اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

دانشگاه های گرافیک کانادا

دانشگاه های گرافیک کانادا

در این نوشتار که در حوزه ی مهاجرت و دریافت اقامت برای افراد مختلف می باشد، قصد داریم تا موضوع دانشگاه های گرافیک کانادا را به صورت کامل و مفصل برای شما مخاطبین گرامی مورد تشریح قرار دهیم و مهم ترین موضوعات مرتبط با آن را برای شما توضیح دهیم. از شما همراهان گرامی درخواست می شود تا انتهای این نوشتار مفید و کاربردی با ما همراه باشید. 

در این نوشتار که در حوزه ی مهاجرت و دریافت اقامت برای افراد مختلف می باشد، قصد داریم تا موضوع دانشگاه های گرافیک کانادا را به صورت کامل و مفصل برای شما مخاطبین گرامی مورد تشریح قرار دهیم و مهم ترین موضوعات مرتبط با آن را برای شما توضیح دهیم. از شما همراهان گرامی درخواست می شود تا انتهای این نوشتار مفید و کاربردی با ما همراه باشید. 

امروزه مردم در هر نقطه ای از دنیا که زندگی می کنند، با شرایط و وضعیت های مختلفی روبرو می باشند و مطمئنا مردم در همه ی قاره ها و یا تمام کشورها دارای اوضاع مشابه و مانند یکدیگر نمی باشند.برخی از کشورهای دنیا از لحاظ آب و هوایی در وضعیت خوبی قرار دارند و به لحاظ زیبایی و طبیعت نیز دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی می باشند.

در برخی از منطقه ها و کشورها نیز شاهد رعایت کامل حقوق بشر و از طرفی رفاه بسیار مناسبی برای مردم آن منطقه هستیم. برخی از کشورهای دنیا از لحاظ پیشرفت های علمی و یا صنعتی دارای وضعیت بهتری می باشند و از طرفی، در دیگر کشورهای سطح دنیا نیز شاهد پیشرفت های اقتصادی و رونق اقتصادی آن کشورها هستیم. 
 
جالب این که برخی از این کشورها ممکن است، در آن واحد چند گزینه و پارامتر مهم و مناسب را برای زندگی مردم آن منطقه در اختیار داشته باشند. 
مطمئنا مردم در سایر کشورها نیز تمایل دارند، به جایی سفر نمایند که از فاکتورهای مناسب زندگی برخوردار بوده و در چند پارامتر مختلف دارای وضعیت مناسبی باشد. برخی از مردم نیز در تلاش هستند تا بتوانند برای مدتی زیاد و یا برای همیشه به این کشورهای زیبا و از طرفی پیشرفته مهاجرت نمایند و بتوانند اقامت همیشگی آن منطقه را از آن خود نمایند.

یکی از این کشورهای زیبا و پر طرفدار، کشور کانادا می باشد که در بخش های شمالی قاره ی آمریکای شمالی واقع شده است. کشور کانادا به لحاظ پارامترهای مختلفی، دارای امتیازها و شرایط بسیار مناسبی می باشد و مردم از کشورهای متنوع و مختلف مایل هستند تا به کانادا سفر نمایند و یا اقامت این کشور زیبا را به دست آورند. 

این موضوع در بین مردم کشور عزیزمان ایران نیز وجود دارد و تعدادی از مردم، متقاضی سفر و یا مهاجرت به کشور کانادا می باشند. 
با این حال، هر فردی برای این که بتواند به یک کشور دیگر از جمله کانادا مهاجرت نماید، باید یکی از شیوه های مرسوم و قانونی را برای این کار دنبال نماید و دارای یک سری شرایط باشد تا بتواند یکی از راه های مهاجرت و اقامت را مورد پیگیری قرار دهد.

به هر حال هر فردی در یک یا چند حوزه دارای سر رشته ها و یا تخصص هایی می باشد و باید به آن علت و با توجه به تخصص ها و مهارت هایی که دارد، موضوع مهاجرت خود را دنبال نماید. 
برخی از افراد در زمینه های اقتصادی و سرمایه گذاری دارای تجربه ها و یا شرایط مناسب مالی می باشند و می توانند از این شیوه، کار مهاجرت خود را انجام دهند. 

در این بین، برخی از اشخاص نیز هستند که مایل به ادامه ی تحصیلات دانشگاهی خود در کشورهایی مانند کانادا می باشند. یکی از رشته های مهم دانشگاهی که بیشتر در حوزه ی هنری می باشد، رشته گرافیک است که در کشور ما و دیگر منطقه های جهان دارای طرفداران خاص خود می باشد. 

ما با توجه به این که متقاضیان زیادی برای مهاجرت به کشور کانادا و ادامه ی تحصیل در رشته گرافیک می باشند، در این مقاله تحت عنوان دانشگاه های گرافیک کانادا قصد داریم تا دانشگاه های کشور کانادا را در خصوص این رشته ی مهارتی و هنری مورد بررسی قرار دهیم.

اینفوگرافیک دانشگاه های گرافیک کانادا

اینفوگرافیک دانشگاه های گرافیک کانادا

در ادامه ی این مقاله در زمینه ی دانشگاه های گرافیک کانادا، برای این که موضوعات مرتبط با این مقاله را به بهترین شکل مورد بسط و تفهیم قرار دهیم، لازم می دانیم که مهم ترین موارد را در قالب چند تیتر و یا سوال بیان نموده و در قسمت های متنوع این مقاله ی کاربردی، هر کدام از آن ها را مورد تشریح قرار دهیم. اصلی ترین تیترها و سوالات مرتبط با مقاله ی دانشگاه های گرافیک کانادا به شرح ذیل می باشند: 

آیا می دانید شرایط تحصیل در کشور کانادا به چه صورت می باشد؟
رنکینگ دانشگاه های کشور کانادا
دانشگاه مک گیل

دانشگاه تورنتو
دانشگاه بریتیش کلمبیا
شرایط کلی برای تحصیل در کشور کانادا
آیا در خصوص مهم ترین مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟
شرایط معدل در مقطع های تحصیلی مختلف کشور کانادا
آیا در زمینه ی هزینه تحصیل در کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟
میزان شهریه در سطح دانشگاه های کشور کانادا
بررسی میزان هزینه های تحصیلی در دانشگاه های مختلف کشور کانادا
شرایط بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در کشور کانادا
آیا می دانید پروسه و فرآیند پذیرش چه مقدار زمان می برد؟
آیا می توان از طریق تحصیل در کانادا اقامت دائم را دریافت نمود؟
شیوه ی فعالیت کاری و شغلی در کانادا برای دریافت اقامت کانادا بعد از پایان تحصیلات
آیا برای یک فرد متقاضی مهاجرت، مهاجرت تحصیلی جهت ادامه تحصیل بهتر است یا استفاده از مهاجرت کاری؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دانشگاه های گرافیک کانادا با ما همراه باشید.

 

 

آیا می دانید شرایط تحصیل در کشور کانادا به چه صورت می باشد؟

آیا می دانید شرایط تحصیل در کشور کانادا به چه صورت می باشد؟

در این قسمت، بحث خود را در چند بخش که شامل رنکینگ دانشگاه های کشور کانادا، شرایط و امکانات تحصیلی کانادا و مهاجر پذیر بودن این کشور می باشند، مورد توضیح قرار خواهیم داد. 

 

رنکینگ دانشگاه های کشور کانادا

رنکینگ دانشگاه های کشور کانادا

سازمان کیو اس آخرین رده بندی خود را در زمینه ی دانشگاه های کشور کانادا انجام داده است و نتیجه ی این رده بندی به این صورت بوده است که تعداد 26 مورد از دانشگاه های این کشور در لیستی که مربوط به دانشگاه های ممتاز و برتر دنیا می باشد، قرار دارند.

همچنین در صورتی که به لیست 50 دانشگاه برتر در سطح جهانی نگاه کنیم، متوجه این موضوع خواهیم شد که 3 مورد از دانشگاه های کشور کانادا نیز در این لیست قرار گرفته اند. این دانشگاه های مشهور و ممتاز کشور کانادا به شرح ذیل می باشند:

دانشگاه تورنتو
دانشگاه مک گیل 
دانشگاه بریتیش کلمبیا
همچنین تعدادی از دانشگاه های کشور کانادا مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشند. 
یک نکته که در بین همه ی دانشگاه های کشور کانادا وجود دارد، این می باشد که همه ی آن ها تا حدود بسیار خوبی استانداردهای آموزشی لازم را مورد رعایت قرار می دهند. 
همچنین آن چه رنکینگ این دانشگاه ها را مشخص می نماید، فاکتورهای خاصی می باشند که ممکن است، این پارامترها دارای ارتباط با اولویت های تحصیلی و یا کاری شما نباشند. 
در ادامه، قصد داریم که سه دانشگاه برتر و شناخته شده ی کشور کانادا را تا حدودی برای شما معرفی نماییم:

 

دانشگاه مک گیل:

دانشگاه مک گیل:

این دانشگاه در سال های مختلف و زیادی به عنوان دانشگاه برتر در سطح این کشور مورد انتنخاب قرار گرفته است. این دانشگاه در منطقه مونترال کانادا واقع شده است که شهر مونترال یکی از شهرها و مناطق دانشجویی شناخته شده در سطح کانادا و حتی در سطح جهان می باشد.

در حال حاضر، بالغ بر چهل هزار دانشجو در این شهر مشغول به تحصیل می باشند. 
یکی از رکوردهای جهانی که به دانشگاه مک گیل مربوط می شود، بیشترین تعداد دریافت جایزه ی نوبل توسط دانشجوهای این دانشگاه می باشد. 

 

دانشگاه تورنتو:

دانشگاه تورنتو:

یکی دیگر از دانشگاه های ممتاز و شناخته شده ی کشور کانادا دانشگاه تورنتو می باشد. موقعیت این دانشگاه بزرگ در بزرگ ترین شهر کشور کانادا می باشد. دانشگاه تورنتو بدون تاثیر دیگر دانشگاه ها و یا ارگان های مربوطه به تنهایی توانسته است، معادل 16 بیلیون دلار به کشور کانادا و اقتصاد این کشور سود برساند.

این دانشگاه همیشه توانسته است، در بین 30 دانشگاه ممتاز و شناخته شده ی جهان قرار بگیرد.

 

دانشگاه بریتیش کلمبیا:

دانشگاه بریتیش کلمبیا:

دانشگاه دیگری که در سطح مناسبی از رنکینگ جهانی قرار دارد و از دانشگاه های ممتاز کشور کانادا می باشد، دانشگاه بریتیش کلمبیا می باشد. 
دانشگاه بریتیش کلمبیا از دانشگاه های بزرگ این کشور می باشد و دارای حدود 65 هزار دانشجو است. 

همچنین دانشجوهای مربوط به این دانشگاه بزرگ در شهرهای کلونا و ونکوور به تحصیل خویش مشغول می باشند. به لحاظ رنکینگ، دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا نیز همواره در بین 50 مرکز دانشگاهی برتر دنیا قرار داشته است.

بر اساس این اطلاعات و مواردی که در مورد سطح علمی، اعتبار و رنکینگ دانشگاه های مختلف کشور کانادا خدمت شما عزیزان خواننده بیان کردیم، شما می توانید بر طبق شرایطی که خودتان دارید، در خصوص تحصیل در این کشور درخواست داده و اقدام های لازم را انجام دهید و نگران رنکینگ و اعتبار علمی دانشگاه های این کشور نباشید. چون اغلب این دانشگاه ها در سطح بالایی از رنکینگ جهانی واقع شده اند.

 

شرایط کلی برای تحصیل در کشور کانادا

شرایط کلی برای تحصیل در کشور کانادا

دانشجویانی که مایل به تحصیل در کشور کانادا و در رشته های مختلف می باشند، هم می توانند از طریق دانشگاه های دولتی و هم دانشگاه های خصوصی کشور کانادا اقدام نمایند. چرا که هر دو گروه از دانشگاه های ذکر شده ی این کشور، دانشجوهای مختلف را از سراسر دنیا جذب می نمایند. 

یک موضوع طبیعی در اینجا وجود دارد و آن این مورد می باشد که هر کدام از دانشگاه های دولتی و یا خصوصی کشور کانادا بر حسب رنکینگ و یا رقابتی که با هم دارند، دارای شرط و شروط مختلف و متنوعی برای پذیرش دانشجوها می باشند. 

مثلا برخی از این دانشگاه ها برای مقاطع کارشناسی ارشد و فوق لیسانس؛ شرایط معدل، سطح زبان خارجه (مثلا حداقل آیلتس 7) و ... را در نظر دارند و قطعا همه ی افراد نمی توانند شرایط ذکر شده در این مقاطع و یا دانشگاه ها را به دست آورند. اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. چون به هر حال شرایط در دانشگاه های مختلف دولتی و یا خصوصی این کشور مانند هم و کاملا یکسان نمی باشد و لذا افراد مختلف می توانند درخواست های خود را برای دانشگاه های متفاوت ارائه نمایند.

 

در حقیقت هر فرد درخواست کننده می تواند بر اساس شرایط ذیل، یک مورد از دانشگاه های این کشور را مورد انتخاب خود قرار دهد:

در حقیقت هر فرد درخواست کننده می تواند بر اساس شرایط ذیل، یک مورد از دانشگاه های این کشور را مورد انتخاب خود قرار دهد:

تنوع موجود در دانشگاه های کشور کانادا
سطح دسترسی به هر یک از این دانشگاه ها
میزان علاقه مندی فرد به رشته و یا دانشگاه مورد نظر
هدف هایی که در ذهن فرد وجود دارند.
شرایط تحصیلی فرد
نموه ی اخذ شده در دوره های زبان خارجه
میزان بودجه فرد
و ... 
 
در این بین، شما درخواست کنندگان گرامی می توانید موضوع مهاجر پذیر بودن کشور کانادا را نیز در نظر داشته باشید. چون به طور کلی و بر اساس شرایط متنوعی که در این کشور وجود دارد، کشور کانادا یک کشور مهاجر پذیر می باشد. 

 

آیا در خصوص مهم ترین مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مهم ترین مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

نکته ای که در ابتدای این بخش باید برای شما همراهان عزیز متذکر شویم، این می باشد که ریز مدارک مورد نیاز برای اقدام در خصوص مهاجرت تحصیلی کشور کانادا در هر یک از مقطع های تحصیلی، متفاوت می باشد که ما در ادامه، مهم ترین مواردی که عموما در اکثر مقاطع مورد کاربرد می باشند را برای شما عزیزان بیان نموده و توضیح خواهیم داد: 
 
فرد درخواست کننده باید دارای یک پاسپورت معتبر و دارای تاریخ اعتبار کافی باشد و همچنین دیگر افراد خانواده ی ایشان نیز در صورتی که درخواست همراهی دارند، باید دارای این مورد باشند. 
دو عدد عکس پاسپورتی برای فرد درخواست کننده لازم می باشد. ضمنا این موضوع برای دیگر اعضای خانواده ی شخص مورد نظر در صورتی که آن ها متقاضی همراهی باشند، لازم و واجب است. در پشت هر یک از تصویرها باید نام و نام خانوادگی کامل به همراه تاریخ دقیق تولد ذکر شده باشد.در صورتی که متاهل هستید ، عقدنامه ای که مورد ترجمه قرار گرفته باشد. 

فرد درخواست کننده و یا هر کدام از اعضای خانواده ی ایشان که متقاضی همراهی می باشند، باید شناسنامه های خود را نیز ترجمه نموده و به همراه دیگر مدارک مورد نیاز تحویل نمایند. 
مطمئنا یکی از اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای این افراد، آخرین مدرک معتبر تحصیلی فرد می باشد که می بایست مورد ترجمه قرار بگیرد. 

مدرک دیگری که برای پذیرش تحصیلی کشور کانادا مورد نیاز می باشد، مربوط به مستندات مالی فرد متقاضی و یا دیگر اعضای خانواده ی ایشان می باشد. یعنی هر یک از این افراد که قصد همراهی با شخص درخواست کننده را داشته باشند، می بایست مستندات مربوط به توان مالی را نیز تهیه و در خصوص ترجمه ی آن ها نیز اقدام کرده باشند. 
فرد مورد نظر می بایست مدارک مربوط به کسب کار و اشتغال خود را نیز فراهم کرده و در خصوص ترجمه ی آن ها نیز اقدام کرده باشد. 

معمولا برای افراد بالای 18 سال، لازم است که گواهی عدم سوء پیشینه را از ارگان های مربوطه دریافت نموده و ترجمه شده ی آن را برای اخذ پذیرش تحصیل، آماده ی تحویل نمایند. 
آن دسته از افرادی که دارای کارت پایان خدمت سربازی و یا مدارک مربوط به معافیت دوره ی خدمت سربازی می باشند، می بایست این مدارک را نیز به صورت ترجمه شده، آماده کرده و تحویل نمایند. 
مدرک زبان مورد نیاز با توجه به مقطع تحصیلی شما نیاز می باشد .

 

شرایط معدل در مقطع های تحصیلی مختلف کشور کانادا

شرایط معدل در مقطع های تحصیلی مختلف کشور کانادا

در این بخش، چند نمونه از شرایط مربوط به معدل را برای ادامه تحصیل در کشور کانادا برای شما عزیزان بیان می نماییم: 

آن دسته از افرادی که می خواهند در مقطع لیسانس در کشور کانادا تحصیل نمایند، باید در دوره ی دیپلم خود دارای حداقل معدل 12 باشند. 

همچنین فردی که قصد دارد، در یکی از رشته های تحصیلی و البته در دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه های کانادا ادامه تحصیل دهد، باید در دوره ی تحصیلی مربوط به لیسانس خود حداقل معدل 13 را کسب نموده باشد و در آزمون آیلتس خود نیز نمره ی مناسبی را کسب نموده باشد. نمره مناسب آزمون زبان که همان آیلتس می باشد، باید در رشته های انسانی حداقل عدد 6/5، در رشته های مهندسی حداقل 6 و در گروه های مربوط به رشته ی مدیریت حداقل 5/5 باشد.

ضمنا آن افرادی که متقاضی ادامه تحصیل در کشور کانادا در مقطع دکتری می باشند، باید در مقطع ارشد و دکتری خود دارای معدل حداقل 14 باشند. حداقل نمره ی زبان و آزمون آیلتس ایشان باید 6/5 باشد و در کل شرایط آکادمیک و علمی قوی را در زمینه ی رشته مورد نظر خود داشته باشند.

شما می توانید در زمان انعقاد قرارداد با شرکت در خصوص جزئیات این موضوع با کارشناس های مجرب آن مشورت نموده و اطلاعات بیشتری را در خصوص شرایط و پیش زمینه های مربوط به مقاطع مختلف تحصیلی کشور کانادا به دست آورید و البته پیش از مراجعه و عقد قرارداد نیز می توانید به شکل تماس تلفنی این اطلاعات را دریافت نمایید.

 

آیا در زمینه ی هزینه تحصیل در کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی هزینه تحصیل در کشور کانادا اطلاعاتی دارید؟

در حال حاضر با عنایت به استانداردهای بالای آموزشی که در این کشور مورد رعایت قرار می گیرد، هر روز بر متقاضیان تحصیل در این کشور افزوده می شود و افراد زیادی از اقصی نقاط دنیا برای ادامه ی تحصیل در کانادا درخواست ارائه می نمایند.

همچنین معمولا اولین پرسشی که به ذهن این اشخاص خطور می نماید، بحث هزینه های تحصیلی در کشور کانادا می باشد. 
 
در خصوص هزینه های مربوط به تحصیل در کشور کانادا باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که این مخارج به پارامترهای مختلفی وابسته می باشند که مهم ترین این فاکتورها موارد ذیل می باشند: 
شما قرار است، در چه شهر و یا ایالتی از کشور کانادا ادامه ی تحصیل دهید.

چون در هر یک از شهرها و یا مناطق مختلف این کشور، مقدار هزینه های مربوط به ادامه ی تحصیلی تا حدودی با هم متفاوت می باشند. 
موضوع دومی که می تواند دارای تاثیراتی در مقدار هزینه ها باشد، بحث دانشگاهی می باشد که قرار است، در آنجا به تحصیل بپردازید. 
حتی در دانشگاه های مختلف، عنوان رشته ای که فرد متقاضی برای ادامه تحصیل آن درخواست نموده است نیز تا حدودی می تواند در بحث هزینه ها اثر گذار باشد.

 

میزان شهریه در دانشگاه های کشور کانادا

افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارند، می بایست شهریه پرداخت نمایند که این شهریه در دانشگاه های مختلف کشور کانادا متفاوت می باشد. همچنین مقطع تحصیلی مربوطه و مکان قرارگیری آن دانشگاه نیز می توانند در مقدار شهریه ها اثر گذار باشند.

ناگفته نماند که شهریه مربوط به تحصیل در مدارس و دانشگاه های کانادا در همه ی مقطع ها برای شهروندان کشور کانادا رایگان می باشد، اما آن دسته از افرادی که ویزای تحصیلی این کشور را اخذ می نمایند، باید هزینه هایی را بابت شهریه این مدارس پرداخت نمایند.

هزینه تحصیل در دانشگاه های کانادا به میزان 20 الی ۵۰ هزار دلار کانادا در سال می باشد.
همچنین میزان شهریه مدارس آن هم به میزان ۴ الی ۱۵ هزار دلار در سال می باشد.

 

بررسی میزان هزینه های تحصیلی در دانشگاه های مختلف کشور کانادا

بررسی میزان هزینه های تحصیلی در دانشگاه های مختلف کشور کانادا

آن دسته از اشخاصی که قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های کشور کانادا را دارند، می بایست مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت نمایند که میزان این شهریه در حدود 20 هزار الی 50 هزار دلار کانادا می باشد و البته همان گونه که در بخش های قبلی برای شما توضیح دادیم، این میزان در دانشگاه های مختلف کانادا، متغیر و متفاوت می باشد. 

این افراد باید هزینه هایی را هم برای محل اقامت خود، خرید مواد غذایی و پوشاک خویش در نظر بگیرند. 

یکی از موضوعات موثر در بحث هزینه های تحصیلی در دانشگاه های کشور کانادا، موقعیت دانشگاه مورد نظر می باشد. در صورتی که دانشگاه مربوطه در شهرهای کوچک واقع شده باشد، مطمئنا دارای میزان هزینه و شهریه ی کم تری خواهد بود.

 

شرایط بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در کشور کانادا

شرایط بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در کشور کانادا

برای این که فردی موفق شود تا بورسیه تحصیلی در مقطع فوق لیسانس را مورد اخذ قرار دهد، می بایست حداقل شرایط ذیل را کسب نموده باشد: 

داشتن شرایط علمی قوی
ارائه مقالات و پژوهش های بین المللی مناسب
نمره زبان بالایی داشته باشند.
سن مناسب
دریافت توصیه نامه از استادهای برجسته دانشگاه خود
و ...

 

آیا می دانید پروسه و فرآیند پذیرش چه مقدار زمان می برد؟

آیا می دانید پروسه و فرآیند پذیرش چه مقدار زمان می برد؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، در بخش گذشته از مقاله ی دانشگاه های گرافیک کانادا، اصلی ترین شرایط مربوط به دریافت فاند و بورسیه کشور کانادا را مورد بحث قرار دادیم. در این قسمت، می خواهیم میزان زمانی که این پروسه به طول می انجامد تا موفق به دریافت مهاجرت کشور کانادا شوید را برای شما عزیزان خواننده مورد توضیح قرار دهیم. از شما درخواست می نماییم که در این قسمت از نوشتار دانشگاه های گرافیک کانادا نیز با ما همراه باشید.

پروسه ی مربوط به دریافت مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا در صورتی که مدارک شما کامل باشد 6 الی 9  ماه به طول می انجامد. یعنی از زمانی که فرد درخواست کننده با شرکت الست گروپ وارد عقد قرارداد برای مهاجرت خود به کشور کانادا می شود، بین 6 الی 9 ماه بعد، می تواند موفق به دریافت پذیرش تحصیلی شود.

برخی از افراد نیز می توانند از طریق جاب آفر دو ساله ای که ویژه ی رشته های فنی و مهارتی ، مهندسی ، مدیریتی و مالی می باشد، اقدام نمایند. همچنین اگر قصد مهاجرت کاری دارید آفر شهر های کم جمعیت کانادا نیز می تواند برای شما مناسب باشد که مدت زمان صرف شده برای این آفر نیز نهایتا 12 ماه می باشد. 

در این خصوص می توانید برای کسب آگاهی های بیشتر با کارشناسان خبره ی الست گروپ تماس حاصل نموده و از نظرات کارشناسی ایشان استفاده نمایید. 
با ادامه ی موضوعات مفید و کاربردی مقاله ی دانشگاه های گرافیک کانادا همراه باشید.

 

آیا می توان از طریق تحصیل در کانادا اقامت دائم را دریافت نمود؟

ما در ادامه، یکی از مرسوم ترین روش ها برای دریافت اقامت بعد از پایان تحصیلات را برای شما عزیزان بیان نموده و آن را مورد توضیح قرار خواهیم داد:

 

شیوه ی فعالیت کاری و شغلی در کانادا برای دریافت اقامت کانادا بعد از پایان تحصیلات

شیوه ی فعالیت کاری و شغلی در کانادا برای دریافت اقامت کانادا بعد از پایان تحصیلات

این یکی از مرسوم ترین شیوه ها برای دریافت اقامت کشور کانادا بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی در این کشور می باشد. یعنی کافی است، فرد مورد نظر بعد از پایان دوره ی تحصیلی خود، یک شغل را پیدا نماید و در آن مشغول فعالیت شود.

در صورتی که یک فرد متقاضی بتواند بعد از پایان تحصیلات خود کاری را برای خود دست و پا نماید، می تواند در خصوص دریافت اقامت این کشور اقدام نماید.

خوشبختانه در حال حاضر شرایط مناسبی در این زمینه برای افراد مشغول به تحصیل فراهم آمده است. به گونه ای که ایشان می توانند بعد از اتمام تحصیلات خود تا مدتی در آنجا مانده و به دنبال یک شغل مناسب باشند که از آن طریق بتوانند اقامت آن کشور را نیز دریافت نمایند. 

 

آیا برای یک فرد متقاضی مهاجرت، مهاجرت تحصیلی جهت ادامه تحصیل بهتر است یا استفاده از مهاجرت کاری؟

آیا برای یک فرد متقاضی مهاجرت، مهاجرت تحصیلی جهت ادامه تحصیل بهتر است یا استفاده از مهاجرت کاری؟

همان گونه که دقت فرمودید، در قسمت قبلی از مقاله ی دانشگاه های گرافیک کانادا، روش های مرسوم برای تحصیل در این کشور را مورد تشریح قرار دادیم و در خصوص این که امکان دریافت اقامت کشور کانادا بعد از پایان تحصیلات وجود دارد یا خیر؛

مواردی را توضیح دادیم و یکی از مرسوم ترین شیوه ها برای این موضوع را مورد تشریح قرار دادیم. در این قسمت، قصد داریم تا بین شیوه های مهاجرت تحصیلی و مهاجرت های کاری، مقایسه هایی را انجام داده و به شما بگوییم که کدام انتخاب می تواند برای شما عزیزان بهتر و مفیدتر باشد.

برای پاسخ به این سوال مهم باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که این موضوع به این قضیه بستگی دارد که علت و دلیل اصلی شما برای مهاجرت چه چیزی بوده و هدف نهایی شما از انجام این مهاجرت چیست؟
اگر قصد ادامه تحصیل دارید و دوست دارید که دانش خود را اضافه کنید، باید خدمت شما مخاطبین گرامی عرض نماییم که روش تحصیلی برای مهاجرت و یا دریافت اقامت کشور کانادا مناسب تر می باشد. 
همچنین در صورتی که گرفتن اقامت دائم برای شما مهم نیست و حتی در صورتی که قصد دارید، بعد از پایان یافتن دوران تحصیلی خود در کشور کانادا، مجددا به کشور خودمان ایران برگردید، این شیوه ی مهاجرت تحصیلی یک روش مناسب برای مهاجرت به این کشور می باشد. 

اما در صورتی که مایل به دریافت حقوق مناسب و همچنین دستیابی به اقامت دائم کشور کانادا هستید، با توجه به هزینه بالای تحصیل و این موضوع که ضمانتی در اخذ اقامت دائم شما وجود ندارد، ما در این موارد شیوه ی جاب آفر برای مهاجرت به کشور کانادا و در نهایت دریافت اقامت آن کشور را پیشنهاد می دهیم.

در خصوص نبود ضمانت در خصوص دریافت اقامت بعد از پایان تحصیلات نیز باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که بعد از دوره ی تحصیلی در کشور کانادا، دولت این کشور یک زمان مشخصی را به فرد مورد نظر می دهد تا بتواند شغل و یا کاری را برای خود پیدا نماید. در این فرصت و زمان اعطا شده، در صورتی که فرد موفق به یافتن یک شغل نشود، باید کشور کانادا را ترک نموده و به کشور خویش بازگردد. 

پس نتیجه می گیریم، برای آن هایی که علاوه بر موضوع تحصیل و افزایش میزان علم و آگاهی، به فکر ماندن و دریافت اقامت همیشگی کشور کانادا می باشند، شیوه های جاب آفر، روش های مناسب تری برای مهاجرت به کشور کانادا می باشند.

همچنین باید خدمت شما مخاطبین گرامی عرض نماییم که خود جاب آفر نیز دارای مدل های مختلفی می باشد. 
یکی از انواع جاب آفر، جاب آفر دو ساله برای رشته های فنی و مهارتی ، مدیریتی و مالی و  مهندسی  می باشد که در این خصوص فرد باید قبل از این در برخی از رشته های فنی و مهارتی دارای مدرک های دانشگاهی باشد و با داشتن مهارت و مدرک های مربوطه در خصوص مهاجرت و دریافت اقامت اقدام نماید. 
روش دیگر جاب آفر ، مهاجرت به مناطق کم جمعیت می باشد که برای شما از طریق جاب آفر اقدام می شود و شما پیش از ورود به کشور کانادا اقامت دائم خود را دریافت می نمایید .

با توجه به این توضیحات که در خصوص مقایسه ی میان شیوه های مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق روش جاب آفر کانادا خدمت شما عزیزان عرض شد، باز هم اگر سوال و ابهامی در ذهن شما عزیزان وجود دارد، به شما پیشنهاد می کنیم، از کارشناس های خبره و با تجربه ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ کمک بگیرید و با ایشان به مشورت بپردازید. ایشان قادر هستند تا بر اساس شرایط و امتیازهایی که شما دارا هستید، بهترین روش را به شما عزیزان متقاضی پیشنهاد دهند و در همه ی مراحل دریافت مهاجرت و اقامت کشور کانادا، از ابتدا تا انتها با شما همراه می باشند. 

در اینجا مجموعه توضیحات ما در زمینه ی دانشگاه های گرافیک کانادا به پایان رسید. امید است، مطالبی که در مورد دانشگاه های گرافیک کانادا برای شما عزیزان بیان نمودیم، مفید و مثمر ثمر بوده باشند و از آن ها نهایت استفاده را برده باشید.