اطلاعات

الست گروپ

شرکت افق بین الملل یاسمین

هدف ما در الست گروپ ارائه مشاوره به افرادی می باشد که قصد دارند توانایی های خود را در کشور خود .یا کشورهای دیگر به کار گرفته و زندگی بهتری داشته باشند
شما می توانید با یک بار ثبت نام از مشاوره های تخصصی .و رایگان ما برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید

کشورهای اروپایی انگلیسی زبان

کشورهای اروپایی انگلیسی زبان

در این مقاله، قصد معرفی کشورهای اروپایی انگلیسی زبان را داریم.

بیشتر کشورهای قاره اروپا استانداردهای بالایی را برای زندگی و اشتغال دارند. از این رو کشورهای اروپایی، مقصد بسیاری از مهاجران از سراسر دنیا می باشد.

در این مقاله، قصد معرفی کشورهای اروپایی انگلیسی زبان را داریم.

بیشتر کشورهای قاره اروپا استانداردهای بالایی را برای زندگی و اشتغال دارند. از این رو کشورهای اروپایی، مقصد بسیاری از مهاجران از سراسر دنیا می باشد.

زبان دغدغه بسیاری از افرادی است که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند. به هر حال زندگی، تحصیل و اشتغال، تنها به واسطه تسلط بر زبان رسمی کشور مقصد امکانپذیر است.

یادگیری زبان رسمی کشورهای مختلف کاری سخت و زمانبر است. از این رو بسیاری از افراد تمایل دارند تا به کشورهای اروپایی انگلیسی زبان مهاجرت کنند. جالب است بدانید که در قاره اروپا، حدود 370 میلیون نفر به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

اینفوگرافیک کشورهای اروپایی انگلیسی زبان

اینفوگرافیک کشورهای اروپایی انگلیسی زبان

در این مقاله قصد داریم تا کشورهای اروپایی انگلیسی زبان را معرفی کنیم و زندگی و اشتغال در هر یک از این کشورها را بررسی نماییم. مجموعه الست گروپ یکی از بهترین موسسه های مهاجرتی در این زمینه است که راهنمایی های کاملی را در اختیار شما قرار می دهد.

ویدئو کشورهای اروپایی انگلیسی زبان

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید، با مشاوران ما در مجموعه الست گروپ تماس بگیرید تا به روزترین اطلاعات مهاجرتی در اختیار شما قرار بگیرد.

در این مقاله می خوانیم:
زبان مهم ترین عنصر برقراری ارتباط
انتخاب کشورهای اروپایی انگلیسی زبان برای مهاجرت
لیست کشورهای اروپایی انگلیسی زبان
کدام کشورها زبان انگلیسی را بهتر صحبت می کنند؟
زندگی در کشورهای اروپایی انگلیسی زبان
درباره کشور ایرلند
درباره کشور انگلستان
درباره کشور هلند
درباره کشور دانمارک
درباره کشور سوئد
درباره کشور نروژ
سخن پایانی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشورهای اروپایی انگلیسی زبان با ما همراه باشید.

 

زبان مهم ترین عنصر برقراری ارتباط

زبان مهم ترین عنصر برقراری ارتباط

مهم ترین راه برقراری ارتباط و تعامل با دیگر انسان ها در کل دنیا صحبت کردن است. به همین دلیل بسیار مهم است که شما به زبان کشور مقصد خود تسلط داشته باشید.

تسلط بر زبان کشور مقصد یا تسلط به زبان انگلیسی نه تنها برای اخذ اقامت و ویزا الزامی است، بلکه از نظر جسمی و روحی نیز باعث حفظ آرامش و سلامت در کشورهای بیگانه خواهد شد. متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند، باید بدانند که اهمیت یادگیری زبان کشور مقصد بیشتر از یادگیری آداب و رسوم، فرهنگ، قوانین، آب و هوا، اقتصاد، سیاست و ... می باشد.

از این رو لازم است حتما اطلاعات کاملی در خصوص زبان آن کشور به دست آورید و تا حد توان به آن زبان مسلط گردید. با تسلط به زبان کشور مقصد، مشکلی در زندگی و برقراری ارتباط با مردم آن کشور نخواهید داشت. از این رو در کمترین زمان ممکن می توانید خود را با شرایط جدید وفق دهید و به آرامش و امنیت ثابت برسید.

در واقع با یادگیری زبان رسمی کشور مورد نظرتان، میزان رضایتمندی شما از آن کشور افزایش می یابد و شرایط زندگی و اشتغال بهتری برای شما فراهم می شود. ارتباط برقرار کردن با مردم کشور مقصد، سبب بهبود ارتباط اجتماعی شما با آن ها می شود و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

شما حتی می توانید تمام کارهای شخصی نظیر خرید کردن، رستوران رفتن، بیمارستان رفتن و امور اداری را به راحتی و به تنهایی انجام دهید. اما اگر بر زبان کشور مقصد مسلط نباشید، خیلی زود منزوی خواهید شد و توان انجام امور زندگی را نخواهید داشت.

در این شرایط، آسیب های جدی به روح و جسم شما وارد خواهد شد. عدم تسلط به زبان کشور مقصد، سبب عدم موفقیت در زندگی، کار و تحصیل می شود. در نتیجه به تدریج از راهی که انتخاب کرده اید، پشیمان خواهید شد. اما اگر با کمی تفکر بهترین راه را انتخاب کنید، نه تنها از مهاجرت خود پشیمان نمی شوید، بلکه پله های ترقی را نیز به سرعت طی می کنید.

انتخاب کشورهای اروپایی انگلیسی زبان برای مهاجرت

انتخاب کشورهای اروپایی انگلیسی زبان برای مهاجرت

توصیه تیم مهاجرتی الست گروپ به شما این است که اگر در یادگیری زبان خارجی جدید مشکل دارید، تمرکز خود را روی کشورهای اروپایی انگلیسی زبان معطوف کنید. یادگیری و تسلط به زبان انگلیسی برای شما بسیار راحت تر از دیگر زبان های خارجی می باشد.

شما از کودکی با زبان انگلیسی آشنا هستید و تنها با کمی تکرار و تمرین، به بهترین سطح از زبان انگلیسی می رسید. ممکن است با انتخاب کشورهای اروپایی انگلیسی زبان، انتخاب های شما محدود شود اما این را بدانید که بهترین کشورها در لیست کشورهای اروپایی انگلیسی زبان وجود دارند که گزینه بسیار خوبی برای مهاجرت کاری یا تحصیلی شما می باشند.

مهاجرت به کشورهای اروپایی که زبان مادری یا زبان رسمی آن ها انگلیسی است، شرایط بهتری را برای شما از نظر برقراری ارتباط با مردم، کیفیت زندگی، پیدا کردن بهترین شغل، پیشرفت شغلی، تحصیل و ... ایجاد خواهد کرد.

در چنین کشورهایی، مدارس و دانشگاه ها دروس را به زبان انگلیسی ارائه می دهند که در نتیجه بهترین گزینه برای مهاجرت تحصیلی هستند. البته باید رنکینگ و اعتبار دانشگاه های کشور مقصد نیز بررسی شود. اخذ ویزای کار در کشورهایی که زبان رسمیشان انگلیسی است نیز بسیار راحت تر و سریع تر انجام خواهد شد.

زیرا برای کارفرمای خارجی، تسلط نیروی کار بر زبان نیز اهمیت دارد و این موضوع، شانس اخذ ویزای کار را افزایش می دهد. علاوه بر این، امکان ترقی و پیشرفت کار با تسلط کامل بر زبان انگلیسی وجود دارد.

افرادی نیز که قصد سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی را دارند، با انتخاب کشورهای انگلیسی زبان، امور اداری خود را راحت تر و سریع تر طی می کنند. در این صورت ابهامات از میان می رود و موفقیت ها و سودهای بیشتری به دست می آید.

لیست کشورهای اروپایی انگلیسی زبان

لیست کشورهای اروپایی انگلیسی زبان

قاره اروپا حدود 450 میلیون نفر جمعیت دارد که حدود 370 میلیون نفر آن به زبان انگلیسی صحبت می کنند. بنابراین می توان گفت که محدودیت های انتخاب کشورهای انگلیسی زبان برای شما بسیار کم است.

در این صورت شما می توانید بهترین کشورهای اروپایی انگلیسی زبان را برای مهاجرت کاری یا مهاجرت تحصیلی انتخاب کنید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید. در اروپا کشورهای زیادی را خواهید دید که حتی زبان انگلیسی آن ها به عنوان زبان اول یا حتی زبان دوم ایشان شناخته شده نیست اما تعداد زیادی از جمعیت به این زبان صحبت می کنند.

باید بدانید با توجه به گستردگی زبان انگلیسی در کشورهای اروپایی، تدریس زبان انگلیسی و شغل معلمی زبان انگلیسی در کشورهای اروپایی، یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل می باشد. در میان کشورهای اروپایی، مردم هیچ کشوری به صورت 100 درصد بر زبان انگلیسی مسلط نیستند.

به طور مثال در کشور انگلیس، 94 درصد از مردم به زبان انگلیسی صحبت می کنند. بنابراین شما باید در انتخاب منطقه برای زندگی نیز دقت داشته باشید و فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور را بررسی کنید. در این راستا می توانید از متخصصین الست گروپ، مشاوره بگیرید.

کشورهای اروپایی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و امور اداری و دانشگاه ها در آن ها به زبان انگلیسی نیز انجام می شود، شامل موارد زیر می باشد:
•    انگلیس
•    اسکاتلند
•    هلند
•    ایرلند
•    اسکاندیناوی
•    سوئد
•    دانمارک
•    نروژ
•    فنلاند
•    آلمان
•    بلژیک
•    اسپانیا
•    لوکزامبرگ

کدام کشورها زبان انگلیسی را بهتر صحبت می کنند؟

کدام کشورها زبان انگلیسی را بهتر صحبت می کنند؟

همان طور که بیان شد، هیچ یک از کشورهای اروپایی به صورت 100 درصد به زبان انگلیسی مسلط نیستند. از این رو در انتخاب بهترین کشورهای اروپایی مسلط به زبان انگلیسی باید به درصد تسلط مردم آن کشور به زبان رسمی انگلیسی نیز توجه داشته باشید. در این بخش به بررسی میزان تسلط هر کشور اروپایی به زبان انگلیسی می پردازیم و آن ها را با یکدیگر مقایسه می کنیم تا شما تصمیم گیری بهتری در انتخاب های خود داشته باشید.

بیشترین آمار تسلط مردم به زبان انگلیسی در اروپا متعلق به کشور ایرلند می باشد. بهتر است بدانید از نظر استفاده از زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی کشور، آمار کشور ایرلند از کشور انگلستان بیشتر است. در کشور ایرلند بیش از 97% از جمعیت به زبان انگلیسی صحبت می کنند. در صورتی که این مقدار برای کشور انگلیس 94% است.

بعد از این دو کشور، کشور هلند در رتبه سوم از نظر صحبت به زبان انگلیسی قرار دارد. به طوری که حدود 72% از مردم این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند. 
کشورهای شمالی قاره اروپا تسلط بیشتری بر زبان انگلیسی دارند.

به خصوص کشورهای منطقه اسکاندیناوی که به تنهایی حدود سه چهارم جمعیت انگلیسی زبان را تشکیل می دهند. بعد از کشور هلند، کشورهای دانمارک، سوئد و نروژ به ترتیب در لیست کشورهای اروپایی انگلیسی زبان با آمار 71%، 70% و 69% قرار می گیرند. بعد از این کشورها، مردم کشور فنلاند با 67%، آلمان 62% و بلژیک 61% به زبان انگلیسی صحبت می کنند. حدود 63% از مردم کشور لوکزامبرگ نیز انگلیسی زبان هستند.

درصد انگلیسی زبانان در کشورهای لهستان و اتریش 62% می باشد و میزان انگلیسی زبانان با رفتن به سمت شرق اروپا کمتر می شود. به طوری که میزان انگلیسی زبانان در رومانی 31 % و در مجارستان 20% می باشد. شرقی ترین کشور اروپا که روسیه است، تنها حدود 6 درصد انگلیسی زبان دارد.

اما هر چه به سمت جنوب اروپا که می رویم، آمار انگلیسی زبانان کمی بیشتر می شود. آمار انگلیسی زبانان در کشور پرتغال 31%، کشور یونان 32 % و کشور ایتالیا 34% می باشد که در میان کشورهای جنوبی اروپا، کشور اسپانیا بیشترین آمار را از نظر صحبت کردن با زبان انگلیسی دارد. حدود 62% از جمعیت این کشور، به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

زندگی در کشورهای اروپایی انگلیسی زبان

زندگی در کشورهای اروپایی انگلیسی زبان

در این بخش شما را با زندگی در برخی از کشورهای اروپایی انگلیسی زبان آشنا می کنیم تا به تصمیم گیری شما برای انتخاب مقصد کمک کرده باشیم. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات کامل در خصوص مهاجرت به هر یک از کشورهای اروپایی می توانید با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی الست گروپ تماس بگیرید.

کارشناسان الست گروپ، شرایط لازم برای مهاجرت به هر کشوری را به شما معرفی می کنند و شما را تا انتهای مسیر همراهی خواهند کرد. پشتیبانی کارشناسان موسسه الست گروپ، حتی تا زمان اقامت و زندگی شما در کشور مقصد ادامه دارد.

درباره کشور ایرلند

درباره کشور ایرلند

همان طور که بیان شد، کشور ایرلند در قاره اروپا بیشترین آمار انگلیسی زبانان را به خود اختصاص داده است. ایرلند در واقع یک جزیره است که در غرب انگلستان واقع شده است و به دو بخش جنوبی و شمالی تقسیم می گردد. قسمت شمالی این کشور جزئی از پادشاهی بریتانیا محسوب می شود.

قسمت جنوبی این جزیره نسبت به قسمت شمالی بزرگ تر است و کشوری مستقل می باشد که با نام جمهوری ایرلند در دنیا شناخته می شود. اطلاعاتی که در این بخش مطالعه می کنید، مربوط به ایرلند جنوبی یا جمهوری ایرلند می باشد.

موقعیت جغرافیایی ایرلند:

جمعیت این کشور 4921500 نفر و مساحت آن 70273 کیلومتر مربع می باشد. پایتخت ایرلند جنوبی دوبلین است که جمعیت آن به حدود 5 میلیون نفر می رسد. زبان اصلی مردم این کشور ایرلندی است.

با این حال زبان رسمی و رایج آن ها زبان انگلیسی می باشد. لازم است بدانید که جمهوری ایرلند عضو اتحادیه اروپا است اما عضو پیمان منطقه شینگن نیست. اقیانوس اطلس در غرب این کشور واقع شده است و در بخش جنوبی آن نیز دریای کلتی قرار دارد. ایرلند از آب و هوای معتدلی برخوردار است و سطح بارش بالایی در طی سال دارد.

اقتصاد ایرلند:

نرخ تورم در ایرلند حدود 7 درصد می باشد. بخش عمده صادرات این کشور مربوط به ماشین آلات و تجهیزات کامپیوتر، مواد شیمیایی، دارو و محصولات حیوانی است که مقصد این صادرات بیشتر کشورهای آمریکا، انگلیس و بلژیک می باشد.

تولید زیاد برق از دستاوردها و موفقیت های مهم ایرلند می باشد که به وضعیت اقتصادی آن کمک شایانی کرده است. در زمینه خدمات نیز اقتصاد این کشور به رشد 52 درصدی رسیده است. دولت این کشور معتقد است که سیاست های خوب در زمینه خدمات سبب رشد اقتصاد این کشور شده است. بنابراین به آن ها اهمیت زیادی می دهد.

فرهنگ ایرلند:

فرهنگ مردم ایرلند جنوبی همان فرهنگ بریتانیایی است. با این حال بسیاری از مردم ریشه های مستقل خود را تا حدودی حفظ کرده اند. سطح رفاه زندگی در این کشور بالا است و مردم به شدت به قوانین پایبند هستند. کشور ایرلند جنوبی یکی از امن ترین کشورهای اتحادیه اروپا می باشد و در لیست امن ترین کشورها، جایگاه شانزدهم را به خود اختصاص داده است.

نظام آموزشی ایرلند:

کیفیت آموزش در کشور ایرلند جنوبی بالا است. نظام آموزشی در این کشور مرتب به رو رسانی می شود و دائم با برترین دانشگاه ها مبادلات علمی دارد. مدارس و دانشگاه های ایرلند جنوبی بهترین رنکینگ علمی را دارند. از این رو گزینه مناسبی برای مهاجرت تحصیلی می باشد.

وضعیت اشتغال:

وضعیت اشتغال:

نرخ بیکاری در این کشور پایین است و شرایط برای اشتغال در هر تخصصی فراهم می باشد. شرایط کار و فعالیت برای دانشجویان خارجی که فارغ التحصیل می شوند، وجود دارد و مهاجران می توانند ویزای کاری خود را اخذ کنند.

چنین شرایطی سبب می شود تا مهاجران بتوانند سطح زندگی و رفاه خود را افزایش دهند. با توجه به این که زبان رسمی مردم ایرلند انگلیسی است، شما راحت می توانید به هر تخصص و زمینه ای ورود پیدا کنید. پایین بودن نرخ بیکاری در ایرلند ارتباط مستقیم با پایین بودن میزان جرم و فساد دارد.

جمعیت ایرانی ها در ایرلند جنوبی:

جمعیت ایرانی ها در ایرلند جنوبی:

میزان مهاجران ایرانی به ایرلند طی 6 سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است. مهاجران ایرانی تمرکز خود را در این کشور روی کار آفرینی بنا نهاده اند. زیرا دولت ایرلند به بخش کارآفرینی اهمیت زیادی می دهد و در این راستا وام های خوبی را در اختیار مردم قرار می دهد.

بیشتر ایرانی ها در این کشور اقدام به راه اندازی فروشگاه و صنف های بازاری کرده اند.

البته چند شرکت ایرانی نیز در زمینه صادرات در ایرلند فعالیت دارند. برخی از ایرانی ها نیز با هدف ایجاد فضای شغلی خوب در زمینه آموزش به این کشور مهاجرت می کنند و چه بسا که در مسیر خود به موفقیت های زیادی نیز می رسند. نظام اقتصادی و نظام آموزشی در کشور ایرلند ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. اطلاعات تکمیلی در این زمینه را از کارشناسان الست گروپ کسب نمایید.

درباره کشور انگلستان

درباره کشور انگلستان

کشور انگلستان جزء کشورهای اروپایی انگلیسی زبان می باشد که بخش بزرگی از بریتانیا را تشکیل داده است. با این که انگلستان در قاره اروپا قرار دارد، اما از سال 2020 به بعد دیگر در لیست کشورهای اتحادیه اروپا نیست. جالب است بدانید که کشور انگلیس در واقع بخشی از یک جزیره می باشد. ویژگی های کشور انگلستان شامل موارد زیر می باشد:

موقعیت جغرافیایی انگلستان:

انگلستان از سمت غرب با کشور ولز و از سمت شمال با کشور اسکاتلند همسایه است. دریای ایرلند در شمال غربی و دریای سلتیک در جنوب غربی این کشور واقع شده اند. مساحت کشور انگلستان ۲۴۱۹۳۰ کیلومتر مربع است و جمعیت آن حدود 55 میلیون نفر می باشد. آب و هوای این کشور اغلب ابری است و در فصول بهار و پاییز، بارش های شدید و غیر منتظره ای وجود دارد. این کشور زمستان های بسیار سردی دارد.

اقتصاد انگلستان:

انگلستان یکی از کشورهای اروپایی است که به لحاظ اقتصاد بسیار توسعه یافته است. سیاست های تجاری مکتب لیبرالیسم که در این کشور وجود دارد، باعث شده است که اقتصاد انگلیس به پیشرفت های زیادی برسد.

علاوه بر این، حمایت دولت انگلستان از صنایع و تولیدات داخلی بعد از انقلاب صنعتی باعث شد تا این کشور قدرت اول در زمینه صنعتی را از آن خود کند. در کشور انگلستان؛ به صنایع آهن، فولاد، منسوجات و کشاورزی اهمیت زیادی داده می شود. اهمیت دولت انگلستان به چنین صنایعی سبب شده تا در سال 2021 به عنوان هفتمین اقتصاد بزرگ دنیا معرفی شود. 

فرهنگ انگلستان:

زبان رسمی و اصلی مردم انگلستان انگلیسی می باشد. اما به دلیل مهاجر پذیر بودن این کشور، فرهنگ ها و زبان های مختلف در این کشور به چشم می خورد. مردم انگلستان مردمی گوشه گیر هستند اما در روابط اجتماعی بسیار صمیمی و خونگرم می باشند. انگلستان کشوری امن است و آمار جرم و جنایت در آن بسیار کم است. لندن به عنوان یکی از امن ترین شهرهای دنیا شناخته شده است.

وضعیت اشتغال انگلستان:

رشد اقتصادی در کشور انگلستان همچنان ادامه دارد و این موضوع شرایط کاری و مالی زیادی را برای مردم انگلستان و مهاجرن فراهم آورده است. نرخ بیکاری در این کشور 2.4 درصد می باشد.

نظام آموزشی انگلستان:

سیستم آموزش و پرورش کشور انگلستان تحت نظر اداره کل آموزش و پرورش بریتانیا کنترل می شود.

مقامات محلی انگلستان، سیاست ها و برنامه های آموزشی عمومی را اجرا می کنند. انگلستان کیفیت و استانداردهای آموزشی بالایی دارد و دانشگاه هایی با رنکینگ علمی بالا در این کشور قرار دارند. امکانات تحصیلی بی نظیر، زندگی اجتماعی پر جنب و جوش و تنوع فرهنگی زیاد باعث شده است تا این کشور، مقصد بسیاری از مهاجران از سراسر دنیا باشد.

انگلستان دانشگاه های برتر دنیا را دارد که در رده بندی سیستم های رتبه بندی جهانی، بهترین جایگاه را دارند. این موضوع سبب شده است تا نظر بسیاری از علم جویان ایرانی به این کشور معطوف شود.

جمعیت ایرانی ها در انگلستان:

بسیاری از ایرانی ها انگلستان را به عنوان مقصد برای مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت سرمایه گذاری انتخاب می کنند. جمعیت مهاجران ایرانی در کشور انگلستان روز به روز در حال افزایش است. علت این افزایش، حمایت دولت از سرمایه گذاران خارجی می باشد.

علاوه بر مدارک دانشگاهی، این کشور از اعتبار بالایی برخوردار است که سبب جذب دانشجویان خارجی شده است.
در خصوص روش های گوناگون مهاجرت به انگلیس، با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل نمایید.

درباره کشور هلند

درباره کشور هلند

هلند یکی از کشورهای اروپایی انگلیسی زبان می باشد که در سال 2022 به عنوان پنجمین کشور شاد دنیا معرفی شده است. کشور هلند که در اروپای غربی واقع شده است، به کشور آسیاب های بادی مشهور است.

موقعیت جغرافیایی هلند:

پایتخت کشور هلند شهر آمستردام می باشد. این کشور با آلمان از سمت شرق، با بریتانیا از سمت غرب و با بلژیک از سمت جنوب همسایه است. کلمه هلند به معنای سرزمین پست است. اما بر خلاف نامش، سرزمینی شگفت انگیز با مناظر دیدنی می باشد. حدود 20 درصد از مساحت کل کشور هلند را آب تشکیل داده است. مساحت کل این کشور 41528 کیلومتر مربع می باشد و جمعیت آن 17 میلیون نفر است.

اقتصاد هلند:

کشور هلند بزرگ ترین تولید کننده لبنیات و محصولات لبنی در دنیا می باشد که بخش زیادی از اقتصاد خود را از طریق همین محصولات به دست آورده است.

علاوه بر این، کشت و صادرات گندم، جو و سیب نیز در این کشور رواج دارد که کمک شایانی به رشد اقتصادی این کشور کرده است. به صورت کلی کشور هلند در بخش اقتصاد قدرتمند است. تولید ناخالص داخلی در هلند در سال پیش رو رشد سه درصدی نسبت به سال قبل داشته است. در سال 2021 نرخ تورم در هلند تنها 1 درصد اعلام شده است.

اشتغال هلند:

نیروی کار در کشور هلند حدود 7 میلیون نفر اعلام شده است و نرخ بیکاری در آن حدود 5 درصد می باشد. در سال های گذشته، میزان فقر در این کشور حدود 10 درصد بود که با راه اندازی صنایع مختلف، این درصد به تدریج کاهش یافته است.

سرانه مطالعه در هلند بالا است. از این رو مشاغل مربوط به نویسندگی و چاپ و روزنامه، بازارکار خوبی دارد. کشور هلند در زمینه های فولادسازی، صنایع غذایی و دارویی بسیار فعال می باشد و در این بخش ها به رتبه های خوبی در سطح جهان دست یافته است. از دیگر صنایع پردرآمد در این کشور می توان به صنعت قایق سازی اشاره کرد. پتروشیمی نیز از دیگر بخش های ارزشمند این کشور به حساب می آید. یکی دیگر از مشاغل پردرآمد هلند، پرورش و صادرات گل می باشد.

فرهنگ هلند:

مردم کشور هلند به پس انداز کردن بسیار اهمیت می دهند به طوری که پس انداز کردن به بخشی از فرهنگ این کشور تبدیل شده است. زبان رسمی مردم هلند بسیار دلچسب است. با این حال زبان انگلیسی نیز در این کشور رایج است و شما می توانید به عنوان یک مهاجر، امور خود را بدون هیچ مشکلی پیش ببرید.

جوانان کشور هلند به تشکیل خانواده بسیار اهمیت می دهند و ترجیح می دهند تا وقت بیشتری را به خانواده خود اختصاص دهند.

مردم کشور هلند بسیار خنده رو و خونگرم هستند. از دیگر ویژگی های مردم هلند این است که بسیار علاقه به دوچرخه سواری و مطالعه دارند. با توجه به اهمیت دادن مردم هلند به مطالعه، میزان جرم و جنایت در این کشور کم است و به عنوان یکی از کشورهای امن در دنیا شناخته شده است.

نظام آموزشی هلند:

در کشور هلند کودکان از سن 4 سالگی به مدرسه می روند و تا 12 سالگی تحصیلات ابتدایی ادامه دارد. از 12 تا 18 سالگی نیز تحصیلات دوره دبیرستان را طی می کنند. سطح آموزش در کشور هلند بسیار بالا است و دولت بودجه های زیادی را به بخش آموزش و تربیت اختصاص می دهد. هلند بهترین گزینه برای تحصیل مهاجران می باشد.

زیرا مطالب آموزشی به زبان انگلیسی ارائه می شود و دانشگاه ها نیز بورسیه های خوبی را به دانشجویان اعطا می کنند. مهاجرت تحصیلی به هلند این مزیت را دارد که برای همراهان خود نیز ویزا اخذ کنید. علاوه بر این، دانشجویان در مقطع دکتری به عنوان محقق حرفه ای استخدام می شوند که این امر سبب تحصیل رایگان در دانشگاه می شود.

جمعیت ایرانی ها در هلند:

کشور هلند گزینه بسیار خوبی برای مهاجرت کاری ایرانیان می باشد. ایرانیانی که به این کشور مهاجرت کرده اند، معتقدند که کشور هلند بستر خوبی برای درآمدزایی جوانان دارد. اغلب مهاجران ایرانی در هلند در بخش تولید محصولات ارگانیک غذایی فعالیت می کنند که بیشترین صنف در ثبت شرکت در هلند را پوشش می دهد. علاوه بر این، ایرانیان با شرکت های مادر تولید کنندگان لبنیات همکاری می کنند و از این طریق به درآمدهای زیادی می رسند.

در صورتی که قصد راه اندازی شرکت در هلند را دارید، باید بدانید که کشور هلند به اندازه سایر کشورهای اروپایی سختگیری های زیادی در این حوزه ندارد.

علاوه بر این، تحقیقات کارشناسان الست گروپ نشان می دهد که برخی از ایرانیانی که به هلند مهاجرت کرده اند، زمینه امور خدماتی را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند که بسیار سودآور است و آینده شغلی خوبی دارد.

درباره کشور دانمارک

درباره کشور دانمارک

دانمارک از دیگر کشورهای اروپایی انگلیسی زبان است که گزینه خوبی برای مهاجرت می باشد. در ادامه، ویژگی های این کشور را بیان کرده ایم:

موقعیت جغرافیایی دانمارک:

دانمارک جزء کشورهای اسکاندیناوی می باشد که مساحت آن 43000 کیلومتر مربع می باشد. جمعیت این کشور حدود 5 میلیون نفر است. دانمارک جلگه های سرسبز و حاصلخیز دارد که سبب شده است مناظر دیدنی و شگفت انگیزی داشته باشد. دانمارک یک کشور 4 فصل است و میزان بارش در تمام طول سال تقریبا یکسان است و به 61 سانتیمتر در سال می رسد. دانمارک زمستان های سرد و پربرفی دارد.

اقتصاد دانمارک:

80 درصد از اقتصاد دانمارک از صادرات محصولات کارخانه ای و بازاری به دست می آید. این کشور بر تجارت با کشورهای اروپایی غربی تمرکز کرده است. با این که دانمارک کشوری کوچک و با جمعیت کم است، اما در زمینه فناوری به پیشرفت های عظیمی دست یافته است.

از جمله صنایع مهم دانمارک می توان به کشتی سازی و حمل و نقل دریایی اشاره کرد. علاوه بر این، در دانمارک صنایع نساجی و الکترونیک نیز بسیار فعال هستند. صنایع غذایی از دیگر صنایعی است که روی اقتصاد این کشور تاثیر مثبت زیادی داشته است. 

اشتغال دانمارک:

میزان نرخ بیکاری در دانمارک کم است زیرا نرخ رشد جمعیت روند نزولی دارد. نیروی کار در دانمارک در حال کاهش می باشد که علت اصلی آن پیری جمعیت است. همین موضوع شرایط کار را برای مهاجران فراهم می کند. با این حال اشتغال در دانمارک یک عیب بزرگ دارد و آن هم این است که نرخ مالیات در آمد شخصی در این کشور 55.9 درصد می باشد.

این موضوع سبب شده است تا بسیاری از جوانان دانمارکی، بیکاری را به اشتغال ترجیح دهند. مهاجران می توانند در شرکت های بین المللی که زبان رسمی آن ها انگلیسی است، استخدام شده و مشغول به کار شوند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که تسلط به زبان انگلیسی در دانمارک کافی نمی باشد و اگر به زبان دانمارکی تسلط داشته باشید، امتیاز و شانس بزرگی برای اخذ ویزای کار خواهید داشت.

فرهنگ دانمارک:

در کشور دانمارک، دین جایگاه خوبی دارد و مردم به اعتقادات دینی یکدیگر احترام می گذارند. با این حال مذهب در دانمارک آزاد است و هر شخصی به میل خود اعمال دینی را به جا می آورد. با این حال بخش زیادی از مردم دانمارک دین ندارند. در کشور دانمارک، به حقوق یکسان بین زن و مرد اهمیت زیادی داده می شود. مردم کشور دانمارک مردمی فروتن و متواضع هستند.

نظام آموزشی دانمارک:

نظام آموزشی کشور دانمارک نیز بسیار قوی و معتبر می باشد. کشور دانمارک حمایت های زیادی از دانشجویان خارجی دارد و شرایط تحصیل برای آن ها را فراهم می کند. نظام آموزشی این کشور شامل برترین سیستم های آموزشی می باشد که در مدارس و دانشگاه های دانمارک اجرا می شود. سیستم آموزشی مدارس دانمارک مراحل مختلفی دارد و افراد می توانند در مدارس دولتی یا خصوصی، بهترین آموزش ها را دریافت کنند.

جمعیت ایرانی ها در دانمارک:

دولت دانمارک فضای کارآفرینی را برای متقاضیان فراهم کرده است و در این راستا وام های خوبی اعطا می کند. شرکت های استارتاپی روز به روز در دانمارک در حال افزایش می باشند. از این رو ایرانیان زیادی در دانمارک کارآفرینی یا اقدام به ثبت شرکت کرده اند.

ایرانیان در این کشور شرکت هایی تاسیس کرده اند که در آن فعالیت های بانکی بدون شعبه پیش می رود. علاوه بر این، شرکت های زیادی در زمینه بلاک چینی در دانمارک فعالیت دارند. به صورت کلی شرکت های ایرانی در دانمارک دسته بندی های مشخصی دارند.

مهاجران ایرانی در فضاهای خدمات مالی توانسته اند فعال عمل کنند و به موفقیت های زیادی دست یابند.
برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص روش های مهاجرتی، با شرکت معتبر الست گروپ در ازتباط باشید.

درباره کشور سوئد

درباره کشور سوئد

کشور سوئد دومین کشور مهاجرپذیر در دنیا می باشد که شرایط مهاجرت را برای متقاضیان بسیار آسان در نظر گرفته است. زندگی در کشور سوئد مزایای زیادی دارد و اگر فردی به صورت مداوم 5 سال در سوئد زندگی کند، موفق به اخذ اقامت دائم این کشور خواهد شد.

موقعیت جغرافیایی سوئد:

سوئد چهارمین کشور بزرگ اروپا است و در شبه جزیره اسکاندیناوی واقع شده است. مساحت کشور سوئد حدود 450000 کیلومتر مربع می باشد که نیمی از آن را جنگل تشکیل داده است. کشور سوئد حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور زمستان های سرد و طولانی داشته و میزان بارش برف در برخی مناطق به 200 سانتیمتر در سال می رسد. از این رو سوئد به عنوان یکی از سردترین مناطق دنیا شناخته می شود.

اقتصاد سوئد:

اقتصاد کشور سوئد با توجه به پوشش جنگلی زیادی که دارد، بر پایه تولید چوب و صادرات آن بنا شده است. البته منابع دیگری نظیر سنگ آهن و انرژی آبی نیز بر اقتصاد سوئد تاثیر مثبت گذاشته اند. به صورت کلی می توان گفت که اقتصاد کشور سوئد به صادرات و تولید صنعتی وابسته است. از دیگر منابع درآمد دولت سوئد می توان به مالیت بر درآمد شخصی این کشور اشاره کرد که میزان آن زیاد است.

اشتغال سوئد:

به صورت کلی کشور سوئد در بسیاری از بخش ها با کمبود نیروی کار و متخصص مواجه است و این موضوع شرایط را برای اشتغال مهاجران فراهم نموده است. مشاغلی نظیر کادر درمانی، آموزگاری، مددکار اجتماعی، کارشناس IT و کارگر ساختمانی در سوئد بازار کار خوبی دارند و درآمد آن ها نیز نسبت به ایران بیشتر است. شما برای اشتغال در سوئد باید مدرک تحصیلی مرتبط با شغل داشته باشید تا موفق به اشتغال در این کشور شوید.

فرهنگ سوئد:

سوئد از دیگر کشورهای امن در اروپا است و به صورت کلی محیط آرامی دارد. سوئد مردمی خونسرد دارد و آن ها با یکدیگر با صدایی ملایم صحبت می کنند. مهمانی ها به صورت رسمی برگزار می شود و معمولا مردم نیز بیشتر لباس رسمی به تن می کنند.

جایگاه خانواده در سوئد بسیار اهمیت دارد و به حقوق کودکان توجه زیادی می شود. در این کشور، به حقوق یکسان زن و مرد نیز اهمیت داده می شود. زبان رسمی کشور سوئد، سوئدی است. با این حال حدود 70 درصد از مردم به زبان انگلیسی مسلط هستند و صحبت می کنند. از این رو مهاجران برای اشتغال و زندگی مشکلی نخواهند داشت.

نظام آموزشی سوئد:

نظام آموزشی کشور سوئد به صورت 4 مرحله ای است. کشور سوئد با این که کم جمعیت است، اما دانشگاه های نسبتا قدیمی و معتبری دارد که بهترین گزینه برای دانشجویان خارجی هستند. همچنین این کشور مراکز علمی و پژوهشی ملی و بین المللی زیادی دارد که بستر را برای فراگیری علوم نوین فراهم ساخته است.

جمعیت ایرانی ها در سوئد:

کشور سوئد مقصد بسیار خوب و ایده آلی برای ایرانیان می باشد. جمعیت ایرنیان ساکن در سوئد بسیار زیاد است. علاوه بر این، شرکت های ایرانی زیادی در زمینه آموزش در سوئد فعالیت می کنند.

اقتصاد سوئد روز به روز در حال گسترش است و شرکت های کارآفرین روز به روز بیشتر می شوند. از این رو بسیاری از ایرانیان به توصیه مشاورین الست گروپ، سوئد را به عنوان یکی از کشورهای اروپایی انگلیسی زبان برای مهاجرت انتخاب می کنند.

درباره کشور نروژ

درباره کشور نروژ

نروژ از دیگر کشورهای اروپایی انگلیسی زبان می باشد که در شمال اروپا واقع شده است. حکومت کشور نروژ پادشاهی است و در آن دو مجلس وجود دارد. از ویژگی های مهم کشور نروژ می توان به موار زیر اشاره کرد:

موقعیت جغرافی:

نروژ کشوری کوهستانی بوده که 70 درصد از خاک آن به دلیل سرمای زیاد و کوهستانی بودن، غیر قابل سکونت است. مساحت این کشور 385000 کیلومتر مربع می باشد و جمعیت آن بیش از 5 میلیون نفر است. هر چقدر از بخش شمالی این کشور به سمت جنوب می رویم، هوا گرم تر و معتدل تر می شود.

اقتصاد:

اقتصاد:

اقتصاد کشور نروژ بر پایه فراورده های نفتی و صنایع وابسته می باشد. نفت و گاز نروژ یک سوم از درآمدهای دولت را تامین می کند. برق رسانی از دیگر موارد موثر بر اقتصاد نروژ است که از نیروی برق آبی در این کشور استفاده می شود. اقتصاد این کشور روز به روز در حال رشد است. نروژ از نظر تولید ناخالص رتبه دوم را در جهان کسب کرده است. نرخ تورم در این کشور 2.6 درصد اعلام شده است.

اشتغال:

نرخ بیکاری در نروژ 4.2 درصد است. شرایط کاری در کشور نروژ بر اساس نوع رشته تحصیلی افراد فراهم می باشد. مهاجران نیز برای فعالیت خود باید مدرک تخصص مرتبط را داشته باشند. ورود به بازار کار نروژ بر اساس امتیازهای فردی می باشد.

فرهنگ:

نروژ کشوری بسیار تمیز است زیرا مردم آن به هیچ وجه روی زمین اشغال نمی ریزند. مردم نروژ برای خانواده اهمیت زیادی قائل هستند و حقوق زن و مرد نیز به صورت یکسان در نظر گرفته شده است. به طوری که بسیاری از زنان این کشور توانسته اند به حوزه های تجارت راه یابند.

در نروژ به زنان خانه دار حقوق اعطا می شود. نروژ مردمی مهربان و ساده پوش دارد. مردم این کشور به ظاهر و تجملات اهمیتی نمی دهند و سعی می کنند زندگی انساندوستانه ای داشته باشند. حجاب برای مردم نروژ آزاد است با این حال مردم ساده پوشی را انتخاب کرده اند.

نظام آموزشی:

نظام آموزشی:

تحصیل در نروژ در تمامی مقاطع تحصیلی و برای دانشجویان بین المللی بدون در نظر گرفتن ملیت، رایگان می باشد. مدارس و دانشگاه های نروژ از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار می باشند. همین ویژگی ها سبب شده است تا کشور نروژ مقصد خوبی برای دانشجویان بین المللی باشد.

تسلط مردم نروژ به زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم باعث شده است که زندگی و تحصیل برای مهاجران آسان باشد. علاوه بر این دانشگاه های خصوصی نروژ بورسیه ها و وام های خوبی را به دانشجویان اعطا می کنند. امکان اشتغال حین تحصیل از دیگر مزایای تحصیل در نروژ می باشد.

جمعیت ایرانی ها در نروژ:

امروزه شرکت های ایرانی زیادی در زمینه صادرات انواع محصولات در نروژ راه اندازی شده است. جمعیت مهاجران ایرانی که مقصدشان نروژ است، نسبت به سال 2018 حدود 11 درصد افزایش یافته است.

در کشور نروژ شرکت های خدماتی زیادی تاسیس شده است. با این حال شرکت هایی در حوزه تولید و فروش محصولات بهداشتی نیز زیاد به چشم می خورد. در آینده نیز قرار است شرکت های الکترونیکی زیادی در این کشور تاسیس شود که موقعیت شغلی خوبی برای ایرانیان می باشد.

سخن پایانی

سخن پایانی

امیدواریم با مطالعه کشورهای اروپایی انگلیسی زبان، توانسته باشید برای مهاجرت خود تصمیم گیری بهتری داشته باشید. نکته مهم در خصوص شناخت کشورهای اروپایی انگلیسی زبان این است که شما باید به درصد تسلط مردم کشور مقصد به زبان انگلیسی نیز توجه کنید. علاوه بر این، در کشور مقصد منطقه ای را برای اقامت انتخاب کنید که مردم آن کشور تسلط بیشتری بر زبان انگلیسی داشته باشند.

در این راستا می توانید از کارشناسان ما در مجموعه الست گروپ یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در ایران، مشاوره دریافت نمایید. کارشناسان الست گروپ، تا انتهای مسیر مهاجرت همراه شما هستند. حتی زمان اقامت نیز پشتیبانی گروه الست گروپ ادامه دارد تا در کشور مقصد، کمتر دچار مشکل و بی انزوایی شوید.