارزان‌ترین شهرهای کانادا هستید، بهتر است از مشاوران خبره و تخصصی در این زمینه کمک بخواهید. کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ امکاناتی را فراهم خواهند ساخت تا با مشاوره‌های سودمند خود، شما را برای مهاجرت به کشور کانادا یاری کنند.
موارد    هزینه‌ها
غذا خوردن در یک رستوران ارزان    ۲۰ دلار کانادا
آب (نیم لیتری)    ۳ دلار کانادا
شیر (لیتری)    ۳ دلار کانادا
یک قرص نان تازه    ۳ دلار کانادا
برنج (کیلویی)    ۳ دلار کانادا
تخم‌مرغ (۱۲ تایی)    ۴ دلار کانادا
گوجه (کیلویی)    ۳ دلار کانادا

جمع بندی مطالب

جمع بندی مطالب

در این مطلب به بررسی ارزان‌ترین شهرهای کانادا پرداختیم و اطلاعاتی در رابطه با شرایط زندگی در این شهرها مطرح کردیم. اگر شما نیز به ‌عنوان افراد مهاجر قصد دارید تا برای ادامه زندگی و یا کار، کشور کانادا را انتخاب کنید، باید مواردی همچون هدف و بودجه‌های مد نظر خود را تعیین کنید.

با شناخت هدف موجود برای مهاجرت و بودجه‌ها می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک از شهرهای گفته‌ شده امکانات بهتری را پیش پای شما خواهد گذاشت. در صورت انتخاب صحیح برای کشور و شهر مقصد، امکانات بهتری را نیز تجربه خواهید کرد.

برخی از افراد فقط به دلیل تحصیل و یا شرایط شغلی به کشور کانادا مهاجرت می‌کنند. امکان دارد شرایط شغلی در برخی از شهرهای مختلف کانادا به نسبت دیگر موارد بیشتر باشد. به همان اندازه نیز ممکن است در این شهرها هزینه‌های بیشتری را برای زندگی نیاز داشته باشند.

برای این‌ که بتوانید تعادل را بین هزینه‌های دریافتی خود و هزینه زندگی در کشور کانادا برقرار کنید، نیاز به راهنمایی بیشتر در این امور خواهید داشت تا در ابتدا هدف شما برای مهاجرت تشخیص داده شود.

بنابراین اگر قصد دارید مناسب‌ترین شهر را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید، بهتر است از افراد متخصص و حرفه‌ای در این امور کمک بگیرید. کارشناسان و وکلای مهاجرتی که در شرکت الست گروپ فعالیت دارند، با دانش کافی در این زمینه و همین‌طور تجارب و سوابق بسیار به شما کمک خواهند کرد تا انتخاب درستی از شهر مقصد برای مهاجرت به کشور کانادا داشته باشید. امیدواریم که استفاده از این مطلب توانسته باشد تا اطلاعات شما را در زمینه ارزان‌ترین شهرهای کانادا افزایش داده باشد تا از این طریق، مهاجرت امن و بی‌خطری را پیش رو داشته باشید.