فاصله هوایی آلمان تا کانادا

در این مقاله به بررسی فاصله هوایی آلمان تا کانادا می پردازیم.

سفر به کشورهای مختلف و حتی مهاجرت، از جمله بحث های رایج در میان عموم می باشد.

در این مقاله به بررسی فاصله هوایی آلمان تا کانادا می پردازیم.

سفر به کشورهای مختلف و حتی مهاجرت، از جمله بحث های رایج در میان عموم می باشد.

بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلفی اعم از تفریحی، کاری و ...، اقدام به سفر خارج از کشور نمایند.

برخی از افراد نیز ممکن است اهداف مهاجرتی در سر داشته باشند که این مورد هم می تواند جزو دلایل بسیار مهمی برای سفر به کشورهای مختلف باشد. بنابراین لازم می باشد که برای انجام سفر به خارج از کشور، در ابتدا اطلاعات مهم و کافی در مورد شرایط سفر به کشور مقصد و شرایط اقامت در آن کشور به دست آورد.

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کشورهای جهان از نظر مسافرت های توریستی یا مهاجرتی، کشور کانادا می باشد.

کانادا یکی از بهترین مقصدها برای مسافرت و مهاجرت می باشد که علاقه مندان زیادی در کشور ما هستند که قصد دارند تا به این کشور سفر نمایند. کشور کانادا دارای موقعیت های مختلف جغرافیایی، توریستی، تحصیلی، اشتغال و ... می باشد و بسیاری از افراد به دلایل و هدف های مختلفی نیز اقدام به سفر به این کشور می نمایند.

از آنجایی که برای سفر به کشور کانادا از طریق هوایی امکانپذیر است، اکثر پروازهای ایرانی به این کشور به صورت مستقیم نبوده و عملا به صورت غیر مستقیم و چند مقصده می باشد که یکی از این موارد چند مقصده مربوط به کشور آلمان می باشد.

ویدئو فاصله هوایی آلمان تا کانادا

ما در این مقاله در ابتدا به بررسی زندگی در کانادا و سفر به کانادا و مزیت های آن می پردازیم و در نهایت به بررسی سفر هوایی به کانادا از طریق آلمان به کانادا خواهیم پرداخت و همچنین از فاصله هوایی آلمان تا کانادا، مطالب مهمی را اشاره خواهیم کرد.

اینفوگرافیک فاصله هوایی آلمان تا کانادا

اینفوگرافیک فاصله هوایی آلمان تا کانادا

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر به کانادا و به دست آوردن اطلاعات سفر به این کشور، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.
ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
سفر به کانادا
دلایل سفر به کانادا چیست؟
دلایل مهاجرت به کشور کانادا را بیان نمایید.
زبان رسمی کشور کانادا چیست؟
نحوه سفر به کانادا چگونه است؟
ورود به کشور کانادا چگونه است؟
سفر هوایی به کشور کانادا چگونه است؟
پروازهای چند توقفه چیست؟
پرواز از ایران به آلمان و کانادا چیست؟
چگونه از آلمان به کانادا سفر کنیم؟
فاصله هوایی آلمان تا کانادا چقدر است؟
نتیجه گیری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فاصله هوایی آلمان تا کانادا با ما همراه باشید.

 

سفر به کانادا

سفر به کانادا

همان طور که گفته شد، کشور کانادا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کشورهای جهان از نظر تعداد سفرهای توریستی و یا پذیرش مهاجر می باشد. این کشور جاذبه های تفریحی و دیدنی بسیاری نیز دارد که یکی از مهمترین دلایل افزایش میزان سفر به این کشور محسوب می شود.

کشور کانادا یکی از پرتقاضاترین کشورهای جهان از نظر پذیرش مهاجر می باشد و دولت کانادا در این خصوص، قوانین بسیار مختلفی را قرار داده است که هر فردی می تواند با توجه به شرایط خود اقدام به سفر و مهاجرت به این کشور نماید.

صنعت گردشگری و توریست در کشور کانادا از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد و عملا یکی از پایه های اقتصادی کشور کانادا، مبتنی بر صنعت توریست و گردشگری می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است.

دولت کانادا نیز برای این صنعت، سرمایه گذاری های ویژه ای انجام داده و عملا در مناطق جغرافیایی مختلف که از زیبایی های منحصر به فردی برخوردار است، با حفظ و نگهداری و سرمایه گذاری در آن، سعی بر جذب توریست از سراسر جهان داشته است که در این موضوع هم موفق ظاهر شده است.

دولت کانادا و مسئولین این کشور، برای افرادی که حتی به عنوان یک توریست به این کشور سفر می کنند، خدماتی مانند بیمه رایگان، خدمات بانکی در بانک های کانادا، امکان اجاره مسکن و خودرو و ... ارائه داده است و اگر کسی بتواند به عنوان یک مهاجر به این کشور هم مراجعه کند، می تواند از مزیت های بیشتری نیز برخوردار شود.

به همین دلیل باید گفت که کشور کانادا از نظر صنعت توریست و گردشگر و همچنین مبحث مهاجرت، جزو پیشتازان در بین کشورهای مختلف بوده است.

به همین دلیل علاقه مندان زیادی از جمله مردم کشور ما در تلاش هستند که بتوانند به کانادا سفری کوتاه مدت داشته یا حتی اقدام به اقامت دائم نمایند. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

دلایل سفر به کانادا

دلایل سفر به کانادا

همان طور که گفته شد، کشور کانادا کشوری ایده آل برای سفر توریستی و حتی سفری بلند مدت می باشد که ما در ادامه به بررسی برخی از مزیت های سفر توریستی به کشور کانادا خواهیم پرداخت. 

مناطق طبیعی و بکر:

کشور کانادا جزو کشورهایی می باشد که تنوع جغرافیایی بسیار بالایی دارد و جزو زیباترین کشورهای جهان نیز محسوب می شود. در این کشور می توان جنگل های زیبا، آبشارهای مختلف و همچنین مناطقی نزدیک دو اقیانوس اطلس و آرام را مشاهده کرد و به همین دلیل جزو کشورهای مطرح در زمینه طبیعت و مناطق دیدنی می باشد.

انجام ورزش های مختلف از جمله ورزش های زمستانی: کشور کانادا در فصل زمستان پوشیده از برف است و حتی در مناطق کوهستانی این کشور می توان در فصول گرم سال هم آب و هوای برفی را مشاهده کرد. به همین دلیل این کشور جزو بهترین کشورها برای میزبانی ورزش های زمستانی می باشد و علاقه مندان به چنین رشته هایی می توانند در کشور کانادا به این ورزش ها مشغول شوند.

زندگی مدرن شهری:

کشور کانادا یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان از لحاظ مدرن بودن و همگام با تکنولوژی است که در زندگی شهری این کشور می توان این موضوع را به وفور مشاهده کرد. افرادی که علاقه مند به زندگی شهری مدرن هستند، می توانند با سفر به این کشور تجربه یک زندگی شهری با امکانات عالی را به دست آورند.

قیمت مناسب ارز:

قیمت دلار کانادا در مقایسه با ارزهای دیگر، مناسب می‌باشد و در نتیجه این کشور برای افرادی که از توان اقتصادی بالایی برای سفر برخوردار نیستند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

هزینه مناسب سفر:

یکی از مهمترین مزیت های سفر به کانادا و پرطرفدار بودن آن، مربوط به هزینه آن می باشد که نسبت به سایر کشورهای مطرح جهان، بسیار مناسب تر می باشد. همچنین قیمت ارز کانادا نیز به مراتب بهتر از سایر ارزهای خارجی می باشد و همین موضوع می تواند مزید بر علت باشد.

همچنین از آنجایی که سفر هوایی به کانادا از ایران امکانپذیر نیست و نمی توان به صورت مستقیم به کانادا سفر کرد، با این حال نسبت به سایر کشورهای جهان از هزینه سفر کمتری نیز برخوردار است.
شما در حال مطالعه مقاله فاصله هوایی آلمان تا کانادا می باشید.

دلایل مهاجرت به کشور کانادا

دلایل مهاجرت به کشور کانادا

حال که با دلایل و مزیت های مهم سفر توریستی به کانادا آشنا شدیم، قصد داریم به برخی از مهمترین دلایل مهاجرت به کانادا و اقامت در این کشور بپردازیم که البته شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.
از جمله دلایل و مزیت های مهاجرت به کانادا عبارتند از:

وضعیت اقتصادی مطلوب در کانادا

کشور کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر پذیرش مهاجر می باشد که علاقه مندان زیادی را محذوب خود کرده است. یکی از مهمترین مزایای مهاجرت به این کشور برای مردم کشور ما، وضعیت اقتصادی با ثبات و رو به رشد می باشد.

کشور کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر ثبات اقتصادی می باشد. این کشور جزو  کشورهای صادر کننده نفت و گاز در جهان میباشد و البته پایه های اقتصادی این کشور مبنی بر شاخص های مختلف است و همین موضوع باعث شده است که هر ساله میزان رشد اقتصادی کانادا، قابل توجه باشد.

کشور کانادا یکی از بهترین مقصدها برای افرادی می باشد که قصد سرمایه گذاری در خارج از کشور را دارند و قصد دارند با تجارت و بیزینس در کشوری دیگر به سود برسند. شاخص اقتصادی مثبت، روابط سیاسی بسیار مناسب با سایر کشورها، باعث شده است تا بسیاری از افراد دارای توانایی مالی مناسب به فکر مهاجرت به کانادا بیفتند. شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

نرخ پایین بیکاری در کانادا

همان طور که گفته شد، رشد اقتصادی کشور کانادا بسیار قابل توجه بوده و به همین دلیل یکی از بهترین کشورها برای اشتغال به حساب می آید. فرصت های شغلی مختلفی نیز در کانادا وجود دارد که هر کسی می تواند بر اساس توانایی و شرایط خود اقدام به اشتغال در این کشور نماید.

پایین بودن نرخ بیکاری در کانادا باعث شده است که بسیاری از افراد دارای تخصص اقدام به مهاجرت به این کشور برای اشتغال نمایند. کشور کانادا جزو صنعتی ترین کشورهای جهان می باشد که علاوه بر این در بخش های مختلفی مانند تکنولوژی، محیط زیست، بهداشت و درمان و ...، موقعیت های فراوان شغلی وجود داشته باشد. 

همچنین این امکان وجود دارد که با سفری کوتاه مدت به کانادا، از موقعیت های شغلی مختلفی در این کشور آگاه شوید، با کارفرمایان کانادایی مختلف مصاحبه داشته باشید و سپس اقدام به مهاجرت به صورت دائمی به این کشور نمایید.

همچنین قانون کار در کانادا برای افراد خارجی و افراد بومی این کشور یکسان بوده و عملا هیچ تفاوتی در این زمینه نمی توان مشاهده کرد.
شما در حال مطالعه مقاله فاصله هوایی آلمان تا کانادا می باشید.

طبیعت زیبای کانادا

همان طور که در بخش سفر به کانادا گفته شد، کشور کانادا، کشوری زیبا از نظر مناطق جغرافیایی و جنگل های مختلف می باشد که همین موضوع باعث افزایش میزان صنعت توریست و گردشگری در این کشور شده است.

در کشور کانادا می توان چهار فصل سال را به طور کامل مشاهده کرد و از آن لذت برد. بسیاری از افراد صرفا به عنوان سفری چند روزه به کانادا سفر نموده و از مناطق دیدنی آن لذت می برند. اما برخی از افراد قصد دارند تا برای زندگی به صورت دائم به این کشور مهاجرت کنند. بسیاری از افرادی که در دوران بازنشستگی خود به سر می برند، می توانند برای سپری کردن اوقات خود در یک کشوری زیبا به زندگی خود بپردازند. 

کشور کانادا یکی از پاکیزه ترین کشورهای جهان می باشد که شاخص آلودگی هوایی این کشور در حد صفر و ناچیز می باشد و برخی از شهرهای این کشور جزو پاکیزه ترین شهرهای جهان به حساب می آید و از این حیث رکورددار می باشد.

وجود اکوسیستم های طبیعی در کانادا باعث شده است که با وجود صنعتی بودن این کشور، میزان پاکیزه بودن و سالم بودن هوای این کشور در سطح بسیار بالایی نیز باشد.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر به کانادا و همچنین اطلاع از نحوه سفر به این کشور و فاصله هوایی آلمان تا کانادا، با شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

کانادا کشوری مهاجر پذیر

کانادا کشوری مهاجر پذیر

 در عرصه‌ی بین‌المللی، کانادا کشوری مهاجرپذیر است که از تازه‌واردان استقبال نموده و آن‌ها را در یافتن شغل مناسب یاری می‌کند. شهرهای استان انتاریو از امکانات بالایی برای زندگی برخوردارند. در این شهرها خدمات ارزنده‌ای مانند خدمات بهداشتی و اجتماعی، چگونگی انطباق با جامعه‌ی جدید و کمک هزینه‌ی مسکن ارائه می‌شود.

کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورها در جهان می باشد و آمار بسیار بالایی در زمینه سفر توریستی و مسافر و همچنین پذیرش مهاجر به خود اختصاص داده است. دولت کانادا نیز برای پذیرش مهاجر شرایط آسان تری را نسبت به سایر کشورهای مطرح پیش روی متقاضیان قرار داده است که افراد مختلف می توانند با سفر به این کشور از این شرایط بهره مند شوند. 

برخی از شهرهای کشور کانادا جزو بهترین شهرهای جهان از نظر زندگی برای افراد بومی و غیر بومی محسوب می شوند که از مهمترین آن ها می توان به شهرها ونکوور، تورنتو و ... اشاره کرد. بیشترین تعداد سفر و مهاجرت به کانادا مربوط به شهرهای تورنتو، اتاوا، ونکوور است که ایرانیان زیادی در این شهرها اقامت دارند. 

کشور کانادا از نظر رعایت مقررات و قوانین شهری نیز جزو بهترین ها در دنیا محسوب می شود. با این که کشوری سراسر از مهاجر و ملیت های مختلف می باشد، اما قوانین اجتماعی در این کشور به خوبی اجرا می شود و دولت این کشور، حساسیت بالایی نسبت به این مورد دارد.

کانادا کشوری امن

کانادا کشوری امن

کشور کانادا یکی از کشورهای امن و آرام برای زندگی به شمار می رود. این کشور به دلیل روابط خوب سیاسی با سایر کشورهای جهان، می توان گفت که جزو صلح آمیزترین کشورهای جهان به شمار می رود و می توان بدون دغدغه و مشکل خاصی در این کشور سکونت نمود.

همچنین میزان جرم و جنایت در این کشور حداقل می باشد و آمار قتل و جرایم خطرناک در این کشور بسیار اندک است و به همین دلیل است که این کشور می تواند به عنوان یک کشوری امن، چه برای سفری کوتاه مدت و چه برای مهاجرت دائمی محسوب شود

حمایت دولت در کشور کانادا

یکی از مهمترین مزیت های زندگی در کانادا، حمایت همه جانبه دولت این کشور از ساکنین این کشور می باشد. این حمایت صرفا شامل حال مردم بومی کانادا نخواهد بود، بلکه شامل افراد مهاجر و مسافرین توریستی این کشور می باشد.

چنین مزیت هایی را کمتر می توان در کشورهای مختلف مشاهده کرد. این خدمات و حمایت در تمامی بخش های مختلف مانند تحصیل، بهداشت و درمان، خدمات اشتغال و بیمه بیکاری، تسهیلات مربوط به اجاره مسکن در کانادا و ...، می باشد.

چنین خدمات ارائه شده در کانادا باعث شده که این کشور جزو بهترین کشورهای جهان از نظر خدمات شهروندی به حساب آید.
شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در زمینه سفر به کانادا و یا مهاجرت به این کشور، راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد. 
شما در حال مطالعه مقاله فاصله هوایی آلمان تا کانادا می باشید.

کشور کانادا یکی از بهترین مقاصد تحصیلی

کشور کانادا یکی از بهترین مقاصد تحصیلی

کشور کانادا دارای بهترین دانشگاه های جهان می باشد که از نظر شهرت و محبوبیت در درجه بسیار بالایی قرار دارد. سیستم آموزشی دانشگاهی کانادا، منطبق با استانداردهای روز جهانی بوده و مهمترین مزیت تحصیل در کانادا، استفاده از تجهیزات به روز آموزشی در راستای آموزش دانشجویان می باشد.

دانشگاه های معتبری در شهرهای ونکوور، تورنتو و سایر شهرهای این کشور وجود دارد که از نظر کیفیت آموزشی در سطوح اول جهانی قرار دارد و با استفاده از تجهیزات مدرن آموزشی و با به کارگیری اساتید بسیار مجرب و حرفه ای، اقدام به آموزش افراد و تبدیل آنان به نیروی کار حرفه ای می نماید.

در کشور کانادا کالج های آموزشی وجود دارد که مانند آموزشگاه های فنی و حرفه ای در کشور ما می باشد که با دوره های آموزشی 2 ساله اقدام به آموزش افراد می نمایند تا افراد بتوانند به سرعت وارد بازار کار کانادا و یا سایر کشورهای جهان شوند. اعتبار مدرک آموزشی و دانشگاهی در کانادا به حدی بالا می باشد که می توان بعد از اتمام تحصیل، علاوه بر کانادا، در کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس و ... مشغول به فعالیت شد.

از دیگر نکات مثبت در تحصیل در کانادا می توان به مقرون به صرفه بودن هزینه های تحصیلی در کانادا اشاره کرد که نسبت به سایر کشورهایی مانند آمریکا و ...، به صرفه تر و ارزان تر می باشد. همچنین دانشگاه های این کشور برای افراد خارجی و متقاضی تحصیل در کانادا، اقدام به اعطای انواع بورسیه های تحصیلی می نماید که باعث تحصیل ارزان تر و حتی رایگان برای افراد متقاضی خواهد بود.

همچنین این امکان وجود دارد که با وجود تحصیل در کانادا، اقدام به کسب اقامت برای همسر و فرزندان خود نمود و این قابلیت وجود دارد که در هنگام تحصیل در کانادا، خانواده خود را همراه داشته باشید. همچنین امکان کار پاره وقت در هنگام تحصیل وجود دارد تا بتوان هزینه های تحصیل و زندگی را تامین نمود. 

کانادا تلفیقی از فرهنگ‌ های گوناگون

کانادا تلفیقی از فرهنگ‌ های گوناگون

کشور کانادا یکی از کشورهای چند ملیتی و با فرهنگ های مختلف می باشد. کشور کانادا به دلیل بالا بودن نرخ مهاجرپذیر بودن آن، تشکیل شده از قومیت ها و اقلیت های مختلف است که هر کدام از آن ها دارای فرهنگ و آداب و رسوم مختلف می باشد.

با زندگی در کانادا و سفر به این کشور می توان با انواع فرهنگ ها و آداب و رسوم ملت ها آشنا شد.

همچنین در کشور کانادا، نژاد پرستی بسیار کم بوده و همه افراد از هر فرهنگ و نژادی می توانند آزادانه در کنار هم زندگی نمایند و به آشنایی با یکدیگر بپردازند. در کشور کانادا می توانید مردمانی از اهالی آسیای مرکز و شرقی، اهالی آفریقایی، تبعه های اروپایی و امریکایی و ... را مشاهده کنید که در نوع خود بی نظیر است.

هزینه‌ های معقول زندگی در کانادا

هزینه‌ های معقول زندگی در کانادا

کشور کانادا یکی از کشورهای مقرون به صرفه برای زندگی بوده و میزان درآمد به هزینه ها در کشور کانادا در حد قابل قبولی می باشد و عملا قدرت خرید مردم کانادا به مراتب بسیار بهتر از کشورهایی مانند آمریکا و برخی کشورهای اروپایی می باشد.

میزان درآمد یک کارگر در کانادا به گونه ای می باشد که می تواند با حقوق یک ماه خود اقدام به تامین هزینه های زندگی خود نماید و در نهایت مقداری از پول خود را به عنوان پس انداز کنار بگذارد.

از آنجایی که دولت کانادا برای مردمان خود حمایت های ویژه ای را در نظر گرفته است، عملا نباید نگران هزینه های زندگی در کشور کانادا بود.
شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را درخصوص مهاجرت به کانادا در اختیار متقاضیان قرار دهد.

حال در ادامه مقاله قبل از این که به بررسی نحوه سفر به کانادا و فاصله هوایی آلمان تا کانادا بپردازیم، در ابتدا اطلاعاتی در مورد زبان این کشور خواهیم داد.

زبان رسمی کشور کانادا

زبان رسمی کشور کانادا

کشور کانادا دارای دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی می باشد. در برخی از شهرها و ایالت های این کشور، زبان رسمی آنان فرانسوی می باشد. در اکثر شهرها و ایالت های کشور کانادا، زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی شناخته می شود و زبان نوشتاری و گفتاری در چنین مناطقی انگلیسی می باشد.

لازمه سفر به کانادا تسلط به زبان انگلیسی بوده و اگر کسی قصد مهاجرت به صورت دائمی به این کشور را دارد، باید تسلط کامل به زبان انگلیسی یا فرانسوی داشته باشد. انتخاب زبان بستگی به شهر محل زندگی فرد خواهد داشت.

شهرهایی مانند شهر اتاوا نیز جزو شهرهای دو زبانه محسوب شده و هر فردی می تواند در صورت سفر به این شهر، چه به زبان انگلیسی و چه به زبان فرانسوی صحبت نماید. بنابراین جای نگرانی و دغدغه ای وجود ندارد که حتما باید هر دو زبان رسمی کشور کانادا را آموخت و تنها با داشتن مهارت در یکی از دو زبان به خصوص زبان انگلیسی به این شهر سفر نمود.

اما از جمله شهرهایی که زبان رسمی آنان فرانسوی می باشد، شهر مونترال در استان کبک می باشد. زبان رسمی در محاوره و گفت و گو و نوشتار در این استان، به زبان فرانسوی بوده و حتی زبان تدریس در دانشگاه های این ایالت به زبان فرانسوی می باشد و اگر فردی قصد دارد به این شهر سفر نماید، باید تسلط به زبان فرانسوی داشته باشد.

به طور کلی می توان گفت که با تسلط به زبان انگلیسی می توان به کانادا سفر کرد. از آنجایی که برای سفر از ایران به کانادا باید اقدام به سفری چند مقصده نمود، بهتر است با تسلط به زبان انگلیسی به سفر پرداخت تا بتوان در نقاط مختلفی که لازم بر توقف است، صحبت نمود.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند در مورد نحوه سفر به کانادا و همچنین اطلاع از فاصله هوایی آلمان تا کانادا، راهنمایی های لازم را انجام دهد.

نحوه سفر به کانادا

نحوه سفر به کانادا

برای سفر به کشور کانادا چه به عنوان موقت و توریست و چه به عنوان یک مهاجر، لازم است که اقدام به دریافت ویزای کانادا نمود. برای سفر به کانادا ویزاهای مختلفی صادر می شود که هر کدام از آن ها، شرایط و قوانین مربوط به خود را دارد.

برای این که بتوان وارد خاک کانادا شد و ویزای این کشور را دریافت کرد، باید در ابتدا اقدام به اخذ پاسپورت نمود و داشتن پاسپورت با اعتبار کافی از اهمیت بالایی برخوردار است. 

اما نکته ای را باید به آن اشاره کنیم که برای ما مردم ایران از اهمیت زیادی برخوردار است. برای ورود به کانادا نیز قوانین و سختگیری هایی وجود دارد که برای برخی از افراد، این سختگیری ها وجود ندارد. به عنوان مثال افراد تبعه آمریکایی می توانند به راحتی و حتی بدون ویزا وارد کانادا شوند و یا برخی از کشورهای اروپایی به همین شکل می توانند وارد کانادا شوند.

اما این موضوع برای افراد ایرانی صدق نمی کند و لازم است شرایط و و قوانین سخت تری را پشت سر گذاشت تا ابتدا اقدام به اخذ ویزا نمود و سپس به این کشور سفر کرد. برای ورود به خاک این کشور نیز لازم است تا مجوز الکترونیکی به کانادا دریافت شود که دریافت آن بسیار ساده بوده و به صورت آنلاین هم صورت می گیرد و اعتباری 5 ساله دارد.

این مجوز برای افرادی صادر می شود که تبعه کشورهایی باشند که تحت پوشش برنامه مجوز الکترونیکی قرار دارند و کشورهایی که فاقد این نوع پوشش هستند، باید اقدام به اخذ ویزاهای کوتاه مدت نمایند که با مراجعه به سفارت کانادا می توان اقدامات لازم را انجام داد.

شرکت مهاجرتی الست گروپ می تواند راهنمایی های مفیدی را در خصوص سفر به کانادا و نحوه دریافت مجوز ورود به این کشور انجام دهد.

ورود به کشور کانادا

ورود به کشور کانادا

برای ورود به خاک کانادا و عبور از مرز این کشور، بایستی شرایط لازم را برای ورود قانونی به این کشور دانست. زمانی که یک فرد اقدام به سفر به کانادا می نماید و از طریق هوایی وارد خاک کانادا می شود، در ابتدای امر توسط مامورین فرودگاهی مورد بررسی دقیق قرار می گیرند تا از ورود قانونی افراد به خاک این کشور مطمئن شوند. گاهی ممکن است روند اداری ورود به کشور کانادا توسط ماموران امنیتی فرودگاهی طول بکشد که میزان طول کشیدن آن بستگی به هدف سفر و دیگر موارد دارد.

از آنجایی که ایرانیان زیادی به کانادا سفر می کنند و با اهداف مختلفی وارد این کشور می شوند، باید از کامل بودن مدارک خود و دلایل سفر خود مطمئن باشند تا بتوانند به خاک این کشور ورود کنند. همچنین از آنجایی که برای ورود به کانادا پرواز مستقیمی بین ایران و کانادا وجود ندارد و در ابتدا لازم است که وارد کشوری دیگر شد

و سپس اقدام به سفر به کانادا نمود، لازم است از تمامی جوانب این موضوع اطلاعات کافی به دست آورد و حتی لازم است قوانین کشور ثالث که در آن توقف می نمایید را دانست و اطلاعات درستی به دست آورد تا زمان ورود و خروج از کشور ثالت نیز به مشکل بر نخورد.

یکی از کشورهایی که بسیاری از ایرانیان برای ورود به کانادا ابتدا وارد خاک آن کشور می شوند، کشور آلمان می باشد که لازم است از ابتدا اطلاعاتی در مورد قوانین فرودگاهی این کشور و همچنین اطلاع از فاصله هوایی آلمان تا کانادا به دست آورد تا بتوان بدون دغدغه از آلمان به کشور کانادا سفر نمود.

توصیه می شود در چنین مواردی با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ، مشورت های لازم را انجام دهید.

سفر هوایی به کشور کانادا

سفر هوایی به کشور کانادا

برای ورود به کانادا و سفر به این کشور برای ایرانیان، سفر هوایی صورت می گیرد. اما مهمترین نکته برای سفر هوایی به کانادا برای ایرانیان این است که هیچ گونه پرواز مستقیمی از ایران به کانادا وجود ندارد

و برای سفر به کانادا باید اقدام به توقف در یک یا دو مقصد داشت که ایرلاین ها و شرکت های مختلف و زیادی وجود دارند که چنین خدماتی را ارائه می دهند. مهمترین نکته برای سفر به کانادا انتخاب بهترین ایرلاین و شرکت های مسافرتی و مهاجرتی می باشد که یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه سفر از ایران به کانادا، شرکت الست گروپ می باشد.

یکی از پرتقاضاترین و پرترددترین مسیرهای مسافرتی از ایران به کانادا، سفر به آلمان و توقف در این کشور و سپس سفر به کانادا می باشد. برای انجام چنین سفری باید در ابتدا علاوه بر داشتن ویزای کانادا، اقدام به دریافت ویزای ترانزیت نمود. ویزای ترانزیت بدین معنی است که فرد قصد دارد از کشوری ثالث برای سفر به کشور مقصد استفاده کند که برای ورود به کشورهای اروپایی از جمله آلمان، لازم است که ویزای ترانزیت دریافت شود.

در چنین مواقعی انجام امور ویزای ترانزیت مربوط به شرکت های مهاجرتی استفاده شده توسط افراد متقاضی می باشد که شرکت الست گروپ می تواند تمامی امور مربوط به اخذ ویزای ترانزیت را انجام دهد تا با خیالی راحت اقدام به سفر نمایید.

حال قبل از آن که بدانیم سفر به آلمان و سپس به کانادا چگونه است و از فاصله هوایی آلمان تا کانادا اطلاعاتی داشته باشیم، در ابتدا می خواهیم با مبحث پروازهای چند توقفه آشنا شویم.

پروازهای چند توقفه چیست؟

پروازهای چند توقفه چیست؟

پروازهای چند توقفه یا همان پرواز چند مقصده به نوعی از پرواز گفته می شود که برای رسیدن به مقصد، باید در یک یا دو یا حتی بیشتر از دو کشور از هواپیما پیاده شد و سپس بعد از گذشت چندین ساعت، اقدام به پروازی دوباره به سمت مقصد نمود.

دلیل چنین پروازهایی بیشتر طولانی بودن یک مسیر می باشد و گاهی می تواند به دلیل عدم قرارداد بین دو کشور بر سر پرواز مستقیم باشد. به عنوان مثال برای سفر از ایران به کانادا، از پروازهای چند توقفه استفاده می شود.

زیرا پرواز مستقیمی بین ایران و کانادا وجود ندارد و به دلیل طولانی بودن مسیر، لازم است در کشوری دیگر توقف نمود و سپس به مقصد کانادا پرواز کرد. چنین پروازهایی ارزان تر می باشد و یکی از محبوبیت های پروازهای چند توقفه به دلیل ارزان بودن و همچنین عدم خستگی از پرواز طولانی مدت می باشد.

در کشور ما بیشترین تقاضا برای پروازهای چند توقفه به کانادا، پروازهای ایران به آلمان و سپس آلمان به کانادا می باشد که از ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. 
شرکت الست گروپ می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص پروازهای چند توقفه به کشور کانادا انجام دهد.

پرواز از ایران به آلمان و کانادا

پرواز از ایران به آلمان و کانادا

یکی از پرتقاضاترین پروازهای ایران به کانادا، استفاده از پرواز ایران به آلمان و سپس آلمان به کانادا می باشد که یکی از بهترین مسیرهای غیر مستقیم برای سفر به کشور کانادا محسوب می شود. بسیاری از شرکت های مهاجرتی و مسافرتی از چنین پروازی استفاده می نمایند.

زیرا پرواز ایران به آلمان و آلمان به کانادا از مزیت ها و امکانات بسیار بهتری برخوردار است و همچنین از لحاظ هزینه ای بسیار به صرفه تر خواهد بود. برای این که بتوان از کشور ایران به آلمان و سپس به کانادا پرواز نمود، علاوه بر داشتن ویزای کانادا، باید اقدام به دریافت ویزای ترانزیتی برای ورود به خاک آلمان داشت.

زیرا توقفی چند ساعته در آلمان، نیازمند داشتن مجوز ورود خاک آلمان دارد و از آنجایی که حضور در کشور آلمان بیشتر از چندین ساعت طول نخواهد کشید، نیازی به اخذ ویزای آلمان نخواهد بود، بلکه با داشتن ویزای ترانزیتی می توان اقدام به پرواز به آلمان و سپس به کانادا داشت.

همچنین این نکته بسیار مهم را بگوییم که پرواز غیر مستقیم به کانادا از طریق کشور آلمان دارای مزیت های بسیار زیادی در کشور کانادا می باشد که ما در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت. حال می خواهیم بدانیم که  فاصله هوایی آلمان تا کانادا چقدر است که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

چگونه از آلمان به کانادا سفر کنیم؟

چگونه از آلمان به کانادا سفر کنیم؟

برای سفر از آلمان به کانادا باید نکات مهمی را در نظر داشت. اگر فردی از کشور ایران اقدام به سفر به کشور کانادا نماید و در کشور آلمان توقف نماید، نیازمند داشتن ویزای ترانزیتی خواهد بود تا فرد بتواند به صورت قانونی چند ساعت در خاک کشور آلمان حضور داشته باشد.

در برخی از مواقع ممکن است یک فردی که در آلمان و به صورت طولانی حضور داشته است، اقدام به سفر به کانادا می نماید. در این حال قوانین مربوط به پرواز چند توقفه و چند مقصده وجود ندارد، بلکه در چنین شرایطی؛ یک فرد می تواند اقامت موقت یا دائم آلمان را داشته باشد و قصد سفر به کانادا را داشته باشد.

در این صورت لازم است فرد متقاضی به سفارت کانادا در کشور آلمان مراجعه نموده و اقدام به اخذ ویزای کانادا نماید. حال متقاضی می تواند تبعه آلمان باشد یا تبعه هر کشوری از جمله ایران که قصد داشته است برای مدتی کوتاه در آلمان اقامت داشته باشد. 

مورد بالا، مبحث کلی در مورد سفر از آلمان به کشور کانادا بود که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر از آلمان به کانادا و همچنین فاصله هوایی آلمان تا کانادا، با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

فاصله هوایی آلمان تا کانادا

فاصله هوایی آلمان تا کانادا

حال که با نحوه سفر به کانادا از طریق کشور آلمان hشنا شدیم، به این موضوع می پردازیم که فاصله هوایی آلمان تا کانادا چقدر است که می تواند دغدغه بسیاری از مسافرین باشد. حال اگر فرض کنیم اگر فردی قصد داشته باشد از ایران به صورت غیر مستقیم به کانادا سفر کند و در کشور آلمان توقفی داشته باشد، در ابتدا باید فاصله هوایی ایران تا آلمان را بررسی نماییم و در نهایت به فاصله هوایی آلمان تا کانادا می پردازیم. 
در مورد مسافت ایران تا آلمان نیز باید گفت که میزان دقیق مسافت و مدت زمان سفر، بستگی به شهر مقصد خواهد داشت که در کدام شهر آلمان اقدام به پیاده شدن از هواپیما نماییم. از آنجایی که اکثر پروازهای غیر مستقیم ایران به کانادا در مسیر توقف در شهر هامبورگ آلمان می باشد، باید گفت که میزان مسافت بین تهران تا شهر هامبورگ آلمان، حدود 3800 کیلومتر بوده و میزان زمان سفر نیز حدود 5 ساعت خواهد بود. 
حال اگر بخواهیم بدانیم که فاصله آلمان تا کانادا چقدر است، بستگی به نوع شهر محل پرواز به سمت کانادا خواهد داشت که عموما برای ایرانیان از شهر هامبورگ صورت می گیرد.

فاصله هوایی آلمان تا کانادا نیز، حدود 6600 کیلومتر می باشد که مسافتی نسبتا طولانی به حساب می آید و مدت زمان پرواز بین آلمان تا کانادا حدود 9 ساعت تا 9 ساعت و نیم می باشد که البته این میزان زمان بستگی به شرایط آب و هوایی، سرعت هواپیما و ... خواهد داشت.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر به کانادا از طریق آلمان و همچنین اطلاع دقیق تر در مورد فاصله هوایی آلمان تا کانادا، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مباحث مهاجرتی و سفر به کشورهای مختلف یعنی سفر به کشور کانادا پرداختیم. کانادا یکی از پرطرفدارترین کشورهای جهان از نظر توریست و گردشگری می باشد و همچنین آمار بسیار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

کانادا می تواند هم به عنوان یک سفری کوتاه مدت و صرفا گردشگری و هم به عنوان یک مقصد مهاجرت به صورت دائم، گزینه بسیار خوبی باشد و علاقه مندان زیادی را در این دو مورد به خود اختصاص داده است که ما در این مقاله به بررسی مزیت های سفر و همچنین مزیت های مهاجرت به کشور کانادا پرداختیم.

از آنجایی که سفر به کشور کانادا به صورت هوایی برای مردم کشور ما امکانپذیر است، دانستن اطلاعات کافی در مورد نحوه سفر از ایران به کانادا الزامی می باشد و به خصوص از آنجایی که سفر از ایران به کانادا به صورت مستقیم نمی باشد، از پروازهای چند توقفه استفاده می شود که بهترین نوع این مدل از پروازها، مربوط به پرواز ایران به آلمان و آلمان به کانادا می باشد.

ما در این مقاله به بررسی پرواز ایران به آلمان و آلمان به کانادا پرداختیم و به بررسی موضوع اصلی مقاله یعنی فاصله هوایی آلمان تا کانادا پرداختیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفر به کانادا و همچنین اطلاع از جزئیات سفر به این کشور، با کارشناسان مهاجرتی شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.