زندگی تو کانادا چطوره

آیا اطلاع دارید زندگی تو کانادا چطوره ؟ اگر سوالات بسیاری در این ‌مورد دارید، قطعا مطالعه مطلب زیر به شما کمک خواهد کرد.

آیا اطلاع دارید زندگی تو کانادا چطوره ؟ اگر سوالات بسیاری در این ‌مورد دارید، قطعا مطالعه مطلب زیر به شما کمک خواهد کرد.

هنگامی‌ که بحث مهاجرت به میان بیاید، اغلب متقاضیان علاقه‌مند به ادامه زندگی خود در کشور کانادا می‌باشند. زیرا کیفیت زندگی در کشور کانادا بسیار بالا می‌باشد و روش‌های مهاجرتی متنوعی را برای جذب افراد ارائه داده‌ است. امکاناتی همچون جذب نیروی کار، دانشجویان و افراد بسیار زیادی را وسوسه به مهاجرت به کشور کانادا خواهد کرد.

هر ساله در لیست بهترین مکان‌ها برای زندگی، اغلب شهرهای مختلف کشور کانادا جایگاه درخوری را از آن خود می‌کنند. اما هر چه که از کیفیت موجود زندگی در شهر و کشور کانادا بشنوید، کم است.

زیرا فقط بخشی از آن را می‌توانیم در این مطالب ارائه دهیم و تا با چشم خود نبینید، نمی‌توانید چیزی را باور می‌کنید. اما اگر اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با معایب و مزایای زندگی در کانادا داشته باشید، قطعاً انتخاب بهتری از کشور مقصد برای زندگی و مهاجرت خواهید داشت.

این سرزمین وسیع فرصت‌های بی‌شماری را برای پیشرفت در تحصیل و کار برای مهاجران ارائه می‌دهد و منابع مالی سرشار و موفقی را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

یکی از دلایلی که در برخی مواقع معایب زندگی در کانادا به چشم نمی‌آید، سطح کیفی زندگی بسیار بالا در این کشور می‌باشد و در بین کشورهای مهاجرپذیر بهترین گزینه زندگی برای ایرانیان شناخته شده ‌است. براساس آخرین آماری که انجام‌ شده است، تا به امروز ۶ هزار ایرانی موفق شده‌اند تا اقامت دائم این کشور را کسب کنند.

اینفوگرافیک زندگی تو کانادا چطوره

اینفوگرافیک زندگی تو کانادا چطوره

اما آیا می‌دانید زندگی تو کانادا چطوره؟ برای ‌این که اطلاعات دقیق‌تری در زمینه مزایا و شرایط زندگی در کانادا داشته باشید، مطالبی را در ادامه این مبحث برای شما آماده کرده‌ایم تا قبل‌ از اقدام به مهاجرت، با اطلاعات کافی در این زمینه قدم بردارید.

ویدئو زندگی تو کانادا چطوره

درهر صورت اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر می‌باشید، بهتر است با مشاورین شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های تخصصی آن‌ها برای ادامه زندگی در این کشور بهره‌مند شوید. شرکت الست گروپ، از معتبرترین موسسات مهاجرتی حال حاض به شمار می آید.

مباحثی در این نوشتار بررسی می‌شود، عبارت است از:
زندگی تو کانادا چطور به‌ نظر می‌رسد؟
کشور کانادا از نظر وسعت
آب‌ و هوای کشور کانادا
ویژگی زندگی در کانادا شامل چیست؟
وجود بهداشت و درمان
قوانین مربوط به خدمات درمان کانادا
پایین بودن نرخ جرم و جنایت
فرصت‌های شغلی مناسب
آموزش‌های مقرون ‌به ‌صرفه
سطح کیفیت آموزش در کانادا
کانادا کشوری استقبال‌ کننده از مهاجران
طبیعت و محیط‌ زیست خوب
دریاچه‌ها و رودخانه‌های این سرزمین
شهرهای مهم کانادا برای زندگی را نام ببرید.
معایب زندگی در کانادا شامل چیست؟
عدم تسلط به زبان این کشور
کنترل دولت کانادا
زندگی با هزینه‌های گران
هزینه زندگی در کانادا چگونه است؟
درآمد در کشور کانادا چطور است؟
حقایق زندگی در کانادا شامل چیست؟
دریافت اقامت برای زندگی در کانادا چگونه است؟
روش های مختلف دریافت اقامت کانادا
کلام آخر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی تو کانادا چطوره با ما همراه باشید.

 

زندگی تو کانادا چطور به‌ نظر می‌رسد؟

زندگی تو کانادا چطور به‌ نظر می‌رسد؟

قبل از این که بیشتر به ویژگی‌های زندگی در کانادا بپردازیم تا بدانید زندگی تو کانادا چطوره، بهتر است بگوییم که این کشور که واقع در شمال قاره آمریکا می‌باشد، از ۱۰ استان و ۳ قلمرو تشکیل شده ‌است و مقصد خوبی برای مهاجران می‌باشد.

این کشور از طبیعت بی‌نظیر، وضعیت سیاسی و اجتماعی مناسب و قدرت اقتصادی بالا، تشکیل شده است و تمامی آن‌ها باعث شده ‌است که به یکی از بهترین کشورهای دنیا تبدیل شود. پایتخت کشور کانادا اتاوا می‌باشد، اما بزرگ‌ترین شهر آن که تعداد بسیار زیادی از ایرانیان در آن ساکن می‌باشند، ونکوور و تورنتو می‌باشد.

در واقع این دو شهر از مهاجرپذیرترین شهرهای کشور کانادا هستند و باعث شده‌اند که بالاترین آمار تنوع نژادی و فرهنگی در این کشور شکل بگیرد. این‌ که بدانید زندگی تو کانادا چطوره، براساس شرایط مختلف شما صورت می‌گیرد. زیرا تجربه تمامی افراد متفاوت است و با توجه به مسیری که انتخاب می‌کنند، تجربیات مختلفی را از زندگی در کانادا کسب خواهند کرد.

کشور کانادا از نظر وسعت

کشور کانادا از نظر وسعت

کانادا دارای وسعت 980/670/9 کیلومتر مربع است که عنوان دومین کشور پهناور کره زمین بعد از روسیه را از آن خود کرده‌ است. کشور کانادا از جنوب با آمریکا همسایه می‌باشد و همین‌طور دارای طولانی‌ترین مرز خشکی دنیا با این کشور است. در اطراف آن اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام و اقیانوس منجمد شمالی واقع‌ شده اند.

آبشار نیاگارا نیز به‌ عنوان بزرگ‌ترین آبشار جهان در مرز مشترک آمریکا و کانادا است. این‌ که تشخیص دهید زندگی تو کانادا چطوره، کمک بسیار زیادی به شما در انتخاب در قبل از پروسه مهاجرت خواهد کرد. هر چند که در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال می‌توانید از کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ برای مهاجرت به کشور کانادا کمک بگیرید.

آب‌ و هوای کشور کانادا

آب‌ و هوای کشور کانادا

برای این‌ که بیشتر بدانید زندگی تو کانادا چطوره، بهتر است اطلاعاتی از آب ‌و هوای موجود در این منطقه داشته باشید. اگر در نزدیکی سواحل سرزمین‌های شمالی کانادا زندگی کنید، قطعا سردترین دما را احساس خواهید کرد.

زیرا تمام قدرت زمستان در این نواحی می‌باشد و تا حدوداً ۸ ماه زمستان بسیار سختی در این مناطق وجود دارد. سرمای شدید و زمستان‌های بسیار سخت در این مناطق، زیبایی‌های طبیعت را همچون برف دوچندان خواهد کرد و ساکنان از این زیبایی‌های منحصر به ‌فرد در شهر کانادا بهره‌مند می‌شوند.

در طبیعت زیبای کانادا، تنوع فصل‌ها و آب ‌و هوا تاثیر بسیار مثبتی داشته‌ است. اما ممکن است برای برخی از افراد سرد بودن هوای کانادا و طولانی بودن زمستان‌ها مساله‌ای نگران ‌کننده باشد.

در این مواقع بهتر است که شهرهای جنوبی را برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنید تا بتوانید زمستان‌های سبک تری را پشت سر بگذارید و از همه فصل‌های طبیعت لذت کافی ببرید.

تمام این حرف‌ها و رؤیای مهاجرت، تنها چیزی است که در ذهن برخی از افراد پرورش پیدا می‌کند و قطعا کیفیت زندگی در کانادا و مناظر دیدنی و ناب آن به‌ قدری زیاد است که مردم سرتاسر جهان، کشور کانادا را به ‌عنوان سرزمینی جذاب می‌دانند و همواره خواهان مهاجرت به این کشور هستند.

در این راه، کمک گرفتن از افراد متخصص همچون مشاوران و وکلای مهاجرتی مجرب، مسیر را برای مهاجرت شما هموارتر خواهد کرد. پس در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال می‌توانید روی تخصص‌های مشاوران شرکت معتبر الست گروپ حساب باز کنید.

ویژگی زندگی در کانادا شامل چیست؟

ویژگی زندگی در کانادا شامل چیست؟

در حال حاضر کانادا به ‌عنوان دهمین کشور در زمینه اقتصاد در کل جهان شناخته ‌شده است و این نشان می‌دهد که از نظر اقتصادی، افرادی که در این کشور زندگی می‌کنند، آزادی بسیاری دارند. در صورتی‌ که قصد دارید تا در این کشور زندگی کنید، شروع کردن یک تجارت امری بسیار ساده می‌باشد. البته به دلیل این ‌که مراقبت‌های بهداشتی بسیار زیادی در این کشور حاکم می‌باشد، می‌توانید از امکانات موجود در آن بهره‌مند شوید.

یکی دیگر از مزایای مهم زندگی در کانادا این است که وجود جرم و جنایت به نسبت دیگر کشورها بسیار پایین می‌باشد. جنایت خشونت‌آمیز در این کشور بسیار نادر است و همین موضوع باعث شده ‌است تا امنیت در کل کشور برقرار باشد. مناظر بسیار زیبایی در این کشور وجود دارد که امکان تفریح را برای افراد فراهم می‌سازد.

بهترین تفریح های موجود در این کشور شامل دوچرخه‌ سواری، اسکی، پیاده‌روی و دیگر موارد است که همه افراد با توجه به سلیقه خود می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.

برای این‌ که بدانید زندگی تو کانادا چطوره، بهتر است اطلاعات دقیقی در رابطه با خلق‌ و خوی مردم آن نیز داشته باشید و بدانید که استقبال بسیار زیادی از افراد مهاجر می‌کنند و این می‌تواند تاثیر مثبتی در روند مهاجرت شما داشته باشد و باعث دلگرمی نیز گردد. قوانینی که برای مهاجرت به کشور کانادا طراحی ‌شده است، به گونه‌ای است که نرخ بالاترین تابعیت در کل جهان را از آن خود کرده‌ است.

در کنار تمامی نکات گفته‌ شده، مزایای بسیار زیاد دیگری در زمینه خدمات درمانی، محیط ‌زیست، امنیت آموزش و تحصیل، اقتصاد و تجارت و امکانات رفاهی مختلفی برای جذابیت مهاجران وجود دارد که همواره باعث می‌شود تا تعداد بسیار زیادی، علاقه‌مند به ادامه زندگی در کشور کانادا باشند.

حال برای ‌این که شرایط بهتری برای زندگی در کانادا تجربه کنید، می‌توانید از مشاوران افراد متخصص در شرکت مهاجرتی الست گروپ کمک بگیرید. با ما در ادامه باشید تا بیشتر در رابطه با مزیت‌های زندگی در کانادا بگوییم.

وجود بهداشت و درمان

برای این‌ که بدانید زندگی تو کانادا چطوره، بهتر است اشاره‌ی دقیقی به برخی از برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی کشور کانادا داشته باشیم. البته تمامی برنامه‌هایی که در این زمینه برای افراد در نظر گرفته می‌شود، به‌ صورت رایگان است.

قوانین در هر کدام از ایالت‌های مختلف کشور کانادا وجود دارد که با برنامه‌ریزی و طراحی دقیق، آماده ارائه خدمات درمانی برای افراد در کانادا می‌باشد که هر کدام از ایالت‌های موجود در کانادا طرح‌های مختلفی برای پیاده‌سازی ارائه داده‌ است که هزینه‌های سالانه آن برای هر فرد حدوداً ۵ هزار دلار است. البته براساس دسترسی هایی که برای هر خانوار صورت می‌گیرد، ممکن است هر خانواده برای این خدمات، حدوداً ۹ هزار دلار در طول سال پرداخت کنند.

ممکن است در نگاه اول تصور کنید که حق بیمه سالانه با کشور آمریکا یکی می‌باشد، اما در نگاهی دقیق‌تر می‌توانید سطح کیفی خدمات ‌رسانی در زمینه درمان و بهداشت در کشور کانادا را بیشتر ببینید و بدانید که به نسبت کیفیت ارائه‌ شده، هزینه‌های بسیار کمی دریافت می‌گردد.

در کنار آن کشور کانادا از طریق خدمات درمانی به سیستم جهانی اتصال داده ‌شده است و بدون هیچ ‌گونه پرداخت مستقیم می‌توانید برای درمان به بیمارستان مراجعه کنید و از تمامی خدمات پزشکی آن استفاده داشته باشید.

قوانین مربوط به خدمات درمان کانادا

طبق قانون و مقررات بهداشتی که در سال ۱۹۸۴ در این کشور بازبینی‌ شده است، با بودجه دولتی می‌توان به برخی از خدمات بهداشتی دسترسی داشت و برای هر کسی که در کشور کانادا زندگی می‌کند، این شرایط تضمین‌ شده است.

همواره کشور کانادا از نظر سیستم مراقبت‌های بهداشتی در لیست بهترین کشورهای جهان قرار گرفته ‌است و اغلب ایالت‌های مختلف این کشور، برنامه‌های آموزشی بهداشتی مختلفی را برای افراد مسن‌تر طراحی کرده اند تا از بیماری‌های مختلفی همچون حمله قلبی و دیگر خطرات احتمالی در امان باشند. این موارد به شما این امکان را می‌دهد تا بدانید زندگی تو کانادا چطوره و از لحاظ سطح سلامت تا چه اندازه می‌توانید روی خدمات کشور کانادا حساب کنید.

بیمه‌های موجود در این کشور ۷۰ درصد از نیازهای بهداشتی افراد را پوشش می‌دهد و ۳۰ درصد باقیمانده آن به واسطه بیمه‌های خصوصی همچون تکمیلی تأمین خواهد شد.

البته در صورتی ‌که دارای شغل خوبی در کشور کانادا باشید، حق بیمه خصوصی ۹۰ درصد به‌ عهده کارفرمایان می‌باشد.

پایین بودن نرخ جرم و جنایت

کشور کانادا در رتبه ۵۳ جهان از نظر میزان جرم و جنایت قرار گرفته است. اگر بخواهیم آن را با ایالات متحده امریکا مقایسه کنیم، باید بگوییم که حدوداً ۴۰ درصد میزان جرم و جنایتی که در کشور ایالات‌ متحده وجود دارد، به نسبت کشور کانادا بیشتر می‌باشد. به ‌همین دلیل است که می‌توان گفت امنیت خوبی در کشور کانادا برقرار است. این ‌که بدانید زندگی تو کانادا چطوره، قطعا به شما کمک می‌کند که شرایط بهتری را تجربه کنید.

با توجه به این ‌که آمار جمعیت کشور کانادا از سال ۱۹۹۱ به بعد کاهش پیدا کرده‌ است، اما همچنان همین موضوع باعث شده ‌است تا میزان جرم و جنایت در این کشور نیز کمتر شود.

البته با ورود مهاجران مختلف از کشورهای متعدد و بیشتر شدن میزان جمعیت این کشور نیز جو مربوط به جرم و جنایت افزایش نیافته ‌است و آمار آن در حد تعادل حفظ شده‌ است. به‌ همین دلیل سطح کیفی زندگی در کانادا بسیار مناسب است و به‌ عنوان یکی از بهترین کشورها برای زندگی شناخته می‌شود.

بیش‌ از ۴۰ درصد میزان جرایم خشن به خصوص قتل در این کشور کاهش پیدا کرده ‌است و در جایگاه هفتاد و نهم جهان پایین‌تر از کشورهای دیگر از نظر جرم و جنایت شناخته می‌شود.

شاید برایتان بهتر باشد بدانید که در ایالات متحده حدوداً ۲٫۷ برابر آمار قتل بیشتر از کانادا می‌باشد. اغلب جرایم ثبت‌ شده در کشور کانادا مربوط به مواد مخدر، کلاهبرداری، حمله جنسی و دیگر موارد است که از سال 2008 تا 2018 نیز این آمار حدوداً ۴۶ درصد کمتر شده‌ است.

فرصت‌های شغلی مناسب

برای این که درک کنید زندگی تو کانادا چطوره، بهتر است به فرصت‌های شغلی خوبی که در این کشور وجود دارد، اشاره داشته باشیم. زیرا برای جذب مهاجر، برنامه‌های مهاجرتی بسیار زیادی در بین ایالت‌های مختلف کانادا در نظر گرفته ‌شده است و همین‌طور دولت کانادا تاکید بسیار زیادی بر جذب نیروی کار خارجی دارد.

مهم‌ترین موضوع برای دولت کانادا، رشد اقتصادی و پوشش کمبود مهارت‌های خود در زمینه‌های مختلف علمی و صنایع مختلف می‌باشد. نرخ بیکاری در این کشور در حد تعادل قرار دارد و تا حد بسیار زیادی از اثرات معضل نرخ بیکاری در امان می‌باشد. در صورتی‌ که شما دارای تخصص کافی باشید، کشور کانادا از مهارت‌های شما استقبال خواهد کرد و می‌توانید از شرایط اقتصادی و فرصت‌های شغلی خوبی برخوردار شوید.

در واقع با مهاجرت کردن به این کشور می‌توانید به نسبت دیگر کشورهای مختلف پیشرفت داشته باشید. خوشبختانه اقتصاد کانادا درگیر بحران‌های اقتصادی نشده و همچنان با قدرت بسیار زیادی فعالیت‌های کاری خود را ادامه می‌دهد. برنامه‌های مهاجرتی بسیار زیادی برای جذب نیروی کار در مشاغل مورد تقاضا در کشور کانادا طراحی ‌شده است و افراد واجد شرایط در ابتدای ورود می توانند مجوز اقامت دائم را نیز دریافت کنند.

با تمامی این برنامه‌ها، فرد متقاضی می‌تواند با اعضای خانواده خود به تحصیل و کار در کشور کانادا بپردازد و از این لحاظ شرایط خوبی در کشور کانادا برقرار است.

هر چند که در صورت داشتن سوالات بیشتر، باید از وکلای مهاجرتی اطلاعات دقیق‌تری در زمینه شغل‌های موجود در کانادا کسب کنید. کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ در این زمینه اطلاعات دقیق‌تری را برای شما عنوان خواهند کرد.

آموزش‌های مقرون ‌به ‌صرفه

کشور کانادا همانند ایالات ‌متحده در رابطه با آموزش‌ها برنامه‌های دقیقی طراحی کرده ‌است تا دانش‌آموزان بدون کمک گرفتن از والدین بتوانند به کشور کانادا مهاجرت کنند و در دوره‌های مختلف دوازده ‌ساله تحصیل کنند. هیچ‌ گونه محدودیتی برای مهاجرت فرزندان در تحصیل آن‌ها در مدارس دولتی و خصوصی کانادا وجود ندارد.

برای ‌این که درک کنید زندگی تو کانادا چطوره، باید به این‌ موضوع توجه داشته باشید که سیستم آموزشی آن در سطح کیفی بسیار بالایی می‌باشد و مدیریت آن، به ‌صورت استانی انجام می‌گیرد. به ‌همین دلیل هر استان قوانین آموزشی خود را دارد. متقاضیان تحصیل در این کشور می‌توانند از ابتدای دوران مدرسه اقدام کنند و هیچ محدودیتی برای دوره‌های تحصیلی در سیستم آموزشی این کشور وجود ندارد.

به نسبت دانشجویانی که در اروپا تحصیل می‌کنند، تعداد دانشجویانی که در دانشگاه‌های کشور کانادا تحصیل می‌کنند، بسیار کمتر است.

آمار سالیانه دریافت مدارک مختلف و فارغ‌التحصیلی افراد از دانشگاه‌های کانادا بسیار آسان‌تر از دیگر کشورها می‌باشند. روز به‌ روز تعداد متقاضیانی که قصد مهاجرت تحصیلی و زندگی کردن در کشور کانادا را دارند، افزایش پیدا می‌کند و به نسبت دیگر کشورها، متقاضیان تحصیل در این کشور بیشتر می‌باشند.

سطح کیفیت آموزش در کانادا

سطح کیفیت آموزش در کانادا

در زمینه کیفیت سیستم آموزشی نیز، کشور کانادا در لیست بهترین کشورهای جهان شناخته می‌شود و جایگاه خوبی را در بین تمام دانشگاه‌های جهان کسب کرده‌ است.

مهم‌ترین دانشگاه‌های موجود در کشور کانادا دانشگاه تورنتو، دانشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه مک گیل می‌باشند. در صورتی ‌که قصد دارید تا اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با دانشگاه‌های مختلف این کشور کسب کنید، بهتر است از کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ کمک بگیرید. الست گروپ، بهترین شرکت برای مهاجرت تحصیلی شناخته می شود.

به ‌غیر از تمامی این موارد، برای این ‌که درک کنید که زندگی تو کانادا چطوره، باید بگوییم از نظر دانش در زمینه‌ی ریاضی، ادبیات و علوم پایه، کانادا به ‌عنوان یکی از ۱۰ کشور برتر دنیا نام‌برده می‌شود. بر اساس آمار جمعیت این کشور می‌توان گفت که ۵۵ درصد از نیروهای مشغول به کار، تحصیلات عالی را پشت سر گذاشته و دستاوردهای بسیار مهمی را در این کشور پهناور به بار آورده‌اند.

کانادا کشوری استقبال‌ کننده از مهاجران

کانادا کشوری استقبال‌ کننده از مهاجران

در حالت کلی کشور کانادا دارای ملیتی چند فرهنگی می‌باشد. به‌ همین دلیل در صورتی ‌که تصور می‌کنید مهاجرت به این کشور برای شما مثمر ثمر واقع می‌شود، در شهرهای بزرگ آن می‌توانید مزیت‌های بیشتری کسب کنید و از زندگی در آن لذت ببرید.

این متدها به ‌عنوان بزرگ‌ترین شهر کانادا شناخته می‌شود که حدوداً به ۱۴۰ زبان مختلف در آن صحبت خواهد شد. طی آمار انجام ‌شده حدوداً ۲۰ درصد از جمعیت کل کشور کانادا خارج از این کشور متولد شده‌اند و اغلب مهاجران، استان‌هایی همچون بریتیش کلمبیا، کبک، آلبرتا و آنتالیا را برای سکونت انتخاب می‌کنند.

مردم کشور کانادا بسیار میهمان‌نواز هستند و از مهاجران استقبال خواهند کرد و با آن‌ها با ادب و مهربانی برخورد می‌کنند. البته که در همه کشورها موارد استثنایی نیز وجود دارد. اما در اغلب مواقع، کانادایی‌ها در مواجهه با یک مهاجر، بسیار صمیمی و خونگرم رفتار خواهند کرد. ممکن است در برخی از مواقع در هنگام بازدید از فروشگاه‌ها و خرید نیز با مردمان این کشور گپ بزنید.

در بین شهروندان کشور کانادا، اتحاد بسیار زیادی وجود دارد. حتی اگر بدون هیچ‌ گونه تجربه‌ای قصد دارید برای سفر به کشور کانادا بروید، این احساس را درک می‌کنید. به خصوص اگر از جامعه ای نرفته باشید که فردیت را به نسبت هر چیز دیگری مهم‌تر می‌دانند، این تجربه برای شما بسیار عالی و دلپذیر خواهد بود. شهروندان کشور کانادا به طریق کاملاً مختلف در آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و تمامی این موارد باعث می‌شود تا آرامش خوبی با زندگی در کانادا کسب کنید.

طبیعت و محیط‌ زیست خوب

طبیعت و محیط‌ زیست خوب

برای این ‌که بدانید زندگی تو کانادا چطوره، شناخت طبیعت و محیط ‌زیست آن اطلاعات کافی را برای شما به ‌همراه خواهد داشت. تنوع بسیار زیادی در مناظر طبیعی این سرزمین وجود دارد و از مواردی همچون دریاچه‌های وسیع، رودخانه‌های پرآب و روان اقیانوس‌های مختلف، رشته‌کوه‌های مرتفع و دیگر موارد تشکیل شده ‌است که تمامی آن‌ها از جذابیت‌های طبیعی این کشور به حساب می‌آیند.

مورد علاقه ترین زیبایی‌های باشکوهی که در کشور کانادا وجود دارد، طبیعت و سرزمین خرس‌ها می‌باشد. این سرزمین چند چهره مختلف دارد و متشکل شده از سواحل شرقی نوا اسکوتیا می‌باشد که مکانی برای ماهیگیری و قایق‌رانی نیز می‌باشد و دسترسی کافی به اقیانوس را فراهم خواهد ساخت.

نواحی مرکزی در کشور کانادا نیز امکان شکار را برای افراد فراهم خواهد ساخت. زیرا دارای پارک‌های محافظت ‌شده می‌باشد که افراد می‌توانند لحظات خوبی را برای قدم زدن در این مکان‌ها بگذرانند. جمعیت شلوغ حیات وحش و تنوع زیستی که در این کشور وجود دارد، بسیار شگفت‌انگیز می‌باشد.

دریاچه‌ها و رودخانه‌های این سرزمین

دریاچه‌ها و رودخانه‌های این سرزمین

حدوداً ۲۰ درصد از آب شیرین کل دنیا در بین رودخانه‌ها و دریاچه‌های کشور کانادا قرار گرفته‌اند. طولانی‌ترین خط ساحلی جهان از آن کشور کانادا می‌باشد. در هنگام طبیعت‌گردی، قطعا صدای زوزه‌ی گرگ و خرس سیاه و دیگر موارد را خواهید شنید که شما را شگفت‌زده می‌کنند. آب‌های جاری در این کشور مملو از زندگی می‌باشد که حیات طبیعت این کشور را حفظ کرده ‌است. با  این ‌وجود می‌توان گفت که طبیعت و محیط ‌زیست در این کشور به چه اندازه حیرت‌آور است.

قطعا با شناخت تمامی این مزایا، شما نیز درک می‌کنید که زندگی تو کانادا چطور و حتما علاقه‌مند به ادامه زندگی و مهاجرت در این کشور شده‌اید.

اما اگر اطلاعات دقیقی در زمینه مهاجرت نداشته باشید، قطعا در پروسه مهاجرت ممکن است با شکست مواجه شوید. در این خصوص، وکلای مهاجرتی شرکت الست گروپ با ارائه اطلاعات کافی در زمینه انواع روش‌های مهاجرت به شما کمک خواهند کرد تا تجربه دل‌نشینی را از مهاجرت به کشور کانادا کسب کنید.

شهرهای مهم کانادا برای زندگی کدامند؟

شهرهای مهم کانادا برای زندگی کدامند؟

برای ‌این که درک کنید زندگی تو کانادا چطوره و سطح کیفی آن چگونه برآورد می‌گردد، بهتر است اطلاعاتی از شهرهای مختلف این کشور و سطح زندگی در آن‌ها داشته باشید. طیف وسیعی از انواع مقصدهای مختلف توسط شهرهای شناخته‌ شده کانادا پوشش داده می‌شود و تنوع ساکنین در این شهرها بیداد می‌کند.

هر شهری شخصیت خاصی برای خود دارد و ممکن است هر بازدیدکننده‌ای اکتشافات جدیدی از زندگی در این شهر را داشته باشد و تجربه خاص خود را کسب کند. در  هر صورت لازم می‌دانیم اطلاعات کافی در زمینه شهرهای کانادا برای شما داشته ‌باشیم تا در صورت اقدام به مهاجرت تصمیم بگیرید تا در کدام یک از شهرهای کانادا ساکن شوید. 

شهر تورنتو در کانادا

شهر تورنتو در کانادا

شهر تورنتو به‌ عنوان بهترین شهر برای مهاجران ایرانی شناخته می‌شود. تا جایی ‌که ممکن است همشهریان بسیار زیادی در این شهر پیدا کنید. مرکز مالی کشور کانادا تورنتو می‌باشد و با جمعیت گسترده‌ای از ملت‌های مختلف توانسته رتبه خود را در بین دیگر شهرهای موجود کانادا حفظ کند و همواره در صدر لیست باشد.

شهر ونکوور در کانادا

شهر ونکوور در کانادا

ونکوور یکی دیگر از شهرهای بزرگ کشور کانادا است که مهاجران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند. با زندگی در ونکوور می‌توانید تلاقی کوه‌ها با اقیانوس‌ها را مشاهده کنید. زیرا طبیعت بسیار بکر و خیره‌کننده‌ای در این شهر وجود دارد.

در کنار زیبایی طبیعی و دیدنی‌های بسیار جذاب این کلانشهر ساحلی که واقع در بریتیش کلمبیا می‌باشد،  جذابیتی آرامش‌دهنده دارد که تمامی این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر باعث شده ‌است تا به‌ عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها در کشور کانادا برای مهاجرین شناخته شود و تعداد بسیار زیادی همواره خواستار ادامه‌ی زندگی در این شهر می‌باشند.

شهر مونترال در کانادا

شهر مونترال در کانادا

اگر به ویژگی‌های اصلی شهر مونترال بپردازیم، زبان رسمی مردمان این شهر فرانسوی می‌باشد و همانند استان کبک، رسماً به ‌عنوان یک شهر فرانسوی ‌زبان شناخته می‌شود. تعداد بسیار زیادی از ساکنان آن در کنار این‌ که در صنایع خرده‌ فروشی فعالیت دارند، مهمان‌نواز می‌باشند و علاقه‌مند به ارتباط گرفتن با غریبه‌ها هستند.

این دسته از افراد که در صنعت خرده‌فروشی فعالیت دارند، بیشتر به زبان انگلیسی سخن می‌گویند. شهر مونترال تا دهه ۱۹۷۰ به ‌عنوان مرکز اقتصادی کشور کانادا شناخته‌ شده بود و همچنان نشانه‌های مختلفی از جمله ۵۰ سایت تاریخی ملی کانادا دارد که به جاذبه‌های آن افزوده است.

شهر اتاوا در کانادا

شهر اتاوا در کانادا

جذابیت بسیار زیادی برای زندگی در شهر اتاوا وجود دارد.  اتاوا که در آنتالیا واقع شده ‌است، امکانات خوبی در کشور کانادا دارد. زیرا به ‌عنوان پایتخت رسمی این کشور شناخته می‌شود و جاذبه‌های بی‌شماری دارد.

برای این ‌که درک کنید زندگی تو کانادا چطوره، بهتر است بگوییم در اتاوا به ‌عنوان پایتخت اصلی این کشور، ساختمان‌ها و موزه‌های کلاس جهانی بسیاری وجود دارد که آن را به  ‌عنوان یکی از محبوب‌ترین نقاط تبدیل کرده ‌است. تابستان و زمستان در شهر اتاوا بسیار هیجان‌انگیز است و می‌توان در فضای باز، بزرگ‌ترین اسکیت بازی جهان را تجربه کرد.

شهر ویکتوریا در کانادا

شهر ویکتوریا در کانادا

شهر ویکتوریا به ‌عنوان مرکز بریتیش کلمبیا شناخته می‌شود و واقع در نوک جنوبی جزیره ونکوور می‌باشد. این شهر به ‌عنوان یک شهر بندری جذاب شناخته می‌شود و دروازه‌ای برای ورود به همه شهرهای مختلف می‌باشد.

در واقع ویکتوریا برای وارد شدن به مناظر اقیانوس آرام و جزایر ونکوور، شگفتی‌های کشور کانادا را به نمایش می‌گذارد و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره خواهد کرد. تعداد بسیار زیادی از ایرانیان علاقه‌مند به ادامه زندگی در شهر ویکتوریا می‌باشند و برای مهاجرت خود این شهر را انتخاب می‌کنند.

شهر کبک در کانادا

شهر کبک در کانادا

برای ‌این که درک کنید زندگی تو کانادا چطوره، بهتر است اطلاعاتی در زمینه شهر کبک نیز داشته باشید. زیرا این شهر در کوچک‌ترین بخش از رودخانه سنت لارنس واقع‌ شده است و دارای قدمت چندین ‌ساله می‌باشد. این کلانشهر بزرگ به ‌عنوان یک  میراث جهانی انتخاب‌ شده است.

بخش بسیار عمده‌ای از این شهر قدیمی واقع در بالای آب می‌باشد. این شهر مناطق پیاده‌روی‌های سنگفرشی دارد که معماری آن‌ها تا به امروز بسیار خوب حفظ‌ شده است و از قرن ۱۷ تا به امروز فرهنگ پر رونقی در آن شکل‌ گرفته است.

تنها دیواره‌های قلعه آمریکای شمالی که همچنان در شمال مکزیک وجود دارند، در شهر کبک دیده می‌شوند.

با اطلاعات گسترده‌ای که درباره شهرهای مختلف کانادا کسب کردید، شما نیز می‌توانید درک کنید که کدام یک از شهرها برای مهاجرت شما گزینه مناسب‌تری می‌باشد. با این اوصاف  هنگامی ‌که بدانید زندگی تو کانادا چطوره، با نگاهی باز برای مهاجرت به این کشور اقدام می‌کنید.

هر چند که ممکن است همچنان تمامی سوالات ذهنی شما به پاسخ نرسیده باشد و ابهامات بسیاری در ذهن شما شکل‌ گرفته باشد، اما در این ‌باره می‌توان از کمک‌های مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ به نتیجه خوبی برای مهاجرت به کشور کانادا برسید و شرایط زندگی بهتری را در این کشور درک کنید.

معایب زندگی در کانادا شامل چیست؟

معایب زندگی در کانادا شامل چیست؟

برای این‌ که بهتر درک کنید زندگی تو کانادا چطوره، همان ‌طور که به برخی از ویژگی‌های آن پرداختیم، باید برخی از معایب آن را نیز ذکر کنیم. در یک نگاه کلی؛ به ‌قدری وضعیت زندگی در کانادا خوب است که معایب آن اصولا به چشم نمی‌آید. به ‌عنوان نمونه استفاده از خدمات درمانی و سیستم بهداشت عمومی از مزایای منحصر به ‌فرد این کشور شناخته می‌شوند.

اما ممکن است در برخی از بیماری‌های حاد، دریافت خدمات درمانی کمی طولانی‌تر شود. در کل؛ همه ‌ساله تعداد بسیار زیادی از افراد به ‌دنبال مهاجرت و زندگی در این کشور می‌باشند، اما در صورت عدم آگاهی از شرایط و قوانین حاکم بر این کشور، ممکن است مشکلات مختلفی برای آن‌ها صورت بگیرد. در ادامه به برخی از مشکلات موجود برای ایرانیان و ادامه زندگی آن‌ها در این کشور خواهیم پرداخت.

عدم تسلط به زبان این کشور

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان‌گیر ایرانیان در کشور کانادا شود، عدم تسلط کافی به زبان این کشور می‌باشد. این کار باعث می‌شود تا افراد نتوانند در طول روزمره با دیگر افراد جامعه ارتباط برقرار کنند.

زیرا تمامی امور زندگی آن‌ها در گرو ارتباط برقرار کردن با دیگر افراد جامعه می‌باشد و در صورت عدم برخورداری از مهارت زبان، ممکن است افراد در محیط کشور کانادا به‌ عنوان یک کشور غریب دچار کاهش یافتن اعتماد به ‌نفس شوند و مشکلات روحی بسیار زیادی برای آن‌ها به وجود آید.

از این طریق بسیاری از کمپانی‌ها و شرکت‌های مختلف کانادایی به چنین افرادی اعتماد نخواهند کرد. البته به‌ همین دلیل است که یکی از شروط اصلی برای مهاجرت به کانادا داشتن تسلط کافی به زبان این کشور می‌باشد و مهارت‌های شما در ابتدا بررسی خواهد شد.

کنترل دولت کانادا

اغلب مردمان کانادا اعتقاد دارند که دولت، تسلط بسیاری بر زندگی آن‌ها دارند و اغلب ترجیح می‌دهند تا قدرت انتخاب قانون را در زندگی خود کمتر کنند. در حالتی دیگر اغلب مردم خواستار رعایت حقوق خود می‌باشندو بهتر است بدانید که مثلاً در وعده‌های غذایی رستوران، چربی‌های ترانس به واسطه دولت تعیین می‌گردد که این باعث اعتراض برخی از مردم کانادا خواهد شد.

عوض کردن چنین قوانینی درست است که به نفع شهروندان است و سلامت آن‌ها را در بردارد، اما برخی از افراد از این موضوع راضی نیستند و اعتقاد شهروندان این است که قوانین این کشور بیش ‌از حد گسترده می‌باشد.

زندگی با هزینه‌های گران

مسئله مهم دیگری که ممکن است به ‌عنوان یکی از مشکلات زندگی در کانادا شناخته شود و از این طریق می‌توانید درک کنید که زندگی تو کانادا چطوره، سبک هزینه‌های گران برای زندگی می‌باشد. طیف هزینه‌های مختلفی برای زندگی در این کشور وجود دارد که در مقایسه با کشورهای دیگر ممکن است اندکی بیشتر باشد.

به‌ عنوان نمونه؛ در مقایسه با دیگر کشورها، هزینه قابل ‌توجهی برای تهیه یک وعده غذایی روزانه پرداخت می‌گردد. اما قطعا به نسبت دیگر معیارهای جهانی، کیفیت زندگی کردن در این کشور بالا است و براساس نوع شهر و محلی که برای زندگی انتخاب می‌کنید ممکن است شرایط متفاوت‌تری از هزینه‌ها را تجربه کنید.

اگر شهر زندگی خود را در کانادا به ‌درستی انتخاب کنید، قطعا می‌توانید با این معایب و مشکلات کنار بیایید. برای ‌این که بهترین انتخاب را از شهر مد نظر داشته باشید، با کمک گرفتن از مشاوران تخصصی شرکت الست گروپ می‌توانید موفق شوید.

در صورتی‌ که برخی از خانواده‌ها از پس هزینه‌های گران و برخی از شهرهای این کشور برآیند، هیچ ‌گونه دغدغه‌ای در زمینه زندگی کردن نخواهند داشت و می‌توانند هزینه‌های خود را کنترل کنند. به خصوص اگر در شهرهایی همچون مونترال، ونکوور و تورنتو زندگی می‌کنید، دقت بیشتری به اجاره‌خانه ها داشته باشید.

البته با روش‌های منحصر به ‌فردی که کارشناسان شرکت الست گروپ برای شما در نظر می‌گیرند، می‌توانید با انتخاب محل‌های ارزان‌تر، میزان قابل ‌توجهی از هزینه‌های مربوط به خود را کاهش دهید.

هزینه زندگی در کانادا چگونه است؟

هزینه زندگی در کانادا چگونه است؟

اولین و مهم‌ترین گامی که باعث می‌شود بدانید زندگی تو کانادا چطوره، تا از این طریق اقدامات لازم برای مهاجرت به خارج از کشور را فراهم کنید، کسب اطلاعات کافی در زمینه هزینه‌های زندگی در کشور کانادا می‌باشد.

در واقع شناخت بودجه‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با نگاهی باز برای ادامه زندگی، کشور کانادا را انتخاب کنید. طبق آمار انجام‌ شده در ژانویه ۲۰۲۰ نرخ تورم در کشور کانادا به ۲٫۲ درصد رسیده ‌است که آمار بسیار مناسب و خوبی است.

البته در شهرها و استان‌های مختلف کشور کانادا، هزینه‌های زندگی کاملاً متفاوت می‌باشد و نمی‌توان در رابطه با آن‌ها به‌ صورت یکسان نظر داد. حال اگر شما نیز علاقه‌مند هستید تا بدانید هزینه‌های زندگی تو کانادا چطوره، در ادامه به بررسی شرایط برخی از شهرها خواهیم پرداخت و در این زمینه جدولی را برای شما ارائه می‌دهیم.

طبق این جدول، هزینه‌های زندگی در کشور کانادا بر اساس یک ماه طراحی‌ شده است و در شهرهای مختلف آن ذکر می‌گردد. هر چند که در صورت وجود هر گونه ابهام می‌توانید از وکلای مهاجرتی شرکت الست گروپ بهترین اطلاعات ممکن را برای هزینه‌های زندگی در کشور کانادا دریافت کنید.
نام شهر    نام اقلام    هزینه
تورنتو    هزینه اجاره یک واحد آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر    1,998.96
    حمل و نقل ماهانه    156
    هزینه 1 کیلوگرم گوشت گاو    15.41
    هزینه یک بطری آب معدنی    1.95
    هزینه مصرف انرژی برای واحد 82 متر مربع    171.75
    هزینه اینترنت    72.27
مونترال    هزینه اجاره یک واحد آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر    1,284.60
    حمل و نقل ماهانه    87
    هزینه 1 کیلوگرم گوشت گاو    18.56
    هزینه یک بطری آب معدنی    1.67
    هزینه مصرف انرژی برای واحد 82 متر مربع    94.16
    هزینه اینترنت    62.62
ونکوور    هزینه اجاره یک واحد آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر    2,011.92
    حمل و نقل ماهانه    98
    هزینه 1 کیلوگرم گوشت گاو    18.35
    هزینه یک بطری آب معدنی    2.06
    هزینه مصرف انرژی برای واحد 82 متر مربع    89.95
    هزینه اینترنت    89.95

درآمد در کشور کانادا چطور است؟

درآمد در کشور کانادا چطور است؟

به ‌غیر از این ‌که باید بدانید زندگی تو کانادا چطوره، این ‌که قوانین کسب درآمد در کانادا را بدانید، امکانات زیادی را در اختیار شما برای مهاجرت به این کشور قرار خواهد داد. قوانین مختلفی برای زندگی و کار در این کشور وجود دارد که لازم است حقوق دریافتی افراد بر اساس قانون استخدام صورت بگیرد.

قانون استخدام در کانادا براساس حمایت از نیروی کار در مقابل کارفرما، حقوق‌های مشخص ‌شده ای را نیز در نظر گرفته ‌است تا تمامی کارفرماها براساس آن، حقوق نیروی کار خود را پرداخت کنند.

در هر ایالت عدد تعیین‌ شده ای برای متوسط حقوق کارمندان مشخص ‌شده است. هر چه که ایالت مد نظر ثروتمندتر باشد، اقتصاد آن نیز قوی‌تر است و قطعا حقوق افراد نیز بیشتر خواهد بود. اما در حالت کلی، درصد حقوق استان‌های آلبرتا، اونتاریو، کبک، بریتیش کلمبیا از دیگر ایالات بیشتر است و نیروی کار موجود در این کشور، مزایای بیشتری دریافت خواهند کرد.

میزان متوسط حقوق ماهیانه افراد در کانادا حدوداً ۹٫۹۶۰ دلار است، اما حداقل دستمزد ۲٫۵۲۰ دلار برآورد شده است. در صورتی ‌که در برخی مواقع حداکثر دستمزد نیز به ۴۴٫۵۰۰ دلار خواهد رسید. برای این‌ که درک بهتری در رابطه با درآمد در کانادا داشته باشید، در جدول زیر به‌ صورت متوسط، حقوق مربوط به هر ایالت را بررسی کرده‌ایم.

هر چند که ممکن است تمامی این موارد بر اساس شغل مد نظر شما متغیر باشد و بهتر است با کسب اطلاعات دقیق‌تر برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید. در این ‌مورد باید از مشاورین شرکت مهاجرتی الست گروپ کمک بگیرید.
نام ایالت    متوسط حقوق سالیانه (دلار)
نیوفاندلند و لابرادور    55.508 هزار
جزیره پرینس ادوارد    45.912 هزار
نوا اسکوشیا    48.470 هزار
نیوبرانزویک    49.511 هزار
کبک    51.735 هزار
انتاریو    55.524 هزار
منیتوبا    49.661 هزار
ساسکاچوان    54.371 هزار
آلبرتا    61.865 هزار
بریتیش کلمبیا    53.416 هزار

حقایق زندگی در کانادا شامل چیست؟

حقایق زندگی در کانادا شامل چیست؟

برای ‌این که پی ببرید زندگی تو کانادا چطوره و حقایق مربوط به آن چیست، باید بگوییم رفتن به هر کشوری تا حدودی روند هیجان ‌انگیزی را پیش روی شما خواهد داشت. اطلاعاتی که در این مقاله عنوان کردیم، به شما کمک می‌کند تا درک دقیقی در رابطه با این ‌که زندگی تو کانادا چطوره، داشته باشید.

با توجه به این ‌که مهاجرت به یک کشور جدید اقدامی بزرگ و چالش ‌برانگیز می‌باشد، حتی در کشوری همانند کانادا که از مهاجران استقبال می‌کنند، شما نیاز به کمک گرفتن از افراد خبره و حرفه‌ای خواهید داشت. زیرا در حال برپایی تمامی زندگی خود در یک مکان جدید و غریب هستید و به دلیل این‌ که آداب‌ و رسوم این کشور تفاوت‌های بسیار زیادی با کشور ما دارد و حتی به زبان دیگری سخن می‌گویند، ممکن است چالش‌های زیادی را پیش رو داشته باشید.

هر چه که در این روند افراد متخصصی پشتیبان باشند، می‌توانید شرایط بهتری از مهاجرت را تجربه کنید. کارشناسان مهاجرتی الست گروپ برای همه افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، خواهند گفت که مهم‌ترین موضوع، تقویت زبان می‌باشد تا هر چه سریع‌تر بتوانید با مردم این کشور ارتباط برقرار کنید.

نرخ بسیار بالایی در نظام مالیاتی کانادا وجود دارد. پس باید به این نکته دقت داشته باشید که سطح درآمد خود را در این کشور گسترش دهید.

آب ‌و هوای سرد و زمستانی که در کشور کانادا حاکم است، ممکن است با شرایط بدنی شما همخوانی نداشته باشد.  قبل ‌از این ‌که اقدامات کافی را برای مهاجرت و زندگی در کانادا انجام بدهید، باید با یک وکیل مهاجرتی مشورت داشته باشید تا بر اساس شرایط شما، بهترین تصمیم‌گیری انجام بگیرد. در این خصوص، وکلای مهاجرتی شرکت الست گروپ بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

دریافت اقامت برای زندگی در کانادا چگونه است؟

دریافت اقامت برای زندگی در کانادا چگونه است؟

حتما هنگامی که متوجه شدید که زندگی تو کانادا چطوره، تصمیم گرفته‌اید برای دریافت اقامت کانادا و زندگی در این کشور اقدام کنید. روش‌های متنوعی برای اقامت در این کشور وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل مهاجرت از طریق تولد، سرمایه‌گذاری، کار، تحصیل، ازدواج و یا پناهندگی می‌باشد.

بهترین و درست‌ترین راهی که بر اساس شرایط شما انتخاب گردد، مسیر موفق‌تری را پیش روی شما باز خواهد کرد. باید تحت نظر افراد متخصص، هر یک از روش‌های موجود را مورد بررسی قرار بدهید. مهم‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا؛ کار، سرمایه‌گذاری و تحصیل می‌باشد.

تعداد متقاضیانی که قصد مهاجرت از این روش‌ها را دارند، روز به‌ روز افزایش پیدا می‌کنند. به دلیل این ‌که روش‌هایی همچون پناهندگی غیر قانونی وجود دارد، معایب بسیاری را برای مهاجرت افراد در بر خواهد داشت. پس به‌ هیچ ‌عنوان این روش پیشنهاد نمی‌شود و تاکید می‌کنیم از روش‌های غیر قانونی برای مهاجرت اقدام نکنید.

روش های مختلف دریافت اقامت کانادا

در مورد دریافت اقامت کانادا از طریق ازدواج، سخت‌گیری‌های بسیار زیادی در چند سال اخیر ذکر شده ‌است. دولت کانادا از سیستم خاک تبعیت می‌کند و در صورتی ‌که فرزند شما در خاک کانادا متولد شود، از پاسپورت این کشور استفاده خواهد داشت و می‌تواند مادر و پدر خود را به اقامت دائم این کشور برسانند.

از طریق ادامه تحصیل در کشور کانادا در دانشگاه‌های مطرح آن می‌توانید بعد از فارغ‌ التحصیلی فوراً وارد بازار کار شوید و اقامت موقت و یا تحصیلی خود را به اقامت کاری و سپس اقامت دائم و اخذ شهروندی کانادا تبدیل کنید. تمامی این پوئن‌های مثبت باعث می‌شود تا از اقامت‌های قانونی بهترین نتیجه را دریافت کنید.

یکی از راه‌حل‌های محبوب مهاجرت و زندگی در کانادا، مهاجرت‌های کاری است. زیرا نرخ بیکاری در این کشور نسبتا پایین می‌باشد. هر فرد می‌تواند بعد از کسب امتیازات در ابتدای ورود خود برای اقامت دائم این کشور با گذراندن مراحل مختلفی نیز اقدام کند.

البته برای ایرانیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، روش سرمایه‌گذاری نیز مزایای بسیاری در بر خواهد داشت. توصیه می‌کنیم قبل ‌از هر گونه اقدام در زمینه دریافت اقامت دائم از کشور کانادا، اطلاعات دقیق از مشاورین حقوقی و مهاجرتی کسب کنید و با مشورت گرفتن از آن‌ها، زندگی بهتری در این کشور تجربه کنید.

حال که دریافتید زندگی تو کانادا چطوره، بهتر است به مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ با داشتن سوابق درخشان در امور مهاجرتی اعتماد کنید و بهترین خدمات مشاوره‌ای را برای راهنمایی و زندگی بهتر در کشور کانادا از این طریق کسب کنید.

کلام آخر

کلام آخر

برای این‌ که بیشتر درک کنید زندگی تو کانادا چطوره، باید آگاهی کافی در زمینه نکات مثبت و منفی آن داشته باشید. روش‌های مختلفی برای دریافت اقامت کانادا وجود دارد که در این مقاله به بررسی برخی از آن‌ها پرداختیم تا پاسخ درستی در مورد ابهامات همیشگی خود داشته باشید.

در حالت کلی، جاذبه‌های بسیار بالا و سطح رفاه اجتماعی بسیار خوبی که در کشور کانادا برقرار است،  باعث علاقه‌مندی متقاضیان بسیار زیادی شده ‌است و بر اساس این‌ که برای اهداف شما از مهاجرت به کانادا روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با نگاهی دقیق‌تر و کارشناسانه، بهترین شرایط را برای زندگی در این کشور انتخاب کنید.

حال که دریافتید زندگی تو کانادا چطوره، برای این ‌که در این راه موفق باشید و به آرزوی دیرینه خود یعنی ادامه زندگی در کشور کانادا برسید، شرکت الست گروپ به ‌عنوان همراه همیشگی شما در کنارتان می‌باشد تا با کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به کانادا و شرایط زندگی در آن، راه هموارتری را برای مهاجرت سپری کنید.

در صورت بروز هر گونه سوال و ابهام می‌توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل کرده و از تجارب آن‌ها در این زمینه بهره‌مند شوید. در بخش پایانی این مقاله می‌توانید نظرات خود را بیان کنید تا در کمترین زمان ممکن به واسطه مشاورین شرکت الست گروپ، پاسخ درستی در باره آن‌ها دریافت کنید.