شهرهای فرانسوی زبان کانادا

در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع شهرهای فرانسوی زبان کانادا اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به مهاجرت و عزیمت به کشور کانادا، قرار دهیم. 
از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله، با ما همراه شوید.

در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع شهرهای فرانسوی زبان کانادا اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به مهاجرت و عزیمت به کشور کانادا، قرار دهیم. 
از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله، با ما همراه شوید.

مواردی که در این مقاله به آن پرداخته شده است، در ذیل لیست شده اند:
اهمیت زبان فرانسه در کشور کانادا
تاریخچه زبان فرانسه در کشور کانادا
شهرهای فرانسوی زبان کانادا
همه چیز درباره شهر کبک
همه چیز درباره استان نیوبرانزویک
همه چیز درباره شهر مونترال
همه چیز درباره شهر اتاوا
مزایای زبان فرانسه در کانادا
سخن پایانی

 

کشور کانادا، کشوری دو زبانه می باشد. در ماه ژوئیه در سال 1969، بر اساس لایحه زبان رسمی کشور کانادا، از افراد فرانسوی زبان هم به نسبت مساوی با افراد انگلیسی زبان، در دولت فدرال این کشور، استفاده شد. 
پس از به وقوع پیوستن این رخداد مهم تاریخی، از آن پس، کشور کانادا به طور رسمی به عنوان یک کشور دو زبانه در سرتاسر جهان شناخته شد. به طوری که امروزه در این کشور، هر دو زبان فرانسه و انگلیسی، جزو زبان های رسمی این کشور به شمار می روند.

اینفوگرافیک شهرهای فرانسوی زبان کانادا

اینفوگرافیک شهرهای فرانسوی زبان کانادا

پس از اندک زمانی، این پدیده در میان کلیه ساکنان کانادا از جمله بومیان این کشور، به صورت رسمی و غیر رسمی پذیرفته شد. بر اساس آمارهای گرفته شده، زبان مادری در حدود 6 میلیون نفر از کانادایی ها، زبان فرانسه می باشد.

بیشتر این افراد در استان کبک که بزرگترین و معروف ترین استان فرانسه زبان در کشور کانادا می باشد، ساکن هستند. در حدود یک میلیون نفر فرانسه زبان، در سایر شهرها و استان های کانادا پراکنده شده اند. 
به صورت کلی، در حدود سه چهارم از فرانسه زبانان کشور کانادا، در خارج از استان کبک زندگی می کنند و در دیگر استان های فرانسه زبان این کشور، مشغول به کار و زندگی می باشند. 

ویدئو شهرهای فرانسوی زبان کانادا

شرکت الست گروپ، بهترین شرکت مهاجرتی در کل کشور بوده و توصیه اکید می شود که پیش از انجام هر اقدامی برای مهاجرت به کشور کانادا و انتخاب استان و شهر مقصد خود در این کشور، ابتدا با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایید. 

در مقاله " شهرهای فرانسوی زبان کانادا "، سعی کرده ایم به معرفی استان ها و شهرهای فرانسوی زبان کانادا، بپردازیم. 

در این زمینه، از رهنمودهای مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ ، بسیار استفاده نموده ایم. 
امیدواریم که مطالب بیان شده در این مقاله، برای علاقه مندان به این موضوع، مفید واقع گردد.

اهمیت زبان فرانسه در کشور کانادا

اهمیت زبان فرانسه در کشور کانادا

در کشور کانادا، تعداد کرسی های در نظر گرفته شده در پارلمان این کشور، برای افراد انگلیسی زبان و فرانسوی زبان، یکسان می باشد. همچنین، تعداد افرادی که به هر یک از این دو زبان صحبت می کنند، در دادگاه های فدرال این کشور و در تمامی نهادها و دستگاه های فدرال کانادا، یکسان می باشد.

با توجه به این امر که کشور کانادا از فرهنگ های متفاوتی تشکیل شده است، در کشور کانادا، مردم از این حق برخوردار می باشند که از خدماتی که دولت کانادا به ایشان ارائه می کند، به هر یک از زبان های انگلیسی و یا فرانسوی، به صورت یکنواختی بهره مند شوند.

اهمیت این دو زبان تا حدی است که اگر فرد مهاجری بتواند به یکی از زبان های فرانسه و یا انگلیسی صحبت کرده و به آن تسلط داشته باشد، می تواند موفق به اخذ شهروندی این کشور شود.

دلیل این امر این است که در حدود 98 درصد از مردمان کشور کانادا، به یکی از زبان های انگلیسی و یا فرانسوی صحبت می کنند و تنها 2 درصد از این جمعیت به زبان های دیگری تکلم می نمایند. از همین رو، زبان فرانسه در کشور کانادا، اهمیت بسیاری دارد.

برای اطلاع از شرایط و قوانین چگونگی اخد اقامت دائم کشور کانادا با بهره گیری از زبان فرانسه، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ مشورت نمایید و از راهنمایی های ایشان، برای بالا بردن شانس اخذ اقامت دائم این کشور، بهره مند گردید.

تاریخچه زبان فرانسه در کشور کانادا

تاریخچه زبان فرانسه در کشور کانادا

چنان چه بخواهیم به تاریخچه زبان فرانسه در کشور کانادا اشاره نماییم، می بایست آن را به فردی فرانسوی زبان با نام ژاک کارتیه ارتباط دهیم. ژاک کارتیه، جزوی از ناوگان نیروی دریایی کشور فرانسه بوده است.
این فرد توانست به رود سن لوران که در نزدیکی شهر مونترال امروزی قرار دارد، نزدیک شده و آن را به عنوان مستعمره کشور فرانسه، اعلام نماید.

پس از اعلام مستعمره شدن شهر مونترال، بسیاری از فرانسوی زبانان به این شهر مهاجرت نمودند و در محدوده کبک، پراکنده شدند. با ازدیاد تعداد فرانسوی زبانان در محدوده کبک و اطراف آن، زبان رسمی این استان به صورت کلی، زبان فرانسه اعلام شد. 

مقاله ای که پیش روی شماست، در ارتباط با موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " نگاشته شده است. 
اگر شما نیز از علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا می باشید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می نماییم.

البته لازم به ذکر است که در آن دوره، بالغ بر 30 درصد از مردم کل کانادا، به زبان فرانسه صحبت می کردند. در سال 1763، در نتیجه حمله بریتانیای کبیر بر کبک، این شهر به دست انگلیسی ها، تسخیر شد. 
از این زمان به بعد، از تعداد افرادی که به زبان فرانسه در این استان صحبت می کردند، روز به روز کاسته شد. یکی از دلایل این امر، تغییر کلیه آموزش ها و گویش ها، از زبان فرانسه به زبان انگلیسی بود. 

در آن دوران، تمامی موارد سیاسی، اقتصادی و کلیه امور مربوط به جامعه، به دست اقلیت های انگلیسی زبان در آن محدوده، اداره می شد. به همین دلیل است که امروزه، در بیشتر شهرها و استان های کشور کانادا، تعداد انگلیسی زبانان از فرانسوی زبانان بیشتر می باشد.

اما با توجه به تمامی تغییرات ایجاد شده، امروزه هر دو زبان فرانسه و انگلیسی به عنوان زبان های رسمی کشور کانادا شناخته می شوند. اما بیشتر مردم در این کشور، انگلیسی زبان هستند. 
در کل کشور کانادا، کمتر از 25 درصد از مردم به زبان فرانسه صحبت می کنند. بیشتر این جمعیت در استان کبک زندگی می نمایند. از دیگر شهرهای فرانسوی زبان در کشور کانادا، می توان به ایالت انتاریو، ایالت نیوبرانزویک و ایالت مانیتوبا، اشاره کرد. 
 
اما در این میان، لازم به ذکر است که تمامی ایالت های کانادا، هر دو زبان فرانسه و انگلیسی را به عنوان دو زبان رسمی این کشور پذیرفته اند. فهمیدن این امر کار بسیار آسانی می باشد. 

تنها با نگاهی به علامت های مختلف راهنما و نشانه های مسیر و نیز پرداختن به برنامه های مختلف رادیو و تلویزیون، بسته بندی کلیه محصولات و نیز انواع مسیرهای اتوبوس ها و حتی گروه های توریستی مختلف، می توان این موضوع را فهمید.

در تمامی این موارد، نشانه هایی از هر دو زبان انگلیسی و فرانسه مشاهده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اهمیت زبان فرانسه و تاثیر آن در اخذ اقامت دائم کشور کانادا، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ، مشورت نمایید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با تکیه بر بهترین مشاوران و وکلای کشور، بهترین گزینه با بالاترین درصد موفقیت، برای اخذ انواع ویزای کشور کانادا و سایر کشورهای جهان بوده و در این مسیر، همواره همراه عزیزان علاقه مند مهاجرت تا رسیدن به هدف اخذ اقامت دائم این کشور، پایاپای پیش خواهند آمد.

موضوعی که در این مقاله به بررسی آن پرداخته ایم، " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " می باشد. از تمامی علاقه مندان به این موضوع، دعوت می کنیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

شهرهای فرانسوی زبان کانادا

شهرهای فرانسوی زبان کانادا

در گوشه و کنار کشور کانادا، تعداد بسیاری از مردم به زبان فرانسه صحبت می کنند. اما در این میان، تجمع این افراد، در برخی از شهرها و استان های این کشور بیشتر می باشد. لذا در ادامه، به معرفی شهرهای فرانسوی زبان کشور کانادا خواهیم  پرداخت.

بیشتر فرانسه زبانان در کشور کانادا در شهر کبک ساکن می باشند و زبان فرانسه، زبان رسمی این استان می باشد. در بخش بعد، به معرفی کامل این شهر پرداخته ایم. 
در این میان، مردمانی که به هر دو زبان انگلیسی و فرانسه صحبت می کنند و هر دو این زبان ها را به عنوان زبان رسمی خود پذیرفته اند، در استان های زیر ساکن می باشند: 
نام استان    درصد انگلیسی زبانان    درصد فرانسوی زبانان    درصد دو زبانه ها
نیو برانزویک    67.9    31.8    33.9
یوکان    95    4.6    13.8
قلمرو شمال غرب    96.5    3    10.3
نوناووت    92.6    1.8    4.3
اما شهرهای فرانسوی زبان کشور کانادا را پس از کبک، می توان به صورت زیر عنوان کرد:
    مونترال
    اتاوا
    تورنتو
    ونکوور
    کلگری
که در این میان، دو شهر مونترال و اتاوا، دارای بیشترین تعداد فرانسه زبانان در کشور کانادا می باشند که در مقاله " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " به بررسی بیشتر این شهرها، پرداخته ایم.
همچنین استان های فرانسوی زبان این کشور، عبارتند از:
    استان کبک
    استان نیوبرانزویک
    استان انتاریو
    استان های غربی
    استان های آتلانتیک
در این میان، به سبب تجمع بیشتر فرانسه زبانان در سه استان کبک، نیوبرانزویک و انتاریو، به بررسی شرایط زندگی در این استان ها پرداخته ایم. 

در صورتی که تمایل به اطلاع از شرایط و قوانین سایر شهرها و استان های فرانسه زبان کشور کانادا را دارید، با مشاوران مجرب شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل نموده و از راهنمایی های ارزنده این مشاوران و وکلای کاردان این شرکت معتبر، بهره مند شوید.

در قسمت های آتی مقاله " شهرهای فرانسوی زبان کانادا "، به شرح مهم ترین استان ها و شهرهای فرانسوی زبان کشور کانادا، پرداخته ایم.
با ما همچنان تا پایان این مبحث، همراه باشید.

همه چیز در باره شهر کبک

همه چیز در باره شهر کبک

شهر کبک در کنار رود سنت لارنس در کشور کانادا واقع شده است. این شهر، شهرت بسیار زیادی در ارتباط با معماری کلاسیک و سبک اروپایی قدیمی دارد. شهر کبک، یازدهمین شهر پرجمعیت در کشور کانادا می باشد. 
در این شهر، نمایه هایی از دیوارهای بسیار تاریخی قرار دارد که دیگر نمونه ای از آن ها، در هیچ جای دیگری از شمال آمریکا دیده نمی شود. این شهر، در سال 1985 به عنوان میراث جهانی یونسکو، به جهانیان معرفی گردید.

تاریخچه شهر کبک

تاریخچه شهر کبک

در سوم ژوئیه سال 1608، فردی با نام ساموئل دی شامپلین، شهر کبک را به دیگران شناساند و در سال 1665، در حدود 500 نفر، این شهر را برای زندگی کردن انتخاب نمودند. پس از تصرف این شهر به دست انگلستان، این شهر تا سال 1760 به دست انگلستان کنترل می شد. 

تا این که در این سال، فرانسویان کنترل شهر را به دست گرفتند. اما در سال 1763، کبک به وسیله دولت فرانسه، به کشور انگلستان واگذار شد. در تمامی این مدت و در جریانات انقلاب آمریکا، فرانسوی زبانان کبک، تلاش های بسیاری برای رهایی از چنگال انگلستان نمودند. 

اما تمامی این تلاش ها، با شکست مواجه شد. در این دوران، آمریکا تجزیه شد و کانادا تحت سلطه انگلستان باقی ماند. اما در سال 1840، کشور کانادا به رسمیت شناخته شد. 
 
در سال 1857، ملکه انگلستان، شهر اتاوا را به عنوان پایتخت کشور کانادا معرفی نمود. شهر اتاوا، در حاشیه شهر کبک واقع شده است. لذا شهر اتاوا به عنوان مرکز استان کبک، به همگان معرفی گردید. 
برای اطلاع از نحوه مهاجرت به کشور کانادا و شهر کبک، از مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهترین شرکت مهاجرتی در کشور، راهنمایی بخواهید. 

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا" پرداخته است. 
چنان چه شما از علاقه مندان به این موضوع می باشید، 
با ما تا انتهای این مبحث، همراه شوید.

فرهنگ، جمعیت و اقتصاد شهر کبک

فرهنگ، جمعیت و اقتصاد شهر کبک

شهر کبک، امروزه به یکی از بزرگترین شهرهای کشور کانادا مبدل گردیده است. در سال 2016، جمعیت این شهر در حدود نیم میلیون نفر بوده است. این در حالی است که سالانه، جمعیت شهر کبک رو به افزایش می باشد. 
 
بیشتر افرادی که در شهر کبک زندگی می کنند، فرانسوی زبان هستند. نکته جالب توجه در مورد شهر کبک این است که تنها 1.5 درصد از مردم این شهر، به زبان انگلیسی صحبت می کنند. شهر کبک، خود به 34 منطقه مختلف و شش بخش، تقسیم شده است.

اقتصاد شهر کبک، بیشتر بر پایه حمل و نقل، جهانگردی و نیز بخش خدمات بنا نهاده شده است. همچنین در شهر کبک، انواع محصولات صنعتی همانند کاغذ، انواع مواد غذایی، مواد فلزی و چوبی و نیز انواع مواد شیمیایی و الکترونیکی نیز تولید می شوند.

شهر کبک، یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی کانادا به شمار می رود. در این شهر، هر ساله انواع جشنواره های مختلف برگزار می گردد. به همین دلیل، در هر فصل سال در این شهر، توریست ها مشاهده می شوند. 
یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین جشنواره های شهر کبک، جشنواره زمستانی این شهر می باشد. علاوه بر این، شهر کبک دارای تعداد بسیار زیادی مکان های تاریخی و موزه های دیدنی می باشد که بر جاذبه های توریستی این شهر می افزاید.

شرایط آب و هوایی شهر کبک

شرایط آب و هوایی شهر کبک

شهر کبک، در راستای رودخانه سنت لارنس واقع شده است. از سوی دیگر، این شهر در محل اتصال رودخانه سنت چارلز واقع شده است. شهر کبک، به سبب قرار گرفتن در این وضعیت جغرافیایی، منطقه ای کم ارتفاع و مسطح می باشد.

آب و هوای شهر کبک، بسیار مرطوب می باشد. این شهر در تابستان، گرم و مرطوب است. این در حالی است که این شهر زمستان هایی بسیار سرد و بادی دارد. حداکثر دما در این شهر 25 درجه سانتیگراد است و حداقل دما در آن، منفی 17.6 می باشد.

به صورت میانگین، سالانه این شهر 316 سانتیمتر برف به خود می بیند. این میزان از بارش برف، حتی در کشور کانادا، از بالاترین سطوح بارش برف به شمار می رود.

اما نکته جالب در مورد آب و هوای شهر کبک این است که تمامی چهار فصل در این شهر، کاملاً مشخص می باشد. آب و هوایی که شهر کبک دارد، بسیار به شرایط آب و هوایی شهرهای شیکاگو آمریکا و نیز مونترال و تورنتو در کانادا، مشابه می باشد.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " پرداخته ایم. 
اگر شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید،
با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

رانندگی در شهر کبک

رانندگی در شهر کبک

در شهر کبک، یک شبکه جاده ای با وسعت حدودی 325000 کیلومتر وجود دارد. این شهر دارای 30 بزرگراه و حدود 200 جاده ملی و منطقه ای و محلی می باشد که توسط این جاده ها و بزرگراه ها، به یکدیگر متصل می شوند.

دولت کبک، گواهینامه رانندگی را چه از کشورهای فرانسه زبان باشد و چه انگلیسی زبان، می پذیرد. اما برای افرادی که گواهینامه ایشان از یکی از این دو نوع نمی باشد، می بایست حتماً گواهینامه بین المللی دریافت شود.

برنامه های بسیار خوب مسیریابی وجود دارند که می توان مسافت بین مکان های مختلف در شهر کبک را به صورت دقیق تخمین زد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قوانین راهنمایی و رانندگی در شهر کبک، با وکلا و مشاوران کاردان شرکت الست گروپ، مشورت نمایید. 

مراقبت های پزشکی در شهر کبک

مراقبت های پزشکی در شهر کبک

در شهر کبک، همه افراد می توانند از سیستم مراقبت پزشکی که در این شهر وجود دارد، بهره مند شوند. اداره این برنامه، زیر نظر گروه بیمه درمانی کبک می باشد و تمامی ساکنان شهر کبک، از این طرح می توانند استفاده کنند.

این طرح با عنوان پزشکی استانی می باشد که شامل کلیه درمان ها، از جمله انواع درمان های خاصی نظیر جراحی پلاستیک نیز می شود. نکته مهم در این راستا این است که پیش از مراجعه به پزشک، می بایست اطمینان پیدا کرد که آن پزشک، تحت برنامه پزشک استانی قرار دارد یا خیر.

اگر پزشک مربوطه از این طرح پیروی نمی کند، می بایست حق درمان به وی پرداخت گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ارتباط با شرایط چگونگی اخذ بیمه و استفاده از آن، با وکلا و مشاوران مجرب شرکت الست گروپ مشورت نمایید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه در ارتباط با اخذ انواع ویزا، برای کلیه کشورهای جهان و سابقه ای درخشان در ارتباط با انجام کلیه امور مهاجرتی در داخل و در کشور مقصد، همواره همراه و هم گام مشتریان گرامی بوده و در این مسیر، از تمامی تلاش خود برای رضایت خاطر علاقه مندان به زندگی در خارج از کشور، بهره می گیرد. 

نکات مثبت زندگی در شهر کبک

زندگی در شهر کبک که دومین استان پرجمعیت در کشور کانادا به شمار می رود، دارای مزایای بسیاری می باشد که در زیر به این موارد اشاره ای کوتاه کرده ایم:

طبیعت بی نظیر شهر کبک

کبک شهری با زیبایی های فراوان می باشد . در این شهر، سه پارک ملی قرار دارد. اسامی این پارک ها:
    پارک ملی فوریلون
    پارک ملی مجمع الجزایر مینگان
    پارک ملی لاموریسی
می باشند.

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " پرداخته است. چنان چه شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

این پارک ها، همگی بر روی هم فضای وسیعی از شهر کبک را تحت پوشش خود قرار می دهند. این فضا را می توان در حدود 927 کیلومتر مربع در نظر گرفت. در این پارک ها، تفریحات بسیاری وجود دارد که خود یکی از جاذبه های گردشگری استان کبک می باشد.

فضاهای مختلف برای کمپینگ و مسیرهای پیاده وری طولانی مدت با مناظری بسیار خیره کننده و علاوه بر این، امکان دیدن حیات وحش از فاصله ای نزدیک، از جذابیت های این پارک ها به شمار می روند. 

شهر کبک دارای جاذبه های دیدنی بسیاری می باشد که می توانید برای اطلاع از کلیه مراکز تفریحی و آموزشی این شهر، با توجه به سنین متفاوت، با مشاوران شرکت الست گروپ مشورت نمایید.
شرکت مهاجرتی الست گروپ، گزینه ای برتر، برای انجام کلیه امور مهاجرتی به تمامی کشورهای جهان، در سرتاسر کشور می باشد.

قیمت پایین برق در شهر کبک

در شهر کبک، هزینه انرژی برق برای مناطق مسکونی، به نسبت سایر شهرهای آمریکای شمالی، بسیار پایین تر می باشد. به طوری که اگر هزینه هر کیلو وات انرژی الکتریسیته در شهر کبک را 0.073 دلار در نظر بگیریم، این رقم در شهر های دیگر کانادا در حدود 0.173 دلار می باشد.

جالب است بدانیم که این هزینه در برابر کشور آمریکا، در حدود یک چهارم می باشد که رقمی بسیار پایین است. این امر در صرفه جویی در هزینه ها، بسیار مؤثر می باشد. 

هزینه مسکن در شهر کبک

در شهر کبک، در هر یک از محیط های مختلف این شهر، چه بافت روستایی و چه شهری و چه اجاره مسکن و ملک و از این قبیل موارد، به نسبت سایر شهرهای کانادا، بسیار پایین تر می باشد. 
 
شهر کبک، شصت و هشتمین شهر ارزان و مقرون به صرفه در آمریکای شمالی می باشد. از لحاظ آماری، قیمت مسکن در شهر کبک، 55 درصد از سایر شهرهای کانادا پایین تر می باشد.
در هر یک از نقاط شهر کبک، با توجه به موقعیت مکانی منطقه مسکونی، هزینه های مختلفی را فرد می بایست برای زندگی پرداخت نماید. برای اطلاع از نرخ مسکن در هر یک از نقاط مختلف شهر کبک، می توانید با مشاوران شرکت الست گروپ، مشورت نمایید.

امکان استفاده از فضای آزاد در شهر کبک

شهر کبک، آب و هوای به نسبت مطلوبی برای افرادی دارد که علاقه مند به فعالیت های خارج از منزل می باشند. این خاصیت خوب شهر کبک، به ورزشکاران اجازه می دهد که در فضای باز خارج از منزل، به تمرین و ورزش کردن بپردازند.

از فصل تابستان تا حتی اواسط فصل پاییز، امکان پیاده روی، دوچرخه سواری و جالب تر از همه، قایقرانی، وجود دارد. از اواسط پاییز تا اوایل فصل بهار نیز می توان از انجام ورزش های زمستانی مختلف نظیر اسکی و اسنوبورد و هاکی روی یخ در فضای باز و بسیاری از تفریحات زمستانی دیگر، لذت برد. 
 
در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " اطلاعات مفیدی را در اختیار علاقه مندان به این موضوع قرار دهیم. 
از تمامی علاقه مندان به این موضوع، 
دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوند.

نکات منفی زندگی در شهر کبک

شهر کبک، دارای نکاتی منفی نیز می باشد که در زیر به این موارد اشاره کرده ایم:
    آب و هوای نامناسب در شهر کبک
درست است که در قسمت قبلی، آب و هوای شهر کبک را به عنوان یکی از مزایای زندگی در شهر کبک بیان کردیم، اما باید توجه داشت که آب و هوای این شهر، در بسیاری از موارد بسیار نامطلوب و ناخوشایند نیز می باشد. 
فصل زمستان در شهر کبک، در برخی از شرایط بسیار ترسناک می باشد. درست است که ورزش های زمستانی در این شهر بسیار لذتبخش می باشد، اما سردی بسیار زیاد دما در شهر کبک، در بسیاری از موارد، بسیار آزار دهنده می باشد. 
به خصوص، برای افرادی که سن بالایی دارند و یا به انواع بیماری های عضلانی و استخوانی مبتلا می باشند، از زمستان های سخت این شهر، فراری و گریزان هستند.

هزینه های بالای گرمایشی در شهر کبک

شهر کبک، شهری بسیار سرد در فصل زمستان می باشد. این امر سبب شده است که در زمستان، استفاده از سیستم های گرمایشی در منازل، بسیار بالا باشد. 
در شهر کبک، هزینه گاز مصرفی طبیعی، از استان های انتاریو و نیز سایر مناطق کانادا، تقریباً 65 درصد کمتر می باشد. اما این در حالیست که استفاده مداوم از گاز طبیعی برای استفاده های گرمایشی به صورت مداوم، می تواند هزینه های هنگفتی را به خانواده تحمیل کند.

در بخش پیشین، به هزینه پایین برق در شهر کبک اشاره کردیم. به سبب بالا بودن مصرف گاز طبیعی، بیشتر خانواده ها در شهر کبک، از انرژی برق به عنوان سیستم گرمایشی خود استفاده می کنند. این در حالی است که تنها 14 درصد از ساکنان شهر کبک، از گاز طبیعی برای گرمایش منزل استفاده می نمایند.

این مقاله در ارتباط با موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " نگاشته شده است. 
از تمامی علاقه مندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه شوند.
در شهر کبک، با توجه به بالا رفتن مصرف گاز طبیعی، هزینه ها نیز به صورت تصاعدی بالا می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه های گرمایشی در شهر کبک، از مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ راهنمایی بخواهید. 
شرکت مهاجرتی الست گروپ، با بهره گیری از بهترین وکلا و مشاوران کشور در امور مهاجرتی، بهترین گزینه برای انجام کلیه خدمات مهاجرتی به کشور کانادا و سایر کشورهای جهان می باشد. 

گستردگی زبان فرانسه در شهر کبک

گستردگی زبان فرانسه در شهر کبک

شهر کبک، به صورت کلی اولین شهر فرانسوی زبان در کشور کانادا به شمار می رود که بیش از 85 درصد از مردمان این شهر، زبان فرانسه را به عنوان زبان اول خود پذیرفته اند. اما این مساله، برای افرادی که به زبان فرانسه آشنایی ندارند، مشکل بسیار بزرگی به شمار می رود.

در این شهر، تمامی علامت های راهنمایی و رانندگی به زبان فرانسه می باشند. همچنین تمامی اسامی فروشگاه ها، خیابان ها و ... همگی به زبان فرانسه هستند. این امر، زندگی را برای افرادی که تنها به زبان انگلیسی قادر به صحبت کردن می باشند، بسیار دشوار می سازد.

نداشتن آشنایی به زبان فرانسه، در تمامی کارهای روزمره از جمله درک علامت های مختلف خیابان ها و جاده ها و نیز حتی پر کردن یک فرم ساده، تاثیر می گذارد. لازم به ذکر است که تمامی فرم های رسمی که در سطح دولت فدرال کانادا ارائه می شوند، به هر دو زبان فرانسه و انگلیسی می باشند.

اما، فرم های محلی و روزمره ای همچون فرم هایی که در بانک ها ارائه می شوند، همگی تنها به زبان فرانسه می باشند. از این رو، آشنایی داشتن به زبان فرانسه در شهر کبک، از الزامات زندگی در این شهر، به شمار می رود.

مالیات بالا در شهر کبک

دولت کانادا در شهر کبک، بالاترین میزان مالیات را در میان تمامی شهرهای دیگر کانادا و حتی کلیه ساکنان آمریکای شمالی از ساکنان این شهر دریافت می نماید. به طوری که برای فردی که درآمد خالص سالانه آن 31 هزار دلار کانادا می باشد، مالیاتی بالغ بر 23.39 درصد از این مبلغ را می بایست به دولت پرداخت نماید.

البته در شهر کبک، علاوه بر مالیات بر درآمد، می بایست مالیات بر فروش نیز به دولت پرداخت شود. این مالیات، شامل 5 درصد مالیات کالا و 9.97 درصد، مالیات فروش می باشد. 
این مقاله، به هدف ارائه اطلاعاتی سودمند در ارتباط با موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " نگاشته شده است. 
اگر شما نیز از علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا و یکی از شهرها و یا استانهای فرانسوی زبان این کشور می باشید، 
با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

شهر کبک، شهری فرانسوی زبان در کشور کانادا می باشد که دارای نکات مثبت و منفی فراوانی می باشد که هر فرد با توجه به شرایط خود، می تواند این شهر را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب نماید. 
این در حالی است که برای اطمینان از این امر که آیا این شهر، مناسب برای مهاجرت با شرایط فرد می باشد، نیاز به بررسی های بیشتری خواهد داشت.

از این رو، توصیه می شود تا چنان چه تمایل به مهاجرت به کشور کانادا و یکی از شهرهای فرانسوی زبان این کشور را دارید، پیش از هر اقدامی با مشاورانی با تجربه در این زمینه، مشورت نمایید. 

شرکت مهاجرتی الست گروپ، با سال ها تجربه درخشان در ارتباط با انجام کلیه امور مهاجرتی، بهترین گزینه برای اخذ انواع مشاوره در ارتباط با مهاجرت به کشور کانادا بوده و در این راستا، با راهنمایی های صادقانه خود، همواره بهترین و صحیح ترین روش مهاجرتی را با در نظر گرفتن بهترین مقصد مهاجرتی، به علاقه مندان به عزیمت به خارج از کشور معرفی می نمایند.

با بهره گیری از رهنمودهای مشاوران شرکت الست گروپ، موفقیت و زندگی مطلوب آینده خود را تضمین نمایید. در ادامه مقاله " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " به بررسی یکی از استان های فرانسه زبان کشور کانادا، با عنوان استان نیوبرانزویک، خواهیم پرداخت.

همه چیز در باره استان نیوبرانزویک

همه چیز در باره استان نیوبرانزویک

نیوبرانزویک را می توان کوچک ترین و در عین حال کم جمعیت ترین استان کانادا عنوان کرد. این استان در مجموعه استان های منطقه آتلانتیک واقع شده است. این امر، سبب گردیده است که بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت به کشور کانادا، این استان را انتخاب نمایند.

در این شهر، نیاز فراوانی به نیروی کار وجود دارد و جمعیت کم این استان، جوابگوی این نیازمندی نمی باشد. از این رو، یافتن کار در این شهر، کاری بسیار آسان می باشد. به خصوص اگر فرد، یک نیروی کار حرفه ای باشد.

ار طرف دیگر نیز بسیاری از دانشجویان برای تحصیل به استان نیوبرانزویک می روند. زیرا پذیرش در دانشگاه های این شهر، به نسبت سایر استان های کانادا، آسان تر می باشد.
بسیاری از دانشجویان پس از پذیرش در دانشگاه های این شهر و اتمام تحصیل خود برای زندگی و یا اخذ اقامت دائم کانادا، به شهرهای معروف تر کانادا اقامت می کنند. به صورت کلی، این شهر می تواند دروازه ورود به کشور کانادا به شمار رود.

جالب است بدانیم که در لیست مشاغل مورد نیاز این استان، حتی مشاغلی یافت می شوند که به هیچ تجربه کاری و یا مدرک تحصیلی نیازی ندارند. هر نیروی کاری می تواند با بهره گرفتن از طرح جامع آتلانتیک، به آسانی وارد این استان و وارد خاک کشور کانادا شود.

برای اطلاع از چگونگی مهاجرت به کشور کانادا از طریق شرایط و قوانین مربوط به استان نیوبرانزویک، با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل فرمایید.

در مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " پرداخته ایم. اگر شما نیز از علاقه مندان به این موضوع می باشید، 
با ما تا انتهای این متن، همراه شوید.

زبان رسمی استان نیوبرانزویک

در ایالت نیوبرانزویک، 35 درصد از مردم به زبان فرانسه صحبت می کنند و سایرین، یعنی 65 درصد از مردم، انگلیسی زبان بوده و یا برخی نیز که اقلیت های مهاجر می باشند، به زبان های دیگر صحبت می کنند. البته زبان مهاجران را نمی توان به عنوان زبان رایج این استان در نظر گرفت. دلیل اصلی این امر این است که بیشتر مهاجران، در محاورات روزمره خود، به زبان انگلیسی صحبت می کنند. 

فرهنگ مردم استان نیوبرانزویک

این استان، مملو از شاعران و هنرمندان کانادایی می باشد. مردمان این شهر، عاشق شعر و ادب هستند که تاثیر گرفته از فرهنگ فرانسوی، ایرلندی و انگلیسی این افراد می باشد. به عنوان نمونه، یکی از پرطرفدارترین انواع موسیقی در این شهر، رقص و آوازهای محلی می باشد که در بین مردم این استان، از وجهه بسیار خوبی برخوردار است. 
    جاهای توریستی استان نیوبرانزویک
این استان، دارای مکان های دیدنی بسیاری است. از جمله این موارد، می توان به ذکر چند نمونه، اکتفا کرد:
    منطقه گریسون واقع در شهر فردریکتون
    بازار کشاورزان در شهر فردریکتون
    روستای تاریخی و قدیمی آکادیان که در شمال شرقی نیوبرانزوییک قرار دارد.
    مسیر سبز و 19 کیلومتری فاندی واقع شده در شمال شرقی شهر سنت جان
    پارک بین المللی روزولت کامپوبلو که اقامتگاه سابق روزولت، رئیس جمهور اسبق ایالات متحده بوده است.
علاوه بر این، بسیاری از مکان های دیدنی دیگری نیز در این استان قرار دارند که بر جاذبه های این شهر افزوده است.

کلیاتی در ارتباط با استان نیوبرانزویک

مساحت استان نیوبرانزویک، در حدود 73 هزار کیلومتر مربع می باشد. از نظر وسعت؛ این استان، در مقام یازدهم در میان سایر استان های کشور کانادا، قرار گرفته است. از نظر وسعیت، این استان تنها 0.7 درصد کل خاک کانادا را به خود اختصاص داده است که از این میزان 0.2 درصد از آن، نواحی آبی می باشد.

بر اساس آمار گرفته شده از جمعیت این استان، در سال 2016 به صورت تقریبی 75 هزار نفر در این استان ساکن بوده اند که با توجه به وسعت این استان، به صورت تقریبی در هر 10 کیلومتر، فقط یک نفر ساکن می باشد.

در این مقاله، سعی کرده ایم تا در ارتباط با موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " اطلاعات مفیدی را در اختیار علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا قرار دهیم. 
در این زمینه، از راهنمایی های مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، به عنوان بهترین شرکت مهاجرتی در کل کشور بهره گرفته ایم. 
اگر شما نیز تمایل به مهاجرت به کشور زیبای کانادا و یکی از استان های فرانسوی زبان این کشور را دارید، با ما تا انتهای این مقاله، همراه شوید.

البته تا سال 2020، جمعیت این استا به نزدیک 800 هزار نفر، رسیده است و این جمعیت، همچنان در حال افزایش می باشد. ارتفاع این شهر، 24 متر تا سطح دریا می باشد. به همین دلیل، هوای این استان به نسبت برخی از استان های دیگر کشور کانادا، معتدل تر می باشد.

درصد بارندگی بالایی که در این استان وجود دارد، از نکات جالب دیگر استان نیوبرانزویک می باشد. بارندگی ها در این شهر حتی در فصل های گرم و خشک نیز ادامه دارند به طوری که میانگین ریزش باران در این شهر، در حدود 1200 میلیمتر در سال می باشد.

علاوه بر این، میانگین دمای هوای این استان، 11.2 می باشد که این خود نشاندهنده هوای معتدل این استان است. شهر فردریکتون، مرکز استان نیوبرانزویک می باشد. اما مهم ترین شهر این استان، مونکتون است. 
در استان نیوبرانزویک، 7 شهر بزرگ وجود دارد که در ادامه، لیست این شهر ها را آورده ایم:

    مونکتون
    سنت جان
    فردریکتون
    بثورسک
    میرامیچی
    ادمونستون
    کمپیلتون

نگاهی بر هزینه ها در استان نیوبرانزویک

برآورد هزینه های هر شهر، اولین و مهم ترین مورد برای مهاجرت می باشد. بسیاری از مهاجران، در ابتدای مهاجرت خود، مجبور به زندگی در شهرهایی می شوند که هزینه زندگی در آن ها پایین تر از سایر استان های کشور کانادا می باشد. 

در زمینه استان نیوبرانزویک نیز برخی از شهرها نظیر مونکتون ارزانتر از بقیه و فردریکتون به مراتب پر هزینه تر می باشند. از لحاظ میزان درآمد و دستمزد نیز لازم به ذکر است که میزان درآمد سالیانه در مونکتون، بیشتر می باشد. 

در شهر فردریکتون، هزینه ای که یک خانواده چهار نفره برای یک ماه خود می بایست در نظر بگیرند، در حدود 4205 دلار کانادا می باشد. این هزینه برای یک نفر در حدود 1200 دلار کانادا است. 
این هزینه ها، در شهر مونکتون، برای خانواده چهار نفره، 3800 دلار کانادا و برای یک نفر، به تنهایی کمی بیش از 1000 دلار کانادا می باشد. البته این تنها هزینه های مربوط به موارد روزمره است. 
 
یکی از مهم ترین بخش های مربوط به هزینه ماهیانه، مربوط به اجاره مسکن است. در نیوبرانزویک همانند هر نقطه دیگری از جهان، هزینه اجاره مسکن به نسبت شرایط قرارگیری محیطی و متراژ و بسیاری عوامل تاثیر گذار دیگر، بسیار متغیر می باشد.

در شهر فردریکتون، این هزینه از 700 تا 1900 دلار کانادا در نوسان است. این در حالی است که این میزان در شهر مونکتون، از 600 تا 1200 دلار کانادا می باشد. 

برای اطلاع از شرایط و قوانین مربوط به مهاجرت به استان نیوبرانزویک که یکی از استان های دو زبانه کشور کانادا به شمار می رود، با مشاوران و وکلای مجرب شرکت الست گروپ، مشورت نمایید. شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهترین گزینه برای اخذ مشاوره و ویزای کشور کانادا می باشد و سابقه درخشان این شرکت، خود گواهی بر این امر خواهد بود.

در این مقاله، موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. از تمامی علاقه مندان به این موضوع، دعوت می کنیم تا پایان این مقاله، با ما همراه شوند.

همه چیز در باره شهر مونترال

همه چیز در باره شهر مونترال

شهر مونترال از دیگر شهرهای کشور کانادا می باشد که زبان فرانسه در آن، همانند زبان انگلیسی، زبان رسمی مردم به شمار می رود. جمعیت شهر مونترال کمی بیش از 4 میلیون نفر می باشد. این شهر پس از شهر تورنتو، دومین شهر بزرگ کشور کانادا به شمار می رود.

تورنتو در کشور کانادا، پایتخت تجاری به شمار می رود و در این زمینه، از مونترال یک گام جلوتر است. اما شهر مونترال نیز شهر بسیار مهمی از لحاظ تجارت، فرهنگ و هنر و معماری می باشد. استان کبک مونترال، از لحاظ فرهنگی با دیگر استان های کشور کانادا کاملاً متمایز می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل آن، زبان رسمی فرانسه در این شهر می باشد. شهر مونترال، در رتبه دوم تعداد فرانسوی زبانا پس از شهر پاریس، قرار دارد. در شهر مونترال، آب و هوای هر فصل از فصل دیگر، کاملاً متمایز می باشد.

زمستان های این شهر، سرد و یخبندان است. اما این امر در ترددهای روزانه هیچ مشکلی به وجود نمی آورد. دلیل اصلی آن، وجود سیستم های برفروبی کاملاً پیشرفته ای می باشد که در این شهر به صورت بسیار سریع و کارآمد، در حال فعالیت می باشند.

در شهر مونترال، دمای هوا بین 23 درجه سانیتگراد تا 27 درجه سانتیگراد، متفاوت می باشد. البته در تابستان ها، گاهاً کمترین دما به 13 درجه و بیشترین دما به 35 درجه هم می رسد.

فرهنگ ساکنان شهر مونترال

مونترال را به عنوان پایتخت فرهنگی کشور کانادا، معرفی نموده اند. همچنین این شهر، در رتبه دهم جهانی در فهرست ده شهر شاد جهان قرار گرفته است. شهر مونترال، شهری تمیز و تشکیل شده از انواع فرهنگ ها و تمدن ها و مردمانی شاد می باشد.

با توجه به این امر که مونترال بعد از تورنتو، مرکز تجاری کشور کانادا به شمار می رود، قومیت های متفاوتی را در خود جای داده است. با گشت و گذاری در محله های مختلف شهر مونترال، به آسانی این تنوع فرهنگی را می توان مشاهده کرد.

در این شهر، محله چینی ها، ایتالیا و پرتغال کوچک و انواع محله ها، از سرتاسر قومیت ها وجود دارد. در هر یک از این محله ها، مهاجرانی از همان کشور گرد هم آمده اند که این امر، سبب ایجاد تنوع در همه زمینه های فرهنگی و موسیقیایی و حتی غذاهای مختلف از سرتاسر جهان شده است.

شما در حال خواندن مقاله ای در ارتباط با موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " می باشید. 
در این مقاله، از راهنمایی های مشاوران و وکلای شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهره گرفته ایم.چنان چه تا این بخش از مقاله برای شما مفید بوده است، با ما تا انتهای این مقاله، همراه باشید.

زبان بیشتر ساکنان شهر مونترال، فرانسه می باشد. به طوری که بیش از 73 درصد از مردم این شهر، به زبان اصلی خود یعنی زبان فرانسه صحبت می کنند. به طوری که تنها کمی بیش از 10 درصد از ساکنان مونترال، انگلیسی زبان بوده و سایر افراد نیز به زبان های مختلف صحبت می کنند.

لذا توصیه اکید مشاوران شرکت الست گروپ به افرادی که شهر مونترال را برای مقصد مهاجرتی خود انتخاب نموده اند، آشنایی نسبی با زبان فرانسه می باشد و چه بهتر که کلمات کلیدی روزمره را خوب بیاموزند. 
شهر مونترال، شهر فرهنگ و هنر می باشد.

در این شهر، گالری های هنری بسیاری وجود دارد. همچنین با گذری بر خیابان های شهر، می توان آثار هنری بسیاری را در سرتاسر شهر و مناطق مسکونی، مشاهده کرد. 
شهر مونترال، شهر فستیوال های متعددی می باشد. جشنواره های بسیاری نظیر جشنواره بین المللی جاز، جشنواره جهانی فیلم مونترال و نیز جشنواره آتش بازی مونترال و بسیاری رخدادهای دیگر، در این شهر برگزار می شوند.

شرایط زندگی در شهر مونترال

شرایط زندگی در شهر مونترال

هر قسمت از شهر مونترال، دارای جو متفاوتی برای زندگی می باشد. اما به صورت کلی، یادگیری زبان فرانسه، یکی از الزامات زندگی در این شهر به شمار می رود.  البته برخی از قسمت های شهر نظیر همپستد، نوتردام دگریس و وست مونت، غالباً انگلیسی زبان می باشند.

اما بیشتر محله های این شهر نظیر روزمونت، فرانسوی زبان است. در این شهر، به صورت کلی بیشتر تابلوها، روزنامه ها و تمامی فروشگاه ها، فرانسه زبان هستند. 
در این زمینه، اغلب مهاجرانی که به مونترال سفر می کنند، ابتدا در یکی از مناطق انگلیسی زبان این شهر ساکن می شوند و پس از یادگیری زبان فرانسه، به یکی از ناحیه های فرانسوی این شهر، نقل مکان می نمایند. 

در این میان، مناطقی که به مرکز شهر مونترال نزدیک می باشند، نظیر فلات یا مونت رویال، به هر دو زبان انگلیسی و فرانسه، آگاهی دارند. در میان شهرهای بزرگ کشور کانادا، کمترین میزان اجاره، مربوط به شهر مونترال می باشد.

در این شهر، هزینه مسکن پایین و در عین حال آمار جرم و جنایت نیز بسیار کم می باشد. در مناطق اطراف مرکز شهر، می توان با هزینه ای معادل 1000 الی 2000 دلار کانادا، در یک آپارتمان دو خوابه ساکن شد.

در این مقاله، سعی داریم تا در ارتباط با موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان به این مطلب قرار دهیم. 
چنان چه شما نیز قصد مهاجرت به کشور کانادا و یکی از استان ها و یا شهرهای فرانسه زبان این کشور را دارید،با ما تا انتهای این مقاله، همراه بمانید.

در تمامی بخش های شهر مونترال، تمامی امکانات رفاهی نظیر انواع فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های لوازم سخت افزار و انواع کالاهای خانگی و همچنین مراکز درمانی، نظیر بیمارستان ها و کلینیک ها و مراکز تفریحی، مانند بوتیک ها، کافه ها، بارها و رستوران ها، به آسانی یافت می شود.

سیستم حمل و نقل عمومی این شهر نیز با نظم و ترتیب خوبی به ساکنان سرویس می دهد. از آن جمله می توان به سرویس دهی منظم بخش اتوبوسرانی و متروی این شهر اشاره کرد. نرخ اجاره در محله های انگلیسی زبان شهر مونترال بالاتر می باشد.

به طوری که برای هر ماه زندگی در یک آپارتمان دو خوابه، می بایست مبلغ 1400 الی 3000 دلار کانادا پرداخت کرد. در این نواحی، بازارهای غذایی کوچک و نیز فروشگاه های بزرگ مواد غذایی، یافت می شوند. 

قیمت خرید خانه در این نواحی، به طور متوسط 386 هزار دلار کانادا می باشد که این میزان به نسبت سایر شهرهای بزرگ کانادا، در حدود یک سوم کمتر می باشد. محله های پرطرفدار برای خرید خانه در شهر مونترال، شامل نوتردام گریس، لاوال و کرکلند می باشند.

منطقه وست موند، یکی از مناطق گران در این شهر می باشد که ارزش خانه های این محدوده در حدود 1 میلیون دلار کانادا الی 5 میلیون دلار کانادا تخمین زده می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل نمایید.

شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهترین گزینه برای انجام کلیه خدمات مهاجرتی و مشاورتی بوده و در این راستا، همواره همراه با علاقه مندان به عزیمت به کشور کانادا، از مرحله نخست تا اخذ ویزای کشور کانادا و اقامت دائم، خواهد ماند.

تنوع مشاغل در شهر مونترال

شهر مونترال، در صنعت هایی نظیر هوا فضا، نرم افزار، الکترونیک، داروسازی، ساخت و حمل و نقل، در حال فعالیت می باشد. یکی از بزرگترین مراکز هوا فضا در محدوده آمریکای شمالی، در شهر مونترال واقع شده است. 
به صورتی که در حال حاضر، بیش از 40 هزار نفر در صنایع هوا فضا و در بخش های مختلف آن، مشغول به فعالیت می باشند.

در شهر مونترال، سه صنعت ذیل، بسیار پر رونق می باشند:
o    خدمات بازرگانی
o    خدمات تولیدی
o    خرده فروشی
در این مقاله، به بررسی موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " پرداخته ایم. با ما همچنان تا پایان این مقاله، همراه شوید.

به طوری که نیمی از مشاغل این شهر، در زمینه خرید و فروش، فعالیت دارند. درآمد یک خانواده در شهر مونترال، سالانه به صورت میانگین 81 هزار دلار کانادا می باشد. البته یکی از شرایط کار در شهر مونترال، توانایی صحبت به زبان فرانسه می باشد.

معمولاً کارفرمایان در این شهر، بیشتر افرادی را استخدام می کنند که به هر دو زبان انگلیسی و فرانسه صحبت می کنند. مونترال، دارای بزرگترین بندر داخلی جهان می باشد و بسیاری از انواع کالاها، روزانه به این بندر وارد و صادر می شوند.

علاوه بر این، یکی از بزرگترین مراکز ریلی جهان نیز در این شهر است. به طوری که شهر مونترال، جایگاه اصلی راه آهن ملی کانادا به شمار می رود. تمامی این موارد، سبب شده است که در شهر مونترال، مشاغل متفاوتی وجود داشته باشد.

برای اطلاع از لیست مشاغل مورد نیاز شهر مونترال، با شرکت مهاجرتی الست گروپ، تماس حاصل فرمایید.

تحصیل در شهر مونترال

تحصیل در شهر مونترال

تحصیل در شهر مونترال، بیشتر به افرادی توصیه می شود که به زبان فرانسه، آشنایی کامل دارند. یافتن مدارسی که در آن به زبان انگلیسی تدریس می شود، در شهر مونترال بسیار دشوار می باشد. 
در شهر مونترال، می توان به راحتی بدون وسیله نقلیه شخصی، عبور و مرور کرد.

سیستم حمل و نقل عمومی این شهر، متشکل از اتوبوسرانی و مترو، به صورت دقیق و راس ساعت، مشغول به فعالیت می باشند. 
نمایی از آثار هنری هنرمندان شهر مونترال، در تک تک ایستگاه های متروی این شهر، نمایان می باشد. البته به دلیل این که بیشتر منازل در این شهر فاقد پارکینگ می باشند، اکثر مردم، ترجیح می دهند که وسیله نقلیه شخصی نداشته باشند.

به جای این، بیشتر افراد از دوچرخه که یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه در این شهر می باشد، استفاده می کنند. 
شما در حال مطالعه مقاله ای در ارتباط با " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " می باشید. 
در این راستا، از راهنمایی های شرکت مهاجرتی الست گروپ، استفاده کرده ایم. با ما همچنان تا پایان این مقاله، همراه شوید.

مکان های دیدنی شهر مونترال

مکان های دیدنی شهر مونترال

شهر مونترال پر از انواع گالری های هنری و موزه های مختلف می باشد. این شهر، دارای اماکن تاریخی بسیاری است. 
رویال مونت، یکی از جاذبه های دیدنی شهر مونترال می باشد. این پارک در مرکز شهر مونترال واقع شده است و دارای مسیر زیبای پیاده روی و مکانی محبوب برای دوچرخه سواران در تابستان و اسکی بازان در زمستان می باشد.

نکات منفی زندگی در شهر مونترال

نکات منفی زندگی در شهر مونترال

این شهر با وجود نکات مثبت بسیاری که دارد، دارای نکات منفی نیز می باشد که در زیر به برخی از آن موارد اشاره کرده ایم:
    با توجه به این امر که زبان فرانسه، زبان رسمی مردم این شهر می باشد، یافتن شغل و زندگی کردن برای افرادی که با این زبان آشنایی ندارند، مشکل می باشد. 
    در شهر مونترال، به ازای هر 1.8 نفر، یک خودرو شخصی وجود دارد که این مساله، رفت و آمد شهری و مشکل ترافیک و جای پارک را بسیار دردسر ساز می کند.
    شهر مونترال دارای زمستان های سردی می باشد که این سرما، به نسبت سایر شهرهای کانادا، بسیار شدیدتر می باشد. 
    شهر مونترال، با کمبود پزشک مواجه می باشد که این امر سبب شده است که تنها 65 درصد از مردم این شهر، دارای پزشک خانواده باشند.

نکات مثبت زندگی در شهر مونترال

نکات مثبت زندگی در شهر مونترال

    سطح زندگی در شهر مونترال، در رتبه 50 جهان می باشد. 
    شهری مقرون به صرفه، از لحاظ اجاره بهای ماهانه مسکن 
    حمل و نقل در شهر بدون استفاده از خودرو شخصی و استفاده از دوچرخه و وسایل نقلیه عمومی، بسیار آسان است.
    شهری با غنای فرهنگی و ارتباطات وسیع اجتماعی
    رضایت 94 درصدی مردم از زندگی در شهر مونترال
    قرارگیری در رتبه دهم، در زمینه شادترین شهر در جهان

شهر مونترال، به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی در کشور کانادا، همواره دارای قوانین و شرایط خاص مهاجرتی و اقامتی می باشد. برای اطلاع از چگونگی اخذ ویزا و اقامت دائم کشور کانادا، با شرکت مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل نمایید و از راهنمایی های مشاوران این شرکت، بهره مند گردید. 

این مقاله، در ارتباط با موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " می باشد. از تمامی علاقه مندان به این موضوع، 
دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله، با ما همراه شوند.

همه چیز در باره شهر اتاوا

همه چیز در باره شهر اتاوا

شهر اتاوا، پایتخت کشور کانادا است. در این شهر، هر دو زبان انگلیسی و فرانسه، زبان رسمی مردم این شهر به شمار می روند. اما آمار فرانسه زبانان این شهر، به نسبت مونترال و کبک، بسیار کمتر می باشد. 
در این شهر، در حدود 30 هزار نفر که تقریبا 37 درصد از جمعیت این شهر را تشکیل می دهند، به زبان فرانسه صحبت می کنند که البته بیشتر این افراد به هر دو زبان انگلیسی و فرانسه، مسلط می باشند. 

سایر ساکنان اتاوا، به زبان های دیگری غیر از این دو زبان تکلم می کنند. این شهر در جنوب شرقی انتاریو واقع شده است. این شهر در امتداد رودخانه اتاوا قرار گرفته است. رودخانه اتاوا با طول تقریبی 1270 کیلومتر، عامل اصلی توسعه و آبادانی شهر اتاوا می باشد.

در ابتدا از این رودخانه برای اهداف تجاری و حمل و نقل دریایی استفاده می شده است. اما امروزه، از این رودخانه برای یک منبع تولید انرژی الکتریسیته استفاده می شود و این امر، مزیتی بزرگ برای شهر اتاوا شده است.

شرایط آب و هوایی شهر اتاوا

شرایط آب و هوایی شهر اتاوا

آب و هوای اتاوا در تابستان ها بسیار گرم و در زمستان ها بسیار سرد می باشد. در سردترین زمان، دمای این شهر به منفی 25 درجه و یا حتی پایین تر از آن نیز می رسد. در روزهای گرم تابستان، دمای این شهر تا 37 درجه سانتیگراد نیز می رسد. میزان بارش باران در این شهر، در سطح متوسط می باشد. آب و هوای شهر اتاوا  از ماه نوامبر تا اوایل ماه آوریل برفی است. 

چگونگی زندگی در شهر اتاوا

چگونگی زندگی در شهر اتاوا

این شهر در کشور کانادا، در رتبه دوم رضایت از زندگی قرار گرفته است. آمار جرم و جنایت در این شهر بسیار پایین می باشد. از نظر سیستم حمل و نقل عمومی، شهر اتاوا در رتبه بسیار مطلوبی قرار دارد. 
کتابخانه های بسیار معروفی در این شهر قرار دارند. امکان انجام کلیه فعالیت های تفریحی از جمله دوچرخه سواری، اسکیت و ... در تمامی ماه های سال، امکانپذیر است. در شهر اتاوا، مسیرهای دوچرخه سواری بسیاری وجود دارد.

علاوه بر این، پارک های زیاد این شهر، از دیگر جاذبه های شهر اتاوا به شمار می رود. فضاهای تفریحی شهر اتاوا به نسبت سایر شهرهای کانادا همانند شهر تورنتو و شهر مونترال بیشتر می باشد.  
مدارس و مراکز آموزشی این شهر، از سطوح بسیار بالای آموزشی برخوردار می باشند. برنامه های آموزشی کلاسی و غیر کلاسی که مدارس شهر اتاوا برای دانش آموزان در نظر می گیرند، بسیار منحصر به فرد می باشد. 

شرکت مهاجرتی الست گروپ، بهترین شرکت مهاجرتی در کشور بوده و با داشتن سال ها تجربه در ارتباط با انجام کلیه خدمات مهاجرتی و اخذ انواع ویزا برای کشور کانادا و سایر کشورهای جهان، بهترین گزینه برای انجام کلیه خدمات مهاجرتی بوده و در این راستا، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مقاله ای که پیش روی شماست، در ارتباط با موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " نگاشته شده است. اگر شما نیز علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا می باشید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

شرایط درمانی در شهر اتاوا

شرایط درمانی در شهر اتاوا

این شهر از لحاظ درمانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. در این شهر، 4 بیمارستان کاملاً مجهز وجود دارد. همچنین در شهر اتاوا، کلینیک های تخصصی بسیاری وجود دارد که هر یک از آن ها نیز از سطوح بالای بهداشتی برخوردار می باشند.

سیستم حمل و نقل در شهر اتاوا

سیستم حمل و نقل در شهر اتاوا

سیستم حمل و نقل عمومی، از سطح بسیار بالایی در شهر اتاوا برخوردار می باشد. سرویس منظم اتوبوس رانی در مسیرهایی مشخص و در مسیرهای تعیین شده، با سرعت و نظمی بالا، مشغول به خدمات رسانی می باشد.

همچنین در این شهر، یک سیستم حمل و نقل ریلی نیز وجود دارد که از شمال این شهر به جنوب متصل شده است. نکته جالب توجه در مورد اتوبوس ها و قطارهای این شهر، داشتن امکاناتی ویژه، برای سوار شدن معلولین می باشد.

همچنین سیستم تراموا نیز در سرتاسر این شهر، وجود دارد. با توجه به سیستم حمل و نقل مناسب و نیز وجود مسیرهای دوچرخه سواری، بیشتر ساکنین اتاوا، برای عبور و مرور خود، کمتر از وسیله نقلیه شخصی استفاده می کنند.

علاوه بر تمامی این موارد، در شهر اتاوا، فرودگاه اتاوا قرار دارد که دارای پروازهای خارجی و داخلی فراوانی می باشد و در رتبه اول در آمریکای شمالی قرار گرفته است.

هزینه های زندگی در شهر اتاوا

هزینه های زندگی در شهر اتاوا

شهر اتاوا به نسبت سایر شهرهای کانادا، پر هزینه تر می باشد. هزینه های زندگی در این شهر، از سطح متوسط، کمی بالاتر است. البته، این هزینه ها، ارتباط نزدیکی با محل زندگی فرد دارد. 

به عنوان نمونه، اگر فرد تمایل به زندگی در نزدیکی شهر را داشته باشد، می بایست هزینه بیشتری را برای اجاره مسکن بپردازد. اما به صورت کلی، هزینه اجاره مسکن، بین 700 دلار کانادا تا 1400 دلار کانادا، متغیر می باشد.

این مقاله، به هدف ارائه اطلاعاتی مفید، در زمینه " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " نگاشته شده است. با ما همچنان تا پایان این مقاله، همراه باشید.

مزایای زبان فرانسه در کانادا

همان طور که در این مقاله به آن پرداخته شد، کشور کانادا، کشوری دو زبانه می باشد که هم زبان انگلیسی و هم زبان فرانسه را در اولیت خود قرار داده است. 
از جمله مزایای داشتن دانش زبان فرانسه در کشور کانادا، موارد ذیل می باشند:
    امکان برقراری آسان با تمامی مردم
    بهره بردن از مزیت حقوق و دستمزد بیشتر
    امکان یافتن شغلی با مزایای بیشتر
    امکان راه اندازی کسب و کار فردی در شهر کبک
    بهره گیری از امتیاز بالاتر در سیستم امتیاز دهی برای مهاجرت به کانادا
    امکان بهره گیری از تحصیلات عالی در دانشگاه هایی با رتبه های بالای جهانی
 
این موارد، تنها گوشه ای از مزایای تسلط به زبان فرانسه در کشور کانادا می باشد. مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، می توانند در این زمینه، راهنمایی های بیشتری را به علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا، ارائه دهند. 

سخن پایانی

سخن پایانی

کشور کانادا، دارای دو زبان رسمی می باشد. نظر به این که اکثریت مردمان این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند، تعداد فرانسه زبانان نیز در این کشور، کم نمی باشد. در این میان، در برخی از استان ها و شهرهای کشور کانادا، تعداد فرانسوی زبانان بیشتر از سایر نقاط این کشور می باشد.

کبک به عنوان شناخته شده ترین نقطه فرانسوی زبان در کشور کانادا، دارای بیشترین تعداد فرانسوی زبان در این کشور می باشد. از دیگر شهرهای فرانسه زبان این کشور، می توان به انتاریو و استان نیوبرانزویک اشاره کرد.

در این مقاله به بررسی موضوع " شهرهای فرانسوی زبان کانادا " پرداخته شد. 
در این مقاله، از راهنمایی های مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، بسیار بهره گرفته ایم. 
امید است که اطلاعات ذکر شده در این مقاله، برای علاقه مندان به این موضوع، مفید واقع شده باشد.