اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

مدارک لازم برای جاب آفر آلمان

مدارک لازم برای جاب آفر آلمان

امروز با موضوع مدارک لازم برای جاب آفر آلمان در خدمت شما هستیم.

هر ساله تعداد بسیار زیادی از افراد متخصص و با تجربه در حرفه ی خود برای دستیابی به شرایط کاری و رفاهی مناسب تر به کشور های اروپایی مهاجرت می کنند. افرادی که قصد مهاجرت به کشور های اروپایی مانند آلمان را دارند می توانند از طریق روش های بسیار متفاوتی اقدام کنند.

امروز با موضوع مدارک لازم برای جاب آفر آلمان در خدمت شما هستیم.

هر ساله تعداد بسیار زیادی از افراد متخصص و با تجربه در حرفه ی خود برای دستیابی به شرایط کاری و رفاهی مناسب تر به کشور های اروپایی مهاجرت می کنند. افرادی که قصد مهاجرت به کشور های اروپایی مانند آلمان را دارند می توانند از طریق روش های بسیار متفاوتی اقدام کنند.

دریافت ویزای جاب آفر یکی از راحت ترین و مطمئن ترین روش های مهاجرت به کشور آلمان برای افراد متخصص و با تجربه در حرفه های مختلف می باشد. کشور آلمان هر ساله تعداد زیادی از افراد در حرفه های متفاوت را پذیرش می کند تا کمبود نیروی کار متخصص در این کشور را جبران کند. در این مطلب قصد داریم شما را با دریافت ویزای جاب آفر آلمان آشنا کنیم و همچنین مدارک لازم برای جاب آفر آلمان را به شما معرفی کنیم.

اینفوگرافیک جاب آفر آلمان

اینفوگرافیک جاب آفر آلمان

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

مهاجرت کاری رشته های مهندسی چگونه می باشد؟

جاب آفر آلمان چیست؟
دریافت ویزای جاب آفر آلمان چقدر زمان نیاز دارد؟

چه شغل هایی می توانند از طریق جاب آفر به کشور آلمان مهاجرت کنند؟
محدوده سنی لازم برای جاب آفر آلمان چقدر است؟
دریافت ویزای جاب آفر آلمان به چه میزان تحصیلات نیاز دارد؟
جاب سیکر چیست؟
جاب آفر و جاب سیکر چه تفاوت هایی دارند؟
جاب آفر آلمان مناسب تر است یا جاب سیکر؟
رشته های مورد نیاز برای جاب آفر آلمان چیست؟
مدارک لازم برای جاب آفر آلمان چیست؟
قرارداد استخدامی یا جاب آفر باید به چه صورت باشد؟
آیا برای دریافت ویزای جاب آفر آلمان باید حتما مدرک زبان آلمانی داشته باشیم؟
میزان حقوق دریافتی افرادی که ویزای جاب آفر دریافت می کنند چقدر است؟
پیوست خانواده در جاب آفر آلمان چگونه است؟
آیا از طریق جاب آفر آلمان می توان اقامت دائم کشور آلمان را به دست آورد؟
بلو کارت آلمان چیست؟
دریافت بلو کارت آلمان چه شرایطی لازم است؟
مزایای داشتن بلو کارت آلمان چیست؟
چگونه می توان پیشنهاد کاری از طرف شرکت کارفرمای آلمانی را یافت؟
روند کاری دریافت جاب آفر آلمان به چه صورت است؟
هزینه ی همکاری با الست گروپ چقدر است؟
آیا الست گروپ ضمانتی برای پیدا کردن پیشنهاد کاری می دهد؟
خدمات شرکت الست گروپ چیست؟
جمع بندی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم برای جاب آفر آلمان با ما همراه باشید.

 

مهاجرت کاری رشته های مهندسی چگونه می باشد؟

مهاجرت کاری رشته های مهندسی چگونه می باشد؟

افراد زیادی پس از سال ها تحصیل در دانشگاه های معتبر در رشته های مهندسی به دلیل کمبود کار و مناسب نبودن وضعیت کاری تصمیم به مهاجرت به کشور های اروپایی می گیرند. کشور آلمان یکی از کشور های صنعتی اروپا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از مهاجران دارای مدرک تحصیلی معتبر و سابقه کاری مناسب را پذیرش می کند. باید اشاره کرد که افرادی که در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد مدرک مهندسی را دریافت کرده اند و دارای دو سال سابقه کاری در رشته ی خود می باشند، می توانند برای مهاجرت به کشور آلمان اقدام کنند. این مهندسین برای مهاجرت به کشور آلمان می توانند از طریق سه روش اخذ ویزای متفاوت اقدام کنند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
1-    ویزای جستجوی کار
افرادی که با وجود مدرک مهندسی خود در کشور خود قادر به پیدا کردن کار مناسب نشده اند می توانند برای مهاجرت به کشور آلمان از طریق دریافت ویزای جستجوی کار اقدام کنند. مدت این ویزا 3 الی 6 می باشد که در صورتی که متقاضیان شرایط لازم را داشته باشند می توانند از این طریق برای مهاجرت به کشور آلمان اقدام کنند. افراد دارای مدرک مهندسی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد می توانند از طریق دریافت این ویزا به کشور آلمان مهاجرت کرده و در این کشور شخصا به جستجوی پیشنهاد کاری مناسب خود باشند. متقاضیانی که به آلمان سفر کرده و موفق به پیدا کردن شغل مناسب خود شوند، ویزای خود را به ویزای اقامت کاری یا بلو کارت تغییر می دهند.
2-    اقامت کاری
ویزای اقامت کاری صرفا برای افرادی صادر می شود که توانسته اند با یک شرکت آلمانی قرارداد استخدامی را امضا کرده و دارای شرایط مورد نیاز برای دریافت این ویزا باشند. نکته ی قابل توجه این است که افرادی که موفق به دریافت ویزای اقامت کاری می شوند می توانند در کشور آلمان زندگی کرده و از مزایای زندگی شهروندی در این کشور بهره مند شوند. به طور مثال دارندگان این ویزا مشمول بیمه ی درمانی، مالیات، حق خرید و اجاره ی مسکن، تحصیلات رایگان و سایر خدمات اجتماعی شهروندان آلمان بهره مند شوند.
3-    بلوکارت
بلوکارت نیز یکی از انواع ویزا و اقامت کاری در کشور آلمان بوده که مناسب آن دسته افرادی می باشد که حقوق دریافتی آن ها از میزان تعیین شده توسط وزارت کار کشور آلمان بیشتر می باشد. وزارت کار آلمان این میزان را برای مهاجران در سال 2021 56800 یورو در سال تعیین کرده است. بنابراین در صورتی که افراد در سال بیش از این مقدار درآمد داشته باشند، بلوکارت آلمان را دریافت کنند.

البته باید اشاره کرد که این عدد برای رشته های ریاضی، فیزیک، شیمی، مهندسی، ای تی و پزشکی 44304 یورو در سال تعیین شده است.

باید گفت که ویزای بلوکارت دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به سایر ویزا ها می باشد. به این ترتیب افرادی که در رشته های مهندسی مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد را دریافت کرده اند و در کشور آلمان میزان حقوق آن ها در سال از 44304 یورو در ماه بیشتر می باشد، باید ویزای بلوکارت را دریافت کنند.

جاب آفر آلمان چیست؟

جاب آفر آلمان چیست؟

کشور آلمان از سال ها پیش یکی از محبوب ترین کشور ها برای مهاجرت بوده است و هر ساله نیز شاهد مهاجرت عده ی کثیری از هموطنان به این کشور اروپایی هستیم. مهاجران از راه های بسیار متفاوتی به این کشور وارد می شوند و بعضی از آن ها به صورت قانونی و از طریق دریافت ویزا و برخی دیگر نیز به صورت غیر قانونی به این کشور وارد شده و از طریق پناهندگی برای اقامت در این کشور اقدام می کنند. اما همانطور که می دانیم همواره روش های قانونی بهتر بوده از جایگاه اجتماعی بالاتری نیز برخوردار است. 

دریافت ویزای جاب آفر یکی از روش های مهاجرت به کشور آلمان می باشد که در آن متقاضیان با داشتن مدارک دانشگاهی و یا فنی و حرفه ای و همچنین با دارا بودن سابقه ی کار معتبر در رشته ی خود، می توانند برای اخذ ویزای جاب آفر آلمان اقدام کنند. روند کلی جاب آفر آلمان به این صورت است که متقاضیان باید پیشنهاد کاری متناسب با شرایط و حرفه ی خود را در کشور آلمان یافته و از این طریق درخواست ویزای جاب آفر آلمان را نمایند. 

اما نکته ی قابل توجه در مورد این روش مهاجرتی این است که یافتن یک پیشنهاد کاری مناسب و با شرایط مناسب در کشور آلمان کار چندان راحتی نبوده و در صورتی که افراد تصمیم داشته باشند به تنهایی با شرکت های کارفرمای آلمانی مذاکره کنند، به احتمال زیاد موفق به قانع کردن این شرکت ها نشده و یا با حقوق و مزایای پایینی به توافق می رسند.

به این ترتیب بهتر است که برای پیدا کردن پیشنهاد کاری متناسب با شرایط و حرفه ی خود با شرکت مهاجرتی الست گروپ همکاری کنید. مشاورین الست گروپ به شما کمک می کنند تا بهترین پیشنهاد های کاری را در کشور آلمان پیدا کرده و مناسب ترین قرارداد ممکن را با شرکت های کارفرمای آلمانی عقد کنید. 

ویزای جاب آفر آلمان به صورت اقامت موقت در این کشور بوده و مدت اعتبار آن به قرارداد شما با شرکت کارفرمای آلمانی بستگی دارد. افرادی که از شرایط کاری شرکت کارفرما راضی باشند می توانند مجددا با شرکت قرارداد جدید تنظیم نموده و نسبت به تمدید مدت اعتبار اقامت خود اقدام نمایند.

همچنین افرادی که قصد دریافت اقامت دائمی در کشور آلمان را داشته باشند اما تصمیم ادامه ی شغل فعلی خود را نداشته باشند می توانند پس از کسب شرایط لازم برای دریافت اقامت دائم، برای اخذ اقامت دائم درخواست خود را به سفارت آلمان تحویل دهند.

دریافت ویزای جاب آفر آلمان چقدر زمان نیاز دارد؟

دریافت ویزای جاب آفر آلمان چقدر زمان نیاز دارد؟

همانطور که می دانیم پروسه ی مهاجرت و دریافت ویزا، پروسه ی بسیار پیچیده ای بوده و صرف به دقت و زمان کافی نیاز دارد. دریافت ویزای جاب آفر برای هر فردی با توجه به حرفه ی مخصوص خود و همچنین شرایط مورد انتظار او، ممکن است مدت زمان متفاوتی به طول بیانجامد.

معمولا بیشتر زمان مورد نیاز برای روند دریافت ویزای جاب آفر آلمان، پیدا کردن پیشنهاد کاری مناسب و عقد قرارداد با شرکت کارفرما می باشد.

اما نگران نباشید در صورت همکاری با شرکت الست گروپ می توانید در کم ترین زمان ممکن ویزای جاب آفر خود را دریافت کنید. الست گروپ به شما کمک می کند که در حدود 12 الی 15 ماه پروسه ی مهاجرت و اخذ ویزای خود را تکمیل کرده و با خیال راحت به کشور آلمان مهاجرت کنید.

چه شغل هایی می توانند از طریق جاب آفر به کشور آلمان مهاجرت کنند؟

چه شغل هایی می توانند از طریق جاب آفر به کشور آلمان مهاجرت کنند؟

کشور آلمان یکی از صنعتی ترین کشور های اروپایی می باشد که از لحاظ وضعیت اقتصادی در رده های بسیار بالایی قرار داشته و شهروندان این کشور از رفاه خوبی برخوردارند. کشور آلمان هر ساله برای جبران کمبود نیروی کار ماهر در این کشور، به تعداد زیادی از افراد واجد شرایط در سراسر جهان فرصت زندگی و کار در این کشور را می دهد.

این کشور هر ساله با تهیه ی لیستی از مشاغل مورد نیاز، از سفارت های خود در کشور های مختلف می خواهد تا نسبت به صدور ویزای جاب آفر در این رشته ها تسهیلات لازم را فراهم آورند. بیشترین شغل های مورد نیاز کشور آلمان در سال 2020 مهندسی در رشته های مختلف بوده است.

به طور مثال شغل هایی مانند مهندسی مخابرات، مهندسی الکترونیک، مهندسی مکانیک، مهندسی هوا و فضا، مهندسی کامپیوتر، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی برق و ... بسیار مورد توجه این کشور بوده است. همچنین علاوه بر رشته های مهندسی رشته های دیگری مانند مدیریت، حسابداری، فاینانس، متالوژی، مواد و ... نیز مورد نظر می باشد.

محدوده سنی لازم برای جاب آفر آلمان چقدر است؟

محدوده سنی لازم برای جاب آفر آلمان چقدر است؟

به طور کلی برای دریافت ویزای جاب آفر آلمان حداقل سنی در نظر گرفته نشده است اما با توجه به سایر شرایط ها و قوانین مربوط به این روش مهاجرتی، حداقل سن فرد باید در حدی باشد که مدرک دانشگاهی را اخذ کرده و سابقه کار مناسب در حرفه ی خود را نیز داشته باشد.

اما برای دریافت ویزای جاب آفر آلمان حداکثر سنی 45 سال در نظر گرفته شده است. یعنی افرادی که بالای 45 سال باشند و سایر شرایط لازم برای دریافت جاب آفر را نیز داشته باشند نمی توانند برای دریافت ویزا اقدام کنند. البته نکته ای که در اینجا قابل توجه است، این است که افرادی که در حرفه ی خود بسیار متخصص بوده و مهارت کاری بالایی داشته باشند در صورت راضی کردن شرکت کارفرما می توانند برای دریافت ویزای جاب آفر اقدام کنند.

دریافت ویزای جاب آفر آلمان به چه میزان تحصیلات نیاز دارد؟

دریافت ویزای جاب آفر آلمان به چه میزان تحصیلات نیاز دارد؟

همانطور که پیش تر اشاره کردیم ویزای جاب آفر به کسانی ارائه می شود که هم مدارک تحصیلی در رشته ی لازم را داشته باشند و هم میزان سابفه کار کافی و معتبر نیز داشته باشند.

حداقل مدرک تحصیلی لازم برای جاب آفر آلمان، مدرک لیسانس در یکی از رشته هایی می باشد که اشاره کردیم. البته اگر در حرفه ی خود افراد مدارک فنی و حرفه ای نیز داشته باشند به عنوان یک امتیاز مثبت برای آن ها در نظر گرفته می شود اما داشتن مدرک فنی و حرفه ای ضروری نمی باشد.

جاب سیکر چیست؟

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور آلمان دریافت ویزای جاب سیکر می باشد. در این روش افراد با دریافت ویزا به مدت 6 ماه می توانند به صورت آزادانه در کشور آلمان زندگی کرده و در این مدت باید شغل متناسب با حرفه و شرایط خود را پیدا کند. جاب سیکر در واقع اجازه ی اقامت 6 ماهه در کشور آلمان برای یافتن شغل می باشد. پروسه ی دریافت ویزای جاب سیکر مناسب افرادی است که با داشتن مدارک تحصیلی معتبر و سابقه کاری مناسب، از شرایط رفاهی و درآمدی در کشور خود راضی نبوده و قصد مهاجرت به کشور های اروپایی را دارند.

همانطور که افراد برای دریافت ویزای جاب آفر باید مدرک تحصیلی دانشگاهی داشته باشند، ویزای جاب سیکر نیز به مدرک لیسانس و سابقه کاری مناسب در حرفه ی فرد نیاز دارد. در واقع شما باید در این مهلت 6 ماهه در کشور آلمان به جستجوی کارفرمای خود باشید و با در دست داشتن مدارک تحصیلی و سابقه کاری خود بتوانید کارفرما را برای استخدام خود متقاعد کنید.

در برخی از موارد خاص و ضروری، افراد ممکن است که بتوانند بدون داشتن مدارک تحصیلی داشنگاهی نیز کار مورد نظر خود را بیابند و به این ترتیب اقامت کشور آلمان را به دست آورند.

جاب آفر و جاب سیکر چه تفاوت هایی دارند؟

جاب آفر و جاب سیکر چه تفاوت هایی دارند؟

در ابتدای مطلب اشاره کردیم که متقاضیان دریافت ویزای جاب آفر ابتدا باید بتوانند پیشنهاد کاری مناسب را از طرف شرکت کارفرما در کشور آلمان دریافت کنند و پس از عقد قرارداد با کارفرما، اقدامات لازم برای دریافت ویزای جاب آفر را انجام دهند. در واقع این افراد پس از ورود به کشور آلمان بلافاصله کار خود را شروع کرده و نیازی به جستجوی کار ندارند. به این ترتیب بر اساس قرادادی که افراد با شرکت کارفرما امضا کرده اند، در این کشور مشغول به کار شده و وقت و انرژی خود را برای یافتن شغل هدر نمی دهند.

اما در ویزای جاب سیکر به افراد اجازه ی اقامت 6 ماهه در کشور آلمان داده شده و متقاضیان باید در این مهلت 6 ماهه شغل متناسب با شرایط خود را پیدا کنند. اگر افراد موفق نشوند که در این مدت شغل متناسب با خود را پیدا کنند باید به کشور خود برگردند. در این مدت افراد باید توانایی پرداخت هزینه هایی مانند اجاره ی مسکن و هزینه ی خورد و خوراک و ... را داشته باشند. برای اینکه در پروسه ی جاب سیکر افراد بتوانند شغل مناسبی را پیدا کنند معمولا به مدارک دانشگاهی معتبر نیاز دارند که این مدارک توسط کشور آلمان مورد تأیید باشند.

یکی از تفاوت های مهمی که جاب آفر و جاب سیکر دارند، ارائه ی مدرک تمکن مالی است. در پروسه ی دریافت ویزای جاب سیکر متقاضیان باید از تمکن مالی نسبتا خوبی برخوردار باشند و مدارک تضمین کننده ی تمکن مالی را به سفارت آلمان ارائه دهند. این تضمین تمکن مالی به این دلیل می باشد که افراد در دوره ی اقامت 6 ماهه خود در کشور آلمان باید توانایی پرداخت هزینه های زندگی از قبیل مسکن، خوراک و ... را داشته باشند. اما برای دریافت ویزای جاب آفر نیازی به ارائه ی مدرک تمکن مالی نبوده و افراد از ابتدای ورود خود به کشور آلمان شاغل هستند و حقوق خود را دریافت می کنند.

یکی از مهم ترین تفاوت ها بین دو روش جاب آفر و جاب سیکر این است که در روش جاب سیکر هیچ تضمینی برای موفقیت در یافتن شغل مناسب وجود ندارد و ممکن است افراد پس از گذشت 6 ماه مجبور باشند که به کشور خود باز گردند. در این صورت افراد هم زمان و انرژی خود را هدر داده اند، هم هزینه ی نسبتا زیادی را نیز برای این اقامت 6 ماهه در کشور آلمان پرداخته اند.

اما در روش جاب آفر آلمان افراد قبل از ورود به کشور آلمان شغل خود را پیدا می کنند و با عقد قرارداد با شرکت کارفرما، از حقوق و مزایا و همچنین شرایط کاری خود با خبر خواهند بود. به این ترتیب افرادی که از طریق دریافت ویزای جاب آفر آلمان اقدام می کنند با آگاهی بیشتر و دید باز تری به این کشور مهاجرت می کنند.

جاب آفر آلمان مناسب تر است یا جاب سیکر؟

جاب آفر آلمان مناسب تر است یا جاب سیکر؟

همانطور که می دانیم هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و افراد باید با آگاهی کامل از شرایط خود و هر دوی این روش های مهاجرتی تصمیم گیری کنند. در این مطلب جاب آفر و جاب سیکر را به شما معرفی کرده ایم و آن ها را با هم مقایسه کردیم.

همانطور که اشاره کردیم در روش جاب آفر نیازی به ارائه ی مدرک تمکن مالی نبوده و افراد از شغل آینده ی خود اطمینان خاطر دارند، به این ترتیب می توان گفت روش جاب آفر آلمان روش مطمئن تری است. اما ممکن است برای بعضی از افراد روش جاب سیکر مناسب تر بوده و از طریق این روش مهاجرت موفقی را داشته باشند. علاقه مندان می توانند با گفتن شرایط خود از مشاورین الست گروپ راهنمایی های لازم را دریافت کرده و بهترین روش مهاجرتی را انتخاب کنند.

رشته های مورد نیاز برای جاب آفر آلمان چیست؟

رشته های مورد نیاز برای جاب آفر آلمان چیست؟

کشور آلمان به منظور تأمین نیروی کار ماهر خود در این کشور به برخی از افراد متخصص در حرفه ی خود با سابقه کاری مناسب، امتیاز زندگی و کار در آلمان را ارائه می دهد. هر ساله کشور آلمان بر اساس آمار و ارقام جمع آوری شده در این کشور کمبود نیروی کار خود در شغل های متفاوت را مشخص کرده و لیستی از مشاغل مورد نیاز را به سفارت های خود در سراسر دنیا ارائه می دهد و از سفارت خود در این کشور ها می خواهد تا برای افراد متخصص در حرفه های مورد نظر تسهیلات لازم برای مهاجرت به این کشور را فراهم کرده و برای صدور ویزا برای این افراد اقدامات لازم را انجام دهد.

به طور کلی برای دریافت ویزای جاب آفر طیف بسیار گسترده ای از مشاغل و حرفه ها می توانند اقدام کنند و به دنبال پیشنهاد های کاری در کشور آلمان باشند. اما بر اساس لیستی که کشور آلمان در سال 2020 ارائه کرده است برای ویزای جاب آفر بیشتر رشته هایی مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی مخابرات، مهندسی هوا و فضا، مهندسی کامپیوتر، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی صنایع و ... مورد نظر می باشد. در ادامه ی مطلب لیستی از مشاغل مهندسی مورد توجه در کشور آلمان را به شما معرفی می کنیم.

مهندسی مکانیک

مشاغلی در زمینه مدل سازی، شبیه سازی، محاسبات عددی، طراحی ماشین آلات، محاسبات مکانیک سیالات، ترمودینامیک، شکل دهی فلزات، طراحی قالب، ساخت و تولید، نمونه سازی، نانو مکانیک، تاسیسات صنعتی، و بسیاری از شاخه های دیگر

مهندسی برق

الکترونیک، طراحی برد، اتوماسیون صنعتی، رباتیک، برق قدرت، انرژی های نو و تجدید پذیر، کنترل صنعتی، برق ساختمان، و ...

مهندسی شیمی

طراحی فرآیند، پتروشیمی، کنترل فرآیند، پلیمر، لاستیمک، پوشش دهی و ...

مهندسی عمران

راه و جاده، طراحی سازه، مدیریت ساخت، اجرا، نقشه کشی، نقشه برداری، سازه های مسکونی و تجاری، سازه های صنعتی، سازه های فولادی و ...

مهندسی صنایع

مدیریت پروژه، کنترل پروژه، مدیریت تولید، مدیریت بازرگانی، کنترل کیفیت، تضمین کیفیت و ...

علوم پایه

ریاضیات، فیزیک، شیمی، زیست، میکروبیولوژی، و ...

مهندسی مواد

متالورژی، پوشش دهی، نانو مواد، کاپوزیت، علم مواد و ...

کامپیوتر

علوم کامپیوتر، برنامه نویسی، مدیریت پروژه، راه اندازی و پشتیبانی شبکه، امنیت شبکه، توسعه اپلیکیشن و ...

مدیریت مالی، حسابداری، مدیریت، و ....

البته نکته ی قابل توجه این است که سایر مشاغل نیز می توانند از طریق جاب آفر برای دریافت ویزا اقدام کنند اما دریافت ویزای جاب آفر آلمان منوط به یافتن پیشنهاد کاری از طرف شرکت کارفرمای آلمانی و عقد قرارداد با این شرکت ها می باشد. به این ترتیب افراد با داشتن مدارک و سابقه ی کار مناسب در حرفه ی خود می توانند نسبت به دریافت ویزای جاب آفر اقدام کنند اما ابتدا باید به دنبال یافتن پیشنهاد کاری از طرف شرکت های کارفرما باشند.  

یافتن پیشنهاد کاری مناسب از طرف شرکت های کارفرمای آلمانی کار آسانی نمی باشد و افرادی که قصد مهاجرت به کشور آلمان از این طریق را دارند بهتر است که با مشاورین الست گروپ مشورت کرده و راهنمایی های  لازم را دریافت کنند.

شرکت مهاجرتی الست گروپ تمامی سختی های یافتن پیشنهاد کاری از طرف شرکت های کارفرمای آلمانی را بر عهده گرفته و شما فقط کافیست که مدارک و شرایط خود را در اختیار الست گروپ قرار دهید تا برای شما پیشنهاد های کاری مناسب را پیدا کنند.

مدارک لازم برای جاب آفر آلمان چیست؟

مدارک لازم برای جاب آفر آلمان چیست؟

بخش تهیه و تکمیل مدارک جزو مهم ترین بخش های یک پروسه ی مهاجرتی و دریافت ویزا می باشد. زیرا در صورت عدم وجود یک مدرک خاص و یا ناقص بودن برخی از مدارک، روند کاری شما با تأخیر زیادی مواجه می شود. نقص مدارک یکی از ناخوش آیند ترین پیام هایی است که ممکن است متقاضیان دریافت ویزا با آن مواحه شوند.

به این ترتیب برای جلوگیری از رو به رو شدن با نقص مدارک، بهتر است تمامی مدارک زیر را به صورت آماده در چند فقره کپی داشته باشید. مشاورین الست گروپ به شما کمک می کنند تا تمامی مدارک را به صورت کامل تهیه کنید و برخی از مدارک تحصیلی و... را به خوبی به زبان آلمانی ترجمه کنید. مدارک لازم برای جاب آفر آلمان به صورت زیر می باشد.

عکس پاسپورتی

برای انجام تمامی کار های اداری مربوط به مهاجرت به عکس گذرنامه ای یا پاسپورتی نیاز دارید. سعی کنید تعداد زیادی عکس جدید پاسپورتی را به صورت سیاه و سفید و رنگی به صورت آماده داشته باشید.

شناسنامه و کارت ملی

همانطور که می دانیم شناسنامه و کارت ملی جزو مهم ترین مدارک افراد می باشد که در روند مهاجرتی در بیشتر موارد لازم است که این مدارک به زبان انگلیسی یا آلمانی ترجمه شوند. سعی کنید که تعداد زیادی کپی از این مدارک را داشته باشید تا دچار مشکلات احتمالی نشوید.

گذرنامه یا پاسپورت

برای جاب آفر آلمان باید گذرنامه ی حاوی امضا و کپی تمامی صفحات آن به خصوص صفحات 2 و 3 را ارائه دهید.

قرارداد کار با شرکت کارفرمای آلمانی

همانطور که اشاره کردیم مهم ترین مدرک برای دریافت ویزای جاب آفر آلمان قرارداد کاری با شرکت کارفرمای آلمانی می باشد. در این قرارداد باید تمامی شرایط کاری و اطلاعاتی مانند زمان شروع به کار و مدت زمان اعتبار قرارداد، میزان حقوق و مزایا، شرح فعالیت و ... را داشته باشد. معمولا در این قرارداد امضای هر دو طرف یعنی فرد متقاضی و نماینده ی شرکت کارفرما درج می شود. سفارت آلمان در واقع بر اساس اعتبار سنجی این قراداد و هماهنگی های لازم با شرکت کارفرما برای شما ویزای جاب آفر را صادر می کند.

تمامی مدارک تحصیلی و دانشگاهی

برای دریافت ویزای جاب آفر آلمان باید تمامی مدارک تحصیلی خود را از دانشگاه و ریز نمرات دبیرستان (در صورت لزوم) را دریافت کرده و آن ها را به زبان آلمانی یا انگلیسی ترجمه کنید. همچنین مدارک اصلی مانند مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد باید معادل سازی شوند. معمولا دانشگاهی که در آن مدرک لیسانس و یا فوق لیسانس خود را دریافت کرده اید، در صورتی که مورد تأیید کشور آلمان باشند بسیار راحت تر خواهید توانست که پروسه ی دریافت ویزای خود را پیش ببرید.

مدارک تأیید کننده رزومه و سوابق کاری

یکی دیگر از مدارک بسیار مهم برای دریافت ویزای جاب آفر سابقه کار و رزومه ی معتبر می باشد. همانطور که می دانیم سفارت آلمان باید از سطح کاری شما و تخصص شما در حرفه ی خود اطمینان حاصل کند. در نتیجه ارائه ی مدارک سوابق کاری و رزومه کاری معتبر بسیار حائز اهمیت است. معمولا مدارک مربوط به رزومه و سابقه کاری نیز باید به زبان های انگلیسی یا آلمانی ترجمه شوند.

مدرک زبان آلمانی

برای دریافت ویزای جاب آفر به دریافت مدرک زبان آلمانی B2 نیاز دارید. در هنگام تکمیل مدارک باید مدرک زبان خود را تحویل دهید.

متقاضیان می توانند مدرک زبان آلمانی خود را از طریق آزمون های گوته، Telc یا OSD دریافت کنند. 

قرارداد استخدامی یا جاب آفر باید به چه صورت باشد؟

قرارداد استخدامی یا جاب آفر باید به چه صورت باشد؟

همانطور که در این مطلب به طور مفص اشاره کردیم برای دریافت بلوکارت و یا اقامت کاری افراد باید با یک شرکت آلمانی قراداد استخدامی عقد کنند. اما بسیاری از متقاضیان ممکن است که اطلاعی از شرایط لازم قرارداد استخدامی نداشته باشند. به همین دلیل قصد داریم شرایط لازم و ضروری در قرارداد استخدامی یا جاب آفر را به شما معرفی کنیم.

•    قرارداد استخدامی باید مشخصات دقیق کارمند را داشته باشد. به عبارت دیگر این قرارداد باید شامل نام، اطلاعات تماس، شماره پاسپورت، آدرس محل سکونت باشد.
•    همچنین در قرارداد باید مشخصات شرکت کارفرما نیز به صورت دقیق درج شده باشد. به عبارت دیگر باید مواردی چون شماره ثبت، آدرس ثبت، و نام رسمی شرکت قید شده باشد.
•    عنوان شغلی
•    شرح دقیق وظایف کارمند
•    تاریخ شروع به کار و همچنین مدت زمان اعتبار قرارداد
•    حقوق ناخالص کارمند در سال
•    پاداش، مزایا، کمیسیون و سایر دریافتی ها به صورت کامل درج شود.
•    در قرارداد باید به صورت دقیق شرایط فسخ قرارداد نیز ذکر شود.
•    شرایط مرخصی
•    توافقات بین کارفرما و کارمند
•    همچنین لازم است سایر قوانین و ضوابطی که بین کارفرما و کارمند به تصویب می رسد به طور کامل درج شود.
•    نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این بوده که قراداد استخدامی باید به امضای کارفرما و کارمند رسیده و همچنین می تواند بر روی سر برگ رسمی کارفرما نیز چاپ شود.
یکی از نکات بسیار مهم در زمینه ی قرارداد های استخدامی این است که به طور معمول تمامی قرارداد های استخدامی دارای یک مدت آموزشی یا آزمایشی می باشند که مدت آن به صورت دقیق در قراداد درج خواهد شد. معمولا وزارت کار آلمان این مدت را برای تمامی قراداد ها اعم از افراد خارجی و آلمانی، 3 تا 6 ماه در نظر گرفته است.  

آیا برای دریافت ویزای جاب آفر آلمان باید حتما مدرک زبان آلمانی داشته باشیم؟

آیا برای دریافت ویزای جاب آفر آلمان باید حتما مدرک زبان آلمانی داشته باشیم؟

افرادی که قصد دارند ویزای جاب آفر آلمان را دریافت کنند و از این طریق به کشور آلمان مهاجرت کنند باید دقت داشته باشند که برای زندگی و کار در این کشور باید زبان آلمانی را یاد گرفته باشند تا بتوانند به خوبی با مشتریان و یا سایر افراد ارتباط برقرار کرده و دچار مشکل نشوند. داشتن مدرک زبان آلمانی در برخی از موارد ضروری نبوده و بیشتر به مدارک تحصیلی و سوابق کاری توجه می شود.

اما داشتن مدرک زبان آلمانی برای دریافت ویزای جاب آفر یک امتیاز محسوب شده و احتمال موافقت با صدور ویزای شما بیشتر می شود. همانطور که اشاره کردیم برای دریافت ویزای جاب آفر آلمان داشتن مدرک زبان آلمانی B2 کافی می باشد.

میزان حقوق دریافتی افرادی که ویزای جاب آفر دریافت می کنند چقدر است؟

میزان حقوق دریافتی افرادی که ویزای جاب آفر دریافت می کنند چقدر است؟

همانطور که می دانیم شغل ها و حرفه های متفاوت میزان حقوق و دستمزد های مختلفی دارند. همچنین علاوه بر تفاوت دستمزد شغل ها، میزان حقوق هر فردی که از طریق جاب آفر آلمان به این کشور مهاجرت می کند به قرارداد کاری بستگی دارد که با شرکت کارفرمای آلمانی عقد می کند.

باید اشاره کرد که به طور معمول حقوق دریافتی برای نیرو های فنی و مهندسی در این کشور از ماهی 2800 یورو شروع شده و می تواند تا 7000 یورو در ماه نیز افزایش داشته باشد.
اما به طور کلی شغل هایی که از طریق جاب آفر آلمان اقدام می کنند به طور متوسط در حدود 2500 تا 8000 یورو در ماه حقوق خواهند داشت.

البته باید توجه داشت که معمولا مشاغل مهندسی در این کشور در ماه بیشر از 3600 یورو در آمد داشته و همچنین شغل هایی مانند مدیریت مالی و ... در ماه بیش تر از 4500 یورو درآمد خواهند داشت.

افرادی که بلوکارت آلمان را دریافت می کنند در سال 2021 معمولا در سال حداقل 56800 یورو دریافت خواهند کرد. اما همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم برای رشته های ریاضی، فیزیک، شیمی، مهندسی، آی تی و پزشکی این مقدار حداقل 44304 یورو در سال می باشد. یعنی افرادی که حقوقشان از این حد تعیین شده در سال بیشتر باشد دیگر ویزای کار معمولی دریافت نمیکنند و بلوکارت میگیرند که مزایای متعددی نسبت به ویزای کار معمولی دارد.

پیوست خانواده در جاب آفر آلمان چگونه است؟

پیوست خانواده در جاب آفر آلمان چگونه است؟

افرادی که از طریق دریافت ویزای جاب آفر آلمان به این کشور مهاجرت کرده و خانواده ی خود را در کشور خود جا گذاشته اند، بسته به اینکه بلو کارت داشته باشند یا خیر می توانند از روش های متفاوتی نسبت به پیوست خانواده ی خود در کشور آلمان اقدام کنند. در ادامه ی مطلب بیشتر شما را با بلو کارت آشنا می کنیم.

افرادی که بلو کارت را دریافت کرده اند می توانند به صورت همزمان با ورود خود به کشور آلمان همسر و فرزند زیر 18 سال خود را نیز همراه خود به این کشور ببرند. همسر و فرزندان این افراد در کشور آلمان اجازه ی تحصیل رایگان داشته و هیچ محدودیتی برای کار همسر وجود ندارد.

اما افرادی که بلو کارت ندارند، همسر و فرزند زیر 18 سال آن ها بعد از گذشت 3 ماه از اقامت خود در کشور آلمان، می توانند برای دریافت ویزای خود اقدام کرده و به این کشور مهاجرت کنند. برای فرزندان این دسته نیز امتیاز تحصیل رایگان و بدون محدودیت وجود داشته و فرزندان در محدوده ی 16 تا 18 سال باید مدرک زبان C1 آلمانی را به سفارت تحویل دهند.

آیا از طریق جاب آفر آلمان می توان اقامت دائم کشور آلمان را به دست آورد؟

آیا از طریق جاب آفر آلمان می توان اقامت دائم کشور آلمان را به دست آورد؟

بسیاری از افراد به منظور دریافت اقامت دائم کشور های مورد نظر ابتدا از طریق دریافت اقامت موقت به این کشور ها مهاجرت می کنند تا با کسب شرایط مورد نظر بتوانند اقامت دائمی این کشور ها را به دست آورند. یکی از روش هایی که افراد می توانند پس از مهاجرت از طریق آن به اقامت دائمی کشور آلمان دست پیدا کنند، دریافت ویزای جاب آفر آلمان می باشد. دریافت اقامت دائم نیز به داشتن بلو کارت یا عدم داشتن آن بستگی دارد.

به طور مثال افرادی که از طریق جاب آفر آلمان به این کشور مهاجرت کرده اند و بلو کارت نیز دارند، پس از گذشت حدود 19 ماه از ورود خود به این کشور می توانند برای دریافت اقامت دائم درخواست های خود را به سفارت این کشور ارائه دهند.

اما افرادی که موفق به دریافت بلو کارت آلمان نشده اند و از طریق ویزای جاب آفر آلمان برای مهاجرت اقدام کرده اند در حدود 4 سال پس از ورود به این کشور می توانند برای دریافت اقامت دائمی این کشور اقدام کنند. اما بدون توجه به هر شرایطی و بدون در نظر گرفتن نوع ویزای فرد، افراد با گذشت 8 سال از زندگی خود در کشور آلمان می توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

بلو کارت آلمان چیست؟

بلو کارت آلمان چیست؟

همه ی افراد ممکن است نام گرین کارت آمریکا را شنیده باشند اما با بلو کارت آشنایی نداشته باشند. در واقع بلو کارت را می توان معادل گرین کارت آمریکا در نظر گرفت و بلو کارت نیز مانند گرین کارت مجوز اقامت و اشتغال به کار در کشور های اتحادیه ی اروپا می باشد. به عبارت دیگر افرادی که مهر آبی رنگ بلو کارت را در پاسپورت خود داشته باشند، به راحتی می توانند به کشور های اروپایی مسافرت کنند و به هیچ ویزایی نیاز نداشته باشند و همچنین در کشور های مختلف اتحادیه ی اروپا به شغل خود مشغول شوند.

معمولا افرادی می توانند بلو کارت آلمان را دریافت کنند که از طرف یک کشور در اتحادیه ی پیشنهاد کاری داشته و میزان حقوقی که در قرارداد درج می شود به مقدار مشخصی برسد.

بسیاری از افراد بدون اینکه پیشنهاد کاری مناسب را از طرف شرکت های کارفرمای آلمانی دریافت کرده باشند، در پی دریافت بلو کارت آلمان هستند که تمامی تلاش های آن ها به هدر می رود زیرا در صورتی که از طرف شرکت کارفرمای آلمانی پیشنهاد کاری مناسب نداشته باشید نمی توانید بلو کارت آلمان را دریافت کنید.

دریافت بلو کارت آلمان چه شرایطی لازم است؟

دریافت بلو کارت آلمان چه شرایطی لازم است؟

یکی از مهم ترین شرایط برای دریافت بلو کارت آلمان این است که افراد تابعیت غیر اروپایی داشته باشند. یعنی بلو کارت آلمان فقط برای افرادی که خارج از اتحادیه ی اروپا هستند، صادر می شود. این افراد باید مدرک دانشگاهی معتبری را دریافت کرده باشند. به عبارت دیگر مدرک دانشگاهی باید مورد تأیید کشور آلمان باشد. متقاضیان می توانند مدرک دانشگاهی خود را در کشور آلمان یا در سایر کشور ها دریافت کرده باشند. یکی از شرایط لازم برای دریافت بلو کارت این است که افراد تمامی مدارک معتبر لازم را داشته باشند و پرونده ی آن ها با هیچ گونه نقص مدرکی مواجه نشود.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم مهم ترین شرط برای دریافت بلو کارت آلمان، داشتن پیشنهاد کاری با میزان حقوق مشخص از طرف شرکت کارفرمای آلمانی می باشد. این افراد چه برای مهاجرت و زندگی در کشور آلمان و چه برای دریافت بلو کارت آلمان باید زبان آلمانی را یاد گرفته و مدرک زبان آلمانی B2 را دریافت کنند.

یکی دیگر از شروط دریافت بلو کارت آلمان این است که متقاضی در 5 سال گذشته حداقل به مدت 2 سال در حرفه ی خود سابقه کاری معتبر داشته باشد. در ابتدای مطلب نیز گفتیم که پیدا کردن یک پیشنهاد کاری مناسب کار راحتی نبوده و به تنهایی انجام دادن آن تقریبا غیر ممکن می باشد. اما الست گروپ به شما کمک می کند تا بهترین پیشنهاد های کاری از طرف کارفرمای آلمانی را پیدا کرده و به راحتی بتوانید بلو کارت آلمان را دریافت کنید.

مزایای داشتن بلو کارت آلمان چیست؟

مزایای داشتن بلو کارت آلمان چیست؟

بلو کارت آلمان همانند گرین کارت آمریکا مزایای زیادی را برای دانرندگان خود به همراه می آورد. به عبارت دیگر افرادی که بلو کارت آلمان را داشته باشند از حقوقی مشابه شهروندان کشور آلمان برخوردار خواهند بود و به طور مثال می توانند به راحتی و بدون نیاز به ویزا به کشور های مختلف اتحادیه ی اروپا سفر کرده و یا در این کشور ها زندگی کنند. در ادامه ی مطلب برخی از مزایای بلو کارت آلمان را به شما معرفی می کنیم.
•    افرادی که بلو کارت آلمان را دریافت می کنند می توانند در ابتدای ورود خود به کشور آلمان خانواده ی خود یعنی همسر و فرزند (زیر 18 سال) را نیز به همراه داشته باشند و از کیفیت زندگی و مزایای کشور آلمان برخوردار شوند.
•    فرزندان افرادی که بلو کارت آلمان را دریافت کرده اند می توانند در کشور آلمان از تحصیلات رایگان این کشور برخوردار شوند.
•    افرادی که بلو کارت آلمان را دریافت کرده اند در مدت زمان بسیار کم تر و در پروسه ی بسیار راحت تری می توانند اقامت دائمی کشور آلمان را دریافت کنند.
•    یکی دیگر از مزایای داشتن بلو کارت آلمان قابلیت ارتقای شغلی می باشد. یعنی افرادی که بلو کارت آلمان را دارند به راحتی می توانند شغل و سمت شغلی خود را تغییر دهند.
•    افرادی که بلو کارت آلمان را دارند از تمامی حقوق یک شهروند آلمانی برخوردار خواهند بود. به طور مثال این افراد از تمامی آزادی های مدنی و حقوق شهروندی و سایر حقوق مانند حق تخصیل رایگان برای فرزندان و ... بهره مند می شوند.
•    از مهم ترین مزایای داشتن بلو کارت آلمان عدم محدودیت سفر به کشور های اتحادیه ی اروپا است. با داشتن بلو کارت آلمان می توانید بدون نیاز به هیچ گونه ویزایی و فقط با داشتن پاسپورت با مهر بلو کارت آلمان، به کشور های مختلف اتحادیه ی اروپا مسافرت کرده و یا در این کشور ها مشغول به کار شوید.

چگونه می توان پیشنهاد کاری از طرف شرکت کارفرمای آلمانی را یافت؟

چگونه می توان پیشنهاد کاری از طرف شرکت کارفرمای آلمانی را یافت؟

در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم که مهم ترین قسمت و حساس ترین بخش در پروسه ی دریافت ویزای جاب آفر آلمان، پیدا کردن پیشنهاد کاری مناسب از طرف شرکت های کارفرمای آلمانی می باشد. افرادی که با کشور آلمان هیچ آشنایی نداشته و هیچ گونه تجربه ی سفر یا کار در این کشور را نداشته اند نمی توانند به راحتی پیشنهاد کاری مناسب را پیدا کرده و ممکن است که فقط از طریق اینترنت با برخی از افراد کلاهبردار آشنا شده که آن ها نیز باعث ایجاد خسارت های مالی و ... به افراد شوند.

بعضی از افراد تصمیم می گیرند تا برای یافتن پیشنهاد کاری مناسب شخصا از طریق ویزای جاب سیکر به کشور آلمان مهاجرت کرده و به دنبال فرصت شغلی مناسب خود باشند. اما در بسیاری از موارد این افراد نیز نمی توانند که پیشنهاد کاری مناسب با شرایط و حرفه ی خود را پیدا کنند و بعد از اتمام اعتبار ویزای مجبور خواهند بود که به کشور خود باز گردند و فقط وقت و هزینه ی خود را تلف کرده اند. البته در بعضی از موارد خاص بعضی از افراد موفق می شوند که از طریق ویزای جاب سیکر اقدام کرده و سپس در این کشور پیشنهاد های کاری منساب خود را پیدا کنند که البته این دسته بسیار محدود و انگشت شمار می باشند.

نکته ی قابل توجه این است که فقط صرف یافتن پیشنهاد کاری اهمیت ندارد بلکه پیشنهاد کاری باید به صورتی باشد که با شرایط افراد هماهنگ باشد و حقوق و مزایای کافی برای زندگی در کشور آلمان و فراهم کردن سطح رفاهی مناسب را داشته باشد.

افرادی که قصد مهاجرت از طریق جاب آفر آلمان را دارند می توانند با عقد قرارداد با شرکت الست گروپ خیال خود را از بابت یافتن پیشنهاد کاری مناسب و عقد قرارداد کاری، راحت کنند. الست گروپ با داشتن رابط ها و مشاورین زیادی در کشور آلمان به راحتی می تواند بهترین پیشنهاد های کاری از طرف شرکت های کارفرمای آلمانی را برای حرفه های مختلف پیدا کرده و قرارداد های با شرایط مناسب را تنظیم کند. 

روند کاری دریافت جاب آفر آلمان به چه صورت است؟

روند کاری دریافت جاب آفر آلمان به چه صورت است؟

برای هر یک از روش های مهاجرت به کشور آلمان تقریبا روند مشخصی وجود دارد به طور مثال افرادی که از طریق دریافت ویزای تحصیلی می خواهند به کشور آلمان مهاجرت کنند، معمولا باید روند ثابت و مشخصی را طی کنند. دانستن این روند به صورت کامل به افراد کمک می کند که بهتر تصمیم گیری کرده و بهتر و منظم تر کار های مهاجرتی خود را انجام داده و همچنین در این میان دچار سردرگمی نشوند.

دریافت ویزای جاب آفر آلمان به دلیل یافتن پیشنهاد کاری و عقد قراداد با این شرکت ها دارای حساسیت های خاصی بوده و به دقت خاصی نیاز دارد. الست گروپ در تمامی مراحل دریافت ویزای جاب آفر آلمان به افراد کمک می کند تا بهترین تصمیمات را بگیرند و در کم ترین زمان ممکن پیشنهاد های کاری مناسب را پیدا کنند. در ادامه روند کاری دریافت جاب آفر آلمان از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ را به شما معرفی می کنیم.

عقد قرارداد با شرکت الست گروپ

شرکت الست گروپ با مشاورین با تجربه و متخصص در زمینه ی دریافت ویزای آلمان به متقاضیان دریافت ویزای جاب آفر آلمان مشاوره های لازم را داده و با در نظر گرفتن شرایط افراد، بهترین راهنمایی ها را در اختیار افراد قرار می دهند.

اولین قدم در روند دریافت ویزای جاب آفر برای افرادی که الست گروپ را بر می گزینند، عقد قرارداد با شرکت الست گروپ می باشد. از مهم ترین مزایای شرکت الست گروپ برای ویزای جاب آفر آلمان می توان به پیدا کردن پیشنهاد های کاری مناسب و عقد قرارداد با شرکت های کارفرمای آلمانی اشاره کرد. همانطور که گفتیم در روند دریافت ویزای جاب آفر آلمان مهم ترین بخش پیدا کردن پیشنهاد کاری مناسب می باشد. قبل از عقد قرارداد افراد می توانند مشاوره های لازم را از مشاورین الست گروپ دریافت کنند و سپس تصمیم قطعی خود برای عقد قرارداد را بگیرند.

شروع یادگیری زبان آلمانی

از مهم ترین بخش های هر پروسه ی مهاجرتی، یادگیری زبان رسمی آن کشور می باشد. همانطور که می دانیم یادگیری یک زبان جدید کار چندان راحتی نبوده و نیاز به صرف وقت وهزینه ی زیادی دارد. اما با الست گروپ نیازی نیست که در باره ی یادگیری زبان آلمانی نگران باشید زیرا الست گروپ کلاس های آموزش زبان آلمانی رابه صورت حضوری و آنلاین برگزار کرده و به متقاضیان کمک می کند تا در کم ترین زمان ممکن زبان آلمانی را با کیفیت بالا یاد بگیرند.

ممکن است بسیاری از افراد در آموزشگاه های زبان مختلف ثبت نام کرده باشند اما پس از مدتی فهمیده باشند که وقت و هزینه ی آن ها در حال هدر رفتن بوده و در واقع مطالب مناسب و کاربردی را یاد نمی گیرند. الست گروپ با آموزش زبان آلمانی با استفاده از متد جدید و اصولی افراد را آماده می کند تا در آزمون های زبان موفق شوند و نمرات بالا را در مدرک زبان دریافت کنند.

تکمیل مدارک

آماده کردن و تهیه و تکمیل مدارک برای انجام کار های اداری مهاجرت مرحله ی بسیار حساس و مهمی بوده و افراد باید در این مرحله بسیار با دقت عمل کنند. تکمیل نبودن و نقص مدارک در روند کار های اداری مهاجرت بسیار معمول بوده و بسیاری از افراد پس از ارائه ی مدارک خود به سفارت آلمان با پیام نقص مدارک موجه شده و پروسه ی دریافت ویزای آن ها به تأخیر می افتد. الست گروپ تمامی مدارک لازم را به متقاضیان معرفی کرده و قبل از ارائه ی مدارک به سفارت، تمامی مدارک را بررسی کرده و از ایجاد برخی از مشکلات مانند نقص مدارک جلوگیری می کند.

همچنین در روند تکمیل مدارک، برخی از مدارک تحصیلی و ... به ترجمه و معادل سازی نیاز دارند که انجام درست این ترجمه و معادل سازی بسیار حائز اهمیت است. الست گروپ ترجمه و معادل سازی تمامی این مدارک را بر عهده گرفته و از ایجاد مشکلات احتمالی در این زمینه جلوگیری می کند. در این مرحله الست گروپ تمامی مدارک لازم را از شما دریافت کرده و تمامی موراد لازم را ترجمه و معادل سازی کرده و برای شرکت کارفرمای آلمانی ارسال می کند تا اقدامات لازم برای عقد قرارداد با شرکت انجام شود.

تحویل مدرک زبان آلمانی

افرادی که در ابتدای کار یادگیری زبان آلمانی را شروع می کنند می توانند تا زمانی که پیشنهاد کاری آن ها پیدا شده و سایر روند کاری انجام می شود یادگیری زبان را انجام دهند. به این ترتیب افراد حداقل یک سال فرصت کامل دارند تا مدرک زبان آلمانی خود را دریافت کنند. 

عقد قرارداد با شرکت کارفرما

عقد قرارداد با کارفرما جزو مهم ترین بخش های دریافت ویزای جاب آفر آلمان می باشد. زیرا در این قرارداد شرایط کاری و دستمزد و ... شما قید شده و شما بر اساس این قرارداد در کشور آلمان موظف به کار می باشند. داشتن تجربه در زمینه ی عقد قرارداد های کاری مشابه به افراد کمک می کند تا دچار اشتباه نشوند و همچنین افراد باید از تمامی شرایط و جوانب کشور آلمان نیز با خبر باشند تا به اصطلاح کلاه سرشان نرود. به این ترتیب عقد قرارداد با شرکت کارفرما بسیار حائز اهمیت بوده و در این زمینه افراد به یک راهنما و مشاور نیاز خواهند داشت.

مراجعه به سفارت

پس از اینکه با شرکت کارفرما قرارداد کاری خود را تنظیم کردید می توانید به سفارت مراجعه کرده و درخواست خود را برای دریافت ویزای جاب آفر آلمان به سفارت این کشور ارائه دهند. همچنین در این مرحله تمامی مدارک لازم به سفارت ارائه شده و سفارت آلمان بررسی ها و اعتبار سنجی های لازم را انجام می دهد. نکته ی قابل توجه این است که الست گروپ تمامی کار های مربوط به سفارت را برای شما انجام داده و دیگر نیازی هدر دادن وقت و انرژی شما برای مراجعه به سفارت و تحویل مدارک نخواهد بود. پس از انجام بررسی های لازم بر روی مدارک شما، در صورت تأیید ویزای جاب آفر آلمان برای شما صادر شده و می توانید برای دریافت بلیط هواپیما اقدام کنید.

مسافرت به کشور آلمان

آخرین مرحله در روند مهاجرت به یک کشور آماده کردن وسایل مورد نیاز و بستن چمدان ها و رزرو بلیط هواپیما می باشد. افراد پس از رسیدن به کشور آلمان می توانند بر اساس قرارداد کار خود را در این کشور شروع کنند.

هزینه ی همکاری با الست گروپ چقدر است؟

هزینه ی همکاری با الست گروپ چقدر است؟

الست گروپ یک شرکت مهاجرتی بوده که تعداد زیادی مشاوران با تجربه و متخصص را به کار گرفته است تا عزیزانی که قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارند به صورت دقیق و حرفه ای راهنمایی کنند. همکاری با الست گروپ مزایای بسیار زیادی دارد و شرکت الست گروپ خدمات منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه می دهد که در ادامه ی مطلب به آن ها اشاره می کنیم. اما با وجود تمامی این خدمات و مزایا الست گروپ برای ارائه ی خدمات خود هزینه ی چندانی را دریافت نمی کند. 

همانطور که می دانیم مهاجرت به کشور های اروپایی مختلف و از طریق روش های مهاجرتی متفاوت، هزینه های متفاوتی را نیز خواهند داشت. افرادی که قصد مهاجرت به کشور های اروپایی را دارند و به خصوص افرادی که از طریق دریافت ویزای جاب آفر می خواهند به کشور آلمان مهاجرت کنند، می توانند در ابتدا با مشاورین الست گروپ مشاوره کرده و از میزان دقیق هزینه های قرارداد با خبر شوند.

اما خبر خوب برای مشتریان الست گروپ این است که به منظور عدم ایجاد فشار بر مشتریان تمامی هزینه های قرارداد شرکت به صورتی اقساطی دریافت خواهد شد. بنابراین بر اساس شرایط و رزومه ی کاری افراد هزینه های قرارداد متفاوت بوده و باید برای هر فرد هزینه ی دقیق محاسبه شود.

آیا الست گروپ ضمانتی برای پیدا کردن پیشنهاد کاری می دهد؟

آیا الست گروپ ضمانتی برای پیدا کردن پیشنهاد کاری می دهد؟

یکی از مهم ترین مزایای شرکت الست گروپ این است که در قرارداد اولیه به افراد ضمانت می دهد تا پیشنهاد کاری مناسب در کشور آلمان برای آن ها یافته و تمامی کار های مربوط به عقد قرارداد را برای افراد انجام دهد.

اما نکته ی قابل توجه این است که بر اساس این تضمین قرارداد اگر الست گروپ به هر دلیل نتواند کار هیا مهاجرتی شما که در قرارداد توافق شده است را انجام دهد، تمامی هزینه هایی که به صورت اقساط گرفته شده است را به افراد باز می گرداند. شرکت الست گروپ آرامش خاطر و اعتماد مشتریان را اولویت داده و ایجاد اطمینان و اعتماد را بر تر از هر چیزی می داند و به همین دلیل شعار الست گروپ "اعتماد را تجربه کن" می باشد.

خدمات شرکت الست گروپ چیست؟

خدمات شرکت الست گروپ چیست؟

اگر از افرادی که قبلا به کشور های خارجی مهاجرت کرده اند در باره ی پروسه ی مهاجرتی آن ها بپرسید حتما به شما خواهند گفت که پروسه ی مهاجرت و دریافت ویزا و اقامت بسیار سخت بوده و مشکلات زیادی را در این راه تحمل کرده اند تا توانسته اند به کشور مورد نظر مهاجرت کنند. به این ترتیب روند مهاجرت یک روند بسیار پیچیده و سخت بوده و افراد در این راه حتما به راهنمایی و مشاوره های متعدد نیاز خواهند داشت تا به خوبی بتوانند این مراحل را پشت سر گذاشته و به خوبی به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنند.

الست گروپ با دشتن تعداد زیادی از مشاورین با تجربه و متخصص در زمینه ی مهاجرت به افراد کمک می کند تا پروسه ی مهاجرت خود را بدون مشکل و اشتباه پشت سر بگذارند و در کم ترین زمان ممکن موفق به دریافت ویزا شوند. اما شرکت مهاجرتی الست گروپ با سایر شرکت های مهاجرتی تفاوت های بسیاری دارد. این تفاوت ها را می توان در خدماتی که شرکت الست گروپ به متقاضیان جاب آفر آلمان ارائه می دهد مشاهده کرد.

آموزش رایگان زبان آلمانی

همانطور که می دانیم یادگیری زبان رسمی کشور مقصد یکی از مهم ترین بخش های مهاجرت می باشد. افرادی که قصد مهاجرت به کشور های اروپایی مانند آلمان را داشته اند ممکن است تجربه ی شرکت در کلاس های مختلف آموزش زبان را داشته باشند و حتی با پرداخت هزینه های سرسام آور نیز هیچ گونه نتیجه ای را نگرفته باشند و موفق به دریافت مدرک زبان آلمانی نشده باشند.

اما الست گروپ برای متقاضیان جاب آفر آلمان کلاس های آموزش زبان آلمانی را به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند. دقت داشته باشید که تفاوت الست گروپ با سایر شرکت های مهاجرتی این است که برای برگزاری این کلاس ها از متقاضیان جاب آفر آلمان هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.

کیفیت این کلاس ها به صورتی می باشد که افراد به خوبی با سوالات آزمون مدرک زبان آشنا شده و به راحتی می توانند مدرک زبان آلمانی را دریافت کنند. بنابراین با الست گروپ دیگر نیازی به جستجوی آموزشگاه های زبان با کیفیت و هدر دادن وقت و پول نمی باشد.

ارائه ی مشاوره و راهنمایی در کل پروسه ی مهاجرت

بدون شک افرادی که با مهاجرت آشنایی ندارند در طول انجام پروسه ی مهاجرت با سوالات بسیار زیادی رو به رو خواهند شد که در صورتی که به خوبی راهنمایی نشوند ممکن است دچار اشتباه و در نهایت شکست در روند مهاجرت شوند. مشاورین الست گروپ در تمامی طول پروسه ی مهاجرتی در اختیار شما خواهند بود و هر زمانی که سوالی را داشته باشید و یا به مشکلی بر خورده باشید می توانید راهنمایی های لازم را از این مشاور ها دریافت کنید. در طول پروسه ی مهاجرتی بسیاری از شرایط ایجاد می شود که افراد بی تجربه دچار سردرگمی شده و ممکن است در نهایت دچار اشتباه شوند و پروسه ی دریافت ویزای خود را به تأخیر بیاندازند.

معادل سازی مدارک

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم برای انجام تمامی کار های اداری اعم از عقد قرارداد با کارفرما و همچنین کار های سفارت و ... باید مدارک به زبان آلمانی و یا انگلیسی ترجمه شده و مدارک تحصیلی معادل سازی شوند. ترجمه و معادل سازی اصولی و دقیق مدارک بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد زیرا کارمندان سفارت و ... بر اساس این ترجمه ها مدارک شما را بررسی کرده و تصمیم نهایی را می گیرند.

افرادی که در کشور های غیر اروپایی مدارک دانشگاهی خود را دریافت کرده اند باید این مدارک را معادل سازی کنند. معادل سازی در واقع به این معنی است که کشور آلمان با بررسی سطح دانشگاه مورد تحصیل شما و سایر موارد لازم، تصمیم می گیرد که مدرک شما از نظر دانشگاه های کشور آلمان در چه سطحی می باشد. بنابراین بخش ترجمه و معادل سازی مدارک بسیار حساس بوده و بهتر است که این بخش را به الست گروپ بسپارید.

عقد قرارداد با کارفرمای آلمانی

یکی دیگر از موارد حساس پروسه ی جاب آفر آلمان عقد قرارداد با کارفرمای آلمانی می باشد. افرادی که تجربه ی کار و زندگی در این کشور را نداشته اند در هنگام عقد قرارداد ممکن است دچار اشتباهات زیادی شوند. همچنین برای برخی از افراد ممکن است مقدور نباشد تا با کارفرمای آلمانی به زبان آلمانی مذاکرده کرده و بر سر شرایط کاری و حقوق و مزایای به توافق مناسبی دست پیدا کنند. یکی از خدمات بسیار مهم شرکت الست گروپ این است که بعد از پیدا کردن پیشنهاد کاری مناسب قرارداد کاری با شرایط مناسب را برای افراد تنظیم می کند و به توافق های لازم با شرکت کارفرمای آلمان می رسد.

همراهی در هنگام ورود به کشور آلمان

افرادی که برای اولین بار به تنهایی وارد یک کشور خارجی می شوند و قصد اقامت در این کشور را دارند باید برخی از کار ها را به تنهایی انجام دهند که در یک کشور خارجی ممکن است بسیار دشوار و سخت باشد. به طور مثال این افراد در ابتدای ورود خود به کشور مقصد باید نسبت به کرایه کردن مسکن خود اقدام کرده و همچنین برخی از کار های اداری لازم را انجام دهند. در کشور های اروپایی مانند آلمان افرادی که به این کشور ها مهاجرت می کنند در روز های ابتدایی باید به برخی از ادارات این کشور مراجعه کرده و برخی از مدارک لازم را تحویل دهند.

به طور مثال افراد باید با داشتن مدارک کامل به اداره ی بیمه مراجعه کرده و نسبت به دریافت بیمه ی درمانی خود اقدام کنند. همچنین باید به برخی دیگر از ادارات دولتی مانند شهرداری، اداره ی ثبت و ... مراجعه کرد. همانطور که می دانیم انجام این کار ها برای افرادی که به تازگی به یک کشور وارد شده اند و با شرایط اداری این کشور آشنا نمی باشند ممکن است دشوار باشد.

اما جای نگرانی نیست زیرا الست گروپ در کشور آلمان مشاورینی را دارد که در هنگام ورود شما به این کشور شما را راهنمایی کرده تا مسکن خود را اجاره کنید و همچنین سایر کار های اداری مانند بیمه ی درمانی و اداره ی ثبت و ... را به خوبی انجام دهید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

جمع بندی

جمع بندی

در این مطلب به طور کامل شما را با جزئیات پروسه ی دریافت ویزای جاب آفر آلمان آشنا کردیم. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم جاب آفر به این صورت می باشد که افرادی که دارای تحصیلات دانشگاهی و یا مدارک فنی و حرفه ای هستند و در شغل و حرفه ی خود کارنامه ی خوبی را دارند، از طرف شرکت های کارفرما در کشور آلمان پیشنهاد کاری دریافت کنند و از این طریق ویزای آلمان را دریافت می کنند. 

در ادامه شما را با اجازه ی اقامت 6 ماهه برای جستجوی کار در کشور آلمان یعنی ویزای جاب سیکر آشنا کردیم. همچنین این دو نوع ویزا را با هم مقایسه کردیم و دانستیم که اقدام از طریق روش جاب آفر آلمان روش مطمئن تری بوده و ریسک پایین تری را خواهد داشت. 

در این مطلب به صورت کامل مدارک لازم برای جاب آفر آلمان را به شما معرفی کرده ایم و توضیحات لازم در باره ی هرکدام را به شما ارائه کردیم. اما به طور خلاصه مدارک لازم برای جاب آفر آلمان به صورت زیر می باشد.
•    شناسنامه و کارت ملی
•    گذرنامه یا پاسپورت
•    قرارداد کار با شرکت کارفرمای آلمانی 
•    تمامی مدارک تحصیلی و دانشگاهی 
•    مدارک تأیید کننده رزومه و سوابق کاری
•    مدرک زبان آلمانی 
•    عکس پاسپورتی 
افرادی که قصد انجام مهاجرت از طریق ویزای جاب آفر آلمان را دارند می توانند با الست گروپ همکاری کرده و از تمامی مزایا و خدمات منحصر به فردی که در این مطلب اشاره کردیم بهره مند شوند.