گرانترین شهرهای کانادا

آیا می‌دانید گرانترین شهرهای کانادا کدامند؟ برای اطلاعات بیشتر، با ما در ادامه همراه باشید.

آیا می‌دانید گرانترین شهرهای کانادا کدامند؟ برای اطلاعات بیشتر، با ما در ادامه همراه باشید.

بالاترین درصد مهاجرت، مربوط به کشور کانادا می‌باشد. زمان به اثبات رسانده که با وجود برنامه‌های مهاجرتی منحصر به‌ فردی که برای کشور کانادا وجود دارد، این کشور به مکانی مناسب برای مهاجران بین ‌المللی تبدیل شده‌ است و می‌توان امکانات رفاهی و زندگی خوبی را در این کشور تجربه کرد.

بدون ‌شک کشور کانادا با پذیرش بیش‌ از ۱٫۲۰۰۰۰۰۰ مهاجر توانسته به‌ عنوان یکی از کشورهای قدرتمند در حیطه اقتصاد در کل دنیا شناخته شود.

ویدئو اینفوگرافیک گرانترین شهرهای کانادا

درست است که کانادا مقصد بسیار محبوبی برای فعالیت‌های کاری و کسب درآمد می‌باشد و اغلب افراد، علاقه‌ مند به افزایش سطح کیفی زندگی خود و پیشرفت شغلی با زندگی در کشور کانادا می‌باشند و مایلند تا با خانواده برای مهاجرت اقدام کنند، اما مهم‌ترین موضوع شناخت هزینه‌های زندگی در این کشور می‌باشد.

این ‌که بدانید کدام یک از شهرهای موجود در کانادا هزینه‌های بیشتری در زمینه زندگی و خرج و مخارج خواهند داشت، در باره تصمیم‌گیری شما و شهر مقصد کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

اینفوگرافیک گرانترین شهرهای کانادا

اینفوگرافیک گرانترین شهرهای کانادا

شرکت مهاجرتی الست گروپ در تلاش است تا در ادامه این مطلب در رابطه با گرانترین شهرهای کانادا اطلاعاتی را برای شما فراهم سازد. شرکت الست گروپ، معتبرترین موسسه در زمینه مهاجرت به شمار می رود. با ما در ادامه همراه باشید.

مطالبی که در این مقاله بررسی می‌کنیم، عبارتند از:
به چه دلیل شناخت گرانترین شهرهای کانادا اهمیت دارد؟
گرانترین شهرهای کانادا کدام یک شناخته می‌شود؟
ونکوور به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟
تورنتو به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟
مونترال به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟
اتاوا به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟
آدمونتون به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟
سخن آخر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گرانترین شهرهای کانادا با ما همراه باشید.

 

به چه دلیل شناخت گرانترین شهرهای کانادا اهمیت دارد؟

به چه دلیل شناخت گرانترین شهرهای کانادا اهمیت دارد؟

یکی از موضوعات بررسی شده توسط متقاضیان برای مهاجرت به کانادا، بررسی گرانترین شهرهای این کشور می‌باشد. دلیل اصلی که باعث اهمیت این موضوع شده‌ است، فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب شهر و محل زندگی مهاجرین است.

زیرا اگر فرد متقاضی اطلاعات کافی در رابطه با هزینه‌های زندگی در شهرهای مختلف کانادا داشته باشد، قطعا بر اساس پارامترهای ذهنی خود به انتخاب شهر محل زندگی خواهد پرداخت. موارد مختلفی باعث می‌شود تا همواره تفاوت‌هایی بین هزینه‌های زندگی در شهرهای مختلف کانادا وجود داشته باشد.

دلیل این ‌که تعداد متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا روز به‌ روز افزایش پیدا می‌کند، مواردی همچون کیفیت بالای زندگی، تنوع فرهنگی بالا، بهداشت عمومی خوب و مطابق با استانداردهای سازمان بهداشت جهانی، طبیعت زیبا و خیره‌ کننده، جاذبه‌های گردشگری، سیستم آموزشی بسیار خوب، پیدا کردن شغل‌های کاری مناسب، اقتصاد مناسب، رفتار مسالمت‌آمیز و دوستانه افراد جامعه و دیگر موارد این ‌چنینی می‌باشد. بنابراین همه این دلایل در کنار یکدیگر باعث شده تا کانادا به‌ عنوان یک منطقه برتر برای زندگی شناخته شود و اغلب ایرانیان تمایل به ادامه زندگی در این کشور را دارند.

اهمیت کسب اطلاعات در خصوص گرانترین شهرهای کانادا

اهمیت کسب اطلاعات در خصوص گرانترین شهرهای کانادا

تعداد بسیار زیادی از افراد قبل ‌از پروسه مهاجرت به این کشور، اطلاعات عمده‌ای در رابطه با آن کسب می‌کنند. در جداول تعیین ‌شده، کشور کانادا به ‌عنوان یکی از ۱۰ کشور گران‌ قیمت جهان به حساب می‌آید که ممکن است برخی از مهاجرین را منصرف کند.

زیرا تصور می‌کنند که با زندگی کردن در شهرهای مختلف کانادا، نمی‌توانند از پس خرج و مخارج زندگی برآیند. کاملاً درست است که در جداول تعیین ‌شده، کانادا به ‌عنوان هفتمین کشور گران در کل دنیا به حساب می آید، اما بدین ‌معنی نیست که همه شهرها و مناطق موجود در این کشور برای زندگی هزینه‌های بسیار بالایی را در بر خواهد داشت.

همانند دیگر کشورهای مختلف، کشور کانادا دارای استانداردهای تعیین ‌شده ای در زمینه موقعیت‌های اقتصادی، جغرافیایی و سیاسی می‌باشد که باعث شده ‌است تا در برخی از شهرها، هزینه زندگی بیشتر شود و به ‌عنوان گران‌ترین شهرهای کانادا شناخته شوند. در همین راستا، برخی دیگر از شهرها با در نظر گرفتن استانداردهای زندگی، هزینه‌های کمتری را برای افراد در بر خواهد داشت.

فردی که قصد مهاجرت دارد، قبل ‌از پروسه مهاجرت باید براساس بودجه و یا شغلی که قصد دارد در آن فعالیت کند، یکی از شهرهای مختلف کانادا را برگزیند. حال با شناخت گرانترین شهرهای کانادا، ممکن است شما براساس بودجه خود شهر دیگری را برای زندگی انتخاب کنید.

برای مهاجرت به کشور کانادا می‌توانید از مشاوره‌های شرکت مهاجرتی الست گروپ بهره‌مند شوید تا با شناخت گرانترین شهرهای کانادا، شرایط بهتری را برای زندگی در این کشور داشته باشید.

گرانترین شهرهای کانادا کدام یک شناخته می‌شود؟

گرانترین شهرهای کانادا کدام یک شناخته می‌شود؟

بهتر است بدانید که گرانترین شهرهای کانادا، بهترین شرایط ممکن و امکانات را برای مهاجران ایرانی در بر خواهند داشت. درست است که برخی از افراد گرانی را نگران‌ کننده می‌بینند، اما در ازای آن شرایط بسیار خوبی در این کشور وجود دارد که افراد می‌توانند با آسایش و امکانات رفاهی خوب به ادامه زندگی خود بپردازند.

از طرف دیگر میزان درآمد موجود افراد به ‌قدری است که بتوانند از پس خرج و مخارج خود حتی در شهرهای گران کانادا برآیند. کاملاً طبیعی است که در هر کشوری، برخی از شهرها دارای هزینه بالایی برای زندگی می‌باشند. برخی از افراد مهاجر ممکن است از پس خرج و مخارج این شهرها برنیایند، اما در مقابل، کیفیت بسیار بالایی برای زندگی در این شهرها وجود دارد.  برخی از شهرهای گران در کانادا شامل موارد زیر می‌شوند:
1.    ونکوور
2.    تورنتو
3.    مونترال
4.    آتاوا
5.    آدمونتون

ونکوور به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

ونکوور به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

در صدر لیست گرا‌ترین شهرهای کانادا، نام شهر ونکوور به میان می‌آید. شهر ونکوور یک شهر زیبا، توریستی و مهاجرپذیر می‌باشد که واقع در استان بریتیش کلمبیا می‌باشد. طبق آمار و ارقام انجام‌ شده، زندگی در این شهر هزینه‌های بسیار زیادی برای تهیه مایحتاج به خود اختصاص داده‌ است. می‌توان گفت که هزینه اجاره متوسط یک خانه در شهر ونکوور در طول ماه به بیش ‌از ۲ هزار دلار خواهد رسید.

درست است که از لحاظ اقتصادی، شهر ونکوور به ‌عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا شناخته‌ شده است، اما از استانداردهای بسیار منحصر به ‌فردی برای زندگی برخوردار می‌باشد و دارای اقتصاد بسیار قدرتمندی در زمینه صنایعی همچون صادرات، آموزش و فیلم‌سازی می باشد. به دلیل این‌ که دانشگاه‌های معتبر و بزرگ کشور کانادا در ونکوور واقع شده‌اند، همواره سیستم آموزش قوی در این شهر برقرار است.

مهاجرینی که قصد ادامه تحصیل دارند، اغلب شهر ونکوور را برای زندگی انتخاب خواهند کرد. محیط تمیز، آب ‌و هوای مطلوب، تنوع فرهنگی بالا و نزدیک بودن به ایالات ‌متحده آمریکا باعث محبوبیت بالای کشور شهر ونکوور شده‌ است و تمامی این موارد به‌ عنوان گزینه‌های مهاجرت و زندگی در این شهر به حساب می‌آید.

سیستم حمل‌ و نقل شهری و برون ‌شهری، رفت ‌و آمد افراد در ونکوور راحت‌تر کرده است. پس برای کم شدن میزان هزینه‌های زندگی در این شهر می‌توانید از این امکانات استفاده داشته باشید. حال در ادامه به بررسی برخی از هزینه‌های مصرفی در شهر ونکوور خواهیم پرداخت.

اجاره خانه در ونکوور

اجاره خانه در ونکوور

از مهم‌ترین مخارج افراد مهاجر، اجاره‌ی خانه در شهر ونکوور به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا می‌باشد. زیرا بخش عمده‌ای از هزینه‌های زندگی در ونکوور تحت عنوان اجاره‌خانه می‌باشد. محله‌های بسیار فراوانی در این شهر وجود دارد که با کمی جست و جو و کمک گرفتن از مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، می‌توانید بهترین اجاره بها را برای محله‌های خوش‌نام پیدا کنید.

اما بهتر است قبل از تمامی این موارد، مسافت آپارتمان مد نظر تا محل کار، مدرسه فرزندان یا دانشگاه را بررسی کنید، حال در جدول زیر، کارشناسان شرکت الست گروپ، اطلاعات دقیقی از متوسط اجاره در ونکوور به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا برای شما ارائه داده اند.

اجاره خانه در مرکز شهر    هزینه(دلار کانادا)
اتاق یک خوابه    ۱۹۴۳.۷۵$
اتاق دو خوابه    ۲۸۰۰$
اتاق ۳ خوابه    ۳۹۰۰$
اجاره خانه در بیرون شهر    هزینه(دلار کانادا)
اتاق یک خوابه    ۱۶۳۳.۳۳$
اتاق دو خوابه    ۲۲۰۰$
اتاق ۳ خوابه    ۳۲۲۲.۸۶$

هزینه خرید آپارتمان در ونکوور

هزینه خرید آپارتمان در ونکوور

در صورتی ‌که فردی توانایی مالی کافی داشته باشد، بعد از مهاجرت به کشور کانادا در شهر ونکوور، امکان خریدن خانه برای او وجود خواهد داشت. هزینه‌های خرید آپارتمان به ‌ازای متر مربع می‌باشد که در جدول زیر اطلاعات دقیق از میانگین قیمت خرید مسکن برای شما آورده‌ایم.
انواع هزینه ها    هزینه به دلار کانادا
قیمت هر متر مربع از آپارتمان در مرکز شهر    ۱۱۶۹۰.۶۸$
قیمت هر متر مربع از آپارتمان در حومه شهر    ۹۰۴۴.۶۰$

هزینه خواروبار در ونکوور

هزینه خواروبار در ونکوور

بخش اعظمی از هزینه‌های افراد بعد از مهاجرت در زمینه خوراک می‌باشد. برخی از افراد، خرید مواد غذایی را به ‌صورت روزانه انجام می‌دهند. حال در ادامه لیست مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین خواروبار را به همراه قیمت در شهر ونکوور برای شما خواهیم داشت تا در صورت نیاز با اطلاعات کافی، برای مهاجرت به این شهر اقدام کنید.
انواع هزینه ها    هزینه (دلار کانادا)    انواع هزینه ها    هزینه (دلار کانادا)
۱ لیتر شیر    2.14 C$    یک بطری نوشیدنی معمولی    20.00 C$
پانصد گرم نان سفید تازه    3.46 C$    ماء الشعیر خانگی    4.34 C$
۱ کیلوگرم برنج سفید    4.15 C$    ماء الشعیر شرکتی    4.07 C$
۱۲ عدد تخم مرغ    4.71 C$    سیگار مارلبرو    17.75C$
۱ کیلوگرم پنیر محلی    15.16 C$    بطری ۲ لیتری کوکاکولا    C$2.66
۱ کیلوگرم فیله مرغ    2.14 C$    ۱ کیلوگرم ماهی    $۱۳
۱ کیلوگرم گوشت قرمز    3.46 C$    یک کیلوگرم انگور    $۳
۱ کیلوگرم سیب    4.15 C$    ۱ کیلوگرم برنج سفید    4.15 C$
۱ کیلوگرم موز    4.71 C$    ۱ کیلوگرم سیب زمینی    20.55C$
۱ کیلوگرم پرتقال    15.16 C$    ۱ کیلوگرم پیاز    3.89 C$
۱ کیلوگرم گوجه فرنگی    15.51 C$    ۱ دسته کاهو    2.74 C$

هزینه رستوران در ونکوور

هزینه رستوران در ونکوور

شناخت هزینه‌های رستوران به ‌عنوان یکی دیگر از موارد مهم برای زندگی در شهر ونکوور می‌باشد. زیرا در برخی مواقع افراد مجبور می‌شوند تا وعده‌های غذایی خود را در رستوران‌ها صرف کنند. در جدول زیر، و با کمک متخصصین شرکت الست گروپ، هزینه‌های رستوران‌های ونکوور را برای شما آورده‌ایم.

بر این اساس می‌توانید بودجه‌بندی دقیقی داشته باشید و با برنامه‌ریزی‌های دقیق، زندگی بهتری در شهر ونکوور تجربه کنید. هر چند که اگر نیاز به دریافت مشاوره‌های دقیق‌تر در این ‌مورد دارید، می‌توان از وکلای مهاجرتی شرکت الست گروپ کمک بگیرید.
انواع هزینه ها    هزینه  دلار کانادا
یک وعده غذا در رستوران ارزان قیمت    20.00 C$
یک وعده غذا برای دو نفر در رستوران متوسط    80.00 C$
یک وعده مکدونالد    12.00 C$
یک فنجان کاپوچینو    4.96 C$
بطری ۰.۳۳ لیتری کوکاکولا یا پپسی    2.51 C$
بطری ۰.۳۳ لیتری آب    2.19 C$
بطری ۰.۵ لیتری نوشیدنی    7.00 C$

هزینه تحصیل در ونکوور

هزینه تحصیل در ونکوور

بعد از تهیه مسکن، مهم‌ترین خرج در شهر ونکوور هزینه تحصیل می‌باشد. زیرا تعداد بسیار زیادی از خانواده‌ها فقط به قصد ادامه تحصیل فرزند خود در شهر ونکوور اقامت می‌کنند. بنابراین باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای هزینه‌های تحصیل فرزند خود داشته باشند. بر اساس نوع مدرسه، نوع دانشگاه و رشته تحصیلی، هزینه‌های مربوط به تحصیل متفاوت است.

از نظر بین‌ المللی، اعتبار مدارس عمومی ونکوور بسیار بالاست. برای این ‌که مزایای بیشتری از آموزش در این کشور نصیب شما شود، می‌توانید آن‌ها را در مدارس خصوصی ثبت ‌نام کنید که قطعا هزینه‌های متفاوت‌تری در مدارس عمومی و خصوصی ونکوور دریافت خواهد شد و این مسئله باعث می‌شود تا همواره نام و شهر ونکوور به ‌عنوان یکی از گران‌ترین شهرهای کانادا شناخته شود. مدارس موجود در این شهر دو زبانه هستند که ممکن است شهریه بالایی در مدارس خصوصی این شهر پرداخت گردد.

حال در ادامه، جدولی در رابطه با هزینه‌های تحصیل در مدارس مختلف ونکوور برای شما خواهیم داشت.
انواع هزینه ها    هزینه
هزینه تحصیل در مدارس دولتی    ۲۲۰۰$
هزینه یک نیمسال تحصیلی مقطع ابتدایی    ۱۸۰۰۰$
هزینه یک نیمسال تحصیلی مقطع متوسطه    ۶۰۰۰۰$

هزینه حمل و نقل در ونکوور

هزینه حمل و نقل در ونکوور

مسئله حمل‌ و نقل یکی دیگر از مهم‌ترین موارد بعد از مهاجرت به ونکوور می‌باشد. سیستم حمل ‌و نقل عمومی در این شهر واقع شده ‌است که بسیار در دسترس و مطمئن می‌باشد. این شبکه در تمام محدوده‌های شهر وجود دارد. برای ‌این که افراد بتوانند از این سیستم استفاده کنند، باید بلیت تهیه کنید و یا از کارت مخصوص به آن استفاده داشته باشند.

البته هزینه‌هایی که برای تاکسی نیز پرداخت می‌شود، به ‌عنوان هزینه حمل‌ و نقل در ونکوور شناخته می‌شود. حال برای این که تشخیص دهید به چه دلیل در صدر لیست گرانترین شهرهای کانادا نام شهر ونکوور به میان می‌آید، جدولی در این راستا برای شما ترتیب داده ایم.
انواع هزینه ها    هزینه
شارژ کارت حمل و نقل برای استفاده یک ماهه    C$130
کرایه تاکسی برای هر کیلومتر با ترافیک نرمال    2.00 C$
کرایه تاکسی اینترنتی به ازای هر کیلومتر    ۳.۰۰$
میانگین هزینه ماهانه استفاده از اتوبوس    $۴۵
میانگین هزینه ماهانه استفاده از تاکسی    $۳۵
میانگین هزینه ماهانه استفاده از قطار شهری    $۲۵

هزینه پوشاک و کفش در ونکوور

هزینه پوشاک و کفش در ونکوور

یکی از گرم‌ترین شهرهای کانادا ونکوور است و در فصل‌های مختلف تغییرات دما بسیار صورت نمی‌گیرد. اما با توجه به این ‌که اغلب ماهیت هوای کانادا سرد می‌باشد، زمستان‌های نسبتاً سردی در ونکوور مشاهده می‌شود.

پس ممکن است برای هر فصل نیاز به خرید پوشاک داشته باشید و باید مبلغی را برای این ‌مورد کنار بگذارید. برای این‌ که شناخت دقیق‌تری در رابطه با هزینه‌های خرید لباس داشته باشید، کارشناسان شرکت الست گروپ اطلاعاتی را در جدول زیر برای شما فراهم ساخته‌اند.
انواع هزینه ها    هزینه
شلوار جین    81.71 C$
پیراهن زنانه تابستانه    49.29 C$
یک جفت کفش نایک    116.06 C$
یک جفت کفش رسمی چرمی مردانه    162.80 C$

هزینه یوتیلیتی در ونکوور

هزینه یوتیلیتی در ونکوور

به هزینه‌های جانبی خانه همانند قبوض آب، گاز، برق، سیستم گرمایش و سرمایش، یوتیلیتی گفته می‌شود. برخی از هزینه‌های دیگر همراه با اجاره ماهانه برای منازل در ونکوور صورت می‌گیرد. پس در ادامه، جدولی در رابطه با هزینه‌های یوتیلیتی نیز برای شما خواهیم داشت تا بدانید زندگی کردن در ونکوور نیازمند چه بودجه‌ای می‌باشد.
انواع هزینه ها    هزینه
برق، آب، سرمایش و گرمایش برای آپارتمان ۸۵ متری    94.33 C$
۱ دقیقه مکالمه با موبایل    0.34 C$
اینترنت نا محدود ADSL با سرعت 60 مگابایت بر ثانیه    86.27 C$
هر ساعت نظافت منزل    C$27
برای کسب اطلاعات بیشتر، با مشاورین شرکت الست گروپ در ارتباط باشید.

هزینه ورزش و تفریح در ونکوور

هزینه ورزش و تفریح در ونکوور

فعالیت‌های ورزشی یکی دیگر از خرج و مخارجی است که با زندگی در شهر ونکوور کانادا ممکن است شما نیز تجربه کنید. تفریحات متنوعی در این شهر همانند سینما، رویدادهای ورزشی، کنسرت و دیگر موارد وجود دارد که بهتر است اطلاعات دقیقی در رابطه با هزینه‌های مختلف آن داشته باشید. بنابراین در جدول زیر اطلاعاتی در مورد این مسائل برای شما خواهیم داشت.
انواع هزینه ها    هزینه
عضویت در کلوپ ورزشی برای یک ماه    57.88 C$
اجاره زمین تنیس برای یک ساعت در آخر هفته    14.78 C$
بلیت یک صندلی سینما    15.00 C$
بلیت تئاتر برای دو نفر در بهترین ردیف    C$178
بلیت کنسرت    200C$

حقوق و دستمزدها در ونکوور

حقوق و دستمزدها در ونکوور

با تمامی این موارد، درست است که ونکوور به ‌عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا به حساب می‌آید و در صدر این لیست قرار گرفته ‌است، اما براساس شغلی که انتخاب می‌کنید و مهارتی که در تخصص خود دارید، دریافت حقوق شما می‌تواند نقش عمده و اساسی بر کیفیت زندگی شما در شهر ونکوور داشته باشد و باعث برنامه‌ریزی‌های مالی خواهد شد.

برای این ‌که بتوانید از پس خرج و مخارج خود در گرانترین شهر کانادا یعنی ونکوور برآیید، باید اهمیت بسیاری به میزان دریافتی حقوق بدهید.

در جدول زیر، در مورد برخی از مشاغل و میزان دستمزد آن‌ها اطلاعاتی را برای شما آورده‌ایم.
عناوین شغلی    میانگین حقوق سالیانه    عناوین شغلی    میانگین حقوق سالیانه
پزشک    $۱۲۵,۱۴۶    دستیار اجرایی    $۳۷,۹۶۳
مدیر اجرایی    $۸۸,۲۰۵    معلم    $۳۷,۸۸۹
دندانپزشک    $۷۳,۱۷۰    مدیر دفتر    $۳۷,۶۴۳
توسعه دهنده کسب و کار    $۶۶,۹۳۰    سخنران    $۳۷,۴۳۴
مدیریت  IT    $۶۵,۰۹۶    کپی رایتر    $۳۶,۷۲۷
مدیر محصول    $۶۵,۰۲۵    طراح صنعتی    $۳۶,۷۲۴
مدیر پروژه    $۶۴,۱۷۸    طراح گرافیک    $۳۴,۹۵۸
مهندس شیمی    $۶۲,۴۷۳    بازاریابی محتوایی    $۳۲,۹۱۸
داروساز    $۵۸,۶۸۲    طراح لباس    $۳۰,۲۴۶
مدیر مالی    $۵۸,۳۹۵    گارسون    $۲۳,۵۳۴
متخصص داده    $۵۸,۱۹۷    پذیرش    $۲۳,۲۵۲
مهندس نرم افزار    $۵۷,۶۷۳    صندوقدار    $۱۷,۵۲۵
مهندس برق    $۵۷,۱۵۸    حسابدار    $۴۳,۰۹۶
مدیر منابع انسانی    $۵۷,۰۸۵    توسعه دهنده وب    $۴۷,۳۷۰
مدیر عملیات    $۵۵,۲۱۶    مهندسی شهرسازی    $۴۶,۶۸۱
وکیل    $۵۴,۷۴۷    پرستار    $۴۶,۵۱۸
مدیر فروش    $۵۳,۳۶۲    تحلیلگر امور مالی    $۴۶,۲۸۲
حسابرس    $۵۲,۲۱۲    طراح داخلی    $۴۵,۷۷۰
مهندس مکانیک    $۵۱,۸۵۱    توسعه دهنده موبایل    $۴۵,۴۲۵
طراح  UX    $۵۱,۰۸۵    مدیر بازاریابی    $۴۴,۰۵۹
معمار    $۵۰,۹۸۱    سرآشپز    $۴۲,۹۳۰
مهندس سخت افزار    $۵۰,۵۸۲    طراح وب    $۴۱,۹۵۷
محقق و پژوهشگر    $۵۰,۵۳۴    تحلیلگر داده    $۳۹,۲۲۵
تحلیلگر کسب و کار    $۴۹,۹۰۶    ادمین سیستم    $۴۸,۲۱۱

تورنتو به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

تورنتو به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

در لیست گرانترین شهرهای کانادا، نام تورنتو نیز به میان می‌آید و جایگاه دوم را در این لیست خواهد داشت. تورنتو در استان انتاریو در کانادا واقع ‌شده است که حدوداً ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در این شهر زندگی می‌کنند. هزینه‌های زندگی در این شهر صنعتی بسیار سرسام‌آور است. به‌ حدی که می‌توان نام شهر تورنتو را به ‌عنوان یکی از گران‌ترین شهرهای کانادا به میان آورد که اجاره خانه‌های آن نجومی است. 

اغلب افرادی که در تورنتو زندگی می‌کنند، مهاجر می‌باشند. به‌ همین دلیل تنوع فرهنگی و زبان در این شهر بسیار بیداد می‌کند و می‌توان از هر گونه فرهنگ و زبانی در آن پیدا کرد و در آن اقتصادهایی در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند. به صورتی که می‌تواند تأمین ‌کننده نیاز مادی مردم این شهر باشند.

اقتصاد قوی که در این شهر واقع‌ شده است، باعث می‌شود تا به‌ عنوان اولین مقصد مهاجران شناخته شود و اغلب افراد نه ‌تنها برای زندگی کردن، بلکه برای سرمایه‌گذاری به این شهر خواهند آمد. آب‌ و هوای عالی، جاذبه‌های گردشگری، سامانه حمل‌ و نقل عمومی، سیستم آموزشی عالی در کنار اقتصاد قوی این شهر باعث شده‌ است تا محبوبیت آن نزد مهاجرین بیشتر گردد.

اگر شما نیز علاقه‌مند هستید تا بدانید گرانی‌های موجود در این شهر در چه مواردی خلاصه می‌شود، کارشناسان و مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ، در ادامه جداول مختلفی در رابطه با هزینه‌های موجود در شهر تورنتو برای شما ارائه داده‌اند.

اجاره آپارتمان در تورنتو

اجاره آپارتمان در تورنتو

یکی از مهم‌ترین موارد در هنگام مهاجرت به شهر تورنتو، شناخت اجاره آپارتمان در این شهر می‌باشد. در صورتی‌ که افراد اطلاعات دقیق در رابطه با میزان میانگین هزینه‌های اجاره آپارتمان در طول ماه در این شهر داشته باشند، قطعا با نگاهی بهتر برای مهاجرت به این کشور اقدام خواهند کرد.
آپارتمان    میانگین هزینه در ماه (دلار کانادا)
یک خوابه در مرکز شهر    1,363
یک خوابه اطراف شهر    1,139
سه خوابه در مرکز شهر    2,199
سه خوابه اطراف شهر    1,871

خرید خانه در تورنتو

در برخی مواقع ممکن است شرایط مالی افراد به ‌گونه‌ای باشد که بتوانند در شهر تورنتو خانه خریداری کنند. در جدول زیر هزینه هر متر مربع خانه در شهر تورنتو را به‌ عنوان یکی از گرا‌ترین شهرهای کانادا برای شما خواهیم داشت.
نوع آپارتمان    هزینه هر متر مربع (دلار کانادا)
آپارتمان در مرکز شهر    5,995
آپارتمان خارج از مرکز    4,446

هزینه حمل ‌و نقل در تورنتو

حمل ‌و نقل در تورنتو مسئله مهمی است. زیرا افراد در طول روز برای رفتن به محل کار، دانشگاه و دیگر موارد نیاز به استفاده از حمل‌ و نقل عمومی خواهند داشت. برای همین، لازم است در جدول زیر به بررسی برخی از هزینه‌های حمل‌ و نقل و با وسایل نقلیه عمومی در شهر تورنتو بپردازیم.
انواع حمل و نقل در تورنتو    هزینه (دلار کانادا)
هزینه رفت وآمد با وسایل نقلیه عمومی    3.20
هزینه ماهانه رفت وآمد با وسایل نقلیه عمومی    90
هزینه رفت و آمد با تاکسی (به ازای هر کیلومتر 2 دلار اضافه می‌شود.)    4
بنزین (1 لیتر)    1.23
Volkswagen Golf 1.4 90 KW Trendline  (یا ماشین جدید معادل)    26,000
تویوتا کرولا سدان 1.6 لیتری 97 کیلووات Comfort (یا مشابه خودروی جدید)    24809

هزینه غذا و مواد غذایی در تورنتو

خوراکی یکی از مهم‌ترین موارد موجود برای زندگی و مایحتاج و روزمره افراد می‌باشد. این ‌که بتوانید تشخیص دهید هزینه غذا و مواد غذایی در شهر تورنتو چگونه برآورد می گردد، قطعا نگاه شما را در رابطه با شهر تورنتو گسترش خواهد داد تا ببینید که به چه دلیل در لیست گرانترین شهرهای کانادا، نام تورنتو آمده است. 
مواد غذایی در سوپرمارکت    هزینه (دلار کانادا)
شیر (1 لیتری)    2.46
قرص نان تازه (500 گرم)    2.92
برنج سفید (1 کیلوگرم)    3.74
تخم مرغ (12 تایی)    3.63
پنیر محلی (1 کیلوگرم)    13
فیله مرغ (1 کیلوگرم)    13.43
گوشت گاو (1 کیلوگرم)    15.27
یک پاکت سیگار (Marlboro)    15

هزینه لباس و کفش در تورنتو

قطعا هر فردی در طول  سال، نیاز به خرید لباس و پوشاک متناسب با فصل خواهد داشت. پس بهتر است در جدول زیر به بررسی برخی از هزینه‌های خرید لباس و کفش بپردازیم.
خرید لباس و کفش در تورنتو    هزینه (دلار کانادا)
شلوار جین Levis 501 یا مشابه    65
لباس تابستانی (برند زارا، اچ اند ام)    45
یک جفت کفش پیاده‌روی نایک    102
یک جفت کفش مردانه    129

هزینه یوتیلیتی در تورنتو

هزینه‌هایی که برای مواردی همچون سرمایش، گرمایش، برق پرداخت می‌شود، مهم است. پس بهتر است اطلاعات کافی در رابطه با هزینه یوتیلیتی در شهر تورنتو داشته باشید و بدانید که تعرفه هر دقیقه تلفن‌ همراه به چه صورت برآورد می‌گردد. در جدول زیر به بررسی برخی موارد خواهیم پرداخت.
نوع خدمات    هزینه (دلار کانادا)
برق، گرمایش، سرمایش، آب، زباله (ماهانه برای آپارتمان 85 متر مربعی )    166.68
تعرفه هر دقیقه تلفن همراه    0.34
اینترنت  ADSL    79.81

هزینه تفریحات و سرگرمی در تورنتو

همه زندگی در تورنتو خلاصه در کار یا تحصیل نخواهد شد. افراد به تفریح و سرگرمی نیز در این شهر نیاز خواهند داشت. حال در برخی موارد زیر در رابطه با هزینه ساده‌ترین تفریحات و ورزش‌های شهر تورنتو خواهیم پرداخت.
ورزش و تفریحات در تورنتو    هزینه (دلار کانادا)
باشگاه بدنسازی (هزینه ماهانه برای هر بزرگسال)    51.86
اجاره زمین تنیس (1 ساعت در آخر هفته)    20.68

میزان درآمد در تورنتو

درست است که شهر تورنتو به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا شناخته می‌شود، اما در صورتی‌ که اطلاعات دقیق در رابطه با میزان درآمد در این شهر داشته باشید، ممکن است دیگر نگرانی در زمینه پرداخت برخی از هزینه‌ها نداشته باشید. حال در ادامه خواهیم گفت که میزان میانگین درآمد افراد در شهر تورنتو چگونه می‌باشد.
حداقل درآمدماهانه    میانگین درآمد ماهانه
2,458 دلار کانادا    3,250 دلار کانادا

با این موارد توانستید درک کنید که به چه دلیل شهر تورنتو به ‌عنوان گرانترین شهر کانادا شناخته می‌شود.

اگر شما نیز در مسیر مهاجرت خود دچار مشکل شده‌اید و سؤالات و ابهامات بسیار زیادی را در ذهن دارید، می‌توانید از مشاوران تخصصی شرکت مهاجرتی الست گروپ در این‌ زمینه کمک بگیرید تا با بهترین راهنمایی‌ها، مسیر بهتری را برای مهاجرت به کشورهای مختلف سپری کنید.

مونترال به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

مونترال به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی دیگر از گرانترین شهرهای کانادا، مونترال می‌باشد که در رتبه سوم بعد از ونکوور و تورنتو قرار گرفته است. این شهر پر جمعیت، واقع‌ شده در استان کبک در جنوب شرقی کانادا است و به ‌عنوان بزرگ‌ترین شهر فرانسوی ‌زبان بعد از پاریس شناخته می‌شود. هوای دلپذیری در فصل بهار مونترال وجود دارد و تابستان‌های گرم و مطلوب آن دل‌انگیز است. اما پاییزی معتدل و زمستان‌های برف و سردی انتظار مهاجران را خواهد کشید.

برای زندگی کردن در شهر مونترال، رشد اقتصادی افراد اهمیت بسیار زیادی دارد و از طریق صنایعی همچون الکترونیک، هوافضا، حمل ‌و نقل، داروسازی می‌توان درآمدزایی کرد. اکثر مشاغل نام‌ برده شده می‌تواند خدمات گسترده‌ای را در شهر کبک به وجود بیاورد. در حوزه آموزش نیز این شهر گران حرفی برای گفتن دارد و به ‌عنوان برترین شهرهای تحصیلی در کل جهان شناخته می‌شود.

نباید از وجود برخی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و طبیعی فرهنگی این شهر غافل ماند که امکانات خوبی را برای مهاجرین و توریسم های بسیار زیادی فراهم ساخته است. در ادامه و با کمک مشاورین شرکت الست گروپ، به بررسی برخی دیگر از هزینه‌های مربوط در این کشور خواهیم پرداخت تا بدانید به چه دلیل مونترال به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا شناخته می‌شود.

هزینه اجاره خانه در مونترال

همانند دیگر شهرهای بزرگ کانادا، گرانی در شهر مونترال نیز وجود دارد. هزینه‌های اجاره‌ی خانه در این شهر زیاد است. اما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از افراد مقیم در این کشور و یا مشاوران تخصصی شرکت‌ الست گروپ اطلاعاتی در زمینه اجاره‌ی خانه در مونترال دریافت کنید. با اندکی جست و جو در خیابان‌های مختلف شهر مونترال می‌توانید خانه‌هایی با بهای کمتر برای اجاره پیدا کنید.

پیشنهاد می‌کنیم که زندگی خود را برای مهاجرت به این شهر با اجاره یک آپارتمان یک ‌خوابه آغاز کنید. ضمنا می‌توانید خانه‌ای را انتخاب کنید که فاصله کمتری با محل کار، یا تحصیل به دانشگاه فرزند شما داشته باشد تا بتوانید باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت ‌و آمد شوید. در جدول زیر به هزینه‌های اجاره‌خانه در مرکز شهر مونترال اشاره خواهیم کرد.
اجاره خانه در مرکز شهر    هزینه(دلار کانادا)
اتاق یک خوابه    ۱۲۷۸.۰۹$
اتاق دو خوابه    ۱۸۰۰$
اتاق ۳ خوابه    ۲۲۳۶.۲۵$
اجاره خانه در بیرون شهر    هزینه(دلار کانادا)
اتاق یک خوابه    ۹۲۰.۲۵$
اتاق دو خوابه    ۱۲۰۰$
اتاق ۳ خوابه    ۱۵۹۶.۴۰$

هزینه خرید آپارتمان در مونترال

تعداد بسیار زیادی از مهاجران ممکن است شرایط کافی را برای خرید آپارتمان در شهر مونترال داشته باشند. در این‌ صورت با دغدغه کمتری زندگی آن‌ها به ‌عنوان یک مهاجر آغاز خواهد شد. چنانچه یک آپارتمان بسیار کوچک در شهر مونترال خریداری کنید، از نظر اقتصادی برای شما بهینه‌تر می‌باشد. زیرا مونترال به ‌عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا است که اجاره‌خانه‌ی در آن بسیار زیاد است. پس در جدول زیر در رابطه با خرید آپارتمان و نرخ آن در این شهر برای شما خواهیم گفت.
خرید خانه    هزینه (دلار کانادا)
هزینه متوسط هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر    ۷۲۰۸.۷۲$
هزینه متوسط هر متر مربع آپارتمان در حومه شهر    ۳۸۵۲.۰۹$

هزینه خواروبار در مونترال

از دیگر مخارج عمده‌ای که باید برای مدیریت مالی داشته باشید، خرید خواروبار منزل می‌باشد. خرید خواروباری که روزانه استفاده می‌کنید، قطعا ضروری و مهم است. عموماً هزینه مربوط به خریداری این خواروبار با دیگر شهرهای کانادا زیاد تفاوتی ندارد. پس در جدول زیر از مهم‌ترین اقلام مصرفی روزانه نام خواهیم برد و هزینه آن‌ها را خواهیم گفت.
انواع هزینه ها    هزینه (دلار کانادا)
۱ لیتر شیر    2.73 C$
۵۰۰ گرم نان تازه    3.59 C$
۱ کیلوگرم برنج    3.43 C$
۱۲ عدد تخم مرغ    3.53CS
۱ کیلوگرم پنیر محلی    17.60 C$
۱ کیلوگرم فیله مرغ    15.37 C$
۱ کیلوگرم گوشت قرمز    18.13 C$
۱ کیلوگرم سیب    3.92 C$
۱ کیلوگرم موز    1.78 C$
۱ کیلوگرم پرتقال    4.12 C$
۱ کیلوگرم گوجه فرنگی    4.72 C$
۱ کیلوگرم سیب زمینی    2.44 C$
۱ کیلوگرم پیاز    2.38 CS
۱ دسته کاهو    2.16 C$
۱.۵ لیتر آب آشامیدنی    1.82 C$
یک بطری نوشیدنی متوسط    15.00 C$
یک پاکت سیگار مارلبرو    13.75 C$

هزینه رستوران در مونترال

هزینه رستوران در مونترال

سطح کیفی رستوران‌های موجود در مونترال در رتبه سوم و چهارم بین‌ الملل قرار گرفته ‌است. همین ‌طور در رستوران‌های سطح شهر تنوع غذایی بسیار زیادی یافت می‌گردد. حتی با یک پیاده‌روی ساده ممکن است هوس صرف یک وعده غذایی در رستوران کنید.

رستوران‌های مختلفی همچون آسیایی، چینی، هندی، ایتالیایی در شهر مونترال بسیار زیاد دیده می‌شوند و همگی آن‌ها در سطح ممتاز می‌باشند. جدولی که در ادامه ارائه می‌دهیم، تحت نظر کارشناسان شرکت الست گروپ بررسی شده ‌است و اطلاعاتی در زمینه میانگینی از هزینه‌های رستوران در مونترال را برای شما آورده ‌است.

انوع هزینه    هزینه (دلار کانادا)
یک وعده غذا در رستوران ارزان قیمت    17C$
یک وعده غذا برای دو نفر در یک رستوران متوسط    80C$
یک وعده در مک دونالد    12C$
کوکاکولا یا پپسی (بطری ۰.۳۳ لیتری)    2.01C$
آب معدنی (بطری ۰.۳۳ لیتری)    1.69C$
یک فنجان کاپوچینو    4.34C$
یک بطری نوشیدنی نیم لیتری    7C$

هزینه تحصیل در مونترال

برای شهروندان مونترال، تحصیل در مدارس دولتی به‌ صورت رایگان برآورد می‌گردد. اما در صورتی ‌که دانش‌آموزان به زبان فرانسوی مسلط باشند، شرایط بهتری را تجربه می‌کنند. در غیر این صورت باید یک ‌سال در مدارس خصوصی زبان انگلیسی آموزش ببینند که مبلغی برای این مدارس به‌ عنوان شهریه پرداخت می‌گردد.

مدرسه های عمومی تا مقطع دبیرستان در مونترال به‌ صورت رایگان است. اما در مقاطع دانشگاه، شهریه‌هایی از دانشجویان دریافت می‌گردد که حتی ممکن است شهریه‌های موجود در این دانشگاه از کشورهای اطراف کمتر باشد. در جدول زیر اطلاعاتی در زمینه هزینه تحصیل در شهر مونترال برای شما خواهیم داشت.
انواع شهریه    شهریه (دلار کانادا)
شهریه سالانه برای رشته های علوم انسانی    ۵۵۴۲$
شهریه سالانه برای رشته های مهندسی    ۲۱۷۱۷$
شهریه سالانه رشته های پزشکی و دندانپزشکی    ۱۴۱۶۲$
شهریه سالانه رشته های تجاری و مدیریت    ۶۸۲۷$

هزینه حمل و نقل در مونترال

برای این ‌که در شهر مونترال زندگی کنید، نیازی به وسیله نقلیه ندارید. زیرا دسترسی به مترو و اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه برای شما بسیار راحت خواهد بود و سرویس‌های 24 ساعته ای در این شهر برقرار است که به ‌عنوان سیستم حمل ‌و نقل شهری قوی کاربرد دارد. هزینه‌های استفاده از این سیستم حمل‌ و نقل بسیار آسان است.

درست است که نام شهر مونترال در گرانترین شهرهای کانادا به میان می‌آید، اما هزینه‌های استفاده از سیستم حمل ‌و نقل شهری کاملاً مناسب بودجه افراد است.
البته باید بدانید که دوچرخه‌های عمومی نیز در مونترال فعالیت دارند که در مسیرهای دوچرخه امکان رفت ‌و آمد و استفاده از دوچرخه وجود خواهد داشت. در جدول زیر اطلاعاتی در زمینه هزینه بلیت‌های مختلف برای حمل ‌و نقل در شهر مونترال را برای شما آورده‌ایم.
انواع هزینه    هزینه (دلار کانادا)
هزینه بلیت برای یک سفر    ۳.۵۰$
هزینه خرید اشتراک استفاده ماهانه از سیستم حمل نقل    ۸۹.۰۰$
هزینه تاکسی برای یک مسیر متوسط    ۵$
هزینه سالانه استفاده از دوچرخه های شهری     ۹۴$

اطلاعات تکمیلی در خصوص موارد مربوط به مهاجرت و زندگی در گرانترین شهرهای کانادا را از شرکت الست گروپ کسب نمایید. با شما هستیم.

هزینه پوشاک و کفش در مونترال

هزینه پوشاک و کفش در مونترال

از جمله موارد دیگر که لازم است تا اطلاعات دقیق در رابطه با هزینه‌های آن در شهر مونترال داشته باشید، خرید پوشاک و کفش می‌باشد که در ابتدای هر فصل، برنامه‌ریزی برای آن صورت می‌گیرد. هزینه‌های پوشاک و کفش همانند دیگر شهرهای کانادا برآورد می‌گردد. در جدول زیر به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم داشت.
انواع هزینه    هزینه (دلار کانادا)
یک شلوار جین    ۷۵.۳۵$
یک پیراهن تابستانی زنانه در فروشگاه های زنجیره ای    ۴۴.۵۰$
یک جفت کفش ورزشی نایک    ۱۰۱.۴۹$
یک جفت کفش چرم اداری مردانه    ۱۳۷.۹۷$

هزینه یوتیلیتی در مونترال

با توجه به این ‌که شهر مونترال به ‌عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا شناخته می‌شود، بهتر است اطلاعاتی در زمینه هزینه آب، برق، گاز و اینترنت داشته باشید. افراد مهاجر باید آن را به ‌صورت جداگانه در کنار اجاره ‌خانه پرداخت کنند. در جدول زیر نرخ متوسطی از هزینه‌های این‌ چنینی را برای شما خواهیم داشت.
انواع هزینه    هزینه (دلار کانادا)
هزینه آب، برق، سیستم گرمایش و سرمایش برای یک آپارتمان ۸۵ متری    ۹۶.۲۷$
هزینه یک دقیقه مکالمه با موبایل    ۰.۳۷$
هزینه اینترنت ADSL نا محدود با سرعت 60 مگابایت بر ثانیه    ۶۳.۶۱$

هزینه ورزش و تفریح در مونترال

مونترال به‌ عنوان شهری پر از جاذبه می‌باشد که با پیاده‌روی می‌توانید تعداد بسیار زیادی کافی‌شاپ، پارک، فضای سبز و فروشگاه‌های متنوع را ببینید. همین ‌طور شهرت جهانی زیست شبانه در مونترال بسیار است و هر روز و هر ساعت می‌توانید برای پیاده‌روی اقدام کنید. زیرا زندگی مدرن نیاز به ورزش دارد و در کنار آن باید به تفریح نیز رسیدگی شود. در مونترال هزینه‌های مربوط به ورزش و تفریح به ‌شرح جدول زیر می‌باشد.
انواع هزینه    هزینه (دلار کانادا)
هزینه ماهانه کلوپ ورزشی برای بزرگسالان    ۴۶.۵۰$
هزینه اجاره زمین تنیس برای یک ساعت در آخر هفته    ۱۸.۶۷$
هزینه بلیت سینما یا رویدادهای بین المللی    ۱۴$

حقوق و دستمزدها در مونترال

درست است که نام شهر مونترال به ‌عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا به میان می‌آید، اما بهتر است اطلاعاتی در زمینه شرایط دریافت دستمزد و حقوق در این شهر بدانید. این‌ که بتوانید شرایط مادی خود را در شهر مونترال کنترل کنید، ملزم به داشتن حقوق ماهانه مشخص ‌شده ای است.

در هر شغلی که فعالیت دارید و در آن تخصص و مهارت دارید، بهتر است اطلاعات دقیقی در رابطه با دریافت ماهانه خود بر اساس تخصص مد نظر داشته باشید. تلاش کردیم در جدول زیر برخی از حقوق‌های دریافتی سالانه را در شهر مونترال برای شما مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهیم.

مشاغل    حقوق (دلار کانادا )    مشاغل    حقوق (دلار کانادا )
دندانپزشک    $۹۶,۵۸۵    معلم    $۳۷,۸۸۹
داروساز    $۶۸,۹۱۷    پرستار    $۳۴,۴۴۱
مهندس سخت افزار    $۶۲,۰۰۴    طراح گرافیک    $۳۳,۸۳۱
مهندس شیمی    $۶۱,۸۸۴    طراح وب    $۳۳,۷۹۹
مدیر محصول    $۵۹,۳۹۸    طراح لباس    $۳۲,۵۲۸
مدیر مالی    $۵۸,۳۹۵    بازاریاب محتوایی    $۳۰,۵۳۹
مدیر  IT    $۵۸,۳۰۳    طراح داخلی    $۲۹,۷۸۲
توسعه دهنده موبایل    $۵۷,۹۵۶    سرآشپز    $۲۸,۶۲۰
مدیر فروش    $۵۴,۱۸۳    پذیرش    $۲۲,۴۸۶
مهندس نرم افزار    $۵۲,۱۲۷    صندوقدار    $۱۶,۲۷۳
آرشیتکت    $۵۲,۰۶۶    کپی رایتر    $۳۳,۵۳۴
مدیر پروژه    $۵۱,۱۳۴    مدیر منابع انسانی    $۴۱,۲۷۷
متخصص داده    $۵۱,۰۵۹    توسعه دهنده وب    $۴۲,۰۱۵
مهندس مکانیک    $۵۰,۳۱۰    طراح  UX    $۴۰,۵۵۲
مدیر بازاریابی    $۴۸,۴۲۱    حسابدار    $۴۰,۰۵۴
مهندس الکترونیک    $۴۷,۹۷۲    تحلیلگر داده    $۳۷,۹۹۹
مهندس شهرسازی    $۴۲,۹۴۷        

با تمامی این نکات اگر شما نیز همچنان قصد دارید برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنید، بهتر است از افراد کارکشته در این زمینه کمک بگیرید. مشاوران شرکت مهاجرتی الست گروپ آماده راهنمایی شما برای مهاجرت به این کشور می‌باشند.

اتاوا به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

اتاوا به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی دیگر از گرانترین شهرهای کانادا، اتاوا نام دارد که واقع در بخش جنوبی ایالت اونتاریو می‌باشد. آب‌ و هوای این شهر که به ‌عنوان پایتخت کشور کانادا به حساب می‌آید، به دلیل این‌ که با رودخانه اتاوا نزدیکی بسیار زیادی دارد، ساحلی می‌باشد. یعنی در روزهای تابستان، گرم و شرجی و در روزهای زمستان، سرد و برفی است.

این شهر از اقتصاد پایدار و بسیار خوبی برخوردار می‌باشد و بر صنایع مختلفی همچون توریسم، جنگل‌داری، کشاورزی، تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن و دیگر موارد متکی می‌باشد. البته ساختمان‌ها و ارگان‌های دولتی بسیار زیادی در این شهر گران نیز وجود دارد. کیفیت زندگی در شهر اتاوا زیاد است.

اتاوا شهر بسیار تمیزی است که سرزندگی، شادی و شادابی در آن موج می‌زند و با طبیعت زیبا و سرسبزی که در آن وجود دارد، افراد را ترغیب به ادامه زندگی در این شهر خواهد نمود. تعداد بسیار زیادی از مهاجرین علاقه‌مند به زندگی در شهر اتاوا در کانادا می‌باشند. حال در ادامه تحت نظر کارشناسان شرکت الست گروپ، اطلاعاتی در زمینه برخی از هزینه‌های مختلف این شهر خواهیم داشت تا بدانید چرا به ‌عنوان گرانترین شهر کانادا به حساب می‌آید.

هزینه اجاره خانه در اتاوا

یکی از عمده‌ترین مخارج ماهانه در شهر اتاوا اجاره ‌خانه می‌باشد. هر چه شهر مد نظر شما برای مهاجرت به کانادا بزرگتر باشد، قطعا امکانات بیشتری در آن برای رفاه و آسایش مردم وجود دارد و این باعث می‌شود تا اجاره مسکن نیز افزایش پیدا کند. براساس وسعت آپارتمان، تعداد اتاق‌ها و موقعیت شهری آپارتمان، هزینه اجاره در این شهر متغیر می‌باشد.

در برخی مواقع نزدیکی به ایستگاه‌های حمل ‌و نقل و  نزدیکی به خیابان‌های مرکزی ممکن است عامل مؤثری برای تعیین میزان اجاره ‌بها باشد. در جدول زیر برخی از موارد مهم و هزینه‌های موجود برای اجاره ‌خانه در اتاوا را بررسی کرده‌ایم.
اجاره خانه در مرکز شهر    هزینه (دلار کانادا)
اتاق یک خوابه    ۱۶۵۰$
اتاق دو خوابه    ۲۱۰۰$
اتاق ۳ خوابه    ۲۸۰۰$
اجاره خانه در بیرون شهر    هزینه (دلار کانادا)
اتاق یک خوابه    ۱۲۵۰$
اتاق دو خوابه    ۱۶۰۰$
اتاق ۳ خوابه    ۲۱۰۰$

هزینه خرید آپارتمان در اتاوا

گزینه دیگری که تعداد بسیار زیادی از مهاجران برای اقامت در این شهر از آن استفاده می‌کنند، خرید ملک و آپارتمان می‌باشد. البته بهتر است در این زمینه هزینه‌های جانبی همچون مالیات و جزئیات آن را نیز در نظر بگیرید. براساس نزدیکی ساختمان به مرکز شهر و میزان متراژ، قیمت آن کاملاً متغیر می‌باشد که در جدول زیر میانگینی از هزینه‌های خرید آپارتمان در اتاوا را بیان کرده‌ایم.
موارد    هزینه (دلار کانادا)
قیمت آپارتمان در مرکز شهر به ازای هر متر مربع    ۵۶۰۰$
قیمت آپارتمان در حومه شهر به ازای هر متر مربع    ۳۹۰۰$

هزینه خواروبار در اتاوا

بخش مهمی از هزینه‌های ماهانه افراد تحت تاثیر خرید مواد غذایی و خواروبار می‌باشد. اما به نسبت دیگر شهرهای کانادا، هزینه‌های خواروبار در محدوده استاندارد است و شهروندان می‌توانند از سوپرمارکت‌های مختلف، هزینه‌های خرید خود را کمتر کنند.

در جدول زیر به بررسی برخی از اقلام مورد نیاز و هزینه‌های آن‌ها خواهیم پرداخت.
موارد    هزینه (دلار کانادا)    موارد    هزینه (دلار کانادا)
یک لیتر شیر    ۲.۳۵$    یک کیلوگرم گوجه فرنگی    ۴.۵۰$
۵۰۰ گرم نان سفید تازه    ۲.۹۵$    یک کیلوگرم سیب زمینی    ۲.۶۵$
یک کیلوگرم برنج سفید    ۴.۱۰$    یک کیلوگرم پیاز    ۲.۶۵$
۱۲ عدد تخم مرغ    ۳.۴۵$    یک دسته کاهو    ۲.۵۰$
یک کیلوگرم پنیر محلی    ۱۳.۲۵$    یک بطری ۱.۵ لیتری آب آشامیدنی    ۱.۷۰$
یک کیلوگرم فیله مرغ    ۱۴.۳۵$    یک بطری نوشیدنی    ۱۵$
یک کیلوگرم گوشت قرمز    ۱۹.۹۵$    یک بطری نیم لیتری ماء الشعیر    ۲.۸۰$
یک کیلوگرم سیب    ۴.۵۰$    یک بسته سیگار مارلبرو    ۱۴.۵۰$
یک کیلوگرم موز    ۱.۶۴$    یک بطری دو لیتری کوکاکولا یا پپسی    ۲.۵۰$
یک کیلوگرم ماهی    ۱۴$    یک کیلوگرم انگور    ۵$

هزینه رستوران در اتاوا

هزینه رستوران در اتاوا

صرف غذا در رستوران‌های شهر اتاوا به نسبت تهیه غذا در منزل بیشتر می‌باشد. اما برخی از افراد به دلیل اشتغال و دانشجو بودن، فرصت درست کردن غذا در منزل را نخواهند داشت.

بهتر است اطلاعات کافی در رابطه با هزینه‌ی غذا در شهر اتاوا داشته باشید. منوهای متعددی از غذاهای مختلف در این شهر ارائه می‌شود که با هر ذائقه‌ای سازگاری خواهد داشت. بستگی دارد که در کدام یک از رستوران‌ها غذا سفارش می‌دهید. اما با این‌ حال اطلاعاتی در رابطه با میانگین هزینه رستوران در اتاوا برای شما خواهیم داشت.
موارد    هزینه (دلار کانادا)
یک وعده غذا در یک رستوران معمولی    ۲۰$
یک وعده غذا برای دو نفر همراه با پیش غذا و دسر    ۸۰$
یک وعده غذا در رستوران های مک دونالد    ۱۲$
یک بطری نوشیدنی نیم لیتری    ۸$
یک بطری ۳۰۰ میلی لیتری نوشابه کوکاکولا یا پپسی    ۲.۶۰$
یک بطری ۳۰۰ میلی لیتری آب    ۱.۹۵$
یک فنجان کاپوچینو    ۴.۷۵$

هزینه تحصیل در اتاوا

هزینه تحصیل در اتاوا

تحصیل در شهر اتاوا از سن شش ‌سالگی تا پایان دبیرستان به‌ صورت رایگان می‌باشد و مدارس دولتی موجود در این شهر هیچ ‌گونه هزینه‌ای از مهاجرین دریافت نمی‌کنند. دروس مختلف این مدارس به زبان انگلیسی و فرانسه می‌باشد و همه دانش‌آموزان بعد از به اتمام رسیدن تحصیلات خود، به این ۲ زبان تسلط خواهند داشت. مهم‌ترین هزینه‌های شهری مدارس خصوصی به‌ شرح جدول زیر می‌باشد.
موارد    هزینه (دلار کانادا)
هزینه شهریه ماهانه در مراکز پیش دبستانی خصوصی    ۱۴۰۰$
هزینه شهریه سالانه برای مدارس خصوصی مقطع ابتدایی    ۱۷۰۰۰$
هزینه شهریه سالانه برای دبیرستان    ۱۶۰۰۰$

هزینه حمل و نقل در اتاوا

حمل ‌و نقل یکی از مهم‌ترین مواردی است که در شهر اتاوا به ‌عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا، هزینه در پی خواهد داشت. البته به نسبت داشتن خودروی شخصی، بسیار به صرفه‌تر می‌باشد و با سرعت بالاتری می‌تواند افراد را به مکان مد نظر برساند.

خط اتوبوس‌های ویژه به‌ صورت شبانه‌روزی در شهر اتاوا فعالیت دارند و علاوه ‌بر آن، تاکسی‌های خطی و تاکسی‌های اینترنتی نیز برای حمل ‌و نقل شهروندان کاملاً در دسترس می‌باشند. جدول زیر نشاندهنده میزان هزینه‌های حمل ‌و نقل در شهر اتاوا می‌باشد.
موارد    هزینه (دلار کانادا)
هزینه بلیت مسیر یک طرفه    ۳.۶۰$
هزینه شارژ ماهانه بلیت اتوبوس    ۱۲۲.۵۰$
کرایه تاکسی برای یک مسیر معمولی با ترافیک متوسط    ۷$

هزینه پوشاک و کفش در اتاوا

تغییرات آب ‌و هوایی در فصل‌های مختلف، باعث می‌شود تا حدود زیادی، افراد نیاز به خرید پوشاک و کفش داشته باشند. بنابراین شناخت دقیق هزینه‌های مربوط به پوشاک و کفش کمک می‌کند تا تشخیص دهید که به چه دلیل شهر اتاوا در دسته‌بندی گرانترین شهرهای کانادا قرار می گیرد. در جدول زیر به بررسی برخی از هزینه‌های خرید پوشاک خواهیم پرداخت.
موارد    هزینه (دلار کانادا)
یک شلوار جین    ۷۰$
یک پیراهن تابستانه زنانه    ۴۵$
یک جفت کفش ورزشی نایک    ۱۰۶$
یک جفت کفش چرم رسمی مردانه    ۱۳۱$
یک دست کت و شلوار رسمی    ۴۰۰$

هزینه یوتیلیتی در اتاوا

ماهانه باید مبلغی را برای هزینه‌هایی همچون اینترنت، گاز، برق، آب و ... در نظر بگیرید که براساس عوامل مختلفی همچون تعداد اعضای خانواده، فصل مد نظر، تغییرات آب‌ و هوایی و دیگر موارد ممکن است هزینه‌های مختلفی از افراد دریافت گردد.
موارد    هزینه (دلار کانادا)
هزینه آب، برق و گاز برای یک آپارتمان ۸۵ متری    ۱۵۷$
هزینه یک دقیقه مکالمه با موبایل    ۰.۳۰$
هزینه اینترنت نامحدود ADSL با سرعت 60 مگابایت بر ثانیه    ۷۷.۵۰$

هزینه ورزش و تفریح در اتاوا

تفریحات بسیار زیادی در هر فصل برای عموم مردم در شهر اتاوا در دسترس می‌باشد و به ‌عنوان نمونه؛ پارک‌ها، تئاتر و سینماهای متعددی در این شهر وجود دارد که بسیار سرگرم‌ کننده می‌باشد. اگر شما نیز قصد مهاجرت به شهر اتاوا را دارید، بهتر است از باشگاه‌ها و کلوپ‌های ورزشی آن نیز استفاده داشته باشید. برای این ‌که درک کنید هزینه‌های موجود برای استفاده از تفریحات مختلف در این شهر چگونه برآورد می‌گردد، جدولی را در ادامه برای شما طراحی کرده‌ایم.
موارد    هزینه (دلار کانادا)
هزینه ماهانه عضویت در یک باشگاه ورزشی    ۶۳$
هزینه اجاره زمین تنیس برای یک ساعت در آخر هفته    ۳۰$
هزینه بلیت سینما یا رویدادهای بین المللی برای هر نفر    ۱۵$
هزینه بلیت تئاتر برای هر نفر    ۷۰$

حقوق و دستمزدها در اتاوا

فرصت‌های شغلی بسیار زیادی در شهر اتاوا وجود دارد. زیرا اقتصاد این کشور از طریق روش‌هایی همچون توریسم، تولیدات، پزشکی و پیراپزشکی، بازرگانی و تکنولوژی می‌گذرد. افرادی که تقاضای مهاجرت به شهر اتاوا را دارند، باید در ابتدا تقاضای کاری انجام بدهند تا بتوانند زندگی سالم و مرفهی را در این شهر داشته باشند و بر اساس میزان حقوق و دستمزد خود، برنامه‌ریزی دقیقی برای شرایط مالی و پیشرفت خود در این شهر انجام بدهند.

حال به دلیل این‌ که شهر اتاوا به ‌عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا به حساب می‌آید، بهتر است اطلاعاتی در رابطه با میانگین درآمد سالانه برخی از شغل‌ها در این شهر داشته باشید.
شغل    میانگین درامد    شغل    میانگین درامد
پزشک    ۱۳۹۰۵۵$    مهندس نرم افزار    ۵۶۰۱۰$
دندانپزشک    ۱۲۲۹۳۰$    مدیریت منابع انسانی    ۵۵۷۷۰$
طراح  UX    ۷۵۳۱۵$    مدیر امور مالی    ۵۵۳۸۵$
مدیریت  IT    ۶۹۰۶۰$    مدیر پروژه    ۵۴۲۶۵$
مهندس سخت افزار    ۶۶۹۰۰$    مهندس شهرسازی    ۵۴۱۵۰$
مدیر محصول    ۶۶۲۸۰    تحلیلگر کسب و کار    ۵۳۵۸۵$
وکیل    ۶۳۳۹۵$    پژوهشگر    ۵۰۰۵۵$
مهندس مکانیک    ۵۹۵۵۵$    بازاریابی محتوایی    ۴۹۵۸۰$
داروساز    ۵۹۳۶۵$    مهندس شیمی    ۴۷۱۵۰$
توسعه دهنده موبایل    ۵۶۳۹۰$    حسابرس    ۴۶۷۴۵$
توسعه دهنده وب    ۴۴۰۷۵$    مدیر اجرایی    ۴۵۴۷۵$
مدیر فروش    ۴۳۹۲۵$    مدیر بازاریابی    ۴۴۹۳۵$
مهندس الکتریک    ۴۳۸۹۰$    آرشیتکت    ۴۰۶۸۰$
حسابدار    ۴۳۶۰۵$    کپی رایتر    ۳۹۲۸۵$
پرستار    ۴۳۳۹۰$    سخنران    ۳۸۷۷۵$
تحلیلگر داده    ۴۳۳۱۵$    معلم    ۳۵۷۰۵$
تحلیلگر امور مالی    ۴۲۷۲۵$    طراح لباس    ۳۵۱۰۰$
طراح وب    ۳۲۶۳۵$    طراح صنعتی    ۳۳۲۱۰$
طراح گرافیک    ۳۲۳۳۰$    صندوقدار    ۲۶۸۲۵$
مدیر دفتر    ۲۹۹۷۰$    سرآشپز    ۲۶۴۹۰$
طراح داخلی    ۲۹۴۷۰$    مسئول پذیرش    ۲۳۷۶۵$

آدمونتون به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

آدمونتون به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی دیگر از گرانترین شهرهای کانادا ادمونتون شناخته می‌شود که در ایالت آلبرتا قرار گرفته ‌است و به ‌عنوان یکی از شهرهای پرطرفدار برای مهاجرت شناخته می‌شود. تعداد بسیار زیادی از متقاضیان مهاجرت، علاقه‌مند به سکونت در این شهر می‌باشند. بهتر است بدانید که در دسته‌بندی گرانترین شهرهای کانادا، نام شهر ادمونتون نیز به میان می‌آید.

برای این ‌که بتوانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و بدانید زندگی کردن در کدام یک از شهرهای کانادا برایتان به صرفه‌تر می‌باشد، بهتر است از افراد خبره و حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید. متخصصان شرکت مهاجرتی الست گروپ، تمامی شرایط مهاجرت شما را بررسی خواهند کرد و سپس بر اساس شرایط موجود، پیشنهادات خوبی را در زمینه مقصد برای شما خواهند داشت. حال در ادامه خواهیم گفت که چه مواردی باعث می‌شود که شهر ادمونتون به ‌عنوان گرانترین شهر کانادا نیز شناخته شود.

هزینه ماهانه اجاره و خرید خانه در ادمونتون

شناخت هزینه‌های ماهانه اجاره و خرید خانه در ادمونتون مسئله مهمی است که باید به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا اطلاعات کافی در زمینه آن داشته باشید. زیرا مهاجران بسیار زیادی علاقه‌مند به ادامه زندگی در این شهر می‌باشند. در جدول زیر به بررسی هزینه‌های اجاره و خرید خانه در این شهر پرداخته ایم.
توضیحات    متوسط قیمت    بازه قیمت
اجاره آپارتمان ۱ اتاقه مرکز شهر    ۱۱۶۳.۷۴    ۹۹۵ – ۱۵۰۰
اجاره آپارتمان ۱ اتاقه حاشیه شهر    ۹۷۷.۸۷    ۸۵۰ – ۱۲۰۰
اجاره آپارتمان ۳ اتاقه مرکز شهر    ۱۷۵۲.۶۰    ۱۴۵۰ – ۲۵۰۰
اجاره آپارتمان ۳ اتاقه حاشیه شهر    ۱۵۱۳    ۱۲۵۰ – ۲۰۰۰
خرید آپارتمان در مرکز شهر (هر متر مربع)    ۳۴۴۸.۴۱    ۲۶۹۰.۹۸ – ۵۰۰۰
خرید آپارتمان در حاشیه شهر (هر متر مربع )    ۲۳۹۷.۹۵    ۱۸۵۵ – ۳۰۱۳.۸۹

هزینه رستوران در ادمونتون

قطعا تمامی وعده‌های غذایی در منزل صرف نمی‌شود. برخی از افراد مجبورند که به دلیل مشاغل کاری خود و یا تفریح، به رستوران بروند. شناخت هزینه‌های غذا در رستوران‌ها به افراد کمک می‌کند تا اطلاعات دقیقی از شهر مد نظر داشته باشند و بدانند به چه دلیل در دسته‌بندی گرانترین شهرهای کانادا، نام ادمونتون نیز به میان می‌آید.
توضیح    متوسط قیمت
غذا (رستوران ارزان قیمت )    ۲۰
غذای دو یا سه نفره (رستوران متوسط )    ۸۰
مک دونالد    ۱۰
کاپوچینوی معمولی    ۴.۴۴
پپسی / کوکا (330 سی سی )    ۲.۱۴
آب (۳۳۰ سی سی )    ۱.۸۹

هزینه اقلام غذایی در ادمونتون

خواروبار و اقلام غذایی یکی از مهم‌ترین مواردی است که افراد به‌ صورت روزمره به آن نیاز دارند. پس شناخت قیمت تک‌ به‌ تک مواد خوراکی، این آگاهی را برای افراد به وجود می‌آورد که با توجه به شرایط و موقعیت خود، شهر ادمونتون را به‌ عنوان مقصد برای مهاجرت انتخاب کنند. در جدول زیر به بررسی برخی از اقلام مورد نیاز و ضروری روزانه پرداخته‌ایم.
اقلام غذایی    متوسط قیمت    بازه‌ی قیمت
شیر (معمولی – ۱ لیتر)    ۲.۵۱    ۱.۲۰ – ۴.۷۹
یک قرص نان سفید تازه (۵۰۰ گرم)    ۲.۷۴    ۱.۷۷ – ۳.۹۹
برنح سفید (۱ کیلوگرم)    ۳.۸۱    ۲ – ۷.۵
تخم مرغ (۱۲ عدد)    ۳.۷۰    ۲.۷۸ – ۵.۹۹
پنیر محلی (۱ کیلوگرم)    ۱۰.۹۵    ۵.۹۹ – ۱۸.۵
فیله مرغ (۱ کیلوگرم)    ۱۳.۰۵    ۶ – ۳۰
گوشت گاو (۱ کیلوگرم)    ۱۵.۹۲    ۶ – ۲۱.۹۹
سیب (۱ کیلوگرم)    ۴.۰۴    ۱.۱۵ – ۵.۷۱
موز (۱ کیلوگرم)    ۱.۷۶    ۰.۷۹ – ۳.۲۵
پرتقال (۱ کیلوگرم)    ۴.۲۰    ۱.۹۰ – ۷.۵
گوجه (۱ کیلوگرم)    ۴.۱۳    ۱.۹۹ – ۵.۴۹
سیب زمینی (۱ کیلوگرم)    ۳.۹۱    ۱.۱۰ – ۶
پیاز (۱ کیلوگرم)    ۲.۷۴    ۰.۷۰ – ۴.۵۲
کاهو (۱ دسته)    ۲.۵۴    ۱.۹۷ – ۳
آب (۱.۵ لیتر)    ۲.۳۶    ۱ – ۴

هزینه حمل و نقل در ادمونتون

قطعا اگر قصد ادامه تحصیل در شهر ادمونتون را داشته باشید، باید اطلاعات دقیق در رابطه با هزینه حمل ‌و نقل داشته باشید. زیرا هزینه‌های حمل ‌و نقل بسیار به صرفه‌تر از داشتن ماشین شخصی در این شهر می‌باشد و می‌توان  به تمامی نقاط شهر از طریق مترو و تمامی وسایل حمل‌ و نقل عمومی رفت ‌و آمد کنید. اطلاعات تکمیلی را می توانید از کارشناسان زبده و مجرب شرکت الست گروپ دریافت نمایید.

توضیح    متوسط قیمت
بلیت یک طرفه (حمل و نقل محلی)    ۳.۵
هزینه حمل و نقل عادی (ماهانه)    ۹۷
گرفتن تاکسی (تعرفه عادی)    ۳.۷۵
تاکسی (۱ کیلومتر – تعرفه عادی)    ۱.۶۵
تاکسی (۱ ساعت انتظار – تعرفه عادی)    ۳۰
بنزین (۱ لیتر)    ۰.۹۷
فولکس واگن گلف 1.4 90    ۲۴۲۴۲.۵۰

هزینه یوتیلیتی در ادمونتون

به ‌غیر از هزینه اجاره‌ خانه، هزینه‌هایی همچون سرمایش، گرمایش، برق، آب، زباله و دیگر موارد به‌ صورت ماهیانه برای افراد در نظر گرفته می‌شود. در جدول زیر به هزینه‌های معقول در شهر ادمونتون برای این مسائل خواهیم پرداخت.
توضیحات    قیمت متوسط    بازه قیمت
پایه ای ( برق، گرمایش، سرمایش، آب، زباله ) برای آپارتمان ۸۵ متری    ۲۱۹.۲۲    ۱۴۲ – ۳۴۳.۱۰
۱ دقیقه تعرفه محلی تلفن همراه (پیش پرداخت – بدون تخفیف و برنامه )    ۰.۳۹    ۰.۲۵ – ۰.۶۰
اینترنت ( 60 مگ بر ثانیه یا بیشتر – داده‌ی نامحدود – ADSL / Cable )    ۸۱.۹۹    ۶۰.۴۹ – ۱۱۰

هزینه ورزش و تفریح در ادمونتون

هزینه ورزش و تفریح در ادمونتون

تمامی زندگی افراد در کار خلاصه نمی‌شود، بلکه در شهر ادمونتون نیاز به ورزش و تفریح دارند. طی بررسی‌هایی که کارشناسان شرکت الست گروپ در این زمینه انجام داده‌اند، تفریحات مختلفی همچون سینما، تفریحات و ورزش‌های مختلف همچون تنیس در این شهر مرسوم می‌باشد که هزینه‌های آن‌ها در بازه‌های زمانی مشخص‌ شده به‌ شرح جدول زیر است.
توضیح    متوسط قیمت
باشگاه بدنسازی ( ۱ نفر – ۱ ماه )    ۵۵.۵۲
اجاره زمین تنیس ( ۱ ساعت در آخر هفته )    ۲۱.۹۲
سینما (اکران بین المللی – ۱ صندلی )    ۱۴

حقوق و درآمد در ادمونتون

درست است که شهر ادمونتون به‌ عنوان یکی از گرانترین شهرهای کانادا به حساب می‌آید، اما باید اطلاعات دقیقی در رابطه با حقوق و درآمد در این شهر داشته باشید تا بدانید که آیا می‌توانید از پس خرج و مخارج مختلف در این شهر برآیید. طبق بررسی‌های گوناگون، دریافتیم که میزان مشخص ‌شده برای حقوق خالص ماهانه افراد بعد از کسر مالیات در نظر گرفته ‌شده به‌ شرح زیر می‌باشد.
توضیحات    متوسط
متوسط حقوق خالص ماهانه (بعد از کسر مالیات )    ۳۵۹۱.۹۶
نرخ سالانه بهره وام ( % ) به مدت ۲۰ سال با نرخ ثابت    ۳.۲۸%
با شناخت تمامی این نکات می‌توان درک کرد که به چه اندازه شهر ادمونتون مکان مناسبی برای ادامه زندگی و مهاجرت شما می‌باشد. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر، می‌توانید از همکاران مجرب ما در شرکت الست گروپ، اطلاعات بیشتری در این‌ مورد دریافت کنید.

سخن آخر

سخن آخر

اهمیت مهاجرت به شناخت شهرها و هزینه‌های موجود آن‌ها برای گرفتن خدمات متعدد می‌باشد. در این مطلب تلاش کردیم تا به بررسی گرانترین شهرهای کانادا و جزئیات مربوط به آن‌ها و تمامی هزینه‌های موجود در آن شهرها بپردازیم تا برای رسیدن به اهداف خود در زمینه مهاجرت، با نگاه دقیق‌تری قدم بردارید.

هر چند که در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال، مشاوره گرفتن از افراد مجرب و متخصصی همچون کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ می‌تواند پوئن‌ های بسیار مثبتی را برای شما در بر داشته باشد. پس همواره می‌توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل کرده و از امکانات و دانش آن‌ ها استفاده کنید.